Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 03-10 08:24

Madstorm

Derping all the way!

lanerios schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 08:19:
zo, super badass loader + de boss erachter dood. Wat was die simpel zeg (de boss erna). Ik had daar dus echt een stuk meer van verwacht.
Aah, je hebt er ook maar 2 a 3 dagen over gedaan om langs die loader te komen ja, dat vonden ze waarschijnlijk lang genoeg. _O-

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcM88
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 25-09 17:23
finraziel schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 00:54:
Ben verder ook eens wat meer zelf gaan exploren en die maps zijn nog veel groter dan ik al dacht. Als je niet zelf op onderzoek uit gaat maar puur de quests volgt, ook al doe je alle sidequests, dan zie je bij lange na niet alles.
Ja dit heb ik ook gemerkt. Het is erg leuk om een beetje rond te gaan snuffelen. Gisteren moest ik naar de sanctuary toe (2e gedeelte). Maar ipv rechtstreeks daar naartoe te gaan, ging ik rechtsaf en kwam ik in een hyperion gebied terecht waar allemaal redelijk sterke robots waren (en aardig wat gun chests).

D3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petaht
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-10 10:19
Ik heb Borderlands Einz niet gespeeld maar waren de bazen daar ook zo makkelijk? 4 uit de 5 kan je gewoon stil staan achter een muurtje en schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Gisteren Jacks stad bezocht (Overlook) met delalcon en alle quests daar in één keer gedaan - aardig aantal keer gestorven :-/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Petaht schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 09:25:
Ik heb Borderlands Einz niet gespeeld maar waren de bazen daar ook zo makkelijk? 4 uit de 5 kan je gewoon stil staan achter een muurtje en schieten.
Ja en nee, zolang je goed in cover blijft, gaat het goed. Gaat de boss bewegen of spawnt wat add's, dan loopt het fout af.

Gisteren met 4x 40-41's Bloodwing gedaan, het grote probleem daar is de 4x badass die ook spawnt :P

Uiteindelijk met wat kamikazi acties toch gelukt :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:49
YellowOnline schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 09:27:
Gisteren Jacks stad bezocht (Overlook) met delalcon en alle quests daar in één keer gedaan - aardig aantal keer gestorven :-/
gestorven zelfs? :9 maar klopt ja dat is een aardig lastig stukje :) druk vooral

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petaht
SinergyX schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 09:43:
[...]

Ja en nee, zolang je goed in cover blijft, gaat het goed. Gaat de boss bewegen of spawnt wat add's, dan loopt het fout af.

Gisteren met 4x 40-41's Bloodwing gedaan, het grote probleem daar is de 4x badass die ook spawnt :P

Uiteindelijk met wat kamikazi acties toch gelukt :)
Haha oke, ik doe het doordeweeks rustig aan een level per dag en we spelen meestal met 2 man. ben nu 31 en eerste playthrough nog niet uitgespeeld omdat we alle side-quests ook doen:D. Welk level was jij toen je door de eerste playthrough heen was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-10 15:02
Ben ik een van de weinige hier op tweakers die borderlands een beetje vind tegenvallen?
  • Erg repetitief > ga naar een locatie kill x en verzamel y en kill daarna de grote badguy die overigens vrij simpel is meestal.
  • De UI werkt niet prettig, vooral het wisselen van wapens in de inventory vind ik klote. Even snel switchen is er niet bij.
  • Er is een verhaallijn, maar ik word er echt totaal niet ingezogen. Het verhaal doet me niks in ieder geval. Het triggert mij niet om verder te spelen.
  • Humor - hoor hier heel vaak dat het spel zo grappig is en de humor zo ontzettend goed. Persoonlijk is het niet echt mijn humor. Erg flauw en voorspelbaar.
Ik blijf toch nog even doorspelen, want het verzamelen van gear vind ik wel leuk. Ben toch steeds weer benieuwd wat er een stukje verderop evt. zou kunnen liggen. Misschien moet ik het spel ook eens online spelen, want dat heb ik nog niet gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcM88
Ik vind de game erg leuk, veel beter dan Borderlands 1. Het verhaal doet mij ook niet zoveel, maar de afwisseling van omgevingen en dingen die je kunt ontdekken houden het interessant. De humor vind ik ook leuk.

Inventory is inderdaad wel verschrikkelijk. Het is nogal afgeraffeld. Was dit bij deel 1 niet beter?

D3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-10 13:59
Tja, het is een kwestie van smaak. Ik vond Borderlands echt geweldig en deel 2 is m.i. nog beter dan deel 1.
MarcM88 schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 09:57:
Inventory is inderdaad wel verschrikkelijk. Het is nogal afgeraffeld. Was dit bij deel 1 niet beter?
Ja, ik hoop ook dat ze daar een patch voor uitbrengen.

[ Voor 56% gewijzigd door Hydra op 28-09-2012 09:59 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-10 15:02
Heb deel 1 ook nooit uitgespeeld dus het zal wel aan mij liggen :)

hou toch van iets meer realisme denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Rudolf schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 10:01:

Dan snap ik niet dat je een spel koopt wat zo overduidelijk niet realistisch is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hele UI is gewoon nog niet PC vriendelijk, ze hebben verkeerde keuzes gemaakt met drag&drop, maar het verhaal, zeker in het midden, vind ik echt geweldig.

Paar enorme WTF momenten, zeker een paar woahh..... momenten, als je vanuit BL1 komt is dat erg mooi gedaan.

Ergens hoop ik stiekem dat in True Vault aantal zaken voorkomen kunnen worden, maar denk helaas niet :(

spoiler:
Grootste domper vind ik wel de manier hoe je jack neer mag maaien, te simpel, te makkelijk. Het einde is echt .. en nu? gevalletje. Draak neer, je 2 oude vrienden komen aanlopen, Lilith vrij.. klaar.

[ Voor 22% gewijzigd door SinergyX op 28-09-2012 10:12 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Rudolf schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 10:01:

Het is inderdaad geen spel à la C:S of CoD. De speelervaring arcade en niet simulator. Ook de omgeving is cartoonesk opgebouwd en niet realistisch. Geen wonder dat het je dan tegenvalt.

Zelf vind ik het super - beter dan BL1 - ondanks dat het soms wel repititief is, maar dan vooral in de zin dat de mobs snel respawnen. De humor is overigens super, net als de talloze verwijzingen.

Het verhaal is goed en sluit mooi aan op BL1, maar wat de UI betreft voor equipped/backpack en trade hebben ze inderdaad niets bijgeleerd. Net als de besturing van auto's trouwens: dat dit niet met de pijltjes (of WASD) gaat is een groot gemis.

[ Voor 16% gewijzigd door YellowOnline op 28-09-2012 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petaht
Als ik me inventory open, dan haal ik me hand van de muis en gebruik ik gewoon me pijltjes! Vind ik vele malen makkelijker en heb er geen problemen mee; Adapt and survive!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
YellowOnline schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 10:10:
Zelf vind ik het super - beter dan BL1 - ondanks dat het soms wel repititief is, maar dan vooral in de zin dat de mobs snel respawnen. De humor is overigens super, net als de talloze verwijzingen.
Ik vind het afschieten van mobs juist wel het leukste deel van het spel. Ik kan niet genoeg bandits tegenkomen.

Ik vind het ook goed dat ze nu tegenstanders hebben met sterkere elemental resistancies. Ben nu voor het eerst pyro's tegengekomen en daarop doet m'n fire sniper rifle dus niks. Moest dus snel naar een alternatief gaan zoeken om die knakkers op afstand te kunnen houden.
Het verhaal is goed en sluit mooi aan op BL1, maar wat de UI betreft voor equipped/backpack en trade hebben ze inderdaad niets bijgeleerd. Net als de besturing van auto's trouwens: dat dit niet met de pijltjes (of WASD) gaat is een groot gemis.
Ik vind de besturing van auto's juist gewoon goed gedaan. Ze zijn enorm wendbaar en makkelijk te besturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hydra schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 10:19:
Ik vind het ook goed dat ze nu tegenstanders hebben met sterkere elemental resistancies. Ben nu voor het eerst pyro's tegengekomen en daarop doet m'n fire sniper rifle dus niks. Moest dus snel naar een alternatief gaan zoeken om die knakkers op afstand te kunnen houden.
Ik vind de toevoeging van Slag icm explosive te sterk, speelde gisteren met iemand die een sniper en SMG had met slag damage (18% en 21%), ik met mijn explosive rifle (1882 dmg, ~6 ROF), dan maai je alles zo makkelijk neer. Die Nomads met shield, goliaths, armor of shield bots, alles doet boem.

Leuke variant vind ik wel de granaten, homing, lobbing, bouncing, sticky, maar ook effect erna, baby-variant, static ground, healing. Daar kan je ziekelijk mee combineren.

[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 28-09-2012 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben zelf niet zo van de "traditionele shooters" alsin Battlefield en Black ops.

Daarom vind ik een MMO shooter als deze wel mooi. Het is een shooter, maar wel op een relaxte manier. En ook niet binnen 8 uurtjes uitgespeeld.

Moet wel zeggen dat het gewoon een verbeterde versie is van deel 1. Ze hadden bijvoorbeeld ook een soort dungeon kunnen maken voor 2 - 4 spelers zoals je in MMO's zoals WoW ziet. Nu heb je met verschillende classes verschillende rollen maar ik ben nog niet echt een gedeelte tegengekomen waarin ik een bepaalde class echt nodig had om verder te komen. Uiteindelijk doet iedere class gewoon op zijn eigen manier damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 10:24:
Ik ben zelf niet zo van de "traditionele shooters" alsin Battlefield en Black ops.

Daarom vind ik een MMO shooter als deze wel mooi. Het is een shooter, maar wel op een relaxte manier. En ook niet binnen 8 uurtjes uitgespeeld.

Moet wel zeggen dat het gewoon een verbeterde versie is van deel 1. Ze hadden bijvoorbeeld ook een soort dungeon kunnen maken voor 2 - 4 spelers zoals je in MMO's zoals WoW ziet. Nu heb je met verschillende classes verschillende rollen maar ik ben nog niet echt een gedeelte tegengekomen waarin ik een bepaalde class echt nodig had om verder te komen. Uiteindelijk doet iedere class gewoon op zijn eigen manier damage.
RPG shooter bedoel je denk ik. BL2 is niet echt een MMO aangezien je met max. vier spelers tegelijk kunt spelen.

Gisteren helaas niet kunnen spelen, toen ik eenmaal thuis kwam moest ik direct gaan slapen :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

SinergyX schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 10:09:
Hele UI is gewoon nog niet PC vriendelijk, ze hebben verkeerde keuzes gemaakt met drag&drop, maar het verhaal, zeker in het midden, vind ik echt geweldig.
Wat wordt er precies bedoelt met drag&drop, ik hoor daar vaker mensen over. Is dit dat je op het item moet klikken en vervolgens verslepen naar het juiste inv. slot?
Want ik kan gewoon vanuit mijn inventory op een wapen klikken en dan gaan hij bij mij automatisch terug naar mijn "dragende" gear / wapens. en kan ik op het wapen / slot klikken waar ik hem wil hebben. Werkt bij mij toch hartstikke prima.

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Madstorm schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 10:42:
[...]

Wat wordt er precies bedoelt met drag&drop, ik hoor daar vaker mensen over. Is dit dat je op het item moet klikken en vervolgens verslepen naar het juiste inv. slot?
Want ik kan gewoon vanuit mijn inventory op een wapen klikken en dan gaan hij bij mij automatisch terug naar mijn "dragende" gear / wapens. en kan ik op het wapen / slot klikken waar ik hem wil hebben. Werkt bij mij toch hartstikke prima.
Dat is precies wat er bedoelt wordt met drag & drop. Iets wat prima werkt op de consoles maar niet op de PC thuis hoort. Ze hadden een veel betere UI kunnen maken speciaal voor de PC.

Game developers kunnen heel wat leren van de maker van SkyUI voor Skyrim :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Madstorm schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 10:42:
Als je wapens van slot 1 naar bv slot 2 wil krijgen, dan drag/drop je (klik-vast, los op nieuwe slot).

Probleem dat dus klik-klik en drag&drop beide werken vanuit je slot<->inventory, wat soms nog buggy is.

Vaak komt het ook voor dat je vanuit je inventory of slots klik om te willen wisselen, maar dan schiet het scherm even naar de andere kant en direct weer terug.

Zo kan je bv ook geen wapens onderin je inventory naar boven halen, moet je steeds 'per scherm' naar boven trekken.

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 28-09-2012 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:00
Hoe kan ik mijn skillpoint resetten? Wil een andere indeling maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Versteegrob schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 10:45:
Bij hetzelfde apparaat waar je je skin kunt wisselen is ook een respec optie aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Versteegrob schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 10:45:
Sanctuary machine waar je ook je color/face kan aanpassen, onderaan staat optie tot skillreset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Thnx! Was al 5min bezig in het menu maar dat werkte dus niet:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een manier om skins en en heads te verzamelen? Of zijn dit allemaal random drops?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 10:57:
Is er een manier om skins en en heads te verzamelen? Of zijn dit allemaal random drops?
Random drops en soms quest rewards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
YellowOnline schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 10:10:
Net als de besturing van auto's trouwens: dat dit niet met de pijltjes (of WASD) gaat is een groot gemis.
Vind de besturing van de auto's ook prima eigenlijk. Ik heb in BL1 even moeten wennen aan deze manier van sturen, maar uiteindelijk, vooral nu in BL2 waarin de auto's wat beter handlen (je kunt volgens mij nooit op je kop komen te liggen zoals in deel 1) werkt het uitstekend in combat met andere auto's. Je kunt weliswaar niet rechtdoor rijden en dan opzij schieten, maar eigenlijk vind ik dat in spellen waar dat wel kan ook nooit goed werken. In het echt kun je dan je perifere blikveld gebruiken of even snel je ogen/hoofd draaien om te zien dat je nog de goede kant op rijdt, maar in een spel lukt dat minder goed en rij ik dus met zo'n besturing juist tegen dingen aan.
Ook het menu vind ik niet zo vreselijk als veel mensen blijkbaar. Ik zou het fijn vinden als er een patch komt om de pijltjestoetsen in het menu te remappen naar wasd maar ik verplaats voor nu inderdaad ook vaak gewoon mijn hand even en dan gaat het prima.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

finraziel schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 11:00:
[...]

(je kunt volgens mij nooit op je kop komen te liggen zoals in deel 1)
Kan wel - gisteren nog voorgehad. Je exit de auto dan automatisch trouwens.

Ik, en met mij veel mensen op het net, bestuur liever de auto met één hand op de pijltjes en mik op tegenstanders met de andere hand op de muis. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
YellowOnline schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 11:06:
[...]

Kan wel - gisteren nog voorgehad. Je exit de auto dan automatisch trouwens.

Ik, en met mij veel mensen op het net, bestuur liever de auto met één hand op de pijltjes en mik op tegenstanders met de andere hand op de muis. :)
och, met meerdere spelers tegelijkertijd is dat ook weer uit de wereld want dan richt de ander voor je ;) waardoor jij gewoon kan rijden en de gun in de voorkant kan gebruiken. waar je toch met je neus naar de tegenstander moet zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
YellowOnline schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 11:06:
Ik, en met mij veel mensen op het net, vind de besturing helemaal prima. Hah!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcM88
Hydra schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 11:11:
[...]

Ik, en met mij veel mensen op het net, vind de besturing helemaal prima. Hah!
Ja de besturing is wat apart (net zoals BL1) maar dat vind ik helemaal niet erg. Bij halo had je ook een apart rij systeem altijd wel leuk gevonden.

D3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRedbeard
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-09 12:53

ErikRedbeard

Cookiecutter 5.0

MarcM88 schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 11:13:
[...]

Ja de besturing is wat apart (net zoals BL1) maar dat vind ik helemaal niet erg. Bij halo had je ook een apart rij systeem altijd wel leuk gevonden.
Mwa zo appart is de besturing daarvan niet. Vrijwel bijna elke game gebaseerd op een Unreal engine heeft deze besturing met voertuigen. O.a UT2k3 enzovoorts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48
Sjonge jonge, ik moet deze trouwens ook nog even kwijt:

Als je nog niet aan de lvl 25 mainquest toe bent, zou ik de velden nog even niet lezen, de rest is redelijk veilig.
spoiler:
De where Angels fear to go (part 1) quest
bugde als een gek gisteren. Waar dit normaal in één uurtje wel te spelen is (solo) heb ik er gisteren denk ik wel 3 over gedaan...
Het begon met de fasttravel, waar eerder over gepost is, die halverwege staat, maar waarmee je NIET terug kunt reizen. Je zult dus nog een keer het level moeten spelen tot dat punt.
Niet zo'n punt, lekker xp-en zou je denken. Behalve dat de quest daarna in mijn game broken was.
spoiler:
de gates gingen niet meer open, omdat de constructors niet meer spawnde en de helft van de loaders bleef op de rand van de afgrond staan etc

Dus maar even een nieuwe game gemaakt en nog eens doorlopen. Prima.
Toen de baas
spoiler:
Bunk3R
, welke ik dus na 30 min op 5% maar opgegeven had, ik kon nog wel hits scoren, maar er ging géén HP meer van het balkje af. Uiteindelijk geen ammo meer en vermoord, prima, poging 2.

Toen ik em neer had, vinkje in de objective, viel ik opeens door de grond heen!!! De map verdween spontaan! Dood en bij respawn, was de baas weer vrolijk terug! Nog erger was dat m'n revival 90K kostte! Wtf?! Goed, met de overgebleven 17K even ammo ingeslagen en een 3e poging. Toen pas ondekt dat je nog een ander stuk van het level in kon lopen.
spoiler:
dat waterval stuk helemaal boven, waar tenminste niet iedere 15 sec 2 loaders spawnen

Toen ik de baas één critical hit scoorde, vloog er opeens 50% van z'n health af! Uh? Thanks?
Deze keer kreeg ik em wel neer zoals het hoorde,
spoiler:
en het gescripte crashje op de verhoging van het platform gebeurde

echter viel alle loot van de baas, stromen biljetten, NAAST waar je kon lopen, alles de afgrond in! Geen loot voor mij. :-/ Wat een troll.

Nou moet ik zeggen dat ik eigenlijk wel erg vaak aan domme dingen dood ga. Collision met een Nomad corpse, repair surveyors (waarom doen die toch 800-3000 dmg?!), van de rand van het level afrijden etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Hoe werkt dat fasttravel nou? Wil graag terug naar de basis maar na iedere exit ga ik nu naar een andere wereld. Ben nu in the highlands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er hier nou nog meer mensen die wel op steam hebben gepre-ordered maar niks van die beloofde bonus content hebben gekregen? Ik heb het spel via zo'n 4 pack gekocht (als pre-order) maar heb tot nu toe alleen de gewone versie van het spel ontvangen (dus zonder de beloofde extra golden key en golden gun om mee te beginnen...) Het is toch niet zo dat je een aparte key kreeg voor die bonus stuff en dat degene waarmee ik die 4 pack samen heb gekocht die met opzet voor me heeft achtergehouden?

Ik heb de steam support er over gemaild maar kreeg nogal een vaag bericht terug?

This Question's Message(s)
1 Message by you on Wed, 26th Sep 2012 1:37 am
Hello,

I pre-orderded Borderlands 2. I bought the 4-pack together with some friends and according to the Steam Store page we were supposed to get a couple of nice extra's (a golden gun at game start, a extra golden key for the sanctuary loot chest and the option to play the new character as soon as the developer releases it). So how come I didn't recieve any of this stuff so far? Please look into this.

Thanks in advance,

Jan Pols (Skoftebok)

2 Message by Support Tech Mason on Thu, 27th Sep 2012 12:57 pm
Hello,

Thank you for contacting Steam Support.

Unfortunately, the Nvidia promotional give-away of Borderlands 2 will not include the Premier Upgrades that is included with the pre-purchase of the game on Steam.

Steam Support is unable to add the Premier bonus to any versions of Borderlands 2 that did not have the promotion included in its original purchase.

If you have any further questions, please let us know - we will be happy to assist you.

Laatste keer dat ik een spel koop of pre-order in ieder geval. Ik heb nu 37,50 betaald voor een spel dat ik via een iets minder legale manier gratis had kunnen binnenhalen en ik zelfs met mijn pre-order heb ik geen extra benefits ten opzicht van degene die hem gewoon lekker piraten. Echt jammer dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 18:21

TheAnthonyNL

PC Gamer

@skoftebok ik heb ook borderlands 2 via 4-pack pre-order gekregen en heb gewoon mijn bonus items gekregen.

Check bij borderlands 2 in steam onder eigenschappen het DLC tabje, als daar premier club dlc staat dan moet je ze hebben.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Versteegrob schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 11:26:
Hoe werkt dat fasttravel nou? Wil graag terug naar de basis maar na iedere exit ga ik nu naar een andere wereld. Ben nu in the highlands
Euh, E bij zo'n ding en dan je destination selecteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GAMEKINGZ schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 11:35:
@skoftebok ik heb ook borderlands 2 via 4-pack pre-order gekregen en heb gewoon mijn bonus items gekregen.

Check bij borderlands 2 in steam onder eigenschappen het DLC tabje, als daar premier club dlc staat dan moet je ze hebben.
Ja daar staat bij mij dus helemaal niks, Ik heb de key van iemand hier op het forum gekocht. Die had hem via zo'n 4 pack gehaald. (tenminste is wat mij verteld is, zag geen reden dat niet te geloven) Toen ik na betaling de key had ontvangen en invoerde stond er ook pre-order achter en ik kon de game alvast binnen halen alleen nog niet spelen...

Dus ja ik snap er nu geen reet meer van:
- of ik ben genaaid door een medetweaker die me op de een of andere manier een andere bl2 key heeft aangesmeerd?
- of steam heeft gewoon een fout gemaakt door mijn pre-order om te zetten naar een normal game copy?

:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 11:28:
Zijn er hier nou nog meer mensen die wel op steam hebben gepre-ordered maar niks van die beloofde bonus content hebben gekregen? Ik heb het spel via zo'n 4 pack gekocht (als pre-order) maar heb tot nu toe alleen de gewone versie van het spel ontvangen (dus zonder de beloofde extra golden key en golden gun om mee te beginnen...) Het is toch niet zo dat je een aparte key kreeg voor die bonus stuff en dat degene waarmee ik die 4 pack samen heb gekocht die met opzet voor me heeft achtergehouden?

Ik heb de steam support er over gemaild maar kreeg nogal een vaag bericht terug?

Hello,

I pre-orderded Borderlands 2. I bought the 4-pack together with some friends and according to the Steam Store page we were supposed to get a couple of nice extra's (a golden gun at game start, a extra golden key for the sanctuary loot chest and the option to play the new character as soon as the developer releases it). So how come I didn't recieve any of this stuff so far? Please look into this.

Thanks in advance,

Jan Pols (Skoftebok)

Hello,

Unfortunately, the Nvidia promotional give-away of Borderlands 2 will not include the Premier Upgrades that is included with the pre-purchase of the game on Steam.

Steam Support is unable to add the Premier bonus to any versions of Borderlands 2 that did not have the promotion included in its original purchase.

If you have any further questions, please let us know - we will be happy to assist you.

Laatste keer dat ik een spel koop of pre-order in ieder geval. Ik heb nu 37,50 betaald voor een spel dat ik via een iets minder legale manier gratis had kunnen binnenhalen en ik zelfs met mijn pre-order heb ik geen extra benefits ten opzicht van degene die hem gewoon lekker piraten. Echt jammer dit
Schijnbaar heb je gebruik gemaakt van de Nvidia promotional give-away of Borderlands 2 en zat het daar niet bij. Zo is het nou eenmaal. Stond bij de promotie dat je pre-order content zou krijgen? Zo ja dan moet je met die mense contact opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL

TheAnthonyNL

PC Gamer

Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 11:39:
[...]

Ja daar staat bij mij dus helemaal niks, Ik heb de key van iemand hier op het forum gekocht. Die had hem via zo'n 4 pack gehaald. (tenminste is wat mij verteld is, zag geen reden dat niet te geloven) Toen ik na betaling de key had ontvangen en invoerde stond er ook pre-order achter en ik kon de game alvast binnen halen alleen nog niet spelen...

Dus ja ik snap er nu geen reet meer van:
- of ik ben genaaid door een medetweaker die me op de een of andere manier een andere bl2 key heeft aangesmeerd?
- of steam heeft gewoon een fout gemaakt door mijn pre-order om te zetten naar een normal game copy?

:?
Het kan ook een pre-order key zijn van Amazon destijds die waren ook die prijs, weet niet zeker of daar ook de premier club bij zat, anders even navragen bij die tweaker.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik moest 3 aparte codes invoeren voor de DLC en premium club, dit lijkt dan eerder die promotie van de eerdere pre-order waar dit allemaal niet bij zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcM88
Bij het fysieke doosje krijg je 2 codes. 1 normale en 1 om de dlc te activeren. Mogelijk heeft diegene waarvan jij die codes hebt gekocht nog de dlc ?

D3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Ik heb bij mn PS3 versie 2 codes gehad:

1 voor de Premiere club (Mechromancer, wapens en key)
1 voor de Slaughter Dome

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zucht heb ik weer, godverdomme je kan tegenwoordig ook niemand meer vertrouwen he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zantiath
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-06 09:48
Vanavond maar eens voor het eerst in mijn BL ervaring Online spelen. Lijkt mij erg leuk ipv singleplayer. Ik speel op de PC: DMNTR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 11:45:
zucht heb ik weer, godverdomme je kan tegenwoordig ook niemand meer vertrouwen he
Je kan ook degene vragen of het bij hem wel is goed gegaan? misschien heeft hij inderdaad de tweede code nog liggen die hij "vergeten" is te geven?

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YbonG
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02-09 15:30
wat ik denk dat er is gebeurt:
iemand heeft jou een key verkocht, zogenaamd uit een 4pack (weet niet hoe dit kan trouwens, als je een 4pack koopt op steam krijg je giftable games, geen keys). Deze key kwam in werkelijkheid uit de nvidia promotie. (je kreeg gratis BL2 bij bepaalde nvidia kaarten, echter zaten hier geen preorder bonussen bij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
4 pack keys kun je voor zover ik weet helemaal niet 'los' verkopen. Die 'gift' je inderdaad direct via Steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Laatst online: 04-10 13:26

mark-k

AKA markkNL

Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 11:28:

Hello,

Thanks in advance,

Jan Pols (Skoftebok)

Hello,

Het is wel raar dat je met de SKiDROW versie gewoon online kunt spelen ja, terwijl ik niet in een game kan komen met een vriend van me door fouten die nog gefixt moeten worden (verbinding is goed van beide, poorten staan open, bij een random persoon kunnen we er wel bij komen).

Als je de SKiDROW versie hebt kun je daar wel gewoon een save maken en die in je steam savemap zetten, dan heb je wel de pre-order dingen (alleen geen mechromancer als die uitkomt uiteraard). Ook de .ini edit voor de golden keys werkt daarmee nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
djunicron schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 11:21:
Nou moet ik zeggen dat ik eigenlijk wel erg vaak aan domme dingen dood ga. Collision met een Nomad corpse, repair surveyors (waarom doen die toch 800-3000 dmg?!), van de rand van het level afrijden etc.
Die boss is behoorlijk irritant, wij deden hem met 3 man en was het redelijk te doen. 1 focus puur op mobs, andere 2 rondrennen en boss schieten. Tip, gebruik elec en corrosive damage, dan kan je rennen terwijl de damage gewoon doorloopt.

Blijf ook uit de buitenring, maar ga gewoon in het midden bij dat kleine huisje zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mja ik ben blijkbaar gewoon vies hard opgelicht, ik neem nog wel even contact op met die gast waar ik het van gekocht heb zodra die online komt maar vrees het ergste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YbonG
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02-09 15:30
Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 11:55:
mja ik ben blijkbaar gewoon vies hard opgelicht, ik neem nog wel even contact op met die gast waar ik het van gekocht heb zodra die online komt maar vrees het ergste.
kijk eerst nog eens even in steam:

rechtsboven staat zo skoftebok's account (of wat je steam username ook mag zijn), moet je ff op Account Details drukken. Daar staan al je aankopen. wat staat daar precies bij BL2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL

TheAnthonyNL

PC Gamer

Hydra schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 11:53:
4 pack keys kun je voor zover ik weet helemaal niet 'los' verkopen. Die 'gift' je inderdaad direct via Steam.
Kan wel maar dan heb je te maken met een amazon versie.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
snelle vraag:

Net de baas dood na de super badass loader (gebeuren wat je voor mordecai moet doen). En wil nu een boss farmen om wat loot te krijgen.

Level 20 Zer0, Sniper build.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YbonG schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 11:57:
[...]

kijk eerst nog eens even in steam:

rechtsboven staat zo skoftebok's account (of wat je steam username ook mag zijn), moet je ff op Account Details drukken. Daar staan al je aankopen. wat staat daar precies bij BL2?
Borderlands 2 Nvidia (WW) staat er inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL

TheAnthonyNL

PC Gamer

Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 12:01:
[...]

Borderlands 2 Nvidia (WW) staat er inderdaad
Dan heeft hij dus de nvidia key gratis gekregen bij zijn 660ti nvidia kaart en aan jou verkocht :( , bij nvidia zaten geen pre-order bonus. Dus dan klopt het wel wat steam support jou heeft geschreven.

[ Voor 3% gewijzigd door TheAnthonyNL op 28-09-2012 12:07 ]

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lanerios schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 11:59:
snelle vraag:

Net de baas dood na de super badass loader (gebeuren wat je voor mordecai moet doen). En wil nu een boss farmen om wat loot te krijgen.

Heeft geen nut om te farmen, ga gewoon verder met het verhaal, je begint op lvl30 toch opnieuw :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GAMEKINGZ schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 12:07:
[...]

Dan heeft hij dus de nvidia key gratis gekregen bij zijn 660ti nvidia kaart en aan jou verkocht :( , bij nvidia zaten geen pre-order bonus. Dus dan klopt het wel wat steam support jou heeft geschreven.
Jep ik heb het door. Mooi klote. Ik ga er nog maar even vanuit dat het niet opzettelijk gedaan is, heb die gast een DM gestuurd en zal hem even aanspreken als ie op steam online komt.

In elk geval bedankt voor jullie snelle reacties

Is er overigens nog een andere manier om aan die necromancer te komen? Gaat die ook los verkocht worden? Ik had namelijk gelezen dat deze niet in die season pass included is...

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2012 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
SinergyX schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 11:55:
[...]
Die boss is behoorlijk irritant, wij deden hem met 3 man en was het redelijk te doen. 1 focus puur op mobs, andere 2 rondrennen en boss schieten. Tip, gebruik elec en corrosive damage, dan kan je rennen terwijl de damage gewoon doorloopt.

Blijf ook uit de buitenring, maar ga gewoon in het midden bij dat kleine huisje zitten.
Nahjah het hele punt was dus dat ik de mensen hier even wilde waarschuwen aan de hand van de lading bugs die ik er gisteren opeens had. Drie pogingen terwijl dat kwa moeilijkheid helemaal niet nodig was is toch gewoon suf, 100K aan $$$ kwijtraken voor niets slaat ook nergens op.

Echt moeilijk is de baas niet, alle aanvallen zijn gemakkelijk te ontwijken in dat gebiedje, ik heb mede omdat ik in totaal wel 45 min in gevecht ben geweest met die baas, twee gebieden gevonden waar je eigenlijk niet aangevallen kunt worden. De grootste moeilijkheid zit em volgens mij nog in zonder zoom-wapens goede hits scoren.

Niet de moeite waard, gewoon naar het volgende gebied gaan zo snel als je kunt. Hogere levels tegenstand = hogere levlels drops, en hoge levels drops zijn vaak / altijd beter dan wat je van de lagere level bazen gaat krijgen.

Ter vergelijking: Lvl 20 snipers zijn vaak iets van 250-300 dmg met elementals erop. Lvl 24 snipers die je na de baas (als ik goed zit kwa je voortgang) kunt vinden uit de op dat moment lastige tegenstand, zitten >400 dmg + element of zelfs 500 zonder.

Je hebt dus best kans dat je betere witte items gaat vinden in nieuwe gebieden dan blauwe drops van bazen. Ook om de XP hoef je het niet te doen, dat gaat eigenlijk pas echt lekker het moment je gewoon hele nieuwe gebieden aan het schoon vegen bent met wat sidequests.
Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 12:11:
[...]
Is er overigens nog een andere manier om aan die necromancer te komen? Gaat die ook los verkocht worden? Ik had namelijk gelezen dat deze niet in die season pass included is...
Ja, die kan je gewoon los kopen uiteindelijk. Zuur verhaal. Ik zou maar niet verder bij Steam klagen, want in de regels van die promo's staat vaak dat je het niet mag doorverkopen / gebruiken als je de hardware niet hebt. En Steam mods staan toch wel bekend als "streng" op de regeltjes.

[ Voor 12% gewijzigd door djunicron op 28-09-2012 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
djunicron schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 12:15:
Nahjah het hele punt was dus dat ik de mensen hier even wilde waarschuwen aan de hand van de lading bugs die ik er gisteren opeens had. Drie pogingen terwijl dat kwa moeilijkheid helemaal niet nodig was is toch gewoon suf, 100K aan $$$ kwijtraken voor niets slaat ook nergens op.

Echt moeilijk is de baas niet, alle aanvallen zijn gemakkelijk te ontwijken in dat gebiedje, ik heb mede omdat ik in totaal wel 45 min in gevecht ben geweest met die baas, twee gebieden gevonden waar je eigenlijk niet aangevallen kunt worden. De grootste moeilijkheid zit em volgens mij nog in zonder zoom-wapens goede hits scoren.
Ik ben zelf amper bugs tegengekomen, enkele keer een mob die ik niet kon raken, maar dat was achteraf wat lag. Qua geld, duurste tot heden was 21k, maar dat was ergens rond level40.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcM88
Ik heb als bug met gunzerker dat als ik alle ammo vol heb (net gekocht bij een automaat bijv). Als ik daarna in een auto stap ben ik 10% van mijn kogels kwijt. Dit effect doet zich overigens maar 1x voor (tot ik weer volle ammo heb).

D3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!
djunicron schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 11:21:
Van het level afrijden is me ook al vaak genoeg gebeurd ja, ik hou nou maar goed de minimap in de gaten als ik door een level scheur. Ben ook al vaak genoeg ergens naar beneden gesprongen waar ik zoiets had van, dat ziet uit als ook een stuk van een level, alleen om dan toch dood gemaakt te worden omdat de game vindt dat ik uit het level spring.
Maar die surveyors... dat zijn toch die kleine vliegende robotjes die shock damage afvuren? Ik ben nog niet zo ver als jij geloof ik maar zoveel damage doen die mij nooit. Ze zijn iritant, maar ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat ik er snel door dood zou gaan (tenzij doordat mijn shield niet regent door hun kleine damage waardoor een wandelende robot mij af kan maken), volgens mij nog nooit gebeurd ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
finraziel schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 12:33:
[...]

Van het level afrijden is me ook al vaak genoeg gebeurd ja, ik hou nou maar goed de minimap in de gaten als ik door een level scheur. Ben ook al vaak genoeg ergens naar beneden gesprongen waar ik zoiets had van, dat ziet uit als ook een stuk van een level, alleen om dan toch dood gemaakt te worden omdat de game vindt dat ik uit het level spring.
Maar die surveyors... dat zijn toch die kleine vliegende robotjes die shock damage afvuren? Ik ben nog niet zo ver als jij geloof ik maar zoveel damage doen die mij nooit. Ze zijn iritant, maar ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat ik er snel door dood zou gaan (tenzij doordat mijn shield niet regent door hun kleine damage waardoor een wandelende robot mij af kan maken), volgens mij nog nooit gebeurd ook.
Jup, die kleine reparatie dingen ja. Die komen opeens recht op je af en dan schieten ze zo'n lightning bolt op je.

Ik heb 1688 shields en 2899 hp, dus ik moet erg veel dekking zoeken. Maar in dekking en in gevecht vergeet ik vaak op die botjes te letten. En ze zijn dan ook vaak de enige die me raken. Dan is veelal m'n schild in één klap naar 200, maar daarna krijg ik nog een seconde of 8 125 dmg... Dat is dus een dikke 1400+1000 dmg over 8 seconden, terwijl je schilden maar niet gaan herladen. Dat is meer dan IonLoaders doen! Ik vraag me echt af of dat de bedoeling was, of dat deze mobs gewoon een tikje te sterk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
badass surveyors, dat zijn een stelletje hufters >< Vooral omdat ze komen met een grote groep mobs, vallen ze pas later op dat ze badass zijn. En dan hebben ze toch al veel damage gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Electric damage, doet bonus damage op je shield. In True Vault heb ik nu shield van ~12.000, bijna elke mob blaast deze in enkele secondes weg, diverse daarvan schieten zelfs nog mijn HP met 30-40% weg.

Ze zijn in principe vrij makkelijk, ze vliegen op je af, stap opzij en ze missen je, anders heb je nog genoeg tijd ze neer te maaien.

Meest irritante mobs zijn nog welk die stalkers, continue stealth en bewegen ziekelijk heen en weer, erg leuk als je een badass stalker krijgt.. ben je blij dat er een Siren is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
SinergyX schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 12:50:
Electric damage, doet bonus damage op je shield. In True Vault heb ik nu shield van ~12.000, bijna elke mob blaast deze in enkele secondes weg, diverse daarvan schieten zelfs nog mijn HP met 30-40% weg.

Ze zijn in principe vrij makkelijk, ze vliegen op je af, stap opzij en ze missen je, anders heb je nog genoeg tijd ze neer te maaien.

Meest irritante mobs zijn nog welk die stalkers, continue stealth en bewegen ziekelijk heen en weer, erg leuk als je een badass stalker krijgt.. ben je blij dat er een Siren is :)
Toen ik het las dacht ik precies hetzelfde, phaselocken voor het leven _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Stalkers zijn echt.. heel, heel, heel, heel, heel, heel irritant. Als Zer0 nog te doen,

hun stealth -> eigen ability gebruiken, shield wegknallen -> en ze stealthen niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oja, ter referentie, op level50 heb je zo'n 90k shield (aantal classes nog meer) en 40-60k health. Een fatal godliath 1 shot je dan nog steeds ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
lanerios schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 12:53:
Stalkers zijn echt.. heel, heel, heel, heel, heel, heel irritant. Als Zer0 nog te doen,

hun stealth -> eigen ability gebruiken, shield wegknallen -> en ze stealthen niet meer
soldier--> turret neerknallen
gunzerker--> gewooon raggen..

Ze zijn dus met alle chars wel te pakken, maar irritant zijn ze wel ja :P

irritanter zijn de raggs... pffff

[ Voor 4% gewijzigd door Ewivis op 28-09-2012 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
rakk moeten echt oprotten van Pandora >_> Hyperion is zo machtig, maar dat ras ff uitroeien? Dat is dan weer te moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 30-09 12:14
lanerios schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 12:57:
rakk moeten echt oprotten van Pandora >_> Hyperion is zo machtig, maar dat ras ff uitroeien? Dat is dan weer te moeilijk.
Hyperion is dan ook niet zo begaan met de inwoners van de planeet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vraag me nu wel af hoe ze de DLC gaan inzetten
spoiler:
Jack is dood, vault key laat een map zien van het universum met andere vaults, Roland is dood, Angel is dood, maar door de reset naar 2.5 zouden ze weer terug moeten zijn, wat gooien ze er dan bij? Theorie zou dus de andere vaults voor deeltje 3 worden, een DLC zou dus rond vervolg van Hyperion zitten en hopelijk nog een stukje rond Angel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm, ik vind stalkers noch rakk echt zo iritant. Om een of andere reden vind ik stalkers heel makkelijk om te critten dus die zijn vrij vlot weg en rakk lijken ook onmogelijk te missen te zijn. Volgens mij zit daar (net als in deel 1) een soort aim assist op los van of je aim assist aan of uit hebt. Enige moment dat rakk iritant zijn is als ze net aanvallen op het moment dat je gefocust bent op andere vijanden, maar aangezien ik met Zer0 toch al vrij voorzichtig speel om vijanden van een afstandje af te kunnen knallen valt dat ook wel mee.
Rats vind ik iritanter, vooral omdat ze je geld jatten als je even niet op let en die vind ik echt lastig om te voorspellen, moeilijkste veel voorkomende vijanden om te critten vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Rakk hebben vrijwel geen hitpoints dus in die richting knallen met een SMG of shotgun is genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
SinergyX schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 13:07:
Vraag me nu wel af hoe ze de DLC gaan inzetten
spoiler:
Jack is dood, vault key laat een map zien van het universum met andere vaults, Roland is dood, Angel is dood, maar door de reset naar 2.5 zouden ze weer terug moeten zijn, wat gooien ze er dan bij? Theorie zou dus de andere vaults voor deeltje 3 worden, een DLC zou dus rond vervolg van Hyperion zitten en hopelijk nog een stukje rond Angel.
Bij BL1 hadden de DLC's niets met het originele verhaal te maken. Ik verwacht dat dit hier ook zo zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
Ze wilde toch ook gewoon "nieuwe missies" in de campaign injecteren? Niet sidequests, maar gewoon voor het verhaal ter zake doende mainstory quests. Ben best benieuwd hoe dat gaat werken, maar opzich is het wel leuk als het echt wat toevoegt.

Ik vind de normale Rats eigenlijk wel handig, dan hoef je zelf niet zo te lopen om alle loot te vinden. Die thiefs zijn inderdaad vrij irritant als ze je niet van voren aanvallen. De screenbump die je krijgt als je bestolen wordt is niet altijd even duidelijk.

Dat ze 25% van je cash jatten is nog één ding. Je moet het alleen wel als witte (!) drop weer terug zien te vinden. In Fink's ben ik ook één keer bestolen van m'n grenade mod! Ze kunnen dus ook items uit je inventory jatten. (volgens mij, niet echt gecontroleerd. pakken ze ook dingen af die je niet equipped hebt)

M'n rant over de surveyor is meer dat ik het niet erg vind als tegenstanders hoge spike dmg doen, maar het is alleen zo raar dat een assist unit die met hele groepen tegelijk spawnt uiteindelijk de gevaarlijkste is van ze allemaal! Van zo'n loot-midget / Loader snap ik het nog, plus dat is eigenlijk ook grappig als een soort straf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

djunicron schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 14:33:
M'n rant over de surveyor is meer dat ik het niet erg vind als tegenstanders hoge spike dmg doen, maar het is alleen zo raar dat een assist unit die met hele groepen tegelijk spawnt uiteindelijk de gevaarlijkste is van ze allemaal! Van zo'n loot-midget / Loader snap ik het nog, plus dat is eigenlijk ook grappig als een soort straf.
Die surveyors, zelfs badass, zijn zelden een probleem - maar de wezens die soms uit een lootbox springen zijn écht gevaarlijk. In de Wildlife Reserve kreeg ik zo'n badass loot engineering midget of zo (sorry, juiste naam weet ik niet meer) die bijna een boss op zich was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
YellowOnline schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 14:54:
[...]

Die surveyors, zelfs badass, zijn zelden een probleem - maar de wezens die soms uit een lootbox springen zijn écht gevaarlijk. In de Wildlife Reserve kreeg ik zo'n badass loot engineering midget of zo (sorry, juiste naam weet ik niet meer) die bijna een boss op zich was.
Toen ik met Ewivis coop speelde hadden we in de Wildlife Reserve 3 van die badass midgets achter elkaar in 1 kamer! Dat was best kut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EnigmaNL schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 14:58:
Toen ik met Ewivis coop speelde hadden we in de Wildlife Reserve 3 van die badass midgets achter elkaar in 1 kamer! Dat was best kut.
Die kamer met 1 lootbox en wat ammo, tegen de muur 3 dozen? 99% kans dat er altijd eentje spawnt daar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
SinergyX schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 15:01:
[...]

Die kamer met 1 lootbox en wat ammo, tegen de muur 3 dozen? 99% kans dat er altijd eentje spawnt daar :P
Volgens mij was dat hem ja. Er kwamen 3 tevoorschijn en in eerste instantie hadden we het niet eens in de gaten :)

Sowieso heel veel loot midgets in dat gebied.

[ Voor 6% gewijzigd door EnigmaNL op 28-09-2012 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
EnigmaNL schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 14:58:
[...]

haha precies, zit je net lekker wapens te vergelijken, gaat er iemand down... ik: huh wat doe jij nou... ineens 3 van die gasten haha :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Laatst online: 16:51

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

SinergyX schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 15:01:
[...]

Ik had er ook drie daar :D. Waren nog best sterk :').

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EnigmaNL schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 15:03:
Volgens mij was dat hem ja. Er kwamen 3 tevoorschijn en in eerste instantie hadden we het niet eens in de gaten :)

Sowieso heel veel loot midgets in dat gebied.
Homing baby-nades ftw! Ik heb 8x 8900 dmg varianten, 3x gooien in zo'n kleine ruimte is 90% kans op volledige hits :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
djunicron schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 14:33:
Ik vind de normale Rats eigenlijk wel handig, dan hoef je zelf niet zo te lopen om alle loot te vinden. Die thiefs zijn inderdaad vrij irritant als ze je niet van voren aanvallen. De screenbump die je krijgt als je bestolen wordt is niet altijd even duidelijk.
Hmm, volgens mij droppen ze niet alles wat ze op pakken ook weer hoor, dus ik probeer ze altijd zo snel mogelijk af te knallen voor ze al mijn loot naar de filestijnen helpen. In ieder geval toen er drie thieves tegelijk ineens naast me stonden was ik daarna toch echt geld kwijt terwijl ik alles opgepakt had. Ik pak over het algemeen sowieso eigenlijk alles op wat los en vast zit, ook witte items nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
Bart ® schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 15:19:
[...]

Ik had er ook drie daar :D. Waren nog best sterk :').
Oh ik maar 2 daar, 4 in totaal in de hele map.

Ook één Uber badass L00TLo4Der gevonden, die had zeker evenveel hits nodig als een constructor, dat ding one-shotte me zo'n beetje. Wél 12k aan $ gevonden daarna, was dus opzich wel de moeite waard. Daarnaast was het ding echt grappig, hij ging echt zo "stamp stamp stamp" heel boos door de kamer met mini pootjes. Weet niet wattie nou precies deed, maar hij ging op alle ammo die er nog lag af.

(Waarschijnlijk hetzelfde als de LWT Loaders, ook zo'n zelfde soort loopje) YouTube: Borderlands 2 - LWT Robot Loader's are so cute

[ Voor 13% gewijzigd door djunicron op 28-09-2012 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weer leuke secret chest in tundra express :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-10 11:57
Klopt het nou dat er geld van je gestolen kan worden? Ik ben gisteren tijdens het spelen opeens bijna 20k armer geworden en ik heb het niet in de gokkasten gegooid, dat weet ik zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL

TheAnthonyNL

PC Gamer

superbassie schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 17:58:
Klopt het nou dat er geld van je gestolen kan worden? Ik ben gisteren tijdens het spelen opeens bijna 20k armer geworden en ik heb het niet in de gokkasten gegooid, dat weet ik zeker.
Te vaak doodgegaan?

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-10 11:57
Hm, twee keer volgens mij. Maar dat was 'slechts' 2k per keer.
Nja, misschien dat ik toch wat te enthousiast was bij de gokkast. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
superbassie schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 17:58:
Echt een paar posts boven die van jou hebben we het over thieves :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Ik gooi al mijn geld in gokkasten. En vaak ook, als ik doodga ben ik anders toch veel meer kwijt.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klopt, ik ook, beetje geld overhouden voor die ene keer dat je iets leuks ziet in een vending machine (al is dat eigenlijk ook alleen maar kort nadat je naar een nieuwe area gaat want die dingen levelen niet mee maar blijven ondergelevelde zooi verkopen als jij al hoger level bent) en de rest opmaken. Gister die 50K half in de gokkast gestopt en half aan Moxxie getipt
spoiler:
(al heb ik het tweede wapen nog niet gekregen, vandaag nog maar wat tippen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
Bart ® schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 18:44:
Ik gooi al mijn geld in gokkasten. En vaak ook, als ik doodga ben ik anders toch veel meer kwijt.
Wat ik me dus afvroeg nadat ik even 100K kwijt gebugged was: Wat gebeurt er als je géén geld hebt voor de respawn? Ik moet inmiddels normaal een behoorlijke som betalen, maar ik kan me zo voorstellen dat je op de 2e moeilijkheidsgraad opeens 3x bestolen wordt, net gegokt hebt en dan dood gaat. Respawn je dan gewoon helemaal niet? Is het dan Game Over? Kom je dan terug in Sanct met je missie geannuleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik meen dat je een percentage van je huidige geld betaalt om te respawnen, dus als je niks hebt betaal je niks. Zo was het in ieder geval in deel 1. Dat is ook precies de reden dat we het geld opmaken, want anders betaal je het toch maar aan respawns en er is vooralsnog niks om voor te sparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
  • Laatst online: 13:28
Wat zijn eigenlijk de kansen dat die bepaalde vijanden zo'n legendary weapon droppen?
Heb net die apen gast 2 keer gedood, niks. Black queen, niks...
Ben lvl 16 als dat uitmaakt en heb die vault hunter relic :/

De enige die een leuk wapen dropte vandaag was een god bla bla goliath.
Heb toevallig al een orange gekregen op lvl 13 oid, van een van die spies XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weet niet of er echt al ergens dropchances bekend zijn, maar in principe lijkt mij de beste aanpak om gewoon zoveel mogelijk te killen, alles looten (eventueel van tevoren wat ruimte maken door dingen in je bank te stoppen) zodat als je geen leuke wapens vindt je wel een karrevracht geld hebt en dat geld dan gebruiken om in de gokkast te gooien, daar heb ik ook al leuke wapens uit gehaald. Heb nog niet echt van een baas bijzonder goede loot gekregen of zo. Ze droppen vaak wel wat meer, maar niet zoveel meer dat het de moeite waard is om specifiek die bazen te gaan farmen. Paar area's clearen en je hebt een heleboel loot gevonden (en in goud omgezet), ik ren vaak tussendoor ook wel even terug naar het begin om alles weer te verkopen.

edit: Ik heb trouwens niks gemerkt van dat de gokkast in Overlook beter zou zijn dus ik gok gewoon bij Moxxi's omdat ik daar twee gokkasten tegelijk kan gebruiken, gaat wat vlotter. Duurt anders echt lang als je veel geld hebt.

[ Voor 13% gewijzigd door Finraziel op 28-09-2012 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biersteker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-10 17:09
Die in overlook geeft iets beter changes, maar er is nog een 4de gokkast.

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

djunicron schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 18:51:
[...]

Wat ik me dus afvroeg nadat ik even 100K kwijt gebugged was: Wat gebeurt er als je géén geld hebt voor de respawn? Ik moet inmiddels normaal een behoorlijke som betalen, maar ik kan me zo voorstellen dat je op de 2e moeilijkheidsgraad opeens 3x bestolen wordt, net gegokt hebt en dan dood gaat. Respawn je dan gewoon helemaal niet? Is het dan Game Over? Kom je dan terug in Sanct met je missie geannuleerd?
Je betaalt een percentage. Heb je 20k dan betaal je 1600, heb je 2k dan betaal je 160. Kun je dus beter daarvoor 18k vergokt hebben, heb je er meer plezier van gehad ;).

Cunning linguist.

Pagina: 1 ... 18 ... 49 Laatste

Let op:
Als je op zoek bent naar spelers op Steam, kijk dan bij deze Steamgroup.