Het probleem is vooral dat CC geen onderscheid maakt tussen
teams. Het voegt dus imo weinig toe aan wat je met je eigen gehoor en zicht al kan beoordelen.
Oproep
Ik zou alle TF
2 spelers die ook graag 6v6 van tijd tot tijd willen spelen willen oproepen om te idlen in het
#tf2.nl kanaal op Quakenet!
#Gottf
2 mag ook natuurlijk, maar we hebben ook een hoop NL/BE spelers die verder niks met GoT hebben, en het lijkt me zonde om de community zonder goede reden te fragmenteren. Nu er veel oudgediende GoT'ers met TF
2 gestopt zijn kunnen we misschien op deze manier enigzins weer een NL competitive community-gevoel creëren. Ik zie namelijk op ETF
2L en andere plekken dat er nog genoeg NL spelers zijn, maar erg gefragmenteerd in internationale
teams, of zelfs nog zoekende naar een eerste
team. Het lijkt me leuk om deze spelers af en toe samen te brengen.
Via #tf
2.nl kunnen we (double)mixes regelen zoals dat vroegâh haast dagelijks plaatsvond tussen de GoT-leden. De laatste NL doublemix van zo'n
2 weken terug was hilarisch, waarin het verplicht was voor beide
team's alles letterlijk in het Nederlands te callen; "hospik neer, duw richting het verstikkingspunt!". Ik hoop dat Qun de opnames nog heeft
Dus heb je een mic en weet je hoe IRC en mumble werken, schroom dan niet om langs te hoppen in #tf
2.nl of het aan je perform lijst toe te voegen. Dit geldt ook voor mensen waarvan hun TF
2 ervaring puur uit pubben bestaat! Met mumble en een mic kom je al ver genoeg. Verwacht niet dat er bij binnenkomst meteen een potje klaar staat om gespeeld te worden, dat zal denk ik vooral in de vroege of zeer late avonduren zijn (voor en na pcw-tijden), misschien in de late middagen, en in de weekenden. Het zal waarschijnlijk ook even duren voordat deze oproep door de meerderheid wordt gelezen, dus het zou erg behulpzaam zijn als men ook in het kanaal blijft idlen als blijk van activiteit bij binnenkomst van andere mensen.
Natuurlijk kunnen we dit kanaal ook gebruiken om samen te pubben! Mijn voorkeur gaat echter uit naar 6v6
[
Voor 5% gewijzigd door
skndd op 09-02-2012 14:02
]