@maxiootje ziet er uit als een ikea bureau...
mijn workspace:

- macbook air 13 inch
- sony MDR-XB700
- htc desire s
foto gemaakt met:
- Canon EOS 500D
- EFS 18-55mm

- macbook air 13 inch
- sony MDR-XB700
- htc desire s
foto gemaakt met:
- Canon EOS 500D
- EFS 18-55mm
Wow nice zulke muren. Zou ik ook wel willen hebben(ze zijn nu van gips)mrbriels schreef op maandag 14 november 2011 @ 18:53:
mijn workspace:
[afbeelding]
- macbook air 13 inch
- sony MDR-XB700
- htc desire s
foto gemaakt met:
- Canon EOS 500D
- EFS 18-55mm
Ziet er ook lekker warm uit die muren brengt me ook op een idee voor later (age: 18)
ICTWebSolution - Wi-Fi Problemen? Stuur maar een berichtje! - Wi-Fi Bereik verbeteren?
Welke iPhone case heb je daar op rechts liggen?YaniSuN schreef op zondag 13 november 2011 @ 17:35:
[...]
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S89806740/ IKEA - Galant
+ anter0, kazuyaa zo bedoelde ik
[afbeelding]
Geen case maar een iHdd
http://www.ebay.nl/sch/i....%3DiHDD%26_arr%3D1&_rdc=1
http://www.ebay.nl/sch/i....%3DiHDD%26_arr%3D1&_rdc=1
Het ziet er naar uit dat je met je hobby naar de schuur bent verbannen door je vrouw. Op deze foto zie je een knap staaltje aanpassingsvermogen van de manmrbriels schreef op maandag 14 november 2011 @ 18:53:
mijn workspace:
[afbeelding]
- macbook air 13 inch
- sony MDR-XB700
- htc desire s
foto gemaakt met:
- Canon EOS 500D
- EFS 18-55mm
Het stukje dat ik verbannen ben naar achter klopt, alleen niet door mijn vrouw maar door mijn ouders (ik ben 18).brederodekater schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 10:02:
Het ziet er naar uit dat je met je hobby naar de schuur bent verbannen door je vrouw. Op deze foto zie je een knap staaltje aanpassingsvermogen van de man
Ik heb de ruimte omgedoopt tot atelier voor mijn studie, ik zit op de design academy Eindhoven.
Hier een foto van buitenaf:

ik wou dat ik het kon bedenken en realiseren. haha
Ik teken nergens meer voor
Dat ziet er heel tof uit zeg!
Wat voor vloer heb je daarin liggen als ik vragen mag?
Het leven is te kort om geduld te hebben!
das niet mis iniedergeval..
Ziet eruit als whitewash houten vloer.. zo te zien grenen oid. Wel hele toffe plek zo!Joopieboy schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 18:49:
Dat ziet er heel tof uit zeg!Wat voor vloer heb je daarin liggen als ik vragen mag?
And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust

Mijn bescheiden bijdrage. Vandaag is mijn MacBook Air binnen gekomen.
- MacBook Air 11 inch
- iPad
- iPhone 4
[ Voor 14% gewijzigd door Alsatian op 15-11-2011 22:22 ]
Ik heb het er ook zeker naar mijn zin!Richard! schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 18:27:
Jemig dat ziet er gaaf uit!
Mij hoor je niet klagen, haha.Treces schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 18:37:
Ik wou dat ik zulke ouders had.
De vloer is gemaakt van gebeitste steigerplanken.Joopieboy schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 18:49:
Dat ziet er heel tof uit zeg!Wat voor vloer heb je daarin liggen als ik vragen mag?
Hey mr briels,
leuk om nog een design academy klant tegen te komen op dit forum!
In welk jaar zit je?
In welk jaar zit je?
Stuur hem een pm als je dat zou willen weten. Moet hier geen slowchat worden, is en blijft show je Apple werkplek, dus more pics.pwhusmann schreef op woensdag 16 november 2011 @ 01:30:
Hey mr briels,
In welk jaar zit je?
Dat raam is een binnenraam, kun je op de tweede foto zien, waaruit je vanuit de tuin het huis binnenkijkt. Je ziet dan de bureaustoel met het raam ernaast, wat gewoon binnen lijkt te zijnKaasplank schreef op woensdag 16 november 2011 @ 11:24:
[...]
Is het niet koud 's winters? Het lijkt een halfsteens muurtje te zijn aan het raam te zien.
And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust
[ Voor 79% gewijzigd door Whieee op 16-11-2011 13:24 ]
Ik ben net begonnen op de design academy. eerstejaars dus. En ik heb het er zeer naar mijn zin.pwhusmann schreef op woensdag 16 november 2011 @ 01:30:
Hey mr briels,
In welk jaar zit je?
Er stond eerst alleen een schuur, daar hadden we een overkapping tegenaan gezet met een kachel. Later op marktplaats vonden we de glazenpui met precies de juiste afmetingen.Kaasplank schreef op woensdag 16 november 2011 @ 11:24:
Is het niet koud 's winters? Het lijkt een halfsteens muurtje te zijn aan het raam te zien.
Met de kachel krijg ik het lekker op kamertemperatuur gestookt.
Nu is het weer tijd voor show'je apple computer' time!
Misschien het perfecte voorbeeld van af en toe foto's maken van je Mac. Ik kreeg van de week een mailtje binnen van Unplggd (website die ook vooral bureau's en werkplekken laat zien) om te vragen of het goed was dat mijn bureau foto's misschien gebruikt konden worden in een artikel. Sinds gisteren staat er een serie aan foto's van mijn desktop!

Link
http://www.unplggd.com/un...on-reader-desktops-161098

Link
http://www.unplggd.com/un...on-reader-desktops-161098
Nice hoe kom je aan dat toetsenbord met zwarte toetsen?
ICTWebSolution - Wi-Fi Problemen? Stuur maar een berichtje! - Wi-Fi Bereik verbeteren?
Van zijn link:djkavaa schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 08:20:
He customized his keyboard to be all matte black, which is unusual, but it does look good and if he touch-types, it's not much of an issue.
Wat zijn dat voor (foto)lijsten waar je die CD 's in gedaan hebt? Ben al een tijdje op zoek naar zoiets maar kan het niet vinden.
Is het trouwens geen tijd voor een 20ste deel?
[ Voor 3% gewijzigd door JesseV op 18-11-2011 17:38 ]
Mijn 128KB Macintosh maar eens van zolder af getrokken om dit weekend eens aan te sluiten! 
Staat wel zo mooi naast mijn PowerBook 145B, eens kijken of ik er een leuk plaatje van kan schieten.
Staat wel zo mooi naast mijn PowerBook 145B, eens kijken of ik er een leuk plaatje van kan schieten.
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Anoniem: 322649

Wat je ziet:
Fujitsu Siemens (binnenkort nieuwe)
Logitech X-530
Macbook Pro 15 inch 2.2 early '11
Magic Mouse
iPhone 4S
Philips Huis telefoon
G-Technology G-Drive 1TB
Ikea Led Dioders
Wat je niet ziet:
Sony DSC-W90
Playstation 3
Humax Digitale Decoder
Samsung Surround Sound
Philips TV
Whieee schreef op woensdag 16 november 2011 @ 13:01:
[modbreak]
Aangezien ik hier net van Wootism en Big Balls heb vernomen dat Tweakers vol zit met nerds die tegen autisme aanzitten, en alle GoT mods stijf en saai zijn, heb ik even wat offtopic posts getrashed.
Opmerkingen m.b.t. modbeleid kan je melden in een DM.
Dank u.
[ Voor 16% gewijzigd door Whieee op 19-11-2011 14:04 ]
Anoniem: 193933
Een TR was een beter idee geweest
[ Voor 85% gewijzigd door Whieee op 19-11-2011 14:06 ]
een populair topic deze show-off !
ik zal binnenkort ff wat plaatjes posten van mijn :

p.g.h., welkom op GoTp.g.h. schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 16:50:
een populair topic deze show-off !
[afbeelding]

Dit is niet helemaal de bedoeling. Het is leuk om te zien dat je enthousiast bent over het topic. Maar post hier pas als je ook echt eigen foto's hebt, dan blijft het topic interessant voor iedereen
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Niet zo heel lang geleden een nieuwe Macbook Air 13" 2011 gekocht (standaard model, i5/128GB SSD) als replacement voor mn Macbook Pro Late 2009. Enigste wat ik nog deed is een beetje internetten op de bank, voor de rest niet. Vond 15" dan net te groot, heb er nog een mooie prijs voor gekregen en ben toen voor de Air gegaan, geen enkel moment spijt van gehad!

Macbook Air : The Justice League by AndyRamdin / ND-Photo.nl, on Flickr
Heb er een decal opgeplakt van de Justice League, vond deze wel erg leuk tov mn oude Iron Man sticker en alle andere die je kan kopen.

Heb er een decal opgeplakt van de Justice League, vond deze wel erg leuk tov mn oude Iron Man sticker en alle andere die je kan kopen.
Hele leuke decal Aramdin!aramdin schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 19:13:
Niet zo heel lang geleden een nieuwe Macbook Air 13" 2011 gekocht (standaard model, i5/128GB SSD) als replacement voor mn Macbook Pro Late 2009. Enigste wat ik nog deed is een beetje internetten op de bank, voor de rest niet. Vond 15" dan net te groot, heb er nog een mooie prijs voor gekregen en ben toen voor de Air gegaan, geen enkel moment spijt van gehad!
[afbeelding]
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Toetsen los halen, spuitbus en wat gedulddjkavaa schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 08:20:
Plaat MDF op maat gezaagd en 9 cddoosjes gelijmd.. Niet alles is te zo te koop naar eigen smaak. Soms mag het wel wat DIY activiteiten voor uitgetrokken worden om iets unieks en persoonlijke te maken. Vond het zelf wel gaaf qua effect om 4 van dit soort 'posters/platen' aan de muur te hebben.Brm-G schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 12:42:
Wat zijn dat voor (foto)lijsten waar je die CD 's in gedaan hebt? Ben al een tijdje op zoek naar zoiets maar kan het niet vinden.
Da's een hele gave decal. Die heb ik niet eerder ergens gezien.aramdin schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 19:13:
---8<----
Nikon, Fujifilm en Apple zooi

iMac early 2011
Playstation 3
Infinity 5.1 speakers
Harman/Kardon AVR 235 receiver
Fragnstein ps3 controller
Wat spellen (bf3/bc2/killzone 3/fifa 12)
Sony 37" tv (aangesloten op imac/ps3)
Wat voor ladeblok is dat? Is dat ook uit de Galant serie?
Launching containers into space
Welk bureau is dit?zozamis schreef op zondag 20 november 2011 @ 14:06:
[afbeelding]
iMac early 2011
Playstation 3
Infinity 5.1 speakers
Harman/Kardon AVR 235 receiver
Fragnstein ps3 controller
Wat spellen (bf3/bc2/killzone 3/fifa 12)
Sony 37" tv (aangesloten op imac/ps3)
Zou iemand hier nog antwoord op kunnen geven? Ik ben namelijk ook wel erg nieuwsgierig!Brm-G schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 12:42:
Van de ikea idd, en het ladeblok ook.
Tv kastje zelf gemaakt op maat
JesseV schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 17:38:
Is het trouwens geen tijd voor een 20ste deel?
[quote]JesseV schreef op maandag 21 november 2011 @ 22:25:
[...]
[Is het trouwens geen tijd voor een 20ste deel?]
ja goed idee!... kom maar op met deel 20!... in ruil daarvoor een serie sappige plaatjes van mijn video edit studio
[...]
[Is het trouwens geen tijd voor een 20ste deel?]
ja goed idee!... kom maar op met deel 20!... in ruil daarvoor een serie sappige plaatjes van mijn video edit studio
[ Voor 11% gewijzigd door p.g.h. op 23-11-2011 20:58 ]
ik heb weinig ervaring met dit soort sites maar waarschijnlijk kunnen alleen de moderators een aaneen sluitend topic startenzozamis schreef op woensdag 23 november 2011 @ 21:08:
moet je toestemming hebben hiervoor?
maar zodra ze dat doen post ik wat sappige plaatjes van mijn setup!
Nee hoor, alleen JottemJ een berichtje sturen met de vraag of hij een nieuw deel wil starten. Immers is hij de topicstarter
ah ok! weer wat geleerd!
thanks!... gaan we ff doen!
thanks!... gaan we ff doen!
Na lang te mogen genieten van de set-ups van mijn mede Tweakers, eindelijk eens mijn bijdrage:

Wat u ziet:
- MacBook Pro 15" late 2011 met High res scherm.
- Samsung Syncmaster 940 BW(opzoek naar een vervanging)
- Raindesign M-stand (vandaag gekocht van een mede-tweaker)
- HTC Hero (word binnenkort hopelijk vervangen door een 4S)
- Logitech MX Revolution muis met een custom witte vinyl wrap.
- Logitech G15 *
- Apple Remote
- Windows 7 bak
- Phillips MMS-430 2.1 setje
- Een Logitech webcammetje die nu in de verkoop staat.
*Ik ben momenteel opzoek voor een vervanging voor die lompe G15. Mijn oog is gevallen voor de Logitech K750 toetsenbord, maar dan de zilveren "Mac Edition". Enige probleem is, is dat ik deze niet kan vinden in de Nederlandse markt. Ik heb heel Google afgezocht maar kon geen 1 leverancier vinden. Ebay mocht ook niet deugen. In de VS, GB en Duitsland word hij echter wel verkocht. Kan iemand mij raad geven hoe en waar ik hem kan aanschaffen?

Wat u ziet:
- MacBook Pro 15" late 2011 met High res scherm.
- Samsung Syncmaster 940 BW(opzoek naar een vervanging)
- Raindesign M-stand (vandaag gekocht van een mede-tweaker)
- HTC Hero (word binnenkort hopelijk vervangen door een 4S)
- Logitech MX Revolution muis met een custom witte vinyl wrap.
- Logitech G15 *
- Apple Remote
- Windows 7 bak
- Phillips MMS-430 2.1 setje
- Een Logitech webcammetje die nu in de verkoop staat.
*Ik ben momenteel opzoek voor een vervanging voor die lompe G15. Mijn oog is gevallen voor de Logitech K750 toetsenbord, maar dan de zilveren "Mac Edition". Enige probleem is, is dat ik deze niet kan vinden in de Nederlandse markt. Ik heb heel Google afgezocht maar kon geen 1 leverancier vinden. Ebay mocht ook niet deugen. In de VS, GB en Duitsland word hij echter wel verkocht. Kan iemand mij raad geven hoe en waar ik hem kan aanschaffen?
[ Voor 4% gewijzigd door CG-Design op 23-11-2011 22:17 ]
zelfs niet via de duitse ebay?CG-Design schreef op woensdag 23 november 2011 @ 22:15:
Mijn oog is gevallen voor de Logitech K750 toetsenbord, maar dan de zilveren "Mac Edition". Enige probleem is, is dat ik deze niet kan vinden in de Nederlandse markt. Ik heb heel Google afgezocht maar kon geen 1 leverancier vinden. Ebay mocht ook niet deugen. In de VS, GB en Duitsland word hij echter wel verkocht. Kan iemand mij raad geven hoe en waar ik hem kan aanschaffen?
en misschien een hele domme opmerking maar is een wired of wireless alu apple keyboard geen verrijking voor uw setup?
Ook gekeken inderdaad. Ik kwam slechts op 1 exemplaar uit met een Duitse lay-out...p.g.h. schreef op woensdag 23 november 2011 @ 22:23:
[...]
zelfs niet via de duiste ebay?
en misschien een hele domme opmerking maar is een wired of wireless alu apple keyboard geen verrijking voor uw setup?
De genoemde opties heb ik tevens ook voor ogen genomen. De Apple tobo's hebben hun voor en nadelen in mijn ogen. De Wired keyboard vind ik echt prachtig, maar ik wil juist van de kabels af. De BT keyboard leek me erg aantrekkelijk, echter mis ik de numpad die ik zeer vaak gebruik...
De K750 heeft geen kabel, prachtig design(in mijn ogen). En een enorm voordeel tegenover de rest met zijn solar panels..
Dit waren de meest voornamelijk redenen waarom ik voor de K750 heb gekozen.
ja daar kan de wireless apple alu keyboard (nog) niet aan tippen
wel is er dit :
http://www.gadgetoid.com/...etooth-keyboard-reviewed/
wel is er dit :
http://www.gadgetoid.com/...etooth-keyboard-reviewed/
Die heb ik OOK al bekeken haha.
Nadeel van die is de prijs, en dat hij niet werkt op Windows...
Nadeel van die is de prijs, en dat hij niet werkt op Windows...
misschien een tip om een gevraagd advertentie op marktplaats te zetten?
(veel handelaren kijken naar de "gevraagd" advertenties)
(veel handelaren kijken naar de "gevraagd" advertenties)
Dat is inderdaad een goeie. Ik ga het proberen, bedankt!
Werkt die Logitech MX Revolution nu echt zo fijn onder Mac.
Heb zelf de MX performance maar die die niet echt precies onder Mac.
En het nadeel is dat je weer een usb bezet hebt maar als hij echt zo fijn is wil ik dat wel overwegen.
Dit alles omdat ik naast me magix trackpad toch me muis mis.
Heb zelf de MX performance maar die die niet echt precies onder Mac.
En het nadeel is dat je weer een usb bezet hebt maar als hij echt zo fijn is wil ik dat wel overwegen.
Dit alles omdat ik naast me magix trackpad toch me muis mis.
Ik vind het een zeer fijn muis eerlijk gezegd. Maar ik heb hem al een aantal jaren dus ben niets anders gewend.
En hier: Het grote "show je Apple computer" topic - Deel 20 graag verder!
Dit topic is gesloten.
Let op:
• Ga niet offtopic.
• Maak thumbnails van maximaal 640 pixels breed.
• Post je eigen Mac. Niet die van een ander, en ook niet de Mac op je werk/school/stage.
• Vertel ook wat over je Apple en misschien de dingen er omheen.
• Lees ook de topicstart voordat je hier post.
• Ga niet offtopic.
• Maak thumbnails van maximaal 640 pixels breed.
• Post je eigen Mac. Niet die van een ander, en ook niet de Mac op je werk/school/stage.
• Vertel ook wat over je Apple en misschien de dingen er omheen.
• Lees ook de topicstart voordat je hier post.