Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:53

Samsung Galaxy Tab 8.9

Afbeeldingslocatie: http://latestpriceindia.com/wp-content/uploads/2011/03/Samsung-GALAXY-Tab-8.9.jpg
Introductie
De Samsung Galaxy Tab 8.9 is de 8.9-inch uitvoering van Samsungs Tab-tablet in de Galaxy Tab-serie. De Tab 8.9 draait op Android 3.0 Honeycomb.
Specificaties
  • CPU/GPU: Dual-core 1GHz ARM Cortex-A9 proccessor, ULP GeForce GPU, Tegra 2 chipset
  • Scherm: 8.9", 1280x800 resolution (170dpi), multi-touch, capacitive
  • Geheugen: 16GB/32GB/64GB
  • Camera's: 3.15MP (AF) rear-facing camera; 2 MP front-facing camera
  • HD Recording & Full HD Playback
  • Dual Surround Sound
  • Wi-Fi a/b/g/n, Wi-Fi hotspot, Bluetooth 3.0+HS, standard microUSB port,GPS receiver with A-GPS, 3.5mm audio jack, FM radio, HDMI TV-out (through an adapter), USB host (adapter required).
  • Afmetingen: 230.9 x 157.8 x 8.6 mm
  • Gewicht: 470g
Filmpjes
Review PhoneArena

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Samsung GALAXY Tab 8.9 Preview

GSM Arena UI Demo

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Samsung Galaxy Tab 8.9 UI demo
Verkrijgbaarheid & Prijs
Preorder: TabletCenter 3G Variant € 579,-
Preorder: Dixons 3G Variant € 579,99

Preorder: TabletCenter Wifi Variant € 459,-
Preorder: Dixons Wifi Variant € 459,99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
Dit lijkt mij zelf het ideale formaat tablet. Een 7 inch vind ik eigenlijk net te klein, maar een 10.1 inch eigenlijk een slag te groot. Helaas is er over deze tablet minder bekend dan over de 10.1 inch. Zo ontbreekt op de Samsung website nog informatie hierover. Enkele webshops bieden hem inmiddels aan als Preorder, waar die voor Augustus gepland staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:15
Heb deze hier recht voor me liggen op dit moment. Echt een super apparaat!

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
Devian schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 11:22:
Heb deze hier recht voor me liggen op dit moment. Echt een super apparaat!
Hoe krijg je dat voor elkaar? Ding is nog niet eens uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
Weet niet of ik dat vertellen kan/mag. Moet hem later vandaag ook weer inleveren helaas.

In ieder geval nu even de tijd om er mee te spelen, ik wil het apparaat ook zeker aanschaffen! Heb helaas niet de HDMI kabel ook hier, kan dat dus niet testen. Degene die hier ligt draait trouwens niet op Android 3.0, maar ook niet op een lagere versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Waar draait ie dan nu op?

Mooie TS. Deze wordt zoals het er nu uit ziet de opvolger van mijn 7 inch GT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:43

gwystyl

Beugeltje dan maar?

210667 schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 13:33:
Waar draait ie dan nu op?

Mooie TS. Deze wordt zoals het er nu uit ziet de opvolger van mijn 7 inch GT
Ik gok 3.2. Die komt aankomende week voor de Asus Transformer, dus het lijkt me logisch als tablets die nog uit moeten komen daar ook op gaan draaien.

Uit nieuwsgierigheid: waarom geen 'het grote samsung tablet topic', maar een los topic voor de 8,9" versie? Zowel hardwarematig zijn ze volgens mij bijna gelijk op de grootte na?

Ik vind de prijzen nu nog aan de stevige kant, maar ik neem aan dat die wel gaan zakken als hij echt uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
gwystyl schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 13:37:
[...]

Ik gok 3.2. Die komt aankomende week voor de Asus Transformer, dus het lijkt me logisch als tablets die nog uit moeten komen daar ook op gaan draaien.

Uit nieuwsgierigheid: waarom geen 'het grote samsung tablet topic', maar een los topic voor de 8,9" versie? Zowel hardwarematig zijn ze volgens mij bijna gelijk op de grootte na?

Ik vind de prijzen nu nog aan de stevige kant, maar ik neem aan dat die wel gaan zakken als hij echt uit is.
Er was wel een Galaxy tab topic(eerste Galaxy tablet) en vervolgens ook een Galaxy tab 10.1 topic. Maar er werd eigenlijk niet gesproken over de 8.9. En om te zorgen dat deze niet ondersneeuwd in al het 10.1 geweld, dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209607

Wordt de 8.9 ondertussen wel in het buitenland (eg de VS) uitgeleverd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
Op Amazon.co.uk staat er een vermeld: http://www.amazon.co.uk/S...F8&qid=1312029323&sr=1-13

Op .com kom ik hem nog niet tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
Inmiddels Augustus, als ik de diverse webshops mag geloven moet het deze maand toch echt gebeuren. Gisteren nog even wat aan het speuren geweest, Diverse webshops hebben het over een levertijd van 10 tot 12 dagen.

Devian, kun je ons inmiddels al wat meer vertellen over het apparaat? Algemene indruk, werking enzovoort, enzovoort.

[ Voor 21% gewijzigd door Robbie T op 02-08-2011 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
Robbie T schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 21:37:
Inmiddels Augustus, als ik de diverse webshops mag geloven moet het deze maand toch echt gebeuren. Gisteren nog even wat aan het speuren geweest, Diverse webshops hebben het over een levertijd van 10 tot 12 dagen.

Devian, kun je ons inmiddels al wat meer vertellen over het apparaat? Algemene indruk, werking enzovoort, enzovoort.
Erg positief, bouwkwaliteit enz is gewoon dik in orde, accuverbruik leek ook in orde 15% in 7 uur tijd) bij met vlagen veel gebruik, maar vooral internetten, af en toe spelletje en interface snuffelen. Gebruikte wifi voor internet.

Android ziet er ook goed uit, menu's en ook de market waren flink aangepast voor de tablets (kan alleen vergelijken met Android 2.3 op de telefoon, enige andere tablet waar ik mee gespeeld heb in me leven is de originele galaxy tab).

Homescreen panels leken niet gebruik te maken van de GPU van het apparaat, ik weet niet of dat al mogelijk zou moeten zijn in Android 3.x, voor de rest was het apparaat bliksem snel. Mocht iemand specifieke vragen hebben dan kan ik die wellicht nog wel beantwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-06 22:53

FaceDown

Storende factor.

Het scherm van dit model zal dus scherper zijn dan de 10.1 aangezien het aantal pixels hetzelfde is en het scherm kleiner?

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
Exact, ook de reden waarom ik de 8.9 wil en niet de 10.1.
Beide zelfde hardware, zelfde schermresolutie, echter is de 8.9 wat handzamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209607

Robbie T schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 14:36:
Op Amazon.co.uk staat er een vermeld: http://www.amazon.co.uk/S...F8&qid=1312029323&sr=1-13

Op .com kom ik hem nog niet tegen.
Haha, Engadget heeft er ondertussen ook een post aan geweid. http://www.engadget.com/2...-order-at-amazon-co-uk-s/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
via http://pinoytutorial.com/techtorial/
Last but not the least, it is scheduled to hit Europe and UK market on the 2nd week of August with a price tag of £605. Let’s just hope it won’t be delayed anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvin0907
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 25-06 16:40
wist niet of jullie het al wiste maar 10.1 wordt niet met micro sd slot geleverd maar de 8.9 wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 25-06 15:11
Heb je toevallig een bron daarvoor? Dat zou pas echt goed nieuws zijn. Het is geen vereiste voor mij maar toch wel handig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenemo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02-06-2024
Het is inderdaad wel handig als je iets roept, dat je dan ook refereert naar bij voorkeur een betrouwbare bron!

Maar hierbij de waarschijnlijke bron ;)

Opvallend is dat beide versies, de P7310 (WiFi) als de P7300(3G) wordt uitgevoerd met een MicroSD slot voor een kaart van maximaal 32Gb.

Nu nog wachten op een "betrouwbare" leverdatum...

[ Voor 32% gewijzigd door jeroenemo op 10-08-2011 07:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
Vandaag even bij de Dixons gevraagd, die verwachten hem pas eind augustus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvin0907
thankx voor het vermelde van de bron jeroenemo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
jeroenemo schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 14:23:
Het is inderdaad wel handig als je iets roept, dat je dan ook refereert naar bij voorkeur een betrouwbare bron!

Maar hierbij de waarschijnlijke bron ;)
Jammer dat ik een azijnpisser uit moet hangen, maar zelfs officiele aankondigingen van Samsung moet je helaas met een korrel zout nemen, getuige deze promotie op een Poolse beurs:
Afbeeldingslocatie: http://mq8xow.blu.livefilestore.com/y1p4CLaiGDRs5IuCe-PyOwj2YI1itZj6FUceGvlvvesUn7Sayt4edBZFwRuNkd6MBy60auEN6yCiliNRgOkyaCJHW7td9PneQ7J/001.jpg?psid=1

Ziet u daar die MicroSD slot staan voor het 10.1 model? -O-

[ Voor 3% gewijzigd door Roamor op 09-08-2011 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenemo
Roamor schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 20:33:
[...]

Jammer dat ik een azijnpisser uit moet hangen, maar zelfs officiele aankondigingen van Samsung moet je helaas met een korrel zout nemen, getuige deze promotie op een Poolse beurs:
[afbeelding]

Ziet u daar die MicroSD slot staan voor het 10.1 model? -O-
Ik zie het, ik bevestig hiermee ook niet dat de Tab 8.9 werkelijk een MicroSD slot zal hebben, alleen wat de waarschijnlijke bron was voor melvin0907.

Laten we hopen dat we deze keer in ieder geval niet met een dode mus worden blij gemaakt. :/

[ Voor 6% gewijzigd door jeroenemo op 10-08-2011 07:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
Hebben de mensen die voor de 8.9 gaan eigenlijk geluk als het gaat om import verboden en dergelijke? Je ziet overal 10.1 voorbij komen maar rond de 8.9 blijft het lekker rustig ;)

Of kan ik beter me mond houden voordat ik Apple op ideeën breng? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
Zegt genoeg toch:

http://www.google.nl/#hl=...3a84212b&biw=1162&bih=907

Op de 8.9 die ik had zat ook geen microsd slot op, of ik moet hem over het hoofd hebben gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
Ben benieuwd of de tablet uberhaupt nog wat uitgebracht ivm de hele zaak rondom Samsung en Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvin0907
Net intern navraag gedaan bij samsung zowel de 10.1 als de 8.9 krijgen GEEN micro sd slot. op de site gaat het ook verandert worden van samsung. de afbeelding is ook wel heel raar staat ook 1.2 dual core volgens mij is het bij bijde 1.0. denk dat de afbeelding van voor de wijziging is geweest.

[ Voor 22% gewijzigd door melvin0907 op 10-08-2011 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
Bij de Dixons staat de tab inmiddels op een levertijd van 2 - 4 dagen. Maar wel geeft de site wat probleempjes dus het kan zijn dat het daar in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
Ik heb hem besteld bij een dixons filiaal in mijn woonplaats(Gorinchem). Maar tot zover nog niets gehoord. Ga zo in mijn lunchpauze even kijken bij het dixons filiaal in de plaats waar ik werk of er al een spoor van galaxy tabs is te vinden (groter dan 7 inch ofc :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
Verxx schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 11:39:
Ik heb hem besteld bij een dixons filiaal in mijn woonplaats(Gorinchem). Maar tot zover nog niets gehoord. Ga zo in mijn lunchpauze even kijken bij het dixons filiaal in de plaats waar ik werk of er al een spoor van galaxy tabs is te vinden (groter dan 7 inch ofc :P)
Keep us updated ;-)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Omdat ik ook voor 8.9 ga, heb ik Samsung gemaild. De 8.9 zou de laatste week van september via de resellers te koop zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
Nou in de schappen is hij niet te vinden. De man achter de balie kon er ook niets over vertellen. Hij had nog geen levertijd door gekregen. Toen ik doorvroeg naar de 10.1 en de 8.9 hield het helemaal op :o Hij was alleen op de hoogte van de 10.1 en deze had een onbekende levertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Tja, Dixons..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
Ik weet het... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
Ik kan ook redelijk bevestigen dat de 8.9 nog even op zich laat wachten ;)...helaas.

• jeroenemo
Na een korte impressie met de 10.1 in de MM weet ik zeker dat ik voor de 8.9 ga. De dikte ligt wel heel fijn in de hand, echter vind ik het formaat van de 10.1 toch niet handelbaar genoeg.
Devian schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 17:00:
Ik kan ook redelijk bevestigen dat de 8.9 nog even op zich laat wachten ;)...helaas.
Denken we inderdaad eind september?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
Tabletcenter.nl meld inmiddels 23 september!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
De site van Samsung geeft aan dat er wel een MicroSD slot op zit. Zou goed nieuws zijn. In eerste instantie heb ik voldoende aan 16gb, maar misschien voor de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvin0907
Absoluut geen micro sd, fout op website. Bron: samsung zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
KLopt, geen microsd. Bron, heb het zelf kunnen zien ;).

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-06 21:12

xon

Na een aantal chinezen gehad te hebben ben ik het zat om het NET niet te hebben en wil ik gaan voor deze Galaxy 8.9. Toch voelt het apparaat als het "buitenbeentje" van de galaxy reeks.

Natuurlijk willen ze veel liever die 10.1 kwijt alleen is het alleen al om de amerikaanse vrienden een hak te zetten. Toch zie je gewoon veel te weinig terug van deze 8.9 en is elk billboard volgeplakt met de 10.1

Ook voor mij is de 10.1 gewoon net even te groot en is de 8.9 een prima maat. Ik heb nog even getwijfeld aan de Sony S tablet maar die is meteen weer 200 gram zwaarder dan deze en ik vind eigenlijk een halve kilo echt de max.

Maar nu de release..is dit nu zeker eind september? of kan dit nog wisselen? Dixons heeft het over 2.4 dagen maar ik weet niet of zij hun voorraad systeem hebben gekoppeld. Verder voelt het alsof er meer prijsverschil tussen de 10.0 en de 8.9 zou moeten zitten dan het nu het geval is.

Ik zou me nog kunnen voorstellen dat als ie eenmaal op voorraad is dan pas echt wat van de prijs afgaat en nu voornamelijk de prijs nog op de adviesprijs wordt gehouden zodat alleen de freaks (die toch altijd wel kopen) al bestellen.

Ook benieuwd of er misschien nog een actie komt vanuit samsung met een korting of accessoire erbij of zo.

wat jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
Het enige wat ik je kan vertellen is dat tabletcenter.nl momenteel nog steeds 23 september aanhoudt. Bol.com meldt momenteel nog wel 5 weken levertijd. Dat maakt het een beetje lastig.

Gisteren wel een hoesje voor de 8.9 binnen gekregen bij de Dixons. (Ben daar werkzaam). Helaas kan ik nu in het systeem niks nakijken ivm de overname. Daarom is het momenteel voor mij ook gewoon afwachten. Dat er een hoesje binnenkomt is echter wel een goede voorbode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

Robbie T schreef op zondag 11 september 2011 @ 20:35:
Het enige wat ik je kan vertellen is dat tabletcenter.nl momenteel nog steeds 23 september aanhoudt. Bol.com meldt momenteel nog wel 5 weken levertijd. Dat maakt het een beetje lastig.

Gisteren wel een hoesje voor de 8.9 binnen gekregen bij de Dixons. (Ben daar werkzaam). Helaas kan ik nu in het systeem niks nakijken ivm de overname. Daarom is het momenteel voor mij ook gewoon afwachten. Dat er een hoesje binnenkomt is echter wel een goede voorbode.
Origineel samsung hoesje? Ik heb er toevallig gister eentje besteld op ebay uit hongkong voor 12 dollar :-)

Ging Dixons nou ook naar Mycom?

Maar die prijs...zou die nog zakken..ben benieuwd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
xon schreef op zondag 11 september 2011 @ 22:01:
[...]

Origineel samsung hoesje? Ik heb er toevallig gister eentje besteld op ebay uit hongkong voor 12 dollar :-)

Ging Dixons nou ook naar Mycom?

Maar die prijs...zou die nog zakken..ben benieuwd..
Jup, origineel hoesje. Prijs; 40 euro, (als ik me niet vergis).

Ja, Dixons, Dynabyte, Mycom zijn allemaal dezelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:33

oNo

Vanmorgen stond de 8.9 voor 379 (zwarte versie) op de site van wehkamp.
Preorder dat wel, levertijd > 5 weken.

Heb em meteen besteld!
Dit wordt de vervanger van m'n HTC Flyer. Ondanks dat ik erg tevreden ben over het formaat van de Flyer ga ik me steeds meer ergeren aan de 1024x600 resulutie. 1280x800 is gewoon veel beter, een hogere dpi vind ik niet erg.

• xon

xon

oNo schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 15:00:
Vanmorgen stond de 8.9 voor 379 (zwarte versie) op de site van wehkamp.
Preorder dat wel, levertijd > 5 weken.

Heb em meteen besteld!
Dit wordt de vervanger van m'n HTC Flyer. Ondanks dat ik erg tevreden ben over het formaat van de Flyer ga ik me steeds meer ergeren aan de 1024x600 resulutie. 1280x800 is gewoon veel beter, een hogere dpi vind ik niet erg.
379!!??

Als je dat betaalt hebt dan heb je een werelddeal zie:

http://www.wehkamp.nl/Zoe...m_pi=Home%20Page&cmid=WEH

en dan heb je hem ook nog eens volgende week.De prijs zou wel erg opmerkelijk zijn omdat ze van samsung geen toestemming krijgen te stunten met de prijzen dat zie je ook al met de 10.1 die aardig gelijk blijft

• oNo

oNo

Inderdaad een goede deal, een uurtje later wastie ook van de site af. :o

Personeelskorting er nog af dus ik klaag niet. :P
Nu hopen dattie geleverd wordt...

• xon

xon

oNo schreef op woensdag 14 september 2011 @ 15:49:
Inderdaad een goede deal, een uurtje later wastie ook van de site af. :o

Personeelskorting er nog af dus ik klaag niet. :P
Nu hopen dattie geleverd wordt...
Ja het is echt VER onder de inkoopsprijs..misschien foutje? is vaker gebeurd..na ja je zit dichtbij die toko zo te horen dus heb je nog extra verhaal :-)

• oNo

oNo

Ik heb het even intern nagevraagd. Maar het schijnt dat wanneer er "voor de shop foutieve" prijzen zijn vermeld deze geleverd worden wanneer de prijs niet te opvallend is. Bijvoorbeeld een TV die voor op de site 799 te koop staat maar voor de shop bedoeld was als 979 gaat gewoon geleverd worden. Wanneer op de site 79 had gestaan ipv 979 dan wordt deze niet geleverd.
Dus als het voor de consument wel heel erg duidelijk is dat het een prijs is die nooit kan dan kan de shop er ook mee weg komen (juridisch) Bovenstaand geval is niet heel erg duidelijk dat het niet kan... dus volgens mij gaat het gewoon goed komen met die Galaxy Tab 8.9 :D

• xon

xon

Mycom verwacht um volgende week te kunnen leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenemo
Deze week zal hij toch wel moeten arriveren... Fingers crossed!

• xon

xon

jeroenemo schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 19:06:
Deze week zal hij toch wel moeten arriveren... Fingers crossed!
EHH?!>

U wilde graag een voorraadherinnering ontvangen van het volgende product:

Samsung P7310 GSM GalaxyTab 8.9 (WiFi) 16 GB - Black - Android 3.1 (GT-P7310FKAPHN)

Helaas is dit product niet meer leverbaar en is het ook de verwachting dat het niet meer op voorraad komt. Onze excuses voor het ongemak.

De volgende alternatieven zijn op voorraad en klaar voor verzending:

HP: TouchPad
Artikelnummer: FB405UA#ABB
€ 429.00 excl. BTW
€ 510.51 incl.BTW

• Robbie T
Tabletcenter.nl meld nog steeds dat die morgen binnen zou moeten komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
In de flyer van Mediamarkt die ik gehad heb staat hij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-06 23:51
Ook Tablet center heeft de verwachte datum verschoven: Hij staat nu op 7 oktober.

Gisteren nav de folder ook bij de MM gweest. maar ook daar weet niemand wanneer hij binnen komt.....

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:31
Dit weekend launch in amerika.
Sommige sites geven de levertijd tussen 5-10 dagen aan.

Overigens lees ik hier dat de tab een microsd slot heeft?
http://m.samsung.com/nl/c..._detail&tab=specification

• melvin0907
is al meerdere keren gemeld dat het niet klopt over de micro sd. Dit is een fout op de website van samsung.
Ryatzu schreef op woensdag 28 september 2011 @ 13:09:
Dit weekend launch in amerika.
Sommige sites geven de levertijd tussen 5-10 dagen aan.

Overigens lees ik hier dat de tab een microsd slot heeft?
http://m.samsung.com/nl/c..._detail&tab=specification

• tHe_BiNk
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

tHe_BiNk

He's evil! Very EVIL!

Ik hoop dat er snel een versie komt met een Tegra 3 of Exynos, want die Tegra 2 is wel erg oud. Erg mooi formaat dat 8.9, stuk handelbaarder dan een veel grotere en zwaardere Asus Transformer.

APPLYitYourself.nl - PLAKhetzelf.nl - Raamfolie, muurstickers en stickers - WindowDeco.nl Raamfolie op maat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

tikkkie offtopic:
Ik heb een (imitatie) leren hoesje besteld voor deze 8.9 maar ben toch voor een 10 inch gegaan dus heb hem over.
fotow
Is hageltje nieuw en witte wat je ziet is het piepschuim.. Je kan hem dubbelklappen en als stand gebruiken.
Denk dat hier wel mensen zijn die ik er voor een prikkie blij mee kan maken PM

[ Voor 10% gewijzigd door xon op 01-10-2011 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
Inmiddels zie ik dat bol.com de 3G variant op voorraad zou hebben. Datzelfde geld ook voor centralpoint.nl en MaxICT. Lijkt mij sterk allemaal, maar zal er zo eens een mailtje aan wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tHe_BiNk
  • Niet online

tHe_BiNk

He's evil! Very EVIL!

APPLYitYourself.nl - PLAKhetzelf.nl - Raamfolie, muurstickers en stickers - WindowDeco.nl Raamfolie op maat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
Ik heb vandaag bij de Dixons (werk er zelf) de 8.9 zwart besteld. Wifi Only.
Volgens de website (andere info heb ik helaas ook niet) zou deze binnen 2-4 dagen geleverd moeten kunnen worden. Spannend dus! Als alles gaat dus zoals het gaat kan ik er deze week nog mee spelen.

Overigens naar aanleiding van mijn eerste post, bol.com en centrailpoint claimen de 3G variant per direct te kunnen leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jap
  • Laatst online: 31-03 08:18

Jap

No worries

Gisteren de 8.9 g3 via bol besteld. Hij is heerlijk handzaam en snel. Her is mn eerste tablet en zelfs mn eerste android device, nog redelijk wat uitzoekwerk dus :-p

Nieuws en informatie over IPv6 @ Fix6.net | Hosting met IPv6 nodig? Bekijk de IPv6-hosters lijst op Fix6.net/ipv6-webhosting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
Jap schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 13:55:
Gisteren de 8.9 g3 via bol besteld. Hij is heerlijk handzaam en snel. Her is mn eerste tablet en zelfs mn eerste android device, nog redelijk wat uitzoekwerk dus :-p
Dan zul je deze vandaag wel hebben binnen gekregen? Hoe bevalt die?
Heb er op mijn werk al even mee kunnen spelen. Precies het formaat wat in mijn hoofd had. Ideaal maatje. Tijdens het typen kun je ook gewoon bij de middelste toetsen met je duimen en niet zoals bij de grotere tablets dat dat allemaal erg lastig wordt.

Helaas staat mijn bestelling nog steeds omschreven als Back Order.
Tabletcenter.nl had de leverdatum ook naar vandaag opgeschoven maar ook daar is nog geen verandering, ditzelfde geld voor komplett.nl.

Overigens afgelopen maandag op een beurs nog met iemand gesproken van Samsung. Die gaf aan dat de tablets binnen nu en een maand er zouden moeten zijn. Er zouden wat probleempjes zijn geweest met de 3G variant, dat deze zijn verbinding niet zou vasthouden ofzo. Het had volgens hem in elk geval niets te maken met de patentzaak tussen Apple en Samsung.

Overigens is het dan wel heel typisch dat de 3G varianten als eerste geleverd kunnen worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jap

Jap

No worries

Hij is perfect kwa formaat en gewicht. Hij bevalt goed, alleen jammer dat samsung er software op heeft gezet die je er niet af kan halen (pulse) en de touchwiz balk kan je niet aanpassen :-( accu gaat met wifi aan en de hele dag mee spelen minstens 10u mee. Zat toen nog op 30%.

Heb heb nog niet geroot. Geen id of het nodig gaat zijn voor het kleine beetje browsen en wordfeuden en irc'en (irssi + swipen =awsome)

Nieuws en informatie over IPv6 @ Fix6.net | Hosting met IPv6 nodig? Bekijk de IPv6-hosters lijst op Fix6.net/ipv6-webhosting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
Mijne komt morgen! Had bij de Dixons eerst de Zwarte besteld. Helaas bleek deze niet op voorraad te zijn.
Nu de witte bestelt, deze is wel op voorraad en deze is inmiddels verzonden naar de winkel. Morgen kan ik er dus mee spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNo

oNo

Jap schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 21:03:
Hij is perfect kwa formaat en gewicht. Hij bevalt goed, alleen jammer dat samsung er software op heeft gezet die je er niet af kan halen (pulse) en de touchwiz balk kan je niet aanpassen :-( ...
Galay Tab 8.9 Root
Daarna kan je met adb de crapware verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-06 23:51
Gisteren in de MM in groningen de 8.9 in de handen gehad. Erg mooi apparaat.

Ze boden de 8.9 daar echter voor dezlfde prijs aan als de 10.1 (479 euro). Nog navraag gedaan of die prijs klopte. En ja ze hadden kennelijk echt het idee dat ze hem voor die prijs konden verkopen......Ik heb hem dus maar laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tHe_BiNk
  • Niet online

tHe_BiNk

He's evil! Very EVIL!

Jap schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 21:03:
Hij is perfect kwa formaat en gewicht. Hij bevalt goed, alleen jammer dat samsung er software op heeft gezet die je er niet af kan halen (pulse) en de touchwiz balk kan je niet aanpassen :-(
Als je de Tab root, kan je natuurlijk gewoon apks verwijderen.

/edit dubbel 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
Heb de tab inmiddels sinds gisteren in huis maar wat er heerlijk apparaat. Niet te groot en een ideaal maatje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
Ik vind het zo zonde dat ze er geen kaartlezer ingepropt hebben....echt weer gemiste kans, kost geen drol en doet echt niets af aan de stijl verder en maakt apparaat voor mij echt zoveel bruikbaarder, ik vind het design/gewicht gewoon super maar ik wil gewoon (micro)sd kaartje maar paar films/series/muziek erin kunnen proppen voor als ik geen wifi beschikbaar heb (werk/vakanties)..laptop vind ik dan weer snel te log en telefoon te klein om lekker serie te kijken..

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tHe_BiNk
  • Niet online

tHe_BiNk

He's evil! Very EVIL!

Gisteren bij bol besteld. Vanochtend al binnen. De tab is echt een stuk kleiner maar vooral lichter dan de transformer. Top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 389867

Dag.

[ Voor 107% gewijzigd door Anoniem: 389867 op 21-08-2012 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-06 20:01

zAo

GPLv2 Fanboy

Heeft iemand 3.2 alle gespot voor de 8.9?
Het scrollen in homescreens is nu wel erg stotterig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 426798

Wie kan mij bevestigen of je wel of niet gewoon (eventueel met headset) kunt bellen met de tab 8.9 3G ?

Ik heb ondertussen al volgens mij >100 webpagina's af gegaan en een X aantal telefoon winkels langs gegaan en gebeld en niemand kan mij een goed en duiderlijk antwoord geven.

Dus wie HELPT mij ?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tHe_BiNk
  • Niet online

tHe_BiNk

He's evil! Very EVIL!

Er is nu een ontwikkel forum op xda voor de 8.9

http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=1335

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvin0907
Alles van samsung wat niet in je binnenzak past kan je niet mee bellen, dusmje kan niet bellen met de 8.9 tab.
Anoniem: 426798 schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 21:07:
Wie kan mij bevestigen of je wel of niet gewoon (eventueel met headset) kunt bellen met de tab 8.9 3G ?

Ik heb ondertussen al volgens mij >100 webpagina's af gegaan en een X aantal telefoon winkels langs gegaan en gebeld en niemand kan mij een goed en duiderlijk antwoord geven.

Dus wie HELPT mij ?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimpa
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-03-2021
Je kunt eventueel ook kiezen voor de Galaxy Tab 7.0 Plus. Hier kan wel mee gebeld worden. Deze draait op HC 3.2. Er zijn al diverse filmpjes te vinden waarin dit wordt gedemonstreerd.

YouTube: Samsung Galaxy Tab 7 Plus video Anteprima by HDblog (te zien bij 1:30 min).
Anoniem: 426798 schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 21:07:

Dus wie HELPT mij ?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashaman
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-11-2024
kan iemand me uitleggen waarom je een tab zou willen rooten ?
ben nieuw in deze materie dus vandaar deze newb question..... ;)

(nn heb een redelijk aantal pagina's van xda.dev doorgelezen, weet nu hoe ik het zou moeten doen, alleen niet zo goed het waarom...)

Tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tHe_BiNk
  • Niet online

tHe_BiNk

He's evil! Very EVIL!

Ashaman schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 15:42:
[...]

kan iemand me uitleggen waarom je een tab zou willen rooten ?
ben nieuw in deze materie dus vandaar deze newb question..... ;)

(nn heb een redelijk aantal pagina's van xda.dev doorgelezen, weet nu hoe ik het zou moeten doen, alleen niet zo goed het waarom...)

Tnx
Voor bijvoorbeeld de app "Titanium backup" zodat je apps, data kunt backupen, of de app "adfree" waardoor je geen advertenties meer in de browser en andere apps ziet, etc. etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashaman
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-11-2024
tHe_BiNk schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 19:21:
[...]

Voor bijvoorbeeld de app "Titanium backup" zodat je apps, data kunt backupen, of de app "adfree" waardoor je geen advertenties meer in de browser en andere apps ziet, etc. etc..
oke, tnx...

Wat zijn de betere sites om hier meer info over te vinden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tHe_BiNk
  • Niet online

tHe_BiNk

He's evil! Very EVIL!

CWM is nu ook mogelijk. De custom roms zullen nu wel langzaam gaan komen.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1312218

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tHe_BiNk
  • Niet online

tHe_BiNk

He's evil! Very EVIL!

De eerste custom Rom is uit. Overcome

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1321142

• PrinceXEvil
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-06 14:42
Vraagje;

Heb hem nu geroot. Alleen wil ik ook die Samsung BS eraf halen. Dan zou je die removed.zip in je system/apps moeten plaatsen. Alleen in "Mijn Bestanden" zie ik die niet. Hoe kom ik daar?

Is mijn aanname dat die removed.zip juist al die blaware eraf haalt? Dan zal ik die ook nog installeren.

Thanks!

Ik merk dat hij iets smoother werkt, ook tussen applicaties door.

• oNo

oNo

Met Titanium Backup kan je via backup/restore een app verwijderen. Hoef je niet via adb te doen en zo weet je zeker dat je de goede apk's verwijdert (via adb moet je weten wat de bestandsnaam is)

210667

PrinceXEvil schreef op donderdag 10 november 2011 @ 13:43:
[...]

Vraagje;

Heb hem nu geroot. Alleen wil ik ook die Samsung BS eraf halen. Dan zou je die removed.zip in je system/apps moeten plaatsen. Alleen in "Mijn Bestanden" zie ik die niet. Hoe kom ik daar?

Is mijn aanname dat die removed.zip juist al die blaware eraf haalt? Dan zal ik die ook nog installeren.

[...]
Assumption is the mother of all fuckups.... >:)

Maar is het juist andersom met die 'removed.zip'! Dat zijn de apps /bloatware die juist niet aanwezig zijn.

removed all the crap samsung put on our screens by default)

Als je de crap/bloatware/apps die hij verwijderd hebt, terug wilt hebben, of een deel daarvan. Dan unzip je het bestand en plaats de apk's in /system/app. Rebooten en ze zijn er weer.

Als je apps die er nu nog opstaan wil verwijderen, kun je ze inderdaad verwijderen met Titanium, of beter 'freezen'! Dan staan ze nog wel op je tab, maar ben je ze niet kwijt.

Dat je de apps niet ziet in 'mijn bestanden' klopt. Die zie je alleen maar als je met i.e. Root-explorer naar /system/app gaat. Apps verwijderen met root-explorer kan ook. Dan ga je naar /system/app, Mount R/W en je kan de apk's verwijderen. Terughoudendheid is daar sowieso wel mee geboden. Voor je het weet verwijder je systeem-bestanden en doet je tab het niet meer, of je krijgt FC's

[ Voor 18% gewijzigd door 210667 op 10-11-2011 15:13 ]

• PrinceXEvil
@oNo
Titanium Backup, ik ga even kijken wat dat precies inhoudt. adb, geen flauw idee wat dat moet betekenen.
Thx 4 the feedback!

@Heppieboeddah
Soms moet je wel assumen, maar ja dat is ook een assumption toch? Haha :)

Ik heb inderdaad dat stukje tekst ook gelezen. Alleen snap ik niet waarom ik nog steeds Pulse op mijn Tab heb staan na die root. -- Laat maar zitten, net gekeken, die zit er niet op. XD

Mount R/W is Read Write rechten? Hoe moet ik dan zien? + Wat is FC?

In ieder geval thanks voor je uitleg. Ik kom wel op de forum terug met mn Tab een ander keer en dan installeer ik de Root explorer. EDIT: Hij kost wel geld, is er een versie die gratis is?

Thanks allen!

[ Voor 4% gewijzigd door PrinceXEvil op 10-11-2011 23:14 ]

• oNo

oNo

Alles wat je net hebt gelezen doet hetzelfde.

In recovery mode (zegmaar rebooten in dos mode ;-) ) kan je via een command prompt met commando's je tablet beheren. Als ik jouw reactie zo lees: begin hier maar niet aan ;-)

De manier via Root Explorer is zoals windows verkenner voor windows is. In geval van deze vergelijking ga je dan naar C:\Program Files met read/write rechten (inderdaad mount r/w) en kan je een map/bestand verwijderen.

De manier via Titanium backup is zoals via het configuratiescherm en add/remove programs. De labels van de programma's zijn duidelijk en je hoeft niet te weten wat er op bestandniveau moet gebeuren. IMHO is dit de manier voor newbies.

Force close betekent dat een app of process is vastgelopen of een dikke unhandled error geeft. Het programma moet gestopt worden, force close.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
Ik heb hem nu 2 dagen in huis, uiteindelijk toch maar genomen ondanks de handicap van het missen van een kaartlezertje.
Ik loop nu alleen aan tegen het probleem van mobiel internet (heb de wifi versie), normaal ben ik gewend om mijn nokia via bluetooth te delen zodat ik op mijn laptop internet heb, dit werkt dus alleen niet met mijn tab.
Ik kan wel gewoon verbinden, alleen vervolgens is er geen profiel/keuze om er iets meer mee te doen.
En Joiku werkt blijkbaar niet omdat het een ad-hoc netwerk is wat niet ondersteund wordt..
Android 3.2 zou dat probleem moeten oplossen zover ik het gelezen heb, of ik moet hem rooten...
Liefst zou ik het gewoon simpel met bluetooth laten werken zoals ik gewend ben, mja, maybe komt er soon toch nog een update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrinceXEvil
oNo schreef op donderdag 10 november 2011 @ 23:43:
Alles wat je net hebt gelezen doet hetzelfde.

In recovery mode (zegmaar rebooten in dos mode ;-) ) kan je via een command prompt met commando's je tablet beheren. Als ik jouw reactie zo lees: begin hier maar niet aan ;-)

De manier via Root Explorer is zoals windows verkenner voor windows is. In geval van deze vergelijking ga je dan naar C:\Program Files met read/write rechten (inderdaad mount r/w) en kan je een map/bestand verwijderen.

De manier via Titanium backup is zoals via het configuratiescherm en add/remove programs. De labels van de programma's zijn duidelijk en je hoeft niet te weten wat er op bestandniveau moet gebeuren. IMHO is dit de manier voor newbies.

Force close betekent dat een app of process is vastgelopen of een dikke unhandled error geeft. Het programma moet gestopt worden, force close.
Dat zal me tijd besparen in het verschil uitvogelen tussen Root Explorer en Titanium Backup. Ik heb wel ervaring in DOS (haha), Linux en dergelijke. Alleen niet in Android. Misschien dat ik me ga verdiepen hierin. Het lijkt me eigenlijk qua simpel. In ieder geval bedankt voor de uitleg.

@Only
Mijn BT werkte gewoon niet. Heb mijn S2 ook gekoppeld, maar het ging uiteindelijk super traag of failde continue. Dat was toen ik hem nog niet geroot had. Met de root werkt het sowieso niet. Jammer inderdaad. Heb nu AllShare geinstalleerd, maar dat lijkt meer voor streaming. Ik ga kijken hoe ik het snelst mijn S2 kan koppelen aan de Tab zodat ik gewoon bestandsoverdracht kan doen. Dan gebruik ik de S2 als mijn geheugenkaartje. Koop een 32GB en dan overzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jap

Jap

No worries

Zojuist een update grhad. Nu android 3.2 via de officiele updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tHe_BiNk
  • Niet online

tHe_BiNk

He's evil! Very EVIL!

Ik wacht nog even, tot de Overcome 3.2 ROM er is. IS toch net wat soepeler dan de ROM van Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
Jap schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 19:11:
Zojuist een update grhad. Nu android 3.2 via de officiele updates.
Serieus? NL model? Ik zit er namelijk wel op te wachten, heb vanmiddag nog gekeken maar toen was er nog niks :P
Zou je toevallig kunnen checken of AD-hoc nu ondersteunt wordt? Had ergens gelezen dat ze dat zouden toevoegen in 3.2, en anders ga ik hem toch rooten (ben nu niet thuis, anders had ik het zelf wel gecheckt).

Weet iemand trouwens nog een echt goede videoplayer?
Gaat erom om 720p MKV ook goed af te spelen (de rest werkt prima), vanaf stream rot snap ik nog wel, maar zelfs als ze op de tab zelf staan gaat het moeilijk.
Ik heb nu Dice-trial, MX player, BS lite al geprobeerd..
De meeste hebben moeite de frame's op het scherm te toveren, BS lite werkt in principe wel, alleen kan ik daar niet voor uit spoelen, en als ik er even uit ben begint hij dan weer opnieuw, niet ideaal dus.
In principe moet die tegra het makkelijk aankunnen. Dice heb ik alleen niet uitgebreid kunnen testen, alleen over de stream, daarna was de trial verlopen dus kon de offline 720p niet testen.
Die archos hebben een speciale media codec pack meegekregen, zou je die pack ook ergens vandaan kunnen halen voor op je tab bijv?

Edit
Hier nog geen update .. :(

[ Voor 44% gewijzigd door Only op 19-11-2011 07:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jap

Jap

No worries

Only schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 00:52:
[...]

Serieus? NL model? Ik zit er namelijk wel op te wachten, heb vanmiddag nog gekeken maar toen was er nog niks :P
Zou je toevallig kunnen checken of AD-hoc nu ondersteunt wordt? Had ergens gelezen dat ze dat zouden toevoegen in 3.2, en anders ga ik hem toch rooten (ben nu niet thuis, anders had ik het zelf wel gecheckt).
Jup nl model via bol.com. er zit een wifi direct optie in bij mij nu ;-) kan het alleen niet zo 123 voor je testen.
Firmware is:
HTJ85B P7300XWKJ5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tHe_BiNk
  • Niet online

tHe_BiNk

He's evil! Very EVIL!

Only schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 00:52:
[...]
Gaat erom om 720p MKV ook goed af te spelen (de rest werkt prima), vanaf stream rot snap ik nog wel, maar zelfs als ze op de tab zelf staan gaat het moeilijk.
Ik heb nu Dice-trial, MX player, BS lite al geprobeerd..
Ik gebruik Diceplayer (koste geloof ik 2 a 3 euro) en sinds de laatste update van een paar dagen geleden, zijn 720P TV series en films nu ook -redelijk/acceptabel- vloeiend. Voorheen was het echt een slideshow. Weet niet echt wat er verandert is waardoor het nu beter gaat.

Ik draai nu Overcome ROM V.1.2, en mijn Tegra 2 draait op 1.2GHz (zie xda voor de ROM en de kernel om te overclocken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
Inmiddels heb ik de update binnen, maar krijg nog steeds geen JoikuSpot verbinding aan de praat via mijn Nokia E6 naar tablet, pff..hoop wel dat het nog gaat lukken..
Edit: zo als ik het nu lees word het dus waarschijnlijk alsnog rooten, of inlezen om te kijken voor een soort van usb root, maar dan zou ik dus samsung tab met micro usb moeten verbinden met mijn nokia..
Ja die trial die ik vorige week had heb ik dus niet kunnen testen, en ook al is het maar paar euries wil ik natuurlijk wel zeker weten dat het goed werkt..

Edit 2: Ik heb hem maar even geroot, en de wifi module aangepast zodat deze adhoc kan zien, net getest met Joiku op me E6 en hij ziet hem nu meteen zonder problemen + niet geheel onbelangrijk ik krijg verbinding.

Edit 3: Vond een ander (ook betaald) appje voor me Nokia, eZSpot premium, doet hetzelfde als Joiku alleen voor 6 euries minder, en hij is echt snel op internet hier op me werk (ben verbaasd), op me telefoon is het niet eens zo snel terwijl die direct verbonden is, ben dus erg happy!

Heb ook vanmiddag nog meer videoplayers geprobeerd, uiteindelijk nogmaals de trial van Dice geprobeerd (weer 3 dagen? oke), en voor offline ging een 720p MKV zonder echte problemen, dus die heb ik ook nog maar even gekocht.

De tab is nu dus helemaal gereed naar mijn wensen! Had niet gedacht dat ik het zo fijn zo vinden, werkt fijner dan me telefoon en je pakt het een stuk sneller op de je laptop :)

[ Voor 71% gewijzigd door Only op 20-11-2011 00:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tHe_BiNk
  • Niet online

tHe_BiNk

He's evil! Very EVIL!

Mijn 8.9 heeft mijn telefoon helemaal vervangen, binnenhuis althans. SMS met tablettalk. Alleen binnenkomende voice calls zijn nog een probleem. Maar ja, wie belt er tegenwoordig nog. ;)

Gebruik de tablet eigenlijk alleen in portret-mode en totaal niet in landschap-mode.

Draai nu Overcome 2.1, en de Tegra 2 draait op 1.4Ghz. Je merkt dat de Tab net even wat sneller is. Hopelijk kunnen we binnen 3 maanden ICS verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
tHe_BiNk schreef op donderdag 01 december 2011 @ 03:49:
Mijn 8.9 heeft mijn telefoon helemaal vervangen, binnenhuis althans. SMS met tablettalk. Alleen binnenkomende voice calls zijn nog een probleem. Maar ja, wie belt er tegenwoordig nog. ;)

Gebruik de tablet eigenlijk alleen in portret-mode en totaal niet in landschap-mode.

Draai nu Overcome 2.1, en de Tegra 2 draait op 1.4Ghz. Je merkt dat de Tab net even wat sneller is. Hopelijk kunnen we binnen 3 maanden ICS verwachten.
Je kan trouwens ook altijd nog gewoon skypen voor beldingen?
Ergens maakt het me verder niet eens heel veel uit of ICS nu snel komt of niet, hij doet het prima zo op dit moment, kom geen snelheid tekort eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tHe_BiNk
  • Niet online

tHe_BiNk

He's evil! Very EVIL!

Ik gebruik nu de ADW EX launcher (momenteel slechts 10 cent in de store) en die is echt 100% vloeiend en veel sneller. Zeker een aanrader! Een stuk beter dan de HC launcher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMG888
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-05 15:30
Van het weekend ook de tab 8.9 16GB versie aangeschaft. Ik heb mijzelf eerst goed ingelezen over alle voordelen, nadelen, A en B merken wat betreft tablets. Uiteindelijk besloten om toch voor de 8.9 te gaan vanwege het formaat en kwaliteit van het scherm. Tevens is de tablet niet zwaar en goed te doen als je op de bank zit (of ligt) en lekker wilt surfen.

De stock rom (update naar 3.2) vond ik persoonlijk traag. Daarnaast had ik ook een aantal FC`s met onder andere de Doplhin browser HD. Ik heb vervolgens de overcome rom erop gezet (fluitje van een cent) en de performance is duidelijk beter dan de stock rom. Tevens geen fc`s meer met de dolphin browser die overigens heerlijk werkt voor het browsen.

Enigste nadeel wat ik me kan bedenken is de accuduur. 10% voor een uurtje surfen haal ik net. Wat zijn jullie ervaringen?
Pagina: 1 2 ... 15 Laatste