Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-09 19:53
dvdkiwi schreef op maandag 23 maart 2015 @ 19:16:
Ik heb nooit iRacong of Asetto Corsa gespeeld, dus ik ben daar niet bekend mee.
Maar ik weet dat deze games hoog aangeschreven staan :)
GT5 ben ik wel erg bekend mee, heb ik ongelooflijk grijs gespeeld.
Die is inderdaad niet als 100% sim te classificeren, maar zat wel degelijk in de sim hoek.
Ik hoop dat Project Cars nét dat beetje extra brengt wat dat betreft.
Van wat ik in verschillende nieuwste videos zie ben ik echt heel benieuwd naar het eindpruduct.
Ze verschillen nogal wat van kwaliteit.

Wat Baekz zegt klopt natuurlijk als een bus:
Iedereen heeft zijn eigen idee bij een goede racegame.
Ik heb ze ook grijs gespeeld, de GT serie. PCars is dan echt wel leuker, weet ik zeker! Sowieso zit er al veel meer sfeer in pcars, het geluid van de auto's, nachtrijden, regenrijden, schademodellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:00

Superkiwi

Hoi doei

d:)b
Dat komt helemaal goed dus :*)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:06
Ik ben benieuwd.. Qua timing wel jammer, in de zomer game ik veel minder natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Streskip schreef op maandag 23 maart 2015 @ 19:23:
[...]

Ik heb ze ook grijs gespeeld, de GT serie. PCars is dan echt wel leuker, weet ik zeker! Sowieso zit er al veel meer sfeer in pcars, het geluid van de auto's, nachtrijden, regenrijden, schademodellen..
Vergeet niet dat er een generatie momenteel tussen deze 2 zit, vergelijkbaar zijn ze niet echt meer.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-09 19:53
SinergyX schreef op maandag 23 maart 2015 @ 19:56:
[...]

Vergeet niet dat er een generatie momenteel tussen deze 2 zit, vergelijkbaar zijn ze niet echt meer.
Dat is zo ja!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-09 22:01

Joostk

Barkrukprofeet

Nieuwe fanatec stuurtjes support voor de Xbox One.
Groot pluspunt die stuurtjes kunnen ook op de PC gebruikt worden ipv de Madcatz. En Thrustmaster vind ik bagger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:25
Joostk schreef op maandag 23 maart 2015 @ 22:39:
Nieuwe fanatec stuurtjes support voor de Xbox One.
Groot pluspunt die stuurtjes kunnen ook op de PC gebruikt worden ipv de Madcatz. En Thrustmaster vind ik bagger.
Jep had ik reeds gepost maar zolang er geen stuur is voor de XBO heb je weinig aan het feit dat de v2 base compatible is.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:37

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Phusebox schreef op maandag 23 maart 2015 @ 16:50:
Jeej, console support voor Fanatec. Nu eens kijken of ik zoveel geld nog wil investeren.

http://www.projectcarsgam...support-comes-to-consoles

Hmm nu mijn GT2 stuurtje ook op PS4 ondersteund wordt twijfel ik nog of ik de PC versie moet halen of toch PS4...
Goed nieuws! Zelfs mijn oude PWTS wordt ondersteund! Ga ervan uit dat de CSP ook ondersteund worden.

Heeft lang geduurd! Beetje jammer dat dit nu per game geregeld lijkt te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Youtube staat vol met (relatief) nieuwe Project Cars video's :)
Ik denk/hoop dat deze redelijk representatief zijn voor het uiteindelijke product.

Enkele topper naar mijn idee:

Om iets te bekijken te hebben tijdens het wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Laatst online: 22:06
Dat ziet er beter uit dan het filmpje van onlangs op Spa. Sturen ziet er nu soepel uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:37

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Ik maak me alleen een beetje zorgen om de AI. Ziet er nogal grillig uit met teveel remmen, wat aparte lijnen en langzaam uit accelereren, zoals bij Hohe Acht in de Nurburgring video.

Ik weet dat er verschillende settings zijn, maar zie het veel in video's... Iemand anders ook opgevallen of mensen ervaring met de AI?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Hier nog eentje.
AI ziet er goed uit hier:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Het geluid blijft wel bagger naar mijn idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:33
Verrassend goed nieuws dat Fanatec ondersteunt gaat worden op de PS4! Spel meteen pre-ordered. Vond de Limited Edition helaas net even te duur (had graag met de M1 gereden) dus "helaas" de gewone versie gekozen.

Hopelijk volgen er nog andere race games/developers met wat meer support, zou erg gewaardeerd worden. Racen met een controller is imho gewoon echt no-go. Je hebt dan echt veel minder gevoel. YMMV uiteraard :P

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
SinergyX schreef op maandag 23 maart 2015 @ 17:15:Mijn vragen zitten dan ook puur console specifiek en daar kan niemand hier echt antwoord op geven (en de filmpjes geven enkel teleurstelling).
Is voor WMD leden ook koffiedik kijken helaas. :(
SqueakyClean schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 10:15:
Iemand anders ook opgevallen of mensen ervaring met de AI?
De AI is op zijn zachtst gezegd 'slordig' op lagere niveaus. ;) Op hogere niveaus is dat niet het geval, dan ligt het tempo hoger en ze maken minder of geen fouten. In career mode speelt ook mee in welke klasse je speelt. Lagere klasse is mindere coureurs, hogere klasse rijden sowieso al betere coureurs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Geluid tussen de 2 PC games.. dat is bijna GT tegen Forza :P
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=BlkF0BIUcpc]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Asetto klinkt een beetje doffer; alsof je in de auto zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
Of een tripel:

Mis alleen nog real life. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:15

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Zal mijn P1 zo ff uit de garage halen ;).

Valt me wel op dat ze best veel dezelfde auto's hebben. Lijkt erop dat McLaren en o.a. Pagani daar niet heel moeilijk over doen (die zitten in ongeveer iedere game....).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik twijfel nu of ik de PS4 of PC versie moet halen. Beide ondersteunen mijn Fanatec GT2 en ik vraag me af of mijn pc grafisch beter zal zijn. (Specs i7 920, R290X, SSD en 6gb RAM.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Phusebox schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 07:44:
Ik twijfel nu of ik de PS4 of PC versie moet halen. Beide ondersteunen mijn Fanatec GT2 en ik vraag me af of mijn pc grafisch beter zal zijn. (Specs i7 920, R290X, SSD en 6gb RAM.)
Vraag je je af? :? Zelfs een 270X zet al betere graphics neer dan een console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:29
Een spel apart ontwikkelt voor de PS4 kan mooier zijn dan je zou verwachten van de specs, maar dat zal met deze game niet het geval zijn gok ik. Ik twijfel ook nog welke versie, maar dan meer van welke eerst. Als het spel goed is komen ze er toch allebei aangezien mijn "racevrienden"over beide platformen verspreid zitten.

Denk dat ik eerst de pc versie koop voor de iets aangenamere prijs en om mijn OR DK2 weer eens af te stoffen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
SinergyX schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 09:41:
[...]

Vraag je je af? :? Zelfs een 270X zet al betere graphics neer dan een console.
Is dat zo, hmm tja misschien zie ik het dan gewoon niet.Vond de beta nou niet echt beter dan graphics van Forza 5 bijvoorbeeld.

Waarschijnlijk ga ik voor Xbox One en PC, zodat ik ook in de woonkamer op de bank nog wat kan gamen als ik wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Denk dat het bij racegames ook niet super zichtbaar is, alles vliegt een beetje voorbij. Warframe of DCU zie je duidelijk dat de PC de betere versie is (kan natuurlijk omdat het een poort is). Ik heb zelf iRacing tijd gespeeld, die vond ik persoonlijk best tegenvallen qua graphics, maar als ik hem zo in het filmpje zie met die andere 2, valt het opeens bizar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
SinergyX schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 10:06:
Denk dat het bij racegames ook niet super zichtbaar is, alles vliegt een beetje voorbij. Warframe of DCU zie je duidelijk dat de PC de betere versie is (kan natuurlijk omdat het een poort is). Ik heb zelf iRacing tijd gespeeld, die vond ik persoonlijk best tegenvallen qua graphics, maar als ik hem zo in het filmpje zie met die andere 2, valt het opeens bizar mee.
Ja inderdaad, iRacing vind ik misschien nog wel het mooiste.

Geluid van iRacing daarentegen vind ik het minste en AC is beduidend, naar mijn smaak, beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
Als je het full screen ziet zijn de verschillen veel duidelijker dan wanneer alles in één filmpje is gekwakt. Ik speel zowel AC als Project CARS regelmatig en als ik bepaalde zaken vergelijk (physics, geluid, graphics) dan is het niet echt zo dat ik de één op bepaalde punten echt beter vind dan de ander, ik zou eerder de term 'anders' gebruiken. Geluid is daar een goed voorbeeld van, Project CARS is redelijk 'over the top' qua geluid, AC is wat gemoffelder. Maar wat is nu realistischer? Zelfde geldt voor zaken als FFB. En natuurlijk ook de perceptie/verwachting van de gebruiker (aangezien hier niemand in het echt een LMP op de limiet heeft gereden vermoed ik ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

NLxAROSA schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 12:47:
(aangezien hier niemand in het echt een LMP op de limiet heeft gereden vermoed ik ;)).
Jawel, tijdens de 24u van Le Mans in Gran Turismo 5.
En dat is toch De Echte Rijsimulator?
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
Een simulator is wat mij betreft een simulator, ook GT. Of een simulator in alle aspecten even goed slaagt is een ander verhaal natuurlijk. ;)

Wat bij Project CARS wel helpt is dat de driving consultants wél LMPs (en andere auto's) op de limiet rijden (o.a. Rene Rast, Ben Collins).

Wel respect als je die 24h echt hebt gedaan overigens, ik ben daar afgehaakt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Haha hij was wel tof ;)

Vraagje: op elk nummerbord wat ik zie in Project Cars videos staan "WMD 2015".
Waar staat dat voor, iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moodshifter
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 25-03 12:32
Ik kijk zoo reikhalzend uit naar deze game, echt ik ben sinds pokemon zilver of halo 2 niet meer zo hyped voor een game geweest. Ik hoop eigenlijk weer het plezier te krijgen wat ik had met dtm race driver 3 op me xbox (anyone?) en later grid en de eerste f1 game van codemasters.

de voortekenen zijn goed en ik heb dan ook iets gedaan wat ik al geen eeuwen meer heb gedaan. namelijk een heuze pre order geplaatst. Voor de ps4 versie.

en das dan ook meteen m,n vraag/idee ik wil eigenlijk een soort van Tweakers plays CARS racing league op zetten.

Ik bedoel,ik ken 3 mensen die hem ook gaan halen in m,n gewone vriendenkring maar hoe vet zou het zijn als we straks gewoon full on een formula a race houden met z,n 20e?

Ik had al een beetje terug zitten lezen(berichten vanaf begin 2015) maar kon dit idee nergens terug vinden dus ik denk stel het eens voor. Als je interesse hebt reply dan ff op dit bericht dan neem ik contact op met je via een dm. en dan aan de hand van de hoeveelheid reacties kunnen we even kijken of het een idee is om een eigen draadje te openen.

Groeten van de bernie ecclestone van project cars :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-08 17:14
Moodshifter schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 13:22:
Ik kijk zoo reikhalzend uit naar deze game, echt ik ben sinds pokemon zilver of halo 2 niet meer zo hyped voor een game geweest. Ik hoop eigenlijk weer het plezier te krijgen wat ik had met dtm race driver 3 op me xbox (anyone?) en later grid en de eerste f1 game van codemasters.

de voortekenen zijn goed en ik heb dan ook iets gedaan wat ik al geen eeuwen meer heb gedaan. namelijk een heuze pre order geplaatst. Voor de ps4 versie.

en das dan ook meteen m,n vraag/idee ik wil eigenlijk een soort van Tweakers plays CARS racing league op zetten.

Ik bedoel,ik ken 3 mensen die hem ook gaan halen in m,n gewone vriendenkring maar hoe vet zou het zijn als we straks gewoon full on een formula a race houden met z,n 20e?

Ik had al een beetje terug zitten lezen(berichten vanaf begin 2015) maar kon dit idee nergens terug vinden dus ik denk stel het eens voor. Als je interesse hebt reply dan ff op dit bericht dan neem ik contact op met je via een dm. en dan aan de hand van de hoeveelheid reacties kunnen we even kijken of het een idee is om een eigen draadje te openen.

Groeten van de bernie ecclestone van project cars :P
Of ernaast misschien een soort competitie zoals er voor driveclub is opgezet en dan multiplatform. Dan is het alleen nog de vraag of het multiplatform allemaal gelijk is, en of er een makkelijke methode is om de tijden over te nemen is

Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
dvdkiwi schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 13:20:

Vraagje: op elk nummerbord wat ik zie in Project Cars videos staan "WMD 2015".
WMD = World of Mass Development. Zie http://www.wmdportal.com/ WMD is de community die samen met SMS het project heeft ontwikkeld.
2015 is het jaar. :+

[ Voor 10% gewijzigd door NLxAROSA op 25-03-2015 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pilome243
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-09 07:39
Moodshifter schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 13:22:
In mijn beleving tot op heden de beste racegame ever! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moodshifter
Pilome243 schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 14:40:
[...]

In mijn beleving tot op heden de beste racegame ever! :9
ik wou het het niet zo in de post zetten maar ik ben het ontzettend met je eens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 18:18
job115 schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 14:00:
[...]

Of ernaast misschien een soort competitie zoals er voor driveclub is opgezet en dan multiplatform. Dan is het alleen nog de vraag of het multiplatform allemaal gelijk is, en of er een makkelijke methode is om de tijden over te nemen is
Ik wilde de Driveclub challenge wel voort zetten in PC als het ingame niet mogelijk is.
Denk dat cross platform opzich wel haalbaar is. Neem aan dat het op ieder platform wel hetzelfde reageert dus een XBONE of PC zou geen voordeel moeten hebben op een PS4, toch?

Ik zelf wil alleen voor de PS4 versie gaan maar als mensen op een ander platform dezelfde race met dezelfde auto rijden kunnen we toch wel de verschillende tijden registreren lijkt mij?

Die spreadsheet die ik voor DC heb gemaakt moet vrij simpel aan te passen zijn voor PC :)

Voor de mensen die DC niet spelen, hier houden we onze gegevens bij van de wekelijkse uitdaging in Driveclub.

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ik denk dat ik eerst maar eens wat moet gaan oefenen met "echt" rijden Radiance...
Maar top idee! d:)b
Ik denk dat er, zeker vanuit de huidige Driveclub-club, zeker veel animo voor is.
NLxAROSA schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 14:05:
[...]
WMD = World of Mass Development. Zie http://www.wmdportal.com/ WMD is de community die samen met SMS het project heeft ontwikkeld.
2015 is het jaar. :+
Dank u! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moodshifter
Radiance schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 15:15:
[...]

Ik wilde de Driveclub challenge wel voort zetten in PC als het ingame niet mogelijk is.
Denk dat cross platform opzich wel haalbaar is. Neem aan dat het op ieder platform wel hetzelfde reageert dus een XBONE of PC zou geen voordeel moeten hebben op een PS4, toch?

Ik zelf wil alleen voor de PS4 versie gaan maar als mensen op een ander platform dezelfde race met dezelfde auto rijden kunnen we toch wel de verschillende tijden registreren lijkt mij?

Die spreadsheet die ik voor DC heb gemaakt moet vrij simpel aan te passen zijn voor PC :)

Voor de mensen die DC niet spelen, hier houden we onze gegevens bij van de wekelijkse uitdaging in Driveclub.
Kijk dat is al een heel tof idee,maar bv ook gewoon events maken en die dan hier op het forum kenbaar maken, BV: Woensdag 3 juni 2015 om 19:30 een race in de lmp klasse over 30 ronden op spa. Is daar animo voor? Zeg 2 vaste momenten in een week en als je dan kan gewoon lekker joinen, ik heb nog niet echt een idee hoe PC het online gedeelte precies gaat inrichten maar als community based racer zou je toch zeggen dat zulke opties mogelijk moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
De wiki is live: http://en.pcars.shoutwiki.com/wiki/Physics

Voldoende voer voor discussie over het realisme, physics, etc.! :) Wellicht kan de link ook aan de topic start worden toegevoegd?

[ Voor 21% gewijzigd door NLxAROSA op 27-03-2015 07:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
En voor degenen die zich afvroegen wat er nu precies gratis wordt weggegeven i.v.m. de uitgestelde release, dit is nummer 1: http://www.projectcarsgam...ar-1-the-lykan-hypersport

[ Voor 0% gewijzigd door NLxAROSA op 29-03-2015 15:49 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk

Joostk

Barkrukprofeet

Ik vind 1 gratis auto toch wel erg magertjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
Lees het artikel iets beter zou ik zeggen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of ik dat hier eigenlijk mag vragen, dus sorry als het eigenlijk niet mag :(

Weet er iemand een plaats waar je de limited edition voor op de PS4 nog kan pre-ordenen? Juist mail gehad van waar ik eerst had gepre-ordened dat de mijne gecanceled is omdat die winkel er minder gaat krijgen dan uiteindelijk verwacht :( en ik wil de limited edition zo graag en op veel plaatsen is die al uitverkocht :'(

mag via PM vertellen als je een (online) winkel weet waar je nog kan en die betrouwbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurriaan10
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 19-06 15:55
ik moet een cursus lezen |:( |:( 8)7 8)7

[ Voor 88% gewijzigd door jurriaan10 op 30-03-2015 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
De release is pas in mei, ik meen ergens de 22e te hebben gelezen.

Bij bol.com staat overigens 31 MEI.

[ Voor 25% gewijzigd door Phusebox op 30-03-2015 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Joostk schreef op zondag 29 maart 2015 @ 16:40:
Ik vind 1 gratis auto toch wel erg magertjes.
Lykan Hypersport represents the first of a series of free cars we’ll be giving away every month as a thank you to our fans for being so patient for the launch of the game.

Blijft er maar 1, de rest zal wel in een DLC gepropt worden :+

(blijf erbij, auto aanbod is gewoon mager).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Verwijderd schreef op maandag 30 maart 2015 @ 13:49:
Weet er iemand een plaats waar je de limited edition voor op de PS4 nog kan pre-ordenen?
Check deze shops eens:
http://www.budgetgaming.n...+limited+edition_PS4.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
SinergyX schreef op maandag 30 maart 2015 @ 14:17:
[...]

.. represents thefirst of a series of free carss we’ll be giving away every month ....

Hoe kan ik wat je quote anders lezen dan dat het er een paar worden :? Hoeveel auto's gaat PC krijgen dan bij release?, want dat kan ik zo snel nergens vinden.

Ik weet niet wat voor spellen je nu speelt, maar bij Iracing heb ik 10 auto's waar ik er 2 van rij en bij Assetto Corsa zijn het er ook niet echt veel. Met 1 auto kan ik al weken bezig zijn in een bepaalde klasse en zeker als ik hem wil masteren. Zelf zit ik niet te wachten op 100 verschillende modellen van hetzelfde merk zoals de GT serie. Dan heb ik liever dat ze zich focussen op het kloppend maken van elke auto die wel in het spel zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Een klein aanbod met veel variatie vind ik beter dan een groot aanbod met veel van hetzelfde.
Car and track lists kunnen hier gevonden worden: https://www.gtplanet.net/forum/board/project-cars/

[ Voor 7% gewijzigd door Superkiwi op 30-03-2015 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
dvdkiwi schreef op maandag 30 maart 2015 @ 15:29:
Een klein aanbod met veel variatie vind ik beter dan een groot aanbod met veel van hetzelfde.
Car and track lists kunnen hier gevonden worden: https://www.gtplanet.net/forum/board/project-cars/
Ah thanks. Tja wie dat weinig noemt moet wel aan het vergelijken zijn met Gran Turismo / Forza. Dit is voor een simracer best veel te noemen en een hels karwei als ze het geluid, de physics , enz. spot on willen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Beakzz schreef op maandag 30 maart 2015 @ 15:26:
[...]

Hoe kan ik wat je quote anders lezen dan dat het er een paar worden :? Hoeveel auto's gaat PC krijgen dan bij release?, want dat kan ik zo snel nergens vinden.

Ik weet niet wat voor spellen je nu speelt, maar bij Iracing heb ik 10 auto's waar ik er 2 van rij en bij Assetto Corsa zijn het er ook niet echt veel. Met 1 auto kan ik al weken bezig zijn in een bepaalde klasse en zeker als ik hem wil masteren. Zelf zit ik niet te wachten op 100 verschillende modellen van hetzelfde merk zoals de GT serie. Dan heb ik liever dat ze zich focussen op het kloppend maken van elke auto die wel in het spel zit.
1 per maand, wat lees jij dan?

En hoelang moet die vergelijking nog komen met GT dat zij bv van de Skyline 9 modellen hebben? GT zit over de 1000 auto's, al zou zelfs de helft dubbel zijn, praat je nog over 500 auto's. Hoelang kan zo'n onzin argument nog doorlopen?

Leuk dat jij je weken kan vastbijten op 2 auto's, ik simpelweg niet. Elke race die ik online doe, wil ik diversiteit in de classe waar ik rij (ik mis nog aardig wat cups en classes, maargoed). Of het nu elke Lambo of Ferrari is, of juist een race waar iedereen zijn eigen auto moet rijden.
Beakzz schreef op maandag 30 maart 2015 @ 15:35:
Ah thanks. Tja wie dat weinig noemt moet wel aan het vergelijken zijn met Gran Turismo / Forza. Dit is voor een simracer best veel te noemen en een hels karwei als ze het geluid, de physics , enz. spot on willen krijgen.
Hun gooien waarschijnlijk ook gewoon een berg specs van die auto in een machine en die doet z'n werk met physics, zolang je die cijfers hebt kom je voor 99% al in de buurt genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeXXoR
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-08 19:51

DeXXoR

[Team Black Bulls]

Ik vind een vergelijking met Forza en GT ook niet echt te maken. Elke auto voelt daar als een duizend-in-een-dozijn wagen waar het hier wel wat anders is aangepakt, maar dat is mijn mening. Als je vindt dat er te weinig auto's in zitten, is dit waarschijnlijk geen spel voor jou, maar gelukkig zijn genoeg alternatieven toch? Het team dat aan de auto's werkt is in ieder geval gewoon simpelweg niet zo groot als bij een studio als Turn 10.

Ik meen dat de daadwerkelijke release in ieder geval extra auto's krijgt, en niet zozeer per DLC. Ik kan de bron echter even niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
SinergyX schreef op maandag 30 maart 2015 @ 15:40:
[...]

1 per maand, wat lees jij dan?

En hoelang moet die vergelijking nog komen met GT dat zij bv van de Skyline 9 modellen hebben? GT zit over de 1000 auto's, al zou zelfs de helft dubbel zijn, praat je nog over 500 auto's. Hoelang kan zo'n onzin argument nog doorlopen?

[...]

Hun gooien waarschijnlijk ook gewoon een berg specs van die auto in een machine en die doet z'n werk met physics, zolang je die cijfers hebt kom je voor 99% al in de buurt genoeg.
Ja ik las 1 x per maand een gratis auto, dus dat is er meer dan 1. Maar ik kon nergens uit op maken dat jij het over 1 auto per maand had ;)

Laat ik het simpel zeggen..ik ben geen fan meer van de GT serie sinds deel 2 dus zal ik er inderdaad wat harder over oordelen. Het geluid vind ik bijvoorbeeld armoedig (ja ik weet de gedachte van de ontwikkelaar erbij, maar het klinkt niet) , zelfs al zijn het 500 verschillende auto's dan nog zijn het er teveel om alle rijeigenschappen goed te krijgen en blijkbaar ook om alles een premium interieur te geven (hebben ze misschien bij deel 6 opgelost ? ) en verder kreeg ik bij een race tegen de Ai meer het gevoel dat ik in een optocht mee aan het rijden was.

Wat jij zegt over je "psychics machine" ga ik niet ontkrachten, want ik weet de feiten niet van wat PCars uiteindelijk wordt, maar bij de sims die ik speel het schijnt het ontzettend veel werk te zijn en die beschikken er blijkbaar niet over. Je kan die gegevens wel krijgen van een fabrikant, maar dan moet je het nog wel kunnen vertalen naar de game,

Bij deze game moet in elke geval elk interieur wel kloppen aangezien ik er straks met de Oculus alles ook in kan bekijken. Daarnaast denk ik dat de volgende GT ook minder auto's zal bevatten aangezien alles uit steeds meer polygonen is opgebouwd en het steeds meer werk wordt. De laatste Forza heeft ook lang niet meer zoveel auto's.

Allemaal met een eigen auto rijden is super schattig in een arcade racer, maar totaal niet lollig meer als je wat serieuzer rijdt. Dan wil je alleen maar auto's uit dezelfde class of een multiclass waarin 2 tot 3 verschillende classes voor een eigen podium rijden. Als iemand een paar seconden per lap bij je aan het wegrijden is dan is de lol er snel vanaf. Daarnaast is een goede setup en natuurlijk talent (heb ik niet :+) al genoeg voor redelijke verschillen op het veld.

Ik ben bang dat dit gewoon niet de game is die je zoekt dan of misschien wel, maar iig anders dan wat je tot nu toe gespeeld hebt. Ik weet dat er genoeg mensen zijn die helemaal plat gaan op de GT serie en dat is ook helemaal niet erg, maar een sim zal nooit hetzelfde aantal auto's bevatten.

Maarja verder over PCars ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15:28
Ik zie net het volgende staan op de site van Project cars http://www.projectcarsgame.com/beyond-reality.html . Als dit klopt worden oa het Fanatec CSR stuur wel ondersteund op de PS4 in deze game.

Wel een beetje vaag dat het CSR stuur niet op de X1 wordt ondersteund aangezien er een Forza logo op het stuur staat. :? .

Als het idd klopt dan ga ik deze game zeker proberen i.c.m. een Fanatec CSR stuur. 8)

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
SinergyX schreef op maandag 30 maart 2015 @ 14:17:
[...]

(blijf erbij, auto aanbod is gewoon mager).
Project CARS wordt na release nog minimaal twee jaar voorzien van aanvullende content, features, patches, etc. Dit is al gebudgetteerd. Dus we kunnen een aantal DLC/expansions verwachten. En ik heb de lijst gezien van wat er nog komt en die is best lang, zowel auto's als tracks. En dat is slechts een gedeelte van de werkelijke lijst want die wordt niet volledig met WMD gedeeld vanwege lekken. De Lykan is een goed voorbeeld van één die uit het niets kwam. :)

En pin me er niet op vast, maar het ligt in de lijn der verwachting dat er van een aantal DLC/expansion pack freebies weg worden gegeven.

Het voordeel van de delay is dat deze met name is voor bugfixes. Content wordt hier niet door gehinderd en dat loopt dus gewoon lekker door. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pilome243
  • Laatst online: 01-09 07:39
skreppiedoe schreef op maandag 30 maart 2015 @ 18:12:
Ik zie net het volgende staan op de site van Project cars http://www.projectcarsgame.com/beyond-reality.html . Als dit klopt worden oa het Fanatec CSR stuur wel ondersteund op de PS4 in deze game.

Wel een beetje vaag dat het CSR stuur niet op de X1 wordt ondersteund aangezien er een Forza logo op het stuur staat. :? .

Als het idd klopt dan ga ik deze game zeker proberen i.c.m. een Fanatec CSR stuur. 8)
Is dat niet gewoon het Fanatec-logo?
De beide wheelbases worden in ieder geval gesteund op de X1, een compatible stuurwiel wordt later nog onthuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15:28
Pilome243 schreef op maandag 30 maart 2015 @ 19:26:
[...]

Is dat niet gewoon het Fanatec-logo?
De beide wheelbases worden in ieder geval gesteund op de X1, een compatible stuurwiel wordt later nog onthuld.
Heb het even gechecked...het is echt het FM logo en het stuur werd gepromoot voor gebruik met FM4 op de Xbox360.

Maar ik blijf het raar vinden dat het CSR wheel wel met deze game (PS4 versie) gaat werken en bijv niet met driveclub. Ik ben niet van plan om een ander stuur te gaan kopen,zeker niet omdat het dus wel ondersteund kan worden op de PS4.

Ik wacht eerst wel af of het idd gaat werken als deze game (eindelijk) uitkomt. :)

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
skreppiedoe schreef op maandag 30 maart 2015 @ 21:27:
[...]Maar ik blijf het raar vinden dat het CSR wheel wel met deze game (PS4 versie) gaat werken en bijv niet met driveclub.
Als ik het goed heb begrepen, hebben Fanatec en SMS samen drivers ontwikkeld om de stuurtjes te ondersteunen in Project CARS. Dit staat dus los van Sony/andere ontwikkelaars. Ik heb ook begrepen dat Fanatec de drivers aan andere ontwikkelaars aan wil bieden, dus wellicht komt het in andere games ook nog. :)

Kort samengevat: support voor 'oude' stuurtjes moet dus per game worden geïmplementeerd op de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Het kan ook pas sinds dit jaar aangezien nu het patent is verlopen van Imersion. Logisch dat de bedrijven er vorig jaar geen grote som geld meer voor wilde neerleggen. Beetje jammer dat Logitech het op een chip gooide die nodig zou zijn voor deze gen. Vraag me ook echt af of Logitech nog iets gaat doen op dit gebied, maar ik hoop het wel voor degene die met een G25 of 27 rijden.

Ben zelf maar heel veilig voor de T300 van Thrustmaster gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:33
Beakzz schreef op maandag 30 maart 2015 @ 22:35:
Beetje jammer dat Logitech het op een chip gooide die nodig zou zijn voor deze gen. Vraag me ook echt af of Logitech nog iets gaat doen op dit gebied, maar ik hoop het wel voor degene die met een G25 of 27 rijden.
Logitech is reeds jaren geleden uit de stuurtjesmarkt gestapt. Een update van hun kant lijkt mij een illusie.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
Die security chip bestaat ook wel, maar is alleen nodig voor volledige XMB functionaliteit. Is niet nodig voor support in individuele games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

skreppiedoe schreef op maandag 30 maart 2015 @ 18:12:

Er is geen enkel stuur 'pre-XBO' die werkt op de XBO, zat ergens in het XID/HID/PID verhaal waar XBO is overgestapt op iets anders. Zo werkt bv nu de MadCatz zelfs niet eens op de PC, 458 Italia dan gelukkig weer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Deze gast heeft skills :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Gaaf filmpje! Bizar ook hoe je hem ziet remmen met z'n voet schuin op de rem om direct het gas er weer op te gooien of gas remmen tegelijk.

Nu zie ik dat hij met een T300RS rijdt trouwens maar welke pedalen set gebruikt hij? Dit kan ik niet uit z'n omschrijving halen, alleen de versnellingspook.

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Gok op de 500RS set, die is compatible met de hele TX/T serie van TM.

Heal/toe is bijna een verplichte techniek bij alle handbakken met koppeling, alleen heb je inderdaad dus een omgekeerde pendalen set voor nodig en zover ik weet is de 500 de enige die dat kan.

[ Voor 58% gewijzigd door SinergyX op 03-04-2015 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Zat ik ook al aan te denken maar deze is nergens los aan te schaffen voor zover ik weet? Ach, het is mooi om naar te kijken maar voorlopig maak ik me nog prima uit de voeten met m'n standaard T300RS :)

Vind de snelheidsbeleving in dit filmpje erg goed trouwens! Ik had een 'demo' van Assetto geïnstalleerd en iRacing via de account van een vriend gespeeld maar vond de snelheidsbeleving niet echt denderend, zeker in iRacing niet. Maar ik ben wellicht ook verpest door Driveclub waar dit erg goed is imo.

Ik krijg wel met de dag meer zin in deze game, zeker na het zien van filmpjes als deze :D

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

De T3PA Pro kan je gewoon los kopen, dat is afaik identieke versie van de 500RS, is wel behoorlijk prijzig (150+).

http://www.thrustmaster.com/nl_NL/producten/t3pa-pro-add

Qua snelheidsgevoel, neem aan dat je FoV wel iets aan kan passen als je met een Multi-setup werkt.

[ Voor 22% gewijzigd door SinergyX op 03-04-2015 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustFogMaxi
  • Laatst online: 19-07 16:05

JustFogMaxi

zzzZzZZzZ

Het is een T500rs (staat in description). Pedals lijken erg op G25/27 pedals, die kun je ook omkeren als je ze ergens anders op monteerd.

Gast maakt inderdaad mooie filmpjes :)

[ Voor 1% gewijzigd door JustFogMaxi op 03-04-2015 21:33 . Reden: doh ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Kan je omkeren, maar werkt niet echt fijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustFogMaxi
  • Laatst online: 19-07 16:05

JustFogMaxi

zzzZzZZzZ

Hoezo? Als je ze op een frame zet? Niet de complete base gewoon omkeren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
JustFogMaxi schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 10:28:
Het is een T500rs (staat in description). Pedals lijken erg op G25/27 pedals, die kun je ook omkeren als je ze ergens anders op monteerd.

Gast maakt inderdaad mooie filmpjes :)
Er staat tocht echt T300RS in z'n omschrijving en buiten dat zit er een share knop voor de PS4 op het stuurwiel die niet op de 500 aanwezig is en de flippers draaien mee wat ook niet het geval is bij de T500 :)

Maar goed, doet er verder ook niet toe wie er wel of geen gelijk heeft, het ging mij alleen om de pedalen ;)

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

JustFogMaxi schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 10:31:
Hoezo? Als je ze op een frame zet? Niet de complete base gewoon omkeren :P
Zo'n ding uit elkaar halen en op een frame zetten is wel heel stuk meer dan simpel omdraaien van de base zoals een T3 Pro of de 500RS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ik heb geen shifter bij mijn T500, dus ga niet hoeven te heal/toe'en ;)
Heck, ik kán het niet eens :P
Gewoon met de flippers, zoals altijd.
*Mijn pedaalset hangt ook op zijn kop. Super!*
Sinergy en Radiance hebben gelijk betreffende het filmpje: T500 pedalen en T300 stuur.
Radiance schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 10:20:
Vind de snelheidsbeleving in dit filmpje erg goed trouwens!
Dat komt door de twee buitenste schermen, die "naar de zijkant kijken".
Daarom heeft Forza ook altijd een net iets betere snelheidsbeleving gehad dan GT; door de grotere kijkhoek.
Het gaat er namelijk om hoe snel je dingen langs de baan voorbij ziet komen.
De snelheidsbeleving zal met één scherm (of tv in ons geval) een stuk minder zijn.

[ Voor 21% gewijzigd door Superkiwi op 03-04-2015 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
SinergyX schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 10:05:

Heal/toe is bijna een verplichte techniek bij alle handbakken met koppeling, alleen heb je inderdaad dus een omgekeerde pendalen set voor nodig en zover ik weet is de 500 de enige die dat kan.
Bij mijn CSR pedalen kan het ook met een adapter.

http://www.fanatec.com/us-en/pedals/csr-elite-pedals-us.html

Ook zonder omdraaien kan je die techniek gebruiken. Zolang je maar een pedalenset heb waar je de de onderlinge afstand van de pedalen kan veranderen en eventueel de hoek om een fijne setup te kunnen maken.

Helaas herkent de PS4 de CSR pedalen niet los dus daar moet ik nog een adapter voor halen, want die plastic pedalen van de T300 zijn geen feest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
SinergyX schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 10:05:

Met staande pedalen kun je toch ook heel/toe-en? Ik mijn huidige auto heb ik weer staande pedalen en daar gaat prima, vooral met wat grotere schoenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 11-09 10:24
Iemand die hem al gespeeld heeft op de PlayStation 4? Lijkt mij een geweldige game maar wat levert hij in op de consoles? Want zie alleen maar epische pc gameplay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Genoeg PS4 youtube filmpjes te vinden hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 11-09 10:24
dvdkiwi schreef op maandag 06 april 2015 @ 22:29:
Genoeg PS4 youtube filmpjes te vinden hoor ;)
Ik zal wel verkeerd zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Hoe krijg je dat voor elkaar dan? :?
Zo moeilijk is het niet zoeken toch?

YouTube: project cars ps4 gameplay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komt deze game nog steeds over precies 1 maand uit op 7 mei?

Ik heb er al wel zin in en heb em in de PSStore in de preorder staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Fuzz
  • Laatst online: 02-09 21:21
Voor zo ver ik weet komt het uit "midden mei". Ik heb geen weet van een exacte datum...

My Road Trips through the United States, Canada & Iceland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Buzz_Fuzz schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 14:59:
Voor zo ver ik weet komt het uit "midden mei". Ik heb geen weet van een exacte datum...
Hier bij mijn preorder staat dat ie over 30 dagen uitkomt :

https://store.playstation...00940_00-PCARSPREORDER001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Fuzz
  • Laatst online: 02-09 21:21
Maybe, maar qua release dates geloof ik enkel de officiële kanalen, dus wat de developers aankondigen, nooit wat winkels op hun site zetten.

My Road Trips through the United States, Canada & Iceland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moodshifter
bij bol statie op 31 mei en nedgame heeft het weer over de 22ste.. is dus nog even afwachten.

[ Voor 6% gewijzigd door Moodshifter op 07-04-2015 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18:14

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

ik ben ook wel benieuwd naar de graphics op de ps4. wil hem denk ik op de ps4 halen,
maar op mn pc heb ik een g27 ter beschikking.. wat het racen veel leuker maakt!

nu heb ik niet de nieuwste pc meer, een amd phenon II 955. met gtx670. dus zal wel medium graphics worden.

hoe zullen de medium graphics vs de ps4 graphics zijn.. dat vraag ik me af:) want ik ga niet uit van de ultra! haha.. dat trek ik niet en daarom niet realitsch om daarmee te vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20-08 13:52
Nickrsd schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 18:31:
ik ben ook wel benieuwd naar de graphics op de ps4. wil hem denk ik op de ps4 halen,
maar op mn pc heb ik een g27 ter beschikking.. wat het racen veel leuker maakt!

nu heb ik niet de nieuwste pc meer, een amd phenon II 955. met gtx670. dus zal wel medium graphics worden.

hoe zullen de medium graphics vs de ps4 graphics zijn.. dat vraag ik me af:) want ik ga niet uit van de ultra! haha.. dat trek ik niet en daarom niet realitsch om daarmee te vergelijken.
Volgens mij staan er op Youtube voldoende filmpjes van de PS4 kwaliteit en nog meer filmpjes van de PC versie (vaak voorzien van de settings waarop men speelt). PS4 lijkt ongeveer op "high" uit te komen qua kwaliteit, daarbij wel de belofte dat het een steady 60 FPS gaat zijn.

Hoe goed je eigen systeem het trekt is natuurlijk afhankelijk van de gewenste FPS en andere factoren. Zo zal een full grid race in de regen door Monaco wellicht zwaarder zijn dan een time trial test op een redelijk lege baan. Er bestaan test builds die je wellicht eens zou kunnen proberen op je pc?

*edit*

Even een voorbeeld gevonden wat ik bedoel met een vergelijk:
Afbeeldingslocatie: http://cdn3.dualshockers.com/wp-content/uploads/2014/05/ProjectCARS_01_Comparison.gif?eaa32f

[ Voor 7% gewijzigd door Kronos1979 op 08-04-2015 12:43 ]

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 09:13
Kronos1979 schreef op woensdag 08 april 2015 @ 12:40:
[...]

Volgens mij staan er op Youtube voldoende filmpjes van de PS4 kwaliteit en nog meer filmpjes van de PC versie (vaak voorzien van de settings waarop men speelt). PS4 lijkt ongeveer op "high" uit te komen qua kwaliteit, daarbij wel de belofte dat het een steady 60 FPS gaat zijn.

Hoe goed je eigen systeem het trekt is natuurlijk afhankelijk van de gewenste FPS en andere factoren. Zo zal een full grid race in de regen door Monaco wellicht zwaarder zijn dan een time trial test op een redelijk lege baan. Er bestaan test builds die je wellicht eens zou kunnen proberen op je pc?

*edit*

Even een voorbeeld gevonden wat ik bedoel met een vergelijk:
[afbeelding]
PC Medium zal 't voor mij ook worden als ik een beetje een soepele experience wil hebben. Da's ruim voldoende. Het gaat me niet zozeer om eyecandy. Dat valt me in de regel alleen op als ik ernaast zit en niet zelf speel. Medium is nog meer dan voldoende dus da's prettig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk

Joostk

Barkrukprofeet

Wel grappig dat de handschoenen van de coureur er ook anders uit zien op low. Of dat komt net door de andere licht inval.
Maar op medium is het al heerlijk om naar te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18:14

Nickrsd

Kan et eigenlijk weinig verschil uit halen zo uit due plaatjes.. Haha echt het verschil zal er wel zijn.. Maar ik zie geen duidelijke verschillen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:11
Release is bekend.
7 mei in Europa en 12 mei in USA.

Xbox One is 18.13GB groot.
I'm delighted to announce that Project CARS has now officially entered RTM (Release To Manufacture, or "Gold") status, with a street sale date of May the 7th in Europe and May the 12th in the US.

Congratulations to everybody for this achievement, and a huge thank you for your help in making it happen. Three years or so ago when this project started SMS were in a very difficult position, and without going in to the ugly details, it's only the funding and support of WMD members that allowed the team to carry on, and Project CARS to get made.

Don't underestimate the magnitude of what we've achieved together either - the game has had a comparatively tiny budget compared to most multi-platform games these days, with a much (much!) smaller dev team than most people seem to think. Clearly the addition of the WMD membership has helped massively in making it happen. The results are there for all to see, the game is already being spoken of very highly, and I'm certain will offer a lot of enjoyment to a lot of people. It's true to say we didn't quite achieve everything we wanted to, but considering the resources we've had, the end result is pretty amazing. And anyway, pCARS is very much a long term project/brand for us, so good that we have plenty to add and improve in future

Clearly the process hasn't always been a smooth one, and in the last few months especially SMS has faced massive hurdles in getting the game over the line, which has meant we've been much less involved at WMD than is ideal. In general too we've made mistakes along the way (natural in something so new, and which we can learn from) which has meant we haven't always made the most of what WMD offers, but there's no question it's been a success overall in terms of its effect on funding, game design and content, and QA.

So ... congratulations, and be very proud when you see our game on the shelves in early May

(And now, back to work - we still have the first patch to finish off, and DLC content to be worked on. Quite how some dev teams manage to take time off en masse when their game goes Gold is a mystery to me!)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rivanov schreef op donderdag 16 april 2015 @ 11:07:
Release is bekend.
7 mei in Europa en 12 mei in USA.

Xbox One is 18.13GB groot.

[...]
Ik heb heel veel zin in Project Cars , maar dan op de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:11
Wordt deze keer maar vanuit de NL Store aanschaffen i.p.v. US Store. Ga geen week wachten en de € vs $ koers is momenteel toch niet heel gunstig t.o.v. voorheen.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

7 mei :D
Dat is meer dan een week eerder dan de mid-may die ze eerder aankondigden.
Goed nieuws!

PS4 preview filmpje:

Niet slecht. Zéker niet slecht! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
dvdkiwi schreef op donderdag 16 april 2015 @ 13:31:
7 mei :D
Dat is meer dan een week eerder dan de mid-may die ze eerder aankondigden.
Goed nieuws!

PS4 preview filmpje:

[video]

Niet slecht. Zéker niet slecht! :*)
Zou zomaar heel rustig kunnen worden in de PS Driveclub topics... Ik kijk ernaar uit (niet de rust, wel naar 7 mei)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-09 19:54
Nog maar 3 weekjes, eindelijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grafische opties consoleversie Project Cars bekend

Groot aantal aan te passen

De grafische opties voor de PlayStation 4- en Xbox One-versie zijn middels een speelsessie bekend geworden.

Aan de hand van een recente speelsessie zijn de verschillende grafische opties voor de PlayStation 4- en Xbox One-versie bekend geworden. In het menu kunnen opties als Visual FX, Authenticity, Field of View, Bloom, Crepuscular Rays en nog veel meer aangepast worden.

Project Cars verschijnt op 8 mei voor pc, PlayStation 4 en Xbox One. Er is nog geen datum bekend voor de Wii U-versie.

Afbeeldingslocatie: https://api.gamer.nl/platform_core/media/show_image/151484/(647,center)/

Bron: https://gamer.nl/articles...es-project-cars-bekend-2/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 09:13
Interessant dat je in de console versie graphics settings kunt aanpassen :o. Maar denk wel wenselijk als ik zie wélke opties erin zitten. Hebben ze goed over nagedacht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ik denk dat Field of View een hele interessante wordt.
Een wijdere FoV zorgt namelijk voor een hoger snelheidsgevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kahraman11
  • Laatst online: 21:32
Welk stuur gaan jullie gebruiken op de PS4?
Ik zit namelijk te twijfelen tussen de T300 en de T500 (meer keuze is er volgens mij niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
kahraman11 schreef op donderdag 16 april 2015 @ 16:34:
Welk stuur gaan jullie gebruiken op de PS4?
Ik zit namelijk te twijfelen tussen de T300 en de T500 (meer keuze is er volgens mij niet).
De T80 en T100 werken ook op de PS4 en liggen qua prijs ~€200-€250 lager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga gewoon de PS4 controller gebruiken.
Met Forza 5 gebruikte ik de X1 controller.
Pagina: 1 ... 8 ... 57 Laatste