Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emryte
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 11:46
soulcrusher schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 00:39:
Gelukkig nieuwjaar iedereen, mogen jullie Kerbal explosions net zo knetterend zijn als het vuurwerk overal!
Gelukkig nieuwjaar en ik heb gister al een raket laten neerstorten.

Eindelijk is het gelukt om te landen op de maan.
Bedankt voor alle tips.

[ Voor 11% gewijzigd door Emryte op 01-01-2015 17:42 ]

game pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-10 22:02
Voor degenen die met mods spelen kan ik CKAN aanraden: erg handig om alles up to date te houden. Bij het uitkomen van 0.90 met een nieuwe career save begonnen en heb gemerkt dat de update weer zoveel heeft veranderd dat ik mijn hele manier van spelen heb aangepast. Door de survey contracten is het nu zelfs zo dat ik een Mun lander met rover in gebruik heb in combinatie met een Mun station om bij te tanken. Soort van Apollo's om de science punten terug naar huis te vliegen en gaan!

Afbeeldingslocatie: https://farm8.staticflickr.com/7533/16185677171_da686f17eb_c.jpgKSP

Afbeeldingslocatie: https://farm9.staticflickr.com/8598/15565176494_bf2c16390d_c.jpgKSP

Afbeeldingslocatie: https://farm8.staticflickr.com/7484/16187560755_a38d69e580_c.jpgKSP

Afbeeldingslocatie: https://farm8.staticflickr.com/7575/15567756213_d144b67521_c.jpgKSP

Afbeeldingslocatie: https://farm8.staticflickr.com/7481/15565175994_10bec5e5b0_c.jpgKSP
Contract om Mun base te bouwen.

Afbeeldingslocatie: https://farm8.staticflickr.com/7543/15565175854_4c3a61993b_c.jpgKSP
Vliegtuigje om onderdelen in flight over Kerbin te testen

Steam profiel UPlay JirnsumNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06:37

Sumerechny

2 + 2 = 5...or so I'm told.

Paar mooie shots :) . Alleen jammer van die vlag... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klein crosspost: ik ben bezig een nieuwe kOS-module te ontwerpen. Het is in eerste instantie vooral leren hoe je nu eigenlijk assets maakt, maar zo langzamerhand begint het ook ergens op te lijken :) Het lange verhaal vind je hier.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/MUvOlvP3sOp3gIpGCsbOhUMw/full.png

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/oUzeSqYANW6dxv4cpxMBPaUh/full.png
Jirnsum schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 21:32:
Voor degenen die met mods spelen kan ik CKAN aanraden.
CKAN heeft wel de nodige problemen. Als het werkt is het prettig, maar soms moet je toch handigmatig installeren of met een andere modmanager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cool! Is het mogelijk om een STL uit Solidworks te converteren oid? Ook wel eens over nagedacht om een part te maken, maar geen zin om te leren te modelleren in Blender (ofzo). Als het in een CAD programma zou kunnen zou het veel makkelijker worden (Creo Parametric in mijn geval).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 januari 2015 @ 01:34:
Cool! Is het mogelijk om een STL uit Solidworks te converteren oid?
Ja :) .stl werkt het beste. Ik heb het nog met andere formaten geprobeerd, maar die wil Blender niet lekker importeren. Je moet echter waarschijnlijk wel met een dergelijk programma aan de slag, want textures willen vanuit CAD niet zo lekker en unwrappen gaat toch wel prettiger met een programma dat daarvoor bedoeld is. Unity heb je uiteraard ook nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• init6
  • Registratie: Mei 2012
  • Niet online
MetaFrame schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 11:40:
[...]

Ach zo was ik bezig met de missie van landen op de maan, onderdeel daarvan is een orbit maken en science verzamelen... Dan moet je dat dus niet vergeten, ik was inmiddels weer bijna terug op Kerbin. Wil ik mn quicksave laden, druk ik op F5 :( Dus ik denk, prima doe de hele missie wel opnieuw. Raketje netjes geland op Mun, vergeten te quicksaven. Doe ik een EVA, bots ik met Jebediah iets te hard op mn lander en die valt dus om :( :( :(
Heb zo eens _alle_ onderdelen van chutes voorzien, helaas werkte dat niet... Items crashden gewoon net zo hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-10 21:19
init6 schreef op zondag 04 januari 2015 @ 23:56:
[...]

Heb zo eens _alle_ onderdelen van chutes voorzien, helaas werkte dat niet... Items crashden gewoon net zo hard.
Er zijn 3 dingen waarop je moet letten:
1) De chutes moeten gedeployed worden in dezelfde stage als je decoupler.
2) Je moet boven de 20km zitten, anders verdwijnen ze zodra je meer dan 2km weg vliegt. En als je al in orbit zit heb je seperatrons nodig zodat je booster uit orbit valt.
3) Switch naar de booster stage voordat hij landt, zodat je kan recoveren zodra hij de zee raakt, anders kan hij alsnog ontploffen bij het omvallen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Jirnsum schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 21:32:
Voor degenen die met mods spelen kan ik CKAN aanraden: erg handig om alles up to date te houden. Bij het uitkomen van 0.90 met een nieuwe career save begonnen en heb gemerkt dat de update weer zoveel heeft veranderd dat ik mijn hele manier van spelen heb aangepast. Door de survey contracten is het nu zelfs zo dat ik een Mun lander met rover in gebruik heb in combinatie met een Mun station om bij te tanken. Soort van Apollo's om de science punten terug naar huis te vliegen en gaan!
Het leuke van 0.90 vind ik ook wel dat je nu op je geld moet letten. En dat het daarmee interessant wordt om een reusable boosterstage te maken. Uiteindelijk blijken daar toch de hoogste kosten in te zitten. Al zijn de opbrengsten uit missies wellicht iets te hoog nu, waardoor het geheel te makkelijk wordt.

Dus nu ben ik ook een beetje bezig om een SSTO-launcher te bouwen. Dat zal hopelijk leiden tot een kostenbesparing, maar ook tot standaardisatie (iedere launch met dezelfde raket). Ik verwacht niet dat ik een SSTO kan bouwen die 100 ton in LKO kan brengen, maar het is wellicht ook leuk om je schepen modulair te bouwen, zodat je ze in orbit samen kunt voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Gaius schreef op maandag 05 januari 2015 @ 10:41:
[...]

Al zijn de opbrengsten uit missies wellicht iets te hoog nu, waardoor het geheel te makkelijk wordt.
Sowieso is de balans soms redelijk zoek. Bij mijn eerste bezoek aan mun vier contracten aangenomen (uiteraard het contracten gebouw één stapje geüpgraded), drie om op bepaalde plekken een crewreport te doen en ééntje om in een baan om mun te komen, science in orbit en geland te doen en te landen.
In één missie alles gedaan en bij terugkeer 860 science gekregen zonder dat ik extra experimenten meegenomen had (mystery goo etc).
Met wat meer moeite had ik met gemak 1000+ science kunnen hebben, in een keer het hele eerste deel van de sciencetree ontgrendeld.
Op zich leuk, maar zo race je al erg snel door het science gedeelte heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
Ik moest toch echt wat contracten doorploegen om het research gebouw de laatste upgrade te kunnen geven (3.5M of zo) dus liep verderop in de tech tree toch echt wat trager

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
Jirnsum schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 17:23:
Ik moest toch echt wat contracten doorploegen om het research gebouw de laatste upgrade te kunnen geven (3.5M of zo) dus liep verderop in de tech tree toch echt wat trager
Natuurlijk, hoe verder je komt, hoe trager het blijft gaan, maar je kan vrijwel alle science tot de eerste upgrade (t/m 90 punten) verkrijgen door twee keer naar mun te gaan met de juiste contracten (en dan hou je nog wat over ook).
Maar goed, misschien ben ik inmiddels te ervaren (al valt dat wel mee) en is mijn ervaring niet geheel gelijk aan iemand die net begint met het spel natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-08 10:41
Goed, ik heb het voor elkaar gekregen om tijdens een bezoek aan Mun door mn brandstof heen te raken. Daardoor heb ik de Mun gemist, vloog ik een paar keer rond Kerbin en Mun en werd ik vervolgens met een gravity-assist deep space in geslingerd. Ik ben nu in orbit gekomen rondom de zon, mooi op 13.000.000.000km hoogte. Kerbin vliegt op dezelfde afstand rond de zon, dus inmiddels vlieg ik al 8 jaar rond de zon, hopende ooit nog Kerbin te bereiken :z

[ Voor 16% gewijzigd door Widow op 08-01-2015 22:34 ]

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-10 19:02

ThunderNet

Flits!

Widow schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 22:33:
Goed, ik heb het voor elkaar gekregen om tijdens een bezoek aan Mun door mn brandstof heen te raken. Daardoor heb ik de Mun gemist en ben ik in orbit gekomen rondom de zon, mooi op 13.000.000.000km van de zon af. Kerbin vliegt op dezelfde afstand rond de zon, dus inmiddels vlieg ik al 8 jaar rond de zon, hopende ooit nog Kerbin te bereiken :z
Dat schreeuwt om een goede rescue-mission! :)

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-08 10:41
ThunderNet schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 22:33:
[...]

De grap is dat mn periapsis op 10.000.000.000km hoogte ligt, dus ik loop in op Kerbin. Ik ben alleen nog niet dicht genoeg bij Kerbin gekomen dat de zwaartekracht van de planeet me aantrekt, maar dat zou in principe wel een keer voor moeten gaan komen :+ ...

edit: gaat niet meer gebeuren op deze bijna lege laptop accu :+

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/5obdae.png

[ Voor 12% gewijzigd door Widow op 08-01-2015 22:42 ]

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-10 19:02

ThunderNet

Flits!

Widow schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 22:36:
[...]

De grap is dat mn periapsis op 10.000.000.000km hoogte ligt, dus ik loop in op Kerbin. Ik ben alleen nog niet dicht genoeg bij Kerbin gekomen dat de zwaartekracht van de planeet me aantrekt, maar dat zou in principe wel een keer voor moeten gaan komen :+ ...
Ja... :P maar dan uhm, ja, nee...
Grote kans dat je aangetrokken wordt door kerbin en dan juist nog een hardere slinger weg krijgt.

[ Voor 10% gewijzigd door ThunderNet op 08-01-2015 22:37 ]

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EduardH
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08-12-2021
KSP gebruikt de patched conics approach, waarbij je altijd maar door één lichaam (de sterkste) aangetrokken wordt. Dus in een baan om Kerbol (de zon) zul je altijd daar omheen blijven gaan, tenzij de baan op een gegeven moment binnen de sphere of influence van Kerbin komt. Dan is het hopen dat je niet in een hyperbolische baan aankomt en meteen eruit geslingerd wordt.
Echter, met een voertuig die steeds dichterbij komt en uiteindelijk dichtbij Kerbin komt en een rescue mission op standby met genoeg dV, moet het wel kunnen denk ik. Of je ziet het als een docking probleem en je wacht niet tot je voertuig dichtbij komt en je gaat je gestrande Kerbals gewoon halen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
ThunderNet schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 22:33:
[...]

Met als tip dat je ook een probe naar je gestrande kerbal kan sturen voorzien van de arm uitbreiding. Je gestrande schip met die arm vastpakken, voldoende brandstof overpompen en dan met je oorspronkelijke schip naar huis. Scheelt weer een schip ontwerpen wat leeg heen en vol terug kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
Mijn nieuwe wallpaper:
Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/2116ved.png

Nies bijzonders, wel de eerste keer met een 3 mans lander op Mun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Iemand heeft een herbruikbare raket gemaakt :)
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=nBR06H4E828]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat heeft BahamutoD enige tijd geleden ook gedaan en ik mag zeggen, met stijl. Die jongen maakt zulke fraaie dingen; is het geen voertuig dan zijn het wel zijn mods :) Als klap op de vuurpijl is de muziek ook nog van hem.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2015 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Grappig dat ik hier nog geen post heb gezien van de AMA op Reddit met Elon Musk. Die is ook groot fan van Kerbal :)
https://www.reddit.com/r/..._of_a_rocket_company_ama/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

theHoff schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 09:44:
Grappig dat ik hier nog geen post heb gezien van de AMA op Reddit met Elon Musk. Die is ook groot fan van Kerbal :)
https://www.reddit.com/r/..._of_a_rocket_company_ama/
Ik had het inderdaad gelezen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
denk zal eens hoi zeggen hier, KSP speler sinds 2012-03-10, speel voornamelijk zonder mods, hoewel ik soms wel mods gebruikt. Dat gene waar ik het meeste trots op ben is mijn vanilla space shuttle :) (mechjeb zit er wel op en een mod zodat ik licht op mijn "launch stability enhancers" kon plaatsen

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/RyYCpL5.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:54

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Erg gaaf Bornhald! Zou je misschien de file daarvoor willen delen ?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
Ircghost schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 19:59:
Erg gaaf Bornhald! Zou je misschien de file daarvoor willen delen ?:)
helaas verloren gegaan met een crash van mijn hdd. enige wat ik heb zijn screenshots op steam ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thierry88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08-10 19:55
Het lukt me zowaar een space plane vanaf de startbaan in een orbit te krijgen en weer terug te laten landen bij het KSC. Echter red ik het maar net met de brandstof. Pogingen om een groter vliegtuig te maken met meer brandstoftanks resulteren in onstabiele gevallen die misschien net de lucht in komen. Ik snap dat de center of thrust op één lijn met de center of mass moet zitten en dat center of lift er net iets achter zit in verband met verschuivingen van massa als de brandstof opraakt. De thrust to weight ratio moet boven de 1.0 zitten (liefst 1.2) om voldoende snelheid te kunnen maken om op te stijgen. Al die factoren samen in een vliegtuig die ook nog verder kan komen dan alleen een orbit om Kerbin lukt tot nu toe niet erg.

Intel Core i7 6700, MSI B150A Gaming Pro, MSI Radeon RX480 Gaming X 8G, 2x 8GB Kingston HyperX Fury DDR4-2133, Crucial MX300 525GB, WD Desktop Blue 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Let op dat een TWR van meer dan 1 alleen echt nodig is als je een raket bouwt. Als je deels op de aerodynamica naar boven wilt komen kan je met minder toe. Alleen gevechtsvliegtuigen hebben in de echte wereld een TWR van meer dan 1, normale vliegtuigen zitten daar dik onder :)

Alles met een TWR van 1+ kan zichzelf puur op motorkracht de hemel in heffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexanderB
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09-05 19:05
Nou moet ik wel zeggen, een vliegtuig met te weinig turbojets komt ook gewoon niet vooruit, maar blijft met een lage snelheid op een paar 100 tot 1000 meter steken.

Een paar extra jets, en je komt ineens goed vooruit, waarbij je al snel het punt bereikt hebt dat je op jets een 100x30 orbit kan bereiken. Dan heb je alleen nog een klein duwtje nodig om daar bovenaan 100x100 van te maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11:33

Compizfox

Bait for wenchmarks

Maar het verschil is dat een vliegtuig absoluut geen TWR hoger dan 1 hoeft te hebben. Daarvoor zijn vleugels uitgevonden: om een opwaardse kracht (in dit geval lift) te krijgen die de zwaartekracht overkomt, met een motor met een TWR veel lager dan 1.

Uiteraard moet die motor wel krachtig genoeg zijn om het vliegtuig op snelheden te krijgen waarbij de airfoils genoeg lift produceren, maar daarvoor hoeft de TWR absoluut geen 1 te zijn.

Om maar even een real-life-voorbeeld te nemen: de TWR van een Airbus A380 is slechts 0.12 (320000 / (276800*9.81)).

Wat Camacha zegt is correct; het enige 'voordeel' van een TWR > 1 is dat je airfoils zeg maar overbodig zijn. Dat betekent dat een vliegtuig met een TWR > 1 verticaal kan opstijgen.

Sommige straaljagers hebben wel een TWR > 1, omdat het daar bijdraagt aan 'supermaneuverability': een mate van controle die met airfoils en control surfaces simpelweg onmogelijk is.

[ Voor 24% gewijzigd door Compizfox op 17-01-2015 19:16 ]

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GWBoes
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-10 22:27
Is er iets gewijzigd in 0.9 m.b.t. het voorbereiden van een orbit? ik kan namelijk met m'n 0.9 career geen "set as target" doen en m'n orbit plannen. Ik kan me herinneren dat toen 0.9 net uit was dat nog wel kon.

Flickr - Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gangsta_playa
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 05-10 19:14
GWBoes schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 19:40:
Is er iets gewijzigd in 0.9 m.b.t. het voorbereiden van een orbit? ik kan namelijk met m'n 0.9 career geen "set as target" doen en m'n orbit plannen. Ik kan me herinneren dat toen 0.9 net uit was dat nog wel kon.
Je kan dat enkel doen als je een paar gebouwen upgrade. Zal eens zoeken de welke.

Edit:
Je hebt tracking station level 2 en contracts building level 2 nodig om "set as target" te kunnen gebruiken.
Orbits plannen kan met tracking station level 2 en mission building level 2 :)

[ Voor 19% gewijzigd door gangsta_playa op 17-01-2015 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-03-2021
De reden dat bijv. de Eurofighter een TWR > 1 heeft is om de snelheid erin te houden bij het draaien. Dit maakt de Eurofighter of de F-16 bijv. ook beter dan bijv. de alom geprezen Mig-29; De Mig-29 heeft wel de foils om snel te draaien, maar verliest daarbij danig veel snelheid dat de motoren dit verschil niet snel genoeg goed kunnen maken. Sustained turn rate is veel belangrijker dan instantaneous turn rate als het om real world air 2 air gevechten gaat.

Uit efficientie-oogpunt is een lagere TWR in KSP vrijwel zeker beter, maar natuurlijk wel minder leuk om te vliegen ;)

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

geek: NASA wil helikopterdrone op Mars rond laten vliegen Zullen de eerste Kerbal designs al onderweg zijn naar Duna? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel, KSP 1.0 is de volgende update. Dan is het dus uit beta.
http://forum.kerbalspaceprogram.com/content/326-Beyond-Beta

Zelf heb ik nog het gevoel dat KSP nog lang niet klaar is voor '1.0', maargoed... Gelukkig blijven ze ook na 1.0 doorontwikkelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 15:48:

Zelf heb ik nog het gevoel dat KSP nog lang niet klaar is voor '1.0', maargoed... Gelukkig blijven ze ook na 1.0 doorontwikkelen.
Dat is, denk ik, het nadeel van zo lang een alpha/beta spel spelen, dan is het voor je gevoel nooit klaar voor 1.0.
Op zich staat de basis redelijk goed, zeker als bij 1.0 de aerodynamica beter rust. Je kan raketten en vliegtuigen bouwen, naar andere planeten gaan en vrij veel "daartussen".
Uiteraard kan er veel meer bij of beter, maar dat blijf je altijd houden.
Zo mag van mij heet science gedeelte nog flink op de schop en voegt het contracten gedeelte weinig leuks toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
Het is niet dat er na 1.0 geen updates meer komen (zoals multiplayer), maar dan is het spel compleet zoals Squad het zich in het begin had voorgesteld hoe het moest zijn. Al héél lange tijd geen KSP meer gespeeld, volg het nog nieuws er rond nog wel via twitter/reddit, maar ga wel eens terug beginnen als 1.0 uit is. Zal waarschijnlijk nog wel een maand of twee duren gok ik maar ben in ieder geval wel enthousiast over de komende update.

Steam: Grim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 15:48:
Wel, KSP 1.0 is de volgende update. Dan is het dus uit beta.
http://forum.kerbalspaceprogram.com/content/326-Beyond-Beta

Het is natuurlijk ook even afwachten hoe de game er uitziet met 1.0. :) Als alles in dat artikel goed wordt uitgevoerd kom je een heel eind. En 0.9 stelt mij hoopvol wat dat betreft, daar zat al veel meer in dan ik had durven hopen. En mooier geintegreerd dan het vaak bij mods is. :)

Daarbij was versie 0.25 al meer 1.0 dan veel AAA-titels die tegenwoordig worden gereleased. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En reentry heat gaat ook stock worden in 1.0. (http://kerbaldevteam.tumb...ys-the-really-hot-edition) Yey! :D Maar hoop eigenlijk dat ze gewoon tot Unity 5 wachten voor ze het 1.0 noemen (multicore support, 64-bit). Denk dat ze anders een hoop slechte game-reviews krijgen vanwege de slechte performance (niet vanwege gameplay of gebrek aan features!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ik moet zeggen ik had het niet verwacht van ze, mooi om te horen wat ze allemaal uitgaan rollen met 1.0.. en nu inderdaad op naar x64!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-10 17:50
Mja tuurlijk kunnen ze wel blijven ontwikkelen, maar ik snap dat ze gewoon ergens een streep moeten trekken: "en nu gaan we releasen". Dat versie 2 straks weer een grote verbetering zal worden, zal niemand verbazen. Maar dat betekend niet dat je nu niet gewoon als game kunt releasen. Hij is stabiel, hij is speelbaar en bevat aardig wat content om je mee bezig te houden. Waarom dan niet gewoon 1.0 en verder gaan met ontwikkelen. Ondertussen krijg je wat meer inkomsten omdat je met de marketing weer vooruit kan.

Ik hoop alleen dat ze dit wat breder gaan pushen. Maak er ook een school-versie van om lekker op school mee te experimenteren.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
Martinspire schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 16:23:
Maak er ook een school-versie van om lekker op school mee te experimenteren.
Die is er al heel lang genaamd KerbalEdu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• houthakker1985
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-04 22:30
Toch wel een raar gevoel, ben al jaren bezig met spelen van de beta, en opeens is het "af".
Voor mijn gevoel is het spel nog lang niet klaar, maarja als je ziet hoe het er een paar jaar terug eruit zag...

[ Voor 3% gewijzigd door houthakker1985 op 31-01-2015 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

houthakker1985 schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 16:19:
Toch wel een raar gevoel, ben al jaren bezig met spelen van de beta, en opeens is het "af".
Voor mijn gevoel is het spel nog lang niet klaar, maarja als je ziet hoe het er een paar jaar terug eruit zag...
Ik heb hetzelfde idee een beetje. Hierbij moet ik wel zeggen dat ik het ook had met Minecraft. Ik was de Alpha ooit op het spoor gekomen, voor mijn gevoel was ik er op tijd bij toen. Maar als je MC een teken neemt wat er nog allemaal met KSP kan gebeuren kunnen we ons nog wel een tijdje vermaken met uitbreidingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sumerechny schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 16:24:
Maar als je MC een teken is wat er nog allemaal met KSP kan gebeuren kunnen we ons nog wel een tijdje vermaken met uitbreidingen :)
KSP is nu al belachelijk uitgebreid te modden. Wat mij betreft zijn sommige mods gewoon fixes en is een goed deel absoluut relevante content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Mijn must have mod lijstje: FAR, deadly reentry, remote tech, real chutes, engineer redux, en nog wat.

Ik hoop dat ze met betere aerodynamica bedoelen dat FAR geïntegreerd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pirke schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 09:21:
Ik hoop dat ze met betere aerodynamica bedoelen dat FAR geïntegreerd wordt.
Het lijkt erop dat dit helaas niet het geval gaat zijn. Squad is na het sterke begin met vrij nauwkeurige orbital mechanics een ander (en in mijn ogen vrij riskant) pad ingeslagen dat dingen vooral ook 'fun' moeten zijn. Dat houdt in dat ze min of meer dezelfde aerodynamica aan gaan houden, maar wel zorgen dat nosecones en bays andere onderdelen kunnen shielden. Zie het meer als een versie 1.1 en niet als versie 2.0.

Iets geavanceerds als FAR kunnen we blijkbaar absoluut vergeten, al hebben ze wel aangegeven dat ze modders alle opties willen laten. Ik vind het erg jammer dat Squad nu de casual-route bewandeld in plaats van de meer realistische gameplay die KSP heeft gemaakt wat het nu is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiaan676
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 01:42
Squad heeft aangegeven dat ze een midden weg aan het zoeken zijn. De laatste berichten die ik gezien heb waren volgens mij vrij positief. Het nieuwe model voor lift en drag, gaat al betekenen dat fairings noodzakelijk zijn.

"Unprotected payloads and nonaerodynamic rockets are currently getting torn the hell up at high speeds in our test builds" - @Maxmaps

Daarnaast gaan ze een vorm van reentry heating toevoegen, dus overal denk ik wel dat het realistischer wordt.

De onrealistische lucht weerstand enz betekend wel dat mensen vreemde schepen kan maken die anders niet mogelijk zijn wat volgens mij ook bijgedragen heeft aan het succes van KSP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 13:06:
[...]
Iets geavanceerds als FAR kunnen we blijkbaar absoluut vergeten, al hebben ze wel aangegeven dat ze modders alle opties willen laten. Ik vind het erg jammer dat Squad nu de casual-route bewandeld in plaats van de meer realistische gameplay die KSP heeft gemaakt wat het nu is.
Je moet niet vergeten dat KSP vooral het grote publiek moet aanspreken, niet het handjevol mensen die stage heeft gelopen bij de NASA om het spel te willen spelen ;)

Zolang met mods alles naar eigen behoefte aan te passen is, lijkt mij dat de juiste manier. Het spel is al lastig genoeg voor de beginner, als het niveau wat hoger wordt kan met mods het spel precies naar smaak aangepast worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Christiaan676 schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 14:07:
De onrealistische lucht weerstand enz betekend wel dat mensen vreemde schepen kan maken die anders niet mogelijk zijn wat volgens mij ook bijgedragen heeft aan het succes van KSP.
Squad heeft nu heel erg last van een probleem dat XKCD ooit zo mooi geïllustreerd heeft. Door ooit een extreem kapot aerodynamisch model te implementeren en dat lange tijd zo te laten zijn ze nu het haasje als ze het goed doen en zijn ze dat ook als ze het niet doen. Ze proberen nu de mensen die het huidige model het liefste zien te vriend te houden en dat kan alleen maar een soppig compromis tot gevolg hebben.

Afbeeldingslocatie: http://imgs.xkcd.com/comics/workflow.png
There are probably children out there holding down spacebar to stay warm in the winter! YOUR UPDATE MURDERS CHILDREN.
Fly-guy schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 14:27:
Je moet niet vergeten dat KSP vooral het grote publiek moet aanspreken, niet het handjevol mensen die stage heeft gelopen bij de NASA om het spel te willen spelen ;)
Dat standpunt zie je vaker, maar snijdt geen hout. Quasirealistische orbital mechanics hebben niemand afgeschrikt en het spel juist op de kaart gezet. Daar komt nog bij dat realistische aerodynamica helemaal niet extreem moeilijk zijn. Je kunt nog steeds prima zonder ooit enige berekening of kennis prima voertuigen bouwen zoals dat altijd mogelijk was. Er lijkt een bepaalde neiging te zijn FAR als extreem moeilijk te bestempelen, maar de realiteit is dat het gewoon net even anders is, maar helemaal niet complex, lastig of onleuk.

Realistisch spul zou het leven juist een stuk makkelijker maken, want op die manier kan je alle informatie, adviezen en zelfs formules die op internet te vinden zijn voor het echte leven ook kunnen toepassen in KSP. Weet je niet hoe iets moet? Zoek uit wat te in het echt doen, kopieer dat en dikke kans dat het werkt.

Iedereen die ook maar een beetje bekend is met het echte werk, denk aan mensen die zeilen, vliegeren, vliegen et cetera kunnen intuïtief aan de slag, in plaats van één of ander onrealistisch systeem dat nergens op lijkt te moeten leren en bestuderen. Dat is niet logisch en wordt daardoor vanzelf lastig.

Een spel met kunstmatige aerodynamica is niet makkelijker, hooguit op een andere, onnatuurlijke manier complex.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2015 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Zelf gebruik ik FAR en met raketten is dat alleen maar makkelijker. En ja, ik gebruik nog steeds Asparagus-staging, brede raketten en regelmatig geen fairings. En zolang het symmetrisch is en je CoT in lijn is met de CoM krijg je het toch wel in orbit. Alleen kost het in FAR minder brandstof. :P

Als de nieuwe aerodynamica niet bevalt, kunnen we altijd nog gewoon FAR gebruiken. Ik zie geen probleem dus. En ik ben dan ook meer benieuwd naar de andere nieuwe features die ze er in willen stoppen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulcrusher
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-10 00:03
Gaius schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 08:52:
Als de nieuwe aerodynamica niet bevalt, kunnen we altijd nog gewoon FAR gebruiken. Ik zie geen probleem dus. En ik ben dan ook meer benieuwd naar de andere nieuwe features die ze er in willen stoppen. :)
Dit dus. Misschien kunnen ze zelfs zo ver gaan dat je kan kiezen tussen een "arcade" (stock) en een "realistic" (FAR) aerodynamica model. Als dat je niet bevalt kun je altijd naar mods kijken.
Lijkt me niet lastig en iedereen is blij. :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dogooder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:28

Dogooder

dus...

Ik heb een vraagje, ik speel 0.90 career mode (kerbal engineer only). Voor om (kerbal) geld te besparen werk ik veel met SSTOs die ook weer netjes kunnen landen. Tot een payload van 16ton geen probleem, maar voor duna missions of spacestations zou ik graag een groter payload willen hebben. Nu zag ik een voorbeeld van 8 tal turbojets en 1 RAPIER welke ik probeer na te bouwen.
http://forum.kerbalspacep...76&viewfull=1#post1020076

Nu is het zo dat de turbojets makelijk tot 20km hoogte vliegen, maar daarna houd het wel een beetje op. Ik hou dan slecht 1 RAPIER over die op dat moment een TWR van 0.32 heeft. We storten dan gewoon weer neer. Weet iemand de truc hiervan, hoe komen anderen wel in orbit met 1 RAPIER en een 50ton payload?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dogooder schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 13:41:
Ik heb een vraagje, ik speel 0.90 career mode (kerbal engineer only). Voor om (kerbal) geld te besparen werk ik veel met SSTOs die ook weer netjes kunnen landen. Tot een payload van 16ton geen probleem, maar voor duna missions of spacestations zou ik graag een groter payload willen hebben. Nu zag ik een voorbeeld van 8 tal turbojets en 1 RAPIER welke ik probeer na te bouwen.
http://forum.kerbalspacep...76&viewfull=1#post1020076

Nu is het zo dat de turbojets makelijk tot 20km hoogte vliegen, maar daarna houd het wel een beetje op. Ik hou dan slecht 1 RAPIER over die op dat moment een TWR van 0.32 heeft. We storten dan gewoon weer neer. Weet iemand de truc hiervan, hoe komen anderen wel in orbit met 1 RAPIER en een 50ton payload?
Misschien veel eerder beginnen met pitchen, zodat je op de turbojets een (veel) grotere snelheid kunt halen (>1400m/s op turbojets is makkelijk te doen). De air-intakes werken dan ook efficienter, waardoor je weer hoger kunt komen, waardoor er minder luchtwrijving is en waardoor je weer sneller kunt gaan, etc. Je kunt dan een apogee van >70km halen op alleen turbojet power, en je hebt dan alleen nog een kleine 'circularisation burn' op rocket power nodig om in een stabiele orbit te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dogooder
  • Laatst online: 12:28

Dogooder

dus...

Dat had ik wel geprobeerd, maar ik kwam niet veel verder dan 600m/s en toen zat ik dus al weer op 20km hoogte. Ik zal daar dan nog eens verder mee spelen. Wellicht wat meer geduld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Inderdaad kleinere pitch aanhouden, al heb ik zelf daar nooit echt het geduld voor. Ik burn meestal wat meer dan strict noodzakelijk, maar daarmee maak ik het mezelf makkelijker :)

En als je de mods hieronder gebruikt, en je stopt wat parachutes op je stages, dan komen de bruikbare onderdelen gewoon weer in je inventory terecht wat veel geld scheelt. Zo heb ik geen SSTO nodig en heb ik toch een 80-90% hergebruik.

http://www.curse.com/ksp-...-kerbal-construction-time

http://forum.kerbalspacep...ges-v1-5-3-%2812-22-14%29

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
Iemand hier toevallig die de mods rasterpropmonitor en modified IVA's gebruikt? Na het toevoegen van de laatste geeft RPM ingame een foutmelding bij de MK2 cockpit IVA.
Geen idee hoe dat te verhelpen, maar die IVA's zijn zo mooi :)

-EDIT-

alweer opgelost, de oplossing die het niet deed, deed het wel, maar dan moet je de verandering wel opslaan, wat ik dus verzuimd had. :X

So, never mind, maar het is wel een aanrader mocht je leuke IVA cockpits willen (eventueel gecombineerd met een hullcamera en vesselview.

[ Voor 47% gewijzigd door Fly-guy op 01-03-2015 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ben benieuwd of we nu meer gaan horen over unity 5 gebruik bij een toekomstige update! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ircghost schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 17:09:
Ben benieuwd of we nu meer gaan horen over unity 5 gebruik bij een toekomstige update! :D
Maxmaps heeft flink gesuggereerd dat dit wel het geval gaat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 17:10:
[...]

Maxmaps heeft flink gesuggereerd dat dit wel het geval gaat zijn.
Yep, staat in de laatste devblog: http://kerbaldevteam.tumblr.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 24-09 11:13
On a not particularly similar topic, we are thrilled to see the release of Unity 5, and look forward to digging into it once we’ve released 1.0, as development on the next update is far too advanced now to throw something as complex as an engine update on top of it.
alstu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Ik vind Kerbel ook geen game die veel betere graphics nodig heeft. Betere physics sure, maar daar zit toch al wat werk in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexanderB
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09-05 19:05
Unity 5 zou multithreading mogelijk moeten maken, waardoor we betere physics krijgen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AlexanderB schreef op zondag 15 maart 2015 @ 14:36:
Unity 5 zou multithreading mogelijk moeten maken, waardoor we betere physics krijgen. :)
Yep, update van PhysX 2.8 naar 3.3 wat alleen al een enorme snelheidsverbetering zou moeten geven. En hopelijk stabiele 64-bit ondersteuning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
AlexanderB schreef op zondag 15 maart 2015 @ 14:36:
Ik snap de voordelen, maar zo slecht is het op dit moment niet. Ik denk dat de stap naar Unity 5 wel snel gezet kan worden, maar het kost ook weer tijd eer je er wat voor terug ziet. Versie 1 (en dus Steam release) zou wat mij betreft ook prioriteit krijgen. Kun je daarna Unity 5 met leuke extra's als versie 2 releasen en zo weer een verkoop-boost krijgen

[ Voor 9% gewijzigd door Martinspire op 15-03-2015 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op zondag 15 maart 2015 @ 11:01:
Ik vind Kerbel ook geen game die veel betere graphics nodig heeft. Betere physics sure, maar daar zit toch al wat werk in.
Betere graphics zijn absoluut niet nodig, maar het zou wel leuk zijn. Echt knap ziet het er natuurlijk niet echt uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ik zou eigenlijk vooral interessantere en meer planeten willen zien. Het zou heel gaaf zijn om een astroidbelt of atmosfeer te zien. Door de wolken heen landen op Kerbal bijvoorbeeld. Het voelt gewoon enorm aan als een lege bedoeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
Ircghost schreef op zondag 15 maart 2015 @ 17:34:
Ik zou eigenlijk vooral interessantere en meer planeten willen zien. Het zou heel gaaf zijn om een astroidbelt of atmosfeer te zien. Door de wolken heen landen op Kerbal bijvoorbeeld. Het voelt gewoon enorm aan als een lege bedoeling.
Het zit niet in de standaard game maar daarvoor is er de mod support. Merendeel van de mods staan op CurseForge. Astroidbelt heb ik geen idee of daar een mod voor is. Voor andere planeten zoek 'Planet Factory' een keertje op voor KSP aangezien dit niet op CurseForge staat.

Veel plezier. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

NuCl3aR schreef op maandag 16 maart 2015 @ 10:19:
[...]

Het zit niet in de standaard game maar daarvoor is er de mod support. Merendeel van de mods staan op CurseForge. Astroidbelt heb ik geen idee of daar een mod voor is. Voor andere planeten zoek 'Planet Factory' een keertje op voor KSP aangezien dit niet op CurseForge staat.

Veel plezier. :)
Thanks, ik wist inderdaad dat het bestond :). Daarom zou ik juist graag zien dat het een standaard onderdeel wordt van KSP zelf. Hoe minder je hoeft te modden hoe stabieler alles is ervaar ik vaak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K
  • Laatst online: 11-10 01:22

Stoney3K

Flatsehats!

Ircghost schreef op maandag 16 maart 2015 @ 10:24:
[...]

Thanks, ik wist inderdaad dat het bestond :). Daarom zou ik juist graag zien dat het een standaard onderdeel wordt van KSP zelf. Hoe minder je hoeft te modden hoe stabieler alles is ervaar ik vaak!
Voor het beheren van mods gebruik ik normaal CKAN, zoiets zou ik graag als onderdeel van 1.0 willen zien.

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 24-09 11:13
blijkbaar zat er ook een april fools in KSP.. iets met Nyan cat (via een facebook groep achter gekomen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K
  • Laatst online: 11-10 01:22

Stoney3K

Flatsehats!

snowD schreef op donderdag 02 april 2015 @ 13:08:
blijkbaar zat er ook een april fools in KSP.. iets met Nyan cat (via een facebook groep achter gekomen)
Die Nyan Cat heb je altijd als je de 64-bit versie start en hij nog aan het laden is.

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stoney3K schreef op zondag 29 maart 2015 @ 15:01:
Voor het beheren van mods gebruik ik normaal CKAN, zoiets zou ik graag als onderdeel van 1.0 willen zien.
CKAN is toch niet helemaal ideaal, omdat het teveel gepusht wordt en dingen soms vervelenderwijs toch niet werken.

Gelukkig snappen de meeste modders dat en bieden ook nog een andere versie aan, al supporten ze die niet altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/xNLt6sEcIkI1CxYYDRxRCAXG/full.png

Zojuist twee Kerbonauten vermoord.. :X

Had een prachtig return vehicle gebouwd vanaf Duna, maar blijkbaar konden de zonnepanelen de lanceer-kracht of de (toch wel dunne) atmosfeer van Duna niet aan bij 't lanceren. 'k Had 16x (2x8) een Rockomax 24-77 gemonteerd rondom een fuel tank. Blijkbaar was 320 kN aan thrust toch ietsjes teveel :P

Resultaat: twee kerbonauten eenzaam at drift in een collision course met Duna :+ Docking was niet mogelijk (monopropellant voor de RCS was ook op, al weet ik niet of dat nog gewerkt zou hebben zonder stroom..), aangezien 'ie rondtolde als een malle.. :P En een mooie rendezvous door m'n orbiter mislukte, waardoor de kerbonauten tijdens hun EVA de orbiter niet bereikten en uiteindelijk te pletter sloegen op Duna :+ :X

Oepsie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/dBchAWwYHoL5jednst2UKbZl/full.png

Handig.. |:(

Een omgevallen lander is nog niet zo'n probleem. Op Duna kan ik 'em ongetwijfeld wel weer rechtkrijgen met alleen de bovenste RCS motoren.

Maar dan moet niet m'n frikkin complete lander can eraf mieteren |:( Zó hard ging 't niet eens :D

Morgen maar eens een rescue-mission starten door een extra lander can mee te zeulen :+

[ Voor 11% gewijzigd door Osiris op 14-04-2015 23:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Made it!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/AQlmeFj.gif

:P

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Laatst online: 11-10 23:57

HaterFrame

Well... Poo came out!

Wanneer komt 1.0 eigenlijk uit. Ik wil graag een nieuwe carreer gaan starten maar dan wacht ik liever ff totdat de nieuwste versie er is :)

Toevallig komt er net een tweet langs, nog 7 dagen!

[ Voor 16% gewijzigd door HaterFrame op 21-04-2015 02:49 ]

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standby
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09:17
MetaFrame schreef op maandag 20 april 2015 @ 21:55:
Wanneer komt 1.0 eigenlijk uit. Ik wil graag een nieuwe carreer gaan starten maar dan wacht ik liever ff totdat de nieuwste versie er is :)

Toevallig komt er net een tweet langs, nog 7 dagen!
Goed om te horen, ik zat namelijk ook op 1.0 te wachten.
Dus nog even geduld :)

Blaat het niet dan schaapt het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiaan676
Versie 1.0 komt eigenlijk sneller dan verwacht. Laten we hopen dat alle irritante bugs er uit zijn voordat ze de release er uit brengen.

Ondertussen kan ik niet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balance
  • Laatst online: 10-10 10:14
Nog maar 6 dagen tot de lancering :).

YouTube: Day 6 - Fairings

Misschien krijg ik nu een keer mijn satellieten heel de ruimte in! _/-\o_ Ben benieuwd of er ook radial-mount en inter-stage versies komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiaan676
Met de dev note van vandaag zijn er ook weer wat plaatjes vrij gegeven van 1.0

Ik kan niet wachten, ziet er uit als een leuke update.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/bABHjl4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/VG5Aemf.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/zjHxKW0.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Ziet er tof uit idd, ben ook erg benieuwd naar de heatshields. Zijn deze te droppen na reentry?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Maandag it is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
Er zijn nu al op twitch meerdere streams van 'bekende' streamers die een preview versie hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-10 12:39

Tourniquet

Hiya, fellas!

Scott heeft ook al een preview

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
non-stop streaming op KSP tv tot de release http://www.twitch.tv/ksptv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Yep, heb al een aantal uurtjes zitten kijken. Heb zin in maandag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-10 12:39

Tourniquet

Hiya, fellas!

Deze is ook leuk:

Straks Scott Manley op Twitch. _/-\o_

[ Voor 21% gewijzigd door Tourniquet op 26-04-2015 21:33 ]

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Tourniquet schreef op zondag 26 april 2015 @ 21:11:
Deze is ook leuk:

[video]

Straks Scott Manley op Twitch. _/-\o_
Wat een talent _/-\o_

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
Ik had bij die preview van Ronin Pawn toch wel de barn verwacht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Nog anderen waarbij de Squad patcher eindeloos op 100% blijft staan voor een download van wat tools?

nvm; gok dat het te maken heeft met hun server migration.

[ Voor 23% gewijzigd door Ircghost op 27-04-2015 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09:33
Ik ga voor de veiligheid gewoon een verse installatie doen. Geen mods die problemen kunnen veroorzaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Vanaf hoelaat verwacht men dat 1.0 beschikbaar is in steam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jirnsum
Meestal komen steam releases zo rond 19:00 CET los

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balance
Nog wat strakke plaatjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Je kan niet anders dan erg enthousiast worden als je dat ziet, wat een gave dingen allemaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standby
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09:17
Na een lange reis over de rommelmarkt thuisgekomen is er helaas nog geen update :(
Maar het zijn inderdaad gave beelden om te zien :)

Nu word het ook de moeite waard om spacestations te bouwen ivm constante stroom science

[ Voor 25% gewijzigd door Standby op 27-04-2015 15:35 ]

Blaat het niet dan schaapt het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balance
De website is al de hele dag onbereikbaar vanwege het migreren van hun servers. Zodra de website online gaat, gaat de game online. Nu wachten met een fancy grafische interface :P.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/VBNxaf9A95xRmcfyoqmj223V/full.png
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/DLPjaPa6bimYnEfDuPl8jZd4/full.png

Ook was er een interessante Ask Me Anything op Reddit.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/307Hkcfes7vKb8PQVNbFB2iY/full.png

[ Voor 18% gewijzigd door Balance op 27-04-2015 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
De AMA heeft zelfs op #1 gestaan op /r/all. Ik heb zelf al lange tijd niet meer gespeeld, sinds 0.25 ongeveer. Ik kijk ook nog wel dagelijks op de KSP subreddit dus ben nog wel mee met alles enkel zelf niet gespeeld.

Met de release van 1.0 toch maar eens terug beginnen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiaan676
En de update is uit!!!
Pagina: 1 ... 31 ... 39 Laatste

Let op:
Vrijwilligers om mede-auteur te worden van dit topic mogen zich melden via TR :)