Trouwens wel opeens vaag hoe na lvl 20 de content van alle eerder bezochte gebieden opeens met je mee gaat schalen. Prima overigens, anders ben je een beetje voor niets die 25 sidequests aan het grinden.
Het zijn alleen opeens wel écht veel sidequests... Maar hoe je daar 20+k $$$ aan overhoud is mij nog steeds niet duidelijk, zo vaak vind je die 1k+ dingen niet om te verkopen en geld oprapen schiet al helemaal niet op (nog steeds pakjes van 3-8$) Niet dat je na één quest spullen verkopen geen 1-2k overhoud als je niet dood gaat / niets hoeft te kopen, maar het tikt bij mij echt niet aan zoals anderen roepen.
Ik heb denk ik nu, zonder er zuinig mee te zijn of naar vendor machines heen en weer te lopen om alles te verkopen iets van 25k in de bank, op level 22. En dat is dan 16u spelen geweest meen ik. Nou moet ik wel toegeven dat ik alle customisation stuff koop die in de verkoop is, gewoon omdat het cool is.
finraziel schreef op maandag 24 september 2012 @ 12:37:
[...]
Je kunt zeker wel schieten vanuit cloak hoor... Zo maak ik vaak die vijanden met shields (edit: as in, fysiek schild, niet de raise shields kind

) af door in cloak te gaan, naar hun zijkant te lopen en ze dan met een sniper door hun kop te schieten. Sniper die normaal zo'n 200 damage doet of zo doet dan 3K+ en dat legt bijna alles in een keer neer op mijn level

Moet wel zeggen ik had er niet aan gedacht om grenades te gebruiken vanuit cloak, leuk idee, vanavond ook maar eens proberen
Wat betreft niet veel geld verdienen met Zero, als je zorgt dat je vooral headshots maakt met je sniper heb je niet veel ammo nodig. Dan heb je nog 2 backup guns gewoon ge-equiped en misschien 2 of 3 in je inventory, dan heb je toch zat ruimte over om guns op te pakken om te verkopen? En je komt best vaak een shop tegen, niet vergeten om op dat moment even alles te verkopen en het geld stroomt binnen. Je moet ook een beetje opletten wat je op pakt natuurlijk, geen zooi van onder de 100$ mee slepen als je ook guns van 300$ vindt.
Maar je kunt overigens wél schade krijgen terwijl je gecloacked bent. Of het de bedoeling is of niet weet ik niet... Ik ging eens bijna dood aan een super badass corroded varnik, daar kreeg ik gewoon dmg van als die m'n holo sloeg. Het is dat ik met m'n cloacked shot met een Rocket 30k dmg deed, en daarna second wind kon scoren... Ook corrosion / fire / shock gaat gewoon door als je cloacked bent.
Headshots sparen inderdaad ammo en geld, maar op sommige beetjes kan je gewoon de crit niet makkelijk halen, dan kan je overigens vaak beter gaan melee-en. Echt weinig guns bewaren komt alleen bij mij nooit lekker uit... Ik heb b.v. snipers in alle elemental dmges, gewoon omdat het anders niet lekker werkt. En voor bugs / beestjes een 300 dmg semiaut pistooltje, corrosion pistool voor armored, electrische smg (voor arena's defence als ik overal doorheen raak), assault met explosive (voor harde targets met schilden), RL met cluster voor grote groepen kleintjes, RL met massive dmg voor singletarget, en sniper-waardige 3shot AR als standaard AR-ammo gebruiker.
En ja, ik weet dat ik extra ammo / inventory kan kopen, ik heb zeker 150 eridium uitgegeven (27 inv slots? 4x de sniper upgrade, 2x pistool en 1x de rest ofzo?)
[
Voor 56% gewijzigd door
djunicron op 24-09-2012 12:45
]