Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07-10 13:28
Ben nu lvl 23, heb recent pas de bloodwing missie gedaan (best makkelijk), maar ben ik dan zo sterk of doet bijna niemand ook de side missies :s

Heb tot nu toe geen enkele bug :/
Enige is de physx (waar ik toch denk dat er een stuk foute code in zit :/) en het menu wat soms even raar doet (verkeerde item selecteren, gespiegeld van wat ik wil)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48
Zo moeilijk is die inderdaad niet, trouwens best grappig, op VH mode is Bloodwing helemaal niet zo lastig... Alleen de mobs die bij em spawnen zijn onmogelijk!! Had die missie vast even met een groepje gedaan, was erg goed te doen, zodra alle badass skags neerwaren... Solo op m'n eerste playthrough waren de skags juist handig, gratis revives zeg maar.

Trouwens wel opmerkelijk hoe anders Wilhelm trouwens is op VH, hij kreeg opeens allemaal nieuwe aanvallen erbij! Of anders, hij had nu wél genoeg HP om twee magazijnen te overleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:55

ye-roon

knaak

djunicron schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 02:52:
Zo moeilijk is die inderdaad niet, trouwens best grappig, op VH mode is Bloodwing helemaal niet zo lastig... Alleen de mobs die bij em spawnen zijn onmogelijk!! Had die missie vast even met een groepje gedaan, was erg goed te doen, zodra alle badass skags neerwaren... Solo op m'n eerste playthrough waren de skags juist handig, gratis revives zeg maar.

Trouwens wel opmerkelijk hoe anders Wilhelm trouwens is op VH, hij kreeg opeens allemaal nieuwe aanvallen erbij! Of anders, hij had nu wél genoeg HP om twee magazijnen te overleven.
Mja Wilhelm. Toen ik hem solo ging doen begon hij met een halve HP bar oid. Gisteren was ik daar met me co-op character, we waren met 3 man, en toen had hij wel vol hp. Maja we hadden alle drie corrosive wapens dus hij was zo neer :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat the bee betreft trouwens, zou dat niet gewoon een bug zijn dat de amplify cost op 0 staat? Als je het werkelijk vergelijkt met een bij, die beestjes doen veel schade voor hun omvang maar offeren daarbij hun leven op. Analoog daaraan zou ik van een shield wat naar hun vernoemd is eerder verwachten dat je zo ongeveer je complete shield kwijt bent voor een enorme damage boost. Zeker met de enorm hoge recharge-rate zou het nog steeds een goed shield kunnen zijn, maar dan meer voor een sniper die veilig op afstand kan blijven, ipv een "I win" item wat het nu is.
Ben benieuwd wat er met komende patches met dat item gaat gebeuren...

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren leuke shotgun binnengehaald (explosive 16x408), ok.. dat is gewoon ziek. Elke invididuele kogel krijgt die amp, explosive doet AoE, laat maya (of implosion grenade) even alles bij elkaar trekken, whoomp, 1 shot 4 kill :D

Maar het valt wel mee achteraf, we deden Fridge/Arena, denk dat ik daar elke 10 sec dood op de grond lag, 1 axe/kogel/iets niet zien = zo goed als dood, gelukkig een maya die nonstop rev's deed.

Daarna nog leuke party gehad, 2 gunzerkers, 1 zer0 en ik als Maya, in de Arena en snel al een leuke tactiek gevonden. Ik ga meteen aan het begin dood, ren naar boven en alles wat ik daar doe is sniperen en reviven. Krijg gewoon exp, door 2x classmod bullet-regen kan ik door blijven schieten en elke 12sec een revive doen.

[ Voor 27% gewijzigd door SinergyX op 03-10-2012 09:28 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:36

heuveltje

KoelkastFilosoof

ye-roon schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 08:19:
[...]

Mja Wilhelm. Toen ik hem solo ging doen begon hij met een halve HP bar oid. Gisteren was ik daar met me co-op character, we waren met 3 man, en toen had hij wel vol hp. Maja we hadden alle drie corrosive wapens dus hij was zo neer :)
mwah dat was de grootste anti-climax van het hele ding wat mij betreft, halve spel word er gehyped dat ie zo bad-ass is, dan kom je daar onderhand, en dan is het gewoon 30sec met een corrosive dmg gun schieten en hij valt neer :(

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mwa, laatste gevecht was een grotere anti-climax wat mij betreft. Stond daar een beetje zo van, really? That's all you've got?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
spoiler:
Ik denk dat wilhelm zwak is gehouden, story wise.
Hoe had jack de stad anders kunnen binnen vallen?

spoiler:
zo goed? hij is volgens mij al vaak genoeg genoemd en zwak is relatief, ik vond hem zelfs zwakker dan in een youtube filmpje

[ Voor 46% gewijzigd door DCG909 op 03-10-2012 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNameless
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-02 21:38

TheNameless

Jazzballet is vet!

Ben nu een tijdje bezig met Maya in playthrough 2 maar ik begin het toch wel pittig te vinden.
De badasses kan je echt niet meer tanken en ik word vaak ge-oneshot.

Laatste gevecht was in ieder geval beter dan in BL1. Als die eindbaas al meer dan ammo dropte had je al enorm geluk :')

Ducati: making mechanics out of riders since 1946

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-10 13:59
Kijken we wel ff uit dat we niet spoileren trouwens? Niet iedereen heeft Wilhelm, Bloodwing of de 'eindbaas' al gezien.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Laatst online: 06-10 17:05
heuveltje schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 09:30:
[...]

mwah dat was de grootste anti-climax van het hele ding wat mij betreft, halve spel word er gehyped dat ie zo bad-ass is, dan kom je daar onderhand, en dan is het gewoon 30sec met een corrosive dmg gun schieten en hij valt neer :(
finraziel schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 09:35:
Mwa, laatste gevecht was een grotere anti-climax wat mij betreft. Stond daar een beetje zo van, really? That's all you've got?
DCG909 schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 09:40:
Ik denk dat wilhelm zwak is gehouden, story wise.
Hoe had jack de stad anders kunnen binnen vallen?
*kuch* spoiler *kuch* ;)
Hydra schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 10:08:
Kijken we wel ff uit dat we niet spoileren trouwens? Niet iedereen heeft Wilhelm, Bloodwing of de 'eindbaas' al gezien.
Zoals ik dus. Maargoed, fijn om te weten wat me te wachten staat! :+

[ Voor 15% gewijzigd door ChojinZ op 03-10-2012 10:50 ]

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joe_P
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-09 17:30
YellowOnline schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 22:44:
Iemand rond level 25 aan het spelen? Ik heb een hoop blauw spul gekregen voor de eindmissie - enfin, ik denk dat The Talon of God dat toch is - en heb zelf beter spul. Dus... ik wil het weggeven!
Ik ben lvl 24 (gunzerker) en als je een mooie AR of Shotgun over hebt wil ik die wel hebben. d:)b

Hebben jullie trouwens ook problemen met Steam sync? Ik heb BL2 nu op m'n pc en op een laptop (wilde bij een vriend thuis gaan spelen) geïnstalleerd maar op de een of andere manier gaat het syncen nooit goed. Ik laat Steam op m'n pc express nog een tijdje aanstaan nadat ik BL2 afsluit om te syncen, maar elke keer als ik het spel op m'n laptop opstart laad hij toch weer een oude savegame (ben bv. nog lvl 23 op m'n laptop). Ik weet niet of het handig is om het automatisch syncen uit te zetten en maar savegames met dropbox over te zetten, maar dit werkt ook niet lekker.

SteamID: PistolenPaultje - WoWS: General_Lack_of_Interest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Joe_P schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 11:19:
[...]

Ik ben lvl 24 (gunzerker) en als je een mooie AR of Shotgun over hebt wil ik die wel hebben. d:)b

Hebben jullie trouwens ook problemen met Steam sync? Ik heb BL2 nu op m'n pc en op een laptop (wilde bij een vriend thuis gaan spelen) geïnstalleerd maar op de een of andere manier gaat het syncen nooit goed. Ik laat Steam op m'n pc express nog een tijdje aanstaan nadat ik BL2 afsluit om te syncen, maar elke keer als ik het spel op m'n laptop opstart laad hij toch weer een oude savegame (ben bv. nog lvl 23 op m'n laptop). Ik weet niet of het handig is om het automatisch syncen uit te zetten en maar savegames met dropbox over te zetten, maar dit werkt ook niet lekker.
Same here. Nu heb ik wel aan wat *.ini & physX bestanden zitten sleutelen en dacht eigenlijk dat hij daar over miepte maar blijkbaar is het een algeheel probleem.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Joe_P schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 11:19:
[...]

Voeg maar toe: YellowOnline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
Mwa, heb zo nu en dan wel eens dat de sync mislukt lijkt te zijn.
Maar dat had ik met just cause 2 ook wel eens, ik laat steam tegenwoordig nog 1 minuut oid aanstaan.

Moet zeggen, physx in de
spoiler:
caustic caverns
is wel zwaar, die waterval nekt het echt :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joe_P
Toch maar even gegoogled op BL2 sync problems en dropbox en ik vond op de Steam Community deze handige guide om je savegames met dropbox te syncen:
http://steamcommunity.com...ons/0/882961406991097724/

Hiermee heb je automatisch ook een backup van eerdere versies van je savegame mocht er iets fout gaan.

@YellowOnline, ik heb je toegevoegd. Ik ben vanavond weer in de Borderlands te vinden.

[ Voor 14% gewijzigd door Joe_P op 03-10-2012 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcM88
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 25-09 17:23
lanerios schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 19:22:
[...]
haha zo bedoelde ik het totaal niet :) Valt me alleen op dat een zooi bugs PC specific zijn, en dat de consoles toch minder bugs hebben. Ik vind dat juist jammer van Gearbox, die constant beloven dat de PC versie beter is.
Vertellen ze dat ja?
Afgezien van wat je grafisch allemaal in kunt stellen vind ik het een zeer matige poort. Maar goed Gearbox heeft wel meer verteld..

D3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MarcM88 schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 12:04:
Vertellen ze dat ja?
Afgezien van wat je grafisch allemaal in kunt stellen vind ik het een zeer matige poort. Maar goed Gearbox heeft wel meer verteld..
De bekende brief van Claptrap op hun website, dat was de 'wij denken nu ook aan de PC' versie.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-10 15:43
finraziel schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 09:19:
Wat the bee betreft trouwens, zou dat niet gewoon een bug zijn dat de amplify cost op 0 staat? Als je het werkelijk vergelijkt met een bij, die beestjes doen veel schade voor hun omvang maar offeren daarbij hun leven op. Analoog daaraan zou ik van een shield wat naar hun vernoemd is eerder verwachten dat je zo ongeveer je complete shield kwijt bent voor een enorme damage boost. Zeker met de enorm hoge recharge-rate zou het nog steeds een goed shield kunnen zijn, maar dan meer voor een sniper die veilig op afstand kan blijven, ipv een "I win" item wat het nu is.
Ben benieuwd wat er met komende patches met dat item gaat gebeuren...
de naam van dat ding heem niets met een bij temaken, het is een refrence naar Muhammad Ali

zie wiki
http://borderlands.wikia.com/wiki/The_Bee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
MarcM88 schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 12:04:
[...]

Vertellen ze dat ja?
Wat is er matig aan dan? Vindt het voor een poort opzich wel meevallen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
BTW hebben meer mensen problemen dat het scrollen in de inventory niet werkt, en dat je inventory 9999 groot is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
Scrollen werkt bij mij ook niet altijd goed.
Moet je gewoon even op de andere tab klikken en het werkt weer.

Hoe de hell krijg je een inventory van 9999??? Hack, edit?
(of gewoon steeds missie rewards gebunkerd? lijkt me soms een bruikbare glitch, al is het wel een "dure")

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DCG909 schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 12:30:
Scrollen werkt bij mij ook niet altijd goed.
Moet je gewoon even op de andere tab klikken en het werkt weer.

Hoe de hell krijg je een inventory van 9999??? Hack, edit?
(of gewoon steeds missie rewards gebunkerd? lijkt me soms een bruikbare glitch, al is het wel een "dure")
Nee, je kan gewoon 'oneindig' doorscrollen, waar je enkel empty/empty/empty etc zie.

Lijkt erop dat als je je inventory opent, op basis van je base+upgrades die lijst wordt gegenereerd en daar dus soms wat fout gaat, dat je opeens een 9999 lijst krijgt (die je maar voor 24 ofzo kan vullen).

Ik heb soms ook dat de 'mouseover' effect en de 'geselecteerde' optie bij een vendor precies tegengestelde richting inlopen. Selecteer ik de bovenste, zie ik mouseover op de onderste en visa versa.

[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 03-10-2012 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
nope, gewoon een bug, in eens had ik 9999 ruimte in mijn inventory. En het swithen tussen tabs werkt ook niet. Ik krijg het niet weg en spullen verkopen gaat ook niet echt want anders moet ik al mijn gebruikte guns weg doen daar heb ik geen trek in.

Ik maak nu wel gebruik van die bug door zo veel mogelijk te looten, kan ik straks een hoop verkopen in een keer.

@sin:
daar begon het bij mij ook mee, maar nu heb ik 100+ items in mijn inventory zitten.

[ Voor 11% gewijzigd door ArgantosNL op 03-10-2012 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcM88
ChojinZ schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 12:25:
[...]

UI is verschrikkelijk. Als je bijvoorbeeld naar een vendor gaat en je wilt iets verkopen.. dan scroll je omlaag en 50% van de tijd raakt scroll bugged waardoor die ipv naar beneden scrolled ineens omhoog gaat. Hier hadden ze echt wel wat aandacht aan mogen besteden, maar het komt overduidelijk over als iets waar ze weinig zin in hadden. BL1 had een stuk fijner systeem (waarom zijn ze hier vanaf gestapt? prima systeem imo).
Voor de rest ben ik vele bugs tegen gekomen.. terwijl mensen het op youtube zonder problemen konden doen, maar die speelde dan op 360/ps3.

D3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
WHA?!?
Ik heb dus al één á twee legendary spullen :s (als ik het goed heb heb ik de transformer en een of andere submachinegun)..... lol

Edit.
Dus de skrimish emperor :)

[ Voor 11% gewijzigd door DCG909 op 03-10-2012 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
MarcM88 schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 12:37:
[...]

UI is verschrikkelijk. Als je bijvoorbeeld naar een vendor gaat en je wilt iets verkopen.. dan scroll je omlaag en 50% van de tijd raakt scroll bugged waardoor die ipv naar beneden scrolled ineens omhoog gaat. Hier hadden ze echt wel wat aandacht aan mogen besteden, maar het komt overduidelijk over als iets waar ze weinig zin in hadden. BL1 had een stuk fijner systeem (waarom zijn ze hier vanaf gestapt? prima systeem imo).
Voor de rest ben ik vele bugs tegen gekomen.. terwijl mensen het op youtube zonder problemen konden doen, maar die speelde dan op 360/ps3.
Dat hoeft natuurlijk niets met poorten te maken te hebben. Kan ook slecht ontwikkel werk zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
welk level ben je, ik ben nu 48 en ik 2x the bee, 2x pletieus pytophobia van bijde playthoughts. Ik heb een shotgun lvl 30 conference nogiets, en een classmod voor de assasin lvl 27

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
ChojinZ schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 12:25:
Port, niet poort. Duurde ff voordat ik doorhad waar jullie 't over hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

[...]

Dat van het scrollen is geen bug. Dat is een gebruiker die zijn mouse pointer in het veld met wapens heeft staan en tijdens het scrollen zijn muis op een neer beweegt waardoor een ander item selecteert. Oplossing: Muis stil houden bij het scrollen. Of de pointer buiten het item scherm parkeren en dan scrollen. En dan pas met de pointer op het item hoveren wat je wil verplaatsen/equippen :)

Al ben ik het wel met je eens dat het UI in de eerste game wat beter geregeld was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_dan
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 27-02-2013
Of je gebruikt gewoon je pijltjes toetsen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
the_dan schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 13:08:
Of je gebruikt gewoon je pijltjes toetsen..
Dat is ook zo lekker shooter friendly :/ Muis/ASWD gebruik, moet je opeens pijltjes gaan gebruiken om te gaan browsen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorde
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-04 22:38
ye-roon schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 12:53:
[...]

Dat van het scrollen is geen bug. Dat is een gebruiker die zijn mouse pointer in het veld met wapens heeft staan en tijdens het scrollen zijn muis op een neer beweegt waardoor een ander item selecteert. Oplossing: Muis stil houden bij het scrollen. Of de pointer buiten het item scherm parkeren en dan scrollen. En dan pas met de pointer op het item hoveren wat je wil verplaatsen/equippen :)

Al ben ik het wel met je eens dat het UI in de eerste game wat beter geregeld was.
Dat is wel degelijk een bug, de muis verplaatsen fixt het namelijk helemaal niet. Het gebeurt regelmatig en ik moet dan de vendor opnieuw openen om het opnieuw te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jorde schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 13:10:
[...]

Dat is wel degelijk een bug, de muis verplaatsen fixt het namelijk helemaal niet. Het gebeurt regelmatig en ik moet dan de vendor opnieuw openen om het opnieuw te proberen.
Dit dus. Menu moet gewoon helemaal gesloten worden om normaal te kunnen scrollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3DDude
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20:03

3DDude

I void warranty's

Wanneer kan je een zwaard krijgen voor zero ?

Ik ben nu level 15 maar er zijn niet echt melee-wapens of wel?

Be nice, You Assholes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:36

heuveltje

KoelkastFilosoof

Je hebt wapens die je 50of100% extra melee dmg geven. (hoger heb ik ze in playtrough 1 iig niet gezien)
Voor de rest heb ik nog nooit een zwaard zien vallen, dus denk niet dat ze er zijn !
jorde schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 13:10:
[...]

Dat heb ik dus 1 op de 3 keer ofzo :( dacht al dat ik de enigste was :X

[ Voor 64% gewijzigd door heuveltje op 03-10-2012 13:41 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
Er zijn toch geen zwaarden?
Zer0's zwaard gebruik je normaal gesproken bij mellee aanvallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcM88
DCG909 schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 13:58:
Er zijn toch geen zwaarden?
Zer0's zwaard gebruik je normaal gesproken bij mellee aanvallen
Inderdaad. Overigens geeft zero's skill wel 600% damage boost voor melee.

D3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:12

Shabbaman

Got love?

Zer0's zwaard digistruct, dus die zie je inderdaad niet op de grond liggen.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
:o
Ik deel deze even, specifiek over het looten van
spoiler:
Henry

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Ehm, dat zijn echt niet alleen maar mensen met consoles hoor, bij mij op de PC komt dat probleem ook niet voor. Enige dat ik heb is dat hij soms in de war raakt of je nou iets aan klikt en dan ergens anders klikt om te equipen of dat je wou draggen en droppen, maar dat is een kwestie van je muis stil houden bij het klikken. Verder is de interface niet de handigste, maar hij doet het bij mij verder wel zoals het bedoeld lijkt.

Wat betreft die spoilers op de vorige pagina, zijn jullie niet een klein beetje aan het overdrijven? Wat denken jullie nou dat er precies gespoilerd is? Dat je Wilhelm ergens tegenkomt? Dat er een eindbaas is? Tja dat zat er allebei wel een beetje in natuurlijk he... Dat wij ze niet zo moeilijk vonden kan ik ook niet echt een spoiler noemen. En dat van die stad... ik denk dat jullie daar teveel in zien, ik heb het spel uitgespeeld maar het is mij niet eens precies duidelijk waar daarmee op gedoeld werd...
spoiler:
New Haven of zo?
Ik zet er maar spoiler tags omheen, maar iedereen die de echo logs opgepakt heeft aan het begin van het spel wist dit al...
Toen ik het echt over de tactiek van de eindbaas had zette ik er uiteraard spoiler tags omheen, maar je moet nog wel een klein beetje iets kunnen zeggen zonder alles te moeten blocken. Als je helemaal 100% niks wil zien dan moet je dit topic gewoon niet openen imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:42

MueR

Admin Devschuur & Discord

is niet lief

Wijzigen de shops/automaten trouwens van items op het moment dat je de game leaved en rejoined? Ik zit echt verlegen om een goede shock sniper. Gisteren een paar keer geprobeerd om Dr. Mercy af te maken, maar het kost me gewoon te veel kogels voordat z'n shield weg is.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joe_P
Nope, shops wijzigen van items na een bepaald realtime tijd (volgens mij standaard 20 minuten). Er zijn wel relics te vinden waardoor deze tijd korter wordt, maar het afsluiten en opstarten van een game maakt volgens mij niets uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-10 11:57
Gisteravond The Bunker solo gedaan. Viel wel mee maar dat zal wel aan m'n level gelegen hebben (28). Helaas kreeg ik daarom geen bruikbare loot, allemaal lowlevel zooi. Zag op Youtube dat veel mensen al rond lvl 20-25 daar waren maar die hebben dan een hoop sidequests laten liggen neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
finraziel schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 14:38:
[...]

Wat betreft die spoilers op de vorige pagina, zijn jullie niet een klein beetje aan het overdrijven? Wat denken jullie nou dat er precies gespoilerd is? Dat je Wilhelm ergens tegenkomt? Dat er een eindbaas is? Tja dat zat er allebei wel een beetje in natuurlijk he... Dat wij ze niet zo moeilijk vonden kan ik ook niet echt een spoiler noemen. En dat van die stad... ik denk dat jullie daar teveel in zien, ik heb het spel uitgespeeld maar het is mij niet eens precies duidelijk waar daarmee op gedoeld werd...
spoiler:
New Haven of zo?

Ik zet er maar spoiler tags omheen, maar iedereen die de echo logs opgepakt heeft aan het begin van het spel wist dit al...
Toen ik het echt over de tactiek van de eindbaas had zette ik er uiteraard spoiler tags omheen, maar je moet nog wel een klein beetje iets kunnen zeggen zonder alles te moeten blocken. Als je helemaal 100% niks wil zien dan moet je dit topic gewoon niet openen imho.
spoiler:
Bloodwing als eindbaas vind ik anders een flinke spoiler! ;)

[ Voor 42% gewijzigd door ChojinZ op 03-10-2012 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-10 23:57

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

DCG909 schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 14:25:
:o
Ik deel deze even, specifiek over het looten van
spoiler:
Henry

Haha ik vond hem wel grappig. (ik hoop ook dat je dit inderdaad als sarcastisch bedoeld) Maar hij hoeft niet in spoiler tags hoor. Puur een linkje naar een theorie over loot verkrijgen die echt goed bedacht maar volgens mij tevens totaal onwaar is. En ook al was het waar, dan nog zou ik niet 300+ keer een bossrun doen voor een head-skin! Wat een werk moet dat zijn geweest om in de randomness van lootdrops een loot-droptable te maken.

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leuk stukje, in Highlands, even door de basis vechten en naar dit tentje gaan. Ga erin, kijk naar dat grote Hyperion planeet/ding/vliegding, enjoy :)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/vn8VDcB7fOyWKQwHPZWOxlQL/medium.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
finraziel schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 14:38:
Wat betreft die spoilers op de vorige pagina, zijn jullie niet een klein beetje aan het overdrijven?
Ik gaf het alleen maar aan om te voorkomen dat er echt grote spoilers langskwamen. Het ging een beetje die kant op nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-10 14:00
En toen was het ineens afgelopen :( Niet verwacht. Was level 32 en zou net mijn 2 turrets gebruiken alleen toen was het al over. Dacht dat het tot level 40 zou duren maar moet dus nog sides dingen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ChojinZ schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 15:19:
[...]

spoiler:
Bloodwing als eindbaas vind ik anders een flinke spoiler! ;)
Dat klopt, maar net die werd niet aangehaald door ons, dat werd door degene gedaan die vroeg om niet te spoileren ;)

Anyway, Hydra, no worries then :) op dat punt ben ik het inderdaad met je eens, vind het zelf ook vervelend als plottwists niet verrassend meer zijn omdat iemand er over aan het kletsen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aangezien nog niemand em gepost heeft:
WinPC: KJK33-XFZ6H-F3BBT-3BBJJ-WTXR6
PS3: KTKJT-Z3K9B-FS35T-S35T3-BBKXC
X360: CT5BT-6BCKX-B6F3X-KXTTB-WXHH5

LET OP!!!
Codes worden pas om 8 uur actief (1 PM CDT) en blijven dan weer zo'n 2 uur geldig. Op dit moment zullen ze het dus nog niet doen.

(sorry voor de doublepost, maar anders missen mensen hem misschien als je in je eigen post gaat zitten editen)

[ Voor 16% gewijzigd door Finraziel op 03-10-2012 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMaster
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-04 12:09
waar zijn die codes nou eigenlijk voor, heb ik ff gemist denk ik..

Ryzen cloud9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
Unlocken van Shift codes, waarmee je een golden key krijgt :)
Dat kreeg ik in ieder geval van de vorige paar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMaster
en waar unlock je die ?

Ryzen cloud9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
Borderlands -> "Extra -> Shift Code".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMaster
ok, in borderlands zelf dus.. mijn pc is nog niet af en mijn laptop draait borderlands 2 niet denk ik :P
(Quadro FX 770m)

Ryzen cloud9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach ja, zo belangrijk zijn ze ook niet geloof ik, heb wel een hoop keys verzameld maar heb er nog geen een gebruikt.
Lukt me momenteel ook niet om em te redeemen omdat steam cloud sync niet werkt en blijkbaar is dat nodig... Game denkt dat ik niet op steam ingelogd ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

We're investigating some unexpected stability issues at the moment; I'll post when we have more details.

Niet enkel voor BL2, maar soit.

[ Voor 43% gewijzigd door YellowOnline op 03-10-2012 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat gaat over steam dan neem ik aan, want merk ook dat de client na opnieuw opstarten alle data kwijt is van hoe lang ik mijn games gespeeld heb.

edit: Zucht, sorry, zie nadat ik post pas dat het een link is...

[ Voor 18% gewijzigd door Finraziel op 03-10-2012 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
finraziel schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 19:20:
Aangezien nog niemand em gepost heeft:
WinPC: KJK33-XFZ6H-F3BBT-3BBJJ-WTXR6
PS3: KTKJT-Z3K9B-FS35T-S35T3-BBKXC
X360: CT5BT-6BCKX-B6F3X-KXTTB-WXHH5

LET OP!!!
Codes worden pas om 8 uur actief (1 PM CDT) en blijven dan weer zo'n 2 uur geldig. Op dit moment zullen ze het dus nog niet doen.

(sorry voor de doublepost, maar anders missen mensen hem misschien als je in je eigen post gaat zitten editen)
Nice :) Nu heb ik er al 8 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
finraziel schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 18:43:
[...]

Dat klopt, maar net die werd niet aangehaald door ons, dat werd door degene gedaan die vroeg om niet te spoileren ;)

Anyway, Hydra, no worries then :) op dat punt ben ik het inderdaad met je eens, vind het zelf ook vervelend als plottwists niet verrassend meer zijn omdat iemand er over aan het kletsen was.
Excuses, je hebt helemaal gelijk! :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hahaha, ik denk ik ga voor de gein ook eens een paar keer die truth gast killen om te kijken of hij een the bee dropt, en jawel hoor, gelijk bij de 2e keer al. Ik zie nou wel dat je shield health echt heel laag is, de lvl 28 versie die ik gekregen heb heeft de volgende stats:
capacity: 1181
recharge rate: 1810
recharge delay: 3,78
amp damage: +3522
amp shot drain: 0

Ik kwam af van een shield met 5K capacity, wat echter wel een lvl 32 turtle shield was.
Wat ik nu echter kan doen, is mijn lvl 18 Murduring Slagga gebruiken, een SMG met 69x3 damage op een firerate van 8,8 met slag en een accuracy van 67.8. Voorheen was dit ding nog handig om dingen snel te slaggen en dan snel een ander wapen te pakken, maar nu doet elk schot dus ineens 3.5K damage ipv 69 en ik spuug er zo'n 26 per seconde uit (terwijl het me maar 9 rounds per seconde kost). Dat is ook in TV mode (in ieder geval aan het begin nog) genoeg om vanaf een enorme afstand alles neer te maaien. En met die accuracy bedoel ik dus ook echt alles, ik gooi een enorme deathcloud over een area heen. Mocht iets me raken dan kan ik snel decepti0n in vluchten en als die af loopt is mijn shield weer gemaxt. Ben alleen nogal kwetsbaar om geoneshot te worden zo, maar zolang je afstand kunt houden raken ze me meestal toch niet.

Voelt toch wel een klein beetje overpowered hoor ;)

edit: Ok, beetje verder mee gespeeld nog, het is ook bepaald niet alsof je onoverwinnelijk bent. Wordt erg makkelijk fight for your life in gemept gelijk en dan moet ik dus snel schakelen naar een ander wapen (liefst eerst nog even om me heen slaggen) want die murduring slagga doet dan dus gelijk geen hol meer ;) De manier waarop het spel speelt verandert in ieder geval wel flink door dit shield.

[ Voor 12% gewijzigd door Finraziel op 03-10-2012 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 04-10 13:26

mark-k

AKA markkNL

TweakMaster schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 19:54:
ok, in borderlands zelf dus.. mijn pc is nog niet af en mijn laptop draait borderlands 2 niet denk ik :P
(Quadro FX 770m)
Heb zelf exact dezelfde kaart (in een HP elitebook 8530w) en bij mij draait borderlands 2 zeker wel netjes. Soms wat 'lag' maar weet niet of dit door de computer of door het spel komt, het is namelijk random en niet als er veel vijanden zijn ofzo. Heb t ook niet heel vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcM88
ChojinZ schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 12:41:
[...]

Dat hoeft natuurlijk niets met poorten te maken te hebben. Kan ook slecht ontwikkel werk zijn...
Aja zodra ik merk dat ik een game niet goed op de pc werkt die wel handig op consoles werkt, dan heb ik meteen in mijn hoofd slechte port. Maar slecht ontwikkel werk is misschien wel beter toepasbaar hier. Vooral aangezien de grafische settings lekker uitgebreid zijn, dus ik trek mijn slechte port statement in :P

Overigens gisteren een vogel tegen gekomen genaamd Timon (zo een beest dat onzichtbaar kan worden). Dit was geen baas, maar dropte toch een oranje schild. Hij had best veel hp, maar zijn schade was enorm laag.

D3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!
finraziel schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 22:01:
edit: Ok, beetje verder mee gespeeld nog, het is ook bepaald niet alsof je onoverwinnelijk bent. Wordt erg makkelijk fight for your life in gemept gelijk en dan moet ik dus snel schakelen naar een ander wapen (liefst eerst nog even om me heen slaggen) want die murduring slagga doet dan dus gelijk geen hol meer ;) De manier waarop het spel speelt verandert in ieder geval wel flink door dit shield.
En dat is eigelijk het principe erachter. Met een shotgun is dat ding pas echt sterk, bij voorkeur explosive variant :P Maarja, 1 klap, 1 dot, en alles is over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radium6969
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18-07 20:39
Ben ondertussen level 30 en speel op PC via steam. Als iemand een keer wil co-oppen voeg me dan even toe.
Spazist69

See you,

Vind het overigens wel een leuk spel. Erg verslavend ook, maar heb betere wapens nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is TV mode precies als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 10:04:
Wat is TV mode precies als ik vragen mag?
True Vault Hunter mode, als je het spel uitspeelt (zeg rond de 30), begin je het hele spel weer opnieuw. Deze keer zijn alle mobs dan direct 30 en hoger, in Borderlands 1 heette dit 'playthrough 2'. Betere drops, sterkere mobs, zegmaar de easy/normal/hardmode van games :)

Officieus is er ook nog een 2.5 (TV.5), als je TV uitspeelt, worden alle mobs zelfs naar 50 en hoger worden geschaald. Uitzondering op een paar fixed zones waar mobs hun originele TV level houden.

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 04-10-2012 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net mijn Zer0 eens gerespecced om toch eens melee uit te proberen en deze build gevolgd:
http://www.gameinformer.c...ine-in-borderlands-2.aspx
Zowel precies zo geprobeerd (met C0unter Strike gemaxt want ik ben iets hoger level) als een variant waar ik Killing Bl0w en Like the Wind in ruil voor Grim en F0ll0wthr0ugh... Maar, ik weet niet waarom die gast zegt dat Zer0 hier zo sterk mee wordt, want melee blijft gewoon keihard zuigen. In TV mode kun je het gewoon helemaal vergeten, daar hebben de vijanden echt gewoon te veel shield/HP om nog iets met je puny zwaardje te beginnen, maar ook als ik terug ga naar normal mode en daar op vijanden hak die een paar levels onder mij zitten is het nogal underwhelming. Met the bee aan lukte het me in Lynchwood wel om wat lvl 33 bandits (ik ben lvl 36) achter mekaar af te hakken, maar zelfs dan kom ik regelmatig een vijand tegen die nog net wat HP over heeft en dan wordt je dus weer zichtbaar tussen alle vijanden in en wordt je genadeloos afgeslacht (ja, ondanks dat ik dus 3 levels hoger ben). Schakel ik naar mijn sniper (of eigenlijk welke gun dan ook) dan zijn ze veel makkelijker weg, terwijl ik dus nauwelijks skills heb om mijn gundamage te verbeteren.
Beetje flauw wel, het is vreselijk gevaarlijk om dichtbij genoeg te komen om melee te kunnen gebruiken als Zer0 en het is het dus nauwelijks waard.
Heb de achievement gehaald waar je Many Must Fall voor nodig hebt, maar ik ga gelijk weer respeccen. Wel jammer, daarmee heeft Zer0 dus eigenlijk geen goede ultimate skill, want zoals iemand al eerder zei, inderdaad Critical Ascensi0n is het ook niet waard. Death Bl0ss0m heb ik eerlijk gezegd nog niet geprobeerd, maar ik kan me daar eigenlijk helemaal niet van voorstellen dat het goed is.
Ga denk ik maar mijn skills een beetje over de trees verdelen, combinatie van de bovenste helft van de skill trees lijkt nog het beste te zijn voor Zer0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
finraziel schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 22:01:
een vriend waar ik mee speel en ik hebben allebij de lvl 50 versie. Terramorphius halen we binnen 2 minuten neer, dat is nog sneller dan de eindbaas. ik kan mijn turret niet eens 2 keer oproepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcM88
@finraziel, het lijkt me dat ze zer0 nog wel wat gaan buffen bij de melee kant, want hij is inderdaad erg snel dood. Het lijkt eerder iets wat salvador had moeten krijgen. Ik ben met salvador eens afgestapt van mijn build en heb nu zowat alle skills van de rechtertree. Het is gewoon een erg leuke build :D maar niet zo sterk. Ben lvl 45 overigens.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/rpG8f.jpg
Zodra je geraakt wordt ren je 30% sneller - met gunzerker aan ren je 50% sneller - je kunt om 15 sec een vijand hard weg slaan (leuk om te doen bij afgrond) - zodra je bijna dood bent 'come at me bro' aanzetten, stiekem best handig (al werkt de damage reduce niet volgen mij). Ik had deze build op 38 gekocht om even te kijken voor de gein, maar hij is te leuk om vanaf te stappen :P

Edit: mocht je willen kijken wat de skills exact doen, kijk hier dan naar: http://www.borderlands2.com/us/skilltree/gunzerker.html

[ Voor 7% gewijzigd door MarcM88 op 04-10-2012 10:26 ]

D3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Gisteren Physix aangezet op Hight na dat iemand me er op wees dat ik het uit had staan. Ik merk een iets lagere frame rate maar goh, het ziet er echt wel veel beter uit! GTX460/i5 2700/ 16GB DDR3 2133MHz trouwens, voor wie zich afvraagt welk systeem ik heb dat Physix trekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ArgantosNL schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 10:23:
een vriend waar ik mee speel en ik hebben allebij de lvl 50 versie. Terramorphius halen we binnen 2 minuten neer, dat is nog sneller dan de eindbaas. ik kan mijn turret niet eens 2 keer oproepen.
Terra is ook beetje statisch gevecht, enige waar je op moet letten zijn die tentacles en die bizarre knockback, gisteren nog 3x farm gedaan met 4 man, 3 op de boss, 1 bij de uitgang. Kill binnen een minuut, looten en die 4e doet meteen een zone-change. Terug en repeat :P

Maar nog steeds geen explosive shotgun :( (ik wil die 3 bullet consumption versie, 16-19 bullets per shot).

[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 04-10-2012 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
YellowOnline schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 11:13:
Gisteren Physix aangezet op Hight na dat iemand me er op wees dat ik het uit had staan. Ik merk een iets lagere frame rate maar goh, het ziet er echt wel veel beter uit! GTX460/i5 2700/ 16GB DDR3 2133MHz trouwens, voor wie zich afvraagt welk systeem ik heb dat Physix trekt.
Wees blij wat de AMD gebruikers moeten dit helaas missen.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChojinZ schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 11:24:
[...]

Dit kun je aanzetten ook als amd gebruiker.

Ini aanpassen en physx opzoeken de waarde 0 uitgeschakeld 1 medium en 2 high

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Verwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 11:27:
[...]

Dit kun je aanzetten ook als amd gebruiker.

Ini aanpassen en physx opzoeken de waarde 0 uitgeschakeld 1 medium en 2 high
Dat klopt maar de Physx worden dan afgehandeld door de CPU (AMD heeft geen CUDA cores). En die is in veel gevallen niet krachtig genoeg.
Je zou een dedicated PhysX kaart kunnen gebruiken. Maar dan moet je weer drivers gaan hacken wat soms nog een hele opgave kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

ChojinZ schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 11:24:
[...]

Op het risico een hele offtopic discussie te starten: ik ben dan ook al jaren van AMD en ATI afgestapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Op welk level hebben jullie BL2 uitgespeeld? K op level 32. Hierna kan je kiezen tussen storymode of de side events afmaken echter heb ik per ongeluk voor de storymode gekozen. Kan k dit nog herstellen?

Begin nu met mijn level 32 in het eerste level, niet echt leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcM88
@ Versteegrob, ik had even gegoogled en dit is mogelijk. Zodra je op het menu scherm staat kun je een character selecteren en zodra je hier een character hebt gekozen dan kun je kiezen voor normal of TV.
Bron: http://answers.yahoo.com/...qid=20120924103022AASwo2O

D3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Relax man, thnx! Ga het vanavond gelijk even testen op de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Versteegrob schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 11:46:
Op welk level hebben jullie BL2 uitgespeeld? K op level 32. Hierna kan je kiezen tussen storymode of de side events afmaken echter heb ik per ongeluk voor de storymode gekozen. Kan k dit nog herstellen?

Hoeveel tijd heb je er ongeveer ingestoken? Zit zelf op lvl 24 en heb er ongeveer 24 uur inzitten. Heb het gevoel dat ik aardig dicht bij het einde zit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
SinergyX schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 11:21:
[...]

Terra is ook beetje statisch gevecht, enige waar je op moet letten zijn die tentacles en die bizarre knockback, gisteren nog 3x farm gedaan met 4 man, 3 op de boss, 1 bij de uitgang. Kill binnen een minuut, looten en die 4e doet meteen een zone-change. Terug en repeat :P

Maar nog steeds geen explosive shotgun :( (ik wil die 3 bullet consumption versie, 16-19 bullets per shot).
met zen 2e is het prima te doen, hij fire shotgun met 14 bullets ik een met 17 per schot.
en die inventory bug ben ik lekker aan het misbruiken, hen nu 1018 items in mijn inventory zitten. Nadat ik klaar ben met looten zie je niet eens meer waar terra is dood gegaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Versteegrob schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 11:46:

Ik ben level 32 en moet enkel nog Talons of God doen - da's de laatste tot zover ik weet. Alle sidequest heb ik gedaan tot zover ik weet, behalve de Hyperion Arena.

Wat is niet leuk aan TV als 32 trouwens? Zijn de tegenstanders te hoog of te laag in level? Of gewoon omdat je oude quests moet doen?

71 uur gespeeld trouwens. Aardig wat mensen geholpen op een laag niveau, waar ik dus weinig ("1") XP voor kreeg. Daarnaast ook veel met de challenges bezig geweest zoals Hidden Vault Symbols zoeken etc.

[ Voor 13% gewijzigd door YellowOnline op 04-10-2012 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met die gratis keys kan je toch alleen die doos openen in sanctuary? Of is er meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ArgantosNL schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 12:22:
met zen 2e is het prima te doen, hij fire shotgun met 14 bullets ik een met 17 per schot.
en die inventory bug ben ik lekker aan het misbruiken, hen nu 1018 items in mijn inventory zitten. Nadat ik klaar ben met looten zie je niet eens meer waar terra is dood gegaan :+
Kom nu steeds vaker modded characters tegen bij Terra, dus heeft steeds minder zin.

Zag al een Axton met dubbele turret, shield én nova (de 3 unieke punten uit elke tree) en heb hem z'n gun nooit zien reloaden.

Lijkt langzaam weer richting BL1 te gaan, sandbox omgeving waar je gewoon alles vrij kan aanpassen en lekker kan aankloten, maarja.. wat anders moet je doen op 50? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik werd level 34 door de eindbaas te killen en had er op dat moment zo'n 70 uur in zitten. Dan moet ik er wel bij zeggen dat ik geregeld de game even op pauze had staan en alt-tabte en 1 keer de game 's nachts aan heb laten staan om 's ochtends door te gaan zonder weer vooraan de area te staan (en ik was echt te moe om op dat moment door te spelen tot ik een fast travel station tegen kwam). Werkelijke speeltijd zal dus denk ik zo'n 55-60 uur geweest zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMaster
mark-k schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 01:09:
[...]

Heb zelf exact dezelfde kaart (in een HP elitebook 8530w) en bij mij draait borderlands 2 zeker wel netjes. Soms wat 'lag' maar weet niet of dit door de computer of door het spel komt, het is namelijk random en niet als er veel vijanden zijn ofzo. Heb t ook niet heel vaak.
ik heb ook de 8530w en bl2 loopt Indd redelijk, ik heb mijn videokaart wel wat overgeclocked (625/925) dus dat helpt ook wel wat :)

Ryzen cloud9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
  • Laatst online: 18-09 18:21

TheAnthonyNL

PC Gamer

SinergyX schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 12:50:
[...]

Kom nu steeds vaker modded characters tegen bij Terra, dus heeft steeds minder zin.

Zag al een Axton met dubbele turret, shield én nova (de 3 unieke punten uit elke tree) en heb hem z'n gun nooit zien reloaden.

Lijkt langzaam weer richting BL1 te gaan, sandbox omgeving waar je gewoon alles vrij kan aanpassen en lekker kan aankloten, maarja.. wat anders moet je doen op 50? :P
Hiervoor moet je cheathappens de schuld geven met het releasen van private cheats/hacks/trainers -_-, kansloos dat mensen gaan lopen modden, speel gewoon legit het blijft altijd leuk.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
GAMEKINGZ schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 12:57:
[...]

Hiervoor moet je cheathappens de schuld geven met het releasen van private cheats/hacks/trainers -_-, kansloos dat mensen gaan lopen modden, speel gewoon legit het blijft altijd leuk.
inderdaad, hacken is voor skillloze noobs, if you got skills you don't need hacks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
ArgantosNL schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 13:00:
[...]

inderdaad, hacken is voor skillloze noobs, if you got skills you don't need hacks.
Pure onzin. Daarnaast snap ik het probleem niet. Mits het in SP is moet iemand lekker zelf weten welke hacks hij installeerd. Zolang andere en geen last van hebben vind ik het best...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ArgantosNL schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 13:00:
Skills voor deze game heb je al absoluut niet nodig, RNG is gewoon een compleet gedateerd principe. En door de bizar grote generator van weaponstats, geef ik ze ook geen ongelijk. Heb je dat een leuke nade, is het weer een 4sec fuse, of een bounch ipv longbow/sticky. Of perfecte wapen, maar met reload van 8sec, of juist weer een lage magazijn.

Zoals ik lees zijn bijna alle mod-tools aangepaste BL1 varianten, dat nog naast de standaard memory-editing software.

Einde van de rit, niemand heeft er last van, het is niet meer dan een sandbox game in co-op mode. Nu maar weer wachten op de DLC :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
  • Laatst online: 18-09 18:21

TheAnthonyNL

PC Gamer

TweakMaster schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 12:56:
[...]

ik heb ook de 8530w en bl2 loopt Indd redelijk, ik heb mijn videokaart wel wat overgeclocked (625/925) dus dat helpt ook wel wat :)
Op welke setting draai je borderlands 2 dan? low/mid/high?

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-10 11:17
Ik speel normaliter ook zonder hacks, maar ik heb toch besloten om mijn backpack te vergroten en mijn bank. Ik was het zat om steeds alleen om te verkopen terug te moeten lopen ...... en natuurlijk leuker om meer keus te hebben qua wapens en wat te spelen met speelstijl. En natuurlijk items die je wil bewaren om aan je vrienden te geven als ze even niet meespelen :)

[ Voor 15% gewijzigd door punisher007 op 04-10-2012 13:40 ]

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
27 in inderdaad aan de kleine kant, had wel groter gemogen, ik vermoed dat ze dit gedaan hebben om te voorkomen dat je weer van die idiote stapels geld te krijgen. In BL1 was geld nogal makkelijk te krijgen. Zelfs al einde playthrough 1 kon je makkelijk al 1 mil verzameld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mwah, geld in BL2 is ook al geen issue meer. Ik heb nu ergens tegen de 3,5mil, weet totaal niet waaraan ik dat nog moet uitgeven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

SinergyX schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 13:57:
Mwah, geld in BL2 is ook al geen issue meer. Ik heb nu ergens tegen de 3,5mil, weet totaal niet waaraan ik dat nog moet uitgeven :P
Must... have... the... jackpot... with... slots...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToasterxD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 05-10 00:10
ye-roon schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 14:11:
[...]

Must... have... the... jackpot... with... slots...
Haha heel herkenbaar!!! Wacht nog steeds op 3x borderlands logo AAAAAAAA

[img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.108.129:3084/b_560_95_1.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48
ToasterxD schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 14:13:
[...]

Haha heel herkenbaar!!! Wacht nog steeds op 3x borderlands logo AAAAAAAA
Wat je tegenhoud is dat je zo nu en dan die groene / witte zooi moet oppakken...

En dus je inventory weer leeg moet gooien ook.

Maareh, 3x Vault logo = orange gun toch? Als toch al compleet endgame zit, waarom zou je...

Wat mij trouwens opvalt is hoe vaak blauwe rarity gear eigenlijk heel erg slecht is. Het is de onderscheiding van groen compleet niet waard vaak. Ook paarse gear heeft af en toe echt bijzonder gare stats.
Maar aan de andere kant zijn er ook weer blauwe wapens met flavour tekst, welke wél vaak goed zijn.
Waarom moest dit systeem nou weer zo inconsistent?! Een beetje rare keuze om de RNG hiervoor in te zetten heb ik zo het idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jammer dat die jackpot kast dus gewoon fixed resultaten heeft. Kijk maar eens als je 2BL logo's krijgt, de 3rde is _altijd_ 1 lager met joker/bandit logo op de lijn.
djunicron schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 14:35:
Maar aan de andere kant zijn er ook weer blauwe wapens met flavour tekst, welke wél vaak goed zijn.
Waarom moest dit systeem nou weer zo inconsistent?! Een beetje rare keuze om de RNG hiervoor in te zetten heb ik zo het idee.
Hou dan wel rekening met je mods/class/spec, een Hyperion wapen met 8sec reload kan je met de juiste mods +60% dmg geven én ruim 60% reduce reload. Volgens mij nog meer als je de specifieke Hyperion mod weet te vinden (of hoe heet dat ding?).

Daarom ben ik altijd voor een systeem geweest dat je bv met betaling van Iridium je wapenstats iets kan aanpassen. Lagere reloadtijd in nadeel van je magsize, of magsize in nadeel van je accuracy of scope, dat je een bijna perfect wapen, toch perfect kan maken.

En omdat de RNG zo bizar groot is, kan ik best begrijpen dat sommige mensen hun eigen wapen dan gewoon maken via zo'n mod-tool (normale ingame wapens, niet wapens met 10k+ dmg en 5k bullets).

[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 04-10-2012 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
SinergyX schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 14:54:
Jammer dat die jackpot kast dus gewoon fixed resultaten heeft. Kijk maar eens als je 2BL logo's krijgt, de 3rde is _altijd_ 1 lager met joker/bandit logo op de lijn.
Hoe kom je erbij dat het fixed is? Ik heb een keer 3 vault logo's gehad en kreeg een leuk (leuk, niet erg goed) oranje wapen ervoor terug met oneindig ammo. De kans is alleen heel klein dat je wint.
Pagina: 1 ... 21 ... 49 Laatste

Let op:
Als je op zoek bent naar spelers op Steam, kijk dan bij deze Steamgroup.