Verwijderd

Met F1 2012 valt ook een hoop lol te beleven, al zitten deze games in twee heel verschillende categorieën.

Er komen binnenkort trouwens nieuwe tyre fysics, en nieuwe dynamics (geen idee wat daarmee bedoeld wordt, maar het zal vast goed zijn :)).

Ik ben zelf vooral heel benieuwd naar de uitgebreide careermodus waarbij je begint in karts en daarna zelf mag uitzoeken welke kant je opgaat met je carriere. De driving school lijkt me ook interessant, en wordt ook vrij uitgebreid als ik de plannen op het forum bekijk. Kortom, er komt nog een hoop moois aan, als ze het allemaal weten waar te maken.

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19:53
Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2012 @ 19:05:
Ik ben zelf vooral heel benieuwd naar de uitgebreide careermodus waarbij je begint in karts en daarna zelf mag uitzoeken welke kant je opgaat met je carriere. De driving school lijkt me ook interessant, en wordt ook vrij uitgebreid als ik de plannen op het forum bekijk. Kortom, er komt nog een hoop moois aan, als ze het allemaal weten waar te maken.
:o Dit wist ik nog niet. Supervet!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2012 @ 19:05:
Met F1 2012 valt ook een hoop lol te beleven, al zitten deze games in twee heel verschillende categorieën.
Ja, heb je gelijk in. Zonet ook weer ff F1 2012 gespeeld: moest ff wennen aan de grijze lichte textures maar heb alsnog een heerlijke race gehad... ;) Maar ik ben ook erg benieuwd hoe ver Project Cars het gaat schoppen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-09 09:48

v8power67

Psn: Mausosaurus

Zojuist voor 45 euro mezelf ook dit spel aangeschaft :D
Speel wel met een xbox controller omdat ik nog steeds (al paar jaar) een race seat moet maken voor mn g25 en fanatec pwts.

Maar met controller al genoeg lol gehad, ziet er nice uit klinkt erg bruut(zeker als je net gt5 gespeeld hebt ;) ).
Enigste jammere vind ik dat ik soms gewoon hele lege vlaktes zie met lelijke textures zoals op bathurst.
En ik zit al heel snel aan de 2gb videoram, wat ik raar vind want rijdt dan in mn eentje op circuit.
Wel alles op max met 8xaa en 16x af.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:59

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Ook hier een nieuwe participant sinds gisteren. Na even de G25 goed instellen net lekker gereden op Spa en die California Highway, gaaf!

Geluid, graphics en zeker het rijden zijn nu al erg goed, dit gaat nog wat worden!

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:00
Hier nog een nieuwe speler! Ben nu bezig met de download. spannend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

v8power67 schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 16:18:
Zojuist voor 45 euro mezelf ook dit spel aangeschaft :D

Enigste jammere vind ik dat ik soms gewoon hele lege vlaktes zie met lelijke textures zoals op bathurst.
Vergeet niet... dit is nog maar een pre-alpha (of in ieder geval niet meer dan een beta)!!! Normaal zouden we dit spel pas over een jaar te spelen krijgen, maar door de interessante opzet van het project, mogen we nu al meedoen. Je bent dus eigenlijk aan het testen en het is helemaal niet vreemd dat her en der dingen ontbreken (heel erg merkbaar in het menu waar allemaal placeholder teksten staan ;) ).

Voor nieuwelingen die het nog niet weten: het geld dat je nu stopt in het spel (om de alpha/beta te mogen spelen/testen), krijg je later gekort op de prijs van het uiteindelijke spel. Voor 10 euro (goedkoopste) krijg je iets minder auto's en banen dan als je nu al 45 in het spel stopt. Je krijgt dan ook meer rechten op het forum. Je kan, als je voor 10 euro bent ingestapt, alsnog voor 35 in de 45 euro groep stappen. Er zitten ook nog wat stappen tussen. Als je voor 45 erin stapt, krijg je het spel (voor zover ik weet) uiteindelijk 'gratis'. Als je begrijpt wat ik bedoel.

Ik heb gisteren trouwens op Imola gereden! Een van m'n favo tracks van vroeger! :) Had nog geeneens door dat 'ie erin zat omdat de tracks allemaal andere namen hebben (de officiele of juist niet...?) Imola heet in Project Cars Bologna.

Leuk om te zien dat meer mensen erin stappen en net zo enthousiast zijn als ik. ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2012 20:18 ]

• v8power67

v8power67

Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 20:16:
[...]

Vergeet niet... dit is nog maar een pre-alpha (of in ieder geval niet meer dan een beta)!!! Normaal zouden we dit spel pas over een jaar te spelen krijgen, maar door de interessante opzet van het project, mogen we nu al meedoen. Je bent dus eigenlijk aan het testen en het is helemaal niet vreemd dat her en der dingen ontbreken (heel erg merkbaar in het menu waar allemaal placeholder teksten staan ;) ).
Owh dat ben ik zeker niet vergeten :P
Vind alleen jammer dan zit je naar die car models te kijken en dan klopt elke milimeter, het ziet er echt next level uit, en dan zie je ineens zon lege vlakke texture.
Dan realiseer je je ineens owh snap tis nog pre alpha.
Maar ben zeker onder de indruk, als je kijkt alles werkt de vering de aandrijassen, de stuurstangen alles :|
Echt ziekelijk veel detail, jammere was dat ik gisteravond weg moest want had nog graag uren gespeeld.
Maar dat ga ik nu inhalen :)

• Dacuuu
Gisteren heb ik een 45 euro accountje aangemaakt. Wat een pracht spel. De auto's zijn echt om te smullen. Je ziet wel dat het nog pre-alfa, Wat bugs hier en daar, maar al wel goed speelbaar verder. Ik zal het nog wel even moeten doen met een Xbox controller. Niet het beste, maar het werkt.

Download/Installatie ging wel even moeilijk. Ik heb een 60 GB SSD, en 1x2tb & 1x3tb schijven. De download van 3.4 gb ging in een temp folder op de c schijf(ssd) En dat ging dus even mis.

Verder sturen alle auto's erg verschillend en dat heeft wel even wat tijd nodig om alles door te krijgen. Wat wel leuk was is dat ik met C.A.R.S op het circuit van Spa echt het gevoel was dat ik er op reed, de bochten etc kloppen 'echt'.

• bvk

bvk

Dacuuu schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 13:18:
Gisteren heb ik een 45 euro accountje aangemaakt. Wat een pracht spel. De auto's zijn echt om te smullen. Je ziet wel dat het nog pre-alfa, Wat bugs hier en daar, maar al wel goed speelbaar verder. Ik zal het nog wel even moeten doen met een Xbox controller. Niet het beste, maar het werkt.

Download/Installatie ging wel even moeilijk. Ik heb een 60 GB SSD, en 1x2tb & 1x3tb schijven. De download van 3.4 gb ging in een temp folder op de c schijf(ssd) En dat ging dus even mis.

Verder sturen alle auto's erg verschillend en dat heeft wel even wat tijd nodig om alles door te krijgen. Wat wel leuk was is dat ik met C.A.R.S op het circuit van Spa echt het gevoel was dat ik er op reed, de bochten etc kloppen 'echt'.
Lampuhkap kon geen tijd registreren op Spa, misschien omdat hij geen full member is. Kun jij wel een tijd neerzetten die bij de records terug te vinden is? Ik wel namelijk.

Specs

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:03

Niellie41

[object Object]

Dacuuu schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 13:18:

Dan heb een lasergescande versie van Spa nog niet geprobeerd ;)

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
[b][message=39015065,noline]Verder sturen alle auto's erg verschillend en dat heeft wel even wat tijd nodig om alles door te krijgen. Wat wel leuk was is dat ik met C.A.R.S op het circuit van Spa echt het gevoel was dat ik er op reed, de bochten etc kloppen 'echt'.
Vergeleken met wat? Echt rijden op Spa, in dezelfde auto?

[ Voor 5% gewijzigd door Olaf van der Spek op 29-09-2012 14:41 ]

• Dacuuu
Niellie41 schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 14:06:
[...]

Dan heb een lasergescande versie van Spa nog niet geprobeerd ;)
Deze zijn toch al laser scanned? Zo niet, dan zien ze er goed uit ;)
Olaf van der Spek schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 14:32:
[...]

Vergeleken met wat? Echt rijden op Spa, in dezelfde auto?
Heb 5 jaar aan circuit racen gedaan, met de motor. Assen,Zandvoort,Spa,Zolder,Mettet,Oschersleben,Ales. Dus ken de banen behoorlijk uit mijn hoofd.

Edit, de nordschleife vergeten. Daar uiteraard alleen gereden, niet in competitie verband.

[ Voor 7% gewijzigd door Dacuuu op 29-09-2012 16:57 ]

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 12:38
Geen van alle tracks zijn gelaserscanned, bij Monaco is dit nog merkbaar bijvoorbeeld. Zo ligt de bekende bult op het oversteekpad een goede 50 meter tever van de bocht af naar mijn weten :)

Op de Nordschleiffe was het vooral camber wat nog weleens de plank missloeg geloof ik.

Over het algemeen, grafisch erg mooi, alleen ik heb nog niet met een stuurtje kunnen rijden helaas!

[ Voor 33% gewijzigd door Schuey op 29-09-2012 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Schuey schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 17:22:
Geen van alle tracks zijn gelaserscanned, bij Monaco is dit nog merkbaar bijvoorbeeld. Zo ligt de bekende bult op het oversteekpad een goede 50 meter tever van de bocht af naar mijn weten :)

Op de Nordschleiffe was het vooral camber wat nog weleens de plank missloeg geloof ik.

Over het algemeen, grafisch erg mooi, alleen ik heb nog niet met een stuurtje kunnen rijden helaas!
Een paar tracks zijn laserscanned? Een paar engelse tracks lees ik op hun site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Ah dat wist ik niet, kan zo even niet vinden welke het zijn maar dat zullen wel de minder bekende tracks zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Wisten jullie al dat je je tijden ook online kunt nakijken?

http://cars-stats.wmdportal.com/index.php/profile/search

Ook zijn we op GoTlike.nl al bezig met een subforum aan te maken, waar we onder andere car setups etc. kunnen plaatsen en bespreken. En uiteraard een TS channel.

En een groep binnen C.A.R.S. zelf voor mensen van Tweakers/Gotlike: http://forum.wmdportal.com/group.php?groupid=137

Zo, nu weer proberen om op Spa mijn tijden naar beneden te krijgen... ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
bvk schreef op zondag 30 september 2012 @ 14:32:
Wisten jullie al dat je je tijden ook online kunt nakijken?

http://cars-stats.wmdportal.com/index.php/profile/search

Ook zijn we op GoTlike.nl al bezig met een subforum aan te maken, waar we onder andere car setups etc. kunnen plaatsen en bespreken. En uiteraard een TS channel.

En een groep binnen C.A.R.S. zelf voor mensen van Tweakers/Gotlike: http://forum.wmdportal.com/group.php?groupid=137

Zo, nu weer proberen om op Spa mijn tijden naar beneden te krijgen... ;)
Bvk, ik had ook precies de website gevonden! Mooi :)

Tevens lijkt het me leuk als er meer tweakers op Teamspeak komen.

Dit is het ip adres: 62.212.66.142 of via de link

Misschien om de OP uitgebreider te maken met verschillende member versie's. inc teamspeak link etc?

[ Voor 5% gewijzigd door Dacuuu op 30-09-2012 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokkes
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-12-2022
Schuey schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 17:22:
Zet het klokje eens op 17:00/18:00 en rij eens een uurtje over de Nordschleife.... Prachtig gewoon.

GoTBF3 Race topic! -- Battlelog - Battalion'44 Servers :10Slots Wartide 213.32.98.194:7777 - TDM = 213.32.98.194:7781

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Kan hem alleen op het werk draaien, thuis nog niet. Dat zit er nog even niet in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Schuey schreef op zondag 30 september 2012 @ 16:05:
Kan hem alleen op het werk draaien, thuis nog niet. Dat zit er nog even niet in :)
Aanname, je werkt thuis en gaat naar je werk om te gamen... :P

Pfff... Ik krijg de Formula A op Spa momenteel niet sneller, het kreng breekt steeds op de meest ongelegen momenten uit... De achterkant zachter zetten en de rembalans naar voren verplaatsen helpt niet veel.

Maar even verder puzzelen en anders van iemand een goede setup kopiëren. Maar ik zoek het liever zelf uit ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Verkeerde aanname :P

De handling op veel auto's is nog niet final toch? Dikke kans dat er dan nog veel getweaked gaat worden :)
Kan echt niet wachten tot die pc in elkaar zit, rFactor 2 :9~ , pCars :9~

[ Voor 22% gewijzigd door Schuey op 30-09-2012 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Schuey schreef op zondag 30 september 2012 @ 16:32:
Verkeerde aanname :P

De handling op veel auto's is nog niet final toch? Dikke kans dat er dan nog veel getweaked gaat worden :)
Kan echt niet wachten tot die pc in elkaar zit, rFactor 2 :9~ , pCars :9~
Het lijkt inderdaad wel of sommige setting nog helemaal niet werken. Met de aanpassingen die ik gedaan heb had ik allang een stuk overstuur weg moeten halen...

Aan de andere kant moeten er nog zeker 4 secondes af kunnen, gewoon blijven proberen dan maar ;)
Dacuuu schreef op zondag 30 september 2012 @ 14:37:
[...]

Tevens lijkt het me leuk als er meer tweakers op Teamspeak komen.

Dit is het ip adres: 62.212.66.142 of via de link

Misschien om de OP uitgebreider te maken met verschillende member versie's. inc teamspeak link etc?
Of je gebruikt gewoon teamspeak.gotlike.nl of nog de oude teamspeak.gotbf3.nl links, wel zo makkelijk ;)

[ Voor 30% gewijzigd door bvk op 30-09-2012 16:52 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
bvk schreef op zondag 30 september 2012 @ 16:40:
[...]

Het lijkt inderdaad wel of sommige setting nog helemaal niet werken. Met de aanpassingen die ik gedaan heb had ik allang een stuk overstuur weg moeten halen...

Aan de andere kant moeten er nog zeker 4 secondes af kunnen, gewoon blijven proberen dan maar ;)

[...]

Of je gebruikt gewoon teamspeak.gotlike.nl of nog de oude teamspeak.gotbf3.nl links, wel zo makkelijk ;)
Klopt!
code:
1
teamspeak.gotlike.nl
werkt ook idd :)

Morgen een G27 kopen, dat lijkt me de beste keuze! ik wil niet meer geld kwijt zijn. En volgens mij komt er ook niet 1,2,3 een opvolger van de g27?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=-XwasyE_-gE]

[ Voor 42% gewijzigd door Dacuuu op 01-10-2012 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Nice, maar het was leuker geweest als ze in dezelfde auto's gereden zouden hebben denk ik met een beetje echt racen.

Met die G27 gaat het vast wel lukken ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-09 16:49

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Hier sinds gister ook maar gekocht. 45 euro voor een game dat in de alpha fase al uber is, geen geld. Vanavond maar weer verder :) (Ik heet in de game en op GoTlike Rice ipv DAMAGE)

[ Voor 16% gewijzigd door DAMAGE op 02-10-2012 17:36 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-09 20:21
:D eej maatje :D Ook hier in t topic al, mooi mooi mooi :D

Mja, pak de Caterham Superlight R500 allemaal maar eens en ga op Conneticut Hill GP rijden :D

ONGETWIJFELD 1 van de beste uitdagingen van het moment :D

Ow heren, meld je ook ff aan op GoTLike.nl en kom daar in het topic met ons meedoen en join de GoTLike groep op het forum van PCars

[ Voor 23% gewijzigd door Lampuhkap op 04-10-2012 01:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01:17
Hallo, ik heb de TS aan Dacuuu overgedragen. Hoofdreden is dat ik het spel niet eens kan spelen de komende tijd, en ook al een hele tijd niet meer. Hierdoor is mijn interesse voorlopig ook wel verwaterd. Het missen van een game-pc hakt er hier toch in.

Mijn excuses.

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
GAIAjohan schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 09:24:
Hallo, ik heb de TS aan Dacuuu overgedragen. Hoofdreden is dat ik het spel niet eens kan spelen de komende tijd, en ook al een hele tijd niet meer. Hierdoor is mijn interesse voorlopig ook wel verwaterd. Het missen van een game-pc hakt er hier toch in.

Mijn excuses.
Zodra je terug bent doen we het lekker met zn 2e ;) Heb al even snel wat dingen toegevoegd in de OP. In de toekomst meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hee_hallo

Ik heb de download nu aangezwengeld, heb dr zin in.
Het ouwehoeren met de jongens op teamspeak is al gebeurd dus dat wordt de komende tijd weer lachen :)
Ik heb het 10 euro pakket

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2012 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-09 10:12
Met het 10 euro pakket worden je laptimes niet bewaard. Althans niet met build 296.

Morgen (vrijdag) komt rond 14:00 uur GMT een update en dan zou het met de juniorbuild weer moeten werken :)

Daar wacht ik zelf op, want zonder dat laptimes gesaved worden heb ik er weinig aan.

:)

[ Voor 24% gewijzigd door vosss op 05-10-2012 01:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Verwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 22:33:
Hee_hallo

Ik heb de download nu aangezwengeld, heb dr zin in.
Het ouwehoeren met de jongens op teamspeak is al gebeurd dus dat wordt de komende tijd weer lachen :)
Ik heb het 10 euro pakket
Welkom! En tot snel ziens, straks op de baan en snel op ts :)
vosss schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 00:59:
Met het 10 euro pakket worden je laptimes niet bewaard. Althans niet met build 296.

Morgen (vrijdag) komt rond 14:00 uur GMT een update en dan zou het met de juniorbuild weer moeten werken :)

Daar wacht ik zelf op, want zonder dat laptimes gesaved worden heb ik er weinig aan.

Klopt,Lampuhkapje had er ook last van. Maar vandaag zal dat opgelost zijn dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23:24
Ik zit nog te twijfelen of ik C.A.R.S. ga aanschaffen. Heb namelijk geen stuurtje, en geen zin om een game en een stuur te kopen als ik het bijvoorbeeld niet leuk vind!

Racen met een tobo is nou ook niet echt... leuk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

R0y. schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 11:52:
Ik zit nog te twijfelen of ik C.A.R.S. ga aanschaffen. Heb namelijk geen stuurtje, en geen zin om een game en een stuur te kopen als ik het bijvoorbeeld niet leuk vind!

Racen met een tobo is nou ook niet echt... leuk..
Xbox controller gebruiken, doe ik ook, en ik zet met sommige wagens op bepaalde circuits top 10 tijden neer.
Dus is zeker weten goed te doen !!!
http://cars-stats.wmdportal.com/index.php/profile?user=26695
Hier kun je mn tijden zien, zijn paar redelijk goeie bij rest is vooral middenmoot.

[ Voor 145% gewijzigd door v8power67 op 05-10-2012 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Toevallig even de launcher gestart en hij begon al met updaten.
Update / patch is dus eerder vrijgegeven dan ik dacht.

Alleen nu nog even geen tijd om te testen, maar ik heb nu dus build 316 *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
v8power67 schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 12:34:
[...]

Xbox controller gebruiken, doe ik ook, en ik zet met sommige wagens op bepaalde circuits top 10 tijden neer.
Dus is zeker weten goed te doen !!!
http://cars-stats.wmdportal.com/index.php/profile?user=26695
Hier kun je mn tijden zien, zijn paar redelijk goeie bij rest is vooral middenmoot.
Ik heb alleen mijn ontvanger(Zo'n usb wireless ding) een tijd terug verkocht toen ik mijn xdoos kocht! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Dan koop je toch voor 25 - 35 euro een nieuwe gamepad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

vosss schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 12:48:
Toevallig even de launcher gestart en hij begon al met updaten.
Update / patch is dus eerder vrijgegeven dan ik dacht.

Alleen nu nog even geen tijd om te testen, maar ik heb nu dus build 316 *O*
Build 316 was er gisterenavond zelfs al, nog voor 24.00. Wel weer wennen, de tijden gehaald met build 311 haal ik ineens niet zo makkelijk meer. Meer mensen met deze ervaring?

Maar is het niet opslaan van de tijden niet gewoon een beperking van het 10,- account, los van de build?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
bvk schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 13:34:
[...]

Build 316 was er gisterenavond zelfs al, nog voor 24.00. Wel weer wennen, de tijden gehaald met build 311 haal ik ineens niet zo makkelijk meer. Meer mensen met deze ervaring?

Maar is het niet opslaan van de tijden niet gewoon een beperking van het 10,- account, los van de build?
Volgens mij niet, met build 296 zou het in het begin wel gewerkt hebben en later niet meer ofzo en met deze build zou het dus weer moeten werken :)

Overigens heb ik gisternacht rond 1 uur ofzo nog getest, maar toen haalde de launcher hem (hier in elk geval) nog niet binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Olaf van der Spek schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 13:26:
Dan koop je toch voor 25 - 35 euro een nieuwe gamepad?
Dan kan ik, zoals ik al hierboven aangaf. Net zo goed gelijk een stuurtje halen voor dat geld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Heb een bug gevonden :
http://i.imgur.com/zngUU.jpg
Sinds de nieuwe patch zit de aandrijfas en draagarmen niet goed meer bij de lotus turbo f1 wagie.
Heb een melding gemaakt op forum :
http://forum.wmdportal.co...h-316&p=260937#post260937

Gelijk ook wat fotos van het motorblok gemaakt :
DAMN
http://i.imgur.com/7UdrC.jpg
http://i.imgur.com/wJFki.jpg
http://i.imgur.com/WtTnC.jpg

[ Voor 20% gewijzigd door v8power67 op 05-10-2012 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
R0y. schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 13:47:
Dan kan ik, zoals ik al hierboven aangaf. Net zo goed gelijk een stuurtje halen voor dat geld..
Voor 35 euro heb je geen fatsoenlijk stuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Olaf van der Spek schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 14:03:
[...]

Voor 35 euro heb je geen fatsoenlijk stuur.
Simpel stuurtje.. Zonder force feedback oid...?Volgens mij wel :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:02

BM

Moderator Spielerij
R0y. schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 14:28:
[...]

Simpel stuurtje.. Zonder force feedback oid...?Volgens mij wel :9
Geen force feedback wil je niet, niet als een game zich enigszins serieus neemt iig :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:29
Het doet me ook pijn als ik lees dat mensen dit spelen met een Gamepad.

Zijn er ook mensen hier die CARS enkele maanden geleden al speelden? Ik heb het toen geprobeerd, maar liep tegen veel te veel input lag aan, slechte FFB en matige physics. In hoeverre is dat nu verbeterd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
BM schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 14:58:
[...]

Geen force feedback wil je niet, niet als een game zich enigszins serieus neemt iig :)
Volledig mee eens! Zijn wel wat stuurtjes van trust geloof ik die wel force feedback hebben rond de 40 euro. Mischien dat ik daar is voor kijk. Om nu een nieuwe gamepad te komen voor een racesim zou ik inderdaad zien als weggegooid geld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

R0y. schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 15:11:
[...]

Volledig mee eens! Zijn wel wat stuurtjes van trust geloof ik die wel force feedback hebben rond de 40 euro. Mischien dat ik daar is voor kijk. Om nu een nieuwe gamepad te komen voor een racesim zou ik inderdaad zien als weggegooid geld!
Trust is niet zo heel best, dan is Thrustmaster al wat beter en daar zijn er ook meerdere van onder de € 50,-. Of je kijkt op V&A, zat mensen die geen tijd meer hebben voor racen en hun stuurtje verkopen.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Ik denk dat als je nog nooit met een stuurtje gespeeld hebt dat de G25 van Logitech ergens tweedehands op de kop tikken de beste keus is die je kan maken. Heel veel stuur voor weinig geld.

Als je tweedehands niet aandurft kijk dan naar de G27. Die is momenteel ook goedkoper dan toen ik mijn G25 nieuw kocht volgens mij.

Als het je bevalt dan kan je het zo duur maken als je wilt, maar stuurtjes zonder FFB wil je echt niet nee, terechte opmerking van BM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
BM schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 14:58:
[...]

Heb hier een G27, heb de FFB erg laag staan. Dan gaat het sturen lekker licht en kan ik lang racen >:)
Requiem19 schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 15:05:
Het doet me ook pijn als ik lees dat mensen dit spelen met een Gamepad.

Zijn er ook mensen hier die CARS enkele maanden geleden al speelden? Ik heb het toen geprobeerd, maar liep tegen veel te veel input lag aan, slechte FFB en matige physics. In hoeverre is dat nu verbeterd?
Input lag heb ik geen last van, En hoor er ook niemand over, had wel gelezen dat dat eerst anders was. Nu niet meer dus.

[ Voor 45% gewijzigd door Dacuuu op 05-10-2012 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Laptime probleem heb ik dus nog steeds. Verdorie. En het zou volgens het forum opgelost zijn in deze nieuwe build. En dat is het dus niet.

;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
vosss schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 18:14:
Laptime probleem heb ik dus nog steeds. Verdorie. En het zou volgens het forum opgelost zijn in deze nieuwe build. En dat is het dus niet.

;(
Dantoch een kleine account upgrade..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Nouja online worden ze wel opgeslagen zie ik, maar in het spel zelf niet en ik vind het kut om steeds uit eht spel te gaan en online kijken wat mn beste tijd ook weer was }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-09 08:25
Aha! Deze game heeft dus al een topic op Tweakers.

Ik speel 'm zelf al enige tijd en heb het pakket van 45 Euro genomen (met de gedachte van "dan heb ik de game bij de release straks direct"). Speel het met een Logitech Driving Force GT en moet zeggen dat de Force Feedback in deze game érg goed is uitgewerkt! Zo ook de auto's en het geluid.

De AI van de tegenstanders zullen ze echter nog behoorlijk aan moeten bijschaven. Het is nu nog vrij moeilijk om langs alle over de kop vliegende tegenstanders te komen... De snelheid bij de tegenstanders zit er dan wél weer goed in want bijhouden doe ik ze nog niet echt. Ach, dat komt t.z.t. allemaal wel.

De game is in elk geval veelbelovend en een stuk realistischer dan bijv. GT5. Bevalt tot nu toe erg goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:37

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

ik twijfel of ik dit spel ga aanschaffen, ben erg benieuwd erna.
Wat ik me ook afvraag, wat doet GTR3? daar al iets over gehoord..?

en hoe speelt dit spel met een microsoft sidewinder wheel?
als dat lekker speelt, wil ik wel een kiekje wagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
ksborg schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 00:08:
Aha! Deze game heeft dus al een topic op Tweakers.

Ik speel 'm zelf al enige tijd en heb het pakket van 45 Euro genomen (met de gedachte van "dan heb ik de game bij de release straks direct"). Speel het met een Logitech Driving Force GT en moet zeggen dat de Force Feedback in deze game érg goed is uitgewerkt! Zo ook de auto's en het geluid.

De AI van de tegenstanders zullen ze echter nog behoorlijk aan moeten bijschaven. Het is nu nog vrij moeilijk om langs alle over de kop vliegende tegenstanders te komen... De snelheid bij de tegenstanders zit er dan wél weer goed in want bijhouden doe ik ze nog niet echt. Ach, dat komt t.z.t. allemaal wel.

De game is in elk geval veelbelovend en een stuk realistischer dan bijv. GT5. Bevalt tot nu toe erg goed!
Als je in het lijstje wil van de OP, moet je maar even je pCARS nickname doorsturen :)
Nickrsd schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 05:25:
ik twijfel of ik dit spel ga aanschaffen, ben erg benieuwd erna.
Wat ik me ook afvraag, wat doet GTR3? daar al iets over gehoord..?

en hoe speelt dit spel met een microsoft sidewinder wheel?
als dat lekker speelt, wil ik wel een kiekje wagen
Hoe het stuurt? Met de sidewinder weet ik het niet. Maar alleen het idee al dat je met een stuurtje nauwkeuriger kan sturen is genoeg om lekker te racen. Dus ik zou zeggen. Give it a shot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speculaasje
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20:57
Vandaag maar eens geupgrade naar Team Member, na de vele positieve verhalen was ik toch wel benieuwd naar de verbeteringen die doorgevoerd zouden zijn.

Het positieve aan de laatste build is dat er zowaar te rijden valt met mijn Fanatec stuur, in de oudere builds was dat niet goed mogelijk i.v.m. kreupele FFB instellingen.

De kwaliteit van de physics zijn naar mijn mening nog steeds ondermaats, het is wel wat verbeterd maar de invloeden van de "Shift 2" engine zijn nog duidelijk aanwezig bij de gewichtsverplaatsing van de auto (met name op curbs en bij het verliezen van de controle over de auto).

Ik ben zelf groot fan van de klassieke F1 wagens, dus ik dacht laat ik de oude Lotus er weer eens bijpakken voor een paar rondjes op Rouen Les Essarts.

Met 2 vingers in de neus kon ik met de 79 Lotus rondjes rijden met een paar duizendste verschi. Had totaal niet het gevoel dat ik in een auto reed met een gebrek aan downforce en grip, eerder het tegenovergestelde.

Hetzelfde geld voor de 86 Lotus, 1 van de meest krachtige F1 auto's ooit gebouwd (~1500 pk in Q trim). Ook hier totaal geen gevecht met de auto en ik kon gewoon rustig me rondjes rijden.....

Daar slaan ze wat mij betreft de plank echt volledig mee mis (en ja ik weet dat het een pre-alpha is).

Daarna nog wat rondjes gedaan in de Z4 GT3. De (placeholder?) physics van deze auto stemde me al wat positiever. Deze wagen voelde al een stuk natuurlijker aan.

Voor de rest ziet het geheel er leuk uit, maar dat is voor mij niet het belangrijkste in een racegame. Mooie plaatjes hoor je geen tijd voor te hebben om naar te kijken :).

Ik ben benieuwd wat het nieuwe banden model ons gaat brengen.... Hopelijk brengt dat een wat rigoreuzere (positieve) verandering met zich mee op het physics vlak.

Dat, in combinatie met een realistischere immersie van sommige auto's en ik zal wel gaan upgraden naar Full Member. Op dit moment is de titel mij dat nog niet waard.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:06

Harrie

NederVlaming

Ik was wat bezig met de car setups, en zag dat ik bijvoorbeeld bij de caterhams de gear ratio van 1t/m5 kan aanpassen, maar niet van de 6e gear. Is dit omdat ik het 25€ pakket heb genomen ipv het €45 membership? Of is dit bij iedereen zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Op dit moment is de titel mij dat nog niet waard.....
Eigenlijk is het nog niet eens een titel, hoewel de naam er wel is. Het is gewoon nog meer dan een jaar van de release af en nog in pre-alpha fase he. Ik merk ook ongemakken waarvan ik denk dat moet toch op een maandagochtend op tijd van een bak koffie simpel op te lossen zijn.

Bijvoorbeeld dat de ghost niet gedeeltelijk transparant te maken is; al dan niet met schuifbalkje hoe doorzichtig je hem wilt hebben.

Erg lastig om nu tegen je eigen ghost te racen omdat ie gewoon 100% zichtbaar is.
Ik heb er verder geen verstand van, maar dat soort dingen lijken me niet lastig. Maargoed, de game is verre van af, dus we zien wel. Ik vermaak me er wel mee denk ik. Gisteren wat rondjes op Monza gereden met de Formule A in default setup. Snelste tijd een 1,26:960 wat kennelijk goed is voor de 111ste plek ter wereld.

Niet slecht voor een half uurtje proberen (vorige build heb ik eigenlijk niet gespeeld).

Mijn gebruikersnaam is hetzelfde als hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Harrie schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 16:05:
Ik was wat bezig met de car setups, en zag dat ik bijvoorbeeld bij de caterhams de gear ratio van 1t/m5 kan aanpassen, maar niet van de 6e gear. Is dit omdat ik het 25€ pakket heb genomen ipv het €45 membership? Of is dit bij iedereen zo?
Ja, bij mij wel en ik heb het 100,- pakket, is dus gewoon nog een bug denk ik.

Op Suzuka zit ook een leuke bug, als je richting Spoon gaat rij je soms tegen een onzichtbare muur op. Jammer, had een beetje met de F1 mee willen doen dit weekend, nu viel er geen leuke tijd te rijden...

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Op Spa bij het induiken van Eau Rouge heb je dat ook als je die kerb aan de linkerkant meepakt.

Monza heb ik redelijk in de vingers. Momenteel 69ste overall met 1:25.760 en met Formula A 63ste :)

Nu eens kijken op Spa, want daar sta ik nog op plek 666 overall met 1:57.639 en die tijd slaat nergens op.
Eens kijken hoeveel ik daar vanaf krijg.

:9

Ow en mijn profiel is dus http://cars-stats.wmdportal.com/index.php/profile?user=25647 voor de duidelijkheid en ik wil er wel bij staan in de OP (ben wel maar juniormember, maar dat mag de pret niet drukken :+ )

=edit=
Eerste poging naar 1:52.780
Tweede poging, onzichtbare muur, derde poging ook onzichtbare muur. Vierde poging ook. Allemaal op verschillende plekken ;(

Dan ga ik maar eens kijken welke circuits er nog meer inzitten, want zo is het geen doen op Spa helaas ;(

[ Voor 19% gewijzigd door vosss op 07-10-2012 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
vosss schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 16:27:
[...]Mijn gebruikersnaam is hetzelfde als hier :)
Je staat er bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

vosss schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 20:34:

=edit=
Eerste poging naar 1:52.780
Tweede poging, onzichtbare muur, derde poging ook onzichtbare muur. Vierde poging ook. Allemaal op verschillende plekken ;(

Dan ga ik maar eens kijken welke circuits er nog meer inzitten, want zo is het geen doen op Spa helaas ;(
Vreemd, op Spa heb ik hier dus totaal geen last van, alleen nog op Suzuka meegemaakt. Waarbij vanavond weer geheel niet... :?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spel ziet er gaaf uit vanaf filmpjes en screenshots zeg! Hopen dat er nog meer auto's beschikbaar zullen komen.

Weet iemand of je de ' system requirements' volgens de site daadwerkelijk nodig hebt voor de laagste settings?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Build 318 is aan het installeren hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

ik wil ook wel junior member worden, kost €10,00.. er staat een paypal logo bij.
heb vanmorgen 10 euro op paypal gestort. Dat duurt 1/2 dagen..

kan ik straks gewoon de beta kopen en spelen met een junior membership?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
318 idd, maar ik heb geen idee wat er beter aan geworden is nog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nickrsd schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 20:57:
ik wil ook wel junior member worden, kost €10,00.. er staat een paypal logo bij.
heb vanmorgen 10 euro op paypal gestort. Dat duurt 1/2 dagen..

kan ik straks gewoon de beta kopen en spelen met een junior membership?
Je koopt niet echt de beta maar je betaald voor toegang tot het spel op een bepaald niveau. Hoe meer je betaald, hoe meer je kan doen met de beta en hoe meer je kan doen op het officiele forum. Het geld dat je nu in het spel stopt, hoef je straks niet meer te betalen als je het uiteindelijke spel gaat kopen. Maar goed, met dat tientje kan je straks de beta downloaden en spelen.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2012 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Ik had eigenlijk alleen nog maar op Monza en op Spa gereden, maar het valt me nu pas wel op dat er potdorie een hoop content nog gelocked is als je junior member bent.

Een aantal auto's, multiplayer wat nu geloof ik vrijgegeven is voor team member, een hele hoop circuits.

Ik ga denk ik toch maar eens upgraden naar team member :)

Overigens heb ik die snelste ronde op Monza gereden met wat bier in mn giegel. Ik kom er nu net niet meer aan en blijf rond de 1:25,9 hangen.

Tijd voro bier dus :+ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

dan zal ik ff moeten wachten tot het geld op mn paypal staat, zodat ik kan junior member kan worden.
wie weet als het bevalt wordt ik team member!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Jullie zitten heel dicht bij elkaar inderdaad! Ik heb nu mijn stuur gekalibreerd, weer ff wennen maar lijkt wel scherper te sturen. Misschien kan ik nu in de buurt komen..

En morgen eens goed bezig gaan met multiplayer, eerste indruk was goed :)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Het begint nou toch te jeuken hoor! Ik ga vanavond is het goedkoopste pakket (5 euro geloof ik) aanschaffen om te testen. Indien dat wat is kijken voor een stuurtje.

Iemand ervaring met pCars+Logitech Driving Force GT. Of heeft er iemand een beter alternatief (liefst goedkoper :9 ). Een G25 of 27 gaat het niet worden..

Er is natuurlijk ook nog de Thrustmaster Rally GT Force Feedback maar daar lees ik toch weer wat mindere reviews over. Wat ik dan weer jammer vind aan de Logitech is het ontbreken van " echte " flippers...

[ Voor 24% gewijzigd door R0y. op 09-10-2012 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R0y. schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 13:11:
Het begint nou toch te jeuken hoor! Ik ga vanavond is het goedkoopste pakket (5 euro geloof ik) aanschaffen om te testen. Indien dat wat is kijken voor een stuurtje.

Iemand ervaring met pCars+Logitech Driving Force GT. Of heeft er iemand een beter alternatief (liefst goedkoper :9 ). Een G25 of 27 gaat het niet worden..

Er is natuurlijk ook nog de Thrustmaster Rally GT Force Feedback maar daar lees ik toch weer wat mindere reviews over. Wat ik dan weer jammer vind aan de Logitech is het ontbreken van " echte " flippers...
Goedkoopste is een tientje. En ik heb zelf (al jaren) de Logitech Driving Force Pro (volgens mij de voorloper van de GT of gewoon hetzelfde ding met een andere sticker...?) en die bevalt me prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-08 13:09
DFGT van marktplaats zien te plukken, voor 5 a 6 tientjes ben je dan klaar (heb ik ook gedaan, maar heb geen pCars).

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Yonni schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 13:31:
DFGT van marktplaats zien te plukken, voor 5 a 6 tientjes ben je dan klaar (heb ik ook gedaan, maar heb geen pCars).
Koop dingen toch altijd liever via tweakers O-)

Maargoed, heb het spel aangeschaft(pakket van 10 euro, om mee te beginnen)... Conclusie... NIET LEUK met een toetsenbord 8)7

Toch nog maar even wachten op een stuurtje :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

ik speel het spel met microsoft sidewinder stuur.. gaat aardig.
alleen die AI man, dat gaat nergens over...
had voor de gein 35 opponents, het is alleen van de baan afrijden:S en elkaar onwijs hard eraf rammen..
demolution is er nog niets bij.

en online kan ik niet zkr? met een junior member?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTeek
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-09 11:33

TheTeek

TheTeek

Ik ga nu ook voor de Project Cars Team member, zwager heeft het al even en dit weekend even mogen sturen met een Formule A op Suzuka..., WOW, wat een reactie, wat een gevoel (G25).
Echt super goede feedback, beter dan rfactor wat ik toch al jaren speel...!!

Als Multiplayer straks goed uitgewerkt is en eventueel mods mogelijk zijn wordt dit echt een super mooie simulator.

No one knows what TheTeek is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Nickrsd schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 19:56:
ik speel het spel met microsoft sidewinder stuur.. gaat aardig.
alleen die AI man, dat gaat nergens over...
had voor de gein 35 opponents, het is alleen van de baan afrijden:S en elkaar onwijs hard eraf rammen..
demolution is er nog niets bij.

en online kan ik niet zkr? met een junior member?
Online kan pas vanaf €100. Verwachting is wel dat binnenkort ook dat de minder bedeelde online kunnen spelen, like me :)
TheTeek schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 10:18:
Ik ga nu ook voor de Project Cars Team member, zwager heeft het al even en dit weekend even mogen sturen met een Formule A op Suzuka..., WOW, wat een reactie, wat een gevoel (G25).

Als Multiplayer straks goed uitgewerkt is en eventueel mods mogelijk zijn wordt dit echt een super mooie simulator.
Lekker he :9 en je kan nog zoveel instellen en tweaken, en pCARS zit nog maar in alpha fase.. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Dacuuu schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 10:46:
[...]

Online kan pas vanaf €100. Verwachting is wel dat binnenkort ook dat de minder bedeelde online kunnen spelen, like me :)
Volgens mij vanaf de huidige 318 build toch al vanaf team member of niet?

=edit=
Ownee toch senior member. Ik meende ergens gelezen te hebben team member, maar dat vind ik nergens meer.

[ Voor 15% gewijzigd door vosss op 10-10-2012 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalfreak
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:25

Metalfreak

Hoije woh!

R0y. schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 18:33:
[...]

Koop dingen toch altijd liever via tweakers O-)

Maargoed, heb het spel aangeschaft(pakket van 10 euro, om mee te beginnen)... Conclusie... NIET LEUK met een toetsenbord 8)7

Toch nog maar even wachten op een stuurtje :9
Als ik mijn defecte G27 aan de gang krijg, heb ik een Driving Force Pro over. Maar daar moet ik wel nog even aan prutsen, dus kan niet zeggen dat het snel geregeld is.

Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speculaasje
TheTeek schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 10:18:
Dan wil ik niet weten welke rFactor mods jij gespeeld hebt.... laat staan rF2 welke op dit moment op het gebied van FFB ongenaakbaar is vergeleken met alle andere sims (wellicht op netKar Pro na, welke ook zeer indrukwekkende FFB/physics heeft)

pCars geeft mij nog veel te erg het gevoel dat het een gemodificeerde variant is van Shift 2. De FFB is naar mijn mening niet bijzonder (ben allang blij dat het nu werkt met me Fanatec stuur) en de physics hebben nog een lange weg te gaan voordat het de label sim krijgt van mij.

Het is nu meer te vergelijken met een GT5 of Forza, leuk om af en toe eens te spelen maar voor het realistische werk zijn er simpelweg betere titels verkrijgbaar (oke, ze hebben niet de graphics die pCars heeft, maar zolang de "sim" beleving niet in het spel zit bieden goede graphics voor mij niks extra's).

Tuurlijk hoop ik dat ze in de komende maanden / jaar het op physics vlak verbeteringen doorvoeren en op het niveau van rF(2), Asetto Corsa etc. komen. De potentie is er in ieder geval. Hoe meer echte sims hoe beter! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie

Harrie

NederVlaming

En weer een update :) Build 320 nu.
Build 320 (10/10/12, Junior Member+)
Disabled vehicle physics damage in MP mode.
Made the waypoint code in GetClosestWayPointBehind handle missing next waypoint cleanly instead of crashing
Reinstated code which disables crumple damage when in multiplayer mode
Corrected "Synchronising..." text
Added check for 'custom livery' when using 'random livery'
Fixed bug where the game could crash if the user has many local IPv4 interfaces + sends direct p2p pings/pongs from multiple address+port combinations
Added safety clamp to index while accessing Route::mPoint array
Fixes for MP Lobby screen:
* Fixes a potential crash for bad vehicle data
* Avoids clearing chat on entering the vehicle select screens
* Avoids unecessary message on leaving lobby voluntarily
Online sessions:
* Added logging of user name when someone leaves the session
* When host migration happens in the lobby, the new host revalidates all users' setups. This prevents an invalid vehicle being used in a certain situation
* Added a devmodeconfig value allowing to restrict sessions that can be browsed. This will be useful for creating testing sessionis that should only be joinable by a certain set of people
* Added the following to logs: sending chat messages, creating and joining sessions
* When preparing the final load setup message, the host will validate the setup once more, and will assert when a change had to be made
* Added asserts to detect invalid user setup being sent from the admin
* Added empty implementation of the handler that will eventually calculate authoritative race results in M
Restricted Content icon updated
Added 'driver labels' setting to gameplay options screen
Derby -add new textures - pitwall
Added 'disabled' state to MP browse refresh button
Added 'cancel' to loading dialog, which will exit the player fromt he loading game and return them to their previous screen
Eifelwald GP - Changed the Logo for the version with the correct spelling
Eifelwald - incorrect file name with incorrect logo spelling
Minor update to spacing of text on login screen
LOD Distance Increased on Monterey Dynamic Brake Markers
Caterham SP300R: suspension geometry file added for real this time (car crash fix)
Increased online protocol version number (to ensure older builds can't connect to build 320 or later)
Fix for dynamics objects popping
Fix for Caterham crash introduced after Caterham fix
Pagani Huayra: Adjusted gearing, conservation of energy brake heating, replaced a bit of Zonda R placeholder aero. New setup is required with this change
New Northampton export

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
Jep en het lijkt wel aan te voelen met de Caterham R500 alsof er op Monterey veel minder grip is. Remmen blokkeren meer (en dan aai ik zon beetje alleen nog maar over t pedaal) en op sommige stukken ook redelijk wat onderstuur op snelheid. Daar zou ik wel verbetering in willen zien. Overgiens sta ik met de Caterham Superlight R500 in de Top 10 op Conneticut Hill GP! (9e plek om precies te zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien lees ik niet goed door mijn moeheid, maar waar zie je wat je kunt krijgen voor hoeveel geld? Ik mis het overzicht een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 01:27:
Misschien lees ik niet goed door mijn moeheid, maar waar zie je wat je kunt krijgen voor hoeveel geld? Ik mis het overzicht een beetje.
Daar ben ik inderdaad ook naar op zoek. Welke auto's+locatie's krijg je met de verschillende pakketen.

Heb op het moment de 10 euro versie, en wat mooie locatie's lijken toch te ontbreken! Dus als ik een stuurtje heb toch maar is een ander pakket erbij nemen.

Snap ik het goed, als ik nu de 10 euro versie heb, en ik wil de 25... Dat ik dan 15 moet bij betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-09 09:57
R0y. schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 08:30:
[...]

Daar ben ik inderdaad ook naar op zoek. Welke auto's+locatie's krijg je met de verschillende pakketen.

Heb op het moment de 10 euro versie, en wat mooie locatie's lijken toch te ontbreken! Dus als ik een stuurtje heb toch maar is een ander pakket erbij nemen.

Snap ik het goed, als ik nu de 10 euro versie heb, en ik wil de 25... Dat ik dan 15 moet bij betalen?
Van junior member naar team member is idd 15 bij betalen je hebt immers al 10 euro betaald.
Het is idd niet erg duidelijk bij welk "level" je welke tracks en auto's krijgt.

[ Voor 6% gewijzigd door Flex0r op 11-10-2012 09:37 ]

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
En gisteren weer een nieuwe patch, gaat hard de laatste tijd!

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
Build 320 (10/10/12, Junior Member+)
Disabled vehicle physics damage in MP mode.
Made the waypoint code in GetClosestWayPointBehind handle missing next waypoint cleanly instead of crashing
Reinstated code which disables crumple damage when in multiplayer mode
Corrected "Synchronising..." text
Added check for 'custom livery' when using 'random livery'
Fixed bug where the game could crash if the user has many local IPv4 interfaces + sends direct p2p pings/pongs from multiple address+port combinations
Added safety clamp to index while accessing Route::mPoint array
Fixes for MP Lobby screen:
* Fixes a potential crash for bad vehicle data
* Avoids clearing chat on entering the vehicle select screens
* Avoids unecessary message on leaving lobby voluntarily
Online sessions:
* Added logging of user name when someone leaves the session
* When host migration happens in the lobby, the new host revalidates all users' setups. This prevents an invalid vehicle being used in a certain situation
* Added a devmodeconfig value allowing to restrict sessions that can be browsed. This will be useful for creating testing sessionis that should only be joinable by a certain set of people
* Added the following to logs: sending chat messages, creating and joining sessions
* When preparing the final load setup message, the host will validate the setup once more, and will assert when a change had to be made
* Added asserts to detect invalid user setup being sent from the admin
* Added empty implementation of the handler that will eventually calculate authoritative race results in M
Restricted Content icon updated
Added 'driver labels' setting to gameplay options screen
Derby -add new textures - pitwall
Added 'disabled' state to MP browse refresh button
Added 'cancel' to loading dialog, which will exit the player fromt he loading game and return them to their previous screen
Eifelwald GP - Changed the Logo for the version with the correct spelling
Eifelwald - incorrect file name with incorrect logo spelling
Minor update to spacing of text on login screen
LOD Distance Increased on Monterey Dynamic Brake Markers
Caterham SP300R: suspension geometry file added for real this time (car crash fix)
Increased online protocol version number (to ensure older builds can't connect to build 320 or later)
Fix for dynamics objects popping
Fix for Caterham crash introduced after Caterham fix
Pagani Huayra: Adjusted gearing, conservation of energy brake heating, replaced a bit of Zonda R placeholder aero. New setup is required with this change
New Northampton export

Build 319 (9/10/12, Junior Member+)
Online: Fixed reversed logic for displaying/not displaying car setup changes. Changes initiated by the player would be hidden, default changes made by admin would be visible
MP UI fixes for allowing UI events post load, handling vehicle selection messages, showing 'MenuReturn' message
* Adds better error handling to game create screen
* Add anti-spam to browse refresh button, and prevents it being used before game sare available
Fixed Lazy Init when adding a NetDebug page while debug output is disabled
Added disable applinks for GUIButtons
CharacterAnimationManager: - Removed the error return conditions from Activate()
TokenString will initialize the format string to a specific debug string. This is to catch instances of using the uninitialized token strings elsewhere
Enabled lazy container init reporting
Added exception info to PC crash dump file and log. Crash log now includes the calling thread ID in the filename to avoid overwrites from multiple exceptions
Wisconsin Raceway - add new textures for MarshalZone
Northampton. New textures
Bathurst viewer lights toned back in intensity as requested
Eifelwald GP moved garage spot 1 out onto pit lane temporarily untill last 3 garages are opened and floors fixed to avoid falling through
Connecticut Hill Night - changed grid to 46
Northamption - New textures for the building
Caterham R500: engine cooling set up as a % range, brake cooling tweak, zero shift delay for H-pattern cars
Caterham SP300/R: Applied new suspension geometry to physics, spring rate changes to fit, conservation of energy brake heating, brake and engine ducting set up at % ranges. New setup is required with this change
New Eifelwald export
KNOWN ISSUE: Using Caterham SP 300/R will crash the game, so please avoid for now

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Flex0r schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 09:31:
[...]

Van junior member naar team member is idd 15 bij betalen je hebt immers al 10 euro betaald.
Het is idd niet erg duidelijk bij welk "level" je welke tracks en auto's krijgt.
Ik heb dat vergeleken met de team en full members van ons groepje en iedereen had hetzelfde aantal banen en auto's als ik (Senior) had. Alhoewel niet iedereen de testtrack erbij had staan, maar die is toch nog in ontwikkeling.

Dit was met patch 318 trouwens, ik ga zo de 320 eens starten en kijken of er zaken zijn bijgekomen. En om MP weer te proberen natuurlijk :P

Wat je als Junior mist kan ik je niet vertellen...

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speculaasje
Als junior mis je een aantal banen als de Nordschleife en de hillclimbs/open world banen. Daarnaast mis je een aantal nieuwe auto's als de BMW's en de Pagani Huayra of hoe dat ding ook heet.

Beide wagens zijn nog niet bepaald in een voltooid stadium maar wellicht dat de extra banen voor jou de investering waard zijn.

Ik heb laatst ook geupgrade naar Team Member om de overige wagens eens te proberen.....

Ikzelf wacht nog even tot de grotere physics updates alvorens ik beslis of ik Full Member wil worden of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Jeroen de Wit schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 12:39:
Als junior mis je een aantal banen als de Nordschleife en de hillclimbs/open world banen. Daarnaast mis je een aantal nieuwe auto's als de BMW's en de Pagani Huayra of hoe dat ding ook heet.

Beide wagens zijn nog niet bepaald in een voltooid stadium maar wellicht dat de extra banen voor jou de investering waard zijn.

Ik heb laatst ook geupgrade naar Team Member om de overige wagens eens te proberen.....

Ikzelf wacht nog even tot de grotere physics updates alvorens ik beslis of ik Full Member wil worden of niet.
Kan hier op me werk niet op de site kijken... Maar Nordschleife heb je wel bij het 25 euro pakket? Of is dat 45 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speculaasje
In principe heb je alle content (behalve multiplayer dan nu) met het Team Member pakket van 25 euro. Wellicht dat ze daar in de toekomst nog een scheiding in aan gaan brengen maar voorlopig zit je in ieder geval goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Jeroen de Wit schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 13:41:
In principe heb je alle content (behalve multiplayer dan nu) met het Team Member pakket van 25 euro. Wellicht dat ze daar in de toekomst nog een scheiding in aan gaan brengen maar voorlopig zit je in ieder geval goed. :)
Yes, at the moment the following things are senior+ only:

- Eifelwald
- Eifelwald GP
- California Highway
- California Highway Reverse
- Azure Coast Westbound
- Azure Coast Eastbound
- Multiplayer
Van de forums van WMD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

racen jullie alleen op de baan? of gebruik je opponents?
ik vind de AI ervan erg rot, ze beuken je zonder pardon hoppa de baan af..
en het is al erg snel te snel voor me, kan ze nooit bij houden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-09 09:57
Nickrsd schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 16:33:
racen jullie alleen op de baan? of gebruik je opponents?
ik vind de AI ervan erg rot, ze beuken je zonder pardon hoppa de baan af..
en het is al erg snel te snel voor me, kan ze nooit bij houden!
In het optie menu kun je de AI helemaal aanpassen zodat het voor een ieder lekker racen is zonder dat de AI je het ligt uit de ogen rijd.

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
De AI stelt nog geen fluit voor. Altijd chaos in bocht 1 :')

Ik race gewoon alleen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Build 321 is online en ik kan hiermee ONLINE spelen. (€45 euro member)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie

Harrie

NederVlaming

Dacuuu schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 18:26:
Build 321 is online en ik kan hiermee ONLINE spelen. (€45 euro member)
Nice, dan hebben ze dat al 1 niveau naar beneden gebracht om het met meer mensen te testen :-) Ik zelf heb een 25 euro membership, en heb nog geen multiplayer. :( Hopelijk duurt dat dan ook niet lang meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe werkt dat als het spul gereleased wordt? Moet je dan alsnog betalen voor de volledige versie?

De FAQ is zonder account niet bereikbaar -_-'

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2012 04:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:02

BM

Moderator Spielerij
Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 04:38:
Hoe werkt dat als het spul gereleased wordt? Moet je dan alsnog betalen voor de volledige versie?

De FAQ is zonder account niet bereikbaar -_-'
Staat gewoon op deze pagina hoor? Geen account voor nodig :)
http://www.wmdportal.com/projects/cars/

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Pagina: 1 2 ... 57 Laatste