Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scifo83
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-02 02:50
Focus is typisch helmet cam eh. Denk niet dat je dat kan uitschakele, daarvoor bestaat cockpit view. Dashboard dat niet werkt is ook typisch in replay mode. (Werkt bv ook nie in iracing -.-)

[ Voor 22% gewijzigd door Scifo83 op 04-05-2015 13:03 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-09 23:29
SinergyX schreef op maandag 04 mei 2015 @ 11:56:
[...]

Is die random 'blur' (neem aan dat het soort van focus moet zijn?) van indash normaal?

Ziet er verder wel bizar mooi uit :) Blijft weer jammer dat er geen demo's komen, ik ga 40 euro neerleggen voor iets wat net als GTA 1 groot crashfestijn gaat worden.
Dat kan je in open servers zeker verwachten en al helemaal aan het begin. Dan heb je altijd van die types die alle spellen uitproberen, niet goed kunnen/willen rijden en/of NFS stijl rijden.

Het beste is natuurlijk een server met password en bijvoorbeeld alleen toegang voor mensen van dit forum. (geen idee of die optie er ook is in de console versies :? ) Dan heb je de rotte appels er zo uit en hou je mensen over die niet allemaal goed zijn, maar je wel heel houden :) Bij AC race ik bijna nooit op servers zonder pass. en ik heb op die manier al heel wat leuke races gehad.

[ Voor 3% gewijzigd door Beakzz op 04-05-2015 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:18

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik bedoel dus met een crashfestijn dat de game gewoon niet draait, crashed zo'n beetje elke 5 minuten :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18:20
Beakzz schreef op maandag 04 mei 2015 @ 09:15:
[...]

Aangezien geen enkele recente sim (zover ik weet) een safety car heeft zie ik dat hier ook niet gebeuren.
iRacing :)

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
SinergyX schreef op maandag 04 mei 2015 @ 13:22:
Ik bedoel dus met een crashfestijn dat de game gewoon niet draait, crashed zo'n beetje elke 5 minuten :P
Oh lol :+ Bij GTA is het racen ook 1 groot crashfestijn dus op die fiets :p
Nou ik zat inderdaad te twijfelen of het alleen maar vlaggen zijn of dat er ook echt iets rijdt. Dan hebben we het natuurlijk over ovals, want bij het roadracen heb ik ze nooit gezien iig. Bij Ovals is mijn licentie niet hoog genoeg om een safety car te krijgen :o

[ Voor 40% gewijzigd door Beakzz op 04-05-2015 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Beakzz schreef op maandag 04 mei 2015 @ 13:26:
[...]

Oh lol :+ Bij GTA is het racen ook 1 groot crashfestijn dus op die fiets :p
Dat ook :D Maar ik heb geen zin in hetzelfde bootje te zitten als GTA, dan ik geen enkele race normaal kan doen zonder te crashen, iets wat je op console 99% nooit hebt.

Edit, gebruiken veel mensen custom skins op de PC? Valt mij op dat bv een replay van een race met veel dezelfde auto's er toch allemaal andere skins op zitten, of heb je gewoon per auto een setje default skins?

[ Voor 22% gewijzigd door SinergyX op 04-05-2015 15:31 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-09 11:30

fdisk

XBL: fd1sk

Daarom staat ie ook al preloaded op de xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 20:37

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Zit er een soort car-showcase in? Zou gaaf zijn! Zonde als het er niet in ziet, want hoe kunnen we dan genieten van de details:

Afbeeldingslocatie: http://www.projectcarsgame.com/uploads/2/0/6/5/20658008/7214771_orig.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mejust
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-07 16:05
Hoi mensen. Ik ben op zoek naar iets wat min of meer een opvolger is van SHIFT 2, min of meer een race game met realistisch rijmodel waar ik gewoon met een wagen over een circuit kan raggen zonder me te hoeven houden aan dingen als vlagregels o.a. Een beetje zoals GT of Forza, maar in plaats van 1000 wagen een stuk of 30 die allemaal ook kloppen met hoe ze werkelijk rijden. Is PC dan iets voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Ja.
Shift 2 is wel meer arcade dan Project Cars.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eriko1
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-09 23:14
Launch trailer inmiddels ook vrijgegeven

http://www.virtualr.net/project-cars-launch-trailer-revealed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Mejust schreef op maandag 04 mei 2015 @ 13:43:
Hoi mensen. Ik ben op zoek naar iets wat min of meer een opvolger is van SHIFT 2, min of meer een race game met realistisch rijmodel waar ik gewoon met een wagen over een circuit kan raggen zonder me te hoeven houden aan dingen als vlagregels o.a. Een beetje zoals GT of Forza, maar in plaats van 1000 wagen een stuk of 30 die allemaal ook kloppen met hoe ze werkelijk rijden. Is PC dan iets voor mij?
Dit is zelfs van de makers van Shift 2 dus je zal ondanks het simgehalte nog een hoop herkennen. Met wat hulpmiddelen aan zal het wel in de buurt komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Rivanov schreef op maandag 04 mei 2015 @ 12:34:
Maar die focus is eventueel wel uit te schakelen toch?
En klopt het dat de gear indicator nog niet werkt? Blijft op jouw display in N staan. :+
Is een bug in de replay-functie als ik me niet vergis.
SinergyX schreef op maandag 04 mei 2015 @ 13:22:
Heb in al die jaren testen een handvol crashes gehad, en in het laatste jaar welgeteld nul. Niet dat dat garantie is, maar het is allemaal redelijk stabiel. Wat het gaat doen als een paar honderdduizend man online gaat durf ik niet te zeggen. ;)

[ Voor 59% gewijzigd door NLxAROSA op 04-05-2015 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:00

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson Claxon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-09-2017
Met de sound van Deadmau5. Hebben ze slim gedaan :).

Kijk zelf ook snoeihard uit naar deze game. Als hij goed genoeg is, koop ik er ook maar een stuurtje bij denk :9

Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18:20
Beakzz schreef op maandag 04 mei 2015 @ 13:26:
[...]
Nou ik zat inderdaad te twijfelen of het alleen maar vlaggen zijn of dat er ook echt iets rijdt. Dan hebben we het natuurlijk over ovals, want bij het roadracen heb ik ze nooit gezien iig. Bij Ovals is mijn licentie niet hoog genoeg om een safety car te krijgen :o
In de officiele road races komt het inderdaad niet voor, maar het is een optie die je bij het zelf hosten van een race wel aan kunt zetten. Ook voor road races :)
Al moet ik ook eerlijk zeggen dat ik nog nooit een race gereden heb waar deze optie aan stond :)

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 20:37

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Mooie trailer! Ben erg benieuwd hoe het stuurt op de PS4. Zo blij dat Fanatec weer support wordt! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:13

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Wow die trailer.. ben nu wel hooked aan de game!
alleen weet niet welke versie ik moet gaan halen!!!
De ps4 versie en dan met controller in de bank... of pc versie met g27, maar heb een "oud"bakkie.. een phenon II 965 + 670 GTX... en ik houd ook wel van eyecandy.. en van racen met een stuur!..
Ps. geen budget om andere dingen aan te schaffen..

Grr.. lastige keuze

[ Voor 7% gewijzigd door Nickrsd op 04-05-2015 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan zou ik voor de PS4 gaan en hopen dat de G27 ondersteunt gaat worden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 11-09 10:24
Het is nu wel erg lastig om te blijven wachten op de reviews. Maar toch ga ik dat doen. De video's zien er echt geweldig uit voor de PS4. Maar ik twijfel over de stabiliteit van de framerate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 27-05 17:32

TNJ

Frugalite

NLxAROSA schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 20:12:
[...]

Volgens mij zijn de huidige leaderboards alleen voor Time Trial, om te zorgen dat iedereen in dezelfde condities rijdt (weer/temperatuur, etc.).
Nog bedankt. d:)b Sta eindelijk met een 6:36 op de Nürburgring met een Zonda R. Moet nog zeker 3 seconde af kunnen, want het "potential" (optelling van beste sectoren) geeft onder de 6:30 aan. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:13

Nickrsd

Ga vrijdag bij een maat spelen op de ps4.. Bevalt dat haal ik hem ook! Anders pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17:55
Laat maar

[ Voor 87% gewijzigd door GAIAjohan op 04-05-2015 19:21 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toffe trailer, wel suf om de hoeveelheid driftende auto's in die trailer te zien.
Iedereen weet dat je trager bent als je drift dan wanneer je gewoon als een ezel de bocht in gaat en er als een held uit komt :+

pun intended, maar toch een kern van waarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
rwbk schreef op maandag 04 mei 2015 @ 17:10:Maar ik twijfel over de stabiliteit van de framerate.
Denk dat de framerate alleen inzakt in extreme situaties, zoals bijvoorbeeld een full LeMans grid met regen en bij nacht. Hoever is dan de vraag. In alle andere situaties zal het geen probleem zijn. (Gebaseerd op mijn ervaringen met de engine op PC uiteraard, dus geen garantie ;)).

Wolken + regen, nacht en veel AI cars zijn de zaken die FPS kosten. Stop je dat allemaal in 1 race, dan merk je dat op PC in ieder geval wel. Ik hou daar echter wel meer dan acceptabele framerates (60+), dus met VSync aan merk ik het niet eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:04
Beakzz schreef op maandag 04 mei 2015 @ 15:35:
[...]

Dit is zelfs van de makers van Shift 2 dus je zal ondanks het simgehalte nog een hoop herkennen. Met wat hulpmiddelen aan zal het wel in de buurt komen.
Shift 2 was anders behoorlijk bagger. Maar goed dat was onder de EA vlag.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moodshifter
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 25-03 12:32
Jackson Claxon schreef op maandag 04 mei 2015 @ 16:08:
[...]

Met de sound van Deadmau5. Hebben ze slim gedaan :).

Kijk zelf ook snoeihard uit naar deze game. Als hij goed genoeg is, koop ik er ook maar een stuurtje bij denk :9
deadmau5 heeft de game ook gesupport financieel enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Phusebox schreef op maandag 04 mei 2015 @ 19:52:
[...]

Shift 2 was anders behoorlijk bagger. Maar goed dat was onder de EA vlag.
Dat weten we toch allemaal ? Maar degene waar ik op reageerde denkt daar blijkbaar anders over aangezien hij juist een spel zoekt wat op Shift 2 lijkt. Aangezien het dezelfde makers zijn zal je de roots wel ergens in het spel terug kunnen vinden. Alleen dan stukken beter zoals het er nu uit ziet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myri
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 16:13
Ik weet het helemaal niet meer. (mompelt iets van "door de bomen het bos niet meer zien")
Zit ik met project cars goed als ik;
- Vooral single player speel
- Een carriere modus wil
- Wil spelen met keyboard (ooit komt er misschien wel een stuurtje, maar dat gaat gezien m'n huidige plekje niet echt)

Heb ook rFactor 2 uitgeprobeerd (demo weliswaar). Gevoelsmatig zit dat wel goed, maar als ik me niet vergis is dat ook eerdere circuits afmalen en niet echt "een seizoen" afwerken. Het is wel een uitdaging met het keyboard, maar bon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
Myri schreef op maandag 04 mei 2015 @ 20:19:
- Een carriere modus wil
- Wil spelen met keyboard (ooit komt er misschien wel een stuurtje, maar dat gaat gezien m'n huidige plekje niet echt)
Ja, ja en ja. Single Player is er heel veel te doen. Zo heb je de carriere modus met verschillende paden die je kan kiezen/doorlopen. Heb zo gauw geen linkje bij de hand, maar YT videos genoeg die laten zien hoe het werkt. Kun je je op zich al lang mee vermaken, maar verder heb je ook nog 'Race Weekend' (zelf je event samenstellen), Free Practice (gewoon lekker rijden in je uppie) en Time Trial (tegen jezelf, de klok of ghosts van anderen rijden). Met keyboard rijden is ook mogelijk, zou dan wel wat assists aanhouden, maar het is zeker te doen. Hoe makkelijk het echter is met de snellere wagens (Formula A bijvoorbeeld) durf ik niet te zeggen, nooit geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnb52
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 05-09 23:29
In plaats van keyboard zou je ook nog een xbox controller kunnen overwegen, die neemt niet zoveel ruimte in beslag als een stuurtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
Yep, dat werkt ook prima. Je kan ook met muis sturen overigens, niet dat ik dat ooit heb geprobeerd. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
toch blijft het irritant dat de ps4 mijn logitech g27 niet wil accepteren en de HTPC de game toch niet kan draaien (wel stuurtje :P)

Dus als ik hem haal zal het voor de ps4 zijn. eerst ff afwachten op wat reviews :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Myri schreef op maandag 04 mei 2015 @ 20:19:
Ik weet het helemaal niet meer. (mompelt iets van "door de bomen het bos niet meer zien")
- Een carriere modus wil

Heb ook rFactor 2 uitgeprobeerd (demo weliswaar). Gevoelsmatig zit dat wel goed, maar als ik me niet vergis is dat ook eerdere circuits afmalen en niet echt "een seizoen" afwerken. Het is wel een uitdaging met het keyboard, maar bon...
Waarom niet een controllertje scoren ? Dat is hoe dan ook al 3x beter dan een keyboard. Hoeft echt geen dure te zijn om een beetje lekker te racen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Net toch maar even 12gb ram besteld voor mijn oude triple channel i7 setup, waar nu nog 6gb in zit. Hopelijk helpt dat wat bij "drukke" races.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Wat voor GPU heb je?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 03 mei 2015 @ 13:01:
[...]

Ik heb geen officiële linkjes, maar de laatste 5 games die ik gepreload heb kwamen allemaal 48 uur van te voren beschikbaar voor download, dus ik verwacht 5-5-2015 om 00:00.
Ik kijk echt uit naar de release, ga zaterdag een heerlijke formula C marathon houden, lekker racen tot ik er bij neer val :+
Je had het fout , nog niks te preloaden hier.

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
R9 290X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myri
  • Laatst online: 11-09 16:13
Waarom niet een controllertje scoren ? Dat is hoe dan ook al 3x beter dan een keyboard. Hoeft echt geen dure te zijn om een beetje lekker te racen.
Een Xbox One controller heb ik nog liggen. Maar het leek me raar dat voor racegames te gebruiken.
Het is echter wel een poging waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Dat moet geen probleem opleveren lijkt me. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:29

Phydomir

Dennis

Alles beter dan een keyboard.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 09:28:
[...]

Je had het fout , nog niks te preloaden hier.

:+
Ik zag het vanmorgen idd, ben er onaangenaam door verrast!
Steam en X1 hebben de preload al binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timx2
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10-09 21:32
Verwijderd schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 11:45:
[...]

Ik zag het vanmorgen idd, ben er onaangenaam door verrast!
Steam en X1 hebben de preload al binnen.
Anders ik wel! :( Zeker met die onzekere downloadsnelheden van PSN :'(

Off-topic: wat die downloadsnelheden betreft... voor mij hebben gisteren de volgende stappen geholpen: internetverbinding lan kabel opnieuw instellen en vervolgens easy selecteren (niet handmatig DNS instellen). Vervolgens downloadde ik met mijn volledige 120mbit verbinding 8)7 . Ik was positief verrast. Wellicht het proberen waard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Troost je, ik wacht nog op mijn steam key, dus ik kan pas downloaden op de dag zelf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik loop gewoon de Mediamarkt binnen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17:54
ik zie wel wanneer ik hem haal, heeft geen haast heb toch weinig tijd om te gamen of ik vermaak mij wel met andere games :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17:17
Mwah, ik wil hem toch ook wel graag vanaf de release hebben denk ik :)

Wie gaat hier allemaal voor de "Limited Edition" uitvoering? Ik vind het eigenlijk dikke BS om fors extra te betalen voor wat extra autootjes, maar ja, het zijn wel gave wagens... :X

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Rossi46 schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 13:27:

Wie gaat hier allemaal voor de "Limited Edition" uitvoering? Ik vind het eigenlijk dikke BS om fors extra te betalen voor wat extra autootjes, maar ja, het zijn wel gave wagens... :X
Eens. Bij de steamkey die ik heb gekocht was het €35 ipv €32 dus een nobrainer, maar als ik de consoleversie nog koop zal het gewoon de standaard versie worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnb52
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 05-09 23:29
Ik heb m gewoon bij Dixons besteld, als het goed is mag ik er 7 mei om, met gratis USB stickje erbij.

Bij Dixons verkochten ze volgens mij de Limited Edition niet eens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 23:23
Rossi46 schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 13:27:

Bij de digitale preorder op de Xbox One krijge je de limited edition auto's er ook bij als ik het goed heb gelezen ;)

XboxLive: Dave 130R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18:27

Oxigeon

En zo is dat!

Vandaag eigenlijk pas erachter gekomen dat deze game deze week gaat komen. HOu normaal wel van racegames. Zoals iRacing etc. Dus dit moet dan ook wel wat zijn lijkt me. Waar ik echter vrij weinig over kan lezen is het multiplayer gedeelte van deze game. Heb wat filmpjes gezien etc dat je wel een gele vlag etc krijgt maar meer ook niet. Kan je wagen volledig stuk gaan etc?

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervandamned
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-05 16:33
Steam voorladen is klaar op de PC Nu wachten pffffffff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-09 21:55
Beakzz schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 13:31:
[...]

Eens. Bij de steamkey die ik heb gekocht was het €35 ipv €32 dus een nobrainer, maar als ik de consoleversie nog koop zal het gewoon de standaard versie worden.
Had het zelfde, steamkey voor de LE was amper duurder en voor die paar euro wou ik wel de F1, M1 en C9 :9
Wel jammer dat de pre-order bonus alleen bij bepaalde ketens is, de Cinque Roadster had ik ook wel graag willen hebben.

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ

TNJ

Frugalite

petervandamned schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 14:35:
AAARRRRGGGHHH!!! Mooi is dat, rij net nog een paar rondjes, sluit hem af en kan hem nu niet meer starten, vanwege dit. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervandamned
TNJ schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 15:14:
[...]

AAARRRRGGGHHH!!! Mooi is dat, rij net nog een paar rondjes, sluit hem af en kan hem nu niet meer starten, vanwege dit. :(
Had jij de beta test versie dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ

TNJ

Frugalite

Yup, sinds november 2013.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervandamned
TNJ schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 15:19:
[...]

Yup, sinds november 2013.
En als dank straks het volledige spel toch? ja ff 2 dagen dan zonder
Helaas donderdag efteling dagje pas s avonds spelen dus hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom. C
  • Laatst online: 13:54
Oxigeon schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 14:23:
Vandaag eigenlijk pas erachter gekomen dat deze game deze week gaat komen. HOu normaal wel van racegames. Zoals iRacing etc. Dus dit moet dan ook wel wat zijn lijkt me. Waar ik echter vrij weinig over kan lezen is het multiplayer gedeelte van deze game. Heb wat filmpjes gezien etc dat je wel een gele vlag etc krijgt maar meer ook niet. Kan je wagen volledig stuk gaan etc?
Afhankelijk van je settings kan de auto inderdaad helemaal stuk. Je kunt de motor bijvoorbeeld ook opblazen als je te snel terugschakelt. Daarnaast zit er ook gewoon visuele damage in de game. Ik heb de game meer dan 3 jaar getest en het is echt het wachten waard geweest. Naar mijn mening bewandelt deze racer de gulden middenweg wat betreft realisme.
Voor de mensen die rFactor2 wellicht wat te hardcore vinden, (naar mijn mening overigens wel de beste simracer van het moment) maar ook niet zo van arcade houden is dit de perfecte game. Als bonus krijg je ook nog eens de beste graphics ooit in een (race)game.

9800X3D | X870e Nova | Corsair Dominator 32GB 6000mhz | TUF RTX 3080TI | Corsair 6500X | MSI MP341CQPX OLED | Simagic Evo Pro | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Het eSports programma staat er inmiddels ook op
The SMS-R Championship Season 2015 comprises of a series of 18 sequential rounds that coincide with real-life motorsports events occurring on weekends throughout 2015/2016.

The aim of each round is to set the fastest lap time on the leaderboard before it expires.

Each round can be accessed from COMMUNITY EVENTs within the Driver Network section of Race Central with players being able to see:

Live Rounds available to play right now - along with a timer to when they expire
Upcoming Rounds that cannot be played yet
Results of Past Rounds (that are also replicated on this page above)

Players are free to enter any 'live' rounds as many times as they wish without penalty.

Rounds are live between 00:00 UK and 23:59 on the dates stated.

Once a round has expired, the results will appear in the Past Rounds list within the game and the Recent Results section on this page.

Good luck to all that enter!
Formule A en GT2 klasse zijn vanaf de 8 Mei tot 11 Mei

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Ik heb iig mijn coupon nog niet ontvangen, wel kan ik sinds vandaag de game niet meer spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
petervandamned schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 14:35:
Was je al Early Adaptor? Ik heb de Limited Edition gekocht bij acheterclecd.com
Volgens hun klantenservice krijg ik morgen de key.. (in het ergste geval donderdag)
Neem aan dat ik kan pre-loaden zodra ik de key binnen heb?

[ Voor 8% gewijzigd door Rivanov op 05-05-2015 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18:24
Iemand een idee wanneer we de eerste reviews kunnen verwachten? Ben erg benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sturtiebe
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11-09 14:02
Morgenvroeg 10 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innerchild
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-01-2023
Voor degene die met een stuurtje op de ps4/xbox one wilt spelen.

- http://www.match4newconsole.com/ -> M4 adapter

YouTube: Using M4 Converter on PS4 with G27. The Crew Demonstration

Dit kan ook met de M4 en Logitech G27 op de xbox one :

YouTube: Logitech G27 on XboxOne with M4 Converter

Dit is dus inclusief FFB en allerlei andere opties.

Het kan ook met de titan one usb stick echter moet je dan wel een pc in de buurt hebben aangezien je met deze stick je rand apparatuur aansluit op de pc en die weer synced met de usb/console. FFB werkt NIET met de titan.

De M4 is beter en werkt zonder tussenkomst van een pc en alle functies doen het ook inclusief FFB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Mooie trailer gemaakt door Digiprost.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=RCGoF0_Dxkk]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
AH info eindelijk gevonden. Ik dacht dat dit eerder zou gebeuren.

[ Voor 93% gewijzigd door GAIAjohan op 05-05-2015 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
innerchild schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 19:03:
Voor degene die met een stuurtje op de ps4/xbox one wilt spelen.

- http://www.match4newconsole.com/ -> M4 adapter

YouTube: Using M4 Converter on PS4 with G27. The Crew Demonstration

Dit kan ook met de M4 en Logitech G27 op de xbox one :

YouTube: Logitech G27 on XboxOne with M4 Converter

Dit is dus inclusief FFB en allerlei andere opties.

Het kan ook met de titan one usb stick echter moet je dan wel een pc in de buurt hebben aangezien je met deze stick je rand apparatuur aansluit op de pc en die weer synced met de usb/console. FFB werkt NIET met de titan.

De M4 is beter en werkt zonder tussenkomst van een pc en alle functies doen het ook inclusief FFB.
Zie alleen een flinke input lagg met het sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
Paulus07 schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 19:49:
[...]

Zie alleen een flinke input lagg met het sturen.
En gezien reviews van derde partijen is de FFB ook prut of gewoon afwezig. Feitelijk behandelt de game je stuur als controller, met alle damping/correcties etc. die daarbij horen. Weg blijven van dit soort troep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NLxAROSA schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 19:52:
[...]

En gezien reviews van derde partijen is de FFB ook prut of gewoon afwezig. Feitelijk behandelt de game je stuur als controller, met alle damping/correcties etc. die daarbij horen. Weg blijven van dit soort troep.
Eens, XIM en VENOM-X krijgen het zelfs met stuurtjes niet goed voor elkaar, betwijfel dat andere zooi (goedkope troep) dat wel kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innerchild
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-01-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 20:09:
[...]

Eens, XIM en VENOM-X krijgen het zelfs met stuurtjes niet goed voor elkaar, betwijfel dat andere zooi (goedkope troep) dat wel kunnen.
Mmm weet je wel waar je het over hebt ?? Een xim 4 of een venom x kan helemaal geen stuurtjes aansturen. Die zijn gemaakt zodat je een muis en keyboard kan aansluiten. Ik heb zowel de xim 4 als de venom x in bezit.

De cronus x, titan one en de M4 zijn degene die dit wel kunnen.

Wat betreft de lag @Paulus07 kijk is waar deze persoon op speelt. Die speelt op een tv. Een pc monitor is veel sneller. Merk het zelf ook thuis als ik switch tussen mijn samsung tv ( op gamemode ) en mijn pc monitor. Een wereld van verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Livestream PS4 multiplayer.

http://www.twitch.tv/inragetv

/edit: Kun je geen Twitch broadcast embedden op GoT?

[ Voor 42% gewijzigd door Rivanov op 05-05-2015 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Rivanov schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 20:54:
Livestream PS4 multiplayer.

http://www.twitch.tv/inragetv

/edit: Kun je geen Twitch broadcast embedden op GoT?
Hm, weer eentje met alle assists aan? Je hoort duidelijk dat hij totaal ad hoc gas/rem/schakelt, maar toch nergens een slip, over/onderstuur of gewoon de bocht uit..

Ziet er in iedergeval wel netjes uit :)

[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 05-05-2015 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov

[ Voor 34% gewijzigd door Rivanov op 05-05-2015 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eriko1
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-09 23:14
Is het al donderdag haha... Krijg steeds meer zin in deze game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
Ze gaan nu bij InrageTV een online. Supervet dit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Doen ze al heel de avond. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Figuur84
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-02 13:23
The Outlaw schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 16:01:
Het eSports programma staat er inmiddels ook op

[...]

Formule A en GT2 klasse zijn vanaf de 8 Mei tot 11 Mei
Ja heel tof! Ben benieuwd hoe men omgaat met controller spelers tov spelers met stuurtje. Voorlopig moet ik met controller rijden op ps4 (waarvan ik vermoed dat het nadelig is), wellicht in de toekomst met stuur. Verder benieuwd hoe men omgaat met automatisch vs handgeschakeld ed in deze events.

[ Voor 0% gewijzigd door Figuur84 op 05-05-2015 23:35 . Reden: Aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-08 17:14
SinergyX schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 21:24:
[...]

Hm, weer eentje met alle assists aan? Je hoort duidelijk dat hij totaal ad hoc gas/rem/schakelt, maar toch nergens een slip, over/onderstuur of gewoon de bocht uit..

Ziet er in iedergeval wel netjes uit :)
Als je twitch af en toe in de gaten houdt voor Pcars gameplay moet je er is op letten of RS Attila er tussen staat. Is im forza een van de snelste racers die met alle assists uit rijdt dus ga er van uit dat die dat ook doet in Pcars. wel met controller dus misschien iets minder interessant voor jou.

Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
10 uur is niet echt vroeg... Ik zit zelf ook op reviews te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit op de PS4 preload te wachten.

Zal wel vanmiddag worden met de Store update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Eerste review: http://playmoments.de/all...-bei-uns-im-test/#wertung

Minpuntje toch de AI die ik dus ook niet echt sterk vond, in de zin dat ze vaker domme (do or die) acties doen. Te vaak.

[ Voor 40% gewijzigd door Phusebox op 06-05-2015 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 23:33
Phusebox schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 09:03:
Minpuntje toch de AI die ik dus ook niet echt sterk vond, in de zin dat ze vaker domme (do or die) acties doen. Te vaak.
Hebben ze denk ik gebaseerd op de gemiddelde online racer. Best waarheidsgetrouwe AI dus ;)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervandamned
Rivanov schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 18:40:
[...]

Was je al Early Adaptor? Ik heb de Limited Edition gekocht bij acheterclecd.com
Volgens hun klantenservice krijg ik morgen de key.. (in het ergste geval donderdag)
Neem aan dat ik kan pre-loaden zodra ik de key binnen heb?
Ja had hem op steam gekocht zodra het kon. Paar weken terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Nog een review: 8.5

http://www.gameinformer.c...game-informer-review.aspx

Ik neem het pas serieus als de PC versie met een stuurtje gereviewed wordt.

[ Voor 29% gewijzigd door Phusebox op 06-05-2015 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:35
http://www.eurogamer.net/...ack-into-motorsport-games

Definitieve review volgt over een paar dagen. Een paar punten:
The first is with superior opponent AI. Neither the mindless racing-line drones of Gran Turismo nor the theatrical fakes you come across in other games, who conveniently stage passes and crashes in your line of sight, these virtual racers display a respect for track position and an awareness that contact is usually a bad idea. This is a game in which you can overtake by getting your elbows out and muscling your opponents off their line - as opposed to just braking late, pointing your nose at the apex and hoping you clear them before they smack into the side of you.
AI is hier dus opeens geen issue. Singleplayer ook super degelijk.
That Career mode, though; some of us have been looking for its like for almost a decade.
t's simply the best single-player interpretation of motorsport in a video game since 2006's wonderful TOCA Race Driver 3.
https://gamer.nl/articles/review/project-cars/
http://www.insidegamer.nl...lleen-voor-snelle-bikkels

Zelfde schrijver, alleen iets andere tekst gok ik zo. Heb hem alleen nog niet doorgespit.

http://www.dailystar.co.u...acer-we-d-been-hoping-for
Euhm, tja...

http://autophorie.de/2015/05/06/project-cars-review/
ook een hele lange lap tekst en mijn duits is niet zo geweldig. Wel PC versie die reviewed is.

[ Voor 18% gewijzigd door Robkazoe op 06-05-2015 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 23:33
Anxiety is killing me! :(

Helaas nog nergens iets gelezen over de Fanatec support op de PS4. Mag toch hopen dat ze het flawless hebben geïmplementeerd. Spel ziet er zo gruwelijk uit, kan echt niet wachten het te spelen. TOCA staat ook nog in het geheugen gegriefd, vond dat toen qua handling echt waanzinnig. Absurd veel uren in gestoken. Hopelijk nu weer!
Dit, net als die Gameinformer post hierboven, is natuurlijk geen "review". Denk niet eens dat ze het spel hebben gespeeld zelfs. Nul eigen beelden, kleinste stukje tekst ooit. Nee, geen enkele waarde hechten aan dit soort B.S.

[ Voor 38% gewijzigd door Brad Pitt op 06-05-2015 10:32 ]

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
Met vele tientallen circuits, waaronder een stel die je eigenlijk nauwelijks tegenkomt in racegames anno nu, is er genoeg asfalt om in de vingers te krijgen. De keuze in auto's houdt echter niet over: er zijn bolides voor alle disciplines, maar we missen toch wel een hoop moderne modellen en bepaalde merken: Ferrari's, Lamborghini's en vooral Japanse auto's zijn alleen met een vergrootglas te vinden.

Het lijkt een oubollig kritiekpunt om over zoiets te zeuren, maar Project Cars mist op deze manier wel een hoop essentiële modellen. Wellicht dat dit gemis met aanvullende content nog wordt goedgemaakt, want in de basis is dit een absolute must voor de racepurist met een actuele spelcomputer of fatsoenlijke pc.
https://gamer.nl/articles/review/project-cars/

Dat Ferrari er (nog) niet inzit komt door de absurde prijzen die ze vragen voor de licentie. Lambo al helemaal. Ford licientie hebben ze wel, dus wie weet wat voor modellen daar nog van komen. Gamer wil met het beste van het beste rijden, terwijl de selectie in pC juist heel breed is gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Japanse auto's.. juk. Ben blij dat ze die Skyline en Supra meuk eruit laten. :+
Ga lekker GT spelen daarvoor. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
-

[ Voor 100% gewijzigd door Rivanov op 06-05-2015 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 23:23
Brad Pitt schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 10:29:
Anxiety is killing me! :(

Helaas nog nergens iets gelezen over de Fanatec support op de PS4. Mag toch hopen dat ze het flawless hebben geïmplementeerd. Spel ziet er zo gruwelijk uit, kan echt niet wachten het te spelen. TOCA staat ook nog in het geheugen gegriefd, vond dat toen qua handling echt waanzinnig. Absurd veel uren in gestoken. Hopelijk nu weer!

[...]

Dit, net als die Gameinformer post hierboven, is natuurlijk geen "review". Denk niet eens dat ze het spel hebben gespeeld zelfs. Nul eigen beelden, kleinste stukje tekst ooit. Nee, geen enkele waarde hechten aan dit soort B.S.
Vooral het laatste stukje text "I still prefer Forza Horizon 2" _O- _O- _O-

Kom op zeg, is toch een heel ander soort game |:(
Vergelijk het dan minstens met Forza 5.

XboxLive: Dave 130R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik lees bij die Gamer.nl review dat de pitcrew onzichtbaar is, zou dat alleen op console zijn want in de beta zat er toch wel gewoon een pitcrew in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 18:40

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Ouch. Niks mis mee hoor. Ik hoop dat ze bijvoorbeeld de SuperGT klasse later toevoegen.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
Phusebox schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 10:39:
Ik lees bij die Gamer.nl review dat de pitcrew onzichtbaar is, zou dat alleen op console zijn want in de beta zat er toch wel gewoon een pitcrew in?
Hopelijk komt dat nog in een eventuele DLC. Evenals custom liveries op de consoles. Dat heeft de PC versie dus wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
PCGamer: http://www.pcgamer.com/project-cars-2/
I’m a firm believer that a racing game should be playable by everyone and not just the purist elite with force-feedback wheels and racing seats, and CARS doesn’t entirely deliver on that front.
Ok, ik cancel mijn Xbox One versie maar alvast, dacht ook af en toe op de bank te racen maar dat zie ik toch niet gebeuren volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:41

v8power67

Psn: Mausosaurus

Zie dat ik de game al kan downloaden compleet met alle dlc launchpacks op steam.
Misschien omdat ik de game financieel gesteund heb ?
Heb alleen geen zin om mn stuurtje eraan te hangen dus test wel effe met x360 controller.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
Phusebox schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 10:43:
PCGamer: http://www.pcgamer.com/project-cars-2/

[...]

Ok, ik cancel mijn Xbox One versie maar alvast, dacht ook af en toe op de bank te racen maar dat zie ik toch niet gebeuren volgens mij.
Probeer het gewoon. Team VVV was er juist te spreken over dat het ook voor de controller te doen was. Een complete beleving zal je nooit halen uit een controller in deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
The Outlaw schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 10:45:
[...]

Probeer het gewoon. Team VVV was er juist te spreken over dat het ook voor de controller te doen was. Een complete beleving zal je nooit halen uit een controller in deze game.
Mja 55 euro voor het gewoon proberen, terwijl ik ook al de PC versie heb gekocht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
Phusebox schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 10:46:
[...]

Mja 55 euro voor het gewoon proberen, terwijl ik ook al de PC versie heb gekocht...
Oh zo. Ja dan is het even kiezen welke versie je neemt. Op de PC wel gewoon een stuur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 13:02
Ik hoop dat de Mediamarkt 'm vanavond al verkoopt...bij MK10 waren ze ook een dagje eerder. Morgen kan ik niet, dus vanavond zou mooi zijn :)

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
The Outlaw schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 10:47:
[...]

Oh zo. Ja dan is het even kiezen welke versie je neemt. Op de PC wel gewoon een stuur?
Ja uiteraard. Als mijn Fanatec had gewerkt op de Xbox One had ik daar wel voor gekozen. Heb ook een PS4 staan maar die weiger ik eigenlijk te gebruiken ;)

Pagina: 1 ... 11 ... 57 Laatste