Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
heuveltje schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 12:20:
[...]

Heb je wel de goede kist voor ogen :?
Ik heb hem een stuk of 60 keer geopend (jay ini file hacking :))
Maar tot nu toe zater er nog altijd 2 paarse dingen in, welliswaar vaak grenade/shieldmods.
Ook niet allemaal even geweldig, maar wel zeker dat alles tot nu toe paars was !

ps
Toch niet helemaal waar, ik heb er 1 keer 2 dingesen uitgehaald (die artifacts, heten die zo ?ben de naam ff kwijt) En die waren idd wel blauw als ik het goed herinder
Ik heb alleen nog maar rocket launchers gehad van de 5 keys die ik gebruikt heb :P

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!
VTB schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 11:37:
Ik weet niet of dit ook zo is op de PS3 en PC. Maar als je de DLC hebt geïnstalleerd kun je geen game meer joinen met spelers die niet de DLC hebben. Gisteren wilde ik verder gaan met een vast coop groepje waar we waren gebleven echter had 1 persoon niet de DLC waardoor we dus niet zijn game konden joinen.
Ik kan begrijpen dat je niet kunt joinen met het nieuwe char maar beetje lullig dat dit ook niet meer mag met gewoon oude characters.

Dus DLC maar weer verwijderd. Voor de rest ben pad lvl 20 maar vermaak me prima. Waardige opvolger van BK1
Ik heb niet de Xbox 360 versie, maar volgens mij moet je als je de DLC niet hebt op de 360 de Borderlands 2 Compatibility Pack downloaden. Die staat als het goed is gratis tussen de DLC. In eerste instantie stond daar per ongeluk een hele hoge prijs bij maar dat zou gefixt moeten zijn.
Ik heb dus geen 360, maar ga af op wat @GearboxSoftware getweet heeft:
We are looking into reports of incorrect pricing on the Borderlands 2 compatibility pack that's currently rolling out on Xbox Live.

To be clear -- the Borderlands 2 Compatibility Pack on Xbox Live should be FREE ...not 4,294,967,295 MSP. Working to get that fixed ASAP.

The corrected price for the FREE Borderlands 2 Compatibility Pack is now rolling out on Xbox Live: http://bit.ly/RO7yCh

For the curious, the Compatibility Pack is what enables those with the new Mechromancer character to play with those that don't.

For questions and assistance with Borderlands 2, please visit http://support.gearboxsoftware.com

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 09:32

knightofn1

Don't say that word

ye-roon schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 11:43:
[...]

ik had het ook. Ik heb de game uninstalled uit steam, opnieuwe gedownload en toen was gaige actief :)
werkte de integrity check niet ? :P was bij mij 10mb herdownloaden en de boel werkte weer.

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:00
Zojuist de update geinstalleerd gekregen via Steam. Ik vroeg me af of ik nog iets moet doen voor ik die nieuwe character kan selecteren want ik zie hem atm niet in het menu erbij staan. (Ja, ik heb hem gepre-ordered)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Net heb ik een halfuur als Gaige gespeeld en het levelen gaat hard met haar. Ruim voordat ik Boom en Bewm tegenkwam, had ik Deathtrap al. Zelfs zonder enige upgradeskills spawnt hij een minuut lang om je te helpen. Met haar kan je volgens mij wel een snelle speedrun doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcM88
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 25-09 17:23
Robin schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 14:37:
Net heb ik een halfuur als Gaige gespeeld en het levelen gaat hard met haar. Ruim voordat ik Boom en Bewm tegenkwam, had ik Deathtrap al. Zelfs zonder enige upgradeskills spawnt hij een minuut lang om je te helpen. Met haar kan je volgens mij wel een snelle speedrun doen :P
Ik denk toch de gunzerker de beste speedrunner is. Die heeft 2 skills om erg snel te rennen (die ook nog is stacken). Bij dat laatste gedeelte voor de eindbaaas kill ik die beesten niet eens meer, gewoon puur rennen. Klinkt saai, maar is het eigenlijk niet :P

D3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:27
En classmods voor die nieuwe char zijn die nog anders en aanwezig? :)

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-10 14:00
Randy Pitchford ‏@DuvalMagic
There are and will be various non-campaign offers that are not included in the Borderlands 2 Season Pass.

Beetje jammer dit. Ben nu al 80e kwijt en dan kost het straks nog meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ewivis schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 15:50:
De classmods zitten er sowieso al in. Ik heb ik gisteren een aantal gevonden met een ander karakter. (En weer verkocht omdat ik er dus niets mee kan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcM88
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 25-09 17:23
Ewivis schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 15:50:
En ze zijn veel waard ook.. iemand verkocht een oranje classmod( lvl50) van gaige op het forum en kreeg er
4 oranje wapens + nog iets voor.

D3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
@Hogader, check pagina of 2 terug, staat een oplossing
@versteegrob, is al enkele weken bekend

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48
Mja, als de content goed is vind ik het geen probleem om de Seasonpass te kopen (heb ik nog niet gedaan omdat het totaal onduidelijk is wat er komt en of ik dan nog wel wíl spelen) maar ze moeten dan niet nog heel veel andere content ernaast blijven uitbrengen die ook bakken geld kost.

Ik had juist zoiets met de Seasonpass dat het weer fijn een ouderwetse expansion was en daarmee klaar, hoewel de content in stappen zou komen. Maar als ze nou toch met losse mappen gaan komen die je moet kopen of nieuwe speciale gear die je misschien wel, misschien niet gaat vinden, dan hou ik er snel mee op.

Lekkere fragmentatie gaat dat trouwens geven dan ook, zeker als ze de "compatibility patches" niet snel genoeg uit kunnen brengen.

Het lijkt echt wel alsof ze maar al te graag raar doen met klanten die al betaald hebben... Ik heb tot nu toe alleen maar piraten ingame gevonden met randoms online sinds ik de Gaige DLC binnen heb.
Random dude: Nice huh, this quick patch for us?
Ik: huh? Oh you mean the early release of Gaige? Yes, cool stuff.
Random dude: And the quick crackin.
Ik: No mate, I preordered. You a pirate?
Random dude: hahah, really, people pay for this hackfest!? LOL XD XD XD
Random dude: Now I'm going to open the chest 500 times, brb.
Random dude: And I will play all the DLC's sooner and for free, you a season-pass suckah too?
En zo gaat dat dan weer... Maar eigenlijk heeft ie wel gelijk... Behalve dat ik de game niet WIL zonder te betalen. Maar ze moeten de prijs natuurlijk wel een beetje leuk houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tja, games worden gekraakt, vind je echt dat je niet genoeg lol aan deze game beleefd hebt om het de prijs waard te maken?
Als dat niet zo is, maakt het dan uit dat andere mensen het voor niks weten te krijgen? Als we dat allemaal zouden doen dan zou het snel afgelopen zijn met de spelletjes zoals we deze tegenwoordig kennen. Hij zou jou op zijn knieën mogen danken dat jij met je geld het mogelijk maakt dat games gemaakt worden, maar waarschijnlijk is hij een 13-jarig snotjong dat nog niet snapt hoe de wereld werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-10 21:30
finraziel schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 21:15:
Tja, games worden gekraakt, vind je echt dat je niet genoeg lol aan deze game beleefd hebt om het de prijs waard te maken?
Als dat niet zo is, maakt het dan uit dat andere mensen het voor niks weten te krijgen? Als we dat allemaal zouden doen dan zou het snel afgelopen zijn met de spelletjes zoals we deze tegenwoordig kennen. Hij zou jou op zijn knieën mogen danken dat jij met je geld het mogelijk maakt dat games gemaakt worden, maar waarschijnlijk is hij een 13-jarig snotjong dat nog niet snapt hoe de wereld werkt.
Probeer hetzelfde eens te zeggen over muziek? ;) Zelfde probleem, ander antwoord ;)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 04-10 13:26

mark-k

AKA markkNL

djunicron schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 20:00:
Mja, als de content goed is vind ik het geen probleem om de Seasonpass te kopen (heb ik nog niet gedaan omdat het totaal onduidelijk is wat er komt en of ik dan nog wel wíl spelen) maar ze moeten dan niet nog heel veel andere content ernaast blijven uitbrengen die ook bakken geld kost.

Ik had juist zoiets met de Seasonpass dat het weer fijn een ouderwetse expansion was en daarmee klaar, hoewel de content in stappen zou komen. Maar als ze nou toch met losse mappen gaan komen die je moet kopen of nieuwe speciale gear die je misschien wel, misschien niet gaat vinden, dan hou ik er snel mee op.

Lekkere fragmentatie gaat dat trouwens geven dan ook, zeker als ze de "compatibility patches" niet snel genoeg uit kunnen brengen.

Het lijkt echt wel alsof ze maar al te graag raar doen met klanten die al betaald hebben... Ik heb tot nu toe alleen maar piraten ingame gevonden met randoms online sinds ik de Gaige DLC binnen heb.

[...]

En zo gaat dat dan weer... Maar eigenlijk heeft ie wel gelijk... Behalve dat ik de game niet WIL zonder te betalen. Maar ze moeten de prijs natuurlijk wel een beetje leuk houden.
Tsja, ik wil graag betalen voor iets dat mijn geld waard is, en dit spel is dat meer dan. Ik vind het uiteraard wel debiel dat je met een gekraakte versie online kan, echt slecht geregeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
mark-k schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 22:02:
[...]

Tsja, ik wil graag betalen voor iets dat mijn geld waard is, en dit spel is dat meer dan. Ik vind het uiteraard wel debiel dat je met een gekraakte versie online kan, echt slecht geregeld...
Inderdaad, ik heb totaal geen spijt van mijn aankoop hoor. Maar ik ben wel dusdanig tegen al die moderne DLC troep dat mijn ratio het wel even overneemt van mijn impuls om gewoon maar alle content voor BL2 vast aan te schaffen.

Diablo 3 leek ook zo leuk de eerste week, maar man man wat een zuur gedoe is dat uiteindelijk geworden.

Ik hoop ergens toch dat Gearbox wat actie gaat ondernemen, maar ik denk het eigenlijk niet. Als ze de boel de boel gaan laten en hoge prijzen vragen voor alle extra content, vraag ik me nog maar helemaal af of BL2 een lang leven krijgt. Het zou toch zonde zijn als uiteindelijk alleen de piraten alle content hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach, ik heb de season pass ook nog niet gekocht, maar voornamelijk omdat ik niet weet of ik de DLC's per se meteen bij launch wil hebben. Als ik tegen die tijd weer aan een andere game verslingerd ben dan wacht ik waarschijnlijk tot ik ze lekker goedkoop in de steam sale kan krijgen. Dat heb ik eigenlijk nog het meeste tegen DLC, meestal als het uit komt dan zit ik helemaal niet meer in die game en als de DLC dan niet significant groot is dan is het de moeite gewoon niet waard. Ik verwacht echter dat de DLC voor BL2 wel groot genoeg worden, helemaal als je eventueel wacht tot je er een paar bij mekaar hebt (maar dan kun je ze dus weer beter in een sale kopen dan als season pass).

Die vergelijking met muziek snap ik trouwens niet helemaal? Los van dat goede muziek het ook waard is om voor betaald te worden is het probleem compleet anders. Als de platenlabels omvallen dan verwacht ik dat de muziek BETER wordt, als de gamepublishers omvallen dan denk ik dat zeker niet (tenzij je van indie style games houdt, maar ik heb toch liever de grotere producties). Muziek kan ook gewoon altijd door een paar mensen samen (of zelfs door 1) gemaakt worden die het gewoon voor de liefde voor de muziek doen. Een game als Borderlands 2 kost gewoon teveel geld, dat niveau haal je niet meer als het allemaal zonder redelijke garantie op terugverdienen van je investering moet gaan. Mja, misschien ook niet zo goed om die discussie hier aan te gaan...

Trouwens net toch ook Gaige even geprobeerd (mijn gunzerker staat even geparkeerd voor een quest waar iemand graag in coop mee wou), en holy death trap batman :) Die bot is inderdaad erg goed. Nadeel is alleen dat ik nu steeds wil wachten tot de cooldown voorbij is om weer een volgend gevecht in te gaan :P, snel naar upshot robot levelen dus en zorgen dat hij niet steeds weg gaat. Ben alleen benieuwd of hij op hoger level niet te snel kapot gaat, maar wellicht dat Sharing is Caring dat genoeg kan voorkomen.

[ Voor 15% gewijzigd door Finraziel op 11-10-2012 00:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Eerste echte DLC "Captain Scarlett and Her Pirate's Booty"
Co-op shooter Borderlands 2's has some more DLC coming. "Captain Scarlett and Her Pirate's Booty" DLC was revealed through the PS3's trophy list. PlayStation 3 users who downloaded an update were met with some new trophies related to the upcoming DLC, and, judging from the list, it looks like it will be an impressively large piece of new content.

FEATURE: Borderlands 2 Mechromancer Guide
The new Borderlands 2 content seems to have pirate theme, and take place in a new location, Oasis. The "gadabout" achievement givs a trophy for discovering "all named locations in Oasis and the surrounding Pirate's Booty areas."

If that's not enough evidence for you, PC gamers took a close look at the Borderlands 2 source files and discovered more intriquing information. Here's a summary:

Each class gets a new head.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/rraLz.jpgAfbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/mQjBX.png

New rarity level? (Level 6, "Seraph")
New items/weapons. (such as the Blood Relic, Anshin Evolution Shield, Scarlet's Greed, 12 Pounder, Little Evie, Stinkpot, and more!)
Lots of bosses and multiple raids (3)! (such as Scarlett, the Leviathan, Hyperius the Invincible, and Master Gee the Invincible)
Covering someone in condiments!
Also from the source files, this intro text to the DLC:

"Legends speak of Captain Blade's Lost Treasure of the Sands. Of a prize so great, that men would turn the sands red in pursuit of it. Of a pirate queen, courageous and deadly, who would stop at nothing to find it. Of a monstrous Leviathan. Of the Vault Hunters who journeyed to the desert town of Oasis, not knowing the horrors that would befall them."

We'll have more information (if there is any!) once Gearbox officially announces this DLC.
link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:42
Gisteren eindelijk uit kunnen spelen. Beetje een deceptie qua eind en eindbaas :S

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb even jullie hulp nodig.
Ik heb bij de release in de mediamarkt BL2 gekocht met de premier club bij, dus de expansion met gaige ?

Want als ik die code daarop probeer te redeemen voor haar vrij te spelen, blijft hij zeggen dat de 25digit code fout is.
Een gekend probleem bij iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNameless
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-02 21:38

TheNameless

Jazzballet is vet!

Phusebox schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 08:22:
Gisteren eindelijk uit kunnen spelen. Beetje een deceptie qua eind en eindbaas :S
Nooit Borderlands 1 gespeeld zeker? Dat eind was pas een deceptie _O-

Ducati: making mechanics out of riders since 1946

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Gisteren nog wat PT2 gespeeld. Fucking moeilijk! Ik heb als level 38 zelfs moeite met een mini-boss zoals die concurrent van dr. Zed die zelf ook level 38 is, en elke badass doodt me minstens 1 keer.

Ben ik de enige die het spel ontzettend moeilijk vind in PT2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

Betere wapens zoeken/vinden. Respeccen naar meer defensieve speelstijl. Buddy zoeken voor samen te spelen.

TVHM is inderdaad pittiger, maar het stuk waar je nu zit is bijlange niet zo pittig als al hetegene dat nog op komst is :p

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
priemt schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 07:25:

link
Die van Gaige is al beschikbaar, die heb ik gisteren nog geloot.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister eindelijk fink's Slaugtherhouse voltooid zonder bug. Die achievement is dus ook binnen. Weet iemand hoe lang die season pass beschikbaar blijft? onbeperkt of tot de eerste DLC?

Zit eraan te denken om 4000 xboxlive points te kopen zodat ik zowel de season pass als de nieuwe class kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-02-2024
Ben begonnen om rustig Borderlands 2 door te spelen, gisteravond Wilhelm neergehaald (ging best makkelijk omdat ik wel een sterke AR had) Hij dropte mijn eerste legendary, de Rolling Thunder grenade mod :D Erg gaaf om te gebruiken, vanavond maar weer eens wat side quests doen, heb een hele boel quest links laten liggen omdat de story zo gaaf is

P.S. Most epic moment so far in BL2
spoiler:
Heb echt met verbazing gekeken hoe Sanctuary omhoog vloog en werd weg gephased door Lilith

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Als ik overigens zie wat sommige mensen voor vette wapens en mods hebben :X Ik ben nu dus level 31 na het voltooien van de storymode en een deel sidequests, maar ik heb nog niet echt bijzonder goede wapens gekregen of kunnen kopen. Qua granaten heb ik werkelijk waar nog geen enkele gehad die ooit echt effect had, noch op wezens of robots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm, dan denk ik toch dat je te weinig uitgeprobeerd hebt, granaten zijn awesome. Vooral de versies die 7 child grenades spawnen kunnen met gemak bijna alles afmaken, en daar hoef je echt geen oranje/paarse/blauwe grenade voor te vinden, vaak genoeg zijn de groene sterk zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Nidhiki schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 10:48:
Ben begonnen om rustig Borderlands 2 door te spelen, gisteravond Wilhelm neergehaald (ging best makkelijk omdat ik wel een sterke AR had) Hij dropte mijn eerste legendary, de Rolling Thunder grenade mod :D Erg gaaf om te gebruiken, vanavond maar weer eens wat side quests doen, heb een hele boel quest links laten liggen omdat de story zo gaaf is

P.S. Most epic moment so far in BL2
spoiler:
Heb echt met verbazing gekeken hoe Sanctuary omhoog vloog en werd weg gephased door Lilith
Dat stukje zat ik ook even van: damn epic :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga als ik in TV mode kan proberen een van die eerste bazen te farmen Boom en Blew (ofzoiets). om te kijken of er een betere versie dropt van die child grenade bom. Die heb ik tot level 20 gebruikt geloof ik. Spawnde 10+ granaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
finraziel schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 11:01:
Hmm, dan denk ik toch dat je te weinig uitgeprobeerd hebt, granaten zijn awesome. Vooral de versies die 7 child grenades spawnen kunnen met gemak bijna alles afmaken, en daar hoef je echt geen oranje/paarse/blauwe grenade voor te vinden, vaak genoeg zijn de groene sterk zat.
Ik heb zo'n shock grenade die gestationeerd wordt in de grond en dan in een radius alle enemies met een electrische shock elektrocuteerd. :) ideaal ding, soort minefield voor exploders :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ewivis schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 11:04:
Ik heb zo'n shock grenade die gestationeerd wordt in de grond en dan in een radius alle enemies met een electrische shock elektrocuteerd. :) ideaal ding, soort minefield voor exploders :D
Ik gebruik nu enkel longbow versies, een sticky als er een timer opzit, een normale als timer 0.0 is.

Zeker die sticky kan je echt overal heengooien waar jij aimt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beste bom die ik had:

7 child granades die target zoeken met op impact corrosion dmg

was veel te zalig om te gebruiken bij laag hp: hide, throw, wait & move on

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Of ik doe iets fout, heb granaten gehad met 6 child grenades, hoger niet dat wel, maar zelfs als ik er vier tegelijk gooide kreeg ik nog niet 1 ventje af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb wel al gemerkt dat zonder die seeker op die child grenades dat de enemies minder snel sterven omdat gewoon misschien 1 nade van de 6 hem hit.
maar wel handig als er veel naast elkaar staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Phusebox schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 11:18:
Of ik doe iets fout, heb granaten gehad met 6 child grenades, hoger niet dat wel, maar zelfs als ik er vier tegelijk gooide kreeg ik nog niet 1 ventje af.
Ik heb nu als lvl 16 een grenade met 6 child grenades en een fuse time van 0. Als ik recht bijvoorbeeld een Nomad Torturer raak, blaas ik die eenvoudig weg daarmee.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
SinergyX schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 11:11:
[...]

Ik gebruik nu enkel longbow versies, een sticky als er een timer opzit, een normale als timer 0.0 is.

Zeker die sticky kan je echt overal heengooien waar jij aimt :)
oh ja vergeten, ze zijn longbow :) ideaal dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08:04
Phusebox schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 10:58:
Als ik overigens zie wat sommige mensen voor vette wapens en mods hebben :X Ik ben nu dus level 31 na het voltooien van de storymode en een deel sidequests, maar ik heb nog niet echt bijzonder goede wapens gekregen of kunnen kopen. Qua granaten heb ik werkelijk waar nog geen enkele gehad die ooit echt effect had, noch op wezens of robots.
Herkenbaar.

Level 30 nu en endgame: nog steeds geen legendary gevonden, maar wel genoeg goeie purple / violet wapens. Heb een nette Hyperion corrosion smg (100 elemental, 100 physical, mag 50 en dual barrel + scope) met goeie fire rate en reload die ik al zeker sinds level 22 gebruik. Een heleboel goeie sniper rifles, een leuk pistool en een nette RPG, maar geen echte uitblinkers... Wel genoeg leuke mods, shields e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
Tja, level 32 tot 38 was inderdaad misschien wel even het moeilijkste. Na een tijdje ben je alleen wel gewend aan de bump in moeilijkheidsgraad en wordt je gear vanzelf beter.

Maar inderdaad, iedere bad-ass die je tegekomt tot en met de firehawk maakt je zo'n beetje wel dood. Gooi vooral na ieder level / iedere missie AL je $$$ in de machines, je raakt het toch wel kwijt anders en als je wel een upgrade uit de slots haalt, beteknd dat ook meteen dat je veel minder vaak het loodje gaat leggen.

Daarnaast gewoon lekker multiplayer gaan spelen, de eerste missies zijn anders toch best saai, maar je vliegt er zo doorheen met meerder mensen.

==

Die eerste DLC lijkt me best leuk, alleen ik weet niet hoor, zo ontzettend veel content lijkt mij dat eigenlijk niet. Maar goed, misschien toch maar gewoon een Season pass gaan halen, alleen jammer dat er nergens meer echt goede aanbiedingen lopen. Ik houd me aanbevolen als je iets vind!

==

Ik vind trouwens echt low-level niets anders meer dan andere Gaige spelers... Gisteren twee korte sessie met 4 Gaiges ingame gespeeld.

In 1 kwam na een tijdje in plaats van een andere Gaige een speler binnen die permanent DeathTrap bij zich had. (op lvl 13) Maar dat was niet alles, bij de Firehawk quest op het einde had hij na een tijdje 3 (!!!) Deathtraps ingame. Toen hadden we er opeens 6 dus!? (hoef je echt niets meer te doen, sterker nog, je kunt dan amper tegenstanders raken omdat ze omsingelen en blocken.)

De host kickte deze speler, ik wist eigenlijk niet eens dat je dat kon doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
djunicron schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 13:24:
Via de 'normale' manier zo goed als onmogelijk, enkel het in leven houden van je pet zou kunnen met die eerste tree, 5 sec kill bij duration.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

djunicron schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 13:24:
Tja, level 32 tot 38 was inderdaad misschien wel even het moeilijkste. Na een tijdje ben je alleen wel gewend aan de bump in moeilijkheidsgraad en wordt je gear vanzelf beter.

Maar inderdaad, iedere bad-ass die je tegekomt tot en met de firehawk maakt je zo'n beetje wel dood. Gooi vooral na ieder level / iedere missie AL je $$$ in de machines, je raakt het toch wel kwijt anders en als je wel een upgrade uit de slots haalt, beteknd dat ook meteen dat je veel minder vaak het loodje gaat leggen.

Daarnaast gewoon lekker multiplayer gaan spelen, de eerste missies zijn anders toch best saai, maar je vliegt er zo doorheen met meerder mensen.

==

Die eerste DLC lijkt me best leuk, alleen ik weet niet hoor, zo ontzettend veel content lijkt mij dat eigenlijk niet. Maar goed, misschien toch maar gewoon een Season pass gaan halen, alleen jammer dat er nergens meer echt goede aanbiedingen lopen. Ik houd me aanbevolen als je iets vind!

==

Ik vind trouwens echt low-level niets anders meer dan andere Gaige spelers... Gisteren twee korte sessie met 4 Gaiges ingame gespeeld.

In 1 kwam na een tijdje in plaats van een andere Gaige een speler binnen die permanent DeathTrap bij zich had. (op lvl 13) Maar dat was niet alles, bij de Firehawk quest op het einde had hij na een tijdje 3 (!!!) Deathtraps ingame. Toen hadden we er opeens 6 dus!? (hoef je echt niets meer te doen, sterker nog, je kunt dan amper tegenstanders raken omdat ze omsingelen en blocken.)

Ah, Firehawk is net de missie die ik moet doen nu ik de sidequests alweer afgerond hebt

Overigens had ik pakweg 75% van de challenges al completed (hidden vault symbols zoeken enz.). Leuk tijdverdrijf, vooral als je het als level 38 in normal mode doet :+ Ik heb gezien dat er nu enkele undiscovered challenges bijgekomen zijn.

2e hidden vault symbol bij terra heb ik nog steeds niet trouwens :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
YellowOnline schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 14:27:
2e hidden vault symbol bij terra heb ik nog steeds niet trouwens :'(
Enige manier zover gevonden is dit met z'n 2én te doen, mij solo nog niet gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

SinergyX schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 14:47:
[...]

Enige manier zover gevonden is dit met z'n 2én te doen, mij solo nog niet gelukt.
Ik heb het eens een paar keer geprobeerd met iemand anders, maar de timing krijg ik maar niet goed :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind het overigens wel typisch dat zoveel mensen lvl 30 of 31 zijn als ze klaar zijn met de eerste playthrough. Met mijn gunzerker sta ik nu op het punt om de laatste quest te gaan doen en ben lvl 31 terwijl ik echt tientallen undiscovered quests in mijn lijst heb staan omdat ik met deze char op een gegeven moment gewoon zo snel mogelijk door die eerste playthrough wou rennen. Dan heb ik ook nog de beste equip van mijn 1e char overgenomen, inclusief the sham en the bee, dus ik ren redelijk overal doorheen zonder de moeite te nemen om levels leeg te vegen zoals ik met de eerste deed.
Heb het idee dat ik doordat ik nou lager level ben bij de main quests ik ook weer meer exp krijg waardoor het verschil kleiner is dan ik had gedacht tussen alle quests doen of tientallen overslaan.
Ik heb trouwens ook geen coop gedaan nog met dit poppetje, maar het lijkt me dat je hooguit meer exp kunt krijgen in coop toch? Door de zwaardere vijanden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
YellowOnline schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 14:51:
Ik heb het eens een paar keer geprobeerd met iemand anders, maar de timing krijg ik maar niet goed :/
Springen na 3 seconde na het moment dat de klep opengaat, zou net goed moeten gaan.
finraziel schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 14:56:
Ik heb trouwens ook geen coop gedaan nog met dit poppetje, maar het lijkt me dat je hooguit meer exp kunt krijgen in coop toch? Door de zwaardere vijanden?
Vergeet niet dat beetje badass of variant daarop soms meer exp geeft dan een quest zelf, zeker als je bepaalde missie steds overnieuw doet, tikken die badasses best hard aan.

[ Voor 42% gewijzigd door SinergyX op 11-10-2012 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big Venom
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 06-09 16:28

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-10 19:46
Dude wat zou ik Gaige toch graag als real-life vriendin hebben :p.

Vraag mij af of die nieuwe DLC in de Season Pass zit?

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die pirate's booty? Dat lijkt me wel ja, volgens mij zouden er vier campaign DLC's komen en die zitten in de season pass. Eventuele andere DLC zou er nog buiten kunnen vallen (misschien verzinnen ze nog wel een nieuwe class of zo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
Wow, volgende week dinsdag al de eerste DLC?! Dat doen ze best vlot eigenlijk. Ik ben BL2 nu nog niet zat, misschien toch maar doen dan.

Het matchmaken voor de PC met en zonder Gaige DLC is weer opgelost, daar was kennelijk een steam client update voor nodig(!?).

Die Deathtrap lijkt bij mij nu al redelijk nutteloos geworden... In Bloodshot stronghold wordt ie al vrij gemakkelijk gesloopt. Hij is ook echt veel minder effecient lijkt het nu hij die "laser" upgrade heeft uit de middelste tree, 2e rank. Best aardig, maar continue melee leek veel beter te werken, behalve dattie nu al door bruisers / shotgun midgets binnen de korste keren kapot wordt gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Laatst online: 16-09 01:03

Anthirian

In Trance We Trust

Kun je trouwens na het uitkomen van enkele DLC die binnen de Season Pass valt, deze pass nog aanschaffen, of is het verleden tijd nadat de eerste DLC uitkomt dinsdag?

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind het wel slim dat ze zo vlot al met een DLC komen, ik ben het nu ook nog volop aan het spelen en wil deze DLC dus ook wel gelijk hebben en dan ben ik meteen na aan het denken of ik dan misschien maar beter gelijk de season pass kan kopen. Dan is het namelijk nog maar 20 euro extra voor de volgende drie DLC's (ten opzichte van nu alleen de 1e DLC los kopen).
Lijkt me dat je die season pass voorlopig nog wel zult kunnen kopen, anders zouden ze er denk ik wel iets bij zetten dat je voor datum x deze deal kunt gebruiken, voor hun zou dat alleen maar gunstiger zijn want dan kopen meer mensen em, zie het voordeel voor hun niet als ze "stiekem" ineens de season pass weg halen.

Jammer dat DT dus minder goed werkt op hoger level, daar was ik al bang voor... Misschien als je em uiteindelijk een shield kunt geven dat het weer beter gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Voor hen die Season pass en Mechromancer DLC willen voor de prijs van de Season pass op steam:

http://www.greenmangaming.com/

Geeft nu 25% korting op pc downloads (voucher geldig t/m vrijdag 12-10-2012). Enige nadeel: je moet ze separaat bestellen, omdat de voucher niet alle items in de basket in prijs reduceert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goede tip :) maar je kunt natuurlijk ook gewoon de season pass alleen kopen voor 22,50, dat heb ik net gedaan.
Overigens als je net als ik steeds op checkout klikt en niet snapt waarom hij maar niet door gaat, je moet je account verifien maar die tekst valt niet heel erg op.

Voor 22,50 ging ik niet lang nadenken, goeie deal, thanks! :D

edit: Let wel op, deze actie is dus nog maar een krappe 12 uur geldig vanaf nu (als ik het goed lees).

[ Voor 13% gewijzigd door Finraziel op 12-10-2012 01:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
Mja, voor €22.50 is het waarschijnlijk wel de moeite. Aan de andere kant, sjonge, €72.50 is wel weer even een fors bedrag voor een game, maar goed...

*kijkt even in Steam, 56uur. All is well.

[ Voor 13% gewijzigd door djunicron op 12-10-2012 01:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tja, de game koste mij 37 euro in de preorder met dus Gaige al er bij, dus ik zit nu op net geen 60 euro totaal. In aanmerking nemende dat ik volgens steam al 122 uur er in heb zitten en ik er nog lang geen genoeg van heb kan ik het niet duur vinden, vooral gezien het feit dat de 4 uitbreidingen er dus nog aan zitten te komen. Als de DLC's hetzelfde kwaliteitsniveau halen als voor deel 1 dan gaat het genieten worden en ik meen zelfs dat ze gezegd hebben dat de DLC's qua formaat vergelijkbaar worden met knoxx en dat was makkelijk de grootste (en beste) van de DLC's voor deel 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Flozem schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 00:44:
Voor hen die Season pass en Mechromancer DLC willen voor de prijs van de Season pass op steam:

http://www.greenmangaming.com/

Geeft nu 25% korting op pc downloads (voucher geldig t/m vrijdag 12-10-2012). Enige nadeel: je moet ze separaat bestellen, omdat de voucher niet alle items in de basket in prijs reduceert.
Ik dank u zeer. Toch maar de stap gezet om de Season Pass aan te schaffen. 25% was net dat kleine beetje dat me overtuigde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
priemt schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 07:25:

[...]

link
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/mQjBX.png
Huh, deze heb ik nu al gevonden en in gebruik... (speak no evil heet deze head)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
Hoe kan je die code gebruiken van die website? Ik ben nu ook wel geïnteresseerd in de seasonpass :)
Gister namelijk dikke lol gehad met vrienden, lekker samen sidequests doen, heb nu pratende shotgun xD Erg leuk omdat iedereen hem hoorde praten. Borderlands 2 ftw!

Edit:

Nvm, heb het al gevonden maar helaas werkt die site met paypal etc :'(
Dan toch maar via steam halen voor volle prijs, is het nog waard ook!

[ Voor 22% gewijzigd door Nidhiki op 12-10-2012 08:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om op die slotmachines van alle icoontjes 3 op een rij te krijgen?

Ik heb namelijk nog nooit de borderlands tekens of dat hoedje bij elkaar gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Struikrover
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-10 13:48
In het topic is meermaals verteld dat dit wel kan inderdaad. De kans is alleen van tevoren vastgesteld en is zodanig klein dat je geluk moet hebben of goed je best moet doen volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Paypal hoeft toch niet zo'n probleem te zijn? Of ben je principieel tegen of zo? Als je het eenmalig instelt op paypal dan wordt daarna het bedrag gewoon automatisch van je rekening geïncasseerd als je iets met paypal betaalt. Gaat net zo makkelijk als ideal.

Borderlands teken heb ik ook nog nooit gekregen, heb wel onlangs eens een keer triple marcus gekregen maar daar kwam niet echt iets interessants uit. Ik heb wel al heel veel op de slots gespeeld, dus de kans is inderdaad heel klein. Wou voor mijn volgende nieuwe char een vriend vragen om wat geld over te sluizen vanaf een hoger char. Voornamelijk om een sloot eridium binnen te halen om gelijk met flinke ammo reserves te beginnen, maar wie weet, het is ook weer een gooi naar eindelijk een jackpot halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
finraziel schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 10:23:
Paypal hoeft toch niet zo'n probleem te zijn? Of ben je principieel tegen of zo? Als je het eenmalig instelt op paypal dan wordt daarna het bedrag gewoon automatisch van je rekening geïncasseerd als je iets met paypal betaalt. Gaat net zo makkelijk als ideal.
Heb vaak geprobeerd om het in te stellen, maar is meerder keren niet echt gelukt en vond het maar vreemd werken. Misschien dat ik vanmiddag nog maar eens goed naar moet kijken, want is toch wel handig, zeker met dit soort kortingen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-10 16:17
Wat is de meest efficiente manier om snel te levellen? Ik heb al een behoorlijk aantal uurtjes gespeeld en ben pas level 18. Ik speel in principe alle sidequests trouwens. En zijn er nog manieren om makkelijk goede wapens te krijgen? Ik vind weinig bruikbaars en gebruik nu al minimaal 8 levels dezelfde paarse pistol. Ik zou graag een paarse sniper vinden maar geen idee of daar een makkelijke manier voor is.

spoiler:
In de main story ben ik trouwens gevorderd tot je sanctuary weer in kan

[ Voor 3% gewijzigd door Malt007 op 12-10-2012 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
Malt007 schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 10:31:
spoiler:
In de main story ben ik trouwens gevorderd tot sanctuary weer geland is.
Bedankt voor de spoiler hè! Verdomme zeg... De game heeft een dun verhaaltje, maar moet je dit nu echt hier zo posten? Klinkt als een vrij epische gebeurtenis, jammer dat het nu gespoiled is :S

[ Voor 10% gewijzigd door LiquidT_NL op 12-10-2012 10:34 ]

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Laatst online: 03-10 08:24

Madstorm

Derping all the way!

spoiler:
spoiler:
Land sanctuary weer dan? Of bedoel je dat hij weer zichtbaar is? Als hij land, dat is mij nog niet opgevallen in ieder geval.. hij blijft een beetje in de lucht zweven, ook na het clearen van normal, (ben al enige tijd op TV mode bezig, en ben al een tijdje level 50). Ik denk dat je bedoelt dat sanctuary weer zichtbaar is geworden in de lucht...

Of land hij weer na het clearen van de level 50 missie (terrablabla :9 )? Want die heb ik inderdaad nog niet gedaan.

[ Voor 5% gewijzigd door Madstorm op 12-10-2012 10:40 ]

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is de meest efficiente manier om snel te levellen? Ik heb al een behoorlijk aantal uurtjes gespeeld en ben pas level 18. Ik speel in principe alle sidequests trouwens. En zijn er nog manieren om makkelijk goede wapens te krijgen? Ik vind weinig bruikbaars en gebruik nu al minimaal 8 levels dezelfde paarse pistol. Ik zou graag een paarse sniper vinden maar geen idee of daar een makkelijke manier voor is.

spoiler:
Lijkt me heel sterk dat je level 18 ben en alle sidequests al gedaan hebt. Ik ben namelijk level 24 en sanctuary is bij mij nog niet geland.

Hoe dan ook, het snelst levelen doe je denk ik door de mainquest te rushen en alleen sidequests te doen als die van jouw level zijn. Op een gegeven moment zijn sidequests namelijk zo laag geschaald dat je geen exp meer krijgt voor de mobs en daardoor level je op zo'n quest praktisch niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
spoiler:
Hebben mensen er uberhaupt aan gedacht dat er mensen Sanctuary nog niet eens hebben zien opstijgen?

[ Voor 8% gewijzigd door LiquidT_NL op 12-10-2012 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-10 16:17
Oops i guess. Hoe maak je de tekst zwart? Ik vrees trouwens dat ik niet eens bedoel dat sanctuary geland is, maar dat je er weer naar toe kan.

Wat de sidequest betreft, ik doe iedere die ik tot nu toe ben tegen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Laatst online: 03-10 08:24

Madstorm

Derping all the way!

Malt007 schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 10:42:
Oops i guess. Hoe maak je de tekst zwart? Ik vrees trouwens dat ik niet eens bedoel dat sanctuary geland is, maar dat je er weer naar toe kan.

Wat de sidequest betreft, ik doe iedere die ik tot nu toe ben tegen gekomen.
[.spoiler] TEKST [/spoiler]

De eerste tag moet zonder de stip ervoor!

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
LiquidT_NL schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 10:40:
Hebben mensen er uberhaupt aan gedacht dat er mensen Sanctuary nog niet eens hebben zien opstijgen?
Zijn er meer die dat ding nog niet naar beneden hebben zien gaan. :P

spoiler:
om het simpele feit, dat gebeurd ook niet. Dat ding blijft gewoon in de lucht hangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
Malt007 schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 10:42:
Oops i guess. Hoe maak je de tekst zwart?
spoiler:
Ik vrees trouwens dat ik niet eens bedoel dat sanctuary geland is, maar dat je er weer naar toe kan.
:-(

Denk voortaan a.j.b. even na met wat je post t.o.v. het verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Nidhiki schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 10:25:
[...]

Heb vaak geprobeerd om het in te stellen, maar is meerder keren niet echt gelukt en vond het maar vreemd werken. Misschien dat ik vanmiddag nog maar eens goed naar moet kijken, want is toch wel handig, zeker met dit soort kortingen :P
Greenmangaming werkt ook met creditcard - je hoeft geen Paypal account aan te maken... CC zit tegenwoordig al vaak in je standaardpakket bij de bank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

LiquidT_NL schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 10:49:
[...]

:-(

Denk voortaan a.j.b. even na met wat je post t.o.v. het verhaal.
Dan moet je het vooral quoten, zodat als hij zijn post heeft aangepast de spoiler er bij jou nog altijd in staat. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
Anthirian schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 13:16:
[...]

Dan moet je het vooral quoten, zodat als hij zijn post heeft aangepast de spoiler er bij jou nog altijd in staat. :F
*facepalm*

Ik wilde het ook spoilertaggen zoals ik bij die spoiler ervoor heb gedaan, maar foutje gemaakt en [b] tags gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je extra wil levelen dan helpt het ook om een area die nog vijanden heeft waar je goede xp voor krijgt gewoon compleet leeg te gaan vegen, schiet lekker op en als je alles loot en gewoon af en toe terug loopt naar de vending machines dan levert het ook een lekkere stapel cash op :)

Al die sidequests die te laag level zijn daar schiet je eigenlijk net niks mee op. Ik denk dat ik voortaan sidequests grotendeels negeer en ze pas in playthrough 2.5 ga doen als de vijanden tenminste mee scalen, anders is het echt te saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
LiquidT_NL schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 13:37:
[...]

*facepalm*

Ik wilde het ook spoilertaggen zoals ik bij die spoiler ervoor heb gedaan, maar foutje gemaakt en [b] tags gebruikt.
Misschien je vorige post ook even aanpassen dan.

"Hebben mensen er uberhaupt aan gedacht..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-10 13:59
Ben ik ff blij dat ik dat stuk net voorbij ben. Natuurlijk weet je dat het er aan zit te komen wat betreft Sanctuary als je daar eenmaal bent maar dan nog: zo veel bijzonders gebeurt er niet in het verhaal dus zet dat soort info nou gewoon tussen spoilertags.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
Hydra schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 14:17:
Ben ik ff blij dat ik dat stuk net voorbij ben. Natuurlijk weet je dat het er aan zit te komen wat betreft Sanctuary als je daar eenmaal bent maar dan nog: zo veel bijzonders gebeurt er niet in het verhaal dus zet dat soort info nou gewoon tussen spoilertags.
Dat is ook juist mijn punt :P

spoiler:
De eerste poging om op te stijgen mislukte, ik dacht "dat was gewoon een probeerseltje". Ik had nooit gedacht dat het geheel TOCH de lucht in zou komen. Daarom baal ik ook zo: het verhaal is flinterdun en dit lijkt me toch een van de grootste gebeurtenissen in de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
LiquidT_NL schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 14:22:
[...]

Dat is ook juist mijn punt :P

spoiler:
De eerste poging om op te stijgen mislukte, ik dacht "dat was gewoon een probeerseltje". Ik had nooit gedacht dat het geheel TOCH de lucht in zou komen. Daarom baal ik ook zo: het verhaal is flinterdun en dit lijkt me toch een van de grootste gebeurtenissen in de game.
spoiler:
Persoonlijk vind ik nog wel Angel het grootste punt in het hele verhaal, zeker als ze je verteld dat de enige manier om dit te stoppen is om haar om te leggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strekie
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 04-04-2024
spoiler:
Ik vond de sidemission waar je claptraps evil twin moet doden het beste. Nooit zo hard gelachen tijdens een baas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
strekie schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 14:47:
spoiler:
Ik vond de sidemission waar je claptraps evil twin moet doden het beste. Nooit zo hard gelachen tijdens een baas
Die heb ik gemist, waar vind ik die? :(

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strekie
kan ik niet zeggen, zou niet willen spoilen

spoiler:
grapje, maar ze zouden dat wel in een DLC mogen steken
Verderf schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 15:05:
[...]

Die heb ik gemist, waar vind ik die? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Denk niet dat ze dat zouden doen, aangezien ze dat basically al gedaan hebben in de laatste DLC van Borderlands 1...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strekie
Ahzo, ik heb BL1 zonder DLC gespeeld.
On topic: tot level 20, 3 oranje spullen gevonden, er mag er nog wel eens eentje komen (level 38 nu).
finraziel schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 15:18:
Denk niet dat ze dat zouden doen, aangezien ze dat basically al gedaan hebben in de laatste DLC van Borderlands 1...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05-10 14:24
Die orange drops zijn inderdaad een beetje raar. Rond lvl 17 2 gevonden in 10 minuten. Nu lvl 44 en niets meer.

Weet iemand trouwens hoe het zit met cheatengine en VAC, ik weet dat borderlands 2 geen VAC heeft maar speel ook wel eens Team fortress 2.

Voor support van cheats kun je beter naar de site van de cheat gaan daar geven wij geen ruimte voor.

[ Voor 35% gewijzigd door psychoclown op 13-10-2012 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
VAC is een Source ding, geen steam ding ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat verder aan het gaan met Gaige, maar tot nu toe blijft ze echt bijzonder sterk. Op hoger level gaat DeathTrap inderdaad wat vlotter kapot, maar niet heel snel en hij leidt wel de aandacht van jou af en doet ondertussen nog behoorlijk damage. Als je er een shield op kunt zetten kan ik me voorstellen dat hij weer een heel stuk langer doorgaat. Als DT altijd alles in zijn eentje af zou kunnen maken dan zou het wel erg OP zijn (dat is het nu misschien al wel).

Was met mijn lvl 7 Gaige even een paar keer bij iemand in de game gaan zitten terwijl die de eindbaas op TVHM afmaakte (hij wou testen of de drops beter waren in coop). Dat 6 keer gedaan en toen was ik lvl 16 en 350K en een hoop eridium rijker :P. Daarna gelijk doorgerend in een paar uur spelen naar
spoiler:
het moment dat je terug komt in Sanctuary

Was ondertussen lvl 19 en niet echt overleveld meer, maar Gaige blijft erg sterk tot nu toe. Als DT niet outnumbered is dan kan hij bijna alles een behoorlijke tijd tanken.
spoiler:
Wilhelm stond hij ook rustig te tanken en op te meppen terwijl ik hem redelijk ongestoord kon bestoken, de thresher in de hyperion basis waar je de lunar module moet jatten idem ditto net als diverse badasses er tussenin. DT is ook briljant in het afschieten van die iritante surveyors en rakks.

Overigens blijkt de 4 player difficulty slider hack van BL1 aangepast te zijn zodat deze nu ook voor BL2 werkt. Getest en werkt goed, dus als het wat te makkelijk is of je wil je dropkansen vergroten, dat kan hiermee :)
http://www.myborderlands.com/FourPlayers.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
Ik dacht het eigenlijk al, maar nu weet ik het helemaal zeker:

Sidequests doen maakt je helemaal niet echt een hogere level; het vergemakkelijkt alleen de eerst volgende story-missie, omdat je er iestjes hoger aan begint. Géén sidequests doen vs wel, maakt mij nog steeds lvl 21 na BW (zal verder gezien hoe niet ver men is niets verder uitleggen).

Gaige speelt inderdaad wel erg makkelijk, ondanks dat Zer0 meer m'n speelstijl is zeg maar. Zer0 (mijne dan) gaat puur in op crits, Gaige is echt spray en pray, maar met wat elemental dmg buffs van haar kant werkt dat best goed. Best OP eigenlijk als je een wapen heb wat ze wel stil kan houden...

Puur als proof of concept ga ik vanaf nu helemaal geen side quests meer doen, ik wil wedden dat ik nog steeds lvl 32 ben aan het eind. De super-badasses zijn wat em gelijk trekt namelijk, net als de dikke, vette bonus als je tegenstanders boven je level dood. Het tekort aan item drops maken de gokkasten redelijk goed, dan maakt het ook geel drol meer uit als je wel een paar keer dood gaat tegen de tegenstand met een skull achter hun naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat ben ik inderdaad ook aan het doen, al ging ik er vanuit dat ik af en toe even een rondje door een area met goede vijanden moest lopen om bij te levelen, maar dat leek me nog altijd een stuk sneller te gaan dan sidequests doen.

Andere mensen trouwens ook al gemerkt dat crystalisks gebuffd lijken te zijn? Die beesten zijn ineens gevaarlijk geworden :P DT ging ruzie zoeken met eentje gister dus ik ren er vrolijk op af om de poten onder hem uit te slaan... mep... ? ... mep mep mep... gebeurt niks?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
finraziel schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 10:00:
Dat ben ik inderdaad ook aan het doen, al ging ik er vanuit dat ik af en toe even een rondje door een area met goede vijanden moest lopen om bij te levelen, maar dat leek me nog altijd een stuk sneller te gaan dan sidequests doen.

Andere mensen trouwens ook al gemerkt dat crystalisks gebuffd lijken te zijn? Die beesten zijn ineens gevaarlijk geworden :P DT ging ruzie zoeken met eentje gister dus ik ren er vrolijk op af om de poten onder hem uit te slaan... mep... ? ... mep mep mep... gebeurt niks?!
Ik heb het idee dat ALLE tegenstanders een beetje een armor buff hebben gehad. (tenminste, die waarvan je het verwacht) Maar inderdaad Crystalisks lijken minder schade te krijgen van vanalles. M'n lvl 17 67 fire dmg AR deed per hit maar 23 dmg + resist, m'n 302dmg corrosion sniper deed maar 107dmg +resist.
En inderdaad DT krijg ze helemaal niet kapot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1109
  • Laatst online: 07-10 20:33
Voor de liefhebbers van de DLC, nu bij greenmangaming.com 20% korting met voucher code: GMG20-FXYD1-7WHP1
Is meerdere malen te gebruiken zoals het lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Welke vijanden zijn gebuffed dan? Ik krijg die poten er nu met gemak onderuit (level 32 met die 50% love pistol). Geweldig wapen hoewel de stats niet kloppen - ammo gaat oneindig lang mee omdat ik bijna alles met een schot kan vellen.

[ Voor 10% gewijzigd door Flozem op 13-10-2012 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik weet eigenlijk niet of crystalisks of andere vijanden nou zoveel moeilijker zijn geworden om met guns te damagen, maar die crystalisks kon je voorheen met melee heel makkelijk killen. 1 melee strike sloeg zo'n poot in 1 keer kapot dus snel om het beestje heen rennen en drie keer slaan was genoeg. Nu gebeurt er zo goed als niks meer als je dat probeert en moet je dus weer met een gun aan de slag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Gisteren meegekeken bij iemand die die jackpot hack gebruikte (altijd legendary drop), gros van de wapens hebben meer fun gehalte dan echt nuttig (3 split bullets, vaag vliegende kogels), maar setje pistols zijn bij verre de beste die je kan vinden.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/P6sTjvPJoWks0mmnuFSXFG6T/medium.png

Geen reload, geen ammo, gewoon oneindig doorschieten.
De recoil van het wapen geeft een ∞ beweging, zijn er ook in fire/corrosive en elec. (slag niet gezien).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat wapen is erg leuk voor Zer0 met zijn one shot one kill skill omdat je altijd op de 1e kogel van het magazijn zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Wat vinden jullie van het speciale wapen van Zer0, de shaduw? Vind het weinig nut hebben. Vaak de schaduw zo weer weg en het bereik is ook matig. Wel jammer als je het vergelijkt met een Commander waarbij je een dikke turret krijgt.

Gebruik de skillpoints voor het snipen wat heel vet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Decepti0n bedoel je? Die is briljant maar kost wel wat skill om goed te gebruiken. Je hoeft niet per se een melee attack te doen he, als je helemaal op sniper gespect bent dan is het ook erg leuk om met je sniper een kogel door de kop te jagen van een badass die op jouw hologram aan het hakken is. Als je dan zorgt dat je op het laatste moment schiet en dus de max bonus damage krijgt, en je zorgt dat het je eerste kogel na reloaden is, en dat je al een tijdje door je scope kijkt als je je trekker over haalt, dan kun je errug veel damage doen met 1 schot :). Ook kun je bv bij een moeilijke (mini)boss in cover blijven zitten, decepti0n activeren en ongezien uit cover komen, richten en massive damage doen om dan weer snel in cover te gaan zitten. Of je laat iedereen hard op je hologram af rennen en legt dan stilletjes een granaat er bij :)
Als het je puur om DPS te doen is dan is het niet de beste actionskill misschien, maar Zer0 is ook helemaal niet bedoeld om DPS te spelen. Zer0 is koel en berekenend en laat de bad guys verwonderd om zich heen kijken terwijl een voor een hun hoofdjes uit elkaar spatten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Decept0n ja. Maar kan ik dit beinvloeden hoe het werkt? Drukt nu op F en ga verder met schieten maar er komt meer bij kijken? Tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou ja, in feite alleen dat hoe langer je in Decepti0n blijft, hoe hoger je damage bonus. Daarom dus op het laatste moment schieten. Voor de rest eigenlijk de tips zoals ik ze net al gaf, combineer het met andere damage boosters (one shot one kill, kill confirmed), gebruik granaten (daar uncloak je niet van)...
Het is echter wel zo dat je de action skill van Zer0 over het algemeen minder gebruikt dan die van Axton of Gaige inderdaad, die gooi je gewoon aan zodra ze van cooldown af komen meestal. Decepti0n hangt wat meer van de situatie af, maar het kan heel handig zijn.

Pagina: 1 ... 25 ... 49 Laatste

Let op:
Als je op zoek bent naar spelers op Steam, kijk dan bij deze Steamgroup.