Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Davidson
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19:17
Sn3gG3l schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 19:20:
[...]

:+ lol, ja die bedoelde ik inderdaad. Maar weet je ook hoe ik het moet instellen? :)
Deze moet aangevinkt staan, maar dat is al standaard als het goed is :)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/fRLR8iS.jpg

Desktop config | YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-06 14:26
M!chel schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 19:51:
[...]

Installeer CrewChief gewoon.
Open CrewChief voordat je Project Cars gaat spelen.
Kies rechtsbovenin CrewChief voor Project Cars (64 Bit)
Zorg dat je Sound Pack en Driver names up to date zijn.
Als dat allemaal goed staat klik je linksbovenin op 'Start Application'.
Verder hoef je hier niks in te doen, laat het programma wel open (of minimaliseer het)

Start nu Project Cars.
Je kunt de standaard crew chief van project cars uitzetten in de instellingen. (settings > gameplay > onscreen guides > pit engineer 'off')
Zet je shared memory aan (settings > visuals > hardware > use shared memory 'yes')
Als het goed is zou je nu elke keer als je gaat rijden updates moeten krijgen van de juiste Crew Chief.
Waarschijnlijk praat hij wel wat zachtjes, dus zelf even het geluid van Project Cars wat zachter zetten zodat alles goed en duidelijk staat naar je eigen zin.

Have fun! ;)
Dat eerste gedeeelte was al gelukt, het tweede gedeelte wist ik echter nog niet. Dank je hij werkt nu! David ook bedankt, dat vinkje stond er inderdaad al :)

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjoerdpolder
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 18-06 16:02
ik probeerde net mijn wagen een beetje te tunen, maar ik doe vgm iets fout. want als ik versnellingen probeer aan te passen kan dat maar in een paar standen zetten.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/rAuGetHl.jpg
bij dit voorbeeld zijn (voor zover ik merk) versnelling 3 en 4 aan elkaar gelijk. hoe kan ik dit finetunen
(dit is een voorbeeld, niet goed gefinetuned)

[ Voor 6% gewijzigd door sjoerdpolder op 11-07-2016 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De gear ratio voor 3 en 4 zijn ook gelijk. Dat betekent dat je dezelfde toeren/snelheid ratio hebt en idd exact hetzelfde schakelt.

Dat je de versnelling kan aanpassen, wil niet zeggen dat je er oneindig veel tikjes in hebt. Ik zie dat je bvb 6th langer kan maken, en dan zou je eventueel de rest kunnen opschuiven. Maar deze auto heeft bllijkbaar geen versnelling die tussen 3 en 4 past en je kan fine tunen.

Sommige auto's hebben dat wel. Het is soms opmerkelijk als je in het GT veld kijkt dat bvb de Corvette best veel standjes heeft, terwijl een Aston Martin ofzo eigenlijk bijna niets op aan te passen is (enkel de final drive zodat je hele bak langer of korter maakt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-06 08:17
Kan het zo snel niet vinden; heb een 16:9 scherm staan en nog 2 4:3 schermen liggen. Kan ik deze in pCars gebruiken als linker/rechter scherm? Alle 3 op 1080 is volgens mij geen probleem.

Edit: AMD eyefinity zou het moeten kunnen, kan iemand dat bevestigen?

[ Voor 16% gewijzigd door Tazzy op 11-07-2016 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:52

Superkiwi

Hoi doei

Ter info, van de Project Cars facebook pagina:
"The original On Demand content plan has concluded. There will be some news about the future of Project CARS later this year."
Dat was het dus voor wat betreft de season pass DLC. Voor nu.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoronelHimself
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20:20

CoronelHimself

Division Brabant

Ik heb de crew chief geïnstalleerd, maar het lijkt alsof ik 2 stemmen door elkaar hoor, moet ik die van Project Cars uitzetten? Of is er iets anders aan de hand.

Steam - PTR83

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M!chel
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
CoronelHimself schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 22:01:
Ik heb de crew chief geïnstalleerd, maar het lijkt alsof ik 2 stemmen door elkaar hoor, moet ik die van Project Cars uitzetten? Of is er iets anders aan de hand.
;)
M!chel schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 19:51:
[...]

Installeer CrewChief gewoon.
Open CrewChief voordat je Project Cars gaat spelen.
Kies rechtsbovenin CrewChief voor Project Cars (64 Bit)
Zorg dat je Sound Pack en Driver names up to date zijn.
Als dat allemaal goed staat klik je linksbovenin op 'Start Application'.
Verder hoef je hier niks in te doen, laat het programma wel open (of minimaliseer het)

Start nu Project Cars.
Je kunt de standaard crew chief van project cars uitzetten in de instellingen. (settings > gameplay > onscreen guides > pit engineer 'off')
Zet je shared memory aan (settings > visuals > hardware > use shared memory 'yes')
Als het goed is zou je nu elke keer als je gaat rijden updates moeten krijgen van de juiste Crew Chief.
Waarschijnlijk praat hij wel wat zachtjes, dus zelf even het geluid van Project Cars wat zachter zetten zodat alles goed en duidelijk staat naar je eigen zin.

Have fun! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoronelHimself

CoronelHimself

Division Brabant

Thanks ik ben meer van het "eerst zeiken dan kijken principe" :$

Steam - PTR83

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marnix92
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 06-10-2020
Toch even een korte vraag over een probleem dat ik zelf maar niet kan oplossen, wellicht is hier iemand die een oplossing weet.

Ik speel met hardware welke volgens de system req. prima moet zijn (780 gtx - 2500K @4,3) vaak rond 80fps, toch krijg ik crashes in mijn fps op specifieke momenten.
Dit gebeurd wanneer ik op een circuit de startinggrid moet laden, er contact is met voorwerpen of een andere auto, of wanneer ik een andere auto/livery bekijk in de garage.
Afgelopen dagen het eea. opgezocht, maar kan geen verglijkbaar probleem met uitzondering van de launch issues 8)7 .

Forcefeedback, grass detail, vertical sync en algeheel lagere settings verhelpen dit probleem niet. Uiteraard heb ik de laatste drivers.

Weet iemand hier meer van?

ps. de lag wordt ook gecreëerd door andere spelers/ai dus zelf meer clean laps rijden helpt me ook al niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
marnix92 schreef op maandag 18 juli 2016 @ 00:36:
Toch even een korte vraag over een probleem dat ik zelf maar niet kan oplossen, wellicht is hier iemand die een oplossing weet.

Ik speel met hardware welke volgens de system req. prima moet zijn (780 gtx - 2500K @4,3) vaak rond 80fps, toch krijg ik crashes in mijn fps op specifieke momenten.
Dit gebeurd wanneer ik op een circuit de startinggrid moet laden, er contact is met voorwerpen of een andere auto, of wanneer ik een andere auto/livery bekijk in de garage.
Afgelopen dagen het eea. opgezocht, maar kan geen verglijkbaar probleem met uitzondering van de launch issues 8)7 .

Forcefeedback, grass detail, vertical sync en algeheel lagere settings verhelpen dit probleem niet. Uiteraard heb ik de laatste drivers.

ps. de lag wordt ook gecreëerd door andere spelers/ai dus zelf meer clean laps rijden helpt me ook al niet :+
Het is logisch dat je pc harder moet werken als er meer auto's op de baan zijn. Je zult toch wat moeten finetunen met de gfx denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:43
marnix92 schreef op maandag 18 juli 2016 @ 00:36:

Ik had zelf ook fps drops wanneer er contact was met andere auto's, voor mij werd dit verholpen door damage volledig uit te zetten. Wanneer ik het op Visual only, of volledig zet, zijn er weer constant fps drops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:10
Ik zit inmiddels in mijn derde seizoen LMP1. Ik had verwacht dat ik ook alle Formule klasses zou rijden, maar dat is niet het geval. Ik heb alleen Formule Rookie en nog eentje een contract voor gekregen.

Daarna wat GT klasses en via de LMP2 naar de LMP1.

Waarom krijg ik geen contract voor die hogere Formule klasses? Of komt dat nog?

Ik heb alle seizoenen waarin ik meegedaan heb gewonnen; dus dat zou dan toch beloond mogen worden met een Formule seizoen lijkt me?

Iemand? :)

PS: ik had deze vraag eerder gesteld, maar toen reed ik nog LMP2 en dacht ik ow dat komt dan later nog wel, maar dat lijkt dus niet het geval. Voor de derde keer een heel seizoen LMP1 rijden trekt me niet zo heel erg als ik niet zeker weet dat ik daarna wéér een LMP1 contract krijg aangeboden of niet. Of moet ik soms eerst weer een lager contract accepteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenvh
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 17-06 18:19

Koenvh

Hier tekenen: ______

Tazzy schreef op maandag 11 juli 2016 @ 18:56:
Kan het zo snel niet vinden; heb een 16:9 scherm staan en nog 2 4:3 schermen liggen. Kan ik deze in pCars gebruiken als linker/rechter scherm? Alle 3 op 1080 is volgens mij geen probleem.

Edit: AMD eyefinity zou het moeten kunnen, kan iemand dat bevestigen?
Ja, dat kan, zolang er minimaal één monitor via DisplayPort is aangesloten (of met een actief verloopstukje)
Je kunt dan een gemixte eyefinity-groep maken (had ik ook met 1280×1024 - 1920×1080 - 1280×1024)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

vosss schreef op maandag 18 juli 2016 @ 11:16:
Ik zit inmiddels in mijn derde seizoen LMP1. Ik had verwacht dat ik ook alle Formule klasses zou rijden, maar dat is niet het geval. Ik heb alleen Formule Rookie en nog eentje een contract voor gekregen.

Daarna wat GT klasses en via de LMP2 naar de LMP1.

Waarom krijg ik geen contract voor die hogere Formule klasses? Of komt dat nog?

Ik heb alle seizoenen waarin ik meegedaan heb gewonnen; dus dat zou dan toch beloond mogen worden met een Formule seizoen lijkt me?
LMP1 is qua tier hoger dan Formule A ;)
Als ik jou was zou ik het Formule Rookie contract accepteren en een leuk resultaat neerzetten; grote kans dat je daarna een contract voor een hogere Formule tier krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:10
dvdkiwi schreef op maandag 18 juli 2016 @ 12:53:
[...]

LMP1 is qua tier hoger dan Formule A ;)
Als ik jou was zou ik het Formule Rookie contract accepteren en een leuk resultaat neerzetten; grote kans dat je daarna een contract voor een hogere Formule tier krijgt.
Ja maar de Formule Rookie heb ik al gedaan (en gewonnen). Daarna een stapje hoger Formule klasse ook gewonnen en toen niks meer van Formule klasse.

Nu zie ik alleen nog maar contracten van LMP1 en LMP2 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marnix92
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 06-10-2020
Solictice schreef op maandag 18 juli 2016 @ 11:07:
[...]

Ik had zelf ook fps drops wanneer er contact was met andere auto's, voor mij werd dit verholpen door damage volledig uit te zetten. Wanneer ik het op Visual only, of volledig zet, zijn er weer constant fps drops.
_/-\o_ _/-\o_
Thnx, was beetje ten einde raad met dit probleem. Het uitzetten van alle damage heeft alles verholpen, zelfs de lag tijdens het laden van auto's in de garage. Bedankt voor je reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

vosss schreef op maandag 18 juli 2016 @ 23:54:
[...]
Nu zie ik alleen nog maar contracten van LMP1 en LMP2 8)7
Al je oude contract offers blijven ook gewoon kiesbaar ;)
Ik zou gewoon lekker doorspelen, uiteindelijk komen er wel andere contract offers binnen.
Ik heb elke keer een contract gekozen van een klasse die ik nog niet gedaan had, uiteindelijk had ik naast een hoop dubbele offers wel keuze uit alle verschillende klasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoronelHimself

CoronelHimself

Division Brabant

Maakt automatisch in plaats van handmatig schakelen nog veel uit? Een automaat weet natuurlijk nooit wanneer er weer geremd gaat worden en kan net 1 seconde van te voren opschakelen. Of waar ik wel eens last van heb, ergens in bocht schakelen.

Nu heb ik even lopen oefenen met de Ginetta G40 Junior, lekker langzaam dus veel tijd om juist te timen, wel 6 versnellingen maar meestal kom je maar net in zijn 5 voordat er weer geremd moet worden.

Dus is het de moeite om handmatig schakelen met een flappy-pedal gearbox aan te wennen.

Steam - PTR83

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Campo di Casa
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:21
Los van het feit dat het leuker is om handmatig te schakelen, maakt het wel degelijk wat uit. Het wil nog wel eens gebeuren dat je bij de exit laag in de toeren zit omdat je in een verkeerde versnelling zit. En daar verlies je voornamelijk tijd bij automatisch schakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-06 14:01
Ik ben sinds gister over gestapt op een stuurtje (thrustmaster T150).
Echter waar ik voorheen met toetsenbord eigenlijk amper last had van bandenslijtage zijn mijn banden nu na 3 rondjes op. Lijkt me niet helemaal de bedoeling. Iemand tips?

[ Voor 4% gewijzigd door Arjant2 op 28-07-2016 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consigliere
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 20-02 17:08

Consigliere

Engineer

Arjant2 schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 09:33:
Ik ben sinds gister over gestapt op een stuurtje (thrustmaster T150).
Echter waar ik voorheen met toetsenbord eigenlijk amper last had van bandenslijtage zijn mijn banden nu na 3 rondjes op. Lijkt me niet helemaal de bedoeling. Iemand tips?
Niet sturen :9 . Mogelijke oorzaak is het aggresiever sturen met een stuur.. en door je toetsenbord word de draai gesimuleerd op een rustige manier..

Bim Engineer Sanitaire Technieken PvOutput

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjant2
best lastig om een baan te vinden zonder bochten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzy
Je stuurt teveel, te ver insturen zorgt voor extra slijtage

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjant2
oke dus eigenlijk ga ik op te hoge snelheid de bochten in, waardoor ik te ver moet insturen.
Wel even wennen als je jaren met keyboard gespeeld hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-04 15:00
het is wel mooi dat de physics van veel spellen echt compleet anders werken bij verschil tussen toetsenbord/controller en stuur.

Het is inderdaad te ver sturen, waardoor je je banden teveel stresst. Hierdoor gaan ze slijten als een gek, meestal worden ze hierdoor ook een stuk warmer.

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:22

Damian

Insane Obtrusion

Hoe zit het eigenlijk met Project Cars 2?

Iemand die hier in de beta/alpha loop zit?

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzy
Damian schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 12:28:
Hoe zit het eigenlijk met Project Cars 2?

Iemand die hier in de beta/alpha loop zit?
Is PCars2 niet een vorm van vaporware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-05-2024
Tazzy schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 12:53:
[...]

Is PCars2 niet een vorm van vaporware?
Volgens mij is er een '' Early Access '' tijd geweest, waardoor je voor het spel in ontwikkeling ging het spel kon kopen voor zoveel dollar met verschillende tiers, die steeds duurder maar ook meer bieden.

Dus een soort van vaporware inderdaad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:22

Damian

Insane Obtrusion

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeXXoR
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-01 16:26

DeXXoR

[Team Black Bulls]

Dat artikel is inmiddels al wel een jaar oud. Op dat punt was het simpelweg inderdaad een aantal assets uit PC1, in een nieuwe devbuild gestopt om daarin vervolgens verder te werken. Ik zit zelf inderdaad in de early access van PC2.. vorderingen worden zeker gemaakt, al blijven de fundamentele problemen uit PC1 wel zichtbaar. Ik weet verder alleen niet hoeveel ik erover mag zeggen onder de terms of agreement :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M!chel
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Als ik zie hoe de dingen gegaan zijn bij PC1, dan wacht ik nog wel even met aanschaffen van PC2 wanneer die te koop komt.

PC1 werd slechter en slechter naarmate er meer updates kwamen, bij elk dingetje wat er gefixt werd ging er ook weer iets kapot.
Uiteindelijk hebben we nu een lekker buggy racespelletje, wat er overigens wel schitterend uitziet!
Maar graphics maken naar mijn idee zeker niet alles goed!

Na PC1 weet ik waar ik op moet letten bij PC2, en dat ga ik dan ook zeker rustig afwachten en bekijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Idd, precies wat M!chel zegt. De bugs worden steeds vervelender en bij elke nieuwe update komen er meer aan de orde.

VR support/hype is leuk voor de <=1% van de gamer markt die zo'n ding heeft.. maar als daarbij nieuwe game crashes en bugs naar voren komen (wat sinds die patch het geval is), dan heb ik liever GEEN VR support. Besteed dan alsjeblieft een paar developer-weken om wel het spel afgepoetst te krijgen. Nee.. daarintegen worden er elke 2 maanden nieuwe DLC's en season pass' verkocht om weer 5-8 euro voor 3-4 auto's te vangen. Ik heb al die DLC's dan ook deze steam summer sale niet gekocht.

Ik zal voor PC2 ook nauw lettend zijn of die bugs gefixed zijn of niet. Don't get me wrong, PC1 kan je echt heel veel fun aan hebben (heb ik afgelopen 2 GoT seizoenen ook gehad) en ziet er grafisch geweldig uit. Ook 1 van de weinige sims die leuke selecties auto heeft + grafische goed + regen en changing conditions. Ik meen dat zelfs racing sims zoals iRacing en Assetto Corsa daar nog aan moeten ontbreken.....
Maar de bugs wordt je soms wel beetje moe van.

Maarach, als je alles niet te serieus neemt, dan valt het wel mee :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Campo di Casa
Ik speel PC op de PS4 en vind het echt een toffe racer, maar zoals hierboven ook al word genoemd, zijn de bugs zwaar vervelend. En helemaal dat de bugs niet worden geplet...

Laat je de bugs voor wat het is, dan heb je een mooie game en met het vaste groepje uit het PS4 draadje zijn we nog steeds competitief bezig. Is het niet met een competitie ivm vakantie periode, dan is het wel met een timetrial.

Eind augustus maar eens goed kijken wat Assetto Corsa gaat doen voor de PS4. Stappen er veel over van PC naar AC, dan zal ik waarschijnlijk wel overstappen. Maar PC blijft wel in mijn collectie. Vermaak mij er nog steeds mee ondanks de bugs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156876

Net na release Project Cars gekocht. Heel tof spel vond ik het gelijk, maar met controller speelde vrij brak. Uiteindelijk een T100 gekocht, maar achter m'n bureau was dit ook niet top. Moest ook elke keer PS4 van beneden halen en zo... Dus Project Cars heeft virtueel stof gehapt hier. :9

Nu begon het toch wel weer te kriebelen, dus maar even een Playseat Challenge opgepikt. Vanavond wellicht voor het eerst hiermee racen, ben benieuwd. Wil op en duur denk ook wel online spelen, maar dan moet ik eerst iets beter worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
Ik heb het weekend even niet gespeeld, probeer nog steeds beetje de optimale instellingen te vinden voor racen met een stuurtje ipv toetsenbord.
Rijden jullie steering assitance aan of uit? ik zie dat die standaard aan staat.
Heb overigens niet echt het gevoel dat die ingrijpt ofzo.

[ Voor 11% gewijzigd door Arjant2 op 01-08-2016 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
Ik rijdt zelf altijd met alleen Real assist, dan krijg je zegmaar de assistentie die standaard in de auto zit waarin je rijdt.

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-06 08:21
Sinds kort aan de slag met PC, maar zodra je bij de wat krachtigere auto's (Aston Martin, Audi R8) komt lijkt het ineens alsof je er niets meer van bakt. De auto's zijn bijna onbestuurbaar met de default setup en je wordt aan alle kanten voorbij gereden. Of zijn de gamepad instellingen gewoon waardeloos?

Met de lagere klasse auto's (en karts) gaat het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Campo di Casa
Tackleberry schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 23:09:
Sinds kort aan de slag met PC, maar zodra je bij de wat krachtigere auto's (Aston Martin, Audi R8) komt lijkt het ineens alsof je er niets meer van bakt. De auto's zijn bijna onbestuurbaar met de default setup en je wordt aan alle kanten voorbij gereden. Of zijn de gamepad instellingen gewoon waardeloos?

Met de lagere klasse auto's (en karts) gaat het prima.
Dat heeft niks met instellingen van je gamepad te maken. Elke auto rijdt gewoon anders en je zal dan ook in elke auto wat tijd moeten stoppen om deze onder controle te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelliuz
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-05 22:06
Hi,

Heeft er iemand van jullie ervaring met bestellen op www.playseatstore.com ?
Zouden de 'Ready to race' bundles effectief een goeie deal zijn? Mijn vraag komt misschien wat leek-achtig over, maar heb sinds vorige week Project Cars Goty op PS4 gekocht, en zou hierbij graag m'n eerste stuurtje aanschaffen. Enkel een stuurtje lijkt me vrij lastig aangezien ik vooral vanaf de (luie) zetel speel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156876

Jelliuz schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 13:20:
Hi,

Zouden de 'Ready to race' bundles effectief een goeie deal zijn? Mijn vraag komt misschien wat leek-achtig over, maar heb sinds vorige week Project Cars Goty op PS4 gekocht, en zou hierbij graag m'n eerste stuurtje aanschaffen. Enkel een stuurtje lijkt me vrij lastig aangezien ik vooral vanaf de (luie) zetel speel..
Ja, prima winkel. Toevallig gister mijn Playseat Challenge daar gehaald. Ze zitten bij Playseat HQ in het pand, mijn exemplaar werd rechtstreeks bij Playseat uit het magazijn gehaald. :+ Geen idee wat voor een constructie ze hebben, maar zou wel eens bij Playseat kunnen horen die winkel.

edit: Domeinnaam-lookup geeft zekerheid: Playseatstore.nl is onderdeel van Playseat. :Y

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 156876 op 02-08-2016 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

De ready to race bundels zijn niet zozeer voordeliger, je betaalt gewoon de normale prijs voor beide producten.
Enige voordeel is dat je maar één keer verzendkosten betaalt.

Voorbeeld:
Een Playseat Evolution White (269,10 euro*) + Thrustmaster T500 RS (449,10 euro*) kost als bundel 718,20 euro.
*prijzen aangegeven bij het samenstellen van de bundel.

Los, bij andere shops, kost de T500 RS op zijn minst 434,39 euro* en de Playseat Evolution White 268,45 euro* (incl verzendkosten), samen 702,84 euro.
*prijzen via budgetgaming.

[ Voor 4% gewijzigd door Superkiwi op 02-08-2016 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02:56

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

DeXXoR schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 17:40:
[...]

Dat artikel is inmiddels al wel een jaar oud. Op dat punt was het simpelweg inderdaad een aantal assets uit PC1, in een nieuwe devbuild gestopt om daarin vervolgens verder te werken. Ik zit zelf inderdaad in de early access van PC2.. vorderingen worden zeker gemaakt, al blijven de fundamentele problemen uit PC1 wel zichtbaar. Ik weet verder alleen niet hoeveel ik erover mag zeggen onder de terms of agreement :X
Ik moet "Phoenix" ook maar weer eens starten, ben ook wel benieuwd naar de voortgang. Destijds maar liefst 7 minuten gespeeld voor de eerste indruk en daarna eigenlijk glad vergeten.... :o

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/51234770/Phoenix.PNG

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
Campo di Casa schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 06:39:
Dat heeft niks met instellingen van je gamepad te maken. Elke auto rijdt gewoon anders en je zal dan ook in elke auto wat tijd moeten stoppen om deze onder controle te krijgen.
Dat snap ik uiteraard. Alleen vind ik het verschil met alle andere racegames die ik heb gespeeld (met een gamepad) bizar groot. Vooral de gevoeligheid van het sturen gaat gigantisch omhoog lijkt wel. Misschien toch maar met wat settings spelen...

Kijken of dit werkt.

[edit]
Nog niet optimaal, maar in ieder geval al een heel stuk beter. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Tackleberry op 02-08-2016 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Hi,

Met de seats niet maar wel met de winkel in Breda. Afterservice is MEER dan waardeloos. Bij mijn G27 braken de tafelklemmen af. Product zou na logitech gestuurd worden voor reparatie (logitech heeft geen reparatiecentrum) Stuur is 6 weken weggeweest om vervolgens te horen dat het geen garantie was. Uiteindelijke afhandeling van het hele gedoe is via vestiging in Arnhem gegaan (liep ook al verre van soepel) omdat ze in Breda niets doen met je melding of de telefoon uberhaupt niet opnemen. Zou dus ook kijken naar andere opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen__online
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

Hi,

Kijk ook eens op marktplaats naar tweedehands Playseats en stuurtjes (als je dat "goed genoeg" vindt), zo heb ik begin dit jaar een Playseat Evolution + Logitech G27 gekocht voor 250 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Gisteren sinds tijd weer gespeeld maar blijf me verbazen over de AI.
ben je lekker bezig op Spa. begint het te regenen. Dus tja dan is de baan glad en kan je niet meer overal vol gas kan gaan tot je regenbanden erop gaat leggen in de pits.

Regen begint altijd net nadat je de pits voorbij bent :P dus heel de ronde glijden over de baan. Echter de AI die ook niet de pits is in geweest vlamt gewoon zonder problemen verder over die glijbaan :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrne
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-06 14:24
Ja, dat heb ik ook wel eens gemerkt. Tijdens regen lijkt het alsof de AI op rails staat terwijl je zelf alle kanten op glijdt, erg vervelend. Gebeurt volgens mij ook met name als het tijdens de race begint met regenen nadat het eerste deel van de race droog was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matedeor
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 17-06 15:26
Wordt Project Cars online nog voldoende gespeeld, om een aankoop te rechtvaardigen? Heb wel weer zin in een racegame, en volgens mij is Project Cars nog altijd de beste optie op de PS4.

Heb het in het verleden al wel is gedaan, en beviel mij toen erg goed, gewoon met controller. Nu met die 'Project Cars: Game of the Year Edition' zou je ook gelijk alle wagens in één keer hebben. Maar vind online toch altijd wel het leukste, dus moet daar nog wel een beetje leven in zitten.

[ Voor 11% gewijzigd door Matedeor op 28-08-2016 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Campo di Casa
Matedeor schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 18:26:
Wordt Project Cars online nog voldoende gespeeld, om een aankoop te rechtvaardigen? Heb wel weer zin in een racegame, en volgens mij is Project Cars nog altijd de beste optie op de PS4.

Heb het in het verleden al wel is gedaan, en beviel mij toen erg goed, gewoon met controller. Nu met die 'Project Cars: Game of the Year Edition' zou je ook gelijk alle wagens in één keer hebben. Maar vind online toch altijd wel het leukste, dus moet daar nog wel een beetje leven in zitten.
Wij rijden nog steeds met een redelijke groep. Kijk ff in het project CARS PS4 topic of anders op PSNracing.nl daar zijn we ook te bereiken. We beginnen binnenkort aan een nieuw seizoen. Dus als je zin hebt kan je zo mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chicolini
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 12-06 17:25
Matedeor schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 18:26:

Ik vind het momenteel nog steeds de beste multiplayer racegame op PS4 en kan hem daarom nog steeds aanraden. Aan jou natuurlijk te bepalen of je de GOTY editie kiest of de normale. De normale zul je voor heel weinig op de kop kunnen tikken, de GOTY weet ik niet.
Op de hierboven genoemde site wordt idd nog volop online gereden dus zeker de moeite waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matedeor
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 17-06 15:26
Chicolini schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 22:48:
[...]

Ik vind het momenteel nog steeds de beste multiplayer racegame op PS4 en kan hem daarom nog steeds aanraden. Aan jou natuurlijk te bepalen of je de GOTY editie kiest of de normale. De normale zul je voor heel weinig op de kop kunnen tikken, de GOTY weet ik niet.
Op de hierboven genoemde site wordt idd nog volop online gereden dus zeker de moeite waard!
Campo di Casa schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 22:23:
[...]

Wij rijden nog steeds met een redelijke groep. Kijk ff in het project CARS PS4 topic of anders op PSNracing.nl daar zijn we ook te bereiken. We beginnen binnenkort aan een nieuw seizoen. Dus als je zin hebt kan je zo mee doen.
Oke top, dan ga ik hem vandaag bestellen :) .Eerst weer even oefenen :P , en dan meld ik mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzy
Heb op dit moment een G4520 Skylake CPU in mijn systeem (SSD, 16gb en 2x HD7950 in crossfire). De 2e HD7950 heeft niet echt de winst gebracht die ik verwachte. Ben er vrij zeker van dat de G4520 nu mijn bottelneck is. Vraag me af of een overstap naar i5 6600T(vanwege lage TDP) of 6600K het verschil wel gaat maken.

Heeft iemand hier ervaring mee (omdat PCars nu eenmaal ook efficient de CPU gebruikt)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Mochten er nog mensen Community Events doen: er is er momenteel één actief op Monza.
Jammer dat er zo ontzettend weinig zijn tenzij je de DLC aanschaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurriaan10
  • Laatst online: 15:55
Hi,

Even een vraagje, is het het waard om een playseat inclusief stuurtje te kopen.
Want ik vind het toch een heleboel geld.
Ik ben bang dat het gaat vervelen naar een paar races, net zoals ik nu met mijn controller heb.
Iemand die hier ervaring mee heeft\iets over kan zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patricks8
  • Laatst online: 23:53
jurriaan10 schreef op zondag 04 september 2016 @ 00:35:
Hi,

Ik ben bang dat het gaat vervelen naar een paar races, net zoals ik nu met mijn controller heb.
Ik zou eerst beginnen met een stuurtje. Een Playseat kan altijd nog als je het echt tof vind. Een stuurtje is het zeker waard als je van racegames houd.

PSN: Skippy0810 | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-05-2024
Hi,

Als je een playseat en stuur gaat kopen, haal er dan ook Assetto Corsa bij.
Project Cars en Assetto Corsa zijn beide super om te spelen.
Weet niet op welk platform je speelt, maar 27 september komt Forza Horizon 3 ook uit voor PC en Xbox one.
Een hoop leuks dus.

Hou er wel rekening mee, dat je waarschijnlijk weer opnieuw moet leren '' racen '' dmv je stuur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Hi,

Als je regelmatig pCars speelt is het de aaschaf van een playseat en stuur zeker waard.

De meer relevante vraag lijkt me of je de game leuker gaat vinden als je een stuur hebt, daar je zegt dat de game je al na enkele races gaat vervelen. Of daar met een stuur verandering in gaat komen kan niemand iets over zeggen, je moet jezelf eerder afvragen of dit soort racegames wel iets voor jou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurriaan10
  • Laatst online: 15:55
Bedankt voor de informatie.

Ik houd veel van pCars alleen ik heb met een controller toch niet de echte race ervaring waardoor ik het al snel saai vind worden.
Maar ik denk er nog wel even over na :) :Y
dvdkiwi schreef op zondag 04 september 2016 @ 09:25:
[...]

Als je regelmatig pCars speelt is het de aaschaf van een playseat en stuur zeker waard.

De meer relevante vraag lijkt me of je de game leuker gaat vinden als je een stuur hebt, daar je zegt dat de game je al na enkele races gaat vervelen. Of daar met een stuur verandering in gaat komen kan niemand iets over zeggen, je moet jezelf eerder afvragen of dit soort racegames wel iets voor jou zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Samoht93
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:04
Zijn er mensen met een RX480?
Heb sinds kort een RX480 en kom er niet uit met de grafische instellingen. (ik weet dat AMD kaarten flink slechter presteren in deze game).
Wanneer ik de boel zo instel dat ik 100fps haal op een droge baan haal ik maar 20fps in de regen.
Met mijn oude gtx660 scheelde dit vele malen minder.
Heb de meeste settings op high staan en AA op MSAA.
Wat ook opvalt is dat de in cockpit view ik een veel lagere framerate (50% verschil) heb dan wanneer je de auto in beeld hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homs85
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-01-2023
Voor mensen die nog op zoek zijn naar een exemplaar voor de Xbox One. Bij Media Markt Binnenwegplein (Rotterdam) liggen nog een aantal exemplaren voor € 5,00. Gaat om de "normale versie".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
Ik wil goty versie kopen maar ben bang dat ik straks toch nog dlc moet kopen. Is mijn angst gegrond? Of heb je echt alles en komt er niks meer verder?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Er komt geen DLC meer voor Project Cars, dus wees niet bang ;)
De GOTY geeft je alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
dvdkiwi schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 18:05:
Er komt geen DLC meer voor Project Cars, dus wees niet bang ;)
De GOTY geeft je alles.
tnx! Gekocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexP36
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 09-06 15:42
Samoht93 schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 22:04:
Zijn er mensen met een RX480?
Heb sinds kort een RX480 en kom er niet uit met de grafische instellingen. (ik weet dat AMD kaarten flink slechter presteren in deze game).
Wanneer ik de boel zo instel dat ik 100fps haal op een droge baan haal ik maar 20fps in de regen.
Met mijn oude gtx660 scheelde dit vele malen minder.
Heb de meeste settings op high staan en AA op MSAA.
Wat ook opvalt is dat de in cockpit view ik een veel lagere framerate (50% verschil) heb dan wanneer je de auto in beeld hebt.
Hier heb je een heel mooi filmpje over wat nou wat precies doet.

https://www.youtube.com/watch?v=wdUmhUhSgYk

Ik heb ook een RX 480 maar gebruik triple monitoren, dus 2x zoveel pixels als bij 1 monitor.
Ik heb alle settings op Ultra maar gebruik geen SMAA of DX2 of FXAA etc. etc.
Ik haal 80 FPS terwijl 90 de voorkeur heeft maar dit trekt de RX 480 gewoon niet.

Gelukkig zijn al mijn monitoren freesync dus merk niet echt veel van die lagere FPS.

https://www.youtube.com/channel/UCLQqae1rEveAeUeYUdu-HGQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
Ik heb me rotgezocht naar de Braziliaanse gp. Bestaat deze niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:28

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

interlagos heet hij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobopalmtree
  • Laatst online: 20-01 00:27
Tennisbal schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 23:11:
Ik heb me rotgezocht naar de Braziliaanse gp. Bestaat deze niet?
Niet in pCars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca123
  • Laatst online: 17-12-2024

afca123

PSN Blasterus15

Ben van plan om een nieuwe racing sim voor ps4 te halen Nu twijfel ik tussen ac en project cars. Vind ze beide erg tof. Maar weet niet welke ik moet kiezen. Wat zijn nou de verschillen? welke game speelt het beste weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

afca123 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 12:37:
Ben van plan om een nieuwe racing sim voor ps4 te halen Nu twijfel ik tussen ac en project cars. Vind ze beide erg tof. Maar weet niet welke ik moet kiezen. Wat zijn nou de verschillen? welke game speelt het beste weg?
Project Cars heeft meer circuits en een langere carlist, in AC zijn beiden erg beperkt.
AC heeft voornamelijk road cars in de carlist staan maar deze laten zich wel een stuk fijner besturen dan de roadcars in pCars.
In beide games zijn alle wagens en circuits overigens vanaf het begin toegankelijk.

Grafisch is pCars mooier, qua sim ligt AC een stukje voor (neemt niet weg dat AC heel lelijk is of dat pCars geen sim is).

Qua single player heeft pCars een redelijk goede career mode waarbij je je opwerkt van kart racer naar LMP1 coureur. Dit hóeft uiteraard niet, je kunt ook gelijk in één van de hogere classes beginnen als je wilt.
AC daarentegen heeft weer een serie uitdagende challenges ipv een career mode.

*100% hetzelfde antwoord als in het AC topic ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• afca123

afca123

PSN Blasterus15

Bedankt voor je reactie. Vanavond maar wat filmpjes kijken van beide games. En dan maar een keuze maken 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaannn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19-06 11:52
afca123 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 14:34:
Bedankt voor je reactie. Vanavond maar wat filmpjes kijken van beide games. En dan maar een keuze maken 👍
In Assetto Corsa kan je op de consoles nog geen private lobby's aanmaken (ze zeggen dat ze ermee bezig zijn maarja). Als het racen je goed bevalt en het iets serieuzer wil aanpakken ga je waarschijnlijk op zoek naar een vast groepje mensen om mee te racen, want die randoms online willen hun auto nog wel eens als botsauto gebruiken. Dan ga je bijvoorbeeld eens in dit topic buurten [PS4] Project Cars: GoT Racing PS4 en dan zie je dat ze het daar over PSNracing.nl hebben, ga je daar eens kijken.

In AC op de consoles is het dus bijna niet mogelijk om zulke leagues te organiseren. Meedoen met competities is wel echt een aanrader, hartstikke leuk om van te voren te oefenen op een bepaalde auto/circuit combinatie en om clean te racen met anderen, je leert leuke mensen kennen etc.

AC op de consoles heeft ook betrekkelijk weinig content, op de PC wordt heel veel gebruik gemaakt van mods voor auto's en circuits die de game ontzettend uitgebreid maken maar op de console is dat niet mogelijk.

Ik zou Assetto Corsa alleen op de PC aanraden en eigenlijk ook alleen als je met een stuurtje wil gaan spelen. Op de consoles met een controller is PCars mijn aanrader, een stukje laagdrempeliger en een stuk meer te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca123

afca123

PSN Blasterus15

Bedankt voor je reactie. Heb project cars goty inmiddels besteld bij bol.com morgen dus mooi racen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Je gaat toch wel met een stuurtje spelen he?
Met controller is pCars wel te doen, maar zonder enige assists wordt het bij de snellere wagens al snel een hele uitdaging. En je koopt geen sim om met assists te gaan racen toch :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• afca123

afca123

PSN Blasterus15

Ja, dat is natuurlijk wel de bedoeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 453046

Vraagje: Is de Thrustmaster TH8A shifter compatible met het Logitech G920 racingstuur?
Het Logitech G920 racingstuur heb ik al, maar de shifter van Logitech schakelt alleen in H, zes versnellingen. Nu zou ik liever een sequentiële shifter hebben, en de Thrustmaster TH8A wordt geleverd met een bijkomende optie om hem om te bouwen naar sequentiël schakelen, wat ik toch verkies boven een H versnellingspook.
Bedoeling is om er Dirt Rally mee te spelen. Nu heb ik zo mijn twijfels of die twee zouden samenwerken.
Iemand?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17:41
Anoniem: 453046 schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 05:49:
Vraagje: Is de Thrustmaster TH8A shifter compatible met het Logitech G920 racingstuur?
Het Logitech G920 racingstuur heb ik al, maar de shifter van Logitech schakelt alleen in H, zes versnellingen. Nu zou ik liever een sequentiële shifter hebben, en de Thrustmaster TH8A wordt geleverd met een bijkomende optie om hem om te bouwen naar sequentiël schakelen, wat ik toch verkies boven een H versnellingspook.
Bedoeling is om er Dirt Rally mee te spelen. Nu heb ik zo mijn twijfels of die twee zouden samenwerken.
Iemand?
Op PC, ja.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 453046

Thanks!
Het is voornamelijk voor mij op de PC, maar mijn zoon gebruikt het stuur ook op zijn XBox One. Dan ga ik er van uit dat dit ook zal werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
Tenzij je een kabel hebt om de shifter aan te kunnen sluiten op je stuur, gaat dit volgens mij op de xbox niet werken. Xbox herkent volgens mij (correct me if i'm wrong) niet meerdere usb apparaten tegelijk voor spelbesturing...

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobopalmtree
  • Laatst online: 20-01 00:27
Je kan eventueel je Logitech shifter modden met een paar elastieken. Heb het zelf nog niet gedaan, maar proberen kost niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming
  • Laatst online: 23:57

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Ik heb een G25 en ik speel op PC, is Project Cars waard om te kopen? is nu 9.80€

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:28

Nickrsd

Jongen voor een tientje kan je niet sukkelen ervoor.. dat is 1 Bacardi cola vanavond in de stad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjonie100
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-05 12:14
Dutchredgaming schreef op maandag 26 december 2016 @ 18:16:
Ik heb een G25 en ik speel op PC, is Project Cars waard om te kopen? is nu 9.80€
Waar kan je die krijgen voor een tientje?

Edit: Bij Steam! Maar voor Goty-versie betaal je maar 2 Euro minder dan bij Bol, dus heb ik vanavond mijn eerste racegame sinds 12 jaar gekocht (met schijf). :)

[ Voor 25% gewijzigd door sjonie100 op 26-12-2016 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Dutchredgaming schreef op maandag 26 december 2016 @ 18:16:
Nee, ik zou wachten tot ie 8 euro is.
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indifined1
  • Laatst online: 15:14
Nu de Pcars GOTY maar 2 tientjes in de steam (Ik heb er een hekel aan om spellen zonder alle DLC te hebben :P) ben ik als Assetto corsa fan toch aan het overwegen om ook Pcars te kopen. Waar ik me het meest zorgen om maak is de AMD performance, ik las dat daar wat problemen mee waren, is dit nog steeds zo? Ik heb een r9 290, is het daarmee op redelijke settings nog een beetje te spelen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jordyktm
  • Laatst online: 18-06 11:15

jordyktm

Catch me if you can.

indifined1 schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 14:18:
Nu de Pcars GOTY maar 2 tientjes in de steam (Ik heb er een hekel aan om spellen zonder alle DLC te hebben :P) ben ik als Assetto corsa fan toch aan het overwegen om ook Pcars te kopen. Waar ik me het meest zorgen om maak is de AMD performance, ik las dat daar wat problemen mee waren, is dit nog steeds zo? Ik heb een r9 290, is het daarmee op redelijke settings nog een beetje te spelen?
Heb zelf een r290x, qua specs net wat zwaarder maar gaat als de brandweer. Verwacht geen problemen met jouw 290. Speel zelf op zo hoog mogelijke settings.

- Intel - iPhone 13 Pro - KTM - Steam: Wicked Pony -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indifined1
  • Laatst online: 15:14
jordyktm schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 14:34:
[...]

Heb zelf een r290x, qua specs net wat zwaarder maar gaat als de brandweer. Verwacht geen problemen met jouw 290. Speel zelf op zo hoog mogelijke settings.
thx, denk dat ik me er toch maar eens aan ga wagen, hoop dat het niet tegenvalt tov AC....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyktm
  • Laatst online: 18-06 11:15

jordyktm

Catch me if you can.

indifined1 schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 14:56:
[...]

thx, denk dat ik me er toch maar eens aan ga wagen, hoop dat het niet tegenvalt tov AC....
Heb AC niet dus daar kan ik je niet mee helpen :p

- Intel - iPhone 13 Pro - KTM - Steam: Wicked Pony -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzy
heb 2 HD 7950's, gaat prima

• Dutchredgaming

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Is de game het waard om te kopen nu voor €10 voor PC?

(graag met onderbouwing ipv ja of nee)

[ Voor 28% gewijzigd door Dutchredgaming op 29-12-2016 19:55 ]

Review QNAP TS-230 NAS

• MRCL
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Dan draai ik het even om. Waar moet het spel aan voldoen om het voor jou waard te zijn?

• Tackleberry
Dutchredgaming schreef op donderdag 29 december 2016 @ 19:55:
Is de game het waard om te kopen nu voor €10 voor PC?

(graag met onderbouwing ipv ja of nee)
Heb nu zo'n 27 uur in dit spel vinden, dus ja. :P

Het spel is verre van perfect, als je een gamepad hebt kan het lastig zijn om eea goed in te stellen. Veel tracks, veel auto's, prima graphics. Het is geen 'echte sim', maar 'echt arcade' wil ik het ook niet noemen. Lijkt me, zeker voor 10 euro, geen miskoop.

• Dutchredgaming

Dutchredgaming

ICT Beheerder

MRCL schreef op donderdag 29 december 2016 @ 20:23:
Dan draai ik het even om. Waar moet het spel aan voldoen om het voor jou waard te zijn?
  • Uren speelplezier
  • Goedkoop :P
  • Goede prestaties (high of liefst ultra) met 75fps
  • Niet te moeilijk voor mij in het begin
  • Mooie graphics.
  • Geluid

Review QNAP TS-230 NAS

• BoringDay
  • Laatst online: 13-05 21:49
Tackleberry schreef op donderdag 29 december 2016 @ 20:30:
[...]

Heb nu zo'n 27 uur in dit spel vinden, dus ja. :P

Het spel is verre van perfect, als je een gamepad hebt kan het lastig zijn om eea goed in te stellen. Veel tracks, veel auto's, prima graphics. Het is geen 'echte sim', maar 'echt arcade' wil ik het ook niet noemen. Lijkt me, zeker voor 10 euro, geen miskoop.
Wat is dan een echte sim? veel verschil met Asserto corsa, race room, rFactor merk ik ook niet op.
Project Cars vind ik eigenlijk best wel goed in elkaar zitten en de multiplayer modus vind ik zelfs een van de betere hoe het is opgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Dutchredgaming schreef op donderdag 29 december 2016 @ 20:41:
[...]
  • Uren speelplezier
  • Goedkoop :P
  • Goede prestaties (high of liefst ultra) met 75fps
  • Niet te moeilijk voor mij in het begin
  • Mooie graphics.
  • Geluid
In dat geval: ja.

Maar dan nog zou ik wachten tot ie 8 euro is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Ben nu 9 euro zoveel armer, dank je wel Gaben.

Lekker 2 uur racen en als ik het niet leuk vind kan ik natuurlijk refunden :D

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16-06 17:37
FYI: Deze game is nu te koop op Humble Bundle voor €10,19. Heb 'm zelf nog niet en ben bijna klaar met me race rig, dus denk dat ik deze zelf aanschaf.

Voor de geïnteresseerden:
https://www.humblebundle.com/store/project-cars

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
MaTr1x schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 14:53:
FYI: Deze game is nu te koop op Humble Bundle voor €10,19. Heb 'm zelf nog niet en ben bijna klaar met me race rig, dus denk dat ik deze zelf aanschaf.

Voor de geïnteresseerden:
https://www.humblebundle.com/store/project-cars
http://www.allkeyshop.com...rs-cd-key-compare-prices/

Hier nog goedkoper (€ 7,-), maar ik zou persoonlijk voor de Goty gaan.

...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16-06 17:37
Bedankt voor de link, ik heb hiermee gelijk de GOTY gekocht voor €17,- bij dlgamer.de

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Project cars 2 trailer gelekt: http://www.dailymotion.com/video/x5a669l
Pagina: 1 ... 56 57 Laatste