iRacing Profiel Racing, competing is in my blood....
Nee, is een bug en wordt gefixt in een patch. Had te maken met het feit dat de pitcrew animaties niet overal goed uitgelijnd/gematcht waren met de auto's, dat er heel raar uitzag.The Outlaw schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 10:41:
[...]
Hopelijk komt dat nog in een eventuele DLC.
Ah top!NLxAROSA schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 10:53:
[...]
Nee, is een bug en wordt gefixt in een patch. Had te maken met het feit dat de pitcrew animaties niet overal goed uitgelijnd/gematcht waren met de auto's, dat er heel raar uitzag.
Nederlandse PS5 clan / 30+
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Vrijwel alle Project Cars filmpjes die ik in de afgelopen maanden gezien heb, zowel van pc als PS4/Xbox, zijn met controller gereden en niemand was negatief over de besturing daarmee.
Ik vind het nogal voorbarig om de ervaring van 1 iemand gelijk als waarheid aan te nemen
Reviews zijn leuk hoor, maar je kan toch echt pas een mening vormen nadat je het zelf hebt gespeeld.
Anders ben je gewoon aan het meeroepen zonder dat je weet waarom
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Anyone playing using the PS4's Dual Shock 4 should experiment with which settings they want to engage in a safe place before venturing into a competitive environment. Frankly, the controller's analogue stick and shoulder buttons are not up to the job of providing the sort of delicacy required to professionally handle your car when you've turned all of the assists off. If you're considering playing in this manner then it's entirely probable that you're a serious enough to own a wheel, but if you don't then such an investment is essential to getting everything Project Cars is trying to give.
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Heb wat met de settings gespeeld, maar krijg geen lekkere instelling.
Wat jammer is want heb dit al bij de devs aangegeven ergens vlak nadat ik de alpha binnen had.
Maar zover ik kan zien heb ik gewoon final game, al voelt het niet zo, flikkerende textures op de ring, rare storingen in de schaduwen.... Ook al aanwezig sinds aplha...
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
De site waar ik 'm heb besteld (www.acheterclecd.com) streeft ernaar om de code vandaag te verzenden.Phusebox schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 10:54:
Beetje jammer dat die sites waar je een steam code koopt de codes pas op de dag zelf versturen, zou fijn zijn als je kon preloaden.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Gaming Rig | Race Rig [P1-X, Simucube 2 Pro, HE Sprint pedals, CSS SQ V1.5, HE HB, Seat: Sparco Pro 2000 II] | iRacing profiel
Vind deze games ook prima met een controller te spelen, ik heb op dit moment geen plaats/geld om een stuurtje in huis te halen.Voxalizer schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 11:14:
Ik zou het eerlijk gezegd niemand aanraden om dit soort games met controller te spelen. Heh, je kunt iRacing zelfs met controller spelen... Maarja, moet je dat echt willen?
Mooie snelheid is me datYannick97 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 11:24:
Ik heb vanmorgen GameSync gemaild of ik mijn code in ontvangst kon nemen om hem te preloaden en een half uur later heb ik vol genot mijn code ontvangen. Even thuis remote ingelogd en het proloaden aangezet
[afbeelding]
Heb em ook al gepreload, ben wel nog aan het twijfelen of ik vanavond nog een stuurtje ga halen (waarschijnlijk een G27), of eerst maar wat met een x360controller aanmodder.
Thanks haha. Hoogste Ziggo Abo.Jerbo. schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 11:35:
[...]
Mooie snelheid is me dat![]()
Heb em ook al gepreload, ben wel nog aan het twijfelen of ik vanavond nog een stuurtje ga halen (waarschijnlijk een G27), of eerst maar wat met een x360controller aanmodder.
Heb zelf ook een G27, mooi om mee te beginnen. Ben 12 mei jarig, ga daarna mijn racerig van extrusion van Motedis bouwen. TH8a Shifter en daarna een Pedal upgrade (Zit te denken aan Fanatec CSP v2), als laatste het stuur, maar das ook t prijzigst.
Als je wil beginnen met een mooie rig opzich, eens kijken naar de Ricmotech RS-1 en een stoeltje van een autosloperij, voldoet ook goed.
Gaming Rig | Race Rig [P1-X, Simucube 2 Pro, HE Sprint pedals, CSS SQ V1.5, HE HB, Seat: Sparco Pro 2000 II] | iRacing profiel
Ligt eraan welke versie je kooptPhusebox schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 11:42:
Als je een PC game in de winkel koopt krijg je dan tegenwoordig een disc, of ook gewoon een steam code in een doosje?
GTA 5 was in 2 versies te verkrijgen. Weet niet hoe dit zit met pCars in de winkel, maar er zijn wel disc versies. Weet alleen niet of er ook download edities zijn.
Grappig hoe je eigenlijk disc & steam code in die zin omwisseltPhusebox schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 11:42:
Als je een PC game in de winkel koopt krijg je dan tegenwoordig een disc, of ook gewoon een steam code in een doosje?
Sowieso heb je Steam nodig voor pcars, dacht ik, aangezien ze Steamworks gebruiken. Lijkt me ergens wel logisch dat je er gewoon een steam code bij krijgt... Maar ik vind het ook niet direct terug

[ Voor 4% gewijzigd door Buzz_Fuzz op 06-05-2015 11:50 ]
Hmm disc heb ik niks aan.Yannick97 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 11:48:
[...]
Ligt eraan welke versie je koopt
GTA 5 was in 2 versies te verkrijgen. Weet niet hoe dit zit met pCars in de winkel, maar er zijn wel disc versies. Weet alleen niet of er ook download edities zijn.
[ Voor 16% gewijzigd door Voxalizer op 06-05-2015 12:08 ]
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
ik zit erover te denken om de ps4 versie te halen, maar nog ff afwachten of de launch goed zal verlopen.
[ Voor 19% gewijzigd door Kol Nedra op 06-05-2015 12:15 ]
nothing stops this train
Nickname does not reflect reality
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Volgende keer maar gewoon in de winkel kopen voor die paar euro. Scheelt je ook weer download tijd.
[ Voor 27% gewijzigd door Phusebox op 06-05-2015 12:20 ]
Verwijderd
Ik heb de game dus al betaald.
Weet iemand wanneer de game beschikbaar is via Steam?
In Steam staat dat hij over 12 uur beschikbaar is.
Verwijderd schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 12:21:
Weet iemand wanneer de game beschikbaar is via Steam?
In Steam staat dat hij over 12 uur beschikbaar is.
Maarja nog 12 uur wachten dus. al was het gisteren meer, dat betekend dat we vanavond al kunnen racen
CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |
Kwam iets tegen dat je geen controle had over je bandenkeuze? Dat op bepaalde momenten je dus geen idee hebt waar je mee rijdt, en je dus wat info mist omdat de game voor je bepaalt.. terwijl de rest zo uitgebreid is.
half kritiek dat de TC alleen aan of uit kan. Liefst uit natuurlijk maar misschien is het soms wle handig en wat meer controle en de mogelijkheid om het af te bouwen is dan ook wel fijn.
I served in a company of heroes.
Meeste wat je tegenkomt is dat voor het optimale gevoel van de game je een stuurtje wel moet hebben. Maar met een controller kom je een heel eind. Het is een simracer en geen arcaderacer. Denk dat je je daar wel op moet voorbereiden.Vuvuzela schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 12:29:
Twijfel nog een beetje of ik hem morgen koop voor ps4, weinig zin in een deceptie en geen stuurtje in bezit. Maar ook geen zin om uit de hypetrein te stappen..Wat voor kritiek komen jullie tegen in reviews?
Kwam iets tegen dat je geen controle had over je bandenkeuze? Dat op bepaalde momenten je dus geen idee hebt waar je mee rijdt, en je dus wat info mist omdat de game voor je bepaalt.. terwijl de rest zo uitgebreid is.
half kritiek dat de TC alleen aan of uit kan. Liefst uit natuurlijk maar misschien is het soms wle handig en wat meer controle en de mogelijkheid om het af te bouwen is dan ook wel fijn.
Nederlandse PS5 clan / 30+
Verwijderd
Neemt niet weg dat het veel mensen het desondanks wel doen. Vergelijk het maar met fighters, die met fightstick vaak beter te spelen zijn. Al vereist dat wel enige oefening, kan ik je zeggen.Voxalizer schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 11:14:
Ik zou het eerlijk gezegd niemand aanraden om dit soort games met controller te spelen. Heh, je kunt iRacing zelfs met controller spelen... Maarja, moet je dat echt willen?
Verwijderd
Ik heb de game al gekocht voor de PC.
Het lijkt me ook wel leuk om hem met controller te spelen.
Voor de PC heb ik een Driving Force GT stuur.
Ik ben de game eerst aan het voorladen downloaden.
Racestuurtje lijkt me toch het beste.
Klopt. Je kan bij de assists kiezen tussen On/Off/Real. Real=als de auto het in het echt ook heeft.Phusebox schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 12:39:
Er was toch een soort van real life assists setting? Dat een auto die in het echt TCS heeft dat ook in de game heeft en andersom?
Alleen kan mijn PC het spel lang niet zo mooi weergeven als mijn PS4 (afgaande op de gameplay filmpjes en streams).
Dus nu twijfel om hem voor Ps4 te halen, waar mijn stuur niet op werkt, of voor PC met mindere graphics.
Daarbij halen mijn vrienden hem voor de ps4 en ik verheug me heel erg op multiplayer tegen hun racen.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
nice.. lagen ze gewoon in de winkel? Misschien straks in Breda kijken.. maar wrs zijn ze hier dan extreem strict.Robkazoe schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 12:55:
Utrecht (Hoog Catharijne).
En inderdaad als je real life assist aanzet heeft bv de renault megane tcs en abs aanstaan.
En een bmw 320 turbo oud ding heeft niets.
Opzich speelt wel leuk. Maar met mijn pc:
I7 920 op 4.2ghz met 12gb ddr3 en een 680gtx is alles ultra zonder AA te doen met 1 auto. Met AA op high is het al gelijk 45 fps op de nordschleife met maar 1 auto..
Wel haaf dat je per camera view de FOV kan aanpassen.
Sowieso is er heel veel aan te passen.
Maar toch vond ik de graphics tegenvallen. Beetje blurry( reso is 1920x1200) en textures onscherp etc.
Al met al miwschien op de ps4 halen samen met broertje want is altijd wel leuk en voor 35 is dat wel te doen(axcount sharing) maar op pc zal ik hem niet snel weer spelen.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
AA op high is 1 van de zwaarste (is een combinatie van MSAA en downsampling als ik me niet vergis), kun je beter DS2X gebruiken i.c.m. SMAA.v8power67 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 13:12:
I7 920 op 4.2ghz met 12gb ddr3 en een 680gtx is alles ultra zonder AA te doen met 1 auto. Met AA op high is het al gelijk 45 fps op de nordschleife met maar 1 auto..
Ik draai zelf met een GTX970 en zet een aantal features op High i.p.v. Ultra (reflections, shadows, grass) om 'm strak op 60FPS te houden op 1080p in alle denkbare situaties.
heb de limited edition van project cars vorig jaar 16-10 besteld via pre-order, op de site van het product staat dat ze voldoende voorraad hebben voor alle pre-orders (http://www.bol.com/nl/p/p...edition/9200000032098064/) en dan krijg je één dag voor verzending een mail,
Onderstaand artikel uit je bestelling met nummer xxxx hebben we jammer genoeg moeten annuleren. De leverancier kan dit artikel niet meer leveren. Onze excuses hiervoor.
Als er een pre-order 10 maanden staat, dan kun je op z'n minst wel iets eerder laten weten dat het ea niet lukt dan 1 dag van te voren. Nu ben ik de bonussen en de extra auto's kwijt.
*mijn favoriete bak is de mclaren f1 en die zit exclusief bij de limited edition, dus ik baal flink!
edit: sorry PS4 versie had ik niet gezien.XO101 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 13:39:
ff stoom afblazen hiero, maar wat een klote toko dat bol.com,
heb de limited edition van project cars vorig jaar 16-10 besteld via pre-order, op de site van het product staat dat ze voldoende voorraad hebben voor alle pre-orders (http://www.bol.com/nl/p/p...edition/9200000032098064/) en dan krijg je één dag voor verzending een mail,
Onderstaand artikel uit je bestelling met nummer xxxx hebben we jammer genoeg moeten annuleren. De leverancier kan dit artikel niet meer leveren. Onze excuses hiervoor.
Als er een pre-order 10 maanden staat, dan kun je op z'n minst wel iets eerder laten weten dat het ea niet lukt dan 1 dag van te voren. Nu ben ik de bonussen en de extra auto's kwijt.
*mijn favoriete bak is de mclaren f1 en die zit exclusief bij de limited edition, dus ik baal flink!
[ Voor 5% gewijzigd door Phusebox op 06-05-2015 13:42 ]
Ik weet niet hoor, maar vaak is de day-1 editie toch altijd de limited edition met de bijbehorende preorder bonussen? Neem bijvoorbeeld Mortal Kombat X. Alleen bij de preorder versie kreeg je Goro maar als je het spel de eerste dagen kocht, kreeg je gewoon die versie. Zou het niet kunnen dat dat hier ook zo is?XO101 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 13:39:
PSN: Maichel
Nee, hier had je echt een pre-order versie (met wat extra auto's) en een Limited Edition (met nog meer auto's).Maichel schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 13:46:
Zou het niet kunnen dat dat hier ook zo is?
Helaas vond ik die tweede versie te duur, ondanks de imho zwaar kicken auto's die je er bij zou krijgen
Idd niet netjes van Bol. Je kunt nog de digitale versie orderen in de psn store, hier krijg je ook alle auto's bij, de pre-order en limited edition cars. Heb ik ook gedaan, aangezien de disc limited edition al heel snel was uitverkocht, en ook ik alle auto's erbij wil hebben.XO101 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 13:39:
XO101 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 13:39:
Same here... Wat een afgang...
[ Voor 67% gewijzigd door FightingAce op 06-05-2015 13:54 ]
Voor de packaging had het, gelukkig, niet gehoeven, die vind ik mwaa
Ik heb het niet zo op digitale versies, ik leen nogal wat games uit aan vrienden, en met digitaal kan dat niet meer.Figuur84 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 13:53:
[...]
Idd niet netjes van Bol. Je kunt nog de digitale versie orderen in de psn store, hier krijg je ook alle auto's bij, de pre-order en limited edition cars. Heb ik ook gedaan, aangezien de disc limited edition al heel snel was uitverkocht, en ook ik alle auto's erbij wil hebben.
Vanavond maar eens ff kijken of er toevallig nog een limited edition nog ergens te koop is in een fysieke winkel. Meteen ook de laatste keer dat ik bij bol wat preorder..
Battle.net ID: Nirrilith#2845
Dat was een leuke bijkomstigheid bij de extra wagens. Ik kan zo snel niet vinden of de limited edition nog valt te bestellen op steam.Brad Pitt schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 13:58:
[...]
Voor de packaging had het, gelukkig, niet gehoeven, die vind ik mwaa![]()
[video]
Edit: Verwarrend, maar de Digital Edition bevat de extra wagens uit de Limited Edition. Jammer van het doosje en boekje. Dat wordt dus geen pre-orderen meer via bol.com.
[ Voor 17% gewijzigd door FightingAce op 06-05-2015 14:12 ]
Artikel Aantal Bedrag Status Bezorgdatum
15 euro korting 15 euro korting 1x -15,- Open Onbekend
ICIDU KeyColor, 8GB, blauw ICIDU KeyColor, 8GB, blauw 1x 5,99 Open 09-05-2015
Namco Project Cars Namco Project Cars 8x 54,99 Open 07-05-2015
Betalingskosten Ideal Betalingskosten Ideal 1x 0,- Open Onbekend
Waarom Project Cars 8x???
Zou wel tof zijn, maar 1x is genoeg.
En ik heb ook IDEAL (45.98) betaald...
Ach ik zie t morgen wel op de deurmat verschijnen :-)
Volgens Project cars ligt het Azure circuit in Frankrijk

Het is inderdaad gewoon een licensing issue. De licentie voor de Nürbürgring is ook pas vrij recent verkregen.Robkazoe schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 14:22:
Misschien met de licentie te maken en mogen ze het niet officieel Circuit de Monaco/Monte Carlo mogen noemen?
[ Voor 11% gewijzigd door FightingAce op 06-05-2015 14:23 ]
Ik kijk een Twitch livestream en daar zag ik in de track list gewoon Spa-Francorchamps staan.. GelukkigPhusebox schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 14:23:
Ik dacht dat die licenties wel gefixed zouden zijn voor de release. Dus we hebben ook nog steeds het Belgian Forest circuit etc?
Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets
dus mensen die niet pre-orderen kunnen eerder gamen ^^Unbreukable schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 14:29:
Heb ook net een mail gehad van bol.com dat ze mijn pre-order van de PS4 limited niet kunnen leveren... Die pre-order staat al 9 maanden open en dan 1 dag voor de release laten ze pas weten dat het niet gaat lukken...
maar het is zeer slecht van bol.com, volgende keer maar niet meer daar kopen
nothing stops this train
Dat is vrijwel altijd zoKol Nedra schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 14:34:
dus mensen die niet pre-orderen kunnen eerder gamen ^^
Het slordige is nu niet dat je later bent, nee je krijgt je hele bestelling niet. Met dus de kans deze elders (indien pS4 versie) ook niet meer (voor die prijs) te kunnen vinden. Vind dat een heel slordige en kwalijke zaak.
Da's een ding dat zeker is ja! Had er ook bijna besteld. Nu blij dat niet te hebben gedaan.maar het is zeer slecht van bol.com, volgende keer maar niet meer daar kopen
Game Informer: 8.5/10
Gamesradar: 3.5/5
Gamereactor UK: 9/10
PC Gamer: 83/100
Gamewatcher: 8/10
Hobbyconsolas (Spanish): 93/100
Gamesvillage (Italian): 9/10
IGN Spain: 8.6/10
Meristation (Spanish): 8.8/10
Insidegamer (Netherlands): 8/10
PU (Netherlands): 85/100
Vandal Online (Spanish): 8.8/10
Gamereactor Germany: 9/10
Gamereactor Norway: 9/10
Xbox Front (German): 87%
Daily Telegraph: 4.5/5
Shacknews: 6/10
Softpedia: 8.5/10
Attack of the Fanboy: 4.5/5
Netzwelt (German): 9/10
nothing stops this train
Welke site is dat?Nirrilith schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 14:02:
Heb hem nog maar even bij ultimate gamestore gepreordered, en had de key meteen binnen, nu preloaden (helaas niet zon snelle verbinding).
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
http://foregames.nl/game.php?id=11970
Iemand enig idee wat hij bij de mediamarkt kost?
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
55miicker schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 14:41:
Waar is de game het goedkoopst? (PS4)
Iemand enig idee wat hij bij de mediamarkt kost?
[ Voor 19% gewijzigd door Robkazoe op 06-05-2015 14:42 ]
Ja maar bij de lokale Bart Smit enzo ook, dus in dit geval niet echt nodig om speciaal naar de Mediamarkt ofzo te gaanRobkazoe schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 14:42:
Kost ie 55 euro voor PS4 editie die dus nu wel te koop is in Utrecht. (Wat de andere twee dus zeggen).
http://www.unlimitedgamestore.com/ ik had een typo gemaakt in mijn vorige post.
Battle.net ID: Nirrilith#2845
http://www.budgetgaming.n...t%20cars/console-all.html even in de gaten houden dan.miicker schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 14:42:
oke, jammer meestal bij release zijn de games 48 of zo, dat vind ik net wat beter (klinken?)
Leuk hoor al die reviewcijfers, maar als de reviewer het er mooi uit vind zien en niet te snel van de baan vliegt vind ie het al snel een goede gameKol Nedra schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 14:38:
misschien al langs gekomen maar anders nogmaals de review scores:
Hoeveel van die reviews zijn met controller gereden? (=geen goede manier om een racesim te reviewen imo)
Hoe kan je uberhaupt zo snel al een cijfer geven aan een game waarvan je waarschijnlijk driekwart van de content nog niet van gezien of gebruikt hebt?
Hecht er maar niet teveel waarde aan
Ik wacht wel op een review video van Inside Sim Racing, die gasten weten tenminste waar ze het over hebben
Of ik wacht een dag en ga morgen zelf aan de slag
bedankt voor de tip. daar staat hij nu voor 53,75 bij de MM schijnbaar.Brad Pitt schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 14:43:
[...]
http://www.budgetgaming.n...t%20cars/console-all.html even in de gaten houden dan.
Ik had m op 27-04-2015 zelfs nog voor 49,75 kunnen pre-orderen bij MM, wie weet dat die binnenkort weer voor die prijs beschikbaar is. Alleen nog hopen dat die morgen nog binnenkomt!miicker schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 14:46:
[...]
bedankt voor de tip. daar staat hij nu voor 53,75 bij de MM schijnbaar.
[ Voor 9% gewijzigd door TRK op 06-05-2015 14:48 ]
ALS je gaat, zou ik bij de "nieuwe" gaan. Vorige keer met MK10 wilden ze bij de MM in het centrum niet eerder uitleveren, maar de andere/nieuwe wel.miicker schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 14:49:
iemand enig idee hoe het zit met de voorraad in de MM in Eindhoven?
Eindhoven Centrum uitverkochtmiicker schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 14:49:
iemand enig idee hoe het zit met de voorraad in de MM in Eindhoven?
Eindhoven Ekkersrijt op voorraad
die in het centrum is voor mij zo'n beetje op loopafstand, die in eckersrijt is me iets te ver eigenlijkMaichel schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 14:50:
[...]
ALS je gaat, zou ik bij de "nieuwe" gaan. Vorige keer met MK10 wilden ze bij de MM in het centrum niet eerder uitleveren, maar de andere/nieuwe wel.
Xbox Live: WatersideHorse
Hopelijk krijg ik het geld snel weer terug.
Zal misschien aan gelegen hebben dat de Steelcase LE blijkbaar toch niet in NL geleverd wordt bij release? Als ik zo op de Pricewatch van Tweakers keek is hij ook nergens meer te verkrijgen...
Daarom maar een digital edition besteld hier: http://www.gamesync.nl/pr...-kopen-laagste-prijs.html voor €43,49. Key na een minuut of 2 direct in m'n inbox gekregen en op Steam geactiveerd. Krijg je alle content van de LE, behalve dus de steelcase en het boekje...
nothing stops this train
Nieuwegein uitverkochtBarremans schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 14:51:
Iemand enig idee hoe het zit met de voorraad in MediaMarkt Nieuwegein? Of Utrecht the Wall?
Utrecht Hoog Catharijne op voorraad
Utrecht The Wall op voorraad
Hier alvast een voorproefje dan.dvdkiwi schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 14:45:
[...]
Ik wacht wel op een review video van Inside Sim Racing, die gasten weten tenminste waar ze het over hebben
Bedankt, zometeen maar even bij The Wall kijkenBrad Pitt schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 14:52:
[...]
Nieuwegein uitverkocht
Utrecht Hoog Catharijne op voorraad
Utrecht The Wall op voorraad
Xbox Live: WatersideHorse
Wacht maar tot ik heb rondgescheurd over aantal banen, wall of rage incommingdvdkiwi schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 14:45:
[...]
Leuk hoor al die reviewcijfers, maar als de reviewer het er mooi uit vind zien en niet te snel van de baan vliegt vind ie het al snel een goede game
Hoeveel van die reviews zijn met controller gereden? (=geen goede manier om een racesim te reviewen imo)
Hoe kan je uberhaupt zo snel al een cijfer geven aan een game waarvan je waarschijnlijk driekwart van de content nog niet van gezien of gebruikt hebt?
Hecht er maar niet teveel waarde aan
Of ik wacht een dag en ga morgen zelf aan de slag
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dus lekker blijven kopen jullie...
En heb ik de game uiteraard al in Steam geïnstalleerd staan:
Tijd om mijn G27 af te stoffen en aan te gaan sluiten dus, alhoewel het zelfs met een toetsenbord nog speelbaar is.
Dat verwacht ik eerder van PhuseSinergyX schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 15:14:
[...]
Wacht maar tot ik heb rondgescheurd over aantal banen, wall of rage incomming
Maar doe je best, ik wacht rustig af
Hoe kun je dit zien? Ik heb niet het idee dat ik alles ontvangen heb...bvk schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 15:19:
Ik ben blij dat de game zo te zien positief ontvangen wordt en hier en daar al uitverkocht is. Ben toen ingestapt op het project als Senior en kreeg laatst een bevestigingsmailtje dat mijn eventuele winst bijdrage op mijn Paypal account wordt bijgeschreven.
Dus lekker blijven kopen jullie...![]()
En heb ik de game uiteraard al in Steam geïnstalleerd staan:
[afbeelding]
Tijd om mijn G27 af te stoffen en aan te gaan sluiten dus, alhoewel het zelfs met een toetsenbord nog speelbaar is.
Zou die dan ook even naar de bestelstatus willen kijken?
Wat bedoel je precies, hoe kun je wát zien? En wat heb je dan niet ontvangen, ben je ook Senior of zo?Yannick97 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 15:22:
[...]
Hoe kun je dit zien? Ik heb niet het idee dat ik alles ontvangen heb...
Nee dat niet, maar ik kan niet zien dat ik de Digitale Limited Edition heb, bij mij geeft hij de gewone editie aan...bvk schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 15:24:
[...]
Wat bedoel je precies, hoe kun je wát zien? En wat heb je dan niet ontvangen, ben je ook Senior of zo?
MM kan je proberen (te bellen), want:Xenophoben schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 15:29:
Is hij ergens omgeving tilburg al te koop ?
Tilburg op voorraad
PS4 versie that is. Indien andere versie (heb geen glazen bol (ja, sig gezien)): ff op de MM site kijken
[ Voor 20% gewijzigd door Brad Pitt op 06-05-2015 15:31 ]
Er is een PlayStation 4 Leden Spreadsheet