Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:07
dvdkiwi schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 17:37:
Net een paar ronden op Spa gereden met de Formula A (community event).
De track ken ik wel, de wagen had ik tot nu toe nog niet mee gereden.
Op zich vind ik het geen heel slecht rondje (natuurlijk kan het nog veel beter), maar als ik op
de leaderboards kijk zie ik dat de nr 1 een 1:40.xxx heeft staan, dat is 13 (!) seconden sneller.
Ben ik nou echt zo slecht of maakt tuning zo'n groot verschil?
Want tunen, dat doe ik nooit ;)

[video]

@RaiseCain hieronder: MIJN, niet "me". Potdomme.
13 seconden is inderdaad een fors verschil. Dat ga je niet 1-2-3 dichtrijden :) Ik zie wel dat je geregeld veel te vroeg instuurt, waardoor de bocht voor jou veel krapper wordt dan die in werkelijkheid is. Dat kost je echt snelheid. Zeker als daarna een lang rechte stuk volgt, zoals bij Eau Rouge.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapsac
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 31-08 10:14
@dvdkiwi, standaard staat er veel te veel vleugel op de formule A wagen. Verlaag die eens naar 0.5 voor en 1 achter. Lager kan ook nog.

Xeon e5-2695 V3, RX Vega 64, Rift | PS3 | PS4 Pro,PSVR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Thanks voor de tips, ik zal het vanmiddag eens proberen :)

[ Voor 51% gewijzigd door Superkiwi op 24-08-2015 08:28 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik reed gisteren (misschien met ander weer), een 1.48 laag.

voor mijn gevoel kon er zeker nog wel iets af, maar 8 seconden vind ik wel heel veel.
Dan moet hij echt daredevil door Eau Rouge (DRS en Blanch met DRS aan gedaan hebben), maar het is een lange baan dus zou best kunnen.

Helaas staat dit niet op mijn stream en de replay kon ik niet opnemen helaas. (heb wel stuk of wat getuigen in de sessie. 8) )

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 11:25
Begin nu wel een beetje moe te worden van het spel.... Heb zoveel gemekker met mijn stuurtje (TX), sinds 2.0 kiest hij niet meer automatisch de goede mode waardoor ik nu elke eerste race begin met 900 graden turn in mijn GT3. Wat betekent dat ik in een flauw bochtje mijn stuur 2x rond moet draaien. Elke keer handmatig de goede modus kiezen is behoorlijk frustrerend.

Heb ik het eindelijk aan de gang, ben ik bezig met kwalificatie en dan krijg ik dit...

Track limits in de corkscrew waren eerst non-existent en nu krijg ik al een penalty als ik gewoon op de weg blijf rijden...

Blijf hopen dat het ooit allemaal goed komt, als het allemaal werkt rijdt het heerlijk... Helaas zijn de momenten bijzonder schaars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-09 09:27
dvdkiwi schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 17:37:
Net een paar ronden op Spa gereden met de Formula A (community event).
De track ken ik wel, de wagen had ik tot nu toe nog niet mee gereden.
Op zich vind ik het geen heel slecht rondje (natuurlijk kan het nog veel beter), maar als ik op
de leaderboards kijk zie ik dat de nr 1 een 1:40.xxx heeft staan, dat is 13 (!) seconden sneller.
Ben ik nou echt zo slecht of maakt tuning zo'n groot verschil?
Want tunen, dat doe ik nooit ;)

[video]

@RaiseCain hieronder: MIJN, niet "me". Potdomme.
Opzichte een aardig rondje maar je stuurt idd te vroeg in. Scheelt veel snelheid. Sowieso is spa een track voor weinig downforce. Ook zou ik de kers bewaren voor de laatste bocht voor de finish. Dan kan ie in 1x leeg.

En ohja, eau rouge volgas! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beltoni schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 18:44:
Begin nu wel een beetje moe te worden van het spel....
...heel verhaal met een filmpje...
Patch 3.0 maakt een hoop goed, maar dat duurt bij de X1 altijd wat langer.
En dat vinden non-X1 gebruikers dan weer irritant, want nu moeten we op jullie wachten voor de volgende (free) content. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 18:18
Jeej, na 4 weken is m'n hand weer uit het gips en lees net op de Facebook van Thrustmaster dat hun webshop sinds vandaag in Nederland en België is geopend :) Dan kan ik eindelijk de T3PA Pro pedalen bestellen, vind ik wel een mooi kado voor mijzelf na 4 weken gips en niets doen :P

[ Voor 10% gewijzigd door Radiance op 25-08-2015 20:53 ]

Youtube

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ProjectB00man
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 08:34
even een Hotlap op Snetterton 100 in de Radical SR8-RX

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 15:25

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-05-2024
Gisteren de nieuwe DLC pack gekocht, en kan zeker niet missen voor 3,50.

Die oude mustang is dan ook zeker erg leuk om mee te rijden :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Riqy
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-09 11:01
(jarig!)
De nieuwe update is ook beschikbaar op de XBO, officieel bericht stond op de fb pagina van Project Cars!

Heb het spel zelf ook aangeschaft voor de PC, wat een wereld van verschil: spel loopt veel soepeler, ziet er toch nog wel een stuk mooier uit als op de XBO :9~

Speel em voorlopig nog met de xbox controller via usb aan de PC, wil later gaan kijken voor een stuurtje: twijfel nog een beetje tussen het nieuwe logitech stuur of toch misschien de nieuwe Thrustmaster TX...

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:12
Riqy schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 11:54:
...of toch misschien de nieuwe Thrustmaster TX...
Welke? :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-08 17:14
Rossi46 schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 19:45:
[...]

13 seconden is inderdaad een fors verschil. Dat ga je niet 1-2-3 dichtrijden :) Ik zie wel dat je geregeld veel te vroeg instuurt, waardoor de bocht voor jou veel krapper wordt dan die in werkelijkheid is. Dat kost je echt snelheid. Zeker als daarna een lang rechte stuk volgt, zoals bij Eau Rouge.
volgens mij stuurt die in Eau Rouge juist te laat in, waardoor die de kerbstone aan de rechterkant niet kan volgen, en snelheid verliest voor het rechte stuk. verder zie ik het te vroeg insturen niet zo. grootste verlies lijkt mij in het gebruik van de baan. vaak zit er nog ongeveer een autobreedte tussen de auto en de witte lijn aan de buitenkant van de bocht. als je verder naar de lijn zit kan je meer snelheid door de bocht mee neenemen. kan ook zijn dat je de witte lijn probeert te vermijden door de aparte track limits in Pcars.

en door blanchimont zag ik volgens mij een lift, kan mij herinneren dat die zelfs met DRS open volgas kan, en anders zal de DRS even dichtklappen sneller zijn dan liften

Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
(jarig!)
Dit is het nieuwe model van Thrustmaster kwa servo:

http://www.thrustmaster.c...x-racing-wheel-servo-base

Wordt volgens mij per direct verkocht _/-\o_

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-08 19:35
gister ging ik online en zat ik op een gegeven moment te rijden op oulton park in een bmw 320 TC of iets dergelijks ?!..

als ik ga kijken bij wagens zie ik hem er bij mij helemaal niet tussen staan....ook bij time trials niet ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 15:25

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Mr. Detonator schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 13:06:
gister ging ik online en zat ik op een gegeven moment te rijden op oulton park in een bmw 320 TC of iets dergelijks ?!..

als ik ga kijken bij wagens zie ik hem er bij mij helemaal niet tussen staan....ook bij time trials niet ??
Grappig, dat is dus onderdeel van een DLC pack New vs Old, en die hoef je dus niet te hebben om via online er mee te kunnen racen?
YouTube: Project CARS BMW 320 TC Gameplay

[ Voor 19% gewijzigd door DerOllie op 28-08-2015 13:13 ]

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
ik heb alle dlc's en spel helemaal up to date... maar die bmw 320 tc zie ik niet...

die old vs new dlc heb ik niet zie ik net in steam...terwijl ik wel weer de nieuwe porsche kan kiezen :/

hij ziet ook helemaal geen dlc om te downloaden bij mij...

ik heb echt iedere dag wel ergens problemen mee met dit spel...los van de 2-3 crashes die ik op een dag krijg :X

[ Voor 64% gewijzigd door Mr. Detonator op 28-08-2015 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:21

Damian

Insane Obtrusion

Mr. Detonator schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 13:19:
ik heb alle dlc's en spel helemaal up to date... maar die bmw 320 tc zie ik niet...

die old vs new dlc heb ik niet zie ik net in steam...terwijl ik wel weer de nieuwe porsche kan kiezen :/

hij ziet ook helemaal geen dlc om te downloaden bij mij...

ik heb echt iedere dag wel ergens problemen mee met dit spel...los van de 2-3 crashes die ik op een dag krijg :X
Nieuwe Porsche is geen DLC maar een gratis update.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-09 22:01

Joostk

Barkrukprofeet

Riqy schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 12:58:
[...]

Ah de TX Ferrari 458 servo base.
Kunnen een paar Ferrari stuurtjes op, een shifter en 2 of 3 pedaal set.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
Damian schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 13:40:
[...]

Nieuwe Porsche is geen DLC maar een gratis update.
wat het ook is...ik zie de porsche wel, en de bmw 320 tc niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedereen heeft de Porsche gekregen.
De BMW 320 TC moet je kopen, hier bijvoorbeeld: http://store.steampowered.com/app/334774/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07:24
Riqy schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 12:58:
[...]

Adviesprijs is €279.99 waar hij in het begin ook voor zal verkopen. Ik denk beter dat je voor een T300 (Playstation) of TX (Xdoos) kan gaan.
pricewatch: Thrustmaster TX Ferrari 458 Italia Edition Zwart, PC, Xbox One
pricewatch: Thrustmaster T300 Ferrari GTE Zwart, PC, PlayStation 3, PlayStation 4

Als het uitsluitend voor de PC is imo de T300 vanwege 1080 graden rotatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0Dzilla
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-08 12:29
Brr die oude RUF CTR is echt geweldig. Verschrikkelijk lastig om onder controle te krijgen/houden, maar als dat eenmaal lukt :D :D

En de Mustang is gewoon awesome vanwege het geluid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
Verwijderd schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 15:33:
Iedereen heeft de Porsche gekregen.
De BMW 320 TC moet je kopen, hier bijvoorbeeld: http://store.steampowered.com/app/334774/
Ok vreemd dan dat ik in mijn eigen steam-account geen downloadbare inhoud zie ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar kijk ik ook nooit naar. Als er nieuwe DLC uitkomt zoek ik in de store naar 'project cars' en dan krijg je wel alle DLC te zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
(jarig!)
R0y. schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 17:21:
[...]

Adviesprijs is €279.99 waar hij in het begin ook voor zal verkopen. Ik denk beter dat je voor een T300 (Playstation) of TX (Xdoos) kan gaan.
pricewatch: Thrustmaster TX Ferrari 458 Italia Edition Zwart, PC, Xbox One
pricewatch: Thrustmaster T300 Ferrari GTE Zwart, PC, PlayStation 3, PlayStation 4

Als het uitsluitend voor de PC is imo de T300 vanwege 1080 graden rotatie.
Dat is ook geen verkeerd stuur, maar je zit ermee dat je het moet doen met de standaard meegeleverde spullen... Bij die andere kun je de set zelf samenstellen, waardoor je het stuurtje precies zo kunt uitrusten als jij wilt :)

De set die ik wil is dan weliswaar duur, maar dat heb ik er wel voor over. Zou bij die T300 sowieso de pedalen al vervangen, waardoor je al 110 euro meer kwijt bent...

Ben daarnaast stiekem een beetje aan het kijken naar dit stuurtje (komt ook binnenkort uit):
http://www.thrustmaster.c...eel-add-alcantara-edition

[ Voor 7% gewijzigd door Riqy op 29-08-2015 00:23 . Reden: toevoeging stuurtje ]

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Riqy schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 00:21:
[...]

Dat is ook geen verkeerd stuur, maar je zit ermee dat je het moet doen met de standaard meegeleverde spullen... Bij die andere kun je de set zelf samenstellen, waardoor je het stuurtje precies zo kunt uitrusten als jij wilt :)

De set die ik wil is dan weliswaar duur, maar dat heb ik er wel voor over. Zou bij die T300 sowieso de pedalen al vervangen, waardoor je al 110 euro meer kwijt bent...

Ben daarnaast stiekem een beetje aan het kijken naar dit stuurtje (komt ook binnenkort uit):
http://www.thrustmaster.c...eel-add-alcantara-edition
Bij de T300 ben je voor €340 klaar (Later kan je dan nieuwe pedalen en 599 stuur aanschaffen, al zou ik als eerste de pedalen vervangen). Voor €280 heb je alleen de base (dus MOET je direct een stuur + pedalen erbij kopen). Volgens mij kom je duurder uit met alleen de basis.

Bovendien lijkt mij een extra stuurtje juist fijn voor als je ooit eens een echt stuur wilt gebruiken i.c.m. pedals en buttons : Simracinghardware

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren mijn Logitech DFGT geupgrade naar een bijna nieuwe G27 met Wheelstand Pro, voor een zacht prijsje.
Wat rijd dat lekker zeg!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
DerOllie schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 13:13:
[...]

Grappig, dat is dus onderdeel van een DLC pack New vs Old, en die hoef je dus niet te hebben om via online er mee te kunnen racen?
Iedereen in de lobby heeft toegang tot de DLC van de host. SMS heeft dit gedaan om geen splitsing in de online community te creëren. :)

Uiteraard is het handiger het wel te kopen, zodat je offline kan oefenen en tunen met de DLC cars.

[ Voor 9% gewijzigd door NLxAROSA op 29-08-2015 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
  • Laatst online: 01-09 09:27

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NLxAROSA schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 09:36:
[...]

Iedereen in de lobby heeft toegang tot de DLC van de host. SMS heeft dit gedaan om geen splitsing in de online community te creëren. :)

Uiteraard is het handiger het wel te kopen, zodat je offline kan oefenen en tunen met de DLC cars.
Cool dat wist ik niet, ik sla deze DLC over.
Niet direct mijn ding.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Verwijderd schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 08:29:
Ik heb gisteren mijn Logitech DFGT geupgrade naar een bijna nieuwe G27 met Wheelstand Pro, voor een zacht prijsje.
Wat rijd dat lekker zeg!! :)
Totdat je overstapt naar een Thrustmaster T300 of 500.
Ik dacht ook altijd dat mijn G25 lekker reed, tót ik de T500 binnen had :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo heb je altijd baas boven baas.
Ik vind een T500 te duur voor die paar keer dat ik race.

Dan geef ik dat geld liever uit aan een mooiere rig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtince
  • Laatst online: 19-06 07:24
Ik ben zo hooked aan Project Cars dat ik er over nadenk om mijn T100 up to graden naar een T300. Echter, lees ik hier en daar dat veel mensen problemen hebben met de t300 en ook veel een paar keer een nieuwe hebben gekregen!

Nu is het voor mij echt een rip uit mijn lijf om €350 neer te leggen voor een stuur en al helemaal als het niet van goede kwaliteit blijkt te zijn. Mijn vraag is daarom of de t300 gebruikers in dit forum de slechte kwaliteit bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-05-2024
Ik zou gaan voor de T500RS, die heeft betere pedalen tegenover de T300RS, tenzij je al nette pedalen hebt staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 20:31

miekol

erm

Hebben de thrustmasters tegenwoordig ook al een load cell op de remmen zoals de betere Fanatec pedalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 16:06
Xtince schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 18:34:
Ik ben zo hooked aan Project Cars dat ik er over nadenk om mijn T100 up to graden naar een T300. Echter, lees ik hier en daar dat veel mensen problemen hebben met de t300 en ook veel een paar keer een nieuwe hebben gekregen!

Nu is het voor mij echt een rip uit mijn lijf om €350 neer te leggen voor een stuur en al helemaal als het niet van goede kwaliteit blijkt te zijn. Mijn vraag is daarom of de t300 gebruikers in dit forum de slechte kwaliteit bevestigen?
Geen problemen hier, heerlijk stuur. Ja de pedalen konden beter, maar die kunnen altijd later nog geüpgraded worden..

Vincere Per Belli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
weet niet wat het is met de steam variant. maar als er updates zijn geweest kan ik vaak de settings weer allemaal opnieuw gaan instellen. Doe ik dat niet is het niet te spelen :S

Oh en de helmet cam is ook weer anders geworden/kapot. zucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapsac
  • Laatst online: 31-08 10:14
Wat nog erger is is dat je je profile en al je setups kwijtraakt als je pc tijdens het spel hangt. ^%^%^# echt alles weg, en ik had veel tijd gestoken in sommige time trials.

Xeon e5-2695 V3, RX Vega 64, Rift | PS3 | PS4 Pro,PSVR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
rapsac schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 00:55:
Wat nog erger is is dat je je profile en al je setups kwijtraakt als je pc tijdens het spel hangt. ^%^%^# echt alles weg, en ik had veel tijd gestoken in sommige time trials.
Ja dat heb ik dus ook al 2x gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
miekol schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 19:11:
Hebben de thrustmasters tegenwoordig ook al een load cell op de remmen zoals de betere Fanatec pedalen?
Nee dat hebben die helaas niet...ik ben aan het twijfelen of ik een clubsport pedalenset ga halen...heb vandaag mijn nieuwe stuur voor m'n stuur binnengekregen..
Heb het standaard tx ferrari stuur vervangen voor een full leather bmw m3 stuur :)

[ Voor 15% gewijzigd door Mr. Detonator op 30-08-2015 07:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

De tips die ik kreeg aangaande de ronde op Spa heb ik meegenomen naar de community challenge op de Nurburgring: Meer de breedte van de baan gebruiken en niet te vroeg insturen.
Ik vind het niet onaardig gegaan:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=4Lra6CbKY-E]

Ook een nieuw seizoen in de Formula A begonnen met de AI op 80, maar man wat is dat moeilijk :D
Kwalificeren doe ik vaak ergens rond de 19e plek, de race zelf eindig ik kansloos achteraan.
Vooral bij de start laat ik het liggen; daar ga ik vaak achterstevoren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
dvdkiwi schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 14:44:
De tips die ik kreeg aangaande de ronde op Spa heb ik meegenomen naar de community challenge op de Nurburgring: Meer de breedte van de baan gebruiken en niet te vroeg insturen.
Ik vind het niet onaardig gegaan:

[video]

Ook een nieuw seizoen in de Formula A begonnen met de AI op 80, maar man wat is dat moeilijk :D
Kwalificeren doe ik vaak ergens rond de 19e plek, de race zelf eindig ik kansloos achteraan.
Vooral bij de start laat ik het liggen; daar ga ik vaak achterstevoren :P
Lekker hoor. De bocht op 1:18 moet natuurlijk wel vol gas ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Mr. Detonator schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 07:55:
[...]

Nee dat hebben die helaas niet...ik ben aan het twijfelen of ik een clubsport pedalenset ga halen...heb vandaag mijn nieuwe stuur voor m'n stuur binnengekregen..
Heb het standaard tx ferrari stuur vervangen voor een full leather bmw m3 stuur :)
Foto!? :)
Het grote 'show je race-rig' topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

De AI gaat van 70-80 weer gewoon terug op 50-60.
Nu 9 races bezig in de Formula A (20e seizoen), maar de AI is net zo ruk als in iedere andere racegame.
Ze rammen hem gewoon dwars door je heen 8)7
En iedere keer dat ik hen raak of zij mij, vlieg ík eraf en kachelen hun vrolijk door.

Hoe moet je starten bij de Formula A?
Ik hoor vlak voor de groene lamp alle wagens om mij heen de toeren in de begrenzer jagen,
maar als ik ook maar een beetje gas geef gaat de wagen gelijk achterstevoren :/
Tot nu toe iedere race al gehad. En na iedere reset to track ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijntjuhh
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-05 19:15
dvdkiwi schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 17:20:
De AI gaat van 70-80 weer gewoon terug op 50-60.
Nu 9 races bezig in de Formula A (20e seizoen), maar de AI is net zo ruk als in iedere andere racegame.
Ze rammen hem gewoon dwars door je heen 8)7
En iedere keer dat ik hen raak of zij mij, vlieg ík eraf en kachelen hun vrolijk door.

Ik hoor vlak voor de groene lamp alle wagens om mij heen de toeren in de begrenzer jagen,
Ik geef vaak rustig gas totdat de wagen in de tweede versnelling zit, vanaf dan houd ik het gas bijna 100% in.

Het is bedoening, niet bedoeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
dvdkiwi schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 17:20:
^precies zo^
Gewoon rondjes draaien (het circuit, geen donuts) gaat heerlijk met de FA auto's, maar de start is draaamaaaa...
martijntjuhh schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 18:30:
[...]
Ik geef vaak rustig gas totdat de wagen in de tweede versnelling zit, vanaf dan houd ik het gas bijna 100% in.
Als je 'gewoon' gespind bent werkt dat prima. Wanneer je een beetje mooie plek op de grid hebt bij de start en je rijdt dan zo weg, dan is de kwalificatie voor niks geweest (als je achterstevoren komt te staan nog meer trouwens, maar dat terzijde ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren eindelijk weer even tijd gemaakt om de tweede kart serie (weet de naam niet meer) op 85% AI met 9 van de 10 races gewonnen.
Ik liep soms gewoon 10s uit, die ik ook nodig had als ik even teveel wou. (dan zaten ze weer op mijn staart)
Misschien toch maar overstappen op 90%... maar denk dat dit net teveel is.

Iemand anders die bezig is met Zero to Hero. (wordt in 12 seizoenen LMP1 kampioen meen ik uit mijn hoofd)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

De Zero to Hero trophy heb ik gedaan ja :)
Binnen 10 seizoenen is het.
Voordeel is dat je soms aanbiedingen krijgt van een aantal klasses hoger, waardoor je dus niet alle tiers op volgorde hoeft te doen.

Ik zit nu enkel nog te wachten op de "mailbox full" trophy: 500 messages van je fans.
Per race krijg je zo'n 2 tot 4 berichten, maar ik heb 'm nog steeds niet.
Seizoen 20 nu, geen races geskipt, de eerste 3 seizoenen de races en kwalificaties gedaan en alle invitationals gedaan die ik heb gehad.

Betreffende AI merk ik wel verschil in race klasse:
Als ik Formula A rij met de AI op 80 rijden ze me zo goed als kwijt,
als ik bv GT3 rij hou ik ze prima bij.
De AI lijkt in sommige klassen wat beter dan in andere klassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trion75
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-11-2024

trion75

Pascal H.

Max Verstappen raced ook in Project Cars:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=gdpqUMvRP3g]

Hier was hij aan het oefenen voor Spa :)

CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 27-07 23:41
trion75 schreef op woensdag 02 september 2015 @ 18:25:

Leerrijk om te zien zeg. Wat schakelt hij snel?

- Deze advertentie is geblokkeerd door Pi-Hole -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
trion75 schreef op woensdag 02 september 2015 @ 18:25:

[video]

Wow, die rig... :9~

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
Hij moet alleen wel zijn fov aanpassen. Dit lijkt nergens op :p

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-09 20:29
Heel cool om te zien! Gaaf filmpje!

• Riqy
(jarig!)
Ik heb nu een aantal keer online geprobeerd te racen, maar ik heb het gevoel dat ik met mijn controller (XBO) niet echt mee kan komen. Hoe is de ervaring van anderen hierin?

Ik speel overigens de PC versie via steam :)

My iRacing

• Davidson
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:12
Riqy schreef op donderdag 03 september 2015 @ 13:22:
Ik heb nu een aantal keer online geprobeerd te racen, maar ik heb het gevoel dat ik met mijn controller (XBO) niet echt mee kan komen. Hoe is de ervaring van anderen hierin?

Had voor m'n Logitech G27 ook een Xbox controller voor pCARS, was met aangepaste settings prima te doen! :)

Dit waren m'n settings:

Afbeeldingslocatie: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/539648489231477054/4394725E06A449798D8EDA1E1634254FF38D65C8/
Afbeeldingslocatie: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/539648489231477338/A77CF9A75F91F2237C06880107127432D82FBB47/

Desktop config | YouTube kanaal

• Beltoni
Voor de paar verdwaalde XB1 spelers die er hier nog ronddwalen. Binnenkort beginnen we met XBW aan een nieuwe cup. Als je zin hebt om een paar woensdagen clean en competitief te racen met een gezellige groep, kijk dan even hier.

Afbeeldingslocatie: https://farm6.staticflickr.com/5752/20899224210_8bcca3c01f_b.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Beltoni op 03-09-2015 15:47 ]

• Campo di Casa
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-09 18:43
Riqy schreef op donderdag 03 september 2015 @ 13:22:

Ik speel op de PS4 met controller. Heb nu een paar races meegedaan met PS4 Tweakers groep maar merk dat ik niet echt kan meekomen. Tuurlijk, zal ook deels komen door je eigen skills maar soepel door een bocht is toch echt lastiger. Zelfs als je de settings voor je controller aanpast.

• XBladee
  • Laatst online: 27-07-2020
Campo di Casa schreef op donderdag 03 september 2015 @ 18:32:
[...]

Ik speel op de PS4 met controller. Heb nu een paar races meegedaan met PS4 Tweakers groep maar merk dat ik niet echt kan meekomen. Tuurlijk, zal ook deels komen door je eigen skills maar soepel door een bocht is toch echt lastiger. Zelfs als je de settings voor je controller aanpast.
Dit is ook al eerder opgemerkt in andere race games. Stuur > controller. Je kan er wel dichtbij kunnen komen maar sneller zal je nooit zijn.
Weet niet of iedereen dit weet, kwam er net achter namelijk.
Zolang je nog een sessie kan joinen, kan je eventueel van auto wisselen als het mis gaat.
Dus tijdens een Pract. kan je gewoon meerdere auto's proberen voor welke je leuk vind.
Je moet dan enkel de sessie verlaten en opnieuw joinen, dan kan je net als bij de start een auto selecteren.

*Dacht meldt het even*

iRacing Profiel

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:39
Dat is bij Playseat. ;)
Niet z'n eigen rig.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:07
Beltoni schreef op donderdag 03 september 2015 @ 15:47:
Voor de paar verdwaalde XB1 spelers die er hier nog ronddwalen. Binnenkort beginnen we met XBW aan een nieuwe cup. Als je zin hebt om een paar woensdagen clean en competitief te racen met een gezellige groep, kijk dan even hier.

[afbeelding]
w00t..!!!11!

Ben ik bij hoor *O*

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• trion75

trion75

Pascal H.

Rivanov schreef op donderdag 03 september 2015 @ 21:37:
[...]

Dat is bij Playseat. ;)
Niet z'n eigen rig.
Dat is bij hem thuis hoor.

Hier werd z'n seat geïnstalleerd:
Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/imagenormal/2000642457.jpeg

Hier het hele artikel:
http://tweakers.net/nieuw...or-virtueel-raceteam.html

CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 06:33

Niellie41

[object Object]

Nee. Hij was op bezoek bij Playseat HQ.

Hij heeft thuis een ander stuur (Fanatec CSW). Bron, zijn simracing teamgenoot Atze.

[ Voor 63% gewijzigd door Niellie41 op 03-09-2015 23:33 ]

• Boinkie
  • Laatst online: 07:05
Zo! De Logitech g920 is binnen en wat een verademing zeg! Beetje finetunen en ik kan gaan oefenen! Zijn hier nog xbox one rijders? :D

• Joostk

Joostk

Barkrukprofeet

Hoe heb jij die al binnen kunnen krijgen terwijl de release bij Bol staat op 15 september.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trion75

trion75

Pascal H.

Niellie41 schreef op donderdag 03 september 2015 @ 23:32:
Nee. Hij was op bezoek bij Playseat HQ.
[video]

Hij heeft thuis een ander stuur (Fanatec CSW). Bron, zijn simracing teamgenoot Atze.
Maar hij heeft thuis net zo'n rig, misschien iets ander stuurtje, maar heb hem ook al met een G27 thuis zien racen, hij zal wel diverse setjes hebben, wel de playseat met motion rig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-09 21:37
Verstappen rijdt toch voor een iRacing team? Thuis heeft ie ook zo'n set.

http://nos.nl/artikel/205...-in-voor-echt-asfalt.html

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
Joostk schreef op donderdag 03 september 2015 @ 23:39:
Hoe heb jij die al binnen kunnen krijgen terwijl de release bij Bol staat op 15 september.
Review exemplaar direct bij Logitech vandaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk

Joostk

Barkrukprofeet

Dan kan jij mij vast vertellen of het stuur instelbaar is qua draaihoek. Of is het 900 graden en verder niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
Gisteravond even snel aangesloten en getest, nog niet zoveel ingesteld. Maar ik kon wel de draaihoek in pCars zelf instellen. Rijden met de McLaren GT3 en Z4 GT3 ging dan ook perfect met kleine stuurbewegingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 27-07 23:41
Met welke draaihoek rijden jullie?

- Deze advertentie is geblokkeerd door Pi-Hole -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
A1AD schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 16:14:
Met welke draaihoek rijden jullie?
Als het goed is pakt het stuur automatisch de goede draaihoek. Als dat om onbekende reden niet werkt pak ik zelf vaak de kleinste (mode 1 op TX). Die past het best bij F3 en GT3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is mijn controller op de PS4 kapot. Geen van de wagens die ik rij haalt automatisch de zesde versnelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 19Joost85
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 02-08-2022
Vandaag dan toch de Thrustmaster T300 RS besteld. Ben benieuwd hoe dat gaat rijden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Tijdens het Formula A seizoen werd ik met de AI op 70 best zoek gereden.
Nu ben ik bezig met de GT3 RGT-8 cups met de AI op 80 en eindig ik veelal bovenaan.
Ik denk dat die Formula A mij gewoon niet ligt... erg lastige klasse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:39
trion75 schreef op donderdag 03 september 2015 @ 23:26:
[...]

Dat is bij hem thuis hoor.

Hier werd z'n seat geïnstalleerd:
[afbeelding]

Hier het hele artikel:
http://tweakers.net/nieuw...or-virtueel-raceteam.html
Hij heeft thuis een gelijkwaardige setup.. maar die ene foto waar ik op doelde is niet bij hem thuis.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidson
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:12
Interessante Instagram foto over de aankomende update!

Afbeeldingslocatie: https://scontent.xx.fbcdn.net/hphotos-xfl1/v/t1.0-9/11988231_809892275793276_9189830578389680788_n.png?oh=dea3d2a6147c350e71c7b5bce82a1f68&oe=566FA871

Hier meer foto's

Desktop config | YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
Bij andere foto van de 300SL staat #freecar. Dat zal dan wel de volgende worden. Wel geinig maar geen auto waar ik op zit te wachten. Geef mij maar nieuwe racewagens.... Meer GT (ADAC/Blancpain), WTCC, BTCC etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
Verwijderd schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 21:58:
Volgens mij is mijn controller op de PS4 kapot. Geen van de wagens die ik rij haalt automatisch de zesde versnelling.
Kun je op de PlayStation niet van HUD wisselen ?

Bij eentje zie je de gas en rem uitslag....daar zou je het dan moeten zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr. Detonator schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 16:02:
[...]

Kun je op de PlayStation niet van HUD wisselen ?

Bij eentje zie je de gas en rem uitslag....daar zou je het dan moeten zien
Dat is mogelijk maar wat zou je dan moeten zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
Verwijderd schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 16:20:
[...]

Dat is mogelijk maar wat zou je dan moeten zien?
Afbeeldingslocatie: http://simhqmotorsports.com/wp-content/uploads/2015/05/pCARS-cycle-HUD.jpg

bovenaan in het midden links van de 2 en rechts van de 123 die groene en rode balk... dat is gasgeven en remmen..

in dit plaatje word amper geremd of gasgegeven zoals je ziet... maar die moeten tot bovenaan komen normaal

en ook in de settings kun je het ergens zien als je gaat calibreren of de gasuitslag wel 100% is

[ Voor 38% gewijzigd door Mr. Detonator op 05-09-2015 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
Dit weekend de overstap gemaakt van de Thrustmaster T100 naar de T300.. Wow.. Wat een stuurtje!
Komende weken zal ik denk ik BF4 etc. echt even niet meer aanraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
b.o.n.s schreef op maandag 07 september 2015 @ 14:50:
Dit weekend de overstap gemaakt van de Thrustmaster T100 naar de T300.. Wow.. Wat een stuurtje!
Dat is een mooie upgrade. FFB vind ik eigenlijk wel een must bij zo'n stuurtje! Veel plezier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
Beltoni schreef op maandag 07 september 2015 @ 15:27:
[...]

Dat is een mooie upgrade. FFB vind ik eigenlijk wel een must bij zo'n stuurtje! Veel plezier!
T100 heeft ook FFB hoor, maar is gewoon niet te vergelijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProjectB00man
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 08:34
even een snel rondje over donington park GP heen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtince
  • Laatst online: 19-06 07:24
b.o.n.s schreef op maandag 07 september 2015 @ 14:50:
Nice! Heb zelf ook de t100. Voorlopig nog goed, maar zit te kriebelen om een betere stuur te nemen.

Maar wacht nog even op de reviews van de t150. Specs zijn veelbelovend (voor die prijs) en de ferrari versie ziet er goed uit! Volgende maand zullen wel de reviews verschijnen. Dus nog ieder geval een maand knallen op de t100.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr. Detonator
ProjectB00man schreef op maandag 07 september 2015 @ 16:51:
even een snel rondje over donington park GP heen
ow..mijn tijd weer verbeterd zie ik...heb ik weer wat te doen 8)

[ Voor 5% gewijzigd door Mr. Detonator op 07-09-2015 23:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JustFogMaxi
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 19-07 16:05

JustFogMaxi

zzzZzZZzZ

Gisteren liggen ragge op de Nordschleife met de Alpine A450 LMP2. Man man wat een bak, zalige FFB. Dit is de enige auto waar ik echt voel wat de auto doet. Andere slippen en spinnen en voel amper wat (G27 redelijk oob setup).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sporedd
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:21
Zijn er nog meer mensen die geld gehad hebben van slightly Mad studio's?

Is inderdaad de eerste betaling 110% van je investering

[ Voor 29% gewijzigd door Sporedd op 09-09-2015 12:46 ]

Don't trust an atom, they make up everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
ik hier juist heb mijn kickstart geld teruggekregen

willen ze dat je invest in pcars 2 ?

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06:33

JoepW

iRacer & Home Assistant

Ik heb mijn inleg + 10% net ook binnen gekregen ;)

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07:34

TNJ

Frugalite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01:07

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Ja, hier ook vandaag €110,- ontvangen. Is toch een leuke gok geweest.

Geld terug met rente en een gratis spel :)

Specs

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:12
Wat een ontiegelijke bullcrap dat het ding zélf ook beweegt in de ruimte waar je hem plaatst. Dat is voor verreweg de meeste mensen een zeer lastige situatie en het aantal verkopen (als het ooit op de markt kómt) zal dat dan ook zeker reflecteren. Was heel even enthousiast (bij het openen van de video), dat veranderde meteen in :')

Nickname does not reflect reality

• Campo di Casa
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-09 18:43
First thing on my mind... WTF!
Second thing,.... Why?! 😆

Dit wil je toch niet thuis hebben. Mocht het al überhaupt van je partner het huis in komen 😀

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-09 17:53

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Mij lijkt het wel nog een vet ding, als je er plaats voor hebt :p

Het lijkt mij 'realistischer' over te komen dan zo een simulator die enkel wat kantelt. Maar ik kan het niet weten, want ik heb geen van beide ooit gebruikt. Dit ding lijkt wel te zorgen voor serieuze klappen.

• ralph075
  • Niet online
ETzPliskin schreef op donderdag 10 september 2015 @ 10:39:
Mij lijkt het wel nog een vet ding, als je er plaats voor hebt :p

Het lijkt mij 'realistischer' over te komen dan zo een simulator die enkel wat kantelt. Maar ik kan het niet weten, want ik heb geen van beide ooit gebruikt. Dit ding lijkt wel te zorgen voor serieuze klappen.
Zo'n simulator die enkel kantelt werkt qua gevoel ook wel, zeker met een VR-bril wordt het qua gevoel dan behoorlijk echt (alleen de G-krachten zijn niet realistisch).
Pagina: 1 ... 51 ... 57 Laatste