Ik had inderdaad geen RCS fuel, wist niet dat je daar aparte fuel voor nodig had

Nu ging het iets beter ja.
Mijn missie was een gestrande kerbal op de maan te gaan redden. Ik wilde het mezelf wat moeilijker maken door een tussenstop te maken bij een 'fuel station' in orbit rond Kerbin, dus eerst een raket gebouwd die een grote oranje fuel tank in orbit kan brengen inclusief docking port. Dat ging redelijk aardig, is toch wel wat kracht voor nodig om zo'n tank vol in orbit te krijgen maar het is gelukt.
Daarna een moon lander gebouwd die net genoeg fuel had om in orbit te komen. Met behulp van mechjeb tot op 40 meter van het fuel station gekomen, en met RCS geprobeerd om te gaan docken. Helaas had ik twee verschillende docking ports die ik heel langzaam tegen elkaar zag bumpen zonder dat er iets gebeurde

Dus weer opnieuw, deze keer met de goeie maat docking port

Toen lukte het zowaar nog wat makkelijker, en heb ik mijn raket vol kunnen tanken

M'n kerbal vrij eenvoudig op kunnen pikken, voor de verandering werkte de autolander van mechjeb een keer super (op 10 meter van de target geland). Maar bij de terugkeer naar Kerbin had ik nét niet meer genoeg fuel.... Dus nu zitten mijn twee kerbals in een super elliptische orbit rond Kerbin, zonder fuel tanks of niks. Mijn volgende missie is dus nu een nieuw schip te bouwen en daar weer mee te gaan docken om ze terug naar Kerbin te brengen

Dat gaat lastig worden, volgens mij werkt mechjeb niet super als je geen circulaire orbits hebt... Dan maar eens handmatig proberen