Nidhiki schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 08:06:
Vrijdag naast de season pass toch maar Gaige erbij gekocht, wat een leuke character! Vind m'n deathtrap nu al gaaf, en ik verbaasde me erover hoe sterk die was. Blijft dit op latere lvl's ook zo, of kan het zijn dat die dan in een paar schoten neerligt?
Heb gister lvl 50 gehaald met Gaige en DT is in TVHM nog best sterk. Het is niet zoals in het begin dat hij bijna eeuwig mee kan als je maar snel genoeg dingen killt om zijn timeout voor te blijven, maar het gemiddelde gevecht overleeft hij wel. Ook kan ik regelmatig terwijl hij een of andere badass loader staat te tanken van de andere kant de badass af maken. Alleen als hij echt omsingeld wordt door vijanden is hij vrij vlot weg natuurlijk, maar single targets kan hij een behoorlijke tijd tanken.
Wel moet ik zeggen dat ik zwaar in BFF geïnvesteerd heb en dus ook Sharing is Caring heb, dat helpt best wel. Hoe goed hij overleeft zonder shield weet ik niet.
Damage is ook nog best heel behoorlijk, een paar levels geleden deed hij rond de 10K damage en toen ik een roid shield aan had schoot dat omhoog naar 20-25K damage. Als ik hem dan ook nog ga helpen door zijn target te slaggen wordt het helemaal leuk

Helaas heb ik nu meer shield capacity nodig en heb ik dat roid shield dus niet meer aan.
edit: Exploding Clap is trouwens ook een erg goede investering, op lager level slaat hij daar de meeste vijanden in een keer mee kapot, nu de laatste levels zijn de meeste vijanden nog steeds wel half dood en lijken een beetje dazed. Helaas schijnt dat naar wat ik zoal lees ook de enige special move voor DT te zijn die goed werkt. Die skill om mijn shield te boosten heb ik in ieder geval nadat ik die geprobeerd had heel snel weer uitgezet (dmv respec) want het is counterproductive, DT kan zich beter blijven focussen op vijanden dan mij een klein beetje extra shield te komen geven.
edit2: Oh, sorry voor het blijven editen, maar tegen airborne enemies blijft DT ook uitermate effectief. Als ik weer een andere class ga spelen ga ik me vast weer enorm ergeren aan surveyors en rakk, want zelfs in TVHM maakt DT daar korte metten van met zijn lightning aanval
[
Voor 23% gewijzigd door
Finraziel op 22-10-2012 15:58
]