Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16:20
Nu is het wachten op de ICS release hiervoor O+. Overigens ook gekocht via wehkamp, twijfel nog of ik hem ga houden of toch in de toekomst voor een asus infinity ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Ik denk dat dit topic de komende week een stuk harder zal gaan lopen ja :)

Even alvast de noob uithangen: hoe kan ik nu films kijken op zo'n tablet, er is nog geen XBMC voor Android uit zo te zien ..

Tijd voor een nieuwe sig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:29

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Koffie schreef op woensdag 18 april 2012 @ 19:58:
Ik denk dat dit topic de komende week een stuk harder zal gaan lopen ja :)

Even alvast de noob uithangen: hoe kan ik nu films kijken op zo'n tablet, er is nog geen XBMC voor Android uit zo te zien ..
Even spieken in Google Play & Androidapps - Deel 17 of het deel ervoor, daarin worden verschillende video-afspeelprogramma's genoemd. Ik vind zelf mVideoplayer wel fijn, of Rock Player in combinatie met upnplay om films vanaf mijn NAS te streamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie
  • Nu online

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

bedankt, ik ga me eens inlezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:44
Ik was eigenlijk op zoek naar het Accesoires topic voor de tablet maar deze bestaat kennelijk nog niet?
(Tevens die voor de Custom Roms kan ik ook niet vinden, maar de aanwezigheid hiervan leek me ook minder waarschijnlijk)

Ik ben dus op zoek naar een hoes/case voor de Galaxy Tab 8.9, en een opsomming/discussie over verschillende hoesjes/cases lijkt me wel makkelijk alvorens een random ding te kopen :)

Wat gebruiken jullie om de tablet te beschermen?

Deze lijkt me prima voldoen, en is cheap. Hij mag best duurder zijn, maar ga er geen officiële van €50 voor kopen ;)

*De cover/case/sleeve gaat sowieso niet 24/7 gebruikt worden, maar bijvoorbeeld op vakantie enz. :)

[ Voor 34% gewijzigd door SmiGueL op 19-04-2012 09:27 ]

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SmiGueL schreef op woensdag 18 april 2012 @ 21:28:
Ik was eigenlijk op zoek naar het Accesoires topic voor de tablet maar deze bestaat kennelijk nog niet?
(Tevens die voor de Custom Roms kan ik ook niet vinden, maar de aanwezigheid hiervan leek me ook minder waarschijnlijk)

Ik ben dus op zoek naar een hoes/case voor de Galaxy Tab 8.9, en een opsomming/discussie over verschillende hoesjes/cases lijkt me wel makkelijk alvorens een random ding te kopen :)

Deze lijkt me prima voldoen, en is cheap. Hij mag best duurder zijn, maar ga er geen officiële van €50 voor kopen ;)

*De cover/case/sleeve gaat sowieso niet 24/7 gebruikt worden, maar bijvoorbeeld op vakantie enz. :)
Zelf heb ik zojuist deze gekocht. http://www.pdashop.nl/pro...case-keyboard-qwerty.html

Het is de officiële keyboard case. Lijkt mij ideaal, vooral aangezien mijn vriendin hem waarschijnlijk regelmatig mee gaat nemen naar de universiteit om aantekeningen te maken tijdens college. Nu gebruikt ze haar 17" laptop en dat ding is alles behalve mobiel.
Nu alleen hopen dat wehkamp hun belofte waar kan maken en de tablet gaat uitleveren, anders zit ik straks met een case zonder tablet XD

Misschien dat ik er ooit nog een softsleeve bij koop voor de tablet alleen.

Hoe denken jullie over een screenprotector? Is dit noodzakelijk?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2012 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrizzly
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 23:27
Op XDA staat een mooie lijst van (custom) roms voor de 8.9.
Let wel goed op dat je de juiste versie kiest. Wifi+3g of wifi only. Zelf heb ik hier nog geen ervaring mee, eerst mijn wehkamp tabletje binnen krijgen. Ik had wel begrepen van iemand uit het wehkamp topic dat de Overcome rom goed werkt. Een nadeel van de ICS roms is dat ze nog geen camera support hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 15:27

spacer

SAP nerd

Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 10:37:
[...]

Zelf heb ik zojuist deze gekocht. http://www.pdashop.nl/pro...case-keyboard-qwerty.html

Het is de officiële keyboard case. Lijkt mij ideaal, vooral aangezien mijn vriendin hem waarschijnlijk regelmatig mee gaat nemen naar de universiteit om aantekeningen te maken tijdens college. Nu gebruikt ze haar 17" laptop en dat ding is alles behalve mobiel.
Nu alleen hopen dat wehkamp hun belofte waar kan maken en de tablet gaat uitleveren, anders zit ik straks met een case zonder tablet XD

Misschien dat ik er ooit nog een softsleeve bij koop voor de tablet alleen.

Hoe denken jullie over een screenprotector? Is dit noodzakelijk?
Dat lijkt mij ook een mooie case, alleen nogal aan de prijs.
Overigens ook een 'wehkamp-er' hier ;). Kan de tablet morgen ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandordten
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19:23
denk dat ik deze ga bestellen voor mijn 8.9 van Wehkamp
http://www.miniinthebox.c...xy-tab-p7300_p242692.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spacer schreef op donderdag 19 april 2012 @ 11:18:
[...]
Dat lijkt mij ook een mooie case, alleen nogal aan de prijs.
Overigens ook een 'wehkamp-er' hier ;). Kan de tablet morgen ophalen.
Prijs ben ik het over eens. Maar bij alle andere winkels zag ik deze voor over de 100 euro.
Na het kijken van dit ( YouTube: Transform your galaxy tab 10.1 into a netbook ) toch maar besloten hem te bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goede tip om even op Ebay te kijken voor accesoires. Heb daar zelf een officiele case van Samsung gekocht voor 14 euro (adviesprijs 60 euro) (http://www.ebay.com/itm/2....m1497.l2649#ht_796wt_986).

Zullen ze vast ook wel een case hebben + keyboard. Levertijd zal wat langer duren (komt uit China), maar is wel een stuk goedkoper ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2012 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diabl0570
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-10-2024
Er zijn al heel wat roms beschikbaar voor de SGT 8.9'
maar welke is nu het beste? iemand ervaring met verschillende of toevallig een van de ICS roms?
link naar xda custom roms:
http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=1441

Ik ga me alsvast even inlezen (ik heb mijn SGT nog niet in handen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
Voor de mensen met de Bol.com bonnen, als deze hetzelfde is:
http://www.bol.com/nl/p/e...index.html#product_images

Kost ie dus effectief €45 (ivm 50% korting van bonnen) incl. verzenden (met andere couponcode uiteraard ;)) :D

[ Voor 4% gewijzigd door SmiGueL op 19-04-2012 15:08 ]

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:52
SmiGueL schreef op donderdag 19 april 2012 @ 14:29:
(ivm 50% korting van bonnen) incl. verzenden (met andere couponcode uiteraard ;)) :D
Waar haal je die vandaan? Anders kost'ie natuurlijk gewoon nog steeds 90 euro :P

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 14:12:
Goede tip om even op Ebay te kijken voor accesoires. Heb daar zelf een officiele case van Samsung gekocht voor 14 euro (adviesprijs 60 euro) (http://www.ebay.com/itm/2....m1497.l2649#ht_796wt_986).

Zullen ze vast ook wel een case hebben + keyboard. Levertijd zal wat langer duren (komt uit China), maar is wel een stuk goedkoper ;)
Ben zeer benieuwd wat de kwaliteit daarvan is :) Laat je dat hier s.v.p. even weten O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:05
Goede tip om even op Ebay te kijken voor accesoires. Heb daar zelf een officiele case van Samsung gekocht voor 14 euro (adviesprijs 60 euro)
Lijkt mij wat beter kloppen ;)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op donderdag 19 april 2012 @ 16:06:
[...]

Lijkt mij wat beter kloppen ;)
Kan zelf inderdaad ook niet voorstellen dat het de echte is, maar volgens de plaatjes en beschrijving ziet hij er hetzelfde uit als de officiele. Verkoper heeft een topbeoordeling, dus zal het wel zien. Voor 14 euro wilde ik de gok wel wagen. Vanmiddag de bevestiging dat hij verstuurd is. Nu wachten hoe lang china post erover doet om te leveren (zal wel een weekje of 2 ofzo zijn...)

En dan laat ik het natuurlijk weten ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2012 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
Gezien de 300+ tweakers die vanaf volgende week hun tab binnenkrijgen misschien een goed idee om een apart accessoiretopic te openen?

Ik wil zelf ook een case/sleeve/cover kopen, en evt. zelfs een tobo'tje erbij halen dus een topic met de/alle keuzes, dus het liefst ook met beoordeling van al gekochte producten, zou erg mooi zijn :)

*Als ik tijd heb wil ik zelf ook best een TS bouwen, evt met een andere tweaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-07 10:52
Hier is er 1 8)

Ik krijg hem morgen binnen en zat te denken aan dit toetsenbordje:

http://www.tab2.nl/Webwin...ab-8.9-Keyboard-Dock.html

Het doel, naast het toetsenbord, is om de tab op te laden als hij in dit dock zit. Je kunt het op verschillende manieren lezen, maar weet iemand of de tab zelf oplaadt met dit artikel? Bedankt alvast :)

Edit: ik ben inmiddels voor 99% zeker dat de met de tab meegeleverde kabel er op kan en dat de tab dan oplaadt in het dock :)

Edit: en besteld inmiddels en morgen in huis :)

[ Voor 23% gewijzigd door objectief2 op 19-04-2012 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Queros
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-09 20:36
Aiii levertijd 2 weken voor mij:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diabl0570
oeps

[ Voor 90% gewijzigd door Diabl0570 op 19-04-2012 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
SmiGueL schreef op woensdag 18 april 2012 @ 21:28:

Dit soort cases vind ik niks. Het beschermt het plastic van de tablet, maar niet het display. Het resultaat is dat je na een paar jaar een perfect uitziende tablet weggooit, en al die tijd tegen een display met evt. krassen aan zit te kijken... Dan zou ik de tablet nog eerder zonder bescherming gebruiken, zodat je de achterkant ook kan zien, en er een sleeve overheen trekken als-ie vol krassen zit.
Dit is een van de opties waar ik nu naar kijk. Heb je hem al in handen gehad? M.a.w. is het een echte Samsung-editie (volgens mij heeft die er Galaxy Tab o.i.d. op staan) of een kloon? Verder lezen helpt, ik wacht jouw oordeel wel even af :)

Nog een optie is deze case/stand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 03-04 01:19
objectief2 schreef op donderdag 19 april 2012 @ 18:42:
Hier is er 1 8)

Ik krijg hem morgen binnen en zat te denken aan dit toetsenbordje:

http://www.tab2.nl/Webwin...ab-8.9-Keyboard-Dock.html

Het doel, naast het toetsenbord, is om de tab op te laden als hij in dit dock zit. Je kunt het op verschillende manieren lezen, maar weet iemand of de tab zelf oplaadt met dit artikel? Bedankt alvast :)

Edit: ik ben inmiddels voor 99% zeker dat de met de tab meegeleverde kabel er op kan en dat de tab dan oplaadt in het dock :)

Edit: en besteld inmiddels en morgen in huis :)
Ow....
Had nou even goed opgelet in het andere topic....
(Ja ik snap dat het een beetje druk was aldaar)

Bij Hificorner is datzelfde toetsenbordje € 49 incl verzenden, nu heb je € 69 betaald...
Heb m zelf ook bij hificorner besteld, komt morgen al binnen.

Hier dus een Tip voor iedereen die een toetsenbordje (geen BT, maar gewoon connect) zoekt bij zijn tab:
http://hificorner.nl/aanb...b-8-9-ecr-k15awegstd.html
Hij staat er al bijna een week dus ik zou snel zijn.

succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leekah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-08 18:26
gijsvogel schreef op donderdag 19 april 2012 @ 21:45:
[...]

Ow....
Had nou even goed opgelet in het andere topic....
(Ja ik snap dat het een beetje druk was aldaar)

Bij Hificorner is datzelfde toetsenbordje € 49 incl verzenden, nu heb je € 69 betaald...
Heb m zelf ook bij hificorner besteld, komt morgen al binnen.

Hier dus een Tip voor iedereen die een toetsenbordje (geen BT, maar gewoon connect) zoekt bij zijn tab:
http://hificorner.nl/aanb...b-8-9-ecr-k15awegstd.html
Hij staat er al bijna een week dus ik zou snel zijn.

succes!
Bij bol.com is hij (nog 4 dagen) nog een tientje goedkoper want het is de weekaanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 03-04 01:19
ow, damn... dat is dan sinds vanmorgen.... jammer, de mijne is dus al verzonden
nouja iedereen die er zijn voordeel mee kan doen, go ahead!

Thx @Leekah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leekah
gijsvogel schreef op donderdag 19 april 2012 @ 21:50:
ow, damn... dat is dan sinds vanmorgen.... jammer, de mijne is dus al verzonden
nouja iedereen die er zijn voordeel mee kan doen, go ahead!

Thx @Leekah
Gisteren ook al. Ik heb 'm zelfs al binnen maar ga 'm terugsturen want kwam daarna de eerder genoemde case met BT-keyboard tegen voor 59 euro. Was een foutje op de site maar ik krijg 'm toch (fout is ondertussen gecorrigeerd anders had ik die hier ook wel neergezet ;-))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
@Gijs zie DM;)

Inmiddels besteld bij Bol.com dus en ik zal morgenavond hier wel even neertypen hoe ie bevalt. Ik wist niet dat het een weekaanbieding was, maar geluk is met de dommen dus 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:22
Ga je dat nou echt gebruiken zo'n toetsenbord? Neemt toch het hele tablet idee weg?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
Phusebox schreef op donderdag 19 april 2012 @ 22:13:
Ga je dat nou echt gebruiken zo'n toetsenbord? Neemt toch het hele tablet idee weg?
Ik gebruik hem in eerste instantie om 's nachts de pad op te laden.

Daarnaast is het handig om hem via de dock te koppelen aan een pc. Ook kan ik hem zo pakken en wegleggen zonder hem plat te hoeven neerleggen. Minder kans op beschadigingen dus bij in-huis-gebruik. Ook is het mooi om het dock op je bovenbenen neer te leggen (of netjes op een bureau te zetten) en zo met 1 hand te kunnen 'surfen' en voetbal te kijken via Ziggo internet. Als op de smartphone zeg maar. Het prijsverschil met de smalle dock zonder tb was maar 7 euro bovendien ;)

Last but not least, lange(re) stukken tekst (zoals dit) ben ik er zeker van plan om via het tb op te typen :*)

[ Voor 12% gewijzigd door objectief2 op 19-04-2012 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
objectief2 schreef op donderdag 19 april 2012 @ 22:18:
[...]

Daarnaast is het handig om hem via de dock te koppelen aan een pc. Ook kan ik hem zo pakken en wegleggen zonder hem plat te hoeven neerleggen. Minder kans op beschadigingen dus bij in-huis-gebruik. Ook is het mooi om het dock op je bovenbenen neer te leggen (of netjes op een bureau te zetten) en zo met 1 hand te kunnen 'surfen' en voetbal te kijken via Ziggo internet. Als op de smartphone zeg maar. Het prijsverschil met de smalle dock zonder tb was maar 7 euro bovendien ;)

Last but not least, lange(re) stukken tekst (zoals dit) ben ik er zeker van plan om via het tb op te typen :*)
Die toetsenbord van de samsung tab laad hem toch niet op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
xminator schreef op donderdag 19 april 2012 @ 22:22:
[...]

Die toetsenbord van de samsung tab laad hem toch niet op?
Jawel hoor, dat heb ik dus ongeveer een uur lang lopen uitzoeken ;) Hij laadt gewoon op als je de USB kabel die meegeleverd wordt met de Tab gebruikt. Ideaal dus :>

Puur technisch gezien laadt het toetsenbord de Tab inderdaad niet op, maar je sluit hem er wel op aan en via een connector binnenin, waar de Tab op rust wordt hij dan alsnog opgeladen. Lees anders maar reviews van het toetsenbord op Amazon :)

[ Voor 26% gewijzigd door objectief2 op 19-04-2012 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
objectief2 schreef op donderdag 19 april 2012 @ 22:24:
[...]

Jawel hoor, dat heb ik dus ongeveer een uur lang lopen uitzoeken ;) Hij laadt gewoon op als je de USB kabel die meegeleverd wordt met de Tab gebruikt. Ideaal dus :>

Puur technisch gezien laadt het toetsenbord de Tab inderdaad niet op, maar je sluit hem er wel op aan en via een connector binnenin, waar de Tab op rust wordt hij dan alsnog opgeladen. Lees anders maar reviews van het toetsenbord op Amazon :)
Ah, ik zie het! Je hebt gelijk.

Had zelf eigenlijk meer zo een asus transformer achtig dock gehad, die je ook kan dichtklappen net zoals bij een echte laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
Tja, voor 100 euro minder mis je eigenlijk alleen het scharnierende deel en een extra accu. Aangezien het toetsenbord niet meegaat buitenshuis is het voor mijn gebruik prima, dus om de Tab 's nachts op te laden voornamelijk :)

[ Voor 4% gewijzigd door objectief2 op 19-04-2012 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
objectief2 schreef op donderdag 19 april 2012 @ 22:37:
Tja, voor 100 euro minder mis je eigenlijk alleen het scharnierende deel en een extra accu. Aangezien het toetsenbord niet meegaat buitenshuis is het voor mijn gebruik prima, dus om de Tab 's nachts op te laden voornamelijk :)
Had er graag 100 euro extra voor willen betalen als die opties aanwezig zouden zijn :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17:34
Deze lijkt me wel mooi voor in de college etc., maar is wat aan de prijzige kant. Dat wordt een paar daagjes nadenken erover, gelukkig komt ie pas volgend week binnen

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leekah
Phusebox schreef op donderdag 19 april 2012 @ 22:13:
Ik wil 'm op beide manieren gebruiken. Tijdens colleges en vergaderingen op mijn werk is het ideaal om een toetsenbordje te hebben. De rest van de tijd niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
objectief2 schreef op donderdag 19 april 2012 @ 22:18:
[...]

Ziggo tv kijken op Android, heb ik iets gemist? Laatste keer dat ik keek was dit alleen nog voor iOS beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Phusebox schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 08:12:
Ziggo tv kijken op Android, heb ik iets gemist? Laatste keer dat ik keek was dit alleen nog voor iOS beschikbaar.
Is een heel dedicated topic over zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Weet iemand of er ook een Tab 2 8.9 komt? Voor zover ik weet zijn alleen de 7.0 en 10.1 aangekondigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel grappig om te zien dat prijzen van sommige artikelen ineens omhoog zijn gegaan sinds gisteren wn. Uitverkocht raken. Volgens mij zijn mensen massaal galaxytab 8.9 accessoires aan het bestellen XD
De case + brussel keyboard die ik gisteren kocht voor 88 euro is nu ineens weer 100 euro in dezelfde webshop xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacer

spacer

SAP nerd

Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 12:38:
[...]

Prijs ben ik het over eens. Maar bij alle andere winkels zag ik deze voor over de 100 euro.
Na het kijken van dit ( YouTube: Transform your galaxy tab 10.1 into a netbook ) toch maar besloten hem te bestellen :)
Goed dat ik nog even gewacht heb, nu in de aanbieding bij Informatique voor slechts 59,- EUR incl verzenden :).

Edit: http://www.informatique.nl/556699/samsung-bkc-1c9u.html

[ Voor 6% gewijzigd door spacer op 20-04-2012 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poel13
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13-01 12:11
Heeft iemand al een goede media streamer gevonden waarmee je al je movies kunt streamen naar de tab?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spacer schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 16:15:
[...]
Goed dat ik nog even gewacht heb, nu in de aanbieding bij Informatique voor slechts 59,- EUR incl verzenden :).

Dat is zeker een nette prijs!
Heb zojuist de keyboard case binnen gekregen (heb alleen de galaxy tab nog niet XD)
Maar heb hem even getest met mijn iphone en het keyboard werkt lekker en typt fijn. Iets aan de kleine kant voor mij maar niet extreem ongemakkelijk. Zal er geen boeken op gaan schrijven maar voor aantekeningen is het perfect.

verder ziet hij er luxe uit en is die goed afgewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
Ik heb deze inmiddels ongebruikt voor retournering aangemeld: http://www.bol.com/nl/p/e...0011582787#product_images

Niet dat hij niet beviel, maar ik hoop dat er voor 59 euro binnenkort nogmaals die aanbieding met hoes komt 8) Niets veranderlijker als een mens blijkt maar weer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:52
spacer schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 16:15:
[...]

Weet je dat zeker? Ik zie gewoon € 89,- + € 1,95 staan?

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacer

spacer

SAP nerd

Paul schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 17:32:
[...]
Weet je dat zeker? Ik zie gewoon € 89,- + € 1,95 staan?
Was zeer kort, zie onder mijn post in een ander topic:
spacer schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 16:21:
[...]
LOL, dat ging snel dan, zie dat ie alweer uitverkocht is. Ik heb net met ideal 60,95 betaald.

/edit:

[afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diabl0570
Ik heb voor 29 dollar deze `Wireless Bluetooth Keyboard + Leather Case Stand for Samsung Galaxy Tab 8.9"`

http://www.ebay.com/itm/w...ageName=ADME:L:OC:NL:3160

Wat denken jullie hiervan? het zal wel van die goedkope kwaliteit zijn maar voor 30 dollar kan je ook niet veel verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Poel13 schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 16:34:
Heeft iemand al een goede media streamer gevonden waarmee je al je movies kunt streamen naar de tab?
Ik heb het met MX Video Player geprobeerd, die heeft een hele hoop codecs, maar de tab trekt alleen SD materiaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14:30

HaTe

haat niet

Wat! Kan hij geen HD afspelen? Zelfs de Yarvik 465 kan quad HD afspelen, dan moet deze dat ook kunnen toch.

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga morgen een order plaatsen bij dealextreme en bestel dan ook voor de Galaxy tab een kabeltje waarmee je een usb stick kan aansluiten op de Tablet
http://www.dealextreme.co...0cm-length-108559?item=51

2.50 euro

levertijd is wel 2/3 weken maar als mensen interesse hebben wil ik er wel een paar extra bestellen en wanneer ik deze binnen heb weer doorsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
Ik heb er zojuist Sygic navigatie op geinstalleerd. Het werkt prima en zo'n 9 inch navigatiesysteem bevalt me wel :) Het is alleen afwachten hoe snel de accu nu leeg raakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tHe_BiNk
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

tHe_BiNk

He's evil! Very EVIL!

HaTe schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 20:56:
Wat! Kan hij geen HD afspelen? Zelfs de Yarvik 465 kan quad HD afspelen, dan moet deze dat ook kunnen toch.
De Tegra 2 kan geen high-profile afspelen. En aangezien veel recente tv/film mkv 720P releases dit gebruiken, zijn alle Tegra 2 tablets niet echt geschikt voor dit soort video. Met dice player kan je het afspelen maar niet echt vloeiend (althans eind resultaat is erg wisselend).

APPLYitYourself.co.uk - APPLYitYourself.com - PLAKhetzelf.nl - Raamfolie, muurstickers en stickers - WindowDeco.nl Raamfolie op maat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie
  • Nu online

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Ik voel met best dom, maar ik kan met de stock browser niet op GoT inloggen :X
Ik krijg elke keer de foutmelding " je browser accepteert geen cookies van tweakers.net" terwijl de enige setting over cookies gewoon op enabled staat.
Sinds ik nog nooit met Android gewerkt heb, heb ik nog niet een idee in welke hoek dit verder nog kan zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Koffie schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 08:04:
Ik voel met best dom, maar ik kan met de stock browser niet op GoT inloggen :X
Ik krijg elke keer de foutmelding " je browser accepteert geen cookies van tweakers.net" terwijl de enige setting over cookies gewoon op enabled staat.
Sinds ik nog nooit met Android gewerkt heb, heb ik nog niet een idee in welke hoek dit verder nog kan zitten.
Probeer een andere browser? Ik heb er ondertussen 4 opstaan: Firefox, Opera en Dolphin. Dolphin beviel op m'n andere (tragere) tablet tot nog toe het beste, dus die kan ik aanraden. Hoewel ik inloggen hier niet geprobeerd heb. Dan is er ook nog Chrome beschikbaar.
objectief2 schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 23:02:
Ik heb er zojuist Sygic navigatie op geinstalleerd. Het werkt prima en zo'n 9 inch navigatiesysteem bevalt me wel :) Het is alleen afwachten hoe snel de accu nu leeg raakt.
Die kwam ik vaker tegen, en het ziet er leuk uit, maar als ik dan 80 euro voor een wereldkaartje zie, houd ik het wel bij m'n Garmin Nuvi... Of 20 euro voor 1 jaar Europa, maar dat schiet ook niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Gisteren maar wat accesoires besteld, keyboard dock en samsung hardcover hoes. Aargh crap PostNL, gistermiddag bij Bol.com besteld, gisteren verstuurd, leverdatum 24 april. WTF PostNL, echt WTF?

[ Voor 42% gewijzigd door Phusebox op 21-04-2012 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:25
Na diverse Youtube reviews ga ik ook voor de hardcover. Is toch de netste oplossing waardoor de tab goed beschermd is en lekker dun blijft. Die moet uit Engeland komen, origineel ~27 pond. Bij bol 60 euro :X

Hardware keyboard is wel weer lekker in de aanbieding.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwner
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-09 19:45
Phusebox schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 09:43:
Gisteren maar wat accesoires besteld, keyboard dock en samsung hardcover hoes. Aargh crap PostNL, gistermiddag bij Bol.com besteld, gisteren verstuurd, leverdatum 24 april. WTF PostNL, echt WTF?
Dit had ik vorige week ook heb toen een toetsenbord besteld bij Bol.com. En zou hem dan zaterdag krijgen. Maar bij PostNL stond dinsdag. Maar heb hem gewoon zaterdag binnen gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Phusebox schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 09:43:
Welke hardcover hoes heb je besteld en waar ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nMad
  • Laatst online: 18:19
Ik gebruik mijn Galaxy Tab 8.9 nu enkele weken en heb zelf de volgende accessoires aangeschaft, ik heb deze accessoires elders niet goedkoper gezien in Nederland:

Autolader voor de tab
Voor €16,95 incl verzendkosten
Originele ebook cover
Voor €37,95 incl verzendkosten
OTG usb connection kit
Voor €7,49 incl verzendkosten

De originele Samsung ebook cover zul je niet voor 20 USD vinden op eBay uit China zoals sommige hier denken. Ik heb met verscheidene Chinese verkopers contact gehad en deze covers zijn niet 'original' Samsung. Vaak gebruiken ze de wel foto's van de originele cover en dan zijn de teksten 'Samsung' en 'Galaxy Tab' op de cover wazig gemaakt. Dit is een voorbeeld van een originele Samsung cover, maar daar is de prijs ook naar (+/- €27,-). Voor dat tientje had ik hem liever in 1 dag binnen i.p.v. de 4 weken uit China. In die tijd kan de tablet zomaar beschadigen!

Tot zover mijn bijdrage van de dag :P

PV: 10,4 kWp | EV: Tesla M3 LR ‘19 | L/W WP: Panasonic WH-MDC07J3E5 + PAW-TD20C1E5 | L/L WP: Daikin FVXM35A/RXM35R + Daikin FTXM25R/RXM25R + MHI 2x SRK25ZS-WF/SCM40ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjado
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-03 18:03

Tjado

Dé man

Ik ga deze bestellen:

Afbeeldingslocatie: http://usih.merchantrunglobal.com/ImageHosting/ViewImage.aspx?GlobalID=1004&MerchantID=10329&ImageID=27753&DisplaySize=-1&ListingID=604170

http://www.ebay.com/itm/S...4ab672d712#ht_4405wt_1156

Heeft een klik-achterkant ipv een leren hoes die ook de bezel aan de voorkant bedekt. Vind het er zo een stuk netter uitzien :) Krijgt er zelfs een stylus, screenprotector en doekje bij voor het scherm :P

Die ene, met die snor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stamgastje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-02-2020
Ziet er goed uit, ik bestel 'm ook alvast (tablet van de Wehkamp actie komt volgende week als het goed is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
tHe_BiNk schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 03:57:
[...]

De Tegra 2 kan geen high-profile afspelen. En aangezien veel recente tv/film mkv 720P releases dit gebruiken, zijn alle Tegra 2 tablets niet echt geschikt voor dit soort video. Met dice player kan je het afspelen maar niet echt vloeiend (althans eind resultaat is erg wisselend).
Daar kom ik dus net achter. :(

Is wel erg jammer het is wel een mooi apparaatje. Maar mijne gaat dus weer in de verkoop. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Queros
Nu nog wachten op ICS (wehkamp bezitter hier..aankomende week als het goed is...exacte dag niet bekend zeker?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter1337
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-01 15:23
Hij haalt automatisch alle apps op die ik ook op mn telefoon heb, werkt echt super dit....

Alleen vind ik mn telefoon apps niet leuk op mn tablet.

Nog mensen tips voor leuke/handige apps voor het nieuwe speelgoed ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nMad
feep schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 20:20:
[...]

Daar kom ik dus net achter. :(

Is wel erg jammer het is wel een mooi apparaatje. Maar mijne gaat dus weer in de verkoop. ;w
Het verschil tussen een goede SD encode (BDrip) en een HD encode op een 8.9" scherm is niet echt noemenswaardig in mijn ogen. Wanneer je wilt genieten van goede kwaliteit video (en audio) dan lijkt mij een TV wat geschikter. Ook zijn SD encodes vele malen kleiner dan HD materiaal en dat is niet vervelend wanneer je slechts 16GB interne opslag hebt ;)

PV: 10,4 kWp | EV: Tesla M3 LR ‘19 | L/W WP: Panasonic WH-MDC07J3E5 + PAW-TD20C1E5 | L/L WP: Daikin FVXM35A/RXM35R + Daikin FTXM25R/RXM25R + MHI 2x SRK25ZS-WF/SCM40ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nMad
Wouter1337 schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 21:38:
Hij haalt automatisch alle apps op die ik ook op mn telefoon heb, werkt echt super dit....

Alleen vind ik mn telefoon apps niet leuk op mn tablet.

Nog mensen tips voor leuke/handige apps voor het nieuwe speelgoed ? ;)
Een andere launcher zodat die lag op de home screens wat minder wordt 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
nMad schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 22:49:
Apex launcher is supersmooth ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:23
nMad schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 22:49:
[...]

Hmm weet ik niet. TW was op de Galaxy S2 in ieder geval erg goed geoptimaliseerd, andere launchers konden niet dezelfde smoothness benaderen. Pas vanaf ICS is dat anders geworden. Ik kan me voorstellen dat dit met deze Tab op HC ook zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:58
Ik heb vandaag de overcome ROM geflashed, maar daarbij kreeg ik de tab niet meer wakker nadat ik hem in stand-by had gezet... Als ik op de power knop drukte, begon het scherm te glitchen en er was een reboot nodig om de tab weer aan de praat te krijgen. Ben dus nu weer terug naar de stock rom, maar vroeg me af of dit een bekend probleem is en zo ja, wat eraan te doen is..

Verder ben ik er erg tevreden mee, maar het kan allemaal nog wel een fractie vloeiender :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, ik had eigenlijk alleen een tablet nodig om pdfs mee te lezen en was al een lange tijd aan het rondkijken maar of de tablet was te groot, te klein of te duur. De 8.9 tab viel hier lekker tussen, en voor 177 euro is het een koopje uiteraard.

Afgezien van de matige touchwiz interface ben ik zeer tevreden. De tegra 2 is niet de nieuwste meer, maar het werkt als een zonnetje voor alles wat ik gebruik. Ik ben blij verrast met de bouwkwaliteit. Hij voelt rigide aan en is lekker dun. Android 3.2 werkt naar wens dusver, maar een 4.0 update is welkom uiteraard. De stock browser doet het geweldig, en ik doe na 2 dagen van matig gebruik nog steeds met de eerste charge dus ook daar zit het goed. Wel heb ik het toetsenbord vervangen door go keyboard aangezien ik toch geen fan van swype ben.

Het grootste nadeel is dat ik belachelijk veel tijd besteed aan het afspeuren van newsfeeds en reddit op de bank nu, maar daar kan ik mee leven :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie
  • Nu online

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Wat zijn goed aan te bevelen widgets?
De mail widget blijkt (voor mij) in de praktijk niet handig te zijn. Datum en tijdstip is wel geinig. De defeult newsreader widget is amerikaans gericht en wil ik dus niet.
De default weather widget refreshed niet uit zichzelf (ondanks dat dit wel ingesteld staat).

Het liefst zoek ik een nieuws widget die uit zichzelf het belangrijkste NL nieuws toont, maar tot nu toe nog niet echt iets goed voor gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Keyboard dock vandaag in gebruik genomen, maar weet nog niet of ik hem ga houden. Typt wel erg lekker moet ik zeggen, beter dan de gemiddelde laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sattertje
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14-09 10:30
Brad Pitt schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 23:11:
[...]

Apex launcher is supersmooth ;)
Krijg helaas apparaat is niet compatible.
Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:29

gwystyl

Beugeltje dan maar?

sattertje schreef op zondag 22 april 2012 @ 09:41:
[...]

Krijg helaas apparaat is niet compatible.
Iemand een oplossing?
Wachten op de update naar ICS. Apex is gebaseerd op de ICS stock launcher en werkt alleen op 4.0.1+, net als Nova Launcher volgens mij. Je zou Go Launcher Ex HD of LauncherPro of ADW.Launcher kunnen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16:39
Tweaker jeanj (in het Wehkamp topic)

Wees me op de volgende aanbieding:

Docking station voor 20 eur

Ik heb er maar 1tje besteld ;) Niet duur en (hopelijk) snel in huis. Nu maar hopen dat wehkamp zijn belofte houd en de tab ook echt op de post doet.

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
Jup, maar bij veel shops zit er toch snel 6a7 euro verzendkosten bij, scheelt toch weer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koffie schreef op zondag 22 april 2012 @ 08:25:
Wat zijn goed aan te bevelen widgets?
De mail widget blijkt (voor mij) in de praktijk niet handig te zijn. Datum en tijdstip is wel geinig. De defeult newsreader widget is amerikaans gericht en wil ik dus niet.
De default weather widget refreshed niet uit zichzelf (ondanks dat dit wel ingesteld staat).

Het liefst zoek ik een nieuws widget die uit zichzelf het belangrijkste NL nieuws toont, maar tot nu toe nog niet echt iets goed voor gevonden.
Het is weliswaar geen widget, maar toen ik even voor je keek kwam ik gReader tegen. Ik heb er nog niet veel mee gespeeld maar het lijkt me vrij intuïtief te werken. Rss feeds zijn simpel toe te voegen. Zelf gebruik ik widgets enkel voor simpele dingen zoals klokken, lijstje bookmarker, etc. Wanneer ik zoek naar een overzicht van de belangrijkste items duik ik liever een app in die zich er in specialiseerd.
Hoop dat je hier in iedereen geval iets aan hebt :)

Edit: http://imgur.com/70Xsu (interface)
http://imgur.com/Lv2ca (hoe simpel feeds vinden is)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2012 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Mattie112 schreef op zondag 22 april 2012 @ 10:40:
Tweaker jeanj (in het Wehkamp topic)

Wees me op de volgende aanbieding:

Docking station voor 20 eur

Ik heb er maar 1tje besteld ;) Niet duur en (hopelijk) snel in huis. Nu maar hopen dat wehkamp zijn belofte houd en de tab ook echt op de post doet.
Thanx, besteld

Het wordt nog eens een dure tablet ook met al die extra meuk die ik erbij bestel. |:(
Waarschijnlijk zijn de spullen eerder binnen dan de trage levering van Wehkamp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
Ik hoop toch wel dat de tablet er eerder is dan mn meuk besteld bij dealextreme, anders is het wel een hele trage levering :p

(hij staat al sinds ik hem besteld heb op "1 week" levertijd....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Queros
Bij mij staat hij ook op 1 week.. Hoop wel dat het toch begin van de week is.. Kan niet wachten!:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Volgens Mijn Wehkamp is de afleverdatum nog steeds 21-4-2012 8)7......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Queros
Nou, we zien het wel..
heb in ieder geval de originele book cover besteld via mijn werk dus dat is in ieder geval iets wat ik deze week heb haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11:35
volg wel dit topic nu, en kijk al naar accescoires maar bestel pas als ik dat ding daadwerkelijk in handen heb

één exemplaar zou afgelopen vrijdag al zijn verzonden: Verzonden naar DHL Servicepoint, nu wasik daar vandaag ivm met koopzondag maar zij hadden nog niets.

staat nog één exemplaar in mijn Bestellingen die staat nog op een week levertijd,

Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Freakster86 schreef op zondag 22 april 2012 @ 19:54:
Volgens Mijn Wehkamp is de afleverdatum nog steeds 21-4-2012 8)7......
Idem... rotwinkel. Ik heb al een rant gestuurd. :P

Inmiddels al wel het losse toetsenbordje (aanbieding bol), de deskstand (aanbieding hificorner) en de 1C9N hoes (goedkoopste origineel bij mobielbereikbaar.nl) besteld. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:26
De mijne staat ook allang op verzonden. Maar heb nog niets thuis ontvangen. Meestal als verzonden zonder de streep eronder duurt het minimaal 3 werkdagen voordat je het echt geleverd krijg.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist een Galaxy Tab 8,9 gekocht 2e hands. Deze was bestemd voor de kinderen (van de verkoper), maar die keken er niet naar om. Ik heb hem dus kunnen overnemen.

Nu wil ik er mee aan de slag, maar de vorige eigenaar heeft zichzelf met een account aangemeld. Ik kan dus helemaal niets doen met de tablet, want als ik hem naar de fabrieksinstellingen wil resetten dan vraag hij om een wachtwoord, en die heb ik niet...

Ik heb al geprobeerd met Volume up + power, maar dan geeft hij geen krimt. Als ik power druk totdat hij iets oplicht en meteen volume up doe, dan start hij gewoon op. Ik krijg hem dus niet gereset.

Kan iemand me alsjeblieft helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nMad
Verwijderd schreef op zondag 22 april 2012 @ 23:59:
Ik heb al geprobeerd met Volume up + power, maar dan geeft hij geen krimt. Als ik power druk totdat hij iets oplicht en meteen volume up doe, dan start hij gewoon op. Ik krijg hem dus niet gereset.

Kan iemand me alsjeblieft helpen?
My Galaxy Tab is messed up and I can't even use the menus
This hard reset can be done even if the device won't seem to power on.

Make sure that it is OFF.
Press the Volume Up and Power button simultaneously and hold them for few seconds.
When you see the logo appear, release the Power button (but keep holding the Volume Up button).
Next you'll see a menu where you can use the Volume Up & Volume Down buttons to navigate across. Check the option labeled as Wipe Data / Factory Reset using the Power button.

Probeer dat eens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik de volume up en de power tegelijk indruk gebeurd er niets. Als ik ze vast blijf houden niet, ook niet als ik ze een aantal seconden vasthoud. Alleen maar volume down kom ik in de download modus maar daar heb ik niks aan. De instructie lijkt niet voor dit type P7310 te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
Dat is herkenbaar Blue Eyes, voordat ik mijn 1 dag oude 7310 heb doorverkocht kwam ik ook tot de ontdekking dat volume up-powerknop niet werkte. Gelukkig had ik er geen wachtwoord op.

Het simpelste lijkt mij even de man van wie je hem hebt gekocht mailen of bellen wat het wachtwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:36

Edd

Je dient de volume down en power knop in te drukken. Dus waarschijnlijk gebruik je de verkeerde volume knop.. :)

Anders kun je deze howto tot stap 7 gebruiken:
http://www.techcular.com/root-samsung-galaxy-tab-8-9-p7310/

Bij stap 7 kun je dan voor factory reset kiezen.

[ Voor 42% gewijzigd door Edd op 23-04-2012 00:21 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga ik morgen proberen, ben er echter bang voor dat dit wel eens mis kan gaan. De beste man leek er niet veel kennis van te hebben en de tablet was van de "kids" die er niet naar omkeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edd schreef op maandag 23 april 2012 @ 00:21:
Je dient de volume down en power knop in te drukken. Dus waarschijnlijk gebruik je de verkeerde volume knop.. :)
Volume down en powerknop kom ik in de download mode waarin hij waarschuwd voor custom roms enzo. Dat is niet de juiste lijkt me?

Er zitten ook maar 3 knoppen op ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2012 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

Verwijderd schreef op maandag 23 april 2012 @ 00:22:
[...]

Volume down en powerknop kom ik in de download mode waarin hij waarschuwd voor custom roms enzo. Dat is niet de juiste lijkt me?
Jawel... Je moet dan alleen niet de volume up knop indrukken, maar de volume down om het doosje te selecteren en dan op volume up.. Dan kom je als het goed is in het recovery menu.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edd schreef op maandag 23 april 2012 @ 00:23:
[...]

Jawel... Je moet dan alleen niet de volume up knop indrukken, maar de volume down om het doosje te selecteren en dan op volume up.. Dan kom je als het goed is in het recovery menu.
Moment....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jij verdient een :>

Knopjes werken in die modus achterstevoren :?

Ik denk dat het gelukt is, heb 'm geformatteerd en hij is nu aan het opstarten. U zijt geweldig :)

Edit: Hij is helemaal leeg :D Bedankt !
Ik had dus niet gezien dat je met de volume down naar die 2e icon kon en dan met volume up moest bevestigen. Vaag :o

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2012 00:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

Haha.. ja herkenbaar.. ik zat zelf eerst ook een beetje te klooien.. vandaar dat ik het wist :+
Edit: Hij is helemaal leeg Bedankt !
Enjoy! ;)

[ Voor 27% gewijzigd door Edd op 23-04-2012 00:28 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me gaat naar bed, morgen maar weer eens prutsen na 't werk :)

Nogmaals 1000 maal dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Queros
Wehkamp tablet: Levertijd stond gisteren op 1 week..nu staat er: Verzonden
Dus ik gok dat ik hem vandaag of morgen toch heb! Whoeiii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacer

spacer

SAP nerd

Gisteren de CWM recovery manager geflashed en daarna de Galaxy Soup ICS rom (33) erop gezet.
Werkt fantastisch en is supersnel _/-\o_ . Ik kan wel leven met het gebrek aan de camera, m'n Arc S heeft toch een veel betere camera :).

Nu nog inlezen in de wereld van de tablet apps.
Pagina: 1 ... 3 ... 15 Laatste