Acties:
  • 0 Henk 'm!
YellowOnline schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 15:18:
Iemand momenteel aan het spelen rond level 45? M'n huidge missies zijn niet echt gemakkelijk als Zer0 solo :)
Mijn Siren is dacht ik 44, PC versie :) (Steam: karremania).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

SinergyX schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 15:30:
[...]

Mijn Siren is dacht ik 44, PC versie :) (Steam: karremania).
Added!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48
Heh, de DLC released echt "vandaag" (Texas-vandaag). De media heeft één dag eerder toegang en men reviewed het nu overal, de trailer is ook net uit.

De content is vanaf lvl 20 zo'n beetje toegankelijk, hoewel de content zelf minimaal lvl 21-24 was geloof ik. Ik heb eigenlijk niet teveel willen bekijken / lezen nog. Een aantal BL 1 figuren zullen ook weer hun terugkeer maken, ben benieuwd wie ze weer hebben toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoricNormannum
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-04 15:01
Ik heb een lvl 41 axton, voeg me maar toe, Steam: Roric Normannum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-10 14:00
Ik kan het Physx effect niet meer instellen, vaag? Dit is mijn setup gallery: Versteegrob

Alles kan ik instellen alleen Physx staat op low en op grijs. Raar want bij mijn vorige installatie kon het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
Versteegrob schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 16:53:
Ik kan het Physx effect niet meer instellen, vaag? Dit is mijn setup gallery: Versteegrob

Alles kan ik instellen alleen Physx staat op low en op grijs. Raar want bij mijn vorige installatie kon het wel.
Mwah, eigenlijk verlies je er niets aan, maar dat terzijde. Het wil nog wel eens gebeuren dat PhysiX games een deel van de PhysiX runtime weggooien. Heb je een Nvidia kaart? Even de driver opnieuw meepakken.
Met een AMD kaart kan je het beste via Steam even die installatie bot opnieuw draaien, zodat directX en wat andere zooi nog eens gechecked en geïnstalleerd worden. Ik heb eigenlijk niet zo opgelet wat BL2 nodig had...

Maar seriously though, PhysiX is best vervelend. Al dat grind dat rondvliegt als je een Siren in je team hebt... De lag als je met explosieven tonnetjes (meerdere) opblaast waardoor tegenstanders gibben + fps drops...
Van die Hyperion-doeken over muurtjes waardoor je niet meer goed je tegenstanders kunt scopen... al met al moet ik zeggen dat ik PhysiX eigenlijk liever uit heb staan de helft van de tijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Heb een amd 7970. Wel vorige week een herinstallatie gedaan. Gebruik gewoon dezelfde drivers als toen. 12.8 van amd. Vooral op youtube waren de films heel vet met Physx aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-10 19:46
Hehe kwam ik net tegen op het i3D forum. Blijkbaar afkomstig van /vg/ op 4chan. Wel goed gevonden haha :p
Afbeeldingslocatie: http://i920.photobucket.com/albums/ad46/wsly24/fun/1350402796097.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door wsLy op 16-10-2012 19:11 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Heb ik iets gemist of komt de patch met DLC binnen nu? (Heb season pass)
Ben 502 MB aan t downen op Steam en vanmiddag was er nog geen patch...

LOL @ pic hierboven :D

[ Voor 8% gewijzigd door priemt op 16-10-2012 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-10 19:46
priemt schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 20:02:
Heb ik iets gemist of komt de patch met DLC binnen nu? (Heb season pass)
Ben 502 MB aan t downen op Steam en vanmiddag was er nog geen patch...

LOL @ pic hierboven :D
Ja DLCs worden automatisch gedownload via Steam. Je kan deze echter pas spelen als je de season pass hebt of een losse DLC gekocht hebt. Was hetzelfde met Mecromancher, kon deze class pas unlocken nadat ik het gekocht had.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimone66
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-10 12:12
Wanneer wordt die DLC eigenlijk aktief.Ben nu al een tijdje aan het spelen maar nog steeds geen DLC te zien.Heb trouwens een season pass.Ben pas met pt2 begonnen Level 35.

[ Voor 11% gewijzigd door kimone66 op 16-10-2012 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
kimone66 schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 20:30:
Wanneer wordt die DLC eigenlijk aktief.Ben nu al een tijdje aan het spelen maar nog steeds geen DLC te zien.Heb trouwens een season pass.Ben pas met pt2 begonnen Level 35.
Ik snap dat ook niet helemaal. Er staat nu een uitroepteken in het hoofdmenu van het spel maar verder gebeurt er niets. Als ik op enter druk voor details kom ik weer in het hoofdmenu terecht. Ga de DLC toch nog even niet spelen maar erg duidelijk is het allemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Niet online
heb net de eerste map gespeeld... Oasis...
Je kan er heen 'fast-travelen'...
DLC is dus live :D

[ Voor 20% gewijzigd door priemt op 16-10-2012 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
DAT PIC! :D

Wat een winnaar.

En jup ik heb ook 502MB patch binnen een steam update bericht dat de DLC live is. Zo eens even een kijkje nemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
priemt schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 20:37:
heb net de eerste map gespeeld... Oasis...
Je kan er heen 'fast-travelen'...
DLC is dus live :D
Apart dat er geen ingame message is, bij BL1 DLC kreeg je voor zover ik mij herriner een message dat je toegang had tot nieuwe DLC en dat je daar en daar heen moest om het te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 04-10 13:26

mark-k

AKA markkNL

Hmm, vandaag season pass gekocht, steam geeft ook aan dat ik de season pass heb en de DLC heb, maar ik vind nergens een mogelijkheid om ook echt naar Oasis te kunnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
mark-k schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 21:43:
Hmm, vandaag season pass gekocht, steam geeft ook aan dat ik de season pass heb en de DLC heb, maar ik vind nergens een mogelijkheid om ook echt naar Oasis te kunnen...
Ik ben net op TVM op lvl 33 Sactuary binnen gelopen voor de eerste keer en ik kan meteen voor Oasis kiezen...

Staat in het hoofdmenu onder DLC je seasonpass + Orchid DLC vermeld? Daar had ik een uitroep tekentje bij het starten van het spel.

Ik had ook wel meer hints vanuit het spel naar de nieuwe bestemming verwacht eigenlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Net mijn PC gereboot en nu gaat Steam vanzelf de DLC downloaden en installeren. Mijn PC staat sinds 18:00 uur aan Steam wou niets zien of installeren.

Doet de DLC het niet is een herstart van Steam waarschijnlijk de oplossing.

Edit: Net maar even de Claptrap Limited Edition Blu14 Action Figure gepreorderd. Kon ik voor 32 dollar inclusief verzendkosten niet laten liggen. Ben bij zulk soort dingen altijd benieuwd wat de afmetingen zullen zijn.

[ Voor 32% gewijzigd door PilatuS op 16-10-2012 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Hoe werkt de dlc? Een nieuw wereld? Ook andere wapens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Steam herstarten is voldoende, de hele PC is niet nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Done. Eerste filmpje van de DLC is vet

[ Voor 80% gewijzigd door Wackmack op 16-10-2012 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-02-2024
Gisteravond weer stukje verder gekomen met story quests, ik ben echt heel erg onder de indruk van het verhaal moet ik zeggen. Super vet gedaan

Vooral dit:
spoiler:
Eerst een episch gevecht met the BNK3R, en daarna dat stuk met Angel, vind haar echt gaaf personage! En nu moet Jack dus dood xD

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister wel gelachen. Ik heb er een gewoonte van gemaakt om een loot goon Goliaths 4maal te laten levelen voor ze af te maken. Meestal droppen ze dan een epic, wat eredium en nog wat blauw en groen spul. Omdat ze een shield hebben en vrij veel hp is het levelen ook niet al te moeilijk, zolang er maar voldoende enemies in de buurt zijn.

Echter bij het laatste level sprong de Goliath naar een Buzzard toe zo recht de afgrond in. Geen loot voor mij dus. Gelukkig kwam ik er later nog een tegen waarbij het me wel is gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eerste wapen DLC > gemiddeld wapen TVHM op lvl44.

Best bizar dat dat mijn assault rifle dus nu meer damage doet dan mijn beste sniper :/

DLC schaalt in iedergeval in TVHM op jouw level, maar erg onduidelijk hoe je nu iemand kan joinen die in die quest-series zit, aangezien in de search-scherm de story-quest als 'omschrijving' blijft staan.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Ik heb gisteren een half uurtje DLC gespeeld alvorens België-Schotland begon. De vijanden schalen inderdaad mee in TVHM: ze waren allemaal van mijn niveau (46) en 2 mini-bosses 2 niveau's hoger (48). De wapens die droppen zijn, (alweer) inderdaad, ook beter maar op dat half uurtje is er nog niets gedropt dat beter is dan mijn gewone TVHM stuff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-10 15:43
ik heb gister in ongeveer 2 en half 3 uur door de story van de dlc gelopen. Ik heb helaas geen betere loot gevonden maar dat is toch al lastig met mijn huidige wapen set.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

ArgantosNL schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 13:26:
ik heb gister in ongeveer 2 en half 3 uur door de story van de dlc gelopen. Ik heb helaas geen betere loot gevonden maar dat is toch al lastig met mijn huidige wapen set.
Dus 3.5 uur? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DTiuri
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 26-05-2023
Is de DLC de moeite waard om door te lopen halverwege TVH mode? (level 39 40ish) Of beter wachten tot level 50? Klinkt in ieder geval goed!

Als er nog mensen zijn op xbox die het spelen, voeg me gerust toe. Gamertag: Bezetene

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
misschien was het better geweest als ik er een komma tussen had gegooit. Maar je begrijpt duidelijk wat ik bedoel.

Er zit trouwens ook een farmbare boss in, die solo niet te doen is denk ik. Ik heb hem een paar keer geprobeerd maar het wilde niet echt lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

WTF, ik kijk naar mijn challenges en ben 28/119 challenges kwijtgeraakt :( De challenges counter staat nog steeds goed gek genoeg.

Edit: even PT1 laden en dan terug naar TVHM en alles was weer terug :s

[ Voor 63% gewijzigd door YellowOnline op 17-10-2012 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strekie
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 04-04-2024
level 44 axton hier, als er volk wilt samenspelen, voeg me maar toe op steam: strakkejakke. ik heb tot nu toe solo gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07:10

Shabbaman

Got love?

Ik wil de side mission BFFs doen, maar ik krijg 'm maar niet voorgeschoteld. Heeft iemand enig idee wanneer/hoe die quest triggert? Ik ben nu level 26.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07-10 13:28
Is de lvl cap al veranderd met de DLC, of nog niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben zelf nog geen lvl 50 maar was er al op aan het googlen en volgens mij is de cap nog gewoon lvl 50, stond ook niks bij de features van de DLC dat ze dat gingen veranderen nog. Heb ook nog niks gehoord over inventory uitbreiding. Erg iritant, mijn inv raakt te vol met dingen die ik niet kwijt wil en de bank zit ook al vol, nou moet ik dus een half uurtje chars gaan switchen om zooi naar mules over te zetten, dat was nou echt wat ik wou doen met mijn gametijd :S

Heb overigens net ook nog een keer Gaige's prodigy class mod getest maar die is nog steeds bugged :( (reloaden duurt langer ipv minder lang wat volgens de description zou moeten).

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
Shabbaman schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 20:23:
Ik wil de side mission BFFs doen, maar ik krijg 'm maar niet voorgeschoteld. Heeft iemand enig idee wanneer/hoe die quest triggert? Ik ben nu level 26.
Voor Scooter's garage in Sanctuary. Ik geloof na Where angels fear to tread, maar dat weet ik niet helemaal zeker.

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-10 16:10
spoiler:
Iemand al Tinckles tegen gekomen? damn. instakill hier! zelfs niet met gunzerker op lvl 41 en dual 50k rocketlaunchers

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-09 15:56

MrN

PilatuS schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 22:05:
Net mijn PC gereboot en nu gaat Steam vanzelf de DLC downloaden en installeren. Mijn PC staat sinds 18:00 uur aan Steam wou niets zien of installeren.

Doet de DLC het niet is een herstart van Steam waarschijnlijk de oplossing.

Edit: Net maar even de Claptrap Limited Edition Blu14 Action Figure gepreorderd. Kon ik voor 32 dollar inclusief verzendkosten niet laten liggen. Ben bij zulk soort dingen altijd benieuwd wat de afmetingen zullen zijn.
Waar die wil ik namelijk ook wel !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-10 11:57
finraziel schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 21:43:
Ben zelf nog geen lvl 50 maar was er al op aan het googlen en volgens mij is de cap nog gewoon lvl 50, stond ook niks bij de features van de DLC dat ze dat gingen veranderen nog. Heb ook nog niks gehoord over inventory uitbreiding. Erg iritant, mijn inv raakt te vol met dingen die ik niet kwijt wil en de bank zit ook al vol, nou moet ik dus een half uurtje chars gaan switchen om zooi naar mules over te zetten, dat was nou echt wat ik wou doen met mijn gametijd :S

Heb overigens net ook nog een keer Gaige's prodigy class mod getest maar die is nog steeds bugged :( (reloaden duurt langer ipv minder lang wat volgens de description zou moeten).
Daarom heb ik dmv een trainer m'n inventory space maar wat opgekrikt want 27 slots is gewoon echt te weinig.
Had liever gezien dat je de space nog verder kon uitbreiden met Eridium mja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-10 16:56

PBP

Net even met mn normal character van lv36 aan de DLC begonnen. Ik dacht dat de DLC meeschaalde met je level? Kom alleen maar ventjes van rond de 30/31 tegen, veelste makkelijk op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-10 16:10
Schaalt wel degelijk me, ik kwam met m'n lvl 41 gunzerker en kwam lvl 42 en 43 mobs tegen

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Dan is er wat mis bij mij, speel PS3 versie. Speel jij niet True Vault Hunter Mode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

PBP schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 22:59:
Dan is er wat mis bij mij, speel PS3 versie. Speel jij niet True Vault Hunter Mode?
TVHM schaalt het mee gok ik, normal kom ik ook alleen 30 en 31 tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
De DLC wereld voelt na een tijdje toch wel echt anders aan dan de main-story quests. Het duurde alleen even voordat ik er een beetje in zat, maar daarna terug naar Sanctuary is toch weer even wennen. Denk eigenlijk dat het ook vooral door de muziek komt, het is toch wat opgewekter in Oasis wat dat betreft.

Ik vind alleen dat de nieuwe chars niet zo heel ver uitgewerkt zijn. Ja, ze praten ook wel tegen je tijdens missies, maar toch echt stukken minder dan in de main story line. De twee quest givers tot nu toe die je werkelijk ziet zijn niet heel geweldig.

Maar ik dacht eigenlijk nadat ik de Sandskiffs in de catch-a-ride had gedumpt, je die ook wel in de main story kon gaan gebruiken, maar dat lijkt niet zo te zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Niet online
PBP schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 22:43:
Net even met mn normal character van lv36 aan de DLC begonnen. Ik dacht dat de DLC meeschaalde met je level? Kom alleen maar ventjes van rond de 30/31 tegen, veelste makkelijk op deze manier.
mark-k schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 23:47:
TVHM schaalt het mee gok ik, normal kom ik ook alleen 30 en 31 tegen.
Hier t zelfde...
Ben lvl 37 op PT1 en alles is lvl 30/31...
Wel makkelijk om de wereld te verkennen. Dat zal in TVH niet meer zo makkelijk gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
Ik wacht nog met de DLC dan tot ik de main story heb gehaald, en dan gewoon in TVHM eens beginnen met de Pirate's Booty! :) Vanavond is de planning om een hele bende aan side quests te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Dj Neo Ziggy schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 21:50:
spoiler:
Iemand al Tinckles tegen gekomen? damn. instakill hier! zelfs niet met gunzerker op lvl 41 en dual 50k rocketlaunchers
spoiler:
Jawel. Was niet moeilijk omdat ik hij op de rand van zijn action area zat en ik aan de andere kant van de paaltjes veilig in een Hoovercraft zat :+

(en ik ben level 47, maar dat maakt misschien geen verschil - ik weet niet hoe de mobs scalen in relatie tot de level waarmee je begint aan de DLC)

Solo in TVHM mode moet je sluw zijn, anders haal je het niet. Het is echt een groot verschil of je alleen of met twee speelt, alleen al omdat vijanden (bosses!) hun health resetten als je sterft wanneer je alleen speelt en niet wanneer je met twee of meer bent + je kan elkaar uiteraard reviven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
altijd makkelijk om een siren verdek op te stellen als reviver, zeker bij bazen waar meer dan 15 seconden tussen grote AoE aanvallen zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren in klein 1,5 uurtje 50 aangetikt, wat gaan die laatste 3 missies met 4 man bizar hard qua exp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
Wel jammer dat je alleen zo weinig XP krijgt in de DLC. Super Badass Canoneers geven je 660xp, of dat nou als lvl 33 -> lvl 35 superbadass, of lvl 36 -> lvl 38 superbadass is.

Ik ging tussendoor even de firehawk missie doen, de armored bandits in de frozen canyon geven je namelijk al 395xp (lvl 33 mob) en de super badasses die je daar tegen komt (lvl 35) geven je 1230xp.

Ook de eerste baas met intro van de DLC gaf super weinig xp, maar goed, dat was ook wel echt een pushover. Net als de andere quest-mini-boss in dat gebied. Wel krijg je veel en veel meer $ in de DLC, maar dat ligt misschien ook aan het feit dat je het daar al helemaal nergens aan kunt uitgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
tegen de tijd dat je level 50 bent geef je het meeste geld uit aan de new-U stations

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joe_P
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-09 17:30
priemt schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 07:03:
Hier t zelfde...
Ben lvl 37 op PT1 en alles is lvl 30/31...
Wel makkelijk om de wereld te verkennen. Dat zal in TVH niet meer zo makkelijk gaan...
Volgens mij schalen de mobs in de DLC gewoon met je level mee (met +2 voor badass, etc.), maar in PT1 tot een maximum van 30. Dus:
- PT1, jou level (+2) tot max. 30 (+2)
- TVH, jou level (+2) tot max. 50 (+2)

Ik weet niet wat er gebeurt als je aan de DLC begint (bv. level 20), dan weer andere missies gaat doen (tot bv. level 25) en daarna weer teruggaat naar de DLC. Zijn de vijanden in de DLC dan nog het level waarmee je begonnen was in de DLC (20) of schalen ze met je huidige level (25)? Vanavond maar even uittesten.

SteamID: PistolenPaultje - WoWS: General_Lack_of_Interest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Joe_P schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 13:28:
[...]

Volgens mij schalen de mobs in de DLC gewoon met je level mee (met +2 voor badass, etc.), maar in PT1 tot een maximum van 30. Dus:
- PT1, jou level (+2) tot max. 30 (+2)
- TVH, jou level (+2) tot max. 50 (+2)

Ik weet niet wat er gebeurt als je aan de DLC begint (bv. level 20), dan weer andere missies gaat doen (tot bv. level 25) en daarna weer teruggaat naar de DLC. Zijn de vijanden in de DLC dan nog het level waarmee je begonnen was in de DLC (20) of schalen ze met je huidige level (25)? Vanavond maar even uittesten.
Alleen de nieuwe "Invincible" is wel gewoon lvl 52 ;) Ging er als lvl 44 even een kijkje nemen en in letterlijk 2 seconden dood...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vind de leveling van de monsters in de DLC ook wel apart... toen ik de eerste keer Oasis uit wandelde kwam ik een super badass stalker tegen die mijn level had en in hetzelfde groepje een normale stalker die 2 levels boven me zat die veel moeilijker neer ging dan die super badass.
Tot nu toe bevalt de DLC me echter prima, vanmorgen de eerste twee uur gespeeld, vanavond verder :)
Ik verwacht in ieder geval niet om de DLC ook zo vlot uit te spelen, ben lekker aan het exploren weer en neem mijn tijd. Het is in ieder geval wel fijn om het in TVHM te spelen, dan kun je namelijk rustig exploren zonder dat je ineens overleveld raakt. Om dezelfde reden ben ik alle sidequests weer aan het negeren in de main storyline zodat ik die in PT2.5 kan spelen en lekker alles uit kan pluizen en toch een uitdaging te behouden.

Met betere shields wordt Gaige in TVHM weer een stuk leuker trouwens en begin nu echt lol te krijgen in het verzamelen van anarchy en mensen met een shotgun in het gezicht te schieten :P Vooral met het firehawk shield gaat het erg lekker, vloog met het grootste gemak door "a dam fine rescue" heen terwijl dat toch meestal een erg lastig stuk is. Het blijft alleen jammer dat je met 1 keer dood gaan al je anarchy kwijt bent en dus weer een stuk zwakker bent terwijl je blijkbaar juist op een moeilijker stuk aangekomen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Shabbaman schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 20:23:
Niemand? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Die komt vanzelf wel in Sanctuary als je die Marshall tegenkomt en de juiste prequests gedaan hebt. Geduld, geduld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

YellowOnline schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 14:41:
[...]

Die komt vanzelf wel in Sanctuary als je die Marshall tegenkomt en de juiste prequests gedaan hebt. Geduld, geduld.
Ik heb al een keer een quest gedaan voor die marshall, maar dat was met die klonen waar je Law als beloning voor krijgt. Ondertussen ben ik iets van 10 levels hoger en een enorm aantal sidequests verder... ik heb nog drie of vier level 16 (ofzo) sidequests openstaan waar ik eigenlijk niet zo'n zin heb om te doen. Wat is de benodigde prequest dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
mark-k schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 13:51:
[...]

Alleen de nieuwe "Invincible" is wel gewoon lvl 52 ;) Ging er als lvl 44 even een kijkje nemen en in letterlijk 2 seconden dood...
Met wat voor wapen heb je dat gedaan, dat ding heeft toch behoorlijk wat HP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weet niet precies wat de vereisten zijn, maar volgens mij kreeg ik die pas echter in de laatste batch sidequests die vrij kwamen vlak voor het einde van de campaign. Waarschijnlijk moet je het hoofdverhaal dus gewoon nog iets verder advancen.

edit @ArgantosNL: ik denk dat hij bedoelde dat hij in 2 seconden dood was, niet die invincible ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Finraziel op 18-10-2012 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
klinkt bekender :P de 2 AoE aanvallen die hij doet zijn fataal als je daar door gepakt wordt, 1 aanval doet 50k, en die komen er dan 2 kort achter elkaar.

vanavond toch maar een taktiek proberen die ik uit gedacht heb, moet nog wel wat klokken om te kijken of de tijd tussen de aanval(die combi van 2 want die doet hij vaken) altijd gelijk is, want als dat zo is en het is voldoende weet ik een oplossing waar je geen super OP wapen voor nodig hebt, ik heb namelijk een paar filmjes gezien waar ze hem doodmaken voordat hij zijn eerste aanval doet.

[ Voor 3% gewijzigd door ArgantosNL op 18-10-2012 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
Shabbaman schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 14:45:
[...]
Ik heb al een keer een quest gedaan voor die marshall, maar dat was met die klonen waar je Law als beloning voor krijgt. Ondertussen ben ik iets van 10 levels hoger en een enorm aantal sidequests verder... ik heb nog drie of vier level 16 (ofzo) sidequests openstaan waar ik eigenlijk niet zo'n zin heb om te doen. Wat is de benodigde prequest dan?
Die quests voor "The Law" zit een aantal main story quests eerder in het spel. Zoals hierboven al in een spoiler stond, kan je deze doen nadat
spoiler:
Je Sawtooth Couldron's main quest heb gedaan (of daar bent aangeland - even vergeten). Dus dat is ná de mainquest "Where angels fear to tread".

Overigens is het aan te raden de quests voor "The Law" pas te doen als je BFF kunt doen, dan is het gebruiken van beide veel aantrekkelijker voor de bonus. Als je die quest voor Law meteen doet, is die al snel een paar level lager dan "Order" en heb je er minder plezier van. Perfecte combo om de sidequests in the Fridge mee te doen trouwens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je op de ps3 ook in TVHM?
Ik weet niet hoe ik dit aan/uit moet zetten of wat het precies inhoud.
Kan iemand mij dit uitleggen hoe dit op de playstation werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 16:22:
Kun je op de ps3 ook in TVHM?
Ik weet niet hoe ik dit aan/uit moet zetten of wat het precies inhoud.
Kan iemand mij dit uitleggen hoe dit op de playstation werkt
Gewoon uitspelen die game en naar het menu terug. Als je dan continue gebruikt vraag de game of je TVH mode of "normal" wilt gaan spelen. Als je TVH mode kiest moet je wel eerst even een bepaalde vooruitgang halen meen ik voordat je weer terug naar normal kunt. Volgens mij was het criterium dat je in sancatuary moet uitloggen als je van mode wilt wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djunicron schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 16:35:
[...]

Gewoon uitspelen die game en naar het menu terug. Als je dan continue gebruikt vraag de game of je TVH mode of "normal" wilt gaan spelen. Als je TVH mode kiest moet je wel eerst even een bepaalde vooruitgang halen meen ik voordat je weer terug naar normal kunt. Volgens mij was het criterium dat je in sancatuary moet uitloggen als je van mode wilt wisselen.
duss eerst de campain uitspelen dan kun je pas in TVHM?
en wat is precies die mode dan? zijn de mobs dan beter gescaled? wat is het verschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
playthrough 2 zeg maar, een heel stuk moeilijker dan de eerste, en zodra je deze hebt uitgespeeld dan wordt alles mee geschaald. Dus vanaf dan kun je echt gaan farmen voor items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn er nog mensen die mij willen toevoegen op de ps3? mijn PSN is H-Dylan
en heb bijna de hele campain solo uitgespeeld.
ben nu lvl 31 zer0!
voeg me toe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitramuse
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-10 10:23
Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 16:46:
[...]

duss eerst de campain uitspelen dan kun je pas in TVHM?
en wat is precies die mode dan? zijn de mobs dan beter gescaled? wat is het verschil?
Ja, je moet eerst de eerste playthrough doorspelen. TVHM staat gelijk aan nieuwe vijanden, die sterker, erger en badass zijn. Ze droppen ook uiteraard betere loot én je level-cap word geraisd naar 50...maar ook die van de vijanden.
Als voorbeeld van een van de eerste nieuwe vijanden (ik doe de spoiler tag, maar het zijn gewoon normale enemies):

spoiler:
Armored Psycho en de Rakks zijn Sky Hunters, bijvoorbeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brehon
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 03-07 16:23
Klopt het dat wanneer je de tweede playthrough afrond, en weer opnieuw begint, dat er dan een soort van playthrough 2.5 is zoals in Borderlands 1, waar alle enemies, zelfs in het begin allemaal meteen lvl 50+ zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05-10 14:24
Brehon schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 18:53:
Klopt het dat wanneer je de tweede playthrough afrond, en weer opnieuw begint, dat er dan een soort van playthrough 2.5 is zoals in Borderlands 1, waar alle enemies, zelfs in het begin allemaal meteen lvl 50+ zijn?
Klopt ben er nu mee begonnen en de meeste vijanden zijn allemaal 52+, afentoe best pittig moet ik zeggen. Tenzij je uiteraard The Bee met die confernce call gebruikt, damn das echt ziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
djunicron schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 16:35:
Als je TVH mode kiest moet je wel eerst even een bepaalde vooruitgang halen meen ik voordat je weer terug naar normal kunt. Volgens mij was het criterium dat je in sancatuary moet uitloggen als je van mode wilt wisselen.
Is dat specifiek PS3 dan? Op de PC is dat niet zo, je kunt gewoon switchen wanneer je wil door character select te kiezen en als je dan een character selecteert dat de gewone campaign uitgespeeld heeft dan krijg je de vraag of je normal of true vault wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brommer
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18-09 09:36
Er waren enkele pagina's terug enkele opmerkingen over enerzijds levelen met en anderzijds levelen zonder zijmissies. Ikzelf heb heel weinig zijmissies gespeeld; ik ben nogal een overhaast type ;). Gisteren kwam ik op einde level 28 uit bij de eindbaas. Dat had ik puur te danken aan enkele hele goede paarse wapens, waaronder een pistol (met veel damage per shot) die me altijd redde wanneer ik weer eens het loodje legde. Tijdens het gevecht kwam ik op level 29 uit. Ik heb toen vanaf een afgelegen locatie al mijn munitie afgevuurd en daarbij had ik de eindbaas voor drie vierde gedood. Mijn geld was dan ook nog eens op omdat ik één of andere veel te dure granaat gekocht had! Dus nu moet ik waarschijnlijk alsnog terugkeren naar een vorig level, voor munitie en geld.

Conclusie: je kan het uitspelen als level 29 maar zorg dat je nog wat geld over houdt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
Hoppa, gister PT1 uitgespeeld. Wat een vet verhaal, erg coole end boss ook. Nu maar eens de DLC gaan spelen en dan beginnen aan TVHM! :D Ook maar eens kijken welke bosses ik kan farmen om wat betere weapons te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Randy Pitchford ‏@DuvalMagic
360: CJWJJ-HR5W6-3RX3R-K6TBT-6TJHT
Openen
2u Randy Pitchford ‏@DuvalMagic
PSN: CJWJJ-HR5Z3-6ST5J-S3WBT-6TJWZ
Openen
2u Randy Pitchford ‏@DuvalMagic
WinPC: K3CT3-X3BHH-XT3JB-TBJJT-T5BRF

Bij mij deden ze het net nog 15min geleden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij mij nu wel, en deze zijn niet een bepaalde tijd geldig maar een bepaald aantal redemptions dus ik zou het snel nog een keer proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-10 15:15
Om half 8 deed de PC versie het niet bij mij.

edit: dit zijn de nieuwe lading keys, de key van vannacht werkte vanmorgen niet meer.
Jammer dat ze tot nu toe alleen rekening houden met de amerikaanse markt, en niet de codes vrijgeven europese tijd 's avonds...

[ Voor 70% gewijzigd door harmageddon op 19-10-2012 13:53 ]

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Werken jullie vaak met verschillende wapens?

Gisteren nog even de uitleg goed gezien.

Rood/Vuur = tegen mensen
Groen = robots
Blauw = shields
Paars = shock?

Zag dat je tegen een shield met blauw moet beginnen en dan wisselen. Doen jullie dat echt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
Kan je die codes alleen in Borderlands 2 redeemen of ook via een website? Anders hoop ik dat ze vanmiddag ook nog geldig zijn, zal m'n eerste golden key zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
Versteegrob schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 10:40:

Rood/Vuur = tegen mensen
Groen = robots
Blauw = shields
Paars = shock?

Zag dat je tegen een shield met blauw moet beginnen en dan wisselen. Doen jullie dat echt?
Ik zorg er vaak wel voor dat ik een wapen van elke soort bij me heb, is altijd handig. En beginnen met shock wapens die ik soms. Ben meer van de explosive assault rifles, en die werken goed op alles :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Nidhiki schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 10:41:
Kan je die codes alleen in Borderlands 2 redeemen of ook via een website? Anders hoop ik dat ze vanmiddag ook nog geldig zijn, zal m'n eerste golden key zijn
Alleen via het spel en deze codes zijn morgen echt niet meer geld, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
Versteegrob schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 10:43:
[...]

Alleen via het spel en deze codes zijn morgen echt niet meer geld, helaas.
Ik bedoel of ze vanmiddag nog geldig zijn, ben 2 uur vrij dus hoop van wel xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Versteegrob schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 10:40:

Rood/Vuur = tegen mensen
Groen = robots
Blauw = shields
Paars = shock?

Je hebt tegen elk variant een 'goed, slecht, normaal' principe.

Corrosive (groen) is sterk tegen armor (geel HP), maar zwak tegen shield (blauw HP).
Maar Elec (blauw) is sterk tegen shield (blauw HP), maar 'gewoon' tegen armor (geel HP).

Zelfde geld voor Fire en Corrosive tegen flesh (rood HP).

Als je dat zo doorloopt, zie je dat Elec en Explosive de 2 'makkelijkste' elementals zijn om mee te schieten, dat zijn vaak mijn 2 defaults.
Enkel tegen mobs die veel bewegen swap ik naar een specifiek element, maar puur voor de dotsjes.

Verder gewoon maaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-10 11:17
Dankjewel voor de shift code, had hem al gezien vannacht maar was hem helemaal vergeten :)

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm, van shock (elec) heb ik anders ook gemerkt dat ik met een non-elemental wapen dat een stuk lagere base damage had meer damage deed tegen niet shielded enemies. Ik gebruik daarom meestal helemaal geen element, of explosive omdat daar niks tegen resist (en het wel heel goed is tegen van die vijanden die een fysiek schild voor zich dragen en area damage doet tegen groepjes vijanden bij elkaar).
Paars is trouwens slag, die gebruik ik nog wel eens. Een vijand die geslagt is krijgt veel meer damage van niet-slag wapens, maar dan moet je dus wel je wapen wisselen (sommige vijanden zeggen dit zelfs, de goliath zeg "please don't switch weapons!" als je hem slagt :)). Dat doe ik dus voornamelijk met classes die goed zijn in wapens snel wisselen zoals de gunzerker. Ook met Gaige gebruik ik wel vaker slag omdat de attacks van DT dan ook veel harder doorgaan, vooral als ik zie dat hij een explosive clap gaat gebruiken :)

edit: Shock gebruik ik trouwens een heel enkele keer wel voor zwaar geshielde vijanden, maar die bestaan eigenlijk bijna niet. Meestal is het shield zo weg en is het de HP die langer duurt (bij moeilijker te killen vijanden), dus ja, waarom een wapen gebruiken om dat shield nóg sneller weg te krijgen?

[ Voor 14% gewijzigd door Finraziel op 19-10-2012 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
SinergyX schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 10:52:
[...]
Corrosive (groen) is sterk tegen armor (geel HP), maar zwak tegen shield (blauw HP).
Maar Elec (blauw) is sterk tegen shield (blauw HP), maar 'gewoon' tegen armor (geel HP).

Zelfde geld voor Fire en Corrosive tegen flesh (rood HP).
Mmmm... Ik had het idee dat het zo zat:

Fire: sterk tegen rode HP, zeer slecht tegen schild (50% dmg?)
Corrosive: sterk tegen armor, gele hp, matig tegen rode hp en schilden (75% dmg?) - beduidend beter dan fire op een schild!
Electric: sterk tegen schields (200% dmg?), normale dmg tegen al het andere (maar micro-stuns!)

En slag trekt volgens mij de resistance van de elementen gelijk, of voegt 25% dmg toe. Verder normale schade. Net als explosive overigens, maar explosive rounds kunnen geen critical hits veroorzaken.

Eigenlijk is het best moeilijk vergelijken wat nu meer dmg doet zonder het te gaan proberen. Veel fire-wapens moeten het late-game van de dot hebben, corrosive is wat meer in balans. electric heeft wel echt voordelen, het werkt nooit echt slecht zeg maar, maar de base dmg is gewoon lager.

===

Gisteren een indoor leveltje in de DLC gespeeld, waar ze lekker veel funky lichtjes hadden en vrij complexe architectuur (5e chapter volgens mij?). Daar had ik me toch een partij gare fps... Normaal loopt het spel op m'n 560Ti soepel genoeg, 40-60fps. Vooral de verte in kijken over de lengte van maps dropt het nog wel eens van v-sync af en andere indoor maps (de dam b.v.) hakken er ook in, maar deze DLC indoor map was toch wel een toppunt van gare fps. Ik zag met fraps regelmatig 15-25fps langs komen, als ik dan naar de buitenmuur keek, schoot het omhoog naar de 200->60 (capped). De GPU load was 88-99%, waarschijnlijk trokken m'n shaders het niet.

Wat haalden jullie in de DLC voor fps in
spoiler:
The refinary in Wurmwater? (whoops quest - polykritin)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
djunicron schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 11:29:
[...]

Corrosive: sterk tegen armor, gele hp, matig tegen rode hp en schilden (75% dmg?) - beduidend beter dan fire op een schild!
Electric: sterk tegen schields (200% dmg?), normale dmg tegen al het andere (maar micro-stuns!)

En slag trekt volgens mij de resistance van de elementen gelijk, of voegt 25% dmg toe. Verder normale schade. Net als explosive overigens, maar explosive rounds kunnen geen critical hits veroorzaken.

Eigenlijk is het best moeilijk vergelijken wat nu meer dmg doet zonder het te gaan proberen. Veel fire-wapens moeten het late-game van de dot hebben, corrosive is wat meer in balans. electric heeft wel echt voordelen, het werkt nooit echt slecht zeg maar, maar de base dmg is gewoon lager.
Dat klopt in principe inderdaad wat meer, maar in de praktijk is het verschil zo goed als foetsie als je kijkt naar wapen stats zelf.

Een pistol "fire as fast as you can" heeft een enorm hoge damage per bullet, ik had bv een 8400 dmg pistol (12 ronds, 2.4 reload), daar ga je je elemental 1400 dmg SMG niet voor wisselen als je een mob neer wil halen.

Behalve als je bv weer de Siren +60% SMG dmg zou hebben, dan is die weer interessanter :P

Per saldo ontwijk ik enkel de 'resist' damage, voor de rest gewoon het wapen wat voor handen is. (dus geen fire op shield/armor bv).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-09 01:03

Anthirian

In Trance We Trust

De PC shift code werkt om 13:01 nog wel, dus waarschijnlijk nog wel tot minimaal 2 uur.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

djunicron schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 11:29:
[...]

===

Gisteren een indoor leveltje in de DLC gespeeld, waar ze lekker veel funky lichtjes hadden en vrij complexe architectuur (5e chapter volgens mij?). Daar had ik me toch een partij gare fps... Normaal loopt het spel op m'n 560Ti soepel genoeg, 40-60fps. Vooral de verte in kijken over de lengte van maps dropt het nog wel eens van v-sync af en andere indoor maps (de dam b.v.) hakken er ook in, maar deze DLC indoor map was toch wel een toppunt van gare fps. Ik zag met fraps regelmatig 15-25fps langs komen, als ik dan naar de buitenmuur keek, schoot het omhoog naar de 200->60 (capped). De GPU load was 88-99%, waarschijnlijk trokken m'n shaders het niet.

Wat haalden jullie in de DLC voor fps in
spoiler:
The refinary in Wurmwater? (whoops quest - polykritin)
Daar had ik ook enorme lag ja, ligt volgens mij gewoon aan de area, voor de rest heb ik eigenlijk nooit problemen.

Volgens mij verdubbelt slag de dmg die je doet zo ongeveer, heb in elk geval gehad dat hij toen een enemy geslagged was 300 nogwat dmg van de burn kreeg (cijer dat kwam), en toen slag uitgewerkt was kreeg hij van diezelfde burn nog maar 150 nogwat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strekie
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 04-04-2024
Als axton is slag wel handig. 2 turrets deployen en dan alles slaggen waar ze naar schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitramuse
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-10 10:23
Brehon schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 18:53:
Nee. Ze zijn nog steeds gescaled, dus als jij 30 bent, zullen ze 33 zijn ofzo. Zie TVHM maar als hardmode, de vijanden zijn gewoon lastiger van nature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens borderlands.wikia.com zorgt slag er inderdaad voor dat non-slag attacks 200% damage doen (borderlands.wikia.com/wiki/slag).
De andere elements staan beschreven in borderlands.wikia.com/wiki/Elemental_Damage, maar er staat helaas niet bij of dit voor BL2 gelijk is aan BL1. Daar staat echter inderdaad wel dat shock inderdaad 50% meer damage doet tegen shield en maar 10% minder tegen flesh en armor. Ik denk dat ik dus toch nog eens shock uit moet gaan proberen met Gaige omdat zij daar flinke bonussen op kan krijgen. Wel hangt het natuurlijk ook nog af van wat voor wapen je vindt want een shock SMG met 500 damage gaat nog altijd bagger zijn tov een non-elemental SMG met 1000 damage.

Momenteel geniet ik met Gaige van de shotgun die je bij je eerste treasure hunt krijgt, heerlijke damage en super reload snelheid met maar 1 schot per reload waardoor mijn anarchy heel snel oploopt. Wel zorgt het feit dat hij maar 2 pellets schiet er voor dat Close Enough wat wisselvalliger wordt. Met andere shotguns doe je meestal altijd wel wat schade ook al schiet je compleet mis, maar bij deze heb je dus een 25% kans dat allebei de pellets niet terug ketsen en mis ook echt mis is (en met -100en procenten op je accuracy is missen nogal makkelijk als je niet je shotgun letterlijk tegen het gezicht van je vijand aan zet voor je de trekker over haalt :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Lekker handig dit, had de DLC aangeschaft maar de enemys schalen niet mee als je geen TVHM speelt. Word dus even door de TVHM heen rennen, kan op dit moment nog niet naar Oasis in TVHM blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je hoeft niet door de hele TVHM campaign heen hoor, ik zat nog vrij vooraan (had net a dam fine rescue gedaan) en kon volgens mij al een tijdje naar oasis. Als het aan het begin nog niet meteen kan dan zul je waarschijnlijk even tot Sanctuary (of misschien zelfs maar tot dat eerste bevroren verlaten dorpje) moeten spelen om het fast travell network te activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
WinPC: C3CJB-HB3ZZ-F33TB-BTJJT-TXKRF .
PSN: WTCTJ-J9CS3-RSJ53-Z3K3B-BT9F9 .
X360: WTCTJ-J9CK6-JRR36-W6J3B-BT96W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-10 11:57
Versteegrob schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 16:15:
Merci! Heb die van vanmorgen helaas gemist. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Zekers. Eindelijk weer is wat codes de laatste dagen. Heb er 3 gepakt in 24 uur, niet gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
Hop ik heb er ook weer 2 vandaag. Wel zo fijn, want vooral rond level 38-44 heb je ze toch wel nodig. Nahjah niet echt, maar dan is het wel fijn als je merk dat wat weinig uithaalt met je arsenaal als je even een easy-upgrade kunt pakken.

Ze gaan nog wel weer even door met keys dit weekend begreep ik? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, ondanks dat mensen zeiden dat het tegenviel wat er uit kwam heb ik er toch erg leuke dingen uitgehaald hoor... Een e-tech slag assault rifle bv die zo qua specs niet zo heel bijzonder uit zag, maar met een burst fire when scoped die zo snel schiet en snel achter elkaar gedaan kan worden dat ik mijn magazijn in 2 seconden leeg schiet met lekkere damage. Hij is niet erg nauwkeurig (sterker nog, in burst fire lijkt hij een spread te hebben van 3 bolletjes op een rij naast elkaar), maar gecombineerd met Close Enough van de Mechromancer is het ding goddelijk :). Enige nadeel is dat hij mijn assault rifle ammo als een idioot op eet dus ik gebruik hem alleen als het moeilijker wordt.
Het illustreert in ieder geval wel dat je soms wapens gewoon echt even uit moet proberen ipv alleen op de specs af gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
finraziel schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 17:53:
Ja, ondanks dat mensen zeiden dat het tegenviel wat er uit kwam heb ik er toch erg leuke dingen uitgehaald hoor... Een e-tech slag assault rifle bv die zo qua specs niet zo heel bijzonder uit zag, maar met een burst fire when scoped die zo snel schiet en snel achter elkaar gedaan kan worden dat ik mijn magazijn in 2 seconden leeg schiet met lekkere damage. Hij is niet erg nauwkeurig (sterker nog, in burst fire lijkt hij een spread te hebben van 3 bolletjes op een rij naast elkaar), maar gecombineerd met Close Enough van de Mechromancer is het ding goddelijk :). Enige nadeel is dat hij mijn assault rifle ammo als een idioot op eet dus ik gebruik hem alleen als het moeilijker wordt.
Het illustreert in ieder geval wel dat je soms wapens gewoon echt even uit moet proberen ipv alleen op de specs af gaan.
Ik zat ook al tijdje naar die ability te kijken, enorm veel golden guns hebben zo'n enorme spread met kogels (1 zelfs tot 5 kogels in horizontale rij), zulke wapens zouden ideaal zijn voor gaige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Versteegrob schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 16:15:
Woei, thnx. De oude key op Twitter werkt ook gewoon (die van 9h geleden)!!!!
Heb er dus 2 bij :)

edit: Xbox360 btw
edit2: https://twitter.com/DuvalMagic

[ Voor 6% gewijzigd door Kixtart op 19-10-2012 18:21 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Inmiddels niet meer, althans de PC-versie niet...

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Pagina: 1 ... 27 ... 49 Laatste

Let op:
Als je op zoek bent naar spelers op Steam, kijk dan bij deze Steamgroup.