TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
En waarom zijn crates #1 nu opeens gewild? Ik heb er zelf nog +/- 10 en snap niet waarom mensen die zouden willen hebben...Pykow schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 11:29:
[...]
hij zegt: I will buy up to 3 for ONE refined each.
terwijl ik ze weg zie gaan voor 1 refined per stuk
kijk even paar post naar bovenchrisO schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 14:24:
[...]
En waarom zijn crates #1 nu opeens gewild? Ik heb er zelf nog +/- 10 en snap niet waarom mensen die zouden willen hebben...
Crate #1 gaan weg voor 1 refined per stuk. omdat er black/white paint in zit.
Black en white paint zijn 3,50 euro in de mann co store en dus is die meer waard geworden
[ Voor 3% gewijzigd door Pykow op 02-09-2011 14:29 ]
Angelo NL / Global Cargo VTC
Een key kost 2 euro en de kans om daadwerkelijk verf uit die kist te trekken is minder dan 15%.Pykow schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 14:29:
[...]
kijk even paar post naar boven
Crate #1 gaan weg voor 1 refined per stuk. omdat er black/white paint in zit.
Black en white paint zijn 3,50 euro in de mann co store en dus is die meer waard geworden
Het zal wel met vraag / aanbod te maken hebben, maar logica zit er niet achter.
[ Voor 8% gewijzigd door RaCio op 02-09-2011 14:38 ]
Al gaat die filosofie ook op voor een paar strange weapons uit andere crates. Tenminste, zo lang mensen die nog dringend zoeken.
Op een gegeven moment heeft iedereen die hem echt wil hebben een medigun.Voor white & black paint ligt dat anders.
[ Voor 3% gewijzigd door CapTVK op 02-09-2011 14:55 ]
iedereen heeft een shitload aan metal als je trade.
Iedereen die actief trade heeft meer dan 1 account natuurlijk.
als je maar 1 accountje hebt, dan lijkt het allemaal heel veel. 1 ref voor 1 crate is 2 weken gamen terwijl het voor de meeste 1 dag idle is.
iemand geeft dus heel snel wat metal voor een crate.
Hats,weapons en metal zijn eigenlijk niks waard.
het gaat nu alleen nog maar om Bills,buds,unusuals,strange wapens en genuine items
Verwijderd
Helaas wel. Ik hoop dat Valve hier iets aan gaat doen, want dit maakt traden (en het krijgen van leuke items) een stuk minder interessant voor de casual gamer. Al begrijp ik dat het gewoonweg pure winst is voor Valve, gezien je premium moet zijn om te kunnen traden (dus minimaal $/€ 5,- moet storten per account).Pykow schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 14:58:
Iedereen die actief trade heeft meer dan 1 account natuurlijk.
De enige manier op "echt" winst te maken is wanneer je items voor echt geld gaat verkopen of inruilt voor games (ipv zelf kopen). Terwijl ik (en vele anderen) gewoon een leuk hoedje willen dragen of met een strange wapen onze kills kunnen tellen, en niet 24/7 online willen zijn om te idlen of de markt in de gaten te houden.
Waarom? Traden is ook niet interessant. Alle items die je nodig hebt krijg je of kan je zonder enige moeite craften, en alle andere items zijn volkomen overbodig.Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 15:34:
[...]
Helaas wel. Ik hoop dat Valve hier iets aan gaat doen, want dit maakt traden (en het krijgen van leuke items) een stuk minder interessant voor de casual gamer.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Terminal heeft wel een punt maar eerlijk gezegt geef ik er ook geen zak omShabbaman schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 15:59:
[...]
Waarom? Traden is ook niet interessant. Alle items die je nodig hebt krijg je of kan je zonder enige moeite craften, en alle andere items zijn volkomen overbodig.
En als je helemaal niet wilt traden, heb je sowieso niets te maken met wat er gebeurt in de duistere wereld van het idlen, uncraten en traden. Dat heeft allemaal geen enkele invloed op jouw kansen op een hoedje.
hoe groter het aanbod hoe lager de prijzenLUH-3417 schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 16:50:
Nee, hij heeft geen punt. Hoe meer mensen met meer accounts idlen, hoe meer items er droppen, hoe groter het aanbod is en dus hoe lager de prijs. Mensen die 'gewoon een leuk hoedje willen dragen' hoeven dus, mits ze traden, minder te bieden.
En als je helemaal niet wilt traden, heb je sowieso niets te maken met wat er gebeurt in de duistere wereld van het idlen, uncraten en traden. Dat heeft allemaal geen enkele invloed op jouw kansen op een hoedje.
Hierdoor kan je als 'normale' TF2 gebruiker (1 account) sneller aan een hat komen door te trade dan wachten op een drop. iedere 2 weken kan je al een nieuwe hat trade (1 refined is mogelijk per 2 weken te craften)
Meerdere accounts,uncrate,idle en trade. als je daar niks van wilt weten. dan is het inderdaad zo, dat de kans op een hat even groot is als voorheen.
maar ik snap niet waarom mensen niet gewoon refined metal trade tegen hats als je dat zo leuk vindt.
Meer accounts is alleen bedoelt om Buds,Bills,unusuals,genuine items en strange weapons snel te krijgen.
Ik heb zelf 3 accounts
Zoals jullie weten was gisteravond het eerste GOTKWF event. Ik was eerst bang dat de scouts alles zouden winnen. Maar het ging best gelijk op en het werd een reuze gezellige avond met hoop mooie verstopplekjes.
http://steamcommunity.com...60918546295299428?tab=all
Zelfs als computerpanel zijn er wel plekjes te vinden.
User wordt gesnapt!
http://cloud.steampowered...69473612DC5B6BF0A64A1012/
Na een dolle escape poging eindigt het uiteindelijk buiten het warehouse
http://cloud.steampowered...86BC6DE159B796B310A080F9/
Ik heb ook nog een demo opgenomen maar ik heb geen idee hoe dat er uitziet zonder prophunt mod. Zal eens kijken wat er gebeurt.
Volgende week donderdag 8 sept ga ik de volgende event plannen. Gewoon weer tussen 8 en 9 's avonds. De lessen en ervaringen van deze donderdag neem ik mee. Zo is het o.a. handig als meer mensen de mumble server weten te vinden. Al kan ik volgende keer ook alltalk aanzetten.
Er komt nog meer!
Het was zeker gezellig gisteren. Is wellicht alleen niet een idéé dat alleen donateurs op de server komen? Dit om misverstanden met donateurs en niet donateurs te voorkomen als er 2 mensen overblijven.CapTVK schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 17:49:
Volgende week donderdag 8 sept ga ik de volgende event plannen. Gewoon weer tussen 8 en 9 's avonds. De lessen en ervaringen van deze donderdag neem ik mee. Zo is het o.a. handig als meer mensen de mumble server weten te vinden. Al kan ik volgende keer ook alltalk aanzetten.
Er komt nog meer!
Gisteren was het wel even heel erg spannend. Die map met die berg was ik een stapel banden en hield het bijna tot het einde vol. Ik zat op een mooi plekje in een hoek, nog 40 seconde op de klok...... staat er opeens een pyro OP die bandenstapel
zijn haar naam was asskicker
Tis tenslotte een pyro .... maar of het een vrouw is is nog niet 100% bewezen.
Winners never cheat, Cheaters never win
Let goed op bij het eind
Dit geldt ook voor Asskicker.Descriptor schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 20:09:
maar of het een vrouw is is nog niet 100% bewezen.
Ik heb het best lang uitgehouden als huis, er zijn zelfs een paar pyros in mijn gelopen.CapTVK schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 20:13:
Ik ben een beetje een noob met TF2 video editing maar hier is een korte impressie hoe het er aan toe ging gister:
[video]
Let goed op bij het eind
Ik ben al helemaal ingespeeld, ik riep gelijk al heel hard "het is dat huis, het is dat huis!"CapTVK schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 20:13:
Ik ben een beetje een noob met TF2 video editing maar hier is een korte impressie hoe het er aan toe ging gister:
[video]
Let goed op bij het eind
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
ja met STATUS krijg je alle steamid te zienPhyxion schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 08:54:
Is er ook een console command om de ingame steamids oid te bekijken? In ieder geval iets waarmee je mensen kan reporten als ze cheaten?
achja mensen gaan wel heel ver
Doe dan de axetuingisher, die wordt ten minste nog gebruikt, de powerjack is echt de zwakste wesp op de normale axe na (en dat is imo niet eens zeker)
Ik hoop dat ze alle andere wapens nog eens langs gaan in toekomstige series crates ^^
Strange UbersawRelis schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 19:46:
Van alle mêlee weaps van de pyro die ze strange hadden kunnen ingeven vind ik de powerjack toch echt wel de minst fijne :-/
Doe dan de axetuingisher, die wordt ten minste nog gebruikt, de powerjack is echt de zwakste wesp op de normale axe na (en dat is imo niet eens zeker)
Ik hoop dat ze alle andere wapens nog eens langs gaan in toekomstige series crates ^^
Strange SMG
Strange Axetuingisher
Strange Degreaser
Strange Kritzkrieg
Strange blutsaugher
Strange Bottle
Strange Fish
Strange Equalizer
Blij het vaag vinden dat de kleur van strange items niet veranderd als je custom hud gebruikt
Niemand weet waarom deze er niet inzitten
[ Voor 6% gewijzigd door Pykow op 03-09-2011 21:52 ]
Nou mensen, je ziet hoeveel een Max Head waard is in de praktijk. Een full price game of zelfs meer.GAMEKINGZ schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 18:25:
Gister geweldige deal gedaan :3. http://forums.steampowere.../showthread.php?t=2093963
achja mensen gaan wel heel ver.
Ik zal er even op wijzen dat mijn Max Head ook van eigenaar gaat wisselen. Als je mee doet aan de GOTKWF actie dan kan deze hat ook van jou worden:

Kan je ook traden voor een game.
Verwijderd
http://www.sourceop.com/m...ms&file=viewtopic&t=70642
[ Voor 18% gewijzigd door CapTVK op 03-09-2011 22:22 ]
Verwijderd
Is een bekende bug... De assists worden niet gereset, terwijl de übers wel...LUH-3417 schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 23:56:
Net een strange medigun van iemand gekregen (kostte me twee refined), maar daarop blijven de assists vreemd genoeg wel staan. Raar.
Btw... 2 ref voor een smg is goedkoop

Hij was niks aan het upgrade dus ik zeg dat die een spy is.
ik raak hem 1x met me ubersaw, loopt die naar achter in afgrond
gaat die in chat zeggen:
WTF ? Why did you push me into it
Verwijderd
Dit. Ik erger me kapot aan medics die stoppen met healen om achter een spy aan te gaan, laat dat gewoon over aan andere classes.Verwijderd schreef op zondag 04 september 2011 @ 13:41:
en ondertussen bezig is met zijn needle gun achter een spy aan te rennen.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Verwijderd
Gewoon doen lijkt me. Koeitje is een lul, maar door z'n gezeik heb ik twee jaar terug wel een hoop geleerd (nu is het gewoon alleen maar een lulVerwijderd schreef op zondag 04 september 2011 @ 14:06:
Waar ik me het meest aan erger zijn die medics die 24/7 aan een persoon blijven hangen. Hartstikke leuk als je die persoon bent, maar als ik vlam vat en die medic doet niets krijg ik toch echt zin om die persoon uit te schelden.
Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef
Ja, ik vond het ook een mooie deal. Hij had kennelijk snel twee refined nodig.Verwijderd schreef op zondag 04 september 2011 @ 11:57:
[...]Btw... 2 ref voor een smg is goedkoopOp het moment zijn er zelfs mensen die er 5ref voor durven te vragen
Verwijderd
Ik stop regelmatig om mijn medic een kans te geven mensen te healen als ze in de fik staan, maar iedereen die in de fik staat healen is compleet zinloos en tijdsverspilling. In TF2 moet je het van momentum hebben (drespawn timer), en het healen van mensen die makkelijk een hp pack of dispenser kunnen gebruiken om dat beetje vuur te doven haalt al het momentum weg. Nu doe ik het ook prima zonder medic hoor (5+ kpd's als engineer zonder 1 keer gehealed te worden....), maar ik win ook graag en zonder ubers lukt dat gewoon niet (nee, die heavy die 50 meter te vroeg wordt geubered telt niet als een uber).Verwijderd schreef op zondag 04 september 2011 @ 14:06:
Waar ik me het meest aan erger zijn die medics die 24/7 aan een persoon blijven hangen. Hartstikke leuk als je die persoon bent, maar als ik vlam vat en die medic doet niets krijg ik toch echt zin om die persoon uit te schelden.

Verwijderd
Mij healen, heb je dat probleem niet. Heb ook geen uber nodig om van cp 1 tot 5 door iedereen heen te walsenExtraxyz schreef op zondag 04 september 2011 @ 14:23:
Naja als medic heb je het ook niet altijd makkelijk hoor. Op de GoT server gaat het gelukkig vaak heel goed dankzij fatsoenlijk gebruik van voicechat, maar wat je op andere servers toch meemaakt.. een hoop ondankbaarheid vooral: Niet airblasten wanneer 'k in de fik sta, healthkits pakken terwijl 'k al heal en zelf nog maar 10hp over heb (met stip op 1), niet omdraaien wanneer ik schreeuw dat een scout me belaagd, met een uber denken dat je van cp 1 tot 5 over elke tegenstander heen kunt walsen en kwaad worden als ik me tijdig terugtrek en je voor dood achterlaat..
Speel jij Soldier? Volgens mij heb je me een paar dagen terug zowat de helft van m'n ruim 1000 assists bezorgd op Thunder MountainVerwijderd schreef op zondag 04 september 2011 @ 14:27:
[...]
Mij healen, heb je dat probleem niet. Heb ook geen uber nodig om van cp 1 tot 5 door iedereen heen te walsen.
Verwijderd
Pub: Demo, soldier, scout, gun-slinger engineerExtraxyz schreef op zondag 04 september 2011 @ 14:31:
[...]
Speel jij Soldier? Volgens mij heb je me een paar dagen terug zowat de helft van m'n ruim 1000 assists bezorgd op Thunder Mountain.
6v6: Scout & soldier.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2011 14:42 ]
Ik ben echt amper medic maar als ik al eens medic ben dan is dit erg herkenbaar. Meestal blijf ik dan gewoon de beste speler healen als de rest niet even naar de medic omkijkt. Ik had gisteren een leuk potje met een andere heavy, die wachtte ook netjes als het halve team in de fik stond en als er wat gevaar was probeerde die mij meestal te redden. Meestal heb je dit geluk echter niet en kan je net zo goed niet medic zijn want je gaat continu dood andersExtraxyz schreef op zondag 04 september 2011 @ 14:23:
Naja als medic heb je het ook niet altijd makkelijk hoor. Op de GoT server gaat het gelukkig vaak heel goed dankzij fatsoenlijk gebruik van voicechat, maar wat je op andere servers toch meemaakt.. een hoop ondankbaarheid vooral: Niet airblasten wanneer 'k in de fik sta, healthkits pakken terwijl 'k al heal en zelf nog maar 10hp over heb (met stip op 1), niet omdraaien wanneer ik schreeuw dat een scout me belaagd, met een uber denken dat je van cp 1 tot 5 over elke tegenstander heen kunt walsen en kwaad worden als ik me tijdig terugtrek en je voor dood achterlaat..
Een spy
- kKaltUu
- Registratie: April 2008
- Laatst online: 02-09 19:59
Profesionele Forumtroll
/u/259445/NLDeX.png?f=community)
Prengie, was leuk gisteren.Verwijderd schreef op zondag 04 september 2011 @ 14:40:
[...]
Pub: Demo, soldier, scout, gun-slinger engineer.
6v6: Scout & soldier.
BTW Cap, mocht het nodig zijn voor de actiepagina naar andere fora te kopieeren: kan gewoon als ze UBB ondersteunen
Onze held en pubadmin CapTVK: Meer informatie over de actie Credit to Team, de prijzenpot of de events op de server, is te vinden op het forum: http://www.teamfortress.be/forum/viewtopic.php?f=2&t=2591 en op de website http://www.staoptegenkanker.nl/Credit-to-Team De funserver ‘GoT Credit to Team’ KWF-actie is te vinden op: [url=steam://connect/93.190.139.114:27015]93.190.139.114:27015[/url]. De normale GoT-server is te vinden op 93.190.139.115:27015. |
![]() |
![]() |
De paypal donatieknop werkt (nog) niet
Ik moet zeggen, we zitten al op 56%... nog € 440,00 te gaan
[ Voor 84% gewijzigd door kKaltUu op 04-09-2011 15:41 ]
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
dat is een spy die altijd scout gaat en altijd het zelfde liedje uitvoert.
hoezo ?
ik zie vaak medics die gewoon niet kunnen dodge
of medics die spawnen en gelijk naar voren rennen en niet eerst kijken of er iemand met hem mee loopt 2 meter achter.
Medics die gaan bukken achter een heavy, denk dat hij alle klappe wel kan opvangen
sommige medics lopen alleen naar voren maar lopen geen enkele seconde terug achter de linies.
Waarom denk je dat valve Quick-fix heeft toegevoegd ? juist de bedoeling dat medics begrijpen dat je niet alleen op de frontline moet healen, maar vaak ook terug moet zakken om even wat heal te geven en weer terug te gaan.
Daarnaast aan alle medics : GEBRUIK GEEN QUICK-FIX. Zonder overheal ben je in mijn ogen nutteloze medic.
Of kijk gewoon eens in de zoveel tijd achter je.Accident schreef op zondag 04 september 2011 @ 15:58:
Als je vaker op de GoT server komt: wen er maar aan of join zijn team
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Verwijderd
Net op PL_barnblitz. Ik begin als defending (red team). Blauw wint, 'scrable', wat uitmondde in precies dezelfde teams, behalve dat is voor de 2e keer moest defenden...
Hetzelfde gebeurde nog een keer, maar dit keer kwam ik gelukkig bij de attacking team terecht. Totdat iemand op het idee kwam om een votescramble uit te voeren... Je raad het al, 3x achter elkaar defenden.

Kortom, neem een ander scramble script. Deze is knudde.
We hebben 2 scrambles, de source scramble en gscramble, ass en cap moeten even kijken welke de juiste wordt.Verwijderd schreef op zondag 04 september 2011 @ 16:29:
Over dat scamble script.. Dat werkt niet helemaal goed. Het hele team word geswapt.
Net op PL_barnblitz. Ik begin als defending (red team). Blauw wint, 'scrable', wat uitmondde in precies dezelfde teams, behalve dat is voor de 2e keer moest defenden...
Hetzelfde gebeurde nog een keer, maar dit keer kwam ik gelukkig bij de attacking team terecht. Totdat iemand op het idee kwam om een votescramble uit te voeren... Je raad het al, 3x achter elkaar defenden.![]()
Kortom, neem een ander scramble script. Deze is knudde.
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
De Valve scramble gaat de gehele map resetten, wat op zich niet heel erg leuk is (Dit doet gScramble niet, gaat gewoon de mensen van team veranderen). Maar de reden waarom die aanstaat, is dat mensen op die scramble tenminste gaan voten. 90% van de pubbers weet niet dat ze !scramble moeten intypen om een scramble te laten oproepen. (Ze leaven nog liever, en dan heb je een lege pub)
Ik weet ook niet wat ik precies moet doen om goed te doen, want als de valve scramble er niet is gaan mensen klagen dat je niet kan scramblen en als de auto scramble er niet opstaat gaan mensen leaven omdat er onbalans is.
[ Voor 4% gewijzigd door Asskicker op 04-09-2011 16:45 ]
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Phyxion op 04-09-2011 16:54 ]
Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef
Heb ik nog maar 1 x voorgehad, meestal is die auto scramble wel verdiend.Verwijderd schreef op zondag 04 september 2011 @ 16:50:
Het vage is dat er eigenlijk altijd gescrabled word, ookal zijn de teams prima in orde... De teams worden dan geswapt, zodat je nog een keer in de attack of defence zit, zonder dat de teaminhoud verandert....
Goed idee, zal er eens naar kijken!Phyxion schreef op zondag 04 september 2011 @ 16:54:
Er zijn ook genoeg servers die na de round end vragen of de teams gescrambled moeten worden (met popup), is dat geen optie?
Dit zijn een paar settings omtrend die voting:
// Auto-scramble only after a full round has completed.
gs_as_fullroundonly "0"
// If a teams wins with a frag ratio greater than or equal to this setting, trigger a scramble
// 0 = disables this check
gs_as_hfragratio "2.0"
// Starts a scramble vote instead of scrambling at the end of a round
gs_as_vote "0"
[ Voor 23% gewijzigd door Asskicker op 04-09-2011 17:05 ]
Die auto scramble na een ronde is sowieso al veel beter dan continu heen en weer gewisseld worden (soms word ik op servers per ronde wel 4-6x heen en weer gewisseldAsskicker schreef op zondag 04 september 2011 @ 16:57:
[...]
Heb ik nog maar 1 x voorgehad, meestal is die auto scramble wel verdiend.
[...]
Goed idee, zal er eens naar kijken!
Dit zijn een paar settings omtrend die voting:
[...]
[...]
[...]
[ Voor 10% gewijzigd door Phyxion op 04-09-2011 17:23 ]
Mochten er mensen nog wat willen doneren om de GoT Server online te houden.. graag!
http://www.dutch-esports.nl/premium
[ Voor 5% gewijzigd door Workaholic op 04-09-2011 18:36 ]
Direct de Familiar Fez kopen is sowieso niet de moeite waard, die kost in de Store €5,49 terwijl ze voor 2.33 ref (~1 key t.w.v. €1,99) ook geruild worden.Bozozo schreef op zondag 04 september 2011 @ 19:38:
Ik speel graag met Dead Ringer + Your Eternal Reward. Is het dan de moeite om een Familiar Fez te kopen, of stelt die set bonus niet zoveel voor?
Spies doodmaken is belangrijker dan winnen.Verwijderd schreef op zondag 04 september 2011 @ 13:41:
Je zou denken dat een paar werken na de F2P update het niveau een beetje terug zou keren. Maar blijkbaar was dat teveel gevraagd. Zo frustrerend als je een medic (Wiethoofd) probeert te redden, omdat tie zo slim is voor je uit te lopen, door het slopen van 4-5 enemies in ~ 4 seconden om vervolgens te merken dat tie al als een echte wussy is weggerend en ondertussen bezig is met zijn needle gun achter een spy aan te rennen. Of van die medics die een heavy met 5 kills verkiezen boven een engineer met 40+ kills....Kan ik dat soort mensen aanraden om gewoon het spel te uninstallen?
Verwijderd
Daarom vroeg ik ook in de chat of de timer was aangepast.Verwijderd schreef op zondag 04 september 2011 @ 20:16:
Hoe zit het eigenlik met die respawn timer? Ik speel PL_frontier op offence, spawn timer 5s. De volgende ronde op defence, spawn timer is opeens 12s. Waarom niet gewoon een vast aantal..
Was dood in def en de teller begon (volgens mij) op 16
Verwijderd
Leuke uitleg cabo, verheldert het wel en maakt onze frustratie ietsje minder. Toch durf ik te twijfelen, ik ben ervan overtuigd dat de theorie niet altijd opgaat. Ik heb de sterke indruk dat er rondes zijn war het team wint omdat ik en anderen niet op tijd kunnen respawnen... Eigenlijk moet dat door admins aangepast kunnen worden.
Racism is a symptom of illiteracy. It's in our DNA: the human race is 1, not many.
Je zou je vereerd moeten voelen dat Cabo zoveel tijd in je wil steken.
[ Voor 57% gewijzigd door CapTVK op 04-09-2011 21:03 ]
Verwijderd
Ja inderdaad, ik dacht altijd dat je altijd X seconden respawnde. Maar dat klopt niet. Elke 20 seconden respawnt iedereen die dood is gegaan oid. Daarom lijkt de respawn tijd variabel.CapTVK schreef op zondag 04 september 2011 @ 20:50:
Cabo's link geeft het al aan. Je respawned in "waves" om het spel vloeiend te houden. Daardoor moet je soms langer wachten afhankelijk van de situatie. Het voordeel van waves is dat je meestal tegelijk of vlak na elkaar de spawn uitkomt. Dat voorkomt weer een beetje dat je een voor een wordt afgeknald. Maar soms zit je aan het begin van een wave en moet je langer wachten.
Nu heb ik deze nog niet in de sheets kunnen terug vinden wat deze waard is. Niet om te traden, zomaar nieuwsgierig. Hier iemand met een idee wat deze waard is?
Krijg zo de neiging om wat crates open te maken.... Maar ik doe het NIET!
Er zijn "respawn waves". Als je dood bent spawn je in de eerste volgende wave. Deze waves zijn op vaste intervallen, afhankelijk van de status van de map (welke control points bezet ed).Verwijderd schreef op zondag 04 september 2011 @ 20:16:
Hoe zit het eigenlik met die respawn timer? Ik speel PL_frontier op offence, spawn timer 5s. De volgende ronde op defence, spawn timer is opeens 12s. Waarom niet gewoon een vast aantal..
Zo spawn je doorgaans altijd met één of meedere teammembers, om als team weer richting het front te vechten.
Verwijderd
Dat staat ook gewoon op die blogVerwijderd schreef op zondag 04 september 2011 @ 20:42:
Dat snap ik best, maar de respawn timer was variabel, in precies dezelfde map. Dat klopt niet
"Respawn waves occur on regular intervals, based on the map settings. Most of our maps use a 10 second respawn wave time. That 10 seconds is then modified by the map state, generally reduced for the team that controls the most capture points. Each team's respawn wave time is then scaled down if the team has less than 8 players in it, to a minimum of 5 seconds if team has 3 or less players in it. When you die, you are assigned to the respawn wave after the next one. So if the respawn wave time is currently 10 seconds for your team, you'll respawn somewhere between 10 and 20 seconds from your death. Your individual performance doesn't affect your respawn time in any way."
Voor een hoedje? Geen gek rendement voor het uncraten van 5 crates:)
Verwijderd
Volgens de "geleerden" heb je ongeveer 1% op een unusual, terwijl de rest van de inhoud verdeeld is over de resterende 99% met kansen van 5% tot 25% (afhankelijk van aantal mogelijke items).king_bass schreef op zondag 04 september 2011 @ 23:21:
[...]
Voor een hoedje? Geen gek rendement voor het uncraten van 5 crates:)
Wanneer je dus 100 keys hebt en 100 dezelfde crates dan zou je in theorie maar 1 unusual krijgen, maar ik heb het gevoel dat dit een stuk hoger is komen te liggen (net als de verhoogde drop rate van hoedjes).
Daarnaast is het uncraten een erg lucratief handeltje: een key kost ongeveer 2 ref, een crate is zga gratis. Je krijgt sowieso een strange wapen, welke 2 ref waard is welke 2 rec waard is. Dus je gaat er niets op achteruit. Alles wat je meer krijgt (hoedjes, unusuals, unieke dingen) is pure winst.
Zit er bijna aan te denken om hier mee te gaan beginnen
[edit] rekenfoutje....
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2011 09:00 ]
maar nu lees ik overal dat mensen unusual hats ui een crate halen, Daardoor vindt ik het een stuk minder om een crate meer te openen.
Wat is er nou unusual aan als er zoveel "unusual" hats uncrate worden ?
als het zo doorgaat zullen de prijzen flink dalen.
Als je echt 100 crates wilt openen heb je een redelijke kans(1-0,99^100) op een unusual : 63,4%. Dat alles voor de prijs van 100 keys (199€). Als die unusual aan het begin zit van de reeks en het is een redelijke. Laten we zeggen 4 buds of hoger in waarde dan kan je je resterende keys (+ items) doortraden en er met winst uitkomen. Misschien

Is maar wat je wilt natuurlijk. Maar als je het gaat doen. Maak er wel een youtube filmpje van!
En unusuals an sich zijn allang niet meer zeldzaam. Er zijn er nu zeker meer dan 20.000. Alleen zijn er zoveel verschillende variaties mogelijk dat er niet al te veel dubbels bestaan van een bepaalde hat.
[ Voor 12% gewijzigd door CapTVK op 05-09-2011 10:22 ]
Mocht er idd iemand zo gek zijn om er dan maar 250 keys voor neer te leggen, zal ik zeker je theorie testen. Inclusief YouTube filmpjeCapTVK schreef op maandag 05 september 2011 @ 10:09:
Is maar wat je wilt natuurlijk. Maar als je het gaat doen. Maak er wel een youtube filmpje van!
Verwijderd
YouTube: tf2 200 Crate Unboxing (Part 1) - YouTube
YouTube: tf2 200 Crate Unboxing (Part 2) - YouTube
200 crates

En ik moet zeggen, een van de meest leuke public servers waar ik op heb gespeeld!
En inderdaad, Cabo is best vervelend als spy
Noobmeter WoT: Froekie
Verwijderd
De UNCRATE-O-MATIC crate opening simulator!!
steam thread: http://forums.steampowere.../showthread.php?t=2098674
Crate opening simulator:
http://www.kongregate.com/games/stripedypaper/tf2-crate-sim
Heb net fftjes gedaan en met $188,-- per unusual besteed.
Goed dat dit een simulator was

[ Voor 4% gewijzigd door Asskicker op 05-09-2011 16:39 ]
Spies hebben gewoon 1 voordeel
Backstab heb ik zelde last van. Ja alleen cabo kan me wel eens backstabben. Maar meestal als ik hem altijd spot of neer haal dan wisselt hij naar medic of sniper.
ben blij dat er maar 1 cabo op de server is, want als ik er 2 in de gaten moet houden dan is het lastiger.
De andere spies op de server zuigen trouwens allemaal hard. ze vallen bijna altijd op en aim hebben ze meestal niet.
$52.50 en een unusual >_>Verwijderd schreef op maandag 05 september 2011 @ 16:30:
Voor iedereen die wat crates wil openen en geen cent te besteden heeft is er nu wat:
Crate opening simulator:
Humor spel xD
Pykow schreef op maandag 05 september 2011 @ 16:50:
ben blij dat er maar 1 cabo op de server is, want als ik er 2 in de gaten moet houden dan is het lastiger.
De andere spies op de server zuigen trouwens allemaal hard. ze vallen bijna altijd op en aim hebben ze meestal niet.
LOL "in je wil steken"..CapTVK schreef op zondag 04 september 2011 @ 20:57:
Je zou je vereerd moeten voelen dat Cabo zoveel tijd in je wil steken.
Verwijderd
eerst run: $4000 uitgeven en maar 2 unusuals twv $200 (bij elkaar!)Verwijderd schreef op maandag 05 september 2011 @ 16:30:
Voor iedereen die wat crates wil openen en geen cent te besteden heeft is er nu wat:
Crate opening simulator:
tweede run: $100 uitgegeven voor een unusual twv $1050
ach... die hoedjes wil ik toch niet en de rest kan ik wel kopen
Maar goed, Ik denk dat ik met deze best wel een aardige deal zou hebben. Effect past mooi bij de hat:

Maar als je bereid bent dat soort bedragen te besteden in TF2 kan je het net zo goed aan een goed doel geven.

http://i79.photobucket.com/albums/j127/Pimorez/69262a70.jpg
Edit: Haha, zie ik dat CapTVK hetzelfde heeft terwijl ik mijn picture aan het uploaden was
Kom er nu alleen achter dat dat niet zo heel bijzonder is, heb het nu voor de 2e keer met een Merryweather van 245 euro.
[ Voor 55% gewijzigd door Pimorez op 05-09-2011 17:32 ]
Haas is ook een Cabo.Pykow schreef op maandag 05 september 2011 @ 16:50:
[...]ben blij dat er maar 1 cabo op de server is
oe kan ik haas ook in een sentry trap lokken en reflected rocket geven
Deadringer is onverslaanbaar.Pykow schreef op maandag 05 september 2011 @ 18:12:
[...]
oe kan ik haas ook in een sentry trap lokken en reflected rocket geven
~[html]De gegevens van de tweakers server kun je <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/36477087#36477087"><b>hier</b></a> vinden. Vragen hierover kunnen dus achterwege gelaten worden!
Het verhandelen van items is hier niet toegestaan.~[/html]