Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:40

Shabbaman

Got love?

pdebie schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 10:27:
Ja inderdaad haha.

Maar het is wel aardig stil in die groep, dus wellicht dat "de nieuwe lichting" daar verandering in kan brengen :)
En dat doe je door een nieuwe steamgroup te beginnen? Beetje vreemde redenatie.
pdebie schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 11:43:
Je speelt samen een meute quests of je gaat samen achter de raid bosses aan.
Nieuwe DLC doorrennen vind ik altijd wel een leuke aanleiding.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shabbaman schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 12:12:
[...]

En dat doe je door een nieuwe steamgroup te beginnen? Beetje vreemde redenatie.
Ik heb die nieuwe groep niet gemaakt. ;)

Het was me alleen ontschoten dat ik ook nog in de 'oude' groep zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HannesB schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 11:25:
Hoe verloopt vaak zo'n co-op sessie? Ben van plan om binnenkort terug BL2 te spelen (wel helemaal opnieuw aangezien ik het verhaal wat kwijt ben) nadat ik Barman AC uit heb. Lijkt me wel leuk om eens met iemand anders te spelen. :)
Hit me up on steam :)
Ik ben redelijk nieuw, heb al wat coöp gedaan met 'vreemden'.
Het is best leuk, hoewel mensen nogal egoïstisch zijn qua loot (ninja gedrag vanuit WoW is er niks bij).
Zodra iets dropt: spam E :O
Solo is het ook best leuk, maar met coöp zijn de drops veel beter.
Hoop via de steamgroup wat leuke runs te kunnen organiseren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eMKa
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Hebben jullie de Borderlands 2 GOTY editie?

Intel Core i7 950 - Asus Sabertooth X58 - Asus GTX690 - BenQ XL2420T | Wallpapers | Flash Games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HannesB
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:57
Verwijderd schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 12:29:
[...]

Hit me up on steam :)
Ik ben redelijk nieuw, heb al wat coöp gedaan met 'vreemden'.
Het is best leuk, hoewel mensen nogal egoïstisch zijn qua loot (ninja gedrag vanuit WoW is er niks bij).
Zodra iets dropt: spam E :O
Solo is het ook best leuk, maar met coöp zijn de drops veel beter.
Hoop via de steamgroup wat leuke runs te kunnen organiseren :)
Heb me lid gemaakt bij beide groepen, binnenkort wil ik het zeker eens proberen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eMKa schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 12:33:
Ik vermoed dat de meeste mensen hier BL2 en de meeste DLC al los gekocht hebben, GOTY editie heeft weinig/geen toegevoegde waarde als je de core-game en enkele/alle DLC al hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eMKa
  • Niet online
Ja ok, ik moet nog een kopie aanschaffen. Daarom de vraag. Bij G2play is hij nu maar 25 euries oid.

Intel Core i7 950 - Asus Sabertooth X58 - Asus GTX690 - BenQ XL2420T | Wallpapers | Flash Games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eMKa schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 12:33:
Ik wel, maar heb het dan ook nét gekocht :) Voor € 27 alles excl. de laatste dlc... Kon daar geen nee tegen zeggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb Borderlands 2 sinds dag 1 i.c.m. Season Pass. :)

Maar ik ga vanavond weer gamen, dus dan kunnen we wel een leuke groep maken denk ik :)

*wel headset mee hè mensen, want dat maakt het veel leuker en makkelijker*

[ Voor 21% gewijzigd door PdeBie op 17-10-2013 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMaster
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-04 12:09
Misschien kom ik ook nog ff.. ik heb alleen geen lowlvl meer.. alles is 60+ haha

Ryzen cloud9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk, ik ben er bij, weet niet in hoeverre dat iets toevoegd (level 8 ), maar als jullie hogere shit willen doen dan solo ik wel 8)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2013 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, ik blijf jou wel even helpen :)
Kan ik mijn Gaige een beetje levelen. Die is ook pas lvl 20 ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightcrowy
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-10-2024
Klinkt tof, ik ben vanmiddag begonnen met zo'n psycho....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psycho is wel meteen een pittige klasse om mee te beginnen vind ik.

Persoonlijk had ik met Axton of Salvador begonnen. Dat zijn wat meer 'beginner' klasses. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eMKa
  • Niet online
Als iemand vanaf scratch (lvl 0) wilt beginnen voor coop: http://steamcommunity.com/id/emkanl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightcrowy
Maar die twee lijken me zo saai, ik was vanmiddag ff met zero begonnen maar die is ook niet echt meer dan de snipper, wel een heftige snipper maar zie geen elemental dingen ofzo en die vind ik nou net zo tof op dit moment, maar misschien zit ik er compleet naast hoor.

Psycho is echt een pittige denk ik ja, zeker om op te bouwen denk ik als ik zo op youtube kijk.

Ja tof!! ik ben nu lvl 3 psycho en zero is ook 3 geloof ik ;-)
Heet Nightcrow op steam en zit al in de main groep van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 22:26
Nightcrowy schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 16:50:
Klinkt tof, ik ben vanmiddag begonnen met zo'n psycho....
Begin vanavond er mee, ben benieuwd.

Vraagje, k heb the bee level 50, ieder shot 40K extra. Nu heb ik een ander shield met 300K protected en 60K amp damage, dan is het laatste shield toch sterker?

[ Voor 27% gewijzigd door Wackmack op 17-10-2013 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ja, alleen voordeel van de Bee is is dat hij geen shield capacity verliest als je begint te schieten. Dat doet die andere wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alle classes zijn toch wel leuk? Ik ben dat dametje die een soort van zieke minion spawned met F. Die is wel leuk, maar qua wapens kun je alles gebruiken. Wat aan haar wel tof is, is dat zolang je niet reload en monsters blijft killen, je stacks op bouwt waardoor je sterker wordt. Dat idee is best dik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ah, Gaige ben je dus :)

Natuurlijk zijn alle klasses wel leuk om mee te spelen, maar de ene klasse is wat makkelijker dan de ander. De commando is super all-round bijvoorbeeld.

Ik heb je toegevoegd op Steam trouwens.

Net met NightCrow gespeeld. Erg gezellig en ging heel goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightcrowy
Ja was echt te gek!! Coop is gewoon nog toffer en ik vond de single mode al geweldig haha. Vooral dat laatste stuk ging goed qua taktiek. Morgen weer even met Zero verder zodat Gaige op 27 blijft hangen voor de coop ;)

[ Voor 23% gewijzigd door Nightcrowy op 17-10-2013 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn Gaige is lvl 22 nu, dus gaat nog eventjes duren ;)
Ben wel over op de Anarchy tree nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightcrowy
Vandaag nog mensen zin in wat coop fun?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nightcrowy schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 08:32:
Vandaag nog mensen zin in wat coop fun?
brak als ****, gisteren naar david guetta geweest, zometeen naar armin :D
zijn nog kaarten voor volgens mij, http://www.amsterdammusicfestival.com/ !
gisteren was echt gaaf, vnaaf wordt hopelijk net zo mooi _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightcrowy
Oeh dat zijn de betere feestjes!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
pdebie schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 16:52:
psycho is wel meteen een pittige klasse om mee te beginnen vind ik.

Persoonlijk had ik met Axton of Salvador begonnen. Dat zijn wat meer 'beginner' klasses. :)
Gisteren begonnen met Psychi en nu weet ik weer hoe makkelijk de game kan zijn. Heel veel UHVM gespeeld en dan ben je zo lang bezig. Wel ff lekker dit.

Speel nu met Psycho, heel vet. Welke tree bouwen jullie als eerste uit? Net me eerste twee punten aan fire besteed.

[ Voor 12% gewijzigd door Wackmack op 20-10-2013 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

Versteegrob schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 18:37:
[...]

Gisteren begonnen met Psychi en nu weet ik weer hoe makkelijk de game kan zijn. Heel veel UHVM gespeeld en dan ben je zo lang bezig. Wel ff lekker dit.

Speel nu met Psycho, heel vet. Welke tree bouwen jullie als eerste uit? Net me eerste twee punten aan fire besteed.
Ben even de naam kwijt, maar de middelste (is geloof ik Mania?) voor Release the Beast (uitgaande van dat je Melee wil gaan natuurlijk). Persoonlijk ben ik voor gewoon schieten meer fan van Bloodlust vanwege Bloodsplosion, is echt een heerlijke skill. Ikzelf ben geen grote fan van de Hellborn Tree, maar ook hier zitten enkele hele goede skills die voornamelijk je elemental damage (fire), maar past niet echt bij mijn gewenste speelstijl. (Hoewel je een hele leuke RTB + Hellfire build kan maken met een Flame of the Firehawk Shield),

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Thnx, gisteren voor het eerst even gespeeld met Hellborn Tree, lekker mensen in elkaar hakken en in de fik zetten, leuk bedacht. Als ik wat meer punten heb ga ik is kijken voor Bloodsplosion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Als je voor een Bloodsplosion/Hellborn gaat (ik neem aan dat je dan niet wil meleen? Dan wil ik graag de volgende build aanraden:

http://www.bl2skills.com/...5100000000000050505155051

(uitgaande dat je beide level upgrades hebt).

Zo heb je nog wat skillpoints over en heb je de belangrijkste skills aangetikt. Nuttige wapens voor een build als deze: Sawbar (zeker naar mijn smaak de beste voor Hellborn Krieg), of anders een Hellfire. Dankzij je talents zul je niet snel met een leeg wapen komen te zitten, en Bloodsplosion houdt het vuurtje lekker lopen. Buzzsaw Rampage gebruik je eigenlijk zo min mogelijk, deze build doet namelijk niets voor je action skill namelijk. Shield wil ik een Antagonist aanraden (andere goede keuzes zijn The Sham, Blockade) en voor je Grenade een Legendary Fireball of anders een Homing Slag variant met zoveel mogelijk child grenades (of een paarse Magic Missle). Handig om ook bij te hebben is een Slagga (voor het slaggen van je vijanden obviously) en eventueel een Rubi voor het healing effect.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightcrowy
Dit ziet er als een zeer toffe build uit, maar hoe bouw je deze het beste op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zou als ik jou was eerst de skills eens los bekijken wat ze precies doen. Dan kan je aan de hand van je eigen speelstijl het beste bepalen welke skills je tijdens je lagere levels beter kan gebruiken dan wanneer je high level bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Nazanir schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 09:52:
Als je voor een Bloodsplosion/Hellborn gaat (ik neem aan dat je dan niet wil meleen? Dan wil ik graag de volgende build aanraden:

http://www.bl2skills.com/...5100000000000050505155051

(uitgaande dat je beide level upgrades hebt).

Zo heb je nog wat skillpoints over en heb je de belangrijkste skills aangetikt. Nuttige wapens voor een build als deze: Sawbar (zeker naar mijn smaak de beste voor Hellborn Krieg), of anders een Hellfire. Dankzij je talents zul je niet snel met een leeg wapen komen te zitten, en Bloodsplosion houdt het vuurtje lekker lopen. Buzzsaw Rampage gebruik je eigenlijk zo min mogelijk, deze build doet namelijk niets voor je action skill namelijk. Shield wil ik een Antagonist aanraden (andere goede keuzes zijn The Sham, Blockade) en voor je Grenade een Legendary Fireball of anders een Homing Slag variant met zoveel mogelijk child grenades (of een paarse Magic Missle). Handig om ook bij te hebben is een Slagga (voor het slaggen van je vijanden obviously) en eventueel een Rubi voor het healing effect.
Heel heel tof, ben nu level 7 dus het duurt nog even maar merk dat de skill tree echt vet is. Speel normaal met Axton maar dat is wat passiever. Dit is veel meer actie. Zijn er nog wat mensen rond level 7?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHE218
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-09 09:49
Versteegrob schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 11:00:
[...]

Heel heel tof, ben nu level 7 dus het duurt nog even maar merk dat de skill tree echt vet is. Speel normaal met Axton maar dat is wat passiever. Dit is veel meer actie. Zijn er nog wat mensen rond level 7?
Ja hierzo, maar wel XB360...
Ook dit weekend voor het eerst begonnen met Krieg, en na zowel Axton als Zero te hebben gespeeld op UVHM is dit wel weer een verademing.. compleet andere manier van spelen maar ik heb al een aantal keer hard moeten lachen om de comments.... De skill tree lijken wel wat ingewikkelder dan bij de andere personages, en ik vind het lastig om de punten te verdelen maar daar duik ik graag nog een keer in...

Ik begrijp alleen 1 ding niet (en ik verontschuldig mij alvast voor het "Kriegnoob" gehalte in deze vraag maar): Hoe zet ik mezelf in de fik (zie vooral de Hellborn Tree)? Is dat standaard het geval tijdens de Buzz Axe Rampage of moet ik daar nog iets voor doen?

[ Voor 5% gewijzigd door RHE218 op 21-10-2013 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

In de fik zetten kan alleen wanneer je andere vijanden in de fik zet, of als je de talent ervoor hebt, ook met Shock, Acid en Slag. Simpel voorbeeld, als je jezelf in de fik wil zetten, schiet dan met een vuurwapen, jij hebt dan een % kans (gebasseerd op je Burn, Baby Burn) om zelf ook in de fik te vliegen. Met Delusional Damage, kan dit ook gebeuren met de andere status effecten. Dit staat dus compleet los van je action skill.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-09 17:25
Bestaan er ook fire resistance shields? Dan is dat vereist :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

NoFearz schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 11:20:
Bestaan er ook fire resistance shields? Dan is dat vereist :P
Bestaan zeker, alleen als je voor een Hellborn build gaat, moet je deze NIET gebruiken. Als je niet in de fik vliegt, krijg je ook verschillende bonussen niet (damage reduction van Number Nerves, de damage bonus van Pain is Power, healing van Elemental Empathy en werkt je ultimate skill Raving Retribution niet).

Dus als je voor een Hellborn build gaat, neem dan a.u.b. geen Inflammable Shield.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHE218
Nazanir schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 11:19:
In de fik zetten kan alleen wanneer je andere vijanden in de fik zet, of als je de talent ervoor hebt, ook met Shock, Acid en Slag. Simpel voorbeeld, als je jezelf in de fik wil zetten, schiet dan met een vuurwapen, jij hebt dan een % kans (gebasseerd op je Burn, Baby Burn) om zelf ook in de fik te vliegen. Met Delusional Damage, kan dit ook gebeuren met de andere status effecten. Dit staat dus compleet los van je action skill.
Nazanir schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 11:29:
[...]

Bestaan zeker, alleen als je voor een Hellborn build gaat, moet je deze NIET gebruiken. Als je niet in de fik vliegt, krijg je ook verschillende bonussen niet (damage reduction van Number Nerves, de damage bonus van Pain is Power, healing van Elemental Empathy en werkt je ultimate skill Raving Retribution niet).

Dus als je voor een Hellborn build gaat, neem dan a.u.b. geen Inflammable Shield.
Helder, Thanks!
Het wordt dus vooral uitproberen. Ik zie verder een aantal briljante skills ertussen en ook een hoop waarvan ik de impact niet helemaal begrijp. Vanavond maar weer eens rustig op onderzoek uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Zijn jullie wel is vette / legandary wapens tegen gekomen onder level 50? Volgens heb ik als special item alleen The Bee gehaald ergens rond level 40/45.

Dit is mijn doel :9 YouTube: Borderlands 2 Level 61 Ultimate Psycho Build (AMAZING!)

[ Voor 32% gewijzigd door Wackmack op 21-10-2013 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pfffffff.... UVHM begint steeds minder leuk te worden op de hogere levels. Ben nu lvl 65, maar het wordt echt moeilijk nu :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-09 17:25
Nazanir schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 11:29:
[...]

Ik dacht dat je wel in de fik kon, maar dat je dan geen damage kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lvl 66 inmiddels. Langzaam gaan we richting de 72.
Gisteren wel mijn eerste pearlescent gekregen, namelijk de Storm Sniper.

http://borderlands.wikia.com/wiki/Storm_(sniper_rifle)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:28
Levelen lukt mij echt niet, XP na 50 gaat zo traag.. Geen idee waar ik moet grinde of de game voor de zoveelste keer uitspelen bleh.

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voeg mij eens toe op steam (PdeBie), dan kunnen we samen spelen :)
Als je Coop speelt gaat het levelen sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
pdebie schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 09:03:
Voeg mij eens toe op steam (PdeBie), dan kunnen we samen spelen :)
Als je Coop speelt gaat het levelen sneller.
Speel ook vaak met een vriend, maar ik las net dat ik Pete's Bar moet gaan doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMaster
Draken in tina dlc geven veel xp :)

Ryzen cloud9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo ver ben ik nog niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMaster
Opschieten dan :p

Ryzen cloud9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Die 4 boss dragons overigens... damn heb er denk 2% af kunnen krijgen xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHE218
Versteegrob schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 18:37:
[...]

Ik heb de eerst punten ook in Fire gestopt, maar snap nog niet heel erg wat mij dat precies voor boost geeft en wat ik er dus aan heb dat ik zelf in de fik ga... (als iemand 5 minuten overheeft en het uit kan leggen dan graag..)

Ik ben daarom geswitched naar de melee tak (ook omdat ik merk dat ik het heerlijk vind om alles af te slachten met de bijl, maar ik sterf daar net iets te vaak bij.... Dus hoop ik dat met de melee boost, ik net iets sneller die slagaders te pakken heb 8)7 )... Op een hoger level maar weer eens kijken naar een effectievere manier van punten spenderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RHE218 schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 16:41:
[...]

Ik heb de eerst punten ook in Fire gestopt, maar snap nog niet heel erg wat mij dat precies voor boost geeft en wat ik er dus aan heb dat ik zelf in de fik ga... (als iemand 5 minuten overheeft en het uit kan leggen dan graag..)

Ik ben daarom geswitched naar de melee tak (ook omdat ik merk dat ik het heerlijk vind om alles af te slachten met de bijl, maar ik sterf daar net iets te vaak bij.... Dus hoop ik dat met de melee boost, ik net iets sneller die slagaders te pakken heb 8)7 )... Op een hoger level maar weer eens kijken naar een effectievere manier van punten spenderen
Als je als melee wapen een Eviscerate Ruby draagt, krijg je health voor alle damage die je doet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HannesB
Was eigenlijk benieuwd naar ervaringen met bepaalde karakters. Aangezien ik niet meteen zin heb om met alle 4 verschillende karakters (heb eenmaal geen dlc's) een deel van het verhaal te herhalen om wat te testen, vroeg ik me dus af wat de ervaringen zo al zijn. Momenteel heb ik eigenlijk nog maar met Axton ervaring. Op zich wel handig dat je in solo een soort van tweede man hebt, maar het is soms gemakkelijk om alles over te laten aan de turret. Op basis van jullie ervaringen kan ik dus zien welke het meest bij mijn stijl aansluit. :)

Onderzoek bleek dat oa de phase lock van Maya niet altijd toepasbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
in welk opzicht niet altijd toepasbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HannesB
pdebie schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 19:30:
in welk opzicht niet altijd toepasbaar?
Ik had ergens gelezen, weet niet meer waar, dat het op sommige vijanden niet zou werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

HannesB schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 19:55:
[...]

Ik had ergens gelezen, weet niet meer waar, dat het op sommige vijanden niet zou werken.
Dit is correct, er zijn enkele unieke vijanden en bosses die of zo groot zijn dat het niet werkt, of er resistent tegen zijn. Dit heeft als nadeel dat een skill zoals Chain Reaction en Wreck niet werken. Andere skills die damage doen op het moment dat de Phaselock "landt" zoals Helios and Ruin werken weer wel.

Dus klopt ja.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HannesB
Dan hou ik het momenteel wel bij Axton, lijkt me een mooie alleskunner voor solo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Iedereen kan solo, dat haar action skill op een paar vijanden niet werkt, maakt haar niet slechter, haar speelstijl is gewoon niet vergelijkbaar met Axton. Iedereen kan namelijk prima solo, alleen Zer0 is voor onervaren spelers wat lastiger omdat hij wat kwetsbaarder is, hij heeft minder survivability en een niet direct damage action skill.

Ik heb zelfs 2 Maya's met compleet verschillende builds/equipment en beide spelen heerlijk zonder compleet afhankelijk te zijn van Phaselock (al is mijn Cataclysm build wel een stuk blijer ermee dan mijn Scorn build). Het belangrijkste is desondanks of een karakter je ligt qua speelstijl, niet of de action skill het 0.1% dan de tijd het niet doet.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HannesB
Nazanir schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 21:40:
Iedereen kan solo, dat haar action skill op een paar vijanden niet werkt, maakt haar niet slechter, haar speelstijl is gewoon niet vergelijkbaar met Axton. Iedereen kan namelijk prima solo, alleen Zer0 is voor onervaren spelers wat lastiger omdat hij wat kwetsbaarder is, hij heeft minder survivability en een niet direct damage action skill.

Ik heb zelfs 2 Maya's met compleet verschillende builds/equipment en beide spelen heerlijk zonder compleet afhankelijk te zijn van Phaselock (al is mijn Cataclysm build wel een stuk blijer ermee dan mijn Scorn build). Het belangrijkste is desondanks of een karakter je ligt qua speelstijl, niet of de action skill het 0.1% dan de tijd het niet doet.
Daar heb je helemaal gelijk in. Ik kan mijn beweringen ook helemaal niet staven op ervaringen, slechts uit filmpjes of reacties over het internet. Het jammere is dat je eerst een deel van het verhaal moet doorlopen om de skills wat te kunnen testen (wat op zich ook wel logisch is op een manier). En daar zie ik wat tegen op om 4 maal een kleine 2 uur opnieuw te spelen. Momenteel lijkt Axton mij een goede keuze solo, vooral als een soort 2e man met die turret, wat het spel misschien wat makkelijker maakt in vergelijking met de rest. In de toekomst ga ik zeker nog eens een ander karakter (of allemaal) uittesten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
RHE218 schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 16:41:
[...]

Ga de Melee ook maar is proberen. Merk ook weinig van extra fire, lekker hakken is altijd mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evangael
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Iemand die graag nog co-op doet @ Level 40 -> graag een berichtje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Verkeerd

[ Voor 88% gewijzigd door Wackmack op 22-10-2013 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HannesB schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 19:55:
[...]

Klopt, sommige vijanden zijn te groot. Dan til je ze inderdaad niet op. Maar de elemental-damage die de phaselock ook kan doen, die werken wel.

Ik speel zelf ook heel graag met Maya. Werkt echt super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 15:24
Wie heeft er zin om vanavond even samen te spelen, heb zelf Maya level 30 en wil ermee verder in coop. Ik heb een player 4 slider, dus kunnen we extra looten :)

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als ik vanavond tijd heb, kom ik wel even gamen :)

Heb je mij al op steam? Zo niet > account: PdeBie (nick: Stat!c*, herkenbaar aan de avatar van Liliths bips :+ )

[ Voor 16% gewijzigd door PdeBie op 23-10-2013 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
pdebie schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 11:58:
Als ik vanavond tijd heb, kom ik wel even gamen :)

Heb je mij al op steam? Zo niet > account: PdeBie (nick: Stat!c*, herkenbaar aan de avatar van Liliths bips :+ )
'
Had je al toegevoegd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Een wat? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is een mod waarmee je kan simuleren dat je met 4 man speelt, terwijl je dus eigenlijk alleen bent.
De moeilijkheidsgraad gaat hiermee gigantisch omhoog, maar zo kan je wel de loot van een 4-player game krijgen.

Is voor de mensen die bijvoorbeeld niet online kunnen spelen of simpelweg geen vrienden hebben :+

Dit laatste niet persoonlijk opvatten aub! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
pdebie schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 13:25:
[...]

Dat is een mod waarmee je kan simuleren dat je met 4 man speelt, terwijl je dus eigenlijk alleen bent.
De moeilijkheidsgraad gaat hiermee gigantisch omhoog, maar zo kan je wel de loot van een 4-player game krijgen.

Is voor de mensen die bijvoorbeeld niet online kunnen spelen of simpelweg geen vrienden hebben :+

of met zn 2en willen spelen met betere loot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pdebie schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 13:25:
[...]

Bedankt, ik heb hem gelijk even gedownload.
Erg handig, ik merk dat mensen nogal egoïstisch zijn bij multiplayer, heb echter alleen nog maar met 'vreemden' gespeeld. Zal eens testen of dit wat uitkomst biedt hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Het enige nut dat ik persoonlijk zie in een 4 player slider, is het spawnen van Vermivorous. Maar dat ben ik :p.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daar is hij ook oorspronkelijk voor gemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sorry voor de dubbelpost, maar yoteslaya is overleden ;w

YouTube: Yoteslaya RIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
pdebie schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 23:49:
sorry voor de dubbelpost, maar yoteslaya is overleden ;w

YouTube: Yoteslaya RIP
Ik ken heel die dude niet, maar ik kijk ook echt totaal geen YT :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMaster
Wel klote van yote... ik genoot altijd van zijn enthousiastme in zijn filmpjes.

Rip yote..

Ryzen cloud9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Gisteren Borderlands 2 GOTY aangeschaft. Dit is de eerste keer dat ik BL2 gespeeld heb maar wat een ongelofelijk leuke game is dit!!!! :) Ben normaal zeker niet zo'n fps fanaat maar de rpg en actie combinatie en geweldige humor, voice acting en karakters zijn wel erg gaaf. Vroeger heb ik behoorlijk wat quake 3, UT online gespeeld. Hopelijk zijn er straks als ik een beetje wegwijs ben ook wat leuke noobie spelers online te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
welkom bij de club! Het is zeker een leuke game. Met name de humor is briljant inderdaad.
Speel je op de pc? Dan is er een speciale Steam group voor Gathering of Tweakers.

Mijn steam account is: PdeBie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

eMKa schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 13:05:
Ja ok, ik moet nog een kopie aanschaffen. Daarom de vraag. Bij G2play is hij nu maar 25 euries oid.
Crap, had gisteren nog lopen zoeken naar een aanbieding maar kon die niet vinden dus heb gewoon de volle 50 euri betaald.. :( Maar ja, de game is het wel waard en ik steun de developer iig iets meer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

pdebie schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 10:10:
welkom bij de club! Het is zeker een leuke game. Met name de humor is briljant inderdaad.
Speel je op de pc? Dan is er een speciale Steam group voor Gathering of Tweakers.

Mijn steam account is: PdeBie
yep, op de PC.. gelukkig heb ik ook een behoorlijk beest als PC en t speelt erg vloeiend en ziet er heel leuk uit. Helaas nog niet teveel tijd gehad, ben mijn benedenverdieping aan het verbouwen.

Maar ik ga je toevoegen en zal ook eens de groups proberen te joinen. :)

Waar ik een beetje bang voor ben overigens is dat als je te snel coops of online gaat, je misschien wel erg veel van de content mist t.o.v. als je de eerste playthrough solo doet. Of valt dat mee? Ik weet niet hoe snel de meeste spelers er doorheen rausen..

ps.. sorry voor de dubbelpost

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je met meer ervaren spelers speelt, dan kan het soms heel snel gaan ja. Maar je kan ook vragen/afspreken dat jij de 'leader' bent en dat anderen jou volgen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Darth Malak schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 10:39:
je misschien wel erg veel van de content mist t.o.v. als je de eerste playthrough solo doet.
Als je het goed doet zie je alle playthroughs nog wel een paar keer, dus die content kom je vanzelf tegen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inderdaad. En als je veel van de content wilt zien, zal je sowieso wel moeten gaan exploren.

Zo kwam ik laatst in een gebied waar ik sinds de release van het spel nog nooit geweest was. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Darth Malak schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 10:39:
[...]

yep, op de PC.. gelukkig heb ik ook een behoorlijk beest als PC en t speelt erg vloeiend en ziet er heel leuk uit. Helaas nog niet teveel tijd gehad, ben mijn benedenverdieping aan het verbouwen.

Maar ik ga je toevoegen en zal ook eens de groups proberen te joinen. :)

Waar ik een beetje bang voor ben overigens is dat als je te snel coops of online gaat, je misschien wel erg veel van de content mist t.o.v. als je de eerste playthrough solo doet. Of valt dat mee? Ik weet niet hoe snel de meeste spelers er doorheen rausen..

ps.. sorry voor de dubbelpost
Voeg me maar toe, versteegrob

Heb een account van level 10 dus dan kunnen we aardig samen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMaster
Ik denk dat ik ook maar weereens een nieuwe char begin.. mijn 7e of 8e ofzo haha

Ryzen cloud9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
haha, ik heb zelf ook van elk type een poppetje inderdaad. 2 stuks maar lvl 60+. De rest bungelt rond de lvl 30.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
Heeft iemand al de nieuwe DLC gespeeld? Door tentamen drukte nog geen tijd gehad. Ik ga er morgen mee beginnen :)

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Welke skill tree is aan te raden in het begin bij Psycho? Voor mijn gevoel is alles drie keer niks, je hebt er weinig aan. Nu heb ik de rechterkant iets uitgebreid en het melee werkt redelijk alleen ben je zo dood ivm de afstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Melee is juist geweldig met de Psycho. Je kan die bijl ook gooien als je je speciale effect start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Mania
This skill tree is based on insane melee damage. You do not want to try this out right at the start cause you'll be dying constantly.
http://answers.yahoo.com/...qid=20130518220056AAOsRhy

Ja leuk als je niet 80x dood gaat, ff googlen wat goed is.
Je nieuwe kaart al binnen?

[ Voor 57% gewijzigd door Wackmack op 24-10-2013 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yup, nieuwe videokaart is binnen :)

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/40393446/pictures/Photo%2024-10-13%2013%2017%2054.jpg

Maar ik ben het niet eens met dat antwoord op Yahoo. Ik ga bijna nooit dood met Krieg the Psycho. Wellicht omdat ik de eerste stukken al zo vaak gespeeld heb dat ik alle hoekjes etc. waar vijanden zitten en vandaan komen wel weet. Maar toch....

[ Voor 4% gewijzigd door PdeBie op 24-10-2013 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMaster
En als je de combinatie van classmod|skills|wapen niet goed heb dan word t ook een stuk moeilijker

Ryzen cloud9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja ook dat inderdaad.

Al is dat op lage levels (< lvl 10) nog niet echt heel erg aan de orde. Tot lvl 10 is het peace of cookie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMaster
Piece of meatbicycle :)

Ryzen cloud9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

pdebie schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 14:32:

[afbeelding]

Maar ik ben het niet eens met dat antwoord op Yahoo. Ik ga bijna nooit dood met Krieg the Psycho. Wellicht omdat ik de eerste stukken al zo vaak gespeeld heb dat ik alle hoekjes etc. waar vijanden zitten en vandaan komen wel weet. Maar toch....
Gratz! Leuk beestje! :)

Weet niet of online spelen er de komende dagen in gaat zitten. Ben m'n benedenverdieping aan het verbouwen en het gewoon inpluggen van alle ziggo rommel op de 1ste verdieping lijkt toch niet zo'n succes te zijn. Het posten van dit bericht koste al 3 errors en 3 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darth Malak schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 17:28:
[...]

Gratz! Leuk beestje! :)

Weet niet of online spelen er de komende dagen in gaat zitten. Ben m'n benedenverdieping aan het verbouwen en het gewoon inpluggen van alle ziggo rommel op de 1ste verdieping lijkt toch niet zo'n succes te zijn. Het posten van dit bericht koste al 3 errors en 3 minuten.
je bent wel een doorzetter! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pdebie schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 14:32:

[afbeelding]

De verpakking is iig mooi! :D Ik heb er geen verstand van hehe, maar ziet er indrukwekkend uit :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMaster
Het was weer gezellig vanavond met pdebie, ewiii en nightcrow :)

Ryzen cloud9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yup, was weer gezellig :)

toch weer 2 levels gestegen met m'n mechro. Bijna lvl 30 hahaha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

hoeveel zegt het als je voor level 8 al 7x gesloopt bent.. xD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misschien je speelstijl iets aanpassen? Wellicht rush je teveel.
Is je gear wel sterk genoeg?

Beneden lvl 10 is je build nog niet van toepassing hoe sterk je bent. Dan ligt het echt aan je speelstijl/uitrusting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Hehe... mja, ik ben geen die hard fps speler, was al weer een heel tijdje gelden dat ik een fps gespeeld heb dus het is weer een beetje wennen. Maar wel heel erg gaaf. Gave humor, leuke visuals en super actie.

En ja, ik ben er tot nu toe nog een beetje als kip zonder kop ingerend. :) Ik moet even iets meer op mij shield letten en zorgen dat die wat gerecharged is voordat je full guns blazing gaat.

Doe het gewoon lekker rustig aan verder.. Hopelijk is mijn internetverbinding weer snel op orde zodat ik eens met iemand mee kan rennen. Maar zoals gezegd, beperkt tijd op t moment aangezien ik aan het verbouwen ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
haha, ja rushen als een kip zonder kop gaat niet altijd in dit spel :P

-------------------------
Even terugkomend op het bericht over Yoteslaya:

Namens MasterKizz (andere bekende Borderlands 2 speler)
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=ruPZxlv2z_w]
Pagina: 1 ... 44 ... 49 Laatste

Let op:
Als je op zoek bent naar spelers op Steam, kijk dan bij deze Steamgroup.