Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaisersoze
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17-08 16:41
Good Fella schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 13:37:
Is er naast de Steam groep ook een PSN groepje? Anders is het wel een leuk idee om dat op te richten :)
Ben ik wel voor in! Ik heb maar een paar PSN vrienden en die hebben allemaal (nog) geen Project CARS volgens mij ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 18:40

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Zo, mijn eerste ervaringen mbt PS4 support voor de Fanatec sturen na een nachtje doorhalen met de PS4 versie:

Ik gebruik als stuurtje een Fanatec CSR Elite, de game herkent hem als een standaard CSR. Verder werkt de koppeling nog niet naar behoren. Niet echt een probleem, maar zou toch leuk zijn als ze dat beiden even patchen. Na erg makkelijke eenmalige kalibratie heb ik alle assists uitgeschakeld en ben ik direct de Nordschleife op gereden in een RUF, echt... Puur genieten. Het voelt echt heel goed.

Ik heb wat het rijden betreft geen lag of andere rare FFB dingen in het stuur gemerkt, het werkt echt perfect. Ook is de layout van de knoppen erg makkelijk aan te passen.
De shifter werkt, maar aangezien de koppeling (nog) niet goed werkt gebruik ik de shifter voorlopig als een soort buttonbox denk ik. Persoonlijk gebruik ik eigenlijk toch altijd de flippers achter het stuur om te schakelen, dus een erg groot gemis is het niet voor me.

Het grootste minpunt vind ik eigenlijk dat de DualShock 4 niet te gebruiken is in de menu's als je een stuur aangesloten hebt. Dit vind ik een vrij naar detail. Je kunt de sharebutton wel gebruiken, maar verder doet de DS4 gewoon niets in de game. Dit is vooral lastig in dingen als tuning en photomode, deze dingen gaan gewoon niet lekker werken met een stuur. Dit moet echt gepatched worden, erg irritant. Om over te schakelen van stuur naar DS4 moet je de game opnieuw starten, dus dit is nogal een issue.

Over de game in het algemeen: Wat een graphics en wat een geluid. Ghosting vind ik erg meevallen, echt een storm in een glas water naar mijn mening. Ik race op een 55 inch TV, waar ik vrij dicht opzit. Als je stilstaat en erop let zie je inderdaad wel een beetje ghosting maar om hier nou een enorm punt van te gaan maken, nee. Stilstaan is sowieso niet echt mijn ding. Er is weinig zo indrukwekkend als met deze framerate tegen laagstaande zon een stuk of 20 auto's voor je te zien rijden. De schittering van de zon tussen de bomen is overigens erg heftig, dit is aan te passen bij de grafische opties (op een console, yay!) maar ik laat het voorlopig zo staan. Bruut effect.

En dan de details in het geluid, wauw. Gewoon wauw.

Vanavond eens kijken of de multiplayer een beetje werkt.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stancke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22:40
Zo, wou eerst de boot afwachten hoe Project Cars speelt met controller op de PS4 en bijgevolg het spel nog niet direct kopen.

Vanmorgen het spel al gekocht en daarnet een Thrustmaster T100 besteld.

Hoe heet zoiets? "Het vlees is zwak"? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04:13
Waarom je sens. settings niet hoger ? Als je remt wil je toch gelijk remmen en voor het sturen hetzelfde verhaal ? Heb ze zelf beide op 100 % staan.

En wat is nou het effect van deze settings ? Voelt je stuur zwaar aan bij het insturen van een normale bocht ? Probeer de FFB sttings eens wat lager te zetten en kijk of dan de lichtere effecten wel te voelen zijn.

edit : Spr = MAX : is dit de spring ? Als dat zo is dan is het niet zo gek dat je niks voelt als je over een kerb heen klapt. Heeft die geen instelling dat het door de game geregeld wordt ? Ik kan het helaas even niet meer vinden, maar zag gisteren op een forum nog iemand zeggen dat de spring van de Fanatec alle detail verziekt in deze game.

[ Voor 25% gewijzigd door Beakzz op 07-05-2015 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 18:18
Good Fella schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 13:37:
Is er naast de Steam groep ook een PSN groepje? Anders is het wel een leuk idee om dat op te richten :)
Met Driveclub organiseer ik iedere week een uitdaging waar zo'n 30 tot 40 members van GoT iedere week aan mee doen. Het is zowel hier als in het Driveclub Tweakers challenge topic al een paar keer voorbij gekomen maar wil dit zeker voor zetten voor project cars maar moet eerst even uitvogelen wat de mogelijkheden zijn binnen project cars. Ik kwam net de pakketen bezorger tegen onder werk dus heb meteen de game van hem aangenomen dus uit werk installeren, koken, douchen en game on!

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Beakzz schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 14:03:
[...]

Waarom je sens. settings niet hoger ? Als je remt wil je toch gelijk remmen en voor het sturen hetzelfde verhaal ? Heb ze zelf beide op 100 % staan.

En wat is nou het effect van deze settings ? Voelt je stuur zwaar aan bij het insturen van een normale bocht ? Probeer de FFB sttings eens wat lager te zetten en kijk of dan de lichtere effecten wel te voelen zijn.
Nee alles voelt superlicht. Bijna alsof ik met 30 kmh hier door het dorp rij. Ik voel nauwelijks weerstand en je voelt dus ook niet het stuur lichter worden als hij gaat uitbreken.

Beetje jammer ook dat ze het stuur "ondersteunen" maar het niet herkent wordt in de game, en als je het handmatig kiest er gewoon een verkeerde afbeelding bij staat.

[ Voor 11% gewijzigd door Phusebox op 07-05-2015 14:09 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 23:33
Voxalizer schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 14:02:
Ik gebruik als stuurtje een Fanatec CSR Elite
Welke settings heb je op je stuur ingesteld? Heb helaas de normale CSR maar wel leuk om te weten :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

kaisersoze schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 14:02:
[...]

Ben ik wel voor in! Ik heb maar een paar PSN vrienden en die hebben allemaal (nog) geen Project CARS volgens mij ....
Radiance schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 14:05:
[...]

Met Driveclub organiseer ik iedere week een uitdaging waar zo'n 30 tot 40 members van GoT iedere week aan mee doen. Het is zowel hier als in het Driveclub Tweakers challenge topic al een paar keer voorbij gekomen maar wil dit zeker voor zetten voor project cars maar moet eerst even uitvogelen wat de mogelijkheden zijn binnen project cars. Ik kwam net de pakketen bezorger tegen onder werk dus heb meteen de game van hem aangenomen dus uit werk installeren, koken, douchen en game on!
Goed om te lezen dat er in ieder geval animo voor is. In verband met mijn Tweakers GTA Crew heb ik niet heel veel tijd om ook nog eens een pCars groep op touw te zetten, maar ik zal mij in ieder geval aanmelden. Weet ook niet zo goed wat de mogelijkheden voor online dingen regelen binnen het spel zelf zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 18:40

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Brad Pitt schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 14:06:
[...]

Welke settings heb je op je stuur ingesteld? Heb helaas de normale CSR maar wel leuk om te weten :)
Hier kom ik op een later moment op terug, ik wilde gisteren gewoon racen zonder hier al teveel aandacht aan te schenken. :) In ieder geval als basis 900 graden stuurhoek en FFB sterkte op 60.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Voxalizer schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 14:10:
[...]

Hier kom ik op een later moment op terug, ik wilde gisteren gewoon racen zonder hier al teveel aandacht aan te schenken. :) In ieder geval als basis 900 graden stuurhoek en FFB sterkte op 60.
Okay, thx! <en weer voor de dertigste keer vandaag naar de buitendeur lopen :( still... no... package>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Good Fella schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 14:08:
[...]

[...]

Goed om te lezen dat er in ieder geval animo voor is. In verband met mijn Tweakers GTA Crew heb ik niet heel veel tijd om ook nog eens een pCars groep op touw te zetten, maar ik zal mij in ieder geval aanmelden. Weet ook niet zo goed wat de mogelijkheden voor online dingen regelen binnen het spel zelf zijn.
Nee precies, dat wil ik ook eerst even uitvogelen.
In Driveclub zijn er geen mogelijkheden een klassement bij te houden dus dat doen we in een Google Drive spreadsheet.
hier onze sheet.

Die sheet kan ik zo ombouwen voor Project Cars. Heb je een idee hoe we het daar doen.

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL ik heb project ook nog niet ontvangen. Waar hebben jullie besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isniedood
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 16:37

Isniedood

nee, echt niet!

kinguin.net. Denk dat de meeste een gamekey hebben afgeschaft en velen via steam.

[ Voor 3% gewijzigd door Isniedood op 07-05-2015 14:14 ]

Mijn foto's met mijn lieve Pentax K200d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 17:17
Brad Pitt schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 14:11:
[...]

Okay, thx! <en weer voor de dertigste keer vandaag naar de buitendeur lopen :( still... no... package>
Oh dat gevoel herken ik zó! :D Niet deze keer (toch komende dagen geen tijd), maar vaak genoeg gehad. Het lijkt er ook op dat games altijd laat op de dag bezorgd worden ;)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Phusebox schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 14:05:
[...]

Nee alles voelt superlicht. Bijna alsof ik met 30 kmh hier door het dorp rij. Ik voel nauwelijks weerstand en je voelt dus ook niet het stuur lichter worden als hij gaat uitbreken.

Beetje jammer ook dat ze het stuur "ondersteunen" maar het niet herkent wordt in de game, en als je het handmatig kiest er gewoon een verkeerde afbeelding bij staat.
Nou dan snap ik het ook niet meer. Zeker omdat het lijkt dat je spring op max staat in je stuursettings (als dat spr = max is). Zelf geen Fanatec stuur om te testen dus kan ook niet checken waarom het bij mijn T300 wel duidelijk te voelen is. Zal vanavond nog eens kijken welke instellingen er allemaal zijn in de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Radiance schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 14:12:
[...]
Nee precies, dat wil ik ook eerst even uitvogelen.
In Driveclub zijn er geen mogelijkheden een klassement bij te houden dus dat doen we in een Google Drive spreadsheet.
hier onze sheet.

Die sheet kan ik zo ombouwen voor Project Cars. Heb je een idee hoe we het daar doen.
Dat ziet er goed uit! Straks maar eens kijken wat er in de game mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 14:13:
LOL ik heb project ook nog niet ontvangen. Waar hebben jullie besteld?
Media Markt

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dvdberg
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 13-09 20:34

Dvdberg

PSN: dennisvandenb

Good Fella schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 14:20:
[...]

Dat ziet er goed uit! Straks maar eens kijken wat er in de game mogelijk is.
Cool. Ik doe zeker mee. Nu alleen hopen dat de illustere Baas41 en Beest41 geen Project Cars gekocht hebben ;)

PSN: dennisvandenb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidson
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21:44
Weet niet hoe het gekomen is, misschien via deze settings (zie screenshots), maar de FFB is duidelijk verbeterd! Kan nu voelen wanneer ik over/onderstuur krijg :)

Afbeeldingslocatie: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/539648289819326184/C689845AA7408F07BA1844592514CCB1D60370D5/
Afbeeldingslocatie: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/539648289819326041/D6E5178194BC3DBEE53C3972F7C5E7BCA6521360/

Desktop config | YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet leuk he. Die gasten zijn zo goed!
Dvdberg schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 14:22:
[...]

Cool. Ik doe zeker mee. Nu alleen hopen dat de illustere Baas41 en Beest41 geen Project Cars gekocht hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trion75
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-11-2024

trion75

Pascal H.

Het lukt me niet de virtuele spiegel aan te zetten, hebben er meer daar last van?

Ik speel de steam versie. Heb hem in de HUD al aangezet en proberen te verplaatsen, maar ik krijg hem niet.

Of werkt deze niet in de cockpit view?

CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
trion75 schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 14:34:
Het lukt me niet de virtuele spiegel aan te zetten, hebben er meer daar last van?

Ik speel de steam versie. Heb hem in de HUD al aangezet en proberen te verplaatsen, maar ik krijg hem niet.

Even HUD togglen volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34

Bullet NL

Eigen Wijs

Zijn er ook al mensen die het spel met bijvoorbeeld Forza 5 op de Xbox kunnen vergelijken?

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRK
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-09 14:11

TRK

Vanochtend stond er bij mijn PostNL nog dat die vandaag geleverd zou worden. Maar dit is uiteindelijk 8 mei tussen 10:00 en 12:00 geworden. Dus nog eventjes geduld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
TRK schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 14:40:
[...]

Vanochtend stond er bij mijn PostNL nog dat die vandaag geleverd zou worden. Maar dit is uiteindelijk 8 mei tussen 10:00 en 12:00 geworden. Dus nog eventjes geduld.
Vreemd, wanneer heb jij je order geplaatst daar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidson
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21:44
trion75 schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 14:34:

Je hebt een knop voor dat je tijdens het racen van HUD kan veranderen. Daarop heb je drie standen, normale HUD zonder spiegel, normale HUD met spiegel en een modus waarin de G krachten zijn te zien, enz. Je moet even bij de controller settings kijken welke knop dat precies is ;)

Desktop config | YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRK

TRK

The Outlaw schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 14:42:
[...]

Vreemd, wanneer heb jij je order geplaatst daar?
Mijn order heb ik geplaatst op 27-04-2015. Hij stond vanochend op Zending gesorteerd in sorteercentrum maar nu ook nog dus ga er vanuit dat die morgenochtend op de vloer ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 14:07

backupdevice

Boeh!

Phusebox schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 13:51:
[...]

Sure:

Fanatec GT2:
Wheel settings:
Sen = OFF
FF = 100
Sho = 100
dri = OFF
Abs = OFF
Lin = 0
Dea = 0
Spr = MAX
dpr = 0

Game (GT2/3):
Throttle Deadzone = 0
Throttle Sens = 50
Brake Deadzone = 0
Brake Sens = 50
Clutch Deadzone = 0
Clutch Sens = 50
Gamepad input filtering = OFF
Steering Deadzone = 0
Steering Sens = 50
Speed sens = 0
Damper saturation = 0
FF = 100
Tire FF = 100
thx

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TRK schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 14:47:
[...]

Mijn order heb ik geplaatst op 27-04-2015. Hij stond vanochend op Zending gesorteerd in sorteercentrum maar nu ook nog dus ga er vanuit dat die morgenochtend op de vloer ligt.
Waar heb je hem hebt besteld en welke platform. Ook met die free DLC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-08 17:14
Bullet NL schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 14:38:
Zijn er ook al mensen die het spel met bijvoorbeeld Forza 5 op de Xbox kunnen vergelijken?
Rijdt niet heel verschillend, alleen in forza krijg je met controller veel meer feedback wat het uitzetten van assists makkelijker maakt.

Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRK

TRK

Verwijderd schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 14:50:
[...]

Waar heb je hem hebt besteld en welke platform. Ook met die free DLC?
Ik heb 'm bij de MM gepre-ordered met de DLC voor de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasp
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-09 14:20
job115 schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 14:54:
[...]

Rijdt niet heel verschillend, alleen in forza krijg je met controller veel meer feedback wat het uitzetten van assists makkelijker maakt.
Hoeveel verschil zit er tussen FM5 en PC bij het insturen van bv. een flauwe bocht op een recht stuk? Kun je dan je thumbstick helemaal een kant op doen net als bij FM5 (stuuruitslag wordt automatisch beperkt) of moet je dat gedoseerd(er) doen?

Ben nl. bang voor het laatste, dat je heel krampachtig de thumbstick moet bedienen.

[EDIT]
Lees net dat je om dit effect te krijgen Controller Filtering Sensitivity kunt instellen: http://steamcommunity.com...ons/0/613957600528702036/

[ Voor 13% gewijzigd door Wasp op 07-05-2015 15:01 ]

Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
Wasp schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 14:57:
[...]

Hoeveel verschil zit er tussen FM5 en PC bij het insturen van bv. een flauwe bocht op een recht stuk? Kun je dan je thumbstick helemaal een kant op doen net als bij FM5 (stuuruitslag wordt automatisch beperkt) of moet je dat gedoseerd(er) doen?

Ben nl. bang voor het laatste, dat je heel krampachtig de thumbstick moet bedienen.
Ja daar moet je iets voorzichtiger mee zijn dan bij forza, maar was met de meeste auto's prima te doen. Had alleen wat moeite met de Mercedes DTM wagen als de DRS open stond, dan was bijna iedere kleine correctie meteen een crash

Ook al een paar keer dit meegemaakt:
http://xboxclips.com/balo...9-99c9-1d1446635525/embed

Geen idee of dit een fout in het spel is of niet, in ieder geval erg vreemd

[ Voor 12% gewijzigd door job115 op 07-05-2015 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TRK schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 14:56:
[...]

Ik heb 'm bij de MM gepre-ordered met de DLC voor de PS4.
Er zijn namelijk wat problemen ontstaan bij ups. bij ygz kunnen bijvoorbeeld maar 15 van de 200 orders leveren.....althans dat is mij vertelt.

Het kan zijn dat MM bij een andere leveranciers besteld.

Helaas heb ik mijn game ook nog niet.....

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2015 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaisersoze
Ik heb toch maar een T300RS besteld net. Nu nog op zoek naar een mooie wheelstand of playseat. Iemand tips? Ik zoek het liefst een playseat die stevig is maar ook makkelijk en klein weg te zetten is na gebruik. Ik heb geen ruimte om hem te laten staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:07

Superkiwi

Hoi doei

Playseat challenge is jouw oplossing ;)

Rare vraag misschien, maar hoe zorg je dat in een time trial je auto ook daadwerkelijk gerepareerd word in de pits ipv er enkel doorheen te rijden? :/

[ Voor 12% gewijzigd door Superkiwi op 07-05-2015 15:06 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trion75
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-11-2024

trion75

Pascal H.

kaisersoze schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 15:05:
Ik heb toch maar een T300RS besteld net. Nu nog op zoek naar een mooie wheelstand of playseat. Iemand tips? Ik zoek het liefst een playseat die stevig is maar ook makkelijk en klein weg te zetten is na gebruik. Ik heb geen ruimte om hem te laten staan...
Ik kan de playseat challenge aanraden. heb hem zelf destijds bij de mediamarkt gehaald, maar is ook online te bestellen.

CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaisersoze
trion75 schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 15:07:
[...]

Ik kan de playseat challenge aanraden. heb hem zelf destijds bij de mediamarkt gehaald, maar is ook online te bestellen.

[video]
Thanks! Goede tip, ik had de afbeelding daarvan gezien maar dacht dat ie niet zo stevig was maar ziet er inderdaad goed uit. Denk dat dat hem wordt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
kaisersoze schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 15:05:
Ik sluit me aan bij Trion. Ingeklapt past ie in m'n meterkast. Uitklappen en ready to play binnen 2 minuten en inklappen en opbergen idem dito.

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 23:23
Heeft PlaySeat trouwens ook acties? Ik vind 200€ tamelijk veel voor een veredelde tuinstoel.

XboxLive: Dave 130R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Forza 5 en Project CARS zijn zeker vergelijkbaar en ik heb ze beide gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
Davidson schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 13:21:

Vind het echt tof hoeveel opties je wel niet hebt aan weersomstandigheden voor elke baan. Heb 'm nu op random staan en met de lokale tijd, dus afhankelijk hoe laat het hier is.
Dat wordt hier dan veel in het donker rijden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 00:49
Wil denk ik hier ook nog wel een playseat bij maar inderdaad 200 euro is wat veel voor zo'n tuinstoel. Een reguliere kost dan "slechts" 100 euro duurder en dan heb je wel een fatsoenlijke stoel. Zit zelf na te denken om een Evolution te kopen en er een houten plak onder te zetten met wieltjes zodat je hem gewoon naar een opbergkamer kunt rijden. Maar eerst het geldissue nog even oplossen. :X

[ Voor 7% gewijzigd door Robkazoe op 07-05-2015 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Robkazoe schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 15:22:
Wil denk ik hier ook nog wel een playseat bij maar inderdaad 200 euro is wat veel voor zo'n tuinstoel. Een reguliere kost dan "slechts" 100 euro duurder en dan heb je wel een fatsoenlijke stoel. Zit zelf na te denken om een Evolution te kopen en er een houten plak onder te zetten met wieltjes zodat je hem gewoon naar een opbergkamer kunt rijden. Maar eerst het geldissue nog even oplossen. :X
Stoeltje van marktplaats af trekken en met MDF aan de slag ;) Heb zelf een sparco voor €75 gescoord en meubelpanelen en meubelwielen gebruikt. Wel alles verstelbaar gehouden, maar heeft me hoogstens €150 totaal gekost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09 20:13

Winkiller

De Mopperpot

job115 schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 14:54:
[...]

Euhh, ik had begrepen dat jij zou wachten met kopen totdat je voldoende reviews had gelezen. :?
Vertel wat vindt je van Project Cars als je ongeveer de lokale Forza 5 Expert bent ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 03-09 10:02
Nou ik heb Project Cars gespeeld met een controller, en ik kan zeggen dat de feedback echt dramatisch is. Mijn gouwe ouwe logitech momo racing stuur werkt niet op de ps4 dus wilde eerst proberen of het spel genoeg feedback geeft via de controller om echt serieus te kunnen racen maar helaas. Vergeleken met Forza 4 bijvoorbeeld, waar je echt kan aanvoelen waar je rempunten zitten is dat bij PCars met een controller totaal niet zo. Ik laat het daarom voorlopig links liggen en pak het misschien op als ik een goed stuurtje voor de ps4 heb. :)

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoadedBaton
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 28-06 17:28
SCARfaceE schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 15:39:
Ik laat het daarom voorlopig links liggen en pak het misschien op als ik een goed stuurtje voor de ps4 heb. :)
Er is dus nog hoop voor de mindere goden 8)

PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton PS4: BF1 + GT Sport Xbox One: Forza 7 + GoW4 - Steam: LoadedBaton - PUBG + Spintires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Robkazoe schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 15:22:
Het is inderdaad een smak geld maar voor mij iedere cent waard geweest. Ik woon in een studio dus ruimte gebrek voor een Evolution en zoals ik al aan gaf is het ding binnen no time neer gezet en opgeborgen.

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 03-09 10:02
LoadedBaton schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 15:43:
[...]

Er is dus nog hoop voor de mindere goden 8)
Haha denk dat jullie je handen vol zullen hebben aan de echte simracers :P .

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchhaze86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-05 16:46

Dutchhaze86

PSN:DUTCHhaze86

Ik heb momenteel thuis een G25 staan op een wheelstand, helaas is deze niet compatibel. Kan iemand mij vertellen hoe de T80 van thristmaster het doet? Lever ik veel in op rijplezier tov de g25?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo Timmeh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-03-2023

Turbo Timmeh

XBL: Hypernova NL

Gisteren best lang bezig geweest om de voor mij 'ideale' controller afstelling te vinden. Nog niet gelukt, vanavond maar weer proberen. Het viel wel op dat de feedback op de triggers niet (of onvoldoende) werkt. Moet daar erg aan wennen. Dit zou toch gewoon moeten werken?

Las op reddit een post om je controller als custom wheel op te zetten. Heeft iemand daar ervaring mee?

"I got the best results by setting the controller up as a custom wheel. Default settings and then calibrating the sticks and the triggers as pedals. When calibrating the wheel I just moved the stick over to the right on the first test and moved it around until it read 360 degrees on the second test. That may need to go higher though. Maybe 520 degrees? You get force feed back too. I found this setting wonderful."

XBL: Hypernova NL | YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
Winkiller schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 15:38:
[...]

Euhh, ik had begrepen dat jij zou wachten met kopen totdat je voldoende reviews had gelezen. :?
Vertel wat vindt je van Project Cars als je ongeveer de lokale Forza 5 Expert bent ?
Ja, het was uiteindelijk een beetje een impulsieve aankoop. Tot nu valt het spel enigszins tegen, maar ik denk dat als er een setting gevonden wordt of een fix voor meer feedback dat het zeker een goede racer wordt om met de controller te doen. Maar momenteel valt het nog enigszins tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 323
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-09-2023

323

Heb bij mm weg maar heb er geen dlc erbij moet ik die ergens downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 13:02
323 schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 16:22:
Heb bij mm weg maar heb er geen dlc erbij moet ik die ergens downloaden
Nee, zoals al vaker gezegd hier dat is alleen bij bepaalde versies, en die kon je alleen preorderen.

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 02:24

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Geluid heeft op de XBO af en toe rare kuren.
http://xboxclips.com/Sine...5-be03-570ad241ef2d/embed

Straks nog even Bathurst met de M3 in Forza, 2.16 was m'n beste tijd zo ver, voelt wel bizar veel makkelijker.

Tegenstelling tot Forza kan menu's niet meer bedienen als je je stuur hebt gekozen, als je HUD wil aanpassen of wat settings, moet je eerst 3x wisselen van controller :/ Zie wel enorm verschil in tuning, je kan veel instellen (ook rotation per auto, handig), maar je mist dan weer motortuning (of upgrades). Rij je tenminste wel altijd met gelijke auto's :P

Edit, enige wagen die ik nu kan vinden is de Radical SR8 RX, die lijkt qua specs gelijk.

[ Voor 13% gewijzigd door SinergyX op 07-05-2015 16:37 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Dutchhaze86 schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 15:46:
Ik heb momenteel thuis een G25 staan op een wheelstand, helaas is deze niet compatibel. Kan iemand mij vertellen hoe de T80 van thristmaster het doet? Lever ik veel in op rijplezier tov de g25?
Niet doen > T80 heeft geen force feedback.
T100 is daarna de goedkoopste keuze, maar wil je kwaliteit > T300 of T500 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 323
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-09-2023

323

Maichel schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 16:24:
[...]

Nee, zoals al vaker gezegd hier dat is alleen bij bepaalde versies, en die kon je alleen preorderen.
Heb hem gepreorderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Radiance schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 15:15:
[...]

Ik sluit me aan bij Trion. Ingeklapt past ie in m'n meterkast. Uitklappen en ready to play binnen 2 minuten en inklappen en opbergen idem dito.
Staat het stuur op een playseat challenge op een vaste hoogte of kan je dit nog aanpassen?
Of beter gezegd, kan je de hoogte van zowel het stuur als de zitpositie aanpassen?
Mijn tv staat nogal 'laag' en ik kan mij voorstellen dat ik te hoog zou zitten in zo'n stoel. Denk ik. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 00:49
Verwijderd schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 16:36:
[...]

Staat het stuur op een playseat challenge op een vaste hoogte of kan je dit nog aanpassen?
Of beter gezegd, kan je de hoogte van zowel het stuur als de zitpositie aanpassen?
Mijn tv staat nogal 'laag' en ik kan mij voorstellen dat ik te hoog zou zitten in zo'n stoel. Denk ik. :P
Kijk eens filmpje?
trion75 schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 15:07:
[...]

[video]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
Dan krijg je de Modified Car Pack, Ruf, Zonda en Atom. (scroll naar beneden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Okay, spel binnen. Paar dingen bevallen niet helemaal:

* Stemmetje uit de controller. Dit is zeker niet uit te zetten? Geheel useless als je met stuur speelt Controller helemaal uit zetten dus :)

* Stuur is dé issue. De CSR wordt geheel niet herkend. Hoe doen mensen dit met een Fanatec? Ik neem aan dat 'ie op PS3-mode moet staan. Doen jullie dan eerst PS4 aan en dan stuur, of de PS4 aan met een reeds PS3-mode enabled stuur er in, hoe?! PC Mode did the trick, vaag.

[ Voor 19% gewijzigd door Brad Pitt op 07-05-2015 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchhaze86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-05 16:46

Dutchhaze86

PSN:DUTCHhaze86

dvdkiwi schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 16:26:
[...]

Dank je voor je reactie, wat ik nergens terug kan vinden is of de t100 wel compatibel is met de PS4.
Ik lees er veel wisselende berichten over op het internet, bij de gamemania weten ze dit ook niet zeker, wat ze wel zeker weten is dat ze als het niet werkt ze het stuurtje niet innemen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djbarney
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 00:30

djbarney

XBL: DeejayBarney

na vanavond hoop ik wel :) heb echter de usa preorder besteld, dus weet niet zeker of ik vanavond kan spelen met de nederlandse store/language geconfigureerd. over n uurtje maar eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Laatst online: 13-09 20:13

Winkiller

De Mopperpot

job115 schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 15:56:
[...]

Ja, het was uiteindelijk een beetje een impulsieve aankoop. Tot nu valt het spel enigszins tegen, maar ik denk dat als er een setting gevonden wordt of een fix voor meer feedback dat het zeker een goede racer wordt om met de controller te doen. Maar momenteel valt het nog enigszins tegen.
Als jij dit zegt laat ik hem nog wel even liggen, ga ik nog wel even verder met Forza 4 en 5.
Maar ik zal de berichten over Project Cars zeker blijven volgen, de reacties zijn nogal wisselend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Hmm volgens mij had ik gewoon beter de console versie kunnen kopen. Haal net 30 fps met circa 30 tegenstanders en in clear conditions. En dan heb ik al een hoop terug geschroefd. De bèta draaide echt beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kampover
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-04 11:56
SinergyX schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 16:24:
Geluid heeft op de XBO af en toe rare kuren.
http://xboxclips.com/Sine...5-be03-570ad241ef2d/embed

Straks nog even Bathurst met de M3 in Forza, 2.16 was m'n beste tijd zo ver, voelt wel bizar veel makkelijker.

Tegenstelling tot Forza kan menu's niet meer bedienen als je je stuur hebt gekozen, als je HUD wil aanpassen of wat settings, moet je eerst 3x wisselen van controller :/ Zie wel enorm verschil in tuning, je kan veel instellen (ook rotation per auto, handig), maar je mist dan weer motortuning (of upgrades). Rij je tenminste wel altijd met gelijke auto's :P

Edit, enige wagen die ik nu kan vinden is de Radical SR8 RX, die lijkt qua specs gelijk.
Kijk dit filmpje eens, hij kan wel het hele menu bedienen, dat doet hij met de pedalen er bij.

dvdkiwi schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 16:26:
[...]

Kun je eens aangeven wat de grote verschillen hier tussen zijn? Want die verschillen qua prijs zijn iig wel groot tussen de T100 en de rest.

iRacing Profiel | PSN: kampover91

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Verwijderd schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 16:36:
[...]

Hoogte voor de stoel kan je niet echt instellen, je kan de band wat losser zetten waardoor je iets lager zit maar is niet heel veel. Stuurtje is prima aan te passen op hoogte.

Toegegeven, heb nooit die band aan de onderkant heel los gelaten dus wellicht dat ie wel vrij laag kan.

[ Voor 8% gewijzigd door Radiance op 07-05-2015 17:06 ]

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Zelfs als ik naar 900p resolutie ga blijf ik op die 30 fps gemiddeld hangen.

Het gekke is 1080p met alles hoger qua instellingen draait vrijwel gelijk.

[ Voor 33% gewijzigd door Phusebox op 07-05-2015 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gediminas
  • Laatst online: 08-09 21:36

Gediminas

recovering stagiair marketing
Zijn er ook tweakers die hem op de laptop/bootcamp spelen? Hoe is de performance en is het te doen op ~900p? Youtube en Google leveren nog niets op.
hardware: MBPr met 750m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
djbarney schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 16:55:
[...]

na vanavond hoop ik wel :) heb echter de usa preorder besteld, dus weet niet zeker of ik vanavond kan spelen met de nederlandse store/language geconfigureerd. over n uurtje maar eens proberen :)
Ik moet je helaas teleurstellen, ik heb ook een US preorder en mijn account terug op Nederlands en UK geprobeerd maar zonder resultaat. Het spel ook al verwijderd en proberen te installeren in het Nederlands maar daar krijg ik dus de optie om hem te kopen :'(
Kennelijk is de US versie wel degelijk anders dan de Europese, als het jou wel lukt op een of andere manier hoor ik het graag van je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stancke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22:40
Was de release van de US versie niet later?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
Stancke schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 17:22:
Was de release van de US versie niet later?
Yup, 12 Mei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34

Bullet NL

Eigen Wijs

Klopt, US versie is het zelfde, maar hij is simpel weg nog niet vrij gegeven.
Dit is het nadeel van een buitenlandse store.... Gewoon wachten t/m 12 mei

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:32

Vuvuzela

My spire is forming

Quick random is wel vermakelijk, (random online race). Je merkt nu dat iedereen nog moet leren rijden. Net Formule A op Le Mans. Gekkigheid, 16 man en bij de start maakt de helft daarvan al een pirouette _O-

Ik mis wel een hoop menu opties als je het spel pauzeert.. Hoop dat ze dat nog aanpassen. Sowieso vind ik de menu's niet overal even logisch/duidelijk.

En ik ken wel wat banen maar moet hier nog iets leuks vinden als standaard baantje om met dingen te experimenteren. In gt5 was dat Tsukuba.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 02:24

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

RbBdOs schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 17:01:
[...]

Kijk dit filmpje eens, hij kan wel het hele menu bedienen, dat doet hij met de pedalen er bij.

[video]
Ik zeg ook niet dat het niet met het stuur kan, zeg alleen dat het niet met de controller kan als je met je stuur bezig bent. Controller is toch iets makkelijker alles bedienen :P

Met de Radical SR8 een 2.03.143 in PC, 2.04.942 in Forza met beide kanten nog ruimte genoeg.

Het verschil tussen die 2.. extreem. Nu weet ik niet zeker welke bandjes er in Forza standaard onder zitten (R900 setup random gepakt), maar qua baan, auto, handling en geluid zit er bijzonder veel verschil tussen die 2. Heb net 2 rondjes gedaan, hopelijk kan ik ze naast elkaar plakken.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Mmm, ik moet een beetje wennen aan de game denk ik :/
In GT5 knalde ik met Evo X-jes over de Nordschleife zonder enige moeite, maar dit is wel andere koek.
Het voelt een beetje aan alsof ik in een badkuip rij, met water (=gewicht!) wat constant heen en weer zwiept.

Het schakelen met flippers is dan wel weer mooi: eerst clutch, dan schakelen. Geen insta-opschakel zoals in Gt5.
Het sturen gaat ook lekker, al voelt het nog een beetje onwenning aan. Deadzone van de 5 afgehaald en op 0 gezet. Prima zo :)
Maar waarom slaat het stuur soms na een sessie compleet uit naar links of rechts? Heel bizar.

Gas en rem kan ik bij de auto's die ik tot nu toe gereden heb (Evo X, M3 GT, M1) vol intrappen.
Nooit wheelspin of blokkerende remmen. Assists staan op "real", game zou ze dus uit moeten hebben toch?
Maar zelf vanuit stilstand krijg ik geen wheelspin voor elkaar.

Dit is, na een poging of 10, mijn eerste valid lap (damn you invalid lap times!) met de Evo X op de Nordschleife. Op een of andere manier voel ik het nog niet; het is zeer onwennig...
Ligt het aan mijn rijstijl en zo ja, doe ik iets verkeerd of zo?

Als laatste even een paar rondjes op Spa met de Formule 1 en helmet cam... wauw, gewoon wauw. Intens!

Ik snap echter nog steeds de pit straat (tijdens time trials) niet.
Mijn band van de F1 wagen was kapot, ik rij de pits in (goedgekeurd door de engineer) maar er gebeurt niets :/
De auto rijdt er gewoon, zonder band, weer uit.
Iemand die kan vertellen hoe dit werkt???

[ Voor 7% gewijzigd door Superkiwi op 07-05-2015 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:50
Phusebox schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 16:58:
Hmm volgens mij had ik gewoon beter de console versie kunnen kopen. Haal net 30 fps met circa 30 tegenstanders en in clear conditions. En dan heb ik al een hoop terug geschroefd. De bèta draaide echt beter.
AMD is echt ruk wat ik lees. Ik haal met m'n GTX 970 gewoon fps ruim boven de 60.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haikodelange
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 06-02-2023
hoe lang duurt de installatie op de ps4 want wacht all ruim een 1

psn ps4 psvita = haikodelange

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Rivanov schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 17:53:
[...]

AMD is echt ruk wat ik lees. Ik haal met m'n GTX 970 gewoon fps ruim boven de 60.
Lekker dan. Deze game kan dus de prullenbak in. Om een of andere reden draaide de bèta dus echt beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtince
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 19-06 07:24
Dank je voor je reactie, wat ik nergens terug kan vinden is of de t100 wel compatibel is met de PS4.
Ik lees er veel wisselende berichten over op het internet, bij de gamemania weten ze dit ook niet zeker, wat ze wel zeker weten is dat ze als het niet werkt ze het stuurtje niet innemen..
T100 werkt op de PS4 alleen niet in het menu maar alleen in game. Heb hem zelf ook. Works like a charm in ieder geval voor driveclub en staat ook in de lijst met compatible stuurtjes voor project cars.

Nog een vraag aan diegene die ook driveclub spelen. Welke is beter? Wil driveclub uitspelen voordat ik project cars aanschaf. Maar het jeukt nu wel na al die berichten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Het zijn 2 totaal verschillende games.
Ik vind ze niet te vergelijken; ze hebben allebei hun charme ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eriko1
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-09 23:14
Ik verheugde me erop om te spelen vanavond, bestelling verzonden gisteren, heb nog niks ontvangen! :-( pfff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
Eriko1 schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 18:06:
Ik verheugde me erop om te spelen vanavond, bestelling verzonden gisteren, heb nog niks ontvangen! :-( pfff
Waar besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
Phusebox schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 18:01:
[...]

Lekker dan. Deze game kan dus de prullenbak in. Om een of andere reden draaide de bèta dus echt beter.
Draaide je met de beta geen extra startopties zoals: pthreads 4 -dx11mt etc?

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Bullus schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 18:19:
[...]

Draaide je met de beta geen extra startopties zoals: pthreads 4 -dx11mt etc?
Pfoe niet dat ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djbarney
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 00:30

djbarney

XBL: DeejayBarney

Earzz schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 17:20:
[...]

Ik moet je helaas teleurstellen, ik heb ook een US preorder en mijn account terug op Nederlands en UK geprobeerd maar zonder resultaat. Het spel ook al verwijderd en proberen te installeren in het Nederlands maar daar krijg ik dus de optie om hem te kopen :'(
Kennelijk is de US versie wel degelijk anders dan de Europese, als het jou wel lukt op een of andere manier hoor ik het graag van je.
same here helaas, oh well.. dan wacht ik nog wel ongeduldig een paar dagen extra :) wellicht is tegen die tijd de eerste patching ook wel weer klaar voor de bugs die hier her en der gemeld worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
hoe stel ik mijn pendalen in G25 , want ik krijg ze niet werkend

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnb52
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 05-09 23:29
Eriko1 schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 18:06:
Hier ook aan het wachten op pakketje van dixons...

Zou tussen 15:30&17:30 bezorgd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightcrowy
  • Laatst online: 10-10-2024
Even een korte vraag ;) , ik heb aan het begin de stand amateur gekozen maar wil eigenlijk zo "sim" mogelijk racen, dus heb nu zelf alle assists uitgezet maar blijf in mijn profiel de gekozen amateur stand terugzien als geprefereerde racestand, heeft dit nu nog invloed op hoe ik race en kan ik dit nog wijzigen ergens, zo niet kan ik het spel via steam opnieuw installeren om dit keer de pro stand te kiezen aan het begin?
Ben ook bang dat ik straks online dit als "handicap" blijf houden met de selectie van andere racers enzovoorts.... of zal dit niet uitmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Heb een ander probleem op de PS4; op de een of andere manier worden mn HUD settings niet gesaved. Kan instellen wat ik wil, save, en dan nada noppes niks verandert. Geen idee wat ik fout doe, straks een met de controller proberen ipv stuurtje.

Ook krijg ik de rumble in het rempedaal van de clubsport v2 niet werkend. Allerlei settings geprobeerd, maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

haikodelange schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 17:54:
hoe lang duurt de installatie op de ps4 want wacht all ruim een 1
Bij DinoPK en mij was het ongeveer twee uur :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ok dus nvidia wordt kunstmatig bevoordeeld in deze game waarschijnlijk financiële redenen:

https://mobile.twitter.com/amd_roy/status/596195800616603648

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtince
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 19-06 07:24
dvdkiwi schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 18:05:
Het zijn 2 totaal verschillende games.
Ik vind ze niet te vergelijken; ze hebben allebei hun charme ;)
Dat is ook wel weer zo. Alleen ik kan nooit 2 racegames tegelijk spelen ookal verschillen ze van elkaar. Dus altijd de een uitspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Hmm ik draai W7. Zal toch zeker beter zijn dan W8?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:32

Vuvuzela

My spire is forming

Good Fella schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 18:26:
[...]

Bij DinoPK en mij was het ongeveer twee uur :(
:o groot verschil.. hier was het misschien een half uur, maar ik heb niet goed opgelet. Dacht eerst dat het nog dicht zat.. ik keek over de "new" knop heen :P

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Vanavond eens een race proberen met Got groepje op Steam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Patch 1.2

New Content: 
* Unlocked the Lykan Hypersport and Livery Pack #1 (It has a Deadmau5 livery he uses on his BAC)

Bug Fixes: 
* PC - Online - "Vote to Start" indicator not visible for host

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Vuvuzela schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 18:36:
[...]

:o groot verschil.. hier was het misschien een half uur, maar ik heb niet goed opgelet. Dacht eerst dat het nog dicht zat.. ik keek over de "new" knop heen :P
Ja wij hadden hem gisteren avond al, dus het is nog discutabel of het in de achtergrond installeren was of dat het simpelweg nog niet unlocked was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EL-Nino-1980
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 11-09 13:59
Ff snel geïnstalleerd op ps4 en t300 aangesloten en een rondje practice gedaan....wordt wel ff wennen. Benieuwd of iemand al goede settings heeft gevonden.
Pagina: 1 ... 16 ... 57 Laatste