Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-09 20:48
Dacuuu schreef op donderdag 18 april 2013 @ 09:59:
[...]

Heb jij 2 graka kaarten in je pc zitten? Sinds een week of 2 draait pcars hier niet meer fijn in crossfire.
Nee, ik draai pCARS op 1 7970 DD @ 1100/1500.

Ik zat er sterk aan te twijfelen om nog een 2e 7970 te kopen, maar omdat de game nog steeds beta is wacht ik daar maar mee.

Als het ATI lukt om de driver performance op het niveau van Nvidia te krijgen, dan is dat al een hele verbetering

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16:09
Jeroen de Wit schreef op maandag 15 april 2013 @ 20:07:
[...]

FFB is op mijn GT3 RS v2 nog steeds een drama. Wellicht eens van die tweaker files proberen binnenkort maar voor mijn gevoel is het spel in de afgelopen tijd niet heel veel vooruit gegaan op physics vlak.

Leuk die mooie plaatjes, maar zolang 9/10 auto's nog rijden als Disney on Ice zonder al te veel vorm van logica In de besturing is het tot nu toe nog niks voor mij.....

Wellicht met build 5xx of 6xx dat ik wel weer een poging waag.
Probeer eens een paar auto's die al in beta fase 2 zitten, bv de Formula B of een van de Lotussen. Ik gebruik zelf een Logitech G25 en vind de FFB prima. Effe zelf de basis FFB aanpassen (bv Tire Force) en eventueel FFBTweakers files gebruiken.

http://forum.wmdportal.co...281&viewfull=1#post360281

[ Voor 7% gewijzigd door PatrickC op 18-04-2013 23:31 ]

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-09 10:12
Zo. Paar dagen terug weer eens pCARS gestart na maanden.

Jammer dat ik de boot gemist heb om mijn junior te upgraden.
Na een hele berg aan updates maar even wat rondjes op Monza gereden.

http://cars-stats.wmdportal.com/index.php/profile?user=25647

37ste wereldwijd momenteel overall, 23ste in de klasse. Niet slecht met een default setup en die 1:27.499 kan nog prima 5 tienden vanaf met de default setup gok ik zo. Toch behoorlijk wat foutjes erin zitten in die lap.

Is er inmiddels al iets bekend van een releasedate? Dacht dat ze in 2013 wilde releasen, maar staat me ook iets bij van dat het naar 2014 getild zou worden.

Iemand daar meer info over? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-09 19:53
Leuk linkje vosss, die kende ik nog niet. d:)b
Henkus schreef op donderdag 18 april 2013 @ 09:09:
Sinds pCARS word ondersteund in simvibe, is het de enige race game die ik speel.

Ik vind de AI in deze game ook super (als je de 1e bocht door bent :))
Die AI is inderdaad nogal knullig af en toe, ook bepaalde fouten in het wegdek helpen daar niet bij. Zo heb ik er dus nogal vaak last van dat de AI precies een lijntje kiest waar de grond niet echt goed in elkaar zit, en je (de AI dan) ineens over de kop gaat.. Heb een tijd geleden daar zelf nogal last van gehad, maar nu lange tijd al niet meer d:)b

Hier nog waarbij ik er zelf last van had:
[YouTube: http://youtu.be/OnMrXTsTJns]

[YouTube: http://youtu.be/L3d11DP3Anc]

:+

[ Voor 89% gewijzigd door Streskip op 19-04-2013 03:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Dat soort dingen moet je op het forum melden.

De devs kijken er dan naar en waarschijnlijk zal het verholpen worden in een van de volgende updates of in elk geval op een to-do lijstje komen.

Ik weet zo 123 even niet meer in welk sub-gedeelte je dat kan zetten, maar beginnen in een topic over de betreffende build is een goed plan en daarbij vragen of het daar goed staat of dat het ergens anders heen moet.

Op die manier zijn er al zeer veel bugs uitgehaald, dus als je het nog niet gemeld hebt, doe dat dan.
Is ook ergens een topic wat aangeeft welke info je moet geven bij dit soort problemen.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:54

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Tjee, spuit 11 (ikke dus) komt ergens achter... Ga ik gisteren Monaco eens proberen en kom totaal niet door de Loews hairpin, hoeveel ik mijn stuur ook draai.

Kon me herinneren dat voor Monaco altijd de maximale stuuruitslag wordt aangepast om deze bocht door te komen. Dus ik die slider helemaal naar rechts zetten op "Slow" denkende dat dit bedoeld is voor de langzame bochten (de waarde gaat omhoog, dus meer stuuruitslag), gaat het nóg slechter. En prutsen met ophanging en vleugels hielp ook niet.

Blijkt dus dat je ding helemaal naar línks moet schuiven op de laagste waarde en aanduiding "fast", nu ga ik als een zonnetje door die bocht!

Lekkere logica WMD... ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
vosss schreef op zondag 21 april 2013 @ 08:32:
Dat soort dingen moet je op het forum melden.

De devs kijken er dan naar en waarschijnlijk zal het verholpen worden in een van de volgende updates of in elk geval op een to-do lijstje komen.

Ik weet zo 123 even niet meer in welk sub-gedeelte je dat kan zetten, maar beginnen in een topic over de betreffende build is een goed plan en daarbij vragen of het daar goed staat of dat het ergens anders heen moet.

Op die manier zijn er al zeer veel bugs uitgehaald, dus als je het nog niet gemeld hebt, doe dat dan.
Is ook ergens een topic wat aangeeft welke info je moet geven bij dit soort problemen.

:)
Toen ook gedaan, zijn oude filmpjes :) Maar dat soort bugs zitten er nog best wat in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:11
Op de nieuwe baan de 1e plaats te pakken.

Oke oke er zijn nog maar 39 man actief met de combo Formule A / Felix.

Klikje

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/oQBd08I.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Snelle tijd! Hoe zet je online een tijd of moet je gewoon time trials rijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-08 13:09
Hoe is de ontwikkeling van de game nu in vergelijking met een jaar terug ongeveer? Is er veel verbetering in de look en feel?

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Streskip schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 23:02:
Snelle tijd! Hoe zet je online een tijd of moet je gewoon time trials rijden?
Tijden zet ik altijd in time trial.

Edit: Voor de stats reset een maand of (2?) geleden. Stond ik in de top 20 met de Formule A op Spa. Time trial is erg leuk!

[ Voor 21% gewijzigd door Dacuuu op 09-06-2013 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [X]Death996
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-08-2024
Wellicht tegen beter weten in, maar ik kan het toch niet laten.
Als een van jullie zijn account kan/wil delen met mij, of iemand kent die een account heeft maar hem nooit gebruikt dan zou ik zeer graag de game eens willen proberen, of de account overnemen als daar mogelijkheden voor zijn.
Alvast bedankt voor de moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:00

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

als de mogelijkheid er is, mag je mijn account wel overnemen.. weet alleen niet of dit kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Ik gok zomaar dat het officieel niet mag, maar als jij er niks meer mee doet dat kan die ander denk ik wel gewoon inloggen onder jou nick en pass lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Ik baal trouwens nog steeds als een stekker dat ik te laat was met mn juniormembership te upgraden.

Is bekend of dat op termijn weer open gegooid wordt? Of blijft dan nu tot de release dicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triskele10
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 04-09 07:22
vosss schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 00:29:
Ik baal trouwens nog steeds als een stekker dat ik te laat was met mn juniormembership te upgraden.

Is bekend of dat op termijn weer open gegooid wordt? Of blijft dan nu tot de release dicht?
De funding voor pCARS blijft pot dicht, je kunt alleen voor toekomstige versies (PS4, Xbox one) "aandelen" kopen in de toekomst. Deze versies zijn gescheiden van de huidige versies. Maar er komt misschien de mogelijkheid als je aandelen koopt om een basis versie van pCars op de PC tespelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [X]Death996
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-08-2024
Nickrsd schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 17:47:
als de mogelijkheid er is, mag je mijn account wel overnemen.. weet alleen niet of dit kan?
Dat zou top zijn! Ik heb je even een PM gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-09 20:57
Is er misschien nog iemand anders die zijn/haar account niet meer gebruikt? Want ik wil de game graag proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
En pCARS is te activeren op steam (Vanaf het €40 pakket geloof ik!) Ik heb het hier al gedaan. Werkt echt goed. We zijn weer een stap dichterbij de release :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
Dacuuu schreef op zondag 07 juli 2013 @ 12:58:
En pCARS is te activeren op steam (Vanaf het €40 pakket geloof ik!) Ik heb het hier al gedaan. Werkt echt goed. We zijn weer een stap dichterbij de release :P
link graag kan hem niet vinden. TNX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
goosche schreef op zondag 07 juli 2013 @ 15:11:
[...]

link graag kan hem niet vinden. TNX
Whoops. Bericht niet te duidelijk. Als je pCARS al hebt, kan je op hun website je steam key zien en hem zo activeren op steam. Als je het spel nu niet hebt, kan je niks kopen of activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
GSUS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16:36
Dacuuu schreef op zondag 07 juli 2013 @ 12:58:
Ik heb het goedkoopste pakket (€10?) en kon hem gewoon activeren op steam :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
R0y. schreef op zondag 07 juli 2013 @ 17:22:
[...]

Ik heb het goedkoopste pakket (€10?) en kon hem gewoon activeren op steam :Y
Oke my bad, ik hoorde iets pas vanaf het 40 euro pakket, niet dus! Erg mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
Kreeg gisteravond een Pm van hupske _/-\o_ en hopelijk ben ook snel van de partij :Y *O* oOo :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
Als iemand ook zijn account niet meer gebruikt, wil het ook graag testen :)

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
goosche schreef op maandag 08 juli 2013 @ 07:57:
Kreeg gisteravond een Pm van hupske _/-\o_ en hopelijk ben ook snel van de partij :Y *O* oOo :)F
Ik was zo blij maar Hupske reageert niet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16:37
goosche schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 16:17:
[...]

Ik was zo blij maar Hupske reageert niet :'(
Haha, je het bericht hoor.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
hupske schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 19:11:
[...]

Haha, je het bericht hoor.
*O* oOo *O* oOo *O* oOo *O* oOo en dit weekend komt ook me stuurtje binnen :Y
Me Very Happy!!!! Hupske d:)b

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:09

v8power67

Psn: Mausosaurus

Zo nieuwe patch en nieuwe auto erbij, de Mercedes-Benz 190E 2.5-16 Evolution2 DTM
Gelijk even op bologna getest en sta nog tijdelijk 1ste :D
http://cars-stats.wmdport...rboard?track=2&vehicle=44
(nismopower ben ik :P)

[ Voor 7% gewijzigd door v8power67 op 15-08-2013 10:31 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Streskip
Hey leuk! Ook eens proberen :D

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:39
Wanneer komt deze game nou eens uit of kan je hem al kopen ?

Zo ja even een linkje graag :)

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speculaasje
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-09 20:57
De game komt geloof ik pas ergens volgend jaar uit is de planning, al dan niet later. Je had mee moeten doen aan de WMD Memberships wil je toegang krijgen tot pCars.

Ik heb het vanmorgen na een lange tijd weer eens opgestart en ik heb helaas nog steeds mixed feelings over deze titel.....

Ik dacht laat ik me focussen op de auto's / banen die genoemd worden onder "physics testing" om te kijken of het wat is. Als eerste de Capri op Hockenheim. Ik had verwacht dat een Group 5 auto een beest van een wagen zou zijn met gigantisch veel power. Alleen deze Capri voelde zo tam als een lammetje.

Ik kon rustig me rondjes rijden zonder echt in de problemen te komen. Op physics vlak gaan ze nu eindelijk de beterende kant op. Er zitten nog steeds rare fratsen in (voornamelijk handling van bumps/curbs wat gewoon compleet verkeerd gaat in 9/10 gevallen).

Daarna de SLS AMG op een voor mij onbekend circuit. Een positieve verrassing. De allereerste auto in de geschiedenis van dit product waarvan ik dacht "ja, dit kan ongeveer wel kloppen". Een tikkeltje tail happy maar dat kan opgelost worden met setup aanpassingen.

Als ze deze lijn door kunnen trekken met de overige auto's begin het zowaar nog ergens op te lijken.

Ps. De Mercedes 190E kan ik nergens terug vinden? Ik gebruik de Steam client dus ik neem aan dat nieuwe builds vanzelf binnen komen.... Of is deze alleen beschikbaar voor premium members? (ben zelf Team Member).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
v8power67 schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 10:30:
Zo nieuwe patch en nieuwe auto erbij, de Mercedes-Benz 190E 2.5-16 Evolution2 DTM
Gelijk even op bologna getest en sta nog tijdelijk 1ste :D
http://cars-stats.wmdport...rboard?track=2&vehicle=44
(nismopower ben ik :P)
Doe je dan gewoon timetrail?

@Jeroen
De Mercedes kan ik gewoon mee rijden, ben ook team-member.

Het geluid vind ik echt vet met Pcars, alleen het remmen is nog belabberd (geen gevoel)

[ Voor 9% gewijzigd door Bullus op 16-08-2013 10:38 ]

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speculaasje
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-09 20:57
Aha, ik zag dat ik nog "opt-in" moest doen voor de wekelijkse beta updates :). Zometeen nog maar eens een poging wagen dan.

In de staat waar het spel nu in verkeerd hebben ze nog een gigantische klus willen ze een volledig "af" product neerzetten incl. single player seizoenen/campagnes en fatsoenlijke AI voor 2014. Er zijn nog 1001 stukjes die nog niet af zijn.

De SLS AMG lijkt weer wat verbeterd te zijn (zat nog op B531). De allereerste auto waar ik zowaar plezier mee heb gehad om in te rijden in dit spel!

Ik ben altijd behoorlijk sceptisch geweest over deze titel maar met dit karretje tonen ze eindelijk aan dat ze wel degelijk een auto neer kunnen zetten die goed verbonden voelt met de weg zonder dat het allerlei rare capriolen uit haalt.

Als ze nu ook nog eens de klassieke Lotus F1 wagens top notch zouden maken, that would be great :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:39
nu hoor ik jullied e hele tijd praten over FFB en real rijden

Dan zou je deze eens moeten proberen

http://www.gameformulatruck.com/en/

Deze sim is heel goed wat betreft FFB het is wel even wennen maar je merk alles heel goed van onderstuur tot het geen grip hebben ..

alleen het remmen al is een kust met deze dingen maar na 1 a 2 rondje rijd je als of je in een boodschappen autootje door de stad rijd ...

maar hoop dat cars snel uit komt of anders op een andere manier toegang kan krijgen

[ Voor 9% gewijzigd door ravw op 16-08-2013 13:02 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:31
Iemand nog een license voor mij? Dan kan ik 'm testen op m'n Retina MacBook Pro. ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-09 20:21
Goedenmorgen heren!

Ik heb voor jullie een mooie uitdaging! In project cars zit nu de McLaren F1 (1994 model) en de MP4-12C GT3. Wat ik graag zou willen, is hulp (doormiddel van setup changes met elkaar delen) met het instellen van de McLaren F1, zodat daar GOED mee te rijden valt en misschien zelfs wel een kleine tijdencompetitie mee te rijden is onderling. Ik ben vanmorgen vroeg al aan het testen gegaan op de Nordschleife, aangezien dat die baan alles heeft wat je nodig hebt. Hebben jullie zin hieraan mee te doen? ?

http://forum.bug-community.com/Thread-PCars-Challenges

[ Voor 6% gewijzigd door Lampuhkap op 03-11-2013 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Ik zag het vanmorgen..sinds wanneer kun je ermee rijden?. Gisternacht nog gespeeld maar had de mclaren niet gezien.

Het nieuws
http://www.wmdportal.com/...ren-automotive/#more-6096

[ Voor 31% gewijzigd door Bullus op 03-11-2013 13:14 ]

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-09 20:21
Zit er gewoon al in hoor, sinds gisterenochtend al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Oh ok zal zometeen ff checken.
Hoe wou je de uitdaging gaan doen?
Als er veel animo is kun je evt op got ook een topic houden?

Ik heb eigenlijk nog geen ervaring gedaan met de setups. Weet niet of je setups kunt importeren?

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09-09 21:01
Gisteren is er ook bekend geworden dat Project C.A.R.S. in de herfst 2014 naar de next-gen consoles komen!

Ga zelf een Ps4 kopen. Dit lijkt me echt wel een game die zich kan meten met GT7 of zelf beter is. Kan iemand vertellen hoever de game nu eigenlijk al af is voor de reguliere verkoop? Ik heb de game zelf namelijk niet op mijn computer. Ben wel benieuwd of ze nog heel veel werk te doen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Dan mag ik toch hopen dat de release voor de PC wat eerder is dan eind volgend jaar ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Ook een SteamOS release (en daarmee Linux). Misschien ben ik in dat geval ook wel van de partij met dit spel. Lijkt me toch wel een van de meer high profile games op Linux, en die zijn helaas nog best schaars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Zijn er mensen met interesse om een baan+auto te kiezen en zo samen wat te time trialen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kahraman11
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:25
Iemand die nog een account heeft voor mij om het spel te testen?
Het spel komt trouwens uit in november van dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-08 16:15

Booster

Superuser

De nieuwe trailer is weer erg mooi. Hoop dat ze de belofte waar kunnen maken.

The cake is a lie | The Borealis awaits...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er heel gaaf uit! Toch jammer dat licenties zo ontzettend duur zijn. Behoorlijk jammer dat sommige grote merken ontbreken, anders was het een mooi substituut geweest voor Forza of GT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16:18
Moet zeggen dat het nieuwe menu me goed bevalt. Die oudere vond ik zwaar houtje-touwtje. Begint er nu aardig gelikt uit te zien :)

E: Is er trouwens nog een manier om je in te kopen? Een collega wil ook graag spelen :P

[ Voor 25% gewijzigd door naaitsab op 23-04-2014 20:26 ]

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:00

Nickrsd

ik had dit spel in het begin aangeschaft. helaas was ik niet zo onder de indruk van de alpha en heb ik mn account toen verkocht, Nu zie ik toch deze beelden en baal enorm dat ik niet meer in het zit ben van die spel.
Enorm mooi, maar hoe speelt het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

naaitsab schreef op woensdag 23 april 2014 @ 20:07:
Moet zeggen dat het nieuwe menu me goed bevalt. Die oudere vond ik zwaar houtje-touwtje. Begint er nu aardig gelikt uit te zien :)

E: Is er trouwens nog een manier om je in te kopen? Een collega wil ook graag spelen :P
Volgens mij is het allemaal gesloten. Ik heb laatst ook al zitten zoeken, maar ik vind alleen dat die mogelijkheden er niet meer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Nickrsd schreef op woensdag 23 april 2014 @ 20:43:
ik had dit spel in het begin aangeschaft. helaas was ik niet zo onder de indruk van de alpha en heb ik mn account toen verkocht, Nu zie ik toch deze beelden en baal enorm dat ik niet meer in het zit ben van die spel.
Enorm mooi, maar hoe speelt het?
Moet nog steeds een Fanatec setje bestellen maar op mijn DS3 vind ik het prima rijden zo. Ziet er gelikt uit en doet niks onder aan Gran Turismo qua rijden.
Amanoo schreef op woensdag 23 april 2014 @ 21:03:
[...]

Volgens mij is het allemaal gesloten. Ik heb laatst ook al zitten zoeken, maar ik vind alleen dat die mogelijkheden er niet meer zijn.
Beetje vreemd dat het al een tijdje dicht is, maar ik geloof dat het spel redelijk afgerond is, ik meen te herinneren dat het Q3 2014 uit moet komen.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk
  • Laatst online: 02-09 22:01

Joostk

Barkrukprofeet

Ja november dit jaar komt het uit.
Ben benieuwd welke kant ze op gaan met DLC. Of ze veel paid DLC gaan doen of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Ziet er briljant uit! Maar hoe zijn de physics nu? En dan aub niet Gran Turismo vergelijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalfreak
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-09 20:25

Metalfreak

Hoije woh!

Requiem19 schreef op woensdag 23 april 2014 @ 23:03:
Ziet er briljant uit! Maar hoe zijn de physics nu? En dan aub niet Gran Turismo vergelijken :)
Ik vind het zeker niet slecht. Zo'n auto als de BAC Mono voelt zonder hulpmiddelen toch best realistisch aan. Het is niet zo dat je die ineens met twee vingers in de neus rondrijdt. Laatste keer dat ik het geprobeerd heb, viel het me echt niet tegen.

Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Requiem19 schreef op woensdag 23 april 2014 @ 23:03:
Ik heb nog geen stuurtje en GT schijnt met een controller redelijk goed te zijn dus vandaar mijn vergelijking ;) Hoop alleen dat er wel een leuke career bij komt.
Metalfreak schreef op woensdag 23 april 2014 @ 23:07:
[...]

Ik vind het zeker niet slecht. Zo'n auto als de BAC Mono voelt zonder hulpmiddelen toch best realistisch aan. Het is niet zo dat je die ineens met twee vingers in de neus rondrijdt. Laatste keer dat ik het geprobeerd heb, viel het me echt niet tegen.
Ree toevallig gisteren op Spa met de BAC, vond 'm een beetje glibberig. Dacht dat TC op niveau 1 stond maar handling stond nog op pro. Rijd best netjes allemaal.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:40

fynrd1

Fooled by Randomness

Iemand die misschien een weekendje ofzo zijn account wilt uitlenen, of eventueel verkopen?

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom. C
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-09 20:22
(jarig!)
Metalfreak schreef op woensdag 23 april 2014 @ 23:07:
[...]

pCars is sinds de Alpha een stuk beter geworden. Het rijden voelt prima aan. Ik ben sinds de release van de alpha al in het bezit van de game en hij is van heel ver gekomen. Qua graphics is er geen gelijke maar rFactor2 doet het veel beter wat betreft physics. Vooral de open-wheelers zijn in rF2 verfijnder. Toch gaat dit een uitstekende game worden, ik denk dat er meer mensen op zoek zijn naar een racegame van het type pCars dan de echte sims.

YouTube: Project CARS vs Real Life - BMW @ Laguna Seca / What is Real?

[ Voor 16% gewijzigd door Tom. C op 29-04-2014 00:34 ]

9800X3D | X870e Nova | Corsair Dominator 32GB 6000mhz | TUF RTX 3080TI | Corsair 6500X | MSI MP341CQPX OLED | Simagic Evo Pro | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalfreak

Metalfreak

Hoije woh!

Tom. C schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 00:33:
[...]

pCars is sinds de Alpha een stuk beter geworden. Het rijden voelt prima aan. Ik ben sinds de release van de alpha al in het bezit van de game en hij is van heel ver gekomen. Qua graphics is er geen gelijke maar rFactor2 doet het veel beter wat betreft physics. Vooral de open-wheelers zijn in rF2 verfijnder. Toch gaat dit een uitstekende game worden, ik denk dat er meer mensen op zoek zijn naar een racegame van het type pCars dan de echte sims.

YouTube: Project CARS vs Real Life - BMW @ Laguna Seca / What is Real?
Maar vlak Assetto Corsa niet uit. Ik zie dat die nu al heel veel nieuwe racers heeft opgeleverd en die is toch echt bedoeld als echte sim.

Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom. C
(jarig!)
Metalfreak schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 15:30:
[...]

Maar vlak Assetto Corsa niet uit. Ik zie dat die nu al heel veel nieuwe racers heeft opgeleverd en die is toch echt bedoeld als echte sim.
Daar heb je absoluut gelijk in ja. Heb AC zelf nog niet kunnen spelen maar hoor heel veel positieve verhalen. Ik kreeg mijn pedalen niet aan de praat (G25) in de Technology Preview dus heb het niet even kunnen proberen helaas.

Ik denk dat de rangorde op dit moment is: rFactor2 > Assetto Corsa > Project Cars. (Alle andere sims even buiten beschouwing gelaten.)

9800X3D | X870e Nova | Corsair Dominator 32GB 6000mhz | TUF RTX 3080TI | Corsair 6500X | MSI MP341CQPX OLED | Simagic Evo Pro | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
Ik heb de game al een tijdje niet meer gespeeld, afgelopen weekend besloot ik het weer eens te proberen.

Klopt het dat de AI nog steeds zo erbarmelijk slecht is ? Bij de 1e bocht heb ik altijd een massa crash en de AI gaat constant van de baan af.

Ligt het aan mijn installatie of is dat nog steeds omdat de game in de beta fase zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Henkus schreef op woensdag 30 april 2014 @ 07:53:
Ik heb de game al een tijdje niet meer gespeeld, afgelopen weekend besloot ik het weer eens te proberen.

Klopt het dat de AI nog steeds zo erbarmelijk slecht is ? Bij de 1e bocht heb ik altijd een massa crash en de AI gaat constant van de baan af.

Ligt het aan mijn installatie of is dat nog steeds omdat de game in de beta fase zit?
Zo ver ik kan inschatten zijn ze voornamelijk bezig met de voertuigen, circuits en GUI. Met een groepje F1 wagens op die kartbaan is ook leuk om dat AI te sarren :+

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
Wel jammer, als je bijv. kijkt naar assetto corsa, dan heb je in iedergeval een goede werkende AI waar tegen je kunt racen in de beta faze, zodat je niet alleen hotlaps kunt rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:16

Arfman

Drome!

Kwam toevallig een linkje tegen waarin je een refund kunt krijgen. Tientje weer teruggehaald, speel dit spel toch nooit. Vond het maar niks en zodoende ook geen zin om er tijd voor te maken.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:40

fynrd1

Fooled by Randomness

Arfman schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 00:47:
Kwam toevallig een linkje tegen waarin je een refund kunt krijgen. Tientje weer teruggehaald, speel dit spel toch nooit. Vond het maar niks en zodoende ook geen zin om er tijd voor te maken.
Had hem graag van je overgenomen... :'(

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

heb ~1jr geleden deze game van iemand hier mogen testen

inmiddels veel verbeterd, en ook steam support aangekondigd

kan iemand mij aangeven of jij de linux beta kunt downloaden??

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:16

Arfman

Drome!

fynrd1 schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 00:59:
[...]

Had hem graag van je overgenomen... :'(
Volgens mij mag/kan dat niet.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GermanPivo
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:52
Voor het eerst sinds tijden weer eens aangezet, maar pff.. Wat kom ik een bugs tegen.. Nu mag dat in deze versies, maar sommige zijn wel heel bizar.. :P
Ben absoluut geen fan van het huidige menu; die was in eerdere versies imho een stuk beter,,
Moet wel toegeven dat het nog steeds prima is om te rijden :)

9040 Wp | Zendure 15,4 kWh | MHI SCM60/SCM40/SRC25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:13
GermanPivo schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 07:48:
Voor het eerst sinds tijden weer eens aangezet, maar pff.. Wat kom ik een bugs tegen.. Nu mag dat in deze versies, maar sommige zijn wel heel bizar.. :P
Ben absoluut geen fan van het huidige menu; die was in eerdere versies imho een stuk beter,,
Moet wel toegeven dat het nog steeds prima is om te rijden :)
Op één baan (een oval in elk geval) kwam mijn Gumpert Apollo ergens in de lucht terecht. En daar bleef ie maar naar beneden storten, terwijl ik de baan heel in de verte zag :+.

Moet zeggen dat de California baan langs de kust echt geweldig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe is de handling van dit spel inmiddels? Een vooruitgang vergeleken shift? De screenshots zien er wel echt ongelofelijk uit namelijk, net als het geluid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Ff een bump want het is bijna zover...

http://www.projectcarsgame.com/preorder.html

Paar screens
Pcars
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/bzr4bEVNnqVV0q6qqtbZ21NV/thumb.pngAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/VlO6yTm5Y9xSnA47ANGuNjZA/thumb.pngAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/5PWWmG05ipdLM0dyFoEOzETT/thumb.png
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/3En2DCWlHGC0jr5FAye7YvEo/thumb.pngAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/DIjn8s2YtmlXAS90RWVGtpFP/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/fNRt1FlXDp5e08G4OIiQrTe7/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Y4Hu2zfXaAFw4fZALzNIpu8L/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Bix9hEAD6xyHeZVGSDs989XH/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Eq2f4E8SAWaQQPZ4bzRu1J5e/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/tgQDccTol7HE9M2O22cwzJbj/thumb.pngAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Tm28IsbfrRHA03THc6qftdwx/thumb.pngAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/LIw3akeXfkqpYElRo6ZpYjXp/thumb.png
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/4KCjdUyf2vvVIhhutliaNZGK/thumb.pngAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/wArJCvWHKaRKsd4xgJEE9Mvr/thumb.pngAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/zNkIHZnLNhuGMHuCPycrQ668/thumb.png
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Ojo3GgoIQoVBuDzkN7ismcGq/thumb.pngAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/75k3NwXa18byr9b3qQb88CMz/thumb.pngAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/JF7T7AKa61Mwnw16sjL1I20b/thumb.png
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/peJhIVtcKjuhGcjf60oKDnW8/thumb.pngAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/SeN01w3lCIjKjh5ex1k3wlXS/thumb.png

[ Voor 95% gewijzigd door Bullus op 12-08-2014 07:05 ]

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14:40
Gister mijn G27 weer is aangesloten om Truck sim 2 te spelen. Maar deze gaat er ook echt komen. Zwager speelt hem al een tijdje en ik speel de game soms bij hem erg leuk en ziet er nog is mooi uit ook :) . Kan niet wachten om lekker te gaan racen

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk

Joostk

Barkrukprofeet

Op welk platform zijn die screens gemaakt?
Ziet er in ieder geval heerlijk uit.

Die limited edition is nice qua auto's die je erbij krijgt.
Maar ik mag wel hopen dat je die auto's ook kan rijden zonder limited edition maar dan moet kopen in de singleplayer ofzo.
Iemand die hier duidelijkheid over kan geven?

[ Voor 59% gewijzigd door Joostk op 12-08-2014 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalfreak

Metalfreak

Hoije woh!

Ik vraag me ook af hoe dat zit met de users van de beta. Als je voor een tientje meedeed in de beta, zou je 10 euro korting krijgen zodra het spel te bestellen was, maar hoe wissel je dat in en werkt dat ook voor die limited edition?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Joostk schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 12:44:
Op welk platform zijn die screens gemaakt?
Ziet er in ieder geval heerlijk uit.

Die limited edition is nice qua auto's die je erbij krijgt.
Maar ik mag wel hopen dat je die auto's ook kan rijden zonder limited edition maar dan moet kopen in de singleplayer ofzo.
Iemand die hier duidelijkheid over kan geven?
Dat zijn mijn eigen ingame screens van de beta (pc)
Metalfreak schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 13:48:
Ik vraag me ook af hoe dat zit met de users van de beta. Als je voor een tientje meedeed in de beta, zou je 10 euro korting krijgen zodra het spel te bestellen was, maar hoe wissel je dat in en werkt dat ook voor die limited edition?
Nou daar is een hele discussie over in de forums..SMS weten het zelf nog niet hoe en wat precies voor users van de beta.

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk

Joostk

Barkrukprofeet

Net de Gamescon trailer gezien.
En toch jammer dat er nog geen echte banden merken in zitten en er dingen zoals Yoto tires ipv Toyo tires op de band staat.
Zet er dan niks op ipv een verzonnen merk wat heel erg lijkt op een echt merk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Metalfreak schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 13:48:
Ik ben Team Member in dit project en zou 25€ korting krijgen op de released game. Ik heb nu al bijna 2 jaar heel veel plezier van deze game voor die 25€ en heb maar besloten de LE te bestellen, omdat ik gewoon alle beschikbare auto's vanaf het begin wil kunnen spelen. Ik zie wel of die 25€ korting nog gebruikt kan worden.

PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Joostk schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 19:21:
En toch jammer dat er nog geen echte banden merken in zitten en er dingen zoals Yoto tires ipv Toyo tires op de band staat.
misschien work in progress? dat soort onderhandelingen en afspraken gaat vaak wel nodige tijd overheen. En anders heb ik nog wel een bandenmerk wat graag de sponsering zou doen :)

Kan een van de (beta) gebruikers controlleren of er reeds een steam/linux build beschikbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Helaas de game gewoon niet kunnen spelen..tegen de tijd dat ik er uberhaupt vanaf wist was de game al gesloten voor nieuw volk. Ben echter wel overtuigd dus zojuist de Project Cars LE voor de PC bestelt.. Voor 53,50 :) (En dat is inclusief 3,50 verzendkosten).

Je kan zeker geen steam code krijgen bij aankoop van de fysieke versie? :(

[ Voor 23% gewijzigd door Max|Burn op 16-08-2014 11:26 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk

Joostk

Barkrukprofeet

Maar als je de fysieke versie koopt kan je die code gewoon activeren op Steam. Zou in ieder geval wel zo moeten zijn.

Waar heb je die LE besteld? Zit eraan te denken om de LE te kopen voor de Xbox One.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

game . co . uk. Viel me op dat het daar voor PC zeker een tientje of meer goedkoper was vs. Nederlandse shops. Moet je wel een creditcard hebben. Voor Xbox One weet ik niet of het goedkoper is. Ik zie dat de normale versie al gauw 60-65 euro is. De LE op GAME zal ~78 euro incl. verzendkosten zijn..de kan is dus aanwezig dat die in NL hetzelfde kost zo niet minder. De normale versie is bij GAME zo te zien omgerekend ~63 euro incl verzendkosten.

[ Voor 55% gewijzigd door Max|Burn op 16-08-2014 13:10 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Looks awesome. Handling nog steeds minder dan AC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
De handling van C.A.R.S. is het laatste jaar flink verbeterd en benadert AC. Het verschilt wel nog per auto. Bij AC is de handling voor alle auto's erg goed.

Ik speel bijna alle sim racing games van dit moment, behalve iRacing. C.A.R.S. speel ik het meeste omdat het me het meeste 'pakt'. Maar er is nog een andere game, waar ik op dit forum weinig over lees, Game Stock Car Extreme (http://game-stockcar.com.br/?lang=en). Als je het hebt over handling/physics, dan is dat zeker ook één van de toppers, terwijl het nog gebruikt maakt van de oude rFactor gMotor engine. Gisteren is hier versie 1.20 van uitgekomen met een geweldige Formula Vee en een Formula Extreme. Deze laatste is eigenlijk een F1 uit 2014 en die vind ik beter dan de mod die nu voor AC uitgekomen is. Verder heb je o.a. ook nog een Formula V12. Met de Formula Extreme en de Formula V12 kun je ook nog eens goed het geluid van de huidige V6 F1 motoren met die van de vroegere V12 F1 motoren vergelijken... wat een verschil!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Dank je wel voor je info! Toch eens overwegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomskii5
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14:34
CARS ziet er gewoonweg ook erg goed uit, maar toen ik het uitprobeerde bij een man waarbij ik zijn fanatec stuur ging overkopen en hij het in SLI draaide (2x GTX780) en hij had soms nog stutters is het toch wel een erg zwaar spel voor al die eyecandy. Assetto Corsa kan me qua handling dan ook weer wat meer bekoren, CARS voelt bij sommige wagens nog wat te arcady aan. (nuja ze profileren zich ook niet als een sim maar eerder semi-sim)

https://valid.x86.fr/s6z3z0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Laatst online: 12:27
Ik heb zelf destijds de goedkoopste optie genomen bij deelname aan de beta (junior). Tools pack zou ik bv €10 voor moeten betalen.. Lidnr op forum is bv 138. Wat aantoont dat ik er vroeg bij was.

Eens zien hoe ik zo goedkoop mogelijk aan de game kan komen..

Ik twijfel ook nog of ik hiervoor een PS4 ga kopen of niet... Denk dat mn laptopje niet goed genoeg is hiervoor.

[ Voor 34% gewijzigd door GAIAjohan op 18-08-2014 22:05 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Verwijderd

Project C.A.R.S. is voor mij de racegame waar ik heel misschien de overstap van mijn Xbox 360 naar een Playstation 4 maak .
Mocht deze toch tegenvallen dan koop ik voorlopig geen Playstation 4 maar een Xbox One met Forza Motorsport 5 .
Afwachten op de reviews in November 2014

• Bullus

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom. C
(jarig!)
De graphics van deze game zijn echt te mooi.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/QkAWuYo.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/QrQ7ArL.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/87tsyvW.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/gY6oUY0.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/eZj5ged.jpg

[ Voor 88% gewijzigd door Tom. C op 25-08-2014 01:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom. C
(jarig!)
Verkeerde link geplaatst. Post mag weg.

[ Voor 79% gewijzigd door Tom. C op 25-08-2014 01:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shva
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-06 08:59

Shva

aka Jos_theboss

Zeker als ze vol met blur zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom. C
(jarig!)
Shva schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 14:12:
Zeker als ze vol met blur zijn.
Dan zet je dat uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11:09
Iemand de beta al getest met een Oculus rift DK2 toevallig ? Op de Gamescom werd het volgens mij wel goed ontvangen, maar ben benieuwd war de ervaring is als je het rustog kan proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
De officiel aankondiging dat Aston Martin erin komt.
http://www.wmdportal.com/...artins-join-project-cars/

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk

Joostk

Barkrukprofeet

Dat is zeker goed nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Joostk schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 19:21:
Michelin zit er in, Pirelli volgens mij ook.

schademodel
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/AqytgfkvDjSeYfdgZUD5oQka/full.jpg

animated pitstop (WIP, work in progress)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/dGDKiX947YCZNcGzEIIJhPCt/full.jpg

Nog wat screenshots

Pcars
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/75k3NwXa18byr9b3qQb88CMz/thumb.pngAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/JF7T7AKa61Mwnw16sjL1I20b/thumb.pngAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/peJhIVtcKjuhGcjf60oKDnW8/thumb.png
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/SeN01w3lCIjKjh5ex1k3wlXS/thumb.pngAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ZBECzFxAKW6Lu6cB9ov4t4Ku/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/R9TPutQVNjTdBwOBsqYXQ4Sa/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/x4PQy2QLvG74CkfdFt4LbxEC/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/8ZMcekbDwPzoEW97OQyi6IHS/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/an2itDv6oiAC73h0O3Ga6Zw2/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ZY5YzDrRTRfhf3310jNNgsyS/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/awOlECuLLts6WivoCEy3jlyJ/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/06v38qzwjdNV2Lg7dTRfjYAb/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/SYcLTUq6KxMfUmK9hmUS7eBX/thumb.pngAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/oCpUcryMjeEbyFuUOj1L3SLy/thumb.pngAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/JY8TUvVAKrwcPJ1ZACtg1bcN/thumb.png
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/2yqBsiA2ndy6mdr1umFB9d9d/thumb.pngAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/3w383hY2QVM5NQhdbhS8Jeyz/thumb.pngAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Q5sQwEeE6drVFyetuEwHCl6L/thumb.png
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/0Gdw0QDrN1YTargxbJlPbSOC/thumb.pngAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/bEt7fB9D863iclA0EqpyCYv1/thumb.pngAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/7AFBDPG4ny0L8YzqfsC9C5cU/thumb.png
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/BxB6c47hW9EeDCeHz3XJi0Ie/thumb.pngAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/BhErGO0oYqnbp7lmbVEaF9rf/thumb.pngAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/eS8Fq2lvCMzTymdo09tAN6nZ/thumb.png
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/w5eMqnHTciwUZ2sGYWPOnRe1/thumb.pngAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/2snoZJsLEAiD21MEJjPNEi4m/thumb.pngAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/pXXwgOhRhrB2UC5u7f4Zb08j/thumb.png
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/5aKIXIKzfdR7YBtM809Ymkqw/thumb.pngAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/7ETSPhZcLVwDeyc0eoo9VxYw/thumb.pngAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/vRDJ9goytY5Hpwm4fyD2smvu/thumb.png
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/TXboSKsEQcgLIwWZ7gVrwxrF/thumb.pngAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/bhWe2vclSGxPXfNsnlJ8fTl7/thumb.pngAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/xH1txtQwAe50yk0MKz55JPXe/thumb.png
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/hf5t3jRVhlUqWLMe3ji2HA54/thumb.pngAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/4SQFP27Vi3a6IOtx7XKcbx9h/thumb.pngAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/spNIZxu8FLRHW3kFHWa4x7AP/thumb.png
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/XSZ5WLGOrFCyUD5y9l78zdu6/thumb.pngAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/2B7ZGBOjR6kh2hxqrzc1Iwlk/thumb.pngAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/fXlkJtbW1HROwxbU5hxDf5YO/thumb.png
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/iwtfgew7DmkbBxuSCZTqkhQD/thumb.pngAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/10Hyh2Lk06zs5OmfVDnJ8JaM/thumb.pngAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/eHCABn4dFwh8cwu4Nuw5FoKr/thumb.png

[ Voor 107% gewijzigd door Bullus op 03-09-2014 12:43 ]

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

heeft iemand contact details waarop gereageerd wordt?
standaard mail adres op de site krijg ik 0 responce

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
himlims_ schreef op woensdag 03 september 2014 @ 12:35:
heeft iemand contact details waarop gereageerd wordt?
standaard mail adres op de site krijg ik 0 responce
Welke site?

Anders probeer www.wmdportal.com/contact-form

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

die 0 reactie, mail aan info@ en press@ krijg ik ook geen responce. kan niet aan de inhoud van bericht liggen, deze is prima in orde en taalkundig juist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Wat is je vraag? Misschien weet ik het of kan ik opzoeken/vragen op het forum evt via pb.

|2600k|Asus 290|

Pagina: 1 ... 5 ... 57 Laatste