Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die 5 seconden moet je gebruiken om jezelf goed te positioneren en op een critical spot te richten, en dan liefst vlak voor je cloak af loopt te schieten, dan doe je maximale schade.
Met een goede sniper is bijna alles dan kapot. Zelfs die Mad Mike toen ik daar een tweede keer kwam kreeg ik met twee van die schoten neer. Bleef lekker in cover zitten tot mijn cloak beschikbaar was, activeer cloak in cover zodat mijn hologram ook niet in zicht kwam, uit cover komen, richten, BAM! helft van zijn health weg :)

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w0utje89
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-07 15:29
Bestaat er al een "Show je speciale Borderlands 2 wapens" topic? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op maandag 24 september 2012 @ 13:25:
[...]

Overleven is het motto, volgens mij ben ik letterlijk al 100x doodgegaan en vind het dan ook veruit de lastigste shooter (als ik het zo mag noemen) tot nu toe die ik gespeeld heb.

Ben vaak al tig minuten bezig met een beest dat ik toevallig onderweg tegenkom. Er zijn missies waar ik maar gewoon doorheen gerushed ben omdat alles afmaken niet mogelijk was. Op een gegeven moment bij 1 mech heb ik een half uur om een container heen staan draaien waarbij ik hem telkens als ik om het hoekje keek 1 shot kon geven met mijn pistool. Dan moest ik weer dekking zoeken.

Diegene waar ik mee speel gooit dan gewoon een turret neer en gaat ergens achterover hangen. Ja ik kan cloacken, maar in die 5 seconde kun je ook net niks.
Hmm vaag totaal geen moeite mee. Deel 1 pakte je zo op en deze ook. Vindt het zelf nu vrij makkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Ik maak gewoon de naam van de Gunzerker waar. Standaard tactiek is gewoon recht op de vijanden af rennen met shotgun, lading hagel in hun bek schieten en op naar de volgende, haha. Je kan zo makkelijk dichtbij komen en dan vol in het gezicht schieten, crits everywhere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

djunicron schreef op maandag 24 september 2012 @ 12:37:
Trouwens wel opeens vaag hoe na lvl 20 de content van alle eerder bezochte gebieden opeens met je mee gaat schalen. Prima overigens, anders ben je een beetje voor niets die 25 sidequests aan het grinden.

Het zijn alleen opeens wel écht veel sidequests... Maar hoe je daar 20+k $$$ aan overhoud is mij nog steeds niet duidelijk, zo vaak vind je die 1k+ dingen niet om te verkopen en geld oprapen schiet al helemaal niet op (nog steeds pakjes van 3-8$) Niet dat je na één quest spullen verkopen geen 1-2k overhoud als je niet dood gaat / niets hoeft te kopen, maar het tikt bij mij echt niet aan zoals anderen roepen.
Hier een level 18 Zer0 sniper met 40 000 op de bankrekening zonder zuinig zijn. Maar ik verkoop echt wel alles dat ik vind, natuurlijk.

Ik ben trouwens 10K verloren door 5x te herstarten in die quest waar... (spoiler voor level onder 18))
spoiler:
... je die transmitter moet verdedigen om terug in Sanctuary te geraken. Ik was solo en had nauwelijks munitie, terwijl het vol robotten loopt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w0utje89 schreef op maandag 24 september 2012 @ 13:31:
Bestaat er al een "Show je speciale Borderlands 2 wapens" topic? :P
Nog niet maar zou wel kunnen ja. Heb nog wel leuke te traden wapens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:31

heuveltje

KoelkastFilosoof

Vind je onderhand eens een goede sniper .........
Zeurt ie je de oren van je kop 8)7

Overigens kan ik dat geld probleem ook niet echt plaatsen.
Heb absoluut niet alles verkocht wat ik vond (ruimte probleempje) heb iets van 5k aan moxi getipt, een sloot aan wapens aan ammo gekocht, heb een klein gokprobleem, en nog heb ik ruim 14k op de rekening staan :?

Dat doodgaan daarintegen wel :(
Af en toe gewoon aan het respawn-zergen, vooral lynchwood was erg !
Het scheelt wel iets nu ik een skil heb die me shield een beetje recharged na elke kil.

[ Voor 74% gewijzigd door heuveltje op 24-09-2012 13:36 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:18

Rubman

Retarded or just overjoyed!

YellowOnline schreef op maandag 24 september 2012 @ 13:32:
[...]

Hier een level 18 Zer0 sniper met 40 000 op de bankrekening zonder zuinig zijn. Maar ik verkoop echt wel alles dat ik vind, natuurlijk.

Ik ben trouwens 10K verloren door 5x te herstarten in die quest waar... (spoiler voor level onder 18))
spoiler:
... je die transmitter moet verdedigen om terug in Sanctuary te geraken. Ik was solo en had nauwelijks munitie, terwijl het vol robotten loopt :(
Alstu gefixt :+

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 21:12

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

[quote]YellowOnline schreef op maandag 24 september 2012 @ 13:32:
[...]
spoiler:
... je die transmitter moet verdedigen om terug in Sanctuary te geraken. Ik was solo en had nauwelijks munitie, terwijl het vol robotten loopt :([spoiler]

Er staat een ammo apparaat bij?.... ik heb daar continu mijn rocketlauncher (2300 dmg) leeggeknald op die mechs. En maar weer nieuwe ammo halen. Worked like a charm.

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

[...]
spoiler:
... je die transmitter moet verdedigen om terug in Sanctuary te geraken. Ik was solo en had nauwelijks munitie, terwijl het vol robotten loopt :([spoiler]

Er staat een ammo apparaat bij?.... ik heb daar continu mijn rocketlauncher (2300 dmg) leeggeknald op die mechs. En maar weer nieuwe ammo halen. Worked like a charm.
Ik werd steeds doodgeknald door een Constructor die daar zo ongeveer naast staat met nog een hadnvol andere robotjes ;) En ik werd gedood terwijl ik in de vendor mode zat. Het is me nog steeds niet duidelijk hoe dat zit met vendor machines en map/backpack etc. wanneer je al dan niet kwetsbaar bent.

[ Voor 6% gewijzigd door YellowOnline op 24-09-2012 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Zoveel heb ik niet, maar mijn Zer0 heeft een gokverslavingsprobleempje :+ Heb ik eens wat geld bij mekaar gespaard, let ik even niet op, staat hij alles weer bij Moxxie in de gokkast te gooien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceBlackz
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-09 15:28
finraziel schreef op maandag 24 september 2012 @ 13:51:
[...]

Zoveel heb ik niet, maar mijn Zer0 heeft een gokverslavingsprobleempje :+ Heb ik eens wat geld bij mekaar gespaard, let ik even niet op, staat hij alles weer bij Moxxie in de gokkast te gooien...
Heb je daar ooit echt iets nuttigs uit gekregen? Ik krijg er namelijk alleen maar crappy white wapens uit en af en toe een granaat x)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

finraziel schreef op maandag 24 september 2012 @ 13:51:
[...]

Haha, ja best lache dat gokken. Ik heb er een zooitje wapens uitgehaald maar ook Eridium! Vaak geeft hij iets van 40 bucks terwijl er 133 in gaat :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
Verwijderd schreef op maandag 24 september 2012 @ 10:54:
[...]

Deze poorten geopend?

http://portforward.com/en.../WRT54G/Borderlands_2.htm

Hoe is je netwerk ook wel belangrijk als je nog een adsl modem hebt, zit hier vaak ook een extra beveiliging in.
Deze heb ik inderdaad allemaal handmatig ingevoerd.

Online modem. (KPN dus) rechtstreeks bedraad.

Wee tiemand trouwens een wireless headset die ik en op mijn x360 kan gebruiken en op mijn pc?

[ Voor 9% gewijzigd door wildcardxl op 24-09-2012 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
IceBlackz schreef op maandag 24 september 2012 @ 13:52:
[...]

Heb je daar ooit echt iets nuttigs uit gekregen? Ik krijg er namelijk alleen maar crappy white wapens uit en af en toe een granaat x)
Met 2 man aan de machine verslaafd, een paar dikke paarse snipers en assault rifles, bakken crystals (lvl 20 en bijna alle upgrades, nog rockets en half assault ammo te gaan) en verder heb je vrij snel alle customizations wat wel jammer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
FloydRaalte schreef op maandag 24 september 2012 @ 13:53:
[...]

Haha, ja best lache dat gokken. Ik heb er een zooitje wapens uitgehaald maar ook Eridium! Vaak geeft hij iets van 40 bucks terwijl er 133 in gaat :/
133, ha dan ben je nog niet echt geleveld. Dat word namelijk duurder met je level. Bij 20 zit je over de 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

YellowOnline schreef op maandag 24 september 2012 @ 13:49:
[...]

Ik werd steeds doodgeknald door een Constructor die daar zo ongeveer naast staat met nog een hadnvol andere robotjes ;) En ik werd gedood terwijl ik in de vendor mode zat. Het is me nog steeds niet duidelijk hoe dat zit met vendor machines en map/backpack etc. wanneer je al dan niet kwetsbaar bent.
Rockets gebruiken op die constructor. Het liefst een launcher met 4 of meer rockets in het magazijn. Het probleem met die dingen is hun shield. Ik had een machinegun met shieldkogels. Daarna kun je rockets en granaten gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

LOTG schreef op maandag 24 september 2012 @ 13:55:
[...]

133, ha dan ben je nog niet echt geleveld. Dat word namelijk duurder met je level. Bij 20 zit je over de 360.
Ah ok, wist ik niet. Ben nu net level 20+ dus dan kost het al wat meer! Is me niet eens opgevallen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Of een sniper en op een afstandje in zijn oog schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
IceBlackz schreef op maandag 24 september 2012 @ 13:52:
[...]

Zoals anderen al zeiden komen er af en toe best leuke dingen uit, maar het kost je veel geld hoor, kans is niet zo heel goed. Er is echter meen ik ook een achievement die je krijgt als je de jackpot haalt of zo, en ik vind het gewoon leuk om te doen :) Af en toe hard weg rennen als het ding er weer een granaat uit gooit is ook lachen, vooral als je in coop met zijn tweeën staat te gokken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 16:54
finraziel schreef op maandag 24 september 2012 @ 13:58:
[...]

Zoals anderen al zeiden komen er af en toe best leuke dingen uit, maar het kost je veel geld hoor, kans is niet zo heel goed. Er is echter meen ik ook een achievement die je krijgt als je de jackpot haalt of zo, en ik vind het gewoon leuk om te doen :) Af en toe hard weg rennen als het ding er weer een granaat uit gooit is ook lachen, vooral als je in coop met zijn tweeën staat te gokken ;)
en dan niet melden :+ hebben ze bij mij ook gedaan ik kon er wel om lachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
djunicron schreef op maandag 24 september 2012 @ 13:18:
[...]

Mij valt het erg op dat sommige tegenstanders gewoon sneller neer gaan met andere wapens... Wat het precies is kan ik m'n vinger nog niet opleggen. Buzzards neerhalen gaat trager met een 4.8 firerate 404dmg sniperrifle dan met een 89x12 corrosive shotgun met firerate 2.2. Daarnaast gaat het ook gewoon lekkerder. Threshers lijken ook wel eerder plat te gaan met pistolen / smgs. Van die cystalex beesten krijg je juist weer eerder neer met snipers / pistolen.

Maar goed, als Zer0 moet je natuurlijk erg focussen op zo snel mogelijk alles neerleggen, dus dan let je er wat meer op denk ik. Maar shotguns zijn zeker niet nutteloos, zeker ook niet als je juist op sniper inzet.
Bij buzzerds doe je meer damage als je de motoren raakt, iets wat met een sniper tricky is als ze rondjes vliegen, maar anders krijg je ze met 2/3 schoten neer (als je gun een beetje aan je level is). Verder heeft je shotgun corosive damage, iets wat goed is tegen robots en ik gok ook tegen voertuigen. Dus de kans dat je met die shotgun de motoren ook raakt en ook nog corosive damage doet maakt die goed tegen buzzerds.

Cystalex gaan snel neer als je veel damage doet tegen die poten, iets wat ook snel gaat met hoge damage per shot. Melee attacks als Zer0 zijn hier ook perfect voor. Ik heb ze met 3x slaan dood (1 per poot).
En als we even rekenen:

2349,6 = shotgun DPS
1939,2 = sniper DPS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsjeNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09-09 13:58
Propane schreef op maandag 24 september 2012 @ 13:32:
Ik maak gewoon de naam van de Gunzerker waar. Standaard tactiek is gewoon recht op de vijanden af rennen met shotgun, lading hagel in hun bek schieten en op naar de volgende, haha. Je kan zo makkelijk dichtbij komen en dan vol in het gezicht schieten, crits everywhere.
Voor de verandering ook eens de Gunzerker gepakt (in 1 alleen maar Roland gespeeld) en ik vind het echt geweldig om zijn ability te activeren en gewoon naar de vijanden toe te lopen, nomads opblazen met een explosive shotgun op point-blank range :')

De PhysX in dit spel is trouwens ook wel leuk geimplementeerd, best wel leuk om van die tentdoeken op te blazen zonder dat het geld kost :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
[...]

Precies! (Vergeet ook niet de keren dat je lekker gemaakt word met 2 borderlands logo's en dan toch niets (3* is oranje item)).

Plus, wat wil je anders met je geld doen? Dood gaan? Dat is een stuk goedkoper als je geen geld hebt en dan is het ook weg :P

Voor die ene keer dat er een goed item in de vending machine zit is het meestal wel mogelijk om wat geld te poolen en dat ook nog te kopen. Tegenwoordig lopen we niet met minder dan 1000-2000 weg van de automaat omdat we niet nog een keer terug lopen na de verkoop van de laatste batch nutteloze wapens die we gewonnen hebben.

[ Voor 5% gewijzigd door LOTG op 24-09-2012 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biersteker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-09 15:39
[...]

Van wat ik heb meegemaakt met de gokkasten bij moxxi.
777 = Skin customisation
3x eridium = 4 eridium
3x grote stapel eridium = 16 eridium
3x granaat = Wegrennen
3x dat mannetje = Purple weapon
3x Kers = Green weapon
En ik heb het zelf nog niet gehad, maar 3 keer Vault/Borderlands logo is een oranje wapen.
Ik heb alleen het idee dat de andere gokkast in die ierse pub een betere winkans heeft.

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op maandag 24 september 2012 @ 10:28:
Ik doe alles met sniper en pistool, rest werkt allemaal voor geen meter. Momenteel zit ik vast bij die
spoiler:
Bloodwing
, dus doe alleen nog maar sidequests. Na 4 uur daar vast te hebben gezeten maar opgegeven.

Ik heb het gevoel dat de classes aardig oneerlijk verdeelt zijn. Vriend van mij speelt dus met commando, dan heb je én een turret én zelfgenererende health ... wtf? Lekker makkelijk zo.
Die missie is veruit de grootste WTF/NOOOO!!!!!! moment, geweldig hoe je dan opeens de reactie hoor van 4 man, echt bizar :P Verderop wordt het nog wat leuker.

Vergeet niet dat een commando qua damage-bonus lang niet zoveel krijgt als de andere classes, commando (afhankelijk van je keuze) is stuk meer support (ammo-regen, support-shield voor rez, decoy etc).
Biersteker schreef op maandag 24 september 2012 @ 14:09:
Ik heb alleen het idee dat de andere gokkast in die ierse pub een betere winkans heeft.
Je hebt ook een mob met zo'n ding op z'n rug, daar haalde ik een zwikkie paars/groen uit. Jammergenoeg weinig soeps, maar wel grappig.

[ Voor 16% gewijzigd door SinergyX op 24-09-2012 14:11 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Biersteker schreef op maandag 24 september 2012 @ 14:09:
[...]

Van wat ik heb meegemaakt met de gokkasten bij moxxi.
777 = Skin customisation
3x eridium = 4 eridium
3x grote stapel eridium = 16 eridium
3x granaat = Wegrennen
3x dat mannetje = Purple weapon
3x Kers = Green weapon
En ik heb het zelf nog niet gehad, maar 3 keer Vault/Borderlands logo is een oranje wapen.
Een aanvulling van wat wij gehad hebben

777 = Skin customisation, Beperkt tot vladoff/theodore skin, en dan los voor ieder character
3x eridium = 4 eridium
3x 2 bar eridium = 8 eridium
3x 3 bar stapel eridium = 16 eridium (Volgens mij niet 16 maar 12)
3x psycho= Wegrennen
3x Kers = Green weapon
3x benen = blue weapon
3x dat mannetje (Marcus) = Purple weapon

3x een bel is blijkbaar veel cash, nog nooit gehad
3x borderlands/vault is inderdaad een orange weapon, nog nooit gehad.

2x zelfde + bel op het laatste is geld (hoeveelheid afhankelijk van de combinatie)
2x zelfde + iets anders op het laatste is een white weapon

3x eridium komt op zich nog wel vaak voor (als je veel geld hebt), een paars wapen minder vaak

Ik heb overigens 1x meegemaakt dat een NPC dood bleef door een granaat. Het was vrij vreemd (en er was veel gore :9 )

[ Voor 4% gewijzigd door LOTG op 24-09-2012 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Ik zou schrijven "Tiny Tina <3" maar dan wordt ook uit bed gehaald wegens zedenfeiten. Toch een fijn meisje dat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
YellowOnline schreef op maandag 24 september 2012 @ 14:19:
Ik zou schrijven "Tiny Tina <3" maar dan wordt ook uit bed gehaald wegens zedenfeiten. Toch een fijn meisje dat :)
Die teaparty was echt geweldig, en je moet vooral op de details letten. Dan weet je al snel wie flesh-stick is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

LOTG schreef op maandag 24 september 2012 @ 14:22:
[...]

Die teaparty was echt geweldig, en je moet vooral op de details letten. Dan weet je al snel wie flesh-stick is.
Eerst zegt ze het zelf en tenslotte zegt hij het zelf ook een paar keer. Een detail zou ik dat toch niet noemen, tenzij je alle dialogen negeert :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
YellowOnline schreef op maandag 24 september 2012 @ 14:26:
[...]

Eerst zegt ze het zelf en tenslotte zegt hij het zelf ook een paar keer. Een detail zou ik dat toch niet noemen, tenzij je alle dialogen negeert :)
spoiler:
Er staan naamkaartjes op de tafel, en die geven voor dat ze het zegt al aan wie hij is, ze heeft het namelijk over de guest of honor voor dat je hem mee terug neemt)

Borderlands zit sowieso vol met dat soort blink and you mis it details. Het blue screen in Firehawks lair al eens gelezen? Het is geen Windows bluescreen.

[ Voor 14% gewijzigd door LOTG op 24-09-2012 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Burn all the babies!! })

Scooter heeft ook nog een leuke, moet je opzoek naar z'n ex-vriendin :P

Wel grappig dat alles echt op het randje zit qua uitspraken, Jack doet ook wat geweldige stukjes.
(Where is that .... violin??)

[ Voor 28% gewijzigd door SinergyX op 24-09-2012 14:39 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 16:54
ik weet niet wat erger is voor je wegen zedenfeiten uit bed gehaald worden of bij Tina op thee visite :+ , hoe dan ook geen goed idee om dat te schrijven.
[b]SinergyX schreef op maandag 24 september 2012 @ 14:37Scooter heeft ook nog een leuke, moet je opzoek naar z'n ex-vriendin :P
dat gedicht van hem is ook heel leuk.

[ Voor 22% gewijzigd door ArgantosNL op 24-09-2012 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-09 17:06
Dit al gezien ? :) nieuws: Borderlands 2 krijgt dlc buiten season pass om

Opzich begrijpelijk uiteraard, maar dit is veel leuker: himlims_ in 'nieuws: Borderlands 2 krijgt dlc buiten season pass om'

Vanavond even proberen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

LoL Tiny Tina, geweldige missies:
These fiiiiiiiinne-ass womens Mushy Snugglebites and Felicia Sexopants!
Get my Bandonkadonks!
Nap Time! (ploft op bed en snurkt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
3x granaat = 3x bandit = wegrennen :P Kleine wijziging

Tiny Tina <3

Vanavond maar verder, ben nu vlak bij de slaughter dome DLC WOO!

@Rann, en dan zeuren mensen dat ze snel gebanned worden :P Terecht

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceBlackz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
lanerios schreef op maandag 24 september 2012 @ 14:58:
3x granaat = 3x bandit = wegrennen :P Kleine wijziging

Tiny Tina <3

Vanavond maar verder, ben nu vlak bij de slaughter dome DLC WOO!

@Rann, en dan zeuren mensen dat ze snel gebanned worden :P Terecht
Het is geen bandit maar psycho, en ik heb het even aangepast.

Btw, heb jij een gamestop preorder en zo niet heb je die dan wel geinni hacked? Waar je overklaagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Blijkbaar werkt het voor de rest van de zooi die nu al beschikbaar is, dus waarom zou het alleen een berichtje in het menu zijn? Tenzij het appart gedownload moet worden en het niet allemaal in een update verwerkt zit zal dit inderdaad best werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

FloydRaalte schreef op maandag 24 september 2012 @ 14:58:
LoL Tiny Tina, geweldige missies:
These fiiiiiiiinne-ass womens Mushy Snugglebites and Felicia Sexopants!
Get my Bandonkadonks!
Nap Time! (ploft op bed en snurkt)
Als je rond die laatste quest van mordacai zit
spoiler:
bloodwing

Moet je eens zoeken naar zo'n echo apparaat
Word een heel klein beetje uitgelegd waarom tina tina is :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceBlackz
LOTG schreef op maandag 24 september 2012 @ 15:04:
[...]

Blijkbaar werkt het voor de rest van de zooi die nu al beschikbaar is, dus waarom zou het alleen een berichtje in het menu zijn? Tenzij het appart gedownload moet worden en het niet allemaal in een update verwerkt zit zal dit inderdaad best werken.
Ja, DLC wordt apart gedownload, het heet niet voor niets `Downloadable´ content ´ ;-) Enigste wat je hiermee (later) misschien kunt bereiken is wel een server/speler kunnen joinen die de DLC wel daadwerkelijk heeft, waarna jij waarschijnlijk een of andere error gaat krijgen dat hij de benodigde bestanden/levelmaps etc. niet kan vinden.

edit: daarnaast vind ik het wel bijzonder vreemd dat ze die golden keys zo geïmplementeerd hebben..

[ Voor 6% gewijzigd door IceBlackz op 24-09-2012 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
IceBlackz schreef op maandag 24 september 2012 @ 15:08:
[...]

Ja, DLC wordt apart gedownload, het heet niet voor niets `Downloadable´ content ´ ;-) Enigste wat je hiermee (later) kunt bereiken is wel een server/speler kunnen joinen die de DLC wel daadwerkelijk heeft, waarna jij waarschijnlijk een of andere error gaat krijgen dat hij de benodigde bestanden/levelmaps etc. niet kan vinden.

edit: daarnaast vind ik het wel bijzonder vreemd dat ze die golden keys zo geïmplementeerd hebben..
Een aantal spellen die ik speel, die hebben de DLC content gewoon in de updates zitten die gedownload worden, meestal omdat die backwards compatible is met niet DLC delen waardoor nieuwe wapens bijvoorbeeld of classes te werken bij mensen die het niet hebben.
Dan word die unlock dus bepaald door iets anders.

En als je kijkt naar de link die himlims_ post, staat daar voor creature slaughter dome gewoon een download link.

Het lijkt mij erg af te raden om het te doen met je legale versie overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceBlackz
LOTG schreef op maandag 24 september 2012 @ 15:14:
[...]

Een aantal spellen die ik speel, die hebben de DLC content gewoon in de updates zitten die gedownload worden, meestal omdat die backwards compatible is met niet DLC delen waardoor nieuwe wapens bijvoorbeeld of classes te werken bij mensen die het niet hebben.
Dan word die unlock dus bepaald door iets anders.

En als je kijkt naar de link die himlims_ post, staat daar voor creature slaughter dome gewoon een download link.

Het lijkt mij erg af te raden om het te doen met je legale versie overigens.
In Borderlands 1 is het echter zo dat je gewoon niet een server kunt joinen die in een levelmap van DLC zit. Mocht iemand vanuit een 'basis' map naar een DLC map springen, worden alle niet DLC-ers eruit gekicked. Wat je zegt met updates zou misschien kunnen, ik weet niet hoe dat in Borderlands 1 zit.. Overigens, wat betreft extra classes heb je wel gelijk, die zullen denk wel 'hack'baar zijn.

edit: met DLC bedoel ik dus enkel wereldexpansies/maps ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-08 10:05
Ok, heb BL1 dus helemaal grijs gespeeld....enne BL2 bevalt me goed. merk wel dat het een stukje pittiger is...

ontzettende noobvraag.

badass points, ja ok ik snap dat je ze krijgt en dat je ze ergens in kan stoppen en dat dat dan voor al je mannetjes geldt...
maakt het ook nog uit waar je ze instopt? volgens mij krijg je er echt heel erg veel, maar voordat ik er er een zootje verspil wil ik wel graag weten o fhet nog wat uitmaakt...

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-08 03:05
ZTeeVeR schreef op maandag 24 september 2012 @ 15:28:
Ok, heb BL1 dus helemaal grijs gespeeld....enne BL2 bevalt me goed. merk wel dat het een stukje pittiger is...

ontzettende noobvraag.

badass points, ja ok ik snap dat je ze krijgt en dat je ze ergens in kan stoppen en dat dat dan voor al je mannetjes geldt...
maakt het ook nog uit waar je ze instopt? volgens mij krijg je er echt heel erg veel, maar voordat ik er er een zootje verspil wil ik wel graag weten o fhet nog wat uitmaakt...
De bedoeling is dat je alle badass points haalt wrs. Maar het is makkelijk als je de keuzes in het begin tailored naar je gewenste build lijkt me.

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
sleepwalkerbe schreef op maandag 24 september 2012 @ 15:30:
[...]

De bedoeling is dat je alle badass points haalt wrs. Maar het is makkelijk als je de keuzes in het begin tailored naar je gewenste build lijkt me.
Er bestaat geen "alle badasspoints". Er is al aangegeven dat er geen cap is.

Ze zijn inderdaad cross character, maar je challenges niet dus je kunt 2x zo veel maximale punten halen als je een 2e character hebt. En je kunt zoveel characters maken als je wilt.

En maakt het wat uit, tja wat denk je zelf. Je investeerd in een verbetering van je skill. In het begin valt het wat tegen, maar als je tegen de 5 a 10 % aan komt dan word het toch wel merkbaar.

En als je maar lang genoeg speelt zul je de 25 % voor een skill toch wel moeten kunnen halen.

Je moet er alleen rekening mee houden dat het voor alle classes geld, maar van de andere kant als je nu punten als compensatie geeft (b.v. fire rate voor langzame snipers) heeft het extra voordeel als je speelt met iemand die hoge firerate heeft.

Edit:
Nog een toevoeging.
Als je een optie vaak pakt, dan komt die minder vaak voor zodat je niet een al te unballanced systeem hebt.

En de berekening, ranks per token: Badass Rank = floor((Badass Tokens)1.8)

Dus meer tokens per rank zijn nodig. Het is oneindig, maar op een gegeven moment droogt het gewoon op omdat het onrealistisch is om zoveel ranks te halen.

[ Voor 15% gewijzigd door LOTG op 24-09-2012 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lees dan ook even de bron zelf, inclusief screenshots :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceBlackz
SinergyX schreef op maandag 24 september 2012 @ 15:49:
[...]

Lees dan ook even de bron zelf, inclusief screenshots :P
En die screenshot laat precies zijn wat het door mij gequote bericht ook zegt? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
IceBlackz schreef op maandag 24 september 2012 @ 15:51:
[...]

En die screenshot laat precies zijn wat het door mij gequote bericht ook zegt? ;)
Het is dan ook hoe je het bekijkt.. ;)

Ontopic: Die badass bonussen werken toch diminishing? Eerste keer rapid reload = 1%, tweede keer 0,7%, derde keer 0,6%, vierde keer 0,5%... en verder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Laatst online: 03-08 03:05
Rann schreef op maandag 24 september 2012 @ 16:06:
[...]

Het is dan ook hoe je het bekijkt.. ;)

Ontopic: Die badass bonussen werken toch diminishing? Eerste keer rapid reload = 1%, tweede keer 0,7%, derde keer 0,6%, vierde keer 0,5%... en verder?
0.5 is laagste die ik gezien heb

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
You get more Badass Tokens as you accumulate Badass Ranks (the current rate is unknown). Badass Tokens can be spent on a set of 5 random upgrades. Each upgrade can be purchased multiple times to no maximum, but there are diminishing returns. For any one upgrade that you invest in, the total accumulated magnitude of that upgrade is given by:

Magnitude = (Badass Tokens spent on option) ^ 0.75
This means that if you invest 20 Badass Tokens to +% Gun Damage, you will have ~9.5% bonus gun damage on all of your characters (source).
Even gegoogled.. ;)

Staat veel nuttige info in die source!

[ Voor 7% gewijzigd door Rann op 24-09-2012 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sleepwalkerbe schreef op maandag 24 september 2012 @ 16:07:
[...]

0.5 is laagste die ik gezien heb
Inderdaad, was eerst alles uit aan het spreiden omdat ik dacht dat het steeds minder zou worden, maar met 0,5% per keer kun je uiteindelijk nog best leuke percentages bereiken. Als het echter klopt dat je met nieuwe characters steeds opnieuw badass points kunt halen dan maakt het niet zo veel uit.

edit: ok, had die laatste post nog niet goed gelezen, dan blijft het toch steeds minder worden, maar niet zo hard als dat het eerst lijkt. Na die 20 badass points voegt een 21e nog maar 0,35% toe.

[ Voor 18% gewijzigd door Finraziel op 24-09-2012 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

LoL volgens mij heb ik wat gemist met die badass tokens. Moet je die zelf toekennen of gaat dat automatisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

justifire

Shut up and squat !!

Wat is dat toch met die prijzen ?!
Kom wapens tegen die 3 keer meer waard zijn maar kwa specs 2 keer zo slecht (zelfde soort uiteraard)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• checkout10
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20-01-2023
FloydRaalte schreef op maandag 24 september 2012 @ 16:25:
LoL volgens mij heb ik wat gemist met die badass tokens. Moet je die zelf toekennen of gaat dat automatisch?
Deze moet je zelf toekennen. Het knopje staat helemaal rechts in het menu waar je ook je gear/skills/quests ziet.

D3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

checkout10 schreef op maandag 24 september 2012 @ 16:26:
[...]

Deze moet je zelf toekennen. Het knopje staat helemaal rechts in het menu waar je ook je gear/skills/quests ziet.
Haha ok, helemaal gemist.... dacht echt dat dit automatisch ging. 8)7 Ben level 20+ dus dan kan ik er vast een boel gaan toekennen vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op maandag 24 september 2012 @ 16:25:
Kom wapens tegen die 3 keer meer waard zijn maar kwa specs 2 keer zo slecht (zelfde soort uiteraard)
Kleurtje en bepaalde waarden op een wapen worden hoger rated dan andere stats.

Zo geweldig zijn als ze deze keer bij end-game de mogelijkheid geven zelf wapens te kunnen maken, zoals je in BL1 met Willowtree kon. Flinke prijs eraanhangen, wat stats limitaties, maarja.. zal wel niet het geval zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Laatst online: 29-08 02:48
Oh wow, even de machine in Outlook gespeeld, je hebt inderdaad bijna altijd prijs! Had er even ~2400 ingestopt en uiteindelijk 2 skins, en één semi-bruikbaar blauw wapen later alles verkocht voor ~2600.

Het moment dat je er Eridium uit gaat trekken of veel nades (ik had er nu 2) ga je natuurlijk geld verliezen, maar goed...
Eigenlijk vind ik Eridium nu al niet heel waardevol meer. Wat meer ammo is leuk, maar niet de belangrijkste upgrade meer, ik heb nu genoeg buffer voor afgeschoten + wat er te vinden is op de meeste lokaties.
SinergyX schreef op maandag 24 september 2012 @ 16:30:
[...]

Kleurtje en bepaalde waarden op een wapen worden hoger rated dan andere stats.

Zo geweldig zijn als ze deze keer bij end-game de mogelijkheid geven zelf wapens te kunnen maken, zoals je in BL1 met Willowtree kon. Flinke prijs eraanhangen, wat stats limitaties, maarja.. zal wel niet het geval zijn :(
Het kunnen "craften" of aanpassen van wapens zou inderdaad leuk zijn. Zo vind ik wel eens geweldige snipers die dan burstend schieten als je scoped. Dat gaat veelste hard met de ammo, en dat eraf slopen (desnoods dan ook de +100% crit dmg) bij een winkeltje zou leuk zijn. Aan de andere kant is 30 wapen mods meezeulen ook niet heel handig. Toch zou wapens kunnen modden leuk zijn. Maar dan wel ingame, cheaten hoeft nou ook weer niet.

[ Voor 44% gewijzigd door djunicron op 24-09-2012 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
FloydRaalte schreef op maandag 24 september 2012 @ 16:28:
[...]

Haha ok, helemaal gemist.... dacht echt dat dit automatisch ging. 8)7 Ben level 20+ dus dan kan ik er vast een boel gaan toekennen vanavond.
Nogal ja, ik zit tegen rank 1800 aan. En dat zijn nogal wat tokens. (Mijn G15 LCD informeert mij regelmatig dat ik er weer 2 of 3 gemist heb).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
justifire schreef op maandag 24 september 2012 @ 16:25:
Als een wapen rode text heeft, dan is die sowieso ook al meer waard, en die heeft dan meestal ook nog een leuk extra effect. Zoals het Firehawk schild dat een opgevoerd nova effect heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
LOTG schreef op maandag 24 september 2012 @ 16:31:
[...]

Nogal ja, ik zit tegen rank 1800 aan. En dat zijn nogal wat tokens. (Mijn G15 LCD informeert mij regelmatig dat ik er weer 2 of 3 gemist heb).
Tis meer dat je continue die tokens haalt, maar het niet altijd even duidelijk is wanneer je nu weer werkelijk een punt behaald hebt. Zeker als je nieuwe tegenstanders tegenkomt, zit je zo na een missie op +5 tokens. Achja, prima wel. Maar early game zijn ze eigenlijk zo'n beetje waardevoller dan je skills per level!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
djunicron schreef op maandag 24 september 2012 @ 16:30:
Oh wow, even de machine in Outlook gespeeld, je hebt inderdaad bijna altijd prijs! Had er even ~2400 ingestopt en uiteindelijk 2 skins, en één semi-bruikbaar blauw wapen later alles verkocht voor ~2600.

Het moment dat je er Eridium uit gaat trekken of veel nades (ik had er nu 2) ga je natuurlijk geld verliezen, maar goed...
Eigenlijk vind ik Eridium nu al niet heel waardevol meer. Wat meer ammo is leuk, maar niet de belangrijkste upgrade meer, ik heb nu genoeg buffer voor afgeschoten + wat er te vinden is op de meeste lokaties.

[...]

Het kunnen "craften" of aanpassen van wapens zou inderdaad leuk zijn. Zo vind ik wel eens geweldige snipers die dan burstend schieten als je scoped. Dat gaat veelste hard met de ammo, en dat eraf slopen (desnoods dan ook de +100% crit dmg) bij een winkeltje zou leuk zijn. Aan de andere kant is 30 wapen mods meezeulen ook niet heel handig. Toch zou wapens kunnen modden leuk zijn. Maar dan wel ingame, cheaten hoeft nou ook weer niet.
Dat irritante burst maakt wel dat de sniper wat geballanceerder is. Je moet vaak reloaden, en een aantal van je kogels zijn wasted omdat lagere vijanden toch al dood zijn. Maar hij is dan wel weer extra effectief tegen bv constructors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
djunicron schreef op maandag 24 september 2012 @ 16:33:
[...]

Tis meer dat je continue die tokens haalt, maar het niet altijd even duidelijk is wanneer je nu weer werkelijk een punt behaald hebt. Zeker als je nieuwe tegenstanders tegenkomt, zit je zo na een missie op +5 tokens. Achja, prima wel. Maar early game zijn ze eigenlijk zo'n beetje waardevoller dan je skills per level!
Ja als er nu boven in beeld Badass! ofzo zou komen te staan, daar heb je wat aan. Nu krijg je te zien dat je een challenge gehaald hebt en dat je 50 badass levels hebt gehaald. Fijn, maar aangezien er een progress bar zonder max waarde staat bij je rank heb je er geen flikker aan.
Of misschien je badass progress bar ook ergens in de HUD zetten, met een gele animate zoals dat DING bij coop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

LOTG schreef op maandag 24 september 2012 @ 16:38:
[...]

Ja als er nu boven in beeld Badass! ofzo zou komen te staan, daar heb je wat aan. Nu krijg je te zien dat je een challenge gehaald hebt en dat je 50 badass levels hebt gehaald. Fijn, maar aangezien er een progress bar zonder max waarde staat bij je rank heb je er geen flikker aan.
Of misschien je badass progress bar ook ergens in de HUD zetten, met een gele animate zoals dat DING bij coop.
Dat kan :)

Je kan bij je badass challenges flaggen die dan als progress bar in je UI worden getoont. Ik weet niet of je dit voor overal badass rank ook kan doen.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LOTG schreef op maandag 24 september 2012 @ 16:35:
Dat irritante burst maakt wel dat de sniper wat geballanceerder is. Je moet vaak reloaden, en een aantal van je kogels zijn wasted omdat lagere vijanden toch al dood zijn. Maar hij is dan wel weer extra effectief tegen bv constructors.
Mwah, slag erop en 100% crit sniper continue op zijn 'lens' en denk dat je behoorlijk wat meer damage eruit gooit dan zo'n 5shot ding.

Ben je in meeste gevallen met een single-shot beter af, robot's op de armen, kop van zo'n badass ding, explosive nog tegen die gasten met een shield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LOTG schreef op maandag 24 september 2012 @ 16:31:
[...]

Goh, heb je nog iets bijzonders moeten doen om info op je G15 LCD te krijgen? Ik heb ook een G15, maar bij mij staat er altijd alleen maar het borderlands grafiekje op het scherm. Meestal schakel ik dus over naar fraps of zo, dat plaatje is nou niet echt toegevoegde waarde wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:29

TheAnthonyNL

PC Gamer

finraziel schreef op maandag 24 september 2012 @ 16:44:
[...]

Goh, heb je nog iets bijzonders moeten doen om info op je G15 LCD te krijgen? Ik heb ook een G15, maar bij mij staat er altijd alleen maar het borderlands grafiekje op het scherm. Meestal schakel ik dus over naar fraps of zo, dat plaatje is nou niet echt toegevoegde waarde wat mij betreft.
Druk eens op die 4 knopjes die eronder staan.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
finraziel schreef op maandag 24 september 2012 @ 16:44:
[...]

Van de vier toetsen onder je display doet de 2e (of 1e, een deed niets) switchen tussen weergaven. Een is de challenges, waarop ook watched worden weergegeven en een is de huidige quest. Misschien dat er nog een was maar ik gebruik hem alleen voor de tokens.

Scrollen op een scherm gaat met de 3e en 4e toets.

Ik vind de weergave voor challenges niet echt handig omdat het scherm scrolled tussen challenges en niet springt, terwijl ik nog geen challenge heb gezien die niet helemaal past op het scherm. Dus je moet een paar keer duwen om de text helemaal in beeld te krijgen.

Maar je nog uit te geven tokens staan dan onder de text challenges.

Ik vind het in ieder geval nogal loos om in game dat plaatje standaard weer te geven. De meeste andere spellen doen dat tot en met het main menu wat logischer is.

[ Voor 8% gewijzigd door LOTG op 24-09-2012 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ohh... doh...
ok, ga ik uitproberen als ik thuis ben ;) thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

GAMEKINGZ schreef op maandag 24 september 2012 @ 16:52:
[...]

Druk eens op die 4 knopjes die eronder staan.
Doh

HELD !! _/-\o_

Ik vond dat schermpje al zo nutteloos :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Heeft iemand hem bij de wehkamp besteld en de Premiere Club toegangscode gehad?
Heb nu de PC versie via wehkamp hier liggen, maar geen extra code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe.i
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-09 11:13
Hoe werkt co-op precies op Steam? Heb me aangemeld voor de Steamgroup van T.net, maar hoe nodig ik nou iemand uit in-game? Heb nog steeds geen vrienden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
boe.i schreef op maandag 24 september 2012 @ 17:40:
Hoe werkt co-op precies op Steam? Heb me aangemeld voor de Steamgroup van T.net, maar hoe nodig ik nou iemand uit in-game? Heb nog steeds geen vrienden :+
Mja, je moet zelfs moeite doen om te zien welke mensen ingame zijn... Volgens mij kan je beter in de chat aangeven dat je aan het spelen bent en welk level je zit op dat moment, dan gaat de matchmaking wat handiger. De steamgroup zelf heeft niet zoveel nu op dit moment, of je moet iedereen zomaar overnemen in je friendenlijst ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Ziet eigenlijk trouwens echt het nut van die shock wapens ?

ja je sloopt schilden wat sneller, maar bij zon beetje alles wat ik tot nu toe ben tegengekomen zijn die schilden maar een klein getal TOV van de healthbar van die gasten.
Dus dan knal ik liever een paar keer meer, dan dat ik speciaal een shock gun paraat houd

Fire daarentegen, holy moly :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekgerfen
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15-09 13:23
heuveltje schreef op maandag 24 september 2012 @ 19:16:

ja je sloopt schilden wat sneller, maar bij zon beetje alles wat ik tot nu toe ben tegengekomen zijn die schilden maar een klein getal TOV van de healthbar van die gasten.
Dus dan knal ik liever een paar keer meer, dan dat ik speciaal een shock gun paraat houd

Ik denk dat fire het best is, normaal gesproken, en corrosive voor de robots. Shock gebruik ik zelden, tenzij ik een heel goed wapen vindt, en tegen een gast vecht met sterk schild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
heuveltje schreef op maandag 24 september 2012 @ 19:16:

Wacht maar tot later in het spel, iig dat was bij borderlands 1 zo. Verschillende soorten vijanden zijn verschillende soorten damage goed tegen. Fire is goed tegen Flesh

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den Deze
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-03-2022
Ben sinds vandaag met Axton begonnen.
De humor is echt zeer goed in dit spel.
Enkel als ik op 'Downloadable Content' klik in het hoofdmenu krijg ik een error.
Iets over language setting etc en ik kan dus niets doen.
Mijn PS3 staat in het Engels (ben zelf van België), het spel zelf komt van amazon.co.uk

[ Voor 6% gewijzigd door Den Deze op 24-09-2012 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big Venom
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 06-09 16:28
Heeft er iemand anders ook problemen met het incompleet zijn van de ULC? Ik mis de voucher om het comic book te downloaden... ( Xbox 360)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
boe.i schreef op maandag 24 september 2012 @ 17:40:
Ik sta ertussen Sipio71 of Sipio, voeg maar toe, zit nog op level 9 of zo met zero maar ga mis ook wat anders beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Topicstarter
Zijn er trouwens nog mensen die de TS zouden willen bijhouden? Ik heb Borderlands 2 niet vanwege een gebrek aan tijd.. :P Stuur me maar een berichtje!

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Postius schreef op maandag 24 september 2012 @ 19:19:
[...]

Wacht maar tot later in het spel, iig dat was bij borderlands 1 zo. Verschillende soorten vijanden zijn verschillende soorten damage goed tegen. Fire is goed tegen Flesh
Fire roelt, dat wist ik al :)
Dat snap ik, maar in BL1 was shock ook alleen maar goed voor die aliens op het alleraller laatste. Had verwacht dat ze daar nu toch wel iets meer mee hadden gedaan.
Wel zuur dat ik net al me corrosive guns had verkocht toen ik in oppertunity aankwam :x

Er is trouwens een achievement "Definitely An Italian Plumber. Killed Donkey Mong"
Iemand enig idee waar die te vinden is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekgerfen
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15-09 13:23
heuveltje schreef op maandag 24 september 2012 @ 21:14:
[...]

Fire roelt, dat wist ik al :)
Dat snap ik, maar in BL1 was shock ook alleen maar goed voor die aliens op het alleraller laatste. Had verwacht dat ze daar nu toch wel iets meer mee hadden gedaan.
Wel zuur dat ik net al me corrosive guns had verkocht toen ik in oppertunity aankwam :x

Er is trouwens een achievement "Definitely An Italian Plumber. Killed Donkey Mong"
Iemand enig idee waar die te vinden is ?
Die trophy heb ik gehaald in Eridium Blight, op het pad tussen de "outpost" (waar je naartoe reist met fast travel) en Mal (een robot in de buurt). Er kwam een beest gewoon het level in springen als het ware, de Donkey Mong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashilh
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 10:06
Je komt ook Batman en Sneeuwwitje en de 7 dwergen tegen. Erg moeten lachen tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LOTG schreef op maandag 24 september 2012 @ 16:52:
[...]

Van de vier toetsen onder je display doet de 2e (of 1e, een deed niets) switchen tussen weergaven. Een is de challenges, waarop ook watched worden weergegeven en een is de huidige quest. Misschien dat er nog een was maar ik gebruik hem alleen voor de tokens.

Scrollen op een scherm gaat met de 3e en 4e toets.

Ik vind de weergave voor challenges niet echt handig omdat het scherm scrolled tussen challenges en niet springt, terwijl ik nog geen challenge heb gezien die niet helemaal past op het scherm. Dus je moet een paar keer duwen om de text helemaal in beeld te krijgen.

Maar je nog uit te geven tokens staan dan onder de text challenges.

Ik vind het in ieder geval nogal loos om in game dat plaatje standaard weer te geven. De meeste andere spellen doen dat tot en met het main menu wat logischer is.
Meuh, bij mij doen geen van de 4 knopjes iets :S Heb jij een originele versie van de G15 of de nieuwere? Geen idee of dat nog verschil kan maken...

Hmm, never mind, knopjes lijken kapot te zijn bij mij :( in ieder geval de 1e, waarschijnlijk dus ook de 2e. Countdown applet doet het ook niet (stopwatch op knopjes 3 en 4 weer wel).
Jammer dat de nieuwe zo duur is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
Ashilh schreef op maandag 24 september 2012 @ 21:25:
Je komt ook Batman en Sneeuwwitje en de 7 dwergen tegen. Erg moeten lachen tot nu toe.
En 4 Turtles, die je een pizza moet gaan brengen in het riool. Nahjah eigenlijk ratten. Maar wel met gekleurde bandjes om hun hoofd.

Super zoveel knipogen als ze in dit spel hebben gestopt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
denken jullie aan de spoilers mensen? Ik wist dit allemaal nog niet. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

heuveltje schreef op zondag 23 september 2012 @ 19:22:
Jeez aan content iig geen gebrek :)
Ik dacht toen ik gister stopte dat ik toch al behoorlijk ver moest zijn
Nu 8 uur spelen later denk ik dat nog steeds :)
EN dan heb ik nog redelijk wat quests links laten liggen :)
En weer een uur of 7 later, en nu ben ik er toch echt van overtuigd dat ik bijna bij het einde moet zijn 8)7
En dan heb ik nu al bijna 30 quests in mijn ignored lijstje staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bleh, nou heb ik wellicht een glitched quest te pakken... In Mighty Morphin' viel de sample bovenop een berg buiten de map dus kon em niet pakken. Quit en continue en ik denk dan zal ik wel een nieuwe kunnen maken, maar niet dus :(. De quest blijft vragen om de sample op te pakken maar ik kan geen nieuwe maken voor zover ik kan zien. Iemand anders dit ook al gehad en een idee?
Zal em anders wel met iemand anders mee kunnen doen in coop, maar toch een beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is toch gewoon zo'n valdik injecten als hij in een cocoon gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op maandag 24 september 2012 @ 22:03:
Dat is toch gewoon zo'n valdik injecten als hij in een cocoon gaat?
ja, maar hoe krijg je die dingen in de cocoon? gaat dat vanzelf? Want dat duurde bij mij ook eeuwen voordat er ook maar 1 in ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08:20
'E' drukken als je erbij staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
pdebie schreef op maandag 24 september 2012 @ 22:14:
[...]

ja, maar hoe krijg je die dingen in de cocoon? gaat dat vanzelf? Want dat duurde bij mij ook eeuwen voordat er ook maar 1 in ging.
Volgens mij gaat het vanzelf. Alleen even opletten dat je ze niet allemaal gelijk dood maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat klopt inderdaad, maar dat kun je dus niet opnieuw doen als je het al gedaan hebt maar de sample niet hebt kunnen pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee dat is om er een mutant van te maken bij die quest.
PilatuS schreef op maandag 24 september 2012 @ 22:47:
[...]
Volgens mij gaat het vanzelf. Alleen even opletten dat je ze niet allemaal gelijk dood maakt.
Ah, daar ben ik dus te rap mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joe_P
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-09 21:21
Hmm, net een erg domme fout gemaakt. Was vrij ver met de 'A Dam Fine Rescue' missie maar ik mocht 'm weer helemaal opnieuw gaan doen omdat ik bij de W4R-D3N door m'n ammo heen was en dacht die wel even in sanctuary aan te gaan vullen. Maar als je die fast-travel bovenop de dam gebruikt kan je dus daarna alleen weer terug naar het begin van het hele level...

Ik ben trouwens echt aan het aftellen tot ik de 'auto-load' skill kan unlocken (dan reload je automatisch alle guns die je niet in je handen hebt als je iemand neerschiet), ik erger me elke keer dood als na het gunzerken al m'n guns leeg zijn.

SteamID: PistolenPaultje - WoWS: General_Lack_of_Interest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• finniespin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 06-09 14:18
Ik heb dus "leuk" een money exploit gevonden. Zit ik lekker te gamblen voor half uur lang.
En die Moxxi maar eens 10k gegeven.

Ik kan nu niet meer een tip aan haar geven. Om mijn geld kwijt te raken.
Enig idee hoe ik het kwijt kan raken, beste optie lijkt nu om dood te gaan...

[ Voor 5% gewijzigd door finniespin op 24-09-2012 22:52 ]

i9 13900k | NH-D15 | MSI RTX 5090 32G VENTUS 3X OC | MSI MPG Z790 | 32GB G.Skill F5-5600J2834F16GX2-RS5K | 1x Kingston KC3000 2TB | 1x M500 960GB | 2x 860 QVO 1TB | Sharkoon Rebel P20 1200W | Fractal Design Torrent | 2x ASUS PG279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15-09 19:34

User

S3

Joe_P schreef op maandag 24 september 2012 @ 22:51:
Hmm, net een erg domme fout gemaakt. Was vrij ver met de 'A Dam Fine Rescue' missie maar ik mocht 'm weer helemaal opnieuw gaan doen omdat ik bij de W4R-D3N door m'n ammo heen was en dacht die wel even in sanctuary aan te gaan vullen. Maar als je die fast-travel bovenop de dam gebruikt kan je dus daarna alleen weer terug naar het begin van het hele level...

Ik ben trouwens echt aan het aftellen tot ik de 'auto-load' skill kan unlocken (dan reload je automatisch alle guns die je niet in je handen hebt als je iemand neerschiet), ik erger me elke keer dood als na het gunzerken al m'n guns leeg zijn.
Als je respawned krijg je ammo op het 'hoofdwapen' van je character. De commando krijgt assault rifle ammo, wat de rest krijgt weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nomnomnom, heb een 224 dmg "fires as fast as you can pull the trigger"-revolver gevonden op lvl 15 :')
ALLES MOET DOOD! :D

Oh en wtf, een shock grenade met als description: "Your sister is such a bitch..." :P
finniespin schreef op maandag 24 september 2012 @ 22:52:
Ik heb dus "leuk" een money exploit gevonden. Zit ik lekker te gamblen voor half uur lang.
En die Moxxi maar eens 10k gegeven.

Ik kan nu niet meer een tip aan haar geven. Om mijn geld kwijt te raken.
Enig idee hoe ik het kwijt kan raken, beste optie lijkt nu om dood te gaan...
Wait, wut? Klaag jij nu dat je TEVEEL geld hebt? :P
Gewoon alle leuke gear kopen enzo, geld moet rollen...

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2012 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zal het kort houden met spoilers, maar ben weer stuk verder, kan kort en krachtig zijn.

Serieus wtf epic vet verhaal :D Zitten zoveel 'teh fook....?' momenten in. Erg benieuwd hoe dit verhaal weer verder gaat :D

Pagina: 1 ... 12 ... 49 Laatste

Let op:
Als je op zoek bent naar spelers op Steam, kijk dan bij deze Steamgroup.