Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammro
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-09 21:16
Ik kan het niet vinden, maar wil wel zeker zijn: Is het een international of een RU edition die ze daar verkopen?
Ik wil namelijk wel de international edition als het kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warlock
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-09 20:36
Verderf schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 12:55:
[...]

mordecai run en gun? alles behalve. dat was na een bepaald level niet meer dan "give them hell bloodwing"spammen.
Je vergeet erbij te zeggen dat ik dit dan ook door de zaal schreeuwde.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48
lanerios schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 13:10:
yaaaaaaay weer console bashing!

Als je echt BL2 er als BL1 uit vind zien op de consoles, moet je misschien naar de opticien. En misschien stoppen met console bashing, en accepteren dat iedereen een eigen mening heeft.
Eh, ik zeg niet dat het spel dan niet meer leuk is ofzo... Ik schrok alleen van hoe het eruit ziet. En wat betreft de controls, viel het me ook alles mee (PS3, de xbox kon ik niet proberen), terwijl ik daar vreselijk slecht in ben.

Nu stond ik dicht op het scherm, zeg maar bijna zoals bij een monitor, wat natuurlijk ook niet is zoals je er normaal naar kijkt. Maar ik bedoel vooral op te merken dat als je de keuze hebt, BL2 toch voor de PC wel aan te raden is, je krijgt er gewoon veel meer ingame detail voor terug. Niet dat krasjes op zo'n gun kunnen tellen echt iets toevoegt, maar de chars zien er gewoon erg leuk en gedetaileerd uit, wat toch echt charme toevoegt. Dat vond ik op de consoles veel minder.

Side by side zie ik ook heus wel verschil. Maar het is niet een overduidelijke stap voorwaards. Maar goed, ik zal wel verwend zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Warlock schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 13:15:
[...]

Je vergeet erbij te zeggen dat ik dit dan ook door de zaal schreeuwde.. ;)
Ach, dat doet iedere mordecai toch? :D

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Zucht.. ik snap het gewoon niet. Altijd de pc gamers die zeuren dat het op de Consoles er zo inferieur uitziet. Ik wil jullie niet laten schrikken hoor, maar buiten MMO's game ik nog nauwelijks op de PC, weet je waarom? Vanwege dat gezeur. Overal waar je komt "Zie je, de PC is beter, je moet de PC versie hebben, consoles zijn bagger"
Ondertussen zit een groot deel van de console gamers lekker te gamen en maken ze zich daar totaal niet druk om.

On topic:

Vanavond toch maar verder met Zer0 dan. Wil die SB loader echt dood hebben.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Mja ik mis de echte revolver/pistol talents in dit spel. In BL1 speelde ik mordecai met revolvers. 1 Masher met pistol ammo regen en een dikke corrosive high damge long barrel revolver. Zo'n mooie blauwe gun met groene accenten. En dan had ik 2 snipers bij me. Eentje was een electric sniper met bouncing electrische balletjes en een fire based sniper. Maar vooral de revolvers, holy shit met al die +accuracy die je kon krijgen waren de corsairs zo dicht bij elkaar dat het gewoon een + was geworden. Alles was raak en headshots voor het leven.

Maja die tijd is voorbij in dit spel. Al vind ik wel dat Zer0 tof speelt. En ik denk met de juiste talents gewoon weer een beest word. Met die zoom, sway reduction, accuracy, bullet speed, crit damage en dan de eerste 14 punten in de rode line (+ hp/melee dmg, on a kill regen shields/reduce action skill cooldown, en more damage on kill). Die hipfire accuracy van sniper laat ik links liggen. Meer ammo in zo'n ding is nice, maar met 75% reload na een kill heb ik die extra reload voor me sniper ook niet nodig. En de final talent in die tree, meh.

Ook wat met Axton gespeeld, maar die turret is zo ongelofelijk sterk. Ik zat te denken aan een build waar je in de groene tree tot en met de rockets gaat. Dus: turret blijft langer staan en schiet meer per burst, daarna die shield regen talent en dan 1 punt in rockets op je turret. En daarna vol in de support tree voor het schild op je turret en de mogelijkheid om 2 turrets te droppen.... 2 shields, 2 keer lange bursts, 2 keer rockets. I smell OP!

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Mee eens Ye-roon, ik mis ook wel de heerlijke revolvers in dit spel :P

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:24

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Depth of view zet ik ook uit. Standaard bij ieder spel eigenlijk wel :'). Heb er altijd een schurfthekel aan.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 21:12

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

lanerios schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 13:20:
Zucht.. ik snap het gewoon niet. Altijd de pc gamers die zeuren dat het op de Consoles er zo inferieur uitziet. Ik wil jullie niet laten schrikken hoor, maar buiten MMO's game ik nog nauwelijks op de PC, weet je waarom? Vanwege dat gezeur. Overal waar je komt "Zie je, de PC is beter, je moet de PC versie hebben, consoles zijn bagger"
Ondertussen zit een groot deel van de console gamers lekker te gamen en maken ze zich daar totaal niet druk om.

On topic:

Zo denk ik er ook over. Maar dan precies andersom.
En dan gaan we vrolijk weer ontopic verder...
ye-roon schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 13:20:
Mja ik mis de echte revolver/pistol talents in dit spel. In BL1 speelde ik mordecai met revolvers. 1 Masher met pistol ammo regen en een dikke corrosive high damge long barrel revolver. Zo'n mooie blauwe gun met groene accenten. En dan had ik 2 snipers bij me. Eentje was een electric sniper met bouncing electrische balletjes en een fire based sniper. Maar vooral de revolvers, holy shit met al die +accuracy die je kon krijgen waren de corsairs zo dicht bij elkaar dat het gewoon een + was geworden. Alles was raak en headshots voor het leven.

Maja die tijd is voorbij in dit spel. Al vind ik wel dat Zer0 tof speelt. En ik denk met de juiste talents gewoon weer een beest word. Met die zoom, sway reduction, accuracy, bullet speed, crit damage en dan de eerste 14 punten in de rode line (+ hp/melee dmg, on a kill regen shields/reduce action skill cooldown, en more damage on kill). Die hipfire accuracy van sniper laat ik links liggen. Meer ammo in zo'n ding is nice, maar met 75% reload na een kill heb ik die extra reload voor me sniper ook niet nodig. En de final talent in die tree, meh.

Ook wat met Axton gespeeld, maar die turret is zo ongelofelijk sterk. Ik zat te denken aan een build waar je in de groene tree tot en met de rockets gaat. Dus: turret blijft langer staan en schiet meer per burst, daarna die shield regen talent en dan 1 punt in rockets op je turret. En daarna vol in de support tree voor het schild op je turret en de mogelijkheid om 2 turrets te droppen.... 2 shields, 2 keer lange bursts, 2 keer rockets. I smell OP!
Wat voor level ben je? Ik zit nu dik in de 20 en ik kom echt super fijne pistols tegen. Heb sowieso altijd 1 pistol equiped zodat ik daar op terug kan vallen wanneer ik moet reloaden met een Sniper ofzo.

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• checkout10
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20-01-2023
Ik vind zero leuk om mee te spelen, maar heb toch constant het gevoel dat ik zo zwak ben vergeleken met mijn gunzerker maat. Dus ik ga vandaag ook een gunzerker maken en dan met team ammo regen mod lopen. En deze keer mijn premium dingen activeren via steam.. kom er net achter dit ik dit nog niet gedaan heb ^^

D3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is juist het mooie de diversiteit in deze game.Speel zelf assassin met deception en melee build. In deception iedereen mob loopt hier op af gooi 2 nades en doe over de 6k dmg. Daarnaast doe ik met melee from behind ook 500dmg damage en nog een shotgun of nade launcher om echt, maar meestal zijn 2 nades voldoende.

Als je het spel OP vind, waarom pak je dan niet slechtere wapens je kunt je eigen moeilijkheid creeeren in borderlands 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 16:54
ik ben nu met Axton lvl 30 heb turret met rockets en schild, zo handig als even geen cover in de buurt hebt, gewoon in de bubble gaan zitten en schieten maar. Ik merk wel dat de turret nu wel steeds sneller gesloopt wordt hopen dat dit niet al te erg wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 22:26
Schiet een sniper anders met Zer0 dan met Commando dan? Speel zelf alleen nog met commando en vind de turret echt vet. Werkt ook erg handig als afleiding.

Lees hier veel over de golden keys. Hoe gebruik ik ze in het spel? Kan tot nu toe gewoon alle kistjes open maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-08 16:56
Oe wat is BL2 een goed spel, vele malen beter dan deel 1. Zelfs alleen is het leuk om te spelen maar met meerderen komt het pas echt tot z'n recht. Toffe verhaallijn, bizarre graphics op de pc, heel grappig en zelden vervelende missies.

Als ik een minpuntje zou moeten noemen is dat de 'optimale' wapens, grenades, shields en classmods uit BL1 nog steeds té goed zijn en het weinig uitnodigd om met nieuwe loadouts te spelen.

Corrosive en fire weapons moet ik hebben, health regen, transfusion grenades en vrijwel instant shields kom je toch steeds weer op uit.

Wat zijn de gaafste wapens die jullie tot nu toe gekregen hebben? Mijn favo wapen blijft een 319x18 corrosive shotgun en een level 11 smg die weliswaar nietzoveel damage doet maar op een of andere manier een soort auto-aim heeft. Hij locked op een doelwit als je zoomt en schiet dan uitsluitend critical damages op vrijwel elke range, heel vet!

Nog een tip voor de eindbaas:

spoiler: Eindbaas
Als je moeite hebt met de eindbaas (of chronisch ammo te kort komt), kan je jezelf ook dood laten gaan, dan respawn je in het gebied er vlak voor en moet je officieel nog het einbaasgebied betreden. Echter, je kan vanaf de rotsen op de rechterkant al wel op de eindbaas in het volgende gebied schieten zonder zelf geraakt te worden. Toevallig achter gekomen, wel praktisch, niet uitdagend.

spoiler: Eindeindbaas
Is de aller-aller-laatste missie uberhaubt te doen of verlies je het per definitie altijd van die level 50 invincible tresher?
Ik heb de groene tree helemaal ge-unlocked in de eerste playthrough en de turret is echt een verschrikkelijk beest nu; 1000-en damage per seconde. Die rockets alleen zijn meestal al voldoende om super badass enemies tegen te vlakte te krijgen, helemaal als de dubbele gun hebt én slag kogels krijg je menig eindbaas er ook goed mee neer. Gaat meestal sneller dan mijn primary wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu de andere nog :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/CwiJE.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Versteegrob schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 13:40:
Schiet een sniper anders met Zer0 dan met Commando dan?
Niet op level 1. Maar als je als Zer0 wat skillpoints spendeert aan accuracy, meer critical hit damage, piercing, snellere kogels, enz enz, dan schiet ie wel beter met een sniper dan Commando lijkt me.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• checkout10
Versteegrob schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 13:40:
Lees hier veel over de golden keys. Hoe gebruik ik ze in het spel? Kan tot nu toe gewoon alle kistjes open maken.
Je krijgt 1 golden key als je premium BL2 hebt gekocht (die code via steam activeren). En je kunt je ook ergens registreren om nog een code te krijgen. Maar deze sleutel is op na 1x gebruiken en de kist waarvoor je die gebruikt geeft je loot afhankelijk van je level. Dus niet al te vroeg gebruiken.

D3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand belang heeft doe dit wapen weg :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/VHK4m.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Bart ® schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 13:43:
[...]

Niet op level 1. Maar als je als Zer0 wat skillpoints spendeert aan accuracy, meer critical hit damage, piercing, snellere kogels, enz enz, dan schiet ie wel beter met een sniper dan Commando lijkt me.
en niet te vergeten dat je je sniper stiller houd dat op langere afstanden toch wel fijn is zeker op bewegende doelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb tot nu toe niks in die accuracy/sway skills gestopt en alles in damage, maar misschien eens proberen om te respeccen en die skills te proberen. Meer damage helpt niet als je vaker mist natuurlijk.
De laatste paar skills van die tree lijken me echter bepaald niet meh hoor. Supersnelle reload heeft een mooie synergie met de skill die je eerste schot uit een vol magazijn extra damage geeft en die final talent heeft de potentie om een enorme damage boost te geven. Het hangt er een beetje vanaf hoe het in de praktijk werkt, hoe snel die stacks decayen, maar ik wil em zeker wel uit gaan proberen.
Wat Zer0 in zijn algemeenheid betreft, meestal kan ik goed afstand met hem bewaren maar er zijn soms inderdaad situaties waar je gedwongen wordt om dichterbij te komen en dan kan het lastig worden. Zo heb ik me gister flink op zitten vreten bij de circle of slaughter en uiteindelijk besloten die even links te laten liggen.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-07 16:29
Redelijk goed voor zen level ..
Currently een explosive shotty van lvl 24 ofzo 304x18, ook nog redelijk precies, heerlijk voor close combat!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 13:42:

Corrosive en fire weapons moet ik hebben, health regen, transfusion grenades en vrijwel instant shields kom je toch steeds weer op uit.
K speel meestal fire/exposive, en health regen nooit! transfursion? die geven je weer health terug toch? nooit gebruikt verder.

k speel atm met Homing Singularity, erg leuke nades, genereren eerst een blackhole (ziet er leuk uit met physx op highest) en vervolgens een flinke explosie.
K ging in BL1 ook altijd voor pure power, niets regeneraten, jammer dan als je dood gaat ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zen!th schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 13:52:
[...]

Redelijk goed voor zen level ..
Currently een explosive shotty van lvl 24 ofzo 304x18, ook nog redelijk precies, heerlijk voor close combat!

[...]

K speel meestal fire/exposive, en health regen nooit! transfursion? die geven je weer health terug toch? nooit gebruikt verder.

k speel atm met Homing Singularity, erg leuke nades, genereren eerst een blackhole (ziet er leuk uit met physx op highest) en vervolgens een flinke explosie.
K ging in BL1 ook altijd voor pure power, niets regeneraten, jammer dan als je dood gaat ^^
Klopt gebruik hem niet, maar deze valt mee die nades doet 3200k dmg te veel.

Zonet weer gegokt 10 purple gold erbij, redelijke goede drops daar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• finniespin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 06-09 14:18
Verwijderd schreef op maandag 24 september 2012 @ 23:08:
Wait, wut? Klaag jij nu dat je TEVEEL geld hebt? :P
Gewoon alle leuke gear kopen enzo, geld moet rollen...
Gear kan je moeilijk kopen, er is maar weinig kans dat je iets leuks kan kopen bij marcus.

Bij gamblen krijg je goede items, maar dat duurt altijd wel even :/

i9 13900k | NH-D15 | MSI RTX 5090 32G VENTUS 3X OC | MSI MPG Z790 | 32GB G.Skill F5-5600J2834F16GX2-RS5K | 1x Kingston KC3000 2TB | 1x M500 960GB | 2x 860 QVO 1TB | Sharkoon Rebel P20 1200W | Fractal Design Torrent | 2x ASUS PG279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

finniespin schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 14:03:
[...]

Gear kan je moeilijk kopen, er is maar weinig kans dat je iets leuks kan kopen bij marcus.

Bij gamblen krijg je goede items, maar dat duurt altijd wel even :/
Hmm hier heel vaak gold purple gold, bijna mijn storage back upgrade volledig.

Nu al die hidden vaults aan het opzoeken heb er nu 3 :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2012 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 14:06:
[...]

Hmm hier heel vaak gold purple gold, bijna mijn storage back upgrade volledig.

Nu al die hidden vaults aan het opzoeken heb er nu 3 :)
krijg je dan nog iets speciaals of is dat alleen voor badass punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ArgantosNL schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 14:13:
[...]

krijg je dan nog iets speciaals of is dat alleen voor badass punten.
Denk die punten, maar misschien ook nog een chest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
[b][message=38989717,noline]Maar vooral de revolvers, holy shit met al die +accuracy die je kon krijgen waren de corsairs zo dicht bij elkaar dat het gewoon een + was geworden. Alles was raak en headshots voor het leven.

Juist met alle punten in sniping + die hipfire (+125%!) acc, maakt snipers de nieuwe revolvers met de "+" als crosshair. Het nadeel blijft natuurlijk de reload en de lage firrate van sommige snipers, maar er zijn er genoeg die zich goed gedragen en snel zijn met deregelijke upgrades. Nou moet ik wel zeggen dat sniping zo'n beetje de enige tree is die ik echt sterk vind overkomen. Of eigenlijk vind ik bij alle chars dat één tree er echt uit springt.

Alleen de speciale impact-soorten vind ik wat beperkt. Waar zijn de cluster explosives, shock + corrosive, napalm en dat soort opties? De granaten hebben allerlei leuke effecten, maar de guns vallen soms wat tegen in diversiteit. Maar misschien moet ik eerst gewoon even verder komen voordat ik dat soort spul ga vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
*knip*

[ Voor 106% gewijzigd door Cloud op 25-09-2012 17:00 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Laten we het gezellig houden hier svp...

*knip*

[ Voor 96% gewijzigd door Cloud op 25-09-2012 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joe_P
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-09 21:21
djunicron schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 14:26:
[...]

Juist met alle punten in sniping + die hipfire (+125%!) acc, maakt snipers de nieuwe revolvers met de "+" als crosshair. Het nadeel blijft natuurlijk de reload en de lage firrate van sommige snipers, maar er zijn er genoeg die zich goed gedragen en snel zijn met deregelijke upgrades. Nou moet ik wel zeggen dat sniping zo'n beetje de enige tree is die ik echt sterk vind overkomen. Of eigenlijk vind ik bij alle chars dat één tree er echt uit springt.
Grappig, ik heb juist het eerste deel van het spel gespeeld met een revolver met zoom die ik als sniper rifle gebruikte (scheelt een hoop tijd met reloaden en je kan meer kogels meenemen). Toen ik op een gegeven moment een goede fire-shotgun tegenkwam, ben ik die maar gaan gebruiken (die was een stuk nuttiger tijdens het gunzerken aangezien je dan niet kan scopen).

Ik heb BL1 trouwens vooral met Mordecai gespeeld (met revolvers), maar ik vind het nu juist wel leuk om heel anders te spelen.

SteamID: PistolenPaultje - WoWS: General_Lack_of_Interest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
*knip*
On topic:

Sniper rifles met alle + accu maar gaan proberen. Wel een raar iets gevonden met de Slag Rifle die ik heb.

Hipshot = geen slag effect
snipeshot (scope) = slag effect

getest met 250 shots +- per stuk. Altijd zelfde effect, maakt deze zonder scope gebruiken erg crappy.

[ Voor 74% gewijzigd door Cloud op 25-09-2012 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
lanerios schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 15:02:
[...]
*knip*

On topic:

Sniper rifles met alle + accu maar gaan proberen. Wel een raar iets gevonden met de Slag Rifle die ik heb.

Hipshot = geen slag effect
snipeshot (scope) = slag effect

getest met 250 shots +- per stuk. Altijd zelfde effect, maakt deze zonder scope gebruiken erg crappy.
Dat is inderdaad wel een opmerkelijke bevinding... Ik vraag mij eigenlijk af of dat de bedoeling was (dus in de gunspecs zit) of dat het gewoon niet helemaal werkt zoals bedoeld. Hoe dan ook, het maakt de sniper-hipfire upgrade (of hoe het ook heet) wel erg nutteloos... Snipers zónder elemental effects vind je namelijk amper en het is toch wel een essentieel deel van de dmg.

Trouwens viel het mij op dat ik inmiddels met snipers in alle elementen rondloop. Het juiste type bij je hebben is toch wel belangrijk in veel gevechten...

[ Voor 8% gewijzigd door Cloud op 25-09-2012 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

FloydRaalte schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 13:25:
[...]

Wat voor level ben je? Ik zit nu dik in de 20 en ik kom echt super fijne pistols tegen. Heb sowieso altijd 1 pistol equiped zodat ik daar op terug kan vallen wanneer ik moet reloaden met een Sniper ofzo.
Ik ben nu level 10 en ik heb pas 1 revolver gezien (en die heb ik ook equipped). En dat is een jacobs. Het lijkt of de andere fabrikanten geen revolvers meer hebben maar alleen normale pistols. Ik hoop dat er weer een mooie revolver met hele lange barrel (hoge accuracy) en corrosive damage in het spel zit. Rode text maakt me niet uit :)
Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 13:29:
[...]

Dat is juist het mooie de diversiteit in deze game.Speel zelf assassin met deception en melee build. In deception iedereen mob loopt hier op af gooi 2 nades en doe over de 6k dmg. Daarnaast doe ik met melee from behind ook 500dmg damage en nog een shotgun of nade launcher om echt, maar meestal zijn 2 nades voldoende.

Als je het spel OP vind, waarom pak je dan niet slechtere wapens je kunt je eigen moeilijkheid creeeren in borderlands 2 :)
Ik vind het spel niet OP, die turret van de de commando kan heel sterk zijn als je em op een bepaalde manier specced. Ik denk zelfs HEEL sterk. Vandaar OP :)
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 13:42:
[...]

Ik heb de groene tree helemaal ge-unlocked in de eerste playthrough en de turret is echt een verschrikkelijk beest nu; 1000-en damage per seconde. Die rockets alleen zijn meestal al voldoende om super badass enemies tegen te vlakte te krijgen, helemaal als de dubbele gun hebt én slag kogels krijg je menig eindbaas er ook goed mee neer. Gaat meestal sneller dan mijn primary wapens.
Goed om te horen :) Ik ben nog aan het twijfelen of ik voor Zer0 of Axton ga voor me solo playthrough. Ik heb ook al een Zer0 geplanned voor co-op met wat vrienden, maja ik had in BL1 ook 2 moredecai... :p
finraziel schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 13:51:
[...]

Ik heb tot nu toe niks in die accuracy/sway skills gestopt en alles in damage, maar misschien eens proberen om te respeccen en die skills te proberen. Meer damage helpt niet als je vaker mist natuurlijk.
De laatste paar skills van die tree lijken me echter bepaald niet meh hoor. Supersnelle reload heeft een mooie synergie met de skill die je eerste schot uit een vol magazijn extra damage geeft en die final talent heeft de potentie om een enorme damage boost te geven. Het hangt er een beetje vanaf hoe het in de praktijk werkt, hoe snel die stacks decayen, maar ik wil em zeker wel uit gaan proberen.
Wat Zer0 in zijn algemeenheid betreft, meestal kan ik goed afstand met hem bewaren maar er zijn soms inderdaad situaties waar je gedwongen wordt om dichterbij te komen en dan kan het lastig worden. Zo heb ik me gister flink op zitten vreten bij de circle of slaughter en uiteindelijk besloten die even links te laten liggen.
Het probleem met die laatste talent is dat het nooit 999 stacked. Max waar mensen het nu op gekregen hebben is 5-6 stacks 10 als je geluk hebt. En dat vind ik de moeite niet waard. De reload speed en hipfire accuracy op de sniper. Tja, ik heb die talent dat ik 75% reload speed met alle wapens heb als ik een kill maak en hip fire met een sniper, dan pak ik me revolver wel. Dan spendeer ik liever wat meer punten in wat defense (HP/melee damage) en shield regen on kill (die me ook een snellere Decepti0n geeft wat ook defensief goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm, ik gebruik juist een sniper zonder element omdat ik eigenlijk alleen goede snipers gevonden heb met shock (maar die doen juist minder damage dan geen element op de meeste vijanden). Verder ook fire gevonden maar daar is de base damage weer een stuk lager.
Ik zou in ieder geval even bij wat meer guns checken of de elemental damage niet werkt zonder de scope te gebruiken. Kan me niet zo goed voorstellen dat dat bedoeld is, lijkt me een bug.

edit: Hmm, mja ok als je die stacks niet hoog genoeg krijgt in de praktijk dan valt het inderdaad wat tegen. Maar dat is het fijne aan altijd kunnen respeccen, je kunt het uitproberen zonder je character te vernaggelen als het tegenvalt :)

[ Voor 21% gewijzigd door Finraziel op 25-09-2012 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Elements die ik heb:

Fire Shotgun 7x
Fire launcher 1x
Fire Sniper 3x
Fire Assault Rifle 2x
Fire SMG 6x
Fire Pistol 3x

Shock SMG 1x

Corrosive weapons 0

Slag Sniper 1x

That's my luck ><

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-09 22:29

TheAnthonyNL

PC Gamer

ik zal mijn sniper morgen eens posten :3, die is echt gewoon awesome imo :D.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:12

heuveltje

KoelkastFilosoof

Hoe doen jullie dat dan om close combat te voorkomen ?
Ik speel axton, en dan kan ik van afstand wel alles sniperen wat er rondloopt.
Maar op het moment dat ik dan dat dorp inloop, worden er toch vanuit alle hokjes en gaten weer nieuwe mobs gespawnd.

Dus ik ben toch nog 2/3 van dichtbij aan het shotgunnen :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als de boel echt te dichtbij komt naar mijn smaak, terugrennen :) De meeste vijanden met guns komen niet echt met je meerennen maar gaan zelf vanuit cover op je schieten en als ze dat doen zijn ze erg makkelijk te snipen. Alleen de melee vijanden moet je even snel uitschakelen want die rennen met je mee natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 09:32

knightofn1

Don't say that word

heuveltje schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 15:53:
Hoe doen jullie dat dan om close combat te voorkomen ?
Ik speel axton, en dan kan ik van afstand wel alles sniperen wat er rondloopt.
Maar op het moment dat ik dan dat dorp inloop, worden er toch vanuit alle hokjes en gaten weer nieuwe mobs gespawnd.

Dus ik ben toch nog 2/3 van dichtbij aan het shotgunnen :)
kwestie van clusterbom/turret neergooien en hem snel smeren

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12:48

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Je gebruikt toch ook niet maar 1 wapen. Bovendien is het een kwestie van aftasten, als ze om je heen spawnen ben je er gewoon te snel in gegaan. Wat rustiger aan en ze spawnen praktisch alleen voor je.

Overigens vind ik het in BL2 makkelijker om verschillende wapens te gebruiken dan in BL1. Wel vind ik het lastiger om mijn speelstijl van BL1 door te zetten in deze game. Ik ben altijd redelijk voorzichtig, dus had altijd een shield met health regen, maar dat is er nu alleen nog maar in de vorm van classmods volgens mij (ik speel Zer0). Bovendien kom ik die specifieke classmod ook maar zelden tegen (sowieso ben ik nog geen classmods, en relics wat dat betreft, tegengekomen die zeldzamer waren dan groen). Verder vind ik het wel vermakelijk, en die badass ranks zijn een best leuk uitgewerkt (hoewel de bonussen wel behoorlijk lager zijn dan die van de weapon proficiencies in 1).
finraziel schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 16:02:
Als de boel echt te dichtbij komt naar mijn smaak, terugrennen :) De meeste vijanden met guns komen niet echt met je meerennen maar gaan zelf vanuit cover op je schieten en als ze dat doen zijn ze erg makkelijk te snipen. Alleen de melee vijanden moet je even snel uitschakelen want die rennen met je mee natuurlijk.
En snel ook, dat valt me vooral erg op t.o.v. BL1, je sprint ze er amper uit.

[ Voor 22% gewijzigd door Patriot op 25-09-2012 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12:00
Ik heb een paarse Jakobs (3230 base damage) sniper van level 32. En ik ben volledig sniping spec als Zer0.
Ik crit tussen de 40 en 60k op monsters rond mijn level.

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Oggy schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 16:04:
Ik heb een paarse Jakobs (3230 base damage) sniper van level 32. En ik ben volledig sniping spec als Zer0.
Ik crit tussen de 40 en 60k op monsters rond mijn level.
*kwijl*

Zelfde specs hier, maar nog level 20. Kijk er al naar uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
btw is dit een secret vault?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/5QKfA.jpg

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, een hideout, waarin je vecht tegen gemuteerde ratten, zal je de namen niet noemen, maar zeer herkenbaar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceBlackz
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12:42
Dat dacht ik ook, maar volgens mij niet, want ik kon er niet op 'e' drukken geloof ik. Ik heb tot nu toe alleen die vault in dat ijsgebied gevonden, ben benieuwd hoeveel er zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 16:25:
[...]

Nee, een hideout, waarin je vecht tegen gemuteerde ratten, zal je de namen niet noemen, maar zeer herkenbaar :+
Ik kan er niks mee doen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:20
Speel maar gewoon door, dan kan je daar vanzelf doorheen omdat je dan andere missie doet met een pizza. een pizza? ja een pizza :D

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar je zit in de tweede playthrough daar meen ik, gezien je level? Vreemd dat je die quest de eerste keer gemist hebt dan. Tannis geeft em, niet vergeten om op te letten of je uitroeptekens op de map ziet en je zou de quest vanzelf tegen moeten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mensen uit BL1 zullen halverwege nog wel een erg bekend stukje tegenkomen ;)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

lanerios schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 13:20:
On topic:

Toch even hierop terug komen, Ik had (als Zer0) hier de eerste keer ook problemen mee. Maar in het midden van het gebied staat een grote "boom" waar je om heen kan "dansen". Zodra de loader zijn aanval doet, gewoon achter de boom blijven zitten dan raakt hij je niet. En zodra hij weer klaar is ga je verder met crits maken op hem. Werkt super.

Daarnaast: Ben zelf momenteel level 24 dacht ik, ik vind zer0 solo super spelen. Ga redelijk makkelijk overal doorheen, en een beetje uitdaging is ook nooit mis. gebruik voornamelijk sniper en revolver (Fire as fast as you can pull the trigger, LOVE IT, Spammen als een malle :9 )

Daarnaast de gokkasten is een slecht idee geweest. Gister van 50K naar 10K gegaan.. Kan er niet van afblijven. O-)

[ Voor 6% gewijzigd door Madstorm op 25-09-2012 16:55 ]

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
finraziel schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 16:31:
Maar je zit in de tweede playthrough daar meen ik, gezien je level? Vreemd dat je die quest de eerste keer gemist hebt dan. Tannis geeft em, niet vergeten om op te letten of je uitroeptekens op de map ziet en je zou de quest vanzelf tegen moeten komen.
Ja dat is apart idd.. Ik heb die wel gehad en ik ben level 19 ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
trouwens, hoe ver ben ik ongeveer?

spoiler:
Moet nu Bloodwing bevrijden

Hoe ver in het spel is dat ongeveer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
lanerios schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 17:11:
trouwens, hoe ver ben ik ongeveer?

spoiler:
Moet nu Bloodwing bevrijden

Hoe ver in het spel is dat ongeveer?
Ik denk rond de 75%, want je moet daarna nog brink doen(gok ik :P ) en de andere 2 heb je dan al gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
SinergyX schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 16:33:
Mensen uit BL1 zullen halverwege nog wel een erg bekend stukje tegenkomen ;)
Ze hebben daar in 5 jaar hard hun best gedaan moet ik zeggen.
spoiler:
was wel grappig ik dacht: dit lijkt verrekte veel op... VERREK dat is het ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ewivis schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 16:27:
[...]

Speel maar gewoon door, dan kan je daar vanzelf doorheen omdat je dan andere missie doet met een pizza. een pizza? ja een pizza :D
Het is groen en er zijn 4 van. Briljante humor leuke turtles verwijzing. Pizza, de namen het riool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
ArgantosNL schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 17:13:
[...]

Ze hebben daar in 5 jaar hard hun best gedaan moet ik zeggen.
spoiler:
was wel grappig ik dacht: dit lijkt verrekte veel op... VERREK dat is het ook
Waar is dat dan? Oo waarschijnlijk overgeslagen oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
komt nog ;) in iedergeval als je BL1 hebt gespeeld zal je het wel herkennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

ArgantosNL schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 17:29:
komt nog ;) in iedergeval als je BL1 hebt gespeeld zal je het wel herkennen.
Ik heb het toch ook gemist vrees ik :?
tenminste ik zit bij de laatste missie en ik heb echt geen flauw idee waar jullie het over hebben :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warlock
  • Laatst online: 15-09 20:36
Meer mensen die niet op steam kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yup
There was an error communicating with the network. Please try again later.
Ziggo.
Zal zo wel weer op komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
heuveltje schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 17:54:
[...]

Ik heb het toch ook gemist vrees ik :?
tenminste ik zit bij de laatste missie en ik heb echt geen flauw idee waar jullie het over hebben :)
Toch kom je er duidelijk 2x langs, er staat iets verderop een mega grote robot.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08:20
Ahaha, we hadden deze gun geloot, zo grappig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15-09 20:28
vinom schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 18:38:
[video]
Hoe? :D Ik wil hem zo graag!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:01

tha_crazy

Mafketel

finraziel schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 18:37:
Yup

[...]

Ziggo.
Zal zo wel weer op komen.
Hier ook probleem, maar nog op concepts ICT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNameless
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-02 21:38

TheNameless

Jazzballet is vet!

GoTCoast schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 18:39:
[...]

Hoe? :D Ik wil hem zo graag!!!!!
Die gun heb ik ook. Volgens mij heet die quest iets van The Bane.
Maar zo goed is die gun niet trouwens, enorme recoil en je gaat er erg traag door lopen.

Dan vind ik mn pratende, pacifistische sniper leuker :D
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=wbxycdeNZQg]

[ Voor 32% gewijzigd door TheNameless op 25-09-2012 19:06 ]

Ducati: making mechanics out of riders since 1946

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Steam Support ‏@Steam_Support
Steam servers are currently undergoing routine maintenance and will be back soon!

https://twitter.com/Steam_Support

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Kun je gewoon spelen en dat je progressie wordt gesaved?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Hij doet het weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

DeepSeven schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 19:06:
Geen idee.

Afbeeldingslocatie: http://orcz.com/images/f/f6/Borderlands2autosave.jpg

Dit bericht verschijnt ook slechts iedere keer dat je de game opstart. En het is niet heel duidelijk ofzo, dus ik kan je helaas niet helpen met je vraag.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DeepSeven schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 19:06:
Ik heb niet geprobeerd om de game te starten, maar denk het wel. Normaal als het niet gelukt is om in de cloud te saven vraagt steam volgende keer of je de local of cloud save files wil gebruiken. Aan de andere kant was er ook iemand eerder in deze thread die ineens 6 levels kwijt was, dus het kan blijkbaar mis gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• explosivefibers
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 31-08 11:48
Ik had de Brady Guide maar meteen mee besteld. Als ik de guide wil installeren op Steam zie ik nergens de download progressie. En als ik een link op mijn bureaublad creer en daar dan op klik vraagt Steam opnieuw of ik deze content wil installeren.. WTF?? Iemand anders hier wel de guide gedownload en open gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Weet iemand hoe het dag/nacht systeem werkt? Heb net de game poosje open laten staan maar heb nog geen nacht gezien.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je bedoelt voor de challenges? Volgens mij gaat dat op de echte tijd en heeft het spel zelf geen dag/nacht cyclus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik heb een quest waarbij ik wat zooi in de fik moet steken, het liefst in de nacht...

Gewoon nog wat langer wachten blijkbaar

[ Voor 25% gewijzigd door MrVegeta op 25-09-2012 21:21 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Laatst online: 03-08 03:05
Heeft iemand al pratende schilden gezien? Naast de pratende guns die ik hier zie heb ik dus een pratend schild :)

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb een pratend shield gekregen door die AI core in eentje te veranderen... Maar om nou te zeggen dat die zo interessant was, niet echt eigenlijk. Hij zei af en toe dat ie vol was.

Snapt iemand trouwens hoe je moet weten wie te kiezen bij Won't get fooled again?
spoiler:
Van de sherif weet je dat het een enkele kogel was die afgeschoten was (dus de gast met de rocketlauncher is out en de gast met de repeater is onwaarschijnlijk) en van Moxxie weet je dat hij een shield had. Van de vier aanwezigen zag ik alleen een shield op degene met het pistool, maar dat was dus niet goed. Zed zegt volgens mij niet echt iets dat helpt, zag nergens een bandage oid op een van de verdachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik heb bij Marcus een pratende shotgun gekregen, maar als ik van wapen wissel praat de rest ook. Of komt dat doordat ik die ene shotgun bij me draag? Knap irritant namelijk zo haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRedbeard
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-09 08:58

ErikRedbeard

Cookiecutter 5.0

pdebie schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 21:43:
ik heb bij Marcus een pratende shotgun gekregen, maar als ik van wapen wissel praat de rest ook. Of komt dat doordat ik die ene shotgun bij me draag? Knap irritant namelijk zo haha
Ja die shotgun kwatst vrolijk verder vanuit je inventory.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
was overigens een leuke quest om die te halen. Zo onvoorspelbaar wat er ging gebeuren :+ *sarcasm*
Behalve het laatste stuk dan.

spoiler:
De killer radio :P

Ik heb nu trouwens een hele gave rocket launcher gevonden. Doet niet mega veel damage, maar maakt een heel cool transformer-achtig geluid bij het herladen. :D

[ Voor 32% gewijzigd door PdeBie op 25-09-2012 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt gaaf ik speel het spel nu samen met men BF3 maatjes en het werkt gewoon perfect, ondanks dat ik de enige ben die hem legaal heeft. (Yeah I know...foei!) Kan gewoon via Hamachi over de LAN spelen. Even een snelkoppeling van de borderlands2.exe gemaakt en dan bij properties > target een spatie + het IP adres van de 'host' toevoegen (achter de qoutes) Maakt ook geen eens uit dat ik een nieuwere versie heb dan hun. (Namelijk 1.0.2 i.p.v. 1.0.0)

Toch een stuk gezelliger dan beetje in men eentje die game spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

finraziel schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 21:19:
Ik heb een pratend shield gekregen door die AI core in eentje te veranderen... Maar om nou te zeggen dat die zo interessant was, niet echt eigenlijk. Hij zei af en toe dat ie vol was.

Snapt iemand trouwens hoe je moet weten wie te kiezen bij Won't get fooled again?
spoiler:
Van de sherif weet je dat het een enkele kogel was die afgeschoten was (dus de gast met de rocketlauncher is out en de gast met de repeater is onwaarschijnlijk) en van Moxxie weet je dat hij een shield had. Van de vier aanwezigen zag ik alleen een shield op degene met het pistool, maar dat was dus niet goed. Zed zegt volgens mij niet echt iets dat helpt, zag nergens een bandage oid op een van de verdachten.
Uit ervaring :
Ienemiene mutte was iig de verkeerde methode

Had gelijk gepraat met dat mannetje voor uitleg, en dat was dus iig niet de bedoeling :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vinom schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 18:38:
[video]
Ja idd xP
Wie is we? (De NFO squad weer? :) Want ik wil ook wel es meedoen...)
Als jullie tunngle gebruik iig... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

finraziel schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 21:19:

spoiler:
Tja, je zou toch zeggen die kerel met wat schade in zijn shield maar was hem niet geloof ik :/. Iemand riep "Picked the wrong one!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:46
BL2 is soms toch nog best pittig in je eentje. Die Bright Lights, Flying City quest heeft me aan het eind flink wat centjes gekost...
Maar goed, we kunnen nu weer vrolijk verder. Ik zag weer een hoop nieuwe sidequests in Sanctuary.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

superbassie schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 22:52:
BL2 is soms toch nog best pittig in je eentje. Die Bright Lights, Flying City quest heeft me aan het eind flink wat centjes gekost...
Maar goed, we kunnen nu weer vrolijk verder. Ik zag weer een hoop nieuwe sidequests in Sanctuary.
Tip: Eerst wat sidequest doen en levellen voor je de main quest doet, anders kom je wat firepower tekort ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08:20
Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 22:43:
[...]

Ja idd xP
Wie is we? (De NFO squad weer? :) Want ik wil ook wel es meedoen...)
Als jullie tunngle gebruik iig... >:)
Nee, dit keer niet mensen van NFO, maar gewoon met mijn maat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:46
Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 22:58:
[...]

Tip: Eerst wat sidequest doen en levellen voor je de main quest doet, anders kom je wat firepower tekort ;)
Die had ik al gedaan. Tenminste, ik kon er niet meer vinden. Ik ga nu ook weer eerst al die nieuwe sidequests doen. :)
MrVegeta schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 22:43:
[...]

Tja, je zou toch zeggen die kerel met wat schade in zijn shield maar was hem niet geloof ik :/. Iemand riep "Picked the wrong one!"
Ik had helemaal gemist dat je kon zien hoeveel health/shield die gasten hadden, dat is dus niet zichtbaar als je te dichtbij staat :S
Maar van een beetje rond googlen zie je dat bijna niemand die quest snapt, diverse walkthrough video's kiezen ook allemaal de verkeerde.
spoiler:
De 2e van links die ik dacht dat het was is het niet want die heeft health damage en kan het dus niet zijn, want Zed zei dat hij hem helemaal gehealed had.

Wel flauw dat ze blijkbaar allemaal shields hebben maar dat je maar bij 1 van die gasten een shield ge-equiped ziet.

net een van de leukste quests gedaan uit het spel. spoiler alert!!

spoiler:
Claptrap's birthday party

:+ :D

• JAVE
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-09 12:03
Ik vermaak me uitstekend met BL2, maar ik vraag me af of er ook nog andere elemental weapons inzitten dan fire (& explosive)?
Ik ben nu L12 Zer0, en echt nog niet 1 static of corrosive weapon gevonden :-(

• djunicron
Light het aan mij of zingen ze trouwens "yoooouuuhhhhh caaaahhhhhnn eathhhh youuuhhheeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrthhhhhhhhhh ooooooooooaaaaauuuuuuuuutttttt!!!"
op diverse maps in de achtergrond muziek? (die tweestemmige indianen zang zooi track)

Wat betreft het levellen in sidequests, eigenlijk vind ik dat voor geen meter opschieten. Uberhaubt gaat het levellen wat traag. Geld ermee verdienen gaat wel best rap, alleen naast de gokautomaat is er na een tijdje niet meer zoveel om het aan uit te geven. Doodgaan misschien, ik zit nu al aan 4500 per reconstruct, als dat zo door gaat zou een taaie baas het nog wel eens snel weer naar 0 kunnen brengen.

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

Ik ben inmiddels lvl 28 met zer0 en heb gisteren:

spoiler: Eind quest spoilers
Angel (dochter van Jack) gekilled. En volgens mij staat Jack nu op het programma.(weet niet helemaal zeker wat de vervolg quest hiervan is, iets met "Part 2" achter de quest.)

Dus ik neem aan dat ik bijna bij het einde ben. Maar ik heb nog geen één oranje wapen gezien, is dit nu echt heel erg zeldzaam of heb ik gewoon domme pech? Natuurlijk begrijp ik dat je nog eens kan spelen, en tot level 50 kan, maar ik neem aan dat ik toch al wel een oranje wapen had moeten zien.

[ Voor 14% gewijzigd door Madstorm op 26-09-2012 08:11 ]

I'm an Ironman!

• checkout10
JAVE schreef op woensdag 26 september 2012 @ 01:35:
Ik vermaak me uitstekend met BL2, maar ik vraag me af of er ook nog andere elemental weapons inzitten dan fire (& explosive)?
Ik ben nu L12 Zer0, en echt nog niet 1 static of corrosive weapon gevonden :-(
Ja die zijn er ook. Doe anders de quest van Marcus, hij laat je er zelfs mee schieten (soort tutorial quest).

@Madstorm, ik ben zelf 1 oranje wapen tegen gekomen. Lvl 21 & lvl 8 heb ik nu.

D3 account

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Madstorm schreef op woensdag 26 september 2012 @ 08:07:

Angel (dochter van Jack) gekilled. En volgens mij staat Jack nu op het programma.(weet niet helemaal zeker wat de vervolg quest hiervan is, iets met "Part 2" achter de quest.)

Dus ik neem aan dat ik bijna bij het einde ben. Maar ik heb nog geen één oranje wapen gezien, is dit nu echt heel erg zeldzaam of heb ik gewoon domme pech? Natuurlijk begrijp ik dat je nog eens kan spelen, en tot level 50 kan, maar ik neem aan dat ik toch al wel een oranje wapen had moeten zien.
Die zijn gewoon HEEL zeldzaam. Ik zit zelf iets verder dan jouw, en ik heb er ook nog nooit 1 gezien
Deel 1 heb ik een keer of 4 uitgespeeld, en pas toen ik daarna ging farmen heb ik er een paar gevonden
(waarvan 2 uit zon gun-vendormaat notabene :) )

Die paarse zou je wel ondertussen een paar gevonden kunnen hebben, ik wel iig :)

[ Voor 4% gewijzigd door heuveltje op 26-09-2012 08:42 ]

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Ik heb op level 18 een oranje wapen gehad... voor een level 9 speler :) Heb het dan maar aan iemand op dat level gegeven. Al mijn eigen wapens zijn wel paars overigens.

• strekie
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 04-04-2024
Dan heb ik precies al geluk gehad, nog niets paars gevonden maar boom en bewm gaven bij mij een oranje grenade modifier die een stuk of 10 explosies teweeg brengt. dat item is level 4 maar ik gebruik het nu nog (level 10) en ik zie niet meteen iets beter passeren.
heuveltje schreef op woensdag 26 september 2012 @ 08:41:
[...]

Die zijn gewoon HEEL zeldzaam. Ik zit zelf iets verder dan jouw, en ik heb er ook nog nooit 1 gezien
Deel 1 heb ik een keer of 4 uitgespeeld, en pas toen ik daarna ging farmen heb ik er een paar gevonden
(waarvan 2 uit zon gun-vendormaat notabene :) )

Die paarse zou je wel ondertussen een paar gevonden kunnen hebben, ik wel iig :)

• ye-roon

ye-roon

knaak

Heeft iemand al een "echte" revolver gevonden? Gezien ze nu onder pistols vallen heb ik alleen nog maar revolvers gevonden van Jacobs. Nog niet van andere merken.

Naast de oranje guns, vind ik 80% van de guns in BL2 gewoon bagger.
Neem nu assault rifle:
-explosive damage - lage bulletspeed.
-hoge dmg / lage mag - reload van 3sec, meer reload dan damage
-burst by scope - hip geeft lage accuracy, scoped is 4/8x zoom, niet nuttig
-normale variant, altijd iron scope, damage fractie van een SMG die veelal halo-scope heeft en snellere reload.
-tripple barrel - of iron scope, of mag van 28 die je in 2 sec leegschiet.

Volgens mij bestaan er niet eens normale halo-scoped rifles (heb er 2 gezien ooit).
De enige echt nuttige assaultrifle die ik heb gehad, is van <spoiler>, maar dat was op lvl27 en die is op lvl34 beetje nutteloos.

Begrijp me niet verkeerd, maar dit was een reden waarom ik in BL1 savegames ben gaan aanpassen, je had daar op lagere levels ooit een geweldige assaultrifle gevonden, die mod je om tot een wapen die je dan op hogere levels kan blijven gebruiken.

• EnigmaNL
  • Laatst online: 03-09 21:48
SinergyX schreef op woensdag 26 september 2012 @ 09:36:
[...]

Naast de oranje guns, vind ik 80% van de guns in BL2 gewoon bagger.
Neem nu assault rifle:
-explosive damage - lage bulletspeed.
-hoge dmg / lage mag - reload van 3sec, meer reload dan damage
-burst by scope - hip geeft lage accuracy, scoped is 4/8x zoom, niet nuttig
-normale variant, altijd iron scope, damage fractie van een SMG die veelal halo-scope heeft en snellere reload.
-tripple barrel - of iron scope, of mag van 28 die je in 2 sec leegschiet.

Volgens mij bestaan er niet eens normale halo-scoped rifles (heb er 2 gezien ooit).
De enige echt nuttige assaultrifle die ik heb gehad, is van <spoiler>, maar dat was op lvl27 en die is op lvl34 beetje nutteloos.

Begrijp me niet verkeerd, maar dit was een reden waarom ik in BL1 savegames ben gaan aanpassen, je had daar op lagere levels ooit een geweldige assaultrifle gevonden, die mod je om tot een wapen die je dan op hogere levels kan blijven gebruiken.
Wat bedoel je met halo scoped?

Lage bulletspeed bij explosive rounds kun je snel genoeg mee leren omgaan, je moet daar gewoon voor compenseren. In ruil voor de lage bulletspeed doen ze vaak veel damage en als je je doel niet raakt wordt hij alsnog geraakt door de explosie.

Burst bij scoped vind ik persoonlijk juist heel nuttig. Full auto is meestal heel inaccuraat en zelfs scoped raak je geen reet. Kogels die missen doen ook geen damage.

Triple barrel heeft voor zover ik weet geen invloed op ammo consumptie. Je kunt geweren krijgen met drie lopen die net zo snel of langzaam schieten dan geweren met 1 loop.

Ik ben het overigens wel met je eens dat 80% (sterker nog, 90%) van de loot rommel is. Groene en blauwe items pak ik amper op omdat ze vrijwel altijd rommel zijn.

Overigens heb ik een redelijk aantal oranje wapens voorbij zien komen. Onder andere twee bij het gokken bij de gokkasten in moxxi's bar.

[ Voor 3% gewijzigd door EnigmaNL op 26-09-2012 09:44 ]

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

pdebie schreef op woensdag 26 september 2012 @ 00:50:
net een van de leukste quests gedaan uit het spel. spoiler alert!!

spoiler:
Claptrap's birthday party

:+ :D
Ik heb zelfs de moeite gedaan om 2 minuten lang Zer0 te laten dansen - enfin, heen en weer wiegen en af en toe springen. Toch wat zielig :(
Pagina: 1 ... 14 ... 49 Laatste

Let op:
Als je op zoek bent naar spelers op Steam, kijk dan bij deze Steamgroup.