Dat is bij 1 game als je geVAC banned, iets heel anders. Maar goed ik heb al de meeste rare dingen voorbij zien komen over steam. Onwetenheid vullen mensen graag in met wat ze denken hoe het is. Van mij mag je erover denken wat je wilt maar kunnen we ophouden allerlei doombeelden en onzinnigheden die nergens op gestoeld zijn als de waarheid te posten?
Een vac ban is voor 1 game. That's it. Als we nu al anti-cheat maatregelen en steam accounts door elkaar gaan halen........Is niet hetzelfde. De enige reden hoe je ge vacbanned wordt is cheaten, en dan nog kan je gewoon multiplayer spelen alleen niet op VAC servers.
@hnieronder: Dat is precies wat ik bedoel met onderbuik gevoelens, "Ik ken genoeg gevallen" is vaak een argument van ik heb geen flauw idee maar heb van horen zeggen weleens iets gehoord. Ach prima, praat jezelf aan wat je wilt. Maar nogmaals post onzin niet als de waarheid zonder enige bronvermelding.
VAC ban is een ban voor 1 game dus. Als mensen dat al door elkaar halen wordt het lastig discussieren. Dat bedoel ik dus met dat mensen zichzelf eerst is wat moeten informeren i.p.v. gissen.
Laten we het maar snel weer over borderlands 2 hebben,
En lanerios, jij hebt het over een gehackte account. Weer compleet wat anders, dus waar jij nu weer mee komt slaat nergens op en een fanboy?
Jij hebt het notabene over een GEHACKTE account, iets compleet anders. En dat haal je door de war met een steam ban. Dat laat zien dat je gewoon geen idee hebt toch?
[
Voor 71% gewijzigd door
Postius op 27-09-2012 16:16
]