Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:53
Phusebox schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 18:40:
Vanavond eens een race proberen met Got groepje op Steam?
Prima! Hoelaat? Kan alleen niet praten want heb nog geen verloop om m'n PX4 aan te sluiten voor de chat. Heb 'm momenteel alleen voor audio via Optical aangesloten op m'n PC.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speelt prima met een controller, alle deadzones op 0 en steering sensitivity op 0 en het werkt verrassend goed. Zelfs in de Formula wagens. Stuurtje vh weekend toch maar ff bestellen :) Iemand een idee of de t500rs binnen GT7 ondersteund gaat worden? T300 voelde aan als een skelterstuurtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:58

OMD

Phusebox schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 18:35:
[...]

Hmm ik draai W7. Zal toch zeker beter zijn dan W8?
Nee, het is om het even. Sommige spellen presteren beduidend beter onder Windows 8. Vooral de nieuwere games. Onze buren hebben hier geloof ik wel is een test van gedaan. Verder was het procentenwerl volgens mij. :)

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
20u steam race?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnb52
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 05-09 23:29
Nou volgens mij is de bezorger gewoon naar huis gegaan en krijg ik mijn game pas morgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:42
Mogelijk dat DirectX 12 hier stiekem op de achtergrond al het één en ander voor zijn rekening neemt wat voor optimalisatie en dus hogere framerate zorgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Misschien toch de W10 preview maar eens installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:46
Ik wil wel meerijden, maar ben wel compleet noob. Net voor het eerst wat zitten oefenen met m'n T300 en er kwam nog niet echt een goede ronde uit :P

Wellicht een idee om met een redelijk eenvoudige baan en auto te beginnen? (een klein stukje met met de Zonda op Azure Coast ging niet heel best :X)
Heb overigens ook geen microfoon hier.

Zal in ieder geval de steam groep joinen (Bennie)

[ Voor 9% gewijzigd door Speedy op 07-05-2015 19:09 ]

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:42
Als ik jullie was zou ik met het Le Mans circuit of Monza beginnen. Lekker lange rechte stukken en relatief weinig bochten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Hockenheim is ook goed te doen.

En dan een auto met veel grip. Die formula rookie of een GT wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Robkazoe schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 19:01:
[...]

Mogelijk dat DirectX 12 hier stiekem op de achtergrond al het één en ander voor zijn rekening neemt wat voor optimalisatie en dus hogere framerate zorgt?
Geen DX12 in Project CARS, maar W10 gebruikt een andere Catalyst driver dan W8.1. Even afwachten op AMD dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeXXoR
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-08 19:51

DeXXoR

[Team Black Bulls]

Formula rookie is wel leuk om de basis te leren, waarna je hoe dan ook met elke andere auto een beter gevoel hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 11-09 10:24
Hoe rijd deze game op de ps4 controler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royalt123
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-09 20:42
Wow wat ne verschil van 30 fps :o
Dus maar installeren op windows 10 :)
Phusebox schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 18:35:
[...]

Hmm ik draai W7. Zal toch zeker beter zijn dan W8?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 18:18
Pfff, dit is wel even andere koek dan Driveclub zeg haha. Was al geen ster in Driveclub maar dit is echt een drama haha.
Dat wordt veel, heel veel, oefenen :P

Oké doei

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Met de formula rookie op Hockenheim ging het best aardig inderdaad.

Spel valt me kwa performance wel wat tegen voor een i5 met een R290 (zoals vele andere al opmerkten), hopelijk komen er op korte termijn betere drivers van AMD af.

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat karten is echt geniaal, ik voorzie een grote chaos online;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matedeor
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14:11
rwbk schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 19:23:
Hoe rijd deze game op de ps4 controler?
Vraag ik mij ook af, maar in eerste recensies was het redelijk goed te doen las ik. Denk ook dat uiteindelijk nog gewoon 70/80 procent het met de controller speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eriko1
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-09 23:14
Bij Yourgamezone.. Hun hebben al verstuurd, waarschijnlijk vertraging bij tnt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Ondersteund de ps4 de shareplay functie? Zou een mooie demo optie zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
Nu afwachten op AMD....

https://mobile.twitter.co...s/596361439016685569?s=09

2e test w8 vs w10 (20-50% verschil)

[ Voor 34% gewijzigd door Bullus op 07-05-2015 20:12 ]

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jackel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 14:19
Heb het spel net even gespeeld en het is echt vet! Er zit wel een bug in het geluid met de r18 op spa. Ook lijkt het alsof het regent (soort druppels op de baan) alleen is het droog. Sturen met de karts gaat wel heel eeg direct waardoor je zeer lastig door opeenvolgende korte knikjes komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online

een mooie comparison :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Heeft er iemand tips voor de stuur instellingen? Ik rij met een T300RS.

Ik denk dat ik met name veel te hard rij maar sturen is nog knap lastig ook.

Oh en nog iets, ik speel nu op een HD ready tv en mis links en rechts beeld. Het weergave gebied op de PS4 staat gewoon goed en ingame kan ik niets vinden om dit aan te passen.

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasp
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-09 14:20
Een vriend en ik hebben op onze xbox one last van een raar fenomeen. Als we bv. door een chicane komen en de thumbstick snel van links naar rechts bewegen, dan blijft het stuur van de auto naar links staan terwijl je de thumbstick op dat moment helemaal naar rechts hebt staan. Dat lost zich alleen op door de thumbstick eventjes helemaal los te laten.

Zijn druk bezig met het zoeken naar andere controller instellingen maar tot nu toe nog niets gevonden wat helpt. :( meer mensen last van?

Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 19:46:
Dat karten is echt geniaal, ik voorzie een grote chaos online;)
Vind ik ook, vooral die superkarts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:26

Winkiller

De Mopperpot

Poehee, hier komt de XB1 niet goed weg. :N
Vooral de verschillen in anti aliasing en de schaduw details vielen mij erg op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jackel
Wasp schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 20:27:
Een vriend en ik hebben op onze xbox one last van een raar fenomeen. Als we bv. door een chicane komen en de thumbstick snel van links naar rechts bewegen, dan blijft het stuur van de auto naar links staan terwijl je de thumbstick op dat moment helemaal naar rechts hebt staan. Dat lost zich alleen op door de thumbstick eventjes helemaal los te laten.

Zijn druk bezig met het zoeken naar andere controller instellingen maar tot nu toe nog niets gevonden wat helpt. :( meer mensen last van?
Dit heb ik ervaren op de karts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:59

Phydomir

Dennis

Pfft, geen fatsoenlijke triple screen ondersteuning. Wel de resolutie natuurlijk maar geen bezel correction ed. Terug de ijskast in deze game.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:01
Phydomir schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 20:36:
Pfft, geen fatsoenlijke triple screen ondersteuning. Wel de resolutie natuurlijk maar geen bezel correction ed. Terug de ijskast in deze game.
Heb je wel gespeeld met de fov?! Met triple screen moet je die rond de 110 zetten.
Bovendien, als ik het internet lees is er wel degelijk bezel correctie.
Zet de resolutie op bv 5960*1080 Waar je dus bezel correctie hebt ingesteld..

[ Voor 26% gewijzigd door GAIAjohan op 07-05-2015 20:41 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haikodelange
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 06-02-2023
Good Fella schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 18:26:
[...]

Bij DinoPK en mij was het ongeveer twee uur :(
het gaat hier ook deze kant op all een keer verwijdert want dacht dat het zo sneller ging.
maar loopt nu all van 19;13

dan nog maar langer wachten

psn ps4 psvita = haikodelange

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Heb bij mijn PC een stuur maar wil meer overstappen op PS4 gamen en ik was toch wel benieuwd hoe nou het racen is met een controller, maar ben echt alleen nog maar bezig geweest met de instellingen en nog geen fijne gevonden.

Net als je denkt nu gaat het redelijk kom je op een ander circuit en dan heb ik weer het idee dat het beter kan.

Helpt ook niet dat ik op dat moment niet zo goed weet of het nou met rijstijl te maken heeft of met een onjuiste setting.

Bijv, Spa als je de pits uitkomt krijg je net zelf de controle voor die laatste bocht, zelfs als ik dan gelijk vol naar rechts stuur raak ik nog links die vangrail op welke setting ik tot nu toe heb geprobeerd.

Ben echt een 'voor de fun racer' maar wil mezelf wel verbeteren maar eerst de goede/fijne setting vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:59

Phydomir

Dennis

GAIAjohan schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 20:39:
[...]

Heb je wel gespeeld met de fov?!
Ja zeker. Rond de 106 lijkt het beste overeen te komen met wat ik gewend ben maar ik mis toch wat essentiële opties zoals bezel correction en render each screen separately.
Nu klopt de hoek en de FOV van de buitenste schermen niet waardoor ik al snel koppijn krijg als ik naar de apex kijken en die van het middelste scherm naar het buitenste scherm gaat.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:29
Fanatec support is in ieder geval, hier, bijzonder brak. FFB effecten zijn nul (met controller geweldig, met stuur zero), instellingen gaan soms verloren (opeens bijzonder zwaar sturen of het stuur trekt zich opeens naar de uiterste linker of rechter positie).

Grappigste is echter wel dat de auto helemaal niet vooruit komt (nu in vier uur tijd één keer kunnen rijden). Gas geven, prima. Schakelen, prima. Maar dan sta je dus met 6000 toeren in zijn 5 gewoon stil. Top. Public beta dit.

Wachten op day two patch. Dit is, met CSR, geheel waardeloos :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Sipio schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 20:43:
Heb bij mijn PC een stuur maar wil meer overstappen op PS4 gamen en ik was toch wel benieuwd hoe nou het racen is met een controller, maar ben echt alleen nog maar bezig geweest met de instellingen en nog geen fijne gevonden.

Net als je denkt nu gaat het redelijk kom je op een ander circuit en dan heb ik weer het idee dat het beter kan.

Helpt ook niet dat ik op dat moment niet zo goed weet of het nou met rijstijl te maken heeft of met een onjuiste setting.

Bijv, Spa als je de pits uitkomt krijg je net zelf de controle voor die laatste bocht, zelfs als ik dan gelijk vol naar rechts stuur raak ik nog links die vangrail op welke setting ik tot nu toe heb geprobeerd.

Ben echt een 'voor de fun racer' maar wil mezelf wel verbeteren maar eerst de goede/fijne setting vinden.
Probeer deze settings eens http://www.reddit.com/r/p...controller_config/cr1lxu5

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeXXoR
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-08 19:51

DeXXoR

[Team Black Bulls]

Brad Pitt schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 20:44:
Fanatec support is in ieder geval, hier, bijzonder brak. FFB effecten zijn nul (met controller geweldig, met stuur zero), instellingen gaan soms verloren (opeens bijzonder zwaar sturen of het stuur trekt zich opeens naar de uiterste linker of rechter positie).

Grappigste is echter wel dat de auto helemaal niet vooruit komt (nu in vier uur tijd één keer kunnen rijden). Gas geven, prima. Schakelen, prima. Maar dan sta je dus met 6000 toeren in zijn 5 gewoon stil. Top. Public beta dit.

Wachten op day two patch. Dit is, met CSR, geheel waardeloos :)
Waar speel je op? Ik heb op PC nog niemand gezien of gehoord met deze problemen, en m'n eigen CSR Elite ook niet. Alles netjes gecalibreerd? (pedalen en rotatiegraad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Laatst online: 12-09 16:32
WOW! PS4 met T500 is echt heeeeeel vet! Heb lang geen race sim/game gehad die bij de eerste indruk zo goed was.

Audi R8 V10 op Laguna Seca voelt echt als Audi R8 V10 op Laguna Seca.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
DeXXoR schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 20:49:
Waar speel je op? Ik heb op PC nog niemand gezien of gehoord met deze problemen, en m'n eigen CSR Elite ook niet. Alles netjes gecalibreerd? (pedalen en rotatiegraad)
PS4. Calibreren gaat prima. Alles gaat prima. Tot het starten. Blijf gewoon stil staan. En mocht er iemand tegen je aan rijden (na een ronde lang alles te hebben geprobeerd) voel je alsnog nul FFB :)

Even aan het googlen nu, had eerder moeten doen, niet vier uur van m'n dag extra wasted geweest. Ben uiteraard niet alleen met deze PS4/Fanatec problematiek, lees net dit (identiek aan issues hier dus):

I'm PS4 obviously, with a Fanatec CSR wheel w/CSR Elite pedals. Boy oh boy do I have some issues. I've been noting them down on a piece of paper as I play.

Ok, here we go...
* Game will not recognise the clutch pedal.
* Unless you assign a button to the clutch, when you go out on track, the clutch will be engaged (even with auto clutch turned on) so you go nowhere.
* If I calibrate the pedals, I loose L2 and R2 functionality in menus, which is kind of crucial for navigating around.
(Not sure if this one is wheel specific) - Some of the sliders behave very weird. Some go up in increments of 1, some in 5, and some in 10. Steering config goes up in increments of 5, which is really annoying (who wants a deadzone of either 0 or 5). The difficulty slider only goes up in increments of 10! Whats the point of having difficulty between 0 - 100. Just make it 0 - 10 if its going to be like that?
* How the heck do you change your car colour with a wheel?
* Once in a session, how do you scroll the leaderboard with a wheel (on a controller, it seems to be the right thumbstick).
* Below about 3km/h, or when stationary, the FFB in the wheel seems to invert. If you turn it slightly from center, it will CRANK to one side with a tonne of force (when this happened, I wasn't expecting it and it took my thumb with it. I seriously thought I'd broken my thumb. It went with such force). When you pull the wheel back to center and past center in the other direction, it will crank full lock to that direction too. Like I said, its like the FFB becomes inverted (it should be noted I have 0 deadzone. Not sure if having a deadzone of 1 fixes this issue, but I HATE deadzones).

Ofwel, spelen met Fanatec op de PS4 is nog niet "helemaal" bugfree. Nu koppeling assignen, eindelijk rijden.

[ Voor 68% gewijzigd door Brad Pitt op 07-05-2015 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07 19:07
Unbreukable schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 20:49:
WOW! PS4 met T500 is echt heeeeeel vet! Heb lang geen race sim/game gehad die bij de eerste indruk zo goed was.

Audi R8 V10 op Laguna Seca voelt echt als Audi R8 V10 op Laguna Seca.
Heb jij met een Audi R8 V10 in het echt op Laguna Seca gereden dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:30
Niemand die weet hoe ik mijn pendalen van me G25 aan de praat weet te krijgen

net even met een Ford MK Escord in full rain op de groene hel gereden ( toetsen ) maar pfff dat is zweten als je daarvoor net even 20 min in een F1 bezig ben geweest ..... .. remmen ??? grip ??? sturen ???? wat is dat met die Ford MK Escord :)
maar wel lekker , zeker die helm view is zeer goed .. en geluid ook

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:01
Eerst maar ff een nieuwe videodriver halen. Het karten ging wel lekker met de G25. ja ik had de beta, maar heb het nauwelijks gespeeld.

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
bones schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 20:51:
[...]

Heb jij met een Audi R8 V10 in het echt op Laguna Seca gereden dan?
Met de Audi R8 V10 op een korte road course naast de Las Vegas Motor Speedway en met een gare mazda personen auto op Laguna Seca.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Geweldige game. Momenteel met o.a. Phusebox online bezig.
Eerste race was met Formula Rookie op Hockenheim. Gedurende de race begon het langzaamaan te regenen totdat het de laatste paar ronden echt keihard regende. Fantastisch om die overgang te zien.. ziet er grafisch ook echt waanzinnig uit!!

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

Heb de game sinds gisteren en ook al wat online gespeeld. Ik merk dat als ik de pits inga tijdens een race online en ik kom uit de pit de baan op na de doorgetrokken streep dat ik een melding krijg dat ik een X aantal seconden geen gas geef omdat ik afkort :S.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een manier gevonden om je hud in 1 keer qua posities voor alle auto's aan te passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jackel
Ik ervaar ook aardig wat framedrops/haperingen op de xbox one. Bijvoorbeeld op het 24 uurs circuit van le mans op het stuk richting indianapolis. Ik rij dan met 37 wagens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Net ff online, dat ging best aardig (nog wel sorry voor m'n eerste bocht momentje, weet niet wie ik raakte maar ging ineens op z'n zij). De regen komt mooi inzetten en dan word het ook echt glad.
Karts is leuk, Focus is waardeloos, wat een boot is dat :P

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan ineens niet meer online spelen. 1e paar keer lukte wel maar als ik nu een lobbu join wordt ik er na een halve minuut uitgegooid met de melding you have been removed from the session. Iemand een idee hoe dat kan? Nu al wel 15x op rij gebeurd. PS4 versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Rivanov schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 21:10:
Geweldige game. Momenteel met o.a. Phusebox online bezig.
Eerste race was met Formula Rookie op Hockenheim. Gedurende de race begon het langzaamaan te regenen totdat het de laatste paar ronden echt keihard regende. Fantastisch om die overgang te zien.. ziet er grafisch ook echt waanzinnig uit!!
Ja zag er tof uit maar ik gleed echt alle kanten op in de regen. Ik zakte naar derde en achter jullie snapte ik echt niet hoe jullie die bochten namen. Karts op nurburgring sprint waren wel leuk, lijkt me wel tof op Monaco ofzo. Oh ja Azure...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:29

Edd

[TAG]Speedy schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 21:26:
Net ff online, dat ging best aardig (nog wel sorry voor m'n eerste bocht momentje, weet niet wie ik raakte maar ging ineens op z'n zij). De regen komt mooi inzetten en dan word het ook echt glad.
Dat zal ik wel zijn geweest.. Geeft niet, ook al kreeg ik een drive-through ;)
Nog wel 2x een max snelheid gekregen, omdat ik de bocht zou hebben afgesneden? Op zich heel raar.. Wat me ook een beetje tegenstaat is dat je op sommige punten maar net buiten de baan hoef te raken om geen lap-time te krijgen..
Moest helaas even afkappen hier vanwege een issue-tje, maar de volgende keer probeer ik er gewoon weer bij te zijn.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opuske
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-09 11:47
ravw schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 20:57:
Niemand die weet hoe ik mijn pendalen van me G25 aan de praat weet te krijgen

net even met een Ford MK Escord in full rain op de groene hel gereden ( toetsen ) maar pfff dat is zweten als je daarvoor net even 20 min in een F1 bezig ben geweest ..... .. remmen ??? grip ??? sturen ???? wat is dat met die Ford MK Escord :)
maar wel lekker , zeker die helm view is zeer goed .. en geluid ook
Ffkes kleine correctie maar t'is Escort met een T :)

Xbox Live : Doctor Wodka http://gotxbox.maykel.net/Gamer/Details/24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Edd schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 21:32:
[...]

Dat zal ik wel zijn geweest.. Geeft niet, ook al kreeg ik een drive-through ;)
zag echt niks in die spiegeltjes, hoe houden jullie het overzicht of spelen jullie achter de auto?

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0dsk0ll
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 10-09 16:20
Hier ondertussen ook lekker dagje gespeeld met op de PS4 icm controller, voor mij geen probleem. Moet nog wat spelen met de instellingen van de controller, maar het is goed te doen!
Straks maar eens kijken hoe het online gaat, nog meer mensen online op PS4?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidson
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-09 21:44
Phusebox schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 21:32:
[...]

Ja zag er tof uit maar ik gleed echt alle kanten op in de regen. Ik zakte naar derde en achter jullie snapte ik echt niet hoe jullie die bochten namen. Karts op nurburgring sprint waren wel leuk, lijkt me wel tof op Monaco ofzo. Oh ja Azure...
Ja was erg leuk vanavond even paar rondjes te doen op Hockenheim en de Nurburgring! Ik had alle assists aan tijdens Formula rookie maar toen de baan nat werd moest ik echt even een tandje terug. Man wat werd de baan glad haha.

Ford Focus RS viel me overigens tegen. Reed heel log nadat we in die Formula rookie hadden gereden :P

Desktop config | YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Morgen zeker even proberen cheers, had al wat andere settings gevonden via reddit maar daar zat voor mij ook nog niet echt een fijne bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidson
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-09 21:44
[TAG]Speedy schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 21:36:
[...]

zag echt niks in die spiegeltjes, hoe houden jullie het overzicht of spelen jullie achter de auto?
Ik rij zelf in cockpit mode en keek regelmatig om mij heen met de rechter thumbstick en door af en toe naar achteren te kijken met Y. Maar je blijft wel last houden van de dode hoek :P

Desktop config | YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Met de bèta drivers van AMD ging het ietsje beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarsiv
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10-09 19:44
ik krijg in project cars alleen de keuze uit solo. Kan dit iets te maken hebben dat ik twee account heb een nl en een us op de ps4.hij doet het nu wel raar

[ Voor 8% gewijzigd door jarsiv op 07-05-2015 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Godverdomme, ik heb het spel nog steeds niet binnen ..... Blijkbaar is er iets misgegaan bij de ups.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eriko1
Verwijderd schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 22:08:
Godverdomme, ik heb het spel nog steeds niet binnen ..... Blijkbaar is er iets misgegaan bij de ups.
Same here.. Wel verstuurd vanuit yourgamezone.. Geen postbode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Iemand al goede settings voor de G27 gevonden? Heb echt geen gevoel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Rivanov schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 22:20:
Iemand al goede settings voor de G27 gevonden? Heb echt geen gevoel..
Known issue. GTPlanet staat vol met FFB klachten, op alle soorten stuurtjes. Bijzonder brakke introductie imho.
Eriko1 schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 22:17:
Same here.. Wel verstuurd vanuit yourgamezone.. Geen postbode
Bij zelfde winkel gekocht. Gisteren verstuurd, vandaag pas om 16:30 binnen. Was grote stress vandaag :P

[ Voor 32% gewijzigd door Brad Pitt op 07-05-2015 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Hopen dat ze daar snel iets op vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Rivanov schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 22:23:
Hopen dat ze daar snel iets op vinden..
SMS had er reeds op gereageerd ja. Thrustmaster ook (T500RS issues). Komt allemaal vast wel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
T500 reset zichzelf spontaan en gaat neemt een willekeurig punt als center, nu al 3 keer last van, moet 'm steeds opnieuw kaliberen en aansluiten (PS4).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0dsk0ll
Wie zich btw afvraagt hoe je het geluid van Ben Collins uit je PS4 controller zachter zet:
'Home' toets ingedrukt houden, 'Geluid en apparaten aanpassen' inklikken, 'Volumebediening' lager zetten.
Ik vond het hinderlijk hard staan.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik heb overigens een keer die wheel calibration gedaan en bij de FFB settings onderaan advanced aangevinkt en nu lijkt het allemaal stukken beter.

Misschien het proberen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-09 22:01

Joostk

Barkrukprofeet

Net even gespeeld op de One.
Maar heb een vreemde bug dat ik geen geluid van de motor hoor als ik rem. 3 auto's gereden op verschillende locaties.
Gebruik een headset een Turtle Beach XO Four.
Echt raar, meer mensen last van zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-09 14:13

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Morgen bij een vriend de ps4 versie checken.

Zelf net ff op de pc geprobeerd.. Draait aardig op medium/high.. Rond de 50/60 fps. Heb een phenon 965+ 670gtx.. Oud bakkie dus:(

Mis ik nu een hoop eyecandy? Opzich in comperisatie video's vind ik het meevallen

[ Voor 19% gewijzigd door Nickrsd op 07-05-2015 23:01 ]

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Figuur84
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-02 13:23
Is er al iemand bezig geweest met de Driver Network Community Event - The Bavarian Legend? Ik laat een aantal seconden liggen, en volgens de website van PC moet je de ghosts van de snelste tijden kunnen downloaden om te zien waar je het laat liggen, maar ik krijg het niet voor mekaar. Iemand die weet hoe dat werkt? (PS4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Phusebox schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 22:53:
Ik heb overigens een keer die wheel calibration gedaan en bij de FFB settings onderaan advanced aangevinkt en nu lijkt het allemaal stukken beter.

Misschien het proberen waard.
Welke weer settings had jij genomen tijdens onze eerste race op Hockenheim?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Die wijzigingen in die HUD worden ook niet opgeslagen en resetten steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Vloeken in de kerk hier mischien, maar heeft Project Cars ook zo 'n assisted line als in Forza?

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Official forum is online. :)

http://forum.projectcarsgame.com/forum.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0dsk0ll
Ja, ze hebben een assist line, helaas niet 'corners only' gewoon een full line.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
R0dsk0ll schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 23:14:
Ja, ze hebben een assist line, helaas niet 'corners only' gewoon een full line.
Thanks guys!
Dan ga 'k 'm morgen misschien toch maar halen :)

[ Voor 74% gewijzigd door dodge_911 op 07-05-2015 23:29 ]

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
[TAG]Speedy schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 21:26:
haha ja, net een potje met de focus gedaan met 16man online op de nurburing.....letterlijk alle 16! gingen van de baan bij de eerste bocht, het regende ook namelijk haha :P

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13:44

Superkiwi

Hoi doei

Poe, die karts zijn best lastig.
Ik sta gewoon 10e in het Kart One championship met slechts 4 punten :/
Heb nu al een hekel aan die veel te smalle baantjes...

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
btw voeg mij maar toe voor ps4 op psn: Mooyini

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0dsk0ll
Ik heb je toegevoegd Mooyini. (R0dsk0ll)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
ja zag het accepted :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moodshifter
  • Laatst online: 25-03 12:32
maddutchy61 mag je ook toevoegen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:19
Zie het nu pas en vanaaf was al de GOT AC avond, maar wil zeker een keer mee doen. Heb me alvast in de GOTgroep aangemeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Rivanov schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 23:03:
[...]

Welke weer settings had jij genomen tijdens onze eerste race op Hockenheim?
3 slots, cloudy light rain en rain.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eriko1
[...]

Bij zelfde winkel gekocht. Gisteren verstuurd, vandaag pas om 16:30 binnen. Was grote stress vandaag :P
[/quote]

Hopen dat ze vandaag komen..:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EL-Nino-1980
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 11-09 13:59
dvdkiwi schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 23:53:
Poe, die karts zijn best lastig.
Ik sta gewoon 10e in het Kart One championship met slechts 4 punten :/
Heb nu al een hekel aan die veel te smalle baantjes...
Als je die eenmaal door hebt ga je als een malle, ik vind ze echt cool.
Had meer moeite met juiste setting voor challenge met Ford Focus, vloog echt elke bocht uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jackel

Dit word er op het forum van project cars gezegd over het probleem :

Set ur steering deadline to zero.

Help and Options > Controls > Configuration > Steering Deadzone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

EL-Nino-1980 schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 06:51:
[...]

Als je die eenmaal door hebt ga je als een malle, ik vind ze echt cool.
Had meer moeite met juiste setting voor challenge met Ford Focus, vloog echt elke bocht uit.
Met de karts heb ik ook geen moeite meer. Die Ford focus echter reed werkelijk voor geen meter haha

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
De karts zijn echt een stuk minder twitchy geworden ten opzichte van 4 maanden geleden. Gelukkig maar, dit maakt ze echt leuk om op normale circuits te gebruiken. Lijkt me tof als je een man of 16 bij elkaar hebt.

Formula rookie is ook een leuke klasse voor online close racing. Wellicht dat de formule 1000 ook daar geschikt voor is. Net even wat sneller en minder gevoelig voor regen ;)

Ik weet in ieder geval dat ik wanneer ik tijd heb flink moet oefenen op regen races. Op het droge kan ik redelijk meekomen maar in de regen heb ik nog weinig gevoel. Met dank aan het gebrek aan fatsoenlijke games met goede regeneffecten sinds de GrandPrix serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Ik stuiter met die karts alle kanten op. Minste geringste beweging aan m'n stuur en sta naast de baan.
Heb alle deadzones op 0 staan, alleen abs aan als assist en sensivity staat op default, 50 dus.
Ben na een hoop irritatie maar een nieuwe career begonnen en gestart bij de Formule Rookie en dit was met deze settings meer dan prima te doen. Sterker nog, won direct alles en mag door naar F3 geloof ik.

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Waar hebben jullie de AI op staan? Ik moet nog aan career beginnen maar had de bèta op 85 staan. Weet niet of ze dat nog getuned hebben of dat ik hem daar op kan laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Phusebox schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 07:37:
De karts zijn echt een stuk minder twitchy geworden ten opzichte van 4 maanden geleden. Gelukkig maar, dit maakt ze echt leuk om op normale circuits te gebruiken. Lijkt me tof als je een man of 16 bij elkaar hebt.

Formula rookie is ook een leuke klasse voor online close racing. Wellicht dat de formule 1000 ook daar geschikt voor is. Net even wat sneller en minder gevoelig voor regen ;)

Ik weet in ieder geval dat ik wanneer ik tijd heb flink moet oefenen op regen races. Op het droge kan ik redelijk meekomen maar in de regen heb ik nog weinig gevoel. Met dank aan het gebrek aan fatsoenlijke games met goede regeneffecten sinds de GrandPrix serie.
Idem hier. In de regen glij ik werkelijk alle kanten op. Gelukkig viel het in de online race met de Formula Rookie wel mee. Alleen had Davidson alle assists aan staan waar ik ze allemaal uit had staan dus die ging me op een gegeven moment makkelijk voorbij. Was wel een geweldige race..lekker spannend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalfreak
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-09 20:25

Metalfreak

Hoije woh!

Grr, pre-order gedaan bij Media Markt (was goedkoper dan mijn beta korting van early access), ging er vanuit dat het een digitale versie was, blijkt het een fysieke versie te zijn die ze per se persoonlijk willen afleveren via PostNL... Oftewel, de bezorger komt vandaag voor de tweede keer voor een dichte deur te staan. :{

Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de PS4 is Project CARS redelijk te spelen met de DS4 controller.
Ik heb Project CARS nu al meer gespeeld dan DriveClub op de PS4.

ik kan niet wachten tot er meer Auto's komen voor Project CARS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-09 11:59

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Gister exact hetzelfde probleem 2 keer gehad.

Xbox Live: Miesjh NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson Claxon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-09-2017
dvdkiwi schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 17:47:
Het schakelen met flippers is dan wel weer mooi: eerst clutch, dan schakelen. Geen insta-opschakel zoals in Gt5.
Kun je wel kiezen om niet te koppelen?

Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isniedood
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 16:37

Isniedood

nee, echt niet!

Gisteren de nodige uurtjes met een clio gereden (PC+G25). Erg goed bevallen. Grafisch blies het me overigens niet weg, maar heb het idee dat ik het nog wat op kan voeren. Alleen MSAA is denk ik niet genoeg voor de scherpte.

De Clio's vond ik prima rijden. Opvallend was wel dat de ai in langzame bochten sneller was en in snelle bochten een stuk langzamer. Hoe dan ook was het niet makkelijk ze in te halen. Ze zijn vrij aggresief maar dat maakt het wel leuk vind ik. Je kunt wel erg beuken in dit spel zonder dat de schade hinderlijk wordt of dat je controle verliest.

In de regen viel het me op dat ik lang nog veel grip hield. Zelfs met regen banden op het droge kon ik nog snelle rondjes rijden en was ik sneller op 95% bij de tweede track van het kampioenschap. Al zal een Clio ook geen slicks hebben dus dat kan het wel verklaren.

Ook droogt de weg wat raar op. Je zou verwachten een spoor te zien waar de meeste auto's rijden. Dat zie je niet terug.

Ten slotte vind ik het pitssysteem jammer. Tis gewoon zo hard mogelijk de pits in rijden totdat de AI het overneemt.

Al met al wel een zeer positieve eerste indruk. Paar arcade elementjes die het allemaal iets vergevingsgezinder maken. Al zullen clio's best meer botsautotjes zijn dan de overige auto's.

(ps. ik probeerde wel zo netjes mogelijk te rijden hoor :'))

Mijn foto's met mijn lieve Pentax K200d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13:44

Superkiwi

Hoi doei

Phusebox schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 07:55:
Waar hebben jullie de AI op staan?
80 staat ie hier.
De eerste races van het eerste kartkampioenschap alles laatste geworden, maar nadat ik ze allemaal opnieuw deed won ik ze opeens allemaal :/ Met de AI nog steeds op 80.
Nu bij de Kart One series hetzelfde probleem.
(tussendoor wel een invite voor de supercarts op Dubai. Dát was wel leuk!)
Jackson Claxon schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 08:33:
[...]
Kun je wel kiezen om niet te koppelen?
Jazeker, je kan voor "auto clutch" kiezen. Ik schakel zelf met de flippers zonder koppeling, maar vind het mooi dat het bij sommige wagens toch even een seconde duurt om op te schakelen omdat de driver eerst moet koppelen.

[ Voor 7% gewijzigd door Superkiwi op 08-05-2015 08:53 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightcrowy
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-10-2024
Ik rij met controller op pc met alle assists uit en met de instelling zoals die ene redditpost en begin er wel gevoel mee te krijgen langzaam aan.
Ben nu aan het oefenen op 2 kartcircuits in Engeland, alvast voor de career mode strakjes, en als ik vooraan start lukt het me om eerste te worden nu met ai op 50%, maar van achteraan echt nog lang niet, ze rijden lekker grof mee in ieder geval.
Vind het zo gaaf om echt van ver te moeten komen en langzaam aan een stijgende lijn te zien in mijn prestaties, heerlijk uitdagend spel!
Kan niet wachten tot ik weer met stuur en pedalen kan gaan racen.
Pagina: 1 ... 17 ... 57 Laatste