Frako Interieurbouw. Ontwerp komt van m'n vriendin, ze is binnenhuisarchitecte. Dat was dus vrij snel opgelost. Hout is eik...AL CAPONE schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 17:17:
[...]
Door welk bedrijf heb je dat laten doen?
Wat voor hout is er gebruikt?
Erg mooi!!!
Dacht al dat het Frako moest zijn! Vond de stijl keuken zoveel weghebben van onze keuken. Ziet er wel super mooi uit zo ingebouwd met die apparatuur.vandenboschj schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 22:47:
[...]
Frako Interieurbouw. Ontwerp komt van m'n vriendin, ze is binnenhuisarchitecte. Dat was dus vrij snel opgelost. Hout is eik...
[ Voor 8% gewijzigd door BrcBas op 01-11-2011 09:39 ]
Na al die super strakke bureaus even een plaatje van mijn werkplek tijdens het studeren 

(volgende week maar is opruimen)
Nieuwste aanwinsten
:

(volgende week maar is opruimen)
Nieuwste aanwinsten
- iPhone 4S 32GB Zwart (foto mee gemaakt)
- Time Capsule 2TB (vanochtend binnen gekomen)
- Macbook Pro 15" 2.66Ghz (mid 2009)
- iPad 2 16GB Wifi Zwart
- iPhone 4 32GB Zwart USA (te koop)
- Apple Wireless Keyboard
- Razer Mamba
- Philips 32PFL7675
- UPC HD DVR mediabox
- Windows bak i7
- SyncMaster 245B
- SyncMaster 204B
Zo zag het er bij mij ook uit voordat ik eens goed had opgeruimd ben er wel blij mee dat ik het heb gedaan.
ICTWebSolution - Wi-Fi Problemen? Stuur maar een berichtje! - Wi-Fi Bereik verbeteren?
En als je niet aan het studeren bent is het wel opgeruimd?
Wel mooi spul overigens!
Thanks! Eerlijk gezegd liggen er altijd dingen op mijn bureau, maar dit is wel extreemtommes112 schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 14:57:
En als je niet aan het studeren bent is het wel opgeruimd?Wel mooi spul overigens!

Ook maar eens een foto ervan gemaakt. Kwaliteit is niet echt super omdat ik geen goede digitale camera in huis heb.
- MacBook Air 11,6 2010 model
- iMac 21,5 2011 model
- iPhone 4
- iPod Touch
- Samsung 245B
Netjes!Gelink schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 16:07:
2011 iMac 21"
2011 MacBook Air 13"
AudioEngine A5+ speakers
Twee vragen:
Speakers aangesloten aan iMac, via reciever oid? Ben zelf naar muziek oplossing aan het kijken.
Reeds aanwezig in huiskamer zijn iMac, NAS en natuurlijk router. Nieuwe luidsprekers zoeken en recieven ertussen. Overweeg zo'n BOSE setje...
Gebruik van iMac en MacBook. Sync je ze met elkaar? Ik bedoel dus dezelfde gegevens op beide PC's?
Had em al eens eerder gepost maar nu is het opgeruimder 

Wat je ziet:
- Windows 7 bak
- MacbookPro 15 i5
- Oude monitor speakers van Jamo
- Subwoofer als versterkertje

Wat je ziet:
- Windows 7 bak
- MacbookPro 15 i5
- Oude monitor speakers van Jamo
- Subwoofer als versterkertje
Weer wat upgrades gehad; nieuwe pic! 

Clickable
U kunt waarnemen:
• Apple MacBook Pro 15" 2,2GHz early'11
Met daarin zowel een Intel 510 SSD alswel de originele 750GB hdd in een bracket van OWC en 8GB RAM
• Deze is geplaatst op een Rain Design M-Stand
• En is vastgelegd met een Kensington-slot
• Apple 27" ThunderBolt Display
• Apple Magic Trackpad
• Apple Magic Mouse
• Apple Wireless Keyboard (2x)
• Apple iPad 2 64GB 3G zwart, gehuld in zwartlederen smart cover en Belkin Snap Shield
• Lacie D2 Quadra 1TB (met FW800 gekoppeld aan TBD)
• Iomega 1TB e-sata (met USB 2.0 gekoppeld aan TBD)
• SteelSeries muismat
• HP PhotoSmart Pro B9180 A3-printer
• Sennheiser HD595
• Krups Pixie nespresso-unit
• Speciaalbiertjes in mandje
Verder nog een Apple TV 2 en een AirPort Express, maar die staan niet op de pic.
* Zegato is a happy camper

Clickable
U kunt waarnemen:
• Apple MacBook Pro 15" 2,2GHz early'11
Met daarin zowel een Intel 510 SSD alswel de originele 750GB hdd in een bracket van OWC en 8GB RAM
• Deze is geplaatst op een Rain Design M-Stand
• En is vastgelegd met een Kensington-slot
• Apple 27" ThunderBolt Display
• Apple Magic Trackpad
• Apple Magic Mouse
• Apple Wireless Keyboard (2x)
• Apple iPad 2 64GB 3G zwart, gehuld in zwartlederen smart cover en Belkin Snap Shield
• Lacie D2 Quadra 1TB (met FW800 gekoppeld aan TBD)
• Iomega 1TB e-sata (met USB 2.0 gekoppeld aan TBD)
• SteelSeries muismat
• HP PhotoSmart Pro B9180 A3-printer
• Sennheiser HD595
• Krups Pixie nespresso-unit
• Speciaalbiertjes in mandje
Verder nog een Apple TV 2 en een AirPort Express, maar die staan niet op de pic.
* Zegato is a happy camper
bang dat je je eigen macbook gaat stelen?En is vastgelegd met een Kensington-slot
don't mind me

Vandaag even naar de APR geweest voor een Wireless Keyboard en een Remote
Wat je ziet:
- MacBook Pro (2011, i7 2.0GHz etc.)
- IIyama 2208HDS-B1
- Apple Remote
- Steelseries Siberia V2
- AGK muis
- A4-Tech X7 muismat
Wat je niet ziet:
- Windows bak
Ik heb nog een bookarc hier liggen die ik totaal niet gebruik mocht je interesse hebben
Ik heb hem helaas al besteld.Spuitelf schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 22:53:
Ik heb nog een bookarc hier liggen die ik totaal niet gebruik mocht je interesse hebben
Verwijderd
Ik lees dit topic al heel lang maar nu eindelijk ook een eigen bijdrage:

Een foto vanaf mijn Bureau in mijn studenten kamer!
Wat je ziet:
-Macbook pro 2.7GHz dual-core Intel Core i7
-Ipad 2 wifi+3g 16gb
-Iphone 4s white 16gb
-Biografie van onze Steve
Toekomstplannen:
-Apple Thunderbolt display (bij afronden volgende klusje)
-Apple keyboard + touchpad
-Speaker set (Bose Companion 5 : goede keuze?)
Binnenkort foto's van Mijn spulletjes inclusief Thunderbolt display!

Een foto vanaf mijn Bureau in mijn studenten kamer!
Wat je ziet:
-Macbook pro 2.7GHz dual-core Intel Core i7
-Ipad 2 wifi+3g 16gb
-Iphone 4s white 16gb
-Biografie van onze Steve
Toekomstplannen:
-Apple Thunderbolt display (bij afronden volgende klusje)
-Apple keyboard + touchpad
-Speaker set (Bose Companion 5 : goede keuze?)
Binnenkort foto's van Mijn spulletjes inclusief Thunderbolt display!
Is het niet irritant en een iPad en een iPhone en een MacBook?
Of laat ik het anders zeggen, vind je dat fijn werken?
Heb een iPad, MBA iPhone en iMac gehad.Dit voelde als veel te veel. Heb daarna ook de iPad ook weggedaan..
Heb een iPad, MBA iPhone en iMac gehad.Dit voelde als veel te veel. Heb daarna ook de iPad ook weggedaan..
Verwijderd
Ik vind het juist Ideaal, Macbook om op te werken. Ipad om mee te relaxen op de bank en Iphone voor onderweg. Vind het nu helemaal ideaal met Icloud al je agenda afspraken syncen ideaal.martijnmartijn schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 23:00:
Ik heb een iPhone, iPad en MBP en vind het super! Voor elke taak nu het perfecte apparaat. Zoals hierboven vermeld, MBP om op te werken, iPhone onderweg, iPad op de bank en in collegezaal (met stylus is het geweldig aantekeningen maken daarop).martijnmartijn schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 23:00:
Ik denk dat het nog een stapje erger kan. Ik gebruik een 27" iMac als werkstation om het meeste van m'n werk te doen. Een 13" MBP om op locatie te werken. M'n iPad 2 neem ik mee in de collegebanken en de iPhone 4 wordt overal tussendoor benut.martijnmartijn schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 23:00:
Geloof me het kan nog veel erger, ik heb een MBP voor onderweg, een iPad voor tijdens colleges, een Android telefoon en een Windows bak als werkstation.
Lang leven dropbox en gmail.
Lang leven dropbox en gmail.
Scientia potentia est
Verwijderd
Mijn bureau nog eens opgeruimd. Sorry voor de kwaliteit, maar mijn fotocamera is kapot. 

Je ziet dus:
- iMac 20" (2.4 GHz / 4 GB RAM)
- Apple Aluminum Keyboard (met Lion-functietoetsen)
- Apple Magic Mouse
- Apple Remote
- iHub 2
- Western Digital MyPassport 500 GB
- Samsung CLX-2160 laserprinter
- Hama Leather Mousepad for Mac
- ...
Je ziet niet:
- HTC Desire S (foto mee gemaakt)
- LaCie 500GB HDD

Je ziet dus:
- iMac 20" (2.4 GHz / 4 GB RAM)
- Apple Aluminum Keyboard (met Lion-functietoetsen)
- Apple Magic Mouse
- Apple Remote
- iHub 2
- Western Digital MyPassport 500 GB
- Samsung CLX-2160 laserprinter
- Hama Leather Mousepad for Mac
- ...
Je ziet niet:
- HTC Desire S (foto mee gemaakt)
- LaCie 500GB HDD
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2011 08:36 ]
Kan je dit ook onderbouwen? Bekend van Apogee is dat ze enorm veel tijd steken in de compatibiliteit en stabiliteit van de gehele product lijn icm Apple. Iedereen die ik ken die een Apogee product heeft ( van de Duets tot de Symphony) zweren bij het merk. Waar Apogee bij een probleem ( is er bijna niet zoveel als zij testen) erg snel met een oplossing komt kan je daar met firewire ( en zeker bij Presonus) wel even op wachten.coptician schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 11:22:
[...]
De Duets zijn kwalitatief goede producten - de Duet 2 is een stukje veelzijdiger (En kan ook tegelijk headphone output en speaker output doen), maar ze zijn allebei erg duur.
Ik heb een Presonus Firestudio Mobile. Niet zo mooi, maar wel Firewire (beter dan USB), een stuk meer inputs, en een minder mooi ontwerp.
Ik heb er geen receiver achter. De speakers zijn gewoon aangesloten op de audio line out van de iMac. Klinkt niet verkeerd hoor. Je kan het zo gek maken als je zelf wilt met een reveiver ertussen. Ik vind het wel prima zo. Ik heb de set van Bose ook bekeken/beluisterd maar ik vind de speakers te iel en bovendien had ik niet zo zin in die subwoofer. Het ging me puur om het beluisteren van muziek, vandaar dat ik voor een 2.0 set gekozen heb.Mini Poeper schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 16:54:
[...]
Netjes!
Twee vragen:
Speakers aangesloten aan iMac, via reciever oid? Ben zelf naar muziek oplossing aan het kijken.
Reeds aanwezig in huiskamer zijn iMac, NAS en natuurlijk router. Nieuwe luidsprekers zoeken en recieven ertussen. Overweeg zo'n BOSE setje...
Gebruik van iMac en MacBook. Sync je ze met elkaar? Ik bedoel dus dezelfde gegevens op beide PC's?
Een subwoofer is overigens apart verkrijgbaar en aan te sluiten op de speakers.
Speakers:

Subwoofer (optioneel):

Documenten staan "in de cloud" op Dropbox. Muziek staat op een iTunes server die ik ergens op zolder heb staan.Gebruik van iMac en MacBook. Sync je ze met elkaar? Ik bedoel dus dezelfde gegevens op beide PC's?
[ Voor 22% gewijzigd door glnk op 02-11-2011 16:02 ]
Even wat duidelijkere foto's gemaakt van m'n nieuwe setup

Wat zien we?
- Apple Macbook Pro (Early 2011) 13'' i7 8GB
- Apple Magic Mouse
- Apple iPod Touch 8GB 2th Gen
- Apple iPhone 4S 16GB Black
- LG IPS236V 23'' Display
- Twelve Touth Bookarc
- Bio Steve
- Ikea pennenbakje!
- Ikea papierrekje!

Wat zien we?
- Apple Magic Mouse
- Twelve Touth Bookarc
- Bio Steve
- Ikea pennenbakje!
- Ikea papierrekje!
Nee, maar het is wel handig om 'braak' te bewijzen in het geval van inbraakJeroenF schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 21:27:
[...]
bang dat je je eigen macbook gaat stelen?
Welke iPhone stand heb je?Richard! schreef op woensdag 02 november 2011 @ 16:39:
Even wat duidelijkere foto's gemaakt van m'n nieuwe setup
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat zien we?
- Apple Magic Mouse
- Twelve Touth Bookarc
- Bio Steve
- Ikea pennenbakje!
- Ikea papierrekje!
Dit ding, soort van oneoff die ik van me werk kreeg.
http://i43.tinypic.com/dpaljs.jpg
http://i43.tinypic.com/dpaljs.jpg
Ik heb een G500 en die is net wat fijner en mooierjoramoudenaarde schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 14:49:
- 1x Logitech G5 (fijnste muis ooit als je 't mij vraagt)
offtopic:tijlemanz schreef op woensdag 02 november 2011 @ 10:15:
[...]
Kan je dit ook onderbouwen? Bekend van Apogee is dat ze enorm veel tijd steken in de compatibiliteit en stabiliteit van de gehele product lijn icm Apple. Iedereen die ik ken die een Apogee product heeft ( van de Duets tot de Symphony) zweren bij het merk. Waar Apogee bij een probleem ( is er bijna niet zoveel als zij testen) erg snel met een oplossing komt kan je daar met firewire ( en zeker bij Presonus) wel even op wachten.
Ben met je eens dat Apogee en Apple super combinatie, kan ik ook over de kwaliteit niks anders zeggen dan dat die gewoon goed is. Presonus is geen slecht merk en over de service mag ik tot nu toe ook niet klagen, maar vind het inferieur aan Apogee, daar is de prijs dan ook weer naar!
Verwijderd
Dubbel post, zie mijn nieuwe post en foto. Sorry voor het ongemak. Men is nooit te oud om te leren.
[ Voor 199% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2011 20:51 ]
Verwijderd
Waarom al die speakers? Gebruik je vast niet tegelijk;) Waarom een s2 als je zoveel Apple spulletjes hebt werkt toch veel lekkerder met een iPhone?
Ps. Hoe bevalt die ihub?
Ps. Hoe bevalt die ihub?
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2011 22:02 ]
iPhone twee x zo duur, bedrijfspolicy...allebei UNIX basis.Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 22:00:
Waarom een s2 als je zoveel Apple spulletjes hebt werkt toch veel lekkerder met een iPhone?
Verwijderd
Wellicht dat iemand mij kan helpen .. Ik zoek naar een foto die ooit gepost is in één van deze series, namelijk één waar een zwarte bureau in de (hobby)kamer stond met daarom heen rode muren (of één rode muur) en een zwart canvas apple doek(je). Iemand die hier nog actief is of toevallig die foto nog heeft?
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
PreSonus is ongeveer het enige merk wat zich zonder problemen kan meten met Apogee. De software is goed (buiten dat de control van de mijne eruit knalt bij sleep/wake - hopelijk heb je dat niet) en zeer goed instelbaar, en de hardware is rotsstabiel en een stuk uitgebreider dan de Apogee.tijlemanz schreef op woensdag 02 november 2011 @ 10:15:
[...]
Kan je dit ook onderbouwen? Bekend van Apogee is dat ze enorm veel tijd steken in de compatibiliteit en stabiliteit van de gehele product lijn icm Apple. Iedereen die ik ken die een Apogee product heeft ( van de Duets tot de Symphony) zweren bij het merk. Waar Apogee bij een probleem ( is er bijna niet zoveel als zij testen) erg snel met een oplossing komt kan je daar met firewire ( en zeker bij Presonus) wel even op wachten.
Lees eens een review van de Firestudio Mobile - ik zal niet linken omdat dat biased is. Ze maken nette producten!
PS: Ze werken wel het beste met Apple.
HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me
Mooie strakke setup, hoewel ik nooit zo'n fan ben van het werken in een hoek.Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 20:17:
[afbeelding]
Hier is op te zien :
iMac
27 Inch, medio 2010
2,8 GHz Intel Core i5
8GB 1333 MHz DDR3
ATI Radeon HD 5750 1024 MB
JBL
JBL Creature® III
2.1 luidsprekersysteem
iPad
16 GB
iPod Touch 3G
8GB
Logitech speakerset
Logitech Pure-Fi Anywhere 2
Samsung
Galaxy S2
Ligt links naast mijn toetsenbord is haast niet te zien.
Voor de rest nog een iHub direct uit China oftewel DX, vond het leuk om te hebben. Geinig dingetje.
Apple remote en natuurlijk een Ikea Galant bureau.
Heb je een link naar die wallpaper?
Verwijderd
De logitech speakers zijn portable speakers daarvoor worden ze gebruik. Op vakanties, gezellige zomeravonden, in de boot noem maar op.Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 22:00:
Waarom al die speakers? Gebruik je vast niet tegelijk;) Waarom een s2 als je zoveel Apple spulletjes hebt werkt toch veel lekkerder met een iPhone?
Ps. Hoe bevalt die ihub?
S2 was op dat moment het beste toestel en daarbij een heel voordelig abbonement. En wat betreft de iHub die bevalt erg goed. Doet zijn ding waar hij voor bedoeld is. Raad hem ook wel aan voor 4 euro.
Verwijderd
Bedankt. Ik vind in een hoek juist erg fijn. Lekker veel ruimte om je heen. Linkje van wallpaper zal ik thuis voor je opzoeken. Komt eraan dus.Scirocco schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 00:36:
[...]
Mooie strakke setup, hoewel ik nooit zo'n fan ben van het werken in een hoek.
Heb je een link naar die wallpaper?
Laat ik ook maar is meedoen, sorry voor de slechte foto

Wat je ziet:
iMac 27" 2011 | 12GB RAM | i5
iiyama ProLite E2208HDS
LG 32LH3300
WD 2TB
Logitech 5.1 setje (naam vergeten)
Ezio figurine
PS3 60GB
Biografie Steve Jobs
Coca-Cola MiniKoelkast
Apple Universal Dock
Apple Remote
Wat je niet ziet:
Toshiba 1TB
iPhone 4 16GB Zwart (Foto mee genomen)
Verder niks belangrijks

Wat je ziet:
iiyama ProLite E2208HDS
LG 32LH3300
WD 2TB
Ezio figurine
PS3 60GB
Biografie Steve Jobs
Coca-Cola MiniKoelkast
Apple Universal Dock
Apple Remote
Wat je niet ziet:
Toshiba 1TB
Verder niks belangrijks
Hoe sluit je 2 schermen aan op je mac?Maarten16 schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 11:52:
Laat ik ook maar is meedoen, sorry voor de slechte foto
[afbeelding]
Wat je ziet:
iiyama ProLite E2208HDS
LG 32LH3300
WD 2TB
Ezio figurine
PS3 60GB
Biografie Steve Jobs
Coca-Cola MiniKoelkast
Apple Universal Dock
Apple Remote
Wat je niet ziet:
Toshiba 1TB
Verder niks belangrijks
ICTWebSolution - Wi-Fi Problemen? Stuur maar een berichtje! - Wi-Fi Bereik verbeteren?
Er zitten 2 Thunderbolt poorten in de iMac 27", dus ik heb een Thunderbolt naar HDMI kabel gekocht en een Thunderbolt naar DVI adapter.
---edit--- ik bedoel Mini-DP naar HDMI kabel en Mini-DP naar DVI adapter, en die dan in de thunderbolt poorten.
[ Voor 15% gewijzigd door Maarten16 op 05-11-2011 11:57 ]
Oke dat wist ik inderdaad niet ik dacht doormiddel van een splitter of dergelijken.
En dan tonen alle 3 de beeldschermen een apart beeld? Dus geen duplicate o.i.d.?Maarten16 schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 11:55:
[...]
Er zitten 2 Thunderbolt poorten in de iMac 27", dus ik heb een Thunderbolt naar HDMI kabel gekocht en een Thunderbolt naar DVI adapter.
---edit--- ik bedoel Mini-DP naar HDMI kabel en Mini-DP naar DVI adapter, en die dan in de thunderbolt poorten.
Ik zie wel 3 verschillende wallpapers op de beeldschermen, maar ik wil het toch even zeker weten.
Aan het zien van 3 verschillende wallpapers kun je er al van uit gaan dat het geen duplicate is. anders zouden het dezelfde wallpapers zijnwmjordy schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 18:26:
[...]
En dan tonen alle 3 de beeldschermen een apart beeld? Dus geen duplicate o.i.d.?
Ik zie wel 3 verschillende wallpapers op de beeldschermen, maar ik wil het toch even zeker weten.
Ik neem toch zeker aan dat je het gewoon kunt uitbreiden het zelfde als 1 extern scherm;)
Klopt, ik wist het ook eigenlijk wel zeker, maar wilde het toch even horen ( lezen ).
Dat is wel super, 2 externe beeldschermen naast de iMac.
Dat je 1 extern scherm hebt kan best ik begrijpen, maar wat moet je in hemelsnaam met 2 externe schermen? Het is leuk dat het kan, maar wat mij betreft is het een beetje overbodig.
Ik heb bijvoorbeeld voldoende aan mijn 24" iMac en zelfs op mijn 15" MBP valt prima te werken. Maar goed, hoe meer schermruimte hoe beter.
Ik heb bijvoorbeeld voldoende aan mijn 24" iMac en zelfs op mijn 15" MBP valt prima te werken. Maar goed, hoe meer schermruimte hoe beter.
Ben ik later ook van plan heb nu net 1.5 maand een macbook pro en bevalt me prima, ook heb ik daarvoor me Werkstation weg gedaan ik heb nu nog 2 servers en als ik het huis uit ben wil ik een imac met 2 schermen en macbook:Dwmjordy schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 19:53:
Klopt, ik wist het ook eigenlijk wel zeker, maar wilde het toch even horen ( lezen ).
Dat wil iedereen wel, maar je moet het natuurlijk wel kunnen betalen. Ik zou bijvoorbeeld wel een 27" iMac willen hebben, met aan de rechterkant een Thunderbolt Display en aan de linkerkant een Thunderbolt Display.
Dat wou ik al extra niet vertellen maar dat wil ik wel ja.
En als ICTer moet ik het wel hebben en zal ik het ook krijgen ook hihi.
Ik heb een eigenbedrijf erbij en ga binnen kort kijken om bij een leverancier te komen.
En dan alles inkoop prijs kopen. Scheeld weer.
En als ICTer moet ik het wel hebben en zal ik het ook krijgen ook hihi.
Ik heb een eigenbedrijf erbij en ga binnen kort kijken om bij een leverancier te komen.
En dan alles inkoop prijs kopen. Scheeld weer.
Verwijderd

Hier is op te zien :
iMac
27 Inch, medio 2010
2,8 GHz Intel Core i5
8GB 1333 MHz DDR3
JBL
JBL Creature® III
2.1 luidsprekersysteem
iPad
16 GB
Samsung
Galaxy S2
Waarmee de foto gemaakt is.
Logitech
logitech driving force gt
plus een playseat evolution
Voor de rest nog een iHub direct uit China oftewel DX, vond het leuk om te hebben. Geinig dingetje.
* Niet te zien.
PS3 en Xbox 360
LG 32 Inch LCD TV
Die ihubs van deal extreme zijn die nu een beetje goed en ongeveer het zelfde als origineel?
Verwijderd
Volgens mij heeft apple na mee weten nooit een iHub uitgebracht. Zijn het allemaal verzinsels door andere mensen die het apple logo gebruiken. Volgens mij heb ik er ook ooit een artikel over gelezen dat de iHub niet meer verkocht mocht worden. Apple wilt hun naam groot houden en houdt daar niet van. Al zeg ik zelf, waarom produceert apple dit zelf niet? Heel handig op je iMac anders zit je steeds te kutten met je USB poorten achter. Een beetje prikken en gokken en opstaan. Zeer vervelend haha.djkavaa schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 20:30:
Die ihubs van deal extreme zijn die nu een beetje goed en ongeveer het zelfde als origineel?
Voor de rest een tof apparaatje.
Ik heb er eentje en werkt prima. Beetje cheap hoe je je hdd erin moet zetten maar verder doet ie wat er van verwacht mag worden..djkavaa schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 20:30:
Mooi, want ik heb nu een hub die een beetje groot is en af en toe niet meer zijn werk doet.
Dan past deze mooi bij me macbook:D
Dan past deze mooi bij me macbook:D
Waar heb je dat schilderij vandaan?Verwijderd schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 20:23:
[afbeelding]
Hier is op te zien :
iMac
27 Inch, medio 2010
2,8 GHz Intel Core i5
8GB 1333 MHz DDR3
JBL
JBL Creature® III
2.1 luidsprekersysteem
iPad
16 GB
Samsung
Galaxy S2
Waarmee de foto gemaakt is.
Logitech
logitech driving force gt
plus een playseat evolution
* Niet te zien.
PS3 en Xbox 360
LG 32 Inch LCD TV
Front-end developer.
Voor de iMac had ik een Mac mini met dus de 22" en de 32". Dus heb altijd 2 schermen gehad. Later kocht ik dus deze iMac, en dat betekende dus een extra scherm. 3 is inderdaad veel, maar ik wilde dus sowieso een scherm naast m'n iMac maar wou ook m'n TV gebruiken, dus tja, iMac aan de TV, puur omdat het kan eigenlijk. Haha!syltheboy schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 20:02:
Dat je 1 extern scherm hebt kan best ik begrijpen, maar wat moet je in hemelsnaam met 2 externe schermen? Het is leuk dat het kan, maar wat mij betreft is het een beetje overbodig.
Zou ik ook wel willen! Maar daar heb ik nou net het geld niet voor =Psyltheboy schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 20:05:
Dat wil iedereen wel, maar je moet het natuurlijk wel kunnen betalen. Ik zou bijvoorbeeld wel een 27" iMac willen hebben, met aan de rechterkant een Thunderbolt Display en aan de linkerkant een Thunderbolt Display.
Weet je wat ik zou willen. Dat jij niet altijd met van die ellenlange onzinnige posts aan komt, die kant noch wal raken...syltheboy schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 20:05:
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Zie het "probleem" niet eigenlijk.. Dat scherm naast je iMac is gewoon handig om al je tools op kwijt te kunnen etc in Photoshop oid en op die TV erboven kan je lekker een filmpje op aanzetten etcMaarten16 schreef op zondag 06 november 2011 @ 01:33:
[...]
Voor de iMac had ik een Mac mini met dus de 22" en de 32". Dus heb altijd 2 schermen gehad. Later kocht ik dus deze iMac, en dat betekende dus een extra scherm. 3 is inderdaad veel, maar ik wilde dus sowieso een scherm naast m'n iMac maar wou ook m'n TV gebruiken, dus tja, iMac aan de TV, puur omdat het kan eigenlijk. Haha!
Niets overbodige aan naar mijn idee... Ik heb een 40" nabij de iMac staan die er ook op aangesloten is
Ach ja, op zich is het ook niet raar om meerdere schermen te hebben. Zolang je alle schermen kan benutten is het natuurlijk niet overbodig.
Rivanov schreef op zondag 06 november 2011 @ 10:35:
[...]
Weet je wat ik zou willen. Dat jij niet altijd met van die ellenlange onzinnige posts aan komt, die kant noch wal raken...

Ik heb zonet alle post van hem in dit topic nagelezen en kan alleen maar zeggen: +1
Ik zou ook wel een tweede scherm willen, maar het past hier simpelweg niet op mijn kleine bureau. Misschien als ik straks ergens kantoorruimte huur. Had het voorheen wel op mijn Windows bak... heerlijk twee schermen!
Ooow en ik zou ook graag een Range Rover voor de deur willen... maar die kan ik niet betalen!
[ Voor 8% gewijzigd door Mini Poeper op 06-11-2011 11:44 ]
Ik heb het zelfde gedaan, en ik moest best lachenMini Poeper schreef op zondag 06 november 2011 @ 11:43:
[...]
![]()
Ik heb zonet alle post van hem in dit topic nagelezen en kan alleen maar zeggen: +1
Hele mooie keuken enzo, maar ben ik de enige die niet snapt waarom je al je apparatuur in je keuken hebt gebouwd? En waarvoor zou je beeld willen streamen vanuit je keuken naar je TV?vandenboschj schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 15:59:
Na enige tijd dit topic te volgen hier mijn bescheiden bijdrage:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat je allemaal ziet:
* Apple Macbook Pro i7 2.7 8GB 750 GB
* Keuken
* HDMI Wall Plugg Connection
* 19" Keukenkast met Yamaha 7.2 Receiver en DVD speler
* Artsound speaker (1 van de 7)
* Cursussen Pathologie, Orthopedische Pathologie en Mechanica, Zakwoordenboek der Geneeskunde
* Stuk van een oude fotokaart die vergroot is tot muurdecoratie.
Wat je niet ziet:
* Ondergrondse bekabeling naar de TV toe + dlna netwerk.
* Vaste PC
* De rest van de keuken en de speakers.
Foto's genomen met Sony A550.
En neen, ik studeer niet voor arts, wel voor orthopedisch instrumentenmaker.
vragen vragen...
Deze post had inderdaad een hoog "omdat het kan" gehalte.Wootism schreef op zondag 06 november 2011 @ 15:18:
[...]
Hele mooie keuken enzo, maar ben ik de enige die niet snapt waarom je al je apparatuur in je keuken hebt gebouwd? En waarvoor zou je beeld willen streamen vanuit je keuken naar je TV?
vragen vragen...
Hier staat wat
Mn setup uitgebreid met een externe CD drive voor bij mn Air:

Nu nog externe floppy om even Quicktime te installeren:

Haha

Haha
offtopic:
Voor de haters onder ons die alleen volledige setups zien zoals de vorige keer dat ik een plaatje postte met Apple spul: wat heb je liever onnodig gebrabbel of keiharde plaatjes? Mn volledige setup plaats ik zodra die af is, it's done when it's done.
Voor de haters onder ons die alleen volledige setups zien zoals de vorige keer dat ik een plaatje postte met Apple spul: wat heb je liever onnodig gebrabbel of keiharde plaatjes? Mn volledige setup plaats ik zodra die af is, it's done when it's done.
Tesla Model 3 Performance - Tesla Model 3 Long Range - 6320Wp Oost-West
De afstandsbediening op de foto is exact hetzelfde als die ik bij m'n Philips DCC speler hadbokkow schreef op zondag 06 november 2011 @ 15:51:
[afbeelding]
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Klopt ook wel, de PowerCD is ingekocht bij PhilipsExirion schreef op zondag 06 november 2011 @ 18:00:
[...]
De afstandsbediening op de foto is exact hetzelfde als die ik bij m'n Philips DCC speler had(model uit 1994)
Klopt, rebranded door Apple, duidelijk dus uit de tijd dat Jobs daar even niet aanwezig was.sebastius schreef op zondag 06 november 2011 @ 18:13:
[...]
Klopt ook wel, de PowerCD is ingekocht bij Philips
Prijs op de doos is trouwens fl945,-
Heb het zaakje gehad van een klant die zei dat ze er van af moest en het anders weg ging gooien. Het ging oorspronkelijk alleen om een Airport Base Station (die eerste ufo zeg maar) daar was ik al blij mee maar toen kwam ze met een tas en ze zei: o ja en dit heb ik ook nog gevonden. Ik vind die CD speler nog ietsje vetter als het gaat om vintage Apple spul
Verwijderd
Leuk ding, zo'n PowerCD. Die afstandsbediening erbij lijkt eerder van bij een soort oude Apple TV.
Haha inderdaad oud dan, de huidige plannen liggen meer in de lijn van afstandsbedieningsloze tv's. Die afstandsbediening is het grootste struikelblok voor een goed bruikbare tv als je Jobs mag geloven. Ik geloof daar ook wel in tbh.
Yes heb nu al 2 van de "Apple Failures" uit dit filmpje
Yes heb nu al 2 van de "Apple Failures" uit dit filmpje
Verwijderd
Mij lijkt het dus echt geweldig als je je iPhone / iPod / iPad (of, als ze bij Apple goede zin hebben, je Android-phone) als afstandsbediening moet / kunt gebruiken.
Nooit meer het probleem van 'waar is de afstandsbediening nu weer heen?'
Nooit meer het probleem van 'waar is de afstandsbediening nu weer heen?'
Hoe denk je dat al die kookprogramma's dan op tv komenWootism schreef op zondag 06 november 2011 @ 15:18:
[...]
En waarvoor zou je beeld willen streamen vanuit je keuken naar je TV?
vragen vragen...
Misschien omdat er ook een TV Hangt in die keuken...Wootism schreef op zondag 06 november 2011 @ 15:18:
[...]
Hele mooie keuken enzo, maar ben ik de enige die niet snapt waarom je al je apparatuur in je keuken hebt gebouwd? En waarvoor zou je beeld willen streamen vanuit je keuken naar je TV?
vragen vragen...
Verwijderd
Ja, klopt. Die heb ik gehad - ik heb 'm verkocht en de bovenstaande aluminium iMac gekocht, vanwege de betere ondersteuning en de snelheid, uiteraard. Desalniettemin een geweldige en supermooie iMac, de G5.
Waar heb je die muis-mat gehaald, als ik vragen mag? Ik gebruik nu zelf zo'n reclame muis-mat van Pro Warehouse met mac-sneltoetsen erop en die werkt ook prima.Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 20:05:
Ja, klopt. Die heb ik gehad - ik heb 'm verkocht en de bovenstaande aluminium iMac gekocht, vanwege de betere ondersteuning en de snelheid, uiteraard. Desalniettemin een geweldige en supermooie iMac, de G5.
Oké, 11 euro is nog wel te doen voor een leren muis-mat. Ik heb wel eens zo'n ultradunne gebruikt en die was 18 euro bij Amac, maar dat was niks.Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 20:44:
Dat is een Hama Leather Mousepad for Mac - gekocht bij bol.com (klikkie doen)
Nadat ik mijn alu macbook heb verruild voor een win 7 laptop, heb ik toch maar weer een oude macbook gekocht omdat 1. leuk vind om te hebben en 2. kan ik apps maken voor de iphone 
Verder niet zo heel spannend maar wat ik veranderd heb is: mijn speakers front zijn wit gespoten en het voetje van de samsung monitor is silver gespoten. Beide waren orgineel zwart, de monitor ziet naar mijn idee daardoor er stuk moderner uit
Verder niet zo heel spannend maar wat ik veranderd heb is: mijn speakers front zijn wit gespoten en het voetje van de samsung monitor is silver gespoten. Beide waren orgineel zwart, de monitor ziet naar mijn idee daardoor er stuk moderner uit

Verwijderd
Ik weet niet of het leer of kunstleer is, maar het voelt degelijk aan, wordt niet snel vuil en ziet er super uit. Naar mijn mening het geld waardsyltheboy schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 21:22:
[...]
Oké, 11 euro is nog wel te doen voor een leren muis-mat. Ik heb wel eens zo'n ultradunne gebruikt en die was 18 euro bij Amac, maar dat was niks.
Mag ik vragen wat je heeft bewogen om naar Windows over te gaan?Chiii schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 21:22:
Nadat ik mijn alu macbook heb verruild voor een win 7 laptop, heb ik toch maar weer een oude macbook gekocht omdat 1. leuk vind om te hebben en 2. kan ik apps maken voor de iphone
Verder niet zo heel spannend maar wat ik veranderd heb is: mijn speakers front zijn wit gespoten en het voetje van de samsung monitor is silver gespoten. Beide waren orgineel zwart, de monitor ziet naar mijn idee daardoor er stuk moderner uit![]()
[afbeelding]
Een alu MacBook is naar mijn mening echt supergaaf - wil er heel graag eentje voor bij m'n iMac, maar zie als 16-jarige maar eens aan het geld te komen, vooral als je nu ook graag je rijbewijs wil halen

Ik zag er op marktplaats eentje staan voor 475 euro. Wellicht is dat iets voor je, maar 475 euro blijft een hoop geld. Vooral als je ervoor moet werken als je jong bent.
[ Voor 52% gewijzigd door syltheboy op 08-11-2011 22:58 ]
Verwijderd
Op Marktplaats worden ze doorgaans veel te duur neergezet - lager dan € 500 zou ik al een koopje noemen, ja. Meestal worden ze voor € 600 - € 700 erop gegooid, hetgeen natuurlijk veel te duur is, aangezien de Mac2Sell-waarde tussen de € 300 en € 400 schommelt!
Maargoed, nu eerst eens sparen voor het rijbewijs en daarna kijken voor een MacBook.
Maargoed, nu eerst eens sparen voor het rijbewijs en daarna kijken voor een MacBook.
Sorry maar Mac2Sell geeft altijd een lage prijs. Die er voor 600/700€ 'er op worden gegooid' zijn meestal gewoon realistisch geprijsd:)
Bedoel je de alu unibody of de non-alu unibody? Ik vind op marktplaats de prijzen voor de alu non-unibody over het algemeen te hoog aangezien die vaak nauwelijks verschillen van de unibody, en dan krijg je dus vaak:
- zwak scherm (verouderd ccfl) vs led
- vaak deuken/krassen bij de alu non-unibody, de unibody is een stuk steviger
- beperkt ram voor non-unibody
- non-unibody gemiddeld 2-3 jaar ouder
het enige wat vergelijkbaar is zijn de performance van de processoren.
- zwak scherm (verouderd ccfl) vs led
- vaak deuken/krassen bij de alu non-unibody, de unibody is een stuk steviger
- beperkt ram voor non-unibody
- non-unibody gemiddeld 2-3 jaar ouder
het enige wat vergelijkbaar is zijn de performance van de processoren.
Verwijderd
Volgens mij heb jij het over de MacBook Pro, terwijl ik het over de MacBook heb.
Naar mijn weten is er alleen een aluminium unibody MacBook geweest, en was de eerste MacBook Pro een aluminium non-unibody terwijl de huidige een aluminium unibody is.
Naar mijn weten is er alleen een aluminium unibody MacBook geweest, en was de eerste MacBook Pro een aluminium non-unibody terwijl de huidige een aluminium unibody is.
Klopt ja, er is (kort) een alu versie van de macbook geweest, mooie unibody behuizing enzo. Toen kwamen ook de pro's met unibody behuizing en heeft Apple de gewone macbooks weer wit gemaakt. Wel met een unibody behuizing maar niet van alu.Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 09:11:
Volgens mij heb jij het over de MacBook Pro, terwijl ik het over de MacBook heb.
And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust
Verwijderd
Dat snap ik - ik doelde met het 'alleen' op het uitsluiten van de aluminium non-unibody MacBook. Naar wat ik begrepen heb was de aluminium unibody MacBook een voorproefje van de 13" MacBook Pro, toch?
More pictures, less talk!
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Een aantal berichten zijn verwijderd. Graag ontopic blijven...
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Weer offtopic
[ Voor 93% gewijzigd door Whieee op 13-11-2011 11:18 ]
Als je problemen hebt met het mod-beleid kan je dat in een DM aan de betreffende mod uiten, niet in het topic. Nu bereik je hooguit dat je post 'gecensureerd' wordt.
[ Voor 102% gewijzigd door Whieee op 13-11-2011 11:19 ]
- Apple MacBook Pro 13" Early 2011 - i5 2.3 GHz - 8GB RAM - Vertex 2 120GB
- Apple MacBook 13" Late 2008 - C2D 2.4 Ghz - 4GB RAM - 320GB
- Apple iPhone 4S Wit - 16GB
- Apple wired keyboard + numpad | Logitech Z5 speakers | LG Flatron E2360 - 23" 1920x1080 | Playstation 3 Slim - 320 GB | Logitech G27 stuurwiel | Logitech Anywhere MX muis | 2x iHDD | Raindesign mStand
Mensen met een mStand, neem 2 à 4 paperclips en buig ze om. Plaats ze tussen de mStand en je laptop > je kunt voortaan je boeken op kwijt, iPhone/iPads op eigen risico
Toekomst plan, een Crucial M4 256GB+ SSD
[ Voor 3% gewijzigd door YaniSuN op 13-11-2011 14:51 ]
Verwijderd
confused[b][message=37126772,noline]
[afbeelding]
Mensen met een mStand, neem 2 à 4 paperclips en buig ze om. Plaats ze tussen de mStand en je laptop > je kunt voortaan je boeken op kwijt, iPhone/iPads op eigen risico
Ik zou het snappen zonder plaatjes, ik zou het snappen met alleen plaatjes... Maar de combinatie brengt me in de war...
Wat van bureau heb je?YaniSuN schreef op zondag 13 november 2011 @ 14:49:
[afbeelding][afbeelding]
- Apple MacBook Pro 13" Early 2011 - i5 2.3 GHz - 8GB RAM - Vertex 2 120GB
- Apple MacBook 13" Late 2008 - C2D 2.4 Ghz - 4GB RAM - 320GB
- Apple iPhone 4S Wit - 16GB
- Apple wired keyboard + numpad | Logitech Z5 speakers | LG Flatron E2360 - 23" 1920x1080 | Playstation 3 Slim - 320 GB | Logitech G27 stuurwiel | Logitech Anywhere MX muis | 2x iHDD | Raindesign mStand
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S89806740/ IKEA - GalantMaxiootje schreef op zondag 13 november 2011 @ 16:44:
[...]
Wat van bureau heb je?Ziet er namelijk erg mooi uit!
+ anter0, kazuyaa zo bedoelde ik
Dit topic is gesloten.
Let op:
• Ga niet offtopic.
• Maak thumbnails van maximaal 640 pixels breed.
• Post je eigen Mac. Niet die van een ander, en ook niet de Mac op je werk/school/stage.
• Vertel ook wat over je Apple en misschien de dingen er omheen.
• Lees ook de topicstart voordat je hier post.
• Ga niet offtopic.
• Maak thumbnails van maximaal 640 pixels breed.
• Post je eigen Mac. Niet die van een ander, en ook niet de Mac op je werk/school/stage.
• Vertel ook wat over je Apple en misschien de dingen er omheen.
• Lees ook de topicstart voordat je hier post.