Oe wat is BL2 een goed spel, vele malen beter dan deel 1. Zelfs alleen is het leuk om te spelen maar met meerderen komt het pas echt tot z'n recht. Toffe verhaallijn, bizarre graphics op de pc, heel grappig en zelden vervelende missies.
Als ik een minpuntje zou moeten noemen is dat de 'optimale' wapens, grenades, shields en classmods uit BL1 nog steeds té goed zijn en het weinig uitnodigd om met nieuwe loadouts te spelen.
Corrosive en fire weapons moet ik hebben, health regen, transfusion grenades en vrijwel instant shields kom je toch steeds weer op uit.
Wat zijn de gaafste wapens die jullie tot nu toe gekregen hebben? Mijn favo wapen blijft een 319x18 corrosive shotgun en een level 11 smg die weliswaar nietzoveel damage doet maar op een of andere manier een soort auto-aim heeft. Hij locked op een doelwit als je zoomt en schiet dan uitsluitend critical damages op vrijwel elke range, heel vet!
Nog een tip voor de eindbaas:
spoiler: EindbaasAls je moeite hebt met de eindbaas (of chronisch ammo te kort komt), kan je jezelf ook dood laten gaan, dan respawn je in het gebied er vlak voor en moet je officieel nog het einbaasgebied betreden. Echter, je kan vanaf de rotsen op de rechterkant al wel op de eindbaas in het volgende gebied schieten zonder zelf geraakt te worden. Toevallig achter gekomen, wel praktisch, niet uitdagend.
spoiler: EindeindbaasIs de aller-aller-laatste missie uberhaubt te doen of verlies je het per definitie altijd van die level 50 invincible tresher?
ye-roon schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 13:20:
Ook wat met Axton gespeeld, maar die turret is zo ongelofelijk sterk. Ik zat te denken aan een build waar je in de groene tree tot en met de rockets gaat. Dus: turret blijft langer staan en schiet meer per burst, daarna die shield regen talent en dan 1 punt in rockets op je turret. En daarna vol in de support tree voor het schild op je turret en de mogelijkheid om 2 turrets te droppen.... 2 shields, 2 keer lange bursts, 2 keer rockets. I smell OP!
Ik heb de groene tree helemaal ge-unlocked in de eerste playthrough en de turret is echt een verschrikkelijk beest nu; 1000-en damage per seconde. Die rockets alleen zijn meestal al voldoende om super badass enemies tegen te vlakte te krijgen, helemaal als de dubbele gun hebt én slag kogels krijg je menig eindbaas er ook goed mee neer. Gaat meestal sneller dan mijn primary wapens.