• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 16:54
EnigmaNL schreef op woensdag 26 september 2012 @ 09:43:
[...]
Ik ben het overigens wel met je eens dat 80% (sterker nog, 90%) van de loot rommel is. Groene en blauwe items pak ik amper op omdat ze vrijwel altijd rommel zijn.
Ik ben nu level 34 en gebruik nog steeds wat groene wapens, er zitten er genoeg bij die sterk zijn. Misschien omdat ik solo heb gespeeld dat de blauwe en paarse wapens dat slechter zijn maar zeggen dat groene en blauwe wapens allemaal rommel zijn is ook weer overdreven.

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
ArgantosNL schreef op woensdag 26 september 2012 @ 09:50:
[...]

Ik ben nu level 34 en gebruik nog steeds wat groene wapens, er zitten er genoeg bij die sterk zijn. Misschien omdat ik solo heb gespeeld dat de blauwe en paarse wapens dat slechter zijn maar zeggen dat groene en blauwe wapens allemaal rommel zijn is ook weer overdreven.
Ik speel ook solo en ik kom nooit groene items tegen die beter zijn dan mn paarse guns. Soms wel blauwe die iets beter zijn maar heel zelden.

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-09 22:29

TheAnthonyNL

PC Gamer

Dat de stats van wapens minder zijn dan de wapens die je hebt wil nog niet zeggen dat het wapen ook slecht is, vaak heb ik wapens gevonden die dmv een effect beter zijn een normaal wapen waarbij de dmg bijv veel hoger is.

Add me on Steam

Verwijderd

Assault rifles vind ik tot nu toe ook niet zo geweldig. Ik vond gister een epic (Cowboy Rifle), maar vond hem heel zwak. Dit terwijl die dubbel zoveel waard was als iedere andere gun die ik in me inventory had zitten.

Overigens speel ik Siren en wil ik dus eigenlijk altijd elemental damage op mijn wapens hebben omdat ik daarin gespecced heb. Maar ookal had dit erop gezeten dan was dit wapen waarschijnlijk nog steeds niet echt goed geweest.

• EnigmaNL
GAMEKINGZ schreef op woensdag 26 september 2012 @ 09:55:
Dat de stats van wapens minder zijn dan de wapens die je hebt wil nog niet zeggen dat het wapen ook slecht is, vaak heb ik wapens gevonden die dmv een effect beter zijn een normaal wapen waarbij de dmg bijv veel hoger is.
Uiteraard, bij het vergelijken van loot kijk je altijd naar het totaalplaatje, niet alleen max damage. Maar dat is vanzelfsprekend.
Heb toch ook wel een leuke combat rifle, een Stabbing Spitter:
lvl 15
dmg 130
acc 86.7
fire rate 5.2
reload 3.1
mag 35
+50% melee dmg
bonus explosive dmg

Deze trek ik te voorschijn bij vijanden die ik niet goed kan critten zoals gasten met een groot schild en goliaths en eigenlijk alles gaat er zo mee neer. Ik gebruik em zelfs op helicopters al moet je dan inderdaad wel goed compenseren voor de trage bulletspeed, maar alsnog is het wapen beter dan anderen. Hoofdreden dat ik em niet te vaak gebruik is dat de ammo snel op is.
Net nog een variant gevonden met iets hogere damage, maar die heeft geen scope dus ik denk dat ik het bij deze houdt.
Overigens helpen vel0city en precisi0n wel, maar ook toen ik die nog niet had vond ik dit een erg fijn wapen.

Gamertag: FinrazielNL

EnigmaNL schreef op woensdag 26 september 2012 @ 09:43:
Wat bedoel je met halo scoped?

Lage bulletspeed bij explosive rounds kun je snel genoeg mee leren omgaan, je moet daar gewoon voor compenseren. In ruil voor de lage bulletspeed doen ze vaak veel damage en als je je doel niet raakt wordt hij alsnog geraakt door de explosie.

Burst bij scoped vind ik persoonlijk juist heel nuttig. Full auto is meestal heel inaccuraat en zelfs scoped raak je geen reet. Kogels die missen doen ook geen damage.

Triple barrel heeft voor zover ik weet geen invloed op ammo consumptie. Je kunt geweren krijgen met drie lopen die net zo snel of langzaam schieten dan geweren met 1 loop.

Ik ben het overigens wel met je eens dat 80% (sterker nog, 90%) van de loot rommel is. Groene en blauwe items pak ik amper op omdat ze vrijwel altijd rommel zijn.

Overigens heb ik een redelijk aantal oranje wapens voorbij zien komen. Onder andere twee bij het gokken bij de gokkasten in moxxi's bar.
Bij SMG's zie je vaak de halo-scope (of holografische scope, zoiets), bij Rifle is dit of de V en I iron-scope of in sommige gevallen zo'n crosshair scope (zoals deze).

In BL1 had je rifles met een red-dot scope (zoals deze), daar heb ik er pas 1 van gezien maar was nog compleet nutteloos.

Explosive is wel handig, doet ook aardig wat dmg, maar ik heb al een tijdje een explosive 12 mag versie, doet ~1200 per hit (4.7 RoF), terwijl mijn SMG (ook lvl33) 600dmg per hit doet (12.5 RoF dacht ik), maar 44 mag heeft. Beide op 3 sec reload, duidelijk dat mijn SMG in bijna elke situatie de winnaar is, zeker als ik gericht criticals ga doen.

Eer dat een tripple-barrel op speed is, is je mag dus alweer leeg.

Daarnaast heb ik nog geen Hyperion Rifle gezien, voordeel bij die wapens, naarmate je schiet, wordt je aiming hoger en schiet je de laatste 10-20 kogels perfect scherm (zelfs als je down bent).
pdebie schreef op woensdag 26 september 2012 @ 10:13:
Ik krijg overigens wel een grappig gevoel tijdens het lezen van dit topic. Hoop mensen klagen over slechte loot etc. Hoop daarvan zullen BL1 waarschijnlijk nooit gespeeld hebben, dus denk dat die niet het echte Borderlands gevoel hebben bij het spel maar het meer zien als just-another-fps.

Het spel bevat zoveel wapens. Je kan niet verwachten dat je elke keer betere vind.
Ik speelde BL1 op 2.5, alle expensions ook gedaan, het gaat niet om beter.. het gaat om uberhaubt een nuttige rifle te vinden.

[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 26-09-2012 10:15 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

YellowOnline schreef op woensdag 26 september 2012 @ 09:48:
[...]

Ik heb zelfs de moeite gedaan om 2 minuten lang Zer0 te laten dansen - enfin, heen en weer wiegen en af en toe springen. Toch wat zielig :(
zielig? je weet dat je het spel niet serieus moet nemen he. Dus ook dit soort quests horen erbij.
Ik vond het super grappig tussen alle gevechten door.

Ik krijg overigens wel een grappig gevoel tijdens het lezen van dit topic. Hoop mensen klagen over slechte loot etc. Hoop daarvan zullen BL1 waarschijnlijk nooit gespeeld hebben, dus denk dat die niet het echte Borderlands gevoel hebben bij het spel maar het meer zien als just-another-fps.

Het spel bevat zoveel wapens. Je kan niet verwachten dat je elke keer betere vind.

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

pdebie schreef op woensdag 26 september 2012 @ 10:13:
[...]

zielig? je weet dat je het spel niet serieus moet nemen he. Dus ook dit soort quests horen erbij.
Ik vond het super grappig tussen alle gevechten door.
Jamaar ik vind dat soort quests leuk hoor, maar ik heb teveel empathie om het niet zielig te vinden voor CL4P-TP.

• ArgantosNL
bij BL1 was loot vaak nog slechter, bij BL2 wissel ik vaker van wapen dan ik bij BL1 deed.

Ik heb gister de eindbaas verslagen en een grappige pistol aan overgehouden 1363 DM slag en het is zo'n wegwerp reload wapen, ik gebruik hem meer als granaat dan als pistol want die kogels gaan niet normaal traag. en als ik hem met bijna volle clip gooi doe ik nog 15k damage. Handig om second wind te krijgen.
Ik vond de weg naar de eindbaas leuker dan de eindbaas zelf :P Wat een chaos om je door dat hele gebeuren heen te vechten, zeker met 3-4 man heb je enorm veel badasses, wil niet weten hoe dit op True Vault gaan worden :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• ArgantosNL
Dat is inderdaad een lastig stuk met veel vijanden, en zonder hulp van
spoiler:
brick en mordecia
is het nog veel lastiger.

• checkout10
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20-01-2023
YellowOnline schreef op woensdag 26 september 2012 @ 09:48:
[...]

Ik heb zelfs de moeite gedaan om 2 minuten lang Zer0 te laten dansen - enfin, heen en weer wiegen en af en toe springen. Toch wat zielig :(
Haha dat deed ik ook! wel een beetje sneu inderdaad.

D3 account

• kowlier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-04 16:53
gisteren nogmaals opnieuw begonnen met zer0, nu als sniper specced. mijn eerste was melee specced, maar dat liep al meteen fout bij eerste paar bosses...

PSN - ps4 : sir_kowlier

• IceBlackz
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12:42
kowlier schreef op woensdag 26 september 2012 @ 10:42:
gisteren nogmaals opnieuw begonnen met zer0, nu als sniper specced. mijn eerste was melee specced, maar dat liep al meteen fout bij eerste paar bosses...
Je weet dat je ook gewoon je skillpoints kan resetten he? ;-)

• Chris van der G
  • Laatst online: 09-09 00:08

Chris van der G

Tailchakra

Na de Launcher doet mijn Borderlands helaas heaulemeaul niks. Weet iemand hier of dat vaker gebeurd?
Hij staat niet eens in me taskmanager.

[ Voor 12% gewijzigd door Chris van der G op 26-09-2012 10:45 ]

Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED

ArgantosNL schreef op woensdag 26 september 2012 @ 10:35:
Dat is inderdaad een lastig stuk met veel vijanden, en zonder hulp van
spoiler:
brick en mordecia
is het nog veel lastiger.
Moet zeggen dat het in combo met Siren wel enorm stuk fijner speelt, we hadden gister party van 4 met 3 sirens (1 was healer? als ze op je schoot, healde jij.. ik dacht dat dat in BL1 trouwens een soldierspec was?), heerlijk hoe ze die badass gasten vast kunnen houden en er helemaal los op gaan :P

Net bij Sanctuary aangekomen, dus moet nog een heel stuk.

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 20:56

psyy138

blackbulls.nl

Chris van der G schreef op woensdag 26 september 2012 @ 10:45:
Na de Launcher doet mijn Borderlands helaas heaulemeaul niks. Weet iemand hier of dat vaker gebeurd?
ik heb zelf nog nergens last van gehad via steam, wel vraag me ik me af (omdat ik borderlands 1 had ) welke skin je gratis erbij kreeg.

O.R.C. Black Bulls Rugby

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-08 03:05
Chris van der G schreef op woensdag 26 september 2012 @ 10:45:
Illegale versie ?

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
zit me af te vragen. Opnieuw beginnen met een andere char, puur omdat ik Zer0 totaal niet kan spelen blijkbaar. (Ik ga constant dood, ben meer de run en gun speler)

of gewoon volhouden en doorgaan..

Zit bij de Super Badass Loader missie

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Joe_P
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-09 21:21
psyy138 schreef op woensdag 26 september 2012 @ 10:46:
[...]

ik heb zelf nog nergens last van gehad via steam, wel vraag me ik me af (omdat ik borderlands 1 had ) welke skin je gratis erbij kreeg.
Deze skins krijg je als je een Borderlands 1 savegame op je pc hebt (weet niet hoe het werkt bij consoles):
http://www.gearboxsoftware.com/content/view/899/33/

SteamID: PistolenPaultje - WoWS: General_Lack_of_Interest

Verwijderd

lanerios schreef op woensdag 26 september 2012 @ 10:47:
zit me af te vragen. Opnieuw beginnen met een andere char, puur omdat ik Zer0 totaal niet kan spelen blijkbaar. (Ik ga constant dood, ben meer de run en gun speler)

Vreemd, Zer0 speelt vrij makkelijk hoop dat het straks voor mij juist moeilijker wordt.

Nu druk hidden vaults aan het zoeken zit nu op 3.

Frostburn canyon, sancturry en claptraps place

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2012 10:53 ]

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
is ook zo grave, maar niet als iemand die gewoon een gevecht in wil lopen en ondertussen alles afschieten :P

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Chris van der G
  • Laatst online: 09-09 00:08

Chris van der G

Tailchakra

Nope, gister gekocht. Enkele driver updates geprobeerd. Maar ik denk dat mijn PC zelf gewoon toe is aan een flinke reboot.

Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

Shabbaman

Got love?

lanerios schreef op woensdag 26 september 2012 @ 10:47:

Ik ben ook nog niet overtuigd van Zer0 in vergelijking met de andere chars, maar ik heb geen enkel probleem om met Zer0 door het spel te komen. Waar Zer0 net als Lilith goed in is, is om de "onzichtbaar" Action Skill te gebruiken om hun schild opnieuw op te laden. Zoek dus naar manieren om je shield recharge delay te verminderen en je shield recharge rate te verbeteren. En wat zeker helpt is om punten te stoppen in Grim.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:20
Shabbaman schreef op woensdag 26 september 2012 @ 10:58:
[...]

Ik ben ook nog niet overtuigd van Zer0 in vergelijking met de andere chars, maar ik heb geen enkel probleem om met Zer0 door het spel te komen. Waar Zer0 net als Lilith goed in is, is om de "onzichtbaar" Action Skill te gebruiken om hun schild opnieuw op te laden. Zoek dus naar manieren om je shield recharge delay te verminderen en je shield recharge rate te verbeteren. En wat zeker helpt is om punten te stoppen in Grim.
Ik heb liever 400 shield en dan snelle recharge rate en weinig delay dan 700 shield met een grotere recharge rate en een grote delay...

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Verwijderd

lanerios schreef op woensdag 26 september 2012 @ 10:53:
is ook zo grave, maar niet als iemand die gewoon een gevecht in wil lopen en ondertussen alles afschieten :P
Ik tref het mijn nades echt overkill aan damage bijna 3800 dmg 8 x 467.

Ik speel voornamelijk afwisselend met een sniper, shotgun en rocketlauncher.

Zorg dat je met veel wapens schiet, zorgt ook voor meer baddass points.

Heb deze build nu

fast hands perfect icm shotgun.

Ambush doet een deploy en je next is waarschij instant kill.

Rising shot als afsluiten.

Met deze build nog niet echt veel weerstand gehad.

• Shabbaman
  • Nu online

Shabbaman

Got love?

Ewivis schreef op woensdag 26 september 2012 @ 11:04:
[...]

Ik heb liever 400 shield en dan snelle recharge rate en weinig delay dan 700 shield met een grotere recharge rate en een grote delay...
Exactly. Aan de andere kant, als je een kill skill hebt dan een % van je shield regenereert, dan kan je maar beter een zo groot mogelijk shield hebben. Dit soort afwegingen maakt dat ik dit een leuk spel vind.

[ Voor 26% gewijzigd door Shabbaman op 26-09-2012 11:08 ]

Hahaha, geweldig moment net met Zer0, richt op het hoofdje van een hyperion soldier en precies op het moment dat ik schiet springt er van een hogere richel een andere soldier voor en gaat de kogel door twee hoofdjes :D
Geweldig commentaar ook van Zer0 na bepaalde kills, net twee badass robotjes afgemaakt en hij kom met een of andere uitspraak van "what happened to you, so fearsome, so imposing, so dangerous... Oh yeah, I killed you" :D

• el-jorge
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-09 20:26

el-jorge

turn around and feel the vibe

Wanneer ga je beginnen aan je skill-tree dan? Gister begonnen en 2 uurtjes gespeeld, ben level 3, maar heb nog niks in mijn skill tree kunnen besteden.

Spielerei...

• Shabbaman
  • Nu online

Shabbaman

Got love?

el-jorge schreef op woensdag 26 september 2012 @ 11:10:
Wanneer ga je beginnen aan je skill-tree dan? Gister begonnen en 2 uurtjes gespeeld, ben level 3, maar heb nog niks in mijn skill tree kunnen besteden.
Vanaf level 5.

Verwijderd

Hoe zit het overigens met je badass ranks? Blijven die rewards voor alle characters en/of kan je nog respeccen? Heb de rewards nu volledig gekozen op mijn Siren met sniper/SMG/Handgun waarbij ik zoveel mogelijk voor upgrades van HP/Shield/elemental damage/accuracy ga.

Uiteraard wil ik andere chars op een andere manier spelen. Moet ik me baddass rank dan opnieuw levelen en krijg ik dan ook nieuwe tokens?

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Btw, heeft iemand ook het probleem in de graphics dat als je een kill maakt met een headshot dat je dan wel de grote bloed explosie ziet, maar dat het hoofd van het target gewoon blijft zitten? In BL1 knalde het hoofd gewoon uit elkaar en ik hoorde gisteren dat dit bij vrienden ook gebeurd. Maar bij mij niet :s

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Wat betreft Zer0: ik ondervind ook geen problemen om met hem te spelen. Momenteel (level21) zijn mijn grenades 485x10 en gebruik ik een Nova-shield dat zoveel damage doet dat ik bijna altijd automatisch second wind heb wanneer ik sterf. In mijn inventory zit oa. een corrosive sniper en een electro sniper.

• DCG909
  • Laatst online: 15-09 21:24
Bij mij zit het hoofd er ook nog altijd aan.
Heb het wel incidenteel dat als ik iets kill met de buggy rocket, dat het lichaam dan wel explodeerd, maar dat is best zeldzaam (iig als ik het zie).

• Ewivis
DCG909 schreef op woensdag 26 september 2012 @ 11:22:
Bij mij zit het hoofd er ook nog altijd aan.
Heb het wel incidenteel dat als ik iets kill met de buggy rocket, dat het lichaam dan wel explodeerd, maar dat is best zeldzaam (iig als ik het zie).
Hangt ook af hoe overpowerd je bent tegenover de enemy. jij level 25, hun level 5.. dan lukt het wel hoor :P dan spatte ze sowieso helemaal uit elkaar ;)

• Joe_P
Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2012 @ 11:13:
Hoe zit het overigens met je badass ranks? Blijven die rewards voor alle characters en/of kan je nog respeccen? Heb de rewards nu volledig gekozen op mijn Siren met sniper/SMG/Handgun waarbij ik zoveel mogelijk voor upgrades van HP/Shield/elemental damage/accuracy ga.

Uiteraard wil ik andere chars op een andere manier spelen. Moet ik me baddass rank dan opnieuw levelen en krijg ik dan ook nieuwe tokens?
De tokens/specs van je eerste character blijven staan, maar alle challenges beginnen voor het nieuwe character weer op nul. Je kan met je nieuwe character dus redelijk eenvoudig weer nieuwe tokens krijgen die je voor andere bonussen kan gaan gebruiken.

Verwijderd

Nieuwe hidden vault in bloodshot stronghold gaat lekker :)

Hierdoor ook een chest te pakken :)

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2012 11:30 ]

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

YellowOnline schreef op woensdag 26 september 2012 @ 11:22:
Wat betreft Zer0: ik ondervind ook geen problemen om met hem te spelen. Momenteel (level21) zijn mijn grenades 485x10 en gebruik ik een Nova-shield dat zoveel damage doet dat ik bijna altijd automatisch second wind heb wanneer ik sterf. In mijn inventory zit oa. een corrosive sniper en een electro sniper.
Sniper is wel wat te sterk. Er zijn te weinig vijanden die je van dichtbij veel schade kunnen doen.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• IceBlackz
MrVegeta schreef op woensdag 26 september 2012 @ 11:29:
[...]

Sniper is wel wat te sterk. Er zijn te weinig vijanden die je van dichtbij veel schade kunnen doen.
Nou, die bad-ass psycho's zijn niet bepaald lief, zeker niet als ze nog een legertje gewone psycho's om zich heen hebben

Verwijderd

Joe_P schreef op woensdag 26 september 2012 @ 11:25:
[...]

De tokens/specs van je eerste character blijven staan, maar alle challenges beginnen voor het nieuwe character weer op nul. Je kan met je nieuwe character dus redelijk eenvoudig weer nieuwe tokens krijgen die je voor andere bonussen kan gaan gebruiken.
AH thanks,

Wordt overigens wel onoverzichtelijk dan. Maar goed je andere characters worden dus ook sterker naarmate je badass ranks verkrijgt dus dat is wel ok.

• DCG909
Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2012 @ 11:29:
Nieuwe hidden vault in bloodshot stronghold gaat lekker :)

Hierdoor ook een chest te pakken :)
Wat kun je eigenlijk met die hidden vaults?
Ik heb er 1 gevonden, maar ik kreeg niks (dacht ik)

Verwijderd

DCG909 schreef op woensdag 26 september 2012 @ 11:31:
[...]

Wat kun je eigenlijk met die hidden vaults?
Ik heb er 1 gevonden, maar ik kreeg niks (dacht ik)
Sommige leiden tot een secret chests en je krijgt baddasspoints :)

• Joe_P
Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2012 @ 11:31:
[...]

AH thanks,

Wordt overigens wel onoverzichtelijk dan. Maar goed je andere characters worden dus ook sterker naarmate je badass ranks verkrijgt dus dat is wel ok.
De challenges gelden dus per character en de badass rank per account.

Door het op deze manier te doen kan je (in principe) een oneindig hoge badass rank krijgen, wat weer bijdraagt aan de replay-value. Het maakt het helaas wel mogelijk om redelijk eenvoudig badass ranks te farmen (nieuwe char aanmaken en de snelste challenges halen).

Verwijderd

Joe_P schreef op woensdag 26 september 2012 @ 11:39:
[...]

De challenges gelden dus per character en de badass rank per account.

Door het op deze manier te doen kan je (in principe) een oneindig hoge badass rank krijgen, wat weer bijdraagt aan de replay-value. Het maakt het helaas wel mogelijk om redelijk eenvoudig badass ranks te farmen (nieuwe char aanmaken en de snelste challenges halen).
Zit nu op rank 1029 Ik ga per character wel niet doelbewust

• Oxidda
  • Laatst online: 25-12-2023

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

Ik zit rond de 2.5k badass rank. Met een commando van lv26 en een Assasin van lvl 15.

Ik vind dusver dat badass rank bizar makkelijk te krijgen is.

• EnigmaNL
Oxidda schreef op woensdag 26 september 2012 @ 11:43:
Ik zit rond de 2.5k badass rank. Met een commando van lv26 en een Assasin van lvl 15.

Ik vind dusver dat badass rank bizar makkelijk te krijgen is.
Badass rank hoort makkelijk te krijgen zijn, niks mis mee.

• Oxidda

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

EnigmaNL schreef op woensdag 26 september 2012 @ 11:44:
[...]

Badass rank hoort makkelijk te krijgen zijn, niks mis mee.
Ik zou graag ook een optie willen dat je de bonus voor badass rank kan uitzetten. Ik was namelijk met een nieuwe char begonnen (Die assasin van lv15) en het spel word er duidelijk makkelijker op.

Of is die optie er wel, maar heb ik met oogkleppen op gekeken?

Verwijderd

Er zit toch in principe ook geen lijn in qua rank/rewards?

Ik zit nu ergens op rank 500 maar heb niet 500 tokens gekregen. Het valt mij op dat des te hoger ik ga des te meer ranks ik moet krijgen om een token te krijgen. En qua stats gaat het natuurlijk uiteindelijk om de tokens.

Wel mooi dat het voor al je characters geld. Als ik dit heb uitgespeeld begin ik waarschijnlijk een char met een shotgun. Dus dan heb ik een close combat character met een sterk shield, veel hp en een hoge accuracy zonder dat ik daarin geïnvesteerd heb.

• Zen!th
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-07 16:29
Good lord! badass rank van .. ongeveer 3000. sluit het spel af, volgende dag start ik het spel, hop al men skins/badassrank en aangepaste keybindings zijn pleiten ..

Challenges en missies zijn wel gecomplete :(
Lekker buggie weer ..
Heeft iemand dit probleem ook gehad? zo ja, hoe fix je dit -______-

• EnigmaNL
Je krijgt niet voor elk badass rank een token, zie hier: http://borderlands.wikia.com/wiki/Badass_Rank

• Oxidda

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

Zen!th schreef op woensdag 26 september 2012 @ 11:47:
Good lord! badass rank van .. ongeveer 3000. sluit het spel af, volgende dag start ik het spel, hop al men skins/badassrank en aangepaste keybindings zijn pleiten ..

Challenges en missies zijn wel gecomplete :(
Lekker buggie weer ..
Heeft iemand dit probleem ook gehad? zo ja, hoe fix je dit -______-
Het is een bekende issue en ze zijn er mee bezig. Als het goed is zijn je challenges niet reset, dus ik hoop dat in de fix je juiste rank weer te zien is.

• EnigmaNL
Oxidda schreef op woensdag 26 september 2012 @ 11:45:
[...]

Ik zou graag ook een optie willen dat je de bonus voor badass rank kan uitzetten. Ik was namelijk met een nieuwe char begonnen (Die assasin van lv15) en het spel word er duidelijk makkelijker op.

Ik weet het niet eens zeker (lol) maar kun je geen difficulty lvl kiezen als je een nieuwe char maakt? (niet op gelet, kan nu niet checken)

• Oxidda

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

EnigmaNL schreef op woensdag 26 september 2012 @ 11:49:
[...]

Ik weet het niet eens zeker (lol) maar kun je geen difficulty lvl kiezen als je een nieuwe char maakt? (niet op gelet, kan nu niet checken)
Je hebt wel, na het spel uitgespeeld te hebben, een 2nd playthrou met hogere difficulty.

• checkout10
[...]Ik zou graag ook een optie willen dat je de bonus voor badass rank kan uitzetten. Ik was namelijk met een nieuwe char begonnen (Die assasin van lv15) en het spel word er duidelijk makkelijker op.

Aah dus vandaar dat mijn 2e char zo makkelijk was om mee te beginnen. Ik dacht echt dat het puur lag aan de gunzerker. Ik vond hem al zo overpowered :P

D3 account

Verwijderd

EnigmaNL schreef op woensdag 26 september 2012 @ 11:49:
[...]

Met Q kun je ze disablen :)

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:15
[...]

Die optie zit erin :) Kan even niet starten om te kijken waar het precies zit.

http://blog.bjornhouben.com

• Joe_P
[...]

In het menu naar het badass scherm gaan en dan staan onderaan een aantal opties. Een daarvan is het uitschakelen van de bonus (volgens mij kan dat met [Q] op de pc).

• Zen!th
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-07 16:29
Oxidda schreef op woensdag 26 september 2012 @ 11:48:
[...]

Het is een bekende issue en ze zijn er mee bezig. Als het goed is zijn je challenges niet reset, dus ik hoop dat in de fix je juiste rank weer te zien is.
Ah thanks! ik hoop dus dat die rank terug komt, want de challenges zijn niet gereset, dus heel snel baddass ranks erbij gaat niet zo makkelijk dan :(
checkout10 schreef op woensdag 26 september 2012 @ 11:49:
[...]

Aah dus vandaar dat mijn 2e char zo makkelijk was om mee te beginnen. Ik dacht echt dat het puur lag aan de gunzerker. Ik vond hem al zo overpowered :P
Je kan in het badass menutje met (bij mij) Q je baddass rank disablen ;) is maybe leuker voor een nieuwe character!

• Oxidda

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

checkout10 schreef op woensdag 26 september 2012 @ 11:49:
[...]

Het zijn kleine %tjes, maar als je veel in hp,shield en gun damage heb zitten dan word het echt faceroll.

Gelukkig word het in latere lvls wel weer uitdagender.

• Oxidda

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

Zen!th schreef op woensdag 26 september 2012 @ 11:51:
[...]

Ah thanks! ik hoop dus dat die rank terug komt, want de challenges zijn niet gereset, dus heel snel baddass ranks erbij gaat niet zo makkelijk dan :(

[...]

Je kan in het badass menutje met (bij mij) Q je baddass rank disablen ;) is maybe leuker voor een nieuwe character!
Het is er wel dus? DIsabelen? GAAF!

EDIT:

Oops in me enthousiasme dubbel post gemaakt,

[ Voor 6% gewijzigd door Oxidda op 26-09-2012 11:52 ]

• EnigmaNL
Wat kun je disablen? De Badass bonussen? Waar moet je dan op Q drukken, in het hoofdmenu?

EDIT: NVM

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Ik zit heel hard te twijfelen om deze game te halen. Echter, ik ben gisteren op de PS3 het eerste deeltje gaan spelen om een indruk te krijgen. Er is heel veel wat mij aan de game trekt, maar twee dingen storen mij heeeeel erg die allemaal samenhanger met de community. Begrijp dat ik geen interesse heb in de SP modus op het moment. Mijn ergernissen:

1. Geen verdeelsysteem. Online wordt van alles onder je neus vandaan gekaapt.

2. In ontzettend veel games is er veel spreiding van level, soms om low-level players te boosten. Dat is nogal saai, achter iemand aanlopen die alles met 1 kogel om zeep helpt met zijn SMG.

Ondervinden spelers hier deze problemen met Borderlands 2 op hun PC/PS3?

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Verwijderd

EnigmaNL schreef op woensdag 26 september 2012 @ 11:51:
[...]

Wat kun je disablen? De Badass bonussen? Waar moet je dan op Q drukken, in het hoofdmenu?

EDIT: NVM
In je inventory dan naar je punten en daar kun je op q drukken
Oxidda schreef op woensdag 26 september 2012 @ 11:51:
Het zijn kleine %tjes, maar als je veel in hp,shield en gun damage heb zitten dan word het echt faceroll.

Gelukkig word het in latere lvls wel weer uitdagender.
Even uitgaan van de beter stats, praat je over 10% extra HP, 10% shield, -10% recoil, en dan is het opeens een faceroll? Een shield van 1800 is pittig, maar 1980 is opeens faceroll?

Tweede (of derde) keer de game doorspelen is logisch makkelijk, je weet wat je moet doen, je weet wat spawnt, je weet wat je moet aanvallen, daar krijg je met 10% extra niet opeens imba mode voor.
LiquidT_NL schreef op woensdag 26 september 2012 @ 11:57:

2. In ontzettend veel games is er veel spreiding van level, soms om low-level players te boosten. Dat is nogal saai, achter iemand aanlopen die alles met 1 kogel om zeep helpt met zijn SMG.

1 is nog steeds een probleem bij 'randoms'. (pugs, open games, etc). Ik ben het nog niet veel tegengekomen, maar regelmatig wel een wapen gezien en dacht 'vet! willikhebben', maar iemand anders neemt hem.

2, hier zit een 'balance' systeem in, te groot verschil = lage exp, lage drop. Daarnaast is de marge tussen 5 levels nog vrij klein om echt zo'n verschil te maken, PT2 is wel moeilijker en geeft zeker betere wapens, maar nog steeds margineel tov einde deeltje 1 (zegmaar lvl29 vs 31-33).

In playthrough 2 heb ik een snipergun met 1900 dmg, crits doen 15k, daar heb je enorm voordeel mee in playthrough 1, maar tegen een badass of constructor ben je nog een tijdje aan het schieten.

• Oxidda

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

Ik zit heel hard te twijfelen om deze game te halen. Echter, ik ben gisteren op de PS3 het eerste deeltje gaan spelen om een indruk te krijgen. Er is heel veel wat mij aan de game trekt, maar twee dingen storen mij heeeeel erg die allemaal samenhanger met de community. Begrijp dat ik geen interesse heb in de SP modus op het moment. Mijn ergernissen:

Ik speel het spel ook voornamelijk singleplayer (Hoofdreden is omdat diegene waar ik mee coop, allemaal met WoW: MoP in de weer zijn).

En in deel 2 is de matchmaking, voor zover ik kan overzien, behoorlijk beter. Maar beste ervaring voor BL2 is met een stel vrienden, die loot sharen en rond het zelfde level zitten.

Of gewoon single player.

• IceBlackz

Dit is zowel in deel 1 en 2 gewoon een kwestie van óf met vrienden spelen, of zelf goed kijken welke levels er al in de server zitten voordat je een server joined. Wat ik wel mis in 2 is dat je (volgens mij) niet meer ziet wat de anderen oppakken, en dus ook niet kan vragen of jij dat item eventueel mag hebben.

• checkout10

1. Ik kom van Diablo 3 af en dat loot systeem vind ik geweldig (ieder zijn eigen loot). Dus BL2 is wat dat betreft een grote stap achteruit voor mij. En ja dat is wel iets wat ik absoluut niet leuk vind..
2. Dit heb ik eigenlijk niet meegemaakt. Maar sommige mensen hebben wel bizar goede wapens waardoor je zelf zowat nutteloos bent.

D3 account

• EnigmaNL
Random games in BL2 zijn niet leuk, de loot is pakken wat je pakken kan en niemand wil delen. Het zou mooi zijn als er ooit een systeem komt dat loot gedeeld wordt (loot roll?) of dat iedereen zijn eigen krijgt (a la Diablo 3).

• Oxidda

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

SinergyX schreef op woensdag 26 september 2012 @ 12:02:
[...]

Even uitgaan van de beter stats, praat je over 10% extra HP, 10% shield, -10% recoil, en dan is het opeens een faceroll? Een shield van 1800 is pittig, maar 1980 is opeens faceroll?

Tweede (of derde) keer de game doorspelen is logisch makkelijk, je weet wat je moet doen, je weet wat spawnt, je weet wat je moet aanvallen, daar krijg je met 10% extra niet opeens imba mode voor.
Op lagere levels merk je badass rank zeker wel. Waar ik bij de 1e playthrou constant door me schild heen werd gebrand (En ik ben nniet veranderd van speelstijl, ik ben nogal van het op de vijand inrennen gunsblazing).
Was het bij playthrou met nieuwe char niet het geval, dus ja dat noem ik faceroll.
EnigmaNL schreef op woensdag 26 september 2012 @ 12:06:
Random games in BL2 zijn niet leuk, de loot is pakken wat je pakken kan en niemand wil delen. Het zou mooi zijn als er ooit een systeem komt dat loot gedeeld wordt (loot roll?) of dat iedereen zijn eigen krijgt (a la Diablo 3).
Kom soms wel wat jammer potjes tegen, maar vaak gaat het toch best netjes. Goede host kickt ook gewoon iemand die zoiets flikt, andere kant zijn de drops dusdanig matig dat ik veelal witte 'leftovers' oppikt puur voor de cash. Kom je eindelijk weer bij een lootbox, classmods, pistols en shields :/

Dus meestal maar gewoon lootruns doen (Forge, Oppertunity, etc) om daarna al je geld weer door de slotmachines te gooien, in de hoop dat je daar wel iets nuttigs kan krijgen :P

• LiquidT_NL
Hmm duidelijk, toch maar even een groepje vinden voor de "echte" ervaring. Stom dat ze niet een beetje loot systeem hebben ingebouwd, er zijn toch immers aardig wat voorbeelden tegenwoordig om van af te kijken!

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

• H.Boss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:15

H.Boss

Hugo Boss

Gewoon co-open met iemand die je kent. Ik speel alleen met mijn broertje, verder rest met niemand. Zo is het beter, dan kunnen we elkaar upgraden als hij iets moois vind waar ik misschien iets aan heb en vice versa.

Bij online random games denken mensen toch alleen aan zichzelf.

Diablo 3 mag dan wel loot verdeling hebben, maar daar(uit eigen ervaring) zijn de mensen ook op zich zelf en laten ze je gewoon achter.

[ Voor 5% gewijzigd door H.Boss op 26-09-2012 12:17 ]

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

LiquidT_NL schreef op woensdag 26 september 2012 @ 12:15:
Hmm duidelijk, toch maar even een groepje vinden voor de "echte" ervaring. Stom dat ze niet een beetje loot systeem hebben ingebouwd, er zijn toch immers aardig wat voorbeelden tegenwoordig om van af te kijken!
Gisteren met 3 andere tweakers zitten gamen :Y Dat ging dus wel netjes. Nuttige loot kan je op die manier gewoon delen

PSN: Bellerophon-

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Bellerophon schreef op woensdag 26 september 2012 @ 12:17:
[...]

Gisteren met 3 andere tweakers zitten gamen :Y Dat ging dus wel netjes. Nuttige loot kan je op die manier gewoon delen
PC?! Ik zoek ook nog wat mensen :)

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

• LiquidT_NL
MrJoker1985 schreef op woensdag 26 september 2012 @ 12:16:
[...]

Bij online random games denken mensen toch alleen aan zichzelf.

Diablo 3 mag dan wel loot verdeling hebben, maar daar(uit eigen ervaring) zijn de mensen ook op zich zelf en laten ze je gewoon achter.
Punt is dat ze zowel in D3 als BL2 mogelijk op zichzelf zijn, maar daar is juist dat systeem voor, zodat waardevol spul enigszins wordt verdeeld. Ik heb zelf zelden in WoW dat mensen echt keihard aan het rollen zijn op spul wat ze niet moeten. En als je merkt dat mensen vaak spullen "needen", dan maar met zijn allen rollen of er uit kicken. Beter dan dit!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Peter_Aragorn schreef op woensdag 26 september 2012 @ 12:18:
[...]

PC?! Ik zoek ook nog wat mensen :)
Nee sorry, PS3

• DCG909
Hier een pc versie
(nog net lvl 13, kan enkel vlak voor het eten en tot 01.00 uur en in het weekend, zit met m'n stage)
LiquidT_NL schreef op woensdag 26 september 2012 @ 12:15:
Je bouwt vanuit randoms ook gewoon weer steamvriendjes op, zo kom je vanzelf weer verder. En naarmate je hoger level komt, worden je 'eisen' hoger en aanbod juist specifieker. Vaak zie ik bij joinen even kort de vraag 'wich weapon you want?', vanuit daar help je elkaar een leuk wapen te zoeken.

Ik heb nu bijna alle irridium upgrades, ze hadden dat nog wel flink wat hoger mogen doen.

• Biersteker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10:51
Ik begin ook wel een beetje gek te worden van de loot systeem, maar dat hoort erbij. Ik speel nu vaak met een party van 4, en er is er altijd wel een die steeds echt puur aan het looten is, zelfs tijdens battles. Dus dan lig je dood te gaan, en zit diegene die je moet healen in het menu zijn loot te checken.

The life of a siren damn. Ik vind trouwens die harmony skill tree van Siren wel erg apart. Echt puur gericht op het healen van je team, en zelf haal je er niet veel extra healing voor jezelf uit. Pas als je de skill lifetap krijgt, (level 25 of zo) begin je ook echt voordelen puur voor je eigen character te krijgen.

Ik zal binnenkort eens even vragen aan me teammates hoeveel revives zij gedaan hebben, maar ik begin er gek van te worden. 191 keer iemand gerevived. Ben nu echt meer aan het healen, en reviven dan enemies aan het killen. (Wel 1 voordeel, nog 9 keer iemand reviven, en ik heb een nieuwe skin)

[ Voor 3% gewijzigd door Biersteker op 26-09-2012 12:28 ]

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

• Peter_Aragorn
Mochten er mensen voor de PC zijn, voeg me toe: HamlapNL

• Ewivis
Eigenlijk ben ik nog op zoek naar iemand op de PC die een gunzerker heeft level 20 :) Iemand?

• LiquidT_NL
SinergyX schreef op woensdag 26 september 2012 @ 12:23:
[...]

Je bouwt vanuit randoms ook gewoon weer steamvriendjes op, zo kom je vanzelf weer verder. En naarmate je hoger level komt, worden je 'eisen' hoger en aanbod juist specifieker. Vaak zie ik bij joinen even kort de vraag 'wich weapon you want?', vanuit daar help je elkaar een leuk wapen te zoeken.
Dat klinkt mij als dat je de PC versie speelt. Nu lijkt het mij (maar dat is ook wel een beetje een vooroordeel) dat de community iets meer volwassen is. Plus het feit dat er makkelijker communicatie plaats vindt dankzij het toetsenbord.
Biersteker schreef op woensdag 26 september 2012 @ 12:26:
The life of a siren damn. Ik vind trouwens die harmony skill tree van Siren wel erg apart. Echt puur gericht op het healen van je team, en zelf haal je er niet veel extra healing voor jezelf uit. Pas als je de skill lifetap krijgt, (level 25 of zo) begin je ook echt voordelen puur voor je eigen character te krijgen.

Ik zal binnenkort eens even vragen aan me teammates hoeveel revives zij gedaan hebben, maar ik begin er gek van te worden. 191 keer iemand gerevived. Ben nu echt meer aan het healen, en reviven dan enemies aan het killen. (Wel 1 voordeel, nog 9 keer iemand reviven, en ik heb een nieuwe skin)
Imho is het juist belangrijk in bijna elke co-op game dat healers volledig afhankelijk zijn van anderen qua damage. Gewoon full supporting zeg maar. Ik neem aan dat je wel gewoon XP krijgt?

• Peter_Aragorn
Ewivis schreef op woensdag 26 september 2012 @ 12:32:
Eigenlijk ben ik nog op zoek naar iemand op de PC die een gunzerker heeft level 20 :) Iemand?
Nog niet, kan ik wel mee beginnen :)

• y0ukn0w
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-01-2022

y0ukn0w

aka Jay

Momenteel level 22 Commando en net een hele serie sidemissions afgerond om zo verder te gaan met de main story line. Heb sommige missies ook nog eens 2x gedaan (single en co-op), dus met level 22 gaat het redelijk eenvoudig waar ik nu ben. Skillpoints met name in mijn turret gegooid (incl. rocket upgrades). Hoef alleen zelf aan de bak bij grote groepen of baddasses.

Maar wat is het fun met die Axton en zijn turret. Alleen al die voice over van wat de characters steeds zeggen vind ik geweldig. *Gooit turret neer* Did you meet the misses? :)

Co-op erger ik me ook een beetje aan, zeker in het begin heb je weinig ammo capaciteit en is er altijd wel iemand die alles oppakt. Maar in de later levels zie je dit een stuk minder gebeuren. Steeds vaker wordt een item alleen opgepakt als iemand het echt nodig heeft, en ammo heb je ook steeds vaker al genoeg van.

MHW: Jay

• Biersteker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10:51
LiquidT_NL schreef op woensdag 26 september 2012 @ 12:35:

[...]

Imho is het juist belangrijk in bijna elke co-op game dat healers volledig afhankelijk zijn van anderen qua damage. Gewoon full supporting zeg maar. Ik neem aan dat je wel gewoon XP krijgt?
Ja tuurlijk dat wel. Het probleem is dat iedereen kan reviven, maar ervan uit gaat dat ik dat doe. Zelfs als ik diegene ben die dood op de grond ligt. :D. Het grootste probleem met de hele tijd reviven (op afstand), is dat ik daardoor mijn action skill weer opnieuw een cooldown heeft. Wat weer niet handig is, omdat als ik een enemy de lucht in til, en dood maak er veel meer teamhealth bijkomt, dan als ik weer eens iemand moet reviven. (5 x 15% health orbs, door Sweet Release, en 5% per second door Elated)

Trouwens ik krijg geen XP voor het gebruiken van Res, dus reviven op afstand. :S

[ Voor 4% gewijzigd door Biersteker op 26-09-2012 12:43 ]

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

• EnigmaNL
Ewivis schreef op woensdag 26 september 2012 @ 12:32:
Ik heb een Gunzerker van rond dat level! Kan alleen 's avonds spelen overigens.

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-08 03:05
Vraagje, na een bepaald event kom ik in de Icy Fridge terecht. Ikzelf ben lvl 18 en alles wat ik daar tegen kom is 19 of meer. Ik heb alle side missions gedaan die ik vond. Is deze sprong een normale sprong in levels of moet ik eerst die arena doen die ik tegen kwam?

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Biersteker schreef op woensdag 26 september 2012 @ 12:26:
Ik begin ook wel een beetje gek te worden van de loot systeem, maar dat hoort erbij. Ik speel nu vaak met een party van 4, en er is er altijd wel een die steeds echt puur aan het looten is, zelfs tijdens battles. Dus dan lig je dood te gaan, en zit diegene die je moet healen in het menu zijn loot te checken.

Ik maak altijd snel de keuze als er iemand op de grond ligt, wat de beste optie is. Mob naar 10% knallen om een second wind te geven of plekje zoeken om hem te reviven. Sommige zie je al richting mob kruipen, dan ga ik dus voor de mob. Anders 2 turrets neergooien (shield), heb je 2-3 seconde om te reviven.

Voordeel van Commando, passive regen :) (ok, had liever increase magsize classmod, maar keuzes :P). Jammer dat de ammo-regen classmod niet meer bestaat, had ik die meteen genomen.
sleepwalkerbe schreef op woensdag 26 september 2012 @ 12:45:
Vraagje, na een bepaald event kom ik in de Icy Fridge terecht. Ikzelf ben lvl 18 en alles wat ik daar tegen kom is 19 of meer. Ik heb alle side missions gedaan die ik vond. Is deze sprong een normale sprong in levels of moet ik eerst die arena doen die ik tegen kwam?
Arena met 2-3 man geeft wel lekker veel exp, je hebt neem ik aan veel solo gedaan?

[ Voor 13% gewijzigd door SinergyX op 26-09-2012 12:45 ]

• TheAnthonyNL
  • Laatst online: 15-09 22:29

TheAnthonyNL

PC Gamer

Jammer dat http://wubwub.eu/ offline is wou nog wel die old school game spelen tijdens mijn saaie uurtjes in de bus :(.

Add me on Steam

• ArgantosNL
y0ukn0w schreef op woensdag 26 september 2012 @ 12:40:
Co-op erger ik me ook een beetje aan, zeker in het begin heb je weinig ammo capaciteit en is er altijd wel iemand die alles oppakt. Maar in de later levels zie je dit een stuk minder gebeuren. Steeds vaker wordt een item alleen opgepakt als iemand het echt nodig heeft, en ammo heb je ook steeds vaker al genoeg van.
opgepakt ammo wordt gewoon gedeeld net als het geld. Ik heb het samen met een vriend van mij getest. Zijn AR ammo was op, ik pakte wat op en hij had ook weer ammo.

• Ewivis
EnigmaNL schreef op woensdag 26 september 2012 @ 12:43:
[...]

Ik heb een Gunzerker van rond dat level! Kan alleen 's avonds spelen overigens.
Ja ik ook(of wij ook :P ) Wat ik je steamaccount?

• Ewivis
ArgantosNL schreef op woensdag 26 september 2012 @ 12:48:
[...]

opgepakt ammo wordt gewoon gedeeld net als het geld. Ik heb het samen met een vriend van mij getest. Zijn AR ammo was op, ik pakte wat op en hij had ook weer ammo.
Serieus? dat is ook uber dan. Kan iemand dit be-amen?

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:51
Het klopt wat hij zegt ;)

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Ewivis schreef op woensdag 26 september 2012 @ 13:14:
[...]

Serieus? dat is ook uber dan. Kan iemand dit be-amen?
Ik kan dat. Mijn shotgun ammo was gisteren vol, maar ik kon alles looten.

http://gaming.stackexchan...shared-when-playing-co-op

• ErikRedbeard
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-09 08:58

ErikRedbeard

Cookiecutter 5.0

sleepwalkerbe schreef op woensdag 26 september 2012 @ 12:45:
Waren die mobs lvl 19+.. niets van gemerkt en daar let ik ook niet echt op, maar ik ben er als lvl 16 ingegaan en als lvl 17 zat ik weer in (zie spoiler).
spoiler: Locatie
Sanctuary

@ammo gebeuren
Het viel me inderdaad op dat ik vaak genoeg gewoon "Full" spul oppakte, maar dan is dit dus wat ermee gebeurt.

[ Voor 16% gewijzigd door ErikRedbeard op 26-09-2012 13:24 ]

Ik weet zeker dat als je eigen ammo vol zit en je pakt ammo op dat het naar het team gaat, of als je zelf nog niet vol zit en je pakt ammo op het dan ook verdeeld wordt of dat je het zelf houdt weet ik niet.

• ArgantosNL
finraziel schreef op woensdag 26 september 2012 @ 13:23:
Ik weet zeker dat als je eigen ammo vol zit en je pakt ammo op dat het naar het team gaat, of als je zelf nog niet vol zit en je pakt ammo op het dan ook verdeeld wordt of dat je het zelf houdt weet ik niet.
dan ook, op het moment van testen was mijn ammo ook op voor ik het oppakte.

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Ik heb te weinig Tweakers rond mijn niveau in m'n vriendenlijst. Vanavond heb ik tijd van pakweg 18u00 tot 22u00. Level 21 - voeg 'YellowOnline' toe op Steam.

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
ArgantosNL schreef op woensdag 26 september 2012 @ 13:27:
[...]

dan ook, op het moment van testen was mijn ammo ook op voor ik het oppakte.
Ja ammo in coop word net als geld en eridium gewoon geshared. Alleen werkt het niet helemaal goed met "vol".
Granaten werken wel, daar krijg je gewoon een vol indicator voor als iedereen vol zit, maar ammo voor andere wapens kun je onbeperkt oppakken, ook al heeft niemand het nodig. Als ik het goed begrepen heb zou dat niet moeten kunnen.

Maar je hoeft dus niet bij een ammo kist te gaan staan kijken wat je nodig hebt zodat je niet voor een team mate zijn neus alles weg snaait. Gewoon knop vast houden en looten die shit.
Pagina: 1 ... 15 ... 49 Laatste

Let op:
Als je op zoek bent naar spelers op Steam, kijk dan bij deze Steamgroup.