Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11:07
http://forum.xda-develope...p?t=1548226&highlight=usb

check dit even, overigens heb ik nog geen ics op de tab draaien.

[ Voor 22% gewijzigd door rambocus op 14-05-2012 20:19 ]

Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
rambocus schreef op maandag 14 mei 2012 @ 20:18:
http://forum.xda-develope...p?t=1548226&highlight=usb

check dit even, overigens heb ik nog geen ics op de tab draaien.
Ja, dit werkt dus meteen :D Had al lopen zoeken onder settings, maar het zit iets dieper verstopt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
dat is mooi, ga zelf ook maar eens kijken hoe of wat met ics en ben mij al af en toe aan het inlezen.

Overigens geroot en CWM recovery staat er al op en een backup gemaakt.

edit:

heb deze rom geplaatst
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1648561

zie dus twee gapps hierbij staan, heb de eerste geplaatst. Weet iemand wat die tweede doet )Modified GappsV3 sans GoogleBackupTransport )

[ Voor 39% gewijzigd door rambocus op 14-05-2012 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrizzly
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 23:27
Tim schreef op maandag 14 mei 2012 @ 12:27:
Het Samsung logo staat ondersteboven.
Via google vind je vreemd genoeg allebei de varianten en iedereen beweert dat het de originele is. Bij deze bijvoorbeeld staat het logo net zo als bij de mijne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nMad
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:15
Chrizzly schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 08:03:
[...]

Via google vind je vreemd genoeg allebei de varianten en iedereen beweert dat het de originele is. Bij deze bijvoorbeeld staat het logo net zo als bij de mijne.
Daar heb ik hem ook vandaan en het Samsung logo staat zoals op die afbeelding!

PV: 10,4 kWp | EV: Tesla M3 LR ‘19 | L/W WP: Panasonic WH-MDC07J3E5 + PAW-TD20C1E5 | L/L WP: Daikin FVXM35A/RXM35R + Daikin FTXM25R/RXM25R + MHI 2x SRK25ZS-WF/SCM40ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08 16:29

Tim

Ok, er zijn blijkbaar verschillende versies: De EFC-1C9NBEC en de EFC-1C9NBEGSTA. Misschien dat dat het verschil is (de tab zit er ook andersom in, aan het gat voor de camera te zien).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nMad
Tim schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 11:35:
Ok, er zijn blijkbaar verschillende versies: De EFC-1C9NBEC en de EFC-1C9NBEGSTA. Misschien dat dat het verschil is (de tab zit er ook andersom in, aan het gat voor de camera te zien).
Op de Samsung site krijg ik gelijk de EFC-1C9NBEGSTA versie te zien.

Even wat anders, ik draai nu een Overcome ROM (Android 3.2) op de tablet. Nu ben ik van plan om deze ROM te gaan installeren. Wat is de beste manier om de app data te backuppen en terugzetten op deze nieuwe ROM? Mijn vriendin speelt namelijk diverse spelletjes op de tablet en ze wil haar saved games niet kwijtraken :P

[ Voor 31% gewijzigd door nMad op 15-05-2012 12:17 ]

PV: 10,4 kWp | EV: Tesla M3 LR ‘19 | L/W WP: Panasonic WH-MDC07J3E5 + PAW-TD20C1E5 | L/L WP: Daikin FVXM35A/RXM35R + Daikin FTXM25R/RXM25R + MHI 2x SRK25ZS-WF/SCM40ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
nMad schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 12:08:
[...]

Op de Samsung site krijg ik gelijk de EFC-1C9NBEGSTA versie te zien.

Even wat anders, ik draai nu een Overcome ROM (Android 3.2) op de tablet. Nu ben ik van plan om deze ROM te gaan installeren. Wat is de beste manier om de app data te backuppen en terugzetten op deze nieuwe ROM? Mijn vriendin speelt namelijk diverse spelletjes op de tablet en ze wil haar saved games niet kwijtraken :P
Met de app titanium backup, kan je alle data en apps backup en weer terugzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik iets zoek voor mijn tablet 8.9 dan kijk ik eerst bij www.vandenberg-telecom.nl . Ze hebben echt heel veel spullen. Ik heb hier ook een Connection Kit gekocht en dat werkt perfect. En gratis verzenden, ook altijd prettig.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2012 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
Heeft iemand met de ics roms al eens de cpu hoger gezet? Zie wel verschil maar weet even niet of het kwaad kan. Had hem even gezet van 1000 mhz naar 1200 mhz( 1400 mhz is het max. met dezeom)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16-09 14:19
Chrizzly schreef op maandag 14 mei 2012 @ 10:37:
De officiele witte book cover is nu 14,99 bij wehkamp!

Ik heb zelf deze gekocht en ik ben er heel erg blij mee. Bezorging duurt ongeveer een week uit China en je ziet er niet aan of hij nep is. Mooi stevig en ook met Samsung en Galaxy Tab logo's. Tab past er perfect in.
Bedankt voor de wehkamp-tip. Lijkt me erg goedkoop voor de originele samsung-cover. Maar het product-nummer lijkt te kloppen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 12:28

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Rudi schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 17:19:
[...]

Bedankt voor de wehkamp-tip. Lijkt me erg goedkoop voor de originele samsung-cover. Maar het product-nummer lijkt te kloppen :)
Ze hadden zelfs de cover met Bluetooth keyboard voor € 19. Gelijk gescoord natuurlijk. _/-\o_

-= Very annoying forum person =-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tHe_BiNk
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

tHe_BiNk

He's evil! Very EVIL!

master_viper schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 18:55:
[...]

Ze hadden zelfs de cover met Bluetooth keyboard voor € 19. Gelijk gescoord natuurlijk. _/-\o_
Heb je een link?

APPLYitYourself.co.uk - APPLYitYourself.com - PLAKhetzelf.nl - Raamfolie, muurstickers en stickers - WindowDeco.nl Raamfolie op maat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 12:28

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Ik vrees al uitverkocht. Had hem zelf al na 1 dag binnen, origineel en goed verpakt. En belachelijk goedkoop.

-= Very annoying forum person =-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Ik heb een sensors test applicatie gedownload, maar daarmee zie ik niet of sensors de goede kant op werken.
Kan iemand (met een Tab met originele software) Google Sky voor me testen, en dan met name of links/rechts verdraaien goed werkt? Bij mij werkt dat precies omgekeerd, hoog/laag gaat goed. Vreemd genoeg blijft dit gedrag hetzelfde als ik de tab landscape/portrait draai. Ik weet niet hoe die sensor werkt en of dat gezien dit gedrag een hardwareprobleem kan zijn, of dat het software is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nMad
Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 16:18:
Als ik iets zoek voor mijn tablet 8.9 dan kijk ik eerst bij www.vandenberg-telecom.nl . Ze hebben echt heel veel spullen. Ik heb hier ook een Connection Kit gekocht en dat werkt perfect. En gratis verzenden, ook altijd prettig.
Bijna €16,- vragen voor een OTG usb connection kit is wel heel erg extreem. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:48
RemcoDelft schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 21:11:
Kan iemand (met een Tab met originele software) Google Sky voor me testen, en dan met name of links/rechts verdraaien goed werkt?
Geen originele software maar op AOKP Build 36 werkt het i.i.g. prima. Links/rechts/boven/beneden is goed.

[Edit] Nu net deze cover binnengekregen voor de Tab (op 4 mei besteld trouwens). Is in het echt veel mooier dan op de plaatjes imho. Enorm blij mee. Voegt bijzonder weinig bulk toe, pakt veel fijner beet (is wat "zachter" en door het héle kleine opstaande randje zou op zijn kop neerleggen in theorie ook geen kwaad kunnen :P

[ Voor 48% gewijzigd door Brad Pitt op 19-05-2012 15:06 ]

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:55
Denk dat binnenkort de camera drivers wel komen voor de 4.0 rom van de tab1.

Vooral omdat de tab2 met Out of box al ICS heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
Wat zijn jullie ervaringingen met de build 36?

Bij build 35 had ik totaal geen last dat de baterij leegloopt.Bij build 36 verlies ik ca 10 % op de standby stand per nacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
rambocus schreef op zondag 20 mei 2012 @ 09:08:
Wat zijn jullie ervaringingen met de build 36?

Bij build 35 had ik totaal geen last dat de baterij leegloopt.Bij build 36 verlies ik ca 10 % op de standby stand per nacht
Build 36 heeft hier een zéér goede idle drain. Ben 17% accujuice kwijt na vrijwel precies twee dagen d:)b

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/14488320/tab/Screenshot_2012-05-20-09-29-30.jpg Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/14488320/tab/Screenshot_2012-05-20-09-29-42.jpg
<clickable>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
Brad Pitt schreef op zondag 20 mei 2012 @ 09:35:
[...]

Build 36 heeft hier een zéér goede idle drain. Ben 17% accujuice kwijt na vrijwel precies twee dagen d:)b

[afbeelding] [afbeelding]
<clickable>
kan even niet vinden hoe je ook al weer een screensshot kan maken, anders had ik ook een shot hier op geplaatst.

leuk zo een grafiek, zie wel dat hij bij mij begonnen is met een niet volledig opgeladen toestel.

Ik zie bij jou op het eerste plaatje niet wat het scherm verbruikt die bij van mij staat nu op 31% en het gebruik van het android besturingssyteem staat op 48 %,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
RemcoDelft schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 21:11:
Ik heb een sensors test applicatie gedownload, maar daarmee zie ik niet of sensors de goede kant op werken.
Kan iemand (met een Tab met originele software) Google Sky voor me testen, en dan met name of links/rechts verdraaien goed werkt? Bij mij werkt dat precies omgekeerd, hoog/laag gaat goed. Vreemd genoeg blijft dit gedrag hetzelfde als ik de tab landscape/portrait draai. Ik weet niet hoe die sensor werkt en of dat gezien dit gedrag een hardwareprobleem kan zijn, of dat het software is.
*Update*: Reinstall van Google Sky loste het links/rechts probleem op. Wazig hoe brak applicaties voor Android zijn, zelfs als ze van de producent Google komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
RemcoDelft schreef op zondag 20 mei 2012 @ 10:06:
*Update*: Reinstall van Google Sky loste het links/rechts probleem op. Wazig hoe brak applicaties voor Android zijn, zelfs als ze van de producent Google komen.
Marktplaats, lage prijs voor de Tab vragen, zat kopers. Meteen naar de Apple Store, iPad kopen, klaar. Win-win.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marrk
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-07-2021

marrk

marrk

Brad Pitt schreef op zondag 20 mei 2012 @ 10:08:
[...]

Marktplaats, lage prijs voor de Tab vragen, zat kopers. Meteen naar de Apple Store, iPad kopen, klaar. Win-win.
Vriendje, waarom kijk je uberhaupt nog in deze thread?

blog
sow
eee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
marrk schreef op zondag 20 mei 2012 @ 16:02:
Vriendje, waarom kijk je uberhaupt nog in deze thread?
Vraag dat liever aan hem, degene die vindt dat zo'n beetje álles aan Android crap is. Ik vind het een heerlijk OS en de Tab een geweldig apparaat. Als men onzin uitkraamt in een publiek forum lijkt het mij dat ik daar ook op mag reageren. Is die reactie ongewenst: TR aanmaken please. Jij vond zijn post uiteraard heel waardevol?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
Brad Pitt schreef op zondag 20 mei 2012 @ 16:10:
[...]
Jij vond zijn post uiteraard heel waardevol?
Het feit dat reinstall een probleem oplost lijkt me inderdaad waardevol. Maar het is ook iets wat niet nodig zou moeten zijn, en dus ook iets wat vaker kan gebeuren.
Dat jij vindt dat ik daarom een drie keer zo dure appel moet kopen (waar ik he-le-maal niets mee heb omdat ik het gruwelijk vind om precies te moeten doen hoe iemand het verzonnen heeft) is hier inderdaad volledig offtopic.

@Hieronder: leer lezen. Verder ga ik hier niet meer op ni :F

[ Voor 5% gewijzigd door RemcoDelft op 20-05-2012 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
RemcoDelft schreef op zondag 20 mei 2012 @ 16:18:
Het feit dat reinstall een probleem oplost lijkt me inderdaad waardevol.
Hiermee letterlijk élke Android app afdoen als zijnde crap vind ik nogal kort door de bocht. Een reinstall of een reboot is iets dat op elk OS wel eens nodig kan zijn. Bijzonder vaag om meteen een heel OS af te zeiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
ben maar weer teruggegaan naar build 35. Mischien is het gevoelsmatig, maar ook 720p films vond ik nu minder streamen vanaf de popcorn naar de tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marrk
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-07-2021

marrk

marrk

Beetje flauw om te zeggen dat ik een TR aan moet maken, terwijl je zelf ook via posts reageert, Brad Pitt. Maar nee, ik vind jouw opmerking toch een stuk minder toevoegen dan degene waar je op reageerde.

Ontopic, klopt het dat mijn samsung galaxy s headset anders is dan mijn galaxy tab headset? Ik krijg maf geluid als ik mijn S koptelefoon op mijn tab aansluit en vice versa. ik weet dat de SGS een andere aansluiting heeft dan normale headsets, maar de tab dus niet? Beetje hinderlijk wel (al hoef ik voor mijn gellaag geen apple geadviseerd te krijgen).

blog
sow
eee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
rambocus schreef op zondag 20 mei 2012 @ 21:44:
ben maar weer teruggegaan naar build 35. Mischien is het gevoelsmatig, maar ook 720p films vond ik nu minder streamen vanaf de popcorn naar de tablet.
Dat is een bekend euvel van build 36 inderdaad. Sowieso no biggie aangezien build 35 gewoon hetzelfde draait als 36 eigenlijk. Ook ultra smooth, "alles" werkt er op (camera niet), super accuduur, zoals het hoort dus :)

[Edit] Tab nu drie dagen aan, drain is zelfs gemiddeld weer way minder geworden. Erg blij mee :P plaatje 1 plaatje 2

[ Voor 25% gewijzigd door Brad Pitt op 21-05-2012 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:13
Ik wacht geduldig af op de stock ICS rom. Bij mijn TF101 heb ik dat ook gedaan, maar wel veel ervaringen gelezen van mensen die dat niet gedaan hebben. Stockroms zijn misschien niet je van het, maar al het geklooi om je tab werkend te krijgen met de perikelen die daarbij komen kijken, dan neem ik die stock skins wel voor lief.
Touchwiz is misschien wel irritant, en zeker de Boekenbol app die je niet wegkrijgt, maar de interne firewall vind ik wel fijn.
En rooten vertrouw ik niet zo. Je zet juist je tab voor allerlei malefide zaken open. Pak je toevallig een keer een rotte app(el) dan geef je die app nog veel meer toegangen dan je in een stock rom zou willen.
Leuk dat je meer met je tab kan, maar een ander kan dat dus net zo makkelijk.
Ik hoop wel dat de stock ICS rom snel gaat komen en goed werkt. Op mijn TF101 was het al een hele stap voorwaarts. Dat wil ik met de 8.9 ook graag zien gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

Spotmatic

Ken sent me

Geinig: ik heb de 8.9 afgelopen weekend meegenomen naar de camping in Luxemburg. Over het hele park was betaalde WIFI van HotCity aanwezig. Maak je verbinding met de hotspot, dan kom je automatisch uit op de homepage van de WIFI aanbieder waar je uit betaalmogelijkheden kunt kiezen. Verder surfen dan de website van de WIFI aanbieder is natuurlijk niet mogelijk. In theorie althans, want iedereen uit mijn groep met een smartphone kon niet verder komen zonder te betalen (ze kozen daar trouwens ook niet voor) terwijl ik direct op al mijn gebruikelijke sites kon komen. Oorzaak??? Ik heb wel mooi 15 euro uitgespaard >:)

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Poops_McGhee schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:57:
En rooten vertrouw ik niet zo. Je zet juist je tab voor allerlei malefide zaken open. Pak je toevallig een keer een rotte app(el) dan geef je die app nog veel meer toegangen dan je in een stock rom zou willen.
Dat durf ik te bestrijden. Juist met een gerootte tab kan je veel meer instellen qua beveiliging. Denk hierbij aan een firewall die via blacklist of whitelist werkt of een applicatie die permissions kan intrekken voor applicaties. Mijn Facebook applicatie krijgt standaard geen GPS toegang terwijl de applicatie dat wel aanvraagt elke keer dat je hem start.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Poops_McGhee schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:57:
maar al het geklooi om je tab werkend te krijgen met de perikelen die daarbij komen kijken, dan neem ik die stock skins wel voor lief.
Come again? Geklooi? De Tab rooten was het makkelijkste dat ik ooit op een Android device heb gezien. Drie bestanden gedownload via Opera Mobile. Reboot: rooted. Reboot: CWM recovery. Reboot: custom ICS Rom.
En klaar. Geen PC aan te pas gekomen, duurde bij elkaar een uurtje, gewoon onderuit op de bank liggende.
Ik hoop wel dat de stock ICS rom snel gaat komen en goed werkt. Op mijn TF101 was het al een hele stap voorwaarts. Dat wil ik met de 8.9 ook graag zien gebeuren.
De custom Roms werken mijns inziens ook perfect (op de camera na). I.i.g. way en wáy beter dan stock HC. Zie geen énkele reden om nu te gaan wachten. Tegen die tijd kan je altijd nog de stock ICS Rom er op zetten toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:04
Wil nu ook wel eens een ICS rom flashen, maar waar kan ik de originele rom vinden als ik terug wil?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
Phusebox schreef op maandag 21 mei 2012 @ 20:09:
Wil nu ook wel eens een ICS rom flashen, maar waar kan ik de originele rom vinden als ik terug wil?
Je maakt een backup van je eigen rom met ClockworkMod Recovery

Lees je eigen even in: http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=1441

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
rambocus schreef op maandag 21 mei 2012 @ 20:15:
[...]

Je maakt een backup van je eigen rom met ClockworkMod Recovery

Lees je eigen even in: http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=1441
Dat heb ik gedaan, maar ik wil die naar mijn pc kopiëren als backup. Krijg sinds CWM installatie alleen nog maar [Mediascanner actief...] als ik mijn usb kabel aansluit :S

[ Voor 18% gewijzigd door Phusebox op 21-05-2012 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
Phusebox schreef op maandag 21 mei 2012 @ 20:16:
[...]

Dat heb ik gedaan, maar ik wil die naar mijn pc kopiëren als backup. Krijg sinds CWM installatie alleen nog maar [Mediascanner actief...] als ik mijn usb kabel aansluit :S
Is volgens mij wel mogelijk, je kan altijd een kopie op de je pc plaatsen. Maar als je de ics erop plaatst en je gaat dan de stappen volgen die op de site staan, zou er niets gebeuren met de backup die je maakt. Ik kan die van mij na het plaatsen van de ics gewoon terug vinden op mijn tablet.

http://forum.xda-develope...p?t=1548226&highlight=usb check dit even en dan kan je tablet gewoon zien op je pc

[ Voor 10% gewijzigd door rambocus op 21-05-2012 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
Klopt het dat de Tab zegt dat-ie 724 MB ram heeft? Ik ben gewend dat m'n OS de werkelijke hoeveelheid aangeeft, 't is toch niet de videokaart die het opmaakt? Ik verwachtte 1 GB :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
RemcoDelft schreef op maandag 21 mei 2012 @ 21:38:
Klopt het dat de Tab zegt dat-ie 724 MB ram heeft? Ik ben gewend dat m'n OS de werkelijke hoeveelheid aangeeft, 't is toch niet de videokaart die het opmaakt? Ik verwachtte 1 GB :)
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1631003

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpx200_05
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07:06
Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2012 @ 10:51:
[...]

Enige wat ik zou zeggen is dat de afwerking rond de powerknop inderdaad iets te groot lijkt als de case opengevouwen is (als de case is opgevouwen met de tablet erin merk je er niets van). Maar verder is alles mooi afgewerkt en bij gebruik heb je nergens last van (ook de logo's zitter er gewoon op).

Het zal inderdaad een kopie zijn (een hele goede), maar het is in mijn ogen het niet waard om ruim 20 euro meer te betalen voor de echte (goedkoopste in Pricewatch bijna 40 euro), alleen als je hem snel in huis wil hebben zou ik die optie kiezen.

Edit: Het is dezelfde als degene die Chrizzly heeft gekocht, bij die link staan wel wat duidelijkere foto's. Zoals Chrizzly zegt: niet van echt te onderscheiden.

[...]
Is de orginele nu van leer, want dat staat er wel bij? Mijn ebay exemplaar is van kunsstof, of het dunne laagje aan de binnenzijde zou leer moeten zijn .... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ook lekker, gisteren dus geroot, cwm erop, helemaal opgeladen, daarna vliegtuigstand gezet. Wil ik hem net aanzetten om te flashen, doet ie niks. Is ie blijkbaar helemaal leeggelopen terwijl alles uit stond :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pasteis
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16-09 20:40
Enig idee wanneer ICS update komt? En is er al een Custom Rom die wel werkende camera's heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Pasteis schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 19:33:
Enig idee wanneer ICS update komt? En is er al een Custom Rom die wel werkende camera's heeft?
Nee. Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anjaniki
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 05-09 07:42
Mijn dealextreme hoes is ook binnen duurde totaal 3 weken en hij zit een beetje ruim aan de achterkant maar voor 4,50 is het een prima ding. Tevens een otg connector, stylus en autosteun besteld. Als je die 3 weken wachten niet erg vind heb je veel voor weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nMad
anjaniki schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 22:28:
Mijn dealextreme hoes is ook binnen duurde totaal 3 weken en hij zit een beetje ruim aan de achterkant maar voor 4,50 is het een prima ding. Tevens een otg connector, stylus en autosteun besteld. Als je die 3 weken wachten niet erg vind heb je veel voor weinig.
Ik heb ook een autosteun besteld via eBay. Is dat z'n universele die je vast kan maken op de pinnen van de hoofdsteun? Moest hem wel wat modificeren zodat hij wat steviger werd :9 maar wel een leuk ding voor +/- €6,-. Ga deze zomervakantie met 3 vrienden naar Rome rijden, dus dan kan wisselend degene achterin lekker filmpjes kijken etc 8) Brodit heeft overigens wel goed spul ook voor deze tablet, maar dat kost ook wat! Dan moet je er ook nog een Brodit hoofdsteun bevestiging bij hebben, maar die kan ik zo snel niet vinden.

[ Voor 11% gewijzigd door nMad op 24-05-2012 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 00:52
Hier een kleine verbetering ervaren.

Ik heb de taskmanager widget van het homescreen verwijderd (ik draai nog op de stock rom)
Bij het afsluiten van een app was het homescreen enkele seconden 'vergrendeld' en dat is nu voorbij.
De algehele ervaring bij het schuiven tussen de verschillende homescreens is ook een stuk vloeiender geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:34

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Domme vraag: waarom kantelt de facebook app elke foto die ik maak foutief?
Ik gebruik de app van FB zelf, en als ik via die app een foto wil maken en posten, wordt de foto áltijd een kwartslag gedraait, ongeacht de positie van de tab zelf.
Op deze manier moet iedereen met zijn hoofd gekanteld naar mijn posts kijken :(

Zou het soms komen omdat de tab iets van de positie van de tab in de exif meegeeft ofzo?

Tijd voor een nieuwe sig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:13
Na een maand of 2 gebruik van de 8.9 moet ik zeggen dat ik de kleuren steeds lelijker vind worden. Het lijkt erop dat ze veel meer verzadigd zijn dan op mijn TF101.
De kleuren zijn zo overdreven hard gemaakt dat je weinig onderscheid begint te zien tussen diep oranje en rood.
De handzaamheid van de 8.9 is grandioos, maar ik wijk toch weer steeds meer uit naar mijn TF101.
Jammer genoeg heb ik nog nooit een optie kunnen ontdekken waar je de diepte van je kleuren mee kunt aanpassen. Dat zou wel een hele verbetering zijn. Het is echt jammer, want ik irriteer me er steeds meer aan.
In vergelijkingstests wordt gemeld dat de kleuren van de Asus veel fletser zijn en dat dat niet ten goede komt van de Asus. Ik ben in ieder geval anders van mening.
iemand een idee hoe je de kleur kunt aanpassen? Elke tip is welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Poops_McGhee schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 13:49:
Na een maand of 2 gebruik van de 8.9 moet ik zeggen dat ik de kleuren steeds lelijker vind worden. Het lijkt erop dat ze veel meer verzadigd zijn dan op mijn TF101.
De kleuren zijn zo overdreven hard gemaakt dat je weinig onderscheid begint te zien tussen diep oranje en rood.
De handzaamheid van de 8.9 is grandioos, maar ik wijk toch weer steeds meer uit naar mijn TF101.
Jammer genoeg heb ik nog nooit een optie kunnen ontdekken waar je de diepte van je kleuren mee kunt aanpassen. Dat zou wel een hele verbetering zijn. Het is echt jammer, want ik irriteer me er steeds meer aan.
In vergelijkingstests wordt gemeld dat de kleuren van de Asus veel fletser zijn en dat dat niet ten goede komt van de Asus. Ik ben in ieder geval anders van mening.
iemand een idee hoe je de kleur kunt aanpassen? Elke tip is welkom.
Settings/screen/mode kun je kiezen tussen bright/standard en movie. Althans bij mijn overcome rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

Spotmatic

Ken sent me

Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 18:03:
[...]

Settings/screen/mode kun je kiezen tussen bright/standard en movie. Althans bij mijn overcome rom.
Met de Stock Rom kan dit ook.

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painore
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 25-12-2020
Is iemand al een langere oplader kabel tegengekomen op het net? Voor de iphone heb ik een kabel van 3m, ideal! Ben dit helaas nog niet tegengekomen voor de Tab.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimbo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-09 21:24
-

[ Voor 99% gewijzigd door Wimbo op 20-11-2012 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stamgastje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-02-2020
Handig inderdaad, die ga ik ook bestellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaN
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

@Wimbo, bedankt voor de tip, besteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:55
Als je de ICS ROM hebt, kan je dan via Samsung KIES zo downgraden naar Honeycomb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Mr.Joker schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 12:44:
Als je de ICS ROM hebt, kan je dan via Samsung KIES zo downgraden naar Honeycomb?
Waarom zou je zoiets niet doen via Odin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painore
Ah, nice! Had al eerder op Ebay gekeken maar vond ze toen alleen voor belachelujk hoge prijzen. Meteen besteld, thanks!

Nog een vraagje, welke browser gebruiken jullie?
De standaard browser en Dolphin HD werken bij mij niet met Blackboard, de frames blijven horizontaal groter worden. Chrome heeft dit probleem niet, maar deze ondersteunt weer geen flash..

[ Voor 26% gewijzigd door Painore op 30-05-2012 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:54
Thnx! Heb er ook maar een besteld. Ik zit toch vaak te kloten met dat net te korte snoertje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimbo
-

[ Voor 101% gewijzigd door Wimbo op 20-11-2012 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Wimbo schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 13:34:
Weet er hier iemand een echt dunne/platte sleeve voor de Tab 8.9?
Voor alleen de achterkant of geheel er omheen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimbo
-

[ Voor 110% gewijzigd door Wimbo op 20-11-2012 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Ja ik neem de Tab nooit mee uit huis maar wilde wel dat de achterkant mooi bleef, hij wat fijner vast zou pakken en dat ook de voorkant krasvrij zou blijven mocht een kind hem op zijn kop neerleggen (opstaand randje).

Heb dus een súper dunne cover gekocht waar je hem in klikt en aan deze bovenstaande eisen voldoet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimbo
-

[ Voor 100% gewijzigd door Wimbo op 20-11-2012 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Wimbo schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 13:43:
Klikt goed, welke is dat? Dan plak ik op de voorkant zelf wel een screen protector :)
Is deze. In het echt mooier dan op de foto's vind ik. Plus het materiaal is écht fijn en dat zie je ook niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimbo
-

[ Voor 100% gewijzigd door Wimbo op 20-11-2012 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Wimbo schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 14:10:
Ik ga er eens naar kijken, ziet er goed uit.
Volgens de fabrikant, http://www.rockphone.cn/e...uid=336&brandid=35&id=845, zit er al een screen protector bij, dus dat is handig.
Die is dan wel heel erg extreem dun want die ben ik niet tegen gekomen :)
Er zijn inderdaad wel sellers die het verkopen zoals bij jouw link maar bij Miniinthebox is dat dus niet het geval...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painore
Al iemand een hdmi adapter voor een normale prijs tegengekomen?
Zie op ebay alleen originele van over de €35, er moet tich wel ergens een Chinees zitten die ze maakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook de verlengde oplaadkabel gekocht.Toch wel handig om tijdens het opladen de tablet te kunnen blijven gebruiken zonder vast te zitten aan een reikweidte van een halve meter rond een stopcontact...
En dat voor 4 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orbit_ph
  • Laatst online: 13-09 23:32
Painore schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 15:04:
Al iemand een hdmi adapter voor een normale prijs tegengekomen?
Zie op ebay alleen originele van over de €35, er moet tich wel ergens een Chinees zitten die ze maakt?
via amazon.de heb ik hem in de pocket voor iets van €20 incl verzendkosten

http://www.amazon.de/gp/p...ef=oh_details_o01_s00_i00

oops :X

[ Voor 10% gewijzigd door orbit_ph op 31-05-2012 15:51 . Reden: linkje vergeten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
orbit_ph schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 14:10:
Altijd handig, zo'n linkje erbij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nMad
orbit_ph schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 14:10:
[...]

http://www.amazon.de/gp/p...ef=oh_details_o01_s00_i00

oops :X
Wat voor beeld verstuurt de tab naar de TV? Welke resolutie en goede kwaliteit? De meeste tv's zijn 16:9 en de tablet is 16:10, dus het beeld kan simpelweg niet gedupliceerd worden lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orbit_ph
  • Laatst online: 13-09 23:32
helaas ben ik nog niet in het bezit van een Full HD tv, wel heb ik deze kabel getest op mijn E2410HDS-B1

Tijdens het bedienen van de interface zie je inderdaad 2 zwarte balkjes, echter bij het afspelen van 720p content kwam dit gewoon Full Screen in beeld.

Ik moet dit nog even verder bekijken (video), heb het kabeltje alleen gebruikt om foto's te tonen op een 1080p beamer en een 1080p HD tv (ouders)

tab draait stock 3.2+root

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Laatst online: 08:43
Ik kom er even niet meer uit want op XDA is de custom ROM sectie echt een puinhoop.

Ik draai nu AOKP Galaxian Soup Milestone 5

Maar de Galaxian Soup releases lijken niet meer ge-update te worden omdat ze nu de officiële AOKP suppliers zijn.

Kan ik nu gewoon AOKP build 37 er overheen flashen uit dit topic? Of moet ik eerst weer een full wipe doen om in lijn te komen met de nieuwe releases?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Polster schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 18:49:
Kan ik nu gewoon AOKP build 37 er overheen flashen uit dit topic? Of moet ik eerst weer een full wipe doen om in lijn te komen met de nieuwe releases?
Gewoon er overheen. Flash gapps, klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Polster schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 18:49:
Ik kom er even niet meer uit want op XDA is de custom ROM sectie echt een puinhoop.

Ik draai nu AOKP Galaxian Soup Milestone 5

Maar de Galaxian Soup releases lijken niet meer ge-update te worden omdat ze nu de officiële AOKP suppliers zijn.

Had hier hetzelfde probleem (XDA topic is een puinhoop geworden, elke release een nieuw topic :?)
Uiteindelijk build 37 over Galaxian Soup gegooid en geen problemen tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
krijg steeds een error 7 melding.

Ik installeer hem toch, net zoals de build 35 die er nu op zit , via CWM 5.5.0.4 , dit zou toch de goede versie zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
Ok thanks, moest overigens wel eerst een andere CWM flashen uit dit topic.

Versie nummer van de CWM versie die ik had is hetzelfde maar maar blijkbaar toch anders en werkte niet. Kreeg een build.prop error 7. Hebben meer mensen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
@Rambocus flash CWM uit deze post:
http://forum.xda-develope...hp?p=21194554&postcount=2

daarna werkte het bij wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
Heb de bovenstaande cwm geflashd en daarna dehttp://goo.im/devs/aokp/p5wifi/aokp_p5wifi_build-37.zip
in de root geplaatst van de tablet.

Eerst proberen te flashen zonder wipes, helaas nog steeds die error. Toen alles gewiped en de http://goo.im/devs/aokp/p5wifi/aokp_p5wifi_build-37.zip geflashdmaar nog steeds die error.

Heb alles gerecoverd naar HC en opnieuw de http://goo.im/devs/aokp/p5wifi/aokp_p5wifi_build-37.zip
geprobeert te flashen met de wipes.

Ik blijf die error houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Meta-inf directory van bijv. MS5 in de zip van build 37 kopiëren en het werkt.

[ Voor 6% gewijzigd door Brad Pitt op 03-06-2012 01:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
bedankt, maar dit gaat mij nu even te ver. op zich draait de build 35 goed. Wacht wel op de org. ICS, Hoop toch dat hij deze maand komt.

Edit: Gelukt

bleek achteraf dat ik de verkeerde recovery had gebruikt, ik moet de 7310 hebben i.p.v. de 7300. Nu wel gelukt, kijken of er ook verschillen te constateren zijn.

Had alles onder het voetballen gedaan, moet ik ook niet doen :F

[ Voor 49% gewijzigd door rambocus op 03-06-2012 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Voor de flashliefhebbers onder ons: AOKP build 38 is uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
Hoop dat met deze build diceplayer ( met plugin)het weer normaal doet. Bij build 36 en nu 37 start hij even op op en zegt hij dat hij geen media ziet. Terwijl hij bij build 35 deze film/serie in mkv wel afspeelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
rambocus schreef op maandag 04 juni 2012 @ 10:53:
Hoop dat met deze build diceplayer ( met plugin)het weer normaal doet. Bij build 36 en nu 37 start hij even op op en zegt hij dat hij geen media ziet. Terwijl hij bij build 35 deze film/serie in mkv wel afspeelt.
Heb hetzelfde probleem maar in build 37 doet MX Player het juist weer goed welke het in M5 slecht deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
dice player doet het weer met de laatste build. oOo

Alleen jammer dat ik de youtube jukebox ( noem hem maar even zo), niet meer kan installeren. Volgens mij staat die onder de systeem data ( of zie ik dit verkeerd?) en is het beter om de syteem data niet terug te plaatsen met Titanium Backup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
rambocus schreef op maandag 04 juni 2012 @ 18:10:
Alleen jammer dat ik de youtube jukebox ( noem hem maar even zo), niet meer kan installeren.
Wat bedoel je met die jukebox dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
Brad Pitt schreef op maandag 04 juni 2012 @ 20:51:
[...]

Wat bedoel je met die jukebox dan?
lastig uit leggen maar het is een soort youtube app/widget, waarin je meerdere miniatuur plaatjes ( elk plaatje is een aparte video) achter elkaar ziet staan ziet en waarin je als een soort flipover in kan bladeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
heb hier een video van dat Youtube ding wat ik nu mist. Filmpje gaat over artifacts (die ik overigens ook altijd wel wat zag), maar hij gebruikt die " ÿukebox"als voorbeeld.

YouTube: Graphical artifacts on galaxy tab 8.9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
Dat is gewoon de standaard Youtube client en die werkt ook prima in build 38. Als je de Gapps package download via Goo.im/GooManager dan krijg je vreemd genoeg een hele kale package zonder Youtube. Pak je de Gapps v3 versie uit het topic op XDA dan heb je gewoon Youtube en dus ook die carrousel.

Dice Player doet het bij trouwens ook weer goed sinds build 38.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
Polster schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 17:25:
Dat is gewoon de standaard Youtube client en die werkt ook prima in build 38. Als je de Gapps package download via Goo.im/GooManager dan krijg je vreemd genoeg een hele kale package zonder Youtube. Pak je de Gapps v3 versie uit het topic op XDA dan heb je gewoon Youtube en dus ook die carrousel.

Dice Player doet het bij trouwens ook weer goed sinds build 38.
thnks, dat was het dus, heb die andere gapps gebruikt nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Weliswaar in landscape nog wel gfx errors maar gebruik het ding toch meestal in portrait dus no biggie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier geupdate naar build 38 (zonder wipe etc.). Helaas veel problemen (apps die opeens zijn verdwenen, Gmail opent niet). Toch maar even met een clean install gaan installeren vanavond.

Kan niet wachten op de officiele ICS release van Samsung, dan zal er snel een stabiele ROM gaan verschijnen op de Tab.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 13:10:
Hier geupdate naar build 38 (zonder wipe etc.). Helaas veel problemen (apps die opeens zijn verdwenen, Gmail opent niet). Toch maar even met een clean install gaan installeren vanavond.
Erna wel weer Gapps ook geflashed dan?
Kan niet wachten op de officiele ICS release van Samsung, dan zal er snel een stabiele ROM gaan verschijnen op de Tab.
Deze Roms zijn (voor mij) letterlijk 100% stabiel. Zou niet weten wat de "echte" ICS update toe gaat voegen, op de camera na dan uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 13:42:
[...]

Erna wel weer Gapps ook geflashed dan?

[...]

Deze Roms zijn (voor mij) letterlijk 100% stabiel. Zou niet weten wat de "echte" ICS update toe gaat voegen, op de camera na dan uiteraard.
Yep, opent ook gewoon Gmail, maar na 1 sec een FC... Voor de rest gewoon normale apps opeens verdwenen (NS, Twitter en nog een paar).

Voor de rest ook weinig problemen tot nu toe met deze Roms, maar bijna op elke Rom was er wel 1 hinderlijk dingetje dat niet goed werkt. Zo kon ik bij build 37 de app van nu.nl niet openen.

Ben gewoon even klaar met het steeds updaten en wil gewoon even een tijd een stabiele rom draaien.
Waarna ik me waarschijnlijk na een paar weken alweer verveel en weer custom roms ga draaien :P

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2012 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 14:07:
Yep, opent ook gewoon Gmail, maar na 1 sec een FC...
Data al gecleared van die app?
Voor de rest ook weinig problemen tot nu toe met deze Roms, maar bijna op elke Rom was er wel 1 hinderlijk dingetje dat niet goed werkt. Zo kon ik bij build 37 de app van nu.nl niet openen.
Okay ja dat is minder. Zal ik wel mazzel hebben qua apps en games die ik draai, kan best hoor :P
Ben gewoon even klaar met het steeds updaten en wil gewoon even een tijd een stabiele rom draaien.
Zit juist elke keer te wachten tot er weer wat nieuws is. Vind dat leuker dan het hebben van het apparaat zelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Geef mij ook maar een rom waar alles werkt. ;)

Ik heb eindelijk maar die bookcover bij de wehkamp besteld. Had een waardebon van 7,50 gekregen, dus nu al helemaal een koopje. Hopelijk maakt 't de tab niet te zwaar. Iemand die al ervaring met zo'n bookcover heeft?

In principe zijn alle oplossingen 't allemaal net niet. Met iets om de tab past die niet in je dock; bescherming aan de voorkant (book) betekent elke keer dat vasthouden als je er mee werkt; enkel achterkant beschermen is weer funest voor 't scherm en niet goed tijdens transport... etc. etc.

Zo'n apple smart cover (2 delig) waarbij je de tab dan met cover en al in een dock kunt zetten.. hoe moeilijk kan 't zijn? Of ben ik nou zo moeilijk? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 16:25:
[...]
Zit juist elke keer te wachten tot er weer wat nieuws is. Vind dat leuker dan het hebben van het apparaat zelf :)
Ik normaal gesproken ook. Bij mijn Desire HD heb ik bijna elke week wel een nieuwe rom (en bijna nooit problemen). Bij de Tab zijn de roms het allemaal nét niet tot nu toe (bij mij dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 09:51:
Bij de Tab zijn de roms het allemaal nét niet tot nu toe (bij mij dan).
Snap ik eigenlijk niet helemaal. Zoiets als AOKP Build 38 doet het echt waanzinnig goed hier. Super smooth, super stabiel, super goede accuduur. Verlies nu 1% per 3 uur, erg tevreden mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-09 00:27

TRaSH

koffie ?

Welke governor gebruik je?
Heb ja de 3G versie of de wifi only

Mijn vrouw heeft de 3G en er zit geen kaart in maar hij staat wel tussen het accu verbruik lijstje.

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Pagina: 1 ... 8 ... 15 Laatste