Sjonge jonge, ik moet deze trouwens ook nog even kwijt:
Als je nog niet aan de lvl 25 mainquest toe bent, zou ik de velden nog even niet lezen, de rest is redelijk veilig.
spoiler:De where Angels fear to go (part 1) quest
bugde als een gek gisteren. Waar dit normaal in één uurtje wel te spelen is (solo) heb ik er gisteren denk ik wel 3 over gedaan...
Het begon met de fasttravel, waar eerder over gepost is, die halverwege staat, maar waarmee je NIET terug kunt reizen. Je zult dus nog een keer het level moeten spelen tot dat punt.
Niet zo'n punt, lekker xp-en zou je denken. Behalve dat de quest daarna in mijn game broken was.
spoiler:de gates gingen niet meer open, omdat de constructors niet meer spawnde en de helft van de loaders bleef op de rand van de afgrond staan etc
Dus maar even een nieuwe game gemaakt en nog eens doorlopen. Prima.
Toen de baas
, welke ik dus na 30 min op 5% maar opgegeven had, ik kon nog wel hits scoren, maar er ging géén HP meer van het balkje af. Uiteindelijk geen ammo meer en vermoord, prima, poging 2.
Toen ik em neer had, vinkje in de objective, viel ik opeens door de grond heen!!! De map verdween spontaan! Dood en bij respawn, was de baas weer vrolijk terug! Nog erger was dat m'n revival 90K kostte! Wtf?! Goed, met de overgebleven 17K even ammo ingeslagen en een 3e poging. Toen pas ondekt dat je nog een ander stuk van het level in kon lopen.
spoiler:dat waterval stuk helemaal boven, waar tenminste niet iedere 15 sec 2 loaders spawnen
Toen ik de baas één critical hit scoorde, vloog er opeens 50% van z'n health af! Uh? Thanks?
Deze keer kreeg ik em wel neer zoals het hoorde,
spoiler:en het gescripte crashje op de verhoging van het platform gebeurde
echter viel alle loot van de baas, stromen biljetten, NAAST waar je kon lopen, alles de afgrond in! Geen loot voor mij. :-/ Wat een troll.
Nou moet ik zeggen dat ik eigenlijk wel erg vaak aan domme dingen dood ga. Collision met een Nomad corpse, repair surveyors (waarom doen die toch 800-3000 dmg?!), van de rand van het level afrijden etc.