Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-09 13:07
Joe_P schreef op maandag 24 september 2012 @ 22:51:
Hmm, net een erg domme fout gemaakt. Was vrij ver met de 'A Dam Fine Rescue' missie maar ik mocht 'm weer helemaal opnieuw gaan doen omdat ik bij de W4R-D3N door m'n ammo heen was en dacht die wel even in sanctuary aan te gaan vullen. Maar als je die fast-travel bovenop de dam gebruikt kan je dus daarna alleen weer terug naar het begin van het hele level...

Ik ben trouwens echt aan het aftellen tot ik de 'auto-load' skill kan unlocken (dan reload je automatisch alle guns die je niet in je handen hebt als je iemand neerschiet), ik erger me elke keer dood als na het gunzerken al m'n guns leeg zijn.
Wilde ook dat fast travel punt daar gebruiken maar zag nog net op tijd dat je dan niet meer terug kan.
spoiler:
Kreeg die W4R-D3N maar niet dood en kwam dus ook zonder ammo te zitten. Toen ging 'ie er opeens vandoor en moest ik toch die fast travel gebruiken.
Duurt erg lang die quest...maar goed, ga hem morgen wel afmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:37

heuveltje

KoelkastFilosoof

PilatuS schreef op maandag 24 september 2012 @ 22:47:
[...]

Volgens mij gaat het vanzelf. Alleen even opletten dat je ze niet allemaal gelijk dood maakt.
Was je niet verplicht er een paar in de fik te steken (fire weapon) meen ik mij ter herinderen

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!
heuveltje schreef op maandag 24 september 2012 @ 23:49:
[...]

Was je niet verplicht er een paar in de fik te steken (fire weapon) meen ik mij ter herinderen
Nee, dat is om die gast de alarmeren, dan lukt het je bijna niet meer om die beesten in cocoons te krijgen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joe_P
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-09 21:21
User.tmp schreef op maandag 24 september 2012 @ 23:06:
[...]

Als je respawned krijg je ammo op het 'hoofdwapen' van je character. De commando krijgt assault rifle ammo, wat de rest krijgt weet ik niet.
Tijdens het gunzerken regenerate je ammo ook, helaas geldt dat niet voor de Missile Launcher ammo. Ik had op weg naar de W4R-D3N een mooie shock missile launcher gevonden, maar daarvoor had ik dus nieuwe ammo nodig (uiteindelijk moest ik die zelfs bij Ellie halen omdat die (nog?) niet verkocht wordt in Sanctuary).

SteamID: PistolenPaultje - WoWS: General_Lack_of_Interest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 22:26
Heb net een code gevonden voor een gratis golden key alleen waar voer ik die in voor de PC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joe_P
Ga naar Steam en kies dan onder het kopje 'Games' voor de optie 'Activate a Product on Steam'.

Er zit trouwens een bug in de inventory (ik weet niet of iemand anders die al heeft opgemerkt). Als je iets als 'trash' aanmerkt en dan naar beneden scrolt dan is het kruisje niet meer zichtbaar. Maar als je je spullen gaat verkopen bij een automaat staat het kruisje er opeens weer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 22:26
Thnx helaas werkt de code niet meer.

Via Randy's twitter, voor een gratis gold key:

360: 5JKJ3-6TWSJ-BRXBX-K6JJJ-FXXWB
PS3: 5JKJ3-6TWKS-CSTCT-S3KJJ-FXX3W
PC: KBCJ3-KX9B6-XTBJT-TT33B-C9ZR3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
die PS3 kan niet werken :) elke PS3 key part heeft 3 symbols :p

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15-09 19:34

User

S3

Joe_P schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 00:19:
[...]

Tijdens het gunzerken regenerate je ammo ook, helaas geldt dat niet voor de Missile Launcher ammo. Ik had op weg naar de W4R-D3N een mooie shock missile launcher gevonden, maar daarvoor had ik dus nieuwe ammo nodig (uiteindelijk moest ik die zelfs bij Ellie halen omdat die (nog?) niet verkocht wordt in Sanctuary).
Tijd om af te leren om maar 1 hoofdwapen te hebben. ;)

Ik heb nu (op level 41) standaard 3 verschillende typen wapens in mijn handen. 2 Assault rifles, 1 shotgun/smg en 1 rocket launcher. Ik rende vroegâh alleen maar met assault rifles en een rocket launcher rond, maar echt grappig is het niet als je ineens compleet zonder ammo komt te zitten. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-09 22:29

TheAnthonyNL

PC Gamer

Versteegrob schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 01:07:
Thnx helaas werkt de code niet meer.

Via Randy's twitter, voor een gratis gold key:

360: 5JKJ3-6TWSJ-BRXBX-K6JJJ-FXXWB
PS3: 5JKJ3-6TWKS-CSTCT-S3KJJ-FXX3W
PC: KBCJ3-KX9B6-XTBJT-TT33B-C9ZR3
Redeem SHiFT codes from inside the Borderlands 2 game from the Extras menu. These are NOT first party service codes.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-09 22:21
User.tmp schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 08:26:
[...]

Tijd om af te leren om maar 1 hoofdwapen te hebben. ;)

Ik heb nu (op level 41) standaard 3 verschillende typen wapens in mijn handen. 2 Assault rifles, 1 shotgun/smg en 1 rocket launcher. Ik rende vroegâh alleen maar met assault rifles en een rocket launcher rond, maar echt grappig is het niet als je ineens compleet zonder ammo komt te zitten. :+
Dat had ik gisteren ook (maar dan op lvl 8). Repeater en Assault rifle ammo op.. Dat werd lekker knallen met een sniper en shotgun met waarbij de eerste teveel scope had voor het soort knallen en de tweede geen damage deed (ondanks 20x10 in het ovz). Gelukkig daarna ook een SMG gevonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 16:54
Ik heb eigenlijk altijd van elk type wapen wel 1 bij, je weet maar nooit wanneer je zonder ammo komt te zitten. En veel variatie in wapens kan van pas komen, ik heb ook meestal 2 snipers bij, 1 fire en 1 andere voor robots anders zijn die armen er bijna niet af te schieten.

BTW wat ook een goeie verbetering is, is dat je ammo pickups ook nog deelt tijdens coop bij 1 moet je in het begin soms vechten voor ammo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:20
Geen soldier ammo regen classmod meer dan? :(

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
kan dus niet naar de DLC map

"your system and network language do not match" /sigh

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joe_P schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 01:04:
Er zit trouwens een bug in de inventory (ik weet niet of iemand anders die al heeft opgemerkt). Als je iets als 'trash' aanmerkt en dan naar beneden scrolt dan is het kruisje niet meer zichtbaar. Maar als je je spullen gaat verkopen bij een automaat staat het kruisje er opeens weer wel.
Ja klopt, dit was mij ook al opgevallen. Erg irritant, omdat je niet meer duidelijk ziet waar je gebleven was met aanvinken, zodat je een item wellicht weer uitvinkt, terwijl je hem optisch aanzet. Lekker verwarrend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• checkout10
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20-01-2023
Ewivis schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 09:51:
Geen soldier ammo regen classmod meer dan? :(
Ik ben even wezen googlen en Salvador heeft een classmod genaamd 'Hoarder' wat team bullet regeneration geeft.

D3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pdebie schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 10:00:
Ja klopt, dit was mij ook al opgevallen. Erg irritant, omdat je niet meer duidelijk ziet waar je gebleven was met aanvinken, zodat je een item wellicht weer uitvinkt, terwijl je hem optisch aanzet. Lekker verwarrend :P
Wat ik niet snap, wanneer kan je nu die quicksell gebruiken? In de omschrijving onderin zie ik maar sporadisch de melding van Delete erbij staan, terwijl ik wel wapens heb aangevinkt.

Heb nu eindelijk een super rifle, grote spoiler.
spoiler:
Ja, grote spoiler, Roland gaat dood. In zijn 'office' kan je dan eindelijk achter dat hek komen waar een weapon-box staat, daar zit een rifle in. Ding heeft fire-proc met zoom-superburst, heerlijke damage

Sterkste snipergun tot heden: 908. Sterkste rocket launcher:6778.

Grootste WTF moment/boss gevecht:
spoiler:
Angel

met vervolg
spoiler:
Lillith als echt persoon, zoals je normaal de beelden ziet van Angel.. mega wtf

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
dat waren inderdaad WTF momenten. BTW is er al iemand die final boss heeft verslagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 21:12

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Zeer goed spel en epic verhalen inderdaad! Je kunt echt helemaal geabsorbeerd worden wat dat betreft. Maar ook frustratie is aanwezig! Er is een bepaalde deliverymission waarbij je lichaamsdelen moet ophalen. Die missie kwam er 'even tussendoor' Ik heb die missie nu wel 10x gedaan en nu is het basta! Opgepleurd met je skijtmissie! O wat was ik kwaad zeg. Toetsenbord, headset en alles vloog door de huiskamer. 8)7

Dat vindt ik wel een nadeel: je missie is bezig en je bent lekker gefocussed en dan komt er opeens een nieuwe missie doorheen stampen. Je mist de helft van de dialogen omdat ze beide door elkaar heen praten. Je denkt dan: Okay doen we deze missie er even snel tussendoor. Nou mooi niet! Je kunt gelukkig je missie ignoren maar dat werkt niet altijd lekker.

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FloydRaalte schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 10:33:
Zeer goed spel en epic verhalen inderdaad! Je kunt echt helemaal geabsorbeerd worden wat dat betreft. Maar ook frustratie is aanwezig! Er is een bepaalde deliverymission waarbij je lichaamsdelen moet ophalen. Die missie kwam er 'even tussendoor' Ik heb die missie nu wel 10x gedaan en nu is het basta! Opgepleurd met je skijtmissie! O wat was ik kwaad zeg. Toetsenbord, headset en alles vloog door de huiskamer. 8)7
2 man, opsplitsen (1 naar de brug, de ander naar het middenstuk bij waterval/heuvel), haal je het makkelijk :)

Nadeel, als je deze doet met een andere quest, kunnen er nog wel eens klote mobs spawnen (lees, elke mailbox een badass :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Heb ook begrepen dat voor de PC versie je heel simpel gold keys kunt krijgen door een .ini file aan te passen in je binaries map van het spel. Je schijnt dan oneindig vaak die goldchest in sanctuary open te kunnen maken met paarse loot als gevolg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

SinergyX schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 10:09:
[...]

Wat ik niet snap, wanneer kan je nu die quicksell gebruiken? In de omschrijving onderin zie ik maar sporadisch de melding van Delete erbij staan, terwijl ik wel wapens heb aangevinkt.

Heb nu eindelijk een super rifle, grote spoiler.

Sterkste snipergun tot heden: 908. Sterkste rocket launcher:6778.
Was die SPOILER snipergun zo goed dan ?
Ik heb alleen "burst when zoomed" gezien, en toen maar meteen verkocht.
Ik haat dat op sniperguns :(

Ik sjouw er nu 3 mee.
Een paarse met 1700 DMG, op lvl 27 gekregen van mijn key :)
Een met 430Dmg en een stoot corosive dmg, speciaal voor robotjes
En dan nog eentje met 330dmg en wat firedmg, loop ik al tig lvls mee rond,
Gebruik ik eigenlijk meer als repeteer geweer. 12schots magazijn, en hij is oningezoomed nog steeds super nauwkeurig zelfs als je er snelvurend mee aan het rondrennen bent :)
Het is dat ik maar 100 kogels mee kan sjouwen, anders gebruikte ik nog steeds niks anders :)

Lvl 28 overigens :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, die sniper kwam van een drop uit de Arena (Forge), rocket launcher vanuit die bunkerboss (hint).
Gebruik zelf nog een 568 electric sniper, 10 shots (6RoF) met een 2.8sec reload én 120% cris bonus.

Key helaas al gebruikt, stom stom stom :(

Mobs in het nieuwe gebied
spoiler:
nadat ze die brug ophalen en brick stuurt je naar sawnogwat

zijn wel bijzonder stuk sterker geworden, veel meer HP, meer damage, was even aanpoten :P

Als er geen custom-weapon-building-feature inzit, mag een weapon-upgrade-systeem ook wel :P

[ Voor 60% gewijzigd door SinergyX op 25-09-2012 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Ik heb op level 21 nu aanzienlijk minder dmg op alle guns in vergelijking met wat ik hier zie. Echter op 1 gun na: een rocketlauncher met bijna 8000 dmg. 4schots mag alleen duurt het reloaden een frickin century. Blaast echt bijna alles direct op in 1 schot. Helaas geen snelle rocket die direct hun doel bereiken. Wat dat betreft moet je goed timen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

Wat is wijsheid om de golden key te gebruiken?

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-09 20:00
Bellerophon schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 10:43:
Niet in het begin in ieder geval. Wacht tot je een wat hoger level bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Ari Gold schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 10:44:
[...]

Niet in het begin in ieder geval. Wacht tot je een wat hoger level bent.
Inderdaad, je loot matched aan je level. Ik had hem in het begin gebruikt en had al heel snel een beter wapen gevonden. Zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Zowiezo geluk hebben :)
Ik had me eigen 20 Keys gegeven
Ik haal er denk ik 1 op de 4keer ook een wapen uit, de rest van de tijd zijn het grenade,shieldmods clasmods end.

Weet iemand eigenlijk wat het voordeel van die E-TECH dingen zijn ?
Heb nu een assault rifle met dat spul, maar behalve een ander kleurtje zie ik geen verschil.
En het vreet ook gewoon ammo :( Dus ik zie het grote idee erachter nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
SinergyX schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 10:36:
[...]

2 man, opsplitsen (1 naar de brug, de ander naar het middenstuk bij waterval/heuvel), haal je het makkelijk :)

Nadeel, als je deze doet met een andere quest, kunnen er nog wel eens klote mobs spawnen (lees, elke mailbox een badass :P).
ik heb deze solo gedaan door 2 auto's 1 in elke stuk te parkeren daarna quest opgehaald teleport naar auto 1 arm pakken (eerst dacht ik wat moet Dr Zed met wapens, kijk in in de brievenbus ligt er een arm in). Naar volgende Catch-A-Ride gegaan teleport naar auto 2. Met als resultaat toen ik bij de laatste was had ik nog 1 minuut over om terug te reiden en had ik het net nog gehaald. Deze missie is duidelijk bedoeld voor meerdere spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

heuveltje schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 10:50:
[...]

Zowiezo geluk hebben :)
Ik had me eigen 20 Keys gegeven
Ik haal er denk ik 1 op de 4keer ook een wapen uit, de rest van de tijd zijn het grenade,shieldmods clasmods end.

Weet iemand eigenlijk wat het voordeel van die E-TECH dingen zijn ?
Heb nu een assault rifle met dat spul, maar behalve een ander kleurtje zie ik geen verschil.
En het vreet ook gewoon ammo :( Dus ik zie het grote idee erachter nog niet.
20 keys??? Damn... Hoe doe je dat dan?

En ik ben nu lvl 11, zat eraan te denken om hem rond lvl 30/35 te gaan gebruiken :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Per ongeluk in Sanctuary meteen gebruikt :(

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Bellerophon schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 10:54:
[...]

En ik ben nu lvl 11, zat eraan te denken om hem rond lvl 30/35 te gaan gebruiken :Y
spoiler:
Voor PC moet je in je map: 'Borderlands 2\DLC\POPremierClub\Lic” de file “WillowDLC.ini' aanpassen.
Er staat iets van:

[GoldenKeys]

+SourceId=254

+NumKeys=1

Maak nu van +numKeys=1 een ander getal. Dacht tot max 255. Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:15
Door shift account aan te maken krijg je in ieder geval nog een nieuwe key. Ik had hem ook al per ongeluk gebruikt :)

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Bellerophon schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 10:54:
[...]

Je kunt de ini aanpassen van de pc versie :) dat is er wel al in de laatste versie uitgepatchd
Er is geen ideaal lvl want je lvled toch door, tenzijn je het op de lvlcap doet (lvl50 dacht ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

heuveltje schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 10:59:
[...]

Je kunt de ini aanpassen van de pc versie :) dat is er wel al in de laatste versie uitgepatchd
Er is geen ideaal lvl want je lvled toch door, tenzijn je het op de lvlcap doet (lvl50 dacht ik)
Helaas gebruik ik de PS3 versie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimone66
  • Laatst online: 15-09 12:09
Weet iemand wat ferovare projectiles zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kimone66 schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 11:02:
Specifiek voor een missie? Als dat over die beesten gaat waar hij een nieuwe naam voor bedenkt, dat zijn de stenen die ze gooien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

kimone66 schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 11:02:
De meuk die Bullygongs naar je gooien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
FloydRaalte schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 10:59:
[...]

spoiler:
Voor PC moet je in je map: 'Borderlands 2\DLC\POPremierClub\Lic” de file “WillowDLC.ini' aanpassen.
Er staat iets van:

[GoldenKeys]

+SourceId=254

+NumKeys=1

Maak nu van +numKeys=1 een ander getal. Dacht tot max 255. Succes.
Tried, maar kan die file niet saven ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimone66
  • Laatst online: 15-09 12:09
Bellerophon schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 11:04:
[...]

ok bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Peter_Aragorn schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 11:04:
[...]

Zoals eerder, is eruit gepatched bij de update, dit werkte enkel in 1.01.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Bellerophon schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 11:04:
[...]

vooral die laatste naam in die missie is grappig
spoiler:
Bonerfart

dat is het bijna waar om die missie maar half af te maken.

[ Voor 37% gewijzigd door ArgantosNL op 25-09-2012 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Peter_Aragorn schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 11:04:
[...]

Denk dat je moet uitvoeren als administrator of dat je even de beveiligingsopties van die file moet aanpassen. Vaak zijn .ini files beveiligd door windows. (rechtermuis op de file, eigenschappen, tabje beveiliging)

Maak eerst een kopie voordat je gaat knooien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joe_P
SinergyX schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 10:09:
[...]

Als je bij een verkoopmachine aankomt kun je in het eerste menu op [Delete] drukken om al je 'trash' in een keer te verkopen. Het gekke is echter dat als je naar het verkoopscherm gaat (waar je je spullen kan verkopen) de [Delete] knop niet meer werkt. Je moet dus meteen als je zo'n machine gebruikt op [Delete] drukken en niet naar het verkoopscherm gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
FloydRaalte schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 11:07:
[...]

Denk dat je moet uitvoeren als administrator of dat je even de beveiligingsopties van die file moet aanpassen. Vaak zijn .ini files beveiligd door windows. (rechtermuis op de file, eigenschappen, tabje beveiliging)

Maak eerst een kopie voordat je gaat knooien!
Gelukt. Niet leuk zo, maar het lukt inderdaad wel.

[ Voor 5% gewijzigd door Peter_Aragorn op 25-09-2012 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joe_P schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 11:08:
Als je bij een verkoopmachine aankomt kun je in het eerste menu op [Delete] drukken om al je 'trash' in een keer te verkopen. Het gekke is echter dat als je naar het verkoopscherm gaat (waar je je spullen kan verkopen) de [Delete] knop niet meer werkt. Je moet dus meteen als je zo'n machine gebruikt op [Delete] drukken en niet naar het verkoopscherm gaan.
Aaah dus zo werkt dat :P

Gokken moet ik ook eens mee stoppen, heb nu al zeker 80k in die moxxi's gegooid :X (inmiddels 900 per roll).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 14:02
Aangezien mijn vraag hier niet beantwoord word en ook niet door steam ben ik maar opnieuw begonnen...
Vanaf lvl 10.. gister lvl 13 geworden.. Heb alleen een half uur lopen zoeken naar de ingang waar Lilith zit.
Of waar de final quest zit van die gozer die in fik staat.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Dj Neo Ziggy schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 11:10:
Aangezien mijn vraag hier niet beantwoord word en ook niet door steam ben ik maar opnieuw begonnen...
Vanaf lvl 10.. gister lvl 13 geworden.. Heb alleen een half uur lopen zoeken naar de ingang waar Lilith zit.
Of waar de final quest zit van die gozer die in fik staat.
bedoel je de story quest die in dat ijs gebied zit vol pyro's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 14:02
Juist die quest... Als je dan doorloopt zou je lilith tegenkomen..

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!
daar heb ik me ook rot naar gezocht.
Je moet naar beneden lopen waar die pyros lopen. Dan zit er rechts een smalle ingang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
checkout10 schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 10:05:
[...]

Ik ben even wezen googlen en Salvador heeft een classmod genaamd 'Hoarder' wat team bullet regeneration geeft.
oh is dat tegenwoordig de gunzerker :) die hebben we niet in onze party zitten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Als je het gebied binnen loopt ga naar rechts, hier heb je een pad omlaag naar een soort van bevroren meer, daar lijkt het in iedergeval op, bij het pad naar boven heb je een camp staan. Als je het meer op loopt zie je aan de rechter kant een tunnel, als je deze tunnel volgd moet je uitkomen bij lilith, het is een behoorlijk stuk lopen en je eindigd links boven in de map. Ik weet dat dit een verveld ontworpen map is want ik er ook wel eens verdwaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wildcardxl schreef op maandag 24 september 2012 @ 13:53:
[...]

Deze heb ik inderdaad allemaal handmatig ingevoerd.

Online modem. (KPN dus) rechtstreeks bedraad.

Wee tiemand trouwens een wireless headset die ik en op mijn x360 kan gebruiken en op mijn pc?
`
Okay je hebt geen router achter deze modem neem ik aan? KPN is idd adsl, heeft wel een goede ingebouwde firewall, deze op de modem uitschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Joe_P schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 11:08:
[...]

Verkoopt ie dan ook de dingen die je met een sterretje hebt gemarkeerd? Of juist alleen de dingen met een kruisje?

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joe_P
Alleen de dingen met een kruisje, dat is 'trash'. Het sterretje geeft een 'favorite' aan. Alleen je trash kan je automatisch verkopen. De 'favorites' kan je trouwens nog steeds gewoon verkopen (als je dat per ongeluk doet heb je altijd nog de buy-back optie), maar zijn vooral handig om een item terug te vinden die je af en toe nodig hebt (zoals een gun met een bepaalde elemental damage).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Weet iemand hoe je in godensnaam de Super Badass Loader dood krijgt als Zer0 tijdens de rescue van
spoiler:
Bloodwing
?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Ik heb deze als commando gedaan door mijn turret neer te gooien en op afstand met mijn sniper te schieten. Ik denk dat jou beste optie is om je decoy buiten zijn zicht te gebruiken en op grote afstand snipen. Probeer eerst zijn armen er af te schieten ik weet niet tot hoever dat bij hem ging. Het is inderdaad een taaie om neer te krijgen.

[ Voor 14% gewijzigd door ArgantosNL op 25-09-2012 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
1 hit van zn oranje dingetjes = Fight 4 your life >_> Dood irritant zeg. Misschien maar ff side quests doen en grinden eerst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
heb je een level achterstand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
ik ben 24 of 25, hij is 26. Dus zo groot is het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Direct bij binnenkomst van die plaats links achter de boxen gaan zitten, daar wordt je nooit geraakt :) Ik heb hem nu 4x gedaan, geen enkele keer geraakt daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
als je 2 levels lager bent doe je zelf maar de helft damage en hij 2x bij jou, niet gek dat je neer gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
@Sin, dat ga ik proberen :p

@Arga, heb je daar een bron voor? Zou heel veel verklaren door het spel heen xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Joe_P schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 11:59:
Alleen de dingen met een kruisje, dat is 'trash'. Het sterretje geeft een 'favorite' aan. Alleen je trash kan je automatisch verkopen. De 'favorites' kan je trouwens nog steeds gewoon verkopen (als je dat per ongeluk doet heb je altijd nog de buy-back optie), maar zijn vooral handig om een item terug te vinden die je af en toe nodig hebt (zoals een gun met een bepaalde elemental damage).
Dan maakt het dus niet heel veel uit qua klikwerk. Of ik eerst een kruisje zet bij ieder item, en daarna op del klik, of ik klik eerst op sell items en daarna klik ik ieder item aan, evenveel handelingen...

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
het komt zelfs wel eens langs tijdens laad schermen, bij BL1 werd er zelfs voor gewaarschuwd in-game als tutorial dat als er een schedel bij een healthbar van een enemy staat betekent dat deze te gevaarlijk is en dat jij een minder schade doet en hij just meer. Loop trouwens maar een door een gebied waar iedereen 5 level lager is en kijk hoe weinig schade ze doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat lekker level 16 badass rank 887.

Game is niet echt moeilijk wel zeer verslavend en de humor, soms had het wel stukken pittiger gemogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 12:10:
Gaat lekker level 16 badass rank 887.

Game is niet echt moeilijk wel zeer verslavend en de humor, soms had het wel stukken pittiger gemogen.
Speel je met 4 man of alleen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ewivis schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 12:15:
[...]

Speel je met 4 man of alleen?
Nu alleen wel een gedeelte co-op gedaan met 2 man. Ga straks met een groep opnieuw dan samen tot level 50.

Alleen heeft voordeel dat je lekker kunt spelen geen afhankelijkheden heb nu de vakantie alleen de rest niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joe_P
Bart ® schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 12:10:
[...]

Dan maakt het dus niet heel veel uit qua klikwerk. Of ik eerst een kruisje zet bij ieder item, en daarna op del klik, of ik klik eerst op sell items en daarna klik ik ieder item aan, evenveel handelingen...
Voor echt slechte items maakt het niet zoveel uit idd. Maar ik heb af en toe dat ik iets oppak en pas na het vergelijken zie dat het geen verbetering is. Omdat je dan toch al in je inventory zit kan je 't meteen als 'trash' aanduiden. Het zou natuurlijk fijn zijn als je je pickups automatisch als 'trash' kon laten aanmerken (alle witte items bijvoorbeeld), maar dat gaat wellicht een beetje ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lanerios schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 12:00:
Weet iemand hoe je in godensnaam de Super Badass Loader dood krijgt als Zer0 tijdens de rescue van
spoiler:
Bloodwing
?
spoiler:
Ik ging gewoon recht voor hem staan en schoot hem midden in zijn oog (als het een oog is). Het oog zit op uhm 'ooghoogte' zeg maar. Ik was met een party van 3 en dat beest focuste niet op mij dus was het echt supersimpel. Met me Acid SMG koste het zo'n 4 a 5 reloads. Als ik jouw was zou ik een snel wapen nemen omdat je dan constant crit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 12:19:
[...]

Nu alleen wel een gedeelte co-op gedaan met 2 man. Ga straks met een groep opnieuw dan samen tot level 50.

Alleen heeft voordeel dat je lekker kunt spelen geen afhankelijkheden heb nu de vakantie alleen de rest niet :P
Je hebt weer 2 playthroughs toch? ben je bij playthrough 1 ongeveer level 25 en dan playthrough 2 tot 50? of hoe zit dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
hij is solo bezig, anders was het minder een probleem geweest. Als je solo bezig bent kun je beter afstand houden met een groep kan iemand aandacht trekken en de rest kan schieten maar dat werkt niet als je solo gaat.
Ewivis schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 12:23:
[...]

Je hebt weer 2 playthroughs toch? ben je bij playthrough 1 ongeveer level 25 en dan playthrough 2 tot 50? of hoe zit dat?
Ik verwacht tussen de 30 en 35 dat je uit komt afhankelijk van de sidequests die gedaan zijn.

[ Voor 44% gewijzigd door ArgantosNL op 25-09-2012 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ewivis schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 12:23:
[...]

Yup :)

Wel gelezen ff goede bron zoeken...

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2012 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 12:28:
[...]

Yup :)

Wel gelezen ff goede bron zoeken...
dat is borderlands 1 toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
klopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarrin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-08 18:08
Tip, borderlands 2 voor 20 euro!!!
http://www.intkeys.com/in...&cPath=74&products_id=367

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu met goede bron
In a past interview, a Gearbox developer said the second playthrough of Borderlands 2 would “separate the men from the boys.” How is the second playthrough different from the first?

Our second playthrough is actually pretty radically different. In the case of Borderlands 1 is, you start as level 1, and by the end of the game, you’ve played maybe 30 hours, and you’re maybe level 32, 33. At that point, you can put the game down and you’ve had a good time, we’ve satisified our contract with the customer, great. But what we’re able to do is create a second playthrough where you take that same character and you start again, but at that level you left off. So you start again in Firestone at the very beginning of the game, but instead of being level 1, you’re level 30. And all the creatures are also leveled up to 30. So you play through the game again, and as you’re doing that, you’re leveling from 30 to 50. So, the difference between a creature that’s level 5 and level 6 – pretty indistinguishable. The difference between a creature level 49 versus level 50 is ridiculous. So it becomes a totally different challenge to be able to get through the game on second playthrough. It makes a lot of sense to say it “separates the men from the boys.” It’s a way different challenge.

Think about it in terms of a monster truck pull – how far can that tracktor go. The game kind of asks you to do that. And for the DLCs, actually, we expanded the level cap from 50 to 61 and then to 69, so there’s a bizarre length that you can go in leveling your character up and leveling the enemies around you.
Klinkt goed zeker met de nieuwe levelcaps :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joe_P
Playtrough 2 heet in dit deel trouwens 'True Vault Hunter Mode'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joe_P schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 12:37:
Playtrough 2 heet in dit deel trouwens 'True Vault Hunter Mode'.
Nu lekker alles grondig verkennen secrets chests enzo, dan hoef je dan nog amper te zoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Klinkt echt goed, kan niet wachten om dat te doen, maar dan met welke char

Zer0 zuigt solo
Salvador is fun
Soldier is fun (ben de naam kwijt)
Maya is lame.

Dang ><

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
lanerios schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 12:50:

Zer0 zuigt solo
Salvador is fun
Maya is lame.

Dang ><
Maya is alles behalve lame, die phaselock ability is geweldig in solo en in teamverband helemaal :)

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lanerios schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 12:50:

Zer0 zuigt solo
Salvador is fun
Maya is lame.

Dang ><
Zer0 speelt wel lekker, maar net hoe je speelstijl is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Verderf schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 12:52:
[...]

Maya is alles behalve lame, die phaselock ability is geweldig in solo en in teamverband helemaal :)
Precies, speel nu met maya. Superhandig die lock en ook nog es voor teamverband... sowieso elemental owned :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Zer0 is leuk, maar ik mis de run en gun die ik wel met Mordecai had in BL1 :p Misschien De soldier maar gaan proberen.

Ik speel trouwens geen coop, te weinig vrienden (lol) op PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:28

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Ik speel met Zer0 (net begonnen, eerste autootje pas ontvangen) en vind hem echt niet vervelend spelen solo

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
lanerios schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 12:54:
Zer0 is leuk, maar ik mis de run en gun die ik wel met Mordecai had in BL1 :p Misschien De soldier maar gaan proberen.

Ik speel trouwens geen coop, te weinig vrienden (lol) op PSN
mordecai run en gun? alles behalve. dat was na een bepaald level niet meer dan "give them hell bloodwing"spammen.

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu net 1 hidden vault gevonden ironisch geen loot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Verderf schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 12:55:
[...]

mordecai run en gun? alles behalve. dat was na een bepaald level niet meer dan "give them hell bloodwing"spammen.
Revolver + elemental revolver (hangt af van locatie) + bloodwing wanneer ik health nodig heb = easy run&gun :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48
Als je er één hebt: niet gebruiken tot je behoorlijk geleveld bent, op lvl 45+ is de kans dat je een blijvertje uit de kist haalt groter. Kan alsnog een lvl 50 granaat zijn, dan ben je redelijk zuur, tenzij je daarvan houd natuurlijk.

Als je 2 hebt, (of 3 met zo'n twitter code oid), zou ik er één alsnog tot het einde bewaren, maar dan kan je er ook één pakken het moment je voor het eerste keer tijdens een tweede runthrough een taai stukkie tegen komt. Een goede level 30 gun is ook niet verkeerd, zeker als je die kan doorgeven aan een andere char als je die gaat beginnen. Ook rond level 20 blijf je wel een tijdje hangen, dan krijg je namelijk gewoon veel meer sidequests, dat zou ook een mooi momentje zijn, ware het niet dat dat allemaal niet heel moeilijk is en je dus niet echt een supergun nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rubman schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 12:54:
Ik speel met Zer0 (net begonnen, eerste autootje pas ontvangen) en vind hem echt niet vervelend spelen solo
Ik speel nu met een engelse gast die altijd sniper speelt in shooters, die loopt ook gewoon rond met 3 snipers en 1 pistool, enorm goede teamplay.

Per saldo is het niet alleen de class, maar ook de speler. Kom ook zer0's tegen die op alles en iedereen melee gaan, of het nu badass of zelfs constructor is, die ligt 99% van de tijd weer dood te gaan :P

Ik ben spec3 commando, als hij neer gaat gooi ik gewoon turret op hem (met shield), lang genoeg de tijd om kogels te vangen en hem weer terug te halen.

[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 25-09-2012 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Zer0 is een baas, gewoon lekker van een afstandje alles headshotten. Goede plek zoeken, en het feest kan beginnen. Wel eerst ff uitzoeken van de critical spots zijn :P.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Bart ® schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 13:04:
Zer0 is een baas, gewoon lekker van een afstandje alles headshotten. Goede plek zoeken, en het feest kan beginnen. Wel eerst ff uitzoeken van de critical spots zijn :P.
Dat dus, en close range gebruik ik gewoon een shotgun / assault rifle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Dat is het probleem, kijk naar bepaalde bosses en quests

1.) Inject the varkid super badass spawns -> Geen range te krijgen, globs niet te dodgen -> fight for your life -> dood

2.) Super badass Loader -> same ><

Zer0 is wel leuk, maar echt meer in coop dan solo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Struikrover
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-09 13:09
Ik heb op lvl 12 alleen nog niet zulke nuttige melee skills. Ben vooral aan het investeren in een "in and out" build, waarbij ik eerst 3:1 sniper en cunning investeer. Maar waar het op neer komt is dat ik nog maar weinig nut ondervind van m'n assassin's skill. Behalve dan om weg te komen, heerlijk hoe je kunt weg rennen en je verstoppen, terwijl je je assassin laat staan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
snipers zijn sowieso awesome in deze game, maakt niet uit welke classe ik gebruik sniper is altijd fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Struikrover schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 13:07:
Ik heb op lvl 12 alleen nog niet zulke nuttige melee skills. Ben vooral aan het investeren in een "in and out" build, waarbij ik eerst 3:1 sniper en cunning investeer. Maar waar het op neer komt is dat ik nog maar weinig nut ondervind van m'n assassin's skill. Behalve dan om weg te komen, heerlijk hoe je kunt weg rennen en je verstoppen, terwijl je je assassin laat staan :P
Ik ben juist ontzettend in mijn melee skills aan het investeren :Y Mijn badasstokens gaan daar ook aan op :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48
Rubman schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 12:54:
Nee inderdaad, Zer0 speelt wel ok eigenlijk. Ook als je mid - short range combat gaat, als je je gun maar even aanpast.

Accuracy + reduced gunsway + bullet speed buffs = iedere gun een sniper! Vliegertjes met een shotty, close combat met een shotty (je moet alleen nu wél goed mikken, weinig spread meer over!), midrange = gun / rifles en long / mid range = sniper. Het enige irritanten is heel snelle kleine springerige beestjes, dan moet je wel echt snel mikken of over op melee overgaan.

Nee Zer0 speelt prima, maar je moet wel van een "doe zo snel mogelijk veel dmg" speelstijl houden. Als je inefficient bezig ben of niet goed kan blijven tracken is de sniper-tree niet aan te raden. Sterker nog, ik denk dat op de console dit helemaal niet zo lekker werkt.

Trouwens BL2 op een Xbox en een PS3 gezien inmiddels. :/
Ziet er uit als BL1 om eerlijk te zijn... Vooral de Xbox versie mist ontzettend veel detail, maar ook op de PS3 kan je de popettjes in de verte helemaal niet zo duidelijk zien.

DoF is trouwens écht heel erg irritant, kan je dat op de console uitzetten? Alle pc spelers die het aan hebben staan, doe jezelf een plezier en gooi het uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
yaaaaaaay weer console bashing!

Als je echt BL2 er als BL1 uit vind zien op de consoles, moet je misschien naar de opticien. En misschien stoppen met console bashing, en accepteren dat iedereen een eigen mening heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lanerios schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 13:10:
yaaaaaaay weer console bashing!

Als je echt BL2 er als BL1 uit vind zien op de consoles, moet je misschien naar de opticien. En misschien stoppen met console bashing, en accepteren dat iedereen een eigen mening heeft.
Erm, hij maakt 1 opmerking? :?

En imho heeft hij een punt, BL2 ziet er op de console niet bijzonder veel beter uit dan BL1, maar dat komt puur door het cellshade principe waar je zulke details amper ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

SinergyX schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 13:12:
[...]

Erm, hij maakt 1 opmerking? :?

En imho heeft hij een punt, BL2 ziet er op de console niet bijzonder veel beter uit dan BL1, maar dat komt puur door het cellshade principe waar je zulke details amper ziet.
Persoonlijk vind ik het BL2 er veel beter uitzien dan BL1 op de PS3 :) Maar dat is natuurlijk mijn mening

Pagina: 1 ... 13 ... 49 Laatste

Let op:
Als je op zoek bent naar spelers op Steam, kijk dan bij deze Steamgroup.