Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Gisteren helemaal alleen de Bunker gedaan.

Warning: HERE BE MEGASPOILERS
spoiler:
Eerst de Bunker zelf: geen idee hoeveel keer ik daar gestorven ben tot ik door had dat ik beter niet naar boven ging en met een rocket launcher van het niveau er onder kon schieten. Heeft lang geduurd eer ie dood was. Dan naar de oppervlakte: tjonge tjonge, wat een slagveld (inc. loot).

Maar dan was het niet gedaan natuurlijk: meteen in de bunker lange tijd vechten met Angelic Guardians tot de 3 Eridium Injectors weggeschoten konden worden. Toen dat allemaal achter de rug was, moest ik toch even uithijgen. Spijtig dat Lilith zo dom was om ginds te komen, aangezien Angel expliciet gezegd had dat zij niet mocht komen. Verrassende plotwending toch: BAM, Roland dood (enfin, tenzij hij alsnog blijkt te leven verder in het verhaal, maar dat was toch een groot gat in zijn borst) en Lilith nu misbruikt als Eridiummachine :'(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm, vond de bunker niet zo heel lastig...
spoiler:
De bunker zelf is makkelijk om te ontwijken en dan met een sniper te critten, dan gaat hij vrij snel kapot. Alleen kwamen er op een gegeven moment steeds van die suicide robotjes op je af en dat deed mij de das om. Ben dus ook vrij snel beneden gebleven. Overigens ook wel typisch dat Brick steeds iets blijft roepen van dat zijn vliegertjes je kunnen resupplyen terwijl er gewoon shops beneden staan.
Ook die angelic guardians vielen wel mee dacht ik, voordeel is dat je dat shield om angel ook zelf kunt gebruiken om achter te schuilen en dan met een sniper de robotjes snel van hun armpjes ontdoen.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
YellowOnline schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 10:34:
spoiler:
Maar dan was het niet gedaan natuurlijk: meteen in de bunker lange tijd vechten met Angelic Guardians tot de 3 Eridium Injectors weggeschoten konden worden. Toen dat allemaal achter de rug was, moest ik toch even uithijgen. Spijtig dat Lilith zo dom was om ginds te komen, aangezien Angel expliciet gezegd had dat zij niet mocht komen. Verrassende plotwending toch: BAM, Roland dood (enfin, tenzij hij alsnog blijkt te leven verder in het verhaal, maar dat was toch een groot gat in zijn borst) en Lilith nu misbruikt als Eridiummachine :'(.
spoiler:
Imho stopt hier ook het verhaal van BL2, de rest vind ik erg erg matig en het einde is wederom erg open. Zeker als je dit na playthrough 2 doet, krijg je nog 1 followup quest (You.will.die) en dan is het klaar. Verder heb je niets meer te doen, dan Terra farmen en andere bosses in de hoop op wat legendary spul. Bij 2.5 - dus na uitspelen van 2, zijn meeste mobs nu level 50 en kan je gewoon rondrennen en neermaaien

Opmerkelijk dat bij BL1 pas in Knoxx er een 'big ass boss' bij kwam, nu dus al in de initiele release. Daaruit logisch, verwacht ik de volgende DLC's dus ook bosses zullen hebben in style van Terra, of mappen/dungeons waar je in kan komen tegen betalen van Eridium. Ben nu maar een Siren begonnen, nu maar wachten op de Necromancher :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-10 13:59
Jeroenneman schreef op zondag 30 september 2012 @ 19:02:
Hmm, met Zer0 tegen die assasins (missie: assasinate the assasins) voel ik me toch lichtelijk underpowered. Veel suicide psychos die naar je toe rennen en bosses met behoorlijk wat leven. Misschien mis ik een difficulty setting?
Het is ook een pittig stukje, maar het is ook de bedoeling dat die assassins je een uitdaging geven. Heb het met Maya gedaan en ben 2 keer doodgegaan, no big issue.

Het FFYL gebeuren is gewoon een onderdeel van het spel. Het is kwa difficulty erop balanceerd dat je af en toe doodgaat en dan door iemand af te schieten second wind haalt.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is trouwens Mechromancer he, niet Necromancer. Verwacht geen occulte class.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48
Hydra schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 11:09:
[...]
Het is ook een pittig stukje, maar het is ook de bedoeling dat die assassins je een uitdaging geven. Heb het met Maya gedaan en ben 2 keer doodgegaan, no big issue.

Het FFYL gebeuren is gewoon een onderdeel van het spel. Het is kwa difficulty erop balanceerd dat je af en toe doodgaat en dan door iemand af te schieten second wind haalt.
Nou, ik moet zeggen dat ik de balance af en toe niet helemaal goed gedaan vind. Ik heb in m'n 2e playthrough vaak genoeg dat ik het loodje leg door "een laatste" suicide maniac die nét op die plaats spawned terwijl je al 30 seconden aan het bevoorraden uit kistjes bent, en vervolgens is er dus niets in de buurt om je te reviven / second wind van te krijgen.

Super Badassen tijdens de story line vermoorden mij ook standaard wel een keer lijkt het. Vooral de melee of explosive varianten zijn gewoon te gevaarlijk kwa dmg output om ooit op te vangen voor mijn Zero. En ik heb geen matige gear, het is vrijwel allemaal lvl 35 spul, paars-blauw-groen en bijna twee keer zo potent als end game eerste runthrough gear. En dat terwijl je dan met level 33 quests bezig bent.

Oftewel toch maar met andere gaan spelen en dan hopen dat ze niet net voor het inleveren van de laatste quest besluiten de game te beëindigen. Die grap heb ik nu ook al 2 keer meegemaakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Ik heb de indruk dat Zer0 nogal een populair karakter is. Tijd voor een poll, hoewel die beter in de TS zou staan.

Poll: Wat is je favoriete class?
Axton
Gaige
Maya
Salvador
Zer0
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=383007&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Gaige is pas binnen twee weken beschikbaar natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
BL1 altijd met Lillith gespeeld en nu dus Maya, Ik vind het een heerlijke class om te spelen, helemaal in groeps verband is Maya bijna onmisbaar met haar Phaselock en revive abilities :)

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:49
Verderf schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 12:42:
BL1 altijd met Lillith gespeeld en nu dus Maya, Ik vind het een heerlijke class om te spelen, helemaal in groeps verband is Maya bijna onmisbaar met haar Phaselock en revive abilities :)
my thoughts exactly :)

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
finraziel schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 11:36:
Het is trouwens Mechromancer he, niet Necromancer. Verwacht geen occulte class.
Nahjah een beetje, met die zombie robot is het toch wel een soort necro-badass. :+ Het ding heet niet voor niets D347-TP (Death-trap) :)

Kan niet wachten op de skill tree eigenlijk.

Waarom Zer0 zo populair is, is volgens mij omdat het toch de leukste skill tree is. Het maakt namelijk uiteindelijk niet zoveel uit welke char je gebruikt, de skills in de tree zijn toch niet zo heel erg sterk / invloedrijk, maar wel duidelijk aanwezig, omdat mensen er toch het meeste van proberen te maken.

Ik ga meteen een Mechromancer starten zodra het kan, mits de skills / de robot erg tegenvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-10 15:43
Die sticky turret van axton is toch wel handig
kun je hem op het plafon of muur plakken kan hij zo over cover heen schieten.

Ik heb nu 2 turrets met missle pods maar dat maakt wel een hoop kabaal als die aan het knallen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Initieel Axton, maar de uiteindelijk gebruik van de turrets vind ik wat matig. De dubbele turret heeft een sneaky cooldown systeem, dus ik ben nu een hybrid geworden die puur voor bonus/gun gaat en turret is enkel om wat extra vuurkracht te gebruiken. Ook geen procs meer of 'when turret active' :P

Grootste gemis tov roland, bullet regen bij je turret :(

Dus nu is het Maya (ik noem haar gewoon Siren), maar nog nog wat levels :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Ik vraag me af, de mensen die op Gaige gestemd hebben in bovenstaande poll, waarom ze er op stemmen. Lijkt het nu alvast de interessantste klasse? Heb je een of andere VIP-toegang? ...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
YellowOnline schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:53:
Ik vraag me af, de mensen die op Gaige gestemd hebben in bovenstaande poll, waarom ze er op stemmen. Lijkt het nu alvast de interessantste klasse? Heb je een of andere VIP-toegang? ...?
Dat lijkt mij niet, want er is niemand die een mooie skilltree kon lekken, ik heb daar toch een tijdje naar gezocht. (Ik wilde even kijken of het de moeite waar zou zijn of dat ik een Axton wilde gaan beginnen)

Ik geloof dat één van de twitters van GB aangaf dat ze een dag of 4 geleden bezig waren met de balance, dag daarop werd de release datum voor pre-orders bekend (16e dus). Naast wat art en zeer weinig ingame content is er inderdaad wel erg weinig dat een stem op Gaige nu al zou kunnen opleveren, maar goed...

Ze zijn naar mijn idee niets te laat met deze nieuwe klasse, maar ik hoop toch ergens wel dat ze snel met extra content komen, de replay waarde van de huidige content is toch enigsinds beperkt. Tuurlijk het zijn erg veel sidequests en het verhaal is ook niet kort ofzo, maar na een uur of 3 in bepaalde gebieden ben je er wel even helemaal klaar mee. Juist het doen van alle sidequests zorgt ervoor dat ik het allemaal even beu ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:49
djunicron schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 14:06:
[...]

Dat lijkt mij niet, want er is niemand die een mooie skilltree kon lekken, ik heb daar toch een tijdje naar gezocht. (Ik wilde even kijken of het de moeite waar zou zijn of dat ik een Axton wilde gaan beginnen)

Ik geloof dat één van de twitters van GB aangaf dat ze een dag of 4 geleden bezig waren met de balance, dag daarop werd de release datum voor pre-orders bekend (16e dus). Naast wat art en zeer weinig ingame content is er inderdaad wel erg weinig dat een stem op Gaige nu al zou kunnen opleveren, maar goed...

Ze zijn naar mijn idee niets te laat met deze nieuwe klasse, maar ik hoop toch ergens wel dat ze snel met extra content komen, de replay waarde van de huidige content is toch enigsinds beperkt. Tuurlijk het zijn erg veel sidequests en het verhaal is ook niet kort ofzo, maar na een uur of 3 in bepaalde gebieden ben je er wel even helemaal klaar mee. Juist het doen van alle sidequests zorgt ervoor dat ik het allemaal even beu ben.
Ja duurt te lang eh? :P wij zijn nog steeds met playthough 1 bezig... juist omdat we alle sidequests doen, waardoor we in de mission levels een te hoog level zijn eigenlijk. Nu zijn we missie gewoon aan het doen, om het iig een keer uit te spelen...

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jivebunny
  • Registratie: November 2010
  • Niet online

Jivebunny

Fail to plan. Plan to fail.

Ah mooi, heb ik dus zo te zien de minst populaire klasse als eerste gekozen haha. Vind em ook niet echt speciaal.

Pixel 9 Pro XL | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 5600x 16GB 3000mhz RX 6800 XT MB Acer 27" IPS 144hz | Suzuki Swift 1.2 (2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Ik vind Zer0 leuk omdat ik ook met Maya vooral met snipers speel, maar ik ben er nog niet helemaal over uit welke ik nu leuk vindt. Zer0 is nog maar level 10 en Maya level 17 (weinig tijd gehad).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Hydra schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 14:29:
[...]

Ik vind Zer0 leuk omdat ik ook met Maya vooral met snipers speel, maar ik ben er nog niet helemaal over uit welke ik nu leuk vindt. Zer0 is nog maar level 10 en Maya level 17 (weinig tijd gehad).
Ik speel eigenlijk voornamelijk met shotties en SMG's lekker up close and personal :9

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 04-10 13:26

mark-k

AKA markkNL

djunicron schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:08:
[...]

Nahjah een beetje, met die zombie robot is het toch wel een soort necro-badass. :+ Het ding heet niet voor niets D347-TP (Death-trap) :)

Kan niet wachten op de skill tree eigenlijk.

Waarom Zer0 zo populair is, is volgens mij omdat het toch de leukste skill tree is. Het maakt namelijk uiteindelijk niet zoveel uit welke char je gebruikt, de skills in de tree zijn toch niet zo heel erg sterk / invloedrijk, maar wel duidelijk aanwezig, omdat mensen er toch het meeste van proberen te maken.

Ik ga meteen een Mechromancer starten zodra het kan, mits de skills / de robot erg tegenvallen.
Dus als de skills tegenvallen ga je de class maken? Ik gok dat je 'tenzij' bedoeld.

Ik heb nu zefl een game met zer0, vind zn skill wat tegenvallen eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verderf schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 14:29:
Ik speel eigenlijk voornamelijk met shotties en SMG's lekker up close and personal :9
Zo speelde ik ook met Lilith in BL1 maar ik ga nu gewoon zo vaak dood als ik te dichtbij kom :D Maargoed, ze is ook nog maar level 17. In BL1 was Lilith ook pas in PT2 echt overpowered.
mark-k schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 14:31:
Dus als de skills tegenvallen ga je de class maken? Ik gok dat je 'tenzij' bedoeld.
Ik krijg echt zo'n jeuk als mensen dat woord verkeerd gebruiken. Je ziet het steeds vaker tegenwoordig. Zal wel een allergie zijn... ;)

[ Voor 30% gewijzigd door Hydra op 01-10-2012 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mark-k schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 14:31:

Ik heb nu zefl een game met zer0, vind zn skill wat tegenvallen eigenlijk.
Beetje afhankelijk hoe je er mee speelt, kwam er gisteren nog een tegen, bizar hoe hij door alle mobs heen vloog, grote spawn? Who cares, wham pew pew headshot, alles dood.

Maar met account-wide storage, maak ik wel Mechro, uurtje op de jackpot machines voor de eridium, even alles maxen qua bullets/inventory en gaan :P

Al denk ik dat het gewoon het systeem van Roland/Axton wordt, tijdelijke summon die wat leuke dingen kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:25
Hydra schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 14:31:
[...]

Zo speelde ik ook met Lilith in BL1 maar ik ga nu gewoon zo vaak dood als ik te dichtbij kom :D Maargoed, ze is ook nog maar level 17. In BL1 was Lilith ook pas in PT2 echt overpowered.

[...]

Ik krijg echt zo'n jeuk als mensen dat woord verkeerd gebruiken. Je ziet het steeds vaker tegenwoordig. Zal wel een allergie zijn... ;)
Klopt! Phoenix skill :P Iemand omleggen en rondjes rennen door de menigte. Dat samen met een goede classmod en wat andere skills was appeltje eitje (vergeet een leuke maliwan SMG niet).

Maya kan ik nog niet veel over zeggen met level 13. Phaselock is leuk, maar neemt op dit moment maar 1 vijand weg. Heb dus nog maar 8 skill points kunnen verdelen, later in de een van de trees zouden er meerdere gepakt kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
m4yall schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 14:39:
Maya kan ik nog niet veel over zeggen met level 13. Phaselock is leuk, maar neemt op dit moment maar 1 vijand weg. Heb dus nog maar 8 skill points kunnen verdelen, later in de een van de trees zouden er meerdere gepakt kunnen worden.
Afhankelijk van de spec inderdaad, maar 1 is veelal al genoeg. Ik vind de revive interessanter, samen met meer focus op je wapen (reload/fire rate etc). Meestal maai is alles neer met sniper als ze op me afkomen, badass eruit pikken, lock, maaien en opnieuw :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:12

Shabbaman

Got love?

Wat ik leuk vond aan Lilith was om phasewalk te gebruiken als wachttijd voor je shield recharge delay. Dat kan met Zer0 ook wel, maar doordat je dan niet onkwetsbaar bent is dat wat lastiger. Maar Zer0 heeft dezelfde shield regen kill skill als Lilith.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
begonnen aan BL1 om iets te unlocken in BL2

begonnen met Claptrap Robolution, daarna Ned gedaan, daarna Armory, maar te hoog (ben 19, armory is 35). Maar kan nu dus niet meer spelen

Elke keer als ik in een redelijk gevecht kom, dan dropped de FPS naar 0,2 ofzo >< Kent iemand dit?

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-10 17:05
lanerios schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 15:19:

Elke keer als ik in een redelijk gevecht kom, dan dropped de FPS naar 0,2 ofzo >< Kent iemand dit?
In BL2 wel. Performance is errug onbetrouwbaar & flucteerd nogal. Kheb best een dik systeem (6990 +GT630 + 2600K@ 4.6) maar ook ik zit soms tegen de 15 frames aan. Alles op high, Physx op medium op 1920*1200

En het vreemde is: Tijdens de FPS drops wordt er niets voor de volle 100% belast. :(

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
rare is, zit op een PS3 met borderlands 1. Erg apart

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
lanerios schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 15:19:
Probeer eens een voor een bepaalde opties in plaats van op medium op "low" ofzo te zetten. Komt nogal eens voor dat bepaalde kaarten grote moeite hebben met bepaalde shaders. Vooral bij Ati kaarten (heb er zelf een) en "Made voor nVidia" games wil het nog wel eens issues geven (vooral met high-level shadows enzo) omdat die shaders gewoon vaak niet geoptimaliseerd zijn voor alle mogelijke combinaties van systemen met Ati kaarten.

Een van de eerste zaken die ik vaak doe als ik tegen FPS issues aanloop is de zaken waar ik prima zonder kan en die belastend zijn voor de grafische kaart (shadow detail e.d.) lager zetten.

Edit: compleet over PS verhaal heengelezen. Anyway, vogelen met settings wil nog wel eens helpen. Maareh; waarom speel je in hemelsnaam een shooter op een console? :P

[ Voor 9% gewijzigd door Hydra op 01-10-2012 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-10 10:24

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Anders doen ze ff een auto save wanneer je een quest klaar hebt :/ Mijn pc crashde net na het killen van een grote skag. Dikke gun/shield, kan ik gewoon overnieuw beginnen :')

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
MrVegeta schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 15:46:
Anders doen ze ff een auto save wanneer je een quest klaar hebt :/ Mijn pc crashde net na het killen van een grote skag. Dikke gun/shield, kan ik gewoon overnieuw beginnen :')
In je opties kan je kiezen om de hoeveel minuten hij auto-saved ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 01-10 10:24

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Myea, beetje erg jammer dit :/

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hydra schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 15:32:
Edit: compleet over PS verhaal heengelezen. Anyway, vogelen met settings wil nog wel eens helpen. Maareh; waarom speel je in hemelsnaam een shooter op een console? :P
Voicechat, by far :P Dat mis ik zo enorm in de PC versie, random party, hoppa weer zo'n gilstem dwars door de gameplay heen. Maarja, dat is een steam-an sich probleem :P

[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 01-10-2012 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:00
Mijn microfoon doet het niet met borderlands. Moet ik nog iets instellen bij het spel of in Windows? Heb de pricewatch: Corsair Vengeance 1500.

Hoor wel gewoon iedereen praten alleen de co-op hoort mij niet. What to do? Heb alles al nagekeken in de software maar kan niks vinden.

Normaal speel ik de game met mijn geluidskaart en boxen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Probleem heb ik dus ook, heel mijn 2de geluidskaart werkt niet in Steam omgeving, ondanks in Windows de settings wel goed staan (input is onboard geluidskaart, output is aparte geluidskaart).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh man :')

spoiler:
Don't pick a fight with a man with nothing left to lose.
Was inderdaad voorspelbaar met Lilith, maar het maakte er geen minder leuke scene door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragcompany
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-07 20:06
ChojinZ schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 15:26:
[...]

In BL2 wel. Performance is errug onbetrouwbaar & flucteerd nogal. Kheb best een dik systeem (6990 +GT630 + 2600K@ 4.6) maar ook ik zit soms tegen de 15 frames aan. Alles op high, Physx op medium op 1920*1200

En het vreemde is: Tijdens de FPS drops wordt er niets voor de volle 100% belast. :(
Ik heb dat probleem ook,zelfs met een asus gtx680 top edition op 1325mhz gpu boost,i5 2500K op 4500mhz en 8gb ram.

Nu is het zelfs zo dat ik niet eens fatsoenlijk kan spelen doordat het spel vaak crasht of vastloopt,terwijl er met andere games die ik op mijn pc heb staan niks mis mee is (battlefield 3 etc)
Zelfs distance op low en physx |:(

Afgezien daarvan vermaak ik mij goed met het spel,erg verslavend zoalng het niet crasht of lag geeft.

[ Voor 6% gewijzigd door fragcompany op 01-10-2012 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer het anders eens met Physx uit, ik heb met mijn Q9550/4870 medium settings een acceptabele fps.
Crashes komen ook maar 1x voor in een speelsessie van +-3 uur en zelfs dat is niet altijd zo.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2012 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Hydra schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 15:32:
[...]

Probeer eens een voor een bepaalde opties in plaats van op medium op "low" ofzo te zetten. Komt nogal eens voor dat bepaalde kaarten grote moeite hebben met bepaalde shaders. Vooral bij Ati kaarten (heb er zelf een) en "Made voor nVidia" games wil het nog wel eens issues geven (vooral met high-level shadows enzo) omdat die shaders gewoon vaak niet geoptimaliseerd zijn voor alle mogelijke combinaties van systemen met Ati kaarten.

Een van de eerste zaken die ik vaak doe als ik tegen FPS issues aanloop is de zaken waar ik prima zonder kan en die belastend zijn voor de grafische kaart (shadow detail e.d.) lager zetten.

/headdesk, die discussie ga ik gewoon niet aan. Kansloos getroll zoals altijd. Bijna even erg als het "ik speel CoD dus BF is crap" of andersom.

PS3 tijdje uitgezet, en gaat weer iets beter. Rare is, het is echt alleen met Borderlands. Dark Souls, Demon Souls, 3D dot game heroes etc, geen enkele issues

[ Voor 7% gewijzigd door corset op 01-10-2012 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
ChojinZ schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 15:26:
[...]

Physx op medium is de oorzaak. Bij mij loopt het vrijwel altijd perfect met Physx op low. Verder ook helemaal voluit met een i7 950 op 4.2GHz en een HD7970 op 1125/1575. Alleen heel af en toe als er 20+ dode robotten liggen heb ik wat drops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
PilatuS schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 19:24:
[...]

Physx op medium is de oorzaak. Bij mij loopt het vrijwel altijd perfect met Physx op low. Verder ook helemaal voluit met een i7 950 op 4.2GHz en een HD7970 op 1125/1575. Alleen heel af en toe als er 20+ dode robotten liggen heb ik wat drops.
Jij hebt dan ook een GPU die geen Physx aan kan, waardoor alles op de CPU gedaan word als je het aan zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
unfor schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 19:26:
[...]

Jij hebt dan ook een GPU die geen Physx aan kan, waardoor alles op de CPU gedaan word als je het aan zet.
Dat klopt. Maar ik weet zeker dat het goed loopt met Physx op low. Ongeacht of er nou wel of geen kaart aanwezig is die de Physx afhandeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
PilatuS schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 19:29:
[...]

Dat klopt. Maar ik weet zeker dat het goed loopt met Physx op low. Ongeacht of er nou wel of geen kaart aanwezig is die de Physx afhandeld.
Jep, maar dat is wel bekend. Low = Off.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Versteegrob schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 16:15:
Mijn microfoon doet het niet met borderlands. Moet ik nog iets instellen bij het spel of in Windows? Heb de pricewatch: Corsair Vengeance 1500.

Hoor wel gewoon iedereen praten alleen de co-op hoort mij niet. What to do? Heb alles al nagekeken in de software maar kan niks vinden.

Normaal speel ik de game met mijn geluidskaart en boxen.
Misschien te simpel, maar druk je wel op de push-to-talk knop als je wat wil zeggen? Standaard de T of de Y geloof ik. Je kunt ook in de audio settings push to talk uit zetten, dan werkt je mic gewoon continu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
lanerios schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 18:28:
/headdesk, die discussie ga ik gewoon niet aan. Kansloos getroll zoals altijd. Bijna even erg als het "ik speel CoD dus BF is crap" of andersom.
Jezus chill, het was een geintje. Vandaar de smiley.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-10 17:05
unfor schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 19:26:
[...]

Scherp opgemerkt! ;)

Idd, daarvoor is de GT630 bedoeld. Maar het vreemde is dus dat die maar voor max. 40% belast wordt (gemeten met GPU-Z). De 6990 komt nooit boven de 80% uit (AMD system monitor). Hetzelfde geldt voor mijn CPU.

Iets bottleneckt de boel. Maar wat?
fragcompany schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 17:54:
[...]

Ik heb dat probleem ook,zelfs met een asus gtx680 top edition op 1325mhz gpu boost,i5 2500K op 4500mhz en 8gb ram.

Nu is het zelfs zo dat ik niet eens fatsoenlijk kan spelen doordat het spel vaak crasht of vastloopt,terwijl er met andere games die ik op mijn pc heb staan niks mis mee is (battlefield 3 etc)
Zelfs distance op low en physx |:(

Afgezien daarvan vermaak ik mij goed met het spel,erg verslavend zoalng het niet crasht of lag geeft.
Das wel vreemd. Je kaart is snel en ondersteund out-of-the-box PhysX. Je zou verwachten dat dat wel soepel draait. Hoe zit het met de CPU en GPU belasting? Zitten die wel op 100% ?

[ Voor 43% gewijzigd door ChojinZ op 01-10-2012 21:08 ]

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Wel opletten wie ik quote. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
finraziel schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 19:46:
[...]

Misschien te simpel, maar druk je wel op de push-to-talk knop als je wat wil zeggen? Standaard de T of de Y geloof ik. Je kunt ook in de audio settings push to talk uit zetten, dan werkt je mic gewoon continu.
Volgens mij niet maar vind het typen ook al zo lastig. Ga het morgen gelijk testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ChojinZ schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 21:07:

[...]

Das wel vreemd. Je kaart is snel en ondersteund out-of-the-box PhysX. Je zou verwachten dat dat wel soepel draait. Hoe zit het met de CPU en GPU belasting? Zitten die wel op 100% ?
Dat moet zeker soepel draaien, ik heb een stock i5 met een 560Ti, stuk minder dus, en draait hier uitstekend. Ik denk dan ook dat er iets anders mis gaat bij hem, ligt niet aan de specs.

Net playthrough 1 uitgespeeld...

spoiler:
Lag het aan mij, was ik te hoog level (33), of is de warrior echt een sissy? Ja, hij had een hoop HP maar daar was dan ook alles mee gezegd. Ben 1 keer dood gegaan omdat een van die crystalisks me met knockback de lava in mepte. Voor de rest, die crystalisks gingen bizar makkelijk kapot (1 melee strike was 80% van de health weg maar ook met mijn explosive assault rifle zo kapot. De attacks van de warrior zelf waren heel makkelijk te ontwijken maar al deed ik dat niet dan deed hij nog weinig damage. Af en toe als mijn shield op begon te raken even in cover wachten en dan weer verder schieten op hem met assault rifle. Was nauwelijks de moeite om te proberen hem te snipen, maar ik heb gewoon mijn rockets op hem opgeschoten en daarna de helft van mijn assault rifle ammo toen was ie kapot... Af en toe tussendoor even op een rots springen als Lilith roept dat de lava komt en dat was het dan qua tactiek.
Nogal een teleurstelling moet ik zeggen... De destroyer in deel 1 was ook niet erg lastig, maar daar moest je in ieder geval nog zorgen dat je redelijk in cover bleef want die deed wel nog damage. Oh well. Eens kijken hoe de real vault mode er uit ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:56

PBP

lanerios schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 15:29:
rare is, zit op een PS3 met borderlands 1. Erg apart
Daarom vroeg ik mij toen af of de framerate verbeterd was in deel2. Deel1 op PS3 is dramatisch, soms kan je gewoon niet richten omdat de framerate gigantisch inkakt. Moet zeggen dat dit bij borderlands2 een heel stuk beter is. Het is daar nooit zo irritant dat het onspeelbaar word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jxil
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-04-2024
ik heb oborderlands 2 met 2 codes voor golden key en slaugher dome spel geinstalleerd op 2o september met de code voor de golden key, kon pas op 21 -9 spelen echter geen download via steam op die dag

heb het spel wegens pc chras (harde schijf) opnieuw geinstallerd mmaar geen automatische up date voorde golden key iemand met dit probleem

en jammer dat online niet via game spy gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:55

ye-roon

knaak

jxil: jij bent denk ik de enige die dat vind. Behalve mensen die de skidrow versie van BL1 hadden en gewoon online konden spelen met een legaal gamespy account...

anyways, gisteren me wat bezig gehouden met wat side quests en die duurde langer dan geplanned. Maar toch een 612 damage E-tech sniper met corrosive damage aan overgehouden en een 342 damage jacobs revolver. Al heb ik denk toch liever een jacobs sniper. Deze doet veel damage, maar met de jacobs die ik had van 294 damage gingen alle human targets met 1 crit neer en robots met 2. En human targets met shield waren dat shield in 1 keer kwijt. Misschien dat het komt door de corrosive damage op me sniper. Maar ach, hij raped robots hard zodra ze die dot op zich hebben :)

En later ook een mooie red chest farm spot gevonden. 1 minuutje werk, 1 rood kistje. Handig voor die momenten waar je niet veel tijd hebt om echt een missie te doen. Gewoon dat kistje paar keer openen. Hopen op wat goeds, is het niets, geef het aan een vendor en gooi het daarna in de slot machines :) win-win.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren The Bee binnengehaald, denk dat ik 40 kills heb moeten doen voordat hij dropte, helaas 49 versie.

Ik moet toch even bijstellen, zo bizar OP is hij dan weer niet. Ja, met een 16x shotgun doen dus elke inviduele kogel extra amp, 1 shot is zelfs bijna 1shot badasses. Jammer dat ik nog geen goede shotgun heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
Hoe werkt Crit dmg nou eigenlijk in BL2? Ik heb nog eens gekeken, maar ik kom er niet uit; mijn Zer0 doet namelijk wel erg veel dmg per crit, maar amper iets als het geen crit is:

lvl 35 3.895dmg sniper, per hit op neem een bruiser / torturer / skag = 5537 dmg.

Daar zit uit de skilltree +28% op, 6% uit bad ass. Ik kom daar niet precies op uit, maar goed, het zal wel.

De Crits zouden gewoon als unbuffed crit 200% dmg doen. Daarbij komt dat ik 28+28+12% crit heb uit m'n skill tree, plus wat uit tijdelijke buffs, maar ik heb even getest zonder. En zo heb ik ook de first bullet uit een mag bonus even niet meegenomen. Ook 6% crit bonus uit bad ass.

Totaal heb je dus 74% crit bonus. Met 274% * 5537 kom je op 15,171 dmg. Met 200 * 1.74 * 5537 kom je op 19,269 dmg.

Maar gek genoeg kom ik véél hoger uit! Een hit doet 52K dmg! En met 16% bonus daar overheen van eerste shot uit een vol mag, en wat eerdere kill-skill bonussen (% of 4 zou dat moeten zijn) komt het regelmatig over de 220K heen, zelfs 330K dmg heb ik zien vallen!

Is het dan 200% * 1.26 * 1.26 * 1.06 * 1.04 etc etc? Dan nog is 50K een eind weg met 5,5 als basegetal...

Nou vind ik het wel prima hoor, maar het is ook wel een beetje vervelend. Snipers zijn een 2e playthrough namelijk voor melee tegenstand helemaal niet handig. Bandits pak je er wel mee, hoewel super badass maniacs zo erg met hun hoofd schudden en hard lopen dat het toch wel lastig wordt.

Vergeleken met normale guns loopt de dmg namelijk ogenschijnlijk ook zo achter. Een gemiddelde shotgun zit (met alle pallets raak) vaak op meer dan 2x zoveel ruwe dmg, assault rifles zitten ook al op 2k per hit en schieten veel sneller natuurlijk.

@Sinergy, Heb je nou echt 40x Hellquist verslagen!? Dat is toch wel vrij extreem... En eigenlijk alleen maar voor Terra toch? De rest van de content moet toch ook wel zonder Bee te doen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Gestemd in de poll maar per ongeluk op Gaige geklikt :(

Raar dat die er tussen staat trouwens, niemand heeft er nog mee gespeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na redelijk wat random co-op sessies met mensen die eigenlijk gewoon alleen spelen (en liever looten dan reviven bijvoorbeeld) dacht ik laat ik hier eens proberen :p

GT: LikeAbc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 03-10 08:24

Madstorm

Derping all the way!

SinergyX schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 09:29:
Gisteren The Bee binnengehaald, denk dat ik 40 kills heb moeten doen voordat hij dropte, helaas 49 versie.

Ik moet toch even bijstellen, zo bizar OP is hij dan weer niet. Ja, met een 16x shotgun doen dus elke inviduele kogel extra amp, 1 shot is zelfs bijna 1shot badasses. Jammer dat ik nog geen goede shotgun heb.
Door welke mob word die gedropt?

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
djunicron schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 09:52:
@Sinergy, Heb je nou echt 40x Hellquist verslagen!? Dat is toch wel vrij extreem... En eigenlijk alleen maar voor Terra toch? De rest van de content moet toch ook wel zonder Bee te doen zijn?
Nee, voor alles wat je nog kan doen. Zolang ik geen damage krijg, doe ik enorm veel damage op zo'n beetje alles wat ik tegenkom, handig in 3-4 man parties, achterlinie rondhangen, turret naar voren, maaien maar :P
Madstorm schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 10:14:
Door welke mob word die gedropt?
Hellquist, de man 'achter de radio'. In Boneyard, als je spawnt loop je richting de catch-a-ride, zo'n 100 meter verderop zie je een huisje staan. Daar zit een lift, omhoog. Deur heeft een knop, openen, en daar staat hij.

Dan asap neermaaien (hij heeft best veel HP, stickbaby of stickyhealth werken erg goed), hij spawnt al vrij snel berg robots, als je die bats in de lucht niet neerschiet, zullen die met elkaar even vechten. Hij dood, looten en esc->save&exit. Hoofdmenu continue, opnieuw* :)

*als je de quest 'this just got in' completed nu hebt, eerst inleveren en dan weer erheen, anders spawnt hij niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13:28
Hé, maar boneyard is toch bij de black queen in de buurt? (die kerk)
of moet je echt eerst die missie doen?

Wel grappig, heb twee dagen terug een hele leuke granaat gevonden.
Sticky longbow singularity corosive grenade mod XD
Dat ding kan de halve wereld door vliegen, blijft plakken in de ruimte, als het iets raakt, zuigt alle vijanden naar zich toe (ok, geen war loaders etc. ) en explodeerd dan met 1470 corosive damage XD

Heb ook een Homing Mirv transfusion grenade XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij was die zone gerelateerd aan de quest 'data mining', je moet daar eerst pompen ofzo uitzetten, uiteindelijk met de auto tegen zo'n pijp aanrijden en via de pijp verder gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In Southpaw Steam & Power staan 3 mobs benden te praten voor een geopend hek. Als je jezelf laat zien dan rent er iemand snel naar binnen en gaat het hek dicht. Als je dan iedereen killt, het gebied verlaat en weer terugkomt is het hek open, maar als je in de buurt komt gaat die alsnog dicht. Iemand een idee hoe je daar toch binnenkomt of is het een brainfuck?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Ah, ok ik zal binnenkort eens kijken.. Eerst verder komen in True Vault mode, maar ik ga daar echt om de haverklap dood. Zo vaak dat het gewoon niet meer leuk is, en ik begin ta rage quiten :+

Ben inmiddels level 38 maar toch wordt ik vaak binnen 2 a 3 (sterke) shots gekilled (maakt in principe weinig uit welke mob het doet.) Misschien te slechte gear ofzo ik weet niet, heb gisteren een paar keer

spoiler:
The Warrior

gekilled, maar daar werd ik ook niet echt vrolijk van (de drops dan in iedergeval). en dit waren nooit geen upgrades voor mij.

Dus wat kan ik nu het beste doen? Door gaan in True Vault en gewoon 100 keer dood gaan bij een quest? of kan ik ergens farmen? In true Vault ben ik nu bij het killen van de verschillende

spoiler:
Assasins

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Even reposten omdat de poll anders verdwijnt in de dieptes van de thread.

Poll: Wat is je favoriete class?
Axton
Gaige
Maya
Salvador
Zer0
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=383007&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Gaige is pas binnen twee weken beschikbaar natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 30-09 12:14
Het valt mij op dat de gunzerker, waarvan ik zeker gedacht had dat die populair zou zijn, niet zo in de smaak valt.

Ik speel als Zer0/Maya, en ik vind beide leuk om te doen. Maya heb ik vooral in de support tak geinvesteerd en zero in sniping.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel nu Gunzurker (Salvador?) maar heb perongeluk op Gaige geklikt omdat ik die naam niet herkende en hoopte dat erop klikken me meer informatie zou verschaffen.

Is dat een nieuwe class?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 11:54:
Ik speel nu Gunzurker (Salvador?) maar heb perongeluk op Gaige geklikt omdat ik die naam niet herkende en hoopte dat erop klikken me meer informatie zou verschaffen.

Is dat een nieuwe class?
Onder de Poll staat een link die je wél uitleg verschaft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
Madstorm schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 11:25:
[...]

Ah, ok ik zal binnenkort eens kijken.. Eerst verder komen in True Vault mode, maar ik ga daar echt om de haverklap dood. Zo vaak dat het gewoon niet meer leuk is, en ik begin ta rage quiten :+

Ben inmiddels level 38 maar toch wordt ik vaak binnen 2 a 3 (sterke) shots gekilled (maakt in principe weinig uit welke mob het doet.) Misschien te slechte gear ofzo ik weet niet, heb gisteren een paar keer

Dus wat kan ik nu het beste doen? Door gaan in True Vault en gewoon 100 keer dood gaan bij een quest? of kan ik ergens farmen? In true Vault ben ik nu bij het killen van de verschillende
Die quest vond ik nog wel goed te doen, juist het stuk waar de quests lvl 37 zijn haal ik het echt niet. Mutated Badass Varkids neerleggen lukt mij echt voor geen meter. Als lvl 38 is daar geen beginnen aan. Ik heb er 2 voor elkaar gekregen in 10 keer sterven? Toen er eens een Mutated was én een normale bad ass varkid spawnde, kon ik het helemaal vergeten, zo'n combo krijg ik nooit neer.

1 hit voor 10k op m'n schild, 2e hit en m'n 13k hp is weg. Als ik wat elemental dmg krijg, rent m'n leven ook achteruit, ondanks m'n 37% resist schildje. Als ik vervolgens nu in lvl 35 gebied wat quests doe, dan krijg ik 12-40 xp per kill, dat gaat dus ook nergens heen. Vanavond maar even Co-op spelen, dan is er nog tenminste de optie op een revive en zijn de badasses niet de hele tijd weer helemaal heel als je dood gaat, graveyard-zergen gaat veel beter in co-op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jxil
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-04-2024
ik speel de borderlands op 3 pc en had ook 3 accounts onder steam maar 1 email account dus je kan onder steam niet je personage op de andere pc uitnodigen om te spelen of wapens te ruilen. verder werkt steam prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Madstorm schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 11:25:

spoiler:
The Warrior

gekilled, maar daar werd ik ook niet echt vrolijk van (de drops dan in iedergeval). en dit waren nooit geen upgrades voor mij.
38 op hem is natuurlijk veeeeeel te hoog, die doe je normaal 28-30, daarna True Vault induiken, de upgrades van True Vault op 30 zijn al bizar (42 is trouwens nóg groter).

Maar gros in True Vault doet gewoon 2-3 shot kills, je moet echt tactisch spelen en goed weten welke mobs prio hebben en welke in 1-2 shots neergaan.

Die suicide robot's blazen ongeachte je shield/HP (ik zit 40k/43k) bijna altijd je HP naar kleine 1000, 1 dot of shot en het is afgelopen. Gevalletje tactischer spelen :)

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 02-10-2012 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat van die betere equip in TV merkte ik inderdaad ook gelijk... Eerste shop die ik tegenkwam zat een firesniper in die meer basedamage deed dan mijn non-elemental sniper daarvoor, en nog sneller schoot en reloade ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Worden die EXP loaders later nog lastiger trouwens? Het duurt behoorlijk lang voordat ze opblazen (ze gaan die blauwe cirkels pulsen) dus ik heb tot nu toe alle tijd om weg te rennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:20

MueR

Admin Devschuur & Discord

is niet lief

Ik zit nu ook in TV mode en ik baal nu al dat ik mijn Shock sniper heb verkocht voor een non-elemental met meer damage. Het kost gewoon veel te veel kogels om een badass enemy neer te krijgen door het shield. Ben ook nog geen goede shock sniper tegen gekomen.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

MueR schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 14:03:
Ik zit nu ook in TV mode en ik baal nu al dat ik mijn Shock sniper heb verkocht voor een non-elemental met meer damage. Het kost gewoon veel te veel kogels om een badass enemy neer te krijgen door het shield. Ben ook nog geen goede shock sniper tegen gekomen.
Haha, dat kan ik me goed voorstellen. Ik draag van elk element een sniper bij me. En steeds als ik een betere sniper vind met element vervang ik hem.
Waar ik overigens een gruwelijke hekel aan heb zijn snipers die burst shotten wanneer je scoped.. Ik zat in het weekend niet goed op te letten en heb een crossive sniper gewisseld met een andere crossive sniper die 1000 meer damage deed. Dus ik dacht een leuke opgrade :D Bleek dat stomme ding 5 schoten te lossen als je scoped één keer klikt. BAH :'(

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
MueR schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 14:03:
Heb ik ook laatst gedaan :( Mis echt de groene shocksniper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Madstorm schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 14:35:
Haha, dat kan ik me goed voorstellen. Ik draag van elk element een sniper bij me. En steeds als ik een betere sniper vind met element vervang ik hem.
Waar ik overigens een gruwelijke hekel aan heb zijn snipers die burst shotten wanneer je scoped.. Ik zat in het weekend niet goed op te letten en heb een crossive sniper gewisseld met een andere crossive sniper die 1000 meer damage deed. Dus ik dacht een leuke opgrade :D Bleek dat stomme ding 5 schoten te lossen als je scoped één keer klikt. BAH :'(
De Full auto's zijn wel erg fijn om te hebben, zeker later bij Terra kan je die tentakels enorm rap neerhalen (mikken op het grote 'oog' halverwege). Goed, nu met The Bee is 'when in doubt? Shotgun' de logica :P

Ik heb zelf nu 4 snipers, slag, elec, corrosive en normal, allemaal full-auto's.

[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 02-10-2012 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Werkt al bij iemand de microfoon in deze game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Versteegrob schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 14:42:
Euh, dat heeft altijd al gewerkt. Op PC. Met Steam.

Gelukkig maar, want typen en spelen gaat moeilijk samen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 30-09 12:14
Versteegrob schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 14:42:
Als het over de PC versie gaat, standaard staat dit op push to talk (geen idee welke toets dat is uit mijn hoofd) en als je die uit zet dan werkt het gewoon altijd.
Anders kun je op steam nog steamchat gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op mijn xbox doet de mic het ook. Via Kinect of standaardmic

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Madstorm schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 14:35:
[...]

Je kunt eventueel de burst onderbreken door te klikken en gelijk je rechtermuisknop los te laten om uit zoom te gaan. Nadeel is natuurlijk dat je het overzicht kwijt kunt raken en die skill die bonussen geeft als je langer door je scope kijkt is weer terug op 0...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach je komt wel weer een nieuwe snipergun tegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister de achievement gehaald om een goliath 4 maal te levelen. Ik heb het zelf met een Giant Loot Goliath in Frost Canyon gedaan. Deze heeft een shield dus dit was uiteindelijk vrij makkelijk, vooral als je hem laat levelen op spiders.

Een vriend van me heeft het later in een ander gebied met een normale goliath gedaan. Weet even niet hoe het gebied heet maar het is waar dat (gestoorde) meisje staat met al die quests.

Zeer leuke achievement met ik zeggen. Bonus voor mij was dat die Loot Goliath ook nog eens een epic wapen liet vallen die meer dan 2k waard is. En dat is volgens mij vrij veel op lvl 11~ Is nu op level 16 nog steeds mijn beste wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13:28
die god goliaths zijn best leuk :)
Ik krijg ze altijd op god niveau in de buurt van de kerk achter ellie's plaats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

SinergyX schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 15:35:
Ach je komt wel weer een nieuwe snipergun tegen :)
Hehe, ik mag hopen van wel, zal vanavond nog maar een pogin op TV doen.. maar eerst motorrijles B-) Zin in!
DCG909 schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 15:57:
die god goliaths zijn best leuk :)
Ik krijg ze altijd op god niveau in de buurt van de kerk achter ellie's plaats
Ik heb het een paar keer geprobeerd, maar het is met nog niet gelukt om op hoogste te krijgen. Ze worden te snel afgemaakt door andere bandits...

[ Voor 40% gewijzigd door Madstorm op 02-10-2012 16:18 ]

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 15:52:
Weet even niet hoe het gebied heet maar het is waar dat (gestoorde) meisje staat met al die quests.
Tina is niet gestoorder dan de andere karakters imho. Alleen wat jonger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Madstorm schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 16:16:
Ik heb het een paar keer geprobeerd, maar het is met nog niet gelukt om op hoogste te krijgen. Ze worden te snel afgemaakt door andere bandits...
Typisch dat zoveel mensen daar zo'n problemen mee hebben, ik schiet geregeld die helmpjes van de goliaths af om vervolgens rustig met de sniper wat bandits om te leggen en uiteindelijk blijft dan altijd alleen die goliath over die dan op me af komt en ik makkelijk om kan leggen. Om em te upgraden is het inderdaad heel makkelijk om de goliath te halen tegenover de ingang van Tina's grot en em dan op sleeptouw te nemen naar de varkid farms, dan kan hij met het grootste gemak levelen door varkid larves af te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
finraziel schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 16:35:
[...]

Typisch dat zoveel mensen daar zo'n problemen mee hebben, ik schiet geregeld die helmpjes van de goliaths af om vervolgens rustig met de sniper wat bandits om te leggen en uiteindelijk blijft dan altijd alleen die goliath over die dan op me af komt en ik makkelijk om kan leggen. Om em te upgraden is het inderdaad heel makkelijk om de goliath te halen tegenover de ingang van Tina's grot en em dan op sleeptouw te nemen naar de varkid farms, dan kan hij met het grootste gemak levelen door varkid larves af te maken.
Als ik er eentje gewoon z'n helm afschiet gaat 'ie of dood omdat er teveel tegenstanders zijn, of er zijn er maar een paar zodat hij niet op godliath niveau komt. Wat jij doet is ook wel iets complexer dan gewoon simpelweg een helmpie afschieten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Is die patch voor de Do No Harm quest er eigenlijk al? Ik heb de bug namelijk nog steeds...

Behoorlijk irritant om die ene quests de hele tijd te zien staan. Hoe is dit spel door Q&A heengekomen, als een quest zo makkelijk bugged?

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Jeroenneman schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 16:52:
Is die patch voor de Do No Harm quest er eigenlijk al? Ik heb de bug namelijk nog steeds...

Behoorlijk irritant om die ene quests de hele tijd te zien staan. Hoe is dit spel door Q&A heengekomen, als een quest zo makkelijk bugged?
Welke bug is dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja ik kan ook nog steeds de mighty morphin' quest niet doen, had me er maar bij neergelegd dat ik de all sidequests achievement niet in de eerste playthrough ging halen. Doe em toch minstens nog wel een keer en dan doe ik weer alle sidequests, met een andere class of misschien in de true vault hunter mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
finraziel schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 13:57:
Dat van die betere equip in TV merkte ik inderdaad ook gelijk... Eerste shop die ik tegenkwam zat een firesniper in die meer basedamage deed dan mijn non-elemental sniper daarvoor, en nog sneller schoot en reloade ook.
Eeeeen, dan ga je weer spelen, checkt nog een keer dezelfde store en vindt gelijk een firesniper die nog eens 1,5 keer zoveel damage doet. Yup, TV mode geeft veel betere equip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
finraziel schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 18:34:
Ja ik kan ook nog steeds de mighty morphin' quest niet doen, had me er maar bij neergelegd dat ik de all sidequests achievement niet in de eerste playthrough ging halen. Doe em toch minstens nog wel een keer en dan doe ik weer alle sidequests, met een andere class of misschien in de true vault hunter mode.
die is totaal niet gebugged. Met 3 chars gedaan, 2 SP en 1 coop. Wat gaat er fout? Aah, laat maar. PC only bug, net zoals veel andere bugs :p

[ Voor 5% gewijzigd door corset op 02-10-2012 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hehehe, zoek er maar eens op, hij kan op verschillende manieren fout gaan :)
Bij mij ging het fout omdat ik de mutated varkid af knalde terwijl deze hoog in de lucht vloog en de sample viel boven op de berg naast de ingang. Er is geen manier om em daar vandaag op te pakken dus toen maar gequit en weer geladen in de hoop dat ik dan een nieuwe sample zou mogen maken maar de quest blijft hangen op pick up the sample. Kan ook geen pods meer injecten dus ik hang compleet vast. Had nog iemand gevraagd om me even te waarschuwen als hij die quest ging doen zodat ik in coop mee kon, maar hij riep me pas toen hij de quest in moest gaan leveren en dat was niet genoeg om em bij mij ook te laten tellen.
Maar zoals ik zei, ben nu dus klaar met die playthrough, ben nu met Salvador opnieuw begonnen dus zorg dit keer wel dat die varkid netjes aan de grond is voor ik em afknal, of ik ver uit de buurt van die bergen ben.

edit: trouwens, zei jij niet dat je geen zin had in console vs PC wars? :S of was dat iemand anders... Kan ook wel lullig gaan zitten doen en zeggen dat jij sowieso gebugt bent omdat je niet fatsoendelijk kunt richten...

[ Voor 10% gewijzigd door Finraziel op 02-10-2012 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gewoon iemand joinen die er net mee begint, dan kan je hem gewoon weer oppakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
finraziel schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 19:15:
Hehehe, zoek er maar eens op, hij kan op verschillende manieren fout gaan :)
Bij mij ging het fout omdat ik de mutated varkid af knalde terwijl deze hoog in de lucht vloog en de sample viel boven op de berg naast de ingang. Er is geen manier om em daar vandaag op te pakken dus toen maar gequit en weer geladen in de hoop dat ik dan een nieuwe sample zou mogen maken maar de quest blijft hangen op pick up the sample. Kan ook geen pods meer injecten dus ik hang compleet vast. Had nog iemand gevraagd om me even te waarschuwen als hij die quest ging doen zodat ik in coop mee kon, maar hij riep me pas toen hij de quest in moest gaan leveren en dat was niet genoeg om em bij mij ook te laten tellen.
Maar zoals ik zei, ben nu dus klaar met die playthrough, ben nu met Salvador opnieuw begonnen dus zorg dit keer wel dat die varkid netjes aan de grond is voor ik em afknal, of ik ver uit de buurt van die bergen ben.

edit: trouwens, zei jij niet dat je geen zin had in console vs PC wars? :S of was dat iemand anders... Kan ook wel lullig gaan zitten doen en zeggen dat jij sowieso gebugt bent omdat je niet fatsoendelijk kunt richten...
haha zo bedoelde ik het totaal niet :) Valt me alleen op dat een zooi bugs PC specific zijn, en dat de consoles toch minder bugs hebben. Ik vind dat juist jammer van Gearbox, die constant beloven dat de PC versie beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
lanerios schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 19:22:
haha zo bedoelde ik het totaal niet :) Valt me alleen op dat een zooi bugs PC specific zijn, en dat de consoles toch minder bugs hebben. Ik vind dat juist jammer van Gearbox, die constant beloven dat de PC versie beter is.
PC games hebben sowieso meer bugs omdat er gewoon een vrijwel oneindig aantal combinaties aan hardware is die je 'allemaal' moet ondersteunen. Da's het nadeel van een open platform.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
klopt, maar dit soort bugs kan je niet meer afschrijven aan hardware. Dat is gewoon raar programeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou ja, buiten deze quest die mis gegaan is heb ik nergens last van gehad. De menu indeling is een beetje vreemd, maar verder vind ik weinig te klagen. Ik ben wel heel erg onder de indruk van de enorme hoeveelheid content (zowel in sidequests als gewoon hoe groot de areas zijn zonder dat ze leeg aan gaan voelen), dus ik denk dat het gewoon een kwestie is van dat het bij zo'n grote game altijd lastiger wordt om bugs te vermijden. De elder scrolls games zitten ook altijd tjokvol bugs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
jep :) dat is waar. En Skyrim was gewoon een bug hel haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Iemand rond level 25 aan het spelen? Ik heb een hoop blauw spul gekregen voor de eindmissie - enfin, ik denk dat The Talon of God dat toch is - en heb zelf beter spul. Dus... ik wil het weggeven!

Edit: En ook: wie wil het spel morgen met me uitspelen in de eerste playthrough? Geen zin om dat single player te doen.

[ Voor 29% gewijzigd door YellowOnline op 02-10-2012 22:46 ]

Pagina: 1 ... 20 ... 49 Laatste

Let op:
Als je op zoek bent naar spelers op Steam, kijk dan bij deze Steamgroup.