Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Hmm, alleen bij nVidia moet ik dan meteen voor de 970 gaan denk ik, maar die is weer net wat boven mijn budget. Wil nu niet investeren in een kaart die al meer dan een jaar op de markt is.PatrickC schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 21:34:
[...]
[...]
Radeon kaarten hebben altijd wel slechter gepresteerd onder Project Cars tov nVidia kaarten. Of dat bij de optimalisaties van de laatste maanden verbeterd is, weet ik niet. Wellicht zitten er hier wel Radeon bezitters op het forum die Project Cars spelen die hier iets over kunnen zeggen.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Wacht de prestaties van de 960 even af. Wil niet zeggen dat het een topkaart is maar wel een serieuze contender.Phusebox schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 21:43:
[...]
Hmm, alleen bij nVidia moet ik dan meteen voor de 970 gaan denk ik, maar die is weer net wat boven mijn budget. Wil nu niet investeren in een kaart die al meer dan een jaar op de markt is.
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Wat bedoel je met die laatste zin? De 970 is toch nog geen jaar op de markt? En zoals OMD al aangeeft, misschien is de 960 zo dadelijk wel een optie.Phusebox schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 21:43:
[...]
Hmm, alleen bij nVidia moet ik dan meteen voor de 970 gaan denk ik, maar die is weer net wat boven mijn budget. Wil nu niet investeren in een kaart die al meer dan een jaar op de markt is.
Bij dit soort aankopen vraag ik me altijd af: "Hoe lang ga ik deze aankoop gebruiken?" Gedurende die hele periode heb ik daar dus plezier van en vervanging is ook pas later nodig. Hoeveel extra kost me dat dan per jaar? En dan is de 970 heel veel 'bang for the buck' op dit moment.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Dan maar even doorsparen voor de 970.
Als ik Cars opzoek op steam staat er dat hij al in mijn bibliotheek aanwezig is, terwijl ik een junior member ben. Gaat dit weg zodra de release er is?R0y. schreef op zondag 11 januari 2015 @ 15:05:
Is er al iets bekend voor de mensen die bijvoorbeeld junior member zijn?
[ Voor 12% gewijzigd door R0y. op 18-01-2015 17:17 ]
PCars is wel een stuk veeleisender dan AC maar met jouw setup zal 1080p high moeten lukken. Je zal niet altijd boven de 60fps zitten maar op het moment draaien sommige tracks ook een stuk beter dan anderen, dus er valt nog niet heel veel zinnigs over te zeggen.Phusebox schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 19:23:
Uiteindelijk goedkoop een r9 290 gekocht. Assetto Corsa draait met alles op max gewoon perfect. Benieuwd hoe pCARS gaat draaien.
Om je een idee te geven, ik draai het op 1080p medium / high met een hd7950 + i5 750. Als ik dan alleen race op een goed geoptimaliseerde track zit ik rond de 80-120fps. Als ik met een stuk of 15 AI op een wat zwaardere track ga racen zit ik rond de 40 fps op de slechtste stukken. Dat gebeurt dan vooral bij plekken waar veel gebouwen en tribunes staan. Verder zit ik dan nog altijd boven de 60fps.
* 125CC Shifter Kart: New physics per the discussions on these forums and Nic's feedback. Better chassis stiffness simulation. CG heights changed. Slight changes to the previous tire carcass and grips. Opened adjustments for the front and rear "torsion bar" chassis stiffeners ( swaybars in our setup screens). Caster adjustment back to 20 degrees. Ride heights now adjustable as on the real Karts. I think it's close to hitting the mark everyone's been so great feeding back on. Default setup was done at Greenwood. After tuning the caster for the right amount of turn in, tire pressures are your best friend for over/under steer in the faster stuff.. Cool to see the inside rear tire lift in the replays both player and AI karts. AI tuned more and working better. Had some fun races agianst 9 Karts at Greenwood with the new AIW i just did. Enjoy!
[ Voor 80% gewijzigd door Bullus op 20-01-2015 17:54 ]
|2600k|Asus 290|
Nog iets vaags mijn max throttle neemt vaak gewoon tijdens een sessie flink af. In die karts moet ik het meestal na 2 rondjes doen met nog maar 40% throttle als ik vol gas geef.
Blijkbaar wordt mijn fanatec niet zo goed ondersteund. Staat ook niet bij de wheel opties gek genoeg.
Als deze bèta representatief is voor de eind kwaliteit ga ik hem toch maar skippen na al die jaren wachten.
De controls veranderen echt van het ene op het andere moment. Net in een BMW 1 M coupe, onderstuur alsof het een containerschip is. Vervolgens maak ik een pitstop is het net alsof ik op ijs rij. Ja banden waren warm.
[ Voor 33% gewijzigd door Phusebox op 20-01-2015 20:48 ]
Hmm die controller instellen was al een hels karwei om überhaupt bestuurbaar te krijgen. Maar zal het eens proberen.NLxAROSA schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 07:33:
Heb ik geen last van met mijn G27 eerlijk gezegd. Tijdens de beta builds is het wel van belang regelmatig je profiel weg te gooien, al eens gedaan? Onder je user en dan Documenten en dan de hele map wegmikken. Daarna even opnieuw je controller kalibreren en andere settings instellen.
Vind het maar een instabiel product, ook al is het een beta.
Volgens mij heb ik de 833 build?NLxAROSA schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 13:38:
Apart, op WMD zijn veel mensen met Fanatec, dus is uitgebreid getest. Met 'ik heb geen toegang tot de laatste updates' bedoel je dat je een oude build gebruikt? Weet je ook van wanneer die is?
Heb net even gekeken in de changelogs, Fanatec support/SDK is met name in de builds tussen 833 en nu ingebracht/verbeterd. Zou me geen zorgen maken over het uiteindelijke product.
Alvast bedankt voor jullie antwoorden!
Genoeg filmpjes en ervaringen op YouTube overigens.
Dus ook de GT2? Want ik zie er nu ook wel een paar, maar dat zijn alleen de meest recente.NLxAROSA schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 07:19:
Nog even gekeken gisteren in de meest recente build: Fanatec stuurtjes hebben allemaal hun eigen setup scherm, net als de andere ondersteunde wielen.
Gisteravond een bugje:
[YouTube: http://youtu.be/zXKLpVQLuI0]
En die landmijn op Spa is al opgelost..
[ Voor 16% gewijzigd door Bullus op 22-01-2015 08:55 ]
|2600k|Asus 290|
Why so serious? Vond het wel grappig, en niet echt een serieus bug report.Bullus schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 08:54:
Je kunt beter je bugs report etc achterwege laten hier, omdat je niet de laatste build aan het spelen bent.
Phusebox schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 08:12:
[...]
Dus ook de GT2? Want ik zie er nu ook wel een paar, maar dat zijn alleen de meest recente.
Gisteravond een bugje:
[video]
Nu had ik nog wat beeldschermen over en met een oude GFX kaart & SoftTH3 kreeg ik een triple screen setup vrij snel voor elkaar. De resoluties en bezels zijn ook makkelijk te berekenen om vervolgens de juiste informatie in de softTH config te zetten.
Echter loopt het spel nu vast wanneer ik mijn muis gebruik zodra ik in het main menu ben.
Bediening met m'n keyboard gaat wel alleen kan ik niet in alle kolommen van de menu's komen.
Wanneer ik het spel op een enkel scherm draai crasht deze niet met het gebruik van de muis.
Iemand die me hiermee verder kan helpen ?
Dit wordt een lastige 100%, als al.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Verwijderd
Wellicht kun je tussentijds saven (tijdens een pitstop) en op een later moment verder gaan.Phusebox schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 07:47:
24 uurs race in real time? Haha. Dan moet je toch wat mensen optrommelen als je hem niet op pauze wil zetten. Dan maar hopen dat je console niet crasht.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
De 9h race was op Tsukuba.SinergyX schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 10:29:
Ach GT5 kon dit aan het begin ook niet, al waren dat maar races tot dacht 9 uur.
Er waren een tweetal 24h races: Nurburgring & Le Mans.
Ik heb enkel Le Mans voltooid. In een week, dat wel
De save functie was een super uitvinding!
Ach blijft leuke uitdaging, eerst maar eens zien hoe de game gaat worden.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Je kon in Bspec zelfs de tijd versnellen, heerlijk was dat
Verwijderd
Dat ook voor het verschil tussen features van de console en PC, grafisch neem ik aan dat hij al stuk minder moet zijn, maar gaat mij uiteindelijk om te toegankelijkheid van lobbies en setups welke van de 2 ik uiteindelijk ga halen.Verwijderd schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 09:56:
Heeft er iemand enig idee of er een demo van deze game zal gaan verschijnen (op PS4)? Hoewel het er ongelooflijk vet uitziet, ben ik nooit fan geweest van simulatie racegames. Het kostte mij altijd te veel inspanning en moeite om dit soort games mij eigen te maken, waarbij ik dan op gegeven moment afhaak. Bij een spel van 60 euro (adviesprijs) is dat natuurlijk erg zonde.
nu is de kans natuurlijk groot dat er wel een grijze versie op de PC zal verschijnen
V.w.b. toegangkelijkheid: Met diverse aids aan en de AI op een schappelijk niveau zou het voor iedereen prima te spelen moeten zijn, ook met controller (of op PC zelfs toetsenbord).
Voor zover ik weet geen demo gepland.
[ Voor 3% gewijzigd door NLxAROSA op 06-03-2015 10:28 ]
[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 06-03-2015 11:17 ]
-Laadtijden zijn we in Driveclub erg mee verwend. Nog nooit zo snel gezien (om over de graphics nog maar te zwijgen).
-Beperkt auto aanbod hoeft niet slecht te zijn. Beter een 50 auto's uit verschillende hoeken dan 50 Nissan GT-R's of 83 Mazda Miata's erbij (GT5 anyone?).
-Liveries. Ik mis ze niet. Heb ze nooit gehad, dus ik zie er de "charme" niet zo van in. Als ik race zit ik toch in de auto, dus ik zie enkel de cockpit.
-Stuurondersteuning. Ik heb een T500 gekocht voor Driveclub/ProjecCars. Benieuwd hoe deze aanvoelt icm de game.
*de game is van dezelfde makers als NFS:Shift2 toch? Die was, door de verschrikkelijke input lag op de PS3, met stuur niet te spelen. Hopelijk gaat ht hier beter...
Ik heb er in ieder geval erg veel zin in!
[ Voor 11% gewijzigd door Superkiwi op 06-03-2015 16:49 ]

Wellicht na release komt PCars met iets vergelijkends?
Wat ik me op dit moment vooral afvraag is: hoe ziet de single-player eruit? Welke modussen zijn er? Hopelijk wel een carriëre modus...
Is er misschien een must-read artikel waarnaar jullie me kunnen verwijzen? Heb al een tijdje niets over de ontwikkeling gelezen...
Daar staan wat nieuwe videos die de single player uit de doeken doen
Die Lotus E21
http://imgur.com/a/0hxYk
Hele 2014 lineup heeft hij nagemaakt.
Ik lees ook nog amper wat over de XBO versie, doel voor beide consoles mag dan wel 1080/60 zijn, maar ik vraag me af wat volgende maand realistisch is gehaald (wii-u deed 720 dacht ik?). Als ze concessies moeten gaan maken, hoop ik maar dat ze inleveren op resolutie en die 60 vasthouden.
Wauw! Veel vette achievements! Een race achteruit rijdend winnen... whahahadvdkiwi schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 01:20:
Voor de console spelers: Project Cars trophies/achievements zijn bekend![]()
Dit wordt een lastige 100%, als al.
De lijst laat ook veel single player achievements zien. Ik heb nog ff gezocht op Youtube, maar kon geen filmpjes vinden met insight in de SP. Deze lijst heeft me iig gerust gesteld!
Mocht je nog een goeie youtube link hebben, graag!
Komt overigens gewoon van de Project Cars site
Nu ben ik vooral op zoek naar wat richtlijnen voor de FFB/wheel settings in de driver en het spel om het goed te zetten, want in het spel zelf wordt er geen uitleg gegeven, de officiele forums van WMD zijn op dat vlak niet geheel up to date (veel te oude set ups, en dan nog niet voor dit stuur, aangezien het vrij nieuw is). Heb ook wat zitten zoeken naar een goeie T500 RS-set up die ik als basis zou kunnen gebruiken, maar ook no joy. Iemand die mij hier in de juiste richting kan duwen?
GoTBF3 Race topic! -- Battlelog - Battalion'44 Servers :10Slots Wartide 213.32.98.194:7777 - TDM = 213.32.98.194:7781
Dear bvk, you are invited to read this important communication about the game distribution: http://forum.wmdportal.co...Members-Game-Distribution
If you are unable to click on the link, please visit our forum.
You must be logged with your WMD account to read it.
Die F1 2014 liveries op formule A ziet er wel heel nice uit. Ik ben benieuwd wanneer er een F1 2014 / 2015 mod komt voor pCars
Meld je aan voor de geweldige, fantastische gravelrit: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2075464
Een F1 game?Nutterd schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 17:28:
Waarom lees ik hier bijna niets over de Playstation of de Xbox variant? ik ben wel benieuwd naar de xbox variant...en heb hier ook wel interesse in.
Of project Cars?
PROJECT CARS release date moves to mid-May 2015 for PS4, XB1 & PC mid-May 2015.
Ugh....
http://www.bandainamcogam...te-moves-to-may-2015/4985
En dan nog geen exácte datum kunnen geven.
Ik heb onlangs een junior beta build gespeeld en dat leek me toch zeer stabiel op een tweetal crash-to-desktops na op een paar uur tijd, maar dat zijn dan ook oude builds, so what gives? Release-day patches zijn ook goed voor mij...
Die kreeg ik ook. Wat mij opviel is dat er in die mail staat dat je een werkend paypal account moet hebben gekoppeld aan je Steam account om zobvk schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 16:29:
Kijk eens aan, er komt schot in de zaak. Net dit in de mail gekregen:
Dear bvk, you are invited to read this important communication about the game distribution: http://forum.wmdportal.co...Members-Game-Distribution
If you are unable to click on the link, please visit our forum.
You must be logged with your WMD account to read it.
Nu vroeg ik me ineens af; ik ben junior member. Ga ik daar ook returns voor ontvangen? Of is dat alleen voor veel hogere members? Ik weet niet meer precies wat junior toen allemaal was, 10 euro korting weet ik nog. Dat blijkt nu dus 20% te zijn ivm hoe steam werkt. Nou 80% van 50 euro betalen is 40 euro, dus dat is gewoon die 10 euro, dus dat is goed.to receive money as your share of the game's returns will be sent to your Paypal account.
Iemand die het zo 123 weet of je als junior ook meedeelt in de winst? Zal wel niet veel zijn, maar toch leuk als het wel zo is
[ Voor 12% gewijzigd door CH4OS op 11-03-2015 23:42 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ik vind de snelheidsbeleving eigenlijk wel vies tegenvallen.
PSN: Oldzkoel
YouTube: Project CARS Xbox One Gameplay - First Xbox Gameplay 1080p HD
Vind het zelf nou niet echt een goede sfeer hebben. Mis een beetje de beleving qua snelheid.
Xbox spelers zullen "hun" Forza altijd beter vinden dan Gran Turismo/Driveclub, Playstation spelers zeggen hetzelfde over "hun" Gran Turismo. En pc gamers vinden zichzelf en "hun" games sowieso al de beste, dus die denken dat Project Cars de beste game is.
Ik vind het altijd wel grappig
En er is 1 ding waar iedereen tussen Forza en GT het duidelijk over eens is, het geluid in GT is gewoon ruk
Over het niveau van realisme:
Ik zie heel veel filmpjes op yt van mensen die met een Xbox controller de meest lastige bakken (F1, Zonda bv) zonder al te veel problemen op de baan houden.
Wat ik denk is dat deze met de nodige assists spelen en dat het met alle assists uit een stuk lastiger wordt.
Zo hou je de game ook toegankelijk voor mensen zonder stuur.
True. Ik kan bevestigen dat de game bést lastig is wanneer je met een stuurtje speelt en gros van de rijhulpen uit zet. Vooral wanneer je met koude banden de pits uit komt en wanneer de banden te warm worden en/of versleten zijn is het echt uitkijken. Kan niet wachten tot de definitieve versie uit isdvdkiwi schreef op maandag 16 maart 2015 @ 11:37:
True that.
Ik zie heel veel filmpjes op yt van mensen die met een Xbox controller de meest lastige bakken (F1, Zonda bv) zonder al te veel problemen op de baan houden.
Wat ik denk is dat deze met de nodige assists spelen en dat het met alle assists uit een stuk lastiger wordt.
Ik kan je vertellen dat het zonder assists niet zo makkelijk is. Daarnaast zijn er nog andere verschillen in moeilijkheidsgraad zoals het wel/niet opgewarmd zijn van banden/remmen bij de start. Maakt een enorm verschil.dvdkiwi schreef op maandag 16 maart 2015 @ 11:37:
True that.
Dat is één van de grootste pluspunten van deze game/sim, hij kan extreem hardcore/realistisch zijn voor wie dat wil, maar ook toegankelijk voor de minder goden/controller/toetsenbord mensen.
Nog een paar voorbeeldjes v.w.b. realisme:
- als de baan nat is droogt hij niet op alle plekken even snel op. Dat ligt aan hoogteverschillen (puddles), maar ook waar en hoeveel auto's er rijden en hoe hard (m.a.w. racing line droogt sneller op).
- als de baan nat is, is de racing line anders omdat de normale racing line sneller grip verliest als hij nat is (net zoals IRL). In combinatie met het eerste punt (puddles) levert dit dus andere lijnen op.
En dit zijn er maar twee dingen uit de lijst van zaken die worden gesimuleerd. En die lijst is lang.
Moet zeggen dat een stuur het niet automatisch 'makkelijker' maakt, in Forza bv is de deadzone voor de 458 Italia ronduit bagger, zelfs op 0 100 zit je met half pendaal al bijna volgas, op een controller kan je zoveel accurater gas en remmen, ik heb zelfs met beetje remmen al wheelblock (of ABS kicks in). Hopelijk iets wat in Forza zit, op de PC lijken mijn pendalen wel een stuk accurater.dvdkiwi schreef op maandag 16 maart 2015 @ 11:37:
True that.
Hopelijk zit dat in Cars wat beter in elkaar, in Forza ben ik nagenoeg verplicht ABS en TC te rijden.
Als voorbeeld de Ferrari 458 GT3 in Forza 5, stock kan ik er niet mee rijden zonder TCS, zonder ABS wil maar ook niet je van het.
Met kleine upgrades(banden en dacht ik remmen) maar bijna alles getuned door een clubgenoot kan ik er stukken sneller mee rijden zonder TCS en ABS. STM heb ik standaard uit.
Verwijderd
In Cars kan je de deadzones, acceleratie en saturation van je pedalen prima instellen. Ik speel zelf met een G7 en die heeft geen problemen, maar ja, het is natuurlijk ook verschillend per auto. Sommige auto's die bijvoorbeeld stalen remmen hebben die blokkeren bij hogere temperaturen. En aan de andere kant een auto als een LMP1 met carbon remmen, die blokkeren en gaan ook sneller kapot als ze nog koud zijn.SinergyX schreef op maandag 16 maart 2015 @ 12:07:
[...]
Moet zeggen dat een stuur het niet automatisch 'makkelijker' maakt, in Forza bv is de deadzone voor de 458 Italia ronduit bagger, zelfs op 0 100 zit je met half pendaal al bijna volgas, op een controller kan je zoveel accurater gas en remmen, ik heb zelfs met beetje remmen al wheelblock (of ABS kicks in). Hopelijk iets wat in Forza zit, op de PC lijken mijn pendalen wel een stuk accurater.
Hopelijk zit dat in Cars wat beter in elkaar, in Forza ben ik nagenoeg verplicht ABS en TC te rijden.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2015 09:57 ]
Ben benieuwd of de game nu daadwerkelijk uit komt. Was over de bèta nog niet echt te spreken maar die versie is inmiddels ook een half jaar oud. Assetto voelt een stuk beter aan met een stuur.
Jep: http://www.expertreviews....y-for-pc-ps4-and-xbox-one
[ Voor 50% gewijzigd door Phusebox op 22-03-2015 14:39 ]
Dan maar met de refund de gewone versie van PCars nemen..

Je had de pc versie "besteld" (via crowdfunding neem ik aan), maar gecancelled omdat je de ps4 versie wilt.
En je wilt het niet met stuurtje spelen (waarom niet?) maar lekker onderuit hangend op de bank (met controller dus?).
Dus nu neem je de gewone versie. Heb je nog andere versies naast de gewone versie?
Sorry my bad, had ik gemist.dvdkiwi schreef op zondag 22 maart 2015 @ 14:45:
Ehm, dat is toch al een week of 2 bekend?
No problem
Ik hoop dat ie mid-may dan wel écht komt
In 2012 inderdaad mee gedaan aan de funding. En waarom niet? Wat ik al zei, iRacing. Ik heb m'n setup voor sims en niet voor arcade. Het gemis voor een leuke race game is hoger op de Ps4 (voor mij) dan iets anders.dvdkiwi schreef op zondag 22 maart 2015 @ 15:26:
Ik snap niet wat je nou precies bedoelt...
Je had de pc versie "besteld" (via crowdfunding neem ik aan), maar gecancelled omdat je de ps4 versie wilt.
En je wilt het niet met stuurtje spelen (waarom niet?) maar lekker onderuit hangend op de bank (met controller dus?).
Dus nu neem je de gewone versie. Heb je nog andere versies naast de gewone versie?
Denk verder aan DLC wat er al bij zat etc.
I'm not in it for the money. Dan had ik het wel beter kunnen doen idd, maar niet nodigNLxAROSA schreef op zondag 22 maart 2015 @ 19:21:
Ik snap niet dat mensen een refund doen terwijl de opbrengsten van de game zowat gegarandeerd hoger zijn dan wat je er hebt ingelegd. Met een refund gooi je ook jouw deel van de opbrengsten weg. Als je dus liever een andere versie had gewild kun je die dus net zo goed gewoon kopen en je inleg laten staan. Geld komt vanzelf terug via de winst...
Correct me if I'm wrong, maar deze game ís toch sim?Streskip schreef op maandag 23 maart 2015 @ 15:30:
[...]
En waarom niet? Wat ik al zei, iRacing. Ik heb m'n setup voor sims en niet voor arcade
De gasten van insidesimracing classificeerden hem ook zo, en van wat ik erover lees is het ook een sim.
vond m beetje tussen GT5/6 en rfactor in zittendvdkiwi schreef op maandag 23 maart 2015 @ 16:04:
[...]
Correct me if I'm wrong, maar deze game ís toch sim?![]()
De gasten van insidesimracing classificeerden hem ook zo, en van wat ik erover lees is het ook een sim.
GT5 is sim met een vleugje arcade, rfactor is puur sim toch?
Al het andere kán dus geen sim zijn, en vooral niet de multi platform games
[ Voor 18% gewijzigd door Superkiwi op 23-03-2015 16:22 ]
http://www.projectcarsgam...support-comes-to-consoles
Hmm nu mijn GT2 stuurtje ook op PS4 ondersteund wordt twijfel ik nog of ik de PC versie moet halen of toch PS4...
[ Voor 25% gewijzigd door Phusebox op 23-03-2015 17:01 ]
Uiteindelijk zal de game ook zwaar in de vergelijking gaan met de gevestigde console namen, GT en Forza, PC heeft al jaren grote namen naast elkaar maar bij de console is het altijd een battle tussen de 2 exclusives geweest. Goed, hele wel sim/geen sim verhaal kan je zelfs bij de sims nog redelijk makkelijk lekschieten, het is maar waar jouw focus ligt mbt het sim gedeelte en iemands mening over wat nu precies sim/realistisch is. Mijn vragen zitten dan ook puur console specifiek en daar kan niemand hier echt antwoord op geven (en de filmpjes geven enkel teleurstelling).NLxAROSA schreef op maandag 23 maart 2015 @ 16:32:
True, true.Hoop alleen dat we het niveau Ajax-Feyenoord discussie hier een beetje buiten de deur kunnen houden. En er zitten hier wel een paar WMD-leden die inhoudelijk vragen kunnen beantwoorden over wat Project CARS wel of niet kan.
En er zijn genoeg mensen die zweren bij Driveclub of de GT serie en daar vind ik dan weer helemaal niks aan en zo heeft iedereen zijn eigen idee bij een goede racegame.
Hoe dan ook ben ik ook nog niet overtuigd van PC, want de buid die ik gespeeld heb (van 3 maanden terug) voelde nog helemaal niet lekker aan al kan dat ook wennen zijn. De licenties en het weer bevielen me dan wel weer wel erg goed dus ik hoop dat de final versie top wordt, want er zijn nooit genoeg goede racegames.
Nogmaals, ik vergelijk het met iRacing en dat is wat ik wil qua sim. PCars is voor mij leuker op de Ps4.dvdkiwi schreef op maandag 23 maart 2015 @ 16:04:
[...]
Correct me if I'm wrong, maar deze game ís toch sim?![]()
Net als de Gran Turismo serie om een voorbeeld te nemen.
Maar ik weet dat deze games hoog aangeschreven staan
GT5 ben ik wel erg bekend mee, heb ik ongelooflijk grijs gespeeld.
Die is inderdaad niet als 100% sim te classificeren, maar zat wel degelijk in de sim hoek.
Ik hoop dat Project Cars nét dat beetje extra brengt wat dat betreft.
Van wat ik in verschillende nieuwste videos zie ben ik echt heel benieuwd naar het eindpruduct.
Ze verschillen nogal wat van kwaliteit.
Wat Baekz zegt klopt natuurlijk als een bus:
Iedereen heeft zijn eigen idee bij een goede racegame.
Er is een PlayStation 4 Leden Spreadsheet