Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-10 14:00
Damagebooster? Heb ik dit? Ff inlezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
djunicron schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 02:48:
Puur als proof of concept ga ik vanaf nu helemaal geen side quests meer doen, ik wil wedden dat ik nog steeds lvl 32 ben aan het eind. De super-badasses zijn wat em gelijk trekt namelijk, net als de dikke, vette bonus als je tegenstanders boven je level dood. Het tekort aan item drops maken de gokkasten redelijk goed, dan maakt het ook geel drol meer uit als je wel een paar keer dood gaat tegen de tegenstand met een skull achter hun naam.
Heb dit nu ook gedaan maar het wordt op een gegeven moment wel erg lastig. Ben nu als lvl 24 in Sawtooth Cauldron rond aan het rennen en dan hebben minstens de helft van de vijanden zo'n doodshoofdje naast hun level staan (hoe de game je probeert te zeggen "get the hell out you idiot!!" :)). Het is nog enigszins te doen (ook omdat ik enigszins getwinkt ben), maar DT gaat erg snel kapot en ik ook. Denk dat ik toch even een area ga zoeken om te clearen om even een paar levels te halen en dan hier terug kom. Nu moet ik zo voorzichtig spelen dat het juist niet snel meer is (en opletten dat ik niet ineens zonder ammo zit want dr gaan nogal wat kogels in zitten voordat die gasten neer gaan).

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-10 21:30
Ik heb nu regelmatig dat matchmaking niet meer werkt met Gaige, ding blijft maar op searching staan, met de andere characters krijg ik netjes een lijst :(

[ Voor 13% gewijzigd door SinergyX op 13-10-2012 23:40 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met de Law & Order combo en een Roboteer class mod door Lynchwood rennen samen met DT alles melee in elkaar trimmen gaat erg lekker trouwens :P Snij door die map heen als door boter, levelt zo wel lekker bij. Even een knop ingesteld voor rapidfire melee en gaan met die banaan :D
Alleen de Unstoppable Force skill is daarbij een beetje dubbel. Aan een kant helpt de fast movement enorm om bij vijanden te komen (veel vijanden lopen achteruit weg als je in melee range probeert te komen), maar de shield regen zorgt er voor dat je niet zo vaak de bonus roid damage mee krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Zit momenteel vast, kan iemand mij helpen?

spoiler:
Bloodshot Slums In the upper left corner of the map. Where you honk your horn to get the gate open . Should have a skull robot lit up with a black mouth. Sign says “Honk 2 Enter”. Gate is around it.

Hier ben ik nu alleen de gate wil maar niet open gaan. Heb al van alles geprobeerd, wat doe ik fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe.i
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-10 21:07
Versteegrob schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 14:03:
Zit momenteel vast, kan iemand mij helpen?

spoiler:
Bloodshot Slums In the upper left corner of the map. Where you honk your horn to get the gate open . Should have a skull robot lit up with a black mouth. Sign says “Honk 2 Enter”. Gate is around it.

Hier ben ik nu alleen de gate wil maar niet open gaan. Heb al van alles geprobeerd, wat doe ik fout?
spoiler:
Toeteren (Z default dacht ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Wow! Dat is het inderdaad, daar was ik nooit achter gekomen, thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07-10 13:28
Werd dat niet op het scherm ook gemeld?

spoiler:
God ik wil die "the bee" .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-10 21:44

Sick Nick

Drop the top!

Is toch onderdeel van de missie beschrijving, het is een van de actie punten onscreen het het bord is ook vrij duidelijk toch ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
boe.i schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 14:05:
[...]

spoiler:
Toeteren (Z default dacht ik)
spoiler:
De deur ging even open en heb wat gasten verslagen. Toen ging ik het level uit naar zon dikke vrouw Elie. Paar opdrachten gedaan en nu moet ik weer naar de gate alleen gaat die niet open als ik opnieuw toeter. Wat moet ik nu doen?

Weet het denk ik al. Gelukt, voortaan even lezen wat ik moet doen 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door Wackmack op 14-10-2012 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Je moet een ander type voertuig nemen bij Ellie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48
Bwahah, lekker
spoiler:
Saturn
verslagen op lvl 25.

Het is echt grappig hoe snel je door het spel kunt rushen met 3 andere spelers. Nou is het wel zo dat je beduidend slechtere loot krijgt als je flink gang maakt met de mainquest, versus als je ook alle sidequests doet.

Sterker nog, ook alle boxes die ik op trek zijn gevuld met wit / groen. Volgens mij proberen ze zo het haasten een beetje te remmen. Ook de XP bonussen gaan wat tegenvallen na een tijdje, daar zit ook toch een duidelijke cap op. Maar goed, als dit zo door blijft gaan kan je denk ik toch als lvl 28 het spel uitspelen. Zit nu net na de spoiler wel opeens al op lvl 27.

Een Ele-Gaige (middelste tree) is toch wel echt goed valt mij op. Vooral die slag-op-de-eerste-hit-na-een-tijdje-niet-schieten-Skill is echt sterk, zeker op een groepje op afstand met een shotgun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yup, ik heb net als lvl 29 Gaige de 1e playthrough uitgespeeld maar dat was dus inclusief drie levels halen door drie keer Lynchwood te clearen. Merkte inderdaad ook dat de bonus XP die je krijgt niet meer opweegt tegen het feit dat je minder snel gaat als de vijanden te veel hoger zijn in level.

Overigens leuke truc aan het einde...
spoiler:
Als je DT bij je hebt nadat de warrior dood is dan blijft hij vrolijk Rakk mollen en die blijven eindeloos spawnen. Heb em even laten staan terwijl ik de was ging ophangen :P Heb zo'n 2 levels gehaald op die manier voordat die rakk hem eindelijk kapot hadden (ik geloof dat de stackcount van upshot robot op 700 of 800 of zo stond). Daarmee heb ik nu die shield skill dus als je hem een goed shield geeft dan zou hij dit volgens mij eindeloos vol kunnen houden, maar op een gegeven moment krijg je natuurlijk geen XP meer van die Rakk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-10 19:46
Iemand al eens tegen Vermivorous the invincible gespeeld? Is een Borderlands 2 secret ofzo, level 53 enemy.

Aangezien dit niet met de story line of missions te doen heeft plaats ik het filmpje over hoe je ertegen kunt spelen.

Lijkt me vet om ertegen te spelen :)

[ Voor 14% gewijzigd door wsLy op 15-10-2012 09:27 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Oh, ik heb een zwart gat gevonden. Een plek waar je zomaar door een gat onder Pandora terechtkomt.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/nFlbNK2uvPIDywlQzKxI6WWR/medium.jpg

Bugje :+

In The Highlands op de richel waar zo'n windzak - de moeilijkst te vinden overigens - staat.

[ Voor 4% gewijzigd door YellowOnline op 14-10-2012 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Als je bij Moxxi grote hoeveelheden geld in haar pot stopt krijg je af en toe een leuk, Moxxi branded wapen ;). Als je toch te veel geld hebt dan kan je het net zo goed uitgeven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gaat meen ik niet eens om hoeveel geld je aan haar geeft maar om hoe vaak je iets geeft (of een kans als je iets geeft of zo). Dus gewoon tig keer 100 geven, niet meteen 1000en gaan geven (tenzij je echt geld teveel hebt).
Zou kunnen dat je misschien eerst de 10K moet geven die voor van de achievements nodig is, had tenminste met een nieuw character dat ik 5000 in 100jes gevoerd heb aan dr en niks gekregen terwijl mijn eerdere character veel makkelijker guns kreeg van dr.
Op een gegeven moment kun je zelfs geld verdienen zo omdat de guns altijd voor jouw level zijn en dus steeds meer waard worden. Alleen, als je zover bent dan verdien je toch met gemak geld als water dus waarom zou je :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Onlangs 120K bij haar uitgegeven in 100jes en niets gekregen :( De formule er achter is totaal random denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-10 19:22
http://borderlands.wikia.com/wiki/Mad_Moxxi

Volgens de wiki krijg je een corrosive SMG Bad Touch voor tussen de 10 en 20.000 en een incendinary Good Touch voor tussen de 20.000 en 50.000

die 2e kan je meerdere keren krijgen elke keer als je dat bedrag tipt, alleen je kan maar 1 wapen per bezoek aan sanctuary krijgen. En je zou in co-op niet allebei moeten tippen dan krijg je geen wapens, volgens de wiki iig.

[ Voor 7% gewijzigd door KingKoning op 15-10-2012 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-10 21:32
Dat laatste kan ik bevestigen koningL, in co-op werkt dat niet -_- zonde van m'n geld.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Rann schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 09:06:
Dat laatste kan ik bevestigen koningL, in co-op werkt dat niet -_- zonde van m'n geld.. :/
Toch heb ik in co-op sessie wel al 2 keer een paarse smg van haar gehad...
En helaas ook een 1 niks, terwijl ze wel zei dat ik een gun kreeg... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
priemt schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 09:17:
[...]

Toch heb ik in co-op sessie wel al 2 keer een paarse smg van haar gehad...
En helaas ook een 1 niks, terwijl ze wel zei dat ik een gun kreeg... :(
Dat is dus afhankelijk van de host, als die ze al heeft gehad, zou je niets meer kunnen krijgen. Andersom wel, als iemand bij jouw match het doet, kan jij hem later wel weer krijgen.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-02-2024
Vrijdagavond ben ik met een vriend ff die arena ingegaan, (Slaughter House)
Toch nog wel lastig met 2 man, we zijn wel gekomen tot round 5, maar daar gingen we telkens dood bij wave 3/5 door badasses. Ben wel bijna 3x lvl up gegaan door die arena, en lekker veel money! Vanavond maar weer eens verder met story mission :)

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcM88
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 25-09 17:23
finraziel schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 10:00:
Andere mensen trouwens ook al gemerkt dat crystalisks gebuffd lijken te zijn? Die beesten zijn ineens gevaarlijk geworden :P DT ging ruzie zoeken met eentje gister dus ik ren er vrolijk op af om de poten onder hem uit te slaan... mep... ? ... mep mep mep... gebeurt niks?!
Gaige lijkt momenteel bugged tegen crystalisks, het is het enige character wat tegen die beesten amper schade doet. En DT slaat die beesten constant in het midden (wat aardig nutteloos is) waardoor je DT het nog niet eens kan winnen van 1 crystalisk.
wsLy schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 21:14:
Iemand al eens tegen Vermivorous the invincible gespeeld? Is een Borderlands 2 secret ofzo, level 53 enemy.

Aangezien dit niet met de story line of missions te doen heeft plaats ik het filmpje over hoe je ertegen kunt spelen.
[video]

Lijkt me vet om ertegen te spelen :)
Dat is 1 van de 3 raid bazen. Een stuk sterker dan the warrior overigens.

D3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-unit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-07 15:58

m-unit

PSN: sjaak99 //

Gisteren zo dom geweest nadat ik de eindbaas had afgeknald een nieuwe game te starten over mijn huidige karakter heen.....
heeft er iemand een safegame die ik kan gebruiken op de pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcM88
Weet je zeker dat je over je huidige char een nieuwe game bent begonnen? als je bij character select kijkt is die dan echt weg?

D3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-unit

m-unit

MarcM88 schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 10:45:
Weet je zeker dat je over je huidige char een nieuwe game bent begonnen? als je bij character select kijkt is die dan echt weg?
yup, er staat weer een level1 karakter :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Maar hoe start je er 1 over je huidige character? Nooit geweten dat dat mogelijk was :P

Andere kant, paar uurtjes werk en je bent weer 30 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skellie_King
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 27-10-2023
m-unit schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 11:13:
[...]

yup, er staat weer een level1 karakter :X
Had ik ook, spel even opnieuw opstarten werkte bij mij ;)

D3 Monk Monkeyballs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcM88
Skellie_King schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 11:51:
[...]

Had ik ook, spel even opnieuw opstarten werkte bij mij ;)
Och.. ik was het zelfs al vergeten, maar inderdaad! spel opnieuw opstarten en je char is weer terug :P

D3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Gisteren nog potje gedaan met m'n Siren tegen onze grote vriend de Vogel, vanaf het begin 4 man. Ik ben serieus nog nooit zoveel badass en super badass mobs tegengekomen, bijna elke spawn was er minimaal 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
SinergyX schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 12:02:
Gisteren nog potje gedaan met m'n Siren tegen onze grote vriend de Vogel, vanaf het begin 4 man. Ik ben serieus nog nooit zoveel badass en super badass mobs tegengekomen, bijna elke spawn was er minimaal 2.
Die baas is echt een beetje belachelijk op TVH mode. De mobs die ernaast spawnen zijn echt veel gevaarlijker dan de baas zelf! Ik ben benieuwd of de baas wat verder op, die metalen "vogel" ook opeens super-taaie mobs heeft gekregen. (ben voor die missie gestopt voor een lvl 1 Gaige)

Welke 3 raid bosses zijn er dan nu? Ik ken alleen Terra en Varki-boss.
Als je deze zelfde truc uithaalt op normal krijg je trouwens een chubby-varkid, welke erg grappig is en gemakkelijk om te killen. Als je de super-badass varkid trouwens lang genoeg kunt overleven. Eigenlijk niet gekeken of je die ook weer kon laten Morphen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
TVH mode is eigelijk vrij simpel als je met meerdere mensen bent, negeer die adds volledig en focus je vuurkracht puur om hem, ga je down, gewoon doorschieten op hem, gewoon ervoor zorgen dat je altijd 1 iemand levend rond heb lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Struikrover
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-10 13:48
djunicron schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 12:28:
[...]
Welke 3 raid bosses zijn er dan nu? Ik ken alleen Terra en Varki-boss.
The Warrior toch ook dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Warrior is er 'officieus' geen, een 3rde is slechts nog een gerucht, zoals te vinden was in datamining:
[Balance.Unique.PawnBalance_ThresherRaid AIPawnBalanceDefinition]
PlayThroughs[0]=(DisplayName="Terramorphous the Invincible")

[Balance.PawnBalance_BugMorphRaid AIPawnBalanceDefinition]
PlayThroughs[0]=(DisplayName="Vermivorous the Invincible")

[Balance.Unique.PawnBalance_CrystaliskRaid AIPawnBalanceDefinition]
PlayThroughs[0]=(DisplayName="Crystaloferous the Invincible")

Crystaloferous the Invincible dus, gok op een variant van die mobs met die crystal-poten dus :P
Maar vooralsnog geen methode gevonden om dat ding te spawnen, sommige geloven ook dat die pas in de DLC beschikbaar is.

Daar is al 1 named boss van, maar die is lang nog niet zo sterk, mogelijk dat hij daaraan gelinkt is.
http://mygaming.co.za/new...nemies-in-one-picture.jpg
Daar ergens gok ik dus rechts :P

[ Voor 22% gewijzigd door SinergyX op 15-10-2012 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Niet online
Nice pic :D
Die blauwe crystal op dat plaatje ben ik al wel 1 keer tegengekomen, heb toen alleen niet gelet op de naam.
Hij had ook een rode kist op zn kop.
Was aan de rechterkant van Caustic Caverns, maar ging in co-op vrij snel neer...
Neem aan dat dat die named boss is die jij bedoelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joe_P
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-09 17:30
Die blauwe Crystalisk heet Blue:
http://borderlands.wikia.com/wiki/Blue

spoiler:
Hij heeft de safe van Marcus met plaatjes van MoXXi op z'n rug

SteamID: PistolenPaultje - WoWS: General_Lack_of_Interest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcM88
djunicron schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 12:28:
[...]
Welke 3 raid bosses zijn er dan nu?
Terramorphous the Invincible - Vermivorous the Invincible - Crystaloferous the Invincible.

D3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-10 16:32

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Oke wat is er met de laatste update gebeurd? Het spel gaat nergens meer over. Ben met de eerste playtrough bezig en ben level 37 en vecht tegen bots van level 30-32. Hoe kan het ooit dat ik iedere keer met een paar schoten dood ben (geen RPGbot) Zelfde met playtrough 2 level 38 vecht ik tegen level 33 bandits, precies hetzelfde, ze knallen mijn schild met een paar schoten neer en mijn health van 10.000 direct weg.

Ik heb juist meer boss fights gedaan zodat ik juist in playtrough 2 op een hoger level zou beginnen, maar ze ownen me alsof ik level 25 ben..... neemt compleet alle lol weg, hoe moet het gaan wanneer je nog verder bent?

Ik ervaar dit rare gedoe sinds de laatste patch daarvoor nooit problemen (zelfde dat de crystalisk super sterk geworden zijn, wat wel beter is) Jullie ervaringen hiermee? |:(

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcM88
@Mother, herstart het spel even. Heel af en toe kan het voorkomen dat de game bugged raakt en dat beesten bizar veel schade doen. Overigens is dat van die cystalisks alleen bij Gaige (gaan ze waarschijnlijk nog wel fixen).

D3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Missie Talon of God is geactiveerd :) Eerste playtrough.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Mother_Goozz schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 14:42:
Oke wat is er met de laatste update gebeurd? Het spel gaat nergens meer over. Ben met de eerste playtrough bezig en ben level 37 en vecht tegen bots van level 30-32. Hoe kan het ooit dat ik iedere keer met een paar schoten dood ben (geen RPGbot) Zelfde met playtrough 2 level 38 vecht ik tegen level 33 bandits, precies hetzelfde, ze knallen mijn schild met een paar schoten neer en mijn health van 10.000 direct weg.

Ik heb juist meer boss fights gedaan zodat ik juist in playtrough 2 op een hoger level zou beginnen, maar ze ownen me alsof ik level 25 ben..... neemt compleet alle lol weg, hoe moet het gaan wanneer je nog verder bent?

Ik ervaar dit rare gedoe sinds de laatste patch daarvoor nooit problemen (zelfde dat de crystalisk super sterk geworden zijn, wat wel beter is) Jullie ervaringen hiermee? |:(
Mijn eigen ervaring als level 43: PT2 is ontzettend moeilijk solo spelen. Je moet cooppen zodat je elkaar kan reviven. Ik heb 15K shield en 24K health, maar twee goeie hits van een badass en ik ben dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcM88
YellowOnline schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 15:47:
[...]

Mijn eigen ervaring als level 43: PT2 is ontzettend moeilijk solo spelen. Je moet cooppen zodat je elkaar kan reviven. Ik heb 15K shield en 24K health, maar twee goeie hits van een badass en ik ben dood.
Met Salvador heb ik dat niet zo ervaren, ik kon met hem redelijk hard door rushen. Al heeft die wel veel health regen skills en ren skills, waardoor het toch makkelijker is om uit lastige situaties te komen.

D3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Mother_Goozz schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 14:42:

Alle mobs doen ongeveer evenveel damage als jij doet, shotgun doet rustig 20-40k damage, bepaalde robot's (charging eye) kunnen tot 140k gaan. Enige verschil is dat damage altijd geblokt wordt tot je max shield (ok aantal super badass kunnen 1 shotten) en daarna pas van je HP afgaan, badass doet factor 2-3 van deze damage.

Zover ik merkte hebben mobs geen 'level scaling', een mob die 400 dmg op lvl10 deed, doet dat tegen jouw level 50 nog steeds, het verschil is enkel hoeveel damage jij op hun kan doen.

Principe wordt uiteindelijk, zorgen dat je niet geraakt wordt en hun zo snel mogelijk uitschakelen. Ik doe op mijn 2.5 Axton nog wat oude quests, maar daar moet ik gewoon volluit maaien anders leggen ze mij gewoon in no-time neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Ik heb vooral mijn speelstijl aangepast in PT2: ipv. Rambo-gewijs de vijand te lijf te gaan speel ik nu veel defensiever en tactischer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welk level moet je zijn voor de DLC? Is dat per se 50 of kan je het na 1 playtrough ook spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-10 13:59
YellowOnline schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 16:06:
Ik heb vooral mijn speelstijl aangepast in PT2: ipv. Rambo-gewijs de vijand te lijf te gaan speel ik nu veel defensiever en tactischer.
Mijn speelstijl is toch doorlopen tot ik rooie stippen zie en dan hard terugrennen en van een afstandje snipen :)

Waarom ik Maya speel i.p.v. Zero weet ik ook niet ;)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:25
Hydra schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 16:37:
[...]

Mijn speelstijl is toch doorlopen tot ik rooie stippen zie en dan hard terugrennen en van een afstandje snipen :)

Waarom ik Maya speel i.p.v. Zero weet ik ook niet ;)
Ik vraag me vaker af waarom ik met Maya speel ipv Axton. Ben nogal van het rush werk en midden in de mobs proberen iedereen af te maken. Zal deels wel komen doordat ik teveel gewend ben aan de Phoenixskill (kill one, run around and kill much more :) )

Zit er ook aan te denken om een keer een respec te doen om te kijken of ik dan meer naar mijn stijl kan spelen. Heb nu de linker tree waarvan de Phaselockability om meer mensen te pakken wel relaxed is, maar zit te denken aan de rechtertree (Phoenix)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Dat opzicht ben ik een bunnyhopper :P Opening met sniper headshot om shield weg te krijgen, jump, shotgun in the face, jump, longbow granaat, hide (shield regen), jump, shotgun in the face, phaselock, SMG.

Voordeel van jumpen, mobs lijken niet altijd makkelijk omhoog te kunnen richten en als je schuin aankomt springen missen die dingen die ze gooien ook vrij vaak. En natuurlijk sprintje trekken als je moet reloaden, melee mobs houden je dan meestal niet bij.

Met axton is het stuk makkelijk, longbow, turret, turret, koffie, sigaretje, klaar. :P

[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 15-10-2012 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Ik blijf het raar vinden, dit had ik niet met mijn andere character voor de patch, toen was ik ook flink aantal levels hoger, maar liep ik hier echt niet tegenaan. Ook heb ik zeer regelmatig dat mijn kogels door de vijanden heen gaan en geen schade doen. Misschien maar eens een clean install. Ben 6-7 levels hoger dan zij, 'normaal" gesproken kunnen ze nooit zoveel damage bij mij doen (hoe hoger level je bent hoe minder damage je neemt van lager level vijanden right?)

Zelfde merk ik met bullymong's, wanneer zij me een mep geven doet het bij wijze van 200 damage, komt precies dezelfde erachteraan. Die geeft me op precies dezelfde manier een klap, en me hele schild down, en de helft van me health.

Wat me ook opvalt is dat terwijl ik 3-4 levels hoger lig dan dat je normaal de playtrough uitspeelt, dat ik nog net zoveel XP krijg dan wanneer ik op datzelfde punt ben met een lager level character... Normaal krijg je dus minder XP hoe hoger level je bent (tegen lager level tegenstander)

[ Voor 16% gewijzigd door NinjaKiwiNL op 15-10-2012 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
Mother_Goozz schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 17:51:
Ik blijf het raar vinden, dit had ik niet met mijn andere character voor de patch, toen was ik ook flink aantal levels hoger, maar liep ik hier echt niet tegenaan. Ook heb ik zeer regelmatig dat mijn kogels door de vijanden heen gaan en geen schade doen. Misschien maar eens een clean install. Ben 6-7 levels hoger dan zij, 'normaal" gesproken kunnen ze nooit zoveel damage bij mij doen (hoe hoger level je bent hoe minder damage je neemt van lager level vijanden right?)

Zelfde merk ik met bullymong's, wanneer zij me een mep geven doet het bij wijze van 200 damage, komt precies dezelfde erachteraan. Die geeft me op precies dezelfde manier een klap, en me hele schild down, en de helft van me health.

Wat me ook opvalt is dat terwijl ik 3-4 levels hoger lig dan dat je normaal de playtrough uitspeelt, dat ik nog net zoveel XP krijg dan wanneer ik op datzelfde punt ben met een lager level character... Normaal krijg je dus minder XP hoe hoger level je bent (tegen lager level tegenstander)
Door mobs heen schieten = lag. Vooral als ik solo speelde en co-op ga heb ik daar ook last van, je sniped dan de hele tijd mis.

Ook hits van melee tegenstanders komen dan eerder dan je verwacht, je reageert verkeerd en krijgt dus als een 2e hit voordat je het door hebt.

Ik moet zeggen dat ik wat dat aangaat BL2 niet zo best geregeld vind in co-op, met disconnects als de host weggaat enzo. Veel spelers met matige internet verbindingen spelen nooit met iemand, simpelweg omdat de ping te hoog is. Ik heb naar mensen 100km verderop, die op glasvezel zitten (100-100) naar mij (60-6) 200ms ping!?

Als ik BF3 / Diablo 3 / Starcraft 2 / Crysis 2 met Amerika speel, heb ik nog niet eens 200ms ping?! Of lopen alle verbindingen toch via Gearbox (Texas)? Want dan klopt het wel, daar heb ik inderdaad 240ms vertraging naar toe.

Ik ervaar de XP-scaling toch wel even anders. Als je 5 lvls boven de content zit, krijg je amper xp meer, behalve voor de badasses. Andersom, als je 3 lvls onder de content zit, krijg je wel aardige bonussen. Maar meer dan 3 lvls lijkt niet meer te werken. Daarnaast ga je er trager doorheen omdat het moeilijker wordt.

Pro-tip: Als je een dikke mob (b.v. in Eridium blight) tegenkomt en sloopt met je auto, stap dan even uit voor meer XP.
King Bullymong (king kong?) uit je kar neerschieten kreeg ik 2000xp voor, even uitstappen gaf je 6200xp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Playtrough 1 uitgespeeld.

spoiler:
Had verwacht dat de eindbaas moeilijker te killen zou zijn :/ Rocket Launcher (6500x6 damage) en een corrosive pistol en ik had dat ding binnen 4 minuten dood. Mijn shield is geen enkele keer depleted geraakt zelfs... Zodra ik hem zag direct raketten schieten en dan gaat hij weer terug.. heeft geen tijd gehad om aan te vallen lol...

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-10 16:10
Wil ik de season pass kopen via steam krijg ik dit:
Fout Code:-15

Kan webpagina niet laden (onbekende fout).

Na een paar keer F5 rammen doet ie het wel

[ Voor 17% gewijzigd door Dj Neo Ziggy op 15-10-2012 20:00 ]

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

djunicron schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 18:16:
[...]

Ik ervaar de XP-scaling toch wel even anders. Als je 5 lvls boven de content zit, krijg je amper xp meer, behalve voor de badasses. Andersom, als je 3 lvls onder de content zit, krijg je wel aardige bonussen. Maar meer dan 3 lvls lijkt niet meer te werken. Daarnaast ga je er trager doorheen omdat het moeilijker wordt.
Dat bedoel ik :) ik zit 5 levels boven de content, dus ik zou amper XP moeten krijgen maar ik krijg dus hetzelfde aantal XP als mijn andere character die 4-5 levels lager ligt, op precies dezelfde plek/missies. (opzich geen probleem level wel erg snel, maar daarom denk ik dat er iets fout zit...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 15:57:
(ok aantal super badass kunnen 1 shotten)
Volgens mij kan niemand echt one-shotten (= vanuit volle shields en health naar fight for your life). Toen ik met mijn lvl 7 Gaige bij een lvl 50 buddy in de game zat die de eindbaas in TVHM af aan maken was dacht ik veilig van een afstandje te kunnen kijken naar hem, maar de eindbaas gooide toch een of ander projectiel naar me toe die me naar enkele HP's sloeg maar dus niet naar fight for your life. Hij sloeg wel door mijn shield heen ook mijn meeste health weg, dat wel, maar in principe kun je dus 1 hit altijd overleven. Probleem is dat als je in de problemen raakt de volgende hit vaak minder dan een seconde weg is :) maar die hit van een lvl 50 baas kon ik nog gewoon van weg rennen (terug naar de vendors) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07-10 07:03
net bezig met een quest van Sir Hammerlock, waarbij je een leuk beestje mag doden. Nog niet gelukt. Donders wat is dat ding sterk.

spoiler:
Slappy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
pdebie schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 21:52:
net bezig met een quest van Sir Hammerlock, waarbij je een leuk beestje mag doden. Nog niet gelukt. Donders wat is dat ding sterk.

spoiler:
Slappy
Zoveel mogelijk afstand houden. Liever zelfs omhoog en achter een gebouw gaan staan. Dan ben je wel even bezig maar ga je niet dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
finraziel schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 20:16:
[...]

Volgens mij kan niemand echt one-shotten (= vanuit volle shields en health naar fight for your life). Toen ik met mijn lvl 7 Gaige bij een lvl 50 buddy in de game zat die de eindbaas in TVHM af aan maken was dacht ik veilig van een afstandje te kunnen kijken naar hem, maar de eindbaas gooide toch een of ander projectiel naar me toe die me naar enkele HP's sloeg maar dus niet naar fight for your life. Hij sloeg wel door mijn shield heen ook mijn meeste health weg, dat wel, maar in principe kun je dus 1 hit altijd overleven. Probleem is dat als je in de problemen raakt de volgende hit vaak minder dan een seconde weg is :) maar die hit van een lvl 50 baas kon ik nog gewoon van weg rennen (terug naar de vendors) :P
Een directe oneshot heb ik inderdaad nooit gezien, maar bijvoorbeeld die slag (skags?) badass varianten schieten van die ballen die je zo goed als naar 1 HP schieten en 99% kans ook direct een dotje op je gooien, daar kom je bijna nooit heelhuids vanaf :P In dat opzicht dus een 1 shot :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm, volgens mij had ik die vrij snel kapot door er gewoon voor te gaan staan gunzerken :P
Aan de andere kant, het zou kunnen dat ik mijn the bee aan had op dat moment...

Sharing is Caring valt me trouwens nog een beetje tegen... Als je die skill eenmaal hebt ben je wel klaar om naar TVHM te gaan, maar daar is DT dat shield binnen no time kwijt en hij behoudt over het algemeen zo goed aggro dat hij zelfs met een delay van 2,5 seconde of zo op het shield eigenlijk altijd pas weer terug krijgt als alles dood is. Het is op zich wel mogelijk om er leuke dingen mee te doen, maar tenzij je echt om de haverklap in je inventory wil zitten wroeten is het nadeel weer dat jij datzelde shield aan hebt. Het kan bv leuk zijn om het shield van de firehawk te equipen voor DT (zo ver ben ik nog niet, ga ik wel proberen), maar voor jezelf is dat toch niet zo'n geweldig ding. Als methode om DT in leven te houden is de skill in ieder geval niet zo indrukwekkend als ik gehoopt had.

SinergyX, inderdaad, had niet aan DoT gedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Is het niet gewoon een kopie van jouw shield? In dat geval zou ik voor zo'n laag mogelijke cooldown gaan en dan nog wat extra puntjes via badass rank en je tree, dat hij in principe zijn shield zo snel mogelijk terug krijgt.

Al zou die Firehawk (doet toch AoE pulse als die depleted is) ook aardig wat extra dmg meegeven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Dj Neo Ziggy schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 19:58:
Wil ik de season pass kopen via steam krijg ik dit:
Fout Code:-15

Kan webpagina niet laden (onbekende fout).

Na een paar keer F5 rammen doet ie het wel
Dat heb ik al jaren zo ongeveer elke keer ik iets koop (en heb 200+ spellen) :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
Zo, ook met Gaige uitgespeeld, als lvl 31 geëindigd, amper nog side-quests gedaan sinds lvl 25. Net voor waar ik vind dat de echte missie begint lvl 29 geworden, 30.5 bij de baas en na afronding van die quest nét aan 31.

Daarmee loop je dus (maar) één level achter als je niet naar arena's / lynchwood etc gaat. Sidequests zijn dus eigenlijk best wel overrated, behalve dat ik het nu toch wel moeilijker had dan met Zer0 en dan gewoon alle quests doen waar je zin in hebt.

Ben wel benieuwd naar waar ze de nieuwe content gaan plaatsen van de eerste DLC. En ook vooral of ze de level cap gaan aanpassen en of je de DLC content meteen je eerste playthrough al kunt doen of niet. Hoop dat het een beetje een leuk opzichzelf staand verhaal is en niet gewoon één extra map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-02-2024
Gister weer eens lekker de story doorgespeeld, lvl 23 Axton nu :) Heb nu longbow turret, erg fijn! kan niet wachten tot ik de Nuke heb, met 2 lvl's in ieder geval wel Scorched Earth, rockets :D

Gave bossfight in de story:
spoiler:
Vond Jack in het begin maar slappe hap, maar na de dood van bloodwing haat ik hem meer dan ooit, wat een gave character

EDIT:
Ook maar even season pass aangeschaft, laat die DLC maar komen!

[ Voor 9% gewijzigd door Nidhiki op 16-10-2012 09:07 ]

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Nidhiki schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 08:15:
Gave bossfight in de story:
spoiler:
Vond Jack in het begin maar slappe hap, maar na de dood van bloodwing haat ik hem meer dan ooit, wat een gave character
And explosives! })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
Ahh, Now I remember!!!

Eigenlijk is de voice-over altijd een van de leukste dingen aan dit spel. Het is alleen jammer dat juist dát aspect ook een negatieve uitwerking heeft op de herspeelbaarheid. Als je voor de 5e keer de claptrap + hammerlock intro's hebt doorstaan, dan weet je het ook wel weer. Ik denk alleen daarom al dat ik niet nog weer een nieuwe losse char zou bijkopen en levellen, ik heb na Gaige & Zero de normale playthrough wel weer een beetje gezien. Ik wil nu ook eigenlijk alleen nog de voorheen ontbrekende sidequests eens gaan afronden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister kwam ik Donkey Mong en King Mong tegelijk tegen met aardig wat van die bellymongs. Leuk gevecht leverde dat op en natuurlijk gelijk de achievement erbij.

Ook die quest gedaan met Mal. Als je die nog moet doen moet je na het oppakken van de quest even een tijdje blijven staan. Heel grappig wat die allemaal zegt, en nog deels waar ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-10 16:10
Ben nu lvl 41 met TVHM en net roland bevrijd, echter valt me 1 ding op.
De loot drop verschilt enorm per regio.
Ik moest roland redden en er dropte ineens een rocket launcher met +47k damage en een sniper met acid ronde de 7k. Ja dan gaat wel ineens iedereen down.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcM88
Iemand deze al gepost? echo log 3 van Gaige. Erg leuk om te horen imo.

D3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Niet online
Iemand die weet wat het ideale level is om met TVH te beginnen?
Kan er al voor kiezen en ben lvl 37, maar vraag me af of ik niet beter eerst de dlc kan spelen...
Of wordt t alleen maar makkelijker/ moeilijker als je langer wacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcM88
Het wordt alleen maar makkelijker. De meeste mensen zijn level 30-33 als ze beginnen met TVH.

D3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-10 16:56

PBP

Over TVH gesproken. Ik heb de game inmiddels uit en kreeg bij elke continue de melding of ik TVH of normal wilde spelen. Ik koos een paar keer voor normal omdat ik nog wat sidequests wilde doen maar nu is de TVH keuze weg? Kan ook niet terug vinden waar ik het nou kan kiezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
de TVH kun je ook bij het selecteren van je char instellen.

(vanmiddag á morgen is de dlc er)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Benieuwd inderdaad welk lvl de DLC zal zijn, ik zit op TVH.5, dus alles is 50, hopelijk de DLC dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
hoe zit dat nou met TVH???
TVH is 2.0 en dan 2.5 :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!
djunicron schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 01:43:
Zo, ook met Gaige uitgespeeld, als lvl 31 geëindigd, amper nog side-quests gedaan sinds lvl 25. Net voor waar ik vind dat de echte missie begint lvl 29 geworden, 30.5 bij de baas en na afronding van die quest nét aan 31.

Daarmee loop je dus (maar) één level achter als je niet naar arena's / lynchwood etc gaat. Sidequests zijn dus eigenlijk best wel overrated, behalve dat ik het nu toch wel moeilijker had dan met Zer0 en dan gewoon alle quests doen waar je zin in hebt.
Mwa, dat vind ik toch een beetje kort door de bocht hoor, dan heb je dus wel aardig wat sidequests gedaan alleen vanaf een bepaald punt niet meer. Mijn Gaige die echt geen sidequests gedaan heeft trok het op een gegeven moment echt niet meer, heeft toen 3 levels bijgehaald en was lvl 29 aan het einde, terwijl mijn Zer0 die wel alles gedaan heeft lvl 34 was aan het einde. Het is echter wel zo dat het niet echt helpt om de sidequests te doen waar je al enorm overleveld voor bent.

Ik ben er overigens nog niet echt uit of ik Gaige in TVHM nog zo leuk vind. DT gaat erg makkelijk dood dus de BFF tree verliest wat van zijn waarde. De anarchy tree is erg sterk maar vraagt om een erg up close and personal fighting style waarbij je makkelijk dood gaat, terwijl je als dat gebeurt al je anarchy stacks kwijt bent wat het geheel een frustrerende bezigheid maakt. Je kunt dat opvangen met Close Enough, maar dat voelt weer een beetje lame. Dan hou je Little Big Trouble over, die heb ik nog niet echt geprobeerd omdat ik in deel 2 een stuk minder fan ben van elements dan in deel 1, voornamelijk vanwege de kleine inventory. Om ammo problemen te voorkomen wil je namelijk ook bv niet alleen SMG's gebruiken, dus eigenlijk heb je van een aantal verschillende wapentypes alle elements nodig en dan heb je al snel geen ruimte meer om loot mee te nemen. Aan de andere kant zou het met de LBT wel eens zo kunnen uitwerken dat je gewoon altijd shock gebruikt, dat ga ik dus nog eens testen.

Nu ik het zeg, ben benieuwd of er misschien ook een inventory uitbreiding komt met de DLC...

Edit @DCG909: 2.5 is als je de storyline in TVHM uitgespeeld hebt, dan schaalt alles naar jouw level. Sidequests die je nog niet gedaan hebt doen dat dus ook, zo kun je bv hogere level versies krijgen van quest rewards.

[ Voor 4% gewijzigd door Finraziel op 16-10-2012 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
DCG909 schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 10:50:
hoe zit dat nou met TVH???
TVH is 2.0 en dan 2.5 :s
TVH is 2.0, als je TVH hebt uitgespeeld en je bent 50, worden alle mobs 50 (uitgezonderd paar maps), dat noemen ze officieus 2.5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-unit

m-unit

Dit werkt bij mij (natuurlijk) niet, heeft er iemand een savegame rond level 30?
MarcM88 schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 11:54:
[...]

Och.. ik was het zelfs al vergeten, maar inderdaad! spel opnieuw opstarten en je char is weer terug :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

PBP schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 10:31:
Over TVH gesproken. Ik heb de game inmiddels uit en kreeg bij elke continue de melding of ik TVH of normal wilde spelen. Ik koos een paar keer voor normal omdat ik nog wat sidequests wilde doen maar nu is de TVH keuze weg? Kan ook niet terug vinden waar ik het nou kan kiezen
uitloggen in Sanctuary

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
finraziel schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 10:50:
[...]

Mwa, dat vind ik toch een beetje kort door de bocht hoor, dan heb je dus wel aardig wat sidequests gedaan alleen vanaf een bepaald punt niet meer. Mijn Gaige die echt geen sidequests gedaan heeft trok het op een gegeven moment echt niet meer, heeft toen 3 levels bijgehaald en was lvl 29 aan het einde, terwijl mijn Zer0 die wel alles gedaan heeft lvl 34 was aan het einde. Het is echter wel zo dat het niet echt helpt om de sidequests te doen waar je al enorm overleveld voor bent.
Ik doe zo goed als geen side quests, puur online in storymissies, daar pik je soms dezelfde sidequest op, maar gros van m'n exp komt puur uit alle mobs die je tegenkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
finraziel schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 10:50:
[...]
Mja, ik was eerst gewoon blij begonnen en heb wat sidequests gedaan, lang niet alles. Na lvl 24 ~ 25 ben ik gewoon doorgemarcheerd tot het einde, wat inderdaad op bepaalde punten een behoorlijke bump in moeilijkheidsgraad is geweest. Als je werkelijk in één keer snel de mainquest uitspeelt, kan je als lvl 28 eindigen. (congrats met lvl 29, dat is toch een mooie prestatie)

Inderdaad, "trivial" sidequests kan je net zo goed niet meer doen. En er zit ook wel een verschil in of je nou heel Lynchwood / Caustic Caverns gaat doen of dat je even snel in het laatste gebied waar je vrij rond kunt lopen met quests even die 2 speciale wapen-quests gaat halen. Eigenlijk hebben ze dit aspect heel goed in balans gebracht. Je hoeft eigenlijk nooit als je het niet wilt hard te grinden (b.v. 5x dezelfde boss killen) als je even vast zit kwa moeilijkheidsgraad.

== In ander nieuws, de DLC heeft volgens het nieuws dat op steam gelinkt is 10-15uur speelduur!? Het is niet zomaar even een sidequest, het is een hele serie, zeg maar een "mini-main-questline".

Nou ben ik helemaal benieuwd. Maar ik heb toch het idee dat dit dan dus achter de main-quest aan komt? Dus dat je er als lvl 30-er aan moet / kunt beginnen?

[ Voor 10% gewijzigd door djunicron op 16-10-2012 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Laatst online: 15-11-2023
Weet iemand of deze Season Pass bij mij werkt? Heb de RU/EU-versie voor Steam toen gekocht

http://www.cdkeydeals.com...ml?tracking=50600ae823604

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:09

Shabbaman

Got love?

djunicron schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 11:43:
[...]
== In ander nieuws, de DLC heeft volgens het nieuws dat op steam gelinkt is 10-15uur speelduur!? Het is niet zomaar even een sidequest, het is een hele serie, zeg maar een "mini-main-questline".

Nou ben ik helemaal benieuwd. Maar ik heb toch het idee dat dit dan dus achter de main-quest aan komt? Dus dat je er als lvl 30-er aan moet / kunt beginnen?
Het klinkt eerder als een nieuwe Zombie Island of dr. Ned dan een nieuwe Secret Armory of General Knoxx. Er zijn vier DLC's aangekondigd, en de main story zal vast wel uitgebreid worden in een of twee van die DLC's. Alleen heeft Gearbox in BL1 laten zien dat ze maar wat graag andere aspecten van het spel uitdiepen.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat ze de DLC aanpassen aan jou level. Zou zonde zijn als je als level 50 overal doorheen kunt rennen omdat het te makkelijk is. Omgekeerd geldt natuurlijk hetzelfde, het zou ook zonde zijn als de DLC niet te doen is omdat alles level 50 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 11:59:
Ik hoop dat ze de DLC aanpassen aan jou level. Zou zonde zijn als je als level 50 overal doorheen kunt rennen omdat het te makkelijk is. Omgekeerd geldt natuurlijk hetzelfde, het zou ook zonde zijn als de DLC niet te doen is omdat alles level 50 is.
Volgens mij was het in BL1 1 van de DLC's vanaf 24 ofzo, maar was de PT2 variant gewoon max level. Neem aan dat ze hetzelfde principe gebruiken, je kan vanaf een bepaald level beginnen in 'PT1', alles in PT2 is automatisch max level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Wat betekent THV?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
TVHM, True Vault Hunter Mode.
Als je het spel uitspeelt, mag je opnieuw beginnen op een hogere moeilijkheidsgraad, dit is rondom level30.
Mobs zijn lvl30+ (tot 50), hebben meer HP, doen meer damage.

In BL1 werd dit ook wel Playthrough 2 genoemd (je speelde het spel gewoon helemaal opnieuw).

[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 16-10-2012 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 03-10 08:24

Madstorm

Derping all the way!

Komt de DLC vandaag nou uit? of op een andere dag?

Ik raak helemaal in de war, Patch voor D3 morgen, en binnenkort ergens een "expancion" voor GW2.. ook nog BO2 wat er aankomt.

IT'S TOO MUCH TO HANDLE :9

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Peter_Aragorn schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 11:50:
Weet iemand of deze Season Pass bij mij werkt? Heb de RU/EU-versie voor Steam toen gekocht

http://www.cdkeydeals.com...ml?tracking=50600ae823604
Niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Q: Does this Season Pass work with all Russian/Region Free Borderlands 2 or just with the one from you guys? ( Mark, 15/10/2012 )
A: It will work with RU version only. If you buy from Steam or Retail store please do not buy it. ( 15/10/2012 )
Q: does this key work with the retail version of borderlands 2? ( mike, 15/10/2012 )
A: It wont work with other version. RU only sorry. ( 15/10/2012 )
Q: I have borderlands 2 from the nvidia coupon. Can I activate this Borderlands 2 season pass for it? Thanks fr the answers! ( Nemaa, 15/10/2012 )
A: It wont work sorry. ( 15/10/2012 )
Q: I bought my copy of borderlands via amazon.co.uk, can I activate this season pass? ( Bob, 12/10/2012 )
A: No, it wont work with other version. ( 12/10/2012 )
Q: Just to be clear, i have bought the ru/region free version of borderlands 2 from you. Will my borderlands 2 region free version recieve the dlc or just the ru? ( dulo, 12/10/2012 )
A: Both version will recieved Season Pass DLC

Dus volgens mij niet. CDKEYHOUSE heeft volgens mij wel een die zou moeten werken, maar lees eerst even de comments ervan! Staat ook antwoord gegeven door CDKEYHOUSE zelf, wel zo handig!

[ Voor 56% gewijzigd door wsLy op 16-10-2012 12:31 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
wsLy schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 12:29:
[...]

Q: Does this Season Pass work with all Russian/Region Free Borderlands 2 or just with the one from you guys? ( Mark, 15/10/2012 )
A: It will work with RU version only. If you buy from Steam or Retail store please do not buy it. ( 15/10/2012 )
Q: does this key work with the retail version of borderlands 2? ( mike, 15/10/2012 )
A: It wont work with other version. RU only sorry. ( 15/10/2012 )
Q: I have borderlands 2 from the nvidia coupon. Can I activate this Borderlands 2 season pass for it? Thanks fr the answers! ( Nemaa, 15/10/2012 )
A: It wont work sorry. ( 15/10/2012 )
Q: I bought my copy of borderlands via amazon.co.uk, can I activate this season pass? ( Bob, 12/10/2012 )
A: No, it wont work with other version. ( 12/10/2012 )
Q: Just to be clear, i have bought the ru/region free version of borderlands 2 from you. Will my borderlands 2 region free version recieve the dlc or just the ru? ( dulo, 12/10/2012 )
A: Both version will recieved Season Pass DLC

Dus volgens mij niet. CDKEYHOUSE heeft volgens mij wel een die zou moeten werken, maar lees eerst even de comments ervan! Staat ook antwoord gegeven door CDKEYHOUSE zelf, wel zo handig!
Maar die dikgedrukte heb ik dan toch juist gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Check pagina 2 van Q&A, het zou dus gewoon moeten werken, met name het lange antwoord lijkt me duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Peter_Aragorn schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 12:32:
[...]

Maar die dikgedrukte heb ik dan toch juist gekocht?
Uit je eerste bericht kon ik niet opmaken dat je de RU/EU versie via hun had gekocht, dus vandaar dat ik dacht dat het niet zou werken. Als je die via hun hebt gekocht dan is het geen probleem natuurlijk.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
wsLy schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 12:41:
[...]

Uit je eerste bericht kon ik niet opmaken dat je de RU/EU versie via hun had gekocht, dus vandaar dat ik dacht dat het niet zou werken. Als je die via hun hebt gekocht dan is het geen probleem natuurlijk.
Inmiddels ook bericht van hen gehad. Zou moeten werken inderdaad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcM88
Madstorm schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 12:27:

Ik raak helemaal in de war, Patch voor D3 morgen, en binnenkort ergens een "expancion" voor GW2.. ook nog BO2 wat er aankomt.

Volgens theverge vandaag al. http://www.theverge.com/g...er-pirates-booty-dlc-hits

D3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Komen er nog shiftcodes? Al een tijdje niks meer op Twitter gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
Ze hebben iig de launcher al geupdate vandaag: Niet meer Salvador, Axton en Zero in het plaatje, maar nu die Pirate dame + Gaige.

Ik verwacht dus eigenlijk dat de DLC inderdaad "vandaag" beschikbaar wordt gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Iemand momenteel aan het spelen rond level 45? M'n huidge missies zijn niet echt gemakkelijk als Zer0 solo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:55

ye-roon

knaak

Madstorm schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 12:27:

First world problems

en dan moet je ook nog werken :s

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcM88
Dadelijk krijgt die nog een burn-out :P

D3 account

Pagina: 1 ... 26 ... 49 Laatste

Let op:
Als je op zoek bent naar spelers op Steam, kijk dan bij deze Steamgroup.