Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-10 21:30
EnigmaNL schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 15:06:
Hoe kom je erbij dat het fixed is? Ik heb een keer 3 vault logo's gehad en kreeg een leuk (leuk, niet erg goed) oranje wapen ervoor terug met oneindig ammo. De kans is alleen heel klein dat je wint.
Ik bedoel fixed draai-resultaten. Heb je ooit een Vault - iets - vault gezien? Of een iets - vault - vault? Het is altijd vaul - vault - bandit :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
SinergyX schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 15:12:
[...]

Ik bedoel fixed draai-resultaten. Heb je ooit een Vault - iets - vault gezien? Of een iets - vault - vault? Het is altijd vaul - vault - bandit :P
Oh op die fiets. Ja het is altijd in die volgorde. Ook met eridium logo's. Vreemd eigenlijk haha.

Ik heb trouwens al heel vaak 12 eridum gewonnen (3 logo's van de grote eridium stapel), de winkans daarvan is best hoog.

[ Voor 14% gewijzigd door EnigmaNL op 04-10-2012 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48
SinergyX schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 15:12:
[...]

Niet heel anders dan een normale gokkast doet dus? Wat is daarmee het probleem? 2x "iets" 1x vault draai je trouwens wel eens.

Eén keer 3x Vault gerold, kreeg er een "hefty baby maker" SMG voor, 88x2 + 45% fire, 500 fire dmg, nade als reload waar één child uit komt. ("aeraaaghhh"! roept ie als ie ontploft) Het ding was level 24 geloof ik, zeker tot 34 gebruikt in TVH mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-10 17:05
EnigmaNL schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 15:14:
[...]

Oh op die fiets. Ja het is altijd in die volgorde. Ook met eridium logo's. Vreemd eigenlijk haha.

Ik heb trouwens al heel vaak 12 eridum gewonnen (3 logo's van de grote eridium stapel), de winkans daarvan is best hoog.
Gister 16k vergokt (750 per gok) en slechts 1 keer raak (wit sniperrifle ) . Erg frusterend.. :(

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
ChojinZ schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 15:22:
[...]

Gister 16k vergokt (750 per gok) en slechts 1 keer raak (wit sniperrifle ) . Erg frusterend.. :(
Dan heb je echt veel pech, ik krijg altijd veel witte en groene items en ren regelmatig heen en weer om ze te verkopen. Krijg ook veel skins die ik al lang unlocked heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
djunicron schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 15:16:
Niet heel anders dan een normale gokkast doet dus? Wat is daarmee het probleem? 2x "iets" 1x vault draai je trouwens wel eens.
Nee, een normale gokkast maakt compleet random resultaten (op basis van 3 wielen en beschikbare icoontjes - natuurlijk zit daar wat fixed in), die van BL2 hebben een (wilde gok) 20 fixed uitslagen.

Een gokkast zou dus ook:
vault - vault - belletje
vault - vault - eridium
vault - vault - kers
vault - vault - been
geven :P

Niet elk wiel heeft dus een RNG (zoals een gokkast), maar er is gewoon 1 RNG die een bepaalde uitslag laat zien.

Goed, het is maar een spelletje, maar de hele geruchten/hoax verhalen over 1 jackpot box betere drops geeft als de ander, dat is dus niet het geval.

En trouwens tip, save je game, ga naar sanctuary, gooi al je geld in jackpot machine, alt-F4 en repeat tot je een keer 3x vault heb :P

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 04-10-2012 15:32 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het maar 16k is, ik gisteren 80k verdaan aan 750 per gok, waarvan ik behoorlijk veel witte / groene / iridium had en een complete nieuwe wapenset heb ( ook bazooka van 6k dmg :D ).
en dan nog eens al de slechtere verkocht voor weer op te doen.
Wat moet je anders met al dat geld doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Heeft iemand enig idee waarom er geen wapens meer van Atlas zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

EnigmaNL schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 15:43:
Waren ze niet failliet?

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-10 13:59
Joe_P schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 15:03:
Nope, shops wijzigen van items na een bepaald realtime tijd (volgens mij standaard 20 minuten). Er zijn wel relics te vinden waardoor deze tijd korter wordt, maar het afsluiten en opstarten van een game maakt volgens mij niets uit.
Jawel hoor, probeer maar. Iedere keer dat je in een solo game quit-continue doet zijn alle items nieuw. Heb me zo ook aan wat nieuwe wapens geholpen toen ik opeens robots moest gaan afknallen want m'n enige goeie wapen (een fire sniper waar ik al sinds level 10 mee liep) deed erg weinig :)
EnigmaNL schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 15:43:
BL1 gespeeld? :P

[ Voor 13% gewijzigd door Hydra op 04-10-2012 15:51 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Laatst online: 06-10 17:05
Verwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 15:42:
[...]

Als het maar 16k is, ik gisteren 80k verdaan aan 750 per gok, waarvan ik behoorlijk veel witte / groene / iridium had en een complete nieuwe wapenset heb ( ook bazooka van 6k dmg :D ).
en dan nog eens al de slechtere verkocht voor weer op te doen.
Wat moet je anders met al dat geld doen?
Ik geloof dat je mijn punt niet snapt. Als je 16k vergokt en je wint maar 1 keer dan heeft het geld sowieso weinig waarde. Want gokken zonder winnen schiet ook niet op.... ;)

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcM88
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 25-09 17:23
ChojinZ schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 15:22:
[...]
Voor 21x die trekker overhalen is het wel erg weinig ja. Meestal word ik dood gegooid met wit/groene items. Had je dan nog wel veel eredium?

D3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Ik heb gisteren zo'n 8 keer gegokt: 7 keer gewonnen en 1 keer verloren, maar dat was dus toen ik twee gok-apparaten tegelijk aangooide. Ik was onder de veronderstelling dat je altijd wint, maar dat is dus niet zo :P

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Ik weet het niet, ik heb Borderlands 1 niet uitgespeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-10 15:43
bij de laatste DLC
spoiler:
blaas je hun wapen opslag op
eigenlijk wel jammer Atlas had meestal wel leuke wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-10 23:57

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Ik heb nog helemaal geen alien wapens gezien. (met die binaire namen 000101110010110011) Zijn die niet aanwezig in BL2?

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcM88
FloydRaalte schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 16:21:
Ik heb nog helemaal geen alien wapens gezien. (met die binaire namen 000101110010110011) Zijn die niet aanwezig in BL2?
Wow die dingen helemaal vergeten.. ik ben nu lvl 45 met sal en tot nu toe nog geen 1 gezien. Dus ik denk van niet. Die wapens waren wel altijd leuk!

D3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joe_P
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-09 17:30
De alien wapens komen niet voor in BL2. Er is wel 'E-tech' aanwezig (gebaseerd op alien-technologie), in de vorm van barrel-modifcations van de bestaande wapens.
Designer Ford tells me that the vast array of weapons will also be augmented by E-Tech, a holdover from the original Borderlands' alien Eridian weapons. They will be a sort of barrel modification that works with all the brands of weapons now.

"It has its own characteristics per weapon class that players will discover over time," he said.

Bron: http://www.theverge.com/g...heir-bizarre-inspirations

SteamID: PistolenPaultje - WoWS: General_Lack_of_Interest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
FloydRaalte schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 16:21:
Volgens mij niet, werkelijk nergens enige vermelding ernaar gezien (wiki's etc). Maar goed er komt vast nog wel een expo of twee aan, waar ze alsnog in kunnen zitten.

Dat Atlas trouwens niet meer bestaat, betekend trouwens toch niet dat je hun oude gear niet meer kunt vinden!? Ze hadden best een beperkte dosis Atlas erin kunnen laten, desnoods als oude-rubbish guns.

Ik las trouwens ergens dat Atlas eigenelijk gewoon rebranded was tot "Bandit", dat dat namelijk bandit wapens zijn die uit o.a. oude Atlas gear samengesteld was. Of dat fan-interpretatie of developer lore is weet ik alleen niet.

[ Voor 4% gewijzigd door djunicron op 04-10-2012 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joe_P
  • Laatst online: 26-09 17:30
djunicron schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 16:27:
[...]Ik las trouwens ergens dat Atlas eigenelijk gewoon rebranded was tot "Bandit", dat dat namelijk bandit wapens zijn die uit o.a. oude Atlas gear samengesteld was. Of dat fan-interpretatie of developer lore is weet ik alleen niet.
Volgens de Borderlands 2 wikia vervangt Bandit het oude S&S Muntitions (die ook vaak extra grote magazijn hadden):
http://borderlands.wikia....ds_2#Weapon_Manufacturers

Ik let trouwens niet echt op het merk van de wapens die ik gebruik, meestal weet ik niet eens wat het merk is. Alleen de Tediore wapen vallen nogal op tijdens het reloaden (wat icm. een RL trouwens nog best gevaarlijk is aangezien je er coop buddies mee kan verwonden). Ik pak altijd per type tegenstanders een ander wapen maar kies daarbij niet per se voor een bepaalde fabrikant.

SteamID: PistolenPaultje - WoWS: General_Lack_of_Interest

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ArgantosNL schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 16:13:
bij de laatste DLC
spoiler:
blaas je hun wapen opslag op
eigenlijk wel jammer Atlas had meestal wel leuke wapens.
Mwa, maar dat verklaart toch nog niet echt waarom ze er niet meer zijn?
spoiler:
Dat was hun invasion stockpile, niet hun fabriek of zo, gewoon de wapens die ze meegenomen hadden om met hun crimson lance Pandora te bezetten.
Het zou natuurlijk wel kunnen dat Atlas de klap van het verliezen op Pandora niet teboven gekomen is of wellicht gewoon geen handel meer wil drijven met Pandora, maar dat blijf gissen (tenzij er ergens meer info over te vinden is).

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Hyperion en Tediore zijn altijd erg herkenbaar, Vladof natuurlijk ook met de 3-barrel rifles. Torgue is ook herkenbaar door de geblokte 'blok' rond het wapen, vooral bij shotguns heb ik de voorkeur naar Hyperion of Torgue. Tediore SMG werkt erg goed (je kan gericht gooien), maar je vliegt door je kogels heen.

Maar ik heb bv nog nooit een Torgue SMG gezien, of een Maliwan non-sniper wapen.
S&S/Bandit zijn toch de 'western lookalike' wapens? (zoals 5/6 rond pistolen).

Wel jammer van de Atlas wapens, zeker Rifles waren erg goed. Maar ook die DLC pistol, ding deed elec damage en gaf van die tranfusion hits (pearlselant ofzo?).

[ Voor 14% gewijzigd door SinergyX op 04-10-2012 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:25
SinergyX schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 16:56:

Maar ik heb bv nog nooit een Torgue SMG gezien, of een Maliwan non-sniper wapen.
Heb een tweetal SMGs van Maliwan. Erg fijn :)

Verder ben ik fan van Jakobs voor ARs, maar dat is vooral omdat ik nog geen AR met een grote magazijncapaciteit tegen ben gekomen waardoor full auto niet nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
SinergyX schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 16:56:
Hyperion en Tediore zijn altijd erg herkenbaar, Vladof natuurlijk ook met de 3-barrel rifles. Torgue is ook herkenbaar door de geblokte 'blok' rond het wapen, vooral bij shotguns heb ik de voorkeur naar Hyperion of Torgue. Tediore SMG werkt erg goed (je kan gericht gooien), maar je vliegt door je kogels heen.

S&S/Bandit zijn toch de 'western lookalike' wapens? (zoals 5/6 rond pistolen).

Wel jammer van de Atlas wapens, zeker Rifles waren erg goed. Maar ook die DLC pistol, ding deed elec damage en gaf van die tranfusion hits (pearlselant ofzo?).
Heb je ook nog nooit een Maliwan SMG gezien? Het stikt van die dingen! Jakobs zijn de western lookalike wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ooh wacht, zijn dat dan die SMG's met zo'n draaischijf of een 'batterypack' aan de zijkant? :P

Aaah bandit zijn die dubbele-mag wapens (rifle en SMG) :P

[ Voor 24% gewijzigd door SinergyX op 04-10-2012 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMaster
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-04 12:09
GAMEKINGZ schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 13:19:
[...]

Op welke setting draai je borderlands 2 dan? low/mid/high?
tot nu toe alles op low bij 1280*720. vanavond ff kijken in hoeverre ik de settings op kan schroeven.. jij ?

Ryzen cloud9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
TweakMaster schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 17:55:
[...]

tot nu toe alles op low bij 1280*720. vanavond ff kijken in hoeverre ik de settings op kan schroeven.. jij ?
Ik zit zelf op een HD 6850, een Q6600 opgepompt naar 3Ghz en 4 GB RAM, maar ik merkte vooral dat de game erg afhankelijk is van de CPU. Dat was dan wel met mijn Tridef middleware (voor 3D, met 3D uitgeschakeld), ik heb nog niet kunnen benchen zonder de software. Echter hadden de grafische settings bij mij relatief weinig impact. Even googlen naar andere benchmarks leverde op dat Borderlands sowieso wel blij wordt van wat extra CPU kracht.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMaster
de CPU die in mijn laptop zit is een t9600 op 2.8 GHz en met 6mb cache :) niet de traagste dus.. mijn pc in aanbouw heeft een q9550@ 3.3 , sapphire 5850 2gb toxic en 8gb ram.. trekt t ook wel denk ik

Ryzen cloud9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 18:21

TheAnthonyNL

PC Gamer

[...]

was benieuwd want zoek momenteel een goede laptop die bl2 aankan :D. vandaar, zelf draai ik alles op max met physx uit op de pc. (amd user :D.)

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er trouwens een manier op ingame je fps te checken (pc versie)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-10 11:57
Versteegrob schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 11:46:
Op welk level hebben jullie BL2 uitgespeeld? K op level 32. Hierna kan je kiezen tussen storymode of de side events afmaken echter heb ik per ongeluk voor de storymode gekozen. Kan k dit nog herstellen?

Begin nu met mijn level 32 in het eerste level, niet echt leuk.
Heb vanmiddag de eerste playthrough uitgespeeld @ lvl 34. Ongeveer 52 uur over gedaan.

Net even TVH mode gespeeld en ik kwam er al gauw achter dat ik wel wat betere wapens kan gebruiken. :P
Verwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 19:31:
is er trouwens een manier op ingame je fps te checken (pc versie)?
Met Fraps?

[ Voor 14% gewijzigd door superbassie op 04-10-2012 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
Voor het eerst een oranje item gevonden in een schatkist (in TV mode)

Class mod voor mijn Commando met +4 voor alle level 1 skills en alsof dat nog niet genoeg was ook nog -33% cooldown rate, +25% gun damage en +16% fire rate. Ik voel me echt onverwoestbaar nu.

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
ElBarto schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 19:42:
Voor het eerst een oranje item gevonden in een schatkist (in TV mode)

Class mod voor mijn Commando met +4 voor alle level 1 skills en alsof dat nog niet genoeg was ook nog -33% cooldown rate, +25% gun damage en +16% fire rate. Ik voel me echt onverwoestbaar nu.
Lijkt veel op de legendary van Terra, die heeft ook +4 voor alle lvl1 skills (let wel op je dus 1 punt in die skill moet hebben om uberhaubt die +4 ervoor te krijgen), maar de rest van de stats weet ik even niet meer :P

Had liever die health-regen versie gezien als legendary :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
SinergyX schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 20:04:
[...]

Lijkt veel op de legendary van Terra, die heeft ook +4 voor alle lvl1 skills (let wel op je dus 1 punt in die skill moet hebben om uberhaubt die +4 ervoor te krijgen), maar de rest van de stats weet ik even niet meer :P

Had liever die health-regen versie gezien als legendary :P
Ik heb inderdaad meteen maar even mijn skillpunten gereset en opnieuw ingedeeld. Alleen er staat dus nu bij een aantal 9/5. Krijg ik dan voor punt 6 t/m 9 nog extra bonus, of houdt het bij 5 op (ongeacht waar de punten vandaan komen)?

Ik mis trouwens wel de ammo-regen mod van BL1. Dat gecombineerd met een soldier en ik hoefde nooit te healen of ammo op te rapen. Heerlijk.

[ Voor 10% gewijzigd door ElBarto op 04-10-2012 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
Gisteren begonnen met mede-tweakers op PS3. Ik ben hem toen direct gejoind, hij was net level 3. Level snel bijgetrokken en gespeeld tot level 10 (aankomst sanctuary stad). Hij is vandaag verder gegaan in het verhaal. Ik had nu wel verwacht dat ik verder kon waar we samen gebleven waren, maar ik moet helemaal vanaf het begin starten. En als ik hem join dan ga ik in zijn verhaal verder wat weer verder is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
Unomomentodado schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 20:43:
Gisteren begonnen met mede-tweakers op PS3. Ik ben hem toen direct gejoind, hij was net level 3. Level snel bijgetrokken en gespeeld tot level 10 (aankomst sanctuary stad). Hij is vandaag verder gegaan in het verhaal. Ik had nu wel verwacht dat ik verder kon waar we samen gebleven waren, maar ik moet helemaal vanaf het begin starten. En als ik hem join dan ga ik in zijn verhaal verder wat weer verder is.
Als het goed, stel je hebt missie A, B en C in die volgorde.

Jullie hebben samen A gedaan. Nu gaat je mede-tweaker alleen verder en start quest B, om die vervolgens te voltooien. Vervolgens:
host jij een game
Je begint na A. Hij loopt mee en doet quest B, maar krijgt daar geen XP voor. Het is als het ware alsof jij single player speelt met een hulpje.

Hij host een game
Je begint samen aan C. Als je die haalt, en je gaat later terug in je eigen game (of host een game voor jullie samen), dan doorloop je alsnog B, maar kan je C skippen. Skip je C niet, dan krijg je geen rewards of XP voor het halen van C.

Jij zegt dat je opnieuw moet beginnen? Lijkt me dan toch dat jij in ieder geval terug bent tot de quest die je het laatst hebt gehaald. Mobs zijn inderdaad wel gerespawned. Ik had ook dat ik met claptrap de halve map had doorlopen en door allerlei kampen met mobs heen gelopen, de game uit ging en de volgende keer vrolijk weer door alle mobs heen mocht slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 04-10 13:26

mark-k

AKA markkNL

[...]

Waarom 1280*720 en niet 1280*800 bij een 16:10 scherm?

Heb zelf gewoon stock speed voor mn kaart, ik speel met de standaard instellingen en 1280*800, werkt vrij mooi. Ook op 1680*1050 loopt hij wel netjes, maar soms wat meer lag ebn ik merk niet heel veel verschil in beeld (wel iets uiteraard).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
mark-k schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 21:00:
[...]

Heb zelf gewoon stock speed voor mn kaart, ik speel met de standaard instellingen en 1280*800, werkt vrij mooi. Ook op 1680*1020 loopt hij wel netjes, maar soms wat meer lag ebn ik merk niet heel veel verschil in beeld (wel iets uiteraard).
offtopic:
Zegt degene die in 28:17 draait O-)

Om even terug te komen op het performance verhaal, mijn framerate loopt redelijk terug als ik mijn overclock uit zet. Blijkbaar is mijn CPU flink aan het bottlenecken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Lekker spel. Tot nu toe gewoon single player doorheen gegaan, inmiddels lvl 35, met m'n 2e playtrough bezig. Ik ben een commando trouwens.

Draait net wat minder dan Borderlands 2 helaas, heb een redelijk gedateerde game-pc (i7 920 stock speed, XFX Radeon HD5850 (Black Edition, overclocked) en 6GB RAM), hij trekt helaas sommige stukken niet op 60fps wat ik wel graag zie. Met de settings wat omlaag (Physx van Nvidia uiteraard helemaal naar beneden, dingen als AA wat lager zetten) doet hij het wel fijn zonder al te veel compromises.

Ik moet wel zeggen dat ik het idee heb dat je een stuk zwakker bent dan in Borderlands 1, ik vind het best een pittig spel af en toe, ookal heb ik extreem goede wapens (zeker voor mijn level, heb een legendary assault rifle van Torgue gevonden die meer dan 3000 damage per hit doet, en ook nog een granaat per kogel/raket laat vallen die ook nog 'ns die damage doet. Heeft ook een prima fire rate). Vind het ook best lame dat je turret in een mum van tijd wordt gesloopt door die Hyperion robots, vooral die RPG Loaders en WAR Loaders hebben hem echt binnen een paar seconden kapot (ookal zit er een schild omheen). Boss fights vallen imo dan wel weer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
ElBarto schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 20:34:
[...]

Ik heb inderdaad meteen maar even mijn skillpunten gereset en opnieuw ingedeeld. Alleen er staat dus nu bij een aantal 9/5. Krijg ik dan voor punt 6 t/m 9 nog extra bonus, of houdt het bij 5 op (ongeacht waar de punten vandaan komen)?

Ik mis trouwens wel de ammo-regen mod van BL1. Dat gecombineerd met een soldier en ik hoefde nooit te healen of ammo op te rapen. Heerlijk.
Ammo regen zit nu bij gunzerker :P

Maar je punten gaan gewoon door t/m 9, stel dat je 4% reloadspeed per punt krijgt, op 5 heb je 20% en die 4 extra maakt het dan 36% :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
Thomasthomas schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 21:15:
Ik moet wel zeggen dat ik het idee heb dat je een stuk zwakker bent dan in Borderlands 1, ik vind het best een pittig spel af en toe, ookal heb ik extreem goede wapens (zeker voor mijn level, heb een legendary assault rifle van Torgue gevonden die meer dan 3000 damage per hit doet, en ook nog een granaat per kogel/raket laat vallen die ook nog 'ns die damage doet. Heeft ook een prima fire rate). Vind het ook best lame dat je turret in een mum van tijd wordt gesloopt door die Hyperion robots, vooral die RPG Loaders en WAR Loaders hebben hem echt binnen een paar seconden kapot (ookal zit er een schild omheen). Boss fights vallen imo dan wel weer mee.
Ik vind juist dat de game precies uitdagend genoeg is. Je wandelt er niet fluitend doorheen nee, je zult wel rustig moeten spelen en af en toe cover zoeken. Ik vind het juist wel fijn! Het voelt tenminste niet zo aan als een grind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 04-10 13:26

mark-k

AKA markkNL

LiquidT_NL schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 21:10:
[...]

offtopic:
Zegt degene die in 28:17 draait O-)

Om even terug te komen op het performance verhaal, mijn framerate loopt redelijk terug als ik mijn overclock uit zet. Blijkbaar is mijn CPU flink aan het bottlenecken!
Haha idd, bedoelde uiteraard 1680*1050, aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-10 10:24

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Zo. Die Hyperion challenge death match fuck my ass with RPG's toch nog kunnen finishen. Die was tering oneerlijk.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-10 14:00
Vraagje over de twee turrets die je vrij kan spelen. Zijn dit twee losse turrets of twee op elkaar. Het lijkt namelijk op het laatste wat apart is. Had twee losse verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
...

[ Voor 99% gewijzigd door Unomomentodado op 05-10-2012 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMaster
mark-k schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 21:00:
[...]

Heb zelf gewoon stock speed voor mn kaart, ik speel met de standaard instellingen en 1280*800, werkt vrij mooi. Ook op 1680*1050 loopt hij wel netjes, maar soms wat meer lag ebn ik merk niet heel veel verschil in beeld (wel iets uiteraard).
Omdat ik een 24" fullhd monitor aan de hdmi poort heb hangen ;)

Ryzen cloud9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
Versteegrob schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 23:46:
Vraagje over de twee turrets die je vrij kan spelen. Zijn dit twee losse turrets of twee op elkaar. Het lijkt namelijk op het laatste wat apart is. Had twee losse verwacht.
Twee losse turrets (als je de Gemini skill bedoelt tenminste).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Yay!

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/1XjTx1CJdeoIdwIAQ0ip2kLA/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Laatst online: 07-10 07:03
Donders, dat is een leuk schildje.
Hoe kom je daar aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:55

ye-roon

knaak

Kwa wapens ben ik op het moment fan van Jacobs. Maar goed ik speel met Zero en de talents van Zero werken gewoon heerlijk met jacobs wapens. Ik heb een 492 dmg jacobs sniper die shielded enemies van mijn level in 1 hit kapot maakt (crit). En een 642 hyperion elemental die dat niet doet. Dus ja, geef mij maar non elemental weapons op Zero. Zo ook een 342 revolver en een jacobs shotgun, die heb ik van een quest gekregen. Ik weet niet meer welke. Maar het is een blauwe shotgun, gebruikt 3 ammo per schot, en doet 106x21 damage. En ik maar moeilijk doen met die crystalisks. Nu: ren er op af BAM, BAM. 2 benen weg, reload, BAM en looten maar. Zelfs een wat grotere crystalisk was met 6 schoten van de ding neer. Heerlijk.

Oh en ik heb een minecraft reference gevonden. Maja die hadden al meer mensen gevonden. Net even gegoogled ^^

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcM88
ElBarto schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 20:34:
[...]
Ik heb daarvoor speciaal een gunzerker aangemaakt. Mensen worden toch wel vrolijk als ik pubs join met ammo regen aan :P
Thomasthomas schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 21:15:
Draait net wat minder dan Borderlands 2 helaas, heb een redelijk gedateerde game-pc (i7 920 stock speed, XFX Radeon HD5850 (Black Edition, overclocked) en 6GB RAM), hij trekt helaas sommige stukken niet op 60fps wat ik wel graag zie. Met de settings wat omlaag (Physx van Nvidia uiteraard helemaal naar beneden, dingen als AA wat lager zetten) doet hij het wel fijn zonder al te veel compromises.

Ik moet wel zeggen dat ik het idee heb dat je een stuk zwakker bent dan in Borderlands 1, ik vind het best een pittig spel af en toe.
Ik heb dezelfde pc, maar gebruik een gtx 560 (5870 was overleden) en met die kaart heb ik geen problemen met BL2 (wel physx uit).
En het spel is inderdaad wel wat lastiger dan BL1, maar het 1e deel was dan ook iets te makkelijk imo.

D3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
SinergyX schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 17:04:
Ooh wacht, zijn dat dan die SMG's met zo'n draaischijf of een 'batterypack' aan de zijkant? :P

Aaah bandit zijn die dubbele-mag wapens (rifle en SMG) :P
Ja inderdaad die met die draaischijven. Bijna de helft van de SMG's die ik vind zijn van Maliwan lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zantiath
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-06 09:48
MarcM88 schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 08:46:
[...]

Ik heb daarvoor speciaal een gunzerker aangemaakt. Mensen worden toch wel vrolijk als ik pubs join met ammo regen aan :P

[...]

Ik heb dezelfde pc, maar gebruik een gtx 560 (5870 was overleden) en met die kaart heb ik geen problemen met BL2 (wel physx uit).
En het spel is inderdaad wel wat lastiger dan BL1, maar het 1e deel was dan ook iets te makkelijk imo.
hmmmm, ik heb een i5-2500K // 8GB // GTX570 en draai alles moeiteloos op de allerhoogste resolutie & settings inclusief de Physx.... nooit FPS drops zodra er meer gebeurd op het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hangt er natuurlijk ook een beetje vanaf wat je FPS drops noemt, op mijn i2500K met 560Ti met physx op low en fxaa uit kom ik nog steeds regelmatig onder de 60 FPS maar ik neem er genoegen mee omdat het meestal wel op 60 blijft en ik de settings niet verder omlaag wil zetten. Ik vind dat echter al drops in FPS (40 FPS zie ik heel duidelijk schokken). Als je echter FPS drops pas definieert als onder de 30 vallen, tja, dan kun je een heel eind verder komen natuurlijk.

Trouwens, die absorb van ammo, betekent dat nou ook dat geabsorbeerde kogels je geen damage doen? Of betekent het alleen dat je waarschijnlijk niet snel zonder ammo komt te zitten? Qua shield capacity stelt het weinig voor dat ding, maar als het betekent dat je maar 1 op de 5 kogels voelt...

[ Voor 23% gewijzigd door Finraziel op 05-10-2012 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

pdebie schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 07:30:
Donders, dat is een leuk schildje.
Hoe kom je daar aan?
In een vendormachine _O- Als ik op het internet rondkijk is dat blijkbaar een gezocht shield. Ik heb er nog niet mee gespeeld moet ik zeggen: gekocht na de eerste playthrough uit te spelen met Wiethoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL

TheAnthonyNL

PC Gamer

Zo'n soort schil had ik ook (nee geen orange) maar een normale welke ook ammo kon opvangen van enemy's , had maar verkocht aangezien mijn andere schild beter was :D.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HesRuud
  • Laatst online: 28-08 17:52
TheAnthonyNL schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 11:18:
[...]

Zo'n soort schil had ik ook (nee geen orange) maar een normale welke ook ammo kon opvangen van enemy's , had maar verkocht aangezien mijn andere schild beter was :D.
Beter dan een schild met 81% absorb chance?

Kiek em goan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

absorb van enkel kogels? of ook van de dmg van die kogels?
en werkt de absorb ook nog als je schield leeg is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
soulfighta schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 11:30:
[...]

the bee, maby?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyborg3201
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-09 19:21
Verwijderd schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 11:31:
absorb van enkel kogels? of ook van de dmg van die kogels?
en werkt de absorb ook nog als je schield leeg is?
je krijgt de schade van de kogels + een kans om te absorben
leuk voor lage levels

om hoge levels wil je liever helemaal niet worden geraakt ( meestal 1 a 2 schoten schild weg )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Mwah, als je een 50 variant van Sham tegen de Bee zet, wordt het je speelstijl die dan bepaald welke van de 2 beter gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
SinergyX schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 11:46:
[...]

Mwah, als je een 50 variant van Sham tegen de Bee zet, wordt het je speelstijl die dan bepaald welke van de 2 beter gaat worden.
op lvl 50 is the bee als je kijkt naar damage output vij gestoord. en gezien dat je schild toch meestal na 1 a 2 schoten weg is heef het niet veel zin die absorb.

gister een vreemde bug, na het killen van de warrior zat ik in een permantent en stacked staat van onslaught en metal storm. Mijn moventspeed was zo hoog dat ik vanaf het stuk voordat hij verschijnd van af kon springen en ik kwam tegen dat console aan. Ook mijn fire rate was omhoog gevlogen want ik schoot een maliwan SMG met een FR van 8 en clip van 32 binnen een seconde leeg. Was wel grappig, alleen nadat ik weer opnieuw in de game kwam voelde alles wel heel traag aan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL

TheAnthonyNL

PC Gamer

soulfighta schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 11:30:
[...]

ehm ... mijne had maar 35%, shield dat ik gebruiktte ipv dat gaf mij meer health :D. + regen :D.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-10 14:00
ElBarto schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 00:43:
[...]

Twee losse turrets (als je de Gemini skill bedoelt tenminste).
Vaag. Heb nu de alles van het linkermenu vrij gespeeld en toch zie ik maar 1 turret verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
hij staat in de rechter, links is 1 turret met 2 guns

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Laatst online: 25-09 04:09
Versteegrob schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 12:45:
[...]

Vaag. Heb nu de alles van het linkermenu vrij gespeeld en toch zie ik maar 1 turret verschijnen.
Net die fout had ik ook gemaakt :9 8)7

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img62/1375/gunm.png ben zelf aardig tevreden over dit geweer dat ik vond aan het begin van de 2e playtrough :) Per kogel die hij afvuurt komt er ook nog een granaat uit die ook nog eens 3000 damage doet. Heerlijk ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Erg leuk ding inderdaad :)

Al lijkt het meer een veredelde shotgun, 4 shots met 2.3 ROF, pijnlijk :P
Al is dan wel super als je rechts-tree specced ben, dan krijg je enorme boost in firerate als je down gaat.

[ Voor 34% gewijzigd door SinergyX op 05-10-2012 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Thomasthomas schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 16:51:
[afbeelding] ben zelf aardig tevreden over dit geweer dat ik vond aan het begin van de 2e playtrough :) Per kogel die hij afvuurt komt er ook nog een granaat uit die ook nog eens 3000 damage doet. Heerlijk ding.
Ooh, dat wil ik hebben.

Ben nu bezig met PT2 en heb het verdorie lastig :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
Mmm, die AR heeft inderdaad een beetje level 37 specs terwijl ie lvl 31 is! Nice, maar tegen de tijd dat je lvl 40+ ben heb je hier niet veel meer aan denk ik. Maar het is heerlijke om wat explosive te hebben, van die schild tegenstanders of van die snelle bewegelijke kan je er lekker mee affakkelen zonder al te erg te hoeven mikken. Headshots scoren hiermee gaat em alleen niet worden.

Hoe vaak raken alleen die droppende nades nog hieruit? Ik ben toch onder de indruk dat tegenstanders te weinig groeperen / blijven staan voor explosives om echt nuttig te zijn, bazen en schuilende tegenstanders daargelaten.

Het valt mij trouwens wel op hoe sterk shotguns vaak zijn in vergelijking met assault rifles. Zelfs handpistolen zijn soms sneller of doen meer schade. AR's zijn vrij tam, eigenlijk is vooral die Vladof 3 barrel, 3 shots / schot echt sterk. Helaas vaak maar 17-19 in het mag, dus 5 a 6x schieten en het is leeg...
Heb nu een lvl 38 2450x3 versie, 19 in het mag, schiet zo snel als je zelf klikt. Één sec schieten, 2.5 reloaden dus, maar wel massive dmg!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Het is best een lastig wapen om te gebruiken, maar wel fijn omdat hij zo sterk is tegen de meeste vijanden. Die granaten droppen zegmaar waar de kogel ontploft, en meestal raken die vijanden die stilstaan wel (loaders, van die spinnen, bosses). Die granaten zijn best handig, soms kan je een vijand niet zien omdat hij ergens achter staat, zeker als je down bent, en dan schiet je gewoon tegen het plafond en dan vallen die granaten naar beneden. Ze raken best vaak en soms is het heel handig. Ik kan alleen geen critical hits krijgen (ookal schiet ik recht in de roos/headshot)

Overigens is hij niet tegen alle vijanden sterk, soms heb ik gewoon geen enkel wapen dat het goet doet, dan ben ik helemaal afhankelijk van m'n turret...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMaster
Wat ik lastig vind is dat je in sommige ammo dump machines geen ammo voor de rocketlauncher kan kopen.. terwijl ik die wel heb en wel nodig heb :( In andere gedeeltes van BL2 kan ik ze wel kopen, er vaag allemaal..

Ryzen cloud9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
TweakMaster schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 18:51:
Wat ik lastig vind is dat je in sommige ammo dump machines geen ammo voor de rocketlauncher kan kopen.. terwijl ik die wel heb en wel nodig heb :( In andere gedeeltes van BL2 kan ik ze wel kopen, er vaag allemaal..
Kan je alleen kopen in levels waar je ook een launcher kon krijgen toen je daar voor het eerst aan het spelen was. In de eerste levels had je geen launcher dus ook geen ammo in de machine daarvoor.

Hoe verder je in het spel komt hoe duurder de ammo ook word. Even terug naar level 1 zorgt ervoor dat je ammo 5 dollar is ipv bijvoorbeeld 500. Nadeel is alleen dat je daar geen launcher ammo kan kopen die juist het meeste kost.

Edit:

[ Voor 4% gewijzigd door PilatuS op 05-10-2012 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMaster
ok.. ik moest Roland bevrijden en daar kon ik geen ammo voor de launcher kopen. Ik ben uiteindelijk terug gegaan naar Ellie's en daar kon 't wel.. vage shit :P

Ryzen cloud9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@GearboxSoftware:
Keep an eye out, as we'll soon be handing out SHiFT codes that can be redeemed for a Golden Key in Borderlands 2.

Specifically, we'll be posting codes on 10/5 at 6PM and 11PM CT and on 10/6 at 5AM, 11AM and 3PM CT.

Each code will be able to be used once per account, and will be active for three hours apiece.
CT is volgens mij Central Time of CST. Daar moet je 7 uur bij optellen om onze lokale tijd te krijgen, dus de codes komen in de komende 24 uur als ik het goed heb om 01:00, 06:00, 12:00, 18:00 en 23:00.
Ik ga niet op blijven voor die van 1 uur denk ik, maar die van 6 uur zou dus geldig moeten zijn tot 9 uur dus als je niet te lang uit slaapt moet die al mee te pikken zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 01-10 10:24

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Blijf het vrij suf vinden dat ze die golden Keys weg geven :/

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
MrVegeta schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 22:54:
Mwah, je haalt er ook niet bijzonder veel uit :P

Net deze nog gevonden, host had hem niet nodig :)
Afbeeldingslocatie: http://cloud.steampowered.com/ugc/576717364469837735/48F0D75E21DEAA3799A70821239DE959C2472844/

[ Voor 26% gewijzigd door SinergyX op 05-10-2012 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-10 11:17
Ik ben benieuwder naar wat men wil gaan doen ermee behalve de gold keys.

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNameless
  • Laatst online: 07-02 21:38

TheNameless

Jazzballet is vet!

SinergyX schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 22:59:
[...]

Mwah, je haalt er ook niet bijzonder veel uit :P

Net deze nog gevonden, host had hem niet nodig :)
[afbeelding]
Zal ook blij zijn als ik eens een orange vind. Ben lvl41 nu, 52 uur gespeeld, nog steeds geeneen tegen gekomen :(

Ducati: making mechanics out of riders since 1946

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Laatst online: 07-10 07:03
net 2 goliaths vlak bij elkaar. Poef, poef, allebei de helmpjes er af en kijken wat er gebeurt. en ja hoor.... ze begonnen met elkaar te knokken :+

Afbeeldingslocatie: http://i42.photobucket.com/albums/e312/pdebie/BL2/2012-10-05_00001.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
pdebie schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 00:29:
net 2 goliaths vlak bij elkaar. Poef, poef, allebei de helmpjes er af en kijken wat er gebeurt. en ja hoor.... ze begonnen met elkaar te knokken :+

[afbeelding]
Die kan je inderdaad erg handig gebruiken. Even schieten en wachten tot een menigte elkaar aan het afmaken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL

TheAnthonyNL

PC Gamer

MrVegeta schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 22:54:
Wacht nog altijd met smart op een website redemption methode :(.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:57

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik heb niet helemaal helder, als ik die redeemable codes gebruik, kan ik dan de Golden Chest meerdere keren openen zometeen? Ik heb namelijk ook al een golden key vanuit de pre-order bonus. (ben nog niet begonnen met Borderlands 2 namelijk :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
IceStorm schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 13:14:
Ik heb niet helemaal helder, als ik die redeemable codes gebruik, kan ik dan de Golden Chest meerdere keren openen zometeen? Ik heb namelijk ook al een golden key vanuit de pre-order bonus. (ben nog niet begonnen met Borderlands 2 namelijk :P).
Met iedere key kan je de kist 1x open maken. Heb je 20 keys kan ie dus 20x open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Struikrover
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-10 13:48
Oh great. Ik heb windows opnieuw geinstalleerd, en opeens is de savegame van borderlands 2 weg. Ik heb de games folder in My Documents op een andere schijf, en alle steam bestanden ook. Rara.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe.i
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-10 21:07
Struikrover schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 15:26:
Oh great. Ik heb windows opnieuw geinstalleerd, en opeens is de savegame van borderlands 2 weg. Ik heb de games folder in My Documents op een andere schijf, en alle steam bestanden ook. Rara.... :(
Hij kan ook in de cloud opslaan (als je dat geactiveerd hebt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Struikrover
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-10 13:48
Ja blijkbaar had ik dat niet aan staan :(.

Overigens doet Steam nu helemaal moeilijk: hij probeert BL1 bijvoorbeeld op te starten maar het enige dat er gebeurt is dat zo'n venster de hele tijd omhoog popt en weer weggaat. Maar even op onderzoek uit, maar ik baal wel flink...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09:37

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

PC: W3KB3-X996S-F3TJB-TJBBJ-R5RZJ
360: 5JKJT-S5WWR-BF6TF-W63J3-9W3SK
PS3: 5JKJT-S5WZJ-FH3WB-Z35J3-9W3XZ

Te laat alweer ;(.

[ Voor 12% gewijzigd door Bart ® op 06-10-2012 15:44 ]

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Bart ® schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 15:42:
PC: W3KB3-X996S-F3TJB-TJBBJ-R5RZJ
360: 5JKJT-S5WWR-BF6TF-W63J3-9W3SK
PS3: 5JKJT-S5WZJ-FH3WB-Z35J3-9W3XZ

Te laat alweer ;(.
Er komen vanavond weer nieuwe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09:37

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

PilatuS schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 16:07:
[...]

Er komen vanavond weer nieuwe :)
Oh tof :). Enig idee hoe laat?

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In nederlandse tijd is er weer een om 6 uur en dan om 11 uur vanavond, blijven allebei 3 uur geldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe.i
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-10 21:07
Nieuwe SHIFT codes!

PlayStation 3: CT5J3-BF5HT-693KB-Z35TJ-XSKRT
Xbox 360: CT5J3-BF5CX-366JF-W63TJ-XSKZZ
PC: 5BCBT-SZ969-6J3JJ-BJTJT-C56T9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05-10 14:24
boe.i schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 18:03:
Nieuwe SHIFT codes!

PlayStation 3: CT5J3-BF5HT-693KB-Z35TJ-XSKRT
Xbox 360: CT5J3-BF5CX-366JF-W63TJ-XSKZZ
PC: 5BCBT-SZ969-6J3JJ-BJTJT-C56T9
Thnx ik heb de pc versie weggekaapt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMaster
Thanks again :)

Ryzen cloud9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
luxzenburcht schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 20:14:
[...]

Thnx ik heb de pc versie weggekaapt :)
Je kaapt niets weg, deze code's werken 3 uur lang voor iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
Ha, nog weer één te pakken, dat is voor mij de 8e key geloof ik.

Dat betekend dat ik nu m'n eerste ga gebruiken, whooo! Ik dacht ze op te sparen en tegen lvl 50 te gebruiken, toen kreeg ik er één bij, voor lvl 49 dus en 48, 47 etc...

Heb al een paar keer iemand z'n kistje open zien trekken en zelfs wat spul eruit gekregen, maar echt super is het ook weer niet. Zie het als een gratis kill op twee super-bad asses.

Maareh, leuk dat ze "testen" enzo, maar ik vraag me toch af wat ze er nou uiteindelijk mee gaan doen. Ik neem aan dat ze zo geen chars / content gaan weggeven?! Of misschien voor mensen die Gearbox events bijwonen ofzo? Of misschien als optie om middels een code je char + items + customisatie te "giften" of over te zetten naar andere accounts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
En weer nieuwe code's.

PC: CTCTB-3BTZZ-6BBJJ-TTJTB-JXCHC
PS3: CJKT3-WRK9J-6ZJ53-SJKJJ-5XJTR
360: CJKT3-WRK5R-3XR36-KRJJJ-5XJZW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Hoe de fuck krijg je dat hidden vault symbol bij terra te pakken? Op het net vind ik twee manieren: moeilijke timing met het trapgat of onmogelijk omhooggeschoten worden door terra zelf. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Moet je inderdaad beetje 'glitchen' met 2 spelers. 1 spring, 2de springt 3sec erna, dan kom je precies klem te zitten in de deur en kan je erheen lopen.

Pagina: 1 ... 22 ... 49 Laatste

Let op:
Als je op zoek bent naar spelers op Steam, kijk dan bij deze Steamgroup.