Als het goed is EnigmaNLEwivis schreef op woensdag 26 september 2012 @ 13:13:
[...]
Ja ik ook(of wij ook) Wat ik je steamaccount?
via skypeEnigmaNL schreef op woensdag 26 september 2012 @ 13:42:
[...]
Als het goed is EnigmaNLSpeel je (of jullie) met VOIP?
edit: heb je toegevoegd.
[ Voor 6% gewijzigd door Ewivis op 26-09-2012 13:46 ]
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
Hoe word eridium gedeeld in coop dan? Als je 1 bar vind, krijgt iedereen er dan 1?
@Ewivis ik zal vanavond even accepteren, misschien kunnen we een potje coop doen. Ik moet dan nog wel even skype installeren maar dat komt goed.
@Ewivis ik zal vanavond even accepteren, misschien kunnen we een potje coop doen. Ik moet dan nog wel even skype installeren maar dat komt goed.
Wel jammer dat je niet meer terug kan schalen, ik ben nu te hoog voor wat mensen op steam om nog mee te spelen, kan wel als een gekke op 33 door lvl23 maps heenracen, maar dat is ook niet leuk
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
sowieso even kijken of het wel kan werken. met 4 mensen tegelijkertijd spelen is groot risico dat er iemand niet kan.EnigmaNL schreef op woensdag 26 september 2012 @ 13:53:
Hoe word eridium gedeeld in coop dan? Als je 1 bar vind, krijgt iedereen er dan 1?
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
Jep ieder krijgt er dan 1, gister met 2 vrienden vanaf 1 gestart en op level 8 hadden we ieder 32 eridium! (Lang leven het gokken met een groepEnigmaNL schreef op woensdag 26 september 2012 @ 13:53:
Alleen jammer dat je zo weinig kan met eridium, ik had binnen de kortste keren mijn backpack size gemaxt (jammer ook dat die zo veel minder ruimte biedt dan in deel 1 trouwens... hopelijk breiden de DLC's dat nog uit), wat max sniper ammo er bij en mwa, toen was het eigenlijk al niet interessant meer. Ben er later nog rockets, shotgun en combat rifle ammo bij gaan kopen, maar veel effect heeft het niet meer op mijn gameplay.
Gamertag: FinrazielNL
Wat is de snelste manier om Eridium te krijgen?finraziel schreef op woensdag 26 september 2012 @ 14:11:
Alleen jammer dat je zo weinig kan met eridium, ik had binnen de kortste keren mijn backpack size gemaxt (jammer ook dat die zo veel minder ruimte biedt dan in deel 1 trouwens... hopelijk breiden de DLC's dat nog uit), wat max sniper ammo er bij en mwa, toen was het eigenlijk al niet interessant meer. Ben er later nog rockets, shotgun en combat rifle ammo bij gaan kopen, maar veel effect heeft het niet meer op mijn gameplay.
PSN: Bellerophon-
Ehm, gewoon vinden, alle containers open maken... En als je eenmaal wat geld over hebt: gokken.
LOOT EVERYTHINGBellerophon schreef op woensdag 26 september 2012 @ 14:13:
[...]
Wat is de snelste manier om Eridium te krijgen?
das mijn tactiek
Trouwens, hadden meer mensen wat moeite met de
Inject the Varkid quest? Ze gaan in een soort pods, die moet je dan injecteren, en krijg je
Super Badass Corrosive varkids?
Die kostte me toch echt moeite
Inject the Varkid quest? Ze gaan in een soort pods, die moet je dan injecteren, en krijg je
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Hehe, ja daar was ik dus al bang voorGAMEKINGZ schreef op woensdag 26 september 2012 @ 14:14:
[...]
LOOT EVERYTHING.
das mijn tactiek, had ooit een doos geopend met 4 eridium erin dus ... luck isnt that far away.
Die dingen zijn aardig sterk idd. Ik had gelukkig een goede fire shotgun waar het redelijk rap mee ging. Fire kunnen ze niet goed tegen en die beesten zijn zo groot dat zelfs bij een shotgun met een flinke spread alles raak gaat. Ze vliegen trouwens niet heel snel volgens mij (en doen alleen van dichtbij damage), dus als sniper kan je gewoon weglopen en dan vanaf een afstandje schieten.lanerios schreef op woensdag 26 september 2012 @ 14:14:
SteamID: PistolenPaultje - WoWS: General_Lack_of_Interest
Ah nature can be so beautifull, NOW KILL IT !!!lanerios schreef op woensdag 26 september 2012 @ 14:14:
Die waren idd vrij pittig !
Gelukkig had ik toen net me eerste rocketlaunchter gevonden, en dat ging point blank toch best goed
(wel zon klein varkidje in de buurt hebben voor second wind
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Inderdaad gewoon rockets spammen om die vliegende bastards neer te krijgen. Er zijn zat van die kleine varkids in de buurt voor een second win. Geeft je direct ook weer ammo. Ik ging minimaal 1x bijna-dood per badass varkid maar de secondswins helpen je.heuveltje schreef op woensdag 26 september 2012 @ 14:18:
[...]
Ah nature can be so beautifull, NOW KILL IT !!!
Die waren idd vrij pittig !
Gelukkig had ik toen net me eerste rocketlaunchter gevonden, en dat ging point blank toch best goed![]()
(wel zon klein varkidje in de buurt hebben voor second wind)
If you can't take the heat, don't tickle the dragon.
Ik heb tot nu toe alleen maar rocket launchers met een accuracy van +- 70 gevonden. Betekent dat je op een afstandje niet kan schieten want dan is alles mis. Waar is mijn aimbot?
Ze leveren wel lekker veel xp op want normaal duurt het wel even voordat ze super badass zijn. Misschien binnenkort die missie maar weer opnieuw spelen om snel veel xp te verzamelen.[edit]NVM
Ik moet ook nog proberen zo'n god badass Goliath te krijgen (4x levelup), dat duurt volgens mij ook wel ff. Is dat iemand al gelukt?
Ik moet ook nog proberen zo'n god badass Goliath te krijgen (4x levelup), dat duurt volgens mij ook wel ff. Is dat iemand al gelukt?
[ Voor 6% gewijzigd door Joe_P op 26-09-2012 14:30 ]
Had ik ook even moeite mee. Maar ik liep rondjes om die 'mierenhopen' waar ze uitkomen, zodat ze me niet konden raken en dan met een fire wapen steeds even raken en dan weer achter die hoopjes verschuilen enz enz.lanerios schreef op woensdag 26 september 2012 @ 14:14:
MHW: Jay
Als je een missie "failed" kun je die opnieuw beginnen bij dezelde persoon / plek waar je hem ook de eerste keer gestart hebt.DCG909 schreef op woensdag 26 september 2012 @ 14:26:
Hoe doe je missies opnieuw?
(ben waarschijnlijk nog niet ver genoeg in het spel)
Wanneer je compleet overnieuw wilt (de zogenoemde "Playthrough 2") moet je eerst de main story quests hebben afgerond dacht ik.
I'm an Ironman!
Hmm ik dacht dat je missies opnieuw kon spelen, maar dat kan blijkbaar alleen als je coop speelt met iemand die de missie nog niet gedaan heeft.
Als je snel XP wilt hebben kun je die missie "You are Cordially Invited: RSVP" met Flesh Stick doen. Wanneer Flesh Stick ophaalt en wanneer hij dan uit zijn hutje komt kun je hem direct neerknallen waarop hij nogmaals uit zijn hutje komt. Je raad het al: loophole! Iets van 3000+ XP per kill. Doe je dat in 1 minuut 50X dan heb je toch weer 150.000 XP te pakken... flauw maar waar.Joe_P schreef op woensdag 26 september 2012 @ 14:25:
Ze leveren wel lekker veel xp op want normaal duurt het wel even voordat ze super badass zijn. Misschien binnenkort die missie maar weer opnieuw spelen om snel veel xp te verzamelen.
Dat was toch al gefixed?FloydRaalte schreef op woensdag 26 september 2012 @ 14:31:
Als je snel XP wilt hebben kun je die missie "You are Cordially Invited: RSVP" met Flesh Stick doen. Wanneer Flesh Stick ophaalt en wanneer hij dan uit zijn hutje komt kun je hem direct neerknallen waarop hij nogmaals uit zijn hutje komt. Je raad het al: loophole! Iets van 3000+ XP per kill. Doe je dat in 1 minuut 50X dan heb je toch weer 150.000 XP te pakken... flauw maar waar.
Flesh arena, ronde 2 of 3 spawnt er direct 2. Beide headless schieten, verder geen mob meer aanraken.Joe_P schreef op woensdag 26 september 2012 @ 14:25:
Laatste rank heet dacht ik Godliath, dat is na 9 kills. Je moet wel mazzel hebben dat de latere goliaths die spawnen niet een ander worden neergemept.
[ Voor 32% gewijzigd door SinergyX op 26-09-2012 14:34 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Het grootste deel van mijn eridium komt van quests en van de gokkasten. Je kunt 4, 8 of 12 eridium krijgen als je wint. Ik heb zo in 1 grote goksessie een keer 28 eridium binnen gehaald.Bellerophon schreef op woensdag 26 september 2012 @ 14:13:
[...]
Wat is de snelste manier om Eridium te krijgen?
Okay, dat zou kunnen. Zelf niet geprobeerd, ik doe het liever op de eerlijke manier. Een andere goeie XP getter is die grote robot op die brug in Arid Nexus ofzo. (Sowieso goeie loot in dat level wanneer je rond de level 25 zit) Die kun je vanuit een klein schuurtje best makkelijk neer krijgen met longranged weapons. Geeft 13.000XP + de rest.
[ Voor 7% gewijzigd door FloydRaalte op 26-09-2012 14:37 ]
Hoe zit het dan met die optional objectives (met zo'n + ernaast)? Als je die niet haalt maar wel de missie kan je dan de missie (zonder coop of 2e playtrough) nooit meer doen om ook die optional objective te halen?
Met zo'n exploit XP halen is natuurlijk wel een beetje nep, het moet natuurlijk wel een uitdaging blijven.
Met zo'n exploit XP halen is natuurlijk wel een beetje nep, het moet natuurlijk wel een uitdaging blijven.
Ik vraag me af hoeveel uren de mensen erin hebben zitten die al lvl 35 zijn etc. Want ik ben nu lvl 20 en net die bloodwing missie gedaan, die was zeer pittig. Heb in totaal toch al aardig wat uren erin zitten.
Btw: waar staan die gokkasten ? in Sanctuary?
"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-
Ja, bij Moxxi'sMrJoker1985 schreef op woensdag 26 september 2012 @ 14:40:
...
Jup, bij MoxxiMrJoker1985 schreef op woensdag 26 september 2012 @ 14:40:
Ik vraag me af hoeveel uren de mensen erin hebben zitten die al lvl 35 zijn etc. Want ik ben nu lvl 20 en net die bloodwing missie gedaan, die was zeer pittig. Heb in totaal toch al aardig wat uren erin zitten.
Ja in Mad Moxxi's bar. Maar ook in andere bars en plekken zoals die schotse gasten met dat klaverblad embleem. (is een missie van)MrJoker1985 schreef op woensdag 26 september 2012 @ 14:40:
edit: ahaha 3 x antwoord in 1 minuut! Altijd behulpzaam die tweakers!
[ Voor 7% gewijzigd door FloydRaalte op 26-09-2012 14:42 ]
"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-
Er staat nog een gokkast bij de Ieren in Overlook die naar het schijnt betere resultaten geeft dan de kasten bij Moxxi.
En random heb je nog zo'n goliath met een gokkast op z'n rug
Eerst 10 keer op de rechter kast gespeeld, maar die gaf toen niet veel interesants 
toen de eerste keer op de linker kast. Bam 3x 3 eridium op een rij XD
Toen heb ik wat gelijk m'n backpack vergroot (welke eigenlijk weer tekort gaat komen
)
Ik heb zo'n gevoel dat ZER0 me meer zal liggen, heb eigenlijk altijd de neiging eerst te snipen tot die ammo op is -.-"
(axton is daar ook niet slecht in)

toen de eerste keer op de linker kast. Bam 3x 3 eridium op een rij XD
Toen heb ik wat gelijk m'n backpack vergroot (welke eigenlijk weer tekort gaat komen
Ik heb zo'n gevoel dat ZER0 me meer zal liggen, heb eigenlijk altijd de neiging eerst te snipen tot die ammo op is -.-"
(axton is daar ook niet slecht in)
Af en toe heb je trouwens ook van die badd-asses met zon ding op hun rug.
Een paar K ingegooid, maar kan niet zeggen of ze andere/betere loot geven dan die bij moxi.
Is trouwens wel een duur geintje, het kost mij nu $900 per pull
Die bij moxi heb ik trouwens een kleine 30K ingegooid, met alleen maar een paar groene guns als resultaat ?
Trouwens lvl 30 met 25 uur gespeeld nu !.
Dit spel blijft trouwens geweldig !
Missie "Blow XXX up ''
Optionele missie : "look badass while doing it !"
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Ik doe die gokkasten altijd tegelijk. Al heb ik er nog geen 1 fatsoenlijk item uit gehaald. 50k ingegooid nu (lvl 21).
$900 valt wel mee, wordt nog veeeeel meer 
Heb trouwens enkel bij claptrap 1x een <pieeeeep> gehoord in zijn tekst, verder nog helemaal niets
Heb trouwens enkel bij claptrap 1x een <pieeeeep> gehoord in zijn tekst, verder nog helemaal niets
[ Voor 54% gewijzigd door SinergyX op 26-09-2012 14:53 ]
Zit ook een easteregg in die naar TopGun refereert. Ik had die missie (to close for missiles) zelf al gedaan en het was me niet eens opgevallen! Schijnt dus de benaming van de theme song in de missie te zitten (Danger Zone) en de mobs (shirtless man) die je moet doden hebben allemaal vliegeniers brillen op.
Ik had gisteren ook double rainbow gevonden in Borderlands 2, geniaal!
Zitten heel veel referenties in, ook heb je in sanctuary 1 NPC die iets zegt van:
i could be a vaulthunter just like you, but then I took a bullet to the knee
En natuurlijk Rakkman in Fridge en Timon en pumpbaa in wildlife
Lijkt me prima, in deel 1 had je vrij vlot zoveel geld dat je echt niet meer wist wat je er mee moest gaan doen en vrij kort daarna had je meer geld dan het spel kon weergeven. Dit is een stuk motiverender.
Hier is een lijstje met alle (tot nu toe gevonden) referenties. Het zijn er echt héél veel (de pagina zit wel bordevol spoilers dus pas op met lezen):
http://borderlands.wikia...._2_pop_culture_references
http://borderlands.wikia...._2_pop_culture_references
Pimon en Tumbaa toch?SinergyX schreef op woensdag 26 september 2012 @ 15:49:
Zitten heel veel referenties in, ook heb je in sanctuary 1 NPC die iets zegt van:
Oja, zo schreef je die
Schijnt ook een NPC in sanctuary te zijn die dus genaamd is naar een echt persoon.
ene Michael Mamaril, naar een kind dat aan kanker gestorven is... schijnt wapens weg te geven (werd blijkbaar o.a. in moxi's gevonden)
ene Michael Mamaril, naar een kind dat aan kanker gestorven is... schijnt wapens weg te geven (werd blijkbaar o.a. in moxi's gevonden)
Tribute to the Vault Hunter is dat dacht ik
YouTube: Borderlands 2 - Achievement/Trophy Guide - Tribute to a Vault Hunter
YouTube: Borderlands 2 - Achievement/Trophy Guide - Tribute to a Vault Hunter
klopt, je krijgt ook een achievement als je een wapen van m krijgt.
Overigens kan ik de humor echt waarderen. In 1 van de eerste side-missions moet je bullymongs hunten, waarbij sir hammerlock ze een andere naam wilt geven. Inmiddels heten ze bij mij
en bij de "bullet-to-the-knee" kon je me echt opvegen.
wel paar gebugte questjes, ik kan bijvoorbeeld een quest bij patricia tannis niet inleveren, waarbij je een stukje eridium van zed naar haar moet brengen, beetje vervelend maar zal wel gepatched worden neem ik aan.
Overigens kan ik de humor echt waarderen. In 1 van de eerste side-missions moet je bullymongs hunten, waarbij sir hammerlock ze een andere naam wilt geven. Inmiddels heten ze bij mij
spoiler:
maar de naam verandert ook echt boven hun hoofd elke keer, leuk gedaan.Bonerfarts 
en bij de "bullet-to-the-knee" kon je me echt opvegen.
wel paar gebugte questjes, ik kan bijvoorbeeld een quest bij patricia tannis niet inleveren, waarbij je een stukje eridium van zed naar haar moet brengen, beetje vervelend maar zal wel gepatched worden neem ik aan.
WinPC Borderlands 2 SHiFT code with 1k redemptions for 5 Golden Keys: CBWTB-W3W5X-FBB3J-TJB3T-KBCST
X360 Borderlands 2 SHiFT code with 1k redemptions for 5 Golden Keys: WJKJT-RX6HB-BFRB6-WFTT3-SHK5X
PS3 Borderlands 2 SHiFT code with 1k redemptions for 5 Golden Keys: WJKJT-RX6CH-CHJC3-ZBWT3-SHKXJ
De PC key werkte gelukkig bij mij. Ben nu level 13 alleen heb nog nergens gezien waar ik de golden key kan gebruiken. Doe ik iets niet goed? Las ergens dat je het bij een kist kan doen maar alle kisten gaan gewoon open bij mij?
X360 Borderlands 2 SHiFT code with 1k redemptions for 5 Golden Keys: WJKJT-RX6HB-BFRB6-WFTT3-SHK5X
PS3 Borderlands 2 SHiFT code with 1k redemptions for 5 Golden Keys: WJKJT-RX6CH-CHJC3-ZBWT3-SHKXJ
De PC key werkte gelukkig bij mij. Ben nu level 13 alleen heb nog nergens gezien waar ik de golden key kan gebruiken. Doe ik iets niet goed? Las ergens dat je het bij een kist kan doen maar alle kisten gaan gewoon open bij mij?
[ Voor 27% gewijzigd door Wackmack op 26-09-2012 16:13 ]
Of je past een ini file aan en je hebt 99 gold keys.Versteegrob schreef op woensdag 26 september 2012 @ 16:12:
WinPC Borderlands 2 SHiFT code with 1k redemptions for 5 Golden Keys: CBWTB-W3W5X-FBB3J-TJB3T-KBCST
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Beter zorgen ze ervoor dat ik dit ook gewoon redeemen via die shift websiteVersteegrob schreef op woensdag 26 september 2012 @ 16:12:
Waar krijg je deze code? Heb de game via steam betaald maar geen code ontvangen. Alleen een bevestiging dat mijn betaling binnen was.MarcM88 schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 13:47:
[...]
Je krijgt 1 golden key als je premium BL2 hebt gekocht (die code via steam activeren). En je kunt je ook ergens registreren om nog een code te krijgen. Maar deze sleutel is op na 1x gebruiken en de kist waarvoor je die gebruikt geeft je loot afhankelijk van je level. Dus niet al te vroeg gebruiken.
Vind ook niet dat ze dit via zulke keys moeten weggeven, ze hadden gewoon _duidelijk_ moeten aangeven wat die golden key deed.GAMEKINGZ schreef op woensdag 26 september 2012 @ 16:16:
Beter zorgen ze ervoor dat ik dit ook gewoon redeemen via die shift website. nu mis ik al die leuke goodies
.
tja een golden chest openen en dat is het, je krijgt dan wel leuke wapens maar voor de rest ... vind nog altijd dat ze het beter moeten regelen. Kan tenslotte niet altijd in borderlands aanwezig zijn.SinergyX schreef op woensdag 26 september 2012 @ 16:17:
[...]
Vind ook niet dat ze dit via zulke keys moeten weggeven, ze hadden gewoon _duidelijk_ moeten aangeven wat die golden key deed.
NOTE: keys waren al redeemed toen ik ging proberen dus heeft geen zin om te proberen voor pc.
Mijn lieve vriendin was nog thuis en heeft de key snel ingevuld voor me
(+5 keys voor mij \o/)
Randy Pitchford @DuvalMagic
We are preparing for some massive redemptions via official Gearbox twitter and facebook. The plan is for coordination and advance warning.
We are preparing for some massive redemptions via official Gearbox twitter and facebook. The plan is for coordination and advance warning.
echt he. ik zie nu elke keer die keys voorbij komen, maar kan ze niet redeemen. moet dus toevalig thuis zijn als ik ze wil redeemen. beetje karig...GAMEKINGZ schreef op woensdag 26 september 2012 @ 16:16:
[...]
Beter zorgen ze ervoor dat ik dit ook gewoon redeemen via die shift website. nu mis ik al die leuke goodies
.
kan je eigenlijk ergens je totale aantal keys zien? als t goed is heb ik er 2 maar weet niet zeker of ik in t begin niet een keer toevallig langs die kist ben gelopen. (waarvan ze echt een stuk duidelijker hadden moeten zeggen dat dat de golden key kist is....)
[ Voor 25% gewijzigd door KingKoning op 26-09-2012 16:27 ]
Er staat ergens in Sanctuary een gouden kist, die kan je alleen openen als je een golden key hebt. Hij is overigens niet 'opvallend' goud, maar tis geloof ik de enige kist in Sanctuary die zo prominent in een gebouw staat.Versteegrob schreef op woensdag 26 september 2012 @ 16:12:
...
[ Voor 11% gewijzigd door IceBlackz op 26-09-2012 16:28 ]
hij staat in dezelfde ruimte als waar de fast-travel station staat.IceBlackz schreef op woensdag 26 september 2012 @ 16:27:
[...]
Er staat ergens in Sanctuary een gouden kist, die kan je alleen openen als je een golden key hebt.
Duidelijk ga gelijk even zoeken en is kijken hoeveel keys ik heb.
Damn hoe snel moet je die keys wel niet invullen...
En een betere vraag; hoe vind je ze zo snel? Waren deze ook weer via Twitter?
https://twitter.com/DuvalMagic
Een link naar z'n account.
Een link naar z'n account.
Yup via de twitter van https://twitter.com/DuvalMagic , maar ja ze gaan supersnel ik weet niet hoe maar is best klote om zo kort te zeggen.djunicron schreef op woensdag 26 september 2012 @ 16:29:
Damn hoe snel moet je die keys wel niet invullen...
Err... ja en laat het dan altijd zijn als ik niet thuis ben yay leuk. achja mag pret niet drukken heb nog 2 keys dus die gaan pas mooi gebruikt worden op lvl 50 en andere als ik alle dlc hebDCG909 schreef op woensdag 26 september 2012 @ 16:31:
ze gaan ook unlimited proberen, moet je wel binnen een uur doen
Wacht, wat?! Unlimited golden keys? Dat is net zo erg als dat je mensen gewoon de 255keys hack laat uitvoeren. Dan hoef je nooit meer op zoek naar gold / wapens, gewoon oneindig die bak spammen.DCG909 schreef op woensdag 26 september 2012 @ 16:31:
ze gaan ook unlimited proberen, moet je wel binnen een uur doen
Belachelijk als ze dat echt gaan doen, die key wil ik niet eens (denk ik)
Edit, oh fail, één key die oneindig keer gebruikt kan worden, met 1 uur de tijd om te gebruiken... Juist.
[ Voor 10% gewijzigd door djunicron op 26-09-2012 16:36 ]
Ik neem aan dat ze het dan limiteren op één per account. Nu is er steeds maar een bepaald aantal keys beschikbaar en op=op.
Nee wat hij bedoeld is dat je een key oneindig keer gebruikt kan worden met een tijd limiet van 1 uur, maar zoals altijd 1 key per account.djunicron schreef op woensdag 26 september 2012 @ 16:36:
[...]
Wacht, wat?! Unlimited golden keys? Dat is net zo erg als dat je mensen gewoon de 255keys hack laat uitvoeren. Dan hoef je nooit meer op zoek naar gold / wapens, gewoon oneindig die bak spammen.
Belachelijk als ze dat echt gaan doen, die key wil ik niet eens (denk ik)
Edit, oh fail, één key die oneindig keer gebruikt kan worden, met 1 uur de tijd om te gebruiken... Juist.
Nu de reacties op die tweet, >200 mentions over hoe snel de keys weg gingen, 20 "thanks".
Haha, ze hadden wel twee nullen achter het aantal kunnen zetten...
Haha, ze hadden wel twee nullen achter het aantal kunnen zetten...
En mensen vinden het nog raar dat door zulke acties mensen maar gaan ini en savegame editen? 
Krijg net bericht op steam, blijkbaar is de dupe-methode in BL1 nog steeds werkend in BL2. Vanavond toch eens testen, zou bizar zijn
Krijg net bericht op steam, blijkbaar is de dupe-methode in BL1 nog steeds werkend in BL2. Vanavond toch eens testen, zou bizar zijn

Wooooooot! Heb gewoon 5 keys zie ik terwijl k er maar 1tje heb ingevuld. Wel de game via steam gekocht. Net twee keys gebruikt en een mooi shield gekregen en twee vette wapens.
Is er een manier hoe je sneller aan skillpoints kan komen? Las dat je er maar 1 per level krijgt.
Is er een manier hoe je sneller aan skillpoints kan komen? Las dat je er maar 1 per level krijgt.
[ Voor 22% gewijzigd door Wackmack op 26-09-2012 17:50 ]
Mja, vanavond dus een nieuwe (golden) key giveaway:
Avond is hier Centraal US, dus 7 uurtjes verschil neem ik aan. Als ze 18:00 bedoelen met "avond" is dat dus 1:00 am bij ons hier.
Maar dat kan ook gemakkelijk later zijn denk ik zo. Het zullen er weer 1k zijn, 5 minuten en het is dus op, hoewel voor consoles langer, vanwege de invoer. (of is dat ook op de PC via de shift-site?) Hoe dan ook, de console codes bleven een stuk langer bruikbaar.
Avond is hier Centraal US, dus 7 uurtjes verschil neem ik aan. Als ze 18:00 bedoelen met "avond" is dat dus 1:00 am bij ons hier.
Maar dat kan ook gemakkelijk later zijn denk ik zo. Het zullen er weer 1k zijn, 5 minuten en het is dus op, hoewel voor consoles langer, vanwege de invoer. (of is dat ook op de PC via de shift-site?) Hoe dan ook, de console codes bleven een stuk langer bruikbaar.
was het maar via die shift-site dan kon ik mooi op school mijn keys binnenhengelendjunicron schreef op woensdag 26 september 2012 @ 18:06:
Mja, vanavond dus een nieuwe (golden) key giveaway:
Verwijderd
Wel ALS ik mag meedoen, stuur me een Dm'tje ofzovinom schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 23:10:
[...]
Nee, dit keer niet mensen van NFO, maar gewoon met mijn maat
En ik heb "The Bane" nu ook gevonden, R.I.P. my ears
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2012 21:54 ]
Ff dmg testen heur
Er klopt niks van, er staat magazijn van 64 maar er zitten maar 14 kogels in 0.o
Er klopt niks van, er staat magazijn van 64 maar er zitten maar 14 kogels in 0.o

[ Voor 27% gewijzigd door Petaht op 26-09-2012 21:59 ]
And did she lie ?Petaht schreef op woensdag 26 september 2012 @ 21:56:
Ff dmg testen heur
[afbeelding]
Gast +3000% damage en dan nog maar 93...Petaht schreef op woensdag 26 september 2012 @ 21:56:
Ff dmg testen heur
[afbeelding]
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Verwijderd
Oke die Face McHupseflups is ook een rare, ik krijg 2000 dollar door enkel die gast een headshot te geven...
En Tiny Tina's teaparty: hilarisch!
Deze game is echt geniaal
En Tiny Tina's teaparty: hilarisch!

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2012 23:07 ]
Wow, eindelijk kunnen spelen! Spel ziet er echt fantastisch uit!
Een vreemd ding. Ik kan met een Ati kaart gewoon physx op medium en high zetten? Ik dacht dat dit alleen met een trucje kon. Ik zie nu gewoon ingame vlaggetjes die ik kapot kan schieten, puin als ik op de grond schiet enz. enz. Ik heb het nu op medium gezet en heb continu 60 fps!? I like!
Een vreemd ding. Ik kan met een Ati kaart gewoon physx op medium en high zetten? Ik dacht dat dit alleen met een trucje kon. Ik zie nu gewoon ingame vlaggetjes die ik kapot kan schieten, puin als ik op de grond schiet enz. enz. Ik heb het nu op medium gezet en heb continu 60 fps!? I like!
Mijn meest grappige moment:Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2012 @ 22:37:
Oke die Face McHupseflups is ook een rare, ik krijg 2000 dollar door enkel die gast een headshot te geven...
En Tiny Tina's teaparty: hilarisch!![]()
spoiler:
Als je die test van Brick doorstaat en dan komt er zo'n gast super sarcastisch aanlopen en begint langzaam te klappen 
MHW: Jay
Iemand nu online die met m'n lvl 24 Zer0 wil samenspelen? Helaas geen mic momenteel.
Steam: Unicron
Steam: Unicron
Ik , ff kijken hoe je iemand toevoegt
ps: kom je uit Heerlen?
Voeg mij anders maar toe, versteegrob
ps: kom je uit Heerlen?
Voeg mij anders maar toe, versteegrob
[ Voor 50% gewijzigd door Wackmack op 27-09-2012 00:13 ]
Oh haha, ik ben niet de enige met deze nick...
Maar ik ben wél de enige in de Gathering of Tweakers - Borderlands 2 group. En het ziet er naar uit dat sinds 1.0.2 je mensen ook vanaf daar kunt uitnodigen.
Maar ik ben wél de enige in de Gathering of Tweakers - Borderlands 2 group. En het ziet er naar uit dat sinds 1.0.2 je mensen ook vanaf daar kunt uitnodigen.
Lol, zo net die nieuwe codes via Twitter... de 1000x PC codes waren binnen een minuut geredeemed.....
Haha
Online al leuke dingen maar ook minder leuke dingen meegemaakt laten we maar zeggen, zit er dus aan te denken om gewoon eerst ff wat solo play te doen om het spel goed te leren kennen.
Maar ik kan toch gewoon offline spelen en levellen met mijn char, en dan met dezelfde char later gewoon met iemand online mee spelen? Stel ik ben lv 20 offline, en ik speel dan met iemand online van ong hetzelfde level dat kan dan toch gewoon? Of is een offline char minder sterk dan een online en is het dan beter om 1 char voor online en 1 voor offline te hebben?
Maar ik kan toch gewoon offline spelen en levellen met mijn char, en dan met dezelfde char later gewoon met iemand online mee spelen? Stel ik ben lv 20 offline, en ik speel dan met iemand online van ong hetzelfde level dat kan dan toch gewoon? Of is een offline char minder sterk dan een online en is het dan beter om 1 char voor online en 1 voor offline te hebben?
Er is geen verschil tussen je offline/online characterSipio schreef op donderdag 27 september 2012 @ 07:20:
Online al leuke dingen maar ook minder leuke dingen meegemaakt laten we maar zeggen, zit er dus aan te denken om gewoon eerst ff wat solo play te doen om het spel goed te leren kennen.
Hehe, die kerel heeft van mij een sniper bullet door zijn hoofd gekregeny0ukn0w schreef op woensdag 26 september 2012 @ 23:57:
[...]
Mijn meest grappige moment:
spoiler:Als je die test van Brick doorstaat en dan komt er zo'n gast super sarcastisch aanlopen en begint langzaam te klappen
I'm an Ironman!
Verwijderd
Dat was ook ffe lacheny0ukn0w schreef op woensdag 26 september 2012 @ 23:57:
[...]
Mijn meest grappige moment:
spoiler:Als je die test van Brick doorstaat en dan komt er zo'n gast super sarcastisch aanlopen en begint langzaam te klappen
Ik heb hetzelfde gedaan met hem als met McFace
Deze game verdient echt de titel van meest hilarische game ever
Hehe, zat gisteren nog te vertellen (zeuren) dat ik nog geen rare (oranje) wapen had gezien. Dus ik gisteravond nog even gespeeld en BAM:

Gebruikte voorheen geen launcher, maar voor deze toch alle SDU's gekocht voor de launcher. Alle "boss / badasses" tot nu to ermee geoneshot.

Gebruikte voorheen geen launcher, maar voor deze toch alle SDU's gekocht voor de launcher. Alle "boss / badasses" tot nu to ermee geoneshot.
I'm an Ironman!
61 eridium??? WTF moet je daarmee, zou je het niet eens gaan uitgevenMadstorm schreef op donderdag 27 september 2012 @ 08:26:
Hehe, zat gisteren nog te vertellen (zeuren) dat ik nog geen rare (oranje) wapen had gezien. Dus ik gisteravond nog even gespeeld en BAM:
[afbeelding]
Cunning linguist.
Multi-kill ook echtMadstorm schreef op donderdag 27 september 2012 @ 08:26:
[afbeelding]
De lui die die onderteksten hebben verzonnen zijn echt briljant
Nou eigenlijk heb ik alles al wat ik wou.. maar heb inderdaad alle upgrades gekocht voor de launcher. Daarnaast moet ik nu alleen nog de upgrades voor de bank (die ik NOG niet gebruik) en voor assault rifles die ik nog nooit heb gebruikt dus daar wacht ik gewoon mee. Zou er misschien in playthrough 2 nog een ander doel zijn voor eridium? Anders houd ik inderdaad een buttload overBart ® schreef op donderdag 27 september 2012 @ 08:31:
[...]
61 eridium??? WTF moet je daarmee, zou je het niet eens gaan uitgeven.
I'm an Ironman!
Zodra ik genoeg heb voor mijn backpack en mijn sniperkogels upgrade ik gelijk hoor, om en om! Heb nooit meer eridium dan de upgrade-prijs van die tweeMadstorm schreef op donderdag 27 september 2012 @ 08:33:
[...]
Nou eigenlijk heb ik alles al wat ik wou.. maar heb inderdaad alle upgrades gekocht voor de launcher. Daarnaast moet ik nu alleen nog de upgrades voor de bank (die ik NOG niet gebruik) en voor assault rifles die ik nog nooit heb gebruikt dus daar wacht ik gewoon mee. Zou er misschien in playthrough 2 nog een ander doel zijn voor eridium? Anders houd ik inderdaad een buttload over
Cunning linguist.
Ja maar er zit een max aan hoe ver je die kunt upgraden (helaas), ik heb mijn sniper bullets en backpack ook maximaal ge-upgrade en dan wordt eridium een stuk minder spannend. Ben maar grenades, rockets, shotgun en combat rifle gaan upgraden omdat ik die soms als backup gebruik. Wat mij betreft hadden ze dat maximum weg mogen laten en gewoon de eridium prijs steeds verder laten oplopen, wat is er op tegen?
Let op:
Als je op zoek bent naar spelers op Steam, kijk dan bij deze Steamgroup.
Als je op zoek bent naar spelers op Steam, kijk dan bij deze Steamgroup.