Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-07 21:27
is GTACOMB 3.3 een honeycomb 3.3 versie? Ik kan het niet echt goed vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 30-06 22:05
datadevil schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 19:59:
is GTACOMB 3.3 een honeycomb 3.3 versie? Ik kan het niet echt goed vinden...
Nee. 3.0.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
oh ok....dan houdt ik het nog even bij mijn Flashback 7.2 denk ik

• wpeterw
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08-07 17:59
Juist Android 3.0.1, GTabComb 3.3. Kijk eens hier voor een actueel overzicht.

PV Output

• thespeed
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11:14
Gisteren de oude software erop gezet met Clockworkmod.
Daarna de fabrieksinstellingen geprobeerd te herstellen.
Dat kun je beter niet doen wanneer je de Clockworkmod hebt geinstalleerd.
De Hannspad blijft dan maar in Clockwork booten.
Naja via ADB een stock recovery gedaan met een tutorial.
Daarna de gegevens op het interne geheugen en de logfiles verwijderd.
Toen maar weer de fabrieksinstellingen hersteld.

Touchscreen weer schoon gemaakt en alles netjes ingepakt en
straks verstuur ik hem weer naar Duitsland :| .
Zal me benieuwen hoe lang het duurt.
Ik hoop alleen dat ze zelf dat drukpunt op het scherm ook zien.
Een foto daarvan maken ging niet echt lukken.
Ach ja hopelijk switchen ze hem meteen om.

• wpeterw
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08-07 17:59
thespeed schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 10:30:
Ik hoop alleen dat ze zelf dat drukpunt op het scherm ook zien.
Is dat "drukpunt" te omschrijven als een soort "ringen/cirkels" van onderuit het scherm en dat alleen bij bepaalde (lichte) achtergronden ? Gaat het om een 1633 of een 1653 ?

Ps: je kunt in Dld binnen 14 dagen zonder opgave van reden terugsturen.

PV Output

Anoniem: 374962

Weet iemand waar je de hostnaam van het apparaat kunt veranderen?

Ik heb FB7.2 geinstalleerd.

beetje irritant, dat in DHCP steeds "android-xxxxxxxxxxxxx" komt te staan.

• thespeed
wpeterw schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 15:44:
[...]
Is dat "drukpunt" te omschrijven als een soort "ringen/cirkels" van onderuit het scherm en dat alleen bij bepaalde (lichte) achtergronden ? Gaat het om een 1633 of een 1653 ?

Ps: je kunt in Dld binnen 14 dagen zonder opgave van reden terugsturen.
Ja denk wel dat je hetzelfde bedoelt.
Je ziet het vooral bij een lichtgrijze achtergrond (de android Market bijvoorbeeld)
Het maakt haast niet uit waar je drukt je krijgt het bijna altijd te zien.
Ik zag het rechts trouwens ook een heel klein beetje zo af en toe.
Voor mijn gevoel is het de accu die tegen het scherm drukt.
Ik heb een foto gevonden van hoe hij er van binnen uit ziet.

Afbeeldingslocatie: https://lh6.googleusercontent.com/--AU_U6JBvys/TkFsFQJLR7I/AAAAAAAAARs/CgcNZLBw_mI/HANNSpadINTERNO%2525281%252529.jpg

Het was precies op de plek van de accu en je ziet wat hoogteverschil.
Als ik achterop de plek drukte waar hij het had dan was het helemaal goed te zien en dit had hij op
andere plekken niet.

Ik heb hem vanmiddag al op de bus gedaan anders had ik hem misschien beter retour kunnen sturen
en hem in Nederland kunnen bestellen.
Naja zal wel goed komen.
Nu maar hopen dat ik weer een 1653 krijg.
Dat had ik eigenlijk aan moeten geven op het retour formulier.
Maarja het is de vraag als ze daar wat mee doen en als ik zobiezo een andere krijg omdat ze eerst de oude willen testen ;)
Ik heb in ieder geval een foto genomen van het serienummer.

[ Voor 16% gewijzigd door thespeed op 25-08-2011 16:37 ]

• J0ey
Ik moet zeggen dat ik écht tevreden ben met m'n Hannspad, de accuduur is echt top te noemen, gaat gewoon makkelijk meer dan een dag mee, en verder is de bouwkwaliteit ook top! ;)

• Einoël
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01:33
Leuke foto, wel geinig dat de batterij net zo groot is als het hele moederbord. Op deze manier kunnen ze dezelfde hardware eventueel ook gebruiken voor een 7 inch tablet.

[ Voor 0% gewijzigd door Einoël op 25-08-2011 19:07 . Reden: typo ]

Delta Solivia 2.5 EU G4 - 12 x Yingli YL255P-29b - 3060Wp / Mastervolt Soladin 600 - 4 x HC Solar HCP 185D-24 - 740Wp

• datadevil
idd leuk om te zien, en grappig om te zien dat alles netjes op een metalen plaat zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gisteren heb ik FB7.2 er op gezet. Probleemloos moet ik zeggen.
Helaas merk ik wel wat verschillen t.o.v. Hannstitan.

Video speelt niet soepel af. 720p Mp4 bestanden zijn erg schokkerig.

Mijn Wlan werkt ook niet naar behoren. Blijft maar scannen, verbinding maken, en verbinding verbreken.
Dit had ik echter ook met Hannstitan!

Iemand nog een idee over de hostname veranderen? in hosts staan alleen Localhost... Dit is het dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramBBQ
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-07 13:41
fb7.2 werk hier als een trein. Alles zeer stabiel. Persoonlijk vind ik Pulse een prachtige app die perfect werkt op fb. Met Hannstitan had ik nog wel eens last van een vastzittende home knop.

In vuurst en vlam!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rincewind
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-07 16:51

Rincewind

Take me in your arms tonight

Hebben meer FB 7.2 gebruikers last van een soort battery-drain ? Als ik 's avonds de volledig heb opgeladen moet ik de volgende dag alweer aan de oplader. En dat terwijl de pad 80% van de tij op standby staat...

Fan van Bokkiewokkie and the Three Degrees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
Zouden de Galaxy Tab 10.1 hoezen niet goed passen? Die zijn kwalitatief wat beter dan de ebay-dingen en moeten opzich wel passen lijkt mij:

Galaxy Tab 10.1: 256x172
Hannspad: 26x17 (ongeveer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stavast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-10-2022
Rincewind schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 12:25:
Hebben meer FB 7.2 gebruikers last van een soort battery-drain ? Als ik 's avonds de volledig heb opgeladen moet ik de volgende dag alweer aan de oplader. En dat terwijl de pad 80% van de tij op standby staat...
ik had er geen last van. kon makkelijk gewoon 2 of 3 dagen op standby. heb je misschien gekke programma's draaien? ik probeer zo veel mogelijk ROM's dus heb bijna geen apps draaien. alhoewel.. ik heb gmail, exchange mail, facebook wel actief.
J0ey schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 19:48:
Zouden de Galaxy Tab 10.1 hoezen niet goed passen? Die zijn kwalitatief wat beter dan de ebay-dingen en moeten opzich wel passen lijkt mij:

ik wacht gewoon af op een degelijke hannspad case. ik gooi af en toe "Hannspad case" in google, maar tot op heden nog niets.

[ Voor 27% gewijzigd door stavast op 26-08-2011 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
J0ey schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 19:48:

galaxy (tab) accessoires zijn volgens mij heel duur meestal? Lijkt erop dat Samsung daar ook Apple na-aapt ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237382

Ik overweeg om ook zon mooie Hannspad te kopen maar ik zit nog met enkele vragen :
  • Hardware acceleratie werkt niet, geldt dit alleen voor de GUI of draaien games/emulatoren ook niet?
  • Is het mogelijk om die hardware acceleratie ooit nog eens te activeren of blijft dit onmogelijks omdat Hannspree de source code niet wil vrijgeven?
  • Wordt HDMI ondersteund onder Honeycomb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
Anoniem: 237382 schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 20:18:
Ik overweeg om ook zon mooie Hannspad te kopen maar ik zit nog met enkele vragen :
  • Hardware acceleratie werkt niet, geldt dit alleen voor de GUI of draaien games/emulatoren ook niet?
  • Is het mogelijk om die hardware acceleratie ooit nog eens te activeren of blijft dit onmogelijks omdat Hannspree de source code niet wil vrijgeven?
  • Wordt HDMI ondersteund onder Honeycomb?
  • hardware acceleratie werkt niet onder honeycomb gui, wel onder games.
  • geen idee, men heeft het wel werkend gekregen op een andere tablet, maar geen idee of ze daar sources hadden e.d. Lijkt me dat het in theorie moet kunnen aangezien de tegra hardware wijd verbreid is.
  • weet ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

datadevil schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 20:28:
[...]
  • hardware acceleratie werkt niet onder honeycomb gui, wel onder games.
  • geen idee, men heeft het wel werkend gekregen op een andere tablet, maar geen idee of ze daar sources hadden e.d. Lijkt me dat het in theorie moet kunnen aangezien de tegra hardware wijd verbreid is.
  • weet ik niet
Bedankt voor je antwoorden, ik heb zelf mijn vragen net even "gegoogled".

Ja, er wordt heel erg hard gewerkt aan een kernel met GPU acceleratie (bron), sterker nog deze bestaat al voor de Viewsonic (zelfde CPU, GPU maar andere Wifi) en voor de Notion Inkt Adam (zelfde CPU, GPU en Wifi maar wel andere problemen). Natuurlijk geld zien is geloven.

Weet er nog iemand iets over de HDMI?

Hoe is het batterij leven trouwens onder Honeycomb? Wordt er echt een "Deep sleep" ondersteunt of is het zo dat het scherm uitgaat (en je dus nog steeds veel batterij verliest).

Verder nog iemand ervaring met overclocken? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
Anoniem: 237382 schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 20:35:
[...]

Ja, er wordt heel erg hard gewerkt aan een kernel met GPU acceleratie (bron), sterker nog deze bestaat al voor de Viewsonic (zelfde CPU, GPU maar andere Wifi) en voor de Notion Inkt Adam (zelfde CPU, GPU en Wifi maar wel andere problemen). Natuurlijk geld zien is geloven.
Ja, die had ik gezien voor de Viewsonic, hopelijk lukt het overzetten.
Hoe is het batterij leven trouwens onder Honeycomb? Wordt er echt een "Deep sleep" ondersteunt of is het zo dat het scherm uitgaat (en je dus nog steeds veel batterij verliest).
Bij mij gaat WiFi ook uit iig, dus ik denk 'deep sleep', alleen Rincewind had problemen met de batterijduur, ik niet en anderen ook niet zeggen ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
zou trouwens ook wel een nieuwe honeycomb willen..3.2 zou leuk zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.SiniSter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-02 12:28
Klopt het dat de battery indicator in fb 7.2 altijd op 100℅ blijft staan? Bij mij wel iig Ook het ledje is uit. Had ik bij de stock rom geen last van.

Opgelost moest even opnieuw opgestart worden, alleen de ledjes van WIFI en batterij doen niets.

[ Voor 23% gewijzigd door Mr.SiniSter op 27-08-2011 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-07-2024
Sinds gisteren heb ik ook de Hannspad. Meteen FB 7.2 er op gezet incl kernel. Dit werkte zonder problemen tot ~2 uur geleden. Sinds toen kan ik opeens geen verbinding meer krijgen met m'n wifi..

Als ik naast het modem ga zitten zegt hij dat de signaalsterkte maximaal is. Als ik vervolgens ga verbinden blijft hij hangen op het verkrijgen van het IP-adres en zegt hij dat de signaalsterkte slecht is. Hier kom ik niet meer voorbij.. Andere apparaten werken prima op de wifi, dus daar ligt het niet aan lijkt me.

Herkent iemand dit probleem en is er een oplossing voor?

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
Azaruc schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 14:01:
Sinds gisteren heb ik ook de Hannspad. Meteen FB 7.2 er op gezet incl kernel. Dit werkte zonder problemen tot ~2 uur geleden. Sinds toen kan ik opeens geen verbinding meer krijgen met m'n wifi..

Als ik naast het modem ga zitten zegt hij dat de signaalsterkte maximaal is. Als ik vervolgens ga verbinden blijft hij hangen op het verkrijgen van het IP-adres en zegt hij dat de signaalsterkte slecht is. Hier kom ik niet meer voorbij.. Andere apparaten werken prima op de wifi, dus daar ligt het niet aan lijkt me.

Herkent iemand dit probleem en is er een oplossing voor?
ook gehad, na reboot werkte het weer bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
Anoniem: 237382 schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 20:35:
[...]

Weet er nog iemand iets over de HDMI?

Verder nog iemand ervaring met overclocken? :+
Na 1 uur en 28 minuten was er bij mij 3% af, en in die tijd heb ik nog een paar webpagina's bezocht.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-07-2024
datadevil schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 15:24:
[...]

ook gehad, na reboot werkte het weer bij mij
Helaas al een aantal keer geprobeerd, maar nog steeds hetzelfde probleem :(

Ik ga straks wel even opnieuw FB flashen om te kijken of dat helpt :)

EDIT: dat werkt (voorlopig). Wel alles weer opnieuw instellen..

[ Voor 9% gewijzigd door Azaruc op 27-08-2011 17:16 ]

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Er wordt ondertussen hard gewerkt aan een 3.2 poort met Hardware acceleratie maar de ontwikkelaar heeft zelf geen Hannspad en vraagt feedback (en eventuele hulp) voor enkele Hannspad specifieke dingen.

Hier is de nieuwste versie te vinden, hier kan feedback worden gegeven en hier is de bugtracker.

Op dit moment hebben ze o.a al :
  • Download Moboplayer to watch full 1080p Videos. Open Moboplayer and download ARMV7 Codec Pack and All Videos Become Playable from the tablet.
  • Android 3.2 Binaries and Libraries Integration (This is the Start of Porting to 3.2 thanks to JBQ for helping with the 3.2 AOSP release)
  • New NVidia Libraries Introduced (For Bluetooth & Various Media)
  • Hardware Acceleration
  • Improved Audio Playback
  • Improved Video Playback
  • Overall Performance Improved
Alvast een leuke preview (zelfde rom voor de G-Tablet) :

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Zutm8c3xN8M]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
Wow dat is echt goed nieuws! :D

Doneer die man even een Hannspad zodat 'ie de ROM helemaal perfect kan maken! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Anoniem: 237382 schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 17:34:
[...]
Op dit moment hebben ze o.a al :
  • Download Moboplayer to watch full 1080p Videos. Open Moboplayer and download ARMV7 Codec Pack and All Videos Become Playable from the tablet.
  • Android 3.2 Binaries and Libraries Integration (This is the Start of Porting to 3.2 thanks to JBQ for helping with the 3.2 AOSP release)
  • New NVidia Libraries Introduced (For Bluetooth & Various Media)
  • Hardware Acceleration
  • Improved Audio Playback
  • Improved Video Playback
  • Overall Performance Improved
Waar heb je dit lijstje vandaan? die info kan ik niet vinden op de gepostte links?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jazzle schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 20:16:
[...]

Waar heb je dit lijstje vandaan? die info kan ik niet vinden op de gepostte links?
Hier.

De rom daar is exact hetzelfde minus de kernel fixes voor de Hannspad (sterker nog, je zou hem op de Hannspad kunnen flashen als je wilt), zodra de Hannspad fixes stabiel zijn worden ze samengevoegd en als het mogelijk is wordt er 1 kernel van gemaakt.

Edit :

Ook intressant hier werken ze aan het poorten van een 2.6.36 kernel van de Adam naar de G-tablet, Honeycomb gebruikt officieel die kernel en dat maakt hardware acceleratie en bijv. games controllers support een stuk makkelijker. Je kunt dan namenlijk aan de slag met de officiele Google branch ipv alles zelf kraken.

Vegancomb 3.2 draait ook al op de 2.6.36 kernel dus veel kennis is er al maar er zitten enkele verschillen tussen wat de Adam/G-Tablet/Hannspad gebruikt en wat de Advent Vega/POV Tegra 2 gebruikt/.

Maar op dit moment zitten ze nog bij init.rc dus nog niks waar je als eind gebruiker wat mee kan maar mischien wel intressant voor de Linux gurus hier?

Ik wou dat ik mijn tablet al had :9

[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 237382 op 27-08-2011 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Einoël
Zelf was ik eigenlijk al wel tevreden met de stock rom (had hiervoor een TomTec (Bart Smit) tablet met uberoid v6 final rom), maar heb door alle enthousiaste reacties hier toch maar FB 7.2 geïnstalleerd. Het stappenplan van thespeed en janesh waren meer dan voldoende. Bedankt hiervoor!

Ik was even bang dat ik alle zip files moest hernoemen naar "update.zip", maar dit bleek niet nodig te zijn. Bij de optie "install zip from sdcard" is de 1e optie dat het bestand "update.zip", maar met de tweede optie kun je zelf bladeren. Ik heb na de 3 wipe/cache clear actie, alles direct achter elkaar geïnstalleerd/geupdate en dat ging prima!

Vervolgens vanuit CWM gereboot en na de opstart-wizzard werden bij mij ook al mijn apps geïnstalleerd. Echt geweldig! Dit gebeurde niet eens toen ik pas geleden overstapte van een HTC Desire naar een HTC Sensation. Wat mij hierbij opviel, was dat ook de Appie app (waarbij je volgens mij 3G nodig hebt) ook succesvol geïnstalleerd werd.

Honeycomb werkt wel heel fijn op dit tablet. Heb er pas een paar minuten mee gespeeld en wordt met de minuut blijer! Voor dit geld echt een geweldig apparaat! Ben bijna in staat om mijn Bart Smit tablet met een glimlach op mijn gezicht in de prullenbak te dumpen. ;)

Delta Solivia 2.5 EU G4 - 12 x Yingli YL255P-29b - 3060Wp / Mastervolt Soladin 600 - 4 x HC Solar HCP 185D-24 - 740Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
ik heb die Illuminate geprobeerd te installeren, maar hij blijft hangen op het bootscherm.
Nu heb ik een recovery deel van de gtablet waar ik niks mee kan omdat de home toets niet herkend wordt, dus hoe krijg ik nu weer clockwork recovery er op?

ik ga die APX recovery wel doen..

[ Voor 8% gewijzigd door datadevil op 28-08-2011 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rincewind

Rincewind

Hmm.. ik ga denk ik terug naar CM 7.1 of HannsTitan. Weer moet ik na een nachtje niets doen zien dat de batterij helemaal leeg is. Gisterochtend opgeladen, overdag niets mee gedaan, 's avonds een beetje browsen en wat games. Toen ik hem op standby deed (powerknop 1x indrukken, scherm uit) was hij 's ochtends helemaal dood. Lijkt me niet goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivak
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08-07 13:59
Rincewind schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 11:04:
Hmm.. ik ga denk ik terug naar CM 7.1 of HannsTitan. Weer moet ik na een nachtje niets doen zien dat de batterij helemaal leeg is. Gisterochtend opgeladen, overdag niets mee gedaan, 's avonds een beetje browsen en wat games. Toen ik hem op standby deed (powerknop 1x indrukken, scherm uit) was hij 's ochtends helemaal dood. Lijkt me niet goed...
Misschien handmatig wifi uitzetten, hij bleef bij mij nl aktief en gewoon contact met de router houden tijdens standby als ik dat niet deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.SiniSter
Rivak schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 11:46:
[...]

Misschien handmatig wifi uitzetten, hij bleef bij mij nl aktief en gewoon contact met de router houden tijdens standby als ik dat niet deed.
Bij de instellingen staat de mogelijkheid wifi te laten slapen als scherm uit gaat. Bij mij gaat de wifi wel uit in de standby maar soms maakt hij geen automatische verbinding als ik hem weer aan zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
heeft iemand die update.zip van hannspree.com? Ik heb die nodig voor de APX, maar downloaden daar wil niet lukken, elke keer timeouts..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-08-2024
Zijn er meer mensen met problemen met het ontwaken uit standby op flashback 7.2 met kernel v3? Model 1653.

Loopt verder perfect, maar dat niet uit standby kunnen komen is akelig irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivak
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08-07 13:59
Mr.SiniSter schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 12:50:
[...]

Bij de instellingen staat de mogelijkheid wifi te laten slapen als scherm uit gaat. Bij mij gaat de wifi wel uit in de standby maar soms maakt hij geen automatische verbinding als ik hem weer aan zet.
Hmm... vreemd allemaal, bij mij ging ie toch echt niet uit, ondanks dat ik hem bij de instellingen op wifi te laten slapen heb gezet als het scherm uit gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
blijft toch ook natuurlijk geen echte originele software, dus kan maar zo dat er behoorlijk wat bugs in zitten mbt dit soort zaken..

poging 319 om update.zip van hannspree te downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
Flashback 7.2:

Mijn accu loopt niet leeg na een nacht, er gaat ongeveer 2% per uur af bij mij als ik het goed zie. Staat er geen app open die je batterij belast? Verder geen probleem om te ontwaken, werkt altijd prima bij mij.

[ Voor 25% gewijzigd door J0ey op 28-08-2011 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
argh...downloaden met 10kbs van hannspree.com
Heeft iemand anders nog een suggestie? Ik heb wel een recovery mogelijkheid, maar die herkent mijn externe sd kaart niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.SiniSter
Kasj schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 13:08:
Zijn er meer mensen met problemen met het ontwaken uit standby op flashback 7.2 met kernel v3? Model 1653.

Loopt verder perfect, maar dat niet uit standby kunnen komen is akelig irritant.
Heb ik inderdaad ook aantal keer gehad. Scherm blijft zwart en tablet gaat uit na paar keer drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtr33
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:04
Datadevil, heb je hier iets aan?
www.multiupload.com/GL5H3W9DSM
Of rooted stock:
www.blair.be/hannspad/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insanergy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-06 17:06
Kasj schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 13:08:

Flashback 7.2 en GtabComb 3.3 hebben deze bug. AdamComb 0.3 en HannsTitan niet.

But I thought YOU did the backups...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
Ahhh..ik kon nog wel mijn pad mounten..moest in de recovery de usb mount activeren.
Binnenkort maar eens een FAQ ofzo maken.

Lijkt er op dat ik nu weer full stock ben, en weer opnieuw kan beginnen gelukkig.

Ik heb nog een backup van een werkend systeem, maar die herkende de clockwork niet.

update: Paul van Modaco's clockwork had ik, en nadat ik die heb teruggezet kon ik ook weer mijn honeycomb restoren. Er schijnt echter wat met die CWM te zijn, of lees ik dat verkeerd?
(CWM versie hier: http://android.modaco.com...and-external-sd-versions/)

Welke clockwork is de beste om te installeren vinden jullie?

[ Voor 85% gewijzigd door datadevil op 28-08-2011 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
Insanergy schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 15:20:
[...]

Flashback 7.2 en GtabComb 3.3 hebben deze bug. AdamComb 0.3 en HannsTitan niet.
Van adamcomb 0.3 begrijp ik dat ie na verloop traag wordt en gaat vast lopen. Klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
Bij Flashback schijnt het eigenlijk niet goed te werken na een tijdje omdat de partitie te klein is. Blijkbaar moet je een grotere partitie neerzetten, maar het hoe is mij wat te vaag..:

http://www.android-hilfe....b-3-0-1-installation.html

Zou het echt nodig zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nizzuts
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 02-06 16:24
Ik had ook problemen met de CWM van modaco, iedere keer als ik mijn tablet reboot uit recovery hangt hij op het cyanogen logo. Nu heb ik deze, wel een oudere maar stabielere, CWM recovery: http://blair.be/hannspad/recovery.rar en geen problemen meer. Er schijnen ook veel mensen te zijn die dankzij de modaco cmw een softbrick kregen zonder eigen toedoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
nizzuts schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 18:13:
Ik had ook problemen met de CWM van modaco, iedere keer als ik mijn tablet reboot uit recovery hangt hij op het cyanogen logo. Nu heb ik deze, wel een oudere maar stabielere, CWM recovery: http://blair.be/hannspad/recovery.rar en geen problemen meer. Er schijnen ook veel mensen te zijn die dankzij de modaco cmw een softbrick kregen zonder eigen toedoen.
die heb ik ook geprobeerd, maar daar had ik het probleem dat hij mijn externe sdcard niet leek te zien..heb je daar ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nizzuts
datadevil schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 18:32:
[...]

die heb ik ook geprobeerd, maar daar had ik het probleem dat hij mijn externe sdcard niet leek te zien..heb je daar ervaring mee?
geen ervaring mee, maar was het niet zo dat deze versie alleen voor intern sd is en dat paul van modoca daarom een externe versie gemaakt heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
datadevil schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 17:42:
Bij Flashback schijnt het eigenlijk niet goed te werken na een tijdje omdat de partitie te klein is. Blijkbaar moet je een grotere partitie neerzetten, maar het hoe is mij wat te vaag..:

http://www.android-hilfe....b-3-0-1-installation.html

Zou het echt nodig zijn?
Ik gebruik flashback nu meer dan een week, en hij is nog steeds even snel.. lijkt mij dus onzin. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
J0ey schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 20:00:
[...]

Ik gebruik flashback nu meer dan een week, en hij is nog steeds even snel.. lijkt mij dus onzin. :)
thanks, laat ik mijn installatie zoals hij is.
Overigens is deze wallpaper en widget erg mooi : http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1048959

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
datadevil schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 20:32:
[...]

thanks, laat ik mijn installatie zoals hij is.
Overigens is deze wallpaper en widget erg mooi : http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1048959
Bedankt! :D Die zijn inderdaad mooi, leuk ook dat de wallpaper zich aanpast aan het batterij-niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-07 22:16
De Hansspad is mijn eerste ervaring met een tablet. Ik moet zeggen dat de HANSPREE echt een toppertje is in zijn klasse. Ondanks dat deze tablet doet wat moet doen (en zeker voor het geld!) kan een tablet mij echt niet overtuigen. Ik heb ook nog een netbook(NC10) en een smartphone(Galaxy SII) en zie er voor nu geen toegevoegde waarde in. Hij mag daarom wisselen van gebruiker en staat in de V&A.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rincewind

Rincewind

Rivak schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 11:46:
[...]Misschien handmatig wifi uitzetten, hij bleef bij mij nl aktief en gewoon contact met de router houden tijdens standby als ik dat niet deed.
Tried that, got a t-shirt :-) Ik zie nog steeds dat de drain op de batterij te hoog is. Gisteravond om 22.30 was er nog 76% lading en vanmorgen nog zo'n 30%. En dat terwijl wifi uit was, op vliegtuigstand en nog eens alle overbodige programma's gekilled.

Ik ga vanavond/morgen maar eens CM 7.1 of HannsTitan installeren om te zien of dat uitmaakt.

@datadevile: mocht je nog software zoeken dan kun je altijd bij me lansgkomen met je USB-stickie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
renzo4000 schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 08:22:
De Hansspad is mijn eerste ervaring met een tablet. Ik moet zeggen dat de HANSPREE echt een toppertje is in zijn klasse. Ondanks dat deze tablet doet wat moet doen (en zeker voor het geld!) kan een tablet mij echt niet overtuigen. Ik heb ook nog een netbook(NC10) en een smartphone(Galaxy SII) en zie er voor nu geen toegevoegde waarde in. Hij mag daarom wisselen van gebruiker en staat in de V&A.
Voor die prijs heb je hem ook in Duitsland, nieuw.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-07 22:16
J0ey schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 12:28:
[...]

Voor die prijs heb je hem ook in Duitsland, nieuw.. ;)
Misschien niet handig om daar in dit topic over te discussiëren, doe dat dan maar in de V&A zelf en daar geef ik duidelijk aan hoe en wat. ;)

Kunnen we hier weer verder ontopic :)

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
renzo4000 schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 12:32:
[...]

Misschien niet handig om daar in dit topic over te discussiëren, doe dat dan maar in de V&A zelf en daar geef ik duidelijk aan hoe en wat. ;)

Kunnen we hier weer verder ontopic :)
Dan hoef je je bericht hier ook niet te plaatsen als we er niet over mogen discussiëren vind ik... :P prima verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowa
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-02-2021
Kun je de tablet ook op de nederlandse taal instellen? Of kan dit alleen voor het woordenboek?
Heb dit nergens kunnen vinden.

43% of all statistics are worthless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nowa schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 23:38:
Kun je de tablet ook op de nederlandse taal instellen? Of kan dit alleen voor het woordenboek?
Heb dit nergens kunnen vinden.
Je kunt de taal gewoon instellen op Nederlands. Ook met de stock rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• annuh
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-07 17:44
Wat zijn jullie ervaringen met de accuduur van deze Hannspad?

Ik ben namelijk op zoek naar een nieuwe 10" tablet onder de €250,-. Het is belangrijk dat deze een lange accuduur heeft, een beetje snel is en later HoneyComb opgezet kan worden. :P

Ik zit nog te twijfelen tussen de volgende tablets:
Type:HannspadPoV MobiiArchos 101
Processor:ARM Cortex A9 1GhzNvidia Tegra 250 1GhzARM Cortex A8 1Ghz
Geheugen:512 MB512 MB256MB
Extra:HoneyComb 3.0 ROMHoneyComb 3.2 ROM + cameraCamera + voetsteun
Prijs:€ 189,-€ 165,- (via Marktplaats)€ 199,-

De accuduur zal dus de voor mij de doorslaggevende factor geven, aangezien de Hannspad en PoV Mobii, vrijwel identiek zijn (volgens mij).

Alvast bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33st
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:02
Voordeel van de PoV Mobii is dat deze honeycomb rom voltooid is. Hierbij werkt ondertussen alles inclusief bluetooth. De meeste honeycomb roms van de Hannspad ondersteunen nog geen hardware acceleratie en bij de rom waarbij wel hardware acceleratie wordt ondersteund werken andere punten nog niet. Daarentegen heeft de Hannspad wel weer 16gb geheugen. Ik neem wel aan dat de honeycomb rom voor de Hannspad nog wel voltooid gaat worden.

Dus de keus zal uiteindelijk toch aan jou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat voor mij de doorslaggevende reden was om voor de Hannspad te gaan is dat het scherm van de Pov Mobii verschrikelijk slecht schijnt te zijn. Het scherm van de Hannspad schijnt (voor het geld dat je betaalt) erg goed te zijn.

Daarnaast vond ik het ontwerp een stukje aantrekelijker en is het ook wel prettig om garantie te hebben.

De Archos 101 viel voor mij af maar mischien is het stlim om te wachten op de volgende generatie Archos tablets?

Die schijnenen rond de 300 gaan kosten en komen met 1280x800 scherm, 1.5 Ghz dual core processoren en standaard Honeycomb 3.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jroz2001
  • Laatst online: 10:01
De Archos zou ik bij voorbaat al uit je lijstje halen, daar deze op elk punt onderdoet voor de Hannspad (op camera na). Verder krijg je met de Hannspad nieuw natuurlijk garantie, en bij de PoV 2e hands niet (of minder?).

Voor de Hannspad zal de Honeycomb ROM ook wel binnen aanzienlijke tijd voltooid zijn gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb hem ook binnen met 53 scherm!

De kijkhoek is behoorlijk oke alleen wat beperkt als je de tablet naar links kantelt (vreemd genoeg is die prima als je hem naar rechts kantelt). Alles ziet er vrij goed uit :D

Nu maar eens Honeycomb installeren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowa
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-02-2021
Ok mooi werk. Bedankt Marcel.
Anoniem: 374962 schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 08:48:
[...]

Je kunt de taal gewoon instellen op Nederlands. Ook met de stock rom.

43% of all statistics are worthless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Bij alternate.nl is die er weer :) voor 3 uur besteld morgen in huis voor €179. Heb er dus ook maar 1 besteld. Welke versie van Honeycomb is op dit moment een beetje stabiel?

[ Voor 38% gewijzigd door souljah1h op 30-08-2011 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Niet online
souljah1h schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 13:45:
Bij alternate.nl is die er weer :) voor 3 uur besteld morgen in huis voor €179
Zojuist besteld :) Nu hopen dat er binnenkort een goed(/volledig) werkende honeycomb 3.2 release komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• annuh
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-07 17:44
Poll: [Hannspad] Welke ROM gebruik jij?
Stock (2.2)
HannsTitan (2.2.2)
TnT Lite (2.2)
Flashback (3.0.1)
GtabComb (3.0.1)
CyanogenMod (2.3.4)
Adamcomb (3.0)

Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://www.gfxpoll.nl/pollgfx/44328.png

Misschien leuk voor in de TS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotdog92
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Anoniem: 237382 schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 11:50:
Ik heb hem ook binnen met 53 scherm!

De kijkhoek is behoorlijk oke alleen wat beperkt als je de tablet naar links kantelt (vreemd genoeg is die prima als je hem naar rechts kantelt). Alles ziet er vrij goed uit :D

Nu maar eens Honeycomb installeren!
Klopt, vanaf links is het hier ook een stuk slechter dan vanaf rechts. Bovendien zag ik hetzelfde ook al ergens in een video op YouTube. Ik kan me er echter niet aan storen, want waarom zou je je tablet vanaf zo'n hoek constant willen bekijken? 8)7 Welke ROM ga je trouwens gebruiken?

Goed, ik heb de tablet sinds vanochtend dus ook in bezit. Eerste indruk was al positief en na er een tijdje mee gewerkt te hebben ben ik er nog steeds tevreden over. Ten opzichte van mijn Galaxy SII vind ik de Hannspad zelfs behoorlijk vlot (op de stock ROM) bij het laden van bijvoorbeeld webpagina's, maar er zijn echter ook bepaalde onderdelen uit de stock rom die heel wat minder en trager werken.

Binnen korte tijd wil ik er dus een andere ROM op gaan zetten. Ik zit momenteel alleen nog een beetje te twijfelen over welke ROM. Ik lees verschillende dingen over iedere ROM, maar er is nog niet een bepaalde rom die echt mijn voorkeur geniet. Waarop hebben jullie je keuze gebaseerd?

[ Voor 4% gewijzigd door hotdog92 op 30-08-2011 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtr33
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:04
Paul@modaco probeert de source te pakken te krijgen ............. duimen maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hotdog92 schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 15:21:
[...]

Klopt, vanaf links is het hier ook een stuk slechter dan vanaf rechts. Bovendien zag ik hetzelfde ook al ergens in een video op YouTube. Ik kan me er echter niet aan storen, want waarom zou je je tablet vanaf zo'n hoek constant willen bekijken? 8)7 Welke ROM ga je trouwens gebruiken?

Goed, ik heb de tablet sinds vanochtend dus ook in bezit. Eerste indruk was al positief en na er een tijdje mee gewerkt te hebben ben ik er nog steeds tevreden over. Ten opzichte van mijn Galaxy SII vind ik de Hannspad zelfs behoorlijk vlot (op de stock ROM) bij het laden van bijvoorbeeld webpagina's, maar er zijn echter ook bepaalde onderdelen uit de stock rom die heel wat minder en trager werken.

Binnen korte tijd wil ik er dus een andere ROM op gaan zetten. Ik zit momenteel alleen nog een beetje te twijfelen over welke ROM. Ik lees verschillende dingen over iedere ROM, maar er is nog niet een bepaalde rom die echt mijn voorkeur geniet. Waarop hebben jullie je keuze gebaseerd?
Ik heb eerst Flashback 7.2 geïnstalleerd, daarna liep die vast en wou die niet meer opstarten :o
Gelukkig snel weer gefixt via NVFlash en toen meteen die Recovery van Paul Brian vervangen door een iets stabielere recovery.

Flashback 7.2 draait nu heerlijk alhoewel het gebrek aan GPU acceleratie af en toe te merken is

Wat ik persoonlijk echt aanraders vind :

Google Body
Google Earth
Riptide THD
MoboPlayer (speelt perfect 720P met 5.1 geluid af!)
Worms :+
en N64oid draait ook heerlijk!

Kunnen jullie btw ook geen cpu governor kiezen bij SetCPU?

Edit :

Monster Madness en Galaxy on Fire 2 crashen bij mij vlak na het opstarten, heeft iemand deze wel werkend gekregen?

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 237382 op 30-08-2011 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-07 15:26
Besteld bij Alternate, morgen afhalen :9 .

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

XBOXCenturion schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 17:59:
Besteld bij Alternate, morgen afhalen :9 .
Daar is een apart forum voor!!!

Even een vraag voor de kenners hier.

Draai op dit moment FB7.2 met kernel 3
Ik heb een 720p video (MP4) die niet lekker afspeelt.
Ik wil dus terug naar Hanstitan.

Kan ik deze er op dezelfde manier weer op zetten?
Alle cache clearen enz.
Moet ik nog iets speciaals doen i.v.m. de kernel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
Nee dat hoeft niet, je kan gewoon de data en je cache + dalvik cache wissen. Dan de nieuwe ROM flashen, en het is goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 374962 schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 18:34:
[...]

Daar is een apart forum voor!!!

Even een vraag voor de kenners hier.

Draai op dit moment FB7.2 met kernel 3
Ik heb een 720p video (MP4) die niet lekker afspeelt.
Ik wil dus terug naar Hanstitan.

Kan ik deze er op dezelfde manier weer op zetten?
Alle cache clearen enz.
Moet ik nog iets speciaals doen i.v.m. de kernel?
Heb je het al geprobeerd met Moboplayer (in de opties soft decoding even aanzetten)?

Kan de moeite waard zijn om dat eerst te proberen voordat je een compleet andere rom flasht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzav
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Ik heb er in fb last van dat YouTube erg schokkerig draait.
Verder draait alles prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jroz2001
  • Laatst online: 10:01
Voor degene die nog een case zoeken: http://cgi.ebay.nl/Yellow...ories&hash=item4aadf0d36c past niet. De tablet er andersom in doen past perfect, dus voor alleen meenemen voldoet die hoes, maar voor gebruik zoals afgebeeld niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237382 schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 19:26:
[...]

Heb je het al geprobeerd met Moboplayer (in de opties soft decoding even aanzetten)?

Kan de moeite waard zijn om dat eerst te proberen voordat je een compleet andere rom flasht.
Heb het nog even geprobeerd, maar dan wordt het niet beter. Eerder slechter want na 30 seconden geen geluid meer.
Dan maar terug en na mijn vakantie hopen op een voltooide Honeycomb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 420966

Ok, waarschijnlijk is dit weer een domme-meiden-vraag maar ik zou graag willen weten of je er Android apps van de Market op kan zetten zoals bijvoorbeeld Angry Birds. Ben een enorme leek helaas..... :? :? :?

Gr. Linda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotdog92
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Anoniem: 420966 schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 22:11:
Ok, waarschijnlijk is dit weer een domme-meiden-vraag maar ik zou graag willen weten of je er Android apps van de Market op kan zetten zoals bijvoorbeeld Angry Birds. Ben een enorme leek helaas..... :? :? :?

Gr. Linda
Standaard is het installeren van apps uit de Android Market niet mogelijk, maar dit valt met aanpassingen aan de tablet wel op te lossen.

Wat betreft de custom ROM, ik heb uiteindelijk gekozen voor Flashback 7.2. Draait prima hier en ben ook tevreden over de ROM op zichzelf, dus ik hou het even hierbij.

Ligt het trouwens aan mij of verliest het scherm gemiddeld genomen wat aan scherpte bij FB7.2? lijkt me onwaarschijnlijk, maar ik heb het gevoel dat bepaalde dingen er wat minder goed uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ben terug gegaan naar HansTitan 3.1 i.v.m. de video playback.
Hoop dat er snel een Honeycomb rom komt met Hardware acceleratie.
Vond FB verder heel goed werken.
Na mijn vakantie zal ik wel weer terug gaan.

@Linda, Angrybirds is standaard geinstalleerd als je hem koopt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Niet online
Ik heb net mijn Hannspad binnen gekregen en ben gelijk begonnen met FB7.2 erop te zetten maar ben ondertussen vergeten een backup te maken van de originele firmware. Mocht ik de originele FW terug willen, kan ik dan gewoon een update van de website van Hannspree halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En er is weer een kernel update *O*
  • G-Sensors.
  • Hardware buttons.
  • Volume Buttons (the right way )
  • Wifi light (needs further improvement).
  • Screen wake up improvements (from kernel2)
  • Debug mode on for USB OTG. (I'll switch this off once we have got it fixed, shouldn't affect normal performance)
  • Alarm (hopefully, i've tested it but don't rely on this for work, important meetings, weddings etc.., i don't want to be used as an excuse to your boss if you sleep in )
Weinig grote veranderingen maar toch weer leuk :)

Download

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Niet online
hotdog92 schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 23:01:
[...]

Ligt het trouwens aan mij of verliest het scherm gemiddeld genomen wat aan scherpte bij FB7.2? lijkt me onwaarschijnlijk, maar ik heb het gevoel dat bepaalde dingen er wat minder goed uitzien.
Het lijkt erop dat de resolutie niet helemaal klopt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Vandaag ook mijn Hannspad ontvangen :D meteen fb 7.2 opgezet. Modelnummer van mij is HSG1164 die ben ik nog niet tegen gekomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
Is er ergens een duidelijk instructie/tutorial voor het installeren van de fb 7.2 rom op een stock hannspad?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

XBOXCenturion schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 19:15:
Is er ergens een duidelijk instructie/tutorial voor het installeren van de fb 7.2 rom op een stock hannspad?
Ik heb deze gebruikt http://www.slatedroid.com...ck-72-installation-steps/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonathan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 26-04 20:55
Ik ben han(n)s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Einoël
XBOXCenturion schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 19:15:
Misschien even dit hele topic doorlezen en dan kom je het vanzelf tegen:

thespeed in "Hannspree Hannspad"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
Einoël schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 19:27:
[...]

Misschien even dit hele topic doorlezen en dan kom je het vanzelf tegen:

thespeed in "Hannspree Hannspad"
Super, bedankt.

Had al wel het hele topic gelezen, maar was vergeten dit op te slaan.

Heb overigens de 1653 vandaag opgehaald bij Alternate, dus mochten er nog mensen op zoek zijn.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 09-07 18:38
XBOXCenturion schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 19:30:
[...]

Super, bedankt.

Heb overigens de 1653 vandaag opgehaald bij Alternate, dus mochten er nog mensen op zoek zijn.
ik krijg em morgen binnen van Alternate, ik ga er dan vanuit dat ik ook de 1653 tab heb :D
gelijk maar even de honeycomb er op knallen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thespeed
XBOXCenturion schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 19:30:
[...]
Super, bedankt.
Wel even de nieuwe kernel installeren.
Zie de post van Laurens Bossche een aantal posts hierboven.
Ik heb die van mij sinds gisteren ook weer binnen.
En ja hoor hetzelfde drukpunt bij de nieuwe (ander serienummer) :?
Maarja niet zo erg storend en het lijkt mij dat het dan toch zo hoort.
Trouwens vandaag wel problemen, ging je met de hand
langs de Hannspad zonder hem aan te raken dan werd de knop terug geselecteerd (digitizer?).
Nadat ik hem uit de case heb geklikt en hem daar opnieuw in heb gedaan was het afgelopen.
Dat drukpunt had ik trouwens zonder case.
Nu opeens totaal geen problemen meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
Flash je die nieuwe kernel er zo overheen of moet je alles (fb1, supplement en kernel) opnieuw flashen?

Edit: gewoon flashen dus. Volume buttons werken inderdaad, maar geen wifi led en ik heb ook nog steeds mijn wake-up problemen.

[ Voor 38% gewijzigd door Kasj op 31-08-2011 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
Ik vond hem al goed met de standaard ROM, maar met Flashback _/-\o_ .

Lijkt me de beste prijs/kwaliteit verhouding voor een tablet op dit moment.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 421095

Ik ben voornemens een Hannspad te gaan kopen. Ik heb de topic van achter naar voren gelezen, maar zit nog wel met een vraag. De tablet word op diverse internetsites aangeboden (NL en DE). Bv Alternate, de Ned versie spreekt over een ARM Cortex A9 (Dual Core) terwijl de DE versie Processor: NVIDIA Tegra II 1GHz weergeeft? Vraag is : zijn ze nu beide hetzelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janesh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-06 11:44

janesh

20xSF170S+8xTS-160C2

souljah1h schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 19:13:
Vandaag ook mijn Hannspad ontvangen :D meteen fb 7.2 opgezet. Modelnummer van mij is HSG1164 die ben ik nog niet tegen gekomen...
Dit is inderdaad het modelnummer, wat ze m.i. allemaal hebben, niet te verwarren met het type nummer 1623,1633 of 1653.

@FCBAKO, Dit is hetzelfde, de nvidia tegra 2 heeft 2 cortex a9 cores.

BMW i3 2020, BMW 740e 2018, BMW IX 2022, pajero 3.2 DI-D 2006 LWB en 2008 SWB,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nizzuts
met de nieuwe kernel heb je 4 touch sensitive buttons! onder de back zit de search :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
nizzuts schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 22:10:
met de nieuwe kernel heb je 4 touch sensitive buttons! onder de back zit de search :)
Lol verrek, inderdaad!

Wat vaag dat ze die er in hebben gestopt, en vervolgens niets mee hebben gedaan.

-

Pagina: 1 ... 5 ... 25 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van het tablet zelf. Alles over levertijden e.d. horen in het
Hannspree Hannspad - Levertijden.