Na recentelijk een nieuwe career save te zijn gestart, is het weer tijd om weer kerbalstationair een fatsoenlijk communicatiesysteem de lucht in te brengen. De eerste 2 satellieten zijn met succes op hun plek aangekomen, van de 3e wil ik bij eventuele interesse ook nog wel een video maken.
Plaatjes:
De oude satelieten (Welke op ~250KM hoogte een baan hadden) waren nodig aan vervanging toe, hun orbit was ook wat vervallen waardoor ze vrij dicht op elkaar zaten:

Hiervan vlogen er 2 rond welke er voor zorgden dat ik bij het lanceren van probes net dat beetje meer range had, echter werkte dit systeem niet langer naar behoren (Wasteheat was nogal aan het opbouwen, en ik had eindelijk de tech voor wat beters)
Waarna ik 2 van deze mooie dingetjes in een kerbinstationary orbit bracht:

Waardoor alles er vlak voor de de-orbit van het oude systeem er zo uit ziet:

Aangezien ik niet van rommel houd (Ik probeer altijd stages te laten crashen op Kerbin of de doelplaneet) was het tijd om de 2 oude uit de lucht te halen. De eerste ging 's nachts, waardoor ik geen mooie plaatjes heb. Van de 2e heb ik deze beelden:

Op dit punt was de boel op ~40KM hoogte (En snel zakkend).
Even later kwamen de (Deadly) reentry effecten, hierbij verloor ik wat onderdelen
:

Momenteel heb ik ~85% coverage, de 3e satelliet zal dit naar 100% brengen.
Ik speel met vrij veel mods (Scott Manley
) , bij interesse wil ik ze wel opnoemen.
Plaatjes:
De oude satelieten (Welke op ~250KM hoogte een baan hadden) waren nodig aan vervanging toe, hun orbit was ook wat vervallen waardoor ze vrij dicht op elkaar zaten:

Hiervan vlogen er 2 rond welke er voor zorgden dat ik bij het lanceren van probes net dat beetje meer range had, echter werkte dit systeem niet langer naar behoren (Wasteheat was nogal aan het opbouwen, en ik had eindelijk de tech voor wat beters)
Waarna ik 2 van deze mooie dingetjes in een kerbinstationary orbit bracht:

Waardoor alles er vlak voor de de-orbit van het oude systeem er zo uit ziet:

Aangezien ik niet van rommel houd (Ik probeer altijd stages te laten crashen op Kerbin of de doelplaneet) was het tijd om de 2 oude uit de lucht te halen. De eerste ging 's nachts, waardoor ik geen mooie plaatjes heb. Van de 2e heb ik deze beelden:

Op dit punt was de boel op ~40KM hoogte (En snel zakkend).
Even later kwamen de (Deadly) reentry effecten, hierbij verloor ik wat onderdelen

Momenteel heb ik ~85% coverage, de 3e satelliet zal dit naar 100% brengen.
Ik speel met vrij veel mods (Scott Manley

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken