Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07:11
Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 04:38:
Hoe werkt dat als het spul gereleased wordt? Moet je dan alsnog betalen voor de volledige versie?

De FAQ is zonder account niet bereikbaar -_-'
Als je het 45 euro pakket koopt, krijg je bij release de game.
Bij 25 euro, dan moet je nog 20 euro betalen.
Etc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BM schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 08:21:
Staat gewoon op deze pagina hoor? Geen account voor nodig :)
http://www.wmdportal.com/projects/cars/
Ik heb gewoon de links hier gevolgd en ook nog even gegoogled. Laten we zeggen dat de informatievoorziening niet optimaal is.
R0y. schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 08:22:
Als je het 45 euro pakket koopt, krijg je bij release de game.
Bij 25 euro, dan moet je nog 20 euro betalen.
Etc :)
Hmm, voor 20 euro wil ik het gokje misschien wel wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:00
Verwijderd schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 01:22:
[...]

Ik heb gewoon de links hier gevolgd en ook nog even gegoogled. Laten we zeggen dat de informatievoorziening niet optimaal is.

[...]

Hmm, voor 20 euro wil ik het gokje misschien wel wagen.
Gewoon de gok wagen, krijg je geen spijt van :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie wel dat er al diverse LMP/Le Mans-stijl auto's in zitten. Ik merk dat ik bij Forza (oude Xbox) eigenlijk alleen die nog maar rijd, maar helaas kan ik daarbij mijn stuurtje niet gebruiken en werkt het spul bovendien niet optimaal op mijn flatscreen.

Ik was eigenlijk al een tijdje op zoek naar Forza voor de PC en dit lijkt er wel aardig bij in de buurt te gaan komen :p Ze moeten alleen wel echt wat aan sommige geluiden gaan doen, die zijn soms wel erg 1994.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2012 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
De mensen die nog niet in de openingspost staan met een link naar de tijden, stuur me even een berichtje. Dan zet ik je er bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19:53
Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 00:05:
Ik zie wel dat er al diverse LMP/Le Mans-stijl auto's in zitten. Ik merk dat ik bij Forza (oude Xbox) eigenlijk alleen die nog maar rijd, maar helaas kan ik daarbij mijn stuurtje niet gebruiken en werkt het spul bovendien niet optimaal op mijn flatscreen.

Ik was eigenlijk al een tijdje op zoek naar Forza voor de PC en dit lijkt er wel aardig bij in de buurt te gaan komen :p Ze moeten alleen wel echt wat aan sommige geluiden gaan doen, die zijn soms wel erg 1994.
Een spel met alleen WEC/ALMS zou wel gaaf zijn :X

Ben al tijdje €25 member, ik denk dat ik maar eens ga upgraden. Ziet er steeds mooier uit en de auto's bevallen me wel, vooral de endurance cars. :*)

[ Voor 10% gewijzigd door Streskip op 15-10-2012 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-09 10:12
Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 00:05:

Ga je mond spoelen met groene zeep schavuit! Forza is een arcaderacer pur sang; dit is toch ietsje meer simracing en dat is nog zacht uitgedrukt.

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vosss schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 21:03:
Forza is een arcaderacer pur sang;
Overdrijven is ook een vak. Mario Kart is een arcaderacer pur sang. Forza 4 weleens gespeeld zonder assists en besturing op simulation? Dat het geen hardcore sim is maakt het nog niet per definitie arcade.

Even terug naar CARS. Ik vind het wel apart dat veel mensen dit spel ook nog als arcade bestempelen (in vergelijking met iRacing), terwijl op de forums van CARS juist het statement wordt gemaakt dat hardcore sims zoals iRacing juist onrealistisch moeilijk zijn en dat ze dat met deze game een beetje proberen recht te zetten. Weet nooit zo goed wie ik moet geloven.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2012 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 12:38
Tja, zo kun je ook goedpraten dat de physics van CARS het nog niet helemaal zijn ;)
iRacing heb ik toch echt niet als onrealistisch moeilijk ervaren :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06:47
Ook een account aangemaakt. Benieuwd hoe het loopt op de Retina MacBook Pro.

Username: Rivanov

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Rivanov schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 15:41:
Ook een account aangemaakt. Benieuwd hoe het loopt op de Retina MacBook Pro.

Username: Rivanov
Je staat er bij in de OP :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Top!
Ben nu de game aan het downloaden. Even een Junior account aangemaakt. Als het bevalt neem ik direct de Team Member. :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 12:57:
Overdrijven is ook een vak. Mario Kart is een arcaderacer pur sang. Forza 4 weleens gespeeld zonder assists en besturing op simulation? Dat het geen hardcore sim is maakt het nog niet per definitie arcade.
Dit inderdaad. Als je Forza arcade noemt begrijp je simpelweg niet wat die term inhoudt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Hoe kom ik in hemelsnaam terug in het menu vanuit een race?
ESC reageert nergens op..

/edit: Start knop van m'n Logitech Driving Force GT werkt..

[ Voor 26% gewijzigd door Rivanov op 17-10-2012 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
geen pCARS, maar wel een "grappig" stukje over race games. Vind het zelf nergens op slaan maargoed:)

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=eK0DqOlYHI0]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-09 20:21
Met Dacuu samen al een keer lekker rondjes gereden met de Ariel Atom Supercharged en met de Atom Mugen. Zou dat toch wel vaker met iemand willen doen. Die wagentjes hebben een hoop potentieel en ik wil daar erg hard mee leren rijden. We reden op Suzuka en dat is nog best tricky, Goede setup vinden is essentieel (zeker metde Mugen, daar kan je geen aanpassingen aan de bak doen behalve eindoverbrenging bijv)

Morgen iig de supercharged eens goed onder handen nemen. Kijken of ik nog mn tijd kan verbeteren

Who's with me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
331 inmiddels al, gaat hard met de updates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Lampuhkap schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 05:54:
331 inmiddels al, gaat hard met de updates
Nee build 333 is al uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:06

Harrie

NederVlaming

Lampuhkap schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 00:44:
Met Dacuu samen al een keer lekker rondjes gereden met de Ariel Atom Supercharged en met de Atom Mugen. Zou dat toch wel vaker met iemand willen doen. Die wagentjes hebben een hoop potentieel en ik wil daar erg hard mee leren rijden. We reden op Suzuka en dat is nog best tricky, Goede setup vinden is essentieel (zeker metde Mugen, daar kan je geen aanpassingen aan de bak doen behalve eindoverbrenging bijv)

Morgen iig de supercharged eens goed onder handen nemen. Kijken of ik nog mn tijd kan verbeteren

Who's with me?
Ik heb gister eens een stukje met De Atom SC en de Mugen gereden. Maar ik vond ze redelijk moeilijk te handlen. Bepaalde bochten waar ik volgens mij helemaal niet zo hard indook, en toch de achterkant die nog voorbij kwam zetten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07:00

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

ik ben de laatste tijd ook volop online te vinden! wat een geniaal spel!! alleen die ongelukken moeten we nog goed tweaken.. een kleine bumper kiss is al een heftige spin! dat is niet tof.. en vooral niet met 15 man door de eerste bocht:P

ik rijd nu altijd nog met een default setup van de auto, is het aan te raden om te auto te veranderen kwa setup? en wat kan ik dan het beste aanpassen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Nickrsd schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 02:17:
ik ben de laatste tijd ook volop online te vinden! wat een geniaal spel!! alleen die ongelukken moeten we nog goed tweaken.. een kleine bumper kiss is al een heftige spin! dat is niet tof.. en vooral niet met 15 man door de eerste bocht:P

ik rijd nu altijd nog met een default setup van de auto, is het aan te raden om te auto te veranderen kwa setup? en wat kan ik dan het beste aanpassen..
Meestal haal ik brandstof uit de tank. Auto's met downforce speel ik wat mee op verschillende circuits. Verder zit er ook een info knop bij de setup, van "auto heeft onderstuur:Verander dit en dt" etc. Is wel prettig.

Wat is je username? Zet ik je naam in de OP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

Nickrsd haha.. ga nu ff rondje doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Nick, je staat in de OP :)

Tevens zijn er voor de ati mensen onder ons die crossfire draaien een nieuwe CAP uit:

New profiles added to this release:
- Crysis 2: Resolves performance issues seen in CrossFire mode
- Darksiders 2: Resolves screen flickering seen in CrossFire mode
- Max Payne 3: Resolves Menu flickering when Anti-Aliasing is enabled through the Catalyst Control Center
- FIFA 13: Improves CrossFire performance, and improve single GPU performance
- Project C.A.R.S.: Resolves screen flickering seen in CrossFire mode
- Natural Selection 2 - Resolves Menu flickering when Anti-Aliasing is enabled through the Catalyst Control Center

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie

Harrie

NederVlaming

Hmm, ik heb net build 335 geinstalleerd. Ben nog eens gaan rijden, maar heb serieus problemen om mijn banden op temperatuur te krijgen. Ik rijd met de racer V8. Ik kan me niet herinneren dat ik dit eerder had?
Geen idee of dit nu door een update in de build komt, of dat het gewoon aan mij ligt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

hoe kan je zien of merken..? dat je banden op temperatuur is..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 12:38
Minder onderstuur, meer tractie bij uitaccelereren, kortere remweg (remmen moet ook warm worden), gewoon overall meer grip.

[ Voor 20% gewijzigd door Schuey op 30-10-2012 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie

Harrie

NederVlaming

Inderdaad, zo kan je het merken aan het rijgedrag. Als ze niet op temperatuur zijn, dan merk je dat echt wel. Maar anders kan je het ook nog zien op het OSD met temperatures. De remmen lijken ook niet echt warm te worden, en als ze eenmaal warm zijn (groen op de OSD), zijn ze bij de volgende bocht al weer koud.. (blauw op de OSD). Dat lijkt me niet normaal toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
Simpel he, brake ducts verder dicht zetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie

Harrie

NederVlaming

Lampuhkap schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 19:09:
Simpel he, brake ducts verder dicht zetten!
Ja inderdaad, dat is een oplossing. Maar het probleem was het een car setup die ik eerder ook gebruikte.
Het lag niet aan de temperatuur van de remmen, het is inmiddels ook al weer gefixed in weer een nieuwe build:
quote: build log
Build 336 (30/10/12, Team Member+)
Bug fixes:
* Change to GetOnPathWetness to actually factor in the current waterlevel, fix for slippery tracks in dry
Het waren gewoon grip niveaus van een natte baan ofzo :+
Nice dat ze het ook gewoon zo snel gefixed hebben, echt in een paar uur ofzo :)

edit: Ik zie nu dat mensen met een 25euro membership (waaronder ik dus) ook online kunnen! Dus als iemand een keer wilt racen, laat maar iets weten!

[ Voor 9% gewijzigd door Harrie op 30-10-2012 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Harrie schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 19:18:
[...]

edit: Ik zie nu dat mensen met een 25euro membership (waaronder ik dus) ook online kunnen! Dus als iemand een keer wilt racen, laat maar iets weten!
Kom op de teamspeak die in de openings post staat. Wij racen regelmatig online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
Goed, vandaag weer eens lekker gereden met mn Caterham Superlight R500 op Conneticut Hill GP.
Dit keer met die bandentemperatuur/remtemperatuurdingen aan.

Zijn 2 dingen die me opvallen: De banden komen moeilijk op temperatuur en koelen ook ontzettend snel weer af. Eer dat ze warm zijn (echt goed groen) dan ben je de bocht al uit en eer dat jij bij de volgende bocht aankomt zijn ze alweer afgekoeld.

Dan de remmen: Die blijven ook niet goed op temperatuur. Als je gaat remmen zijn ze mooi groen, maar voordat jij bij de volgende bocht bent is alle temperatuur er weer zon beetje uit.

Hoe kan dit opgelost worden?

Ook zit ik er nogal mee dat de wagen bij corner exit best wat wil zwabberen. Dit wil ik eruit hebben, ik heb al zo ontzettend veel geprobeerd maar ik krijg het er niet uit. Is er iemand met tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie

Harrie

NederVlaming

Lampuhkap schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 14:12:
Goed, vandaag weer eens lekker gereden met mn Caterham Superlight R500 op Conneticut Hill GP.

Zijn 2 dingen die me opvallen: De banden komen moeilijk op temperatuur en koelen ook ontzettend snel weer af. Eer dat ze warm zijn (echt goed groen) dan ben je de bocht al uit en eer dat jij bij de volgende bocht aankomt zijn ze alweer afgekoeld.

Dan de remmen: Die blijven ook niet goed op temperatuur. Als je gaat remmen zijn ze mooi groen, maar voordat jij bij de volgende bocht bent is alle temperatuur er weer zon beetje uit.

Ook zit ik er nogal mee dat de wagen bij corner exit best wat wil zwabberen. Dit wil ik eruit hebben, ik heb al zo ontzettend veel geprobeerd maar ik krijg het er niet uit. Is er iemand met tips?
Ik heb dat van die temperaturen ook gemerkt. Maar misschien is het eerder een probleem van die kleurtjes, want ik heb niet de indruk dat hij slecht remt ofzo... Kan het zijn dat de kleurenschaal niet aangepast wordt aan het type wagen? Ik kan me voorstellen dat bij een Formule A, de remmen een hogere operating temperature hebben?

Dat zwabberen is inderdaad heel vervelend met die Caterham. Enige wat ik gedaan heb is mijn diff instelling bij acceleration een beetje aangepast, maar daarmee is het er nog niet helemaal uit. Maar dit heb je zelf waarschijnlijk ook al gedaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Lampuhkap schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 14:12:

Banden spanning (nog) lager? Of dit is nog niet goed gemaakt, en wordt nog gepatched misschien?

@Harrie: Ik heb de banden spanning achter op 1.41 staan, wat brandstof uit de tank. Verder niets veranderd. De bandenspanning achter omlaag had het resultaat dat hij iets stabieler werd. Welke aanpassingen aan het diff heb jij gemaakt?

[ Voor 10% gewijzigd door Dacuuu op 31-10-2012 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie

Harrie

NederVlaming

Dacuuu schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 15:52:
[...]

Banden spanning (nog) lager? Of dit is nog niet goed gemaakt, en wordt nog gepatched misschien?

@Harrie: Ik heb de banden spanning achter op 1.41 staan, wat brandstof uit de tank. Verder niets veranderd. De bandenspanning achter omlaag had het resultaat dat hij iets stabieler werd. Welke aanpassingen aan het diff heb jij gemaakt?
Ik heb "limited slip under acceleration lock" op 20% gezet, dat was een tip van lampuhkap. Bandenspanning is misschien ook wel een goed idee, eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
Ja, dat had ik zelf idd ook gedaan :P al staat ie bij mij op 30% geloof ik. Verder is temperatuur van de banden wel een echte doorn in mn oog aan t worden. Ik wil graag weten met wat voor truukje de temperatuur omhoog kan krijgen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie

Harrie

NederVlaming

Lampuhkap schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 22:16:
Ja, dat had ik zelf idd ook gedaan :P al staat ie bij mij op 30% geloof ik. Verder is temperatuur van de banden wel een echte doorn in mn oog aan t worden. Ik wil graag weten met wat voor truukje de temperatuur omhoog kan krijgen....
Ai ai, ik had misschien beter niet laten zien hoe je die temperaturen kon zien. Maar misschien zijn de weergegevn kleurtjes gewoon fout, want de temperaturen zijn wel gewoon iets van 150 graden ofzo die erbij staan, als ik me niet vergis.

Ik heb ook eens geexperimenteerd met custom liveries, gewoon eens kijken hoe dat werkt.
Vooralsnog was dat vrij eenvoudig, maar ik heb nog geen fancy dingen geprobeerd:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/onTlsd1LCs99eGk1a54JMSXb/medium.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door Harrie op 01-11-2012 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet gewoon al die info en rommel op het scherm uitzetten. Zo, probleem opgelost. ;) En dan ziet alles er meteen realistischer uit. Hoe minder HUD-meuk, hoe beter, wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
ja, maar voor t bekijken van je data van waar t sneller/beter kan is het wel handig. Dat wil je tenslotte anders heb je geen idee van wat de invloeden zijn vna je afstelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
JEUUUJ! We hebben RUF in de pocket! Kom maar op met de Yellowbird!

Ook heb ik maar eens gepleit voor rotary powered cars :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Harrie schreef op donderdag 01 november 2012 @ 11:51:
[...]

Ai ai, ik had misschien beter niet laten zien hoe je die temperaturen kon zien. Maar misschien zijn de weergegevn kleurtjes gewoon fout, want de temperaturen zijn wel gewoon iets van 150 graden ofzo die erbij staan, als ik me niet vergis.

Ik heb ook eens geexperimenteerd met custom liveries, gewoon eens kijken hoe dat werkt.
Vooralsnog was dat vrij eenvoudig, maar ik heb nog geen fancy dingen geprobeerd:

[afbeelding]
Harry, waar heb je de tool vandaan om het .tga bestand om te zetten? De url van het project cars forum werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie

Harrie

NederVlaming

Dacuuu schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 10:35:
[...]

Harry, waar heb je de tool vandaan om het .tga bestand om te zetten? De url van het project cars forum werkt niet.
Ik heb alleen GIMP gebruikt. Ik heb alleen een plugin voor GIMP gedownload om de DDS files rechtstreeks te kunnen importeren en exporteren. (Voor die tool moest ik overigens wel een nieuwere versie van GIMP installeren...)

Daarmee kan ik rechtstreeks de dds files openen, bewerken en weer exporteren.

http://code.google.com/p/gimp-dds/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cctl01
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 19:08
Ik ben sinds gisteren junior member van pC.A.R.S. Tot nu toe vind ik het erg vet, en de AI is goed te noemen.
Ik zit zeer sterk te twijfelen of ik er nog 15 euro er tegen aan zal gooien om team member te worden en online te gaan racen. Ik denk dat dat toch veel spanning toe zal voegen.

cctl01 is trouwens hier te vinden http://cars-stats.wmdportal.com/index.php/profile?user=29549

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
cctl01 schreef op zondag 04 november 2012 @ 11:12:
Ik ben sinds gisteren junior member van pC.A.R.S. Tot nu toe vind ik het erg vet, en de AI is goed te noemen.
Ik zit zeer sterk te twijfelen of ik er nog 15 euro er tegen aan zal gooien om team member te worden en online te gaan racen. Ik denk dat dat toch veel spanning toe zal voegen.

cctl01 is trouwens hier te vinden http://cars-stats.wmdportal.com/index.php/profile?user=29549
Je staat er bij :) Je bent ook van harte welkom op de Teamspeak3 server (zie 1e post) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Harrie schreef op donderdag 01 november 2012 @ 11:51:
[...]

[afbeelding]
Doe het nu met Photoshop, inc DDS plugin. Even simpel binnen 5 minuutjes wat getest. Erg leuk!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Xb1QN.png
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/gc03P.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie

Harrie

NederVlaming

Dacuuu schreef op maandag 05 november 2012 @ 17:56:
[...]

Doe het nu met Photoshop, inc DDS plugin. Even simpel binnen 5 minuutjes wat getest. Erg leuk!

[afbeelding]
[afbeelding]
Nice :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 00:52

SomerenV

It's something!

Hey allemaal :) Ik volg al een tijdje verschillende topics over C.A.R.S. en besloot gisteren om ook voor een tientje 'mee te doen'. Helaas geen mogelijkheid tot betalen met iDEAL (wat mijn enige optie is) dus niet kunnen kopen. Zou iemand hier het voor mij kunnen doen? Dan boek ik het tientje gewoon over naar diegene en is het ook geregeld :) Ben namelijk héél benieuwd naar deze game!

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
SomerenV schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 15:19:
Hey allemaal :) Ik volg al een tijdje verschillende topics over C.A.R.S. en besloot gisteren om ook voor een tientje 'mee te doen'. Helaas geen mogelijkheid tot betalen met iDEAL (wat mijn enige optie is) dus niet kunnen kopen. Zou iemand hier het voor mij kunnen doen? Dan boek ik het tientje gewoon over naar diegene en is het ook geregeld :) Ben namelijk héél benieuwd naar deze game!
Kom even op de Teamspeak server (ip staat in de 1e post) ik of iemand anders wil je wel even helpen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Net mijn eerste paar rondjes gereden maar vloog telkens vrij vlot van de baan af. Verschillende wagens, verschillende locaties, constant hetzelfde verhaal. Blijkt de handling op 'Pro' te staan :+ en dat gaat bij mij écht niet lukken :P Stapje minder mag ook wel ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

nu met die nieuwe SETA tires is het zoizo wel ff wennen.. je moet ze goed warm rijden voordat ze lkkr plakken. maar niet op elke auto werkt de seta tire even lekker.. het is nog lang niet af he..

niet te veel gas doet wonderen in een bocht.. en zet je Traction Control op low/high..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Dacuuu schreef op maandag 05 november 2012 @ 17:56:
[...]

[afbeelding]
[afbeelding]
Dit werkt net als bij GTR2/Race 07 meuk/rFactor neem ik aan ?? If so : Mooooi d:)b

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
Ik zal morgen weer eens een rondje proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
SomerenV schreef op woensdag 07 november 2012 @ 21:30:
Net mijn eerste paar rondjes gereden maar vloog telkens vrij vlot van de baan af. Verschillende wagens, verschillende locaties, constant hetzelfde verhaal. Blijkt de handling op 'Pro' te staan :+ en dat gaat bij mij écht niet lukken :P Stapje minder mag ook wel ^^
I Told you so :o
Nickrsd schreef op woensdag 07 november 2012 @ 23:40:
nu met die nieuwe SETA tires is het zoizo wel ff wennen.. je moet ze goed warm rijden voordat ze lkkr plakken. maar niet op elke auto werkt de seta tire even lekker.. het is nog lang niet af he..

niet te veel gas doet wonderen in een bocht.. en zet je Traction Control op low/high..
Nieuwe banden? Vandaag is proberen!
nero355 schreef op donderdag 08 november 2012 @ 00:21:
[...]

Dit werkt net als bij GTR2/Race 07 meuk/rFactor neem ik aan ?? If so : Mooooi d:)b
Die spellen heb ik niet gespeeld. Maar het proces is heel makkelijk inderdaad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie

Harrie

NederVlaming

Nickrsd schreef op woensdag 07 november 2012 @ 23:40:

Inderdaad zeg, damn, dat is inderdaad wennen. De Racer V8 plakte voorheen juist heel erg goed, maar nu met het nieuwe bandenmodel niet meer. Misschien dat het beter wordt als ik ze wat langer warm rijd, maar het is echt een groot verschil op deze wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Harrie schreef op donderdag 08 november 2012 @ 20:58:
[...]

Inderdaad zeg, damn, dat is inderdaad wennen. De Racer V8 plakte voorheen juist heel erg goed, maar nu met het nieuwe bandenmodel niet meer. Misschien dat het beter wordt als ik ze wat langer warm rijd, maar het is echt een groot verschil op deze wagen.
De temps werken ook nog niet staat op het forum. Dus je rijd altijd met koude banden rond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Heerlijke game ook al is het nog pre-alpha! Eindelijk een racer die wat uitdaging biedt :) Wat is trouwens 'Tweakit'? Dat zou ik soms op het pCARS forum voorbij komen in de screenshot gallery. Ik dacht iets van grafische verbeteringen, maar daar ben ik dus nog niet helemaal achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LogiForce
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-06 22:29

LogiForce

The Black Whole

Nieuws Update:
All het geld is binnen voor het project en de meter tikt zelfs nog een beetje door vanwege geld transfers die nog in de wacht staan.

Met z'n allen heeft de gemeenschap voor meer dan 3.750.000 euro op gehaald.
Dit betekend helaas dat na een jaar geld inzamelen er vanaf nu geen toolpacks of toolpack upgrades voor Project CARS aangeschaft kunnen worden.
Helaas voor de mensen die de boot gemist hebben, maar misschien kunnen jullie daarvan wat emmers kopen om het kwijl op te vangen terwijl jullie naar screenshots en videos zitten te kijken.

Misschien kan er de OP op aangepast worden? Dit aangezien mensen toch niet meer in kunnen stappen zijn de toolpack links overbodig geworden.

-------------------------------------------------------------------------
Voor diegene die mij op WMD en in de Leaderboard willen vinden. Ik ben Christiaan van Beilen pCARS Senior Member, en gebruik mijn volledige naam daar ook.

[ Voor 4% gewijzigd door LogiForce op 12-11-2012 06:57 ]

In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
LogiForce schreef op maandag 12 november 2012 @ 06:56:
Nieuws Update:
All het geld is binnen voor het project en de meter tikt zelfs nog een beetje door vanwege geld transfers die nog in de wacht staan.

Met z'n allen heeft de gemeenschap voor meer dan 3.750.000 euro op gehaald.
Dit betekend helaas dat na een jaar geld inzamelen er vanaf nu geen toolpacks of toolpack upgrades voor Project CARS aangeschaft kunnen worden.
Helaas voor de mensen die de boot gemist hebben, maar misschien kunnen jullie daarvan wat emmers kopen om het kwijl op te vangen terwijl jullie naar screenshots en videos zitten te kijken.

Misschien kan er de OP op aangepast worden? Dit aangezien mensen toch niet meer in kunnen stappen zijn de toolpack links overbodig geworden.

-------------------------------------------------------------------------
Voor diegene die mij op WMD en in de Leaderboard willen vinden. Ik ben Christiaan van Beilen pCARS Senior Member, en gebruik mijn volledige naam daar ook.
Ga de OP nu aanpassen. Wist helemaal niet dat er een max bedrag op zat >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

O-) ik blij met full-member:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07:11
Dacuuu schreef op maandag 12 november 2012 @ 11:23:
[...]

Ga de OP nu aanpassen. Wist helemaal niet dat er een max bedrag op zat >:)
Kan je nu je account ook niet meer "upgraden"? Zit namelijk nog steeds te wachten op een stuurtje :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Zo'n auto zal Femme wel waarderen denk ik. :+

Ligt het trouwens aan mij, of zijn de online leaderboards gereset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
CptChaos schreef op maandag 12 november 2012 @ 14:05:
[...]

Hier ook! Kunnen we weer overnieuw beginnen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
Wie wil de GoTBF3 wagen designen met als #1 Lampuhkap :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LogiForce

LogiForce

The Black Whole

SMS stelt voor om hun aandeel wat ze in pCARS hebben gestoken (1.495.000 euros) op te geven voor degenen die al lid zijn en nog willen upgraden tot Full Member. Dus dit betreft de Juniors en Team Members.

Zie hier voor de Poll: http://forum.wmdportal.co...mbers-Tool-Packs-upgrades

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Afbeeldingslocatie: http://www.wmdportal.com/wp-content/themes/wmd/images/thumbs/thumbs.php?src=http://www.wmdportal.com/wp-content/uploads/2012/11/nicolas.jpg&h=170&w=300&q=100

Oh en voor wie het gemist heeft... Nicolas Hamilton (broer van Lewis) has joined our party. _/-\o_

http://www.wmdportal.com/...elcomes-nicolas-hamilton/

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hier nog wat pics van de nieuwe track ter aangelegenheid van het behaalde doel met het inzamelen van geld...

Afbeeldingslocatie: http://www.mediafire.com/conv/feea44a73986605fa44e0b38d812001c83800da685c4408a472fc96f3ab429af6g.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mediafire.com/conv/94dc09fd2ecd1ef85d93f860634eab8e9ea44e0b8b3dfefe88df50f27b7cea766g.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mediafire.com/conv/bd41b18305ccecd4f007cd74990890285fbda9c75d2636ff28200d86ed1665b86g.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mediafire.com/conv/e6efa0717b50b057ec27b913eb341a3211ae7abb08732408b6a1b412f50e5a566g.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mediafire.com/conv/c51190ba0ae90dd5406b7e0ee7ea3a46033fd534a75c48bce395af825789c7ee6g.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mediafire.com/conv/8c8af2274a35d10f6ad7784636faf7dd119378adc1cf1b01eaa6ffebedd445936g.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mediafire.com/conv/543f613b2de119cc775512cf1e31e26717c374babdb746abef33d2596f6e85016g.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mediafire.com/conv/bbd96388c57e0b2de1fa46cbd16ad3d7a1335ba096cb700af9636d92ab8b73d66g.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mediafire.com/conv/60f21d792dc7d0f1809e7ae54a8f317c2f4c9db443a12610ed998cade89f5a8e6g.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mediafire.com/conv/2b9a34f84e6d4be019fe2b371691248389fcb5e14c674a86757bb1f35b6907636g.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mediafire.com/conv/6d77c86d52f8b0cb559e483423a20d3a1b563c788191811326ea2d04311cd3ec6g.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mediafire.com/conv/2c920cc2b6fb9b8ae021a7d0711eeee1919e8a14c1dd9ba8a7571b08b56dbea16g.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mediafire.com/conv/6f7f6b57800cdf0677249bbf08d0400ad9784f4d527da2e999d09e92136871cc6g.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mediafire.com/conv/caf13d093dff455980c34be9913a0a94b84c3787c01d69dd90bd6458f2676f6f6g.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mediafire.com/conv/25995e6df69a6a91454dcd96bd8eee1f10cec6318f55102582f0c73967c255b86g.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mediafire.com/conv/53fdba328c0b0c9b28666318b71b5409cf3e8165feb58e70fead4c30c20134796g.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mediafire.com/conv/e4b5a71ad044cae69e2602edcf39ee5ccbfeae2452106445d913ba51a977a2316g.jpg

[ Voor 81% gewijzigd door LogiForce op 12-11-2012 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
LogiForce schreef op maandag 12 november 2012 @ 21:27:
SMS stelt voor om hun aandeel wat ze in pCARS hebben gestoken (1.495.000 euros) op te geven voor degenen die al lid zijn en nog willen upgraden tot Full Member. Dus dit betreft de Juniors en Team Members.

Zie hier voor de Poll: http://forum.wmdportal.co...mbers-Tool-Packs-upgrades

[afbeelding]

Oh en voor wie het gemist heeft... Nicolas Hamilton (broer van Lewis) has joined our party. _/-\o_

http://www.wmdportal.com/...elcomes-nicolas-hamilton/

Hier nog wat pics van de nieuwe track ter aangelegenheid van het behaalde doel met het inzamelen van geld...

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Wat ziet die track er vet uit!! Hij staat nog niet in mijn lijstje, misschien binnenkort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LogiForce

LogiForce

The Black Whole

Is nog niet klaar. Dus inderdaad kan je hem waarschijnlijk wel binnen een maand verwachten. Misschien wel voor de volgende Junior patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Erg leuk voor Nicolas Hamilton, ik hoop dat ze er veel aan hebben.

Ook erg leuk dat iemand zijn sponsorgeld wilt opgeven voor mijn twijfel aan dit spel, die achteraf wel onterecht was. Ik ben nu Team Member en zou nog erg graag willen upgraden.

Buiten dat, hoop ik dat ze snel met een update komen want ik kom best wat muren tegen. Ik heb een stukje opgenomen.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=L3d11DP3Anc]

[ Voor 26% gewijzigd door Streskip op 14-11-2012 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie

Harrie

NederVlaming

CptChaos schreef op maandag 12 november 2012 @ 14:05:
[...]

Data retrieved from the backend server a few seconds ago.

The user has not set any records.
Wtf! Inderdaad! Maar met het banden model zoals het nu was, kwam ik ook niet meer in de buurt van mijn eigen tijden, dus ergens wel logisch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LogiForce schreef op maandag 12 november 2012 @ 06:56:
Dus ik kan niet spelen? Ik wilde eigenlijk net de aankoop eens gaan doen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• styx1
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

styx1

prutser

Ik kan ook niet spelen, maar dan om een andere reden :/
Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/vwxv60.png

Debian -- The Universal Operating System OF "Ubuntu: Linux for human beings"

• Streskip
Update?

• Dacuuu
styx1 schreef op woensdag 14 november 2012 @ 23:15:
[afbeelding]
Verwijder even de laatste update in de Appdata-local-pcars folder. Grote kans dat het erna wel werkt.

Verwijderd

styx1 schreef op woensdag 14 november 2012 @ 23:15:
[afbeelding]
Post het anders even op het WMD forum in plaats van hier... Het is een alpha he.

Ben benieuwd naar de bijdrages van Nic Hamilton, al vind ik het ook jammer dat Ben Collins al lang niks meer van zich heeft laten horen. Had het idee dat die met zijn enorme pak ervaring heel nuttige feedback gaf. Hoe dan ook voelen zulke bijdrages van pro coureurs voor mij betrouwbaarder dan simracers die opmerkingen maken over auto's waar ze nog nooit zelf in hebben gereden. Goed dus dat ze dit doen.

Edit: eerste blog van Nicolas staat inmiddels in het physics forum.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2012 10:51 ]

• styx1
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

styx1

prutser

Dacuuu schreef op donderdag 15 november 2012 @ 11:05:
[...]

Verwijder even de laatste update in de Appdata-local-pcars folder. Grote kans dat het erna wel werkt.
Het werkt weer. Ik heb niets verwijderd, waarschijnlijk was er gisteren een probleem met de patch server oid? =)

Debian -- The Universal Operating System OF "Ubuntu: Linux for human beings"

• cctl01
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 19:08
Er kan voor bestaande members nog ge-upgrade worden vanaf nu.
Ik ben zelf snel van Junior- naar Team-Member gegaan.
Is er nog een verschil tussen Team- en Full-Member? Volgens deze pagina http://forum.wmdportal.com/toolpacks.php is het enigste verschil dat je bij Full een exemplaar van het spel krijgt als deze klaar is, en je anders nog 20euro moet betalen daar voor.

• LogiForce

LogiForce

The Black Whole

cctl01 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 22:02:
Er kan voor bestaande members nog ge-upgrade worden vanaf nu.
Ik ben zelf snel van Junior- naar Team-Member gegaan.
Is er nog een verschil tussen Team- en Full-Member? Volgens deze pagina http://forum.wmdportal.com/toolpacks.php is het enigste verschil dat je bij Full een exemplaar van het spel krijgt als deze klaar is, en je anders nog 20euro moet betalen daar voor.
Of nog meer dan 20 euro. Want ze hebben het er al over dat de prijs bij lancering zeer waarschijnlijk boven de 45 euro van Full Member komt te liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triskele10
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 04-09 07:22
LogiForce schreef op donderdag 15 november 2012 @ 23:18:
[...]

Of nog meer dan 20 euro. Want ze hebben het er al over dat de prijs bij lancering zeer waarschijnlijk boven de 45 euro van Full Member komt te liggen.
Ik ben full-member en krijg het spel zonder bij te betalen, anders proberen ze nog meer geld af te troggelen.
Er staat duidelijk dat een full-member het spel "gratis" krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LogiForce

LogiForce

The Black Whole

triskele10 schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 10:46:
[...]

Ik ben full-member en krijg het spel zonder bij te betalen, anders proberen ze nog meer geld af te troggelen.
Er staat duidelijk dat een full-member het spel "gratis" krijgt.
Klopt, ik reageerde ook op het laatste stukje zin achter de komma.

"Anders moet je nog 20 euro bij betalen"

Dus als je team member bent en je krijgt de kortingsbon zeg maar en je gaat ervan uit dat het spel wanneer eenmaal op de markt 45 euro gaat kosten. Dan is het in die situatie inderdaad 20 euro bij leggen. Echter is het nu nog niet zeker wat de retail prijs zal zijn. Dit kan ook 60 euro in de winkel worden bijvoorbeeld.
Wat dus xou betekenen dat je als Full Member de volledige game alsnog met korting krijgt.

Moraal van het verhaal is dat je als Team Member dus geen zekerheid hebt over hoeveel je uiteindelijk zal bij moeten leggen bij aanschaf. Echter als je Full Member word dan krijg je gegarandeerd een exemplaar voor maar 20 euro extra ten opzichte van Team Member.

Ik hoop dat het nu duidelijker is geworden wat ik probeerde te zeggen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, dan wacht ik wel tot het spel voor 30 euro in de bak ligt B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LogiForce

LogiForce

The Black Whole

Verwijderd schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 01:28:
Nou, dan wacht ik wel tot het spel voor 30 euro in de bak ligt B)
Veel plezier in de Lent/Zomer van 2014 alvast. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
  • Laatst online: 26-11-2021
Heeft iemand anders hier ook problemen met de manier waarom car setups opgeslagen / geladen worden? Het systeem met saving groups / losse circuits vind ik niet lekker werken. De lijst scrolled nogal buggy en je bent de hele tijd tracks aan het uitvinken.

Waarom niet gewoon de speler zelf een naam laten geven en zelf mapjes laten maken, dan kun je daar toch al je info in kwijt? Zal wel met cross-platform comptabiliteit te maken hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
da_rippah schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 11:09:
Heeft iemand anders hier ook problemen met de manier waarom car setups opgeslagen / geladen worden? Het systeem met saving groups / losse circuits vind ik niet lekker werken. De lijst scrolled nogal buggy en je bent de hele tijd tracks aan het uitvinken.

Waarom niet gewoon de speler zelf een naam laten geven en zelf mapjes laten maken, dan kun je daar toch al je info in kwijt? Zal wel met cross-platform comptabiliteit te maken hebben..
Jup hier ook, erg vervelend. Had het liever gehad zoals jij het schetst..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben al een hele tijd geleden gestopt met spelen van dit spel: vind dat beta gedoe toch te vervelend. Constant veranderen er dingen waar je net aan gewend bent of je probeert te wennen aan dingen die misschien binnenkort weer veranderen... Het was leuk even een indruk van het spel te krijgen, maar ik wacht voorlopig wel weer totdat de versie wat definitiever wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 11:49:
Ik ben al een hele tijd geleden gestopt met spelen van dit spel: vind dat beta gedoe toch te vervelend. Constant veranderen er dingen waar je net aan gewend bent of je probeert te wennen aan dingen die misschien binnenkort weer veranderen... Het was leuk even een indruk van het spel te krijgen, maar ik wacht voorlopig wel weer totdat de versie wat definitiever wordt...
Mja dat is ook de bedoeling van heel het project, dat de community test en feedback geeft op allerhande zaken. Op die manier kan je zelf de ontwikkeling van de game beinvloeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LogiForce

LogiForce

The Black Whole

Doe het voorstel op WMD zou ik zeggen in het pCARS - User Interface subforum. Hopelijk veranderd er wat ten goede. Immers is je mening geven over alle zaken aangaande de game nu net wat er van ieder verwacht word die mee doet aan het project. ;)

Maar inderdaad, het kan handiger. Ook zou ik graag een default setup makkelijk kunnen selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik vind het ook een nogal vreemde manier van werken inderdaad, Ben nu bezig om een topic te starten bij WMD. :) Zoals het nu is, werkt het erg vervelend en heel onduidelijk. Plus je kan nu geen meerdere setups maken per auto en circuit.

EDIT:
Het topic is er! :)

[ Voor 9% gewijzigd door CH4OS op 17-11-2012 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
CptChaos schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 15:40:
[...]
Ik vind het ook een nogal vreemde manier van werken inderdaad, Ben nu bezig om een topic te starten bij WMD. :) Zoals het nu is, werkt het erg vervelend en heel onduidelijk. Plus je kan nu geen meerdere setups maken per auto en circuit.

EDIT:
Het topic is er! :)
Super! Het moet toch relatief simpel op te lossen zou je zeggen. After all, het zijn het een paar simpele parameters die in een file gedumped worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Leuk dat er meteen gewoon serieuze reacties zijn. Mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LogiForce schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 04:23:
Veel plezier in de Lent/Zomer van 2014 alvast. :P
Mwoah. Ik zou het liefste nu rijden, maar de keerzijde is dat de boel nog niet echt af is. Als spellen uitkomen zijn ze voor de PC meestal al geen 60 euro en dalen de prijzen vaak razendrap.

Ik zie de bonus van member worden er vooral in dat je nu kunt rijden, niet dat het veel goedkoper is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
Verwijderd schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 22:40:
[...]

Mwoah. Ik zou het liefste nu rijden, maar de keerzijde is dat de boel nog niet echt af is. Als spellen uitkomen zijn ze voor de PC meestal al geen 60 euro en dalen de prijzen vaak razendrap.

Ik zie de bonus van member worden er vooral in dat je nu kunt rijden, niet dat het veel goedkoper is.
En voor sommigen, waaronder ik, is het een toegevoegde waarde om de ontwikkeling op de voet te volgen (en er aan bij te kunnen dragen eventueel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LogiForce

LogiForce

The Black Whole

Verwijderd schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 22:40:
[...]

Jammer, dan heb jij je niet goed geinformeerd. Het is namelijk zo dat jij weer geld terug krijgt met winst liggende aan de verkoop cijfers. Dus als je 100 euro in legt als senior dan krijg je zo een 500 tot 1000 euro terug als het een beetje verkoopt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

da_rippah schreef op zondag 18 november 2012 @ 12:13:
En voor sommigen, waaronder ik, is het een toegevoegde waarde om de ontwikkeling op de voet te volgen (en er aan bij te kunnen dragen eventueel).
Na mijn ervaringen met Minecraft ben ik daar toch wat voorzichtiger mee geworden. Steeds als je het net lekker te pakken hebt gaat de boel weer op de schop en kan je weer opnieuw beginnen. Ten tijde van de final was ik het wel een beetje zat.
LogiForce schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 15:22:
Jammer, dan heb jij je niet goed geinformeerd. Het is namelijk zo dat jij weer geld terug krijgt met winst liggende aan de verkoop cijfers. Dus als je 100 euro in legt als senior dan krijg je zo een 500 tot 1000 euro terug als het een beetje verkoopt. ;)
Er werd wel stevig gewaarschuwd dat het geen investeringsmogelijkheid was. Het is mooi als het zo uitpakt, maar ik zou er niet al te veel van uitgaan.

Voor mij geldt jammerdebammer, ik kan er nu niet zo veel meer aan doen. Dan me nog maar even vermaken met F1 2010.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LogiForce

LogiForce

The Black Whole

Het is ook geen investering. Het is een inleg in een ontwikkeling van een spel met de kans op dat je deze inleg met winst weer terug krijgt. Plus je gaat een contract aan dat je helpt met de ontwikkeling van, dus het is een soort van beloningsvorm ook zeg ik dan.

De kans is groot dat het bedrag met winst terug komt, want de game komt uit op verschillende platformen, namelijk PC, PS3, 360 en Wii U. Dus een 1 miljoen exemplaren zou er wel in kunnen zitten (al dan niet 3 miljoen), kijkende naar de NFS shift game verkopen internationaal. Ook al zat hier uiteraard de marketing van EA achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dankzij mijn huisgenoot kan heb ik inmiddels ook een divers aantal rondjes gereden met c.a.r.s.
Behalve de ontbrekende licenties voor diverse circuits stoort het me enorm dat de AI zo idioot is.

lijken geen besef van andere te hebben waardoor er gigantische botsingen ontstaan in de eerste bocht.

Vergeleken met RF2, heeft die de AI toch een stuk beter onder controle (alleen ziet RF2 er niet uit, maar voelt wel een stuk verder door ontwikkeld)

maar heeft iemand iets van tips qua AI?, of maar gewoon lekker solo mijn rondjes doen op Cataluña of wel "besos" (gigantisch suffe nep naam)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breaker
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:00
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2012 @ 07:10:
Dankzij mijn huisgenoot kan heb ik inmiddels ook een divers aantal rondjes gereden met c.a.r.s.
Behalve de ontbrekende licenties voor diverse circuits stoort het me enorm dat de AI zo idioot is.

lijken geen besef van andere te hebben waardoor er gigantische botsingen ontstaan in de eerste bocht.

Vergeleken met RF2, heeft die de AI toch een stuk beter onder controle (alleen ziet RF2 er niet uit, maar voelt wel een stuk verder door ontwikkeld)

maar heeft iemand iets van tips qua AI?, of maar gewoon lekker solo mijn rondjes doen op Cataluña of wel "besos" (gigantisch suffe nep naam)
Heb vorige week gelezen dat de AI inderdaad een build of 2/3 geleden een beetje "gecrashed is"...

Wordt aan gewerkt om het weer een beetje op orde te krijgen. Weet niet precies waar het aan lag, maar iedereen heeft er last van. Rondvliegende auto's, gecrashte auto's die rondjes blijven spinnen met het gas vol open etc.

Moet zelf zeggen dat ik wel onder de indruk ben van pCars. Ben hier ook al een tijdje zoet mee (voornamelijk time trials en events) en het word beter en beter. Wacht alleen nog een beter systeem af voor het setup verhaal, zoals hierboven beschreven.

Waar ik nog niet helemaal uitkom is het volgende, wat is het meest gespeelde auto/circuit combo? Ben zelf verslaafd geraakt aan de Formule B :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik rijd ook voornamelijk met die langzaamste formule wagen, die andere houd ik nauwlijks op de baan (sta regelmatig achterstevoren)

Moet zeggen dat die 250cc 2 takt Kart ook wel grappig is. maar dan moet je weer niet op zeer snelle banen als Spa gaan rijden.

heb inmiddels maar de AI uitgezet,
vind het echter zonder AI weer saaier om rondjes te rijden, weer iets minder uitdaging en geeft weer dat gevoel van "alleen" rijden.
ach ja, is nog alpha. ze hebben nog ruim de tijd om alles aan te pakken

Vind het al lang fijn dat er niet overal te pas en te onpas zooi langs de baan staat (reclame borden, of andere neppe punten om je te helpen met je rempunt) want in het echt zijn circuits behoorlijk kaal, soms als je mazzel hebt die bordjes die nog aangeven hoeveel meter tot de bocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 06:43

Niellie41

[object Object]

Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 00:30:
Vind het al lang fijn dat er niet overal te pas en te onpas zooi langs de baan staat (reclame borden, of andere neppe punten om je te helpen met je rempunt) want in het echt zijn circuits behoorlijk kaal, soms als je mazzel hebt die bordjes die nog aangeven hoeveel meter tot de bocht
In het echt gebruiken ze ook reclame borden of andere objecten naast de baan als rempunt. Veel vaker dan je denkt.

Een voorbeeld is op Spa bij Fagnes
Afbeeldingslocatie: http://www.lemans.org/wpphpFichiers/1/1/ressources/Image/actualites/2012/fia-world-endurance-championship/2012-04/spa-circuit/06-fagnes.jpg
Onder in de foto zie je nog net zo'n reclame bord boven de baan hangen (links naast het ACO logo), dat bord gebruiken ze bij het WEC als rempunt voor die bocht.
Zowel de proto's als de GT's.

En circuits zijn niet zo heel kaal in het echt
Afbeeldingslocatie: http://1.bp.blogspot.com/-1dZYfGNy5sg/TnWFju_uq-I/AAAAAAAAISI/e6deTtU_jFg/s1600/2011+RA+Corvette+Bridge+5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v503/Pumbajr/IMG_0034.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door Niellie41 op 27-11-2012 01:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

neem eens een kijkje op Willow Springs of zo,
Dat is echt alleen maar asfalt,
Toch in menig race game staat daar dan van alles en nog wat naast de baan

YouTube: Willow Springs - 1:29

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 06:43

Niellie41

[object Object]

Wow. Die baan heb ik nog nooit gezien in een sim of in het echt. Ik heb er ook nog nooit van gehoord. Daar kan ik dus niet over oordelen.
Ik zie dat NFS Shift die baan heeft, maar bij Shift klopte die dingen nooit. Altijd te veel toeters en bellen.

Het ligt er ook aan wat voor serie dat weekend op het circuit is. Als de F1, WEC of een andere grote serie op bezoek is, dan staat er meer reclame.
Jou filmpje is gewoon iemand in zijn eigen Porsche die op zo'n trackday (of zelfs alleen) op de baan rijdt. Dan is het circuit heel kaal ja.

[ Voor 12% gewijzigd door Niellie41 op 27-11-2012 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 02:52:
neem eens een kijkje op Willow Springs of zo,
Dat is echt alleen maar asfalt,
Toch in menig race game staat daar dan van alles en nog wat naast de baan

YouTube: Willow Springs - 1:29
Autosport en reclame gaan hand in hand, eigenlijk heb je geen tijd om er op te letten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Streskip schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 22:45:
Autosport en reclame gaan hand in hand, eigenlijk heb je geen tijd om er op te letten ;)
In de formule 1 zei een coureur dat wanneer je op dingen naast de baan lette (buiten rempunten e.d.) je blijkbaar niet hard genoeg reed :p
Pagina: 1 ... 3 ... 57 Laatste