Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijntjuhh
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-05 19:15

Het is bedoening, niet bedoeling

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Riqy
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-04 15:00
Laten we hopen op een uitgebreider GT3 veld om te beginnen, en *ahum* minder bugs

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aangezien er sneeuw blijkbaar in de rally stages zitten, zouden we ook sneeuw op tracks krijgen? :9~

Dat lijkt me eigenlijk best wel crazy, maar wel eens leuk om te proberen. Voor als thunderstorm weather nog niet zwaar genoeg is.

Natuurlijk pak ik dan wel weer de Corvette :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
Als je in de trailer kijkt, lijkt het er wel op dat er ook sneeuw op de baan kan vallen, lijkt me inderdaad wel een leuke uitdaging.

Ben ook wel benieuwd hoe zwaar dit spel voor je PC gaat worden, ben een beetje bang dat ik moet upgraden om em goed te kunnen draaien :+

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awesomo4k
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-06 15:04
Project cars komt gratis voor Xbox one GOLD leden op 17 feb.

Have fun ppl!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-06 22:26

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Pc2 trailer ziet er wel erg lustig mooi uit.. WoW.. hopelijk niet te veel arcade.. wel gaaf al die details van het weer

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:21

Damian

Insane Obtrusion

Nickrsd schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 21:32:
Pc2 trailer ziet er wel erg lustig mooi uit.. WoW.. hopelijk niet te veel arcade.. wel gaaf al die details van het weer
Hoezo arcade? Deel 1 was ook niet arcade te noemen?

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Nu online
Riqy schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 13:17:
Als je in de trailer kijkt, lijkt het er wel op dat er ook sneeuw op de baan kan vallen, lijkt me inderdaad wel een leuke uitdaging.

Ben ook wel benieuwd hoe zwaar dit spel voor je PC gaat worden, ben een beetje bang dat ik moet upgraden om em goed te kunnen draaien :+
Op mijn 4 jaar oude PC met GTX 660 Ti is PC2 goed speelbaar, maar ik moet de details wel een stuk lager zetten dan bij PC1. Maar, de game is nog in alpha status, dus er zullen nog wel wat optimalisaties gaan plaatsvinden. Tijdens de alpha van PC1 zag je ook dat de FPS steeds hoger werden naarmate de release dichterbij kwam. Ik heb rijden in de sneeuw nog niet geprobeerd, dus zal dat binnenkort eens doen. :)

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-06 13:04
PatrickC schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 12:19:
[...]

Op mijn 4 jaar oude PC met GTX 660 Ti is PC2 goed speelbaar, maar ik moet de details wel een stuk lager zetten dan bij PC1. Maar, de game is nog in alpha status, dus er zullen nog wel wat optimalisaties gaan plaatsvinden. Tijdens de alpha van PC1 zag je ook dat de FPS steeds hoger werden naarmate de release dichterbij kwam. Ik heb rijden in de sneeuw nog niet geprobeerd, dus zal dat binnenkort eens doen. :)
Kun je iets vertellen over de vernieuwingen t.o.v. PC1? Is daar in de Alpha build al wat van zichtbaar?

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:19

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

(jarig!)
Rossi46 schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 12:56:
[...]

Kun je iets vertellen over de vernieuwingen t.o.v. PC1? Is daar in de Alpha build al wat van zichtbaar?
Wat wil je precies weten? We mogen er namelijk niet alles over vertellen, soort van NDA zeg maar...

Wel zie ik nu steeds vaker updates verschijnen in Steam, dus wat we vandaag (mogen) vertellen kan morgen alweer achterhaald zijn. Net weer een update gekregen, dus ik moet ook mijn stuur maar weer eens aankoppelen:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/51234770/PC2.PNG

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-06 13:04
bvk schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 15:08:
[...]

Wat wil je precies weten? We mogen er namelijk niet alles over vertellen, soort van NDA zeg maar...

Wel zie ik nu steeds vaker updates verschijnen in Steam, dus wat we vandaag (mogen) vertellen kan morgen alweer achterhaald zijn. Net weer een update gekregen, dus ik moet ook mijn stuur maar weer eens aankoppelen:

[afbeelding]
Ik snap wat je bedoelt :)

Grootste nieuwsgierigheid gaat uit naar de multiplayer modus, maar die zal wel niet in de alpha build zitten denk ik?
Op de console (XB1) is de voornaamste klacht dat auto's bij contact aan elkaar blijven kleven, waardoor je samen totaal ongecontroleerd van de baan afschuift. Als ze dat eruit hebben gekregen in PC2 dan spring ik al een gat in de lucht ;)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Nu online
Rossi46 schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 15:14:
[...]

Ik snap wat je bedoelt :)

Grootste nieuwsgierigheid gaat uit naar de multiplayer modus, maar die zal wel niet in de alpha build zitten denk ik?
Op de console (XB1) is de voornaamste klacht dat auto's bij contact aan elkaar blijven kleven, waardoor je samen totaal ongecontroleerd van de baan afschuift. Als ze dat eruit hebben gekregen in PC2 dan spring ik al een gat in de lucht ;)
Multiplayer in PC2 heb ik nog niet aangeraakt.Ik weet niet eens of die uberhaupt al werkt in PC2. In PC1 gebruik ik die eigenlijk ook nooit, race alleen tegen de AI. Is dat aan elkaar kleven iets wat alleen bij multi-player optreedt? Heb het bij racen tegen de AI nooit gemerkt in PC1 namelijk.

En... we mogen inderdaad geen details vrijgeven van PC2. Maar mijn opmerking over performance moet denk ik wel kunnen, omdat ik daarmee niets prijsgeef over de inhoud van de game zelf. :)

PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
Dat aan elkaar kleven (genaamd kleefbug in de volksmond) gebeurd inderdaad vooral bij multiplayer is mijn ervaring. Het lijkt net alsof je een soort personal space om de auto hebt van 2 meter rondom, waardoor je elkaar al raakt als je close racet.

Kun je iets zetten over racestuur ffb in de nieuwe game? Die vond ik in deel 1 ook niet super geweldig namelijk...

My iRacing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tazzy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:17
edit: nevermind

[ Voor 95% gewijzigd door Tazzy op 02-02-2017 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:19

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

(jarig!)
Riqy schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 16:40:
Dat aan elkaar kleven (genaamd kleefbug in de volksmond) gebeurd inderdaad vooral bij multiplayer is mijn ervaring. Het lijkt net alsof je een soort personal space om de auto hebt van 2 meter rondom, waardoor je elkaar al raakt als je close racet.

Kun je iets zetten over racestuur ffb in de nieuwe game? Die vond ik in deel 1 ook niet super geweldig namelijk...
Dit zijn allemaal zaken waar we nu nog weinig over mogen of kunnen zeggen. Maar hieronder kun je zien dat een en ander gewoon in de diverse topics besproken wordt en dat we feedback kunnen geven waar ook naar geluisterd wordt.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/51234770/PC2%20ontwikkeling.PNG

Mijn eigen aanname is dat de issues uit PC1 in PC2 gefixed worden indien mogelijk en anders is er te weinig feedback gegeven.... ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-06 10:01
Dit spel stond al heel lang op mijn verlanglijstje. Toen het vorige week in de humble bundle zat heb ik dan eindelijk maar de knoop doorgehakt.

Ik speel nog met een xbox one controller, misschien dat ik ooit nog naar een stuur overschakel maar dan wil ik van de eerste keer een goede oplossing. Ik merk wel bij de hoge performance auto's dat het met de controller niet zo simpel is zonder de driving hulpen.

Hier alvast een video van een hot lap op de Nordschleife in de Toyota GT-86:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09:44
Als ik dit spel met vive speel dan merk ik ineens hoeveel resolutie je tekort komt....
De baan in de verte is zo korrelig dat je er gewoon scheel van gaat kijken :)

Is dat iets wat bekent klinkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen__online
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

kneusteun schreef op zondag 12 februari 2017 @ 11:54:
Als ik dit spel met vive speel dan merk ik ineens hoeveel resolutie je tekort komt....
De baan in de verte is zo korrelig dat je er gewoon scheel van gaat kijken :)

Is dat iets wat bekent klinkt?
Klinkt bekend, maar is (mijns inziens) op te lossen met supersampling. Ik heb supersampling voor pcars op 1.4 staan en dan is het veel minder korrelig, mogelijk zul je wat andere grafische instellingen moeten terugschroeven maar het is het waard ;) pcars is voor mij althans veruit de meest gespeeld game met de Vive, de snelheidsbeleving is geweldig (zeker met een playseat)!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Jackel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:37
glennvho schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 19:36:
Dit spel stond al heel lang op mijn verlanglijstje. Toen het vorige week in de humble bundle zat heb ik dan eindelijk maar de knoop doorgehakt.

Ik speel nog met een xbox one controller, misschien dat ik ooit nog naar een stuur overschakel maar dan wil ik van de eerste keer een goede oplossing. Ik merk wel bij de hoge performance auto's dat het met de controller niet zo simpel is zonder de driving hulpen.

Hier alvast een video van een hot lap op de Nordschleife in de Toyota GT-86:[video]
Vanaf de 15e is het spel gratis via games with gold op de Xbox One..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
Vandaag stond op de facebook pagina van Project Cars een stuk nieuwe informatie over deel 2:

Er gaat in de PC versie een ingebouwde tournament mode komen, waardoor je zelf tournaments en leagues kan creëren in het spel, tevens met indeling van teams. De tournament leader kan hier on-the-fly van alles aan aanpassen.

Klinkt als een goed hulpmiddel voor onze tweakers cup _/-\o_

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HwKok
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15-12-2024
Zeker, dat zijn wel mooie berichten!
Gisteren een nieuw (2e hands) stuurtje binnengehaald, Fanatec CSR. Vanavond maar eens wat mee spelen
Mocht er vanavond nog een race georganiseerd worden, wil ik wel mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:34

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Riqy schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 09:34:
Vandaag stond op de facebook pagina van Project Cars een stuk nieuwe informatie over deel 2:

Er gaat in de PC versie een ingebouwde tournament mode komen, waardoor je zelf tournaments en leagues kan creëren in het spel, tevens met indeling van teams. De tournament leader kan hier on-the-fly van alles aan aanpassen.

Klinkt als een goed hulpmiddel voor onze tweakers cup _/-\o_
Waarom dan weer gelimiteerd tot de PC versie, dat snap ik weer niet. PC1 was op de console ook al een limitatie van de PC versie, gaan ze daar vrolijk mee verder.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
Ja dat snap ik dus inderdaad ook niet. Voor mij is dat ook de reden geweest om over te stappen naar de PC versie van het spel...

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-06 18:39
Er wordt nergens gesproken over pc only hoor. Enige functionaliteit wat ontbreekt op consoles is de export functie.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

• Riqy
Michaelg schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 13:22:
Er wordt nergens gesproken over pc only hoor. Enige functionaliteit wat ontbreekt op consoles is de export functie.
Ik heb het gelezen inderdaad, denk dat ik het verkeerd begrepen had... 8)7

My iRacing

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-06 10:05
Vandaag op de Xbox One de game even aangeslingerd. Eerste career race, waar blijkbaar een verplichte pitspot inzit, waar je een DQ krijgt als hem negeert. Dus 4e ronde gepit, maar de AI gast gewoon door en pakt zodoende de eerste plek. Netjes hoor, stond 10 sec op de nr 2 voor. Bedoelen ze dit met vele bugs? Moet zeggen dat de game verder lekker aanvoelt. Veel realistischer dan het statische Forza motorsport.

• Readdy
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13-06 21:12
Hans1990 schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 12:52:
Aangezien er sneeuw blijkbaar in de rally stages zitten, zouden we ook sneeuw op tracks krijgen? :9~

Dat lijkt me eigenlijk best wel crazy, maar wel eens leuk om te proberen. Voor als thunderstorm weather nog niet zwaar genoeg is.

Natuurlijk pak ik dan wel weer de Corvette :Y
Dat gaat gebeuren, in één van de clipjes zie je Brands Hatch waar ze het weer als demo laten zien en dan zie je ook sneeuw. d:)b

• Riqy
Zouden ze er dan ook strooiwagens inzetten? :+ 8)7

My iRacing

• PatrickC
  • Nu online
Readdy schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 15:08:
[...]

Dat gaat gebeuren, in één van de clipjes zie je Brands Hatch waar ze het weer als demo laten zien en dan zie je ook sneeuw. d:)b
Het sneeuwt er wel, maar deze blijft niet als sneeuw op de track liggen helaas. Maar, zoals je op de filmpjes kunt zien zit er wel minimaal 1 track bij waarop je op ijs/sneeuw rijdt. Toen ik dit voor de eerste keer probeerde was ik vergeten m'n banden te wisselen en dat was niet zo'n success! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 17-06 10:11
swoutr schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 15:04:
Vandaag op de Xbox One de game even aangeslingerd. Eerste career race, waar blijkbaar een verplichte pitspot inzit, waar je een DQ krijgt als hem negeert. Dus 4e ronde gepit, maar de AI gast gewoon door en pakt zodoende de eerste plek. Netjes hoor, stond 10 sec op de nr 2 voor. Bedoelen ze dit met vele bugs? Moet zeggen dat de game verder lekker aanvoelt. Veel realistischer dan het statische Forza motorsport.
Was je niet gewoon te vroeg gestart? Valse start is een drive through penalty. Heb vrijwel geen career gedaan maar ben daar nog geen pitstops tegen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
Er zitten bij de latere races wel pitstops in de career, maar of dit ook echt verplichte pitstops zijn weet ik niet. Je krijgt op gegeven moment wel invitational events van 3 uur tijd (mits je raceduur op 100% hebt staan), dus daar zul je wel moeten pitten.

In de eerste race kan ik het me ook niet herrineren, dus misschien inderdaad te vroeg weggereden.

misschien verklaart dat je voorsprong van 10 seconden ook 8)7

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-06 10:05
Weet zeker dat het nodig was, heb namelijk nog 2x de "regels" doorgelezen voordat ik startte, want er werd dus al gezegd, you need to make a mandatory pitspot, else you will be DQ. toen keek ik naar het aantal rondes (5 dus) en dacht ik hmm? heb ik dat goed gehoord? En ging vervolgens kijken bij de regels voor de race, en daar stond ook weer dat ik een verplichte pitstop moest maken. Heb gegoogled naar het feit dat de AI gewoon doorrijdt zonder te pitten, en het kwam vaker voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluuuurgh
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-04 11:15
Is er iets om ervoor te zorgen dat de AI overal een beetje hetzelfde is?

Nu heb ik in de ene auto dat ik op 98% zo rond plek 2-5 zit, maar ga ik dan naar een volgende auto dan rijdt ik ergens achteraan mee met 4 seconden achterstand; dus dan zit je weer een tijd te kloten tot je de setting ergens in de 80% hebt die hetzelfde doet.

En het is niet omdat ik de auto/track niet ken. En ik heb echt geen zin om per auto het te moeten veranderen, dat kost me teveel tijd :')

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
Dat verschil heb je met iedere klasse in de game helaas, zelf op gegeven moment maar met de career gestopt omdat het gewoon KUT werkt...

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:21
Ik loop tegen hetzelfde probleem aan. Misschien maar eens per auto/klasse bijhouden op welek percentage ik het moet instellen... :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Project CARS - Pagani Edition

Free for download on Steam - voor wie het gratis wil proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 26-10-2024
Is deze een beetje te spelen met een controller? Driveclub ging prima daarmee maar ben benieuwd naar deze game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-06 14:55

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

jaydenjarno schreef op woensdag 12 april 2017 @ 18:42:
Is deze een beetje te spelen met een controller? Driveclub ging prima daarmee maar ben benieuwd naar deze game
Uhm wees voorbereid op een hele andere wereld. Groter verschil tussen Driveclub en Project Cars bestaat denk ik niet, vind ik zelf. Ik kwam ook in eerste instantie van Driveclub, en 1e keer dat ik een race startte met PC, belande ik voortdurend in de barrieres. Verwacht een stijle curve. :Y
Assetto Corsa doet het qua besturing beter (anders?), ook een alternatief.

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 26-10-2024
Hhnmnn misschien asseto Corsa dan maar eens bekijken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• calsonic
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Ik speel beide veel en bij Assetto Corsa is een stuur echt noodzakelijk die is niet met een gamepad te spelen aangezien het een echte simulator is.
Project Cars daarentegen is juist erg goed met een gamepad te spelen omdat het niet echt een sim is maar meer tussen arcade en sim inzit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Campo di Casa
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:23
calsonic schreef op donderdag 13 april 2017 @ 21:57:
Ik speel beide veel en bij Assetto Corsa is een stuur echt noodzakelijk die is niet met een gamepad te spelen aangezien het een echte simulator is.
Project Cars daarentegen is juist erg goed met een gamepad te spelen omdat het niet echt een sim is maar meer tussen arcade en sim inzit.
Ben het idd met je eens dat je AC met een stuur hoort te spelen. Maar met DS4 is best te doen mits je de moeite wil nemen om de settings te tweaken. Rij nog wel eens wat laps met controller terwijl het stuur mijn voorkeur heeft. Met stuur voel je alles beter en juist daarin blinkt AC wel uit.

Preset 3 (gear-up/gear-down switchen van kant zodat je niet met je vingers in de knoop komt als je wilt remmen en terug schakelen of gas geven en op schakelen)

Vibration intensity: 80%
Speed sensitivity: 35%
Steering speed: 15%
Steering deadzone: 5%
Steering filter: 25%
Steering gamma: 2.2

Dat zijn mijn settings voor de DS4 bij AC. Maar dit soort instellingen zijn erg persoonlijk.

Het beste is om Project CARS en Assetto Corsa te spelen met een stuur. Bij beide games voegd dat echt iets toe. Denk dat daar bijna iedereen wel over eens is ;)

[ Voor 28% gewijzigd door Campo di Casa op 15-04-2017 07:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdew
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-06 19:55
Ben dit spel net een beetje aan het spelen en doe time trial maar krijg steeds de melding you have no entry recorded on this track. Ook met dezelfde auto en zelfde baan zijn sommige mensen 20 sec sneller. Kan toch nooit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLBUURMAN
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-06 20:47

NLBUURMAN

Het Koffiemonster

Ik krijg de laatste tijd wat errors als onderstaande afbeelding met Projects cars; iemand enig idee waar het aan kan liggen? mijn drivers zijn up to date van het volgende systeem:

Intel core i5-3570K @4,3Ghz
Z77M Power
Asus R9 fury Strix (non-OC)
16GB Corsair vengeance
Logitech G25
Afbeeldingslocatie: https://s1.postimg.org/5iddn9r1e7/2017-06-28_19.02.39.jpg
er zit geen verband tussen de speeltijd en het crashen, soms crasht ie erg snel, en soms ook pas na 15-20 minuten, maar vervelend is het wel! (gebeurt niet alleen online)

R7-3700X/MSI B550 Tomahawk/32GB RAM/NZXT H440/Phanteks TC14PE/Asrock RX6600XT Challenger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:21

Damian

Insane Obtrusion

nickdew schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 16:09:
Ben dit spel net een beetje aan het spelen en doe time trial maar krijg steeds de melding you have no entry recorded on this track. Ook met dezelfde auto en zelfde baan zijn sommige mensen 20 sec sneller. Kan toch nooit?
Heb gemerkt dat er vaak foutjes in de baan zitten waardoor er tactisch afgesneden kan worden zonder dat hiervoor een penalty word gerekend. Het kan natuurlijk zijn dat je er gewoon geen zak van kan, maar ik heb filmpjes gekeken van de echt snelle tijden, en daar zie je echt vreemde acties tussen zitten die voor veel te onlogisch snelle tijden zorgen.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Nu online
NLBUURMAN schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 19:13:
Ik krijg de laatste tijd wat errors als onderstaande afbeelding met Projects cars; iemand enig idee waar het aan kan liggen? mijn drivers zijn up to date van het volgende systeem:

Z77M Power
16GB Corsair vengeance
Logitech G25
[afbeelding]
er zit geen verband tussen de speeltijd en het crashen, soms crasht ie erg snel, en soms ook pas na 15-20 minuten, maar vervelend is het wel! (gebeurt niet alleen online)
Al eens een herinstallatie van Project Cars geprobeerd inclusief een complete profiel verwijdering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLBUURMAN

NLBUURMAN

Het Koffiemonster

PatrickC schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 22:01:
[...]

Al eens een herinstallatie van Project Cars geprobeerd inclusief een complete profiel verwijdering?
Het is een installatie op een Windows die net een maand geleden opnieuw geïnstalleerd is, ik kan het wel proberen, maar ik verwacht niet dat hier het probleem zit

R7-3700X/MSI B550 Tomahawk/32GB RAM/NZXT H440/Phanteks TC14PE/Asrock RX6600XT Challenger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Nu online
NLBUURMAN schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 06:58:
[...]

Het is een installatie op een Windows die net een maand geleden opnieuw geïnstalleerd is, ik kan het wel proberen, maar ik verwacht niet dat hier het probleem zit
Je zou ook eerst een verify cache binnen steam kunnen doen.

Dit kwam ik ook nog tegen:
Once you prepared a backup copy, try deleting graphicsconfig file from the documents folder if you encounter the Unhandled Expection Errors. If this doesn’t work, try adding –dx9 –x86 in the command line using launch options on Steam. If you see a black screen, run the game in windowed mode or change the game resolution.

De game draait dan wel in dx9 en 32 bits mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLBUURMAN

NLBUURMAN

Het Koffiemonster

PatrickC schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 07:17:
[...]

Je zou ook eerst een verify cache binnen steam kunnen doen.

Dit kwam ik ook nog tegen:
Once you prepared a backup copy, try deleting graphicsconfig file from the documents folder if you encounter the Unhandled Expection Errors. If this doesn’t work, try adding –dx9 –x86 in the command line using launch options on Steam. If you see a black screen, run the game in windowed mode or change the game resolution.

De game draait dan wel in dx9 en 32 bits mode.
ik heb de verify cache gedaan, was prima. ook het spel opnieuw geinstalleerd, drivers van 't wiel opnieuw geinstalleerd met windows 7 compatibility modus aan, hielp ook niet :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-04 22:49
Heb dit aan het begin ook veel gehad, destijds opgelost door default.save bestand te verwijderen en opnieuw te beginnen.

Steam\userdata\12878497\234630\local\project cars\profiles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Nu online
NLBUURMAN schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 11:07:
[...]

ik heb de verify cache gedaan, was prima. ook het spel opnieuw geinstalleerd, drivers van 't wiel opnieuw geinstalleerd met windows 7 compatibility modus aan, hielp ook niet :|
Zo te zien heb je een behoorlijke overclock op je CPU? Heb je het al eens geprobeerd op stock speeds?

Verder zag ik nog een optie om DEP uit te zetten als je de -x86 switch gebruikt.
YouTube: Project Cars FIX ALL ACCESS VIOLATION ERRORS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samoht93
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15:57
NLBUURMAN schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 19:13:

Z77M Power
16GB Corsair vengeance
Logitech G25
[afbeelding]
Ik heb hetzelfde af en toe. Heb nog geen fix kunnen vinden helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzy
Sinds gister een Oculus Rift in huis... fuck wat is dit een gamechanger. Setup was gebaseerd op 3 (verschillende) schermen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Nu online
Tazzy schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 08:19:
Sinds gister een Oculus Rift in huis... fuck wat is dit een gamechanger. Setup was gebaseerd op 3 (verschillende) schermen.
Ik heb er eergisteren ook eentje besteld. De aanbieding inclusief 2 touch controllers kon ik niet aan me voorbij laten gaan voor €449. :) Ben ook benieuwd hoe de OR werkt in PC2 tov PC1. Ik doe mee aan de beta, dus dat kan ik dan meteen uitproberen. Ik speel nu op een 34" ultrawide (1440p), wat trouwens ook al erg mooi werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzy
Ik heb exact hetzelfde pakket gekocht. Alvast als tip: De 2e tracking sensor zit in de doos van de touch controllers ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15-06 22:05

Superkiwi

Hoi doei

Gisteren in time trial modus even op Spa aan het crossen gegaan met de McLaren 12C GT3.
Uiteindelijk toch een behoorlijke ronde eruit gekregen vind ik zelf; 02:21.569.
Auto is compleet stock, want time trial modus.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
Ik vind alleen de resolutie bij de distance nog wel storend.
Je kijkt bij dit soort games waar je heen gaat en daar in die distance loop je vaak tegen het resolutie probleem aan.
Het is echt heel tof maar hoop snel op een 4k (per oog) headset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzy
Snap ik wel, ik denk dat de resolutie die PCars1 aanbied een stukje lager ligt dan wat de oculus hardware aan kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-06 18:39
Nee het is juist andersom. De resolutie van de Rift is te laag om alles scherp weer te geven. Alleen de beleving is zoveel vetter dat ik persoonlijk het wel waard vind.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13:09
Tazzy schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 10:41:
Snap ik wel, ik denk dat de resolutie die PCars1 aanbied een stukje lager ligt dan wat de oculus hardware aan kan.
De resolutie van de Oculus is de beperkende factor hier. Tenminste zolang je een redelijke pc hebt. 4K per oog klinkt leuk, maar dat is met veel games geen doen om dan 90fps of meer te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzy
Zou "Pixels Per Display Pixel Overide" (via SDK) hier nog wat voor doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04:29
Daarnet een rondje Azure Circuit gedaan in een Formula A auto en een Oculus Rift op m'n neus. Damn, wat gaaf! :*) Het vergt wel wat fijne afstellingen, maar als het dan eenmaal goed staat ... Heel tof! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Vanmiddag eens tussen de DLC wagens zitten neuzen en mijn oog viel op de Mercedes AMG C-Coupe DTM. Wat een heerlijk lekkere wagen :D
Even mee naar Donnington genomen en zowaar een 247e plaats op de global leaderboards gezet.
Auto is compleet stock. Er zit nog meer in maar ik moet nog een beetje wennen aan de auto.
Ik zal eens kijken of het met Share Factory mogelijk is om de replay video picture-in-picture te laten zien in de normale video.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=kYBJREm70XY]

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=aKSuLiyfaaY]

Eerstvolgende halte: de Nordschleife! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzy
Beakzz schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 10:48:
[...]

De resolutie van de Oculus is de beperkende factor hier. Tenminste zolang je een redelijke pc hebt. 4K per oog klinkt leuk, maar dat is met veel games geen doen om dan 90fps of meer te halen.
I5-6600K, 16gb & Nvidia 1070 8Gb

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:33
Hier nog een oude van mij
Cadillac ATS-V.R GT3 (Monza)
Was toen de eerste keer dat ik met die auto reed

YouTube: pCARS Project cars (US Race Car Pack) Cadillac ATS-V.R GT3 (Monza)

[ Voor 11% gewijzigd door ravw op 19-07-2017 20:08 ]

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chicolini
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 12-06 17:25
Nog nooit een VR bril op m'n hoofd gehad en ben toch wel erg benieuwd, zeker i.c.m. een racegame. Vóór de Oculus had/heb je dus een triple screen setup? Dat lijkt me ook al aardig indrukwekkend, maar VR is dus ook vergeleken met triple screen een totaal andere beleving?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:33
Zo net even mijn Max Verstappen momentje beleeft

YouTube: Project cars ala Max Verstappen

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahyuSchmidt
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 09-06 15:10
Hi, is dit spel goed speelbaar met een controller (ps4) heb eigenlijk nog nooit echte racegames gespeeld alleen WRC6 & F1 2016. Dat gaat allemaal prima met een controller zonder assist. Het spel is namelijk nu maar €12,- dus denk dat ik het gokje maar ga wagen.

PSN: Wahyu2304_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzy
Chicolini schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 20:19:
[...]

Nog nooit een VR bril op m'n hoofd gehad en ben toch wel erg benieuwd, zeker i.c.m. een racegame. Vóór de Oculus had/heb je dus een triple screen setup? Dat lijkt me ook al aardig indrukwekkend, maar VR is dus ook vergeleken met triple screen een totaal andere beleving?
Ik had 3 schermen die eigenlijk te ver weg stonden. Waar ik het gevoel had dat ik vooral naar het middenscherm keek en de rest meer periferie was merk ik nu dat ik veel meer aan het kijken ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

WahyuSchmidt schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 02:18:
Hi, is dit spel goed speelbaar met een controller (ps4)
Ik vind van niet maar als ik zie dat er lui met controller soms bovenaan de leaderboards staan zal dat waarschijnlijk puur aan jezelf liggen.
Check wel even op google of iets wat de juiste instellingen zijn; de standaard instellingen schijnen een drama te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:00
WahyuSchmidt schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 02:18:
Hi, is dit spel goed speelbaar met een controller (ps4) heb eigenlijk nog nooit echte racegames gespeeld alleen WRC6 & F1 2016. Dat gaat allemaal prima met een controller zonder assist. Het spel is namelijk nu maar €12,- dus denk dat ik het gokje maar ga wagen.
Ik ben zo iemand die wel kan rijden met controller, sta/stond nr11 qua tijd op Nordsleife met de F1 wagens.
Ben nu wel overgestapt naar stuur, maar ik ben er tot nu toe langzamer mee. :)

Zoals kiwi zegt zorg wel dat je de controller settings veranderd, want standaard settings zijn idd verschrikkelijk.

Zal mijn settings even posten, hebben aantal mensen al wat aan gehad. :)

Bij settings -> controls-> op R1 duwen en zit je bij configuration. Maar voordat je settings veranderd, eerst helemaal omlaag scrollen en even kijken welke input mode er staat. Ik gebruik 2, maar als je die verandert, verspringen alle die bovenstaande settings.

Steering deadzone:0
Steering sensitifity: 30
Throttle d: 0
Throttle s: 40
Brake d:0
Brake s: 30
Clutchs d: 0
Clutch s: 45

Speed sensitifity: 75
Controller Filtering : 50

input mode:2
Advanced: off
dvdkiwi schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 17:12:
Vanmiddag eens tussen de DLC wagens zitten neuzen en mijn oog viel op de Mercedes AMG C-Coupe DTM. Wat een heerlijk lekkere wagen :D
Is idd heerlijke auto, kan je mooi close races mee hebben.

[ Voor 50% gewijzigd door Albinoraptor op 20-07-2017 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Gisteren even de ffb opnieuw ingesteld (het stuur trilde bij elke auto zó hard, dat ging echt nergens meer over. Schijnt een post 1.4 issue te zijn) en een avondje gereden met de Toyota GT86. Wat een heerlijk wagentje!

Gelijk meegenomen naar de Nordschleife, die met dit soort wagentje toch het leukst is om te rijden imo.
Best een lekkere ronde eruit kunnen halen:

Het kan sneller dus van de week weer een paar nieuwe pogingen wagen.

FFB settings die ik toegepast heb:

Algemene settings: Classic.
Tire Force 100
Relative Adjust Gain 1.10
Relative Adjust Bleed 0.10
Relative Adjust Clamp 0.95
Scoop Knee 0.70
Scoop Reduction 0.15
Body Scale & Body Longitude Scale 0.01
Master Scale 40
Fx Scale 60
Fy Scale 40
Fz Scale 80
Mz Scale 80
Fx Smooth 20
Fy/Fz/Mz Smooth 0
Arm Angle 1000
SoP Scale 30
SoP Lateral 0
SoP Diff 80
SoP Damp 0

Gehaalde uit de Jack Spade ffb settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
Tazzy schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 19:48:
[...]

I5-6600K, 16gb & Nvidia 1070 8Gb
i7 6900k
Quadro m4000
64gb RAM

En dat helpt ook niet ;)

Het zijn inderdaad de brillen, ik heb de nieuwe oculus nog even vergeleken met de rift, en de oculus is heel iets beter qua resolutie maar het scheelt verwaarloosbaar weinig.

Zodra er een betere is zal die er hopelijk spoedig bijstaan om te vergelijken.

Ander probleem wat ik heb, laatst had ik geen zin om stuur aan te sluiten en dus de PS4 controller gepakt maar die wilde niet werken op steam :( (ja wel in big picture mode en settings gedaan) iemand zelfde issues? in het menu gaat prima maar zodra ik wil racen doet het helemaal niks meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluuuurgh
Elke keer als ik dit spel opstart en het toch weer even een kans geef, voel ik weer pijn :'). Slechtste aankoop ooit.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

bluuuurgh schreef op zondag 30 juli 2017 @ 16:28:
Elke keer als ik dit spel opstart en het toch weer even een kans geef, voel ik weer pijn :'). Slechtste aankoop ooit.
Goede argumenten ook :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bluuuurgh
Okay. Online is naadje. AI is zwaar beneden pijl (de ene klasse win je gemakkelijk op 100% en de andere klasse rijden ze je met 75% om de oren), en ze beuken je van de baan af. Physics zijn okay maar echt "connected" met de auto voelt het niet, soms doen dingen als de kerbs ook maar vreemd.

Blijven over, de graphics en de weeromstandigheden. Graphics zijn meer dan prima; weersomstandigheden zijn mooi weergegeven maar qua physics wederom niet heel interessant.

En daarmee vallen de offline races/het gehele carriere gedeelte af (slechte AI) en de online races ook (veel idioten en een slecht systeem). Wat er overblijft is een hotlap-game waarbij je niet eens zelf uit de pitstraat mag rijden. En daarvoor zijn de physics precies niet arcade genoeg om gewoon lekker even in te stappen om een paar rondjes te rijden, maar ook niet simulator genoeg om interessant te zijn.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Voortaan niet meer opstarten dus ;)
Maar geloof me, de AI kan nog tien keer erger: Forza 6.
Tijdens de Career mode in pCars (op 80%) heb ik niet echt veel problemen met ze gehad moet ik zeggen.

[ Voor 71% gewijzigd door Superkiwi op 30-07-2017 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Time trial met de Lancer Evolution X FQ400 (stock) op de Nordschleife.
In tegenstelling tot de andere roadcars rijdt deze als een slagschip; voor het gevoel zwenkt ie nogal graag uit, wat het eigenlijk helemaal niet zo'n fijne auto maakt.
Daardoor redelijk wat herstarts moeten doen omdat ie weer eens buiten de baan terecht kwam ;)

In GT5 heb ik met de Evo X een 7:58:xxx gereden, hier had ook wel een sub 8 ingezeten.
Kijkende naar de leaderboards staan er nog 7 lui boven me, dus ik hou het hierbij :P

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=sxRk8OWNn0U]

*edit*

Soms kom je wel eens wat vergeten pareltjes tegen...
Zo kwam ik de McLaren F1 GTR Long Tail tegen; wat een beest!
Even meegenomen voor paar rondjes op Brands Htach, rijdt behoorlijk prima :)

[ Voor 19% gewijzigd door Superkiwi op 07-08-2017 11:23 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:20
Van het weekend dit spel uit de bargain bin gevist bij de MediaMarkt. Ik was al een tijd op zoek naar een goede racing game op de PC. De afgelopen jaren heb ik eigenlijk alleen Gran Turismo gespeeld op de PS3 en ik was behoorlijk klaar met deze serie. Te weinig ontwikkeling in het spel en teveel arcade. Forza Horizon 3 heb ik ook geprobeerd maar dat was nog meer arcade. Mijn doel was om een spel te vinden dat meer sim was maar nog steeds wel goed te spelen met een controller. Ik heb het geld niet over voor een stuurtje, en ook niet de tijd die nodig is om zo’n setup recht te doen.

Ik heb nu een uur of 15 in Project Cars zitten en ik moet zeggen dat ik denk dat ik mijn spel gevonden heb. Met de settings voor de controller die een paar pagina’s terug gepost zijn is het spel goed te spelen (mijn dank is groot). Het aantal auto’s is beperkt lijkt het in eerste instantie maar door de opzet van de seizoenen moet je ook echt wat tijd met een auto doorbrengen en rij je niet elk half uur met een andere wagen. En hier komt een beetje de crux om de hoek kijken waarom ik dit spel zo leuk vindt: Eindelijk weer een racespel waarbij je respect moet hebben voor je auto en voor de track. Waar je in andere console/arcade racing games gewoon vol gas ervan doorgaat en je tegenstanders aan de kant beukt en jezelf naar de finish werkt, is het hier elke seconde opletten en aanvoelen waar je mee bezig bent. Het laatste racespel dat me dat gevoel gaf was TOCA 2 op de PSX.

In alle previews en reviews over racegames zie ik discussies optreden over welk spel realistischer is en dat is natuurlijk ook belangrijk, maar ik denk dat Project Cars een ‘sweet spot’ heeft gevonden: Zoveel mogelijk realisme als je met een controller setup kan benaderen en het toch speelbaar en vooral, leuk houden. Ik kan me goed voorstellen dat als je wel een stuur hebt het spel wegzakt tussen de competitie, maar het past perfect bij mij. Er zitten zeker wat gekke dingen in waar ik nog niet helemaal over uit ben (de season opzet is een beetje vaag, karts zijn volledig onbestuurbaar, de raceleiding deelt wel waarschuwingen uit maar geen straffen lijkt het), maar vooralsnog ben ik erg blij met deze game en ik denk dat er nog heel wat uurtjes in ga steken.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15:59

JoepW

iRacer & Home Assistant

Ik kreeg zojuist bericht dat ik mijn investering in PC1 volledig terug krijg gestort. Dat had ik niet verwacht. :+

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Nu online
JoepW schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 14:36:
Ik kreeg zojuist bericht dat ik mijn investering in PC1 volledig terug krijg gestort. Dat had ik niet verwacht. :+
Ik heb die investering al meer dan terug gekregen in eerdere WMD payments over de laatste paar jaren. De laatste payment die nu nog gedaan wordt is een hele kleine (€0,02 per geinvesteerde euro, dus 2%). Dus ik begrijp niet helemaal dat jij nu aangeeft dat je PC1 volledig terugestort krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

PatrickC schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 14:59:
[...]

Ik heb die investering al meer dan terug gekregen in eerdere WMD payments over de laatste paar jaren. De laatste payment die nu nog gedaan wordt is een hele kleine (€0,02 per geinvesteerde euro, dus 2%). Dus ik begrijp niet helemaal dat jij nu aangeeft dat je PC1 volledig terugestort krijgt?
Wat valt er niet te begrijpen?
Ik krijg zojuist een mail van ze dat ze gaan terugbetalen en ik heb nog nooit eerder iets van ze ontvangen.
Maar ach... we zien wel wat er gebeurt.

[ Voor 3% gewijzigd door JoepW op 09-08-2018 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Nu online
JoepW schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 17:16:
[...]

Wat valt er niet te begrijpen?
Ik krijg zojuist een mail van ze dat ze gaan terugbetalen en ik heb nog nooit eerder iets van ze ontvangen.
Maar ach... we zien wel wat er gebeurt.
Dan heb ik een andere mail gekregen denk ik.
Dear WMD Member,
you're invited to read an important post about the next payment.
Please login to the WMD forum to read the announcement in the WMD Communications section.

http://forum.wmdportal.com

Regards,
The WMD Staff
Ik heb de laatste jaren als WMD deelnemer in PC1 regelmatig winstuitkeringen ontvangen en het totaal van deze was al flink meer dan het bedrag wat ik destijds heb betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Ow dan zijn ze mij vast vergeten als hardcore iRacer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plux
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-06 01:17

Plux

Team KVM

Ik heb dit spel nu een tijdje en ik vermaak me er prima mee.. maar ik loop al meerdere malen tegen het probleem aan dat sommige (of bijna alle) tracks geblokkeerd worden naarmate ik verder kom door racing en car upgrades. Is daar een oplossing voor? Ik moet nu telkens de save file verwijderen en opnieuw beginnen dat is volslagen kut

Maak er geen probleem van, of een oplossing!—- je moet niet zo moeilijk doen

Pagina: 1 ... 56 57 Laatste