Hahaha, ik denk ik ga voor de gein ook eens een paar keer die truth gast killen om te kijken of hij een the bee dropt, en jawel hoor, gelijk bij de 2e keer al. Ik zie nou wel dat je shield health echt heel laag is, de lvl 28 versie die ik gekregen heb heeft de volgende stats:
capacity: 1181
recharge rate: 1810
recharge delay: 3,78
amp damage: +3522
amp shot drain: 0
Ik kwam af van een shield met 5K capacity, wat echter wel een lvl 32 turtle shield was.
Wat ik nu echter kan doen, is mijn lvl 18 Murduring Slagga gebruiken, een SMG met 69x3 damage op een firerate van 8,8 met slag en een accuracy van 67.8. Voorheen was dit ding nog handig om dingen snel te slaggen en dan snel een ander wapen te pakken, maar nu doet elk schot dus ineens 3.5K damage ipv 69 en ik spuug er zo'n 26 per seconde uit (terwijl het me maar 9 rounds per seconde kost). Dat is ook in TV mode (in ieder geval aan het begin nog) genoeg om vanaf een enorme afstand alles neer te maaien. En met die accuracy bedoel ik dus ook echt alles, ik gooi een enorme deathcloud over een area heen. Mocht iets me raken dan kan ik snel decepti0n in vluchten en als die af loopt is mijn shield weer gemaxt. Ben alleen nogal kwetsbaar om geoneshot te worden zo, maar zolang je afstand kunt houden raken ze me meestal toch niet.
Voelt toch wel een klein beetje overpowered hoor
edit: Ok, beetje verder mee gespeeld nog, het is ook bepaald niet alsof je onoverwinnelijk bent. Wordt erg makkelijk fight for your life in gemept gelijk en dan moet ik dus snel schakelen naar een ander wapen (liefst eerst nog even om me heen slaggen) want die murduring slagga doet dan dus gelijk geen hol meer

De manier waarop het spel speelt verandert in ieder geval wel flink door dit shield.
[
Voor 12% gewijzigd door
Finraziel op 03-10-2012 22:25
]