Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kon hier toch niet wachten op de officiele ICS update (ondanks dat 3.2 al goed werkte). Maar ICS erop is een hele verbetering. Nu zelfde menu's als op telefoon (ook custom rom) en het werkt gewoon wat "smoother".

Natuurlijk was ik alleen bij het rooten en flashen iets te gehaast waardoor er iets misging en ik alleen nog een zwart scherm had, waarbij zelfs recovery niet werkte (en was verdwenen). Gelukkig is alles nog goed gekomen en kan ik nu genieten van ICS op de Tab :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Interessant filmpje! Mag je een dergelijke performanceboost ook verwachten met de Samsung ICS release of is dit puur te wijten aan de custom ROM?
Voor zover ik weet is er namelijk nog geen custom ICS met een werkende camera en dat zou jammer zijn.

Tijd voor een nieuwe sig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:04
Wat zien jullie dan dat beter is in het filmpje, if anything reageert de stock rom zelfs sneller met openen van browser etc.

Net voor het eerst eens met een koptelefoon op naar muziek geluisterd, maar wat een crap geluid komt er uit dat ding zeg. Heb al een equalizer app geinstalleerd maar het blijft gewoon echt ontzettend slecht geluid. Heel blikkerig en schel, nul bas.

[ Voor 50% gewijzigd door Phusebox op 05-05-2012 09:37 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:48
Phusebox schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 09:09:
Wat zien jullie dan dat beter is in het filmpje, if anything reageert de stock rom zelfs sneller met openen van browser etc.

Net voor het eerst eens met een koptelefoon op naar muziek geluisterd, maar wat een crap geluid komt er uit dat ding zeg. Heb al een equalizer app geinstalleerd maar het blijft gewoon echt ontzettend slecht geluid. Heel blikkerig en schel, nul bas.
Marktplaats, iPad kopen, klaar. Werkt alles out-of-the-box gewoon zoals het hoort, smooth en met super geluid.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Brad Pitt schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 10:15:
[...]

Marktplaats, iPad kopen, klaar. Werkt alles out-of-the-box gewoon zoals het hoort, smooth en met super geluid.
Zoek toch een andere hobby... ik vraag alleen of er een fix is voor het crap geluid. En ik heb al een iPad en ja daarvan is het geluid in ieder geval beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Phusebox schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 09:09:
Dan doe je iets niet goed, geluid is gewoon prima (afhankelijk van je koptelefoon natuurlijk). Ik heb wel eens dat het stekkertje er wat stroef in gaat en je iets verder moet drukken dan je zou verwachten, is dat misschien het geval?

Mbt custom roms, ik draai op mijn Desire altijd al verschillende custom roms maar op de Tab vind ik al met al de stock rom voorlopig toch nog even het beste. De Tab is voor mij iets wat ik altijd bij me heb en dat gewoon gelijk moet werken als ik hem pak, 'af en toe' een vastloper zoals met Galaxian Soup is dus gewoon een dealbreaker. Ik wacht wel op officiele ICS van Samsung, lijkt erop dat deze in ieder geval voor eind juni wel uit is (evt. gelekt).

[ Voor 27% gewijzigd door Jazzle op 05-05-2012 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Phusebox schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 10:57:
Zoek toch een andere hobby... ik vraag alleen of er een fix is voor het crap geluid. En ik heb al een iPad en ja daarvan is het geluid in ieder geval beter.
Je kan een andere kernel er op zetten en dan Voodoo Sound proberen. Zo niet ben je out of luck.
Jazzle schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 10:58:
Mbt custom roms, ik draai op mijn Desire altijd al verschillende custom roms maar op de Tab vind ik al met al de stock rom voorlopig toch nog even het beste. De Tab is voor mij iets wat ik altijd bij me heb en dat gewoon gelijk moet werken als ik hem pak, 'af en toe' een vastloper zoals met Galaxian Soup is dus gewoon een dealbreaker.
Galaxian Soup M5 draait hier 100% stabiel en significant veel sneller dan de stock Rom. Terug gaan naar stock is echt no go. Zou dan het ding meteen moeten verkopen zo stroperig en traag dat alles dan gaat.

[ Voor 56% gewijzigd door Brad Pitt op 05-05-2012 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Niet online
Brad Pitt schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 11:14:
[...]

Galaxian Soup M5 draait hier 100% stabiel en significant veel sneller dan de stock Rom. Terug gaan naar stock is echt no go. Zou dan het ding meteen moeten verkopen zo stroperig en traag dat alles dan gaat.
In mijn ervaring werkt enkel het homescreen traag, en dat alleen op landscape en niet in portrait zoals ik hem altijd gebruik. Ik moet wel toegeven dat ik de stock rom heb geroot en flink wat stock apps verwijderd heb, misschien dat die anders in de achtergrond resources wegsnoepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Jazzle schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 10:58:
[...]

Dan doe je iets niet goed, geluid is gewoon prima (afhankelijk van je koptelefoon natuurlijk). Ik heb wel eens dat het stekkertje er wat stroef in gaat en je iets verder moet drukken dan je zou verwachten, is dat misschien het geval?

Mbt custom roms, ik draai op mijn Desire altijd al verschillende custom roms maar op de Tab vind ik al met al de stock rom voorlopig toch nog even het beste. De Tab is voor mij iets wat ik altijd bij me heb en dat gewoon gelijk moet werken als ik hem pak, 'af en toe' een vastloper zoals met Galaxian Soup is dus gewoon een dealbreaker. Ik wacht wel op officiele ICS van Samsung, lijkt erop dat deze in ieder geval voor eind juni wel uit is (evt. gelekt).
Heb een high-end in ear koptelefoon en een hoger segment AKG on-ear koptelefoon getest, beide klinken ruk. Misschien toch maar eens RMA aanmelden dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Niet online
Phusebox schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 11:38:
[...]

Heb een high-end in ear koptelefoon en een hoger segment AKG on-ear koptelefoon getest, beide klinken ruk. Misschien toch maar eens RMA aanmelden dan.
Hm, fantastisch geluid gaat het niet worden maar 'echt ruk' herken ik niet, dan zal er toch echt iets niet goed zijn vrees is. Het is in ieder geval beter geluid dan mijn Desire maar minder dan de Zune HD bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Jazzle schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 11:42:
[...]

Hm, fantastisch geluid gaat het niet worden maar 'echt ruk' herken ik niet, dan zal er toch echt iets niet goed zijn vrees is. Het is in ieder geval beter geluid dan mijn Desire maar minder dan de Zune HD bijvoorbeeld.
Het is bij mij slechter dan de Galaxy S II en die was al niet super. Nou ga ik het toch niet vaak gebruiken maar goed. Het mist gewoon heel veel bas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 12:28

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Phusebox schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 11:38:
[...]

En je verwacht wat precies? Geluid van een Ipod of ed?
Het valt me op dat jij altijd wel iets te klagen hebt, al is het compleet onredelijk. Waarom doe je het apparaat gewoon niet weg en blijf lekker bij Apple ;)

-= Very annoying forum person =-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
master_viper schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 11:49:
[...]

En je verwacht wat precies? Geluid van een Ipod of ed?
Het valt me op dat jij altijd wel iets te klagen hebt, al is het compleet onredelijk. Waarom doe je het apparaat gewoon niet weg en blijf lekker bij Apple ;)
Pff vermoeiend hoor, als er iemand hier geen apple liefhebber is dan ben ik het wel. En is het zo onrealistich om iPod geluidskwaliteit te verwachten? Aangezien de iPod nou niet echt een hoge geluidskwaliteit heeft, maar in ieder geval acceptabel is, lijkt me van niet.

En ja altijd wat te klagen, heb gewoon vaak pech en ben een kritische consument. De accu gaat bij mij ongeveer 48 uur mee in standby wanneer ik hem niet op vliegtuigmodus zet. Heb een app getest die verbruik meet en android systeem verbruikt het meest, dus weinig aan te doen.

[ Voor 18% gewijzigd door Phusebox op 05-05-2012 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Phusebox schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 12:03:
[...]

Pff vermoeiend hoor, als er iemand hier geen apple liefhebber is dan ben ik het wel. En is het zo onrealistich om iPod geluidskwaliteit te verwachten? Aangezien de iPod nou niet echt een hoge geluidskwaliteit heeft, maar in ieder geval acceptabel is, lijkt me van niet.

En ja altijd wat te klagen, heb gewoon vaak pech en ben een kritische consument. De accu gaat bij mij ongeveer 48 uur mee in standby wanneer ik hem niet op vliegtuigmodus zet. Heb een app getest die verbruik meet en android systeem verbruikt het meest, dus weinig aan te doen.
Jij spreekt van vermoeiend, maar wat verwacht je van al die mensen die keer op keer inhaken op jouw pietluttige opmerkingen over allerlei producten? Dus een iPod, wat gemaakt is voor muziek en miljoenen keer verkocht is, is volgens jou ook maar een crap apparaat?

Je zegt dat je vaak pech hebt, maar je komt meer over als een verkapte troll die allerlei dingen zoekt om over te klagen, het gaat zelfs zo ver, dat ik me afvraag of je een man of vrouw bent. Misschien kan je gewoon niet overweg met elektronische apparatuur? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
master_viper schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 12:09:
[...]

Jij spreekt van vermoeiend, maar wat verwacht je van al die mensen die keer op keer inhaken op jouw pietluttige opmerkingen over allerlei producten? Dus een iPod, wat gemaakt is voor muziek en miljoenen keer verkocht is, is volgens jou ook maar een crap apparaat?

Je zegt dat je vaak pech hebt, maar je komt meer over als een verkapte troll die allerlei dingen zoekt om over te klagen, het gaat zelfs zo ver, dat ik me afvraag of je een man of vrouw bent. Misschien kan je gewoon niet overweg met elektronische apparatuur? _/-\o_
Het feit dat iedereen alleen maar hosanna en lofzang wil horen weerhoudt mij er niet van om de problemen die ik heb aan te kaarten en op zoek te gaan naar een oplossing. IK vind de geluidskwaliteit dus onder de maat bij het gebruik van een goede koptelefoon. Maar ik mag dat niet eens zeggen want dan ben ik een Apple fanboy...

En inderdaad een iPod welke gemaakt is voor muziek en veel verkocht is impliceert niet meteen dat het een goed product is of een hoge standaard qua geluidskwaliteit nastreeft. Dat jij gelooft dat wanneer iets veel verkocht is het wel goed moet zijn moet jij weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Brad Pitt schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 10:15:
[...]

Achja .. de Apple oplossing: Je hebt probleem A en krijgt oplossing B aangesmeerd, want dat is nu eenmaal beter voor je 8)7

Tijd voor een nieuwe sig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Koffie schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 12:42:
Achja .. de Apple oplossing: Je hebt probleem A en krijgt oplossing B aangesmeerd, want dat is nu eenmaal beter voor je 8)7
Je bent blijklbaar niet bekend met het Phusebox-gebeuren, dat is niet erg, komt in déze thread ook vanzelf wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-King
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:15
Wat is jullie ervaring met uitzending gemist op deze tablet? Mijn moeder wil hem vooral voor mail, ebooks en uitzending gemist gebruiken. Echter werkt dat maar vrij matig als ik via de browser kijk (nu via www.hebikietsgemist.nl --> Net 5 --> Masterchef) Dat hapert behoorlijk. Enig idee wat een makkelijke en werkbare methode is om de meeste sites te bekijken? Je hebt bijvoorbeeld een RTL XL app, mar wellicht dat jullie tips hebben voor alle, of eventueel de andere zenders :)

Ik heb nu ICS, werkt dit op stock misschien beter?

[ Voor 5% gewijzigd door I-King op 05-05-2012 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11:07
I-King schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 13:15:
Wat is jullie ervaring met uitzending gemist op deze tablet? Mijn moeder wil hem vooral voor mail, ebooks en uitzending gemist gebruiken. Echter werkt dat maar vrij matig als ik via de browser kijk (nu via www.hebikietsgemist.nl --> Net 5 --> Masterchef) Dat hapert behoorlijk. Enig idee wat een makkelijke en werkbare methode is om de meeste sites te bekijken? Je hebt bijvoorbeeld een RTL XL app, mar wellicht dat jullie tips hebben voor alle, of eventueel de andere zenders :)

ik kijk net even op stock, heb nog geen ics, maar hij loopt net zo vloeiend als op mijn laptop die ik er even naast heb gezet.

Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-King
Werkt bij jou de RTL XL app op 3.2 wel fatsoenlijk? Ik krijg alleen een slidermenu om door wat (oude) programma's heen te bladeren, maar daar is Masterchef bijvoorbeeld ook niet terug te vinden. Of werkt deze app gewoon schraal. RTL website biedt alleen Silverlight aan, dus daar heb ik niets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
I-King schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 13:55:
Werkt bij jou de RTL XL app op 3.2 wel fatsoenlijk? Ik krijg alleen een slidermenu om door wat (oude) programma's heen te bladeren, maar daar is Masterchef bijvoorbeeld ook niet terug te vinden. Of werkt deze app gewoon schraal. RTL website biedt alleen Silverlight aan, dus daar heb ik niets aan.
Masterchef vind ik ook niet nee. Topchef weer wel, t/m de aflevering van gisteren. Niet alleen oude meuk dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-09 22:03
Brad Pitt schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 11:14:
[...]
Ik begrijp werkelijk niet wat voor widgets je dan hebt geinstalleerd, want ik heb een week prima, zonder lag met de Tab gewerkt. Niet geroot of niks. Het enige wat ik op 1 homescreen had staan waren een paar snelkoppelingen naar apps.
Ik heb er net die Galaxian Soup erop gezet en ik merk echt geen verschil. Ja, het ziet er wat mooier uit, maar that's it. Ik ga weer terug naar stock, lekker mijn camera gebruiken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
bas-r schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 14:59:
Ik begrijp werkelijk niet wat voor widgets je dan hebt geinstalleerd, want ik heb een week prima, zonder lag met de Tab gewerkt. Niet geroot of niks. Het enige wat ik op 1 homescreen had staan waren een paar snelkoppelingen naar apps.
Slechts één widget. En het lagde allemaal als een zotte. In vergelijking met een SGS2 that is (die met de stock Rom ook zo laggy is als het maar zijn kan).
Ik heb er net die Galaxian Soup erop gezet en ik merk echt geen verschil. Ja, het ziet er wat mooier uit, maar that's it. Ik ga weer terug naar stock, lekker mijn camera gebruiken :P
Nou mooi toch, dat is het voordeel van keuze, ieder zijn ding. Camera gebruik ik toch niet, die van SGS2 is beter.

[ Voor 3% gewijzigd door Brad Pitt op 05-05-2012 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-09 22:03
Brad Pitt schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 15:02:
[...]

Nou mooi toch, dat is het voordeel van keuze, ieder zijn ding. Camera gebruik ik toch niet, die van SGS2 is beter.
Zo is het maar net Brad, choice is bliss :)

Dat van die camera was natuurlijk een geintje, daar gebruik ik mijn Xperia S voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:54
I-King schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 13:15:

Er is ook de gemist! app. Hier staan sbs, net5, veronica en uitzending gemist samengevoegd. Alleen voor RTL zul je een aparte app nodig hebben (zat er ook bij, maar moest eruit gehaald worden van RTL). Deze werkt bij mij iig prima onder de 'overcome 3.2' rom en ook onder ICS deed hij het prima...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtual Reality
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09:19
Ik heb een probleem met mijn tablet: Sinds kort heb ik er last van dat het touchscreen een aanraking registeerd(altijd op dezelfde plek) terwijl het scherm niet word aangeraakt.

Ik heb al een factory reset etc geprobeerd maar niets lijkt te helpen en het lijkt zich ook steeds vaker voor te doen. Eerst eens in het kwartier en nu bijna elke minuut.

Ik ben bang dat het een hardwarematig probleem is en heb al gezocht naar mensen met hetzelfde probleem echter kan ik alleen problemen vinden met het "laggen" van het touchscreen, wat bij mij niet het geval is aangezien de tablet nog wel op mijn aanrakingen reageerd.

Heeft iemand hier ervaring mee of nog opties voor mij? Bijvoorbeeld of er een tool/app is om het touchscreen opnieuw te calibreren? Anders ben ik bang dat deze retour moet naar wehkamp...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:43
Vandaag ook Galaxian Soup geflashed. Echt een heel stuk smoother. Nog niet zo goed als mijn Galaxy S2 maar wel een stuk werkbaarder dan de stock-rom. Kan het zeker iedereen aanbevelen die niet aan de camara functionaliteit is gehecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
wat is nu eigenlijk het verschil tussen beide Galaxian Soup's rommen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitpicker
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-01 14:28

nitpicker

uNF

aosp vs aokp ;)

[ Voor 11% gewijzigd door nitpicker op 06-05-2012 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik probeer er achter te komen wat mijn battery opvreet maar volgens batterymix is het de launcher die 50% van mijn verbruik voor rekening neemt. Is gewoon stock rom, met enkel g-mail als app die synced.

Vandaag ging hij op 5 uur tijd van 50% naar 15% terwijl hij gewoon ergens in een la lag.

Iemand tips hoe ik er nu precies achter kom wat dit veroorzaakt?

[ Voor 10% gewijzigd door Phusebox op 06-05-2012 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09:45
Hmm ik heb de ics rom geflasht (galaxian soup), maar nu zie ik me tablet niet meer op pc als ik het aansluit? Hij laadt wel op, maar geen verbinding met laptop. Ook installeert ie de drivers. Iemand enig idee? Wil weer terug naar stock (doet beetje raar nu ICS) maar de backup staat op pc en de backup op de tab is corrupt :p
done, gelukt via xda :)

[ Voor 3% gewijzigd door Musta op 07-05-2012 18:01 ]

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anjaniki
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 05-09 07:42
Phusebox schreef op zondag 06 mei 2012 @ 21:07:
Ik probeer er achter te komen wat mijn battery opvreet maar volgens batterymix is het de launcher die 50% van mijn verbruik voor rekening neemt. Is gewoon stock rom, met enkel g-mail als app die synced.

Vandaag ging hij op 5 uur tijd van 50% naar 15% terwijl hij gewoon ergens in een la lag.

Iemand tips hoe ik er nu precies achter kom wat dit veroorzaakt?
Dat is echt zwaar irritant, mijne draait ook stock met een paar sync apps maar op standby zakt die echt maar een paar procent (2-3) per uur. Staat GPS uit (dat is meestal een stroomvreter)? En anders met CWM een back-up draaien en custom rom proberen (kijken of het probleem echt in de launcher zit)

Vroeg me af of er mensen zijn met problemen vwbt videocontent op webpaginas? Als ik bij tweakers de videoreview van de panasonic tv's kijk dan loopt dat voor geen meter (stotteren, hangen, geluid niet sync) gebruik dolphin HD als browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
anjaniki schreef op maandag 07 mei 2012 @ 13:49:
[...]

Dat is echt zwaar irritant, mijne draait ook stock met een paar sync apps maar op standby zakt die echt maar een paar procent (2-3) per uur. Staat GPS uit (dat is meestal een stroomvreter)? En anders met CWM een back-up draaien en custom rom proberen (kijken of het probleem echt in de launcher zit)

Vroeg me af of er mensen zijn met problemen vwbt videocontent op webpaginas? Als ik bij tweakers de videoreview van de panasonic tv's kijk dan loopt dat voor geen meter (stotteren, hangen, geluid niet sync) gebruik dolphin HD als browser.
Jep GPS staat uit, alleen Wifi aan uiteraard, maar goed. Dan toch maar volgend weekend weer eens leeg gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Heeft iemand ook last van een flikkerende screen met de overcome rom? Als ik de tab in standby zet En weer aanzet gaat t scherm flikkeren en moet ik de tab uitschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Even reageren op de discussie over het geluid van @Phusebox.

Ik vind het geluid van de tablet echt super goed. Zonder oordopjes komt er tot mijn verbazing erg veel bass uit.. En met oordopjes/koptelefoon of mijn externe bluetooth speaker van Creative komt er helemaal perfect geluid uit. Dus weet niet waar het bij jou fout gaat maar goed is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2lions
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 06-09 15:55
Hoi,
Ik ben nieuw in tabletland en heb de samsung 8,9 net in mijn bezit.
Om het www op te gaan moet ik hem nog configureren.
Nu weet ik ook dat Google met je meekijkt, nu ben ik beslist niet van plan om rare dingen te gaan doen maar en beetje privacy is altijd wenselijk.
Enige tijd geleden is er een berichtje rondgestuurd dat je achter je SSID nummer iets moet ingeven om dat te voorkomen,weet iemand hoe dat moet? graag een tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-King
_nomap, maar dat is puur dat Google jouw netwerk niet opneemt in de locatiedatabase. Hierin wordt ieder SSID opgenomen, gekoppeld aan een GPS locatie. Echter wordt dit maar in 1 richting gebruikt, om apparaten die jouw netwerk scannen sneller een GPS fix te laten vinden.
Dus echt veel schiet je er niet mee op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:31

Spotmatic

Ken sent me

Oplossing: gewoon je SSID niet uitzenden?

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Phusebox schreef op maandag 07 mei 2012 @ 13:53:
Jep GPS staat uit, alleen Wifi aan uiteraard, maar goed. Dan toch maar volgend weekend weer eens leeg gooien.
Met Wifi aan en wat apps die syncen op de achtergrond is dit mijn idle drain. Op zich wel okay maar de tablet gaat toch niet vaak/snel genoeg in deep sleep, blijft te lang op 216MHz draaien. Staat op XDA dat dat vaker gebeurt met deze (custom) Rom en met de laatste CM9 Rom's niet, zal die soon dus ook eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
N00b-vraag: Hoe krijg ik een normaal toetsenbord op de Tab? Ik word er horendol van dat als ik iets intype, het ding iets totaal anders uit z'n dictionary haalt en dat laat zien! WTF is dat voor gekte met Android, zogenaamd "uservriendelijk" maar een wysiwyg-keyboard zit er niet meer op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
RemcoDelft schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 21:10:
WTF is dat voor gekte met Android, zogenaamd "uservriendelijk" maar een wysiwyg-keyboard zit er niet meer op...
Gevalletje PEBTAC naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:34
Jij vindt het mijn schuld dat ik "ik hou van jou" typ en je telefoon er "ik hou van Lot" van maakt? :o

Of ben je gewoon aan het trollen? Want heel constructief is "eigen schuld, dikke bult!" niet :P

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Paul schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 21:20:
Jij vindt het mijn schuld dat ik "ik hou van jou" typ en je telefoon er "ik hou van Lot" van maakt? :o

Of ben je gewoon aan het trollen? Want heel constructief is "eigen schuld, dikke bult!" niet :P
Ik zie daadwerkelijk het probleem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Sinds wanneer is je tablet een telefoon

Autocorrect is heel vervelend, especially hen jou switch languages all he time...

En dat is dan nog mild wat er van gemaakt wordt ... Een deel is uiteraard nep, maar sites als http://www.damnyouautocorrect.com/ komen niet uit de lucht vallen :)

Het is gelukkig wel makkelijk uit te zetten* Paul , maar over het algemeen hoor ik er meer mensen over klagen dan dat ik mensen tref die het nog aan hebben staan :)

* Paul Instellingen, Taal en invoer, Invoermethoden configureren, kies je toetsenbord (Samsung of Android) en zet ofwel XT9 (Samsung) ofwel Autocorrectie (Android) uit :)

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painore
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 25-12-2020
Brad Pitt schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 22:05:
[...]

Ik zie daadwerkelijk het probleem niet.
Op de stock 3.2 is het vrij vervelend, jij en ik draaien op ICS, daar is het uitgeschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Painore schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 22:19:
Op de stock 3.2 is het vrij vervelend, jij en ik draaien op ICS, daar is het uitgeschakeld.
Je bent op Android vrij een ander toetsenbord te installeren. De vraagsteller claimt dat het op "Android" bagger is qua autocorrect. Welnu, zowel op m'n SGS2 (met Swype), HTC Flyer (met HTC_IME) en de Tab 8.9 (met stock ICS keyboard) doet autocorrect het na het "goed" te hebben ingesteld gewoon helemaal perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Je zou ook constructief mee kunnen werken in plaats van alleen uit je ivoren toren melden (op nota bene de vraag: hoe stel ik het in?) dat jij wel weet waar die settings zich bevinden...

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Paul schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 08:56:
Je zou ook constructief mee kunnen werken in plaats van alleen uit je ivoren toren melden (op nota bene de vraag: hoe stel ik het in?) dat jij wel weet waar die settings zich bevinden...
Blijkbaar is het op élk Android toetsenbord onmogelijk goed in te stellen, als ik de "vraag" goed lees. En mocht het niet kunnen met het stock keyboard knal je er toch gewoon een andere op? Staan er genoeg in Google Play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Kijk, dat komt wel in de buurt van constructief meedenken. Nu nog het onderscheid maken tussen een vraag en een rant, die laatste zijn wel vaker wat minder genuanceerd...

De vraag is namelijk: Hoe krijg ik een normaal toetsenbord dat geen dingen uit een of andere dictionary haalt?

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Paul schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 09:57:
De vraag is namelijk: Hoe krijg ik een normaal toetsenbord dat geen dingen uit een of andere dictionary haalt?
Heb helaas geen idee of het in te stellen is op het stock 3.2 Rom keyboard aangezien ik die ongeveer 30 seconden heb gedraaid. Was laggy als de neten en dus meteen naar ICS gegaan, alwaar het stock keyboard best goed bevalt terwijl ik diezelfde op de SGS2 vreselijk vind. Zal wel door het formaat komen.

Op Google Play zijn meerdere toetsenborden te vinden waarvan een aantal gratis dan wel in een proefversie beschikbaar zijn. Heb een tijdje terug SlideIt gekocht en zie dat deze nu weer erg betaalbaar is. Er is ook een proefversie van dit toetsenbord binnen te halen en zoiets is natuurlijk zonder enig risico te proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Ziet er uit als Swype als ik de marketingtekst even lees?

Anyway, op de stock rom / stock toetsenborden is het Instellingen, Taal en invoer, Invoermethoden configureren, kies je toetsenbord (Samsung of Android) en zet ofwel XT9 (Samsung) ofwel Autocorrectie (Android) uit :)

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Paul schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 10:05:
Ziet er uit als Swype als ik de marketingtekst even lees?
Nee ja mág Swypen, normaal tikken kan en mag ook :P
Anyway, op de stock rom / stock toetsenborden is het Instellingen, Taal en invoer, Invoermethoden configureren, kies je toetsenbord (Samsung of Android) en zet ofwel XT9 (Samsung) ofwel Autocorrectie (Android) uit :)
Dat bedoel ik. Is toch een kwestie van 10 seconden zoeken? Waarom dan een heel OS daarvoor bashen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Omdat dat OS (of de leverancier van de ROM) ervoor gekozen heeft die functie standaard aan te zetten :P

GoT is ben ik bang niet heel representatief, maar ik zou wel eens een poll of onderzoek willen zien waaruit blijkt hoeveel % van de mensen het aan heeft, hoeveel het uit heeft en hoeveel mensen n.a.v. de poll helemaal lyrisch worden omdat ze er achter komen dat het ook uit kan :+

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16-09 16:39
Ik vind swype juist lekker werken. Als ik toch is een onbekend woord hebt kan ik gewoon tikken op het toetsenbord ;)

En hoe je autocorrect uit zet ben je in 10 sec achter met googelen?

(of je belt de vodafone helpdesk ;) )

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
Paul schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 22:19:
* RemcoDelft Instellingen, Taal en invoer, Invoermethoden configureren, kies je toetsenbord (Samsung of Android) en zet ofwel XT9 (Samsung) ofwel Autocorrectie (Android) uit :)
Dank je.
Het blijft volslagen idioot dat een standaard-setting "doet niet wat je verwacht" is :X Vooral omdat de suggesties in de verste verte nog niet lijken op wat ik intik... Is dat nog de T9-functie uit de tijd dat je "toetsenbord" 10 cijfertjes had om mee te typen? En ik zou er iets aan hebben als-ie bij het begin van het woord Gron dat zou aanvullen tot "Groningen", maar dat doet-ie niet. Het Android-toetsenbord kan dat wel. Ik wil dat hetgeen ik intik de standaard is, tot het moment dat ik iets anders kies.

@Brat Pitt: je hoeft niet te reageren...

Ik heb ondertussen de US$ 19,99 cover binnen. Het past "ongeveer" en de afwerking houdt ook niet over, maar het werkt wel om de Tab te beschermen. Ideaal voor vervoer, iets minder in gebruik, hij is bijna 2 keer zo zwaar, dikker, en lastiger vast te houden.
Je kan hem ook "op z'n kop" voor je zetten, met het woord SAMSUNG iets omhoog. Op deze manier wordt het scherm telkens donker, omdat m'n hand boven de lichtsensor zit. Allemaal net niet zoals ik het zou willen.
Mattie112 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 11:04:
Ik vind swype juist lekker werken. Als ik toch is een onbekend woord hebt kan ik gewoon tikken op het toetsenbord ;)
Er zijn ongetwijfeld mensen die het fijn vinden werken. Hetzelfde geldt voor een toetsenbord met DVORAK-layout. Dat neemt niet weg dat het een erg vreemde keus is om dat als standaard te verkopen.

Om nog even verder te gaan met Android-eigenaardigheden: waarom is het "roteren" van het scherm afhankelijk van de applicatie, en niet gewoon door het OS geforceerd? Met 90 graden kan ik me er iets bij voorstellen, maar als ik het ding (in z'n hoesje) op z'n kop zet, is het erg irritant als niet alles meedraait.
Google Sky Map werkt goed als ik omhoog/omlaag beweeg (onafhankelijk van de orientatie van de tablet), maar links/rechts beweegt het beeld de verkeerde kant op. Het zal wel zijn dat Android echt net komt kijken en enorm in de kinderschoenen staat, maar over het algemeen vind ik applicaties enorm brak t.o.v. wat ik gewend ben als Linux-gebruiker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-King
Haal Swiftkey Tablet X op je tablet, die doet wel voorspellen! Zeer fijn toetsenbordje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
RemcoDelft schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 11:16:
@Brat Pitt: je hoeft niet te reageren...
Er wordt hier verwacht dat je énige inzet zelf toont wat overduidelijk niet is gebeurd. Metéén tikken/bashen.
Het zal wel zijn dat Android echt net komt kijken en enorm in de kinderschoenen staat, maar over het algemeen vind ik applicaties enorm brak t.o.v. wat ik gewend ben als Linux-gebruiker.
Ja het is een heel onvolwassen OS. Misschien dat een iPad een betere optie is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
I-King schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 11:21:
Haal Swiftkey Tablet X op je tablet, die doet wel voorspellen! Zeer fijn toetsenbordje.
"1 month free trial"... Da's het volgende nadeel van Android: het is compleet gericht om geld uit je zak te kloppen. Betalen voor software doe ik alleen als het verplicht is bij de aankoop van hardware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crispo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-09 10:40
Nadeel van Android? Dat ontwikkelaars geld willen verdienen aan software die ze maken? Doen ze dat bij andere os'en niet dan?

[begin de lichtelijk cynische reacties van Brad Pitt steeds beter te begrijpen]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RemcoDelft schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 12:12:
[...]

"1 month free trial"... Da's het volgende nadeel van Android: het is compleet gericht om geld uit je zak te kloppen. Betalen voor software doe ik alleen als het verplicht is bij de aankoop van hardware.
4 euro voor een app die je de rest van je leven kan gebruiken, een handige toevoeging voor je tablet en iets wat je zelf niet kan maken. Dat is inderdaad pure geldklopperij 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 14:34:
[...]

4 euro voor een app die je de rest van je leven kan gebruiken, een handige toevoeging voor je tablet en iets wat je zelf niet kan maken. Dat is inderdaad pure geldklopperij 8)7
Software is like sex: it's better when it's free!

En nee, ik weiger te betalen voor iets lulligs als een software-toetsenbordje. Zeker als ik gewend ben dat veel betere applicaties volledig gratis (en vrij) zijn.

*Edit* om weer ontopic te komen: Ik las hier dat veel mensen last hebben van stroomverbruik in standby... Ik heb het vannacht eens getest: gisteravond 82%, vanmorgen nog steeds 82%. Standaardsoftware met gmail/Skype/Wifi aan.

[ Voor 17% gewijzigd door RemcoDelft op 09-05-2012 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16-09 16:39
offtopic:
Dan download je een GRATIS toetsenbord app? Niemand verplicht er er voor te betalen?

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crispo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-09 10:40
RemcoDelft schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 14:42:
[...]

Software is like sex: it's better when it's free!
nog meer offtopic:
De gemiddelde prostituee heeft waarschijnlijk wel wat meer ervaring en zal daarom meer bedreven zijn in seks..

En meer ontopic:
Ik heb ook totaal geen last van batterydraining, standby verbruikt hij waarschijnlijk 1 á 2% per dag. Zou echt eens kijken naar het verbruik van de apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Queros
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07:16
Ohhh, waar blijft ICS STOCK nou toch :(
We wachten nu wel erg lang hoor people..

Draai nu Galaxian Soup 5 rom..maar batterydrain..wifi valt vaak weg..jammerrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Queros schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 17:31:
Ohhh, waar blijft ICS STOCK nou toch :(
We wachten nu wel erg lang hoor people..
So? Als Honneybread (of whatever de retail ROM voor iets heeft) je zo slecht bevalt waarom heb je het apparaat dan gekocht? :P

Heeft Samsung een verplichting ISC te leveren?

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Queros
Het heeft niets met een verplichting te maken.. maar goed deze zinloze discussie is al vaker gevoerd en ga ik dus niet op in.

Verder: Ik heb hem gekocht om de specs en vanwege het feit dat er android op zit. Als in de praktijk blijkt dat de stock rom niet prettig werkt, kan ik dat van te voren niet weten, aangezien de meningen hier nogal over verdeeld zijn op t forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
...en daarom test je het apparaat in de winkel of koop je het online en geeft je binnen 7 dagen aan dat je het terug wilt sturen... Of koop je ook een nieuwe auto bij de dealer zonder proefrit?

Waar ik vooral op doel is dat er hier nogal wordt afgegeven op Samsung dat het lang duurt voordat ze een vrijblijvende en kostbare dienst waar ze geenszins toe verplicht zijn en die ze afaik ook niet hebben toegezegd, gerealiseerd hebben...

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Queros
Heb ergens een officiele samsung statement gezien dat ICS zou komen + contact met samsung vertegenwoordiger gehad vanuit mijn werk..hij beaamde ook dat ics wel zou komen..

wat ik bedoel: waarom zou een merk..samsung in dit geval..een apparaat leveren en verder geen enkele software/updates of w/e leveren?

Ze zijn het alleen vanuit commercieel oogpunt 'verplicht' willen ze klanten houden? Zorg voor fatsoenlijke updates.. Zo niet, creeer je het imago: 'samsung is altijd zo laat met updates' en as far as i know wil je dat voorkomen als merk lijkt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:54
Queros schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 23:27:
Heb ergens een officiele samsung statement gezien dat ICS zou komen + contact met samsung vertegenwoordiger gehad vanuit mijn werk..hij beaamde ook dat ics wel zou komen..

wat ik bedoel: waarom zou een merk..samsung in dit geval..een apparaat leveren en verder geen enkele software/updates of w/e leveren?

Ze zijn het alleen vanuit commercieel oogpunt 'verplicht' willen ze klanten houden? Zorg voor fatsoenlijke updates.. Zo niet, creeer je het imago: 'samsung is altijd zo laat met updates' en as far as i know wil je dat voorkomen als merk lijkt me
Gewoon even geduld hebben... Die update komt vanzelf wel. Als je niet wil wachten flash je toch een custom ICS rom? Die werken, op de camera na, prima.
Tuurlijk had ik ook liever dat die update van samsung er nu al was, maar je zou ondertussen wel moeten weten dat bedrijven als samsung en HTC ruim de tijd nemen om hun eigen skin te implementeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrie
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-07 11:43
Heeft iemand ervaring op het gebied van spelletjes die niet werken op de 8.9 tab. De spelletjes doen het wel op mijn 10.1 tab. Het zou toch op beide moeten werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

Noem eens wat spelletjes die niet werken? Het geijkte werkt bij mij prima, ook bijv. 3D spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16-09 14:19
nMad schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 12:31:
[...]

Dat kan goedkoper

wanneer je het niet erg vindt om er 4 weekjes op te wachten :*)
Iemand die bovenstaande otg-connector heeft gekocht, en waar die wel iets doet?
Het lijkt uberhaupt al niet fijn te passen (blijft niet goed zitten), maar werken doet het al helemaal niet.

Deze dus :
Afbeeldingslocatie: http://i.ebayimg.com/00/s/NDUwWDQ1MA==/$(KGrHqFHJBkE9!LHovsdBP(yrqG9lQ~~60_12.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:12
Paul schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 17:45:
[...]
So? Als Honneybread (of whatever de retail ROM voor iets heeft) je zo slecht bevalt waarom heb je het apparaat dan gekocht? :P

Heeft Samsung een verplichting ISC te leveren?
Die update naar honeybread heb ik dus gemist gelijk updaten! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
Rudi schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 18:46:
[...]

Het lijkt uberhaupt al niet fijn te passen (blijft niet goed zitten), maar werken doet het al helemaal niet.

Deze dus :
[afbeelding]
Hij past idd niet lekker, leest bij mij wel sd-kaart in. Of de usb-poort het doet heb ik mijn twijfels, Mijn usb-stick ziet hij in ieder geval niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
Michel242186 schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 18:55:
[...]

Die update naar honeybread heb ik dus gemist gelijk updaten! :+
Je zal wel moeten, want ik denk niet dat ze snel met ISC zullen komen xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
barrie schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 17:01:
Heeft iemand ervaring op het gebied van spelletjes die niet werken op de 8.9 tab. De spelletjes doen het wel op mijn 10.1 tab. Het zou toch op beide moeten werken?
De hardware van beiden scheelt nauwelijks iets. Ook de resolutie van je schermen is hetzelfde. Als je games niet werken, dan doe je wat fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
[...]

Deze dus :
[afbeelding]
Hij zit losjes en ziet mijn usb stick wel, maar kan geen bestanden zien...
en sd kaart nog niet geprobeerd.. doet het ook
En hij is logger dan ik me had voorgesteld...

[ Voor 5% gewijzigd door Musta op 11-05-2012 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrie
Spotmatic schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 17:14:
Noem eens wat spelletjes die niet werken? Het geijkte werkt bij mij prima, ook bijv. 3D spellen.
"Stupid zombies" en "Temple run" doen het niet. Hij laat even het intro zien en kapt er dan mee.
Misschien dat je ze eens kunt installeren op jouw tab. De andere spelletjes die ik geprobeerd heb weet ik zo niet meer, ik was er op de duur flauw van.
Gr Barrie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

barrie schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 20:21:
[...]

"Stupid zombies" en "Temple run" doen het niet. Hij laat even het intro zien en kapt er dan mee.
Misschien dat je ze eens kunt installeren op jouw tab. De andere spelletjes die ik geprobeerd heb weet ik zo niet meer, ik was er op de duur flauw van.
Toevallig heb ik Temple Run gisteren op mijn Tab 8.9 geïnstalleerd (nog steeds stock ROM). Werkt prima, al ligt het spel mij niet zo :)

Dus... er is ongetwijfeld iets anders mis met jouw Tab.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrie
Spotmatic schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 21:56:
[...]

Toevallig heb ik Temple Run gisteren op mijn Tab 8.9 geïnstalleerd (nog steeds stock ROM). Werkt prima, al ligt het spel mij niet zo :)

Dus... er is ongetwijfeld iets anders mis met jouw Tab.
Das mooi balen. In iedergeval heel erg bedankt dat je er even tijd voor hebt genomen. Ga nu Samsung maar even mailen denk ik.
Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Battery drain met de B35 build van AOKP tijdens idle is erg okay, ongeveer 1/3de procent per uur en met 90% deep sleep, dat is goed te doen :)

[ Voor 12% gewijzigd door Brad Pitt op 12-05-2012 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
Welke rom heb je gepakt? Zie er drie staan op xda.

Zag dat bij één van drie dat iemand problemen had met google-play. Bij installeren van een app kwam steeds de app van flahsplayer te naar voren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
rambocus schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 08:54:
Welke rom heb je gepakt? Zie er drie staan op xda.
Goeie, linkje hierboven toegevoegd :)
(heb hem zelf van aokp.co met een aangepaste installer script maar ik neem aan dat deze gewoon verder hetzelfde is :P )
Zag dat bij één van drie dat iemand problemen had met google-play. Bij installeren van een app kwam steeds de app van flahsplayer te naar voren.
Oh okay, geen last van gelukkig. Play doet het prima, anders was die Rom er uiteraard snel weer af ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Brad Pitt op 12-05-2012 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
Brad Pitt schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 09:17:
[...]

Goeie, linkje hierboven toegevoegd :)
(heb hem zelf van aokp.co met een aangepaste installer script maar ik neem aan dat deze gewoon verder hetzelfde is :P )

[...]

Oh okay, geen last van gelukkig. Play doet het prima, anders was die Rom er uiteraard snel weer af ;)
wellcht kijk ik er over heen, maar ik zie geen linkje :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
rambocus schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 13:33:
wellcht kijk ik er over heen, maar ik zie geen linkje :|
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/14488320/romlink.png

[ Voor 33% gewijzigd door Brad Pitt op 12-05-2012 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
ben echt aan een bril :'( toe , bedankt

[ Voor 5% gewijzigd door rambocus op 12-05-2012 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nMad
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:15
[...]

Deze dus :
[afbeelding]
Werkt bij mij wel goed, maar ik heb hem niet van die verkoper gekocht! Zowel SD kaartjes als USB sticks kan hij lezen en schrijven op een goede snelheid. Ik gebruik hem niet meer want ik vind dit kabeltje handiger!

PV: 10,4 kWp | EV: Tesla M3 LR ‘19 | L/W WP: Panasonic WH-MDC07J3E5 + PAW-TD20C1E5 | L/L WP: Daikin FVXM35A/RXM35R + Daikin FTXM25R/RXM25R + MHI 2x SRK25ZS-WF/SCM40ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afgelopen vrijdag de bestelde case binnengekregen (http://www.ebay.com/itm/2....m1497.l2649#ht_796wt_986)

Niet verwacht dat het de officiele zou zijn wegens de vage foto's, maar het lijkt er wel op. Ziet er precies hetzelfde uit als de foto's op de Samsung website.

Tablet past er precies in (en blijft zitten), lekker dun en in verschillende posities te zetten.

Zeer goede aankoop voor 15 euro (of het nou de echte of een hele goede namaak is).
De 3 weken wachten meer dan waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Kan je misschien wat foto's plaatsen met de tab in de cover? Zoek ook een simpele cover nog, bestel misschien deze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2012 @ 09:24:
Niet verwacht dat het de officiele zou zijn wegens de vage foto's, maar het lijkt er wel op. Ziet er precies hetzelfde uit als de foto's op de Samsung website.
Met logo verwacht ik nog steeds dat het een kopie is. Aan de andere kant wordt de originele ongetwijfeld ook in China gemaakt.
Maar de reden is voornamelijk dat de aansluiting/afwerking rond het "scharnier" niet netjes is. Ook de afwerking rond de powerknop zit net niet in het midden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrizzly
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 23:27
De officiele witte book cover is nu 14,99 bij wehkamp!

Ik heb zelf deze gekocht en ik ben er heel erg blij mee. Bezorging duurt ongeveer een week uit China en je ziet er niet aan of hij nep is. Mooi stevig en ook met Samsung en Galaxy Tab logo's. Tab past er perfect in.

[ Voor 55% gewijzigd door Chrizzly op 14-05-2012 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RemcoDelft schreef op maandag 14 mei 2012 @ 10:37:
[...]

Met logo verwacht ik nog steeds dat het een kopie is. Aan de andere kant wordt de originele ongetwijfeld ook in China gemaakt.
Maar de reden is voornamelijk dat de aansluiting/afwerking rond het "scharnier" niet netjes is. Ook de afwerking rond de powerknop zit net niet in het midden.
Enige wat ik zou zeggen is dat de afwerking rond de powerknop inderdaad iets te groot lijkt als de case opengevouwen is (als de case is opgevouwen met de tablet erin merk je er niets van). Maar verder is alles mooi afgewerkt en bij gebruik heb je nergens last van (ook de logo's zitter er gewoon op).

Het zal inderdaad een kopie zijn (een hele goede), maar het is in mijn ogen het niet waard om ruim 20 euro meer te betalen voor de echte (goedkoopste in Pricewatch bijna 40 euro), alleen als je hem snel in huis wil hebben zou ik die optie kiezen.

Edit: Het is dezelfde als degene die Chrizzly heeft gekocht, bij die link staan wel wat duidelijkere foto's. Zoals Chrizzly zegt: niet van echt te onderscheiden.
Chrizzly schreef op maandag 14 mei 2012 @ 10:37:
Ik heb zelf deze gekocht en ik ben er heel erg blij mee. Bezorging duurt ongeveer een week uit China en je ziet er niet aan of hij nep is. Mooi stevig en ook met Samsung en Galaxy Tab logo's. Tab past er perfect in.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2012 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08 16:29

Tim

Het Samsung logo staat ondersteboven.

Iemand anders last van vreemde voltages? In Voltage Control loopt het voltage terug van 1450mV voor 216Mhz naar 750mV voor 1646Mhz, wat mij niet helemaal correct lijkt (Dit bij zowel CM9 als Galaxian Soup).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tim schreef op maandag 14 mei 2012 @ 12:27:
Het Samsung logo staat ondersteboven.
Verdomd, je hebt gelijk. Ligt er wel aan hoe je het bekijkt: bij de echte van Samsung houd je de tablet op zijn kop om het logo goed te zien (het cameragat zit aan de onderkant), dus misschien zit ie daar wel ondersteboven :+

Nou ja, kan ik in ieder geval vanavond even kijken welke ik heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Nou, ik ben net bezig geweest met het installeren van de soup.

Geroot
Recovery geïnstalleerd
Soup geïnstalleerd.

Vervolgens gereboot en nu laat die enkel "Google" zien met 2 ronddraaiende radarwerkjes.

Dit staat er al een half uur :? Heb ik iets fout gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Freakster86 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 18:22:
Nou, ik ben net bezig geweest met het installeren van de soup.

Geroot
Recovery geïnstalleerd
Soup geïnstalleerd.

Vervolgens gereboot en nu laat die enkel "Google" zien met 2 ronddraaiende radarwerkjes.

Dit staat er al een half uur :? Heb ik iets fout gedaan?
Dalvik cache clearen of complete data wipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Dalvik?

Heb cashe en data verwijderd. Werkte helaas niet. Opnieuw soup geïnstalleerd en nu werkt het! Stuk soepeler inderdaad. Alleen jammer van de camera :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
Freakster86 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 18:35:
Dalvik?

Heb cashe en data verwijderd. Werkte helaas niet. Opnieuw soup geïnstalleerd en nu werkt het! Stuk soepeler inderdaad. Alleen jammer van de camera :P
Welke van de twee gapps heb je gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
LOL vond het al zo kaal :P

galaxian apps... ga denk ik soup 3 versie er maar opzetten? Of raad je een andere aan?

-edit:

Installeer ik die gapps op dezelfde manier als voorstaande dingen?

-edit2:

Lijkt erop dat ik de tab niet kan benaderen wanneer die aangesloten is op de pc :? Enig idee hoe dit komt en hoe ik anders die gapps.zip erop kan zetten?

[ Voor 55% gewijzigd door Freakster86 op 14-05-2012 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:05
Freakster86 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 19:44:
LOL vond het al zo kaal :P

galaxian apps... ga denk ik soup 3 versie er maar opzetten? Of raad je een andere aan?

-edit:

Installeer ik die gapps op dezelfde manier als voorstaande dingen?

-edit2:

Lijkt erop dat ik de tab niet kan benaderen wanneer die aangesloten is op de pc :? Enig idee hoe dit komt en hoe ik anders die gapps.zip erop kan zetten?
Vanaf je Tab downloaden? ;)

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Pagina: 1 ... 7 ... 15 Laatste