Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRK
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-09 14:11

TRK

Gisteren begonnen met Project Cars. Wat een heerlijk spel voor zover. AI op 100% en begonnen met carriere modus met Zero to Hero. Wat een heerlijke uitdaging om een podiumplek te pakken, een stuk pittiger dan andere sim racespellen. Mocht er een communitygroep opgezet zijn voor de PS4 dan hoor ik dat graag, want ik weet zeker dat ik me lang ga vermaken met dit spel!

Trouwens heeft iemand het spel via MM gepre-ordered? Ik heb dit namelijk gedaan maar geen Modified Car Pack DLC code mogen ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:20

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

dodge_911 schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 23:10:
Vloeken in de kerk hier mischien, maar heeft Project Cars ook zo 'n assisted line als in Forza?
Ja, maar klopt voor geen meter, rempunten (rood) liggen veel te vroeg en aantal stukken (zoals op bathurst) klopt de lijn niet met de 'echte' lijn die ze daar rijden..

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
TRK schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 09:18:
Gisteren begonnen met Project Cars. Wat een heerlijk spel voor zover. AI op 100% en begonnen met carriere modus met Zero to Hero. Wat een heerlijke uitdaging om een podiumplek te pakken, een stuk pittiger dan andere sim racespellen. Mocht er een communitygroep opgezet zijn voor de PS4 dan hoor ik dat graag, want ik weet zeker dat ik me lang ga vermaken met dit spel!

Trouwens heeft iemand het spel via MM gepre-ordered? Ik heb dit namelijk gedaan maar geen Modified Car Pack DLC code mogen ontvangen.
AI op 100%? Damn.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRK

TRK

Ja heb een beetje gespeeld tussen de 60% - 80% maar voor mij was dit iets te makkelijk. Maar na een jaartje of ±8 sim racers gespeeld te hebben, werpt het misschien zijn vruchten af ;). Desondanks dat, ben ik nog maar bezig met de kart kampioenschappen, misschien dat het bij de GT3 wat pittiger wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isniedood
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 16:37

Isniedood

nee, echt niet!

TRK schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 09:25:
[...]

Ja heb een beetje gespeeld tussen de 60% - 80% maar voor mij was dit iets te makkelijk. Maar na een jaartje of ±8 sim racers gespeeld te hebben, werpt het misschien zijn vruchten af ;). Desondanks dat, ik ben bezig met de kart kampioenschap, misschien dat het bij de GT3 wat pittiger wordt.
Moet zeggen dat de eerste 2 races clio makkelijk waren. ik heb echt jaren niet geracet en begon op 90%. Was toen ook een seconde sneller. Tweede race (silverstone dacht ik) 95% ook nog vrij makkelijk het snelst. Nu nog foutloos ;)

De practice van de derde race is het laatste wat ik gedaan heb. Dat ging (nog?) voor geen meter op 95.

Mijn foto's met mijn lieve Pentax K200d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRK

TRK

Isniedood schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 09:28:
[...]

Moet zeggen dat de eerste 2 races clio makkelijk waren. ik heb echt jaren niet geracet en begon op 90%. Was toen ook een seconde sneller. Tweede race (silverstone dacht ik) 95% ook nog vrij makkelijk het snelst. Nu nog foutloos ;)

De practice van de derde race is het laatste wat ik gedaan heb. Dat ging (nog?) voor geen meter op 95.
Met productie auto's heb ik nog geen races gedaan, zoals ik zei ben ik nog maar bezig met de kartseries. Voor hetzelfde geldt moet ik de AI ook terugschroeven op een gegeven moment. Daar zal ik denk ik vanavond achter komen. Ben gisteravond bij de laatste sessie van de kampioenschap gebleven. Heb jij de kartkampioenschap ook al gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Metalfreak schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 08:05:
Grr, pre-order gedaan bij Media Markt (was goedkoper dan mijn beta korting van early access), ging er vanuit dat het een digitale versie was, blijkt het een fysieke versie te zijn die ze per se persoonlijk willen afleveren via PostNL... Oftewel, de bezorger komt vandaag voor de tweede keer voor een dichte deur te staan. :{
games sturen ze normaal in een bubbelenvelop en kan door de brievenbus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Ik weet dat het vloeken in de kerk is, maar heeft iemand tips voor mouse settings/besturing? Heb in het verleden wel (simachtige) race games zo gespeeld, maar het voelt nu nog niet lekker aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRK

TRK

Paulus07 schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 09:35:
[...]

Ze willen er tegenwoordig een handtekening voor hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basjuhh
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:46
gisteren de ps4 versie gehaalt. moet zeggen dat al die tweakinstellingen me wel wat afschrikken (hoeveel benzine, gevoeligheid sturen, bandendruk etc. etc.) en al die menu's. Maargoed zal vast even wennen zijn en doorbijten.

Waar kan ik ergens miles naar km's omzetten in de menu's? tot nu toe nog niet gevonden en zie liever km's op mijn hud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
TRK schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 09:18:
Kan je zo downloaden uit de store. Zit geen code bij

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isniedood

Isniedood

nee, echt niet!

TRK schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 09:33:
[...]

Met productie auto's heb ik nog geen races gedaan, zoals ik zei ben ik nog maar bezig met de kartseries. Voor hetzelfde geldt moet ik de AI ook terugschroeven op een gegeven moment. Daar zal ik denk ik vanavond achter komen. Ben gisteravond bij de laatste sessie van de kampioenschap gebleven. Heb jij de kartkampioenschap ook al gedaan?
Nope had gelezen dat je met die karts een heel ongeschikte rijstijl aanleerde voor de rest. Plus dat ik meer benieuwd was naa rhet realisme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRK

TRK

The Outlaw schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 09:40:
[...]

Kan je zo downloaden uit de store. Zit geen code bij
Ik kan deze echt nergens vinden, waar zie jij dit onder staan dan? Onder Add-Ons van Project CARS zie ik alleen de Lykan en een Delivery Pack..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnb52
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 05-09 23:29
SinergyX schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 09:21:
[...]

Ja, maar klopt voor geen meter, rempunten (rood) liggen veel te vroeg en aantal stukken (zoals op bathurst) klopt de lijn niet met de 'echte' lijn die ze daar rijden..
Alsof dat de racelijn is voor als je op 30% ai racet.

Maar spel is erg leuk, maar vooral nog wennen.
Ik begon op Cote d'Azur , ik dacht dat is een klein baantje, bleek dus die van 22km te zijn.

Op het korte baantje van Monza had ik trouwens die chicane op het rechte stuk niet verwacht, dat was einde auto, en ik ben nog een keer op zijn kop terecht gekomen, bleef haken tussen een andere auto en een verloren voorvleugel. Stond in 1x stil op zijn kop.

Vanmiddag en vanavond een maar weer eens verder spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson Claxon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-09-2017
dvdkiwi schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 08:52:
[...]

Jazeker, je kan voor "auto clutch" kiezen. Ik schakel zelf met de flippers zonder koppeling, maar vind het mooi dat het bij sommige wagens toch even een seconde duurt om op te schakelen omdat de driver eerst moet koppelen.
Top, en je T500RS bevalt dus wel goed voor deze game ook qua feedback in je stuur?

Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:20

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

http://xboxclips.com/Sine...e-a2e2-4fe6948f1170/embed
Deze ongeveer op 12 seconde zetten.

Dan loopt hij sync met deze
http://xboxclips.com/Sine...7-9ca6-ad5414d8ea8c/embed

Kleine impressie qua verschil tussen Forza en PCars, maar ook per game.
(leuk is de kleursetting, Pcars teveel groen, Forza te veel dorre gebieden :P)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FightingAce
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 14:40
Zijn er meer mensen van wie de pre-order bij bol gecancelled is die toch nog onderstaand bericht hebben gekregen?
Bedankt dat je bij bol.com de game Project CARS hebt besteld. Omdat je er zo vroeg bij was, hebben wij een speciale promocode voor je. Hiermee kun je 3 extra auto's unlocken.
Ik neem aan dat hiermee op de Modified car pack wordt gedoeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik weet meteen weer waarom ik met PC games gestopt ben, ik heb nu de prijs van een Xbox One in mijn PC gestopt, en het draait slechter dan een Xbox One en ziet er slechter uit. Om maar te zwijgen van de kosten die al in de pc zaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:24
Wacht nu maar even af tot AMD met nieuwe drivers komt. ;)
En Windows 10 schijnt ook al een hoop te schelen. Het is nu eenmaal een Nvidia geoptimaliseerd spel (zie reclameborden op de circuits) maar AMD zal er echt wel iets aan gaan doen.

Je gaat toch niet afhaken in ons GoT Racing Team!

[ Voor 10% gewijzigd door Rivanov op 08-05-2015 10:08 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basjuhh
  • Laatst online: 17:46
waar in de menu's kan ik miles naar km/h veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeXXoR
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-08 19:51

DeXXoR

[Team Black Bulls]

basjuhh schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 10:08:
Ergens in het gameplay menu moet je "Imperial" veranderen naar "Metric"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0dsk0ll
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 10-09 16:20
basjuhh schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 10:08:
Klopt, ga naar 'opties' dan ga je naar 'gameplay' dan ga je naar 'onscreen guides & display' daar staat onderin 'display units'. Daar dus.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patricks8
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:19
Hier ben ik gisteren begonnen met de kart kampioenschappen op de PS4 met controller. AI op 90 werd ik in de allereerste race met geluk 2e. Volgende races beter gewend en ging stuk beter en dan ook de beide kart one kampioenschappen gewonnen. Daarna nog even in de superkarts eerste race weekend op Oulton Park. Wat is dat een drama circuit voor mij. (andere race games ook al erg veel problemen gehad :P)

PSN: Skippy0810 | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:17
Hoe graag ik ook van de game zou willen houden, want de potentie is enorm, vindt ik 'm erg tegenvallen op de Xbox One. En dan doel ik op de bugs en glitches. Gisteren heel de dag mee bezig geweest, en hij loopt gewoon voor een groot gedeelte niet goed op de One. Met name fps issues bederven toch wel het plezier. Ben niet de enige die klaagt, en hopelijk wordt er snel naar gekeken want eigenlijk begrijp ik niet goed hoe men de game in deze staat heeft kunnen releasen op de Xbox One. Jammer.

http://forum.projectcarsg...-I-m-having-with-the-game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

ik wacht eigenlijk op de t.net review van deze game... Had hem gister verwacht :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Gisteren ook even gespeeld.

Het menu heeft niet logische bediening op sommige plekken, configureer ik de knoppen, de sensitivity, kalibreer ik me stuur, druk ik op finish en selecteer ik spontaan een ander stuur profiel omdat m'n stuur nog naar links stond voor het kalibreren, kon ik weer opnieuw alles instellen... Gelukkig gebeurde dit maar een paar keer 8)7
Het spel maakt blijkbaar geen custom profiel aan maar reset alles om het moment dat je een andere profiel kiest. Of ik moet iets gemist hebben.

Foce feedback met een T300 was gewoon goed, tire value omhoog gooien (standaard 100->150) en het voelt prima.
Onlogisch is dat je bij de stuur instellingen kan kiezen voor Calibrate Force Feedback maar ook per auto nog eens de FFB kan instellen bij Tuning.
Tig aan opties qua FFB maar nergens een uitleg wat het doet.
Ook onlogisch dat je niet je FFB kan aanpassen tijdens het rijden, je moet weer helemaal terug naar het hoofd menu.

Karten is heel twitchy. Grappig voor een keer maar niet meer dan dat.
Met een RuF GT3 merk je wel dat het gewoon een prima racegame is en het lekker rijdt.
Wat mij betreft is het Forza on steroids en dat vind ik prima, ga er een hoop plezier aan hebben.

Van het weekend even racen en dat maandag helaas de T300 weer terugsturen omdat het dpad stuk is :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalfreak
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-09 20:25

Metalfreak

Hoije woh!

Paulus07 schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 09:35:
[...]

NIet dus, had echt een "wij troffen u niet thuis" blaadje in de brievenbus.

Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:32

Vuvuzela

My spire is forming

Ik moet wel wennen aan de opzet van het spel. Je moet (meer dan ik gewend ben) voor jezelf een uitdaging maken. De game forceert je niet een bepaalde race met a.i op 100% in 3 laps te winnen. Je kan kiezen wat je wilt en volgens mij maakt het geen verschil. In andere games geven die vervelende races eenmaal gehaald het meeste voldoening, en je bent weer dichterbij die vette superauto waar je niet op kan wachten.
Darrell schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 10:16:
ik wacht eigenlijk op de t.net review van deze game... Had hem gister verwacht :(
Ik wil niet zuur doen.. maar wat verwacht je van T.net wat andere reviewers niet doen? Op youtube staat het iig al vol met ervaringen/reviews vergelijkingen etc. En als je iets specifieks wilt weten heb je dit topic :P

[ Voor 3% gewijzigd door Vuvuzela op 08-05-2015 10:30 ]

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidson
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-09 21:44
Gefeliciteerd Vuvuzela met je verjaardag! :)

Zonet nog maar weer even geprobeerd de meest ideale settings te krijgen met m'n xbox controller, maar het blijft lastig.. Moet ik wel zeggen dat ik oefende met rijden met een natte baan op de Nordsleife zonder ABS en tractiecontrole :+

Kwestie van nog veel oefenen, maar stiekem hoop ik ook wel op een patch die de settings voor controllers wat beter maakt O-)

Desktop config | YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royalt123
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-09 20:42
Voeg mij maar toe aan pc club, riversidex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidson
FightingAce schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 10:02:
Zijn er meer mensen van wie de pre-order bij bol gecancelled is die toch nog onderstaand bericht hebben gekregen?

[...]

Ik neem aan dat hiermee op de Modified car pack wordt gedoeld...
Dat was inderdaad die carpack, heb die mail gisteren ook ontvangen ondanks het geannuleerd was. Maar ik had dus al elders de Digital Edition aangeschaft en heb daarom iemand anders blij gemaakt met die carpack :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isniedood

Isniedood

nee, echt niet!

Davidson schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 10:39:
[...]

Dat was inderdaad die carpack, heb die mail gisteren ook ontvangen ondanks het geannuleerd was. Maar ik had dus al elders de Digital Edition aangeschaft en heb daarom iemand anders blij gemaakt met die carpack :)
Dat was ik! en hij doet het! Waarvoor nogmaals dank :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidson
Ah, mooi! Graag gedaan hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightcrowy
  • Laatst online: 10-10-2024
Is er iemand die weet welke file ik moet verwijderen om ff opnieuw te beginnen met het spel (ik speel via steam)?
Ik wil ff mijn profiel resetten namelijk, irriteer me rot aan mijn profiel nu omdat er "amateur" staat als geprefereerde racestijl....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Wat zijn jullie go-to banen/auto's buiten career om? of eventuele mooie combi's. Ik heb keuzestress haha 8)7

thanks Davidson :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
G25/G27 settings

http://forum.projectcarsg...22122-G25-G27-SETUP-GUIDE

Zal ze vanavond eens proberen.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeXXoR

DeXXoR

[Team Black Bulls]

Vuvuzela schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 10:46:
Wat zijn jullie go-to banen/auto's buiten career om? of eventuele mooie combi's. Ik heb keuzestress haha 8)7

Watkins Glen, mijn go to track om alles uit te testen :). Zolder is ook altijd erg leuk en uitdagend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online

Laguna Seca, Watkins Glen. Monaco

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov

Nordschleife.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
  • Laatst online: 01-09 09:27

Nordschleife _/-\o_

Met alles, van een E30 tot een atom 500 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:41

Mystikal

It never hurts to help!

Aangezien mijn zoontje van 5 helemaal wild is van karten (en racen in het algemeen) lijkt me dit wel iets voor hem. Ik vroeg me alleen af, zijn er verschillende kart klasses en zijn er ook veel verschillende banen? In combinatie met een playseat lijkt me dit wel leuk voor hem (en voor mij :+, maar moet het ook verkopen aan mijn vrouw :P )

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
Voor het karten zou ik de game niet kopen iig.
Rijdt niet lekker genoeg, er zijn vast betere kart games.

Je kan kan wel karten op de Nordschleife :o

[ Voor 18% gewijzigd door Redje op 08-05-2015 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn combo is momenteel Audi R18 op Le Mans, wil ook Monaco nog proberen.

Was gisteren begonnen met het kampioenschap, voor Zero to Hero.
AI stond toen op 70 meen ik, welke nu 80-85 is op banen waar ik nog nooit gereden heb.
Door Eigen fouten toch hele leuke gevechten gehad en snelle ronden kunnen neerzetten.

Waarschijnlijk op de grotere banen maar AI iets hoger zetten, maar nu is dit net leuk.

(Ik rijd met een Thrustmaster T500 RS en Fanatec ClubSport V2 pedalen trouwens op de PC.)

[ Voor 10% gewijzigd door Ithric op 08-05-2015 11:17 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-08 12:38
Ik heb een pre-order gedaan bij foregames maar de nieuwe voorraad komt pas komende dinsdag. Iemand nog een optie om de pre-order ergens anders te halen inclusief de DLC code voor de 3 extra auto's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0dsk0ll
Mystikal schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 10:56:
Aangezien mijn zoontje van 5 helemaal wild is van karten (en racen in het algemeen) lijkt me dit wel iets voor hem. Ik vroeg me alleen af, zijn er verschillende kart klasses en zijn er ook veel verschillende banen? In combinatie met een playseat lijkt me dit wel leuk voor hem (en voor mij :+, maar moet het ook verkopen aan mijn vrouw :P )
Ik heb totaal geen ervaring met karten in eerdere racegames, maar ik vind het grappig in PC. Zo ver ik weet zitten er 2 kart classes in en een aantal tracks. Verwacht echter geen volledige kartgame want het is nog geen 5% van wat PC te bieden heeft.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 27-05 17:32

TNJ

Frugalite

Redje schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 10:18:
Foce feedback met een T300 was gewoon goed, tire value omhoog gooien (standaard 100->150) en het voelt prima.
Dit stond ook op het pCARS forum:
One setting that all cars benefit from adjusting in the Setup pages if you're using a FFB wheel is to turn up Spindle Master Scale. It put more road feel into the FFB. Defualt is 26 for all cars. Experiment with what feels best to you by turning it up 5 steps at a time. Oh and the best part of that is you can make adjustments to it while in the Pit Garage screen while on track and sitting in the garage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeXXoR

DeXXoR

[Team Black Bulls]

Karten lijkt me ook heel erg lastig te simuleren, omdat het niet rijdt zoals een normale auto. Ik ben bijna nog geen game tegen gekomen wat hier goed mee om gaat. De karts die in Game Stockcar Extreme zitten komen nog het dichtste bij wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
  • Laatst online: 01-09 09:27
TNJ schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 11:06:
[...]

[...]
Thnx voor het delen. Als er meer tips zijn voor de ffb settings maar ook wat uitleg over de settings per auto verneem ik dit graag. Ik race voor het eerst met een stuur en dit is toch flink wennen.
Ithric schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 11:00:
Mijn combo is momenteel Audi R18 op Le Mans, wil ook Monaco nog proberen.
Deze auto bijvoorbeeld kan ik echt niet op de baan houden, terwijl dit met de meeste andere auto's niet echt een probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-09 14:58
Don't bother deze FFB settings slaan nergens op, enige goede tip die er in staat is de deadzone removal.

PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FightingAce
Davidson schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 10:39:
[...]

Ik heb ook de Digital Edition. Dan heb ik die code niet meer nodig,

Dus bij deze, als ik iemand blij kan maken met de modified car pack, laat het weten. Wie het eerst komt... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 13:02
FightingAce schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 11:14:
[...]

Ik heb ook de Digital Edition. Dan heb ik die code niet meer nodig,

Dus bij deze, als ik iemand blij kan maken met de modified car pack, laat het weten. Wie het eerst komt... ;)
Ja please!

(Heb je ook DM gezonden :) )

[ Voor 5% gewijzigd door Maichel op 08-05-2015 11:16 ]

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Laatst online: 14:41

Mystikal

It never hurts to help!

Okay, duidelijk bedankt voor de feedback. Ik snap dat dit maar een zeer klein % is, maar ik vind de feature op zich wel grappig. Dat heb ik nog in geen enkele andere game gezien. (ik bezit ook AC). Ik denk dat ik hem sowieso wel ga halen. Wil alleen ook nog een play-seat halen.

Probleem dat ik daar weer mee heb is dat ik dit dan voor de beamer wil zetten, maar ben bang dat mijn scherm wat te hoog hangt. Onderkant scherm is 73cm. Iemand ervaringen met een playseat icm een beamer scherm?

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FightingAce
Maichel schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 11:14:
[...]

Ja please!

(Heb je ook DM gezonden :) )
En hij is vergeven. Have fun ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estrion
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 04-12-2024
het aangegeven tooltje en de deadzone removal en profiler settings zijn top.

de rest van de settings die hij aanraad zijn echter veel en veel te zwaar.
die zullen alleen maar leiden tot FFB clipping en zal elk detail in de FFB overstemmen en weg drukken.

als je tijdens het racen de telemetry hud aanzet kan je links boven de FFB output grafiek zien. pas aan de hand van die informatie je FFB strength aan tot het punt dat deze niet meer in vlakke lijnen uitslaat. dan hou je de meest accurate en gedetaileerde FFB over voor zover ik weet.

edit:
voor de duidelijkheid. ik heb zelf een G25 en het de volgende settings aangepast
deadzone removal 0.06 (dit is dus te bepalen met het tooltje)
de overal strenght op 70 en tire force 90

de rest van de settings op default.
hiermee voel ik elk hobbeltje, kerb, over en onderstuur.

maargoed dat is mijn ervaring en dat is natuurlijk geen garantie voor iemand anders.

[ Voor 19% gewijzigd door estrion op 08-05-2015 11:36 ]

WoT Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
De Logitech Profiler gebruik ik sowieso al.. o.a. voor Euro Truck Simulator 2 en Assetto Corsa. Ga vanavond maar eens verder pielen met de FFB want op dit moment heb ik gewoon geen gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puzom
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 27-10-2022
Iemand nog een extra Carpack code voor PS4? MM heeft er dus geen geleverd en 99% dat ie ook niet meer komt zeiden ze.

Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:28

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Iemand enig idee hoe je op de PS4 Ben Collins gewoon over je speakers kan horen? De controller speaker staat bij mij altijd uit, en nu hoor ik helemaal niets (zie alleen tekst).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRK

TRK

Puzom schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 11:37:
Iemand nog een extra Carpack code voor PS4? MM heeft er dus geen geleverd en 99% dat ie ook niet meer komt zeiden ze.

Iemand?
Ik heb inderdaad exact hetzelfde probleem. Wel al een mailtje naar MM gestuurd.Heb jij dat vernomen van MM zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pilome243
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-09 07:39
Puzom schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 11:37:

Iemand?
Dat zou raar zijn. Stond namelijk weldegelijk in de productbeschrijving. Niet dat die 'Modified Car Pack' nou zo interessant is, maar toch.
Van afgelopen 3 mei, toen ik besteld heb.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/wjPJ5M0.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Pilome243 op 08-05-2015 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
TNJ schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 11:06:
[...]

[...]
Ga ik proberen vanavond.

Kon ook nergens vinden hoe de FFB aan te passen was terwijl je in de auto zat blijkbaar kan dat wel.

Standaard heb ik alle deadzones op 0 staan.
Alle sensitivity sliders op 50.
Dus linear en geen deadzone.
Stuur op 540 graden.

[ Voor 18% gewijzigd door Redje op 08-05-2015 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieHifi
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 30-08 17:02
Gister kon ik op de PS4 alleen de single race mode spelen op het club circuit van Dubai in een LMP1 auto. Volgens mij moest de game nog verder downloaden, alleen bleef die hangen.

Hebben meer mensen deze problemen?
Uren gewacht, maar kon niet meer spelen dan Dubai in een LMP1.

Met de PS4 controler vond ik het eenvoudig spelen. Makkelijke dan verwacht. Mijn Fanatec GT2 nog niet aangesloten. Dat wordt pas na het weekend.Morgen naar het echte circuit van Zolder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puzom
Pilome243 schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 11:41:
[...]

Dat zou raar zijn. Stond namelijk weldegelijk in de productbeschrijving. Niet dat die 'Modified Car Pack' nou zo interessant is, maar toch.
Van afgelopen 3 mei, toen ik besteld heb.
[afbeelding]
Yup, 24 april al besteld, toen stond het er ook al......nu weten ze van niets en geen idee of ze nog codes hebben zeiden ze.......fijn weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puzom
RobbieHifi schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 11:54:
Gister kon ik op de PS4 alleen de single race mode spelen op het club circuit van Dubai in een LMP1 auto. Volgens mij moest de game nog verder downloaden, alleen bleef die hangen.

Hebben meer mensen deze problemen?
Uren gewacht, maar kon niet meer spelen dan Dubai in een LMP1.

;)
Heb je de race wel gedaan? Ik kon pas verder nadat ik de race gedaan had. Wel disc versie en patch moet installed zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Gisteren ook begonnen aan Project CARS op de PS4. Nou ja, begonnen: ik heb nog geen race gereden! Een aardig project was het wel! ;)

Om te beginnen had Ik moeite om m'n PWTS en CSP aan de praat te krijgen in het spel. Handig is natuurlijk om te weten dat je 'm in PC-stand moet zetten en vervolgens het spel ermee moet starten (X).
Maar toen begon de lol. Op één of andere manier bleef het spel hangen! Ik het spel gesloten en opnieuw gestart: zelfde euvel. Ik druk wat op knoppen en draai aan m'n stuur en hij schokt ineens een stukje vooruit. Blijkt dat als ik het stuur bewoog het spel "verder" ging. Dit was bij alles: Intro, menu's, race... :| Achteraf een geweldige bug, maar ik had op een leuker begin gehoopt! :(

Ok, nieuwe firmware op t stuur gooien dan maar. Voor de niet ingewijde (was ik ook niet, nu helaas wel) is dat niet erg makkelijk omdat het vaak niet lukt. "Bij mij valt t vast mee" dacht ik... Mooi niet dus. Er zijn twee firmwares, 1 standaard en 1 recente. Begonnen met de standaard fw. Ging goed: geen problemen. De recente meteen er achteraan: bij fase 2 blijft ie hangen. Fijn!
Ik zal jullie het gekloot besparen, maar uiteindelijk na tig keer flashen is het gelukt. Ik stond zowat te springen toen de recente firmware ineens doorliep! *O* En de PS4 vond de nieuwe fw ook erg fijn! :)

Maargoed, toen was ik al een uur of 3 bezig en had geen tijd meer. Heb nog wel ff alle instelling doorgenomen en aangepast. Heb heel even gereden en kan niet wachten om t echt te proberen.

Over de in dit topic veel terugkomende punten:

- Motion blur: weinig last van als ik rij, maar als ik er op let zie ik t wel.
- Force feedback: voelt goed. Alleen bij remmen voel ik weinig en hoor ik alleen m'n wielen blokkeren (ik rij op pro). Waar ik wel last van heb is als ik bij stilstaan m'n stuur beweeg, hij volledig wil uitslaan (links/rechts). Dat is vrij irritant.
- Clutch instellen anders blijf je stilstaan: geen last van. Ik kan t ook niet veranderen omdat ik een melding krijg dat ik "invalid input" bij verschillende knoppen heb staan. Heb ik dus verder niet veranderd.

Ik zie trouwens direct wel het voordeel van een button-box. Zeker voor een console kan je veel knoppen instellen, maar je hebt er maar 8 "vrij" (naast de flippers).
Sowieso kan je veel instellen, vind ik. Lastig maar toch zeker fijn. Het kost je wat tijd, maar je kan 'm wel instellen zoals jij t wilt.

Vanmiddag Zero to Hero beginnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieHifi
Puzom schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 12:00:
[...]

Heb je de race wel gedaan? Ik kon pas verder nadat ik de race gedaan had. Wel disc versie en patch moet installed zijn.
Yep de race gedaan. Meerdere keren zelfs. Ik had de online versie van de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puzom
RobbieHifi schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 12:10:
[...]

Dan denk ik dat hij inderdaad niet 100% klaar is met data+update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik mis wel echt het geluid van de banden. Hoor niks slippen zelfs niet bij een spin. Blokkeren levert niks op. Je ziet ook geen rook bij open wheel classes.

Het speelt leuk maar er is ook nog een hele hele hoop dat nog beter kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieHifi
Puzom schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 12:13:
[...]

Dan denk ik dat hij inderdaad niet 100% klaar is met data+update.
Dat duurt dan echt UREN. Gister ochtend om 10 uur klaargezet en om 15 uur nog niet klaar. Toen wel PCars gespeeld, maar dan dat ene level. Wel goed om te proberen, effecten waren erg mooi.

Volgende week even aan de FW updates van mijn fanatec stuur beginnen. Gaan we echt even sturen. Kijk vooral uit naar Formula Rookie en Clio Cup. Met deze wagens ook ervaringen IRL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
Phusebox schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 12:15:
Ik mis wel echt het geluid van de banden. Hoor niks slippen zelfs niet bij een spin. Blokkeren levert niks op. Je ziet ook geen rook bij open wheel classes.

Met de RUF GT3 hoorde ik wel de bandjes en ging het stuur ook trillen als ik te snel de bocht in dook.
Met een LMP1 was het minder, met de kartjes voelde ik nog minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Figuur84
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-02 13:23
SqueakyClean schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 11:39:
Iemand enig idee hoe je op de PS4 Ben Collins gewoon over je speakers kan horen? De controller speaker staat bij mij altijd uit, en nu hoor ik helemaal niets (zie alleen tekst).
Op dit moment is dat niet mogelijk. Heb vernomen dat de request om dit wel aan te kunnen passen wel bij SMS ligt, dus hopelijk later in een update. Zie het zelf graag ook instelbaar, omdat ik vaak met headset speel, dus wil dan graag het geluid helemaal hierover hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Figuur84
RobbieHifi schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 12:10:
[...]

Bij de digitale download zie je bij downloads eerst een bestand van project cars van ongeveer 3 GB, zodra deze binnen is kun je alleen die ene race rijden. Daarna wordt de rest van de game gedownload (de download in je lijst geeft dan bestand van ongeveer 19 GB aan). Zodra deze helemaal binnen is kun je alles doen in de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RUFFNECK
  • Laatst online: 04-09 07:54

RUFFNECK

Poentje

Ook hier is mijn bestelde preorder incl modified car pack geleverd als standaard, dus zonder car pack (ps4). Ik begreep dat er vanuit de leverancier of uitgever ofzo problemen waren met dit (en dus excuses ontvangen)..mja..wel jammer.
Mocht iemand dus zo'n code over hebben voor de ps4, dan hou ik me aanbevolen :)

Verder top game, maar wel heel pittig, vooral met de DS4 controller....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Heb overigens al meerdere keren meegemaakt dat de AI over de kop vliegt. Paar keer op Le Mans.. best spectaculair om te zien als er één door de lucht gaat. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Rivanov schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 12:42:
Heb overigens al meerdere keren meegemaakt dat de AI over de kop vliegt. Paar keer op Le Mans.. best spectaculair om te zien als er één door de lucht gaat. :+
Op de korte variant van Monza staan er altijd een paar na die s-bocht aan het einde tegen een muurtje aan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieHifi
RUFFNECK schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 12:41:
Ook hier is mijn bestelde preorder incl modified car pack geleverd als standaard, dus zonder car pack (ps4). Ik begreep dat er vanuit de leverancier of uitgever ofzo problemen waren met dit (en dus excuses ontvangen)..mja..wel jammer.
Mocht iemand dus zo'n code over hebben voor de ps4, dan hou ik me aanbevolen :)

Verder top game, maar wel heel pittig, vooral met de DS4 controller....
Mogelijk wel een code voor u. Had er ook 1 als disc besteld. Tevens online, vanwege de Limited Edition Cars. Heb een code extra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

RobbieHifi schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 12:43:
[...]

Mogelijk wel een code voor u. Had er ook 1 als disc besteld. Tevens online, vanwege de Limited Edition Cars. Heb een code extra.
Mocht je er twee extra hebben dan houd ik mij aanbevolen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarsiv
  • Laatst online: 10-09 19:44
zijn hier ook mensen die hem spelen op de ps4 met stuurtje(zo ja welk stuurtje) en bevalt dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RUFFNECK
  • Laatst online: 04-09 07:54

RUFFNECK

Poentje

DM gestuurd! :)
RobbieHifi schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 12:43:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRK

TRK

Ik ben ook nog één van de zoekende naar een Modified Car Pack DLC code die door MM helaas niet geleverd is... Dus mocht iemand er nog één overhebben. _/-\o_

[ Voor 18% gewijzigd door TRK op 08-05-2015 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervandamned
  • Laatst online: 08-05 16:33
PC eerste test

Na het nogmaals data downloaden gisteren even snel een carrière gestart
gewoon van onderaf
125cc karts
ook een aantal online sessies gedaan oa de Northsleiffe

Moet zeggen het bevalt me wel :)

Gevoel is goed met mijn Fanatec V1 F1 RIM en mijn triple screen setup
Gforce Titan X en een intel 4200 Mhz 6 core werken daar ook heerlijk aan mee

Geen stotteringen in de career modus
online wel maar dat zal waarschijnlijk aan de lijnen van de andere spelers liggen
200/20 upc/ziggo hier moet meer dan voldoende zijn toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Als er iemand een code over heeft :o hier is het ook welkom.

Wat is het toch gaaf als je om 12.00 begint te rijden met tijd op 20/30x en dan rijden tot je niets meer ziet in het donker B-) Vraag me af of hij dan ook rekening houdt met de temperatuur van de baan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Misschien moeten we gezamenlijk een beklag doen bij de MM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Phusebox schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 12:15:
Hangt natuurlijk ook van de gebruikte camera en het blokkerende wiel af natuurlijk. Neem aan dat je geen ogen in je rug hebt in helmet view bijvoorbeeld. ;)
Er kunnen altijd dingen beter. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
CptChaos schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 12:54:
[...]
Hangt natuurlijk ook van de gebruikte camera en het blokkerende wiel af natuurlijk. Neem aan dat je geen ogen in je rug hebt in helmet view bijvoorbeeld. ;)

[...]
Er kunnen altijd dingen beter. ;)
Ja ik ben iemand die meestal de rembalans wat meer naar voren heeft staan dus als het al blokkeert is het vrijwel altijd daar ;)

Speel in cockpit view, helmet is me toch wat te beklemmend ondanks ik op een 40" tv speel die op 1,5 m afstand staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeXXoR

DeXXoR

[Team Black Bulls]

Iemand al meegedaan aan het Formula A community event op Catalunya? Sta momenteel 28e, de nummer 1 staat echt heel erg ver weg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
DeXXoR schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 13:14:
Iemand al meegedaan aan het Formula A community event op Catalunya? Sta momenteel 28e, de nummer 1 staat echt heel erg ver weg :(
Er zijn sowieso al weer cheaters, dus weet niet of het daar aan ligt. 28e is toch best knap.

Vanavond weer racen met de GoT Racing Group? Ondanks mijn 2008 graphics instelling blijf ik het spel toch wel spelen hoor ;) Heb een announcement in de groep geplaatst. 20.00u lijkt me een geschikte tijd voor de meesten.

[ Voor 26% gewijzigd door Phusebox op 08-05-2015 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeXXoR

DeXXoR

[Team Black Bulls]

Phusebox schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 13:14:
[...]

Er zijn sowieso al weer cheaters, dus weet niet of het daar aan ligt. 28e is toch best knap.

Vanavond weer racen met de GoT Racing Group? Ondanks mijn 2008 graphics instelling blijf ik het spel toch wel spelen hoor ;) Heb een announcement in de groep geplaatst. 20.00u lijkt me een geschikte tijd voor de meesten.
Degene die op 1 staat is wel een P-Cars veteraan. Het kan echter altijd beter, met wat meer oefenrondjes moet ik wel richting de top 20 kunnen kruipen :). Opzich wel mooi dat de setup fixed is, geeft iedereen dezelfde kans :).

Ik moet even kijken of ik 8 uur red, als ik thuis ben doe ik zeker mee! Ik vote voor GT3, die zijn imho toch wel het beste ontwikkelt in het spel :)

[ Voor 10% gewijzigd door DeXXoR op 08-05-2015 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unigo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10:14
Toch even een vraagje.... spel lijkt me super vet, vooral het realisme spreekt me wel aan, niet meer met 250 kmh een haarspeldbocht induiken a'la NFS.

Maar, ik ben wel een luie gamer: liever op de bank met een controller dan met een stuurtje (ook omdat ik alleen nog een oude G25 heb liggen).

Dus mijn vraag: Is dit spel ook nog leuk (op de PS4) spelend met een controller? of toch af te raden? Ervaringen? Zie hier volgens mij vooral mensen die toch met stuurtjes spelen..

3ds fc: 4270-0926-7440

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Figuur84
DeXXoR schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 13:14:
Enig idee of en hoe je de Ghosts kunt downloaden van de beste tijden? Ik had ergens gelezen dat de mogelijkheid er zou zijn, maar mij is het nog niet gelukt. Zou wel handig zijn om te zien waar je het laat liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0dsk0ll
Unigo schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 13:20:
Toch even een vraagje.... spel lijkt me super vet, vooral het realisme spreekt me wel aan, niet meer met 250 kmh een haarspeldbocht induiken a'la NFS.

Maar, ik ben wel een luie gamer: liever op de bank met een controller dan met een stuurtje (ook omdat ik alleen nog een oude G25 heb liggen).

Dus mijn vraag: Is dit spel ook nog leuk (op de PS4) spelend met een controller? of toch af te raden? Ervaringen? Zie hier volgens mij vooral mensen die toch met stuurtjes spelen..
Ik weet niet wat je gewend bent kwa racespellen met controller, maar Project Cars is prima te spelen met een controller.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRK

TRK

Good Fella schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 12:54:
Misschien moeten we gezamenlijk een beklag doen bij de MM?
Ik heb zo net een mail gestuurd naar MM en een reactie gekregen met een code erin... Dit lijkt op de code die op het blaadje voorin het hoesje zat... Volgens mij was dat een blad waarop een code stond en erbij vermeld dat je je spel ergens kon registreren. Ik zal het na werk even voor de zekerheid nagaan. Dit stond in het mailtje:

Geachte meneer Oktay,

Hartelijk dank voor uw bericht.

De code van uw pre order is: ****-****-****. Het kan zijn dat u deze email later nogmaals ontvangt aangezien wij deze emails nog aan het verzenden zijn.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Samantha Timmermans
Uw Media Markt team

Het lijkt erop dat ze dus nog bezig zijn met verzenden.

[ Voor 31% gewijzigd door TRK op 08-05-2015 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

TRK schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 13:22:
[...]

Ik heb zo net een mail gestuurd naar MM en een reactie gekregen met een code erin... Dit lijkt op de code die op het blaadje voorin het hoesje zat... Volgens mij was dat een blad waarop een code stond en erbij vermeld dat je je spel ergens kon registreren. Ik zal het na werk even voor de zekerheid nagaan.
Ja, zo'n code voor zinloze punten ergens op een webshop die je nooit gebruikt, fijn :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-09 22:01

Joostk

Barkrukprofeet

Figuur84 schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 13:21:
[...]

Enig idee of en hoe je de Ghosts kunt downloaden van de beste tijden? Ik had ergens gelezen dat de mogelijkheid er zou zijn, maar mij is het nog niet gelukt. Zou wel handig zijn om te zien waar je het laat liggen...
Ergens in de assits settings waar je ook Traction Control enzo aan zet zit dacht ik een optie om ghosts weer te geven.

Voor de Xbox One users:
Controller settings.

SET MODE 3 FIRST!
Steering Deadzone - 20% (can decrease this if you have a new 'stiff' pad, or increase if more worn)
Steering Sensitivity - 5% (increase if it feels to numb)
Throttle Deadzone - 10%
Throttle Sensitivity - 10%
Braking Deadzone - 10%
Braking Sensitivity - 10%
Clutch Deadzone - 5%
Clutch Sensitivity - 45%
Speed Sensitivity - 75% (changing this affects how much steering ratio you get as the speed increases)
Controller Filtering Sensitivity - 25% (increase this to smooth out the inputs more)
Mode = 3

[ Voor 38% gewijzigd door Joostk op 08-05-2015 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-09 16:49

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Heeft iemand deze game al geprobeerd op de PS4 met een G25 racing wheel? Die dingen zijn dus niet supported op de PS4 terwijl ze wel op de PS3 werken. Het is namelijk zo dat er een bepaalde chip mist. Je kunt hier wel omheen werken met een bepaalde device en dan werkt de wheel wel met de PS4. Maar zo'n device kost 100 euro en blijft een beetje hakkie takkie werk natuurlijk. Dan kan ik net zo goed die 100 in mijn zak houden en een nieuw stuur aanschaffen. Ik was benieuwd of misschien met de laatste patches de G25 of G27 wel werkt op de PS4?

Ik heb Project Cars op de PC maar ik heb ook een aantal vrienden die spelen dit spel op de PS4. Lijkt me wel leuk om het tegen ze op te nemen op de PS4 ook, maar dan wel graag met mijn stuurtje.

Het schijnt zo te zijn dat de G25 wel support krijgt op de PS4 voor GT7 dat er aan zit te komen. Maar goed dat duurt nog wel even.

[ Voor 10% gewijzigd door DAMAGE op 08-05-2015 13:29 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Hm ik hou de Formula A wagen niet eens een ronde op de baan laat staan dat er een goede tijd uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15:56

Oxigeon

En zo is dat!

Phusebox schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 13:49:
Hm ik hou de Formula A wagen niet eens een ronde op de baan laat staan dat er een goede tijd uit komt.
Raar, dat is zowat de enigste auto die ik fatsoenlijk kan besturen. Echter moet je niet te scherp sturen en vol het gas in pleuren want dan kom je langs de baan terecht.

Die ford focus, wat een onding.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18:13
Phusebox schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 13:49:
Niet vol gas steeds, opzich niet heel moeilijk hoor, alleen volgas op het rechte stuk :)

oh man......ik wil naar huis toe, maar ik heb nog 3,5 uur te gaan op het werk :'(

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-09 16:49

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@SqueakyClean; klopt ik heb die lijst bekeken. Maar er schijnt wel support aan te komen. In ieder geval voor GT7, maar dat is nog heel ver weg. Er zijn mensen die de G25/G27 wel aan de praat hebben gekregen met zo'n apparaatje wat je er tussen kunt aansluiten maar die dingen kosten je zo maar 100 euro. Beetje zonde.

Er zijn echt heel veel mensen die support willen voor deze stuurtjes maar het zit er nog niet in blijkbaar. Erg jammer.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Phusebox schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 13:14:
Is dit een Steam-group voor de PC versie? Zo ja, dan ben ik wel geinteresseerd! :) Heb je dan een link naar die groep? Heb de game namelijk op de PC, speel het al sinds september 2012. :)
Pagina: 1 ... 18 ... 57 Laatste