Als ik dit soort simpele dingen lees (niet persoonlijk bedoeld hoor

) dan gaan mijn haren echt recht overeind staan

Hier in het topic worden echt massaal linkjes verspreidt met er bij hoe simpel het is om even een Custom ROM te flashen door 3x 5 regels te lezen..

Natuurlijk is het in principe doodsimpel maar op deze manier zijn er echt BULTEN 'tweakers' die die ROMs er gewoon oppleuren alsof het een een gewone update is, en zich TOTAAL niet inlezen over de gevolgen enz.
Vervolgens openen ze een week later voor het minste of geringste een topic dat er iets niet werkt of dat Samsung hun kapotte Tab niet repareert onder garantie omdat er een Custom ROM op staat.. nee dúh

Iedereen die zich een beetje inleest weet dat het eerste wat je moet doen is een Nandroid maken en dat je bij een ROM change je data/cache/dalvik moet wipen.
Nu ben ik misschien wat overdreven hierin, maargoed zelfs al heb ik met mijn Android telefoon al tig ROM's geflashed, toch heb ik eerst een aantal uren ingelezen wat er precies mogelijk was qua ROM's en wat de exacte stappen zijn om alles in 1x goed erop te krijgen. (MD5 checken leek mij heel hormaal bijvoorbeeld. Zelfs de Galaxian Soup
poster creerde deze niet tot voor enkele dagen geleden, maar sinds hij op het balang gewezen is staat de hash er standaard bij

)
Voor de mensen die zich wel inelezen hebben hier: [HD 1080p]
een vergelijking tussen de Stock Android 3.2 tablet en de Android 4.0.4 Galaxian Soup Milestone 5 release
Als ik een beetje op internet zoek is de score van de Asus Transformer Prime ergens tussen de 3000 en de 4300 punten
(wss in verband met verschillende versies van Quadrant). Maar dan nog is dat in het 'slechtste' geval misschien 15% meer punten dan de Tab in OC mode

Wel mooi om te zien dat die 'ubertablet' (want dat is het wel

) in die benchmarks niet flink veel sneller is dan het SGTab'je, die voor velen hier 3x zo goedkoop was
Ik ben er in ieder geval erg tevreden mee

, nu alleen nog even een mooi hoesje fixxen
Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup