Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PBP schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 10:39:
Zit nu (pas) tegen het eind van de storyline. Begin me eigelijk wel een beetje te storen aan het eindeloze spawnen van enemys waardoor de missies langer duren. Voor mn gevoel duren sommige missies net iets te lang. Loop je 5meter en komen ze weer uit alle hoeken en gaten (en uit de lucht). Ben ik de enige :P ? Overigens wel weer een zeer toffe game, nagenoeg op alle punten verbeterd vergeleken met deel1.
Ik vind dat juist wel vet. Ik denk niet zozeer dat het de respawns zijn maar dat het gewoon nieuwe mobs zijn waar je in loopt. Respawns duren namelijk wel even.

Soms zijn er echt veel mobs tegelijk ja waardoor het een chaos kan worden. Dat kan in je eentje soms irritant zijn vooral als alles om je heen spawnt. Probeer niet te snel een nieuw gebied door te rennen om dit te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:50

PBP

Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 10:44:
[...]

Ik vind dat juist wel vet. Ik denk niet zozeer dat het de respawns zijn maar dat het gewoon nieuwe mobs zijn waar je in loopt. Respawns duren namelijk wel even.

Soms zijn er echt veel mobs tegelijk ja waardoor het een chaos kan worden. Dat kan in je eentje soms irritant zijn vooral als alles om je heen spawnt. Probeer niet te snel een nieuw gebied door te rennen om dit te voorkomen.
Ik weet dat het geen respawns zijn, alleen soms lijkt het wel zo en denk ik; blijven ze komen of doe ik wat fout :P ? Had gister ook een sidemissie waar ik een container moest verdedigen met een turret. 15min in een turret gezeten en rustig alles kunnen afschieten. Had het idee dat ik iets verkeerd deed (zoals bij CoD dat je naar voren moet pushen) omdat die robots bleven gewoon maar komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-10 21:30
Het is wel een voorspelbare spawn, dat vind ik wel jammer. De volgorde van spawn bij diverse missies (3 beacons, open de deur, nieuw travelpunt) is altijd hetzelfde, enkel afhankelijk van je party size welke variant precies komt.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jxil
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-04-2024
heb nu een siren lvl 50 met backpack 1000 , maar kan nie tnaar de wapens scrollen moet de wapens droppen om te kiezen en ze weer oppakken, raar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:17
Joe_P schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 10:29:
[...]

Die pet-robot (Deathtrap) kan doodgaan en de skill ability is het oproepen van een nieuwe (cooldown van 60 sec). Dat de robot in principe permanent bij je blijft is idd wel heel anders dan de skill abilities van de andere chars (ook anders dan bv. Mordecai's Bloodwing). Ik vind het wel gaaf dat ze het zo hebben gedaan, vraagt toch weer een andere speelstijl. Helaas ben ik ook de hele dag aan het werk en heb ik vanavond weinig tijd om te spelen.

Die hele 'Ordered Chaos' skilltree is wel een beetje onduidelijk trouwens. Volgens mij moet je daar echt een tijdje mee spelen voordat het duidelijk wordt wat er nou allemaal gebeurt met die anarchy punten.

Ik zie nu ook dat die Deathtrap zelf ook nog extra abilities heeft (middelste tier 2 in elke skill tree), misschien kan je die triggeren als extra skill.
Ik vind de tree er wel leuk uitzien :) alleen die Ordered Chaos tree is idd wat onduidelijk. Ik ben nogal een premature reloader dus weet niet of ik veel stacks zal sparen... Vraagt iig om een hele andere speelstijl.

De andere twee trees zag ik genoeg leuke skills in naar voren komen. Ben benieuwd hoe sterk de deathtrap is. Hij kan iig bewegen wat een voordeel is tov de turrets van Axton.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcM88
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 25-09 17:23
jxil schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 10:58:
heb nu een siren lvl 50 met backpack 1000 , maar kan nie tnaar de wapens scrollen moet de wapens droppen om te kiezen en ze weer oppakken, raar
Misschien wel omdat je over het 255 limiet heen ging? in BL1 was dat tenminste de max. Mogelijk in BL2 ook, waardoor die na 255 bugged raakt.

D3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
m4yall schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 10:59:
[...]

Ik vind de tree er wel leuk uitzien :) alleen die Ordered Chaos tree is idd wat onduidelijk. Ik ben nogal een premature reloader dus weet niet of ik veel stacks zal sparen... Vraagt iig om een hele andere speelstijl.

De andere twee trees zag ik genoeg leuke skills in naar voren komen. Ben benieuwd hoe sterk de deathtrap is. Hij kan iig bewegen wat een voordeel is tov de turrets van Axton.
Zoals ik lees wordt elke 'automatische reload' dus +dmg -acc, maar zelfs een shotgun met 20 accuracy kan nog steeds dingen van dichtbij raken. Of het is de bloom die steeds groter wordt, Hyperion die begint met een crosshair bijna zo groot als je scherm en steeds kleiner wordt :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Had ook al gedacht dat als ik die ordered chaos zou willen proberen ik misschien wel mijn reload knop zou moeten rebinden zodat ik niet automatisch steeds reload :P Aan de andere kant heb ik het met Salvador ook redelijk afgeleerd om te reloaden (ik switch van wapen) en als je eenmaal Discord hebt moet je weer heel bewust gaan kiezen wanneer je zelf reload en wanneer niet.
De little big trouble tree lijkt me echter ook zeer interessant, Electrical Burn bv lijkt me erg goed. Op skill lvl 5 is dat dus een 20% kans om de vijand te igniten, iedere keer dat je shock DoT damage doet! Als het werkt zoals ik verwacht dat het werkt zou dat dus erg vaak moeten gebeuren en dan heb je dus met je shock wapen het shield zo weg waarna ze in de fik vliegen en hun health er vandoor vliegt.

Ik zou overigens niet te hard hopen dat wij hem vandaag al kunnen spelen, dik kans dat als ze zeggen dat hij vanavond uit komt dat dat vanavond amerikaanse tijd is. Ik denk dat ik sowieso gewoon bij mijn huidige character blijf en Gaige wel ga spelen als ik daar weer genoeg van heb (alhoewel als ik dat nu type ik begin te twijfelen of ik dat vol houdt en misschien toch zwicht :P ze lijkt me wel erg leuk om te spelen)

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joe_P
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13:38
Op deze pagina staat een interessant filmpje te zien waarin de verschillende skill mogelijkheden van Gaige worden besproken:
http://www.ign.com/articl...hromancer-available-today

Zo te zien blijft Deathtrap toch niet continu bij je. Er zijn skills die z'n duration verlengen, dus blijkbaar blijft hij toch maar een bepaalde tijd leven (hij kan net als de turret natuurlijk ook eerder doodgaan).

[ Voor 34% gewijzigd door Joe_P op 09-10-2012 11:31 ]

SteamID: PistolenPaultje - WoWS: General_Lack_of_Interest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:20
finraziel schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 11:25:
Had ook al gedacht dat als ik die ordered chaos zou willen proberen ik misschien wel mijn reload knop zou moeten rebinden zodat ik niet automatisch steeds reload :P Aan de andere kant heb ik het met Salvador ook redelijk afgeleerd om te reloaden (ik switch van wapen) en als je eenmaal Discord hebt moet je weer heel bewust gaan kiezen wanneer je zelf reload en wanneer niet.
De little big trouble tree lijkt me echter ook zeer interessant, Electrical Burn bv lijkt me erg goed. Op skill lvl 5 is dat dus een 20% kans om de vijand te igniten, iedere keer dat je shock DoT damage doet! Als het werkt zoals ik verwacht dat het werkt zou dat dus erg vaak moeten gebeuren en dan heb je dus met je shock wapen het shield zo weg waarna ze in de fik vliegen en hun health er vandoor vliegt.

Ik zou overigens niet te hard hopen dat wij hem vandaag al kunnen spelen, dik kans dat als ze zeggen dat hij vanavond uit komt dat dat vanavond amerikaanse tijd is. Ik denk dat ik sowieso gewoon bij mijn huidige character blijf en Gaige wel ga spelen als ik daar weer genoeg van heb (alhoewel als ik dat nu type ik begin te twijfelen of ik dat vol houdt en misschien toch zwicht :P ze lijkt me wel erg leuk om te spelen)
Ik heb tot nu toe alleen nog maar Siren gespeeld. Heb hem net uigespeeld (playthough 1) samen met een maat, wat betekend dat we minder tijd hebben omdat we beiden moeten kunnen. Eerst nog playthrough 2 keer uitspelen en daarna dus met alle chars nog een keer... ik heb nog wel 240 uur speelplezier hoor :D

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Joe_P schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 11:30:
Zo te zien blijft Deathtrap toch niet continu bij je. Er zijn skills die z'n duration verlengen, dus blijkbaar blijft hij toch maar een bepaalde tijd leven (hij kan net als de turret natuurlijk ook eerder doodgaan).
Dat geval dus een interactieve Axton, stuk minder interessant dan verwacht. Andere kant, ik had ook weinig gamebrekende dingen verwacht.

Ik zie wel hoe de class is, hopelijk ook genoeg aandacht ook aan wapens of buffs, Siren valt me qua tree toch flink tegen, te veel on kill en skill-based buffs. Axton heeft in iedergeval nog een berg passive abilities puur voor je wapen alleen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben inmiddels level 33 en heb nu voor de eerste keer de main story line en alle sidequests complete. Speel met zer0 en had net voor de laatste missie gerespeced naar bloodshed ipv de sniper tree, aangezien ik een goede class mod voor die bloodshed tree gevonden had. Maar ik moet zeggen dat tegen enemy's van je eigen level bloodshed tree maar waardeloos is zeker als je solo speelt. Omdat ik geen zin heb om meteen weer te gaan respeccen, ga ik gewoon lekker de TVH met anderen doorspelen. Daarnaast vind ik het een geniale tree wanneer je met low level gastjes gaat spelen en hun game joined. Dan kan je werkelijk als een idioot overal gestealth doorheen blijven beuken.

En mocht het saai worden dan stap ik lekker over naar Gaige, ben ik ook erg benieuwd naar. Weet iemand hier wanneer die precies available komt?

En waar ik ook wel erg benieuwd naar ben is of ik dan nog steeds kan spelen met de mensen die nog op versie 1.0.0 zitten... Werkte tot nu toe namelijk nog wel via direct IP (Als ik het ingame in het hoofdmenu via find games wou doen gaf hij namelijk wel een error dat de versies niet compatible waren)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luuj
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-10 22:23
Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 13:49:
Ik ben inmiddels level 33 en heb nu voor de eerste keer de main story line en alle sidequests complete. Speel met zer0 en had net voor de laatste missie gerespeced naar bloodshed ipv de sniper tree, aangezien ik een goede class mod voor die bloodshed tree gevonden had. Maar ik moet zeggen dat tegen enemy's van je eigen level bloodshed tree maar waardeloos is zeker als je solo speelt. Omdat ik geen zin heb om meteen weer te gaan respeccen, ga ik gewoon lekker de TVH met anderen doorspelen. Daarnaast vind ik het een geniale tree wanneer je met low level gastjes gaat spelen en hun game joined. Dan kan je werkelijk als een idioot overal gestealth doorheen blijven beuken.

En mocht het saai worden dan stap ik lekker over naar Gaige, ben ik ook erg benieuwd naar. Weet iemand hier wanneer die precies available komt?

En waar ik ook wel erg benieuwd naar ben is of ik dan nog steeds kan spelen met de mensen die nog op versie 1.0.0 zitten... Werkte tot nu toe namelijk nog wel via direct IP (Als ik het ingame in het hoofdmenu via find games wou doen gaf hij namelijk wel een error dat de versies niet compatible waren)...
De gaige komt als het goed is vandaag beschikbaar :)
https://twitter.com/duvalmagic/status/255540164959559682

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcM88
Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 13:49:
Wat is daar het voordeel van? het enige wat ik me kan bedenken is dat als ze the bee nerfen dat mensen op oudere versies blijven haken, maar tot nu toe ben ik nog niet zoiets tegen gekomen. Overigens is er een poll op de site van gearbox over the bee en 75% wil het item niet zien veranderen. Het lijkt mij dan eigenlijk ook niet dat ze het item echt gaan aanpassen.

D3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Laatst online: 25-07 13:11
Voor EU, ga maar uit van 20-10.. Sony europe is altijd geweldig met die dingen

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48
MarcM88 schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 13:56:
[...]

Wat is daar het voordeel van? het enige wat ik me kan bedenken is dat als ze the bee nerfen dat mensen op oudere versies blijven haken, maar tot nu toe ben ik nog niet zoiets tegen gekomen. Overigens is er een poll op de site van gearbox over the bee en 75% wil het item niet zien veranderen. Het lijkt mij dan eigenlijk ook niet dat ze het item echt gaan aanpassen.
Toch denk ik dat het meer fun is als ze er een kleine drain aan toevoegen, zodat je niet 20 mag aan 15 pellets * Bee-dmg erbij krijgt. Inmiddels één dude gezien die een lvl 50 Bee had met 64888 dmg bonus, (dacht dat het maar tot 55k ging, maar nee) die met een 10 mag shotgun met 17 pellets 1.4miljoen dmg deed, terwijl hij dus 5x kon schieten in ~1.5 sec. Hij had het zelf over 7 Mil. dmg in 1 sec, wat dus iets overdreven was, maar dan nog is het een beetje belachelijk veel.

Het moment dat ze b.v. 100 schild drainen na één shot moet je toch al weer snel wachten tot het weer hervuld is wat dus die giga boost maar eens in 3~6 sec zou geven, dat zou het al een heel stuk "normaler" maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat die class geld kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythling
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06:38
Ja, het is een DLC. Als je hebt gepre-ordered en dus Premiere Club hebt, krijg je de 5e class gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarcM88 schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 13:56:
[...]

Voordeel is dat ik dan nog steeds samen kan spelen met vrienden die hem via een minder legale manier hebben binnen gehaald ;) Ook al moet het dan via direct IP het werkt tot nu toe nog wel. Maar kan me voorstellen dat zodra die nieuwe class er bij komt dit niet meer werkt aangezien bij hen dan simpelweg gewoon bepaalde informatie ontbreekt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel een minpunt om 2 a 3 weken na release all betaalde content uit te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tja, het was al lang en breed bekend en het is ook niet alsof je die class móet kopen om van het spel te kunnen genieten. Het is gewoon wat extra's voor mensen die gepre-ordered hebben en mensen die er het geld voor over hebben.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
ericklooster, wel een minpunt dat je jezelf dus duidelijk niet goed informeerd over een spel en maar wat gaat blaten.

Dit was al tijden bekend, en de mensen die in de eerste week de game kochten krijgen deze gratis.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik blaat niet maar wat. Ik vind het een minpunt om zo vroeg al geld te verlangen van je spelers. Gaat het nou om extra guns, outfits of iets dergelijks dan vind ik het nog logisch maar een class vind ik dermate invloed hebben op een spel dat het gewoon bij release geleverd moet worden. Tenzij de ontwikkeling ervan pas ver na release is voltooid. Iedereen vind het blijkbaar normaal dat het tegenwoordig zo werkt maar ik vind het vreemd. Een van de redenen ook dat ik games als Fifa en CoD vaak laat liggen.

Overigens heb ik het spel in de eerste week gekocht en heb ik geen extra code gehad. En ik heb inderdaad niet geïnformeerd over het spel maar hem gekocht een dag nadat ik hem bij een vriend heb gespeeld. Is dat tegenwoordig al een schande?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
maar een class vind ik dermate invloed hebben op een spel dat het gewoon bij release geleverd moet worden.
Iedereen die het spel als pre order besteld heeft krijgt deze gratis. Dit was ook al maanden van te voren bekend. Het is dus eerder bedoelt om mensen te laten pre orderen dan om snel geld te vragen voor een DLC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcM88
Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 15:09:
Is dat tegenwoordig al een schande?
Nee absoluut niet. Het is een trend aan het worden tegenwoordig dat games steeds meer beginnen te geven als mensen deze vooraf pre orderen. Ik heb zelf bij bepaalde spellen ook te laat iets aangeschaft, waardoor je iets leuks mis loopt. Maarja in de toekomst goed op letten, lijkt de enige oplossing. Overigens hebben sommige sites BL2 als voorbeeld gepakt dat pre orderen wel hele leuke voordelen beginnen op te leveren en dat het misschien te ver gaat. Maarja als de tactiek succesvol blijkt, dan is er geen houden meer aan natuurlijk.

D3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
ik vind het gewoon gejank om niks. Het was al maanden bekend. Je kan NOG STEEDS! BL2 kopen met de pre order zooi erbij. Dus als je gewoon goed oplet, dan had je het gratis gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revertive
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-01 14:03
En toen waren al me badass points verdwenen, het enige wat ik heb gedaan is borderlands geupdate en me savegame gestart op me xbox. Ik dacht dat updates problemen moesten verhelpen en niet veroorzaken, beetje jammer dit.

Edit: mijn golden keys en mijn unlockte skins zijn ook verdwenen gaat lekker zo.

[ Voor 15% gewijzigd door revertive op 09-10-2012 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
revertive schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 15:42:
En toen waren al me badass points verdwenen, het enige wat ik heb gedaan is borderlands geupdate en me savegame gestart op me xbox. Ik dacht dat updates problemen moesten verhelpen en niet veroorzaken, beetje jammer dit.
Bekend probleem sinds de eerste update, PC was het advies al vanaf het begin om een backup te maken van je profile.bin, maar daar heb je niet zoveel aan op de xbox :P

(en vind je het dan raar dat mensen een profile.bin gaan downloaden die met zulke bugs rondlopen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het raar dat ik op moet letten op wat ik koop omdat ik anders wellicht een versie heb die niet helemaal compleet is. Want zoals ik het zie heb ik een incompleet spel gekocht, wat overigens niet op de doos staat. Nu overdrijf ik het een beetje maar in principe is het wel zo.

en lanerios het mag wel een toontje lager hoor internetheld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 15:47:
Ik vind het raar dat ik op moet letten op wat ik koop omdat ik anders wellicht een versie heb die niet helemaal compleet is. Want zoals ik het zie heb ik een incompleet spel gekocht, wat overigens niet op de doos staat. Nu overdrijf ik het een beetje maar in principe is het wel zo.
Nee het is niet in principe zo, het is een kwestie van perceptie, half-leeg/half-vol. Jij ziet het als een incompleet spel (dus dat jij maar 80% van de content hebt), ik zie het als een uitbreiding (dus met uitbreiding heb je 125% van de content). Je moet het niet zo verdraaien en presenteren als feit omdat het jou zo uitkomt. Daarom zou het ook niet op de doos hoeven staan.

Ik snap dat je het vervelend vindt een spel te hebben gekocht met missende content, maar jezelf zo in een slachtoffer rol duwen siert je niet.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
In principe heeft hij wel een punt, in de huidige praktijk is het gewoon zo.

Om het mooi samen te vatten:
Afbeeldingslocatie: http://egamer.co.za/wp-content/uploads/2012/09/mona-dlc.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revertive
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-01 14:03
SinergyX schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 15:43:
[...]

Bekend probleem sinds de eerste update, PC was het advies al vanaf het begin om een backup te maken van je profile.bin, maar daar heb je niet zoveel aan op de xbox :P

(en vind je het dan raar dat mensen een profile.bin gaan downloaden die met zulke bugs rondlopen?)
Door deze bug ben je wel snel geneigd om een savegame te downloaden ja, helaas is die niet mogelijk op de xbox voor zover ik weet >:) . Het vervelendste is dat ik dus geen keuze had, aangezien ik niet online kon zonder me game te updaten en ik dus effectief de bug moest krijgen om online te mogen spelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Dat plaatje is al oud, en constant wordt het aangehaald maar slaat nergens op.

DUke Nukem 3D: Had een "expansion" of 8 met constant losse diskettes met extra levels. Is dus minder erg?
Doom 2 precies hetzelfde?

@eric, als je niks meer kan zeggen en me persoonlijk moet aanvallen, hou dan gewoon je mond. Misschien is fok/geenstijl iets voor je?

Maar goed waar het mee begon:

Als je vandaag zelfs nog naar of media markt, of FRS, of game mania gaat. Heb je de pre order versie. Daar zit Gaige gratis bij. Maaaaaaaaanden voordat het spel uitkwam was dit al bekend. In de winkel zelfs nu nog staan de pre order versie en de normale versie.

[ Voor 29% gewijzigd door corset op 09-10-2012 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
lanerios schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 16:06:
Wat een onderbouwing zeg, super!

Nee, dit is precies het probleem, slaat precies op dit probleem. Geld, geld, en bij voorkeur.. nog meer geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
lanerios schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 16:06:

DUke Nukem 3D: Had een "expansion" of 8 met constant losse diskettes met extra levels. Is dus minder erg?
Doom 2 precies hetzelfde?
Nou ja, ik snap de tendens alsnog wel hoor, je hebt tegenwoordig steeds games die uitkomen met de directe aankondiging van DLC. Alleen ik vind het vertekenend om dan te zeggen "Ik betaal voor een incomplete game, en dat staat niet op de doos".
@eric, als je niks meer kan zeggen en me persoonlijk moet aanvallen, hou dan gewoon je mond. Misschien is fok/geenstijl iets voor je?
Misschien elkaars kritiek niet als "janken" benoemen, of denigrerende namen aan elkaar geven, en dan is het allemaal een stuk gezelliger?

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
@Siner, de rest van mn post negeer je maar?

Ik snap het ook wel Liquid, maar dit gaat al jaren zo, is al jaren bekend. Om dan dit bij elk tweaker topic over DLC te zien, dezelfde kansloze discussie is gewoon hopeloos.

het verschil is waarschijnlijk:

Ik snap dat bedrijven zoveel mogelijk geld willen verdienen, en dat "sociaal zijn" totaal niet boeit voor ze. Jullie zien liever dat alle DLC/expansions gelijk uitkomen. Helaas worden de games dan 50% duurder, en dat willen jullie ook niet.

[ Voor 38% gewijzigd door corset op 09-10-2012 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:41

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 14:57:
Wel een minpunt om 2 a 3 weken na release all betaalde content uit te brengen.
:O

Wachten ze 2 a 3 maanden dan klaagt iedereen waar het blijft. Waar je je allemaal druk om kan maken.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
tenminste 1 persoon die het snapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joe_P
Na het afronden van de game kost het een aantal maanden voordat de discs uiteindelijk ook in de winkel liggen. Gearbox heeft die tijd gebruikt om alvast te beginnen aan DLC (die als reclame-actie gratis beschikbaar is voor de mensen die de game gepreorderd hebben). Ze hadden ook op vakantie kunnen gaan en de DLC twee maanden later ter beschikking kunnen stellen, maar dat maakt in principe helemaal niet uit.

Of de DLC onderdeel had moeten zijn van de game lijkt me gewoon de keuze die de ontwikkelaar/uitgever kan maken. De game is met 4 characters al meer dan z'n geld waard (als je dat niet vindt dan koop je het spel toch niet), dus als ze het helemaal nooit over een vijfde character hadden gehad zou deze hele discussie nooit hebben plaatsgevonden.

[ Voor 3% gewijzigd door Joe_P op 09-10-2012 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
groot verschil hier ook:

dit is GEEN on disc DLC.

On disc DLC is wel kansloos..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
lanerios schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 16:11:
@Siner, de rest van mn post negeer je maar?

Ik snap het ook wel Liquid, maar dit gaat al jaren zo, is al jaren bekend. Om dan dit bij elk tweaker topic over DLC te zien, dezelfde kansloze discussie is gewoon hopeloos.

het verschil is waarschijnlijk:

Ik snap dat bedrijven zoveel mogelijk geld willen verdienen, en dat "sociaal zijn" totaal niet boeit voor ze. Jullie zien liever dat alle DLC/expansions gelijk uitkomen. Helaas worden de games dan 50% duurder, en dat willen jullie ook niet.
De rest gaat namelijk nergens over, pre-order hoort los te staan van toekomstige DLC, dit is nu stap 3 in 'klantenbinding' anno 2012. Zeker als je naar die belachelijke seasonpass zut gaat kijken, je krijgt alle updates, behalve updates die we bedenken die daar niet onder vallen, die moet je alsnog kopen.

Zeker omdat Steam zich bizar goed leent om zulke 'mini DLC' te kunnen inbouwen, zullen ze er ook gretig gebruik van gaan maken. Dungeon Defenders is een perfect voorbeeld van zo'n systeem.

Er zijn maar bar weinig games die goed gebruik hebben gemaakt van DLC, mini-content (transacties) en expensions. Maar omdat het zo'n enorme extra berg geld op kan leveren, doen we het gewoon voortaan allemaal.

Ik heb de pre-order, ik krijg em toch wel gratis, ik had ook niets minder verwacht.

[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 09-10-2012 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
ik zat al te wachten, wanneer zou de Messias Steam erbij gehaald worden >_> Zucht..

Lees mn laatste alinea nou maar een keer goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
Mja, ik vind het in het geval van Gaige ook wel een beetje geldzuigerij, maar goed, ze wilde gewoon graag pre-orders scoren.

De media campagne wordt gevoerd vóór de release tegenwoordig, omdat iedereen op ieder moment z'n aankoop kan doen en je niet meer noodzakelijk hoeft te wachten op een fysieke aflevering etc. Beetje een bij-effect van de overgang naar digitaal kopen, want overal tegelijk unlocken wereldwijd doet men dus mooi nog niet.

Maar met de Season-pass heb je toch alsnog je "expansion voor €30"? En in plaats van 1 jaar wachten tot het uitkomt, kan je het meteen spelen en ze zij bij Gearbox ook nog zo dat als het eerder af is, het eerder uit komt.

Het plaatje is dus niet helemaal van toepassing. Wat wel zuur en zuigerig is, is dat je met de Seasonpass Gaige niet unlockt.

Ook vind ik het waardeloos dat ik die GameStop Arena niet kan spelen, omdat we hier niet kunnen pre-orderen bij Gamestop. Maar goed, je kan er uiteindelijk wel komen begreep ik, alleen kan je er solo niet de eerste keer inwandelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
lanerios schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 16:19:
Lees mn laatste alinea nou maar een keer goed
Zolang jij heel dat plaatje niet begrijpt, heeft het bar weinig nut jouw 'one liner' goed te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:41

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Het is heel simpel. Bedrijf x maakt een spel, en voor dat spel worden door het ontwikkelteam content a, b, c en d bedacht. Men gaat ermee aan de slag. Op een gegeven moment, halverwege de ontwikkeling van het spel, wordt het budget waarvoor het spel gemaakt moet worden, onder andere door verwachte opbrengsten, gesteld op blablamiljoen euro. Hiervoor kan alleen content a, b en c daadwerkelijk gerealiseerd worden. Hiermee levert bedrijf x een volledig en compleet spel op de markt, met een winstmarge van bladiebla procent.

Maar er was natuurlijk al nagedacht in het voortraject over content d. Dit is een leuke toevoeging voor het spel, en wordt ook ontwikkeld, op basis van het feit dat men verwacht dat het een bepaalde opbrengst gaat krijgen als DLC. Waardoor dit ook als zodanig uitgebracht wordt. Maar budgettechnisch viel het simpelweg niet binnen de basis.

Dus bedrijf x brengt een keurig spel op de markt, waar gamers veel plezier van hebben, een spel dat af is, met een goed verhaal en goede graphics en goede gameplay. Daarnaast brengen ze voor de echte liefhebbers al snel wat extra spelervaring op de markt, waar uiteraard voor betaald moet worden, aangezien bedrijf x geen filantropische instelling is.

Had bedrijf x content d al gelijk in het spel gestopt, dan had men ofwel de door de directie gestelde kosten/opbrengstenverhouding niet gehaald (wat uiteraard het hoofddoel is van een commercieel bedrijf), of men had minder kosten moeten maken voor het algehele product, wat uiteraard tot een lagere kwaliteit leidt.

Maar goed, het is voor sommige mensen een tweede natuur om te moeten klagen over alles wat los en vast zit, dus ik kan wel begrijpen dat ook hierover (overbodige) irritatie kan ontstaan. Hopelijk begrijpen die mensen dat ze uiteindelijk alleen zichzelf ermee hebben.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik geef mijn mening en ik vind het een minpunt. Leuk overigens dat je fok/geenstijl aanhaalt lanerios want jij bent degene die zo reageert, ik geef alleen aan dat het een toontje lager kan. Dat (blijkbaar) veel mensen voor mij klagen over DLC geeft aan dat er dus meer mensen denken zoals ik.

Overigens voel ik me geen slachtoffer. Ik vind dit een leuk spel en als ik de class wil zal ik er ook wel voor betalen. Maar daarom blijf ik het een minpunt vinden. Voornamelijk omdat ik denk dat de class eigenlijk bij de release al af was of had kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 16:25:
Voornamelijk omdat ik denk dat de class eigenlijk bij de release al af was of had kunnen zijn.
En daar lieve kijkbuis kindertjes gaan we nooit achter komen :)

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verderf schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 16:36:
[...]

En daar lieve kijkbuis kindertjes gaan we nooit achter komen :)
Dat niet. Overigens zou ik als ontwikkelaar de class toevoegen aan de volgende DLC na een maand of 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:34

heuveltje

KoelkastFilosoof

Heb het spel nu al een tijdje uitgespeeld. maar vraag me eigenlijk iets af.
Heb ik ergens gemist waarom Handsome Jack een masker draagt ?
Of word dat nooit verteld ?

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 16:39:
[...]

Dat niet. Overigens zou ik als ontwikkelaar de class toevoegen aan de volgende DLC na een maand of 3.
Right, want daar worden je fans blij van?

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
SinergyX schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 16:22:
[...]

Zolang jij heel dat plaatje niet begrijpt, heeft het bar weinig nut jouw 'one liner' goed te lezen.
ok, laat ik het maar uitleggen. /headdesk

Dat plaatje komt NIET van:

9gag
memebase
4chan
fok
geenstijl
dumpert

of whatever je in je favorieten hebt staan.

Hij komt van een course Gamification. Hij werd gebruikt om het concept "On Disc DLC" en de haat daaromheen uit te leggen. Dus hij slaat totaal niet op de komende DLC.

Maar goed, hopeloze discussie.

Staat nog niet in de PSN store, wil hem echt hebben, had constant maar zij chars aangemaakt omdat ik toch Gaige als main wilde hebben

[ Voor 13% gewijzigd door corset op 09-10-2012 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joe_P
heuveltje schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 16:43:
Heb het spel nu al een tijdje uitgespeeld. maar vraag me eigenlijk iets af.
Heb ik ergens gemist waarom Handsome Jack een masker draagt ?
Of word dat nooit verteld ?
Als het goed is wordt het wel duidelijk waarom hij een masker draagt als je het spel uitspeelt (zie spoiler hieronder). Anders is er op de volgende pagina het e.e.a. over te vinden:
http://borderlands.wikia.com/wiki/Handsome_Jack

spoiler: title
Als je hem verslaat kun je z'n gezicht zien zonder masker, daarop is een groot litteken in de vorm van een Vault-logo te zien. Hoe dat litteken er komt wordt volgens mij niet verklaard.

[ Voor 4% gewijzigd door Joe_P op 09-10-2012 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verderf schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 16:45:
[...]

Right, want daar worden je fans blij van?
Als het volwaardige DLC is, dus een flinke area erbij met een nieuwe character. Ja dan zou ik er als fan blij van worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Net even mijn game op public gezet.

Er kwam er vij snel een speler bij en dat vond ik erg leuk spelen. Een tijdje later kwamen er nog 2 bij maar ik vind het dan wel een zooitje worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Struikrover
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-10 13:48
Ik vind co-op ook pas echt lekker gaan als je erbij kunt praten. Was het nu zo dat BL2 standaard speech ondersteunt bij multiplayer, of moet je daarvoor nog een extern medium (zoals Steam) gebruiken? Want co-op met vreemden zonder speech heeft soms voordelen, maar vaker wil ik gewoon praten met mijn medespelers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Joe_P schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 16:57:
[...]

Als het goed is wordt het wel duidelijk waarom hij een masker draagt als je het spel uitspeelt (zie spoiler hieronder). Anders is er op de volgende pagina het e.e.a. over te vinden:
http://borderlands.wikia.com/wiki/Handsome_Jack

spoiler: title
Als je hem verslaat kun je z'n gezicht zien zonder masker, daarop is een groot litteken in de vorm van een Vault-logo te zien. Hoe dat litteken er komt wordt volgens mij niet verklaard.
Hmm wel uitgespeeld, maar dat heb ik iig gemist dan :)
Wel jammer dat er niet dieper op ingegaan word, misschien een mooi verhaal voor een DLC :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
heuveltje schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 18:12:
[...]

Hmm wel uitgespeeld, maar dat heb ik iig gemist dan :)
Wel jammer dat er niet dieper op ingegaan word, misschien een mooi verhaal voor een DLC :)
Er gaan aardig wat discussies rond zijn verleden, bekend vanuit BL2 is in iedergeval:
spoiler:
Jack aardig pissed is wat Angel 'did to her mother', zijn vrouw dus

Hij heeft het masker al in iedergeval een hele lange tijd, zelfs voor de tijd dat hij baas werd van Hyperion, ook maakt hij diverse referenties ingame die erop wijzen dat hij al veel meer weet voordat wij hem leerde kennen in BL1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:50

PBP

DLC voor PS3 EU is inmiddels ook online zie ik. Ik dacht dat het in de PSstore zou komen maar het is gewoon een patch die de content toevoegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
PC versie werkt ook, 3rde tree is inderdaad best vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 04-10 13:26

mark-k

AKA markkNL

Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 16:25:
Ik geef mijn mening en ik vind het een minpunt. Leuk overigens dat je fok/geenstijl aanhaalt lanerios want jij bent degene die zo reageert, ik geef alleen aan dat het een toontje lager kan. Dat (blijkbaar) veel mensen voor mij klagen over DLC geeft aan dat er dus meer mensen denken zoals ik.

Overigens voel ik me geen slachtoffer. Ik vind dit een leuk spel en als ik de class wil zal ik er ook wel voor betalen. Maar daarom blijf ik het een minpunt vinden. Voornamelijk omdat ik denk dat de class eigenlijk bij de release al af was of had kunnen zijn.
De game makers hebben zich een keer of honderd verontschuldigd dat de 5e class die ze naderhand bedacht hadden niet op tijd klaar was om in het spel geplaatst te worden omdat deze meer tijd en werk kostte dan ze gedacht hadden, en al lang voor de release werd gezegd dat hij waarscijnlijk 60 dagen na de release klaar zou zijn en gereleased zou worden. Dichter bij de release gekomen kwamen ze erachter dat ze hem toch wat eerder dan die 60 dagen af zouden krijgen en dat mensen met een pre-order versie hem gratis zouden krijgen. Hij is blijkbaar nu af en wordt dus zo snel mogelijk aan het spel toegevoegd. Het is dus absoluut niet dat deze al af was voor de release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Phew.

Eindelijk Sanctuary in de ****. Opeens is er veel meer te doen.

Echter, ik erger me wel steeds vaker aan het moeilijkheidssysteem (of juist het gebrek eraan).

In Skyrim heb ik nooit het gevoel gehad dat het te makkelijk of te moeilijk ging. In Borderlands 2 kan ik het ene moment lukraak elke quest accepteren en iedereeen one-shotten (zelfs Wilhelm) en het andere moment krijg ik nog geen deuk in een pakje boter.

Krijg je bij een lvl-up magische superpowers ofzo?

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ok Gaige's pet is wel grappig, gelijktijdig gevaarlijk. Alles wat rood is op je minimap valt hij uiteindelijk aan, hij kan aardig wat klappen krijgen (behalve van badass of gelijk), maar is inderdaad een duration met 60sec cooldown nadat hij weg is. Zag dat je via tree's dit kan verlengen (per kill 5 sec ofzo), dat is wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Jeroenneman schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 19:54:
Phew.

Eindelijk Sanctuary in de ****. Opeens is er veel meer te doen.

Echter, ik erger me wel steeds vaker aan het moeilijkheidssysteem (of juist het gebrek eraan).

In Skyrim heb ik nooit het gevoel gehad dat het te makkelijk of te moeilijk ging. In Borderlands 2 kan ik het ene moment lukraak elke quest accepteren en iedereeen one-shotten (zelfs Wilhelm) en het andere moment krijg ik nog geen deuk in een pakje boter.

Krijg je bij een lvl-up magische superpowers ofzo?
Ik vond dit bij BL1 al zo en helaas is het nu inderdaad nog steeds zo. Meestal zit het wel goed vind ik maar soms heb je inderdaad een tijdje dat het enorm moeilijk of makkelijk is. Vamiddag een stuk gespeelt waarbij het veel te moeilijk was en ik 8x dood gegaan ben. Is dan niet echt leuk spelen als je door 2 hits al dood bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:55

ye-roon

knaak

Heeft iemand hier ook dat het stukje dlc van gaige niet gedownload word? Er staat op steam dat ik de dlc al heb, maar ingame is daar niks van te merken. (en ja ik heb premiere club).

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 18:21

TheAnthonyNL

PC Gamer

Tja je hebt cheaters die het een tikkeltje overdreven doen : http://steamcommunity.com.../screenshots/?appid=49520

check zijn screenshots (2 ervan zijn zwaar overdreven) rest is gewoon leuke fun :D

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-10 19:46
Zo... Mecromancher ook beginnen te spelen, afgesproken met iemand die ik ken in Finland dat we alleen met dat character spelen in co-op en niet solo. Wel dikke fun :p

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik ben eigenlijk niet kapot van die mecro. De anargy (schrijf ik het goed?) skill vind ik wel weer cool. Jammer alleen dat de accuracy best snel kl*te wordt. Aim je duidelijk op je target, zie je de kogel mijlenver ernaast gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
pdebie schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 21:04:
ik ben eigenlijk niet kapot van die mecro. De anargy (schrijf ik het goed?) skill vind ik wel weer cool. Jammer alleen dat de accuracy best snel kl*te wordt. Aim je duidelijk op je target, zie je de kogel mijlenver ernaast gaan.
Shotgun in the face! *O*

Enige wat dan nog werkt, zeker als je tegen de 50 stacks zit of hoger gaat.

Al vraag ik me af, loopt dit eerst weg tegen je badass rank? Stel 10% accuracy, 7 stacks, heb je dan nog steeds 0% accuracy bonus?

[ Voor 13% gewijzigd door SinergyX op 09-10-2012 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
Yay 562MB update in steam! Ik ga eens even kort met Gaige spelen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ok, 150 anarchy schiet je zo goed als niets meer mee raak :P Denk dat dit echt gevalletje Hyperion wapens gaat worden, bij voorkeur SMGs :)

Maar zie nu net, laatste perk van linker tree geeft je robot dus een copy van jouw shield.. hadden ze The Bee al generfed? :D

[ Voor 31% gewijzigd door SinergyX op 09-10-2012 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
263MB op de PS3, gelijk maar even kijken hoe gaige is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman

Jeroenneman

PilatuS schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 20:05:
[...]

Ik vond dit bij BL1 al zo en helaas is het nu inderdaad nog steeds zo. Meestal zit het wel goed vind ik maar soms heb je inderdaad een tijdje dat het enorm moeilijk of makkelijk is. Vamiddag een stuk gespeelt waarbij het veel te moeilijk was en ik 8x dood gegaan ben. Is dan niet echt leuk spelen als je door 2 hits al dood bent.
Misschien moet ik meer sidequests doen dacht ik, blijken de vijanden allemaal lekker meegeleveld te zijn.
Paar lvl's terug kon ik nog een beetje meekomen in de Hyperion Prison. Zodra ik nu binnenkom deal ik nog maar 120 dmg tegen EXP Loaders... handig...

Het mag best moeilijk zijn, maar dit is gewoon bizar. Vooral omdat ik eerst WEL makkelijk in die gevangenis kon. Of ben ik te snel door te storyline heen? (Lvl 19, Part 11)

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien een andere build proberen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16:05
TheAnthonyNL schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 20:31:
Tja je hebt cheaters die het een tikkeltje overdreven doen : http://steamcommunity.com.../screenshots/?appid=49520

check zijn screenshots (2 ervan zijn zwaar overdreven) rest is gewoon leuke fun :D
awwww, Handsome Jack skin :)
I want it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Jeroenneman schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 21:59:
[...]

Misschien moet ik meer sidequests doen dacht ik, blijken de vijanden allemaal lekker meegeleveld te zijn.
Paar lvl's terug kon ik nog een beetje meekomen in de Hyperion Prison. Zodra ik nu binnenkom deal ik nog maar 120 dmg tegen EXP Loaders... handig...

Het mag best moeilijk zijn, maar dit is gewoon bizar. Vooral omdat ik eerst WEL makkelijk in die gevangenis kon. Of ben ik te snel door te storyline heen? (Lvl 19, Part 11)
Ik doe altijd alle sidequests dus daar ligt het niet aan. Het lijkt er op alsof de vijanden steeds in een grote stap sterker worden ipv in kleine stappen. Na zo'n stap is het in het begin daarvan heel moelijk en aan het einde ervan erg makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman

Jeroenneman

PilatuS schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 22:54:
[...]

Ik doe altijd alle sidequests dus daar ligt het niet aan. Het lijkt er op alsof de vijanden steeds in een grote stap sterker worden ipv in kleine stappen. Na zo'n stap is het in het begin daarvan heel moelijk en aan het einde ervan erg makkelijk.
http://forums.gearboxsoftware.com/showthread.php?t=153685

Blijkbaar meer mensen die dit ook merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
en daarom dus geen PC versie, teveel hacks/mods/etc die het spel verneuken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Iemand wat ik ken had dat ook. Flink wat side quests gedaan en de vijanden levelden mee. Ik joinde hem en kwam tegen vijanden die 3 levels hoger waren :p Leverde wel redelijk wat XP op als ze gekilled werden hehe.

Bij de weg... Me <3 revolvers die zo snel schieten als jij op je muis kan klikken. Damn die dingen zijn zo fijn.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
lanerios schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 23:06:
en daarom dus geen PC versie, teveel hacks/mods/etc die het spel verneuken.
Xbox versie was iets eerder met savegame editing, PC is het enkel wat makkelijker :)

Best bizar, je ziet berg mobs, spawnt die deathtrap, ga rustig koffie halen, alles is dood :D

[ Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 09-10-2012 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Jep en op de PS3 heb ik geen last van hackers, etc die het spel voor me verpesten. Ook nog een kwestie van tijd natuurlijk, maar ja.

Maar goed, zal maar niks slechts over Steam/PC zeggen anders heb ik gelijk gezeik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Struikrover
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-10 13:48
Waar het wss weer op neer zal komen is dat je uiteindelijk alleen speelt met mensen die je een beetje kent, omdat je anders met teveel n00b h4x0rs in een team zit die de boel verstieren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcM88
Gister nieuwe class (kort) gespeeld.. en tot nu toe lijkt die skill wel heel erg sterk! gasten waar ik echt wel zo een 10-15 kogels voor nodig heb met een rifle, knalde dat beest in 1 klap neer. Het zal uiteindelijk vast wel minder krachtig worden, maar ik vind het voorlopig wel komisch :P
Struikrover schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 18:04:
Ik vind co-op ook pas echt lekker gaan als je erbij kunt praten. Was het nu zo dat BL2 standaard speech ondersteunt bij multiplayer, of moet je daarvoor nog een extern medium (zoals Steam) gebruiken? Want co-op met vreemden zonder speech heeft soms voordelen, maar vaker wil ik gewoon praten met mijn medespelers
Ik had iemand gejoined en die hoorde ik af en toe hoesten, dus ik neem aan dat het standaard aan staat. Of misschien heeft hij als host iets aangevinkt.
Jeroenneman schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 21:59:
[...]
Nee je hebt nog wel wat te gaan :) meestal bij level 30-33 zie je het einde.
lanerios schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 07:26:
Jep en op de PS3 heb ik geen last van hackers, etc die het spel voor me verpesten. Ook nog een kwestie van tijd natuurlijk, maar ja.

Maar goed, zal maar niks slechts over Steam/PC zeggen anders heb ik gelijk gezeik.
Ik ben de cheaters/hackers tot nu toe nog niet tegen gekomen, maar ik weet dat dit maar een kwestie van tijd is. Al speel ik wel voornamelijk met vrienden.

D3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ik denk dat dat het verschil is Check, als je met vrienden speelt kom je dat in mindere mate tegen. helaas is dat een kwestie van tijd. Want als vriend A opeens een awesome hacked wapen heeft, dan kan je er op wachten dat het verspreid :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Laatst online: 14:22

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Hebben meer mensen hier dat de nieuwe character nog niet beschikbaar is? Staat niet in de Downloadable content, had wel een flinke update. (en met een nieuwe game starten staat ze er ook nog niet tussen)

[ Voor 19% gewijzigd door NinjaKiwiNL op 10-10-2012 09:23 ]

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vervelende bug tegengekomen gister. Als ik in Fink's Slaugtherhouse ronde 5 aan het doen ben dan spawnen er geen mobs meer na wave 3.

Is nu 2x gebeurd. Heb wel megaveel cash en wapens daardoor verzameld maar het is toch wel zonde van de tijd. Vooral omdat ik in beide gevallen al 50 headshots had gemaakt voor de bonusquest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyborg3201
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-09 19:21
Gisteren al een paar levels gespeeld met de mech girl
helaas nog lv 4 dus nog geen skill

had wel een probleem met mijn download van steam
heb de DLC folder moeten verwijderen en dan de cache moeten checken om het weer goed te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Ik heb nu la 4x een golden key gehad en al 3x gebruikt: nog geen enkele keer zat er iets dat de moeite was in die kist - altijd blauwe vendortroep :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcM88
Mother_Goozz schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 09:20:
Hebben meer mensen hier dat de nieuwe character nog niet beschikbaar is? Staat niet in de Downloadable content, had wel een flinke update. (en met een nieuwe game starten staat ze er ook nog niet tussen)
Als je op select character klikt - new character. Dan zou daar een 5e klas bij moeten staan.
Cyborg3201 schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 09:25:
had wel een probleem met mijn download van steam
heb de DLC folder moeten verwijderen en dan de cache moeten checken om het weer goed te krijgen
Een vriend van mij had gisteren exact hetzelfde probleem.

Edit: @Yellowonline, ik heb die chest 3x open gezien en er kwam altijd iets paars uit. Raar dat je alleen maar iets blauws ziet :o

[ Voor 8% gewijzigd door MarcM88 op 10-10-2012 09:34 ]

D3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

MarcM88 schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 09:32:
[...]

Als je op select character klikt - new character. Dan zou daar een 5e klas bij moeten staan.
Nee helemaal niets. Heb de DLC map verwijderd, overnieuw gedownload & cache check. En nog steeds staat die er niet tussen (of bij de downloadable content) raar.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
1.) had je de pre order versie
2.) zo nee, heb je de class gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcM88
Als je de vragen van Lanerios met ja hebt beantwoord (of 1 daarvan), dan even bij steam de game validaten. Steam bekijkt dan naar alle bestanden bij BL2 en repareert de beschadigde/verloren bestanden indien nodig.

D3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Mother_Goozz schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 09:42:
[...]

Nee helemaal niets. Heb de DLC map verwijderd, overnieuw gedownload & cache check. En nog steeds staat die er niet tussen (of bij de downloadable content) raar.... 8)7
Iedereen krijgt de update, echter is het character pas speelbaar als je de pre-order versie had gekocht OF als je de DLC hebt gedownload voor 10 euro. Dat laatste heb ik gisteren gedaan, had BL2 toch 'gratis' bij mijn videokaart gekregen. Binnenkort ook eens de season pass kopen.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
klopt inderdaad :) Kon niet veel verder vragen (mijn ervaring met steam is uit het tijdperk dat HL2 E2 net nieuw was)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Heb het opgelost. Ben handmatig binnen steam naar de downloadable content gaan kijken, daar staat die wel tussen (ingame dus niet) daar gekocht, game opnieuw gestart, staat er nu tussen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTB
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-04 10:24

VTB

Ik weet niet of dit ook zo is op de PS3 en PC. Maar als je de DLC hebt geïnstalleerd kun je geen game meer joinen met spelers die niet de DLC hebben. Gisteren wilde ik verder gaan met een vast coop groepje waar we waren gebleven echter had 1 persoon niet de DLC waardoor we dus niet zijn game konden joinen.
Ik kan begrijpen dat je niet kunt joinen met het nieuwe char maar beetje lullig dat dit ook niet meer mag met gewoon oude characters.

Dus DLC maar weer verwijderd. Voor de rest ben pad lvl 20 maar vermaak me prima. Waardige opvolger van BK1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-10 11:17
Ik vind de prijs van 10 euro voor een karakter persoonlijk te hoog. Maar dat is natuurlijk voor iedereen zelf om dat te bepalen. Ik had hem zelf bij de pre-order, maar anders had ik waarschijnlijk gewacht op een steam sale/discount.

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
VTB schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 11:37:
Ik weet niet of dit ook zo is op de PS3 en PC. Maar als je de DLC hebt geïnstalleerd kun je geen game meer joinen met spelers die niet de DLC hebben. Gisteren wilde ik verder gaan met een vast coop groepje waar we waren gebleven echter had 1 persoon niet de DLC waardoor we dus niet zijn game konden joinen.
Ik kan begrijpen dat je niet kunt joinen met het nieuwe char maar beetje lullig dat dit ook niet meer mag met gewoon oude characters.

Dus DLC maar weer verwijderd. Voor de rest ben pad lvl 20 maar vermaak me prima. Waardige opvolger van BK1
Had hij wel de DLC geinstalleerd? Elke client krijgt gewoon de update, maar het is een vinkje aan/uit in je profile of je Gaige mag aanmaken of niet. Gisteren nog iemand gejoined met mijn Mechro die net was begonnen, die had de gewone client (geen pre-order oid), maar had wel net de update geinstalleerd.

En 4x Mechro = ziek. We deden die assasin missie, 4x deathtrap is gewoon achterover hangen en wachten tot alles neergaat :P

Ik heb enkel 1 puntje voor Anarchy genomen, rest gaat in de eerste tree voor laatste tier, hopelijk werkt The Bee ook op Deathtrap :D

[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 10-10-2012 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:55

ye-roon

knaak

Mother_Goozz schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 09:54:
Heb het opgelost. Ben handmatig binnen steam naar de downloadable content gaan kijken, daar staat die wel tussen (ingame dus niet) daar gekocht, game opnieuw gestart, staat er nu tussen :)
ik had het ook. Ik heb de game uninstalled uit steam, opnieuwe gedownload en toen was gaige actief :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Ik vind het overigens wel echt geweldig dat je badass rank gewoon door gaat op je nieuwe char :D +6% op bijna elke stat van mijn lvl 36 Maya is wel erg nice om te hebben op je nieuw begonnen Gaige :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

YellowOnline schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 09:31:
Ik heb nu la 4x een golden key gehad en al 3x gebruikt: nog geen enkele keer zat er iets dat de moeite was in die kist - altijd blauwe vendortroep :(
Heb je wel de goede kist voor ogen :?
Ik heb hem een stuk of 60 keer geopend (jay ini file hacking :))
Maar tot nu toe zater er nog altijd 2 paarse dingen in, welliswaar vaak grenade/shieldmods.
Ook niet allemaal even geweldig, maar wel zeker dat alles tot nu toe paars was !

ps
Toch niet helemaal waar, ik heb er 1 keer 2 dingesen uitgehaald (die artifacts, heten die zo ?ben de naam ff kwijt) En die waren idd wel blauw als ik het goed herinder

[ Voor 17% gewijzigd door heuveltje op 10-10-2012 12:23 ]

Pagina: 1 ... 24 ... 49 Laatste

Let op:
Als je op zoek bent naar spelers op Steam, kijk dan bij deze Steamgroup.