Heh, dat visje is een easteregg, die komt soms voorbij zwemmen in de geanimeerde portrait. Verder wordt de immortal bestuurd door een zwaargewonde krijger (zealot of w/e) net als de Dragoon in SC1. Die tank is wss onderdeel van zn life support systemapNia schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 14:20:
[...]
Ik vraag me meer af wat ie in zo'n tank doet met een visje
It's a lonely life driving the Immortal
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Ah, hence its name TjaBske. Thanks 
Zou me eigenlijk eens wat meer in de lore van SC2 moeten verdiepen. Maar klinkt alsof ik sinds SC1, Brood War en SC2 al zo veel heb gemist dat het wel erg veel leeswerk wordt.
Zou me eigenlijk eens wat meer in de lore van SC2 moeten verdiepen. Maar klinkt alsof ik sinds SC1, Brood War en SC2 al zo veel heb gemist dat het wel erg veel leeswerk wordt.
Valt opzich best mee. Als je nu nog wilt beginnen met de Warcraft lore. Dan ben je een tijd bezig.
Verwijderd
Er was eens een lekker wijf dat werd verraden en veranderde in een zerg. Toen was ze boos. Toen werd ze gered. En nu is ze weer lief. Of toch niet...apNia schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 15:02:
Ah, hence its name TjaBske. Thanks
Valt Best meeGropah schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 15:04:
Valt opzich best mee. Als je nu nog wilt beginnen met de Warcraft lore. Dan ben je een tijd bezig.
- Warcraft: Archive
- - Warcraft: Day of the Dragon
- - Warcraft: Lord of the Clans
- - Warcraft: Of Blood and Honor
- - Warcraft: The Last Guardian
- Warcraft: War of the Ancients Trilogy
- - The Well of Eternity
- - The Demon Soul
- - The Sundering
- - World of Warcraft: Cycle of Hatred
- World of Warcraft: The Chronicles of War
- - World of Warcraft: Rise of the Horde
- - Warcraft: The Last Guardian
- - World of Warcraft: Tides of Darkness
- - World of Warcraft: Beyond the Dark Portal
- World of Warcraft: Night of the Dragon
- World of Warcraft: Arthas: Rise of the Lich King
- World of Warcraft: Stormrage
- World of Warcraft: The Shattering: Prelude to Cataclysm
- World of Warcraft: Thrall: Twilight of the Aspects
- Starcraft & Broodwar :
- - StarCraft
- - StarCraft: Brood War
- StarCraft: Ghost
- - StarCraft: Ghost
- StarCraft II
- - StarCraft II: Wings of Liberty
- The StarCraft universe
- - Species of StarCraft
- - Characters of StarCraft
- - Jim Raynor
- - Sarah Kerrigan
- - Zeratul
- - Koprulu Sector
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Yup, en daarbovenop heb ik het idee dat de Starcraft lore complexer is. In ieder geval is de Warcraft lore meer een goed vs slecht verhaal met het grijze gebied tegenwoordig in het horde/alliance conflict.ShadowBumble schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 15:27:
[...]
Valt Best mee
< Reeks novels >
Starcraft is anders ook al aardig opweg :
< Nog een lijst novels>
Starcraft is daarentegen een groot grijs gebied met allerlei complexe achterliggende zaken en imho diepere characters.
Van beide franchises ben ik een groot liefhebber van de achterliggende lore though
[ Voor 62% gewijzigd door Kluus op 08-08-2011 15:45 ]
Ik zit nu op m'n werk, ik lees dit thuis nog eens lekker rustig door! Dank je outcastVerwijderd schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 15:24:
[...]
Er was eens een lekker wijf dat werd verraden en veranderde in een zerg. Toen was ze boos. Toen werd ze gered. En nu is ze weer lief. Of toch niet...
Ik vraag me af hoe het staat met die mod "Starcraft Release" ofzo, deel 1 + broodwar zou gemod worden met de starcraft 2 engine.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Door Blizzard zelf of wordt dat een custom mod? Klinkt wel erg cool in ieder geval.MrVegeta schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 15:54:
Ik vraag me af hoe het staat met die mod "Starcraft Release" ofzo, deel 1 + broodwar zou gemod worden met de starcraft 2 engine.
http://www.frontloadgamin...gn-remade-in-starcraft-2/ Even verder kijken.
http://www.starcraftuniverse.org/
http://www.starcraftuniverse.org/
[ Voor 16% gewijzigd door MrVegeta op 08-08-2011 16:07 ]
Wou vragen of er al wat nieuws over SC2 DotA was, en kwam na wat Googelen op dit linkje. Alweer wat ouder nieuws, maar klinkt wel tof 
http://www.joystiq.com/20...ergone-some-massive-over/
Zal rond/met Heart of the Swarm uitkomen, dus ik gok een klein jaartje.
http://www.joystiq.com/20...ergone-some-massive-over/
Zal rond/met Heart of the Swarm uitkomen, dus ik gok een klein jaartje.
Verwijderd
Hoeveel dota's hebben we nou echt nodig?
Je hebt LoL
Nog eentje van de portal makers?
In sc2 zwerver er een paar rond.
En nu komt blizzard ook nog met een dota achtig iets?
Je hebt LoL
Ey, vergeet Heroes of Newerth nietVerwijderd schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 16:15:
Hoeveel dota's hebben we nou echt nodig?
Je hebt LoL
"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)
Ik speel incidenteel alleen LoL, wat imo niet te spelen is als je je er niet redelijk op stort door het belachelijke spectrum aan champions. Om maar te zwijgen over het feit dat er elk kwartier een nieuwe champion uit lijkt te komen, wat natuurlijk verstandig is voor hun businessmodel. Gezien daarvoor geen belang is bij Blizz hoop ik dat het wat meer WoW like PVP wordt.
Heb jullie allebei toegevoegdGekheid schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 10:05:
[...]
Hetzelfde geld voor mij. Ben ook wel eens te vinden in GoT kanaal. Gekkehuis.418
Gold Protoss maar nog maar paar potjes gedaan dit seizoen.
LoL is wel leuk, maar het is op een gegeven moment ook erg saai. Verder dan lvl 20 ben ik nooit gekomen... Toen werd het me echt te saai.
Idd ook te veel champs. Elke maand wel een nieuwe en de eerste week is die altijd zo keihard OP, zelfs met bugs
Idd ook te veel champs. Elke maand wel een nieuwe en de eerste week is die altijd zo keihard OP, zelfs met bugs
Verwijderd
Vergeet DotA 2 niet.. http://dota2.com/ door de maker van de originele dota in samenwerking met Valve, binnenkort een toernooi met 16 uitgenodigde teams die strijden voor een prijzenpot van 1 miljoen dollar.
offtopic:
Waarom is iedereen zo wild over DotA2? Dat het LoL en HoN van tafel gaat vegen? Het is toch gewoon same shit, different name?
Waarom is iedereen zo wild over DotA2? Dat het LoL en HoN van tafel gaat vegen? Het is toch gewoon same shit, different name?
[ Voor 16% gewijzigd door apNia op 08-08-2011 22:47 ]
Naar mijn weten niet. het DotA genre heeft weinig revolutie gekend sinds de orginele DotA. Mijn hoop is dat DotA2 er weer iets leuks bij weet te brengen. Daarnaast...
I love Valve
I love Valve
LoLz. Heeft er trouwens iemand ENIG idee of Blizzard de intentie heeft om het regio idee eens een keer op te doeken? In SC/BW kon je alle servers op.
Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor
Nope, elke regio heeft zijn eigen GM.
Was ook te merken aan het feit dat alle top Eu mensen wel te zien waren in de GM die wij konden zien, maar geen enkele topper zoals Idra of Incontrol.
Was ook te merken aan het feit dat alle top Eu mensen wel te zien waren in de GM die wij konden zien, maar geen enkele topper zoals Idra of Incontrol.
[ Voor 67% gewijzigd door Gropah op 09-08-2011 09:07 ]
Zucht. Nee regio's gaan niet weg. En dat wil je ook niet ivm lag.
Heb je nou echt zoveel last van lag? Ik speel met grote regelmaat vanuit SEA regio op de NA servers. Lag is niet merkbaar
Over het algemeen merk ik weinig van lagg, maar er zijn genoeg providers waar je binnen nederland al op 100ms zit, US is dan helemaal een hel.
Verwijderd
Hoe is het met grubby trouwens. Heb niet zo veel van hem gezien bij de invitationals en mlg.
Grubby is nog niet op het echte pro-niveau heb ik het idee. Hij is wel goed, maar je ziet inderdaad vrij weinig van hem in toernooien. Beetje vergelijkbaar met InControl en Haypro...
Vind ik ook niet zo heel onlogisch. Grubby was (is?) een WC3 speler. Dynamics van SC2 zijn toch heel anders. Je hebt een voordeel als je uit SC/BW scene komt. Zeker als hij nog steeds actief WC3 speelt kan ik me voorstellen dat hij niet zoveel tijd aan SC2 kan besteden als hij zou willen.
Bah, hekel aan die rotmuta's in PvZ. Je bent dan vrijwel verplicht om blink te gaan
Bah, hekel aan die rotmuta's in PvZ. Je bent dan vrijwel verplicht om blink te gaan
Verwijderd
Ah dacht dat hij zich volledig had gestort op sc2. Meerdere rassen spelen op niveau is al moeilijk zat. Laat staan 2 rts'en.Chief-XL schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 10:44:
Vind ik ook niet zo heel onlogisch. Grubby was (is?) een WC3 speler. Dynamics van SC2 zijn toch heel anders. Je hebt een voordeel als je uit SC/BW scene komt. Zeker als hij nog steeds actief WC3 speelt kan ik me voorstellen dat hij niet zoveel tijd aan SC2 kan besteden als hij zou willen.
Ik zeg ALS. Ik weet niet of hij nog steeds pro is in WC3
Volgens mij doet hij niet meer aan W3. Anders was hij wss wel uit genodigd voor blizz inventational. Daarnaast zijn er toch ook geen grote tournooien meer voor W3?
Sinds de merge met Rusland heb ik significant meer last van lag in matches. Deels ook omdat ze vaak rottere PC's hebben dan wij hoor. Ik denk dat voordelig is je tot regio's te beperken. De pro's winnen het volgens mij gewoon van de cons. Wat win je door crossregion te gaan?Chief-XL schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 10:28:
Heb je nou echt zoveel last van lag? Ik speel met grote regelmaat vanuit SEA regio op de NA servers. Lag is niet merkbaar
Je hebt nu minder onderlinge verschillen in hardware en verbinding, interessante data tussen de verschillende regio's wat het competitie element verhoogt en geen culturele gaten. Ik geloof dat Koreanen, Amerikanen en Europeanen elk best hun eigen speelstijl hebben. Dat vind ik iets wat juist interessant is.
En wat win je door crossregion te gaan? Meer tegenstanders. Dus snellere matches, wellicht meer data om op te testen. Maar ik denk dat momenteel genoeg data vergaard wordt om te bepalen hoe goed je bent.
Puur eigen belang
Ik wil nl met mijn NL vrienden spelen nu ik in Azie woon zonder 2 versies te hebben. Wat ik daarnaast erg prettig vond is dat je kunt kiezen welke tijdzone je wilt gaan spelen. 's ochtends in Azie spelen is bv ideaal om dan op NA server in te loggen omdat meesten niet 's ochtends maar later op de dag spelen.
Het is geen groot gemis maar vroegah kon het wel. Snap ook wel dat er dan heel wat meer data rondgepompt moet worden en dan heb ik idd liever stabielere servers
Het is geen groot gemis maar vroegah kon het wel. Snap ook wel dat er dan heel wat meer data rondgepompt moet worden en dan heb ik idd liever stabielere servers
aaah ik zie de voordelen er ook wel van in. Zo zit je niet meer met het probleem dat tournooien enzo, waar je aan mee wil doen, in een andere regio zitten.
Elk voordeel heb z'n nadeel
Op zich vind ik het niet erg om 2 versies te kopen hoor. Dat ga ik ook gewoon doen. Grapje wordt echter duurder als blijkt dat je voor iedere versie een aparte expansion moet kopen....LoLzzzzz
Ik weet nog (opa spreekt) bij games als Everquest en Dark Age of Camelot die 10 jaar geleden bijv geen regions kende. Als die gingen patchen ging dat altijd op tijden die voordelig waren voor Amerikanen. Daar werd ik goed appelig van to say the least 
Het is echt een blessing hoor
Het is echt een blessing hoor
[ Voor 6% gewijzigd door apNia op 09-08-2011 11:04 ]
Verwijderd
Ach het switchen tussen servers zou geen kwaad kunnen. De meeste kiezen voor de servers in de buurt en nemen af en toe een kijkje op een andere server om te spelen tegen een buitenlandse vriend.
Ret was één van de beste, al dan niet de beste, niet koreaanse brood war speler. Sowieso werd hij altijd gezien als de meest getalenteerde speler omdat hij zonder veel te spelen regelmatig van Idra won (die 8-10 uur per dag in Korea trainde). Totaal niet verassend dus.Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 10:43:
Ik dacht dat de nr 1 van wciii wel beter zou zijn dan ret.
Heh, volgens mij is IdrA de laatste tijd vooral bezig met z'n vriendinnetje.. Op ladder verliest hij erg vaak.. Maar misschien zijn het ook wel de matige season 3 maps..
Hahahahaha ja, vond deze wel sterk in Deezer vs IdrA

Die vriendin van 'm wordt echt de Yoko Ono van de eSports

Die vriendin van 'm wordt echt de Yoko Ono van de eSports
[ Voor 23% gewijzigd door apNia op 09-08-2011 14:14 ]
Auch das toch wel erg pijnlijk on stream. Wel humor tho
Het is een pure troll, Deezer is namelijk helemaal niet zo goed, maar z'n MMR + Stream snipen zorgt er voor dat ie toch tegen spelers als Idra en Destiny wordt geplaatst puur om ze te trollen.
En Idra's z'n gf..tsja, het laat maar zien dat je als progamer ook groupies kan hebben.
En Idra's z'n gf..tsja, het laat maar zien dat je als progamer ook groupies kan hebben.
Verwijderd
speel greedy, werkt goed in lower leaguesVerwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 15:04:
Man ik zit nu op een loosing streak.
Iemand nog tips voor een zerg in Silver?
Verwijderd
Iedere keer als ik protos tegenkom en ik speel greedy (14pool/14hatch)wordt ik gepylonblocked 
Bij deze game dacht ik leuk te zijn en zo'n pylon block uit te lokken, toch (3pylons + canon = 450 minerals early game door je opponent laten wasten) terwijl je stiekem je 2e expo als natural pakt
op deze map vrij dichtbij.
http://dl.dropbox.com/u/32613297/PylonWallOf.SC2Replay
Bij deze game dacht ik leuk te zijn en zo'n pylon block uit te lokken, toch (3pylons + canon = 450 minerals early game door je opponent laten wasten) terwijl je stiekem je 2e expo als natural pakt
http://dl.dropbox.com/u/32613297/PylonWallOf.SC2Replay
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2011 15:15 ]
Verwijderd
Is mss een idee om tips voor <gold in de TS te zetten?Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 15:06:
[...]
speel greedy, werkt goed in lower leagues
De faq uit te breiden. En het aantal video's beperken naar 1 + een linkje naar de rest.
Eindelijk een TvT gewonnen
, wat een kansloze bende is dat zeg. Kerel plante overal missle turrets en van die detector dingen (voor flinke range), maar ik nukede hem steeds verder naar achter en toe kwamen er opeens (van mijn kant) ravens (voor PDD) en BC's aan
, hij had wel wat vikings maar die gingen vrij snel neer door een nuke. Maar ongelofelijk, wat saai.
Dat klinkt echt als een SAAI potje xDMrVegeta schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 16:28:
Eindelijk een TvT gewonnen, wat een kansloze bende is dat zeg. Kerel plante overal missle turrets en van die detector dingen (voor flinke range), maar ik nukede hem steeds verder naar achter en toe kwamen er opeens (van mijn kant) ravens (voor PDD) en BC's aan
, hij had wel wat vikings maar die gingen vrij snel neer door een nuke. Maar ongelofelijk, wat saai.
Vind ik mijn Helions + Reapers toch leuker
Economisch verwoestend
Alleen kut als ze ineen keer met Thors komen D:
League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W
Zo zijn alle TvT's. Langzaam schuiven ze naar boven Turrets bouwend en vikings er achter, langzaam naar je main. MAAR FUCK DIE SHIT. Ik probeer ze uit positie te pakken met banshees en nukes en de expansion de denien "YOU GOT DENIED". 9 van de 10 keer verlies ik, maar die ene keer maakt een hoop goed
. Probleem is alleen dat ik wel eens vergeet mijn basis wat te verdedigen, base race en dan heb ik nog wat banshees over

Wat ik vooral heb gemerkt is koste wat het kost wall off, ik weet dat veel mensen het niet doen maar tegen Terran blijft het slim. Deny zijn early scout en bouw daar verder op. Meestal scannen ze tussen je command center en base. Bouw 2 rax en 1 of 2 factories in zicht. Bouw een beetje verborgen 2/3 Starports. Ondertussen heb je resources voor een nieuwe cc hoop ik. Maak die in je walled off basis ook beetje verborgen. Vlieg hem naar een expension en niet je natural. Vijand denk dat je 1 based en in de nieuwe basis maak je nog meer dingen zoals starports en daarna pwn je als een gek met Banshee's of BattlecruisersMrVegeta schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 16:43:
Zo zijn alle TvT's. Langzaam schuiven ze naar boven Turrets bouwend en vikings er achter, langzaam naar je main. MAAR FUCK DIE SHIT. Ik probeer ze uit positie te pakken met banshees en nukes en de expansion de denien "YOU GOT DENIED". 9 van de 10 keer verlies ik, maar die ene keer maakt een hoop goed. Probleem is alleen dat ik wel eens vergeet mijn basis wat te verdedigen, base race en dan heb ik nog wat banshees over
League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W
Mjah, beetje speler scout wel alle plekken voor een expension, als je je tegenstander kan verassen mooi maar anders ben je een expension + scv's kwijt.
Verwijderd
Hello!
Wat is het channel waar jullie je bevinden? is het nog steeds #GoT?
Of is het veranderd? Ik zie nl niemand online op het moment
Wat is het channel waar jullie je bevinden? is het nog steeds #GoT?
Of is het veranderd? Ik zie nl niemand online op het moment
je moet naar "got" gaan. #GoT is een ander kanaal.
Iemand van die in de Silver league zit en met mij wil trainen?
welk race speel je?
Als je een toss nodig hebt om tegen te spelen, voeg mij gerust toe: Gropah.205
Teran/zergGropah schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 23:24:
welk race speel je?
Ik kan je niet vinden:
Gropah
character code: 205
[ Voor 11% gewijzigd door Eagleman7 op 10-08-2011 00:50 ]
Zijn er got spelers die op 10 september naar bobbejaanland (omgedoopt tot gameland op 10 en 11 september) gaan voor te supporteren of om zelf hun kans te wagen ? Daar valt namelijk de benelux WCG ticket te bemachtigen voor het WCG in zuid korea.
http://wcgbenelux.nl/
http://wcgbenelux.nl/
Hmmmz, k. Kan zijn dat ik de verkeerde code in mijn hoofd heb omdat ik laatst een namechange heb gehad en daardoor is mijn code ook veranderd.Eagleman7 schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 00:47:
[...]
Teran/zerg
Ik kan je niet vinden:
Gropah
edit:
en er wordt weer live gestreamd op http://www.justin.tv/guussieboy
[ Voor 11% gewijzigd door Gropah op 10-08-2011 10:15 ]
Verwijderd
Zit ik te ladderen kom ik forever silver browncoat tegen.
Ben ik nu zo slecht?!? En vervolgens kei hard geowned worden.
Replay ^^ ? maar Browncoat is toch al geen Silvermeer ? Dacht laatst dat hij promoted was Dunno sure thoVerwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 12:11:
Zit ik te ladderen kom ik forever silver browncoat tegen.
Verwijderd
Wahaha got'ers die elkaar tegenkomen op ladder
Ben geen silver meer hoor dat was met terran
Wel leuk ik ben een paar keer een oude gotter tegen gekomen is wel humor maar niemand vanuit dit topic nog
Verwijderd
Met terran was ik diamondVerwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 12:16:
Wahaha got'ers die elkaar tegenkomen op ladder![]()
Gisteren een paar games zitten observen van browncoat, hij speelt echt lekker met zerg. 2v2 gedaan en gewonnen tegen mass stalkers (2z v 2p) muta spammen deed wonderen tegen de unit productie. Maar was nooit gelukt in een normale 1v1. Bijna grappig hoe anders het spel is in 2v2.
Verwijderd
Ik ben Reagen een stuk of 4 keer tegengekomen, die was voegah nog wel actief op got. Ook een andere top diamond got'er, weet niet meer wie. Als je veel speelt kom je ze vanzelf tegen ^^
1v1 ben ik Flasho paar weken terug tegengekomen op ladder. In 4v4 zaten ReadySteady en ik opeens in hetzelfde team en moest ik ook nog een keer tegen een got 4v4 placement team met o.a. Bakkendepao en Endorsed!
TwitchTV: Marcelvk | SCII, C&C
Hahahahahaa klassiekertje

Pfoeh, nu 6 wins achter elkaar binnen. Laatste game was zerg/baneling rush, gelukkig zag ik het net op tijd, kon mijn ramp afsluiten en had wat hellions + (ofcourse) banshees klaar. Hij gg meteen toen zijn opening niet lukte. Daarvoor werd ik ouderwets gecheesed met cannons door een protoss. Kerel was opzich niet slecht, zijn canon rush mislukte, al had hij er wel wat gebouwd, ik had een bunker neergegooid zodat hij iig niet dichterbij kon komen, daarna wat marauders + medivacs en toen opgeruimd. Zijn basis gescand EN OMG NEE DT"S!! Maar ik voelde het al aankomen dus ik had al een engineer bay gebouwd, snel wat turrets neergegooid en nog geen 10 sec later 6 dt's in mijn basis. Allemaal dood
. Kerel zal wel pissed zijn geweest.
Daarna was het vrij simpel oprollen met marauders/medivacs.
Daarna was het vrij simpel oprollen met marauders/medivacs.
Verwijderd
Heb nu gewoon 150 punten voorsprong in me 4vs4 silver division XD, hoop dat ik over een paar game promoveer
Er wordt BTW weer een uurtje gestreamed op http://www.justin.tv/guussieboy
Ik wil ook wel een oefenbuddyEagleman7 schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 00:47:
[...]
Teran/zerg
Ik kan je niet vinden:
Gropah
Mijn character code is 298, nickname: legalize
Speel terran, maar eerder tijd random gedaan.
[ Voor 15% gewijzigd door funkylicious op 10-08-2011 21:06 ]
Heb je toegevoegdfunkylicious schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 21:05:
[...]
Ik wil ook wel een oefenbuddy![]()
Mijn character code is 298, nickname: legalize
Speel terran, maar eerder tijd random gedaan.
Eerst op de avond wat 1vs1's gedaan, en gelijk de 5x achter elkaar winnen achievement gehaald, die had ik nog niet /schaam.
Daarna nog 2x 4vs4 gedaan met 3 andere GoTers, eerste pot werden we geproxy'd met rax en gateway. beetje slecht scouten van mijn kant, ze stonden voor mijn ingang. heleaas niet tegen kunnen houden.
Daarna mooie pot. uiteindelijk gewonnen. 1 van de protoss tegenstanders ging in het begin mass voidray. Ik ben wel fan van zealot/archon. Ik zag hem aankomen op ene gegeven moment en zette mijn 4 archons op de plek waar hij langs kwam, hij had net zijn 6/7 tal VR's gestacked om aan te vallen en mijn archons stonden er mooi onder en met de eerste volley van 4 archons waren alle VR's hun shield al kwijt en waren ze al in het oranje. Stacked units tegen archon's is altijd leuk om te zien
Leuk om eens een teamgame te spelen met wat lui die er ook wat van kunne ipv dat random.
Daarna nog 2x 4vs4 gedaan met 3 andere GoTers, eerste pot werden we geproxy'd met rax en gateway. beetje slecht scouten van mijn kant, ze stonden voor mijn ingang. heleaas niet tegen kunnen houden.
Daarna mooie pot. uiteindelijk gewonnen. 1 van de protoss tegenstanders ging in het begin mass voidray. Ik ben wel fan van zealot/archon. Ik zag hem aankomen op ene gegeven moment en zette mijn 4 archons op de plek waar hij langs kwam, hij had net zijn 6/7 tal VR's gestacked om aan te vallen en mijn archons stonden er mooi onder en met de eerste volley van 4 archons waren alle VR's hun shield al kwijt en waren ze al in het oranje. Stacked units tegen archon's is altijd leuk om te zien
Leuk om eens een teamgame te spelen met wat lui die er ook wat van kunne ipv dat random.
soms zie je echt de leukste dingen. Ga je met je partner voor mass stalkers (incl blink en upgrades ofc), komt de tegenstander met roaches en voidrays. Easy win zou je zeggen. Normaal wel, maar ging niet helemaal zoals geplant...
Dat valt nog mee. In het begin maakte ik nog wel eens mee dat ik mass marauder ging en dan mass VR tegenkwam.....
Daarom blijft scouten zowat het allerbelangrijkste, zeker in 2v2!
En mass VR nooit onderschatten... moet je maar even dit filmpje checken, stalkers met blink vs voidrays: micro is daarbij enorm belangrijk. Zonder micro verlies je erg snel
En mass VR nooit onderschatten... moet je maar even dit filmpje checken, stalkers met blink vs voidrays: micro is daarbij enorm belangrijk. Zonder micro verlies je erg snel
dit sloeg gewoon nergens, op. Scouten mwha, nee. Je kan niet verwachten dat 1 terran 2 toss voor je basis gaan bouwen, de 1e reactie van ons, cannon rush vond ik reeeler. Wat helaas niet het geval was.Gekheid schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 09:44:
Eerst op de avond wat 1vs1's gedaan, en gelijk de 5x achter elkaar winnen achievement gehaald, die had ik nog niet /schaam.
we hadden (achteraf) veel sneller moeten pushen. We waren redelijk snel allemaal op kracht en hadden die ene toss nooit zoveel ruimte moeten geven voor zijn collosi, en obs had (ik) ook veel sneller moeten brengen. Die irritante DT's hebben echt 2 mijn leger gekost.Daarna mooie pot. uiteindelijk gewonnen. 1 van de protoss tegenstanders ging in het begin mass voidray. Ik ben wel fan van zealot/archon. Ik zag hem aankomen op ene gegeven moment en zette mijn 4 archons op de plek waar hij langs kwam, hij had net zijn 6/7 tal VR's gestacked om aan te vallen en mijn archons stonden er mooi onder en met de eerste volley van 4 archons waren alle VR's hun shield al kwijt en waren ze al in het oranje. Stacked units tegen archon's is altijd leuk om te zien
ik ben echt vet slecht hoor!Leuk om eens een teamgame te spelen met wat lui die er ook wat van kunne ipv dat random.
Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile
Was die dt's zo zat dat ik maar 6 observers eruit gegooid heb. 2 bij mijn leger en wat verspreid rond de andere legers,Goldman schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 12:41:
[...]
dit sloeg gewoon nergens, op. Scouten mwha, nee. Je kan niet verwachten dat 1 terran 2 toss voor je basis gaan bouwen, de 1e reactie van ons, cannon rush vond ik reeeler. Wat helaas niet het geval was.
[...]
we hadden (achteraf) veel sneller moeten pushen. We waren redelijk snel allemaal op kracht en hadden die ene toss nooit zoveel ruimte moeten geven voor zijn collosi, en obs had (ik) ook veel sneller moeten brengen. Die irritante DT's hebben echt 2 mijn leger gekost.
[...]
ik ben echt vet slecht hoor!
Die ene protoss had alleen maar gateway's hehe die had niet eens warpgates researched
zo slecht was het ook nog niet!
hahaha, idd die met geen warpgate was een held 
was het ook zo zat dat ik ook een stuk of 3 obs bij mijn leger had gegooid, misschien waren mijn 14 gateways ook een beetje overkill op 2,5 base
, lijkt me btw leuk om in de toekomst vaker te doen met tweakers, heb me vermaakt
was het ook zo zat dat ik ook een stuk of 3 obs bij mijn leger had gegooid, misschien waren mijn 14 gateways ook een beetje overkill op 2,5 base
Je kunt mij ook adden voor oefenpotjes en teamplay:
nickname: MetalKing
charactercode: 857
ik doe voornamelijk Terran in 4v4 random en zit in momenteel daarmee in Silver
nickname: MetalKing
charactercode: 857
ik doe voornamelijk Terran in 4v4 random en zit in momenteel daarmee in Silver
join the got chat channel gewoon, ben plat speler op alle 4 the league's
Verwijderd
pff kut losing streaks, begint allemaal met de mongolen in 4vs4 en dan 5x zerg tegen je als zerg aaaaah.
Net de stream van grubby eens gevolgd. Ja watte gelijk dat die van hier naar daar springt op de map. Schuiven zoals ik wel vaak doe is duidelijk not done only waste of time.
Ik kan niet zoveel maken van deze post, wat bedoel je?yasaka schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 21:53:
Net de stream van grubby eens gevolgd. Ja watte gelijk dat die van hier naar daar springt op de map. Schuiven zoals ik wel vaak doe is duidelijk not done only waste of time.
waarschijnlijk dat grubby niet aan scrolling doet, maar veel aan minimap klikken en aan location hotkeys
Ik heb scrolling ook uitgezet in het menu, dan kun je niet anders dan de minimap en location hotkeys gebruiken.
Gaat dat weer niet heel ver, ik scroll ook niet veel maar in battle vind ik handig om af en toe wat te scrollen..?
Verwijderd
Ik heb eindelijk de waarschuwingen links van mijn scherm uitgezet. Ze waren op zich wel half handig, maar te vaak verloor ik een battle wanneer ik per ongeluk op zon bericht click, controle verlies over muta's bijvoorbeeld en ergens anders op de map gedesorienteerd zit te kijken.
Wellicht tijd voor breedbeeld.
Wellicht tijd voor breedbeeld.
Gaat inderdaad wel heel erg ver, er is niemand die scrolling uit zet. Je hebt 't nog steeds nodig.tehsojiro schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 22:42:
Ik heb scrolling ook uitgezet in het menu, dan kun je niet anders dan de minimap en location hotkeys gebruiken.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Als iemand loopt te Trollen en/of Flamen, dan maken wij daar voortaan een TR voor aan. Het is moeilijk, maar er wordt vanaf nu gewoon niet meer op een troll gereageerd.
Dit is een laatste waarschuwing voor de troll(s) in het topic, maar ook voor degene die er weer in trappen.
Als iemand loopt te Trollen en/of Flamen, dan maken wij daar voortaan een TR voor aan. Het is moeilijk, maar er wordt vanaf nu gewoon niet meer op een troll gereageerd.
Dit is een laatste waarschuwing voor de troll(s) in het topic, maar ook voor degene die er weer in trappen.