• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:55

ye-roon

knaak

finraziel schreef op donderdag 27 september 2012 @ 09:32:
Ja maar er zit een max aan hoe ver je die kunt upgraden (helaas), ik heb mijn sniper bullets en backpack ook maximaal ge-upgrade en dan wordt eridium een stuk minder spannend. Ben maar grenades, rockets, shotgun en combat rifle gaan upgraden omdat ik die soms als backup gebruik. Wat mij betreft hadden ze dat maximum weg mogen laten en gewoon de eridium prijs steeds verder laten oplopen, wat is er op tegen?
Dat je met 800 sniper kogels loopt en met alle + accuracy van talents een onstopbare machine op long en short range word?

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Leuk om te hebben, maar over 4 levels heb je er niets meer aan.
ye-roon schreef op donderdag 27 september 2012 @ 09:36:
Dat je met 800 sniper kogels loopt en met alle + accuracy van talents een onstopbare machine op long en short range word?
Alsof je ooit zonder kogels komt? (ok True Vault komt dat nog wel eens voor).

Gisteren duurste wapen tot heden gezien, een lvl35 blue bij de vendor voor 258k :/ Die wapens uit BL1 voor een miljoen zijn nog niet eens zo raar :P

Gisteren weer sterke party gehad, behoorlijk wat verder gekomen in het verhaal deeltje 2. Spec helemaal overhoop gegooid, geen deep-spec meer, maar juist alle punten verdeelt over de 3 subtrees. Iets meer damage, snellere reload en iets meer healing, helaas een tragere turret, maar werkt wel een stuk fijner. 50% mag size helpt enorm :)

[ Voor 24% gewijzigd door SinergyX op 27-09-2012 09:39 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Ze hadden de backpackprijs van eredium kunnen laten oplopen. Ik zie niks mis met extra backspace. Dat ze de hoeveelheid kogels aan banden leggen kan ik nog wel begrijpen.

Verder hadden ze het eredium ook nog kunnen gebruiken voor skins en dergelijke.

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-10 10:24

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik vond dat Eredium beetje tegenvallen, het "duurste" materiaal van Pandora en je kan er extra kogels mee regelen :/

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

MrVegeta schreef op donderdag 27 september 2012 @ 09:55:
Ik vond dat Eredium beetje tegenvallen, het "duurste" materiaal van Pandora en je kan er extra kogels mee regelen :/
Ik zou er zo 100 inleveren als ik 1 oud wapen kon upgraden naar mijn huidige level. Zovaak dat ik een erg fijn wapen heb, maar gewoon qua damage niet meer mee kan.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

ye-roon schreef op donderdag 27 september 2012 @ 09:36:
[...]

Hmm, mja ok ik was even die rapidfire snipers vergeten, die worden dan wel erg sterk inderdaad. Backpack space op zijn minst hadden ze echter niet zo zwaar hoeven te beperken, in deel 1 kon je zelfs zonder DLC redelijk makkelijk het dubbele halen :S

Gamertag: FinrazielNL

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
nieuwe easter egg en extra loot chests:

spoiler:
In Playthrough 2, bij Claptraps Place, pak de Echo van Geary Unbreakable op. en LOOP! Naar de vulkaan (Auto's mogen ook, quick travel niet! Geary verschijnt, pakt de Echo van je af, en springt in de vulkaan. Hierna verschijnen er 2 of 3 chets met purple guns

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Je spoiler werkt niet :P

• corset
Nu wel, derp! (Ik slaap nog)

[ Voor 36% gewijzigd door corset op 27-09-2012 10:22 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Gisteren eindelijk gemerkt waarom zoveel mensen puffen over Bloodwing. Ik snap nu waarom :)
[spoiler]Een level 24 en een level 16 vs. Bloodwing.... niet eenvoudig. Hij hield zich bezig met de minions zodat hij ook vrij eenvoudig second wind kon krijgen wanneer Bloodwing een van haar dives deed.

Ik heb mijn hele voorraad munitie van sniper (volledig uitgeëridiumd) op dat beest losgelaten maar bij elke elemental shift healde dat beest zich. Dat gevecht heeft echt lang geduurd, oef. En geen noemenswaardige drop van het beest zelf of in de room naar de exit :( Maar proficiat aan de level 16 - zijn naam ontsnapt me nu - om dat te overleven![/Spoiler |:( ]

[ Voor 1% gewijzigd door YellowOnline op 27-09-2012 11:22 . Reden: Oh fuck, dat moesten spoiler tags zijn en geen quotes ]

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:19
YellowOnline schreef op donderdag 27 september 2012 @ 10:29:
Gisteren eindelijk gemerkt waaorm zoveel mensen puffen over Bloodwing. Ik snap nu waarom :)

[...]
Ik had er ook problemen mee eerst (twee spelers met level 17). Gisteren waren we level 19-20 en hebben we nog maar eens een poging gewaagd. Nu in 1 keer af, zonder dood te gaan, in een minuutje of 4 ongeveer. Vaag.

Maar onze tactiek was, ik als Assassin op de grond mijn nieuw verworven assault rifle leegpompen op het beest, terwijl mijn medespeler van bovenaf (voordat je naar beneden springt) turrets omlaag bleef gooien en tevens de Bloodwing, die ik naar de opening toe lokte, bleef bestoken met zijn arsenaal aan wapens.

Opeens leek ie heel makkelijk :|

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:49
Phusebox schreef op donderdag 27 september 2012 @ 10:32:
[...]

Ik had er ook problemen mee eerst (twee spelers met level 17). Gisteren waren we level 19-20 en hebben we nog maar eens een poging gewaagd. Nu in 1 keer af, zonder dood te gaan, in een minuutje of 4 ongeveer. Vaag.

Maar onze tactiek was, ik als Assassin op de grond mijn nieuw verworven assault rifle leegpompen op het beest, terwijl mijn medespeler van bovenaf (voordat je naar beneden springt) turrets omlaag bleef gooien en tevens de Bloodwing, die ik naar de opening toe lokte, bleef bestoken met zijn arsenaal aan wapens.

Opeens leek ie heel makkelijk :|
oh uuh, gisteren ook gehad... wat echt makkelijk... gewoon nadenken met welke elemental je schiet... Bij ons was er niet eens iemand down gegaan...

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Level maakt in dat opzicht bizar veel uit, gisteren nog een steammaatje geholpen met Opportunity, ik als 33 blaas serieus overal doorheen. Constructors melee meppend neerhalen, alles zo'n beetje 3-4 shot killen.

• Phusebox
Ook leuk als je er pas laat achter komt dat je die Crystalisks gewoon kapot kunt meppen, haha, 3x raak slaan en ze zijn dood.

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

SinergyX schreef op donderdag 27 september 2012 @ 10:00:
[...]

Ik zou er zo 100 inleveren als ik 1 oud wapen kon upgraden naar mijn huidige level. Zovaak dat ik een erg fijn wapen heb, maar gewoon qua damage niet meer mee kan.
Herkenbaar ja. Heb nu al tijden een sniper rifle met magazijn van 19 en fire rate van 5. Is gewoon een assault rifle met dikke zoom _O_. Maar inmiddels is de damage achterhaald. Alleen als je dan terugmoet naar een magazijn van 6 en een fire rate van 1.5, dat valt tegen ;(.

Cunning linguist.

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Ewivis schreef op donderdag 27 september 2012 @ 10:34:
[...]

oh uuh, gisteren ook gehad... wat echt makkelijk... gewoon nadenken met welke elemental je schiet... Bij ons was er niet eens iemand down gegaan...
Wij waren wel allemaal minimaal lvl 21 toen we Bloodwing neer gingen halen, dat maakt natuurlijk ook een groot verschil.

• ye-roon

ye-roon

knaak

finraziel schreef op donderdag 27 september 2012 @ 10:13:
[...]

Hmm, mja ok ik was even die rapidfire snipers vergeten, die worden dan wel erg sterk inderdaad. Backpack space op zijn minst hadden ze echter niet zo zwaar hoeven te beperken, in deel 1 kon je zelfs zonder DLC redelijk makkelijk het dubbele halen :S
In deel 1 paste je gewoon de ini file aan en dan had je een 255 slot backpack ^^

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 18:21

TheAnthonyNL

PC Gamer

EnigmaNL schreef op donderdag 27 september 2012 @ 11:00:
[...]

Wij waren wel allemaal minimaal lvl 21 toen we Bloodwing neer gingen halen, dat maakt natuurlijk ook een groot verschil.
Bloodwing is dat lilith part right, if so ,dan zou ik toch zweren dat ik rond lvl 8~10 die quest heb afgerond...

Add me on Steam

• Ewivis
GAMEKINGZ schreef op donderdag 27 september 2012 @ 11:16:
[...]

Bloodwing is dat lilith part right, if so ,dan zou ik toch zweren dat ik rond lvl 8~10 die quest heb afgerond...
Bloodwing is niet lillith dat is mordacai. en volgens mij is dat wel heel snel level 8-10. dan heb je geen sidequests gedaan

• EnigmaNL
[...]

Wat? Nee:
spoiler:
Bloodwing is gevangen door Handsome Jack en met Slag helemaal gemuteerd. Onderdeel van de main story en daar ben je pas rond lvl 20.

• Phusebox
[...]

Lijkt me sterk, want dat is een verhaal-quest, en als je zover in het verhaal bent met level 8-10 vraag ik me af hoe je dat hebt gedaan.

Bloodwing is die oversized parkiet.

• Ewivis
EnigmaNL schreef op donderdag 27 september 2012 @ 11:00:
[...]

klopt ook wel ja, maar dan nog, zoveel deed ie nou ook weer niet.. beetje rondvliegen...

Wij zijn natuurlijk ook gewoon ubergoed :P

• EnigmaNL
Ewivis schreef op donderdag 27 september 2012 @ 11:18:
[...]

klopt ook wel ja, maar dan nog, zoveel deed ie nou ook weer niet.. beetje rondvliegen...

Wij zijn natuurlijk ook gewoon ubergoed :P
Dat ook :)

Ik vond het gevecht ook niet zo spectaculair, hij deed een aantal duikvluchten maar daar bleef het ook wel bij. Die badass corrosive skag die als verassing kwam deed meer schade :)

Die vogel zag er wel mooi uit vind ik, als hij met in vuur veranderd is het net een feniks.

• TheAnthonyNL

TheAnthonyNL

PC Gamer

JA ok sorry ik zat fout :(, kan gebeuren nee het lilith part had ik rond lvl 8~10 gedaan, bloodwing moet ik dan nog doen :D.

Tevens heb ik gewoon alle questen aan het doen de main en side quests :D.

[ Voor 23% gewijzigd door TheAnthonyNL op 27-09-2012 11:22 ]

Add me on Steam

• Ewivis
EnigmaNL schreef op donderdag 27 september 2012 @ 11:20:
[...]

Dat ook :)

Ik vond het gevecht ook niet zo spectaculair, hij deed een aantal duikvluchten maar daar bleef het ook wel bij. Die badass corrosive skag die als verassing kwam deed meer schade :)

Die vogel zag er wel mooi uit vind ik, als hij met in vuur veranderd is het net een feniks.
haha precies zoals mijn plaatje :9

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

[...]

Jij doelt op Firehawk :)

• EnigmaNL
Denk het ook inderdaad. Tssss... Dat is toch heel iets anders!!!! :D

• corset
EnigmaNL schreef op donderdag 27 september 2012 @ 11:18:
[...]

Wat? Nee:
spoiler:
Bloodwing is gevangen door Handsome Jack en met Slag helemaal gemuteerd. Onderdeel van de main story en daar ben je pas rond lvl 20.
Hoger dan 20 zeker, de Super Badass Loader is 26, en die zit voor Bloodwing :P

• EnigmaNL
lanerios schreef op donderdag 27 september 2012 @ 11:52:
[...]

Hoger dan 20 zeker, de Super Badass Loader is 26, en die zit voor Bloodwing :P
Wij waren met 2 lvl 21's en 1 lvl 22. Geen hele sterke tegenstand gehad moet ik zeggen.

• corset
in een groep sure, maar probeer maar solo. Veel succes haha

• y0ukn0w
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-01-2022

y0ukn0w

aka Jay

Bloodwing quest met level 22 gedaan. Met een Axton (turret build) solo gedaan zonder problemen.

Sowieso het idee dat een turret enorm helpt tegen bosses (die alleen zijn). Op die manier is toch de aandacht weg van jou en kun je veilig schieten.

MHW: Jay

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-10 15:43
De truck bij die loaders is gewoon de wapens er af snipen. Als je op het grijze schouder gevericht schiet vallen zo de wapens er van ad en houd hij nog maar 1 wappen over en dat is een enegy pusle die van zijn oog af komt die je 5 seconden voor vuren al aan ziet komen.

Ik heb gisteravond de eindbaas maar eens 4 keer gekilled voor beter loot misschien net 4 guns uit gekregen, zit nu wel op 99 eridium meer kan je niet krijgen :'( Hij wordt wel makkelijk als op het zelfde level zit, en als je weet waar je moet zitten wordt je niet eens geraakt door de boss.

[ Voor 35% gewijzigd door ArgantosNL op 27-09-2012 12:47 ]

• EnigmaNL
ArgantosNL schreef op donderdag 27 september 2012 @ 12:44:
De truck bij die loaders is gewoon de wapens er af snipen. Als je op het grijze schouder gevericht schiet vallen zo de wapens er van ad en houd hij nog maar 1 wappen over en dat is een enegy pusle die van zijn oog af komt die je 5 seconden voor vuren al aan ziet komen.

Ik heb gisteravond de eindbaas maar eens 4 keer gekilled voor beter loot misschien net 4 guns uit gekregen, zit nu wel op 99 eridium meer kan je niet krijgen :'( Hij wordt wel makkelijk als op het zelfde level zit, en als je weet waar je moet zitten wordt je niet eens geraakt door de boss.
Precies, loaders zijn makkelijk te verslaan.
En dan nog een keertje doen op True Vault, iets moeilijker :P

Die klote helicopters doen nu aanzienlijk meer damage :(

• EnigmaNL
SinergyX schreef op donderdag 27 september 2012 @ 13:49:
En dan nog een keertje doen op True Vault, iets moeilijker :P

Die klote helicopters doen nu aanzienlijk meer damage :(
Als je dan nog steeds de armen eraf kan schieten kan ik me niet voorstellen dat het heel veel moeilijker is :)
ye-roon schreef op donderdag 27 september 2012 @ 11:06:
[...]

In deel 1 paste je gewoon de ini file aan en dan had je een 255 slot backpack ^^
Sommige mensen cheaten liever niet... Maar als je alle claptrap rescue missions gedaan had zat je ook al op 42 en dan had je nog kans op 15 extra slots in pt2. Met de DLC er bij kon je nog makkelijker over de 42 gaan, maar met 42 spaces had ik eigenlijk al nauwelijks meer ruimtetekort (alhoewel dat misschien ook kan komen doordat je tegen die tijd toch niks meer aan geld had en dus minder ging looten).

• corset
EnigmaNL schreef op donderdag 27 september 2012 @ 13:14:
[...]

Precies, loaders zijn makkelijk te verslaan.
Helaas werkt die tactiek niet op de Super badass loader vlak voor Bloodwing. Dat ding doet zeer veel damage als Zer0, en je die shoulder pods kan je er niet afschieten :(

• ye-roon

ye-roon

knaak

lanerios schreef op donderdag 27 september 2012 @ 14:00:
[...]

Helaas werkt die tactiek niet op de Super badass loader vlak voor Bloodwing. Dat ding doet zeer veel damage als Zer0, en je die shoulder pods kan je er niet afschieten :(
Ik ben er nog niet hoor maar, Decepti0n loop paar stappen weg van je clone je pakt je sniper en schiet op de laatste seconde op het target, daar blijven bewegen en schieten met je handgun? Of een raket er op? :)

• Ewivis
lanerios schreef op donderdag 27 september 2012 @ 14:00:
[...]

Met alle respect, ik zal het wel weer gisteren gemist hebben.. heb geen superloader gezien? of hij was zo snel af dat ik het niet gemerkt heb :9

Ik voel me langzaam, heb al bijna een volledige werkweek in bl2 zitten maar ik ben volgens mij nog lang niet bij die zaken waar jullie het steeds over hebben :P
Aan de andere kant ben ik wel lvl 21 meen ik, slaan jullie zoveel sidemissions over? De openstaande quests bij mij zijn veelal lvl 19 dus je bent ook wel redelijk overleveld als je alle quests doet...

[ Voor 19% gewijzigd door Finraziel op 27-09-2012 14:08 ]

• Ewivis
finraziel schreef op donderdag 27 september 2012 @ 14:07:
Ik voel me langzaam, heb al bijna een volledige werkweek in bl2 zitten maar ik ben volgens mij nog lang niet bij die zaken waar jullie het steeds over hebben :P
Aan de andere kant ben ik wel lvl 21 meen ik, slaan jullie zoveel sidemissions over? De openstaande quests bij mij zijn veelal lvl 19 dus je bent ook wel redelijk overleveld als je alle quests doet...
nope, ik sla er als het goed is geen 1 over :P soms doe ik nog level 15 missies als ik level 20 ben...

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Ik ben level 21 denk ik en ik heb alle mogelijke sidequests gedaan + de mogelijke extra acheivements voor die missie. Dat heeft me 35 uur gekost. Ik doe altijd alle sidequests alvorens verder te gaan met de main quest (zo mogelijk, in het geval van de sidequest voor slug samples, bijvoorbeeld, moet je eerst verder met de mainquest).

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

heuveltje

KoelkastFilosoof

finraziel schreef op donderdag 27 september 2012 @ 14:07:
Ik sla alle sidequests over op het moment dat ze "trivial" worden (tenzij ze heel grappig klinken :) )

ANdere vraag voor de pc gamers onder ons.
Wat doen jullie eigenlijk met het fysieke spel ?
In principe kan ik dat hele ding toch wegknikkeren nadat ik de steam key ingevoerd heb ?
Vind ik alleen ook weer zo sunt, dus het staat nu nog op de kast :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• Phusebox
ye-roon schreef op donderdag 27 september 2012 @ 14:05:
[...]

Ik ben er nog niet hoor maar, Decepti0n loop paar stappen weg van je clone je pakt je sniper en schiet op de laatste seconde op het target, daar blijven bewegen en schieten met je handgun? Of een raket er op? :)
Die super badass loader kun je nauwelijks tot niet ontwijken. Hij zet je in de fik en je hele shield en health is in 1 klap voor 95% weg.

EnigmaNL schreef op donderdag 27 september 2012 @ 13:56:
[...]

Als je dan nog steeds de armen eraf kan schieten kan ik me niet voorstellen dat het heel veel moeilijker is :)
Die gaan nog makkelijk, behalve als er ook zo'n shield ding bij staat en een Angel Guardian :P

Het is ook vaak niet het probleem ze neer te krijgen, maar de enorme klappen die ze doen. Zo'n granaat van zo'n frenzy gast is bijna altijd 1 shot, shotgun van zo'n gast achter een spikeshield zelde verhaal.

[ Voor 24% gewijzigd door SinergyX op 27-09-2012 14:56 ]

Verwijderd

Ja zouden het die nomads zijn die me af en toe in een keer kapot knallen? Het is me wel vaker gebeurd dat ik overal vrij gemakkelijk doorheen fiets maar dan opeens met 1 klap down lig.

• EnigmaNL
Ewivis schreef op donderdag 27 september 2012 @ 14:06:
[...]

Met alle respect, ik zal het wel weer gisteren gemist hebben.. heb geen superloader gezien? of hij was zo snel af dat ik het niet gemerkt heb :9
Hij was er volgens mij wel maar heel snel dood.

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

heuveltje schreef op donderdag 27 september 2012 @ 14:22:
[...]
ANdere vraag voor de pc gamers onder ons.
Wat doen jullie eigenlijk met het fysieke spel ?
In principe kan ik dat hele ding toch wegknikkeren nadat ik de steam key ingevoerd heb ?
Vind ik alleen ook weer zo sunt, dus het staat nu nog op de kast :)
Ik denk dat de meesten het gewoon op Steam gekocht hebben en sowieso geen DVD hebben. Sinds Steam bestaat heb ik geen enkel spel op CD of DVD meer eigenlijk. Behalve nog ergens Microsoft Flight Simulator X in een doos :)

• heuveltje
  • Nu online

heuveltje

KoelkastFilosoof

YellowOnline schreef op donderdag 27 september 2012 @ 15:12:
[...]

Ik denk dat de meesten het gewoon op Steam gekocht hebben en sowieso geen DVD hebben. Sinds Steam bestaat heb ik geen enkel spel op CD of DVD meer eigenlijk. Behalve nog ergens Microsoft Flight Simulator X in een doos :)
Sja das het rare van online kopen.
ik zweer ook bij steam, en wil daar zelf wel iets meer voor betalen.
Maar als ik E20 kan besparen door er een doosje bij te krijgen :? dan doe ik dat wel :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Zelfs als je de box versie koopt ben je afhankelijk van steam, absoluut geen voorstander van. Gelukkig dat aantal games die ik op steam heb ook gewoon zonder steam te spelen zijn, 1x een steam-ban en het is afgelopen met je game collectie.

Verwijderd

SinergyX schreef op donderdag 27 september 2012 @ 15:36:
Zelfs als je de box versie koopt ben je afhankelijk van steam, absoluut geen voorstander van. Gelukkig dat aantal games die ik op steam heb ook gewoon zonder steam te spelen zijn, 1x een steam-ban en het is afgelopen met je game collectie.
Hoezo afhankelijk van Steam? Ik heb de Xbox versie maar ik heb nog geen steam voorbij zien komen.

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48
Ja, en dat zijn toch écht veel €!!! Eigenlijk belachelijk dat dat zomaar zou kunnen gebeuren.

Dan weer even BL2: is het nu echt eigenlijk vrij snel na Opportunity afgelopen? Ik hoorde van iemand ingame dat er
spoiler:
eigenlijk maar 2 echte quests volgde en dat je rond level 28-30 wel klaar zou zijn. Ik ben nu bij de Angel quest en het zou eigenlijk best jammer zijn als dit de voorlaatste al was, hoewel deze lang zou duren.

Ik had eigenlijk verwacht gezien hoe langzaam het levellen inmiddels gaat, level 25 tot 30 wel wat langer zou duren en het verhaal dus voorlopig nog niet afgelopen was.

Aan de ene kant dus op zich best wat "maps" doorgelopen, best een hand vol tegenstanders bevochten, maar ik had eigenlijk meer content verwacht nog. Maar goed, waar klaag ik over, de 30 uur per playthrough zit er dus wel in.

• EnigmaNL
Een Steam ban krijg je ook niet zomaar :) Als je die hebt gekregen heb je het wel bont gemaakt.

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Je wordt niet gehinderd door enige kennis van zaken? Misschien eerst is wat jezelf informeren i.p.v. willekeurige onzin roepen die nergens opslaat waarvan je ook nog denkt dat het waar is :)

[ Voor 3% gewijzigd door Postius op 27-09-2012 15:51 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

• EnigmaNL
Postius schreef op donderdag 27 september 2012 @ 15:51:
[...]

Je wordt niet gehinderd door enige kennis van zaken? Misschien eerst is wat jezelf informeren i.p.v. willekeurige onzin roepen die nergens opslaat waarvan je ook nog denkt dat het waar is :)
Wat is onzin dan? Een Steam ban kan gebeuren en dan kun je niet meer bij je Steam games.

• corset
Postius schreef op donderdag 27 september 2012 @ 15:51:
[...]

Helaas heeft hij gelijk. Dankzij e-mail hack, geen toegang meer tot steam account. Heb ze alle CD-keys moeten mailen die eraan gekoppeld waren "Sorry, we kunnen niks doen" Dus ja.. Steam support is bagger

• Rushleader
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19-07 11:06
Direct van steam support page:
You can not transfer your games to a different account

Steam Support will not release your CD Key(s) to be used on other accounts. Do not register retail products or purchase new Steam subscriptions on a VAC banned account.
If you choose to purchase a new copy of the game, please register it or install it under a newly-created Steam account. Prior to installing, remove all cheats from your system - if you do not know how or where the cheats were installed, you may want to consider reformatting your hard drive(s) and starting over with a fresh installation of your operating system.
Dus bij een Steam ban ben je gewoon de Sjaak

Verwijderd

Hier werd echter gesuggereerd dat je met de XBOX versie ook afhankelijk bent van Steam. Maar de link tussen XBOX en Steam zie ik niet helemaal.
Dan moet je toch beter lezen... er stond als je de box versie koopt, niet als je de xbox versie koopt...

• Postius
Rushleader schreef op donderdag 27 september 2012 @ 15:56:
Direct van steam support page:

[...]

Dus bij een Steam ban ben je gewoon de Sjaak
Dat is bij 1 game als je geVAC banned, iets heel anders. Maar goed ik heb al de meeste rare dingen voorbij zien komen over steam. Onwetenheid vullen mensen graag in met wat ze denken hoe het is. Van mij mag je erover denken wat je wilt maar kunnen we ophouden allerlei doombeelden en onzinnigheden die nergens op gestoeld zijn als de waarheid te posten?

Een vac ban is voor 1 game. That's it. Als we nu al anti-cheat maatregelen en steam accounts door elkaar gaan halen........Is niet hetzelfde. De enige reden hoe je ge vacbanned wordt is cheaten, en dan nog kan je gewoon multiplayer spelen alleen niet op VAC servers.

@hnieronder: Dat is precies wat ik bedoel met onderbuik gevoelens, "Ik ken genoeg gevallen" is vaak een argument van ik heb geen flauw idee maar heb van horen zeggen weleens iets gehoord. Ach prima, praat jezelf aan wat je wilt. Maar nogmaals post onzin niet als de waarheid zonder enige bronvermelding.

VAC ban is een ban voor 1 game dus. Als mensen dat al door elkaar halen wordt het lastig discussieren. Dat bedoel ik dus met dat mensen zichzelf eerst is wat moeten informeren i.p.v. gissen.

Laten we het maar snel weer over borderlands 2 hebben,

En lanerios, jij hebt het over een gehackte account. Weer compleet wat anders, dus waar jij nu weer mee komt slaat nergens op en een fanboy?

Jij hebt het notabene over een GEHACKTE account, iets compleet anders. En dat haal je door de war met een steam ban. Dat laat zien dat je gewoon geen idee hebt toch?

[ Voor 71% gewijzigd door Postius op 27-09-2012 16:16 ]

• EnigmaNL
Postius schreef op donderdag 27 september 2012 @ 16:05:
[...]

Dat is bij 1 game als je geVAC banned, iets heel anders. Maar goed ik heb al de meeste rare dingen voorbij zien komen over steam. Onwetenheid vullen mensen graag in met wat ze denken hoe het is.
Onwetendheid? Ik heb meerdere gevallen gelezen van mensen waarbij hun Steam account gebanned of geblokkeerd geraakt is. Door misbruik van anderen of problemen met betalingen.
Je kunt natuurlijk ook uitleggen hoe het volgens jou dan wel zit zonder zo denigrerend te doen...

• corset
@Postius, en op een situatie reageren waarbij het de poster zelf betreft durf je dan niet? Fanboys blijven fanboys..

On topic:

Vanavond weer veder! WOOT! Gewoon avondje doorknallen, ben ik wel weer aan toe :p

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Tegen 18u00 speel ik terug vanavond. Nog iemand rond level 21 die niet in mijn vriendenlijst staat?

• Ewivis
YellowOnline schreef op donderdag 27 september 2012 @ 16:14:
Tegen 18u00 speel ik terug vanavond. Nog iemand rond level 21 die niet in mijn vriendenlijst staat?
enigmanl? ;)

Verwijderd

Ah gelukkig ik heb gewoon verkeerd gelezen. Ben momenteel zo hooked aan mijn Xbox dat ik bij het woord box gelijk aan mijn console dacht ^^

• EnigmaNL
Postius schreef op donderdag 27 september 2012 @ 16:05:
vacbanned wordt is cheaten, en dan nog kan je gewoon multiplayer spelen alleen niet op VAC servers.

@hnieronder: Dat is precies wat ik bedoel met onderbuik gevoelens, "Ik ken genoeg gevallen" is vaak een argument van ik heb geen flauw idee maar heb van horen zeggen weleens iets gehoord. Ach prima, praat jezelf aan wat je wilt. Maar nogmaals post onzin niet als de waarheid zonder enige bronvermelding.
Niks met onderbuik gevoelens. Eergisteren nog een blog gelezen van iemand waarbij zijn Steam account geblokkeerd was omdat Steam "verdachte activiteit" gedetecteerd zou hebben. Het kostte de beste man ongeveer twee weken om weer zijn Steam games te kunnen spelen.

Even je oogkleppen af doen en niet doen alsof Steam heilig is :) Werp een blik op de Steam forums, zoek op "steam account suspended" en lees. Geen dank!

Ontopic dan maar weer.

• EnigmaNL
Haha, vanavond kan ik niet, niet op een normale tijd denk ik.

• Postius
EnigmaNL schreef op donderdag 27 september 2012 @ 16:16:
[...]

Niks met onderbuik gevoelens. Eergisteren nog een blog gelezen van iemand waarbij zijn Steam account geblokkeerd was omdat Steam "verdachte activiteit" gedetecteerd zou hebben. Het kostte de beste man ongeveer twee weken om weer zijn Steam games te kunnen spelen.

Even je oogkleppen af doen en niet doen alsof Steam heilig is :) Werp een blik op de Steam forums, zoek op "steam account suspended" en lees. Geen dank!

Ontopic dan maar weer.
Gefeliciteerd de discussie ter verdraaien in iets waar het mij helemaal niet om ging. Maar goed je wilt zo graag je eigen dingetje typen.

Enige wat ik wilde zeggen is dat een steam account ban onzin is. Een VAC ban is niet hetzelfde als een steam ban (sommige hier denken van wel). En gehackt is niet hetzelfde als gebanned worden, maar het is wel het makkelijkste om te zeggen ALLES DE SCHULD VAN STEAM! Iedereen hier gooit compleet verschillende zaken op 1 grote hoop, iets meer niveau van tweakers mag wel. Mij boeit verder dat hele steam geen kloot. Alleen dat mensen veel onzin spuien zonder verder zich te informeren. Maar goed het schijnt de norm hier op tweakers te worden. Praat met de onderbuik mee, denk er niet over na en spui de geaccepteerde mening of zeg niks.
Eergisteren nog een blog gelezen van iemand waarbij zijn Steam account geblokkeerd was omdat Steam "verdachte activiteit" gedetecteerd zou hebben.
Geef je toch weer mooi een schoolvoorbeeld van een zwak argument, net als je andere (alleen uit eigen ervaring putten, zeggen dat iets zo is en meteen maar doen alsof steam compleet fout zit en alsof verdachte acitviteit een domme term is).

Ik heb afgelopen week 100den blogs gelezen van mensen die superblij waren met steam! Omdat ze binnen 2 uur met alle problemen geholpen werden door de steam service! Ik heb het ervaren dus absoluut de waarheid!

[ Voor 36% gewijzigd door Postius op 27-09-2012 16:24 ]

• EnigmaNL
Postius schreef op donderdag 27 september 2012 @ 16:18:
[...]

Gefeliciteerd de discussie ter verdraaien in iets waar het mij helemaal niet om ging. Maar goed je wilt zo graag je eigen dingetje typen.

Enige wat ik wilde zeggen is dat een steam account ban onzin is. Een VAC ban is niet hetzelfde als een steam ban (sommige hier denken van wel). En gehackt is niet hetzelfde als gebanned worden, maar het is wel het makkelijkste om te zeggen ALLES DE SCHULD VAN STEAM! Mij boeit verder dat hele steam geen kloot. Alleen dat mensen veel onzin spuien zonder verder zich te informeren. Maar goed het schijnt de norm hier op tweakers te worden. Praat met de onderbuik mee en de geaccepteerde mening of zeg niks
De stelling was dat je door een ban (hele algemene term, niks met VAC te maken dus) niet meer bij je games kan omdat je Steam gebruikt. Dat is een feit. Als je (om welke reden dan ook) geen toegang meer hebt tot je account is het einde verhaal. Weg games.

Laatste wat ik erover ga zeggen :)

• Ewivis
EnigmaNL schreef op donderdag 27 september 2012 @ 16:18:
[...]

Haha, vanavond kan ik niet, niet op een normale tijd denk ik.
Ik ook niet :P

Vond het trouwens wel maf dat er gister ineens iemand mijn game in wandelde die niet in mijn friendslist stond, maar bleek dus inderdaad dat leden van de steam groep ook direct elkaars games kunnen joinen :P (als je dat aan hebt staan voor friends)

• EnigmaNL
finraziel schreef op donderdag 27 september 2012 @ 16:29:
Vond het trouwens wel maf dat er gister ineens iemand mijn game in wandelde die niet in mijn friendslist stond, maar bleek dus inderdaad dat leden van de steam groep ook direct elkaars games kunnen joinen :P (als je dat aan hebt staan voor friends)
Hadden wij gister ook, iemand joinde de game die voorheen met Ewivis gespeeld had. Zei niks en na een half uurtje was hij ineens weg.

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 03-10 08:24

Madstorm

Derping all the way!

Aghh, ik wil ook weer spelen .... eerst straks nog naar huis, eten en dan nog sporten en dan BL2 :D

Wat ik wel graag zo willen zien is nog wat andere opties wat je me eridium kan. Als ik straks met playthrough 2 begin heb ik denk ik al alle upgrades voor alle wapens enz.. Misschien een idee om de max gewoon hoger te maken dan 99 eridium en dan ergens een vendor neer te zetten waar "speciale" wapens ofzo te koop zijn. En dan gewoon lekker duur maken 500 - 1000 Eridium per gun ofzo.. Zou wel vet zijn.

I'm an Ironman!

• Joe_P
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-09 17:30
finraziel schreef op donderdag 27 september 2012 @ 16:29:
Ik vind het wel een fijne optie. Ik heb niet zoveel vrienden op Steam (speel meestal singleplayer games) dus dan is deze optie wel makkelijk en een stuk veiliger dan wanneer je met random mensen gaat spelen. Zijn er dan nog bepaalde etiketten voor het samenspelen op Steam, moet je ff hallo zeggen en bepaalde wishes (voor items/missions) uitwisselen?

@ Finraziel, het kan trouwens wel dat ik dat was. 8) Kan je ergens terugkijken met wie je gespeeld hebt (zodat je die eventueel later als friend kan toevoegen)?

SteamID: PistolenPaultje - WoWS: General_Lack_of_Interest

Oh ik vond het ook niet erg, alleen ik zat net op een scripted punt waar ik even een gast moest volgen en opletten wat die aan het zeggen was, anders had ik wel even wat gezegd. Begon net de eerste quest in die bar met die ieren zeg maar (met dat klaverblad).
Volgens mij is er niet echt een log van mensen met wie je samen gespeeld hebt. Als je tijdens je game er aan denkt kun je natuurlijk even een screenshot maken zodat je daar de naam terug kunt spieken.

• heuveltje
  • Nu online

heuveltje

KoelkastFilosoof

Joe_P schreef op donderdag 27 september 2012 @ 16:58:
[...]

Ik vind het wel een fijne optie. Ik heb niet zoveel vrienden op Steam (speel meestal singleplayer games) dus dan is deze optie wel makkelijk en een stuk veiliger dan wanneer je met random mensen gaat spelen. Zijn er dan nog bepaalde etiketten voor het samenspelen op Steam, moet je ff hallo zeggen en bepaalde wishes (voor items/missions) uitwisselen?

@ Finraziel, het kan trouwens wel dat ik dat was. 8) Kan je ergens terugkijken met wie je gespeeld hebt (zodat je die eventueel later als friend kan toevoegen)?
Niet specifiek voor steam, maar een hallo als je in een groep komt lijkt me toch vrij normaal voor een multiplayer :?

• TheAnthonyNL

TheAnthonyNL

PC Gamer

finraziel schreef op donderdag 27 september 2012 @ 17:04:
Volgens mij is er niet echt een log van mensen met wie je samen gespeeld hebt.
Deze is er wel maar verschilt per dag waarschijnlijk , weet niet zeker maar probeer : Steam Profile -> Friends -> Recently Played With.

of anders http://steamcommunity.com/id/gamekingz/friends/coplay/

en dan je eigen steam id ingeven.

Add me on Steam

• djunicron
Tja, het MP gedeelte is toch wel enigsinds merkwaardig in elkaar gezet. Het menu ingame werkt echt waardeloos, maar de functionaliteit vanuit steam werkt wél soepel.

Invites sturen aan iemand die ingame is buiten menus komt vaak niet aan volgens mij. Jezelf uitnodigen / Join game vanuit steam gaat wél altijd goed. Ook als je gewoon iemand zoekt in community die ingame is, die niet in dezelfde group zit, of niet in je vriendenlijst zit werkt ook gewoon!

De dude die was gebanned voor VPN activatie heeft BL2 nu op een nieuwe account, na de crash van steam gisteren kon ik em niet toevoegen, maar ik kon em wel opzoeken en joinen, zonder dat hij daar iets voor moest doen.

• Joe_P
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-09 17:30
Helaas, te laat: "Je hebt geen speelgeschiedenis voor deze dag." (aldus Steam)

Je kan in het hoofdmenu van BL2 je game-instellingen aanpassen (wie er mogen joinen). Ik weet niet of die standaard op open staat maar dat zou me niets verbazen na deze verhalen.

SteamID: PistolenPaultje - WoWS: General_Lack_of_Interest

In BL2 menu, volgens mij onder lan settings, kun je ook aangeven wie je wanneer mag joinen en die staat standaard ingesteld dat mensen op je friendlist je zonder invite kunnen joinen meen ik. Maar dat geldt dus ook voor mensen in groepen waar je lid van bent. Heb ik geen problemen mee, maar wel iets om rekening mee te houden. Zo kun je bv ook direct niet meer het spel op pauze zetten als er iemand joint, iets waar ik nog best tegenaan zou kunnen lopen omdat ik nog wel eens een handje er van heb om rustig in mijn inventory te gaan zitten kijken welk wapen het beste is voor dat lastige monster dat op het punt staat mijn hoofd van mijn lijf te hakken ;)

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 30-09 12:14
djunicron schreef op donderdag 27 september 2012 @ 17:18:
Tja, het MP gedeelte is toch wel enigsinds merkwaardig in elkaar gezet. Het menu ingame werkt echt waardeloos, maar de functionaliteit vanuit steam werkt wél soepel.

Invites sturen aan iemand die ingame is buiten menus komt vaak niet aan volgens mij. Jezelf uitnodigen / Join game vanuit steam gaat wél altijd goed. Ook als je gewoon iemand zoekt in community die ingame is, die niet in dezelfde group zit, of niet in je vriendenlijst zit werkt ook gewoon!

De dude die was gebanned voor VPN activatie heeft BL2 nu op een nieuwe account, na de crash van steam gisteren kon ik em niet toevoegen, maar ik kon em wel opzoeken en joinen, zonder dat hij daar iets voor moest doen.
Ik vind vooral de inventory soms vreemd werken, bij het traden of de kluis bijvoorbeeld. Ik wil gewoon ergens op kunnen klikken en dan moet het worden toegevoegd, maar dan moet je om een of andere reden een slot kiezen... De eerste lege misschien?

Ik heb het idee dat die beter werken met een controller dan met de muis.

• djunicron
LOTG schreef op donderdag 27 september 2012 @ 17:25:
[...]
Ik vind vooral de inventory soms vreemd werken, bij het traden of de kluis bijvoorbeeld. Ik wil gewoon ergens op kunnen klikken en dan moet het worden toegevoegd, maar dan moet je om een of andere reden een slot kiezen... De eerste lege misschien?

Ik heb het idee dat die beter werken met een controller dan met de muis.
Ja het inventory zuigt echt heel erg... Je kunt wel dingen vergelijken, maar niet op een intuitieve manier.

Er is helemaal geen reden waarom je niet je inventory en je equipped items naast elkaar zou kunnen zien. Een lijst is daarnaast ook niet echt handig, ze hadden best 27vakjes op een rij kunnen zetten, en dan de 8 die je aan hebt ernaast ofzo.

Ook het scrollen loopt zo nu en dan wel eens vast, dan valt er niets meer te beginnen met de lijst. Ik moet dan uit de machine / m'n inventory gaan en opnieuw proberen te scrollen.

Als het met het keyboard te bedienen was, was het weer wat anders, maar nee, WASD lukt dus niet, je moet naar de pijltjes. 8)7
finraziel schreef op donderdag 27 september 2012 @ 17:25:
Zo kun je bv ook direct niet meer het spel op pauze zetten als er iemand joint, iets waar ik nog best tegenaan zou kunnen lopen omdat ik nog wel eens een handje er van heb om rustig in mijn inventory te gaan zitten kijken welk wapen het beste is voor dat lastige monster dat op het punt staat mijn hoofd van mijn lijf te hakken ;)
Veel erger vind ik dat het niet consistent is: een shop-machine is géén pauze; dan kan je rustig belaagd worden! In multiplayer is dit vrij logisch, maar de game mag best op pauze als je aan het shoppen bent. Met als resultaat dat ik vrijwel altijd alleen nog maar in Sanctuary spullen probeer te verkopen na missies, kan ik meteen even de nieuwe aanwinsten proberen.

[ Voor 26% gewijzigd door djunicron op 27-09-2012 17:40 ]

• Biersteker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-10 17:09
Inventory is inderdaad een drama, en ik heb ook het idee dat het slechter begint te werken naar mate je meer slots hebt. Maar het gebruik van page-up/page-down maakt veel goed. (Verschillende manier van sorteren)

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:00
Leuke review http://www.gamekings.tv/videos/borderlands-2-review/

Vanavond is wat side item halen/spelen

Wil iemand mij toevoegen voor de pc, heet versteegrob op steam. Wil is wat vaker met Nederlanders spelen.

[ Voor 33% gewijzigd door Wackmack op 27-09-2012 22:07 ]

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Ben een beetje verslaafd op het moment. Level 27 nu, en toch meerdere malen in een deuk gelegen bij bepaalde quests en gebeurtenissen. De eerste keer dat ik een rat in the Fridge "I smell delicious" hoorde roepen nadat ik hem in de fik had gezet kwam ik even niet meer bij :P.

• Wackmack
Hoe kan ik bewust kiezen voor de alternatieve opdrachten ipv het verhaal doorlopen? Volg nu gewoon de opdrachten en zie af en toe een opdracht voorbij komen zodat je een geweer kan verdienen of iets anders.

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-10 10:24

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Versteegrob schreef op donderdag 27 september 2012 @ 22:16:
Hoe kan ik bewust kiezen voor de alternatieve opdrachten ipv het verhaal doorlopen? Volg nu gewoon de opdrachten en zie af en toe een opdracht voorbij komen zodat je een geweer kan verdienen of iets anders.
Er zit een verschil in icoontjes in je QuestList. Daar kan je dus mee zien welke quest het verhaal naar voren duwt en welke sidequests zijn.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Verwijderd

Lekker snipertje gevonden die 1000 dmg doet :+
Wat is jullie sterkste wapen ooit gevonden?

• Wackmack
Had vanmiddag een raketwerper van 1900, ben level 21.

Houden jullie veel rekening met welk soort wapen je schiet? Zoals groen, rood en blauw? Blauw was goed tegen shields, groen volgens mij tegen robots en rood tegen mensen.

[ Voor 62% gewijzigd door Wackmack op 27-09-2012 23:00 ]

Verwijderd

Versteegrob schreef op donderdag 27 september 2012 @ 22:59:

Houden jullie veel rekening met welk soort wapen je schiet? Zoals groen, rood en blauw? Blauw was goed tegen shields, groen volgens mij tegen robots en rood tegen mensen.
Hangt af van de elemental damage, dus vuur is goed tegen beesten/mensen, groen is goed tegen robots en gepantserde personen (bvb, gasten met een riot schield), shock is goed voor (elektronische) schilden snel neer te halen, en met slag doen andere wapens meer damage.

Ik heb nu dus 6 sniper rifles in m'n backpack (ik ben Zer0, de sniper): een normale (die 1000dmg doet), een corrosive voor bots en armor, een fire voor bandits en dieren, een shock voor shields enzo, en een slag. Alleen gebruik ik de laatste twee wat minder, aangezien shock niet héél erg nuttig is, en bij slag je in principe zou moeten switchen naar een ander wapen om echt effectief te zijn (meestal heb ik ze soms toch in één headshot neer).

Ik heb ook een rocketlauncher die 3x1700 dmg doet :P En met headshots met m'n snipers haal ik gemakkelijk 4k damage 8)
Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2012 @ 22:54:
Lekker snipertje gevonden die 1000 dmg doet :+
Wat is jullie sterkste wapen ooit gevonden?
Dit moment m'n sniper, doet 25k dmg headshot, 15 clip 6.5RoF met 3.1sec reload, zo goed als geen recoil :D

Het verschil tussen 38, 40 en 42 wapens is echt ziekelijk groot.

[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 27-09-2012 23:27 ]

Verwijderd

SinergyX schreef op donderdag 27 september 2012 @ 23:27:
[...]

Dit moment m'n sniper, doet 25k dmg headshot, 15 clip 6.5RoF met 3.1sec reload, zo goed als geen recoil :D

Het verschil tussen 38, 40 en 42 wapens is echt ziekelijk groot.
Die headshots zijn relatief, hangt af van welke "perks" je hebt, of je gun zelf een eventuele multiplier heeft, hoe lang je in je scope kijkt, ...
Geef eens de DMG van dat beest :P

Oh en kan iemand me zeggen waar je die pratende sniper rifle kunt halen? Die lijkt me wel BadAss :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net een leuk wapen gevonden :)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ji0TD1mnBS8MczGxiBM9WOyp/medium.jpg
En toch weer een assault rifle. Wat niet bij de specs staat is dat hij een lichte curve heeft, maar zo licht dat ik er niet echt last van heb (je ziet de kogel in een boogje gaan als je echt ver weg schiet), en dat hij explosive damage doet, met andere woorden, groepjes monsters gaan bij bosjes neer. Was vooral ook erg fijn tegen rats omdat die zo heen en weer blijven rennen dat ik ze met mijn sniper minder goed te pakken krijg.
Ben verder ook eens wat meer zelf gaan exploren en die maps zijn nog veel groter dan ik al dacht. Als je niet zelf op onderzoek uit gaat maar puur de quests volgt, ook al doe je alle sidequests, dan zie je bij lange na niet alles. Valt me verder op dat ik ineens flink meer geld aan het verdienen ben, of dat komt door mijn level of doordat ik areas nu eens goed aan het doorzoeken ben weet ik niet, maar heb in een uur of 4 spelen zo'n 50K verzameld, terwijl zo'n iri rat nog 8K gejat en gedestroyed had ook.
Wel ga je op deze manier nog veel harder overlevelen, ben ondertussen lvl 24 maar nog steeds bezig met de lvl 19 sidequests.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
Versteegrob schreef op donderdag 27 september 2012 @ 22:59:

Die elements maken echt zo'n groot verschil... Leuke (oranje) fire-sniper gevonden, ketsende kogels, 864dmg (lvl 24), 96.9 accuracy, 4.8 rate, 10 in de clip standaard. Alleen gevonden ten tijde van een Hyperion missie, dus ik had er geen hol aan. Lvl 20 503 Corrosive sniper gebruikt de hele missie lang, daarna was iedere witte sniper die ik vond (lvl 25+) beter, simpelweg omdat ze opeens over de dmg heen zaten en géén 2 ammo per schot pakken.

Ook een mooie RL gevonden, 4330x3 dmg, yay... Alleen dan ben ik wel in no-time door de rockets heen. Kunnen andere klassen eigenlijk meer Rockets meedragen? Want ik weet niet hoe je het met eridium kunt upgraden, maar het blijven toch wapens die je niet continue kunt blijven gebruiken. Als je iedere gun-loader / marauder op gaat blazen met dat spul...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xesxen
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03:08
Ik heb nu een sniper met 2179 damage (Level 31) en een rocketlauncher die 17342 damage doet. (Level 32). Doe daar een leuk schildje bij die extra HP geeft, en dan heb je 6231 HP met een 3687 schild. :)

Rare vogel in spe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

Gisteren wederom met niekgerfen een potje BL2 gedaan, het spel is dan echt zoveel leuker :D Erg vermakelijk

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 03-10 08:24

Madstorm

Derping all the way!

Hehe, zullen sommige spelers al vast wel gezien hebben maar ik moest lachen toen ik de plek naam zag. Ahh wat ben ik ook weer kinderachtig soms :9

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img96/3091/borderland2.jpg

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

Madstorm schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 08:06:
Hehe, zullen sommige spelers al vast wel gezien hebben maar ik moest lachen toen ik de plek naam zag. Ahh wat ben ik ook weer kinderachtig soms :9

[afbeelding]
:D :') :D

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
zo, super badass loader + de boss erachter dood. Wat was die simpel zeg (de boss erna). Ik had daar dus echt een stuk meer van verwacht.

Pagina: 1 ... 17 ... 49 Laatste

Let op:
Als je op zoek bent naar spelers op Steam, kijk dan bij deze Steamgroup.