Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:46

HaTe

haat niet

nMad schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 18:54:
[...]

Heb je dan wel de mogelijkheid om de Nederlandse taal in te stellen?
Ja, is gewoon helemaal het zelfde, op een paar extra apps en een paar Nederlandse apps na. Als je root en een backup met Titanium Backup maakt, kan je de oude Nederlandse apps ook nog terugzetten (zoals de Bol app).

Alleen de Ebook app werkt hier niet meer... dat is wel jammer, want die was wel erg mooi :) Eens kijken of ik die nog kan herstellen van de HC firmware.

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nMad
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:41
HaTe schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 19:17:
[...]

Ja, is gewoon helemaal het zelfde, op een paar extra apps en een paar Nederlandse apps na. Als je root en een backup met Titanium Backup maakt, kan je de oude Nederlandse apps ook nog terugzetten (zoals de Bol app).

Alleen de Ebook app werkt hier niet meer... dat is wel jammer, want die was wel erg mooi :) Eens kijken of ik die nog kan herstellen van de HC firmware.
Bedankt voor je reactie. Ik wil de usa stock ics rom gaan installeren met odin:
http://www.hotfile.com/dl..._P7310XARLPB_XAR.zip.html
Dit doe ik toch op deze manier: odin > pda > rom bestand selecteren > start?

Kan ik deze rom na het installeren vervolgens ook weer gemakkelijk rooten? Dit lijkt me namelijk nodig om de Titanium backup van alle spelletjes + saved games van mijn vriendin weer te restoren? :P

Of is het handiger om versie 1/2 van deze aanpaste stock rom met CWM te flashen?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1858251
Dan is hij gelijk rooted. Maar ik had gelezen dat die kerel safariking niet z'n goede developer is.. Ik heb trouwens nog CWM v5.5.0.4 erop staan, kan ik de rom daarmee flashen of moet ik beslist CWM V6.0.0.8 gebruiken?

[ Voor 16% gewijzigd door nMad op 07-09-2012 20:04 ]

PV: 10,4 kWp | EV: Tesla M3 LR ‘19 | L/W WP: Panasonic WH-MDC07J3E5 + PAW-TD20C1E5 | L/L WP: Daikin FVXM35A/RXM35R + Daikin FTXM25R/RXM25R + MHI 2x SRK25ZS-WF/SCM40ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe

HaTe

haat niet

Doe het maar via de 2e optie, flashen met CWM dus. Je hoeft niet te wipen, heb ik ook niet gedaan namelijk.
Die ROM van safariking is wel goed en heb ik er ook op staan.

Welke CWM versie je al hebt maakt niet uit, flashen dus! Succes.

[ Voor 16% gewijzigd door HaTe op 07-09-2012 19:55 ]

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nMad
HaTe schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 19:54:
Doe het maar via de 2e optie, flashen met CWM dus. Je hoeft niet te wipen, heb ik ook niet gedaan namelijk.
Die ROM van safariking is wel goed en heb ik er ook op staan.

Welke CWM versie je al hebt maakt niet uit, flashen dus! Succes.
Met version 1 van die rom heb je blijkbaar geen root, ondanks dat dit wel in de topicstart vermeldt staat. Er klagen hier meerdere gebruikers over in die thread. Dus ik ben nu de onaangepaste stock rom aan het flashen met Odin en root de tablet daarna handmatig.

PV: 10,4 kWp | EV: Tesla M3 LR ‘19 | L/W WP: Panasonic WH-MDC07J3E5 + PAW-TD20C1E5 | L/L WP: Daikin FVXM35A/RXM35R + Daikin FTXM25R/RXM25R + MHI 2x SRK25ZS-WF/SCM40ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe

HaTe

haat niet

Ja ik heb ook iets raars. Root heeft gewerkt toen ik de ROM pas had geflashed (ook v1), maar ik wilde dus net TB opstarten en dan zegt hij dat hij geen root rechten kan krijgen en dan loopt alles vast. Elke app die root rechten wil laat de tablet vastlopen.. Vaag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nMad
HaTe schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 22:13:
Ja ik heb ook iets raars. Root heeft gewerkt toen ik de ROM pas had geflashed (ook v1), maar ik wilde dus net TB opstarten en dan zegt hij dat hij geen root rechten kan krijgen en dan loopt alles vast. Elke app die root rechten wil laat de tablet vastlopen.. Vaag..
Ja die 'developer' heeft dus iets niet goed gedaan 8)7

Ik heb de usa ics stock rom via odin geïnstalleerd en het draait echt super! Zou echt niet meer terug willen naar 3.2, wat een verschil zeg.. :*) ik heb vrij lang lopen kloten voordat alles was zoals ik wilde, voor de mensen die hier hetzelfde willen doen hier een samenvattend stappenplan hoe ik het heb gedaan:

BELANGRIJK: als je vanaf een niet-stock 3.2 rom komt, eerst een stock 3.2 rom flashen en daarna pas de nieuwe USA ICS 4.0 rom er overheen. Op deze manier kan de bekende schermbug bij het uit standby halen worden voorkomen. Dus eerst GT-P7310_XAR_P7310UELA3_P7310XARLA3_P7310UELA3.zip en daarna P7310UELPB_P7310XARLPB_XAR.zip.

1. Titanium backup > backup apps (optioneel)
2. Tablet > CWM > wipe (optioneel)
3. Tablet > download modus
4. Downloaden en uitpakken usa ics stock rom
5. Downloaden & opstarten Odin
6. Odin > PDA > usa ics stock rom bestand
7. Odin > start
8. Tablet > opstarten > usa ics stock rom geïnstalleerd
9. CWM v5.5.0.4 downloaden (optioneel, indien CWM gewenst)
10. Root package downloaden (optioneel, indien root gewenst)
11. Tablet > download modus (optioneel, indien CWM gewenst)
12. Odin > PDA > CWM v5.5.0.4 bestand (optioneel, indien CWM gewenst)
13. Odin > start (optioneel, indien CWM gewenst)
14. Tablet > CWM > install zip > kk_root_ics.zip (optioneel, indien root gewenst)
15. Tablet > CWM > reboot (optioneel, indien root gewenst)
16. Tablet > heeft nu root toegang en superuser geïnstalleerd (optioneel, indien root gewenst)
17. Titanium backup > restore apps (optioneel, indien backup gemaakt)
18. Superuser > temp unroot (optioneel, indien unroot gewenst: ikzelf en enkele mede-tweakers ervaren vastlopers in bepaalde apps met root)

Ik hoop dat ik mede 8.9 tab eigenaren & tweakers hier mee kan helpen en ik ga nu slapen _/-\o_

[ Voor 20% gewijzigd door nMad op 13-11-2012 08:40 . Reden: stap 18 toegevoegd, belangrijk punt toegevoegd, diverse wijzigingen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:48
nMad schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 00:09:
Je moet sowieso geen énkel product van die "dev" installeren, zoals al zo vaak gezegd hier. Alleen maar gedoe.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11:07
heb net een foutje gemaakt en ben mijn orginele backup kwijt van 7310. wie kan mij zeggen welke stock NL Rom er bij mij orgineel opzat?

dan kan ik deze zoeken en downloaden en klaar zetten als de ned. update van ICS komt.

hier even een link van xda waar verschillende HC opstaan, welke moet ik hebben voor Nederland?

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1582943

Of wellicht een andere link waar ik stock NL Rom kan vinden.

[ Voor 11% gewijzigd door rambocus op 09-09-2012 08:04 ]

Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunra
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-10-2024
Wat zouden jullie op dit moment nog betalen voor deze tablet?

In de pricewatch staat de 3g versie voor €300 en de wifi versie voor €320 8)7 Dat vind ik voor de hardware toch echt te duur. Er zijn wel een paar acties geweest voor rond de €200 maar die heb ik net gemist. Het lijkt me dat er nog wel acties met deze tablet zullen volgen of dat de prijs verder gaat zakken.

Het liefst zou ik een opvolger van deze tablet zien, maar dat zit er volgens mij niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet je unroot uitvoeren om een OTA update te kunnen uitvoeren?

Ik heb alleen maar geroot en adfree en titanium backup erop gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-07 09:23
Sunra schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 22:04:
Het liefst zou ik een opvolger van deze tablet zien, maar dat zit er volgens mij niet in.
De opvolger van de Galaxy Tab was de Galaxy Tab 2. Officieel dan.
Maar als je bedoelt dat er geen 8.9 schermmaat opvolger bestaat bij Samsung, dan heb je gelijk.
Er zijn sowieso weinig tablets die een tussenmaat hebben. De meest zitten op 7 inch of rond de 10 inch.
Ik was een beetje sceptisch eerst, maar nu vind ik 8.9 een ideaal formaat scherm.
Heb zelf nog een 9,7 inch en een 7 inch tablet, dus ik kan vergelijken.
Jammer dat ander fabrikanten daar niets mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• padriaan
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-07 21:13
De nieuwe Amazon Kindle Fire HD 8.9" lijkt me wel een uitstekend alternatief!

http://amzn.com/B008GFRE5A

Het is nog onduidelijk of deze naar Europa komt, maar er zijn al mensen die de vorige generatie gewoon importeerden en er een normale ROM opzetten.
De specificaties zijn in ieder geval super! De prijs vanaf $299.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-07 09:23
Ja, dat is een leuke. Vooral dat HD scherm is aantrekkelijk.
Als die niet naar Europa/Nederland komt, zou dat jammer zijn.
Dan krijgen een heleboel merken het opeens heel zwaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey, ik had even een vraagje. Ik ga op vakantie naar de USA en wil graag mn tablet meenemen. Nu is er in Amerika een ander voltage (110v ipv 220-240 bij ons). Alle andere producten die ik meeneem kunnen dit voltage aan staat op de adapter, alleen bij mn tablet kan ik niks vinden. Iemand die weet of ik deze probleemloos kan opladen in Amerika (met de originele adapter)? Thnx alvast!

edit: al gevonden, stond der wel heel klein op 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2012 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had nog een vraagje? Als je het geroot hebt krijg je dan een OTA update aangeboden?
Unrooten gaat wat lastiger vandaar.
En als je het updated gaat dan root access verloren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nMad
Verwijderd schreef op maandag 10 september 2012 @ 21:36:
Ik had nog een vraagje? Als je het geroot hebt krijg je dan een OTA update aangeboden?
Denk het niet maar dit weet ik niet zeker. Je verliest sowieso root bij het installeren van een officiële OTA update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:26
cornfed99111 schreef op zondag 09 september 2012 @ 16:49:
Ja, dat is een leuke. Vooral dat HD scherm is aantrekkelijk.
Als die niet naar Europa/Nederland komt, zou dat jammer zijn.
Dan krijgen een heleboel merken het opeens heel zwaar.
Zoals bij Amazon.de bijvoorbeeld? Daar is ie te bestellen.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:39
Verwijderd schreef op maandag 10 september 2012 @ 21:36:
Normaal gesproken krijg je gewoon de OTA ookal heb je root. Na de update ben je wel je root weer kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xgnoom
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 26-01-2021
Phusebox schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 07:59:
[...]

Zoals bij Amazon.de bijvoorbeeld? Daar is ie te bestellen.
Bij Amazon.de gaat het om het 7 inch model van de Kindle Fire. Bij Amazon.com is het 8.9 inch model wel te krijgen, maar je moet wel geduld hebben:
This item will be released on November 20, 2012.

• djcasl
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 09:34
Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 14:55:
Ik zit nu ook weer op ICS, dit keer zonder schermprobleem :)
  1. Eerst deze HC rom met Odin erop gezet
  2. Daarna voor de zekerheid een factory reset gedaan.
  3. En toen deze ICS rom met Odin erop gezet
Mijn tablet komt ook uit de Wehkamp aktie, had ook het scherm probleem. Daarna de Rom uit de quote geflashed, bleef hangen bij HC in de bootanimatie, maar uitegezet en opnieuw geflashed met ICS, daarna waren mijn homescreens weer leeg, maar overige data is allemaal behouden.

Maar mijn advies als je nu de USA ICS versie wilt, flash dan eerst de UELA3 HC en dan pas de ICS. En kan je vertellen alleen al de snelheid van het opstarten van de Tab8.9 vind ik het zelf de moeite waard.

[ Voor 29% gewijzigd door djcasl op 12-09-2012 08:49 ]

There is no knowledge, that is not Power!

• djcasl
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 09:34
Sunra schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 22:04:
Wat zouden jullie op dit moment nog betalen voor deze tablet?

In de pricewatch staat de 3g versie voor €300 en de wifi versie voor €320 8)7 Dat vind ik voor de hardware toch echt te duur. Er zijn wel een paar acties geweest voor rond de €200 maar die heb ik net gemist. Het lijkt me dat er nog wel acties met deze tablet zullen volgen of dat de prijs verder gaat zakken.

Je bent inderdaad net te laat, MyCom niet meer leverbaar (199,95)
http://www.mycom.nl/Products/View/1194805.aspx

There is no knowledge, that is not Power!

Verwijderd

Nmad & GnomeO bedankt! Ik had het schermprobleem ook, maar na een HC > ICS install is dat heel snel opgelost. Daarna de tablet snel weer geroot en AdAway geinstalleerd, het is alsof ik een nieuwe tablet heb weer. Ik vond altijd wel problemen met de custom roms, er was altijd wel iets wat het niet deed of wat problemen gaf. Ik 3.2 stock was sloom maar wel stabiel, ik hoop dat 4.0.4 even stabiel is :)

• tHe_BiNk
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

tHe_BiNk

He's evil! Very EVIL!

Heb net het officiële Samsung keyboard op Ebay gekocht (36 euro incl. verzendkosten). Dus dat is een stuk goedkoper dan die 80 euro eerst. Wel handig als 2de oplaat punt, als tevens een keyboard voor op vakantie (dat miste ik toch behoorlijk dit jaar).

APPLYitYourself.co.uk - APPLYitYourself.com - PLAKhetzelf.nl - Raamfolie, muurstickers en stickers - WindowDeco.nl Raamfolie op maat.

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16:14

• Hoppa69
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:14
tHe_BiNk schreef op donderdag 13 september 2012 @ 23:23:
Wel handig als 2de oplaat punt, als tevens een keyboard voor op vakantie (dat miste ik toch behoorlijk dit jaar).
Zit er dan ook een tweede lader bij?

Hij kost €20 inclusief verzenden in de Pricewatch:
http://tweakers.net/price...b-89-giftbox-package.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tHe_BiNk
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

tHe_BiNk

He's evil! Very EVIL!

Hoppa69 schreef op donderdag 13 september 2012 @ 23:53:
[...]
Ik gok dat er standaard geen usb kabel of lader bij zit. Dus er zal nog een paar euro bijkomen.

Voor 20 euro is het helemaal een leuke deal.

[ Voor 26% gewijzigd door tHe_BiNk op 14-09-2012 00:15 ]

APPLYitYourself.co.uk - APPLYitYourself.com - PLAKhetzelf.nl - Raamfolie, muurstickers en stickers - WindowDeco.nl Raamfolie op maat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
tHe_BiNk schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 00:14:
[...]

Ik gok dat er standaard geen usb kabel of lader bij zit. Dus er zal nog een paar euro bijkomen.

Voor 20 euro is het helemaal een leuke deal.
Ik had hem ook een tijdje terug voor 20,- gekocht. Geen 2e lader bij. Was snelle levering, de shop had voor iets meer ook een samsung hoes waar het keyboard (bt) al in zit. Daar wel tussen getwijfeld, maar het ging mij met name om de dock-functie, dus los toetsenbord gekozen is maar 5,- meer dan een samsung cradle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Na aanleiding van bovenstaande berichten heb ik het toetsenbord opgehaald bij de Dixons voor 30 euro, momenteel typ ik dit bericht er ook mee! Bevalt echt helemaal goed en het is nog erg handig ook dat het gelijk een docking station is :-)

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er nog nieuws over de upgrade naar ics?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 21:34:
Is er nog nieuws over de upgrade naar ics?
Topic enigszins doorgelezen?

• Queros
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07:16
Brad Pitt schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 21:52:
[...]

Topic enigszins doorgelezen?
misschien doelt hij op de NL editie van ICS via OTA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brannigan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-09-2020
[...]

Ik heb de usa ics stock rom via odin geïnstalleerd en het draait echt super! Zou echt niet meer terug willen naar 3.2, wat een verschil zeg.. :*) ik heb vrij lang lopen kloten voordat alles was zoals ik wilde, voor de mensen die hier hetzelfde willen doen hier een samenvattend stappenplan hoe ik het heb gedaan:

2. Tablet > CWM > wipe
4. ..........................
Thanx nMad
werkt perfect :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 12:28

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Mocht nog iemand een 8.9 zoeken, goed onderhouden en betaalbaar dan prijs ik deze graag aan!

-= Very annoying forum person =-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anthonycd
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15-04 16:30
Grote kans dat ik erover heen lees, maar moet je rooten om de USA ICS te kunnen flashen via odin of niet?

En rooten is de enige optie om een APK / app te kunnen backuppen, als die niet meer als zodanig in de store staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:15
anthonycd schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 10:41:
Grote kans dat ik erover heen lees, maar moet je rooten om de USA ICS te kunnen flashen via odin of niet?

En rooten is de enige optie om een APK / app te kunnen backuppen, als die niet meer als zodanig in de store staat?
rooten is niet nodig, zelf net de update gedaan. miste alleen de ebook app, gelukkig is dat ook snel opgelost. _/-\o_

• xgnoom
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 26-01-2021
Heeft er iemand goede ervaringen met een bepaalde screen protector? Ik gebruik nu eBay/China kwaliteit en de randen zitten niet vast.

Naar nu blijkt had ik eerst de beschermfolie van de beschermfolie gebruikt 8)7.
Nu zit de juiste folie erop, het beeld is helderder maar het is wel een vingerafdrukken magneet. De beschermfolie van de beschermfolie beviel eigenlijk beter, daar bleef nauwelijks een vingerafdruk op achter.

Heeft iemand een goeie tip voor een screen protector? Misschien kan het ook wel prima zonder...

Edit:
Op xda-developers is een onderwerp over screenprotectors, daar wordt een iLuv screen protector aangeraden: pricewatch

[ Voor 21% gewijzigd door xgnoom op 19-09-2012 15:56 ]

• NaN
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

[...]

Bedankt voor de tip, gisteren besteld, vandaag binnen. Voor € 20,00 is het een leuke gadget! *O*

(oh ja, er zit geen lader/kabel bij, niets)

[ Voor 5% gewijzigd door NaN op 19-09-2012 18:44 ]

• spacer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 15:27

spacer

SAP nerd

[...]

Bedankt voor de tip (x2) daarnet ook besteld.
Handig voor op kantoor, heb nu een hoesje met ingebouwd toetsenbord maar daarmee kun je de tab niet rechtop zetten en tegelijk opladen :P.

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17:13
dank voor de tip, heb het dinsdag binnen gekregen en hij typt lekker. Alhoewel niet alle knoppen reageren, zoals bv de Home knop. Misschien komt dat doordat ik een andere ROM draai? Weet iemand dat misschien, kan iemand het testen?

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Hier werken alle toetsen zoals je het verwacht :)

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaN
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

-Thunder- schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 09:13:
Hier werken alle toetsen zoals je het verwacht :)
Bij mij ook, ik zou alleen graag de mail-knop gekoppeld hebben aan gMail, maar kan niet vinden of, en hoe dat kan... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
Iemand enig idee, of er ergens een hardcover case is, die samen met de tab in het bovenstaande toetsenbord past?

Ik kan er nog geen vinden...

https://www.youtube.com/@droommotor

• nMad
Denzis schreef op maandag 24 september 2012 @ 11:51:
Iemand enig idee, of er ergens een hardcover case is, die samen met de tab in het bovenstaande toetsenbord past?

Ik kan er nog geen vinden...
Denk niet dat dit bestaat. Een hardcover zit altijd om de randen van de tablet heen, zo zal deze zal nooit in de keyboard dock passen.

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:41

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

[...]

2. Tablet > CWM > wipe
4. Downloaden en uitpakken usa ics stock rom
5. Downloaden & opstarten Odin
6. Odin > PDA > usa ics stock rom bestand
7. Odin > start
8. Tablet > opstarten > usa ics stock rom geïnstalleerd (zonder root)
9. CWM v5.5.0.4 downloaden
10. Root package downloaden
11. Tablet > download modus
12. Odin > PDA > CWM v5.5.0.4 bestand
13. Odin > start
14. Tablet > CWM > install zip > kk_root_ics.zip
15. Tablet > CWM > reboot
16. Tablet > heeft nu root toegang en superuser geïnstalleerd
17. Titanium backup > restore apps (optioneel)

Ik hoop dat ik mede 8.9 tab eigenaren & tweakers hier mee kan helpen en ik ga nu slapen _/-\o_
Deze methode vandaag gebruikt (heb 'm niet geroot) maar ik heb nu het vreemde probleem dat het scherm sneeuw/strepen vertoond wanner ik de tablet uit slaap haal.

Tablet start op -> alles is prima
zet het scherm uit door even kort op de power knop te tikken
zet het scherm weer aan door even kort op de power knop te tikken
het scherm vertoond allemaal zeer snel verspringende strepen, alsof je op een analoge TV een zender probeert te zoeken.
Ik kan wel swipen om te unlocken en zie dan ook vaag de contouren van mijn homescreen. Swipen tussen verschillende screens lijkt ook te werken.
Het is dus echt de schermoutput die fuckedup is.
Een force reboot (power knop -> swipe to unlock -> power knop 15 seconden indrukken) levert een reboot op met een werkende tab (totdat ik dus het scherm weer uitzet).

edit: Dit dus: Musta in "Het Samsung Galaxy Tab 8.9 topic - deel 1"

edit: Voor de zekerheid CWM en kkroot geinstalleerd, maar geen verschil.
Ik lees verhalen dat je eerst met Odin een USA ROM moet installeren (heb ik toch al?) en dan via CWM de EU ROM (die nog niet bestaat?)

[ Voor 6% gewijzigd door Koffie op 27-09-2012 14:51 ]

Tijd voor een nieuwe sig..

• Brad Pitt
Koffie schreef op donderdag 27 september 2012 @ 14:25:
[...]
Ik lees verhalen dat je eerst met Odin een USA ROM moet installeren (heb ik toch al?) en dan via CWM de EU ROM (die nog niet bestaat?)
Dat lees je inderdaad vaker en heb dat gisteren ook maar zo gedaan (na een zeer positieve ervaring met een voor de 8.9 aangepaste versie van een Tab 10.1 Rom (had na 38 dagen nog 25% accu over, echt bizar)).

Eerst een stock 3.2 Rom flashen en daarna pas de nieuwe USA ICS Rom er overheen. Doet hier i.i.g. prima.

Dus eerst GT-P7310_XAR_P7310UELA3_P7310XARLA3_P7310UELA3.zip en daarna P7310UELPB_P7310XARLPB_XAR.zip.

[ Voor 12% gewijzigd door Brad Pitt op 27-09-2012 16:45 ]

• rambocus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11:07
Bovenstaande kan ik be-amen, zo heb ik het ook gedaan en werkt uitstekend op deze manier

Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45

• Koffie

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

OK, even een dubbelcheck:

Ik flash eerst Stock 3.2 met Odin eroverheen, en daarna weer dezelfde ICS eroverheen?

• marrk
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-07-2021

marrk

marrk

Koffie schreef op donderdag 27 september 2012 @ 17:07:
OK, even een dubbelcheck:

Ik flash eerst Stock 3.2 met Odin eroverheen, en daarna weer dezelfde ICS eroverheen?
Bij mij werkte dat zo inderdaad. En best prima, ICS op de tab.

blog
sow
eee

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Brad Pitt schreef op donderdag 27 september 2012 @ 16:42:
[...]
Eerst een stock 3.2 Rom flashen en daarna pas de nieuwe USA ICS Rom er overheen. Doet hier i.i.g. prima.
Die standaard 3.2 heb ik er nog steeds op staan. Beetje jammer dat Samsung de ICS-update niet gewoon aanbiedt hier, het enige verschil met de USA-versie zal zijn dat er geen Bol-zooi op staat....

• Koffie

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Shit, ik ben mijn USB kabel vergeten .. die ligt nog op werk :(
Ik kan via wifi die 3.2 uploaden en dan met CWM updaten. Kan het daarna ook met ICS via CWM?

edit: als ik de 3.2 of de 4.0 via CQM wil installeren krijg ik een foutmelding dat hij de ZIP niet kan openen (bij beide dus).

[ Voor 29% gewijzigd door Koffie op 27-09-2012 19:24 ]

• Brad Pitt
Koffie schreef op donderdag 27 september 2012 @ 17:58:
edit: als ik de 3.2 of de 4.0 via CQM wil installeren krijg ik een foutmelding dat hij de ZIP niet kan openen (bij beide dus).
Dat klopt, Odin only...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crispo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-09 10:40
Odin mobile gebruiken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Bedankt, gaan we daar even mee stoeien.
Hij wil perse een dump maken voordat ik verder kan, omdat hij mijn table blijkbaar niet kent.

Ik lees dat ik de optie heb om meteen root en superuser mee te flashen, dat heb ik nu ook. Is het dan nodig om die mee te flashen of blijf ik die behouden?

edit: werkt dus alleen op supported devices en dat is mijn 7310 helaas niet. Dan maar wachten tot maandag :)

[ Voor 16% gewijzigd door Koffie op 28-09-2012 07:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lt-Crash
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09:55
Het lukt mij maar niet om mijn tablet te rooten. Wanneer ik dus power en vol down tegelijk indrukt krijg ik wel het scherm te zien met het android logo en de recovery mode. Wanneer ik daarna met de vol down toets naar de recovery mode ga en accepteer met de vol up gaat mijn tablet uit. Ik kan zo lang wachten als ik wil, maar er gebeurd zeer weinig.

Heeft iemand misschien nog een mogelijkheid, want ik wil namelijk graag een back-up maken met titanium back-up en daar is een root voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacer

spacer

SAP nerd

Brad Pitt schreef op donderdag 27 september 2012 @ 16:42:
[...]

Dat lees je inderdaad vaker en heb dat gisteren ook maar zo gedaan (na een zeer positieve ervaring met een voor de 8.9 aangepaste versie van een Tab 10.1 Rom (had na 38 dagen nog 25% accu over, echt bizar)).

Dus eerst GT-P7310_XAR_P7310UELA3_P7310XARLA3_P7310UELA3.zip en daarna P7310UELPB_P7310XARLPB_XAR.zip.
Werkte bij mij ook prima, had in eerste instantie ook last van strepen.
Helaas kan je de stock kernel volgens mij niet overclocken het CPU Master. Het wachten is op een goede mod.
Lt-Crash schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 11:41:
Het lukt mij maar niet om mijn tablet te rooten. Wanneer ik dus power en vol down tegelijk indrukt krijg ik wel het scherm te zien met het android logo en de recovery mode. Wanneer ik daarna met de vol down toets naar de recovery mode ga en accepteer met de vol up gaat mijn tablet uit. Ik kan zo lang wachten als ik wil, maar er gebeurd zeer weinig.

Heeft iemand misschien nog een mogelijkheid, want ik wil namelijk graag een back-up maken met titanium back-up en daar is een root voor nodig.
Ik zou proberen om een nieuwe CWM recovery te flashen met Odin :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

spacer schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 17:29:
[...]
Werkte bij mij ook prima, had in eerste instantie ook last van strepen.
Helaas kan je de stock kernel volgens mij niet overclocken het CPU Master. Het wachten is op een goede mod.
Dus jij bent eerst naar ICS gegaan, vervolgens weer naar stock 3.2 en daarna weer naar ICS (allemaal via Odin)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacer

spacer

SAP nerd

Koffie schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 17:34:
[...]

Dus jij bent eerst naar ICS gegaan, vervolgens weer naar stock 3.2 en daarna weer naar ICS (allemaal via Odin)?
Klopt helemaal! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje, vandaag op cm10 versie 08-08 gezet, draait vlot maar soms haperingen.
Voor de rest goede verbeteringen t.o.v.

Maar ik wil een stabiele ICS rom proberen, maar er is veel keus.
Welke moet ik nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Grr .. nog steeds problemen :(

Ik de "Samsung-Updates.com-GT-P7310_XEU_1_20111025215645.zip" van samsung-updates.com gehaald en via Odin geïnstalleerd.
Dit resulteerde in een een tablet die bleef loopen bij bet starten: Samsung logo met het opstartgeluid vervolgd door een korte animatie. Daarna weer glimmend samsung logo en animatie.
Omdat de tablet dit bleef doen (ook na een reboot) heb ik 'm in download modus opgestart en via Odin (de inhoud van) "GT-P7310_XAR_P7310UELA3_P7310XARLA3_P7310UELA3.zip" eroveheen gezet.
De tablet start keurig op met de nieuwe ICS maar mijn oorspronkelijke probleem is ook weer terug: na uit standby halen heb ik een flikkerend scherm met strepen die het onleesbaar maken

=[EDIT]=
Bizar verhaal!
Omdat ik Brad Pitt in "Het Samsung Galaxy Tab 8.9 topic - deel 1" toch andere zip namen zag staan, heb ik die ook nog eens geprobeerd.
Eerst "GT-P7310_XAR_P7310UELA3_P7310XARLA3_P7310UELA3" over de flikkerende ICS heen gegooid. Weer softbrick. Force revoot en met odin "P7310UELPB_P7310XARLPB_XAR" eroverheen.
En nu werkt hij weer :)

Na de eerste ICS kon ik mijn tablet ook niet bij de Samsung updateservice aanmelden, dat lukt nu wel :Y)

* Koffie is een happy camper :)

[ Voor 27% gewijzigd door Koffie op 01-10-2012 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21:13
Ik ben deze topic even uit het oog verloren. Vanmiddag ga ik ook eens proberen ICS op mn tablet te krijgen via Odin...

Spijtig dat Samsung de update zo uitstelt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
superiscch schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 12:38:
Ik ben deze topic even uit het oog verloren. Vanmiddag ga ik ook eens proberen ICS op mn tablet te krijgen via Odin...

Spijtig dat Samsung de update zo uitstelt :(
Je mist weinig hoor... Met de hierboven beschreven methode heb je ook gewoon een Nederlandse versie van ICS die snel en stabiel is én heel erg batterijzuinig werkt...

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/14488320/tab/Screenshot_2012-10-03-09-50-50b.jpg Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/14488320/tab/Screenshot_2012-10-03-09-50-16b.jpg
(dit is wel na te hebben geroot plus een hoop dingen te hebben getweaked)

[ Voor 5% gewijzigd door Brad Pitt op 03-10-2012 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
Ik heb ICS op mn One S en vind die wel vlotten lopen dan de 3.2 op mn Tab.

Bedoel je met Koffie zn methode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Ja die in zijn Edit staat inderdaad.

[ Voor 18% gewijzigd door Brad Pitt op 03-10-2012 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
Brad Pitt schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 12:48:
[...]

Ja die in zijn Edit staat inderdaad.
Zoals ik zei, ik ben hier ff niet meer geweest :) Ik moet nog enkele pagina's inhalen :D

Bedoeling is wel de stock ICS er op te krijgen, geen custom ROM.

edit: blijkbaar had je net ge-edit toen ik je quote :D

[ Voor 8% gewijzigd door superiscch op 03-10-2012 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
superiscch schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 12:52:
Bedoeling is wel de stock ICS er op te krijgen, geen custom ROM.
Precies, P7310UELPB_P7310XARLPB_XAR.zip is een stock ICS Rom. Wat je er erna mee doet (andere recovery, rooten, rommelen) is helemaal up to you :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
Rooten had ik al gedaan, maar die ben ik terug kwijt zeker? Die .zip heb ik gevonden op sammobile, ben hem nu aan het downloaden.

Straks eens op het gemak kijken hoe ik die moet installeren... Kheb wss andere recovery nodig? (veel vragen die ik waarschijlijk zelf kan beantwoorden door de laatste pagina's te lezen :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
superiscch schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 13:03:
Kheb wss andere recovery nodig? (veel vragen die ik waarschijlijk zelf kan beantwoorden door de laatste pagina's te lezen :p)
Het is een tar bestand dus je moet Odin gebruiken, geen andere recovery nodig. Na het flashen heb je wel de standaard recovery met bijzonder weinig opties. Wil je weer kunnen Nandroiden en zo moet je CWM flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
Dus als ik het goed snap moet ik de methode van nMad volgen van enkele pagina's terug?

Dit om de officiele ICS te hebben, zonder root/cmw etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
superiscch schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 13:11:
Dus als ik het goed snap moet ik de methode van nMad volgen van enkele pagina's terug?
Geen idee wat dat is.

Gewoon een factory reset doen, met Odin een stock Rom flashen, daarna de ICS Rom flashen en klaar.

Dus GT-P7310_XAR_P7310UELA3_P7310XARLA3_P7310UELA3.zip en dan die de hierboven genoemde ICS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
nMad in "Het Samsung Galaxy Tab 8.9 topic - deel 1"

deze bedoelde ik... :)
Brad Pitt schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 13:14:
[...]

Geen idee wat dat is.

Gewoon een factory reset doen, met Odin een stock Rom flashen, daarna de ICS Rom flashen en klaar.

Dus GT-P7310_XAR_P7310UELA3_P7310XARLA3_P7310UELA3.zip en dan die de hierboven genoemde ICS.
Stock Rom flashen.. Ik ben de stock ROM nog staan, of is dit niet de goeie? Moet ik via de Sammobile ook nog een 3.2 versie afhalen dan?

[ Voor 6% gewijzigd door superiscch op 03-10-2012 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
superiscch schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 13:16:
Stock Rom flashen.. Ik ben de stock ROM nog staan, of is dit niet de goeie? Moet ik via de Sammobile ook nog een 3.2 versie afhalen dan?
Sommige mensen hebben een rollend scherm als ze meteen de USA ICS Rom flashen.

Dus flash eerst gewoon even de stock Rom die hierboven genoemd is, en dán pas de ICS Rom.

Je mag ook meteen de USA ICS Rom flashen natuurlijk. Scheelt je tien minuten maar met kans op gedoe d:)b

[ Voor 7% gewijzigd door Brad Pitt op 03-10-2012 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
Brad Pitt schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 13:19:
[...]

Dus flash eerst gewoon even de stock Rom die hierboven genoemd is, en dán pas de ICS Rom.

Je mag ook meteen de USA ICS Rom flashen natuurlijk. Scheelt je tien minuten maar met kans op gedoe d:)b
Ik las het net over het flikkerende scherm... :/ Ik heb tijd vanmiddag, dus ik doe het wel op jouw manier ;)

De ICS rom is bijna klaar met downloaden, straks dan de GT-P7310_XAR_P7310UELA3_P7310XARLA3_P7310UELA3.zip afhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
Zo, had ik geweten dat het zo simpel was had ik dit al veel eerder gedaan :p

Bedankt voor de tips Brad Pitt! Nu terug rooten om de ads weg te krijgen :)

Is dit ook mogelijk voor de tab 7.7? Straks eens de topic bekijken, mn vader zou ook een gelukkig mens zijn :)

[ Voor 186% gewijzigd door superiscch op 03-10-2012 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
superiscch schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 15:39:
Ja draait echt supersmooth allemaal. JB is nog ietsjes fijner maar dit is een goed begin ;)
Is dit ook mogelijk voor de tab 7.7? Straks eens de topic bekijken, mn vader zou ook een gelukkig mens zijn :)
Ja hoor, in dat topic ook genoeg gelezen over tevreden ICS-gebruikers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nMad
Brad Pitt schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 13:19:
[...]

Ik kwam van een stock 3.2 ROM af en toen de stappen gedaan zoals ik enkele pagina's terug heb beschreven. Dit werkte gewoon goed zonder scherm problemen. Een stock 3.2 ROM flashen lijkt me dus alleen nodig als je een niet-stock 3.2 ROM hebt geïnstalleerd! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah ja, het is in orde :-) Nu de ICS afhalen voor mn vader zn tablet :-)

Ik lees met dat de uitrol voor de 10.1 tab begonnen is, het zou er niet raar zijn dat ik iets te vroeg was. Was ook zo met de nieuwe update voor mn One S, manueel installeren en 4 dagen was hij er OTA :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
superiscch schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 15:39:
Iets meer uitleg zou fijn zijn, upgraden naar de officiele Amerikaanse Android 4.0 lijkt me een hele mooie optie, het wachten op de Nederlandse versie duurt te lang.
Maar als ik Google naar GT-P7310_XAR_P7310UELA3_P7310XARLA3_P7310UELA3.zip kom ik op dubieuze sites als hotfile.com uit... Hoe krijg ik dit er op? Ik heb nu de officiele Android 3.2 van Samsung zelf (met Bol-spam) er op staan.
* RemcoDelft is niet gewend n00b-vragen te stellen...

[ Voor 6% gewijzigd door RemcoDelft op 04-10-2012 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
RemcoDelft schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 10:41:
Maar als ik Google naar GT-P7310_XAR_P7310UELA3_P7310XARLA3_P7310UELA3.zip kom ik op dubieuze sites als hotfile.com uit... Hoe krijg ik dit er op?
Hotfile is prima, ook daar vandaan gehaald. Beide genoemde zips gewoon downloaden en met Odin flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iets meer uitleg? Heb je de vorige berichten gelezen :-)

Haal de juiste firmware van sammobile, die zal je doorverwijzen naar hotfile. Dan heb je zeker de juiste. Bekijk dan eens de vorige berichten en 15min later heb je ICS :-)

edit: ik heb de link hier nog: www.sammobile.com/firmwar...de=0&os=1&type=3#firmware

Dit is wel voor de 8.9 met WI-Fi, daar moet je de de eerste afhalen, die met South.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2012 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al eens zn tablet aangesloten, om foto's of filmpjes te bekijken, op de tv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat doe ik draadloos via AllShare. Moet je wel een tv hebben die dlna ondersteunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nMad
RemcoDelft schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 10:41:
[...]

Iets meer uitleg zou fijn zijn, upgraden naar de officiele Amerikaanse Android 4.0 lijkt me een hele mooie optie, het wachten op de Nederlandse versie duurt te lang.
Maar als ik Google naar GT-P7310_XAR_P7310UELA3_P7310XARLA3_P7310UELA3.zip kom ik op dubieuze sites als hotfile.com uit... Hoe krijg ik dit er op? Ik heb nu de officiele Android 3.2 van Samsung zelf (met Bol-spam) er op staan.
* RemcoDelft is niet gewend n00b-vragen te stellen...
Uitleg: zoals mijn stappenplan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
Verwijderd schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 17:12:
Dat doe ik draadloos via AllShare. Moet je wel een tv hebben die dlna ondersteunt.
Hmm, dat zou ik eens moeten checken. Maar ik vrees ervoor.

Mn bedoeling is om via de tablet NBA matchen te kunnen bekijken (heb zo een League pass gekocht). Liever mn tablet aansluiten dan mn laptop. Maar als ik zo eens rond zoek vrees ik er voor dat dit zal lukken.

Ik heb sinds ik ICS heb draaien al 2x gehad dat mn tablet bevroor. Scherm wordt zwart, behalve de toetsen onderaan (Back, Home etc) en ik kan niks meer doen behalve rebooten. Iemand al gehad?? Het is geen drama, maar wel niet zo leuk :)

[ Voor 20% gewijzigd door superiscch op 05-10-2012 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meller
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:59

Meller

Much to learn, you still have

superiscch schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 23:13:
[...]

Ik heb sinds ik ICS heb draaien al 2x gehad dat mn tablet bevroor. Scherm wordt zwart, behalve de toetsen onderaan (Back, Home etc) en ik kan niks meer doen behalve rebooten. Iemand al gehad?? Het is geen drama, maar wel niet zo leuk :)
herken bovenstaande bij de ziggo tv app. daar via superuser temp unroot aangezet en draaide als een tierelier. Misschien het proberen waard?

Core i5-4570, 8GB, 250 GB SSD, GT730 2GB, S20, Fossil Gen4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
Meller schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 11:33:
[...]

herken bovenstaande bij de ziggo tv app. daar via superuser temp unroot aangezet en draaide als een tierelier. Misschien het proberen waard?
Enkel adFree heeft SU toegang... Ik heb die Temp unroot gegeven. Bedoel je dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nMad
superiscch schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 23:13:
[...]

Hmm, dat zou ik eens moeten checken. Maar ik vrees ervoor.

Mn bedoeling is om via de tablet NBA matchen te kunnen bekijken (heb zo een League pass gekocht). Liever mn tablet aansluiten dan mn laptop. Maar als ik zo eens rond zoek vrees ik er voor dat dit zal lukken.

Heb dezelfde ICS rom draaien en ik herken dit probleem! Het gebeurt best vaak wanneer mijn vriendin spelletjes aan het spelen is en ook in de Ziggo TV app. Vind het zelf nogal vervelend eerlijk gezegd :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds ik die temp unroot gedaan heb is ie niet meer vastgelopen...

Ik kruis mn vingers :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bajslag
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-12-2024
Het duurt nu wel heel lang allemaal, die update [de officiële NL dan] naar ICS voor de 8.9... Afgelopen vrijdag de update voor de 10.1 via Kies al binnengehaald, dan zou je zeggen dat deze er vlak achteraan moet komen...

[ Voor 5% gewijzigd door Bajslag op 09-10-2012 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacer

spacer

SAP nerd

Bedankt voor de tip mbt tot de temp unroot mensen _/-\o_.
Ik kan nu eindelijk ook de ziggo app gebruiken :).

[ Voor 4% gewijzigd door spacer op 09-10-2012 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampre
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-08 12:01
Afgelopen weekend de rom van Sammobile gedownload. Ik had nog een stock 3.2 rom. Gewoon met Odin eroverheen geflashed. Alle data nog aanwezig en het werkt als een zonnetje en een batterijduur die vele malen beter is + een veel snappy'er gebruik.

http://specs.tweak.to/6635

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nMad
spacer schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 12:19:
Bedankt voor de tip mbt tot de temp unroot mensen _/-\o_.
Ik kan nu eindelijk ook de ziggo app gebruiken :).
+1

Best vreemd eigenlijk dat dit nodig is om de Ziggo app te draaien. Heb sinds de temp unroot ook geen vastlopers meer gehad trouwens :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
nMad schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 07:54:
Best vreemd eigenlijk dat dit nodig is om de Ziggo app te draaien. Heb sinds de temp unroot ook geen vastlopers meer gehad trouwens :*)
Voor de Ziggo app zélf is geheel geen unroot nodig. Enkel de gebruikte videoplayer controleert de root status.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nMad schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 07:54:
[...]

+1

Ik heb die Ziggo niet staan... dus het moet echt aan de root liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 15:59:
Ik heb die Ziggo niet staan... dus het moet echt aan de root liggen?
Van rooten wordt je tablet niet instabiel of gaat 'ie door hangen. Zal wel een of andere app zijn met root rechten die de boosdoener is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb maar 1app met root rechten en het is adFree... en SU natuurlijk :-)

Nu, mij hoor je niet klagen... Loopt echt super vlot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 16:06:
Ik heb maar 1app met root rechten en het is adFree... en SU natuurlijk :-)

Nu, mij hoor je niet klagen... Loopt echt super vlot
Dus als je nu root weer aan zet gaat je tablet weer constant vastlopen? Lijkt mij nogal wonderlijk eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
Geen idee.. Ik hou de temp unroot wel aan :) Zou me ook verwonderen, maar het is wel bizar dat jullie het bij de Ziggo hebben, ik had het vb (1x) bij Instagram...

Ah, als het maar werkt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
superiscch schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 17:16:
Geen idee.. Ik hou de temp unroot wel aan :) Zou me ook verwonderen, maar het is wel bizar dat jullie het bij de Ziggo hebben, ik had het vb (1x) bij Instagram...
Wat had je bij Instagram? Dat die app instabiel werd terwijl je root rechten had? Dat is geheel irrelevant hè :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, ik kreeg dat zwart scherm waar ik over vertelde (En andere bij Ziggo hadden) :-) ik opende even link via twitter. Sinds de temp unroot mag ik doen wat ik wil...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-09 00:27

TRaSH

koffie ?

er is zeker P7300(3G) versie van deze rom ?
google geeft helaas alleen wifi only hits

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Pagina: 1 ... 12 ... 15 Laatste