Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-09 19:53
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2012 @ 00:54:
[...]

In de formule 1 zei een coureur dat wanneer je op dingen naast de baan lette (buiten rempunten e.d.) je blijkbaar niet hard genoeg reed :p
Geloof ik graag, tijdens het rijden kijk ik expres ook nergens anders naar dan waar ik heen zou willen gaan anders komt het niet goed met mijn concentratie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-08 13:09
Mijn nieuwsgierigheid naar Project CARS is nu dusdanig gegroeid dat ik eigenlijk het wel een keertje zou willen uitproberen. Helaas is toetreden tot het project niet meer mogelijk. Een crack versie waag ik mij niet aan, zag zoiets op youtube langs komen. Daarom deze vraag, is er misschien iemand in de buurt van Den Haag die het heeft en waar ik tegen bijvoorbeeld een fles wijn of chocola het eens mag komen proberen?

Vroeger, lees 8-10 jaar terug, heb ik veel GPL gereden en in de begindagen van LFS heb ik best wat rondjes gereden. Tegenwoordig werk ik al geruime tijd op een kartbaan :+ .

Dus als er iemand is die mijn nieuwsgierigheid kan stillen, dan zou ik dat ontzettend tof vinden. En hoef ik niet een eeuwigheid te wachten t/m ergens eind 2013.

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:11
Yonni schreef op maandag 10 december 2012 @ 14:20:
Mijn nieuwsgierigheid naar Project CARS is nu dusdanig gegroeid dat ik eigenlijk het wel een keertje zou willen uitproberen. Helaas is toetreden tot het project niet meer mogelijk. Een crack versie waag ik mij niet aan, zag zoiets op youtube langs komen. Daarom deze vraag, is er misschien iemand in de buurt van Den Haag die het heeft en waar ik tegen bijvoorbeeld een fles wijn of chocola het eens mag komen proberen?

Vroeger, lees 8-10 jaar terug, heb ik veel GPL gereden en in de begindagen van LFS heb ik best wat rondjes gereden. Tegenwoordig werk ik al geruime tijd op een kartbaan :+ .

Dus als er iemand is die mijn nieuwsgierigheid kan stillen, dan zou ik dat ontzettend tof vinden. En hoef ik niet een eeuwigheid te wachten t/m ergens eind 2013.
Regio Tilburg ook goed? Dan mag je gerust keer komen hoor!

• Streskip
Weet wel dat áls je het leuk vindt, het wachten er niet makkelijker op wordt! :X

• Yonni
@ Dacuuu, bedankt voor het aanbod! Echter kom ik ook never nooit in die regio en een uurtje rijden vind ik ook wat overdreven dan. Maar nogmaals dank.

@ Streskip, je haalt een goed punt aan. Shit :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergje360
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10-01-2014
Ik wist niet dat je je niet meer kon inschrijven voor Project Cars.

Hier nog wat in-car beeldmatriaal F1 (lotus) op een fantasie track (point to point)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
In een van de comments bij een YT filmpje werd als releasedate 'Marche 2013' genoemd, klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yonni schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 15:04:
In een van de comments bij een YT filmpje werd als releasedate 'Marche 2013' genoemd, klopt dat?
Dat gaan ze nooit halen, aangezien het spel nog verre van af is. Ik zou eerder denken aan eind 2013.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 15:04:
[...]

Dat gaan ze nooit halen, aangezien het spel nog verre van af is. Ik zou eerder denken aan eind 2013.
Verre van af? Het is nog niet af, maar ze maken wel goede progressie elke week. Zelf denk ik dat tussen Maart en Juni is. Als je ziet hoeveel er is gedaan het afgelopen jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triskele10
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 04-09 07:22
De laatst genoemde release date is Thanks Giving 2013.
En die tijd is ook nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-08 17:58
Bergje360 schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 11:15:
Ik wist niet dat je je niet meer kon inschrijven voor Project Cars.

Hier nog wat in-car beeldmatriaal F1 (lotus) op een fantasie track (point to point)

[video]
dat kan sneller :+

dit is wel met een oude versie.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=bGapONN6C-o]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
Erg jammer dat de sign-up niet meer mogelijk is, maar daarbij is het forum ook niet te lezen. Wat ik mij afvraag is hoe het met toegevoegde auto's gaat, is het mogelijk voor de community om wagens van scratch te bouwen? Wat mij erg gaaf zou lijken, de Nissan Deltawing! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ed-oorklep
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-09 22:21
Yonni schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 13:44:
Erg jammer dat de sign-up niet meer mogelijk is, maar daarbij is het forum ook niet te lezen. Wat ik mij afvraag is hoe het met toegevoegde auto's gaat, is het mogelijk voor de community om wagens van scratch te bouwen? Wat mij erg gaaf zou lijken, de Nissan Deltawing! :)
Zover ik kan zien op t forum is het voor de community niet mogelijk om dat te doen. Alleen paint livery's zijn zelf te maken.

flickr iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Yonni schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 13:44:
Erg jammer dat de sign-up niet meer mogelijk is, maar daarbij is het forum ook niet te lezen.
Wat overigens niet zonder reden is:
Dear Members,

From today (and hopefully only temporarily) we will be suspending membership upgrades.

As you all know WMD and pCARS is not an investment opportunity. What we've done is try to create a forum for a group of like-minded race sim enthusiasts to come together to make the best game we can and if we make something that ultimately makes some money then we'll pay you for your contribution.

In the UK, however, there is an organisation called the Financial Services Authority ("FSA") whose role, amongst other things, it is to make sure that we aren't running an unauthorised investment scheme. They have contacted us to find out more about what we are doing and have asked us various questions - which we are answering and generally helping them to understand what you and us are working on here.

One of those questions relates to how much control you have as Members. What we've tried to do is give you day to day control and we think we've done pretty well at that based on the fact that we have built WMD on the model that we used to build our previous games - so it really should reflect how a mass development project should work.

The FSA have asked us for information on this, which we have provided. Whilst they look at it, they've asked us to suspend the ability you have to upgrade your membership. We should know by the end of January what the FSA’s position is and will of course update you as and when we can.

Other than that it is business as usual and development is continuing.
Of is dit weer wat anders? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breaker
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 21:00
Volgens mij is dit weer anders.

De inschrijving voor nieuwe leden was al tijdje dicht. Ze hebben alleen de mogelijkheid geopend om mensen die al ingeschreven waren nog te laten upgraden naar hoger account (Dus junior naar ful member etc.)

Nu is dat laatste ook gesloten dus n.a.v. bovenstaande bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Breaker schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 21:18:
Volgens mij is dit weer anders.

De inschrijving voor nieuwe leden was al tijdje dicht. Ze hebben alleen de mogelijkheid geopend om mensen die al ingeschreven waren nog te laten upgraden naar hoger account (Dus junior naar ful member etc.)

Nu is dat laatste ook gesloten dus n.a.v. bovenstaande bericht.
Ja zo klopt ie inderdaad. Ik had me tijdje terug nog geupgrade gelukkig :)

Dat van die AI is soms. Met 20 mensen op Spa, geen probleem. Maar circuits als Nurburgring zijn ineens een hell. Als er 1'tje op ze gat gaat dan gaat iedereen mee 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door Streskip op 01-01-2013 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-08 22:28
Ik had iets gelezen in google cache ivm amnesty weekends zodanig dat je het project nog kon joinen.
Weet er iemand van jullie of dit nog doorgaat en wanneer?
Heb hier nog de eerste logitech momo met leder die af en toe naar mij glimlacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
WMD Message
Sorry, new members registration and Tool Packs purchasing is no longer possible. We hope to welcome you as members of future WMD projects.
Meer kan ik je ook niet vertellen. Wel dat je eigenlijk gewoon te laat bent (klinkt lullig) maar ze hebben het al een keer mogelijk gesteld je alsnog aan te melden en daarna zelfs nog een keer de mogelijkheid om te upgraden als member zijnde.

[ Voor 42% gewijzigd door Streskip op 06-01-2013 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

hoe speel ik; project cars? beetje teleurstellend dat ze 'semi-live' zijn maar nergens kunt aanmelden.

iemand nog andere tips/suggesties voor een 'GranTourismo 5' kloon?

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
himlims_ schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 14:14:
hoe speel ik; project cars? beetje teleurstellend dat ze 'semi-live' zijn maar nergens kunt aanmelden.

iemand nog andere tips/suggesties voor een 'GranTourismo 5' kloon?
Op dit moment kan je je dus niet aanmelde, suggesties heb ik niet. Maar pCars is het wachten waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

[YouTube: http://youtu.be/EbLwjSpdhps]

:P Iemand dit deze game kan spelen, ik zou ḿ heel graag proberen, is er via DM iets te regelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat begint er toch ongelooflijk echt uit te zien, zeg...!!! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Zwaait rond 0:45 de rechterdeur van de tweede auto open? :p

De auto's lijken wel wat houterig te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:19

BM

Moderator Spielerij
Het ziet er erg goed uit, maar wat Olaf zegt, zoals de autos lijken te rijden word ik nog niet heel enthousiast van. Maar goed, ze hebben nog even de tijd natuurlijk :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
@himlims_, zit in hetzelfde schuitje als jij :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speculaasje
  • Laatst online: 11-09 20:57
Voor mijn gevoel heb ik nog steeds 20 euro geinvesteerd in iets waar ik hele mooie screenshots / filmpjes mee kan maken maar waarbij het rijtechnisch gezien (nog) niet interessant is voor het betere simracen.

Het is alweer een aantal builds geleden dat ik het gespeeld heb (geloof rond 320 ongeveer) en opzich kwam de Z4 al iets meer in de richting kwa gevoel en force feedback maar het is nog steeds niet overtuigend jammer genoeg.

Wat mij daarnaast opviel is het (gemiddelde) dramatische niveau in de multiplayer lobby's. Het kwam er op neer dat wanneer je ook maar een klein beetje ervaring hebt met simracen dat je ~80% verslaat. En het lijkt (physics-wise) ook op dat het tot nu toe erg gericht is op het GT5/Forza/instap simrace publiek.

Ik wacht nog wel een tijdje voordat ik weer eens een build probeer. Hopelijk kunnen ze het zweverige gevoel wat in 95% v.d. auto's zit verhelpen en een degelijke experience neerzetten van de verschillende wagens (zoals nu bijv. de jaren 70/80 Lotus F1 rijden is gewoon een grap terwijl dit toch een van de eerste wagens in het spel waren).

Ik zie liever dat ze wat minder content toevoegen in een wat later stadium (op het gebied van physics vooral, al die bling bling let je toch niet op als je echt aan het racen bent) dan dat ze om de 3 builds de zoveelste placeholder in het spel gooien onder het mom van progressie.

Het klinkt wellicht vrij negatief maar ik kan mij niet echt vinden in mensen die helemaal lyrisch van dit spel zijn (los van dat het mooie plaatjes oplevert). Op het gebied van de rijervaring van de verschillende auto's moet er nog heel veel gebeuren willen ze mee kunnen komen met de concurentie (rF2, AC en R3E).

Als ze dat op weten te lossen wordt 2013 toch wel een spectaculair jaar voor het simracen met al het mooi's wat er aan zit te komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Jeroen de Wit schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 21:46:
Op het gebied van de rijervaring van de verschillende auto's moet er nog heel veel gebeuren willen ze mee kunnen komen met de concurentie (rF2, AC en R3E).
Ik ken rFactor 2, maar waar zijn die andere 2 afkortingen voor ?? :D

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Assetto Corsa
http://www.assettocorsa.net/?lang=en

RaceRoom Racing Experience
http://game.raceroom.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Gister de game kunnen spelen - whoooot - me like a lot

Was fanatiek GT5 speler, maar de ps3 verkocht (sony is gek). En zie veel vergelijkbare features en opties. Maar qua feel van de auto is het niet vergelijkbaar. Zolang je op het asfalt rijdt is het vlak. Klinkt logisch zou je zeggen, maar bij andere sims voel (en zie) je bultjes en dips in de weg. Dat lijtk compleet afwezig te zijn in cars (gemiste kans).

Verschil tussen plaatsing van de motor/balans, voel ik nog niet echt tussen de verschillende auto's. Des al niet te min, verwacht ik hier wel tijdje zoet mee te zijn. Game voelt minder serieus aan dan bijv. een iracing of rfactor, maar meer sim dan GT5.

Ben erg benieuwd naar de ontwikkelingen die volgen. Zeker een game met (veel) potentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Vind pCARS een erg leuk spel. Is vo or mij de eerste "sim". Heb er nu +- zo'n 50 uur inzitten. Wat ik jammer vind, dat sommige auto's op ijs rijden. je rijd 60 km/h in een bochtje, En je auto gaat er vandoor met dikke onderstuur. En dan heb ik het over de pagani huayra. Wat een krant is dat, Het lijkt mij dat dat ding wel een iets betere wegligging moet hebben als een gemiddelde Fiat panda. De "racer" en de caterham r500 zijn weer wel erg leuke auto's om mee te rijden. De FFB en tireforce (oid) heb ik wel laag gezet. Zo stuurt mijn G27 licht, anders zit je binnen 15 min al met opgepompte armen :D Vind het een erg leuk spel. Maar het heeft zeker tot nu toe wel zijn min punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07:00

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

ik heb het spel ff een tijd links laten liggen, nu weer is gespeeld. Ik vind het lekker weg spelen, maar het is nog niet een ultime sim gevoel. Maar het rijden van sommige auto's is heerlijk, andere weer niet..

Gelukkig is de game nog lang niet uit, dus er komt nog veel verbetering.
Ik ben is op zoek naar een stuurtje dat zowel op de PS3 en PC kan gestuurd worden.
Heb nu een microsoft sidewinder(heel oud) maar die doet het opzich wel..
maar wil ook is op mn ps3+gt5 met stuur..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-09 09:57
Ik zou zeggen de DFGT of G27 van Logitech en als je duurder wil Fanatec stuurtjes.

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Nickrsd schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 12:45:
maar het is nog niet een ultime sim gevoel.
dan 'moet' je i-racing eens proberen, dat ligt denk ik wel in jouw straatje als ik zo lees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speculaasje
himlims_ schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 13:58:
[...]

dan 'moet' je i-racing eens proberen, dat ligt denk ik wel in jouw straatje als ik zo lees
Meh.... physics van iRacing zijn nogal overrated. Wellicht komt het door me Fanatec GT3 RS v2 maar geen enkele auto gaf mij ook maar enigsinds het idee verbonden te zijn met de weg... En dat met verschillende wagens (MX-5, Cadillac, Skip etc.).

Zelfs de wat oudere Simbin titels (GTR2, Race07 + add-ons) geven een meer consistente en overtuigende beleving.

Het enige voordeel dat iRacing heeft is de competitiestructuur, wat vervolgens weer teniet wordt gedaan door het absurde pricing model (15 euro per auto/baan, gemiddeld DLC pakket is er niks bi).

Ik zal vanavond de laatste build weer is binnen hengelen, of het de moeite waard is ik betwijfel het maar dat zien we dan wel weer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

himlims_ schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 08:24:
Gister de game kunnen spelen - whoooot - me like a lot

Was fanatiek GT5 speler, maar de ps3 verkocht (sony is gek). En zie veel vergelijkbare features en opties. Maar qua feel van de auto is het niet vergelijkbaar. Zolang je op het asfalt rijdt is het vlak. Klinkt logisch zou je zeggen, maar bij andere sims voel (en zie) je bultjes en dips in de weg. Dat lijtk compleet afwezig te zijn in cars (gemiste kans).

Verschil tussen plaatsing van de motor/balans, voel ik nog niet echt tussen de verschillende auto's. Des al niet te min, verwacht ik hier wel tijdje zoet mee te zijn. Game voelt minder serieus aan dan bijv. een iracing of rfactor, maar meer sim dan GT5.

Ben erg benieuwd naar de ontwikkelingen die volgen. Zeker een game met (veel) potentie.
Hou er wel rekening mee dat de game (zover ik weet, al even niet meer gespeeld) nog pre alpha is. Er kan en gaat nog zoveel komen, wellicht komen physics als bulten en oneffenheden in het asfalt ook nog. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Jeroen de Wit schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 18:28:
[...]

Meh.... physics van iRacing zijn nogal overrated. Wellicht komt het door me Fanatec GT3 RS v2 maar geen enkele auto gaf mij ook maar enigsinds het idee verbonden te zijn met de weg... En dat met verschillende wagens (MX-5, Cadillac, Skip etc.).
Dat is waar, maar daar werken ze ook hard aan en er komt komende week een grote update voor.
Het enige voordeel dat iRacing heeft is de competitiestructuur, wat vervolgens weer teniet wordt gedaan door het absurde pricing model (15 euro per auto/baan, gemiddeld DLC pakket is er niks bi).
$15(!), in euro is het nog minder. De gemiddelde DLC is niet van dergelijke kwaliteit, zeker niet als je kijkt naar de circuits.

Maar elke sim heeft zijn voor- en nadelen en daar moeten we (helaas) mee leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

nurburgring heeft hobbels:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

verbonden met de weg? jah ze zijn wat 'gevoellig' voor te hard remmen of te vroeg op gas gaan, maar dat maakt het wel weer moeilijker/serieuzer.

Rfactor-2 is dan wel (hele?) mooie game; standaard engine, en 1001 mods en addons. Het orgineel werd ruim 7jr na release nog steeds veel gespeeld. Dat 'succes' heeft men ook besloten om een 2e versie te maken. Daarbij is serieus geluisterd naar wensen van het publiek cq de mod-bouwers.

Meen gelezen te hebben dat zij eigenlijk met 2 dingen bezig zijn geweest afgelopen periode;
1. banden slijtage en vervorming; http://youtu.be/kxQgQW8Plk4
2. physics; http://youtu.be/moaqtTKrPQ8

goed op gebied van gfx geen topper - maar qua 'verbonden te zijn met de weg' zit wel goed. was in orgineel al aardig op niveau.

Anyway, project cars is duidelijk nog in ontwikkeling en alles behalve consistent;
- zelfde auto, zelfde settings, maar andere track is werkelijk wereld van verschil qua handeling en 'feeling voor de auto op de weg'
- soms lijkt grip weg te vallen in een bocht
- verschil tussen droog/nat wegdek, is track afhankelijk, ergens logisch, maar verschil is dag en nacht
- wegdek toont visueel hoogte verschil; hobbels, dips, maar aan wegligging niet merkbaar
- soms lijkt de koppeling te hangen

anyway ik vermaak me er prima mee. ben erg benieuwd hoe deze game over jaar speelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

ff iets over de grapihcs.. als ik naar mn tegenstanders kijk, dan zijn die erg LOW detailed op een afstandje.
als ik je dichtbij heb, komt de wagen in zn details.. dit is tijdens het racen en ook de replays.

maar als ik bijv. andere gameplay filmpjes kijk op youtube is dat niet..?
heb een 670GTX en alles maxed out..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

De filmpjes worden vaak in de Replay mode opgenomen denk ik en daar zal de game het aantal mipmaps waarschijnlijk anders behandelen dan tijdens het rijden zelf.

Dit zijn mipmaps : Wikipedia: Mipmap :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speculaasje
himlims_ schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 23:12:
verbonden met de weg? jah ze zijn wat 'gevoellig' voor te hard remmen of te vroeg op gas gaan, maar dat maakt het wel weer moeilijker/serieuzer.
Het probleem met iRacing was voornamelijk dat ik onvoldoende feedback door me stuur kreeg waardoor ik constant het gevoel kreeg op eieren te rijden in plaats van dat ik weet waar ik mee bezig ben.

Gisteren build 380 geprobeerd.... voor nu nog steeds hetzelfde liedje. Auto's voelen nog steeds aan als een boot die de meest onlogische bewegingen probeert te maken, erg frustrerend aangezien je niet eens een beetje fatsoenlijk je rondjes kan rijden zonder dat je je constant druk moet maken om wat de auto nu weer gaat doen (Z4 @ Imola).

Dus daarna het spel maar weer afgesloten en besloten om maar weer een aantal maanden te wachten.

Tot mijn verassing zag ik vanmorgen een beta key van R3E in mijn mailbox. Eens kijken hoe daar de verschillende BMW's zich houden (vooral de group 5 320 en de M3 met de V8 JUD, dat sound.....).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
Beta key voor R3E ook hier ontvangen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Yonni schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 11:27:
Beta key voor R3E ook hier ontvangen :Y)
R3E?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

waarom een beta key? het is toch free 2 play..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

RaceRoom, breek me de bek niet open wat een pauper engine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Iets constructiever mag ook wel. Zag anders gewoon niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Jeroen de Wit schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 08:58:
Het probleem met iRacing was voornamelijk dat ik onvoldoende feedback door me stuur kreeg waardoor ik constant het gevoel kreeg op eieren te rijden in plaats van dat ik weet waar ik mee bezig ben.
Naar mijn mening heeft rFactor 1 tot nu toe de beste feedback vergeleken met de Race 07 games (dus incl. alle uitbreidingen en ja die heb ik allemaal : Ik wil GTR3 :P ) en GTR2 :)

Nou heb je in rFactor wel verschil tussen de mods, de een is beter dan de ander, maar waarom ik denk dat rFactor beter is komt door het volgende :

- Eerst reed ik heel veel in de SimBin games rond.
- Vervolgens zijn we @ Simracing.nl heel veel gaan rijden met rFactor. (Tot op dat moment was er niks aan de hand.)
- Onlangs zijn we weer naar Race 07 geswitcht voor een WTCC seizoen en ineens had ik moeite met de FFB :o
Ik miste feedback en zelfs met FFB op 100% met Full setting en 200% steering force kwam het gewoon niet in de buurt :'(

Ondertussen ben ik het wel weer gewend, maar ik kan niet wachten tot we weer terug gaan naar rFactor of rFactor 2 ... dat rijdt gewoon lekkerder :)

Wat je trouwens absoluut NIET moet doen : Een stuurtje i.c.m. de DiRT games gebruiken => Dat is pas ECHT bagger :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Beste physics; netKar Pro, nog steeds na 7 jaar (!).

Gemaakt door de maker van het binnenkort uitkomende Assetto Corsa. Voor €15 kan je netKar Pro oppikken. Probeer het eens als physics je prioriteit zijn.

Cars lang niet meer gespeeld, weet niet hoe het er nu voor staat. Toen ik het probeerde was het veel te veel shift physics engine gevoel. Ik geloof dat ze nu wat mannen met reputatie hebben aangenomen voor de physics? Als m'n oude pc het trekt zal cars weer een testsessie geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triskele10
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 04-09 07:22
Probeer maar, die is mijn vrijdagtest geweest. Ik heb niet eens een heel rondje gehaald.
[YouTube: http://youtu.be/IDwM7IkNMWE]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speculaasje
nero355 schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 15:20:
[...]

Naar mijn mening heeft rFactor 1 tot nu toe de beste feedback vergeleken met de Race 07 games (dus incl. alle uitbreidingen en ja die heb ik allemaal : Ik wil GTR3 :P ) en GTR2 :)
Ik ben wat dat betreft in het bezit van praktisch elke sim die er beschikbaar is (alles van Simbin, ISI, straks AC etc.). Gisteren netKar Pro weer eens opgestart. Verbaas me nog steeds hoe dit kwa gevoel eigenlijk nog ongeevenaard is (rF2 komt in de buurt). Dit is een project geweest wat door 1 iemand in elkaar is gezet.

pCars heeft een gigantisch team en tonen met de physics aan dat of, hun base physics engine dusdanig ruk is dat ze dat ding vanaf scratch opnieuw aan het bouwen zijn, of de physics richten op het domme consolepubliek in de leeftijdscategorie 12-18 die een stijve plasser krijgen van de graphics. (oke ik chargeer hier een beetje, maar als je het niveau in multiplayer ziet in pCars dan weet je eigenlijk al genoeg).

Het zou prachtig zijn als deze titel een sim wordt (ook voor de grote van de sim community) maar ik vrees met grote vrees dat het grote geld toch de leidraad gaat zijn voor dit spel. We zullen zien.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
Jeroen de Wit schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 10:23:
[...]

Ik ben wat dat betreft in het bezit van praktisch elke sim die er beschikbaar is (alles van Simbin, ISI, straks AC etc.). Gisteren netKar Pro weer eens opgestart. Verbaas me nog steeds hoe dit kwa gevoel eigenlijk nog ongeevenaard is (rF2 komt in de buurt). Dit is een project geweest wat door 1 iemand in elkaar is gezet.

pCars heeft een gigantisch team en tonen met de physics aan dat of, hun base physics engine dusdanig ruk is dat ze dat ding vanaf scratch opnieuw aan het bouwen zijn, of de physics richten op het domme consolepubliek in de leeftijdscategorie 12-18 die een stijve plasser krijgen van de graphics. (oke ik chargeer hier een beetje, maar als je het niveau in multiplayer ziet in pCars dan weet je eigenlijk al genoeg).

Het zou prachtig zijn als deze titel een sim wordt (ook voor de grote van de sim community) maar ik vrees met grote vrees dat het grote geld toch de leidraad gaat zijn voor dit spel. We zullen zien.....
denk dat er in de huidige hardware gewoon keuzes moeten gemaakt worden.

en het bij devs vooral naar graphics gaat omdat daar de meesten van stijfkomen idd.

De producenten kunnen toch liegen wie kan nu 100 % zeggen physics kloppen niet. (iedereen "sim community" weet het) probleem is gewoon er is maar 2% ofzo die er een probleem van maakt of een auto nu dat beetje meer onder/overstuurt zoals in het echt. De rest rijdt gewoon en gaan na 3 maand naar de volgende race game. Trouwens denk dat de devs van AC ook wel weten waarom ze niet zoveel aandacht aan de multiplayer willen leggen. (jammer want zat potentieel in)

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
pCars wordt simcade, hopen op meer lijkt me echt niet realistisch. Maar is simcade vs sim echt het probleem? Persoonlijk vind ik GTR2 lekkerder rijden dan Shift en eerdere Need for Speed games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
Jeroen, hoe zou je GPL inschalen op de schaal van gevoel van de auto? Als je alles hebt, misschien dat je zelfs een schaal zou kunnen maken? Kost wat werk maar wie weet, kan je een tweakblogje van maken ofzo. Zeker omdat jij ervaring hebt met alle sims een mooie mogelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

:) is rFactor2 een betere sim? dan cars?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speculaasje
Yonni schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 11:38:
Jeroen, hoe zou je GPL inschalen op de schaal van gevoel van de auto? Als je alles hebt, misschien dat je zelfs een schaal zou kunnen maken? Kost wat werk maar wie weet, kan je een tweakblogje van maken ofzo. Zeker omdat jij ervaring hebt met alle sims een mooie mogelijkheid.
Is een leuk idee ja, moet zeggen dat ik met GPL niet heel veel ervaring heb. Wel eens wat aangeklooit met een zooi mods om het geheel netjes werkend te krijgen op hedendaagse systemen en het verbaasde me nog hoe ver die game zijn tijd vooruit was kwa wagengevoel (met stock content, schijnen nog een heleboel mods er voor te zijn die het nog beter maken).
Nickrsd schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 12:35:
Simpel antwoord, ja, praktisch alle bekende sims zijn gebaseerd op de engines die de maker van rFactor (ISI) heeft gebouwd. Titels als GTR2, Race07 + uitbreidingen, Game Stock Car en natuurlijk rFactor zelf draaien allemaal op de gMotor engine.

Ik zal straks eens gaan kijken naar zo'n tweakblog! Lijkt me wel interessant om op dit vlak het e.e.a. uiteen te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Nickrsd schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 12:35:
jah - in bijna ieder opzicht, behalve grafisch (afgezien van de banden slijtage en vervorming - dat doet rfactor beter)
rfactor biedt meer mogelijkheden, meer tracks, meer cars, meer mods, meer spelers etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Ik geloof dat LFS veel door drifters wordt gebruikt dus dat is ook nog een optie als je naar een nieuwe sim op zoek bent :)

Persoonlijk rijd ik dus alleen in games rond die we @ S.NL besluiten te gebruiken voor een nieuw seizoen en daar zijn netKar Pro en LFS al een tijdje niet langs gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

dan ben ik wel benieuwd naar rfactor2. kan je die game in beta spelen? of moet je eerst het spel kopen om de beta te kunnen spelen. Volgens mij was rf2 ook maandelijks betalen? of vergis ik me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speculaasje
Nickrsd schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 18:04:
dan ben ik wel benieuwd naar rfactor2. kan je die game in beta spelen? of moet je eerst het spel kopen om de beta te kunnen spelen. Volgens mij was rf2 ook maandelijks betalen? of vergis ik me
Je kan de game in beta spelen voor 30 euro + jaarllijks 12 euro voor de multiplayer (gaat pas in vanaf het moment dat de game gold gaat, wanneer je voor 30 euro inkoop in de beta krijg je sowieso 18 maanden gratis) of je kunt lifetime support kopen voor 80 euro, wat inhoudt dat je het spel (multiplayer) net zo lang kunt spelen totdat ISI de stekker er uit trekt zonder jaarlijks te hoeven betalen.

Er is een mogelijkheid tot refund mocht je de game niet bevallen.
nero355 schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 17:41:
[...]

Ik geloof dat LFS veel door drifters wordt gebruikt dus dat is ook nog een optie als je naar een nieuwe sim op zoek bent :)

Persoonlijk rijd ik dus alleen in games rond die we @ S.NL besluiten te gebruiken voor een nieuw seizoen en daar zijn netKar Pro en LFS al een tijdje niet langs gekomen.
LFS heb ik inderdaad ook al een hele tijd niet meer gespeeld, leuk om weer eens op te pakken inderdaad.

En ik denk dat nK Pro en LFS niet veel meer in leagues worden gebruikt vanwege de beperkte content en redelijke instapdrempel (niet alleen kwa moeilijksgraad maar ook enigsinds kwa graphics die, hoe geweldig de games ook rijden, natuurlijk aardig gedateerd zijn).

Over het tweakblog gebeuren, het lijkt me leuk om een soort Simracing voor Dummies serie te schrijven waar ik in een aantal losse delen de verschillende aspecten die komen kijken bij het simracen (wat is het, wat heb je nodig (hard/software) welke titels zijn er etc.) gedetailleerd uiteenzet.

Wie weet dat we daar weer wat zieltjes mee kunnen werfen! :+

\\ Edit, ik zie dat ik daarvoor 5k tweaker karma voor moet "betalen", ik zit nu op ongeveer 450, dus ik ben bang dat het nog een tijdje gaat duren haha :> Ik zal wel even kijken naar andere vormen van het starten van een blog. Mocht ik wat interessants op papier hebben staan komt het linkje uiteraard hier te staan.

[ Voor 8% gewijzigd door Speculaasje op 18-01-2013 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Jeroen de Wit schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 22:06:
Je kan de game in beta spelen voor 30 euro + jaarllijks 12 euro voor de multiplayer (gaat pas in vanaf het moment dat de game gold gaat, wanneer je voor 30 euro inkoop in de beta krijg je sowieso 18 maanden gratis) of je kunt lifetime support kopen voor 80 euro, wat inhoudt dat je het spel (multiplayer) net zo lang kunt spelen totdat ISI de stekker er uit trekt zonder jaarlijks te hoeven betalen.

Er is een mogelijkheid tot refund mocht je de game niet bevallen.
80 USD = Iets van 65 € en 2 maanden refund dat standaard bij PayPal wordt aangeboden bij alle aankopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

maar speelt rfactor2 lekker weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
nero355 schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 22:24:
[...]

80 USD = Iets van 65 € en 2 maanden refund dat standaard bij PayPal wordt aangeboden bij alle aankopen :)
Geen refund op digitale artikelen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
nero355 schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 22:24:
[...]

Dat is volgens mij misbruik maken van PayPal. En PayPal maakt op zijn beurt weer misbruik van de machtspositie die ze hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Olaf van der Spek schreef op zondag 20 januari 2013 @ 13:06:
[...]

Dat is volgens mij misbruik maken van PayPal. En PayPal maakt op zijn beurt weer misbruik van de machtspositie die ze hebben.
Hoe dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Olaf van der Spek schreef op zondag 20 januari 2013 @ 13:06:
Hier staat alles : http://rfactor.net/web/rf2/rf2help/
What is the refund policy for rFactor2?

rFactor2 is an evolving product, and as such, we expect to be adding cars, tracks and features for many years to come. We encourage people to purchase rFactor2 based on its current features and content at the time of purchase. We offer a 30-day refund if you are unhappy with the current product for any reason, and you should decide on whether rFactor2 is right for you during this period.

To process a refund, please run the rF2 launcher, click the purchase tab, click manage account, login (if not already), click Request refund and follow the instructions on-screen.

Note that in some cases, we may have to wait to receive your money before we can send it back to you. We also cannot refund any money to you if you were given rF2 for free by another organization, you should be refunded for their product/service by them. Allow at least two working days for your refund to be processed.
Blijkbaar 30 dagen tegenwoordig :)

Misschien tijd voor een rFactor 2 topic :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
Of algemeen simrace topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

gister maar ff Rfactor2 geinstalleerd. en gekocht natuurlijk..

alleen ff vogelen hoe ik tracks en auto's moet inporteren..
Idd een goed idee om een Rfactor2 topic te maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shva
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-06 08:59

Shva

aka Jos_theboss

Nee, rfactor 2's graphics zijn een topic niet waardig :+

En wie wil er nou een nextgen physics engine met modding, dag/nacht cycle, rubber opbouw en regen met droge lijn. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

gister de avond gevuld met Rfactor2, maar dat is een waardig product hoor!

heb me kostelijk vermaakt met de Clio cup. Het voelt veel realistischer aan,
oke.. de gfx van rfactor2 zijn niet de eyeapple.. maar de physics zijn de bomb... echt waar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Shva schreef op maandag 21 januari 2013 @ 19:46:
Nee, rfactor 2's graphics zijn een topic niet waardig :+

En wie wil er nou een nextgen physics engine met modding, dag/nacht cycle, rubber opbouw en regen met droge lijn. :+
Sarcasme : Always EPIC 8)

Wie trouwens regelmatig/door de week een paar goed gevulde races wil rijden ermee : Check het forum van Race Department!

Ik hoorde vandaag... euh... gisteren dat ze bijna elke dag races ermee houden dus dan kan je alles goed uitproberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LogiForce
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-06 22:29

LogiForce

The Black Whole

Zit ik hier in het verkeerde topic te lezen of zijn we erg off topic bezig hier? 8)7

In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-09 20:21
Ze zijn erg Offtopic bezig :D dat zie je niet verkeerd. Lees net op de facebookpage van Project Cars dat ze ook al redelijk ver zijn met de Focus RS500. Eerste filmpje is geplaatst!

YouTube: pCARS Ford Focus RS @ Eifelwald

Is nog verre van af. Maar het ziet er leuk uit dat dan weer wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Lampuhkap schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 08:17:
Ze zijn erg Offtopic bezig :D dat zie je niet verkeerd. Lees net op de facebookpage van Project Cars dat ze ook al redelijk ver zijn met de Focus RS500. Eerste filmpje is geplaatst!

YouTube: pCARS Ford Focus RS @ Eifelwald

Is nog verre van af. Maar het ziet er leuk uit dat dan weer wel
Ziet er al goed uit! Binnenkort als die uitkomt maar eens dat 'boodschappen wagentje' uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-09 20:57
Project CARS is coming to the PC, Xbox 360, Playstation 3 and Wii U in 2014. Until then, keep checking back for much more stunning previews in the months to come.

Wat tegen valler is dit zeg ik dacht juist dat de game dit jaar zou komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:36

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Ach, laat ze het maar beter in één keer goed doen. Ik vermaak me ondertussen prima met de huidige builds en af is af, niet eerder.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09-09 21:01
Trouwens, niet eens op de ps4 en de xbox 720?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
giganielsie schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 11:57:
Trouwens, niet eens op de ps4 en de xbox 720?
De txt "Project CARS is coming to the PC, Xbox 360, Playstation 3 and Wii U in 2014. Until then, keep checking back for much more stunning previews in the months to come.
" Is al erg oud. Nog voordat er iets bekend was over de nieuwe xbox of ps4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeXXoR
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-08 19:51

DeXXoR

[Team Black Bulls]

Die tekst is als het goed is wel aangepast, ze hebben onlangs de verwachtte release datum verzet naar 2014, ipv eind 2013. Het is volgens mij in ieder geval de bedoeling dit op 360 en PS3 uit te brengen, het loopt namelijk ook al gewoon op de 360, echter een paar builds achter geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

Wacht nog steeds op de Beta, alpha of wat dan ook ;)

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeXXoR
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-08 19:51

DeXXoR

[Team Black Bulls]

Ik kan overigens ook wel op het member leaderbord gezet worden, als dat nog wordt bijgehouden :)

http://cars-stats.wmdportal.com/index.php/profile?user=3886

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Laatst online: 10:26
Ik download de laatste alpha maar eens. Heb het spel al ruim een jaar niet meer aangeraakt en ben wel benieuwd hoe ver ze nu zijn.

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
DeXXoR schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 11:35:
Ik kan overigens ook wel op het member leaderbord gezet worden, als dat nog wordt bijgehouden :)

http://cars-stats.wmdportal.com/index.php/profile?user=3886
Ik zeg je er bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
GAIAjohan schreef op donderdag 11 april 2013 @ 20:31:
Ik download de laatste alpha maar eens. Heb het spel al ruim een jaar niet meer aangeraakt en ben wel benieuwd hoe ver ze nu zijn.
Ik vind het wel aardig, wat nieuwe auto's erbij (RUF, E30 en E46 speelgoed etc). Tracks zien er wat beter uit en het draait een stuk beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08:23

JoepW

iRacer & Home Assistant

Is de FFB inmiddels beter op orde? Want enige tijd geleden zal ik met een wilt oscillerend stuur in pCARS.

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Laatst online: 10:26
Streskip schreef op donderdag 11 april 2013 @ 22:23:
[...]

Ik vind het wel aardig, wat nieuwe auto's erbij (RUF, E30 en E46 speelgoed etc). Tracks zien er wat beter uit en het draait een stuk beter :)
Ik mag daar niet mee rijden, dan moet je hem upgraden? Iig er staat een slotje naast.
Ook voor bepaalde tracks moet ik upgraden?!

Wtf?

Het patchen naar de laatste versie duurde overigens 4 uur in totaal..
:')
1,5uur downloaden, daarna 2,5 uur updates installeren. :'(

[ Voor 24% gewijzigd door GAIAjohan op 12-04-2013 13:56 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Trage internetverbinding en HDD? :p
Helaas is niet alle content beschikbaar voor alle leden. :(
En upgraden kan niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [X]Death996
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-08-2024
Wat eeuwig zonde zeg dat ik dit pas nu zie, en te laat ben om me nog aan te melden.
Geduld.... hate it :)

Als iemand hier me op de een of andere manier toch kan helpen om deze game te proberen dan hoor ik het graag.

[ Voor 34% gewijzigd door [X]Death996 op 13-04-2013 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09:29
JoepW schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 13:38:
Is de FFB inmiddels beter op orde? Want enige tijd geleden zal ik met een wilt oscillerend stuur in pCARS.
Dat probleem is opgelost. Verder kun je de FFBTweakers files gebruiken om per auto te tweaken. Hier is ook een aparte thread op het WMD pCars forum waar je files voor de meest bekende stuurtjes kunt downloaden.

De physics krijgen nogal wat kritiek wat ik niet echt begrijp. Dit verschilt nogal per auto en per nieuwe build die ze uitgeven. Maar ja... de ene auto is al in beta stage en de andere auto is nog maar net pre-alpha.

Ik speel ook AC en rFactor 2, maar de meeste tijd speel ik toch pCars. AC heeft nog te weinig auto's (alleen de Lotus) en nog maar 1 track. rFactor 2 is al beter in dat opzicht. Sommige auto's voelen erg goed aan maar met andere auto's lijkt het soms dat je op een ijsbaan rijdt. Of dat meer realistisch is... geen idee.

De graphics van pCars zijn in ieder geval geweldig. Rijdt maar eens een rondje op Imola en zet de tijd op 19:00u. Op start/finish rijd je dan tegen de laagstaande zon in en die effecten zijn echt geweldig... _/-\o_

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
GAIAjohan schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 13:54:
[...]

Ik mag daar niet mee rijden, dan moet je hem upgraden? Iig er staat een slotje naast.
Ook voor bepaalde tracks moet ik upgraden?!

Wtf?

Het patchen naar de laatste versie duurde overigens 4 uur in totaal..
:')
1,5uur downloaden, daarna 2,5 uur updates installeren. :'(
Dan zou je hem inderdaad moeten upgraden, maar dat kan inderdaad ook niet meer helaas.. Met het downloaden van patches en het installeren daarvan heb ik geen problemen en gaat als een trein.. (SSD)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speculaasje
PatrickC schreef op zondag 14 april 2013 @ 09:00:
[...]

Dat probleem is opgelost. Verder kun je de FFBTweakers files gebruiken om per auto te tweaken. Hier is ook een aparte thread op het WMD pCars forum waar je files voor de meest bekende stuurtjes kunt downloaden.

De physics krijgen nogal wat kritiek wat ik niet echt begrijp. Dit verschilt nogal per auto en per nieuwe build die ze uitgeven. Maar ja... de ene auto is al in beta stage en de andere auto is nog maar net pre-alpha.

Ik speel ook AC en rFactor 2, maar de meeste tijd speel ik toch pCars. AC heeft nog te weinig auto's (alleen de Lotus) en nog maar 1 track. rFactor 2 is al beter in dat opzicht. Sommige auto's voelen erg goed aan maar met andere auto's lijkt het soms dat je op een ijsbaan rijdt. Of dat meer realistisch is... geen idee.

De graphics van pCars zijn in ieder geval geweldig. Rijdt maar eens een rondje op Imola en zet de tijd op 19:00u. Op start/finish rijd je dan tegen de laagstaande zon in en die effecten zijn echt geweldig... _/-\o_
FFB is op mijn GT3 RS v2 nog steeds een drama. Wellicht eens van die tweaker files proberen binnenkort maar voor mijn gevoel is het spel in de afgelopen tijd niet heel veel vooruit gegaan op physics vlak.

Leuk die mooie plaatjes, maar zolang 9/10 auto's nog rijden als Disney on Ice zonder al te veel vorm van logica In de besturing is het tot nu toe nog niks voor mij.....

Wellicht met build 5xx of 6xx dat ik wel weer een poging waag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Jeroen, die GT3 zit er pas net in. Dat ding rijd echt als een gebakje. Totaal niks dus. Andere auto's rijden dan wel weer lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:58
Jeroen de Wit schreef op maandag 15 april 2013 @ 20:07:
[...]
Leuk die mooie plaatjes, maar zolang 9/10 auto's nog rijden als Disney on Ice zonder al te veel vorm van logica In de besturing is het tot nu toe nog niks voor mij.....

Wellicht met build 5xx of 6xx dat ik wel weer een poging waag.
Dat heb ik dus ook leuke plaatjes maar... train simulator 2013 er niks bij.. Zeker als je dan switched
tussen pCars en rF2 dan is het gewoon pijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Dacuuu schreef op maandag 15 april 2013 @ 20:10:
Jeroen, die GT3 zit er pas net in. Dat ding rijd echt als een gebakje. Totaal niks dus. Andere auto's rijden dan wel weer lekker.
Jeroen heeft het denk ik over zijn Fanatec stuurtje? :+ (FFB = Force Feed Back ;))

[ Voor 4% gewijzigd door CH4OS op 15-04-2013 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Dacuuu reageert denk ik op de naam van het stuurtje..

Maar ik heb even 2 filmpjes gemaakt, voor de fun, op Dx9.

Eerst met de Beemer een rondje. Dit is een M3 E30 'Group A'. Out lap is 'serieus' en de lap erna zit ik een beetje te spelen.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=fdDOemTP63s]

En hier met de Lotus 49 over Spa Classic 8) Echt wat gaaf is dat :D _/-\o_ :9~
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=GpZQmtycSHA]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
CptChaos schreef op maandag 15 april 2013 @ 22:53:
[...]
Jeroen heeft het denk ik over zijn Fanatec stuurtje? :+ (FFB = Force Feed Back ;))
Dat FFB force feed back is weet ik. Maar ik dacht dat die GT2 als auto bedoeld was inderdaad. My bad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [X]Death996
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-08-2024
Kunnen jullie aangeven of er mogelijkheden zijn om nu nog toegang te krijgen tot project cars.

Is het bijvoorbeeld toegestaan om een account van iemand die de interesse is verloren over te nemen, of om met meerdere personen 1 account te "delen"?
Aangezien nu het forum voor mij niet inzichtelijk is kan ik niet achterhalen wat op dit gebied wel/niet mag/kan.

Ik zou heel graag eens experimenteren met project cars, het lijkt me in potentie een fantastisch spel. Hopelijk kan iemand me hiermee helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
[X]Death996 schreef op woensdag 17 april 2013 @ 16:45:
Kunnen jullie aangeven of er mogelijkheden zijn om nu nog toegang te krijgen tot project cars.

Is het bijvoorbeeld toegestaan om een account van iemand die de interesse is verloren over te nemen, of om met meerdere personen 1 account te "delen"?
Aangezien nu het forum voor mij niet inzichtelijk is kan ik niet achterhalen wat op dit gebied wel/niet mag/kan.

Ik zou heel graag eens experimenteren met project cars, het lijkt me in potentie een fantastisch spel. Hopelijk kan iemand me hiermee helpen?
Een account die door 2 verschillende mensen gebruikt wordt lijkt me geen probleem. En daar bekommeren ze zich ook niet om denk ik.

Maar het is niet mogelijk om je nog aan te melden, dat is echt voorbij.

En ik ga niet m'n ID delen, sowieso niet.. Als je om de hoek woont ofzo mag je wel eens komen spelen maar verder dan dat kan ik echt niet gaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-09 20:48
Sinds pCARS word ondersteund in simvibe, is het de enige race game die ik speel.

Ik vind de AI in deze game ook super (als je de 1e bocht door bent :))

Afbeeldingslocatie: http://img22.imageshack.us/img22/7438/image1ye.jpg

Hier een stukje historic spa:

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Henkus schreef op donderdag 18 april 2013 @ 09:09:
Sinds pCARS word ondersteund in simvibe, is het de enige race game die ik speel.

Ik vind de AI in deze game ook super (als je de 1e bocht door bent :))

[afbeelding]

Hier een stukje historic spa:

[video]
Heb jij 2 graka kaarten in je pc zitten? Sinds een week of 2 draait pcars hier niet meer fijn in crossfire.
Pagina: 1 ... 4 ... 57 Laatste