Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch4oZZzz
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 05-04 19:13
Bij Bol.com ruim van te voren de Limited Edition voor de PS4 besteld.
Krijg ik vandaag doodleuk een mail dat ze die niet kunnen leveren.
Iemand een idee waar die nog wel te vinden is? In ieder geval wordt het morgen niet spelen door dat gezeur van Bol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 23:33
Ch4oZZzz schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 15:31:
Bij Bol.com ruim van te voren de Limited Edition voor de PS4 besteld.
Krijg ik vandaag doodleuk een mail dat ze die niet kunnen leveren.
Iemand een idee waar die nog wel te vinden is? In ieder geval wordt het morgen niet spelen door dat gezeur van Bol.
Staat hier een aantal maal besproken :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:27
hopelijk hebben jullie je lesje nu geleerd bij bol.com
eigenlijk moeten wij gamers niks meer bestellen bij bol.com of mediamarkt. steun de kleine game only sites!!

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch4oZZzz
Ach, dan maar helemaal niet kopen. Zolang de G27 niet werkt op de PS4 is het toch niet leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Yannick97 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 15:27:
[...]

Nee dat niet, maar ik kan niet zien dat ik de Digitale Limited Edition heb, bij mij geeft hij de gewone editie aan...
En je hebt de game via Steam gepreorderd, of ergens anders en je key ingevoerd? Ik weet dus niet wat of waar je het gekocht hebt, maar bij mij staat het er zo omdat ik toen in het crowdfunding project ben ingestapt en mijn key alles bevat.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23:16
Interessante reviews. Zoals ik ook op PU.nl lees blijkt deze game echt hardcore te zijn. Voor de echte fijnproever als het om auto's en racen gaat. Het is zeer realistisch en daarom ook heel moeilijk. opzich is uitdaging in een game zeker belangrijk, maar het kan ook te gek.

Ik ben niet echt zo hardcore als het om racen gaat. Dus het schrikt mij meer af dan dat het me aantrekt helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:27
te hardcore lees je idd op meerdere reviews, hmmm misschien haal ik de game dan maar via marktplaats voor een mooi bedragje :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch4oZZzz
XO101 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 14:39:
Hier lijkt hij nog te bestellen, de ps4 limited edition, wel 10 euro duurder dan mn preorder bij bol
http://foregames.nl/game.php?id=11970
Lijkt erop van niet. Staat een groot kruis door de bestelknop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Twijfel ook nog. Ik vind het sim niveau van GT en Forza prima, ietsje realistischer en moeilijker mag ook nog wel maar als ik kansloos ben als ik niet de juiste afstelling van elk boutje en moertje in de auto heb, dan haak ik af :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
kazuka schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 15:43:
Twijfel ook nog. Ik vind het sim niveau van GT en Forza prima, ietsje realistischer en moeilijker mag ook nog wel maar als ik kansloos ben als ik niet de juiste afstelling van elk boutje en moertje in de auto heb, dan haak ik af :+
Met de nodige hulpmiddelen aan zal er heus wel mee te rijden zijn. Anders kan je met een controller sowieso niet rijden. Elk racespel dat je kan spelen met een controller heeft een immense lading aan hulpjes on board.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23:16
Precies. Bandenspanning instellen. En hoeveel brandstof? Lekker dan als je motor uitvalt in de laatste ronde.

Wel tof dat ze het zo hardcore maken voor de liefhebber.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasp
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:20
Brad Pitt schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 15:44:
[...]

Met de nodige hulpmiddelen aan zal er heus wel mee te rijden zijn. Anders kan je met een controller sowieso niet rijden. Elk racespel dat je kan spelen met een controller heeft een immense lading aan hulpjes on board.
Als ik Forza 5 vergelijk met Youtube filmpjes die PC spelen met Xbox controller, dan valt mij op dat Forza 5 per bocht een beperking heeft van de stuuruitslag. Je kunt in FM5 in bochten (als je op snelheid bent) simpelweg niet verder insturen dan een paar graden. Zelfs met alle hulp uit in FM5.

Ik ben benieuwd hoe speelbaar PC is met een controller, ook al zet je alle hulp aan..

Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Nu online

bvk

Wasp schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 15:49:
[...]

Ik ben benieuwd hoe speelbaar PC is met een controller, ook al zet je alle hulp aan..
Ik heb dus gisteren na de installatie even snel een paar rondjes gereden met toetsenbord en dat ging al aardig. Dus dan zal een controller ook geen problemen geven verwacht ik.

Voor de echt snelle tijden is en blijft een (goed) stuur uiteraard benodigd.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
bvk schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 15:54:
Voor de echt snelle tijden is en blijft een (goed) stuur goede coureur uiteraard benodigd.
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlahonda
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2021
Ik had hem het liefst voor de PS4 gehaald maar mijn G25 werkt daar dus niet op. Dan maar voor de Pc halen. Wel jammer want denk dat hij beter op mijn PS4 draait dan op mijn oude pc (I7 2600k 570GTX)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FightingAce
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 15:20
Mijn ervaring met online races in Assetto Corsa (wat zich verkoopt als hardcore sim) georganiseerd via Tweakers is dat default setups in dat spel prima rijden en die zijn echt niet optimaal. Een beetje goed opletten en je kan goed meekomen in het middenveld.

Ja, een betere setup zorgt voor die enkele seconden extra, maar om die te kunnen behalen zul je de baan goed moeten kennen, de auto kennen. Lekker rondscheuren lukt sowieso wel.

Ik hoop dat er dan ook, vergelijkbaar met Assetto Corsa, online races worden georganiseerd hier :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XO101
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-09 12:14
Ch4oZZzz schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 15:41:
[...]

Lijkt erop van niet. Staat een groot kruis door de bestelknop.
Dat is pas net dan, was toen ik het postte nog niet zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:49

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

Baal wel gruwelijk dat m'n G25 niet op de Xbox One werkt.
Had de game nog zo veel beter gemaakt voor mij.

Zit al ruim 8 uur per dag achter de PC. Dus 's avonds weer achter de PC om te gamen zie ik niet zo zitten.

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:32
Inderdaad sommige spelers zijn met toetsenbord belachelijk snel.. Zo snel dat zelfs 99% met stuur ze niet bij kan houden..

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XO101
HellStorm666 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 15:57:
Baal wel gruwelijk dat m'n G25 niet op de Xbox One werkt.
Had de game nog zo veel beter gemaakt voor mij.

Zit al ruim 8 uur per dag achter de PC. Dus 's avonds weer achter de PC om te gamen zie ik niet zo zitten.
Dit zou ook kunnen, http://www.consoletuner.com/, daar zit ik nog naar te kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Nu online

bvk

LOL en dat klopt natuurlijk, maar een goede coureur in een slechte auto (lees: geen goed stuur) komt ook niet ver ;)

Wat online races betreft, we hadden bij BuG community al een server klaar staan op het Azure platform en die is gisteren avond weer opgestart. En is dus mogelijk al te vinden bij de online servers, tenzij die nog bijgewerkt moet worden:

HOST NAME
BuG-pCARS

IP ADDRESS
104.45.31.83

Nou inderdaad dan nog races organiseren!

[ Voor 8% gewijzigd door bvk op 06-05-2015 16:35 . Reden: Server naam toegevoegd ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

XO101 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 16:02:
[...]

Dit zou ook kunnen, http://www.consoletuner.com/, daar zit ik nog naar te kijken
Voor wat ik begrepen heb heeft de Titan geen ondersteuning voor Force Feedback en hebben dat soort systemen flinke lag.

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
bvk schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 16:03:
[...]

LOL en dat klopt natuurlijk, maar een goede coureur in een slechte auto (lees: geen goed stuur) komt ook niet ver ;)
Zeg dat maar eens tegen Johtaja Jurmu van gamerscrib.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XO101
HellStorm666 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 16:09:
[...]

Voor wat ik begrepen heb heeft de Titan geen ondersteuning voor Force Feedback en hebben dat soort systemen flinke lag.
Ik wacht ook eerst de bericht op het forum af of ze ffb goed geimplementeerd krijgen bij project cars. Lag lees ik niet zo veel negatieve verhalen van. Heb zelf een g25 en ben benieuwd of ze het goed werkend krijgen, heb geen zin om een nieuw stuur te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:06
PC Graphics card comparison.

Afbeeldingslocatie: http://pclab.pl/zdjecia/artykuly/chaostheory/2015/05/pcars/charts3/pcars_c_1920aa.png

Afbeeldingslocatie: http://pclab.pl/zdjecia/artykuly/chaostheory/2015/05/pcars/charts3/pcars_r_1920aa.png

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darks
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:25
Heb Project Cars zonet besteld (PS4). Keek er al lang naar uit en nu de eerste reviews positief zijn kon ik niet langer wachten :-)

Ik snak al lang naar een deftige racegame op de PS4. Persoonlijk heb ik de meeste ervaring met Forza maar heb voorlopig nog geen Xbox one. Project cars zal wel pittig worden, hopelijk kan ik een goede balans vinden in de settings om het uitdagend maar speelbaar te maken met controller. En wat realisme zoals brandstof etc, eindelijk zeg! :)

Gamertag: I Darks I PSN: Sgt_Darks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Gisteren heb ik een uurtje op de pc build 1001 gespeeld, die dacht ik van 3 mei jl is.
Mijn pc is niet geheel up to date (zie evt mijn inventaris "Game PC 2012") maar ik vond het er erg mooi uitzien op 1080p. Gespeeld met een xbox 360 controller wat op zich prima te doen was.

Ik heb de X1 versie al gepreordered die ik sowieso ga spelen. Eigenlijk heb ik er geen tijd voor maar ik vond het op de pc zo mooi uitzien dat ik die er toch bij wil hebben.
Sterker nog...ik wil er graag een stuur bij. Het liefst een stuur die zowel op de pc als X1 kan.
Bij de compatible sturen etc. http://www.projectcarsgame.com/beyond-reality.html zie ik dat de
Thrustmaster TX Racing Wheel Ferrari 458 Italia Edition en de Logitech G27.

Vorig jaar heb ik al ff naar de Thrustmaster zitten kijken maar die heeft alleen een rem- en gaspedaal. Koppelen moet je denk ik met 1 van de knoppen op het stuur doen of misschien kan je de shifters zo instellen dat ze zowel koppelen als schakelen.
De G27 heeft naast shifters wel 3 pedalen. Helaas is die ip niet compatible met de X1 maar ik kan 't laten werken met een cronusmax die ik reeds heb. Alleen heb ik dan geen FFB en dat heb ik met de Thrustmaster weer.
HellStorm666 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 16:09:
[...]

Mijn ervaring is dat ik geen enkele lag constateer. Volgens YT filmpjes ook niet met G27 op de X1.

De G27 kost tussen €210-230, de Thrustmaster vanaf €270.
Ik heb van zowel de G27 als Thrustmaster YT filmpjes gezien maar dat zijn natuurlijk allemaal juichende ervaringen.

Kunnen de kenners mij adviseren..??

Overigens geloof ik er niets van dat je met een stuur sneller bent maar wel dat de beleving groter is. Degene die 't stuur/controller in z'n handen heeft bepaald de rondetijden en niet het materiaal.
De rondetijden zien we wel verschijnen als PC global wordt gespeeld.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Vuvuzela

My spire is forming

Jammer dat er niet een simpele demo is. Gewoon een klein baantje met 1 auto, time trail.. dan zou je even kunnen voelen.
Overigens geloof ik er niets van dat je met een stuur sneller bent maar wel dat de beleving groter is. Degene die 't stuur/controller in z'n handen heeft bepaald de rondetijden en niet het materiaal.
De rondetijden zien we wel verschijnen als PC global wordt gespeeld.
Als je net van controller overstapt verlies je in het begin tijd. Maar als je eraan went kan je met veel meer controle de limieten opzoeken. En met FFB voel je het gewicht van de auto verschuiven en de grip of gebrek daaraan. Dus je kan makkelijker sneller.. hoe moeilijker de game hoe meer verschil.

[ Voor 71% gewijzigd door Vuvuzela op 06-05-2015 16:26 ]

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
mowa schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 16:19:
Geen FFB = auto-skip. Da's een vereiste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:04
Hmm had ik toch een GTX kaart moeten nemen dus...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:06
Jup. Project Cars is Nvidia geoptimaliseerd. Ben blij om te zien dat ik goed zit met m'n GTX 970.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Mystikal

It never hurts to help!

Hmmm, dat wordt voor mij ook een nieuwe pc dan.... Kijk wel erg uit naar dit spel!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Nu online

bvk

GAIAjohan schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 16:13:
[...]

Zeg dat maar eens tegen Johtaja Jurmu van gamerscrib.
Je hebt ongetwijfeld lieden die met een toetsenbord heel erg snel zijn, maar dan vraag ik me af hoe ze presteren met een goede stuur setup. Zijn ze dan langzamer? Of toch nóg sneller?

Ik bedoelde het een beetje als zeg maar Vettel in een Marussia, daar gaat hij echt geen races mee winnen.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
Heb het spel vanmiddag voor de ps4 gehaald. Maar enthousiast word ik nog niet.
Ik kan alleen de openingsrace doen, daarnaast niets selecteren (ook niet na een aantal keer winnen..).
In de openingsrace veel screentearing, stuttering, en het zeer vreemde blur effect waarvan men dacht dat dit alleen bij capturing zo zou zijn. Mooi niet dus.

Het geluid is wel fantastisch, maar het haalt het verder qua beeld en stuurmechaniek absoluut niet bij driveclub vreemd genoeg.

Moet het spel nog unlocked worden ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:21

v8power67

Psn: Mausosaurus

http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1041640&page=1

Digital foundry vs project cars ps4 en x1:

PS4:
+1080P
+More stable frame rate
-less AF
-Ghosting
+ Higher res shadows

Xbox One
-900P
-Less stable frame rate (especially when there are lots of alpha effects like in the rain)
+Better AF
+No Ghosting
-lower res shadows

Hier de devs zn reactie :
More from Ian Bell:

"These are 'stress tests'. They've chosen worst case scenario tracks and worst case scenario weather/lighting. We run at a fairly steady 60 FPS on all platforms 95%+ of the time.

It's a fantastic achievement considering first party devs can't manage it on a single platform.

So yes, I revert to my earlier statement. The only heat should be five fingers of red from congratulatory arse slaps."
Haddem beter 30fps kunnen gaan. Want sat is waar de x1 sowieso vaak zit :|
Was dus niets bijzonders met die analyse van paar weken terug. Amper verbetering.

[ Voor 9% gewijzigd door v8power67 op 06-05-2015 16:38 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:35
mowa schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 16:19:
[knip]
Volgens mij heb je qua stuurtjes een vijftal opties:
- Thrustmaster T80: 2 pedalen, geen FFB. PS4 nieuwe generatie stuurwiel, 80 euro dus redelijk betaalbaar
- Thrustmaster T100: 2 pedalen, wel FFB, oude generatie (PS3 wheel) welke zou moeten werken op de PS4, 80 euro dus redelijk betaalbaar.
- Thrustmaster T300 RS: 2 pedalen, wel FFB, 360+ graden sturen, nieuwe generatie, modulair, 300 euro.
- Thrustmaster T500 RS: 3 pendalen, wel FFB, 360+ graden stuur, oude generatie, modulair, 400 euro.
- Fanatec: volledig modulair, high end, minimaal 500 euro aan kosten en volgens mij slecht verkrijgbaar in Nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
DinoPK schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 16:34:
en het zeer vreemde blur effect waarvan men dacht dat dit alleen bij capturing zo zou zijn.
Da's toch een focus-punt van je ogen simulatie? Kan je dat niet uit zetten dan?
maar het haalt het verder qua beeld en stuurmechaniek absoluut niet bij driveclub vreemd genoeg.
Da's geen succes. Met een controller hoop ik ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Brad Pitt op 06-05-2015 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11-09 18:44
Godver, met een radeon kaart wordt dit dus belachelijk.dat een 960 beter gaat dan een 290X is toch niet normaal meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
FightingAce schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 15:56:
[...]
Ik hoop dat er dan ook, vergelijkbaar met Assetto Corsa, online races worden georganiseerd hier :) .
Ik had juist gehoopt dat met PC er ook zoiets als een driversclub zou zijn in de game. Maakt het spelen met anderen in je club/crew veel makkelijker.

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

Beavbusi schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 16:40:
Godver, met een radeon kaart wordt dit dus belachelijk.dat een 960 beter gaat dan een 290X is toch niet normaal meer...
Standaard ATI/AMD.
Altijd al zo geweest.

RAW power zijn ze veruit de beste.
Maar de drivers zijn altijd ruk waardoor Nvidia bij nieuwe games altijd meer fps heeft.
Over een maandje of 6 ownd de ATI weer, omdat dan de drivers geoptimaliseerd zijn voor t spel.

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Brad Pitt schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 16:21:
[...]

Geen FFB = auto-skip. Da's een vereiste.
En dus..?? Zeg jij geen G27?
Robkazoe schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 16:35:
[...]

Volgens mij heb je qua stuurtjes een vijftal opties:
- Thrustmaster T80: 2 pedalen, geen FFB. PS4 nieuwe generatie stuurwiel, 80 euro dus redelijk betaalbaar
- Thrustmaster T100: 2 pedalen, wel FFB, oude generatie (PS3 wheel) welke zou moeten werken op de PS4, 80 euro dus redelijk betaalbaar.
- Thrustmaster T300 RS: 2 pedalen, wel FFB, 360+ graden sturen, nieuwe generatie, modulair, 300 euro.
- Thrustmaster T500 RS: 3 pendalen, wel FFB, 360+ graden stuur, oude generatie, modulair, 400 euro.
- Fanatec: volledig modulair, high end, minimaal 500 euro aan kosten en volgens mij slecht verkrijgbaar in Nederland
Thnx maar het betreft de Xbox One en/vs pc. De door jou genoemde sturen zijn voor PS4 + pc dus heb ik uit de opties de Thrustmaster TX Racing Wheel Ferrari 458 Italia Edition en de G27 gekozen.
Sec zou alleen de Thrustmaster geschikt zijn maar over de G27 lees ik goede verhalen en is goedkoper alleen beperkt ie me enigzins tot de pc.
Wb prijs valt de Fanatec sowieso af.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
Brad Pitt schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 16:35:
[...]

Da's toch een focus-punt van je ogen simulatie? Kan je dat niet uit zetten dan?

[...]

Da's geen succes. Met een controller hoop ik ;)
Ja klopt met een controller, geen geld over voor een stuur hier helaas.

Ik zal nu eens rond rijden met alle visuele FC uit.
Ik blijf niet meer kunnen kiezen dan de openingsrace, erg vreemd. Is gewoon de disc versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
mowa schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 16:43:
En dus..?? Zeg jij geen G27?
Mja zou persoonlijk geen stuur willen hebben zonder FFB nee. Dat "maakt" het juist. Voelen of de auto uitbreekt, kerbs, merken dat de ondergrond glad is, etc. Maar ja, als er echt geen andere optie is, dan moet het maar.

Als je met de G27 nooit op de PC gaat spelen zou ik dat stuur niet nemen en een FFB-compatible X1 stuur doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
DinoPK schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 16:45:
[...]

Ik blijf niet meer kunnen kiezen dan de openingsrace, erg vreemd. Is gewoon de disc versie.
Officieel komt de game 7 Mei uit. Hij zal wel gelocked zijn vermoed ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baas41
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 01-06 19:16
DinoPK schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 16:45:
[...]

Waarschijnlijk is de install+update nog niet helemaal op klaar op je ps4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-09 08:59
mowa schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 16:43:

Thnx maar het betreft de Xbox One en/vs pc. De door jou genoemde sturen zijn voor PS4 + pc dus heb ik uit de opties de Thrustmaster TX Racing Wheel Ferrari 458 Italia Edition en de G27 gekozen.
Sec zou alleen de Thrustmaster geschikt zijn maar over de G27 lees ik goede verhalen en is goedkoper alleen beperkt ie me enigzins tot de pc.
Wb prijs valt de Fanatec sowieso af.
Gebruik zelf de TX racing 458, super stuur, zou geen andere willen. Eventueel kun je hem nog uitbreiden met andere padalen (met koppeling), een F1 stuur kun je erop zetten en een H-Shifter.

http://ecx.images-amazon.com/images/I/91XDoVUmQYL.png

Werkt zowel op de PC als de Xone, dus sla je 2 vliegen in 1 klap :)

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darks
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:25
v8power67 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 16:35:

Haddem beter 30fps kunnen gaan. Want sat is waar de x1 sowieso vaak zit :|
Was dus niets bijzonders met die analyse van paar weken terug. Amper verbetering.
Voor een racer? Toch liever niet hoor. Liever wat minder resolutie en bling bling dan op 30 fps te moeten spelen.

Om toch even te zeuren, vind ik het ergens wel jammer dat anno 2015 de nieuwe consoles al zo uitgeperst moeten worden om de nieuwste games in hoge kwaliteit aan te kunnen. Dat is niet echt veelbelovend voor de toekomst van de consoles.. Uit principe is het bijvoorbeeld jammer dat de X1 de 1080p weer niet haalt. Zal je het zien? Natuurlijk niet, maar het stelt ergens toch wel teleur. Ben benieuwd wat ze met GT7 en Forza 6 kunnen gaan showen, misschien dat ze dan door hun eigen optimalisering er meer uit kunnen halen.

Gamertag: I Darks I PSN: Sgt_Darks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidson
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21:44
Zonet een mailtje van Bol.com gehad met het volgende:
Beste,

Zojuist heb je van ons een e-mail ontvangen over de annulering van het artikel 'Project Cars - Limited Edition' uit je bestelling met bestelnummer *****. De annulering is het gevolg van een handmatige fout. We bieden je hiervoor onze welgemeende excuses voor aan.

Gelukkig is het artikel gewoon nog beschikbaar op bol.com. Als je hem vanavond voor 23:00 uur nog besteld, dan heb je hem morgen op de releasedatum in huis. Bestel hem hier!

Alvast veel gameplezier!

Met vriendelijke groet,

bol.com Klantenservice
Heel leuk en aardig allemaal, maar het mailtje daarvoor was inmiddels 3,5 uur geleden en wat ze aanbieden is ook nog eens 5 euro duurder (59,99 ipv 54,99 zoals de pre-order was). In die tussentijd heb ik hem inmiddels al elders gekocht.. Fijn dat ze excuses aanbieden, maar ze hadden wel eerder met dit aanbod mogen komen :P

Desktop config | YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Tuurlijk 30fps is niets vergeleken met 60fps. Maar bedoelde meer dat ze nu beter lock op 30 hadden kunnen gooien ipv zeggen het is 60fps. Tuurlijk 60 haalt hij wel eens...

Naja denk eerder dat veel developers het geld en tijd er niet meer vokr hebben om zoals een first party dev alles uit een console te halen.
Ik ga er echt vanuit dat gt7 maar ook fm6 veel meer gaan pushen dan pcars nu doet.
Wie weet dat pcars 2 beter is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XO101
XO101 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 13:39:
ff stoom afblazen hiero, maar wat een klote toko dat bol.com,

heb de limited edition van project cars vorig jaar 16-10 besteld via pre-order, op de site van het product staat dat ze voldoende voorraad hebben voor alle pre-orders (http://www.bol.com/nl/p/p...edition/9200000032098064/) en dan krijg je één dag voor verzending een mail,

Onderstaand artikel uit je bestelling met nummer xxxx hebben we jammer genoeg moeten annuleren. De leverancier kan dit artikel niet meer leveren. Onze excuses hiervoor.

Als er een pre-order 10 maanden staat, dan kun je op z'n minst wel iets eerder laten weten dat het ea niet lukt dan 1 dag van te voren. Nu ben ik de bonussen en de extra auto's kwijt.

*mijn favoriete bak is de mclaren f1 en die zit exclusief bij de limited edition, dus ik baal flink!
Krijg nu een mail van bol dat het een handmatige fout is, en dat ik hem zelf even opnieuw wil bestellen in de webshop. Ben blij dat ik het product nog steeds kan krijgen, maar wat enorm stom opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
Baas41 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 16:47:
[...]

Waarschijnlijk is de install+update nog niet helemaal op klaar op je ps4.
Ik vermoed het ook, vreemde is dat ik daar nergens iets van zie. Update is allang binnen, 900mb.

En dit is mijn eerste ervaring..
https://youtu.be/wikdfccQH78
Met visual fx uit is het dus net zo een drama.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

DinoPK schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 17:00:
[...]

Ik vermoed het ook, vreemde is dat ik daar nergens iets van zie. Update is allang binnen, 900mb.

En dit is mijn eerste ervaring..
https://youtu.be/wikdfccQH78
Met visual fx uit is het dus net zo een drama.
Kijk anders eens bij 'Information' (option button op het spel); daar wil nog wel eens staan als hij nog aan het downloaden is.

Verder hoop ik dat dat sturen niet met een controller was :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:09

ThunderNet

Flits!

Iemand hier die het toevallig heeft draaien op een wat oudere pc?

Vind het net iets te duur om aan te schaffen en dan te proberen:

Xeon X3220 (2.4Ghz Quadcore, Q6600-clone)
8GB RAM
Radeon 6850 (1GB)

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
Haha ging niet om het sturen , ik slingerde bewust om tearing en 'dubbele frames' te forceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Brad Pitt schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 16:45:
[...]

Mja zou persoonlijk geen stuur willen hebben zonder FFB nee. Dat "maakt" het juist. Voelen of de auto uitbreekt, kerbs, merken dat de ondergrond glad is, etc. Maar ja, als er echt geen andere optie is, dan moet het maar.

Als je met de G27 nooit op de PC gaat spelen zou ik dat stuur niet nemen en een FFB-compatible X1 stuur doen.
En als ik alleen op de pc wil sturen G27 vs TX..??
xavento schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 16:47:
[...]

Gebruik zelf de TX racing 458, super stuur, zou geen andere willen. Eventueel kun je hem nog uitbreiden met andere padalen (met koppeling), een F1 stuur kun je erop zetten en een H-Shifter.

http://ecx.images-amazon.com/images/I/91XDoVUmQYL.png

Werkt zowel op de PC als de Xone, dus sla je 2 vliegen in 1 klap :)
Weet ik, en ik heb op de site van Thrustmaster alle uitbreidingen gezien en de prijzen daarvan.
Hoe schakel+koppel jij?? Met een knop, bijv. A? of doet de shifter dat beiden tegelijk?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stancke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22:40
Iemand wat deftige gameplay video vanop de PS4 met controller?

Geen stuur (meer) dus verplicht met controller maar twijfel toch om het spel te kopen (ondanks die-hard racefan) omdat ik vrees dat je met de controller niet consistent kan rijden qua rondetijden (en dat maakt het toch een simulatie imo).

Anyone? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

DinoPK schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 17:04:
Haha ging niet om het sturen , ik slingerde bewust om tearing en 'dubbele frames' te forceren.
Ohja, in de 720p versie zie je dat wat beter, die was net nog niet beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
Nou als iemand met de ps4 versie meer kan dan de Dubai lmp1 race dan voor ik het graag. Installatie is klaar, 20.5gig, patch klaar van 900mb maar meer dan die race mag ik niet rijden.
Is voor het eerst dat ik dat meemaak bij een ps4 disc spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
Stancke schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 17:07:
Iemand wat deftige gameplay video vanop de PS4 met controller?

Geen stuur (meer) dus verplicht met controller maar twijfel toch om het spel te kopen (ondanks die-hard racefan) omdat ik vrees dat je met de controller niet consistent kan rijden qua rondetijden (en dat maakt het toch een simulatie imo).

Anyone? :D
Team VVV heeft 2 weken een video gemaakt. PS4 met controller. Weet niet of er mensen zijn die nu al een filmpje kunnen maken van hun belevenis, maar ik denk het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
DinoPK schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 17:09:
Nou als iemand met de ps4 versie meer kan dan de Dubai lmp1 race dan voor ik het graag. Installatie is klaar, 20.5gig, patch klaar van 900mb maar meer dan die race mag ik niet rijden.
Is voor het eerst dat ik dat meemaak bij een ps4 disc spel.
En nu opeens is het spel open. Vreemd, maar kan eindelijk meer rijden dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FightingAce
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 15:20
Davidson schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 16:59:
Zonet een mailtje van Bol.com gehad met het volgende:

[...]

Heel leuk en aardig allemaal, maar het mailtje daarvoor was inmiddels 3,5 uur geleden en wat ze aanbieden is ook nog eens 5 euro duurder (59,99 ipv 54,99 zoals de pre-order was). In die tussentijd heb ik hem inmiddels al elders gekocht.. Fijn dat ze excuses aanbieden, maar ze hadden wel eerder met dit aanbod mogen komen :P
Hmm, proberen ze hiermee een bewuste prijsverhoging er doorheen te duwen? :+ Jammer voor bol.com, maar ik heb toch maar gewoon de digital edition aangeschaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Fuzz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-09 21:21
Ik vraag mij af of het game nog enigszins toegankelijk is voor de niet-zo-sim racer. Ik hoef geen arcade racer en wil zeker een realistische feel, maar ik heb geen zin voor elke race een brazilioen setup sliders te tunen op een schaal van -1000 tot 1000...

M.a.w. zijn er ook setup presets voorzien? ("high/mid/low ...")
Zijn de default setups acceptabel?

My Road Trips through the United States, Canada & Iceland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moodshifter
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 25-03 12:32
XO101 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 17:00:
[...]

Krijg nu een mail van bol dat het een handmatige fout is, en dat ik hem zelf even opnieuw wil bestellen in de webshop. Ben blij dat ik het product nog steeds kan krijgen, maar wat enorm stom opgelost.
Hang net op met bol,want mijn limited edition pre order is ook gecanceld. Opnieuw bestelt maar wordt nu pas de 8ste geleverd... Ik weet niet wat ze daar aan het kloten zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
Ah, deze is aan het streamen, volgens mij met controller (PS4) http://www.twitch.tv/kloepie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch4oZZzz
Leuk die fout van Bol.dom, toch maar opnieuw besteld daar, want had nog een cadeaukaart...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Laatst online: 00:07

Superkiwi

Hoi doei

Buzz_Fuzz schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 17:39:
Ik vraag mij af of het game nog enigszins toegankelijk is voor de niet-zo-sim racer. Ik hoef geen arcade racer en wil zeker een realistische feel, maar ik heb geen zin voor elke race een brazilioen setup sliders te tunen op een schaal van -1000 tot 1000...
Overdrijven is ook een vak :+
Game is, zoals bij vrijwel elke andere sim, met diverse assists gewoon te rijden, wees niet bang.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DidierB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-09 20:04

DidierB

Meester in meesterlijk zijn.

http://www.nedgame.nl/pla...mited-edition/6286668823/

Voor de mensen die de limited editie nog zochten.

Ps4 en Xbox one

[ Voor 6% gewijzigd door DidierB op 06-05-2015 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

innerchild schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 20:53:
[...]

Mmm weet je wel waar je het over hebt ?? Een xim 4 of een venom x kan helemaal geen stuurtjes aansturen. Die zijn gemaakt zodat je een muis en keyboard kan aansluiten. Ik heb zowel de xim 4 als de venom x in bezit.

De cronus x, titan one en de M4 zijn degene die dit wel kunnen.

Wat betreft de lag @Paulus07 kijk is waar deze persoon op speelt. Die speelt op een tv. Een pc monitor is veel sneller. Merk het zelf ook thuis als ik switch tussen mijn samsung tv ( op gamemode ) en mijn pc monitor. Een wereld van verschil.
Ik heb een venom-x en kan met een g27 op de ps4 spelen. Weet jíj wel waar je het over hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 16:32
Moodshifter schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 17:46:
[...]

Hang net op met bol,want mijn limited edition pre order is ook gecanceld. Opnieuw bestelt maar wordt nu pas de 8ste geleverd... Ik weet niet wat ze daar aan het kloten zijn..
Ja zie het nu ook, in dat mailtje stond duidelijk wanneer je alsnog voor 23:00 besteld heb je 'm morgen in huis. Pfff had vanmiddag al ergens anders de normale besteld. Maar wilde echt graag die limited, nu heb ik dus 2x betaald aan bol.com en ontvang ik nog niks op de launch dag van ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Fuzz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-09 21:21
Hm, zijn er Team members die hem al met korting hebben kunnen kopen, of hoe verloopt dit precies?

Volgens dit http://www.reddit.com/r/p...bers_still_waiting_their/ zou ik als team member gewoon een discount moeten zien staan op steam; staat er echter niet.

Werkt die coupon ook met de retail versie in de winkel of enkel Steam?

[ Voor 29% gewijzigd door Buzz_Fuzz op 06-05-2015 18:09 ]

My Road Trips through the United States, Canada & Iceland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
Waarom je niet moet pre-orderen....heb 'm net opgepikt bij de MM. Pizza in de oven en houdoe! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcXeller
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Buzz_Fuzz schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 18:08:
Hm, zijn er Team members die hem al met korting hebben kunnen kopen, of hoe verloopt dit precies?

Volgens dit http://www.reddit.com/r/p...bers_still_waiting_their/ zou ik als team member gewoon een discount moeten zien staan op steam; staat er echter niet.

Ik had vanochtend een directe korting met steam en zag dus de juiste prijs gewoon via de steamclient, deze lijkt nu inmiddels aangepast te zijn naar de normale prijs maar heb wel een coupon met de korting gekregen.

Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petaaaaah
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21:22
Trent900 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 18:08:
Waarom je niet moet pre-orderen....heb 'm net opgepikt bij de MM. Pizza in de oven en houdoe! :D
Hahaha hier ook! :-) d:)b

PSN-ID: ThaDwizzle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 15:13
Trent900 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 18:08:
Omdat ik met pre-order goedkoper uit ben en hij gratis afgeleverd word en ik er niet voor naar de stad hoef af te reizen.

Reden genoeg om te pre-orderen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Nu online

Vuvuzela

My spire is forming

Welke MM? Ik twijfel of ik langs Breda moet rijden. Eerder in het topic stond dat ze nog niet verkopen maar misschien is dat ook weer verandert. Ging er eerst vanuit dat het in Utrecht gewoon een fout was oid. Met GT5 was het iets als "Ja als de rest t doet doen wij het ook".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petaaaaah
Vuvuzela schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 18:26:
[...]

Welke MM? Ik twijfel of ik langs Breda moet rijden. Eerder in het topic stond dat ze nog niet verkopen maar misschien is dat ook weer verandert. Ging er eerst vanuit dat het in Utrecht gewoon een fout was oid. Met GT5 was het iets als "Ja als de rest t doet doen wij het ook".
Enschede in dit geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Nu online

Vuvuzela

My spire is forming

Thanks! negeer die maciej op psn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Buzz_Fuzz schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 18:08:

Stop hem in de winkelwagen, dan komt de coupon automatisch naar voren.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/u8ftQ4A.png

Heb zelf alles van de beta's etc maar verwijderd. Je weet nooit of er ergens wellicht iets blokt ofzo.. Download is gelukkig ook wel in een uurtje klaar.

Hmm om een of andere reden kakt mn snelheid ineens inelkaar naar iets meer dan 1MB/s..

[ Voor 16% gewijzigd door GAIAjohan op 06-05-2015 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-05-2024
Ik heb hem besteld bij GK4.me, die versturen morgen de keys pas.

Scheelt wel bijna de helft, heb hem gekocht voor 27 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:22

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

mowa schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 17:04:
Weet ik, en ik heb op de site van Thrustmaster alle uitbreidingen gezien en de prijzen daarvan.
Hoe schakel+koppel jij?? Met een knop, bijv. A? of doet de shifter dat beiden tegelijk?
Als je manual clutch aanzet werkt dat niet helemaal in mijn idee, Forza 5 bv deed niets meer, omdat die 'hardcoded' op de 3rde pendaal komt te staan. Bij Horizon kan je clutch aanzetten, daar werkt het X (XBO), dat is 1 van die bovenste knoppen op het stuur (die zitten ook aan de achterkant).

Nadeel is inderdaad, extra onderdelen zijn duur, ik heb zelf alleen de challenge stuur erbij gekocht.
(laatste keer contact met TM, die 3-pendalen waren toen niet meer leverbaar).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 323
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-09-2023

323

Ik heb ook opgehaald kan hem ook niet helemaal spellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
323 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 18:41:
Ik heb ook opgehaald kan hem ook niet helemaal spellen
Ik heb er ook weleens moeite mee.
Projekt Carz
Oh nee
Priject Cars
Project Cars }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Laatst online: 31-12-2023
Bron schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 18:14:
[...]

Omdat ik met pre-order goedkoper uit ben en hij gratis afgeleverd word en ik er niet voor naar de stad hoef af te reizen.

Reden genoeg om te pre-orderen dus.
Ja hier net zo, 30 euro betaald (PC) en code stond vanochtend netjes klaar in de mailbox en de pre-load is begonnen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Laatst online: 00:24
Zowel in Amsterdam Noord als Zaandam niet te bekennen bij Media Markt of Bart Smit. Dan morgen maar, die ene dag komen we ook wel weer overheen.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Mediamarkt Roermond had ze ook gewoon liggen. Echter geen LE's gezien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petaaaaah
Vuvuzela schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 18:28:
[...]

Thanks! negeer die maciej op psn :P
Te laat hahaha :-p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moodshifter
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 25-03 12:32
net opgepikt bij de mm amersfoort. Lag gewoon in de schappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invincible30
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-11-2024

invincible30

Psn: pelter29

De mm in hoorn pas morgen beschikbaar.
Online bestelt nu.

Hopelijk morgen op de deurmat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Toch maar met broertje met account sharin gekocht. 35 euro is dan wel netjes opzich voor ps4 versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 18:18
Ik kreeg eind van de middag een bevestiging van Dixons dat de game verzonden is :)

Ik ben heel erg benieuwd!
Dit wordt mijn eerste sim race game.
Heb op de PS2 wel veel GT3 en GT4 gespeeld met controller en speel sinds maart Driveclub met een Thrustmaster T300 dus dit zal wel een heel andere beleving worden.

Ik kan niet wachten! :)

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
Man man, dit "spel" is echt van een andere orde :P Ik heb altijd GT gespeeld en op de PS4 bij gebrek aan beter Driveclub, maar ik heb het gevoel dat ik weer opnieuw moet leren rijden.

Graphics zijn tiptop in orde, geluid is woooow en de hoeveelheid setups is grandioos. Ik kan mij wel ietsjes voorstellen dat dit misschien net iets te hardcore is voor de casual racer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Ik twijfel nog of deze game mijn 'daily' gaat worden of Assetto Corsa. Vind ze beide geweldig, maar voelen wel anders aan, en AC is wat lichter op het systeem..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomskii5
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-09 14:34
Ik ben nog aan het twijfelen om hem te kopen. Ik heb em vorig jaar nog getest toen ik bij iemand zijn GT3RSV2 ging overkopen met clubsport pedalen. En de FFB was toch niet helemaal top, maar ik herinner me tevens dat dat heel wagenafhankelijk was..

Choices..

https://valid.x86.fr/s6z3z0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasp
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:20
Mediamarkt Groningen Sontplein hoeft niemand te proberen. Strenge mevrouw laat het niet toe.

Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTH-34
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 09-09 17:18
De LE morgen op de deurmat. Kan niet wachten.
Nu alleen nog hopen dat de t3pa van thrustmaster weer snel leverbaar wordt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightcrowy
  • Laatst online: 10-10-2024
zit er nog veel verschil tussen de x360 contr en de huidige xbox contr (voor op de pc) qua bediening of maakt dat niets uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nightcrowy schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 19:45:
zit er nog veel verschil tussen de x360 contr en de huidige xbox contr (voor op de pc) qua bediening of maakt dat niets uit?
dat maakt niks uit. Alle knoppen zijn hetzelfde dus er zou als het goed is geen verschil in moeten zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:13

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Zou het een beetje draaien om high settings op m'n pc..

AMD phenon ll 965 met een gtx 670. Of ben ik beter af op m'n ps4...? Iemand al ervaringen ermee

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-05-2024
Nickrsd schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 19:47:
Zou het een beetje draaien om high settings op m'n pc..

AMD phenon ll 965 met een gtx 670. Of ben ik beter af op m'n ps4...? Iemand al ervaringen ermee
Je kan ook family share doen via steam met een maatje, kan je hem gewoon uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightcrowy
  • Laatst online: 10-10-2024
@SizzlonRacing: Ik kan me nog een filmpje heugen dat ze een hoop hadden verbeterd bij de huidige contr door nieuwe betere technieken inwendig....
Pagina: 1 ... 13 ... 57 Laatste