@Robbinonline Koelt jou Macbook eigenlijk nog wel goed door die skin?
Verwijderd
Totaal off-topic, maar toch.Ghehe schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 00:14:
Gebruik langs de rechterkant de "Embed this image" links.
Die TI-84+ doet mij terug aan mijn middelbare schooltijd denken, lekker programma's maken voor allerhande dingen uit te rekenen (en meer als je snapt wat ik bedoel).
Doe jij eerst maar eens wat re-search naar wat die skin precies isbilzard schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 21:29:
@Robbinonline Koelt jou Macbook eigenlijk nog wel goed door die skin?
Ook maar even een foto van mijn nieuwe aanwinst dan. Heb het weekend een MacBook Air gekocht en mijn MacBook Pro verkocht. Het voelt superfijn aan, snel, betere resolutie en echt beter!
http://f.cl.ly/items/3M2J2j3I0S171m2o080Z/IMG_3202.JPG
Heb een link van je foto gemaakt, want met 2592x1936 is hij wel erg groot. Zou je misschien een thumbnail van maximaal 640 pixels breed willen plaatsen met een link naar het origineel?
http://f.cl.ly/items/3M2J2j3I0S171m2o080Z/IMG_3202.JPG
Heb een link van je foto gemaakt, want met 2592x1936 is hij wel erg groot. Zou je misschien een thumbnail van maximaal 640 pixels breed willen plaatsen met een link naar het origineel?
[ Voor 32% gewijzigd door Daedalus op 26-10-2011 14:33 ]
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Mooi man!THE_BASE schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 22:41:
Ook maar even een foto van mijn nieuwe aanwinst dan. Heb het weekend een MacBook Air gekocht en mijn MacBook Pro verkocht. Het voelt superfijn aan, snel, betere resolutie en echt beter!
[afbeelding]
Het enige, maar dan ook echt het enige nadeel is de magere capaciteit van 128GB. Maar daar is aan te wennen. Heb iTunes eens even lekker opgeschoond en dat scheelde al 20GB. Verder gewoon iets meer met mijn externe schijf doen.syltheboy schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 23:45:
[...]
Mooi man!Persoonlijk vind ik de Air ook ietsje mooier dan de Pro. Zelf heb ik de 15" Pro, maar als ik een 13" wilde dan was ik waarschijnlijk voor de Air gegaan. Het is wel lekker licht natuurlijk.
Ik merk nu dat ik echt veel blijer ben met mijn Air, dan ik met mijn Pro ooit was.
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Ja ik heb ze gebalanceerd aangesloten. Het positieve effect zou zijn dat er minder ruis hoorbaar zou moeten zijn. Als jij geen ruis hoort, heeft het voor jou niet zoveel zin.Follie schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 20:46:
[...]
Oeh vette geluidskaart en speakers hoor! Heb je je speakers nu gebalanceerd aangesloten en zoja, heeft dat positief effect? Ik heb namelijk dezelfde speakers op een ongebalanceerde NI Audio 2 DJ. En waarvoor gebruik je het eigk, als ik vragen mag
Ik vind het vooral leuk om muziek te luisteren en ik neem af en toe mijn gitaar op en speel wat met Logic Express (amp designer, equalizers, compressors, etc).
Ask yourself if you are happy and then you cease to be.
Ik hoor evenveel ruis met of zonder signaal kabel aangesloten, dus maakt op deze korte (3mtr) afstand nog niks. Bij langere afstand zal het verschil denk ik wel merkbaar zijn, bijv. bij 10mtr oid.
30 x JaSolar JAM66S30-495 (15 east, 15 west) on SMA STP10.0-3SE-40
Tja, voor het installeren van programma's heb je aan die 128 GB volgens mij echt wel voldoende. Maar je muziek kun je inderdaad beter op een externe harde schijf zetten. Zo heb ik dat zelfs gedaan en alles wat een beetje actueel is heb ik wel op m'n interne harde schijf staan. Voor 2 systemen (Mac - Windows) zal het denk ik wel wat aan de krappe kant zijn.THE_BASE schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 09:15:
[...]
Het enige, maar dan ook echt het enige nadeel is de magere capaciteit van 128GB. Maar daar is aan te wennen. Heb iTunes eens even lekker opgeschoond en dat scheelde al 20GB. Verder gewoon iets meer met mijn externe schijf doen.
Ik merk nu dat ik echt veel blijer ben met mijn Air, dan ik met mijn Pro ooit was.
Voelt hij ook veel sneller aan als je Pro, of valt dat wel mee? Gaat de accu langer mee i.c.m. een SSD i.p.v. een HDD?
Ik wil er geen slowchat van maken, maar kan wel zeggen dat het echt solide aanvoelt, apps en OS X starten veel sneller op (komt uiteraard door SSD). Het lijkt wel of je nu écht een notebook waarvan de combinatie processor, ssd en OS gewoon bij elkaar horen. De accu gaat niet langer mee volgens de specs, maar in mijn ogen wel.syltheboy schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 18:42:
[...]
Tja, voor het installeren van programma's heb je aan die 128 GB volgens mij echt wel voldoende. Maar je muziek kun je inderdaad beter op een externe harde schijf zetten. Zo heb ik dat zelfs gedaan en alles wat een beetje actueel is heb ik wel op m'n interne harde schijf staan. Voor 2 systemen (Mac - Windows) zal het denk ik wel wat aan de krappe kant zijn.
Voelt hij ook veel sneller aan als je Pro, of valt dat wel mee? Gaat de accu langer mee i.c.m. een SSD i.p.v. een HDD?
Het was me niet eens opgevallen dat ze de aan-uit knop van Air 'tegenwoordig' in het toetsenbord hebben verwerkt, maar net zag ik het pas.
Het is maar een klein detail, maar toch.
[ Voor 14% gewijzigd door syltheboy op 25-10-2011 23:18 ]
Mijn huidige setup, binnenkort wat veranderingen doorvoeren zoals een externe monitor met een Henge Dock ernaast en nog wat andere dingetjes.

Heb ook de biografie van Steve gehaald:). 2 Stuks, de Nederlandse paperback en de Engelse Hard-cover
Eentje om te lezen en eentje voor de sier?Brm-G schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 15:51:
2 Stuks, de Nederlandse paperback en de Engelse Hard-cover
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
De Audio Book versie bestaat overigens uit 24 audio bestanden van c.a 1 uur per stuk.
( voor degene die geen zin hebben om te lezen
)
( voor degene die geen zin hebben om te lezen
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Klopt helemaal. De engelse is een hard-cover, die heb ik om te hebben. De Nederlandse een paper-back, die heb ik om te lezen. Heb al zoveel Engelse literatuur op de uni dat ik het wel een beetje gehad heb daarmee. De Nederlandse verkoop ik denk ik weer als ik die uit heb, al ben ik daar nog niet over uit aangezien het de eerste editie is, is ook leuk om te hebben natuurlijk.Exirion schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 18:52:
[...]
Eentje om te lezen en eentje voor de sier?
Net de Macbook Pro voorzien van een nieuwe sticker... binnenkort een pic van het gehele Apple assortiment hier in huis ;-)

Haha, gave sticker!Reind schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 23:00:
Net de Macbook Pro voorzien van een nieuwe sticker... binnenkort een pic van het gehele Apple assortiment hier in huis ;-)
[afbeelding]

Te zien:
- Homemade PC
- Samsung Syncmaster 2243NW
- Samsung Syncmaster BX2231
- Logitech G15 V2 keyboard
- Logitech G500 Mouse
- (nieuwe aanwinst) Macbook Pro 13'' 2011 2,3GHz i5
- iPhone 4 16GB
- iPhone 3G 16GB
- iPod nano 8GB
- JBL On stage
- iPad 1 32GB
- Philips ambilight dinges
- Logitech x-540 speakers
- Creative Fatal1ty Gaming Headset
- stealseries qck mini Mousepad
- Stof..
- Lollies
- Zooi..
Jij hebt nog nooit een schoonmaakdoek aangeraakt als ik dat zo zie
? Leuke setup verder hoor
.
gewoon nee.
Stoffen heeft minder prioriteit dan andere belangrijkere dingen gok ik. Snap het wel..SanderPS3 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 00:32:
Jij hebt nog nooit een schoonmaakdoek aangeraakt als ik dat zo zie? Leuke setup verder hoor
.
ik krijg al jeuk als ik ernaar kijk al die stof
thanks voor de wallpaper ^^leonvw schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 20:24:
Voor de liefhebbers de wallpaper
http://img153.imageshack.us/img153/7759/img33382560x1440.jpg
*zich snel weer uit de voeten maakt uit dit topic vanwege het niet hebben van een apple computer (behalve een iphone)*
(ibm thinkpad, run for the hills!!!)
Haha geniaal! Waar haal je die stickers vandaan als ik vragen mag?Reind schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 23:00:
[afbeelding]
Even zoeken op etsy.com waar nog veel meer leuks dan je lief is alleen stickers te vinden is voor Apple spulletjesRichard! schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 10:20:
[...]
Haha geniaal! Waar haal je die stickers vandaan als ik vragen mag?
Update van de thuissituatie.
Werk!
djkavaa in "Het grote "show je Apple computer" topic - Deel 19"
Thuis!

Originele Link: Desk

Originele Link: Macbook Pro
U Ziet:
MBP 13" i5, 8GB Ram basismodel 2011
Monitor Acer 24" V243HQ
Quadral Speakers
Pioneer 5.1 Versterker.
Apple Wireless Keyboard
Apple Magic Trackpad
Logitech MX Revolution (Wordt nog vervangen door performance)
Profoon huistelefoon.
Aantal 2.5 inch HDD'S
iPhone 3GS 32GB (Te Koop)
Wat je niet ziet:
LG LH3200 32" TV
AC Ryan Play On HD (1e Versie)
Nasserver met 16 Schijven.
VMWare ESXi Server.
En dan hebben we hier nog een FOTO waarbij de kat van me vriendin mijn Macbook wel ziet als een lekker kussentje:
Originele Link: Katten Kussen

Originele Link: Katten Kussen 2
Werk!
djkavaa in "Het grote "show je Apple computer" topic - Deel 19"
Thuis!

Originele Link: Desk

Originele Link: Macbook Pro
U Ziet:
MBP 13" i5, 8GB Ram basismodel 2011
Monitor Acer 24" V243HQ
Quadral Speakers
Pioneer 5.1 Versterker.
Apple Wireless Keyboard
Apple Magic Trackpad
Logitech MX Revolution (Wordt nog vervangen door performance)
Profoon huistelefoon.
Aantal 2.5 inch HDD'S
iPhone 3GS 32GB (Te Koop)
Wat je niet ziet:
LG LH3200 32" TV
AC Ryan Play On HD (1e Versie)
Nasserver met 16 Schijven.
VMWare ESXi Server.
En dan hebben we hier nog een FOTO waarbij de kat van me vriendin mijn Macbook wel ziet als een lekker kussentje:
Originele Link: Katten Kussen

Originele Link: Katten Kussen 2

[ Voor 31% gewijzigd door Kavaa op 27-10-2011 22:27 ]
ICTWebSolution - Wi-Fi Problemen? Stuur maar een berichtje! - Wi-Fi Bereik verbeteren?
Ik wil niet bitchen ofzo, maar:
Als ze nou 1024*768 ofzo waren had je mij niet gehoord, maar dit is wel erg groot.Waarschuwing:
[...]
• Maak thumbnails van maximaal 640 pixels breed.
[...]
Ik heb ze zo staan in de post:SChief schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 22:07:
Ik wil niet bitchen ofzo, maar:
[...]
Als ze nou 1024*768 ofzo waren had je mij niet gehoord, maar dit is wel erg groot.
code:
1
| [img=600,449]http://kayvanaarssen.nl/mac3.jpg[/img] |
Ik zal inderdaad even kleinere aanmaken.
[ Voor 7% gewijzigd door Kavaa op 27-10-2011 22:17 ]
ICTWebSolution - Wi-Fi Problemen? Stuur maar een berichtje! - Wi-Fi Bereik verbeteren?
mooie setup hoor! Ook een aardige kater 
(ps, in de topicstart staat hoe je fototjes bij kan voegen)
don't mind me
Gedaan normaal heb ik hier mijn image uploader voor die dat al automatisch doet maar die zit een beetje vol misschien eens opruimen haha.JeroenF schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 22:17:
mooie setup hoor! Ook een aardige kater
Maar het is nog geen grote kater.
(als je met aardig lief bedoel, ja dat is (ze))
Ze is pas een paar maanden.
Zo is het helemaal goed.djkavaa schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 22:12:
[...]
Ik heb ze zo staan in de post:code:
1 [img=600,449]http://kayvanaarssen.nl/mac3.jpg[/img]
Ik zal inderdaad even kleinere aanmaken.
Btw, als je [img=600,339] neerzet houdt dat niet in dat de foto zelf ook kleiner wordt, je zorgt er alleen voor dat hij niet buiten een bepaald kader kan komen.
Had het in de gaten inderdaad, was een beetje te snel met posten:PSChief schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 22:44:
[...]
Zo is het helemaal goed.![]()
Btw, als je [img=600,339] neerzet houdt dat niet in dat de foto zelf ook kleiner wordt, je zorgt er alleen voor dat hij niet buiten een bepaald kader kan komen.
Haha, dat jaSatch schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 00:37:
[...]
Stoffen heeft minder prioriteit dan andere belangrijkere dingen gok ik. Snap het wel..
@Brm-G
Waar heb jij de biografie gekocht?
Waar heb jij de biografie gekocht?
APR`s verkopen ze ook! (vanmiddag was ik nog bij mediamarkt Groningen waar ie ook lag.
Fotos:

Wat zie je:
- Macbook pro 17" late 2010 ( i5 - 90GIG SSD - 8GIG RAM )
- mStand rain design
- Steelseries G7 toetsenbord
- Razor Mamba 1e editie muis
- Razor Destructor muispad
- Logitech Z10 luidsprekers
- LaCie Porsche Design P’9220 500GIG
- iPhone 4S 16GB wit
- iPad 1 16GB
- Htc Desire
- 2x blikje cola
- 1x blikje ice tea
- zwart lampje
- Sennheiser PXC 450
- Sony Vaio ding ( i7, blabla van de vriendin )
- ...
Owja de kat zie je ook.. lol

Wat zie je:
- mStand rain design
- Steelseries G7 toetsenbord
- Razor Mamba 1e editie muis
- Razor Destructor muispad
- Logitech Z10 luidsprekers
- LaCie Porsche Design P’9220 500GIG
- iPhone 4S 16GB wit
- iPad 1 16GB
- Htc Desire
- 2x blikje cola
- 1x blikje ice tea
- zwart lampje
- Sennheiser PXC 450
- Sony Vaio ding ( i7, blabla van de vriendin )
- ...
Owja de kat zie je ook.. lol
Ik zie dat je een none apple keyboard gebruikt op je MBP. Hoe werken CMD en andere apple hotkeys dan ?
[ Voor 32% gewijzigd door Greatsword op 28-10-2011 17:52 ]
Meestal wordt de Windows-knop Command, en blijven Ctrl en Alt hetzelfde.Destianto schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 17:51:
Ik zie dat je een none apple keyboard gebruikt op je MBP. Hoe werken CMD en andere apple hotkeys dan ?
Gruwelijk irritant, want de Windows-knop zit op de plek van Alt en omgekeerd
Binnenkort heb ik (weer) een iPhone, dan zal ik mijn bureau weer eens mooi maken en een overzichtje posten. Ik heb niet echt iets nieuws, maar ach, dit topic loopt toch niet echt snel.
HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me
Verwijderd
Het is inderdaad soms wel irritant, maar ik game af en toe ( counter strike ) op men mac... ik bash dus liever op dit keyboard dan op men apple keyboard
Wat je ook ziet, maar er niet bij staat: je bureaustoel, wat voor een is dat?Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 17:40:
Fotos:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat zie je:
- mStand rain design
- ... etc ...
- ...
Verwijderd
Hierbij mijn Mac en werkruimte. Heb van de week alles even opgeruimd, dus durfde het wel aan om een foto te maken.

Wat zie je:
- Imac 21,5" (2011) model i5
- JBL Onstage IIIP
- Altec Lansing speakers
- Beats by Dr.Dre Ibeats
Wat zie je niet?
- Iphone 4 16GB (is de foto mee gemaakt)
- Ipad 16GB
- iPod Touch 8GB

Wat zie je:
- JBL Onstage IIIP
- Altec Lansing speakers
- Beats by Dr.Dre Ibeats
Wat zie je niet?
- Ipad 16GB
- iPod Touch 8GB
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2011 21:08 ]

Wat zien wij:
- Macbook Pro 17 inch, early 2011 (standaard model)
- iPad 1 16GB 3G in een goedkoop dock van Ebay
- Samsung Galaxy S2, ook in een goedkoop dock, wel van DX.
- Een Logitech Pure-Fi Anywhere 2 (zonder iPod) met afstandsbediening
- Samsung 23 inch monitor, tevens m'n TV (Bevalt prima, full HD:))
- UPC afstandsbediening (Lang leve Sport 1 HD
- Logitech Z560 speakerset
Wat zien wij niet:
Playstation 3 60GB Fat.
Ben al met al best tevreden zo
[ Voor 6% gewijzigd door Chrisjuh_15 op 28-10-2011 21:48 ]
Verwijderd
Ik wou dat ik je kon helpen bij deze vraag. Maar de stoel heb ik 3 jaar geleden in een zaak (http://www.krea.be/) in gekocht bij de defecte meubels. Deze stoel was eigenlijk een massage stoel, maar de functie werkte er niet van daarom was de stoel toen van 300EUR naar 100EUR gezakt. Helaas is na 3 jaar de vulling was ingezakt waardoor je soms de massagebollen voelt zitten...TheLostSonOfGod schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 19:29:
[...]
Wat je ook ziet, maar er niet bij staat: je bureaustoel, wat voor een is dat?
Waarom staat de iMac niet midden voor je? Lijkt mij niet echt ergonomisch zo.Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 21:07:
Hierbij mijn Mac en werkruimte. Heb van de week alles even opgeruimd, dus durfde het wel aan om een foto te maken.
[afbeelding]
Wat voor bureau mat heb je daar? Lijkt mij echt ideaal t.o.v. een muismatVerwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 21:07:
[afbeelding]
Wat zie je:
- JBL Onstage IIIP
- Altec Lansing speakers
- Beats by Dr.Dre Ibeats
Wat zie je niet?
- Ipad 16GB
- iPod Touch 8GB
Hint: Iets met een Zweedse meubelboerronwiel schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 10:51:
Wat voor bureau mat heb je daar? Lijkt mij echt ideaal t.o.v. een muismat.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Dat zou dan de http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/66703500/ Projs moeten zijn? De Knos is er namelijk niet in het vierkant http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/30129964/.
Mn nieuwe horloge:

Tesla Model 3 Performance - Tesla Model 3 Long Range - 6320Wp Oost-West
Het is juist een leuke afwisseling en van Apple.
Dit heb ik nog nooit gezien, wat kan die allemaal?
Is gewoon een iPod NanoAlcides schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 20:18:
[...]
gewoon nee.
je weet hopelijk wel dat het gewoon een ipod is met armbandje?...Alcides schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 20:18:
[...]
39
Haha ja ik zie het! Begon bijna te denken dat ik wat gemist heb.
Ja de keynote waarschijnlijkAlcides schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 20:22:
Haha ja ik zie het! Begon bijna te denken dat ik wat gemist heb.
[ Voor 11% gewijzigd door Greatsword op 29-10-2011 20:37 ]
Inderdaad! Haha, maar ik vind armbandje wel beetje sneu klinken, is goede kwaliteit horlogeband. LunaTik:Fietsbel schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 20:21:
[...]
je weet hopelijk wel dat het gewoon een ipod is met armbandje?...

Die ik heb is de bovenste maar dan helemaal zwart, kastje zelf is van geanodiseerd aluminium en bandje van een soort droog rubber; je krijgt er iig geen zweterige pols van.
Tesla Model 3 Performance - Tesla Model 3 Long Range - 6320Wp Oost-West
Zo, dat ziet er nog strak uit ook zeg...
M'n huidige horloge is aan vervanging toe en dit is toch wel erg leuk
*edit*
Lol, Mickey Mouse watch FTW!!!
M'n huidige horloge is aan vervanging toe en dit is toch wel erg leuk
*edit*
Lol, Mickey Mouse watch FTW!!!
[ Voor 52% gewijzigd door leonvw op 30-10-2011 10:22 ]
De kamer waar ik vannacht slaap in Bangkok. Moet nog even wat editten en met een G-technology G-raid heb je altijd je edit-harddisk bij je zonder dat je een extra stroompunt nodig heb.
Heb natuurlijk nog meer harddiskken bij me maar die zitten nog in me tas.

IMG_0490 by timmetje87, on Flickr
Heb natuurlijk nog meer harddiskken bij me maar die zitten nog in me tas.

IMG_0490 by timmetje87, on Flickr
Nice maar wat zijn de spec's voor je MacBook Pro en je harddisks ?
[ Voor 14% gewijzigd door MaartendeKruijf op 30-10-2011 15:05 ]
Die heb ik ookbokkow schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 18:16:
Mn nieuwe horloge:

Mac Pro naar de grond verhuisd. Die plank is niet zo krom, dat komt door de geweldige camera van m'n iPhone 3GS.
Mac Pro (early 2009) 8-core
Dell U2311H
Swans M10 speakers
Sony XB700 koptelefoon
iPhone 3GS 8GB (maar daar is de foto dus mee gemaakt)
Vind dit de mooiste tot nu toe:syntesia schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 15:09:
Die heb ik ookmaar dit is m'n favo: [afbeelding]

Jammer dat de accu maar zo beperkt mee gaat, maar da's natuurlijk logisch
Verwijderd
Inmiddels staat ie weer in het midden, wou gewoon even uitproberen hoe dat zou werkenpposthoorn schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 00:12:
[...]
Waarom staat de iMac niet midden voor je? Lijkt mij niet echt ergonomisch zo.
Voor de mensen die overigens geïnteresseerd zijn in de muismat; het is de Laufer Durella, waar ik hem heb gekocht zou ik eerlijk gezegd niet meer weten, geloof dat ik hem heb gekregen zelfs.
eey dat is een nieuwe die is ook wel vet ja !Exirion schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 17:13:
[...]
Vind dit de mooiste tot nu toe:
[afbeelding]
[afbeelding]
Jammer dat de accu maar zo beperkt mee gaat, maar da's natuurlijk logisch
En qua accu enzo doet hij het prima ! 3-4 dagen stand-by doet hij makkelijk. dus als je hem soms vergeet op te laden is het geen probleem, maar ik laad heem bijna elke dag of om de dag op.
Is een pre-order
This product is a pre-order item and is estimated to ship the week of December 5th, 2011.
Lynk Blackout model
Lynk Blackout model
Pf, nou denk dat ik toch maar eens een Nano ga kopen icm die Lynk BlackOut.. Ben er erg van gecharmeerd 
En altijd nog goedkoper als een nieuwe TW-Steel
En TW-Steel heeft geen Mickey Mouse wijzers
En altijd nog goedkoper als een nieuwe TW-Steel

En TW-Steel heeft geen Mickey Mouse wijzers
Andere Apple producten is op zich geen groot probleem, maar daarna wel graag ontopc blijven. Voor het iPod nano horloge is er al een eigen topic: Multitouch horloge op basis van iPod Nano
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Dominique was zo vriendelijk via de PM even te antwoorden, de bureaumat is: http://www.storekantoor.n...-laufer-durella-soft.html voor de liefhebberVerwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 21:07:
[afbeelding]
Wat zie je:
- JBL Onstage IIIP
- Altec Lansing speakers
- Beats by Dr.Dre Ibeats
Na lang sparen is het volgende eruit gekomen:

Wat ziet u hier:
-Macbook pro 15 spring 2010
-Dell SP2208WFP Beeldscherm 22'
-Apple toetsbord
-Logitech mx preformance
-Logitech z3e speakerset
-Western Digital 1TB MyBook Elite
-Playstation 3 (ook aangesloten op 2de beeldscherm via HDMI)
-HP Photosmart C5280
-iPhone 3GS 32 GB
-Oude Nokia N73

Wat ziet u op de vorige foto's niet:
-D-Link DNS323 NAS
-Sony Alpha 200 spiegelreflex met 18-200 Sigma lens
-Eigen huistelefoon
Last but not least mijn TROTS:
-Ergotron LX Dual Desk-Mount Laptop Arm

Toekomstplannen:
-Crucial m4 256 gb
-Eventueel: Optibay
-Nieuwe iPhone

Wat ziet u hier:
-Macbook pro 15 spring 2010
-Dell SP2208WFP Beeldscherm 22'
-Apple toetsbord
-Logitech mx preformance
-Logitech z3e speakerset
-Western Digital 1TB MyBook Elite
-Playstation 3 (ook aangesloten op 2de beeldscherm via HDMI)
-HP Photosmart C5280
-iPhone 3GS 32 GB
-Oude Nokia N73

Wat ziet u op de vorige foto's niet:
-D-Link DNS323 NAS
-Sony Alpha 200 spiegelreflex met 18-200 Sigma lens
-Eigen huistelefoon
Last but not least mijn TROTS:
-Ergotron LX Dual Desk-Mount Laptop Arm

Toekomstplannen:
-Crucial m4 256 gb
-Eventueel: Optibay
-Nieuwe iPhone
[ Voor 255% gewijzigd door bigtweaker op 30-10-2011 21:48 ]
Mijn vrij nieuwe setup
Wat je ziet
- iMac Mid 2011
* 3.4GHz Quad-Core i7
* 16GB SDRAM
* 256GB SSD + 1TB SATA
* Radeon HD 6970M 2GB
- Apple Magic Mouse
- Apple Wireless Keyboard
- iPhone 4 16 Gig
- Rokit KRK 5 G1 zwart
- Canon MG6150
- zelfgemaakt bureau (250x120)
- slecht weggewerkte HEMA led balkjes
Wat je niet ziet
- Synology NAS DS211
- Sennheiser HD 25 headphones
- Sony alpha 100 spiegelreflex camera (veel noise op een hoge ISO zoals je ziet ;-)
- Sony Vaio fw21e Laptop (zal tzt vervangen worden door een macbook air of pro)
M'n appartement is op een zolder en ik heb aan een kant een schuin dak. M'n Mac past er net onder. Heb nog getwijfeld om de 21,5" te nemen. Maar zit er de hele dag achter ivm werk, dus ben blij met de extra desktopspace van de 27". Misschien dat ik in de nabije toekomst de duet koop om m'n geluid wat beter te regelen. Persoonlijk vind ik het design van duet 1 mooier dan de 2: Nu moet ik switchen tussen m'n heaphones en m'n speakers in de headphone port.. niet optimaal

nog even de duets ter vergelijking:

duet 1 - duet2
Wat je ziet
- iMac Mid 2011
* 3.4GHz Quad-Core i7
* 16GB SDRAM
* 256GB SSD + 1TB SATA
* Radeon HD 6970M 2GB
- Apple Magic Mouse
- Apple Wireless Keyboard
- iPhone 4 16 Gig
- Rokit KRK 5 G1 zwart
- Canon MG6150
- zelfgemaakt bureau (250x120)
- slecht weggewerkte HEMA led balkjes
Wat je niet ziet
- Synology NAS DS211
- Sennheiser HD 25 headphones
- Sony alpha 100 spiegelreflex camera (veel noise op een hoge ISO zoals je ziet ;-)
- Sony Vaio fw21e Laptop (zal tzt vervangen worden door een macbook air of pro)
M'n appartement is op een zolder en ik heb aan een kant een schuin dak. M'n Mac past er net onder. Heb nog getwijfeld om de 21,5" te nemen. Maar zit er de hele dag achter ivm werk, dus ben blij met de extra desktopspace van de 27". Misschien dat ik in de nabije toekomst de duet koop om m'n geluid wat beter te regelen. Persoonlijk vind ik het design van duet 1 mooier dan de 2: Nu moet ik switchen tussen m'n heaphones en m'n speakers in de headphone port.. niet optimaal

edit:
er is ook nog ruimte voor de kat
er is ook nog ruimte voor de kat

nog even de duets ter vergelijking:

duet 1 - duet2
[ Voor 4% gewijzigd door Joenes op 31-10-2011 11:09 ]
De Duets zijn kwalitatief goede producten - de Duet 2 is een stukje veelzijdiger (En kan ook tegelijk headphone output en speaker output doen), maar ze zijn allebei erg duur.Joenes schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 10:59:
Duet 1 of 2
Ik heb een Presonus Firestudio Mobile. Niet zo mooi, maar wel Firewire (beter dan USB), een stuk meer inputs, en een minder mooi ontwerp.
http://futuremusic.com/ne...nus_firestudio_mobile.jpg
Maar dit is wel aan van de beste mobiele audio interfaces die ik ken - en hij is 200 euro bij thomann.de, een stukje beter dan de Duets.
Maar ik snap wel dat de Duet een stuk mooier is
HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me
Na enige tijd dit topic te volgen hier mijn bescheiden bijdrage:

Wat je allemaal ziet:
* Apple Macbook Pro i7 2.7 8GB 750 GB
* Keuken
* HDMI Wall Plugg Connection
* 19" Keukenkast met Yamaha 7.2 Receiver en DVD speler
* Artsound speaker (1 van de 7)
* Cursussen Pathologie, Orthopedische Pathologie en Mechanica, Zakwoordenboek der Geneeskunde
* Stuk van een oude fotokaart die vergroot is tot muurdecoratie.
Wat je niet ziet:
* Ondergrondse bekabeling naar de TV toe + dlna netwerk.
* Vaste PC
* De rest van de keuken en de speakers.
Foto's genomen met Sony A550.
En neen, ik studeer niet voor arts, wel voor orthopedisch instrumentenmaker.

Wat je allemaal ziet:
* Keuken
* Cursussen Pathologie, Orthopedische Pathologie en Mechanica, Zakwoordenboek der Geneeskunde
Wat je niet ziet:
* Vaste PC
Je beseft je dat je speakers "verkeerd" om staan? De speaker met volume controls is namelijk gewoon rechts.Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 14:37:
Sinds kort een nieuwe externe HDD.
[afbeelding]
Je ziet:
- MBP 2010 15" i5
- iPod Touch 8gb
- Wacom Bamboo
- Iomega eGo 2tb
- Creative T20 speakers
- Markers
Asus Zenbook i7 256gb
Met dank aan de vriendin voor de binnenhuisinrichting. Thanks Britt!
Netjes..
Kast op maat laten maken?
Edit: @Gelink
Kast op maat laten maken?
Edit: @Gelink
[ Voor 19% gewijzigd door JesseV op 31-10-2011 19:45 ]
Nieuwe keuken dus volledig maatwerk. Alle bekabeling eindelijk is weggewerkt!
Door welk bedrijf heb je dat laten doen?vandenboschj schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 16:21:
[...]
Wat voor hout is er gebruikt?
Erg mooi!!!
Denk dat JesseV doelt op de post van Gelink.vandenboschj schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 16:21:
[...]
@vandeboschj
Waarom heb je extra rubbertjes onder je macbook zitten? Heb je die vervangen voor de zwarte?
Het lijkt op een plastic case voor bescherming?@vandeboschj
Waarom heb je extra rubbertjes onder je macbook zitten? Heb je die vervangen voor de zwarte?
Ik denk het ooknew_born89 schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 18:45:
[...]
Denk dat JesseV doelt op de post van Gelink.
[ Voor 5% gewijzigd door JesseV op 31-10-2011 19:44 ]
Clean desk policy zeker?
Wel mooi contrast.
Verwijderd
Nooit over nagedacht, maar nu je het zegt. Ik had mijn speakers gewoon snel neergezet en zo kwam het mij het beste uit. Zometeen maar even veranderenGhostrider schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 16:04:
[...]
Je beseft je dat je speakers "verkeerd" om staan? De speaker met volume controls is namelijk gewoon rechts.
Mooie achtergrond, waar heb je die vandaan?vandenboschj schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 15:59:
Na enige tijd dit topic te volgen hier mijn bescheiden bijdrage:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat je allemaal ziet:
* Keuken
Wat je niet ziet:
* Vaste PC
Is het ook....tommes112 schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 19:04:
[...]
Het lijkt op een plastic case voor bescherming?
Die nopjes op de voetjes die brengen me wel een idee om daar ook van z'n vilten rondjes onder te doen die van zich zelf plakken, ook voor de koeling lijkt me dat beter.
Gaan we over nadenken...
Ebay: 13 Euro Crystal Case Free Delivery... is echt wel handig!djkavaa schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 22:42:
[...]
Die nopjes op de voetjes die brengen me wel een idee om daar ook van z'n vilten rondjes onder te doen die van zich zelf plakken, ook voor de koeling lijkt me dat beter.
Gaan we over nadenken...
Dit topic is gesloten.
Let op:
• Ga niet offtopic.
• Post je eigen Mac. Niet die van een ander, en ook niet de Mac op je werk/school/stage.
• Vertel ook wat over je Apple en misschien de dingen er omheen.
• Lees ook de topicstart voordat je hier post.
• Ga niet offtopic.
• Post je eigen Mac. Niet die van een ander, en ook niet de Mac op je werk/school/stage.
• Vertel ook wat over je Apple en misschien de dingen er omheen.
• Lees ook de topicstart voordat je hier post.