Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biersteker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10:22
Net mijn hele vermogen aan Moxxxi getipped. Zeker de moeite waard. :D

spoiler:
Achievement Sugar Daddy, en 2 leuke guns, kost je ongeveer 25k)
http://dl.dropbox.com/u/27041159/Bad.jpg
http://dl.dropbox.com/u/27041159/Good.jpg

Wat me trouwens wel opvalt is dat er enorm veel verbeterd is aan de multiplayer quests. Waar je in borderlands 1 vaak een niet alligeable quest kreeg, kan je hier gewoon verder gaan met de host, en kan je de overgeslagen quests nog later doen. En als je dan op het punt komt bij een mainstory quest die je al gedaan hebt, krijg je de vraag of je wilt skippen naar het punt voorbij de quests die je al gedaan hebt in multi.

[ Voor 56% gewijzigd door Biersteker op 23-09-2012 15:58 ]

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14:25
25k? :o Ik ben mijn geld steeds kwijt aan ammo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
pa4jv schreef op zondag 23 september 2012 @ 16:12:
25k? :o Ik ben mijn geld steeds kwijt aan ammo.
Meer ammo meenemen die je tegen komt ? Ik hoef mijn ammo alleen soms een beetje aan te vullen door het te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biersteker
Dan moet je echt meer looten. Ammo hoef ik echt maar zelden te kopen. (Hoewel ik wel ammo absorb in me shield heb, en ammo regen van een team member) Ik vond laatst ook een bundel geld van 3600. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14:25
Ik pak al vrijwel alles wat ik tegen kom. :P Maar tegen de tijd dat ik bij een 'boss' aanbeland ben is het op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Het is ook handig om te investeren in SDU's. Je kan ook maar weinig ammo meenemen zonder deze dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48
Biersteker schreef op zondag 23 september 2012 @ 16:29:
Dan moet je echt meer looten. Ammo hoef ik echt maar zelden te kopen. (Hoewel ik wel ammo absorb in me shield heb, en ammo regen van een team member) Ik vond laatst ook een bundel geld van 3600. :)
Maar damn, iedere keer die defense missies hakt er wel in zeg! Naast doodgaan natuurlijk, dan ben je en je ammo kwijt en een dikke vette resurrect fee. (ik raak ondertussen 2k kwijt, dat is meer dan je zomaar weer even bij elkaar loot)

En daar komt het issue van BL1 toch om de hoek: Ondanks de upgrades in capacity, moet ik toch steeds alle soorten wapens wisselen, gewoon omdat m'n ammo op is. Het meest efficiente wapen moet je eigenlijk alleen maar gebruiken en pas wat later in de missie, maar dat speelt toch wat tegennatuurlijk.

Die grote bundels geld kunnen trouwens ook van jezelf zijn, dan zijn ze van je gestolen! Wat verder op in het spel kan je trouwens echt goed minen, zo rond lvl 18 denk ik. Een paar plaatsen geven je dan oneindig terugkomende mobs die redelijk eenvoudig zijn met het juiste wapen waar je bosjes van $36 vanaf kunt schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Geen waarom maar ik heb er compleet geen last van. Ben nu level 15 en heb 34,000 cash.

Edit: Anders opzoek gaan een classmod die ammo maakt.

[ Voor 24% gewijzigd door PilatuS op 23-09-2012 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-09 22:20

justifire

Shut up and squat !!

Kwam er vandaag achter dat ik mijn golden key al heb gebruikt :+
Behoorlijk lame dat ze je niet eerst even waarschuwen / vragen of je hem wilt gebruiken, had hem graag op lvl 40 ofzo gebruikt om een leuk wapen te krijgen.
Is dus de schatkist middenin sanctuary, bij nader inzien is deze inderdaad goudkleurig, alsof je daar op let 8)7
Volgens mij heb ik zelfs geen wapen uit die kist gehaald omdat het niet de moeite waard was (2 pistooltjes), nou ja weg golden key |:(
Ga wel aanmelden voor shift voor een extra key en dan maar wat beter opletten.

Dus iedereen die zijn golden key nog heeft LET OP !! ;)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25
justifire schreef op zondag 23 september 2012 @ 16:58:
Kwam er vandaag achter dat ik mijn golden key al heb gebruikt :+
Behoorlijk lame dat ze je niet eerst even waarschuwen / vragen of je hem wilt gebruiken, had hem graag op lvl 40 ofzo gebruikt om een leuk wapen te krijgen.
Is dus de schatkist middenin sanctuary, bij nader inzien is deze inderdaad goudkleurig, alsof je daar op let 8)7
Volgens mij heb ik zelfs geen wapen uit die kist gehaald omdat het niet de moeite waard was (2 pistooltjes), nou ja weg golden key |:(
Ga wel aanmelden voor shift voor een extra key en dan maar wat beter opletten.

Dus iedereen die zijn golden key nog heeft LET OP !! ;)
Golden key kreeg je toch bij de pre-order ?
ik heb de game vandaag pas geinstalleerd en ga morgen spelen.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
y0ukn0w schreef op zondag 23 september 2012 @ 12:44:
[...]

Exact hetzelfde probleem. Tot dat moment ging alles eenvoudig. Uiteindelijk een plek gevonden (helemaal vooraan bij de spawn) waar hij mij niet kon zien (en stil bleef staan) en ik net een stukje van zijn schouder kon raken met mijn snipergun.
Ok, het blijkt dat zijn wapen niet altijd hetzelfde is, of hij heeft een ander wapen als je met meer mensen bent...
spoiler:
Gister toen ik er alleen was schoot hij een energiebal af wat een beetje leek op een van die eridian wapens uit deel 1 (die waar zo'n crimson lance boss mee schiet), maar dan met een veel grotere blast radius. Vandaag met een vriend er bij is die weg maar schiet hij ineens heel veel rockets tegelijk op je af. Dat klinkt erg, maar die rockets zijn tenminste te ontwijken. Daarnaast heb je met zijn tweeën het voordeel dat 1 persoon zijn aandacht kan trekken terwijl een ander hem door zijn kop schiet :D

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
serieus. 87 biljoen wapens in het spel en ik vind een identieke. Zelfs de skin van het wapen en de scope waren 100% identiek.

What are the odds :+

(klik voor groter)
Afbeeldingslocatie: http://i42.photobucket.com/albums/e312/pdebie/BL2/th_2012-09-23_00001_zps0ea838a6.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-09 11:10
Nog maar een lvl6 siren en het spel bevalt me goed. Tediore is echt grappig, maar ook nuttig. Reload grenades :) net een sniper gekregen met al 100dmg en een magazijn van 9. Hopelijk vanavond nog even door. Phaselock is wel cool en veel actiever dan de skill van lilith. Moet dus meer op m'n schild en health recovery letten. Kan niet ff onzichtbaar worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-08 17:38
Biersteker schreef op zondag 23 september 2012 @ 15:53:
Net mijn hele vermogen aan Moxxxi getipped. Zeker de moeite waard. :D

spoiler:
Achievement Sugar Daddy, en 2 leuke guns, kost je ongeveer 25k)
http://dl.dropbox.com/u/27041159/Bad.jpg
http://dl.dropbox.com/u/27041159/Good.jpg

Wat me trouwens wel opvalt is dat er enorm veel verbeterd is aan de multiplayer quests. Waar je in borderlands 1 vaak een niet alligeable quest kreeg, kan je hier gewoon verder gaan met de host, en kan je de overgeslagen quests nog later doen. En als je dan op het punt komt bij een mainstory quest die je al gedaan hebt, krijg je de vraag of je wilt skippen naar het punt voorbij de quests die je al gedaan hebt in multi.
De achievement is toch 10k tippen? Wanneer krijg je die gun dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biersteker
Asskicker schreef op zondag 23 september 2012 @ 18:08:
[...]

De achievement is toch 10k tippen? Wanneer krijg je die gun dan?
20k en 25k

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eerste cheater ook gevonden, was open game van w0tw0t ofzo (wotwot?), schoot alles 1 shot neer, badass en alles. Wilde nog screenshot maken, maar was alweer gekicked :/

Beetje jammer dat die match-maker zo bizar traag is, kick of DC en je kan weer 1 minuut op dat zoekscherm zitten wachten :/

[ Voor 27% gewijzigd door SinergyX op 23-09-2012 18:28 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

pdebie schreef op zondag 23 september 2012 @ 17:39:
serieus. 87 biljoen wapens in het spel en ik vind een identieke. Zelfs de skin van het wapen en de scope waren 100% identiek.

What are the odds :+

(klik voor groter)
[afbeelding]
Volgens mij werkt de weapon generator voor geen meter, heel veel guns lijken ontzettend veel op elkaar, ook krijg ik heel vaak alleen maar Dahl wapens.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:49

heuveltje

KoelkastFilosoof

Phyxion schreef op zondag 23 september 2012 @ 18:30:
[...]

Volgens mij werkt de weapon generator voor geen meter, heel veel guns lijken ontzettend veel op elkaar, ook krijg ik heel vaak alleen maar Dahl wapens.
Is dat zo zeldzaam bij jouw dan :?
Ik denk dat ik de meeste witte en groene guns 5 voudig vind !

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
SinergyX schreef op zondag 23 september 2012 @ 18:27:
Eerste cheater ook gevonden, was open game van w0tw0t ofzo (wotwot?), schoot alles 1 shot neer, badass en alles. Wilde nog screenshot maken, maar was alweer gekicked :/

Beetje jammer dat die match-maker zo bizar traag is, kick of DC en je kan weer 1 minuut op dat zoekscherm zitten wachten :/
Alleen met vrienden spelen is mijn advies.
Borderlands 1 was ook overladen met gemodde wapens, jammer maar helaas.
Ook geen gratis wapens van onbekenden accepteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
naja, op elkaar lijken of 100% gelijk. Dat is nogal een verschil ;)

Maar 5 voudig? nee, dat nog niet mee gemaakt. Of althans, is me nog niet opgevallen doordat ik de witte wapens vaak direct verkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biersteker
SinergyX schreef op zondag 23 september 2012 @ 18:27:

Je moet ook gewoon private games spelen. Stuk leuker, met een paar vrienden, dan met random cheaters die hun game alleen maar openstellen om zelf betere items te krijgen.

@pdebie,
Je moet gewoon alle witte wapens verkopen, heb je bijna nooit iets aan. (Hoewel er soms wel iets leuks tussen zit) Ik gebruik eigenlijk alleen maar groene items en up, en zelfs dan kan ik me nog enorm aan me wapen irriteren.

Ben trouwens Siren, Harmony, met SMG/Assault en team health regen, dus eigenlijk puur support character. Ik kan ook echt bijna niet dood, (Team health regen 3.1%, Health regen in Phaseshift, Extra health regen als ik een kill maak, en instant revive van teammates met phaseshift)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Jeez aan content iig geen gebrek :)
Ik dacht toen ik gister stopte dat ik toch al behoorlijk ver moest zijn
Nu 8 uur spelen later denk ik dat nog steeds :)
EN dan heb ik nog redelijk wat quests links laten liggen :)

Me lvl 24 commando trouwens :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:02
Dit gaat ook nergens meer over! Ik heb net 2 dagen gespeeld, net lvl 16 bereikt. Vandaag inloggen BAM terug gezet naar lvl 10.
Wil een melding aanmaken bij steam, moet je een apart steamsupport account aanmaken.....
Kansloos

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaleidopard
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-08-2022
Zo sinds gisteren heb ik ook Borderlands 2 en wat een fantastisch spel is het toch! Vindt vooral de variatie van de omgevingen stukken beter als in deel 1 waar alles zich in de woestijn afspeelde. Snipen gaat ook heerlijk in dit spel. _/-\o_

Ik vroeg me wel een ding af... Krijg je naarmate het spel vordert de mogelijkheid om meer inventory slots te kopen?

Voeg me gerust toe als vriend op steam als je coöp wilt spelen. Mijn SteamID: VeroMagnifico. Ik speel momenteel als level 7 assassin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strekie
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 04-04-2024
ik heb je toegevoegd, ben ook assasin (level 8) enwil wel eens samen spelen. ik krijg geen public game gestart en hij vindt ook geen public games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Kaleidopard schreef op zondag 23 september 2012 @ 19:38:
Zo sinds gisteren heb ik ook Borderlands 2 en wat een fantastisch spel is het toch! Vindt vooral de variatie van de omgevingen stukken beter als in deel 1 waar alles zich in de woestijn afspeelde. Snipen gaat ook heerlijk in dit spel. _/-\o_

Ik vroeg me wel een ding af... Krijg je naarmate het spel vordert de mogelijkheid om meer inventory slots te kopen?
Ja die krijg je wel, maar echt opschieten doet het niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Kaleidopard schreef op zondag 23 september 2012 @ 19:38:
Met Eridium kan je in Sanctuary (ongeveer rond level 7 of 8 dacht ik) uitbreidingen kopen voor je backpack, je ammoslots, je aantal wapen dat je kan dragen en voor het aantal items dat je in de bank kan opslaan.

Veel anders met Borderlands 1 is er eigenlijk niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Weet iemand of het mogelijk is om zelf een restore uit te voeren op de cloud van Steam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marineII7
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 13-09 13:27
Echt balen ik heb de loot chest edition gepreordered bij mycom maar nog steeds niks van gehoord :( en ik wil het spel zo graag spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big Venom
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 06-09 16:28
marineII7 schreef op zondag 23 september 2012 @ 20:03:
Echt balen ik heb de loot chest edition gepreordered bij mycom maar nog steeds niks van gehoord :( en ik wil het spel zo graag spelen!
Wanneer heb je hem ge pre ordered?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ok, heb nu 3 karakters, waarvan ik met 2 solo speel en met 1 coop met een vriend van mij.

Axton (solo): speelt leuk. Lekker sterk. Love the turret.
Zero (solo): valt erg tegen. Melee werkt niet lekker vind ik en hij is snel neer.
Maya (coop): speelt ook erg leuk. Phaselock is handig. Vooral tegen die vliegende dingen waar die bandits (naam ff kwijt) in zitten. Paar keer met een sniper raken en dan een phaselock om ze met een mega knal neer te zien gaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekgerfen
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13:23
Net een machine gun gevonden met niet 1, niet 2 , maar 3 lopen. Dus elke trigger geeft 3 schoten van 450 damage, echt niet grappig meer :) Meeste tegenstanders in een (dus 3) schoten dood, maar wel een klein magazijn (17)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-09 19:12

H.Boss

Hugo Boss

Je moet zoiezo co-op alleen met bekende doen. Want je kan niet op iemand rekenen als je met onbekende speelt. Ik doe het alleen met mijn broertje.

Dat was toen ook met Diablo 3. Deed ik weleens met onbekende en dan lieten ze je dood achter en gingen hun vrolijk verder.

Op iemand die bekend is kan je rekenen en heb je ook mee afgesproken om de game te spelen.

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Hmm ja zat net met paar nederlandse spelers en 1 ..geen idee, maar elke keer als we wouden travellen ging hij een menu in :z

steam : sipio71

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13:39
Zaterdag deze game 12 uur lang gespeeld met 2 anderen local met 2 schermen en dan komt deze game wel echt tot zijn recht hoor :) Jammer genoeg had ik vandaag geen tijd dus die andere 2 hebben nu een grote voorsprong in levels , maarja die spelen hem toch 5x door :)

Nou ff van de week een PS3 scoren , want heb de game zelf ook zaterdag binnen gekregen.

Af en toe wel wat bugs dat ik wel dingen zag die zij niet konden zien bij side missions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Poeh, iemand anders al in de bloodshot ramparts naar dat huis gesprongen wat aan een kabel in de wind hangt te bungelen? Krijg niet snel last van motion sickness maar daar had ik het toch even niet meer :P
pdebie schreef op zondag 23 september 2012 @ 21:01:
Zero (solo): valt erg tegen. Melee werkt niet lekker vind ik en hij is snel neer.
Melee op Zero ben ik ook nog niet zo kapot van, maar met een sniper rifle is hij erg leuk hoor. Ik moet wel zeggen, de class lijkt het best tot zijn recht te komen in singleplayer. In coop had ik erg veel moeite met dingen raken omdat vijanden te onvoorspelbaar worden door je tegenstanders. Misschien kan ik gewoon niet goed genoeg snel mikken :P

[ Voor 57% gewijzigd door Finraziel op 23-09-2012 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

niekgerfen schreef op zondag 23 september 2012 @ 21:13:
Net een machine gun gevonden met niet 1, niet 2 , maar 3 lopen. Dus elke trigger geeft 3 schoten van 450 damage, echt niet grappig meer :) Meeste tegenstanders in een (dus 3) schoten dood, maar wel een klein magazijn (17)
Hehe kom je die nu pas tegen ? :)
Dat was ongeveer de eerste machinegun die ik had, alleen dan maar met 10dam ofzo :)

Maar afgezien van 2 paarse uit de kist ben ik maar gestopt met machineguns.
Ik kom er gewoon geen tegen met
-werkbaar vizier
-niet te veel recoil
-fatsoenlijk magazijn.

Of ze hebben zon lage ROF dat ze alsnog waardeloos zijn.
Maar ik heb sinds een lvl of 4 de shotgun ontdekt !
Pak er eentje met een groot magazijn, veel DMG en een acc van 70+
en mijn god wat kun je daar lekker mee raggen :)
Vreemd genoeg kan zelfs snipen tot een meter of 100
Mijn andere maingun is een volautomatische sniper, vlamt in 2 sec door zijn 12voudig magazijn heen :)
en is ook prima bruikbaar zonder in te zoomen !
Alleen jammer dat je zo weinig sniper ammo mee kunt nemen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

finraziel schreef op zondag 23 september 2012 @ 22:22:
Poeh, iemand anders al in de bloodshot ramparts naar dat huis gesprongen wat aan een kabel in de wind hangt te bungelen? Krijg niet snel last van motion sickness maar daar had ik het toch even niet meer :P

[...]

Melee op Zero ben ik ook nog niet zo kapot van, maar met een sniper rifle is hij erg leuk hoor. Ik moet wel zeggen, de class lijkt het best tot zijn recht te komen in singleplayer. In coop had ik erg veel moeite met dingen raken omdat vijanden te onvoorspelbaar worden door je tegenstanders. Misschien kan ik gewoon niet goed genoeg snel mikken :P
Ik speel coop met Zer0 (level 18) met alle points in mijn sniperskills en dat is geen probleem hoor. Ik blijf meestal achter of boven de anderen. Alle aandacht gaat naar de andere spelers en ik snipe rustig wat binnen mijn vizier komt. Criticals <3

Als je gespot wordt ben je meestal zo ver dat ze je nauwelijks kunnen raken, met een absorbing shield doet het er al helemaal niet meer toe. En als er al eens eentje naast me komt staan dan kan ik mijn Decepti0n gebruiken :)

Ik had net m'n eerste oranje item... een level 9 item wanneer ik 18 ben :( Heb het maar aan [GoT]Descriptor gegegeven. Bracht toch niet veel op om te verkopen.

[ Voor 6% gewijzigd door YellowOnline op 23-09-2012 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
met borderland 1 kon je per type wapens levelen maar dat zie ik niet meer.
weten jullie waar die nu zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

raro007 schreef op zondag 23 september 2012 @ 23:48:
met borderland 1 kon je per type wapens levelen maar dat zie ik niet meer.
weten jullie waar die nu zit?
Wat bedoel je precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
nou als je vaak ging snippen gingen jou sniper skills levelen dus dat je sneller kon schieten achter elkaar of minder recoil en zo.
dus op snipen kon je level 13 zijn en met de shotgun was je maar level 1 omdat je die niet gebruikte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

raro007 schreef op zondag 23 september 2012 @ 23:53:
nou als je vaak ging snippen gingen jou sniper skills levelen dus dat je sneller kon schieten achter elkaar of minder recoil en zo.
dus op snipen kon je level 13 zijn en met de shotgun was je maar level 1 omdat je die niet gebruikte.
Het is een ander systeem nu. Je kan badass tokens gebruiken om bepaalde attributen te verhogen zoals accuracy, rate, enz. maar die gelden voor elk wapen. Daarnaast zijn er mogelijkheden binnen de persoonlijke skilltree. Zoals hierboven vermeld specialiseer ik me in sniping en ik zodoende heb ik betere stabiliteit, betere zoom, betere kans op criticals enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

ik heb nu een lvl 9 commando en een lvl 9 assasin. Heel apart hoe die leveling curve is. Die commando was dus lvl 7 toen ik de eerste boss verslagen had en naar het volgende gebied kon en toen ik goed en wel gesettled was in sanctuary was hij lvl 9 en bijna level 10.

Daarna de assassin gespeeld en die was echt bijna level 9 toen ik in het 2de gebied kwam en zit nu op dezelfde quest als de commando op bijna precies dezelfde hoeveelheid xp :S Heel vaag allemaal.

Ik heb van de eerste baas een oranje pistol gekregen met schock damage (en zo'n rode text). Hij gebruikt 2 ammo per shot en de kogel komt aan bij het target, vlieg stukje omhoog en komt dan weer naar beneden en creeert een grote explosie. Best wel netjes :)

Ik zit wel met een paar vraagtekens en misschien dat mensen hier die kunnen verduidelijken/het antwoord weten.
  • Is Maliwan de enige fabrikant met elemental damage? Of kan je ook van andere fabrikanten elemental damage krijgen? (Dus geen explosive damage)
  • Heeft iemand een link naar een forum post/reddit/webpagina waar staat wat de rode teksten op wapens doen met het effect van het wapen?
  • Zijn er scoped revolvers? Ik heb wel scoped pistols gevonden, maar me Favoriete wapens waren revolvers in BL1 en dan het liefst met een scope of hoge accurracy en dan de Masher varianten :) Met corrosive.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-09 20:43
ye-roon schreef op maandag 24 september 2012 @ 09:19:
  • Heeft iemand een link naar een forum post/reddit/webpagina waar staat wat de rode teksten op wapens doen met het effect van het wapen?
Rode tekst heeft geen effect op de wapens. Meer een (grappige) tekst die bij het wapen past.
Aan de rode tekst zit geen effect verbonden.

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09:46
Zijn er mensen die BL2 op Steam spelen en last hebben van cloud sync die niet werkt? Ik speel over 3 verschillende PC's maar mijn characters worden niet gedownload, laat staan dat de saves overkomen.

Bij BL1, toen uiteindelijk steam cloud werd geintegreerd, werkte dat ideaal, overal je characters beschikbaar. Bij BL2 gaat dit echt goed fout, er zijn zelfs reports dat mensen progress kwijtraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 16:54
Nu heb je geen revolvers meer, in iedergeval niet appart van de repeater pistols. Jakops Pistols lijken het meeste op revolvers. Ik ben denk ik al bij de eindbaas, had hem gisteren bijna dood 5% nog :( hij is wel 3 level hoger dan ik ben vanavond nog maar eens proberen.

Ik heb een class mod met presure + 4 er op, ik heb 5 punten in de presure skill zitten en heb nu een shield regen delay reduction van 102% wel handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
Op 1 of andere manier is het voor mij niet mogelijk om multiplayer te spelen. Wat ik tot nu toe al geprobeerd heb:

1. Firewall uitzetten
2. Poorten handmatig instellen in de router.

Iemand nog meer tips? het is een beetje frustrerend om deze game niet online te kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

leech1984 schreef op maandag 24 september 2012 @ 10:00:
[...]

Rode tekst heeft geen effect op de wapens. Meer een (grappige) tekst die bij het wapen past.
Aan de rode tekst zit geen effect verbonden.
http://borderlands.wikia.com/wiki/Special_Weapon_Effects

was wel zo in BL1 dus het zal vast ook zo zijn in BL2 :)

Oh en me eigen vraag daarmee beantwoord:
http://borderlands.wikia....apon_Effects_Bordelands_2

[ Voor 13% gewijzigd door ye-roon op 24-09-2012 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w0utje89
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-07 15:29
bij ps3 moet je het netwerk selecteren waar je op wil spelen in main menu, (lan/online/friends)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petaht
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 07-08 16:54
Ben zaterdag begonnen met spelen en het spel is geweldig! Ik heb deel 1 niet gespeeld(Ik schaam me er niet voor,giggety). Samen met een vriend die wel deeltje 1 heeft gespeeld. Ik heb me zelden zo vermaakt met een shooter. De afwisseling van sidequests/main story is geweldig! Ik speel met Axton en ben level 27.

Trouwens iemand een idee waar je titel vandaan komt? Ik speel met 4 verschillende wapens, vandaar dat ik dan een 'Tactician'-titel krijg? Of ligt het aan de skill-tree die je kiest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09:46
Petaht schreef op maandag 24 september 2012 @ 10:12:
Ben zaterdag begonnen met spelen en het spel is geweldig! Ik heb deel 1 niet gespeeld(Ik schaam me er niet voor,giggety). Samen met een vriend die wel deeltje 1 heeft gespeeld. Ik heb me zelden zo vermaakt met een shooter. De afwisseling van sidequests/main story is geweldig! Ik speel met Axton en ben level 27.

Trouwens iemand een idee waar je titel vandaan komt? Ik speel met 4 verschillende wapens, vandaar dat ik dan een 'Tactician'-titel krijg? Of ligt het aan de skill-tree die je kiest?
Ligt aan je skill point verdeling (En dus ook de skill-tree eigenlijk) :)

EDIT: Volgens wat andere mensen ligt het aan je Classmod, denk dat ik 't dus ook niet helemaal wist. Sorry voor deze foutieve informatie!

[ Voor 9% gewijzigd door omgwtfbbq op 24-09-2012 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petaht
omgwtfbbq schreef op maandag 24 september 2012 @ 10:12:
[...]

Ligt aan je skill point verdeling (En dus ook de skill-tree eigenlijk) :)
Thanks!

Iemand hier die een bepaalde build volgt? of pompen jullie je punten gewoon random in de tree?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guido001
  • Laatst online: 10-09 13:35
Petaht schreef op maandag 24 september 2012 @ 10:12:

De titel ligt aan het relic dat je gebruikt. :)

Battlelog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Hmm als ik iedereen hier zo lees met zoveel cash en zware wapens dan doe ik toch echt iets fout. Ben level 18, maar meestal blut en qua wapens ook niets bijzonders. Kom dan ook niet meer echt verder in het spel aangezien bepaalde missies gewoon onmogelijk zijn/lijken. De lol is er wel een beetje vanaf helaas. Denk er bijna over om maar opnieuwe te beginnen, want mijn class (Assassin) is echt ruk.

Volgens mij heeft met al 20 uur gekost om tot hier te komen :S

[ Voor 7% gewijzigd door Phusebox op 24-09-2012 10:16 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petaht
Phusebox schreef op maandag 24 september 2012 @ 10:16:
Hmm als ik iedereen hier zo lees met zoveel cash en zware wapens dan doe ik toch echt iets fout. Ben level 18, maar meestal blut en qua wapens ook niets bijzonders. Kom dan ook niet meer echt verder in het spel aangezien bepaalde missies gewoon onmogelijk zijn/lijken. De lol is er wel een beetje vanaf helaas. Denk er bijna over om maar opnieuwe te beginnen, want mijn class (Assassin) is echt ruk.
Pak je wel eens een sidequest mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuke drops en stabiele FPS :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/f2NR0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Guido001 schreef op maandag 24 september 2012 @ 10:15:
[...]

De titel ligt aan het relic dat je gebruikt. :)
je bedoeld de classmod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-09 17:06
Zelf speel ik met de 'gunzerker' heerlijk gewoon ;D Lekker rond rennen met een assault rifle die rakketten schiet en een shotgun waarbij alles explodeert... om nom nom! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Petaht schreef op maandag 24 september 2012 @ 10:17:
[...]

Pak je wel eens een sidequest mee?
Heel af en toe, maar die leveren ook nauwelijks wat op. Dan krijg je eens 30 dollar, dan weer 130... en de wapens zijn ook allemaal ruk die je krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guido001
  • Laatst online: 10-09 13:35
Ah juist. Dat was em inderdaad ^^

Battlelog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
Phusebox schreef op maandag 24 september 2012 @ 10:18:
[...]

Heel af en toe, maar die leveren ook nauwelijks wat op. Dan krijg je eens 30 dollar, dan weer 130... en de wapens zijn ook allemaal ruk die je krijgt.
En alle loot die je vind, en wapens die je verder verkoopt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
omgwtfbbq schreef op maandag 24 september 2012 @ 10:03:
Zijn er mensen die BL2 op Steam spelen en last hebben van cloud sync die niet werkt? Ik speel over 3 verschillende PC's maar mijn characters worden niet gedownload, laat staan dat de saves overkomen.

Bij BL1, toen uiteindelijk steam cloud werd geintegreerd, werkte dat ideaal, overal je characters beschikbaar. Bij BL2 gaat dit echt goed fout, er zijn zelfs reports dat mensen progress kwijtraken.
Yup, same here..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Rann schreef op maandag 24 september 2012 @ 10:19:
[...]

En alle loot die je vind, en wapens die je verder verkoopt..
Loot, je bedoelt die 3 dollar hier en daar? Ik ben al blij als er eens 15 dollar ergens in zit. En die heb ik dan vervolgens allemaal hard nodig om health en ammo te kopen.

En wapens verkopen, tja als je vol zit met wapens die je hard nodig hebt om uberhaupt verder te komen heb je ook geen plek meer om iets mee te nemen om te verkopen. Heb al paar keer geüpgrade, maar kan nog steeds maar 6 extra wapens dragen ofzo?

[ Voor 11% gewijzigd door Phusebox op 24-09-2012 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op maandag 24 september 2012 @ 10:20:
[...]

Loot, je bedoelt die 3 dollar hier en daar?

En wapens verkopen, tja als je vol zit met wapens die je hard nodig hebt om uberhaupt verder te komen heb je ook geen plek meer om iets mee te nemen om te verkopen. Heb al paar keer geüpgrade, maar kan nog steeds maar 6 extra wapens dragen ofzo?
Later krijg je betere drops, maar zijn er ook mobs in bepaalde cave die 100-300 geven per kill (je moet hun 3 poten kapot schieten). Verder puur alle white/greenies verkopen.

Gisteren kwam ik bij iemand die elke map aan het leegspelen was qua missies, in 2 uurtjes tijd 24k binnengehaald, plus nog paar erg leuke wapens. We hebben ook die Arena gedaan (5 rondes), geweldige chaos daar, maar aardig op elkaar ingespeeld dus ging nog redelijk goed ook. Heb nu aantal irideum upgrades maxed, vind het allemaal best snel gaan qua progressie.

Jammer dat de problemen met Assault Rifle in BL1 dus ook in BL2, 90% is bagger, 8% is scopeless/traag, 1% heeft baggerstats (4sec reload, 4RoF, clip van 12, dmg van 70) en 1% is echt nuttig.

[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 24-09-2012 10:25 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
SinergyX schreef op maandag 24 september 2012 @ 10:23:
[...]

Later krijg je betere drops, maar zijn er ook mobs in bepaalde cave die 100-300 geven per kill (je moet hun 3 poten kapot schieten). Verder puur alle white/greenies verkopen.

Gisteren kwam ik bij iemand die elke map aan het leegspelen was qua missies, in 2 uurtjes tijd 24k binnengehaald, plus nog paar erg leuke wapens. We hebben ook die Arena gedaan (5 rondes), geweldige chaos daar, maar aardig op elkaar ingespeeld dus ging nog redelijk goed ook.

Jammer dat de problemen met Assault Rifle in BL1 dus ook in BL2, 90% is bagger, 8% is scopeless/traag, 1% heeft baggerstats en 1% is echt nuttig.
Mobs? Weet niet eens wat dat zijn haha. En white/greenies? dat zijn??

Speel zelf alleen in splitscreen aangezien niemand anders in mijn PS3 lijst de game heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petaht
SinergyX schreef op maandag 24 september 2012 @ 10:23:
[...]

Gisteren kwam ik bij iemand die elke map aan het leegspelen was qua missies, in 2 uurtjes tijd 24k binnengehaald, plus nog paar erg leuke wapens. We hebben ook die Arena gedaan (5 rondes), geweldige chaos daar, maar aardig op elkaar ingespeeld dus ging nog redelijk goed ook.

Jammer dat de problemen met Assault Rifle in BL1 dus ook in BL2, 90% is bagger, 8% is scopeless/traag, 1% heeft baggerstats en 1% is echt nuttig.
Welk level ben je en waar kan ik die 'Arena' vinden? Ik heb een trouwens een Assault-rifle gevonden met 946 dmg/ 20 kogels. Wel bolt-action achtig ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Petaht schreef op maandag 24 september 2012 @ 10:26:
[...]

Welk level ben je en waar kan ik die 'Arena' vinden? Ik heb een trouwens een Assault-rifle gevonden met 946 dmg/ 20 kogels. Wel bolt-action achtig ;(
welk level heb je dat je dit soort wapen vind, en wat is de fire rate van dat ding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Petaht schreef op maandag 24 september 2012 @ 10:26:
946? Welk level ben jij? in de mid20 zie je niet eens 200 dmg (hoogste zover ik 186, snipers gaan net 400-500).

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 24-09-2012 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik doe alles met sniper en pistool, rest werkt allemaal voor geen meter. Momenteel zit ik vast bij die
spoiler:
Bloodwing
, dus doe alleen nog maar sidequests. Na 4 uur daar vast te hebben gezeten maar opgegeven.

Ik heb het gevoel dat de classes aardig oneerlijk verdeelt zijn. Vriend van mij speelt dus met commando, dan heb je én een turret én zelfgenererende health ... wtf? Lekker makkelijk zo.

[ Voor 69% gewijzigd door Phusebox op 24-09-2012 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
SinergyX schreef op maandag 24 september 2012 @ 10:28:
[...]

946? Welk level ben jij? in de mid20 zie je niet eens 200 dmg (hoogste zover ik 186, snipers gaan net 400-500).
jawel hoor, maar die gebruiken dan 3 kogels per schot en de kogels exploderen als ze raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ArgantosNL schreef op maandag 24 september 2012 @ 10:29:
jawel hoor, maar die gebruiken dan 3 kogels per schot en de kogels exploderen als ze raken.
Ben je niet in de war met rocketlaunchers? Dat zijn de enige rond dat level die rond deze damage zit.

SMG/Assault hangen begin/mid-20 rond de 70-180 damage, pistol/sniper tot 500ish.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petaht
[...]

[...]

Ik ben level 27. Ik heb een sniper met 7** dmg/ een shotgun met 181x14/ En het irritantste wapen uit de game! die is echt geweldig!

Firerate van assault-rifle weet ik niet, check ik vanavond wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
SinergyX schreef op maandag 24 september 2012 @ 10:31:
[...]

Ben je niet in de war met rocketlaunchers? Dat zijn de enige rond dat level die rond deze damage zit.

SMG/Assault hangen begin/mid-20 rond de 70-180 damage, pistol/sniper tot 500ish.
Dat zijn assault rifles van "Torque" die halen dat rond level 20 al alleen dat kost zo veel kogels dat je beter een andere gun kan pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
Phusebox schreef op maandag 24 september 2012 @ 10:20:
[...]

Loot, je bedoelt die 3 dollar hier en daar? Ik ben al blij als er eens 15 dollar ergens in zit. En die heb ik dan vervolgens allemaal hard nodig om health en ammo te kopen.

Op laag level zijn de meeste wapens 50$ ish... op level 10-ish zit je vaak rond de 300$/ stuk.. tikt aan hoor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Assassin met deception ideaal met die grenades je blijft mooi ontzichtbaar en 3816 dmg mits alles raak is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Petaht schreef op maandag 24 september 2012 @ 10:33:
Ik ben level 27. Ik heb een sniper met 7** dmg/ een shotgun met 181x14/ En het irritantste wapen uit de game! die is echt geweldig!
Dat zeg ik, begin/mid, dus tot zo'n 24-25 :P Hoogste sniper die ik gezien heb was een 25 paars, 674 damage.
Uit die 5 rondes Arena krijg je echt een bizarre assault rifle, ding schiet 'mortier-achtige' kogels, met een pisboogje :P Richten met dat ding is echt vaag, maar komen ze neer doen ze aardig wat damage :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op maandag 24 september 2012 @ 10:42:
Assassin met deception ideaal met die grenades je blijft mooi ontzichtbaar en 3816 dmg mits alles raak is :)
Dat onzichtbaar klopt ook niet altijd want ik ben toch beesten tegengekomen die me gewoon echt aanvielen terwijl ik gecloaked was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-09 20:43
Wow! Dat wist ik niet!
Dacht echt dat het gewoon voor de grap erbij zat...

Weer wat geleerd!

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op maandag 24 september 2012 @ 10:44:
[...]

Dat onzichtbaar klopt ook niet altijd want ik ben toch beesten tegengekomen die me gewoon echt aanvielen terwijl ik gecloaked was.
Geen last van alleen kan je in cloak mode niet schieten wel nades gooien werkt perfect. Grappig is dat ze allemaal op de decoy aflopen en je dan vervolgens 3200 damage doet zonet een badass boss 2 nades en weg was ie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
wildcardxl schreef op maandag 24 september 2012 @ 10:06:
Op 1 of andere manier is het voor mij niet mogelijk om multiplayer te spelen. Wat ik tot nu toe al geprobeerd heb:

1. Firewall uitzetten
2. Poorten handmatig instellen in de router.

Iemand nog meer tips? het is een beetje frustrerend om deze game niet online te kunnen spelen.
Ik speel overigens op een PC, voor zover dat met firewall uitzetten niet duidelijk was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wildcardxl schreef op maandag 24 september 2012 @ 10:50:
[...]

Ik speel overigens op een PC, voor zover dat met firewall uitzetten niet duidelijk was ;)
Deze poorten geopend?

http://portforward.com/en.../WRT54G/Borderlands_2.htm

Hoe is je netwerk ook wel belangrijk als je nog een adsl modem hebt, zit hier vaak ook een extra beveiliging in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w0utje89
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-07 15:29
wildcardxl schreef op maandag 24 september 2012 @ 10:50:
[...]

bij ps3 moet je het netwerk selecteren waar je op wil spelen in main menu, (lan/online/friends)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 24 september 2012 @ 10:49:
[...]

Geen last van alleen kan je in cloak mode niet schieten wel nades gooien werkt perfect. Grappig is dat ze allemaal op de decoy aflopen en je dan vervolgens 3200 damage doet zonet een badass boss 2 nades en weg was ie :P
Je kunt zeker wel schieten vanuit cloak hoor... Zo maak ik vaak die vijanden met shields (edit: as in, fysiek schild, niet de raise shields kind :P) af door in cloak te gaan, naar hun zijkant te lopen en ze dan met een sniper door hun kop te schieten. Sniper die normaal zo'n 200 damage doet of zo doet dan 3K+ en dat legt bijna alles in een keer neer op mijn level :)
Moet wel zeggen ik had er niet aan gedacht om grenades te gebruiken vanuit cloak, leuk idee, vanavond ook maar eens proberen :P

Wat betreft niet veel geld verdienen met Zero, als je zorgt dat je vooral headshots maakt met je sniper heb je niet veel ammo nodig. Dan heb je nog 2 backup guns gewoon ge-equiped en misschien 2 of 3 in je inventory, dan heb je toch zat ruimte over om guns op te pakken om te verkopen? En je komt best vaak een shop tegen, niet vergeten om op dat moment even alles te verkopen en het geld stroomt binnen. Je moet ook een beetje opletten wat je op pakt natuurlijk, geen zooi van onder de 100$ mee slepen als je ook guns van 300$ vindt.

Heb trouwens ook een erg lekkere assault rifle gevonden. Doet iets van 140 damage geloof ik met explosive damage, rate weet ik zo niet maar begint langzaam en dan steeds sneller... niet erg nauwkeurig maar dat ding trek ik tevoorschijn als er een of andere moeilijk te damagen gast voor me staat en eigenlijk is alles dan zo weg. Vindt de assault rifles in deel 2 eigenlijk beter dan SMG's, die lijken wat mij betreft juist nogal crap nu in vergelijking met deel 1.

Het gebrek aan het levelen van je guns die je veel gebruikt zoals in deel 1 vind ik ook wel een voordeel. In deel 1 was het namelijk op een gegeven moment zo dat ik altijd alleen maar SMG's gebruikte met Lilith. Zelfs in Moxxie's arena als een van de modifiers was dat je een ander wapen moest gebruiken was dat nooit de moeite waard omdat mijn skills, classmod en wapen level samen er voor zorgde dat zelfs gedowngrade mijn SMG's beter waren dan alle andere wapens. De manier hoe ze het gedaan hebben in deel 2 stimuleert veel meer om verschillende wapensoorten te gebruiken, veel leuker imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
Trouwens wel opeens vaag hoe na lvl 20 de content van alle eerder bezochte gebieden opeens met je mee gaat schalen. Prima overigens, anders ben je een beetje voor niets die 25 sidequests aan het grinden.

Het zijn alleen opeens wel écht veel sidequests... Maar hoe je daar 20+k $$$ aan overhoud is mij nog steeds niet duidelijk, zo vaak vind je die 1k+ dingen niet om te verkopen en geld oprapen schiet al helemaal niet op (nog steeds pakjes van 3-8$) Niet dat je na één quest spullen verkopen geen 1-2k overhoud als je niet dood gaat / niets hoeft te kopen, maar het tikt bij mij echt niet aan zoals anderen roepen.

Ik heb denk ik nu, zonder er zuinig mee te zijn of naar vendor machines heen en weer te lopen om alles te verkopen iets van 25k in de bank, op level 22. En dat is dan 16u spelen geweest meen ik. Nou moet ik wel toegeven dat ik alle customisation stuff koop die in de verkoop is, gewoon omdat het cool is.
finraziel schreef op maandag 24 september 2012 @ 12:37:
[...]

Je kunt zeker wel schieten vanuit cloak hoor... Zo maak ik vaak die vijanden met shields (edit: as in, fysiek schild, niet de raise shields kind :P) af door in cloak te gaan, naar hun zijkant te lopen en ze dan met een sniper door hun kop te schieten. Sniper die normaal zo'n 200 damage doet of zo doet dan 3K+ en dat legt bijna alles in een keer neer op mijn level :)
Moet wel zeggen ik had er niet aan gedacht om grenades te gebruiken vanuit cloak, leuk idee, vanavond ook maar eens proberen :P

Wat betreft niet veel geld verdienen met Zero, als je zorgt dat je vooral headshots maakt met je sniper heb je niet veel ammo nodig. Dan heb je nog 2 backup guns gewoon ge-equiped en misschien 2 of 3 in je inventory, dan heb je toch zat ruimte over om guns op te pakken om te verkopen? En je komt best vaak een shop tegen, niet vergeten om op dat moment even alles te verkopen en het geld stroomt binnen. Je moet ook een beetje opletten wat je op pakt natuurlijk, geen zooi van onder de 100$ mee slepen als je ook guns van 300$ vindt.
Maar je kunt overigens wél schade krijgen terwijl je gecloacked bent. Of het de bedoeling is of niet weet ik niet... Ik ging eens bijna dood aan een super badass corroded varnik, daar kreeg ik gewoon dmg van als die m'n holo sloeg. Het is dat ik met m'n cloacked shot met een Rocket 30k dmg deed, en daarna second wind kon scoren... Ook corrosion / fire / shock gaat gewoon door als je cloacked bent.

Headshots sparen inderdaad ammo en geld, maar op sommige beetjes kan je gewoon de crit niet makkelijk halen, dan kan je overigens vaak beter gaan melee-en. Echt weinig guns bewaren komt alleen bij mij nooit lekker uit... Ik heb b.v. snipers in alle elemental dmges, gewoon omdat het anders niet lekker werkt. En voor bugs / beestjes een 300 dmg semiaut pistooltje, corrosion pistool voor armored, electrische smg (voor arena's defence als ik overal doorheen raak), assault met explosive (voor harde targets met schilden), RL met cluster voor grote groepen kleintjes, RL met massive dmg voor singletarget, en sniper-waardige 3shot AR als standaard AR-ammo gebruiker.

En ja, ik weet dat ik extra ammo / inventory kan kopen, ik heb zeker 150 eridium uitgegeven (27 inv slots? 4x de sniper upgrade, 2x pistool en 1x de rest ofzo?)

[ Voor 56% gewijzigd door djunicron op 24-09-2012 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
djunicron schreef op maandag 24 september 2012 @ 12:37:
Het zijn alleen opeens wel écht veel sidequests... Maar hoe je daar 20+k $$$ aan overhoud is mij nog steeds niet duidelijk, zo vaak vind je die 1k+ dingen niet om te verkopen en geld oprapen schiet al helemaal niet op (nog steeds pakjes van 3-8$) Niet dat je na één quest spullen verkopen geen 1-2k overhoud als je niet dood gaat / niets hoeft te kopen, maar het tikt bij mij echt niet aan zoals anderen roepen.
In party gaan de drops ook stuk harder, pak alle wapens gewoon op en verkoop ze weer. Ik heb 3rde upgrade inventory, als je alles beetje combineert (zo heb je in de Forge een aardige chain-quest en de Arena, waar bergen wapens droppen) en steeds je inventory weer leegt, haal je het makkelijk.

Soms een zone opnieuw ingaan en weer 'farmen' werkt ook wel aardig, zo heb je vanuit de Forge dat eerste stuk wat ik regelmatig opnieuw doe, genoeg mobs te vinden en achterin ook een weapon-box. Dan weer re-zonen en weer opnieuw.
Heb trouwens ook een erg lekkere assault rifle gevonden. Doet iets van 140 damage geloof ik met explosive damage, rate weet ik zo niet maar begint langzaam en dan steeds sneller... niet erg nauwkeurig maar dat ding trek ik tevoorschijn als er een of andere moeilijk te damagen gast voor me staat en eigenlijk is alles dan zo weg. Vindt de assault rifles in deel 2 eigenlijk beter dan SMG's, die lijken wat mij betreft juist nogal crap nu in vergelijking met deel 1.
De SMG's heb je wel in veel scope-varianten, die van rifle zijn of burst/bolt of gewoon iron-sight. Schieten via zo'n hologram-scope werkt toch iets fijner, plus dat ik ook veel meer elemental SMG's tegenkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh dat is wel fijn als het mee gaat schalen... Ik heb die missie gedaan waarvoor je die midget mee moet nemen naar de dragon (schip van Flynt) en dat was saaaaaai... Ben op een gegeven moment op vijanden af gaan rennen en had ze allemaal in 1 a 2 meleestrikes neer, in 2 player coop dus ze waren al gebeefed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
finraziel schreef op maandag 24 september 2012 @ 12:46:
Oh dat is wel fijn als het mee gaat schalen... Ik heb die missie gedaan waarvoor je die midget mee moet nemen naar de dragon (schip van Flynt) en dat was saaaaaai... Ben op een gegeven moment op vijanden af gaan rennen en had ze allemaal in 1 a 2 meleestrikes neer, in 2 player coop dus ze waren al gebeefed.
Dat was dan ook wel een erg saaie... Man man wat moest je een pokke eind lopen zeg, absoluut geen tegenstand, maar als Zer0 wel weer genoeg om dood te gaan als je echt alles oversloeg.

Maar het is ook wel een beetje raar als je nu een quest doet die lvl 12 (Trivial) zou moeten zijn, en je krijgt opeens mobs die 1 level hoger zijn dan jij zelf en dus gewoon 2x lvl 12 zijn.

==
Trouwens, herrinnert iemand zich nog die Mad Mike van een paar pagina's terug? Jup, dat was dus gewoon een eerste soort super-badass. Man man, de bazen zijn vaak nog gemakkelijker. Vooral die in Caustic zijn echt harde rakkers, dan is die mini baas voor zo'n sidequest echt een lachertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
djunicron schreef op maandag 24 september 2012 @ 12:37:
Maar je kunt overigens wél schade krijgen terwijl je gecloacked bent. Of het de bedoeling is of niet weet ik niet... Ik ging eens bijna dood aan een super badass corroded varnik, daar kreeg ik gewoon dmg van als die m'n holo sloeg. Het is dat ik met m'n cloacked shot met een Rocket 30k dmg deed, en daarna second wind kon scoren... Ook corrosion / fire / shock gaat gewoon door als je cloacked bent.
Dat klopt en is inderdaad de bedoeling, dat was voor release al bekend. Had tenminste ergens al gelezen dat Zero in tegenstelling tot Lilith niet onkwetsbaar was als hij cloak in ging. Stond ergens dat Zero echt cloaked terwijl Lilith een andere dimensie in stapt, dat zou het verschil zijn. Vind het wel een goede verandering want Lilith was gewoon cheaterig goed doordat je altijd overal aan kon ontsnappen, vooral op hoog level als een cooldown van 1 seconde haalbaar was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
djunicron schreef op maandag 24 september 2012 @ 12:50:
Trouwens, herrinnert iemand zich nog die Mad Mike van een paar pagina's terug? Jup, dat was dus gewoon een eerste soort super-badass. Man man, de bazen zijn vaak nog gemakkelijker. Vooral die in Caustic zijn echt harde rakkers, dan is die mini baas voor zo'n sidequest echt een lachertje.
Moet je een badass eens naar Fatal GOD-liath krijgen, dat is pas leuk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Weet iemand trouwens of Eridium pickups voor je hele party gelden? Of alleen voor degene die ze op pakt? Het valt natuurlijk onder het kopje "currency" maar gewoon benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 21:12

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

finraziel schreef op maandag 24 september 2012 @ 12:46:
Die missie duurde mij ook veel te lang. Ben gewoon als een gek die dragonberg opgerend en heb alles laten leven. Bovenop dat vrachtschip heb ik die boss nog even gemold (of eigenlijk heeft mijn turret dat gedaan) en toen die dwerg in de fik gestoken.

Nadeel is telkens dat je eerst een tering eind moet lopen. Ook als je quest behaald is moet je dat schijt eind weer helemaal terug banjeren. Ik probeer wel slim gebruik te maken van die fasttravel punten. Dus niet als een dwaas met je auto naar een bepaald waypoint kneuren maar eerst even kijken of dat niet makkelijker kan met een fasttravel punt. Scheelt vaak veel gereis. In het begin van het spel liep ik Snactuary altijd uit, dat doe ik nu nooit meer. Altijd via Fasttravel.

spoiler:
Wel apart dat sommige bazen makkelijk zijn en andere dan weer moeilijk. Zo was die robot Wilhelm echt een eitje. Kom ik wat verder een grote octopus achtig beest tegen wat uit de grond komt die echt niet te mollen was. Wel 10x dood gegaan!

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petaht
ye-roon schreef op maandag 24 september 2012 @ 12:56:
Weet iemand trouwens of Eridium pickups voor je hele party gelden? Of alleen voor degene die ze op pakt? Het valt natuurlijk onder het kopje "currency" maar gewoon benieuwd.
Eridium geld voor hele party net zoals geld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Teruglopen? Zolang ik niet in coop bezig ben maak ik ook wel eens gebruik van quit en continue hoor ;) dat krijgt je meestal in ieder geval weer naar het begin van de area...
Verder ben ik in ieder geval blij dat je wat sneller loopt dan in deel 1. De areas zijn ook groter dus of het echt veel scheelt weet ik niet, maar het voelt in ieder geval beter. In deel 1 iriteerde me dat mateloos als ik niet met Lilith speelde (waar ik phasewalk ook gewoon gebruikte om sneller te reizen).

[ Voor 47% gewijzigd door Finraziel op 24-09-2012 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FloydRaalte schreef op maandag 24 september 2012 @ 12:57:
spoiler:
Wel apart dat sommige bazen makkelijk zijn en andere dan weer moeilijk. Zo was die robot Wilhelm echt een eitje. Kom ik wat verder een grote octopus achtig beest tegen wat uit de grond komt die echt niet te mollen was. Wel 10x dood gegaan!
Grappig, bij mij precies andersom :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-09 21:23

TheAnthonyNL

PC Gamer

Phusebox schreef op maandag 24 september 2012 @ 10:28:
Ik doe alles met sniper en pistool, rest werkt allemaal voor geen meter. Momenteel zit ik vast bij die
spoiler:
Bloodwing
, dus doe alleen nog maar sidequests. Na 4 uur daar vast te hebben gezeten maar opgegeven.

Ik heb het gevoel dat de classes aardig oneerlijk verdeelt zijn. Vriend van mij speelt dus met commando, dan heb je én een turret én zelfgenererende health ... wtf? Lekker makkelijk zo.
Eigenlijk niet want het ligt er gewoon aan hoe je het spel speelt.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 21:12

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

GAMEKINGZ schreef op maandag 24 september 2012 @ 13:08:
[...]

Ik speel ook commando maar die turret en health laat ik links liggen. Ik ben me aan het focussen op meer ammo en meer dmg hoewel ik de turret wel gebruik. (vaak als decoy) Ik speel trouwens alleen met sniper en rocketlauncher. Die heb ik ook max uitgebreid qua ammo cap. Af en toe gebruik ik eens een pistool of automatisch wapen. Valt me op dat ik bijna nooit de shotgun pak.

Ben nu zo rond level 20. Wat voor shields gebruiken jullie? Ik heb nog steeds die firehawk shield van Lillith... beetje crappy volgens mij.

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Het gebrek aan het levelen van je guns die je veel gebruikt zoals in deel 1 vind ik ook wel een voordeel. In deel 1 was het namelijk op een gegeven moment zo dat ik altijd alleen maar SMG's gebruikte met Lilith. Zelfs in Moxxie's arena als een van de modifiers was dat je een ander wapen moest gebruiken was dat nooit de moeite waard omdat mijn skills, classmod en wapen level samen er voor zorgde dat zelfs gedowngrade mijn SMG's beter waren dan alle andere wapens. De manier hoe ze het gedaan hebben in deel 2 stimuleert veel meer om verschillende wapensoorten te gebruiken, veel leuker imho.
Nee klopt, maar zodra je schiet ben je uit de cloakmode. meestal nade en sneak from behind en dan is het gevecht ook over :P

Ook redelijk goede wapens :)

Iemand belang bij deze class mods stuur maar een pm

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/iSYeP.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
FloydRaalte schreef op maandag 24 september 2012 @ 13:14:
[...]

Ik speel ook commando maar die turret en health laat ik links liggen. Ik ben me aan het focussen op meer ammo en meer dmg hoewel ik de turret wel gebruik. (vaak als decoy) Ik speel trouwens alleen met sniper en rocketlauncher. Die heb ik ook max uitgebreid qua ammo cap. Af en toe gebruik ik eens een pistool of automatisch wapen. Valt me op dat ik bijna nooit de shotgun pak.

Ben nu zo rond level 20. Wat voor shields gebruiken jullie? Ik heb nog steeds die firehawk shield van Lillith... beetje crappy volgens mij.
Mij valt het erg op dat sommige tegenstanders gewoon sneller neer gaan met andere wapens... Wat het precies is kan ik m'n vinger nog niet opleggen. Buzzards neerhalen gaat trager met een 4.8 firerate 404dmg sniperrifle dan met een 89x12 corrosive shotgun met firerate 2.2. Daarnaast gaat het ook gewoon lekkerder. Threshers lijken ook wel eerder plat te gaan met pistolen / smgs. Van die cystalex beesten krijg je juist weer eerder neer met snipers / pistolen.

Maar goed, als Zer0 moet je natuurlijk erg focussen op zo snel mogelijk alles neerleggen, dus dan let je er wat meer op denk ik. Maar shotguns zijn zeker niet nutteloos, zeker ook niet als je juist op sniper inzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb die AI core in een shield veranderd, werd een ammo absorb shield met ik meen 14% absorb chance, rond de 500 shield en ik meen zo'n 90 recharge rate, delay van zo'n 4 seconden of zo. Even uit mijn hoofd, kan zijn dat het niet helemaal klopt, ben op het werk. Die gebruik ik nu nog op lvl 18.
Tegen de tijd dat ik de firehawk shield kreeg was ik al niet zo onder de indruk van de stats buiten de nova (die er bij een teammate in coop wel erg stoer uit zag), dus die heb ik nooit gebruikt.

Dat van verschillende damage met verschillende wapens heb ik ook gemerkt ja. Ik heb een pistool dat 2x150 damage doet, terwijl mijn sniper zo'n 180 damage doet, dus ik verwachte als ik vanuit cloak zo'n gast met schild in zijn hoofd schoot dat ik dan meer damage zou moeten doen met de pistool dan met de sniper, maar niet dus. Dat pistool is overigens wel erg goed om even blind mee voor je uit te schieten als zooi te dichtbij komt.

[ Voor 30% gewijzigd door Finraziel op 24-09-2012 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
GAMEKINGZ schreef op maandag 24 september 2012 @ 13:08:
[...]

Overleven is het motto, volgens mij ben ik letterlijk al 100x doodgegaan en vind het dan ook veruit de lastigste shooter (als ik het zo mag noemen) tot nu toe die ik gespeeld heb.

Ben vaak al tig minuten bezig met een beest dat ik toevallig onderweg tegenkom. Er zijn missies waar ik maar gewoon doorheen gerushed ben omdat alles afmaken niet mogelijk was. Op een gegeven moment bij 1 mech heb ik een half uur om een container heen staan draaien waarbij ik hem telkens als ik om het hoekje keek 1 shot kon geven met mijn pistool. Dan moest ik weer dekking zoeken.

Diegene waar ik mee speel gooit dan gewoon een turret neer en gaat ergens achterover hangen. Ja ik kan cloacken, maar in die 5 seconde kun je ook net niks.

Pagina: 1 ... 11 ... 49 Laatste

Let op:
Als je op zoek bent naar spelers op Steam, kijk dan bij deze Steamgroup.