Goed, inmiddels ben ik opnieuw begonnen, met een gunzerker. Speelt wel heel anders, in het begin ben je nog niet erg sterk qua shield en health, ik ga er sneller aan onderdoor dan ik met Zer0 deed door te snipen.
Ben hetzelfde aan het doen, is inderdaad een flinke omschakeling van speelstijl. Kost even tijd om de juiste balans te vinden tussen op de vijanden af rennen om ze af te knallen (maar ondertussen zelf teveel geraakt worden) en te veel op afstand/in cover gaan spelen om echt nut te hebben van je skills. Ben zelf nou lvl 21 of zo en hij wordt wel echt leuk vind ik, en een constructor of zo gaat nog harder kapot dan met Zer0 als je er naar toe rent en voor zijn neus gaat staan gunzerken 
Weet je al welke skills je pakt? Ik heb als eerste Locked and Loaded, Quick Draw en Auto-Load gepakt, erg fijn om niet meer te hoeven reloaden maar gewoon vlot van wapen te kunnen wisselen. Daarna Incite gemaxt om wat sneller naar vijanden toe te kunnen rennen en een puntje in I'm the Juggernaut gegooid omdat mijn class mod me daar dan 2 bonuspunten op geeft... Weet nog niet zo goed welke kant ik verder op ga, ik denk maar verder in Brawn aangezien ik snel rennen altijd wel fijn vind, maar het is niet bepaald de max damage route. Zolang ik echter geen moeite heb met dingen dood maken ga ik gewoon even voor de fun, respeccen kan gelukkig toch altijd
Valt me nu in de tweede playthrough wel op hoe vaak het gebeurt dat ik een quest start, gast begint te praten ik heb zoiets van jaja het zal wel en ren vast door, en dan moet ik terug rennen omdat je iets uit zijn handen moet aanpakken
. Lichtelijk iritant quest design als je het mij vraagt.
Weet je al welke skills je pakt? Ik heb als eerste Locked and Loaded, Quick Draw en Auto-Load gepakt, erg fijn om niet meer te hoeven reloaden maar gewoon vlot van wapen te kunnen wisselen. Daarna Incite gemaxt om wat sneller naar vijanden toe te kunnen rennen en een puntje in I'm the Juggernaut gegooid omdat mijn class mod me daar dan 2 bonuspunten op geeft... Weet nog niet zo goed welke kant ik verder op ga, ik denk maar verder in Brawn aangezien ik snel rennen altijd wel fijn vind, maar het is niet bepaald de max damage route. Zolang ik echter geen moeite heb met dingen dood maken ga ik gewoon even voor de fun, respeccen kan gelukkig toch altijd
Valt me nu in de tweede playthrough wel op hoe vaak het gebeurt dat ik een quest start, gast begint te praten ik heb zoiets van jaja het zal wel en ren vast door, en dan moet ik terug rennen omdat je iets uit zijn handen moet aanpakken

Gamertag: FinrazielNL
Ik denk dat ik voor de weapon damage build ga: zoveel mogelijk schade met wapens toebrengen, en niet per se de hele tijd de action skill te hoeven gebruiken:

heyoooooooooo (toontje lager) heyooooooooo.
Zo zaten we dan in BL1
(ging hij daar niet dood bij een DLC?)
Zo zaten we dan in BL1
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Heb mijn toetsenbord toch al wel bijna in 2en gebroken.
in true vault hunter is die Wilhelm toch echt wel een slagje te sterk voor mijn lvl38 assasin
na 5x proberen de hoop maar even opgegeven,
Tof spel wel, maar online echt een drama
in true vault hunter is die Wilhelm toch echt wel een slagje te sterk voor mijn lvl38 assasin
Verwijderd
Iemand nog tips voor een gunzerker die solo gaat? Soms kom ik bepaalde stukken maar moeilijk voorbij als de mobs rond mijn level zijn. Gelukkig gister een aantal nieuwe wapens gevonden na een shitload sidequests dus nu gaat het wat makkelijker maar survival tips zijn welkom.
Beginnen met elec wapens, desnoods met wat extra granaten erbij om zijn shield weg te krijgen, daarna verder op corrosive, tot die repairbots komen, die neerhalen en repeatVerwijderd schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 09:52:
Heb mijn toetsenbord toch al wel bijna in 2en gebroken.
Enige wat online slecht is, is de bizar trage gamebrowser, 1 klik/esc verkeerd en je zit weer 1-2minuten te wachten.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik denk dat je het beste in gunpower kunt investeren. Hoe meer vuurkracht, hoe beter je mobs van je lijf kunt houden. Overleven is inderdaad denk ik nog wat belangrijker dan in co-op, dus dan heb je meer aan vuurkracht dan aan steeds je action skill gebruiken.Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 09:56:
Iemand nog tips voor een gunzerker die solo gaat? Soms kom ik bepaalde stukken maar moeilijk voorbij als de mobs rond mijn level zijn. Gelukkig gister een aantal nieuwe wapens gevonden na een shitload sidequests dus nu gaat het wat makkelijker maar survival tips zijn welkom.
[ Voor 43% gewijzigd door Struikrover op 08-10-2012 10:03 ]
Bedankt man. Fijn dat ik nu al vast weet hoe ik een boss een eind verderop om zeep moet helpen.SinergyX schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 10:02:
Beginnen met elec wapens, desnoods met wat extra granaten erbij om zijn shield weg te krijgen, daarna verder op corrosive, tot die repairbots komen, die neerhalen en repeat
https://niels.nu
Gister met mn level 15tje wat online potjes gespeeld, valt me op dat het niet vlekkeloos is.
Soms klopt de missie niet waar mensen mee bezig zijn, soms disconnect etc.
Uiteindelijk 2 goede potjes gehad, 1 bleek achteraf met een mede tweaker, altijd leuk!
Bij 1 potje kwamen we terug in sanctuary en was de grond bezaait met paarse wapens. Misschien iemand die golden keys hack had gebruikt eerder ofzo... Maar goed, leverde me een fijne sniper rifle en shield op
.
Merk wel dat zelfs random multiplayer het waard is, vaak zijn wapens wel echt beter. Aan de andere kant kreeg ik dan weer via een sidequest in singleplayer een pistol met 2x zoveel dmg als mn vorige....
Soms klopt de missie niet waar mensen mee bezig zijn, soms disconnect etc.
Uiteindelijk 2 goede potjes gehad, 1 bleek achteraf met een mede tweaker, altijd leuk!
Bij 1 potje kwamen we terug in sanctuary en was de grond bezaait met paarse wapens. Misschien iemand die golden keys hack had gebruikt eerder ofzo... Maar goed, leverde me een fijne sniper rifle en shield op
Merk wel dat zelfs random multiplayer het waard is, vaak zijn wapens wel echt beter. Aan de andere kant kreeg ik dan weer via een sidequest in singleplayer een pistol met 2x zoveel dmg als mn vorige....
Basic principe op elke mob die shield/health heeft?Hydra schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 10:03:
[...]
Bedankt man. Fijn dat ik nu al vast weet hoe ik een boss een eind verderop om zeep moet helpen.
Verwijderd
Op de xbox echt geen last van online problemen. Maar dat zal wel komen omdat het lastiger is mensen te joinen waardoor er ook minder mis kan gaan.
Verwijderd
nou "verder op" het is geloof ik iets 20% in het hoofdverhaal dat je die tegenkomt.
en echt spoiler is het niet dat is tenzij ik zeg
toegang tot zijn hoofdkwartier is code 4521, en let op de voor de suicide bunnies die achter je spawnen als je binnen loopt.
toegang tot zijn hoofdkwartier is code 4521, en let op de voor de suicide bunnies die achter je spawnen als je binnen loopt.
mijn probleem is meer dat ik net een deukje kan meppen in zijn shield, er 1 headshot a 22k damage in kan krijgen, en dat die irritant sentries dat weer zijn shield volledig herstellen in 2 seconden en ik zonder ammo kom te zitten...SinergyX schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 10:15:
[...]
Basic principe op elke mob die shield/health heeft?Badass robot of nomad werkt op hetzelfde principe
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2012 10:18 ]
Die bunnies komen enkel als je eerst die 5 schakelaars in volgorde 51243 inschakelt, de deur rechts achter opent en dan Jack z'n nummer belt via Tannis d'r telefoon.Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 10:16:
nou "verder op" het is geloof ik iets 20% in het hoofdverhaal dat je die tegenkomt.
Wel grappig dat alle exploits uit BL1 er gewoon nog inzittenUrithar schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 10:13:
Bij 1 potje kwamen we terug in sanctuary en was de grond bezaait met paarse wapens. Misschien iemand die golden keys hack had gebruikt eerder ofzo... Maar goed, leverde me een fijne sniper rifle en shield op.
[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 08-10-2012 10:18 ]
En dat er kennelijk repairbots komen. Zet info over bossfights gewoon ff tussen spoilertags ofzo, probleem opgelost.SinergyX schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 10:15:
Basic principe op elke mob die shield/health heeft?Badass robot of nomad werkt op hetzelfde principe
Boeit niet, ik ben er nog niet en ik weet nu al meer dan ik wil weten. Dit is gewoon spoilerinformatie en het kost je geen enkele moeite dat ff tussen spoilertags te zetten.Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 10:16:
[ Voor 35% gewijzigd door Hydra op 08-10-2012 10:24 ]
Hier onderscheiden de BL mannen van de jongetjes zich
Hahaha ja. Vriend van me zat ook constant te Heyoooo-en toen we hem zagenSinergyX schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 00:24:
heyoooooooooo (toontje lager) heyooooooooo.
Zo zaten we dan in BL1
Maar Steve dood? Nee toch?
[ Voor 46% gewijzigd door PdeBie op 08-10-2012 10:29 ]
Heyooooooo!
EDIT: te laat
Maar Steve was in BL1 toch
EDIT: te laat
Maar Steve was in BL1 toch
spoiler:
een zombie geworden o.i.d.? En toen maakte ie z'n beste vriend dood 
[ Voor 86% gewijzigd door Struikrover op 08-10-2012 10:38 ]
De echte steve zit trouwens
Ik denk dat ze Steve een zombie cure hebben gegeven
BTW
Nu in TVH mode meeste side-quests aan het skippen, omdat ik anders wat overleveled geraak + sommige rewards best goed kunnen zijn als ik die kan doen nadat ik main heb afgerond (alles scaled naar 50 inclusief meeste rewards/drops). Maar de
Recharge rate is bangelijk ook, enkel delay sucked, maar de bedoeling van dit schild is ook om een ander te raken, niet om geraakt te worden
spoiler:
in the dust naast een ingang voor een andere area (in de buurt van Lynchwood ingang), en je moet met hem praten voor een side-quest. Elke keer je ook nog nadien probeert te praten zegt die enkel...
Ik denk dat ze Steve een zombie cure hebben gegeven
BTW
Nu in TVH mode meeste side-quests aan het skippen, omdat ik anders wat overleveled geraak + sommige rewards best goed kunnen zijn als ik die kan doen nadat ik main heb afgerond (alles scaled naar 50 inclusief meeste rewards/drops). Maar de
spoiler:
quest wel gedaan, omdat hij immers als named mob altijd beschikbaar is na de quest te doen. En wilde hem direct proberen farmen voor een bijtje! Dropped hij zeker tijdens de quest zelf al een bijtje (lvl 48)! hunter hellquist
Recharge rate is bangelijk ook, enkel delay sucked, maar de bedoeling van dit schild is ook om een ander te raken, niet om geraakt te worden
[ Voor 61% gewijzigd door BlaSfem0n op 08-10-2012 11:34 ]
Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE
Verwijderd
man ik kom niet eens voorbij die Wilhelm, mijn probleem is niet overlevel maar under level.
in normal was goede loot geen probleem, nu vallen er in TVH alleen dikke pistolen.
maar ik moet een goede sniper vinden om een beetje efficient te zijn... (dus zit nu maar een beetje random doosjes en plees te zoeken voor een goede...
in normal was goede loot geen probleem, nu vallen er in TVH alleen dikke pistolen.
maar ik moet een goede sniper vinden om een beetje efficient te zijn... (dus zit nu maar een beetje random doosjes en plees te zoeken voor een goede...
*kuch* slot machine *kuch*Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 11:45:
man ik kom niet eens voorbij die Wilhelm, mijn probleem is niet overlevel maar under level.
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Verwijderd
komt daar ooit iets goeds uit?
heb er 1x gebruik van gemaakt, koste 2k, en als "hoofdprijs" kreeg ik 2k terug
leek me dus een soort gimmick, maar die hoesten dus wel eens iets waardevols op?
leek me dus een soort gimmick, maar die hoesten dus wel eens iets waardevols op?
3 kersen = groen, 3 beentjes (dacht ik) is blauw.Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 12:04:
Verwijderd
nou ik denk dat ik vanavond eens de GOTLOOT club ga bezoeken en met een paar GOT-ers wilhem maar eens te grazen ga nemen. tot nu toe 1x voor welgeteld 2 seconden online gespeeld.
Maar het is meer "ninjalootgalore-lands" echt bagger online met vreemden...
Ik ben aan het twijfelen om deze game aan te schaffen, heb wat playthroughs gezien en het lijkt mij wel boeiend. Word er actief gespeeld onder de tweakers of valt dat wel mee?
PSN: Alvanosa
Ik speel vooral inactief. Onderuitgezakt en een beetje bandits kogels door de kop jagen enzo. Kopje koffie erbij. Heerlijk.Alvanosa schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 12:07:
Ik ben aan het twijfelen om deze game aan te schaffen, heb wat playthroughs gezien en het lijkt mij wel boeiend. Word er actief gespeeld onder de tweakers of valt dat wel mee?
Verwijderd
ik ben in ieder geval "hooked" in een paar dagen tijd echt monsterlijk veel uren gespeeld.
Het is een beetje Diablo3 meets Duke Nukem.
dus flauwe humor FPS met wat RPG elementen (zoals skill tree en hoe de wapens gebruikt worden)
ik vind de mix zeer geslaagt. moet zelf wel enorm wennen om de skills ook te gebruiken.
maar het is echt een heel vermakelijk spelletje.
Mooi voorbeeld van de humor is 1 van de random dingen die de vijanden roepen als ze dood gaan.
eerste keer dat ik met een brilliant schot een ventje omleg. roept de ander "Whats his name,.... NNnnooooooooooOh" of wanneer de voice actor de instructies letterlijk opleest. "aarrrgh death gurgle"
moest toen wel even hard lachen, verder heeft de humor wel zijn ups en downs.
dus flauwe humor FPS met wat RPG elementen (zoals skill tree en hoe de wapens gebruikt worden)
ik vind de mix zeer geslaagt. moet zelf wel enorm wennen om de skills ook te gebruiken.
Mooi voorbeeld van de humor is 1 van de random dingen die de vijanden roepen als ze dood gaan.
eerste keer dat ik met een brilliant schot een ventje omleg. roept de ander "Whats his name,.... NNnnooooooooooOh" of wanneer de voice actor de instructies letterlijk opleest. "aarrrgh death gurgle"
spoiler:
maar voor zowat iedere goede grap staat er ook een slechte/flauwe/mislukte tegenover
De bonerfart missie met bullywongs = grappig
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2012 12:35 ]
Online varieert het enorm, ik ga meestal naar de 1/4 parties, dan speel je maar met 1 persoon en is het allemaal wat netter qua loot. Ga je richting 3-4 man, is er al snel 1 tussen die alles loot wat los en vast zit.Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 12:07:
nou ik denk dat ik vanavond eens de GOTLOOT club ga bezoeken en met een paar GOT-ers wilhem maar eens te grazen ga nemen. tot nu toe 1x voor welgeteld 2 seconden online gespeeld.
Zeker de mensen met de 9999 inv bug, geweldig om dat te zien bij Terra, die loot gewoon hele veld bij elkaar zonder maar iemand te reviven of iemand anders een drop te geven.
terra kan je echt pas verslaan als je met 4 bent en level 50 of niet? Ik en maat zijn nu level 31, maar wij doen amper damage bij em. (net playthought 1 uitgespeeld)SinergyX schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 12:17:
[...]
Online varieert het enorm, ik ga meestal naar de 1/4 parties, dan speel je maar met 1 persoon en is het allemaal wat netter qua loot. Ga je richting 3-4 man, is er al snel 1 tussen die alles loot wat los en vast zit.
Zeker de mensen met de 9999 inv bug, geweldig om dat te zien bij Terra, die loot gewoon hele veld bij elkaar zonder maar iemand te reviven of iemand anders een drop te geven.
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
Iridium.Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 12:04:
Erg schaars maar verdomd handig om je capaciteiten te vergroten. Het geld gebruik ik enkel daar voor. Wapens/ammo pak ik spelender wijs wel op.
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Terra is 52 dacht ik, onder de 50 wil je die niet eens proberenEwivis schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 12:41:
terra kan je echt pas verslaan als je met 4 bent en level 50 of niet? Ik en maat zijn nu level 31, maar wij doen amper damage bij em. (net playthought 1 uitgespeeld)
Je kan het solo best doen, kost je een eeuwigheid, snelste manier is inderdaad 4 man, bij voorkeur met The Bee (gunzerker kan dit max 20sec doen). Veelal doe je dit met 2-3 man, 1 persoon altijd als backup, mochten er 2 neer gaan, hij kan inspringen om zo de boss niet te laten resetten (iedereen respawn = boss reset, het kost 20-30sec om weer bij de boss te komen).
Naarmate je bij hem steeds betere wapens krijgt (hij dropt gok 20-30 items, 1 legendary, 2-3 paars, 5 blauw, rest green/white), gaat het ook steeds beter, je haalt daar veel 'unique skin' wapens vandaan die je vaak tijdens loadingscreens ziet.
[ Voor 14% gewijzigd door SinergyX op 08-10-2012 12:45 ]
Wanneer krijg je the bee?SinergyX schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 12:44:
[...]
Terra is 52 dacht ik, onder de 50 wil je die niet eens proberen(49 met goeie wapens kan).
Je kan het solo best doen, kost je een eeuwigheid, snelste manier is inderdaad 4 man, bij voorkeur met The Bee (gunzerker kan dit max 20sec doen). Veelal doe je dit met 2-3 man, 1 persoon altijd als backup, mochten er 2 neer gaan, hij kan inspringen om zo de boss niet te laten resetten (iedereen respawn = boss reset, het kost 20-30sec om weer bij de boss te komen).
Naarmate je bij hem steeds betere wapens krijgt (hij dropt gok 20-30 items, 1 legendary, 2-3 paars, 5 blauw, rest green/white), gaat het ook steeds beter, je haalt daar veel 'unique skin' wapens vandaan die je vaak tijdens loadingscreens ziet.
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
Net weer een paar uurtjes ge-gunzerked
. Mooie class is het wel, vooral met de missie waarbij zo'n midget op de rug van een bullymong zit heb ik lekker veel brute shotguns gescoord. Ook eentje die 21x9 damage doet met explosieve kogels
. De speelstijl is wel wat sneller, wat goed is want zo kom ik weer snel bij waar ik was gebleven in de game.
Even een kort filmpje voor jullie. Ook leuk: m'n revolver die 41 damage doet en 16x fire rate heeft.
[YouTube: http://youtu.be/h0Xa07N_O54]
Even een kort filmpje voor jullie. Ook leuk: m'n revolver die 41 damage doet en 16x fire rate heeft.
[YouTube: http://youtu.be/h0Xa07N_O54]
Verwijderd
Ik twijfel nog tussen de ps3 of pc versie is er iemand die even de voor- en nadelen van beide versies kan geven?
The bee krijg je niet, die moet je farmen. Van wie staat hierboven in spoilertags genoemd.
Wat betreft de spoilertags... Hoe lang zullen we die moeten aanhouden eigenlijk? Ik ging er ook ondertussen wel vanuit dat iedereen wel op de hoogte was van de content, zeker de early-bosses enzo.
Daarnaast staat in dit draadje, pagina 80-87 zo'n beetje iedere baas wel genoemd en is iedere soort mob / gun wel besproken inmiddels...
Op de PC versie kan je makkelijker je savegames backuppen, wat helaas bij sommige bugs nog wel eens nodig is. Hoewel het op beide platforms nog wel meevalt.
Steam = handig vind ik persoonlijk, en ook de codes van twitter voor golden keys invoeren gaat makkelijker op de PC...
==
@gunzerk filmpje hierboven -
Tja, ik weet niet, maar met Zero kan je dit soort dingen ook doen, behalve dat je shotgun veel meer medium range wordt met skills in de sniper tree. Een groepje inrennen zoals je hier doet, maar dan helemaal zonder terugtrekken lukt dan ook prima, zeker omdat je met zero een grotere kans hebt op crits met de accuracy verbeteringen en als je crits hebt, doet dat meer schade dus gaat alles in één schot wel dood!
Gunzerken lijkt toch het meest effectief met óf twee trage hoge DPS rifles, of met dual launchers. Shotguns zijn dusdanig snel dat je ook met één al behoorlijk kunt huishouden. Duals SMG met twee elements werkt ook prachtig, electro + corrsion bijvoorbeeld, of slag + iets anders ernaast.
Wat betreft de spoilertags... Hoe lang zullen we die moeten aanhouden eigenlijk? Ik ging er ook ondertussen wel vanuit dat iedereen wel op de hoogte was van de content, zeker de early-bosses enzo.
Daarnaast staat in dit draadje, pagina 80-87 zo'n beetje iedere baas wel genoemd en is iedere soort mob / gun wel besproken inmiddels...
PC graphics zij nice, indien je een redelijke PC hebt dan tenminste. Keyboard en muis + monitor vs controller + TV is persoonlijk natuurlijk. Hoewel je op de PC natuurlijk ook controller + TV + aangepaste FoV kan spelen.Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 12:50:
Ik twijfel nog tussen de ps3 of pc versie is er iemand die even de voor- en nadelen van beide versies kan geven?
Op de PC versie kan je makkelijker je savegames backuppen, wat helaas bij sommige bugs nog wel eens nodig is. Hoewel het op beide platforms nog wel meevalt.
Steam = handig vind ik persoonlijk, en ook de codes van twitter voor golden keys invoeren gaat makkelijker op de PC...
==
@gunzerk filmpje hierboven -
Tja, ik weet niet, maar met Zero kan je dit soort dingen ook doen, behalve dat je shotgun veel meer medium range wordt met skills in de sniper tree. Een groepje inrennen zoals je hier doet, maar dan helemaal zonder terugtrekken lukt dan ook prima, zeker omdat je met zero een grotere kans hebt op crits met de accuracy verbeteringen en als je crits hebt, doet dat meer schade dus gaat alles in één schot wel dood!
Gunzerken lijkt toch het meest effectief met óf twee trage hoge DPS rifles, of met dual launchers. Shotguns zijn dusdanig snel dat je ook met één al behoorlijk kunt huishouden. Duals SMG met twee elements werkt ook prachtig, electro + corrsion bijvoorbeeld, of slag + iets anders ernaast.
[ Voor 70% gewijzigd door djunicron op 08-10-2012 12:59 ]
Wanneer die dropt van de NPC
(in beide deeltjes is die aanwezig, logischerwijs is de TV versie stukken beter).
Verwijderd
komt trouwens een nerf voor de BEE.
aangezien ie ook game breaking over powered is heel terecht ook.
Zou dus niet gaan farmen als je hem nu nog niet hebt
kwa PC vs Console.
op de console kun je spilt screen met maten op de bank als ik me niet vergis.
is dat niet belangrijk altijd voor PC gaan
PC > Console
kwa PC vs Console.
op de console kun je spilt screen met maten op de bank als ik me niet vergis.
is dat niet belangrijk altijd voor PC gaan
PC > Console
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2012 13:02 ]
Las eerder dat topic, mensen richting zich teveel op die 9sec kill van Terra. Normale gameplay, zeker solo, mis je gewoon 30-60k shield, daar compenseert het redelijk. Enige wat ze hoeven te doen is shotgun amp te veranderen en dan zouden ze al klaar zijn.Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 12:58:
(Axton crit headshot mét Bee doet minder dan Siren of zer0 zonder, zij hebben extra dmg/crit.dmg).
Laat me raden, de 0-shield drain gaat eraf en de dmg boost iets omlaag? Jammer wel, want er zijn zat andere schildjes met hetzelfde effect, maar dan dus vaak wel een behoorlijke drain.Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 12:58:
Op zich wel goed, want momenteel kan je alle content er al weer makkelijk door aan, en dat is zonde voor de toekomstige extra content. Het kan niet de bedoeling zijn iedereen alleen maar dat ene schild wilt gebruiken na lvl 49.
Persoonlijk zeg ik kom maar op met extra content, ben alweer over de helft van de huidige zooi in TVH, tijd voor wat afwisseling en nieuwe content.
Klopt het trouwens dat er maar één Arena is? Ik dacht dat er meerdere zouden zijn, of was dat pre-order spul?
spoiler:
ik heb alleen fink's bandit arena gevonden, maar was er niet ook een hyperion arena? Of een beast-arena? Daar hangen namelijk wel posters van in de steden.
Meh, vroeg in het spel kon ik dit niet doen met Zer0 hoor. Dan wordt je onzichtbaar, maar zodra je iemand killt is dat weer over. Plus, crits deed ik het best met een sniper en dan moet je weer ver weg zijn. Ook incasseerde Zer0 niet zo lekker had ik het idee. Maar misschien is het gewoon een mindsetdjunicron schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 12:50:
En wat betreft de wapens: beter dan dit wordt het op het moment niet. Eventueel kan ik dual revolver of juist dual shotgun gaan lopen, maar met de eerste mis je de kracht om een groepje keihard te raken, en met de tweede heb je veel te hoge reload tijd waarin je hard geraakt wordt.
Uiteindelijk gekocht voor 36euro kon ik hem niet laten liggen. Vanavond zal ik online komen en kijken of ik iemand kan vinden om mee te spelen.
Verwijderd
ik zou je eerste play through lekker solo doen, (vind het spel ook makkelijker alleen)Alvanosa schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 13:17:
Uiteindelijk gekocht voor 36euro kon ik hem niet laten liggen. Vanavond zal ik online komen en kijken of ik iemand kan vinden om mee te spelen.
het spel is redelijk simpel (of heb ik soms de difficulty setting niet gevonden?)
met de 2de playthrough kun je gaan voor True vault hunter, (new game+) dus alles even een slagje moeilijker.
Ik zou daar pas in team verband gaan spelen.
djunicron schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 13:04:
Klopt het trouwens dat er maar één Arena is? Ik dacht dat er meerdere zouden zijn, of was dat pre-order spul?
spoiler:ik heb alleen fink's bandit arena gevonden, maar was er niet ook een hyperion arena? Of een beast-arena? Daar hangen namelijk wel posters van in de steden.
spoiler:
Er inderdaad ook een hyperion arena, die zit in Ore Chasm (ja... inderdaad...). Kun je naar toe vanuit ehm, die area die helemaal kapot is van de eridium, eridium badlands of zo? Die met uitbarstende vulkaan, een van de laatste die je in de storyline tegenkomt. Ben op het werk dus kan niet in game checken en gaming sites zijn geblockt.
Die tweede arena was trouwens voor mijn Zer0 erg lastig, maar om een nogal domme reden. De eerste rondes waren makkelijk door te komen, maar dan duren ze te lang en kom ik zonder ammo te zitten. Aangezien mijn andere wapens dan de sniper niet zo handig werkten tegen die bots lukte me dat echt niet. Ben wel benieuwd hoe het gaat als ik met de gunzerker daar kom, die ging ook vrij makkelijk door Fink's circle of slaughter heen.
Die Beast Arena was volgens mij voor mensen die in de VS bij een specifieke winkel gepreorderd hadden. Beetje jammer, maar hij scheen toch tegen te vallen geloof ik.
Die tweede arena was trouwens voor mijn Zer0 erg lastig, maar om een nogal domme reden. De eerste rondes waren makkelijk door te komen, maar dan duren ze te lang en kom ik zonder ammo te zitten. Aangezien mijn andere wapens dan de sniper niet zo handig werkten tegen die bots lukte me dat echt niet. Ben wel benieuwd hoe het gaat als ik met de gunzerker daar kom, die ging ook vrij makkelijk door Fink's circle of slaughter heen.
Die Beast Arena was volgens mij voor mensen die in de VS bij een specifieke winkel gepreorderd hadden. Beetje jammer, maar hij scheen toch tegen te vallen geloof ik.
Ik kan me niet echt voorstellen dat online echt afbreuk aan je eerste playthrough doet. Ik gooi meestal gewoon mijn game op public als ik meer dan een uurtje ga spelen. Als mensen niet joinen is dan pech.Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 13:52:
[...]
ik zou je eerste play through lekker solo doen, (vind het spel ook makkelijker alleen)
het spel is redelijk simpel (of heb ik soms de difficulty setting niet gevonden?)
met de 2de playthrough kun je gaan voor True vault hunter, (new game+) dus alles even een slagje moeilijker.
Ik zou daar pas in team verband gaan spelen.
Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.
Omdat je in je eerste playthrough lekker je gang wil gaan en geen (potentiële) retards erbij wilt hebben die roet in het eten gooien door je loot te stelen of de objectives niet goed uit te voeren.LiquidT_NL schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 14:47:
[...]
Ik kan me niet echt voorstellen dat online echt afbreuk aan je eerste playthrough doet. Ik gooi meestal gewoon mijn game op public als ik meer dan een uurtje ga spelen. Als mensen niet joinen is dan pech.
Kan je ze natuurlijk ook gewoon weer kicken
Verwijderd
exactly, plus de boel een beetje verkennen en random loot tegen komen is best wel een groot deel van de game, in de verte een huisje zien staan, er heen lopen omver knallen wat er staat.
in de kist aldaar een nieuwe gun te vinden etc etc etc.
online is het voornamelijk main quest volgen, ninjaloot alles wat er is, ook al heb je het niet nodig (als Zero alle shotguns oprapen bijvoorbeeld)
Lekker solo in het begin en daarna met wat vrienden online, tenminste dat ga ik ook vanavond eens proberen (DIE WILLY DIE)
in de kist aldaar een nieuwe gun te vinden etc etc etc.
online is het voornamelijk main quest volgen, ninjaloot alles wat er is, ook al heb je het niet nodig (als Zero alle shotguns oprapen bijvoorbeeld)
Lekker solo in het begin en daarna met wat vrienden online, tenminste dat ga ik ook vanavond eens proberen (DIE WILLY DIE)
Mijn god... hoe extreem veel mazzel heb je dan wel niet!? ik heb die gast zaterdag/zondag in totaal 92x gekilled. En alsnog dat item niet...BlaSfem0n schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 11:04:
Dropped hij zeker tijdens de quest zelf al een bijtje (lvl 48)!
Verwijderd
Zoals ik al zei, ze hebben een nerf aangekondigd (ik denk dat ze het "per pellet" effect er af halen.MarcM88 schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 15:01:
[...]
Mijn god... hoe extreem veel mazzel heb je dan wel niet!? ik heb die gast zaterdag/zondag in totaal 92x gekilled. En alsnog dat item niet...
zodat shotguns met een x12 niet 1 milioen schade doen) en het "no drain" een beetje tweaken
dus een avond dat ding farmen is het waarschijnlijk niet meer waard
Ja ik las het zondag van die nerf, daarna meteen gestopt uiteraard.
YouTube: Borderlands 2 - Funniest Claptrap Moment vind deze missie ook flink hilarisch. Spoiler voor als je nog niet in Sanctuary bent.Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 12:11:
ik ben in ieder geval "hooked" in een paar dagen tijd echt monsterlijk veel uren gespeeld.
spoiler:maar voor zowat iedere goede grap staat er ook een slechte/flauwe/mislukte tegenoverDe bonerfart missie met bullywongs = grappig
Tja, ik blijf bij deze opmerking:
They don't care for duping so why care for people taking the challenge out by 1 hit killing stuff?
Want zo simpel is het namelijk. Er zijn al zo bizar veel 1kk+ shields in omloop, daar doen ze niets tegen.
En craptraps beste moment vind ik nog steeds Double Rainbow
They don't care for duping so why care for people taking the challenge out by 1 hit killing stuff?
Want zo simpel is het namelijk. Er zijn al zo bizar veel 1kk+ shields in omloop, daar doen ze niets tegen.
En craptraps beste moment vind ik nog steeds Double Rainbow
[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 08-10-2012 15:38 ]
Claptrap is een leuke toevoeging IMO, Double Rainbow is ook hilarisch ja. Hier heb je de webseries van Claptrap van Borderlands 1; YouTube: Borderlands -ClapTrap web series (1 to 4). Leuk tussendoor.
Het is een design keuze om alleen een (in Diablo termen) Open battlenet aan te bieden. Dan is het voorkomen van cheats dus per definitie onmogelijk.SinergyX schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 15:37:
Tja, ik blijf bij deze opmerking:
Of je moest bij Gamemania gepreordered hebben, daar kreeg je em ook bij. In de US was het Gamestop. Bijna elk land had wel 1 retailer die die dlc exclusief kreeg voor bij preorders.finraziel schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 14:37:
[...]
spoiler:***.
En hij is inderdaad sowieso lastiger te bereiken dan de andere, minder uitdagend en kleiner. De reward echter is wel... zeer goed (soms).
[ Voor 12% gewijzigd door BlaSfem0n op 08-10-2012 16:00 ]
en dat is dan ook de rede dat ik na mijn eerste uutje spelen meteen geen coop meer doe. Verhaallijn was volledig verneukt doordat mijn teammates onwijs aan het rushen waren..EnigmaNL schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 14:49:
[...]
Omdat je in je eerste playthrough lekker je gang wil gaan en geen (potentiële) retards erbij wilt hebben die roet in het eten gooien door je loot te stelen of de objectives niet goed uit te voeren.
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Hmm, of jij hebt pech, of ik heb ook bizar veel mazzel. Bij mij viel hij bij de 2e poging (wel nog niet op zo'n hoog level omdat ik zelf nog niet zo hoog ben). Daarna ben ik voor de lol eens gaan kijken voor een the sham en die viel ook bij de 3e of 4e poging.MarcM88 schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 15:01:
[...]
Mijn god... hoe extreem veel mazzel heb je dan wel niet!? ik heb die gast zaterdag/zondag in totaal 92x gekilled. En alsnog dat item niet...
Alleen die slotmachines, daar heb ik nog niet 1 keer triple vault of triple marcus gekregen, terwijl ik daar toch echt al veel geld en tijd aan besteed heb.
Als ze trouwens the bee inderdaad nerfen door em bij shotguns niet meer op elke pellet te laten werken dan lijkt het me dat je omschakelt naar een SMG of assault rifle met hoge firerate en een 3xiets damage? Dan krijg je de bonus ook nog 30 keer per seconde of zo. Iets minder extreem dan nu met shotguns, maar nog steeds niet mis. We zullen zien wat ze doen.
Dat is een design-flaw, het kan wel degelijk (kijk maar naar 2 modussen in Dungeon Defender). Maar ik zie hier gewoon easymode C&P van BL1.Hydra schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 15:51:
Het is een design keuze om alleen een (in Diablo termen) Open battlenet aan te bieden. Dan is het voorkomen van cheats dus per definitie onmogelijk.
Ik kan met een simpele toetsencombinatie oneindig aantal key's, items, drops en rewards binnen halen (simpele Alt-F4 - enkel icm online), maar de 'glasscannon' speelstyle van The Bee moet opeens generfed worden?
Verwijderd
Als ze een kleine drain invoeren is dat verdwenen.finraziel schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 16:11:
[...]
Hmm, of jij hebt pech, of ik heb ook bizar veel mazzel. Bij mij viel hij bij de 2e poging (wel nog niet op zo'n hoog level omdat ik zelf nog niet zo hoog ben). Daarna ben ik voor de lol eens gaan kijken voor een the sham en die viel ook bij de 3e of 4e poging.
Alleen die slotmachines, daar heb ik nog niet 1 keer triple vault of triple marcus gekregen, terwijl ik daar toch echt al veel geld en tijd aan besteed heb.
Als ze trouwens the bee inderdaad nerfen door em bij shotguns niet meer op elke pellet te laten werken dan lijkt het me dat je omschakelt naar een SMG of assault rifle met hoge firerate en een 3xiets damage? Dan krijg je de bonus ook nog 30 keer per seconde of zo. Iets minder extreem dan nu met shotguns, maar nog steeds niet mis. We zullen zien wat ze doen.
stel ze zetten een drain van 1 dan is het al afgelopen.
Ikzelf ben overigens veel meer van de shields die protection bieden tegen het laatste element dat je geraakt heeft.
vind het fijner om een stabiel voorspelbare damage output te hebben als 1 die af en toe bizar boost maar je vervolgens kwetsbaar laat,
Het enige goede boost shield is die Bee omdat er geen drain is, maar vanwege het damage per pellet is ie wel extreem OP
Nee, keuze. Dat je het er niet mee eens bent snap ik (had het ook liever anders gehad) maar ze hadden kennelijk geen zin om tijd en geld te investeren in iets battlenet-achtigs.SinergyX schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 16:11:
Dat is een design-flaw
Wat betreft dat schild: dat is makkelijk te fixen. Die design keuze is niet te fixen want het is een keuze.
[ Voor 14% gewijzigd door Hydra op 08-10-2012 16:32 ]
Mwa, met Zer0 vond ik die boost shields (de normale) wel leuk hoor, vooral als je een flink snelle had dan was dat bij snipen meesterlijk en kan het flink helpen met vijanden te one-shotten. Het is wel even zoeken natuurlijk naar een goede die niet te veel draint en genoeg damage biedt, er zit veel crap tussen. En het lijkt ook puur bedoeld voor snipers, met andere guns is het een stuk minder interessant. Alhoewel ik moet zeggen dat ik nooit er aan gedacht had het te testen met een shotgun, want dan vraag ik me af of je dan ook de bonus op elke pellet krijgt en dan maar 1 keer de shield drain.
Nu met Salvador ben ik veel meer gebaat bij een shield die een hoge capacity combineert met lage wachttijd. En als er dan nog wat absorb op zit ben ik helemaal blij. Ik kan me voorstellen dat je op hogere levels als er meer elemental damage op je af komt inderdaad meer hebt aan die elemental resist shields.
Nu met Salvador ben ik veel meer gebaat bij een shield die een hoge capacity combineert met lage wachttijd. En als er dan nog wat absorb op zit ben ik helemaal blij. Ik kan me voorstellen dat je op hogere levels als er meer elemental damage op je af komt inderdaad meer hebt aan die elemental resist shields.
[ Voor 20% gewijzigd door Finraziel op 08-10-2012 16:38 ]
Zonder The Bee had ik die laatste arena echt niet kunnen halen. Dan had ik echt veel te weinig ammo gehad met zer0.finraziel schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 16:35:
Mwa, met Zer0 vond ik die boost shields (de normale) wel leuk hoor, vooral als je een flink snelle had dan was dat bij snipen meesterlijk en kan het flink helpen met vijanden te one-shotten. Het is wel even zoeken natuurlijk naar een goede die niet te veel draint en genoeg damage biedt, er zit veel crap tussen. En het lijkt ook puur bedoeld voor snipers, met andere guns is het een stuk minder interessant. Alhoewel ik moet zeggen dat ik nooit er aan gedacht had het te testen met een shotgun, want dan vraag ik me af of je dan ook de bonus op elke pellet krijgt en dan maar 1 keer de shield drain.
spoiler:
die 2 badass constructors in wave 7 ronde 5 had ik dan echt niet kapot gekregen, die super badass loaders worden ook echt lastig zonder dat schild, na 7 waves houd je dan dus echt geen ammo meer over. Door ammogebrek ook doodgegaan, zowel smg als pistol als sniper als launcher als shotgun leeg, geen goede AR voor handen.
Shield weg is geen probleem, makkelijke oplossingHydra schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 16:31:
[...]
Nee, keuze. Dat je het er niet mee eens bent snap ik (had het ook liever anders gehad) maar ze hadden kennelijk geen zin om tijd en geld te investeren in iets battlenet-achtigs.
Wat betreft dat schild: dat is makkelijk te fixen. Die design keuze is niet te fixen want het is een keuze.

Tja, op die manier kun je ook de hele game vervangen door een desktop achtergrond met de text "You win, you are so awesome!! <swoon>"
En dat is juist mijn punt, waarom 1 item nerfen die twijfelachtig voordeel oplevert, terwijl je de hele savegaming editing/duping/modding volledig open laat staan?finraziel schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 17:51:
Tja, op die manier kun je ook de hele game vervangen door een desktop achtergrond met de text "You win, you are so awesome!! <swoon>"
(en dat plaatje werkt echt, 1 granade instant-Terra kill).
En in dat opzicht hoef je niet eens wapens te modden, gewoon een ziekelijk hoeveelheid badass punten is al genoeg om gros van je stats bizar te boosten.
[ Voor 20% gewijzigd door SinergyX op 08-10-2012 18:04 ]
finraziel schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 17:51:
Is dit een legitiem plaatje, of gewoon een hack o.i.d.? Je kunt anders toch nooit zoveel procent erbij fixen met badass ranks?SinergyX schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 17:40:
[...]
Shield weg is geen probleem, makkelijke oplossing
[afbeelding]
Is inderdaad een edited file, dat is juist m'n punt. Waarom 1 nerf doen op een item, als je de rest gewoon open laat staan? (die ini exploit was wel gefixed, maar misbruik ervan nog steeds niet).Struikrover schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 19:16:
Is dit een legitiem plaatje, of gewoon een hack o.i.d.? Je kunt anders toch nooit zoveel procent erbij fixen met badass ranks?
Dit weekend weer goed kunnen doorspelen. Intussen level 20. In het begin van het spel ik een oranje level 4 granaat gevonden (Lobbed Bonus Package) die ik nog steeds gebruik. Je gooit de granaat en vervolgens komen er verschillende kleinere granaten uit, ideaal wanneer er veel vijanden zijn en nog beter indien er explosieve tonnen in de buurt staan. Een soort bommentapijt.
Ook in Borderlands 1 vond je om de zoveel tijd items die je een hele tijd kon meedragen. Leuk!
Ook in Borderlands 1 vond je om de zoveel tijd items die je een hele tijd kon meedragen. Leuk!
Verwijderd
Ja die heb ik ook. Echt tot level 25 ofzo nog kunnen gebruiken zo overpowered is die sinds je em al vanaf level 6 ofzo kan krijgen.brommer schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 19:55:
Dit weekend weer goed kunnen doorspelen. Intussen level 20. In het begin van het spel ik een oranje level 4 granaat gevonden (Lobbed Bonus Package) die ik nog steeds gebruik. Je gooit de granaat en vervolgens komen er verschillende kleinere granaten uit, ideaal wanneer er veel vijanden zijn en nog beter indien er explosieve tonnen in de buurt staan. Een soort bommentapijt.
Maar goed gisteren Borderlands 2 uitgespeeld, nu blijkt dat er nog side een stuk of wat sidemissions zijn ik zit nu op compl33tionist 4 met 46/70 quests maar in mijn log zie ik maar 1 undiscovered quest waarvan ik geen idee heb waar het is en 2 quests waarvan 1 ik niet zoveel zin aan heb en de ander die ik pas op level 50 kan doen.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2012 21:07 ]
Lal ik kreeg van de robot die mens wil worden een pistooltje..

En dat pistooltje owned gewoon al mijn andere wapens (2300 sniper, 980x13 shotgun).. Terwijl de tooltip totaal niet klopt
(damage, magazine, fire rate zijn totaal anders)
Heb hier de eindbaas een stuk of 10x op rij mee gekilled, zonder andere wapens te gebruiken. Ding schiet iets van 10 kogels per keer af in een nauwkeurige spread, voor maar 1 ammo per schot. Met zoom + heel nauwkeurig + dikke crits = ownage.
Zo'n Volatile Crystal-dinges maak ik hiermee in 1 schot af 
Enige nadeel is dat de kogels ietwat traag gaan, maar van close range is dat geen probleem. Alles one-shotten

En dat pistooltje owned gewoon al mijn andere wapens (2300 sniper, 980x13 shotgun).. Terwijl de tooltip totaal niet klopt
Heb hier de eindbaas een stuk of 10x op rij mee gekilled, zonder andere wapens te gebruiken. Ding schiet iets van 10 kogels per keer af in een nauwkeurige spread, voor maar 1 ammo per schot. Met zoom + heel nauwkeurig + dikke crits = ownage.

Enige nadeel is dat de kogels ietwat traag gaan, maar van close range is dat geen probleem. Alles one-shotten
[ Voor 24% gewijzigd door Angeloonie op 08-10-2012 21:40 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Compl33tionist gaat over optional objectives halen, niet over quests completen (dat is sidejacked in dezelfde groep). Om die te kunnen maxen zul je dus TVHM moeten doen denk ik (ben benieuwd of ze echt eisen dat je dus ALLE optional objectives haalt of dat je gelijk pech hebt als je er 1 mist).
Net als Borderlands 1 flink verslaafd aan dit spel
.
Gisteren was ik aan het spelen en iedere keer als we die Volatile Crystalisks tegenkwamen waren we daar flink op aan het schieten, toen deed ik ineens tijdens een close-combat gevecht een melee aanval op zijn poten en kwam ik tot de conclusie dat dat veel beter en sneller gaat
. Vaak heb ik zo een dingen binnen 5 seconden dood, hehe.
Overigens, ik ben Michael John Mamaril nog niet tegengekomen in Sanctuary?
Iemand anders hier ervaring mee?
Gisteren was ik aan het spelen en iedere keer als we die Volatile Crystalisks tegenkwamen waren we daar flink op aan het schieten, toen deed ik ineens tijdens een close-combat gevecht een melee aanval op zijn poten en kwam ik tot de conclusie dat dat veel beter en sneller gaat
Overigens, ik ben Michael John Mamaril nog niet tegengekomen in Sanctuary?
spoiler:
heb Sanctuary zeker 20-25 keer helemaal doorzocht Toen het nog niet vloog niet en nu in de lucht ook niet...
in lvl 49 de level yoy will die gespeeld met 3 andere leeuke wapens voor lvl 50 , echter backpack maar 27 iedereen veel wapens oppikken, dus toch een manier om je backpack te upgraden?
sommige hebben backpack bug dat je gewoon tot 9999 kan gaan, andere hebben 1 of andere cheat
Max. backpack limit is 27. Tenzij je een mod/cheat gebruikt.
Ik ben steve ook tegengekomen
kreeg een missie van hem.. (hodunks in de fik steken
)
Heb vaak wel wat beters te doen als gamen
De Real Life Mannen onderscheiden zich van de jongetjes door full-time te moeten werkenpdebie schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 10:28:
[...]
Hier onderscheiden de BL mannen van de jongetjes zich
[ Voor 67% gewijzigd door TweakMaster op 08-10-2012 22:58 ]
Ryzen cloud9
Nou deze man werkt ook gewoon full-time en speelt ook niet dagelijks. Maar ik doelde op de fans van deel 1 en de mensen die nu bij deel 2 pas om de hoek komen kijkenTweakMaster schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 22:45:
Ik ben steve ook tegengekomenkreeg een missie van hem.. (hodunks in de fik steken
)
[...]
De Real Life Mannen onderscheiden zich van de jongetjes door full-time te moeten werken
Ik heb er 94 uur opzitten bij BL1, heb alleen amper online gespeelt en Steve is mij nooit opgevallen.. maargoed, let's agree to disagree
Ryzen cloud9
Kijk dat is pas nieuws, thanks bro!
Leuke skills zitten ertussen, maar echte knallers zie ik zo snel nog niet staan. De hele anarchy tree lijkt mij echt vreemd, zoveel voordeel lijkt die niet op te leveren...
Grappig dat ze de skill aan het uiteinde van little big trouble door hebben laten gaan, best wel weer een leuke funky maar wellicht nuttige skill die echt een speelstijl toevoeging is.
[ Voor 31% gewijzigd door djunicron op 09-10-2012 00:18 ]
wsLy schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 21:43:
Overigens, ik ben Michael John Mamaril nog niet tegengekomen in Sanctuary?spoiler:heb Sanctuary zeker 20-25 keer helemaal doorzochtToen het nog niet vloog niet en nu in de lucht ook niet...Iemand anders hier ervaring mee?
spoiler:
Schijnt op PC in ieder geval zo'n 10% kans te zijn dat hij überhaupt ergens in Sanctuary verschijnt en dan kan hij op ik meen zo'n 10 verschillende plekken staan. Het is mij 1 keer gelukt om em te vinden.
Ik geloof dat het op consoles gebugt is waardoor hij iedere keer verschijnt (of misschien alleen voordat Sanctuary gaat vliegen).
Hier is een map voor waar hij overal kan verschijnen:
http://forums.gearboxsoft...highlight=michael+mamaril
Ik geloof dat het op consoles gebugt is waardoor hij iedere keer verschijnt (of misschien alleen voordat Sanctuary gaat vliegen).
Hier is een map voor waar hij overal kan verschijnen:
http://forums.gearboxsoft...highlight=michael+mamaril
Die skills voor Gaige zien er wel weer grappig uit, genoeg humor in ieder geval. One Two Boom deed me al gelijk aan UT denken en gezien de tekst er bij was dat ook de bedoeling
Randy Pitchford @DuvalMagic
There may be a big surprise from us within the next 24 hours or so. Stay tuned!
There may be a big surprise from us within the next 24 hours or so. Stay tuned!
Heh, zou dat betekenen dat ik een Gaige kan beginnen morgen? 
Michael ben ik één keer tegengekomen in de afgelopen 50 uur ofzo... Dacht ook eigenlijk dat je em één keer zou treffen per playthough op een vast moment, gezien ik em in Crimson Raiders' HQ trof.
Trouwens in Holy Spirits "bagman" tegengekomen, die liep de hele tijd met nades te gooien aldaar... Daar kwam allemaal leprichaun stuff uit maar zo nu en dan ook geld!?
Michael ben ik één keer tegengekomen in de afgelopen 50 uur ofzo... Dacht ook eigenlijk dat je em één keer zou treffen per playthough op een vast moment, gezien ik em in Crimson Raiders' HQ trof.
Trouwens in Holy Spirits "bagman" tegengekomen, die liep de hele tijd met nades te gooien aldaar... Daar kwam allemaal leprichaun stuff uit maar zo nu en dan ook geld!?
Randy Pitchford op den twittert:
So - here's the surprise, Mechromancer for Borderlands 2 is ready about a week earlier than I promised. Oct 9, all platforms. Woo!
Wow!
Hier een review van de Mechromancer:
http://kotaku.com/5950020...s-best-playable-character
So - here's the surprise, Mechromancer for Borderlands 2 is ready about a week earlier than I promised. Oct 9, all platforms. Woo!
Wow!

Hier een review van de Mechromancer:
http://kotaku.com/5950020...s-best-playable-character
[ Voor 27% gewijzigd door priemt op 09-10-2012 07:39 ]
Dat betekent dat we hem (haar) wellicht vandaag al kunnen uitproberen....Nice!
Weer een mule char erbij
Weer een mule char erbij
oohhh, en natuurlijk zit ik de hele dag weer op het werk, om vervolgens de hele avond ook nog eens weg te zijn..
naja zal morgen avond maar even kijken naar de niet char (als ze er dan is).
naja zal morgen avond maar even kijken naar de niet char (als ze er dan is).
I'm an Ironman!
Gisteren begonnen, en ik ben level 6. Ik doe rustig de sidequests en verken alles. Wat een heerlijk spel is het, bedankt voor de tip om het eerst rustig alleen door te spelen.
Zou leuk zijn als die vandaag al speelbaar zou zijn
Maar zoals ik het lees op Kotaku, is het een permanente pet? Wat zou dan de 'skill' ability moeten zijn?
October 9 on all platforms, dus ja dat zal vandaag wel zijn dan. Al zal PS3 Europa hem morgen pas krijgen denk ik.
Dan maar even m'n vriendjes lief aankijken, even Terra farm doen
Aaah zeker cool! die ga ik meteen spelen als ik thuis kom 
Ik neem aan dat Deathtrap dood kan gaan en dat je hem dan weer kunt herspawnen met die skill.SinergyX schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 09:56:
Zou leuk zijn als die vandaag al speelbaar zou zijnMaar zoals ik het lees op Kotaku, is het een permanente pet? Wat zou dan de 'skill' ability moeten zijn?
Die pet-robot (Deathtrap) kan doodgaan en de skill ability is het oproepen van een nieuwe (cooldown van 60 sec). Dat de robot in principe permanent bij je blijft is idd wel heel anders dan de skill abilities van de andere chars (ook anders dan bv. Mordecai's Bloodwing). Ik vind het wel gaaf dat ze het zo hebben gedaan, vraagt toch weer een andere speelstijl. Helaas ben ik ook de hele dag aan het werk en heb ik vanavond weinig tijd om te spelen.SinergyX schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 09:56:
Zou leuk zijn als die vandaag al speelbaar zou zijnMaar zoals ik het lees op Kotaku, is het een permanente pet? Wat zou dan de 'skill' ability moeten zijn?
Die hele 'Ordered Chaos' skilltree is wel een beetje onduidelijk trouwens. Volgens mij moet je daar echt een tijdje mee spelen voordat het duidelijk wordt wat er nou allemaal gebeurt met die anarchy punten.
Ik zie nu ook dat die Deathtrap zelf ook nog extra abilities heeft (middelste tier 2 in elke skill tree), misschien kan je die triggeren als extra skill.
[ Voor 7% gewijzigd door Joe_P op 09-10-2012 10:31 ]
SteamID: PistolenPaultje - WoWS: General_Lack_of_Interest
Zit nu (pas) tegen het eind van de storyline. Begin me eigelijk wel een beetje te storen aan het eindeloze spawnen van enemys waardoor de missies langer duren. Voor mn gevoel duren sommige missies net iets te lang. Loop je 5meter en komen ze weer uit alle hoeken en gaten (en uit de lucht). Ben ik de enige
? Overigens wel weer een zeer toffe game, nagenoeg op alle punten verbeterd vergeleken met deel1.
Let op:
Als je op zoek bent naar spelers op Steam, kijk dan bij deze Steamgroup.
Als je op zoek bent naar spelers op Steam, kijk dan bij deze Steamgroup.