Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-10 11:57
finraziel schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 18:40:
[...]

Echt een paar posts boven die van jou hebben we het over thieves :S
Zie het nu. Heb eroverheen gelezen, kan gebeuren. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:50

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Biersteker schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 19:20:
Die in overlook geeft iets beter changes, maar er is nog een 4de gokkast.
Die gokkasten blijven echt compleet random volgens mij hoor. 25k bij Overlook erin gegooid, nul eridium. Net 15k bij Moxxi erin, tjakka, 20 eridium (een keer dubbel en een keer tripel).

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

Kak, ik had gisteren meegedaan met iemand zijn game... En nu is mijn offline game net zo ver... Kan ik dat niet herstellen?

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bellerophon schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 22:00:
Kak, ik had gisteren meegedaan met iemand zijn game... En nu is mijn offline game net zo ver... Kan ik dat niet herstellen?
Nee, als je net zo ver bent 'solo' en je joined iemand ga je daar gewoon verder.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

W00t, ben level 25, heb meestal rocket launchers van circa 3500-4000 damage, een enkel keer 1500x3 ofzo, of een of ander kutding dat 4700 doet maar dan 3 ammo tegelijk gebruikt ofzo, of met een accuracy van 20 :').

Vind ik opeens een launcher, fatsoenlijke accuracy, gewoon 1 shot 1 ammo, damage van 9000 :D ! Bizar :').

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

SinergyX schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 22:08:
[...]

Nee, als je net zo ver bent 'solo' en je joined iemand ga je daar gewoon verder.
Mijn solo was minder ver, de gejoinde game was verder en nu is mijn solo game net zo ver als die gejoinde... So I'm pretty muched fucked :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samplex
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:52
Hoe kan je extra wapens dragen, je kan er maar 2 equippen en de andere zijn locked maar hoe unlock je die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Samplex schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 22:32:
Hoe kan je extra wapens dragen, je kan er maar 2 equippen en de andere zijn locked maar hoe unlock je die?
Doorspelen.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Bellerophon schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 22:22:
[...]

Mijn solo was minder ver, de gejoinde game was verder en nu is mijn solo game net zo ver als die gejoinde... So I'm pretty muched fucked :')
Hoezo? Je kan toch gewoon nog de missies doen die je moet doen? En de missies die je nog zou moeten doen, maar al gedaan hebt, die heb je nu gedaan, dus dan mis je toch niets?

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Bart ® schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 22:50:
[...]

Hoezo? Je kan toch gewoon nog de missies doen die je moet doen? En de missies die je nog zou moeten doen, maar al gedaan hebt, die heb je nu gedaan, dus dan mis je toch niets?
Nou dat is dus het probleem... Ik had net Roland gevonden en was zijn "spy" aan het zoeken... En nu zit ik ineens een heel stuk verder...
spoiler:
Sanctuary phaseshift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0rnelis
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 26-08 22:21
Bellerophon schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 22:22:
[...]

Ik gok dat je dan ergens onbewust te vaak op enter hebt geramd na het laden van een character. Ik heb namelijk ook wel eens een missie in de MP gedaan die ik nog niet SP voltooid had. Er werd mij gevraagd of ik die missies ook in SP als voltooid wilde markeren.

Afbeeldingslocatie: http://i.stack.imgur.com/eCi7o.png

Dit geldt alleen voor story missions

[ Voor 4% gewijzigd door C0rnelis op 28-09-2012 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

C0rnelis schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 23:12:
[...]

Ik gok dat je dan ergens onbewust te vaak op enter hebt geramd na het laden van een character. Ik heb namelijk ook wel eens een missie in de MP gedaan die ik nog niet SP voltooid had. Er werd mij gevraagd of ik die missies ook in SP als voltooid wilde markeren.

[afbeelding]

Dit geldt alleen voor story missions
Nope, want die melding heb ik al eerder gekregen... Kreeg hem daarnet alleen niet? Daarom vind ik het zo raar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max913
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 17-02-2022
Hoi , heb net borderlands 2 van vandaag gehaald voor pc.
Maar heb wel een groot probleem pff... heb echt vanalles geprobeerd.
Na dat de game launcher verschijnt krijg ik ieder keer bsod. :(
Nu zag ik op verschillende sites dat mensen problemen hebben met de fx processors of am3 sockets,
ik ben dus niet de enige blijkbaar.
Nu zeggen ze dat ik de bios moet updaten en dat dit het probleem zou moeten verhelpen.
Iemand ervaring mee ? ;(
Hopelijk kan iemand me helpen.
(ps wist ook niet goed waar dit bericht te plaatsen sorry hiervoor)

[ Voor 6% gewijzigd door max913 op 28-09-2012 23:32 ]

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Nu zeggen ze dat ik de bios moet updaten en dat dit het probleem zou moeten verhelpen.
Iemand ervaring mee ? ;(
Ga naar de site van de fabrikant van het moederbord. Zoek het type bord op dat je hebt. Download de BIOS en zet deze in de root van een USB stick. Start de PC op en ga de BIOS in. Ga naar de flashtool toe. Kies de BIOS op de stick en flash deze.

[ Voor 3% gewijzigd door PilatuS op 29-09-2012 00:09 ]

Verwijderd

Weer nieuwe shift key :) net op tijd :P

Xbox 360: CBKB3-3BKC6-TF6J6-CRB3B-H53B3 PS3: CBKB3-3BKH3-XH3K3-HJC3B-H53R6 PC: KJK3T-KJSX9-FT3TT-T3JB3-TTZX9

Nog 15 minuten beschikbaar

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2012 00:21 ]

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:00
Net weer nieuwe codes zit alleen op me werk :(
Waar zie je die shift codes? Net maar eens zo'n shift account aangemaakt, maar waar die codes dan verschijnen... (edit: Ah, gevonden, https://twitter.com/DuvalMagic. Heb nou 3 keys :))
YellowOnline schreef op donderdag 27 september 2012 @ 10:29:
Gisteren eindelijk gemerkt waarom zoveel mensen puffen over Bloodwing. Ik snap nu waarom :)
[spoiler]Een level 24 en een level 16 vs. Bloodwing.... niet eenvoudig. Hij hield zich bezig met de minions zodat hij ook vrij eenvoudig second wind kon krijgen wanneer Bloodwing een van haar dives deed.

Ik heb mijn hele voorraad munitie van sniper (volledig uitgeëridiumd) op dat beest losgelaten maar bij elke elemental shift healde dat beest zich. Dat gevecht heeft echt lang geduurd, oef. En geen noemenswaardige drop van het beest zelf of in de room naar de exit :( Maar proficiat aan de level 16 - zijn naam ontsnapt me nu - om dat te overleven![/Spoiler |:( ]
Ik eigenlijk niet moet ik zeggen...
spoiler:
Ik was wel lvl 25 en alleen dus bloodwing was wat minder sterk, maar een crit van mijn sniper sloeg de helft van zijn health weg. Per element heeft hij maar 1 zo'n dive op me uitgevoerd en die was makkelijk om aan te zien komen en de andere kant op te rennen, dan deed hij me maar een klein beetje damage.
Zal wel aan mijn level liggen dat hij zo relatief makkelijk was.

Ben wel blij dat ik door de sidequests rond lvl 19 heen ben want het was echt te merken dat de equipment vast bleef hangen op dat punt, eens kijken of ik nou wat nieuws vind.

[ Voor 88% gewijzigd door Finraziel op 29-09-2012 10:16 ]

Gamertag: FinrazielNL

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-10 11:17
finraziel schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 10:07:
Waar zie je die shift codes? Net maar eens zo'n shift account aangemaakt, maar waar die codes dan verschijnen...
https://twitter.com/DuvalMagic

http://blog.bjornhouben.com

• Haas_nl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-10 18:02
Wat ik zo jammer vind aan de borderlands serie zijn al die crates en doosjes etc.
Grote gun crates zijn er niet zoveel en dat is soort bonus, dus daar kan ik me nog wel in vinden.
Maar constant al die kleine k*t doosjes openen om ammo of geld te krijgen is gewoon niet leuk.
En je moet het doen anders zit je zo zonder ammo.

Verwijderd

Haas_nl schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 11:42:
Wat ik zo jammer vind aan de borderlands serie zijn al die crates en doosjes etc.
Grote gun crates zijn er niet zoveel en dat is soort bonus, dus daar kan ik me nog wel in vinden.
Maar constant al die kleine k*t doosjes openen om ammo of geld te krijgen is gewoon niet leuk.
En je moet het doen anders zit je zo zonder ammo.
Je kunt ook gewoon naar de vending machines gaan waar in grote letters "AMMO" op staat, kost niet zo heel veel ;)

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48
Verwijderd schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 12:50:
[...]

Je kunt ook gewoon naar de vending machines gaan waar in grote letters "AMMO" op staat, kost niet zo heel veel ;)
Maar zeker als je missies speelt die "voor je level" zijn, ben je halverwege de missie echt wel door je ammo voor je beste 2 wapens heen! En dan kan je natuurlijk met je secondaire 1 of 2 guns gaan knallen, maar er was vaak een reden dat je de andere guns gebruikte.

Zo was ik als lvl 31 tegen het einde alleen maar met scoped non-element guns bezig, omdat ik door ALLES zo'n beetje 1-shotted werd (3200 shields, 3800hp - 1 hit -> 164hp) en de mix aan elemental resistance te groot was. Na ieder gevecht de kistjes openen was inderdaad een must!

Het openen is één ding, het moeten oppakken middels een extra knop, die je ook nog even vast moet houden, dat maakt het vervelend!!! Aan andere kant, tijdens zo'n moeilijke missie, komen de volgende baddies alweer terwijl jij aan het oprapen bent, je krijgt dan tenminste wel het idee dat ze je proberen te doden, anders dan diverse andere mobs eerder in het spel, die gewoon wat rondklooien.
Dat vind ik inderdaad ook wel jammer ja, dat de autoloot niet ook geldt voor kistjes die je open maakt. Het open maken van de kistjes op zich vind ik niet zo erg. Zelfs als je een knop zou hebben om direct alles op te pakken ipv een knop vasthouden zou al veel beter zijn. Dat vasthouden zorgt er voor dat je als je niks op kunt pakken een beetje vertwijfeld zit te kijken of je nou lang genoeg de knop ingedrukt hebt en goed gericht hebt... Daar wen je wel weer aan, maar het is toch jammer.

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:51
Ben nu level 14 en ik ben eigenlijk wel klaar met BL2. Het is imho erg eentonig, het voelt allemaal nogal grinderig aan. Misschien heb ik teveel BL1 gespeeld om BL2 te kunnen waarderen. Ben er op uit gekeken denk ik.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

• MrVegeta
  • Laatst online: 01-10 10:24

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

pingkiller schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 14:15:
Ben nu level 14 en ik ben eigenlijk wel klaar met BL2. Het is imho erg eentonig, het voelt allemaal nogal grinderig aan. Misschien heb ik teveel BL1 gespeeld om BL2 te kunnen waarderen. Ben er op uit gekeken denk ik.
Het is inderdaad meer van hetzelfde maar ik vind dat Borderlands 2 toch meer sfeer heeft door de karakters die er rond lopen en de gameplay is vrij solid.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Kom trouwens net voor het eerst in Opportunity, maar daar zakt de framerate toch best wel in elkaar zeg... Het is nog wel speelbaar, denk niet dat ik voor 1 level echt de settings aan ga passen, maar is toch altijd jammer als de areas in een game niet goed genoeg op elkaar afgestemd zijn dat er een tussen zit waar je eigenlijk lagere settings voor nodig hebt dan de rest.

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
pingkiller schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 14:15:
In je eentje is borderlands echt nooit leuk geweest.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

• Wackmack
X360: WB5T3-JS3W6-JRXTX-KR333-FTXBZ
WinPC: CT5TB-H3ZX9-6TTBJ-JT33J-TFJRK
PS3: WB5T3-JS3Z3-RSTWT-SJ533-FTXBT

Hoppa weer een key erbij :)
Postius schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 15:53:
[...]

In je eentje is borderlands echt nooit leuk geweest.
Ik vond en vind het nog steeds een erg leuk spel, ook in singleplayer. Heb deel 1 praktisch niet in coop gespeeld maar heb er toch zo'n 250 uur in zitten volgens steam.
Maar goed, smaken verschillen.

• djunicron
Nahjah, ik moet zeggen gezien hoe taai de Vault Hunter mode is, dat ik meer zin heb om met Randoms een nieuwe char te levellen dan Solo VH (newgame plus) door te buffelen. En op het hogere moeilijkheids niveau is met randoms spelen momenteel niet zo relaxed, dan doet Loot er wel toe, tot een level of 20 eigenlijk niet zo heel erg.

Shared loot levert toch een beetje teveel het gedoe op dat mensen voor $ dingen gaan oppaken en verkopen die andere teamleden hadden kunnen gebruiken. Zonde, maar wel de realiteit bij beginnende spelers lijkt het.

$$ is redelijk nutteloos in BL2. Mensen nemen het RPG aspect alleen iets te zwaar op en proberen net als in D3 zo veel mogelijk gold in te slaan. Ik denk dat over een maandje of wat dit allemaal wat duidelijker zal zijn en dan zullen de random games ook wel wat beter zijn kwa sociaal gedrag denk ik zo.

[ Voor 21% gewijzigd door djunicron op 29-09-2012 21:51 ]

• PilatuS
  • Niet online
finraziel schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 17:56:
[...]

Ik vond en vind het nog steeds een erg leuk spel, ook in singleplayer. Heb deel 1 praktisch niet in coop gespeeld maar heb er toch zo'n 250 uur in zitten volgens steam.
Maar goed, smaken verschillen.
Mee eens. Heb zelf ook aardig wat uurtjes in BL1 zitten. Dat spel kan mij meer boeien dan Call of Duty 22 waarbij het iedere keer hetzelfde spel is met een iets ander verhaal.

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Hoe is dit dan niet hetzelfde spel met bijna hetzelfde verhaal?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• PilatuS
  • Niet online
MrVegeta schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 22:00:
Hoe is dit dan niet hetzelfde spel met bijna hetzelfde verhaal?
Daar heb je gelijk in. Alleen is dit spel redelijk uniek. Ik speel al shooters sinds ze bestaan en heb de standaard shooters nu wel gezien. Ik vind er weinig aan veranderd sinds Wolfenstein en Doom uitgekomen zijn. Een voorbeeld van BL is dat je sowieso altijd nieuwe wapens tegenkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om 1.00 uur nieuwe shift keys :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:40

MueR

Admin Devschuur & Discord

is niet lief

WinPC: 5BWB3-JWZRS-RT3JJ-BTJB3-RRJKH
X360: 53KTT-KSJ5F-36XTF-KXTBB-XTCRC
PS3: 53KTT-KSJ9B-69TWB-STWBB-XTC6B

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19:52
Mag ik vragen waar je die code's moet invoeren? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ze zijn nu al verlopen, maar als je in het hoofdmenu naar extra gaat dan kun je daar een shift account aanmaken. Als je dat gedaan hebt dan kun je daar die codes invoeren.
Randy zegt overigens op zijn twitter dat hij nog zeker 1 keer codes gaat twitteren dit weekend, waarschijnlijk "early sunday morning CDT", wat voor ons vroeg in de middag zou zijn.

[ Voor 34% gewijzigd door Finraziel op 30-09-2012 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
finraziel schreef op zondag 30 september 2012 @ 10:07:
Ze zijn nu al verlopen, maar als je in het hoofdmenu naar extra gaat dan kun je daar een shift account aanmaken. Als je dat gedaan hebt dan kun je daar die codes invoeren.
Randy zegt overigens op zijn twitter dat hij nog zeker 1 keer codes gaat twitteren dit weekend, waarschijnlijk "early sunday morning CDT", wat voor ons vroeg in de middag zou zijn.
Gevonden, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance
  • Laatst online: 06-10 17:10

Walance

Hm.. wat zal ik hier schrijven

Jammer dat die codes maar zo kort beschikbaar zijn. Ik mis ze elke keer net, heb er tot nu toe nog geen kunnen gebruiken. Bij één code was ik bijvoorbeeld net 5 minuten te laat :(

//edit: Ik heb nu twitter notificaties pluging voor chrome geinstalleerd, misschien dat ik ze dan wel op tijd zie :+

[ Voor 25% gewijzigd door Walance op 30-09-2012 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-10 11:51
Dat Bloodwing zit mij ook niet mee.
(Net) level 16 en een level 17, maar we komen echt totaal niet verder.. we halen het steeds tot de helft en daarna heft dat beest weer full health en allem aal voro niks.
Ammo is eigenlijk steeds op inmiddels..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe.i
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:05
Bender schreef op zondag 30 september 2012 @ 12:06:
Dat Bloodwing zit mij ook niet mee.
(Net) level 16 en een level 17, maar we komen echt totaal niet verder.. we halen het steeds tot de helft en daarna heft dat beest weer full health en allem aal voro niks.
Ammo is eigenlijk steeds op inmiddels..
Je kunt het best je network status op 'online' zetten, wachten totdat er 4 mensen zijn. Dan gaat het een stuk makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heh, ik was lvl 25 toen ik die deed... Met 1 crit van mijn sniper blies ik de helft van zijn health weg, hij heeft elk element maar 1 divebomb uitgevoerd (die me niet eens zoveel damage deed).
Ergens wel jammer dat het zo'n groot verschil maakt. Ik vind het niet leuk om dingen over te slaan en voer dus alle sidequests uit (en dan heb ik nog niet eens echt alles helemaal ge-explored) maar dan zijn eigenlijk alle bazen pushovers. De bunker was ook niet echt lastig moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-10 11:51
Nu willen we verder spelen (LAN) lopen we tegen het probleem aan dat we niet meer kunnen joinen/.
Bij Find games zie ik dezelfde game 4x maar kan hem niet joinen (timeout)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Walance schreef op zondag 30 september 2012 @ 11:33:
Jammer dat die codes maar zo kort beschikbaar zijn. Ik mis ze elke keer net, heb er tot nu toe nog geen kunnen gebruiken. Bij één code was ik bijvoorbeeld net 5 minuten te laat :(

//edit: Ik heb nu twitter notificaties pluging voor chrome geinstalleerd, misschien dat ik ze dan wel op tijd zie :+
Ik heb er gisteren nog 1 binnen gehaald, maar niet echt waard. 2 blauwe wapens met matige stats en 2de key 2x purple shields met 4+ sec delay.

Daarna nog 2,3 miljoen vergokt bij moxxi, beste was een blue :'(

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:40

MueR

Admin Devschuur & Discord

is niet lief

Nieuwe codes over een kwartiertje, 2 uur geldig.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceBlackz
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05-10 20:38
WinPC: CBC3B-KKSFS-XTTTB-B3J33-RCW6R
X360: CBKBB-RSJWF-JXFJR-5XT3T-5RX3J
PS3: CBKBB-RSJZB-RZBKJ-9TW3T-5RXR6

geldig van 13:00 tot wrs 15:00 onze tijd
@hieronder, nog even wachten dus ;-)

[ Voor 28% gewijzigd door IceBlackz op 30-09-2012 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PC versie zegt code invalid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Moet je ff wachten, 13 uur doet die het, hoppa weer 2 codes.

Maar iedere code geeft 2 golden keys? Zo staat het bij mij? Heb nu nog 4 x 2 golden keys.

[ Voor 44% gewijzigd door Wackmack op 30-09-2012 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance

Walance

Deze keer heb ik hem :D Maar hoezo geeft elke code 2 golden keys? Volgens mij is dat niet zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Je krijgt er 1 key voor, geen 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 02:33
IceBlackz schreef op zondag 30 september 2012 @ 12:55:
WinPC: CBC3B-KKSFS-XTTTB-B3J33-RCW6R
X360: CBKBB-RSJWF-JXFJR-5XT3T-5RX3J
PS3: CBKBB-RSJZB-RZBKJ-9TW3T-5RXR6

geldig van 13:00 tot wrs 15:00 onze tijd
@hieronder, nog even wachten dus ;-)
Koel, heb er weer een key bij! Thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythling
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06:50
Ik krijg steeds de "Unable to communicate with Gearbox Software Shift. Please try again later." melding als ik op Shift Code klik :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Wat is eigenlijk de reden dat ze dit doen met die keys ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance

Walance

Op dit moment zijn de shift aan het testen, daarom geven ze nu zoveel keys. Deze key was waarschijnlijk voorlopig de laatste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luuj
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-10 09:07
Weet iemand eigenlijk waar je de minecraft skin kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biersteker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-10 17:09
Bij de missie waarbij je een minecart door de tunnels moet duwen. En dan de kant waar je niet heen moet lopen, maar de andere deur. Daar rechts van bij de vierkante stenen.

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance

Walance

"Heads up - We're going to do one more SHiFT code today. I should be ready to post in a few hours from now." (https://twitter.com/DuvalMagic/status/252435647778914306)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Ik vind het een heel leuk en origineel spel, met goede tegenstanders, een mooie artstyle en zelfs op de PC fatsoenlijke grafische opties.

Maar waarom hebben ze geen rekening gehouden met het aantal spelende mensen?!
Met zn vieren moet het makkelijk lukken, maar in mn eentje ga ik tegen assasins toch al snel "dood".
Wat ook behoorlijk vervelend is, want ik wil helemaal niet telkens reviven om daarna het "af te maken".
Ik wil dat de developer er gewoon fatsoenlijk rekening mee had gehouden dat niet iedereen op hetzelfde moment speelt, en je dus soms even in je eentje speelt. Maar dat is echt onmogelijk/ (Vooral met een paar suicide psychos in je face")

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
Er is rekening gehouden met het aantal spelende mensen. Speel je met meer man, dan zijn er ook meer vijanden. Ik heb 'm inmiddels solo praktisch uitgespeeld en ik vond het spel eigenlijk nergens oneerlijk of te onmogelijk moeilijk (al heb ik wel alle sidequests gedaan, misschien dat daar een verschil zit).

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat zal het inderdaad zijn denk ik, dat of Jeroen is niet zo goed in shooters, dat kan natuurlijk ook. Zoals ik hierboven ook al zei maakt het heel erg veel uit welk lvl je bent, bazen waarvan mensen hier op het forum klagen dat ze bijna niet te doen zijn zijn pushovers voor mij solo (met Zero, niet bepaald de stevigste vault hunter), waarschijnlijk puur omdat ik overleveld ben omdat ik alle sidequests doe voor ik verder ga en nog een beetje zelf rond explore. Let ook op dat je in je quest list kunt zien wat voor level een quest is, als je dus al moeite hebt dan is het aan te raden om eerst de lager level quests te doen. Als het nog steeds te moeilijk is, ga dan gewoon eens wat area's zelf helemaal exploren, de quests brengen je niet overal en door areas te clearen level je hard en vind je veel equipment. Daardoor heb je meer kans op goede wapens vinden en als je alles wat je vindt wat niet super goed is weer verkoopt dan kun je ook uit de gokkasten proberen om goede wapens te krijgen, equipment maakt namelijk ook veel uit.
Overigens moet ik zeggen dat je op een gegeven moment ook wel slimmer moet gaan spelen. Zo was ik net opnieuw in de caustic cave voor een nieuwe quest die me daarheen leidde en daar was alles ondertussen rond lvl 30 (ik zelf ook). Om nu te overleven moet ik echt wel gebruik maken van het combineren van elements (heb een unique SMG gevonden die in no time alles onder de slag spuwt, dat helpt veel) en verschillende ammo types gebruiken anders red ik het gewoon niet. Eerder was dat veel minder en liep ik eigenlijk bijna alleen maar alles met een non-elemental sniper af te knallen.

edit: Ook een tip om relatief makkelijk aan een goede SMG voor je level te komen:
spoiler:
Moxxi geeft wapens als je haar genoeg tipt, maar het lijkt niet uit te maken hoeveel geld je echt geeft. Je kunt beter de 100$ knop spammen dan de 1000$, zo heb je in no time een wapen van dr. Wel lijkt het er op dat je maar 1 keer de corrosive SMG kunt krijgen, daarna krijg je fire

[ Voor 10% gewijzigd door Finraziel op 30-09-2012 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biersteker
  • Laatst online: 06-10 17:09
Damn, om niet te veel te spoilen. Wat is dat stuk met Saturn vet. :D Daar sta je gewoon weer opnieuw.

[ Voor 19% gewijzigd door Biersteker op 30-09-2012 18:47 ]

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

ElBarto schreef op zondag 30 september 2012 @ 18:26:
Er is rekening gehouden met het aantal spelende mensen. Speel je met meer man, dan zijn er ook meer vijanden. Ik heb 'm inmiddels solo praktisch uitgespeeld en ik vond het spel eigenlijk nergens oneerlijk of te onmogelijk moeilijk (al heb ik wel alle sidequests gedaan, misschien dat daar een verschil zit).
Hmm, met Zer0 tegen die assasins (missie: assasinate the assasins) voel ik me toch lichtelijk underpowered. Veel suicide psychos die naar je toe rennen en bosses met behoorlijk wat leven. Misschien mis ik een difficulty setting?

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jeroenneman schreef op zondag 30 september 2012 @ 19:02:
Hmm, met Zer0 tegen die assasins (missie: assasinate the assasins) voel ik me toch lichtelijk underpowered. Veel suicide psychos die naar je toe rennen en bosses met behoorlijk wat leven. Misschien mis ik een difficulty setting?
Hit run en elemental :) Beetje boss met veel HP brand je nog vrij snel weg zolang je er een condition op blijf houden. Elke class heeft in dat opzicht te maken met dezelfde problemen, maar ze lossen het ieder iets anders op.

Daarnaast is je level enorm verschil (qua damage) maar ook je wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
PilatuS schreef op zondag 30 september 2012 @ 14:24:
Wat is eigenlijk de reden dat ze dit doen met die keys ?
Randy Pitchford ‏@DuvalMagic

Successfully doing these steps enables us to go wide. So thank you for helping and for keeping a great attitude about all of this.

30 september Randy Pitchford Randy Pitchford ‏@DuvalMagic

Currently, we've served in the tens of thousands of codes. Along the way, we've discovered lessons necessary to go wide.

There are millions of people playing Borderlands 2 and we want SHiFT to be a benefit to all of them.

Each time we do tests, we learn things and improve our software infrastructure so as to handle more people more quickly.

I have taking pains to offer codes over the weekend for different schedules and time zones. The resultant data is helpful to our tests.

The game does not require or expect players to need Golden Keys. Thank you in advance for adjusting your expectations.

Please do not harass me about this - you do not have to participate in these tests. If you do, we're offer a benefit of a free Golden Key.

When I post SHiFT codes, I am doing so to test the system. We're learning and evolving the system so it can be used for everyone.

SHiFT code for a Borderlands 2 Golden Key coming at 2pm CDT.

Hoe laat is dit onze tijd?

[ Voor 15% gewijzigd door Wackmack op 30-09-2012 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revertive
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-01 14:03
@Versteegrob: 21:00 als het goed is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Thnx, de wekker is gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:47
Voer je die in Borderlands zelf in of in de PSN store ? (sorry heb sinds kort een PS3 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revertive
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-01 14:03
Beakzz schreef op zondag 30 september 2012 @ 20:26:
Voer je die in Borderlands zelf in of in de PSN store ? (sorry heb sinds kort een PS3 )
Via borderlands "Extra -> Shift Code".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceBlackz
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05-10 20:38
Randy Pitchford ‏@DuvalMagic

SHiFT code for a Borderlands 2 Golden Key coming at 2pm CDT.

Om 21:00 dus weer een shift code ;-)

[ Voor 3% gewijzigd door IceBlackz op 30-09-2012 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Straks om 9 uur die code nog even invullen en dan heb ik 7 golden keys. Wel jammer dat je er nu 1 per code krijgt en eerst was het 5 keys per code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

:/ waarom doen ze dat? Nu is het waarde van die key ook weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jeroenneman schreef op zondag 30 september 2012 @ 19:02:
[...]

Zer0 is niet underpowered, maar wel een lastigere class om te spelen denk ik, het is belangrijker dat je goed kunt mikken dan met de andere classes. Die op je af rennende psychos zijn op zich geen probleem, als je ze maar op tijd in de kop kunt schieten. Ook bosses gaan snoeihard neer met Zer0, zolang het je maar lukt om die critical spots te raken, dan doe je vreselijk veel damage.

edit: Daarnaast ook, maak niet de fout te denken dat je als Zer0 alleen met een sniper zou moeten schieten he, af en toe is een SMG of assault rifle of zelfs rocket launcher heel handig :) En zoals iemand anders hiervoor zei, ghosten en dan een granaat neerleggen als alle psychos op je hologram staan in te hakken is ook leuk.

[ Voor 18% gewijzigd door Finraziel op 30-09-2012 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
PS3: KT5B3-Z93ZB-FH3KB-STCT3-JWKZXWin PC: KJ5TB-FKZXH-FB3JJ-TBJB3-6H5BH X360: KT5B3-Z93WF-BF6JF-KXBT3-JWKXS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
New SHiFT codes about to drop. These will be active for two hours until 4pm CDT. Good luck, and happy looting!

PS3: KT5B3-Z93ZB-FH3KB-STCT3-JWKZX
Win PC: KJ5TB-FKZXH-FB3JJ-TBJB3-6H5BH
X360: KT5B3-Z93WF-BF6JF-KXBT3-JWKXS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:56

PBP

Wel mooi dat ze dit doen, had mn preorder key perongeluk gebruikt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWizza
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Gelukkig doen Shift het weer niet...
Vast 1 van de "lessons" die ze nog moeten implementeren.
2 uur geldig, straks nog een keer proberen

SUZ-SWM80VA & ERSD-VM2D, 200L SWW, 5330Wp O 45°, 2870Wp W 45°, 820Wp Z 10°, Zendure 2400AC 8,64kWh thuisbatterij, Fresh-r on the wall compac WTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-10 17:51
Inderdaad, 2 uur geldig dus ik wacht rustig ff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
Hier werkte het prima, de afgelopen twee keys

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Werkte bij mij nu ook, maar duurde wel langer dan de vorige keys. Waarschijnlijk door het tijdstip en het feit dat het van tevoren aangekondigd was is het nu nog drukker dan eerst op de server. Gewoon nog een paar keer proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badie
  • Laatst online: 16:23
Zag dat er een 'Steamgroup' is gemaakt, maar mochten er spelers zijn die een potje op de xbox willen spelen, mijn naam is: Skitzoo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Heeft iemand al een oranje wapen gevonden ? Ik heb het spel nu bijna uitgespeelt maar nog geen oranje wapen gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
PilatuS schreef op zondag 30 september 2012 @ 22:33:
Heeft iemand al een oranje wapen gevonden ? Ik heb het spel nu bijna uitgespeelt maar nog geen oranje wapen gezien.
Vier stuks, vanaf 0 tot 32 op de normale difficulty. Volgens mij kan je ze pas vanaf een bepaald level vinden, m'n eerste was lvl 16 (shotgun), de lvl 24 smg gebruikte ik best vaak en veel, één sniper, maar die was uiteindelijk niet zo heel best, hij vrat ammo als een gek en nu een e-tech AR, hoewel ik die inmiddels ook al vervangen heb.

Het kleurtje is een beetje overdreven soms... Ik heb witte items gevonden die één level hoger waren dan paars / blauw en véél sterker waren in gebruik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• y0ukn0w
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-01-2022

y0ukn0w

aka Jay

King Mong dropte er 1 voor mij, maar was niets speciaals.

MHW: Jay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strekie
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 04-04-2024
ik op level 6 een oranje grenade mod van level 4 of 5, heb die tot level 19 gebruikt :-)
en van een quest een oranje schild gekregen maar dat is misschien een item dat iedereen krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb nu tijdje Terramorphus (ofzo) gefarmed, die dropt legendary class-dingen. Maar niet bijzonder interessant, ik vind die max health/health regen op dit moment nog iets te goed om weg te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb er twee gevonden en ben ondertussen lvl 33. Eerste was een pistool met fire op vrij laag level en dacht eigenlijk dat dat een drop was die de baas die die dropte altijd dropte. Was wel aardig maar gebruikte het puur een tijdje als backup. Verder heb ik een lvl 18 Murduring Slagga, SMG met 69x3 damage, 67 accuracy, 8.8 fire rate, 3.6 reload, 115 magazine size :) en 24% chance to slag. Toen ik em kreeg deed hij leuke damage maar ik gebruik em nu nog steeds omdat hij heel erg snel dingen kan slaggen en door de enorme hoeveelheid kogels die hij er uit spuugt is het ondanks de lage accuracy zelfs op een afstand goed te doen. Ik slag daar dus zooi mee en switch dan naar mijn sniper om 25K damage te doen of zo :)
Maar goed, ze zijn dus echt zeldzaam inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13:28
Ik heb er 1, één van die vier spies in een bandit "fort" dropte hem, best leuk, maar hij is nu niet echt toerijkend meer.... (1.5xx waard, lvl 10 oid)
Kwam er bij toeval achter dat hij oranje was :s heeft ook rode tekst (dacht ik, zit nu in de safe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

max913 schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 23:30:
Hoi , heb net borderlands 2 van vandaag gehaald voor pc.
Maar heb wel een groot probleem pff... heb echt vanalles geprobeerd.
Na dat de game launcher verschijnt krijg ik ieder keer bsod. :(
Nu zag ik op verschillende sites dat mensen problemen hebben met de fx processors of am3 sockets,
ik ben dus niet de enige blijkbaar.
Iemand ervaring mee ? ;(
Hopelijk kan iemand me helpen.
(ps wist ook niet goed waar dit bericht te plaatsen sorry hiervoor)
Probeer eens met een lagere resolutie/graphics configuratie.
Had dit zelf in het begin ook, even lager gezet en geen probleem meer.
Eenmaal in spel zelf terug alles op max gezet.. Speel zelf met een HP Envy 17 3000 en lag aan drivers van grafische kaart welke HP maar niet wilt updaten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:55

ye-roon

knaak

Ik ben nu level 20 met mijn solo Zero the Assassin. Ik ben nu net terug in Sanctuary na het "event". En ik moet zeggen, het lijkt of de game nu pas begint. Waar je in BL1 vanaf moment 1 om kwam in de side quests, was ik me in deze game echt aan het afvragen waar die bounty boards voor dienden want er kwamen maar geen quests uit. Maar ik kwam in sanctuary en heel de map vol met !!!!. Maja, toen was het tijd om te gaan slapen, zie vanavond wel verder.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-10 17:05
Nieuwe Borderlands 2 speler hier. Damn, wat een leuk spel! Sinds tijden niet meer zoiets leuks gespeeld.

Alleen de performance is wel heel onregelmatig. Zit hier met een 2600k@ 4.6 Ghz, 6990 GPU met een GT630 als dedicated Physx kaart maar soms dropt de performance naar 15 FPS. Meer mensen hier last van?

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13:28
ye-roon schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 08:42:
Ik ben nu level 20 met mijn solo Zero the Assassin. Ik ben nu net terug in Sanctuary na het "event". En ik moet zeggen, het lijkt of de game nu pas begint. Waar je in BL1 vanaf moment 1 om kwam in de side quests, was ik me in deze game echt aan het afvragen waar die bounty boards voor dienden want er kwamen maar geen quests uit. Maar ik kwam in sanctuary en heel de map vol met !!!!. Maja, toen was het tijd om te gaan slapen, zie vanavond wel verder.
Dat gevoel had ik ook enigzinds, na dat event kom je in veel meer plekken en de vijanden hebben bij mij ook een boost gekregen en droppen nu weer interesante loot :)
Vooral de God-goliath's droppen leuk spul ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Laatst online: 18:52

Shabbaman

Got love?

Ik kreeg een oranje schild als beloning na de firemind-missie.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
Vroeg me gister hetzelfde af, was level 24 en had nog niets. Vlak daarna deed ik een sidequest en vond ik 4 legendary's (1 schild en 3 wapens).

Mind = blown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er is maar 1 legendary die je wil hebben, The Bee. Dat ding is zoo freaking ziekelijk OP, ok je kan 1 shotted worden door heel veel zut in 2.5, maar jij one-shot zo'n beetje alles (zeker als Zer0). Sniper headshot? Mwah, 1,5-2miljoen damage.

Gisteren kwam ik in en game waar ze aan het mass-dupen waren, end-content of in iedergeval de wapens/shields, is al aardig kapot :)

(terramorpheus in 10 sec kill anyone?)

[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 01-10-2012 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:55

ye-roon

knaak

DCG909 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 09:04:
[...]

Dat gevoel had ik ook enigzinds, na dat event kom je in veel meer plekken en de vijanden hebben bij mij ook een boost gekregen en droppen nu weer interesante loot :)
Vooral de God-goliath's droppen leuk spul ;)
Al is het soms wel lastig om er een GOD-liath van te maken, vaak worden ze door hun eigen maten dood geschoten :s Wat ook leuk was een badass goliath (was al bad ass voor z'n helm verwijderd was) een corrosive goliath een midget goliath en een normale goliath tegen elkaar laten vechten en kijken wie er wint ^^ dat was best epic :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:42
SinergyX schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 09:29:
Er is maar 1 legendary die je wil hebben, The Bee. Dat ding is zoo freaking ziekelijk OP, ok je kan 1 shotted worden door heel veel zut in 2.5, maar jij one-shot zo'n beetje alles (zeker als Zer0). Sniper headshot? Mwah, 1,5-2miljoen damage.

Hoeveel damage zegt u :P Das genoeg!

Het is zo jammer dat ik niet vaak een aantal uur beschikbaar heb om te gamen per week. De story missions duren altijd zo lang :)

Ammo is ook echt een 'probleem' af en toe. Wordt bij veel lange missies wel gedwongen om met veel verschillende type wapens te spelen. Reden daarvoor is ook dat veel elementals 2 ammo per shot gebruiken e.d. Zo lang ik maar niet hoef te gaan melee-en is alles prima, maar duurt het wel wat langer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Laatst online: 30-09 12:14
ye-roon schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 09:29:
[...]

Al is het soms wel lastig om er een GOD-liath van te maken, vaak worden ze door hun eigen maten dood geschoten :s Wat ook leuk was een badass goliath (was al bad ass voor z'n helm verwijderd was) een corrosive goliath een midget goliath en een normale goliath tegen elkaar laten vechten en kijken wie er wint ^^ dat was best epic :)
Je moet de goliath dan ook helpen, vooral enemies die fire damage ofzo doen snel proberen laag in health te krijgen zodat de goliath one hit kills krijgt. Meestal heb ik het probleem dat hij ze niet altijd aan valt en achter mij aan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ChojinZ schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 08:57:
Nieuwe Borderlands 2 speler hier. Damn, wat een leuk spel! Sinds tijden niet meer zoiets leuks gespeeld.

Alleen de performance is wel heel onregelmatig. Zit hier met een 2600k@ 4.6 Ghz, 6990 GPU met een GT630 als dedicated Physx kaart maar soms dropt de performance naar 15 FPS. Meer mensen hier last van?
Zet de physx eens uit of lager? Die GT630 is nou niet echt een erg sterke kaart, misschien kan die het niet aan. Met mijn 2500K met 560Ti heb ik alles aan behalve antialiasing uit en physx op low en dan heb ik meestal 60 FPS (op 1920x1200). Alleen als het erg druk wordt of op sommige maps als ik een bepaalde kant op kijk en zo ongeveer de hele map tegelijk gerenderd wordt zakt het naar minimaal 40 of zo.

edit: Overigens moet ik zeggen, borderlands 2 weet hardware wel het vuur behoorlijk aan de schenen te leggen, had niet gedacht dat ik zo snel met deze hardware al concessies zou moeten gaan doen. Niet dat het erg is en merk er niks van tijdens het spelen, maar toch :P

Gisteren kwam ik in en game waar ze aan het mass-dupen waren, end-content of in iedergeval de wapens/shields, is al aardig kapot :)

Weet je zeker dat dat ding legit is? :S Ik ben nog lang niet bij end-game, maar dit klinkt niet echt als iets wat de bedoeling is...
Alhoewel...
http://borderlands.wikia.com/wiki/The_Bee
Ziet er naar uit dat het toch legit is, dacht dat je het over een wapen had. Damn dat is een nice shield (al heb ik dus nog steeds niet echt een referentiekader voor lvl 50 zooi).
Vraag me wel af hoeveel gekker het dan nog moet worden in de DLC's...

[ Voor 6% gewijzigd door Finraziel op 01-10-2012 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20

Ik vraag me af in hoeverre Gearbox hier iets aan kan doen(ban wise for example), in principe is het gewoon cheaten maar aan de andere kant, is er uberhaupt wel een behoefte om gear met andere mensen te delen die je niet kent? Ik heb die drang in BL1 nooit gehad iig.

Verder speel ik eigenlijk ook alleen met mensen waarvan ik weet dat ze niet cheaten.

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!
finraziel schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 10:00:
Weet je zeker dat dat ding legit is? :S Ik ben nog lang niet bij end-game, maar dit klinkt niet echt als iets wat de bedoeling is...
Alhoewel...
http://borderlands.wikia.com/wiki/The_Bee
Ziet er naar uit dat het toch legit is, dacht dat je het over een wapen had. Damn dat is een nice shield (al heb ik dus nog steeds niet echt een referentiekader voor lvl 50 zooi).
Vraag me wel af hoeveel gekker het dan nog moet worden in de DLC's...
De beste is dan wel de 50 versie, hij is afaik random drop dus kan ook lvl30 of 35 zijn, op youtube staat een gunzerker ergens die een kill doet in 9 seconde (icm met grenades, maar dan nog :P).

Deze dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Insane... Ik weet nog niet zeker of ik het leuk vindt waar het spel op hoger level naar toe gaat. Ik heb nu tegen het einde van playthrough 1 al dat ik af en toe ineens dood ben doordat er ergens een vijand op sprong (vooral sommige robotjes zijn erg daarin) terwijl ik hun ook nog in 1 of 2 schoten neer maai (weliswaar na slaggen, maar toch). Gevolg is dus dat je continu in cover moet zitten en heel voorzichtig wordt en de hele hectiek van de game gaat op dat moment ten onder. Misschien is dat met andere classes dan Zer0 minder...
Nou heb ik wel al 70 uur playtime er in zitten (weliswaar stond het spel een gedeelte daarvan op pauze, maar al zou het 60 uur zijn), dus heb mijn geld er al lang wel uit en ben er voorlopig niet op uitgekeken. Als playthrough 2 niet leuk blijkt te zijn dan ga ik gewoon playthrough 1 met de andere classes doen.

Pagina: 1 ... 19 ... 49 Laatste

Let op:
Als je op zoek bent naar spelers op Steam, kijk dan bij deze Steamgroup.